Jump to content

Bizzito

Фен
  • Мнения

    1119
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

Bizzito last won the day on Януари 20

Bizzito had the most liked content!

Обществена Репутация

433 Good

Относно Bizzito

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V IV Gen R20A9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

4147 профилни разглеждания
  1. Ако няма фабрично не виждам как ще стане работата. Ще трябва да се сменят компютри инсталации.
  2. Корекция, пратил ми е Yacco Lube GDI 5w30. Което ми се струва супер. Lube е по-горния им клас. По технически характеристики на пръв поглед е като Ravenol DGX 5w30, освен пламната температура.
  3. Ааа Фена пусна примоцийка и взех едно Яко 5w30 да видим как ще е с него. От VX серията, по-стандартно така по-гъстичко за лятото. Ако то не "уплътни" спирам с експериментите и се спирам на едно, обаче няма да е амсойл със сигурност.
  4. Най-вероятно няма, но и намаляване ме устройва. Ето, че при последните два вида масло има разлика.
  5. Смених филтъра с Mahle с какъвто си карам по принцип, за да изключа този евентуален причинител на чукането. Изтече и допълних 300 мл масло при процедурата. За съжаление обаче нямаше ефект. Ще го покарам няколко хиляди маслото и ще го сменя. Направи ми впечатление, че за няма и 1000 км маслото си е променило доста цвета. Не е катран черно, но е потъмняло значително. Което може би показва добри миещи свойства. Да припомня, че маслото е Amsoil Signature 0w30. За по-натам си мисля някое лято да направя една къса смяна с някакво 5w30 да видим как ще се отрази на този звук. Пак като напомняне за темата имам чукане, което се чува само на обороти при загрял мотор и се чува вътре в купето. Засили се след смяна на маслото. От Ravenol 0w20 на Amsoil 0w30.
  6. Според мен добре си се ориентирал, само мисля, че не трябва да мислиш катализатора щом не гори масло. Те вече всички са с достатъчно ниска сулфатна пепел за този двигател.
  7. Видях. Запазих филтъра от последната смяна за евентуално отваряне някой ден. Сега погледнах и той е Mahle made in china. 1:1 са, само датата на производство е различна. Явно не съм погледнал последния път, но преди винаги са били български. Може колегата да е сменил доставчиците. Не е проблем. Наистина уплътнението изглежда доста слабичко. Но пък с предния филтър карах 5000 км и не е имало проблем. Опасност от изплюване не виждам, защото има борд и при стягане ламарината почти опира на корпус. По-скоро може да има протичане ако нещо не легне хубаво. Тънко е уплътнението. Но не мисля. За сравнение качвам снимка с един Бош за Форда.
  8. Здравейте, някой купувал ли е скоро маслен филтър Mahle? До сега като съм купувал от общите поръчки винаги е бил Made in BG. Сега ми трябваше по-бързо и взех от Maxcar, made in china пише.
  9. И ти си прав ама не съм от тези хора, които карат, докато нещо се счупи. Много малко са нещата, с които мога да направя компромис, като например неработещи пръскалки за фаровете Аз не карам кола толкова по необходимост, а за кеф. Ще проверя дали не е нещо друго, добра идея, но не мисля. ПП @note: Към долния коментар, да не пиша пак. И с това смятам да приключа, по-натаък ще дам информация, когато разбера какво е. И да, определено знам какво чувам, не е внушение и то се усили точно след смяната на маслото. Според мен качеството или характеристиките на едно масло могат да дават разлика в звука на двигателя. Това не ми се случва за пръв път. Малко по-назад в темата писах за един Форд Фокус. Подобен звук се появи веднага след смяна на масло. Тогава заключихме, че това е нормален звук за масло в високо съдържание на PAO. Но все пак само аз съм го чувал на живо. Сега за този форд съм поръчал оригинално масло. Да видим да не се окаже, че купувам прекалено качествно масло, което не е подходящо за него.
  10. Не нищо му няма да двигателя. Пак да кажа, че е малко превземка. Пък и веднага след смяната забелязах разликата. Между другото с оригиналното масло го нямаше този звук. Но тя тогава ми беше нова и може да не съм забелязал. Все пак да отбележа и това. Не е от това, карам с едно и също гориво винаги shell v power.
  11. Точно така, съмнявам се в пропускливостта на филтъра. Или маслото наистина е доста зле. Това щях да питам, ако развия филтъра само маслото от филтъра ли ще загубя? Двигател R20A9.
  12. Започвам да се съмнявам във филтъра, който сложих. Този път се метнах на евтин вариант Champion за 8 лв. Колата работи като трактор. Преувеличавам много раюбира се, но този звук който ме дразни се чува адски повече след смяната. https://www.youtube.com/watch?v=mYi640pMjWA Какво мислите?
  13. Нали смених Равенола 0w20 DFE с Amsoil 0w30 Signature. От сега да кажа, че не съм доволен. Тракащият звук, който чувам в купето на обороти и ме дразни сега е по-силен. Иначе отвън звукът на двигателя си е ок и с двете. Не знам какво е това, което чувам вътре, но с амслойла се чува по-силно. Няма да остана на Amsoil.
  14. Свърши ми времето за редакция. 1.56 bar е налягането. Малко е височко май.
×
×
  • Създай нов...