Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.02.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Ти май наистина нищо не си прочел в тоя форум и чакаш тук всичко да ти се напише. Всичките колеги са правили реглаж и стиктно следят за това. Това е едно от първите неща да провериш като купиш кола,клапаните в какво състояние са. От Хонда казваш ,това оторизирания сервиз ли ти го каза или прочете някъде . Започни от тази тема ,има и отговора на въпроса ти .
  2. 3 точки
    Ето как е най-лесно да разбереш коя светлина е за мъгла (първата картинка) и коя - дневна (втората) Светлината за мъгла е с маркировка F3 или B, а дневната - с маркировка RL. Насочването, интензитетът, управлението и начинът на работа на едната и на другата са коренно различни. То в закона не пише и каква е разликата между "червено" и "зелено" на светофара, но я знаеш, нали? Не пише и каква е разликата между лятна и зимна гума. Пише в тунел да включиш къси светлини, откъде знаеш кои са габарити, кои са къси и кои - дълги? Все пак караш на къси, а не на габарити, нали? Не пише какво са задни светлини за мъгла, нито стопове. Но всички тези светлини ги има и те отговарят на изисквания, описани в други документи. Така са и дневните - има документи, в които е написано какви са и на какви изисквания отговарят. Малко е несериозно да кажеш, че понеже точно това не го пишело в закона, можеш сам да решиш коя светлина каква е. Това, че не са те спирали да те глобят, съвсем не значи, че всичко е наред. Имал си късмет досега, но докога... Аз ако съм полицай - веднага ще те глобя за нарушение на чл. 74 - през деня в ясно време използваш светлини за мъгла без да има условия за това.
  3. 1 точка
    Почивните дни имах възможност да тествам CR-V Hybrid по градски маршрути, по които обикалям ежедневно. Главното беше да проверя дали разхода 5.1 л/100 км даден от производителя е реален! При изминати 18 км преобладаващо градско в Пловдив с няколко спирания и паркирания, бордкомпютъра показа 5.3 л/100км, което почти съвпада с заводските! Всичко обаче зависи от състоянието на батерията. Ако колата има възможност да я регененира, разхода е много нисък. Ако се влезне в по-сериозно задръстване, батерията се изтощава и веднага се пуска ДВГ-то за да зарежда и да работи в хибриден режим. Това вдига малко разхода и вероятно ще стане като на извънградско около 5.7 л/100 км. За сравнение моето ЦРВ по тези маршрути дава средно 9.5 л/100 км. В понеделнишкия трафик хибрида даде пак подобен разход, а по обратния маршрут с моята кола, бордкомпютъра показа 10.5! При моето шофиране / поне 60% градско /, хибрида се очертава като единствена алтернатива за в бъдеще! Да се надяваме, че в предстоящия фейслифт ще му сложат по-голяма батерия и втори мотор за задното предаване!
  4. 1 точка
    Моя прави същите магартии. За 2години го е правил около 3-4 пъти. Пукната спойка на някое от крачетата на дисплея, трябва да се презапои. Таблото се сваля лесно.
  5. 1 точка
    Стойностите на дюзите, са променливи ( зависи дали колата е студена, топла, как я настъпваш и т.н.),. Затова си отговаря компа - като ги коригира. Обикновено идеалния вариант е около + 0.0 ,но за нормално се приема отклонение, до към +1.2 ,или мах. до +1.5 ,след което е желателно да се проверят и евентуално ремонтират.
  6. 1 точка
    Да де, с чЕп тунинга ти модифицираш софтуера на компютъра да търси, каквото Ти искаш, или да не търси, както е в случая с ДПФ-а. Когато е направено кадърно, всичко си работи.
  7. 1 точка
    свали двигатела/рамката с 25мм
  8. 1 точка
    Аз бих си ремонтирал задното окачване. Тампони, пружини, каквото трябва. Всепак ти е нова. Това с щангичките май е компромисен вариант да се спести някой лев, но окачването пак ще ти остане разбито.
