Jump to content

Bizzito

Фен
  • Content Count

    727
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Bizzito last won the day on November 8 2020

Bizzito had the most liked content!

Community Reputation

209 Excellent

About Bizzito

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Contact Methods

  • Skype
    varna_18_604

Recent Profile Visitors

1756 profile views
  1. Да бе верно 😄 Ми то кой да гледа дати. @Svilen82 е виновен, че е изровил темата от дълбините .
  2. Много неща може да са, щом си сигурен, че си сменил горивния филтър. Търси майстор, че всичко е като свински черва при дизела
  3. Със сигурност не е един и същ алтернатора. Няма смисъл да слагаш толкова голям и най-вероятно няма да го събереш 74. Ако толкова искаш по-голям пробвай със следващия, там 50-55 Ач.
  4. Може би си чел моите писания, но би трябвало да съм завършил (да съм обявил) извода до който стигнах, че лично мен повече не ме притеснява влиянието на сулфатната пепел върху катализатора. Четох, мислих, трипътни, петпътни катализатори. На някои A/B масла си пише изрично, че са съвместими с трипътни катализатори, каквито са масово в по-новите коли. От тогава реших повече да не го мисля. Аз карам дизел с премахнат ДПФ, ако беше бензин или фабрично без ДПФ изобщо нямаше и да го мисля и да си карам с A/B масла. Не знам ти защо го мислиш изобщо. Аз ако имах такъв двигател нямаше да му сложа C масло. те са направени да пазат само ДПФ. Освен това катализаторите са евтини и лесно се сменят.
  5. А при мен е обратното. Когато не сложа добавка работи по-лошо. А а ко е кофти нафта си трака стабилно. Мисля, че това зависи от състоянието на мотора. Ако при теб е по-добре без, напълно подкрепям да избягваш добавки. ProTek също съм пробвал и според мен е прехвалена. Не ми хареса.
  6. Ама те са си били негови явно. Нещо като сериен номер се въвежда, не знам каква е логиката. В подписа ми има линк. Айде 2 за поддръжка и подобрения и 6 за ремонти, но за 9 месеца 😉 Не е проблем, проблемът е, че има още неща и изскачат нови. Шум в рейката, двигателя има някакво стържене, може и ролка да е нещо, задницата е на ръба на разкрача. Дискове и накладки скоро отзад. От време на време притропва нещо по предницата. Тампон на двигателя е на ръба, има нацепени. Претриса при гасене, но това е най-вероятно комбинация от тампона и дюзите.
  7. Да като се замислиш е така даже 700 да излезе. Просто на мен ми писна вече. За кола за 12500 дадох 8 за ремонти, пък съм и навъртял 10-ина хил км. Гледам вече колкото по-малко да давам, че чашата отдавна прелива. ;😉
  8. Интересно, аз ще отида в някой специализиран сервиз сигурно, там където ще правят дюзите. Трябва да може и с други програми. Надали всички имат HDS. Не знам и аз още какво да правя. Хубаво, че не е още спешно и може да се кара.
  9. Някой знае ли за този модел двигател ако взема друга дюза да си сменя проблемната дали трябва да се настройва нещо по компютъра. Кодове, коефициенти?
  10. Сменян е, всичко и е дадено, каквото трябва, но тя като си е кочинка си е кочинка.
  11. Да, този случай го знам. Не съм сменял бензиностанция и не съм слагал добавки през последните няколко месеца. Появи се изведнъж и също така изчезна. Мисля, че е съвкупност от фактори. Ниски температури и износване. А като сложа кофти нафта направо пеят симфония дюзичките 😁
  12. Прав си, но аз съм си написал тракане дюза. Сложих го за да привлека внимание Обнових си направо подписа, да не си помисли някой, че се оплаквам като ощипана мома
  13. Защо? Нормални неща си казват. На тебе ти е смешно, но на мен ми се реве вече от тая кола. Да пускам лк пак линка с ремонтите 😁
  14. 200 лв е сваляне качване и стенд. Поне една ще е за рециклиране, защото я знам коя е даже. Още 100. Разликата от 300 до 700 е зависи колко дюзи ще са рециклаж. Дихтунги ала бала. 700 може и да не стигнат. Това ако е лек ремонт. И за какво, само за едно освежаване. И това го има, но не мога да търпя нещо да ми трака 😉 Така ги показва делфито за съжаление. От преди ги знам, че единиците са около 0,7, а двойката вече не знам колко е защото и тя беше около 0.7 като купувах колата. Възможно е да е 1,1-1,6 и да го закръгля на 2. Не съдя много по корекциите, а по това че често се случва на незагрял мотор да дам повечко газ и да почне да трака стабилно. Като върна газта спира и си продължавам. Ако не бяха тия звуци щях да си карам спокойно ама...
  15. Така е, няма как. Най-много ако са налепи нещо да изчисти, но явно не са. Лек лек ремонт, от 300 до 700 лв. Не си внушавам, защото сега изчезна. 😁
×
×
  • Create New...