Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/27/24 in all areas

  1. 9 points
    Днес реших да опресня маслото си на 3ген R20A2 бензин автомат,и да сменя филтъра автомат. Маслото се източва от пробката отдолу на двигателя развърта се с квадрат1/2 към 3/8. След развъртане и изчакване поне 30 до 50 мин изтича 3,5 л колкото повече чакаш изтича повече. Използваното масло от мен е Маслото се налива през пробката на щеката тя се намира от лявата страна на акумулатора Използваната от мен фуния е тази с дълго гърло използвах две една в друга,или трябва да се приспособи обикновена с маркуч. Филтъра автомат се намира под въздушния филтър,трябва да се демонтира неговата кутия,която се държи от болт за ключ 10 с удължиние са развива. Отзад е на два гумени тампона които влизат в шпилки.Просто кутията на въздушния филтър долната част се измъква нагоре от тях. Посоката на слагане на филтъра няма как да се обърка фиксиран е от самата скоба,вижда се на снимката. Малко по особено е сваляне или изместване да двете скоби държащи маркучите на филтъра АТФ, не става с обикновени клещи трябват такива си широки челюсти над 15мм. Цвета на новото масло е бледорозов и много рядко и течно. И маслото и филтъра са оригинални показани в горните снимки. Маслото е купено от общите поръчки https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Резултата е скоростите се сменят много плавно и без да се усещат никакво придърпване или задържане. Тази желязната туба ATF според мен маслото е една идея по-добро от стандартните сиви и тъмносиви на пазара. Моля темата да се премести в раздел 3ген.
  2. 9 points
    Привет, Оглеждахме се известно време за втора (всъщност трета) кола в семейството, с която жената да навлиза в света на шофьорите и ултимативно да е автомат. И тъй като аз ще поддържам колата избора бе силно повлиян от мен. (не бих се занимавал с някаква въшка под 100кс, камо ли автомат, която ще харчи колкото акорда, и всяко изпреварване с повече от 1 човек в нея ще е незабравимо преживяване. ) Прегледах раздела за 7-ма тук, ориентирах се, че колата почти няма детски болести ако е гледана адекватно и в същото време предлага всичко нужно за базовия комфорт на семейната експлоатация - достатъчно място, климатроник, автопилот, адекватен автомат, динамика (и задни дискове - може да е смешно, но все още масово се срещат коли клас хечбек или дори сув със задни барабани, а спирането на двата вида системи е несравнимо). Първоначалната концепция бе 2.4 комби заради екстра мястото в багажника, което винаги е плюс за разнасяне на детски аксесоари и багажи. Направихме 5-6 огледа на "перфектни" коли от Швейцария, няколко италянки и все бяха далеч от перфектни, много гнило, разнообразни течове на масло, разбита ходова част и т.н. В крайна сметка разширихме филтъра и до седан, тъй като за дамска кола една идея по-малкия габарит идва плюс и все още се запазва функционалността да се развозват деца и да се набута детска количка в багажника при нужда, пък от друга страна седана си има и доста приличен външен вид, което за жена е важно. Тъй, спряхме се на седан 2.4 5АТ executive внос от Швейцария, уж на реални 149к, цвят тъмно кафяво. Колата беше в Бургас, така че трябваше да я върнем София. С камионче идваше скъпо, затова решихме да е на транзитки. Беше и с кофти зимни гуми, така че на място взехме нови зимни 16-ки + комплект алуминиеви хондови 16-ки от същия човек. Накрахме го да смени маслото преди прибирането. На излзизане от Бургас усещам, че волана леко тегли надясно и отбихме в Айтос преди да се качим на магистрала. Викам си по-добре един реглаж да се направи хем да видим как е геометрията на колата, хем да не прецакаме нови гуми ако тегли. Уговорих реглаж в реномиран гараж в Бургас за след 1 час, в това време вече се движим от Айтос към Бургас и с ниска скорост около 30-40кмч изведнъж светка чека. Звъня на продавача и му викам дай да я закачим да видим какво е. Отиваме, закачаме я и човека започва да се почесва без да казва каква е грешката "абе тия дали не са изкормили катализатора преди да ми я докарат". Първоначално ми направи впечатление, че клемите на батерията стоят хлабави колкото и да се стегнат...