  9. 1 точка
    Започва с маркетинговите интервали и препоръки за смяна на маслото от над 15к.,които целят единствено облага за дилърите и автопроизводителите. След това,обяснява защо трябва да бъдат намалени на половина ,че и повече тези интервали. Стига до може би най важното,с разяснение на режимите на каране (тежък,лек),както и реалните моточасове,получени от изминатите километри и средната скорост. Ей за такива моменти се радвам,че някога понаучихме малко руския,Безплатно...!!
  10. 1 точка
    Чл. 74 (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
  11. 1 точка
    Българина обича да: •търси под вола теле •вярва в конспирации, та дори и да ги съчинява •нЕкой друг да му свърши работата •му се плаща повече за по-малко свършена работа •го мързи да гледа •го мързи да учи •обвинява всички останали за провалите и неуспехите си, но не и себе си Докато е така, не може да има общество, а докато няма общество масата лесно се манипулира...и т.н. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    За днка вродени проблеми - ръжда , за ръжда забравих да спомена за ръжда . Да не е клекнала задницата от пружините е , да работи равномерно и що годе тихо , по възможност да няма газ . На около 200к си за съединител , може и вал изпускателен и вериги , да са добре работили спирачките сиреч еднакво износване на дисковете и тн . Не взимай 1.7 ако искаш голяма кола се огледай и около стрийм с к20 . ааааааааа забравих и да нямат ръжда .
  14. 1 точка
    Изглежда в този форум има достатъчно потребители, които се интересуват от 0W30 C2 масла. Ето една скорошна презентация-сравнение на такива масла - https://www.ato24.de/media/wysiwyg/ATO24_Oelanalysen_ACEA_C2_0W30.pdf Още повече информация има в статията, към която е прикрепена презентацията - https://www.ato24.de/de/blog/vergleich-0w-30-motoroel Ако има интерес мога да преведа известна част от текста под всяка графика. Особено интересни са изводите след ➥ Kurz gesagt
  15. 0 точки
    Смених маслото на кутията, не беше черно, но определено беше за смяна. Добре че взех дифтунга за я сменя - при смяната в Хонда- Стара Загора не бяха сложили. Имаше малко налепи по пробката, предполагам е нормално. Най-много време ми отне свалянето на гадните скоби за филтъра
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    На моя Акорд пише 100 хиляди в ръководството.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Само свещите е, питал съм. Нетрудно могат да се намерят на близо половин цена, че дори и с Хонда логото (виж в общите поръчки във форума). Ако не държиш на логото, може да търсиш NGK, според ръководството за още по-малко
  20. 0 точки
    Поздрави за всички фенове! https://youtu.be/upKtoIxXoig
  21. 0 точки
    Аз използвам двойна светлина в мигачите и така най-много ми харесва.
  22. 0 точки
    То не казва нищо ново, просто обръща внимание на неща които човек (замисляйки се), може и сам да прозре. Но в наше време няма много мисъл и който просто е обикновен юзър, даже не чете, па камоли да пита. А ние (като втори или трети собственици на колата), поне се съобразяваме с фактите, а не с пропагандата.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Оги, не те насърчавам да караш бързо или неразумно, но имай предвид, че продължителното каране на ниски обороти не е добре за двигателя. Обикновено води до натрупване на сажди по колектор, ЕГР и турбина. Дори при коли, които се карат само в града, на ниски обороти, може да доведе до блокиране на турбо геометрията. Затова е добре периодично да се кара на извънградско за продухване, а ако колата се кара преобладаващо градско, да се кара на по-ниска предавка, респективно на по-високи обороти (поне част от времето). Да, това може малко да вдигне разхода, но в по-общ и дългосрочен план е по-разумно за двигателя. Това е една от причините дизелът да не е удачен за градски автомобил.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    ОК, значи всичко е точно При мен рядко стига 80, обикновено 78-79 гр. Очевидно това е нормалното и термостата е добре.
