Jump to content

Bizzito

Фен
  • Content Count

    785
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Bizzito last won the day on April 30

Bizzito had the most liked content!

Community Reputation

261 Excellent

About Bizzito

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Skype
    varna_18_604

Recent Profile Visitors

1937 profile views
  1. Интересно. От къде вземаш филтърна хартия?
  2. Емчи нали и мерцедесите са леки. Ама нямат гуми вече. Много е комплексно. Интересно ми е на Аlpha Tauri задвижващата ситема същата ли е като на тазгодишния редбул?
  3. Малко по-бързи са на правите да. Обаче все пак Верстапен като обу новите гуми накрая направи най-бързите обиколки. Що не ги направиха мерцедес като са най бързите? Стратегията им куца.
  4. Така казват, но в крайна сметка имаше много изпреварвания. И на предни и на задни позиции.
  5. Да аз затова гласувах за пилот на деня за него. Въпреки ДРС много задържа Хамилтънчо. Вярно за стратегията наистина. И двете секунди в бокса, които загубиха пък щяха да задържат Хамилтън още две обиколки, а и може би тогава щяха да направят и втория бокс, когато трябва. Нищо, нивото е топ! 🏎️
  6. Направо им разказа играта. Бах таа Хонда много върви Ама и нахален Верстапенчето.
  7. Същото да кррр, но това го прави рядко и просто връщам газта. Обикновено лятото на климатик и на баир под товар си чука като аванс на бензин. Мисля, че и двете неща са си от дюзите, за второто съм 100% сигурен. Аз също съм ходил на майстор за това, но за щастие той ме разубеди още преди да тръгна да правя нещо. Поздрави за @MIYAMOTO А от моите експерименти съм установил, че трябва да си намериш бензиностанцията, която допада на мотора, няма значение коя и кой какво е казал. Само с проба и слушане става работата. И една добавчица също не вреди, някои даже помагат. За горивото го каза и Дидо, между другото. Мисля, че просто с времето им се иносват механичните части и почват да потракват, нищо, че корекциите са добре.
  8. Не знам аз го видях още докато правеше обиколката как излиза. Но доколкото разбрах е било на завой, в който не би трябвало да правят проблем. Тоя Мазепин е мазно олигархично копеленце. Дано си остане последен целия сезон и дано Хаас намерят начин да се отърват от тия наглеци руснаците. Аз не знам защо никога не мога да улуча пилота на деня. Днес например гласувах за Алонсо. Но сега като се замисля Перес наистина си заслужава мястото. С тия обиколки, които направи на гумите.
  9. Това са дюзите, гаранция, при мен също е така при товар. Но ти казваш, че са проверени 🤔 Я смени първо бензиностанцията. Сложи Shell V Power diesel.
  10. Значи е това. Или поне аз не чувам други звуци на видеото. Така става след смяна. И моята работи така. Има доста писано из форума. Не се оправя. Свикваш с виенето.
  11. Ако е за виенето според мен това е от веригата. Не е страшно, даже при смяна с нова така се получава на някои коли. На колко км е колата? Сменяна ли е врига? От кое ляво чуваш звук? А иначе според мен доста ти потракват дюзите, може и записа да лъже, но къде зареждаш нафта? Аз като заредя кофти нафта и така започва да трака, като стар дизел. Иначе с хубава нафтичка и добавка пее
  12. А няма защо, аз си го знам вече, че е кочинка Отдавам го на това че е на поне 230 хил км. Дюзите явно са поизносени вече, защото като сложа кофти нафта без добавка и почва симфония. Това също може да допринася за по-бързото замърсяване. ЕГР не искам да го пипам, защото той все пак е сметнат в процеса на горене. Намалява температурата на възпламеняване. Вече съм и хванал "чалъма". Хубава нафтичка с добавка и мотора пее. Ще сменям маслото на по-често и това е. Като стане проблем ще го оправям. А иначе сега се загледах по-обстойно, че бързах да пусна постовете без да ги анализирам защото се забавих 2-3 дни. Май направо съм си бил за смяна. На предните две проби има някакво задържане, почти еднакви са, обаче тази последната вече е много различна. И все пак не усетих разлика в шума на мотора. Няма разход на масло. Може би има още малко живот. Просто реших да го сменя преди пътувания по празниците.
  13. Ето и първата проба на новото масло Ravenol SSV 0w30. този път малко се поизложих с вземането на пробата. Снимах я с телефон на 26-тия час. Сега като започнах да обраотвам снимките се оказа, че няма датане. Сега на 36-тия час я сканирах и горе долу се получи, но не знам колко е адекватна. За сравнение с предходното Yacco първа проба на стр 22 пост №845. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 230 520 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 0,5; 10) Изразходвано гориво - около 1 л. Rompetrol Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 36 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
  14. Здравейте, последна проба на Yacco VX 1500. Маслото вече е сменено. Просто така ми скимна, да се включа в общите поръчки и да пробвам седващото набелязано. Може би имаше още малко живот при мен. Доволен съм от маслото, пасва идеално на двигателя. Сега вече може да се направи сравнение с предния Мобил на същите километри в пост №775 на страница 20. Изглежда, че това е събрало повече боклуци за същия пробег. Вижда се и на снимката на прозорец. Те са и различен клас масла де. Това добре ли е? 🤔 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 230 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3960 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 15/85; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 27.04.2021; 9) Моточасове – около 180; 10) Изразходвано гориво - около 400 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Втора снимка -оригинал 600 dpi на скенер. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
×
×
  • Create New...