Jump to content

Bizzito

Фен
  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Bizzito last won the day on January 22

Bizzito had the most liked content!

Community Reputation

81 Neutral

About Bizzito

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Skype
    varna_18_604

Recent Profile Visitors

1286 profile views
  1. Изглежда има. И аз имам някакви спомени даима. https://www.megaparts.bg/product/2005-g-75120345
  2. И аз съм пред подобна дилема отдавна. И за разликата между C2 и C3 и за ALS или SSV, заради катализатора. Понеже никой не знае с точност кое масло как ще се трази, мисля да си сложа ALS, както се препоръчва. Давай и с пробите, че засега май съм само аз с този дизеляк.
  3. Да ти кажа сега поутихна лятото. Като си загрее и и се радвам. Има пак нещо ама се ядва. Не знам дали е от нафтата вече няколко месеца си карам само шел, но мисля, че е от топлото време, явно му е добре лятото на мотора. Пробвал съм с добавки нищо не става. Гледал ли си им корекциите на дюзите? Имаш ли ДПФ? Някои казват, че като се премахне тапата мотора става по-шумен. Мисля, че ти каза тия дни, че си го махнал. Преди това как беше, ако е така?
  4. Имаш предвид, че застояват повече ли? Възможно е. Чак такива промоции не съм виждал. 3 за 1 😀 Аз често пазарувам от голяма призната фирма, няма да споменавам имена, съмнява ме там да има масла на 2-3 години. Не говорим за измислени онлайн сайтове или гаражни сервизи.
  5. Това се оказа, че е работа на някой студент и е само за общо запознаване, схемата е пречертавана с грешки. Тази, която качих от сервизното ръководство е истинската. Ако не го следи, ще е тотално сбъркана, съмнява ме толкова да са се осрали. Освен това се разбра, че на 30% дълги не го вкарват в режим на high output mode. Аз също имах престой около час и половина в Румъния, за щастие нямах проблеми, но си спомням, че я гасих. А напоследък и тук се случват много тапи и КПП-та. Вече ще имаме едно наум как да стоим в тапа, задължително на къси.
  6. Първо проверявам аз какви са цените тук. От сериозни места, разбира се. Да не се окаже, че крайната цена ще дойде същата. Далеч съм от мисълта, че ще има кой знае каква разика в качеството, ако има изобщо. Най-много тук да е застояло 2-3 месеца повече, ама не е болка за умиране. В момента, например Ravenol ще ти дойде на същата цена от ATO24, както да си го вземеш от Autobox.
  7. Вчера ходих да и духна малко саждите на магистралата. Днес като премерих акумулатора беше на 12.5 V, т.е. както бях чел поддържа го на 80% заряд. Следих я с едно OBD, направи ми впечатление, че без фарове чак след 130 км/ч минава в режим high output mode. А в начото явно зареждаже акумулатора и след около 2.5 км или 7-8 минути мина в low output mode. Това дали е достатъчно за възстановяване на тока от запалването? 😕 С фарове, с климатик или без си държи постоянно 13.9-14 V. Това добре, но миналата година бях две седмици в Молдова, а там не е задължително карането на фарове през деня. Надявам се да не ви дразня много вече, а тази информация да е полезна. Май ще спра до тук с експериментите.
  8. Благодарение на г-н инспектора, разбрахме че системата следи заряда на акумулатора, което е добре, значи работи коректно. Преди това, заради непълната информация, ме бяха уверили в обратното. Донякъде е недомислена, защото не следи част от консуматорите. Освен това е оплетена като свински черва и при евентуален проблем ще е трудно да ремонтиране и най-вече откриване на проблема. Например всичко се управлява от ELD и ECU, включително кога да светне лампата с акумулаторчето на таблото. Тези системи за индикация на проблеми трябва да са прости и надеждни. Лично аз предпочитам да я няма тази система, но... По-просто, по-малко проблеми. Извън обобщението: утечка от 30 mA за кола 2009 с аларма мисля, че си е напълно в границите на нормалното.
  9. Благодаря ти за информацията! Сега разчетох датата на производство на новия е юни 2019, точно една година преди да го закупя. Това не е разнищвано в тази тема. Какво ще кажете по въпроса? Аз нямам идея дали това е нормален престой след производство. Иначе аз си го следя от една седмица всеки ден. След изгасяне на автомобила показва 12.9 V, а на следващата сутрин преди да запаля е 12.55-12.6 V. Според таблицата е на около 85% заряд. Както казах, купих го и тръгнах, защото стария беше - "ма той умрял ма" 😁
  10. Ами мисля, че точно това питах още в първия ми пост в тази тема. Ако не съм се изразил правилно това е. Както и това зарядно става ли за чеп, но не като конкретно зададен въпрос.
  11. И това го разбрах, но аз стария го върнах на вторични вече. Всъщност въпросите бяха мога ли спокойно да го ползвам за новия си акумулатор и има ли смилъл след като е каран една седмица след покупката да го зареждам на зарядно?
  12. Може и от скука да е. Но чисто и просто обичам да научавам нови неща и да разнищвам един проблем докрай. Може да пиша там, че не ме кефи
  13. Да аз това го разбрах, но разгледах доста зарядни и даже на Bosch C7, което се препоръчва тук, зарядният ток е 7А, а му дават до 230 Ah да задежда.
  14. Вярно е, прав си. Ми не ме кефи и това е. Мога още минуси да изброя, но няма смисъл. Всички минуси за сметка на 2 грама нафта. Нека тази тема да е полезна за хора, които тръгват да правят ремонти като мен, защото си мислят, че има проблем. А те не са малко.
×
×
  • Create New...