Jump to content

Bizzito

Фен
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About Bizzito

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    varna_18_604

Profile Information

  • Кара
    CR-V III N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

793 profile views
  1. Не ми е изписвало, че не доставя до България. Пробвай да намериш частта по схемите, а не в търсачката да видиш дали ще ти го изпише пак. Ако не изписва наличност им пишеш запитване. Те проверяват при доставчика и те информират когато вече е налично да си го добавиш в кошницата. Моя съвет е ако имаш няколко части да ги пуснеш с едно запитване. Защото отговарят в рамките на 1-2 дни и още толкова докато получат отговор от доставчика. Може да им пишеш да потвърдят и за доставката до БГ.
  2. Здравейте колеги, ново 20. От няколко дни забелязах, че след престой с изгасен двигател около 30 мин педалът на спирачката става твърд като камък. Нямам никакви други проблеми със спирачките. Четох, че има голяма вероятност да е някакъв вакуум клапан на сервото, който държи налягането след гасене на двигателя. Другия вариант, за който четох е пробойна в системата, но нивото на спирачната течност не е мръднало. Поне засега. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Не мога да намеря този клапан никъде като резервна част по сайтовете. Къде точно се намира, за да го търся по схемите? Благодаря!
  3. @SSHHAFT Колега, сподели какво стана моля. Имам същия проблем от няколко дни.
  4. Поръчката дойде Първо искам да благодаря на Петър Пейков @Izanagi за отделеното време, внимание и съвети при поръчката на частите. Пратката дойде за 6 календарни дни. Спряха я на митницата и тъй като пътува с EMS (български пощи) се възползвах от тяхната услуга за освобождаване на пратката, която включва попълване на митничекста декларация и всички документи. На цена от 16 лв. Освобождаването стана за един ден. Частите са в оригинални опаковки, всяка със своя парт номер. Бяха много прилежно опаковани. Определено при нужда от оригинални части ще поръчам отново от там, стига цената да е адекватна. В случая, цената на пълния комплект вериги за 2.2 дизел излезе 1680 лв, включително доставката и след заплащането на всички дължими налози и такси по освобождаването. Цената в хонда българия е абсолютно същата, но за мен остава спокойствието за качеството на частите и удоволстието от покупката, както и няколко допълнителни части на добра цена. Освен това бихме срока за доставка на хонда, който е минимум 10 дни Ако някой има нужда от съдействие при покупка от сайта да не се притеснява да пише.
  5. Аз не смятам така. Особено лятото не виждам никакъв смисъл. И пак да си цитирам майстора, че първата смяна по график е на 10тата година. Въпреки, че не го пише в ръководството, а виждам друго.
  6. Последната графа ли имаш предвид? Много общо звучи. А и на първата страница пише, че това е минималното обслужване. Аз смятам за нормално да се сменят всички течности на 10 годишна кола. Така и направих, освен антифриза, но и него ще сменя наесен. Да цитирам и майстора си. Въпреки, че отидох за смяна на спирачна течност и други той ми смени и течността на съединителя. След като го попитах защо проблем ли имаше, отговорът беше, че е била потъмняла леко.
  7. @inspektora Къде я гледаш тази таблица? Аз само за бензин съм виждал Сървис менюал, а в юзър менюала не видях такава таблица.
  8. @bbozhanov Не разбрах имаш ли аларма или не?
  9. Моето скромно мнение е, че промяната в цвета означва и промяна на характеристиките на течността. Хонда се слави с прецизното изчисление на системите, затова и много от частите трябва да са оригинални. И както казах хидравличния маркуч е слабо място, затова според мен това може да допринесе за повреда. Само мнение.
  10. Уааа, много зле изглежда. Според мен го сменяй възможно най-бързо, че хидравличния маркуч им е слабо място и това със сигурност може да допринесе.
  11. Като стои неподвижна колата и въртиш волана се усеща нещо като вибрации. Въртенето на волана не е плавно. Чува се и помпата как работи неравномерно. При движение не се усеща. Получава се най-вече, когато е рециклиран маркуча на хидравликата.
  12. Аз направих едно опресняване, без да я източвам напълно, но завъртях литъра за около 1 месец, малко по малко точих и доливах. Измих и казанчето. Разлката определено се усеща. Преди ми насичаше волана при въртене на място. Сега почти не се усеща. Моята, както писах по-горе е на 220 хил, но явно е сменяна, защото е правен хидравличния маркуч и бяха налели някаква червена мъзга. Сега е малко по-бледо червена мъзга. Мисля да я сменям наесен с антифриза. Не знам дали моето мнение е меродавно, защото е пипано по системата. Твоята ако не е и е с оригинална течност е друго. Насича ли ти волана?
  13. И двете са хубави и си имат предимства и недостатъци ама едната е по-скъпа и гори повече 😜
  14. В интерес на истината в началото си казах. Ей сега стана мазало. Най-тежката тема. Изложихме се пред момичето. После тръгна много добре първите два дни и в един момент... старата песен на нов глас. 😂
  15. Трябва да се забрани със закон вкарването на газовите печки в тема бензин дизел. Винаги се намесва някой газаджия да изтъкне колко е евтино на газ. Да, ама е компромисен вариант. И тогава вече се омазва темата, както сега. @CARPERA Бях на косъм да си купя акорд 2.4 и нямаше да му сложа газ. Знам, че гори 15 ама... въпрос и на желание, не само на сметки.
×
×
  • Create New...