Jump to content

Bizzito

Фен
  • Content Count

    1060
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Bizzito last won the day on March 22 2022

Bizzito had the most liked content!

Community Reputation

390 Good

About Bizzito

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V IV Gen R20A9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

3407 profile views
  1. Тук има, но си мисля, че цената няма да ти хареса 6 еврака. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2015/16-EXCLUSIVE-NAVI-4WD/ENGINE/TURBOCHARGER-DIESEL--2-/30534/E3411/1/30534 Виж и тук има алтернативи, но пак не са евтини. https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/tuerbina-10972/honda/cr-v/cr-v-iv-re/112038-1-6-i-dtec-4wd-re6 Вариант е втора ръка, но трябва да я види някой, който наистина разбира, а при теб и това май беше проблем. А и като я гледам е като космически кораб, разбирам защо е толкова скъпа. Трудно ще се намери някой да ти каже ок е, давай 2 бона. https://krik.bg/products?category=plni-turbokompresori-255509&carFilter[brand]=219&carFilter[model]=15160&carFilter[variant]=102622&sort=latest&perPage=20&page=1
  2. Аз залагам на спечена или прецакана променлива геометрия. Но все пак това е само залог, трябва добър диагностик, който да се зарови в проблема и да го открие. При дизелите е така. Може от много неща да е и да се сменя нещо без да е сигурно не е добре.
  3. Аз съм имал проблем със забиващо турбо. Обаче при мен и турбината и геометрията бяха много зле. И съответно след пълно рециклиране се оправи. На теб клапана ли ти ремонтираха само? Погледнаха ли другото в какво състояние е? На колко км е колата?
  4. Нещо подобно имах на Сивик 98 година. Така и не разбрах на 100% от какво е, но мисля, че беше от някакво завихряне на въздух някъде. Точно все едно настъпваш от онази предупредителната маркировка и само на дълъг път. Те имаха едни пластмаски на уплътнението на предните врати, които, би трябвало да са за нещо такова, нещо свързано с въздушния поток. Едната ми липсваше и след като я сложих сякаш се оправи. Но пак казвам, не съм на 100% сигурен, защото рядко се проявяваше.
  5. 2017 същия двигател. Пробвах и да спирам по-рано климатика преди да спра, не помага.
  6. С механичен стетоскоп установих, че звукът идва от компресора на климатика и се разпространява по тръбите. Продължава около 10 минути след гасене на двигателя. ПП: междувременно прочетох няколко теми на английски. Има го същото нещо на същия модел същите години. Било нормално. Просто на този модел било по-шумно от на другите коли.
  7. Това ми е пета кола, за пръв път чувам такъв шум след гасене на двигателя.
  8. Здравейте, напоследък забелязвам след като паркирам колата се чува нещо като течаща вода и бълбукане откъм двигателя за около 10-тина минути. При вас има ли такова нещо? Чувал съм за коли които въртят водата след гасене на двигателя ако е загрял повече, но се съмнявам точно този модел да има такава екстра. А и не върти перката.
  9. Здравей, Линк: https://ato24.de/de/ravenol-dfe-sae-0w-20.html# Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 55.95*2.15 = 120.30 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* До офис на Спиди гр. Варна-Здравко Чакъров.
  10. Поръчвам Ravenol DFE 0w20. Благодаря на всички :)
  11. Благодаря много за изчерпателния отговор! Явно правилно ми е направило впечатление, че първия вариант, който дава калкулатора е добър. Двигателя не харчи масло, за 5000 км съм долял 150 мл, за да го върна на максимума. Кеф Сега съм с оригинално Honda 0w20, като за пръв път, но не смятам да продължавам. Зaтова за сега ще се придържам към 0w20. И сега да забия втория си подготвен въпрос. Замислям се и за Amsoil 0w20. Трябва да си избера едно от двете. Ravenol или Amsoil. https://amsoil.bg/produkt/signature-серия-0w-20/
  12. Здравей колега. Точно защото второто отговаря на всички тези критерии питам, дали реда има значение. Или пък някой ако вече е правил проучване точно за този двигател и тази марка масла да сподели
  13. Здравейте, кое от тези масла, които излизат на търсачката на Равенол за модела бихте препоръчали да избера? Или да се придържам към първото предложение, както винаги? Благодаря!
  14. Здравейте, Маслото продължава да потъмнява. Съответно и на пилата се вижда как трупа замърсявания. Обмислям към 6000 км да го сменя, заради моточасовете. Какво ви е мнението? Интересно, че при мен не се образува ясно изразено ядро, а замърсяването е равномерно в капката. Това може да се дължи на начина на вземане на пробата. От тази щека просто не иска да капва капката и се наага да допирам до хартията. Може да измисля някакво приспособление да я закачам, но предполагам ще трябва да чакам много време. 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Honda 0w20; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 73 040 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5280 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 55/45%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 13.02.2023-05.07.2023; 9) Моточасове – около 200; 10) Изразходвано гориво - около 530 л бензин 95 + добавка; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – 150 мл; 14) Други – предходно масло 5w30; Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
×
×
  • Create New...