-
Content Count
1060 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
Bizzito last won the day on March 22 2022
Bizzito had the most liked content!
Community Reputation
390 GoodAbout Bizzito
-
Rank
Опитен
Profile Information
-
Кара
CR-V IV Gen R20A9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
-
Тук има, но си мисля, че цената няма да ти хареса 6 еврака. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2015/16-EXCLUSIVE-NAVI-4WD/ENGINE/TURBOCHARGER-DIESEL--2-/30534/E3411/1/30534 Виж и тук има алтернативи, но пак не са евтини. https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/tuerbina-10972/honda/cr-v/cr-v-iv-re/112038-1-6-i-dtec-4wd-re6 Вариант е втора ръка, но трябва да я види някой, който наистина разбира, а при теб и това май беше проблем. А и като я гледам е като космически кораб, разбирам защо е толкова скъпа. Трудно ще се намери някой да ти каже ок е, давай 2 бона. https://krik.bg/products?category=plni-turbokompresori-255509&carFilter[brand]=219&carFilter[model]=15160&carFilter[variant]=102622&sort=latest&perPage=20&page=1
-
Странен шум откъм предна дясна гума
Bizzito replied to mariopetrov's topic in CR-V 4та ген. (2012 - 2016)
Нещо подобно имах на Сивик 98 година. Така и не разбрах на 100% от какво е, но мисля, че беше от някакво завихряне на въздух някъде. Точно все едно настъпваш от онази предупредителната маркировка и само на дълъг път. Те имаха едни пластмаски на уплътнението на предните врати, които, би трябвало да са за нещо такова, нещо свързано с въздушния поток. Едната ми липсваше и след като я сложих сякаш се оправи. Но пак казвам, не съм на 100% сигурен, защото рядко се проявяваше. -
2017 същия двигател. Пробвах и да спирам по-рано климатика преди да спра, не помага.
-
С механичен стетоскоп установих, че звукът идва от компресора на климатика и се разпространява по тръбите. Продължава около 10 минути след гасене на двигателя. ПП: междувременно прочетох няколко теми на английски. Има го същото нещо на същия модел същите години. Било нормално. Просто на този модел било по-шумно от на другите коли.
-
Това ми е пета кола, за пръв път чувам такъв шум след гасене на двигателя.
-
Здравейте, напоследък забелязвам след като паркирам колата се чува нещо като течаща вода и бълбукане откъм двигателя за около 10-тина минути. При вас има ли такова нещо? Чувал съм за коли които въртят водата след гасене на двигателя ако е загрял повече, но се съмнявам точно този модел да има такава екстра. А и не върти перката.
-
Обща поръчка на масла от ato24.de - до 12-ти юли
Bizzito replied to Ronin7's topic in Общи поръчки от страната и чужбина
Здравей, Линк: https://ato24.de/de/ravenol-dfe-sae-0w-20.html# Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 55.95*2.15 = 120.30 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* До офис на Спиди гр. Варна-Здравко Чакъров. -
Поръчвам Ravenol DFE 0w20. Благодаря на всички :)
-
Благодаря много за изчерпателния отговор! Явно правилно ми е направило впечатление, че първия вариант, който дава калкулатора е добър. Двигателя не харчи масло, за 5000 км съм долял 150 мл, за да го върна на максимума. Кеф Сега съм с оригинално Honda 0w20, като за пръв път, но не смятам да продължавам. Зaтова за сега ще се придържам към 0w20. И сега да забия втория си подготвен въпрос. Замислям се и за Amsoil 0w20. Трябва да си избера едно от двете. Ravenol или Amsoil. https://amsoil.bg/produkt/signature-серия-0w-20/
-
Здравей колега. Точно защото второто отговаря на всички тези критерии питам, дали реда има значение. Или пък някой ако вече е правил проучване точно за този двигател и тази марка масла да сподели
-
Здравейте, кое от тези масла, които излизат на търсачката на Равенол за модела бихте препоръчали да избера? Или да се придържам към първото предложение, както винаги? Благодаря!
-
Здравейте, Маслото продължава да потъмнява. Съответно и на пилата се вижда как трупа замърсявания. Обмислям към 6000 км да го сменя, заради моточасовете. Какво ви е мнението? Интересно, че при мен не се образува ясно изразено ядро, а замърсяването е равномерно в капката. Това може да се дължи на начина на вземане на пробата. От тази щека просто не иска да капва капката и се наага да допирам до хартията. Може да измисля някакво приспособление да я закачам, но предполагам ще трябва да чакам много време. 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 73 040 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5280 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 55/45%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-05.07.2023; 9) Моточасове – около 200; 10) Изразходвано гориво - около 530 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – 150 мл; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.