и му викам да не е нещо по тоците да е ошашкало компа? Той потвърди, че има и такава грешка за ниско напрежение, но продължи да се вайка около катализатора. Аз бях видял като залягах отдолу още предния ден, че долу предпазната ламаринка е загнила и е наварявана да стои на мястото си, но под нея не се вижда дали катализатора е цепен. Малко на доверие и на база обратната връзка от други хондаджии за продавача не настоях да го разчекнем от проверки катализатора преди покупката. Нулира грешката човека, каза да следим и тръгнахме към часа за реглаж. Реглажа излезе перфектен, нищо фрапантно, само леко коригираха сходимостта отзад и после отпред. Казаха, че най-вероятно е от новите гуми и предложиха да разменим предна и задна отдясно ако продължи да тегли. Тръгнахме за София, всичко точно, но след 300км лампата пак светна. Като се прибрахме успях да подкарам Honda HDS през кабел xhorse mini vci. Втората сонда реве...другото може да е от скапания акумулатор, с който я взехме. Зареждах го цяла нощ и ми даде около 55% здраве: След едно палене: Намери се колега в хонда групата на Акорд, който на добра воля ми подари стария си 3-годишен акумулатор понеже беше решил да сменя с нов. Проблема се реши Свалих ламарината на катализатора и както се очакваше беше изкормен: Странно, но дори нямаше залъгалка вътре...не знам как сондата не е светила постоянно...: Писах на продавача и той се нае да ми прати друг. Както се вижда нещо беше творено. Оказа се, че това е катализатор от 2.2 дизел, който изобщо няма отвор за сонда и е една идея по-къс. Съответно беше пробита дупка и наварена гайка за сонда, и беше наварен още един фланец, за да се вдигне монтажната дължина. Поне се оказа, че питата е разделена в средата където е гайката - явно самия дизелов катализатор е бил подготвен за сонда. Оправих катализатора да дойде на по-фабричен вид като си наварих моя фланец от скопения катализатор, претопих гайката да не тече и ударих една боя: Паралелно открих теч от тръбата с меката връзка (пърдеше леко по магистралата). Мислех, че е мека връзка, но уви: Качих всичко на колата, покарах 15-на км, настъпих до към 6к по околовръстното...не пърди и не е светкал чека засега. Измих я, че цялата беше покрита в стружки и прах от рязане и заваряване. Вчера смених филтри въздух и оправих лампата на левия стоп: Има още неща за правене, ама ще пиша пак.
  3. 7 points
    Ще си отговоря сам, може да е полезно за някой друг. Биалетката е с дължина 83 мм (габаритен размер), междуосовото разстояние между двата болта е около 65 мм. Отворите, в които се завиват болтовете са по-широки, което ще позволи корекция с още милиметър-два. Аз си поръчах от али-то, цената ми излезе малко под 30лв. с доставката. Пристигна за 2 седмици. Няма да слагам линк към обявата, за да не правя реклама, а и след време линка може да не е актуален. Можете да използвате следната комбинация от думи при търсене в али-то: "headlight sensor adjust height honda rod ball"
  4. 7 points
    Айде сега излезте и погледне какво пише по фаровете Ви. За какви източници на светлина са предназначени. И нека не забравяме че изменението на светлините е изменение в конструкцията на ППС, за което изменение са използвани компоненти, за които липсва типово одобрение. От там по време на ГТП(за кат да не говорим-ако им наредят да следят за светлини ще има акции, ако ли не ще си караме както досега) трябва да се извърши визуална проверка на светлините, както и за "Надвишаване на максимално допустимата яркост на светлината в посока напред" и ако не отговаря на параметрите ... същото като катализаторите или по-точно липсата им. Един OSRAM D2S XENARC 35 W e 3200 lumens, лед-а с който ще го замените колко лумена е? Да съгласен съм ефекта е УаУУУ, но нека се замислим че не сме сами на пътя, особено възрастните хора, чието зрение не толкова бързо адаптивно към промяната на околната светлина както нашето. Бъдете отговорни!