  27. 0 точки
    Похвално за усилията, но тази кола вече заприлича на едновремешните фургони-стрелбища
  28. 0 точки
    Здравейте: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html Вид и количество: Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 1x 5L Стойност на поръчката: €28.95 * 1,9675 =57 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер*
  29. 0 точки
    И аз вече се оборудвах с техника. При мен се върти около 78-79 грдуса при нормално градско каране. Може би лятото ще е повече.
  30. 0 точки
    Това ще е поредната суперкражба и далавера, в нормалните държави подобни въпроси се решават с референдум. Като се замисля, май лева е последната преграда от протекторат да се превърнем в колония, за това така им боде очите. Впрочем, някой спомня ли си как Милен Велчев ненужно превалутира външния дълг и откраднаха милиони? За това ни вопъл, ни стон, та сме свикнали и явно ни харесва! Няма други такива мазохисти в света! Жалко, затова ще караме Хонди трета употреба! Но както казват, прост народ - слаба държава!
  31. 0 точки
    Да ама кафето от 2 лева ще стане 2€ а след някоя година ще го плащаш и 2.5 €. За съжаление написаното е факт неоспорим и заплатата ми е същата от 20 години а живота поскъпна само ТРИ пъти. Успех ви желая с влизането там някъде.
  32. 0 точки
    Аз нямам нищо против. А, ти?...
  33. 0 точки
    Няколко пъти съм го гледал от тогава, но все забравям после да пиша. При нормално каране в София около 75 % от времето, през което колата е загряла, температурата е 80-81 градуса. Ако нещо реша да се правя на състезател и вдигна повече от 1800 оборота, е отивала към 82-83 градуса. Ако е много студено и надуя отоплението, пада до към 70 с колата на място. Това е при винаги отворена клапа за външен въздух.
  34. 0 точки
    Не се заблуждавайте от обещанията, че ще влезем при сегашния курс. Както никой досега не ви попита за нищо, така пак ще ви поставят пред свършен факт. Целта на цялата галимация е да прилапат спестяванията на хората в банките - може би над 50 млрд и от сега им текат лигите. Как? Веднъж с обменния курс и втори път с цените след това. Това което сега струва 1 лв, ще стане 1 евро, но ако заплатата ти е 1000 лв, ще бъде 500 евро. Тоест двойно ще поскъпне всичко. Такава е технологията и дупе да ни е яко! ПП. Преживял съм Лукановата и Виденовата зима и заплатата ми е била 3/три/$! Периодично се правят деноминации в годините, а сега много време се задържа курсът и бордът само им пречи!
  35. 0 точки
    Където и да влизаме и каквито и бордове и валути да приемаме ще се оправим знаете ли кога -никога ,понеже целия народ краде поголовно -който има възможност де ,това политици ,докторите се превърнаха в търгаши на живот-нашия ,дето им плащаме немалките заплати ,обществени проекти се надписват многократно ,пенсионните фондове изчезват изведнъж незнайно къде ,и още и още знайни и незнайни измами които нямат край ,как ще има в такава обстановка пари за каквото и да било -бездънна яма за пари ,вдигат данъци винетки и всичко ,улиците ни като след бомбардировки ,а са рекли да оправят някоя -асвалта се топи със следващия сняг заедно ,пълно е с абсурди при нас ,верно няма такава държава !
