Jump to content

Bizzito

Фен
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bizzito last won the day on September 16

Bizzito had the most liked content!

Community Reputation

25 Neutral

About Bizzito

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    varna_18_604

Profile Information

  • Кара
    CR-V III N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

862 profile views
  1. Чак до Варна за един съединител да се ходи според мен няма смисъл. Не е нещо специално, че да изисква опит с Хонда. Мога да питам колеги от Бургас ако искаш за препоръка, но според мен ще намериш ако поразпиташ тук там.
  2. Правилно, признак на съединител е. С помпи е, не знам дали някой прави още с жило. Може и да има, не знам. Демпферния маховик не е задължително, но е препоръчително да се смени със съединителя, за да не се издъни след 10-20 хил километра и пак да се плаща за смяна. Има майстори, които ги познават в какво състояние са, скачат отгоре, въртят се с него Имам предвид, че може да си сложиш нов, а стария да се продаде, около 300 лева вървят. Ако няма бюджет и щом няма признаци може и само съединителя да се смени. Въпрос на личен избор. Аз купих колата само със сменен съединител, без маховик, засега е ок.
  3. Браво колега! И на мен ми направи впечатление, че двете пластмасови части на кутията се допират плътно, без напрежение при затваряне. Което дава предпоставка за това, което си написал. Определено ще пробвам нещо подобно. Гледах клип как се сменя филтър на ЦРВ 2 дизел и там разкачат всичко и вадят кутията за да се смени филтъра. И при ЦРВ 3 ли е така? Благодаря!
  4. Ако на накой педала на спирачките му става на кокал след кратък престой да знае, че вакуум клапана е вкаран в маркуча за вакуума на сервото. Нов маркуч - 140 лв. Втора употреба - 40-50 лв. Малко е неудобно, но като цяло подмяната е лесна. Маха се кората на двигателя и предпазната ламарина на ръчната подкачваща помпа за горивото. След смяната всичко се нормализира.
  5. Сега го огледах пак. Всичко изглежда наред. Но като поставя ръка върху кутията вибрациите утихват и с тях звука. Не съм сменял филтъра, случайно го установих като се подпрях, докато оглеждах нещо друго. Явно ще е така, но ще съм благодарен ако все пак някой опита на своята кола. Следващия път като ходя в сервиз ще накарам майстора да погледне.
  6. Здравейте, вчера забелязах, че има малки вибрации на кутията на въздушния филтър при работещ двигател. Когато поставиш ръка върху кутията вибрациите спират и шумът от коша намалява значително. Ясно е, че ще трябва да проверя крепежите. Въпросът ми е по-скоро дали не е така по дизайн, тъй като от кутията излиза гофра. Поне за мен се връзва някаква логика. Ще съм благодарен и ако още някой си направи труда да провери
  7. Да де ама 1-2 секунди след това се включва.
  8. Нормално. Фокуса на BMW е в комфорта и глезотиите.
  9. Затова написах, че не знам колко е достоверно. Защото същия човек говореше, че ЦРВ били с виско муфа. И се оказва, че не е. Благодаря за отговора
  10. Аз съм чувал (не знам колко е достоверно), че е добре лятото от време на време да я караш да се включва, защото после като ти потрябва зимата може да откаже. В случая може ли това да е проблема на колегата? Да е карана леко, да не се е включвало задното дълго време и сега да създава проблеми. Какво мислиш? Това ли имаш предвид?
  11. Това, което цитираш е още преди да сменя демпферната шайба. Там се смесват звуците и определено от нея идваше неравномерен звук. Виж коментар номер 53. То като цяло всичко може да кара, докато не се строши или не те остави на пътя Много голям фактор е и колко те дразни, аз не можах да го изтърпя. Според мен на твоите километри определено трябва да се погледне от читав майстор. Особено щом чуваш нещо ненормално.
  12. И аз много де дразня на това. Хубаво климатроник ама едно вентилаторче не може да си пуснеш, без да се включи компресора. Ако искаш да ти е лесно натискаш Ауто, ако искаш вентилатор натискаш копчето за вентилатора, какво толкова, каква им е идеята да го направят така не знам? Аз също стигнах до извода след много опити, че единственият вариант е да не се изключва след като се настрои.
  13. Сигурно има някакъв ограничител, по който електрониката на мотора разбира по големината на тока, че трябва да спре. Най-вероятно не е в маханиката на огледалото, а близо до мотора. Трябва да се отвори да се види най вероятно се е износило нещо.
  14. Колега, виж тук за ицтди. Същата работа беше, на съвсем студен мотор беше малко по-приемливо като шум, като изключим пришляпването. След това се увеличава шума, както казват след 1 минута и на загрят леко поутихва, но при мен беше много. Сега е песен за ушите
×
×
  • Create New...