  5. 6 points
    Не. Не бих казал, че са понижили чак пък толкова качеството. Маслото като база си е о.к. Има си и естери. Всичко е до новите спецификации и одобрения, които покрива. А те имат определени изисквания и ограничения за разни параметри. Например сулфатна пепел, нали трябва да е "еко", а това пък води до по-малък TBN, например, който пък от своя страна води до по-малък ресурс на маслото да неутрализира киселините от продуктите на горене. Иначе си е стабилна базата, смазва си добре, но TBN пада до TAN за по-малко моточасове. Особено чувствително на бензин и повече градско. В немския форум има много анализи на DXG и винаги се представя много добре при изправни двигатели. Ето един рекорд: https://oil-club.de/index.php?thread/14606-ravenol-dxg-5w-30-mazda-3-bn-skyactiv-g-120-12-836-km/&postID=363772#post363772 Близо 13 хил.км. на бензин (дирктно впръскване), от които 70% дълги разстояния и 30% къси разстояния. Стойностите на износване са почти нулеви, но вижте къде е TBN! Понеже в Германия го измерват по метод ASTM D2896, свалете 2-3 единици и ще видите, че TBN е колкото TAN, даже и по-нисък вероятно. А това гледаме да избегнем.
  6. 6 points
    В никакъв случай не сменяй веригата, ако няма симптоми. При правилна поддръжка имат огромен ресурс и няма никакъв шанс да се скъсат без преди това да са плакали хиляди км, че са за смяна. Същото важи и за водната помпа. Аз до сега на моя бензинова Хонда ( а са над 5) не съм сменял нито верига нито водна помпа и не ми се е налагало да го правя, но за сметка на това около мен е имало случаи на сменени водни помпи, които имат много по-малък ресурс от заводските и се налага тяхната повторна смяна. Та с две думи съм твърдо против превантивната смяна на твоята верига. Не е ясно какво менте ще сложиш, ако не вземеш оригинални части от Бултрако и има шанс дори да избодеш очи, вместо да изпишеш вежди. Клапаните задължително ги регулирай.
  7. 5 points
    Дойде и втората пратка, сумата беше 170 евро + доставка, на български 340 грубо + 68 ддс, мито нямаше. Та равносметката е следната, мотора е К20, частите са следните : задна пръскалка, няколко уплътнения (колянов вал,VTC и още две дреби, те са от 1 до 3 долара парчето , двете вериги, двата обтегача, водача на маслената верига , без бананите, надявам се че няма да е проблем , всичко се върза около 550 лв с доставката и ддс. На 16.01 ги поръчах, днес дойдоха. Смятах нещата , имам отстъпки по авточастите и ми е по изгодно от FEBI (уж сравнително висок клас) , визирайки цена качество. По руския форум, четох, че веригите на FEBI са Borgwarner, най вероятно и затова за толкова "скъпи" но не ми се рискуваше. Та вадете си EORI номер, и поръчвайте спокойно ангренажния комплект , но окачването не е на сметка, идва скъпо заради килограмите, смятах го, идва сравнително колкото от тук да си вземеш ОЕМ, визирам тампони на носачите.
  8. 5 points
    @heyu Ravenol FDS 5W-30 е по-добро масло откъм маслената база. По-добра термостабилност, по-добра течливост при ниски температури и т.н., отколкото Toyota 5W-30. Вискозитетните х-ки и на двете, при работна температура, са подобни. Тоест, колко ти гори FDS, толкова ще ти гори и Toyota 5W-30. Даже има вероятност, след 6000 км, тойотовското да го лапне повечко. Ако искаш да "уплътниш" малко мотора, MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30 e подходящ избор. Също и: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil AMSOIL XL 10W-30 Synthetic Motor Oil RAVENOL HDX SAE 5W-30 И по-скъпото RAVENOL DXG SAE 5W-30 Ако си на бензин, не ги карай повече от 7000 км. На газ мо же и малко повечко.
  9. 5 points
    Honda 2006 Accord Owner's Manual This Owner's Manual covers all models of the Accord/Accord Euro.
  10. 5 points
    Привет, можеш да си купиш такова оригинално копче. Седи в ляво от волана. Там сега имаш празно място. Аз си купих такова и си разделих по ел. схемата пръскалките на фаровете от тези на челното стъкло. Работи прекрасно и пести течност за чистачки, особено когато катериш към Смолян зимата.