  36. 0 точки
    Много хубави графики... Обаче когато имаш 9.70лв през 1980 и до 2018г си ги направил 65.13, то си достигнал до 65.13лв. В същото време другите през 2018г имат 18748.57 (около 290 ПЪТИ повече), то всеки с 65.13лв е меко казано нищожен. Ето една друга графика на велия български растеж и БВП - https://www.nsi.bg/sites/default/files/files/data/table/ECP_1.4.xls Пет пъти повече от нищо са си нищо. Два пъти повече от много - са наистина много. Та нека да сравняваме цифри, а не имагинерни неща. С това съгласен ли си? Правилния път е показан от Естония и Литва - валутен борд, излизане от валутен борд и последващо след няколко години влизане в Еврозоната. Аз вътрешно съм убеден, че ако България излезе от валутния съвет, то я чака икономическата криза подобна на тази от 1996-1997. Това не е съвсем така. Излизането от валутен борд е много по-лесно от излизането от Еврозоната. И това не е точно така. Запознай се например с икономиката на Италия и ще видиш, че "опцията трупане на дълг", много лесно е превърната в "задължение" от ЕЦБ. Все още не виждам никой да е написал ползите от евентуално влизане на България в Еврозоната. Какво толкова по-хубаво ще му се случи на българина, ако от напр. 01.01.2021 в джоба си има 5€, а не 10лв.
  37. 0 точки
    Колеги, поръчката пристигна. Утре разпределяме и след това изпращаме.
  38. 0 точки
    Разделът за общи поръчки за сега е сравнително свободен - като не допускаме нови и непознати хора да пускат теми за общи поръчки. Форумната администрация в момента не таксува по никакъв начин пускането на такива теми. Първоначалната идея на този раздел е да могат колеги, които си имат доверие, да си организират поръчки заедно от чужди сайтове, за да спестят доставка или да постигнат отстъпка. Тук става дума за член на форума от 2011та, за това и е дадено разрешние да се пусне тема. Тъй като @nanizealot дава прецедент за некоректност и липса на комуникация - ще бъдат публикувани правила за използването на раздела. Част от тези правила ще е, че комуникацията за общите поръчки, включително цени, сметки за превод и други договорки - ще стават публично в темата пред всички. Така както е в останалите теми за общи поръчки. Оставям темата отворена до изясняване на случая.
  39. 0 точки
    Не вярвам в 100% -та електрификация! ХОНДА plug in hybrid 2014 само за Америка и едва 2019 сполучлив хибрид CRV за Европа! Винаги ще има двигател, който да зарежда! Дали ще е турборактивен или ДВГ на метан или газ, ще го има! За градовете може и само електрички, но за дългите пътувания едва ли. А умниците в Брюксел скапват немското и европейското автомобилостроене с безумните си глупости под 95г/км. А за азотните окиси и другите замърсители мълчат! За съжаление всичко е по-скоро да приберат пари, отколкото ги е грижа за екологията. Ако държаха на екологията, щяха да садят дървета, а не да събират пари! Само дърветата могат да възстановят баланса с въглеродният двуокис!
  40. 0 точки
  41. 0 точки
    Не, точно обратното--използвам я от 5 години на три различни коли... Тъй като се карат 95% градско, да не се износва двигателя толкова бързо! p. s. Да не говорим на тема добавки, че ще разлаем кучетата лошо! 🤫😉
  42. 0 точки
    Не бъркайте Ямбол със Стамбул. Когато лентите за движение в ЕДНА И СЪЩА ПОСОКА от 2 стават 1 е добре да се използват и двете до последно. Така не се получава една празна и една километрично пълна ленти. Обаче, когато имаме обособени ленти, ВСЯКА ЗА РАЗЛИЧНА ПОСОКА, минаване в празната лента и в последния момент връщане в лентата за желаната от мен посока си е чиста проба тарикатлък, откъдето и да го погледнеш. Ако не познаваш града и случайно си се объркАл е друга тема. Онова, италианското каране в лявата лента при свободна дясна пък е съвсем друга тема. Подобно явление се наблюдава и в Англия, само че със средната лента. Качва се овцата (не е задължително да е женска овца) на магистралата, отива в средната лента при празна лява и си стои там, докато слезе. На това тук му викат middle lane hogging и от миналата година се наказва с £100 глоба.