  11. 4 points
  12. 4 points
    Добре казано. Не твърдя, че съм мъдрец, но определено често срещам коментари от рода "абе какво се занимаваш, дай я на някой" или "карай си я така, ще изкара още" и дори "абе няма ли да я продаваш". Жената няма да коментирам как приема тия дейности, но определено насрещния вятър е много силен.😁 Днес съм доволен от резултата с базата. Затворих дюзата на пистолета почти максимално и вдигнах налягането да пуска ситен прашец. Гледах да не пръскам близо до отсичането с тиксо, но има леко отсичане накрая пак ще съм доволен. Утре ме чака разширяване на зоната с тиксото и пръскане с лак. Преди това ще огледам дали има отсичане и ръб на базата и ще заравняам с водна шкурка ако има, но на първо четене не виждам такъв ефект под тиксото. После лак и сушене с кварцова печка. 😄 Праговете бяха надули боята повърхностно само около планките за крик. Минах с телената четка до метал, вюрт и утре шагре преди да кача лайсните.
  13. 4 points
    Motorex CONCEPT TS-X SAE 5W/30 TDS: https://motorex.com/Pdf/TI/Motorex/4T-Motorenoel/CONCEPT-TS-X-SAE-5W30/CONCEPT-TS-X-SAE-5W30_1014735_EN_20240106-132850.pdf MSDS: https://motorex.com/Shared/Documents/MSDS_MOTOREX/CAR LINE/MSDS_CONCEPT_TS-X_SAE_5W30_EN_GB.pdf Среден клас масло - смес от хидрокрекинг III-та група масла, с добавка на до максимум 2,5% минерално. Много високо TBN (алкално) число 12,3 mg KOH/g. Ще има дълъг ресурс откъм способности да неутрализира киселините, в следствие на горенето. Сравнително висока изпаряемост NOAK за съвременно масло - 12.50%. Не е добър показател за температурната му стабилност. Говори за голям % полимерни подобрители на вискозитета, които имат свойството да се разпадат и да оставят отлагания. А това пък води до ограничен полезен ресурс на маслото (язък за TBN-а). Като спецификация (A5/B5) е подходящо за технически изправен K24Z3. Но състоянието на двигателя си го знаеш само ти и преценката си е твоя! Като технически х-ки има по-добри масла. А в същия клас, RAVENOL FO SAE 5W-30 е по-добро.
  14. 4 points
    Смених капака на кутията в този сервиз и наистина лагера беше проблема. От сервиза ми казаха, че като са свалили капака, лагера е останал на оста. Аз се опитах на ръка да го сложа в капака обратно, но не става - не е токова голям луфта. Човека каза, че не се сваля кутията, само моста се пуска. Другото притеснително е миризмата на маслото. Каза ми, че мирише на прегоряло. Сега го опресних с 3л.Мисля да си го сменя още един път тия дни с още 3л.
  15. 4 points
  16. 4 points
    Аерото от максимум до минимум хидравлична течност - 3-4 месеца. Маркучите - камък. Нямаше как и трябваше да се действа, че положението беше много дразнещо. Нови ОЕ маркучи, отново нова течност ( не е ОЕ ) и всичко е наред. Всъщност, няколко марки покриват на Хонда спецификациите обаче официално са само Ravenol, явно те си плащат за да пише Honda на шишето. Тази която ползвам е 16лв литър с отстъпката, иначе ОЕ е около 40лв литъра мисля. Е няма проблем с нито една от всичките които ползвах до момента Цената на маркучите не искам да я коментирам, че ме заболява главата обаче поне изглеждат добре за разлика от ОЕ частите на Сивик 8-ма, където все едно ги е правило някое дете от градината
  17. 4 points
    Emicha, ти говориш за H1, човека е с ксенон D2S, разликата е огромна. Омръзна ми по нашите пътища да вадят очите тези ледове, които светят яко. Лупата както и казваш е един сложен оптичен уред, който е предвиден да работи с източник на светлина с точно определени параметри. Слагането на лед .... лекичко променя характеристиките на тази система и колкото и да я регулираш има отблясъци. Един почистен/рециклиран както трябва ксенон не само че ще свети прилично но и няма да създава дискомфорт на останалите участници в движението. Ако имахме стриктни технически прегледи, то определено нямаше да те пуснат с тези ледове.