  43. 0 точки
    Да, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
  44. 0 точки
    Да се чувствам засегнат? Определено не, просто се посмях на това, което си написал имал съм въпросния автомобил няколко години преди Legend-a и затова мога да кажа, че определено не знаеш какво говориш. Преди да карам Legend, разсъждавах горе-долу като теб. Отиди сега с твоите разсъждения обясни на японците в Хонда, че са пълни идиоти и че са продавали два идентични автомобила с разлика в цената 2 пъти. Даже смея да твърдя, че акорда ми допада повече на визия. Пак ти казвам - основното което го има в Legend, при акорда е на светлинни години - комфорт/возия, задвижване, което не се слага на друга Хонда. Ти ми говориш за кожа - мога да ти изброя поне 20 ОСНОВНИ неща, които при акорда дори не се предлагат като опция, а при Legenda са серийно. Акорда е супер автомобил, но просто идеята на двата автомобила е различна. Да говориш че от Акорда получаваш същото като от Legend, е най-малкото несериозно.
  45. 0 точки
    Не ми се изпада в спор... Тези скорости са на магистрала и за сведение от Бургас до Стара Загора под 140 км/ч. не е падала, като през голяма част от пътя е държала 160, а на места 180 и колата се е държала стабилно през цялото време...
  46. 0 точки
    Ма какви 140-160, това да не ви е болид, има си коли за такива скорости, а и пътища. Аз не мога да ви разбера! Ако се прави да се види колко ще вдигне, експериментално, да, но да поддържаш тия скорости и да търсиш комфорт и сигурност е пълна лудост. Някой беше казал, че пътищата са за транспортиране от едно място на друго, не за състезания.
  47. 0 точки
    Още повече трябва да е. Така всяка жаба ще си знае гьола.
  48. 0 точки
    Краткият отговор е НЕ. Ако попиташ защо - виж тук https://www.gumi7.com/bg/informaciya-za-gumite/kalkulator-za-gumi.html?gclid=CjwKCAiAob3vBRAUEiwAIbs5Tvixbd4ScyUokPiyS0EeVcMikIxvdsUE7m2TdF5tLnnPHyYxSq2q2xoC0DEQAvD_BwE За да си в нормите обувайки други гуми на тези 17" джанти - търси 205х50х17.
  49. 0 точки
    Аз карах до скоро, Алфа 156 jtd 110к.с. 2001г. Карах я 10 години. Страхотна машина. Много здрав двигател. Никога не съм правил нещо по електрическата част, не съм сменял датчици, с изключение на един на Хол, но той се повреди, заради нестегнат винт в сервиза, когато са сменяли ангренажа. Не съм сменял амортисьори. Те са оригиналните Билщайн, яката работа. Ел. стъклата не са се повреждали, централното също. Има жестоки спирачки! Лудница. Не съм ремонтирал турбо, скорости, а стартерът се предаде, едва преди 6 месеца, като всекидневно, колата е палена поне по 10-15 пъти. Единственото и слабо място е предницата и по-точно носачите. Не съм ремонтирал никакви помпи, нито за високото налягане, нито тази в резервоара. 9 години климатроникът работеше без забележка и едва миналата година спря, защото компресорът замина. Това са 9 години, никаква поддръжка на климатичната система! Макферсоните, още са оригиналните, егати зверовете. По двигателя няма и капка масло. Демпфера още е здрав, а аз не съм сменял демпфер. Термостатът е на 10г. и не мърда. 128 000км. съм навъртял. Колата, няма и ръжда!
  50. 0 точки
    Извинявам се за грешката, тойотат е 2003 год, а не 2004. Сериен номер 004. Само първите 10 са били като моята с кожен салон - фабричен! Та от редките съм имал най-рядката. За съжаление трябваше да се разделя с нея защото купих сивик тайп ер 2003 год. И него вече го няма, ма сега с материята ми е най-добре. Е, на жената и е най-добре ма какво да се прави - любов :-)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...