  18. 4 points
    Има няма 2-часа работа и донастройки ето и резултата 2021г доста от новите трасета в БГ та спокойно може да се ползва.Що се отнася за инсталацията направих го само да си тегли актуализацията Поставяш диска и сам си се ъпдейтна и тръгна . Направих още един диск Моя е само за изток запад не ми е нужен но го хаправих,та някой от София ако му трябва мога да помогна!
  19. 4 points
  20. 4 points
    Включвам се с лек ъпдейт по темата. Поръчах панел (този между пепелника и бутоните за климатика) + букса, която играе роля на залъгалка. Въпреки че е за американската версия на Акорд-а, всички цветове на кабелите си съответстваха с тези на колата. Дори се оказа, че 20-пиновата букса (отговаряща за аудиото като цяло) е една и съща за Honda/Acura 2003-2010. След малко игра с поялника и много, много пренареждане зад самия панел, взе че си дойде на мястото. Махнах няколко планки, които държат ДВД-то, както и завъртях усилвателя на антената. Доволен съм от крайния резултат като цяло, като минус мога да посоча, че заради Premium Sound System-a, нискочестотният говорител в багажника спря да работи, понеже си е на отделен усилвател и не достига сигнал до него. Така или иначе и двете ще ги махам след известно време. Всичко останало работи без проблем, а звукът след малко настройки стана много по-чист и ясен. Плеърът е Alpine UTE-93DAB, брат-близнак на UTE-92DAB - легенда в кар аудиото (особено в Русия). Следват 8-инчови среди за вратите, както и пищялки, а за отзад не съм го мислил все още. Но може би преди всичко ще бъде шумо- и виброзиолация.
  21. 4 points
    Това е зимната конфигурация на сивика. И аз се чудех заради пределната ширина на джантите, но се реших. Гумите са с борд и видимо не изглеждат тесни на джантите. Сложих и тъмни гайки и секрети, че джантите го изискват. Летните 18-ки са в същия нюанс. И да - 235/40/18 е заводския размер за цолажа.
  22. 4 points
    Пловдив FullTrothleMotorSport ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя. Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣 Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. Pascualle Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е.
  23. 4 points
    Никой не сподели мнение, как се е справил с този проблем, затова ще го направя аз. Сетих се за един много полезен и достъпен, ремонтен материал - https://www.onlinemashini.bg/madjun-zavarka-sunfix-universal-wervendbar-s-50100--100-grama-/12517 Много пъти този маджун/пластилин ме е вадил от трудни ситуации, затова отново реших, да му гласувам доверие и не сгреших. Ето резултата. Първоначално почистих врътките отвътре с лакочистител, за да премахна мръсотията и евентуалното омасляване, след което внимателно слепих счупените парчета със секундно лепило. Когато се уверих, че всички парчета са напаснати правилно и са прилепнали плътно, изчаках да изсъхне и запълних всички празнини отстрани със SUN-FIX-а. Не е трудно, не е скъпо и няма мърдане.
  24. 3 points
    Ами, ниска си е и 8-цата. Най-ниската точка на предната броня на моята е на 13 см от асфалта. Това при положение, че карам с джанти 16-ки и гуми 205/60/R16. Не е най-красивата гледка, но... вози относително меко за модела
  25. 3 points
  26. 3 points
    Изключително полезен коментар от @Wyvern Civic 9 с мотор R18Z4 от 2012 г. с бутала R3A са проблемните автомобили. Номерът на буталото може да бъде видян отстрани на блока на мотора: Проблемът засяга мотори със сериен номер до R18Z4-1030320 (поне такова инфо се вижда от темата в civinfo - линкът по-долу). Поляците са надигнали глас и Хонда са "признали за проблема", но няма сервизна акция. Ето и темата в civinfo: КЛИК
  27. 3 points
    Здравейте, Пускам две проби, тъй като едната не успях да я опазя да е без допир до други повърхности и затова взех още една (контролна). 1) Автомобил – Mitsubishi Outlander II 2.4i, 2007 г.; 2) Масло – Amsoil SS 5W-30; 3) Маслен филтър – UFI 23.243.00; 4) Общ пробег на автомобила - около 176 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - около 8000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 45/55; 7) Средна скорост - не погледнах; 8) Сезон на експлоатация – 07.10.2023 -22.02.2024; 9) Моточасове – не знам колко са; 10) Изразходвано гориво - при разход 13/100 излиза около 1000 л. LPG от различни бензиностанции, бензин 95 с добавки вероятно 50 л. ; 11) Kтм = (1000 л./ 3.5 л.) = 286; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (8-10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,3 л.; 14) Доливане на масло – около 200 мl. след първите около 2000 км., след което не е доливано и няма видим разход 15) Други – при смяната е направена промивка с Motul Professional Engine Clean 300 ml, при сканирането предишния път доста се изкривиха цветовете, сега промених оптимизацията да бъде за текст и мисля, че изглежда по-добре.
  28. 3 points
    Едва ли точно той,би ти забранил 0W30. Колегата "dandilov" (да не забравя и "emod")имат тук,доста показни тестове на масла,които никой не би и си помислил,че биха могли да се налеят на автомобил от миналото хилядолетие и с такъв пробег,но уви той го доказа. Всичко се свежда до състоянието на двигателя,като при мен примерно,Ravenol SSV 0W30 е над Ravenol FDS 5W30,при друг ще е обратно!
  29. 3 points
    Реших да поглезя старите тенекии и вече имат шагре по гърбовете. Със същия продукт ще се пръска и купето отдолу.
  30. 3 points
    Козлодуй - Враца нормално каране 100-120 7,7 разход на Киа-та 3,3 бензин с две турбини мисля,че не е е зле
  31. 3 points
    Ако инженерите от Хонда бяха дали един вискозитет, сега нямаше да има тема! Гледайте само да е на макс на щеката!
  32. 3 points
    Болния калник е в реанимация: Чака го малко шкурене и боя. Клепнах още малко парафин зад ламарините: Зад калниците ще е или парафин, или гума.
  33. 3 points
    Проблема бил в пистолета (Geko). Взех още един парафин (Novol 640) и друг пистолет и работата стана за 30мин. Остана ми само да мина врати, капак и централните греди под салона. Употребих 500мл, т.е. с 1л се минава преспокойно цяла кола. За отдолу съм подготвил Novol 600.
  34. 3 points
    Поръчах онзи ден GOODYEAR VECTOR-4S G3 XL FP 225/50 R17 98W от Маргел (306 лв/бр). Сложих ги днес и заспаха на джантата. Управлението се подобри в пъти, все едно карах друга кола Последните два месеца със старите Bridgestone A005 Weather Control Evo XL, беше станала неузнаваема (в лошия смисъл). Оказа се че две от гумите са се изкривили яко, съответно и баланса на едното колело беше избягал доста. А пък всички четири са се одървили напълно. Всичко това за 2 год и около 19 хил. км. А иначе, до последно се колебаех между Гудито и Michelin CrossClimate 2, но в крайна сметка взех Гудиъра. За инфо, с нови вентили, монтаж, баланси и т.н. отиде на 1342 лв. тотала, ама здраве да е
  35. 3 points
    След дълги години на мислене, четене и чудене най-накрая и аз успях да се справя с разкрачената и увиснала задница на Акорда а също така и с прекомерното износвзне на задните гуми от вътрешната им страна. При това смело смея да твърдя, по най-добрия начин, а именно чрез подмяна на пружините. Ще кажете какво толкова, всеки ден някой сменя пружини, да така е, но важното в случая е какви пружини се монтират на колата. На задното окачване на Акорда аз монтирах предни пружини за Лада, идеята не е моя, взаимствах я от руските форуми и фейсбук групата на Хонда Акорд България. Резултата надхвърли очакванията ми, освен, че задницата се вдигна с 3 сантиметра и стенда за геометрия на ходовата част показа, че всички наклони са в нормите без да съм правил нещо друго по окачването. Това което най-малко съм очаквал е, че колата стана доста по-стабилна отколкото беше без да намирам някава разлика в комфорта на возене. Сега возията е някакси по-стегната, без да се клати като лодка, но и не я намирам за по-твърда от преди. Особено при високи скорости колата я усещам доста по-стабилна. А ето и нагледно какво се получи:
  36. 3 points
    Ред на подреждане на Лан кабел в конектора.
  37. 3 points
    Преди 1година реших да сменя съединителя и я откарах на майстор,смених съединител комплект +маховик. Майстора си поръчваше частите,оригинален съединител на Хонда и маховик Luk. Около 4/5месеца всичко беше наред (5000кн) и след това почна да ми приплъзва между 2000/3000оборота и после пак си поемаше,като давах плавно газ не приплъзва. Отидох пак при майстора,той я тества и каза че може да е някоя от помпите,но незнае от коя. Порових се по сайтовете и видях че двете струват 1000лв. Не ми се играеше на принципа проба грешка и издирих телефона на Фена бг тук от форума,чухме се по телефона и се разбрахме да му я закарам да я види. Декември отидох до Дупница Фена бг я видя караше я и каза че е объркан съединител,той каза че неможе да я оправи защото има здравословни проблеми. Намерих друг майстор в Благоевград и му я откарах. Той започна да проверява помпите,но се оказа че не е от тях и я отвори. Свали маховика и съединителя и видяхме че съединителя е отворил до край. Поръча нов съединител и той беше като стария,не пасваше добре,после поръча втори +маховик и пак не ставаше маховика е същия като стария но и 2 съединител не ставаше. Поръчахме трети съединител и той не ставаше. Обадих се пак на Фена бг, пратих му снимки на старите маховик и съединител и на новите който не стават и той каза че маховика е същия,но съединителя е за 7генерация 140кс. И така поръчах съединител от едно момче от София. Пратих му и на него тези снимки и той ми каза същото. Прати ми правилният съединител и сега всичко е наред.
  38. 3 points
    Това е пълния комплект за смяна на верига . Той включва : Двете вериги малката въртяща маслената помпа Honda (13441-RZP-023) Голямата Двата банана . Honda 14520-RNA-A01 Honda 14530-RNA-A01 Голямо зъбно колело. Honda 14211-RNA-A01 Малко зъбно колело. Honda 13432-RZP-013 Малък банан за малката верига. Honda 13460-RZP-003 Зъбно колело Genuine Honda (13620RZP003) Семеринг Оптегач малка верига Genuine Honda (13450RZP004) Оптегач голяма верига Комплекта е поръчан с любезното съдействие на Маркони. Комплекта може да се поръча от тук. https://www.amayama.com/en
  39. 3 points
    Качествата на всесезонните гуми не трябва да се обобщават, защото има големи разлики между тях. Някои (като Мишелина) са повече летни, докато други имат по-силни зимни качества. Всесезонката неизбежно е компромис, но различно изместен спрямо двата сезона, в зависимост от марката и модела. 35К живот за Кросклаймата ми се струва нереално нисък като износване. Колегата трябва да си погледне налягането и сходимостта на колелата. Моите Куатрак 5 почти не са мръднали за такъв пробег, но ги въртя стриктно на 10К и колата е в гараж. Смятам, че ще изкарат 50-60К. Стилът на шофиране също има значение, разбира се.
  40. 3 points
    Продължавам с "модовете" при Аеродека. От известно време ми прекъсваше ксенона с който бях купил колата. Адски дразнещо беше, защото при 9 от 10 паления на колата, нямаше фарове и трябваше ръчно да се "пипне" една букса под предният капак и да тръгнат тогава. Те са H4 като съответно и ксенона е такъв. Отделно под капака бяха едни баласти, кабеляци, свински опашки и днес просто минах през една от софийските фирми които се занимават с ксенон системи. Влязох и ги помолих да изхвърлят всичко ( без крушките, че са сравнително нови ) и да сложат нова система. Препоръчаха ми LED. Разликата с ксенона в пари е 50-тина лева но няма кабели, няма баласти, няма запалки. Просто по 1 крушка в която е всичко и се включва в заводската букса. Първо се насочих към ксенон но рязко "завих" към LED. Системата която взех е на RayTech, предлага се от доста фирми. Изхвърлихме в кофата всичко без старите крушки и монтирахме новите LED които са си с вентилатори и всичко необходимо вътре в тях. Разликата в осветеността е може би 2 пъти сравнено с ксенона с който аз бях. Светят адски добре, на дълги правят "ден" с китайските фарчета. Гаранцията е 24 месеца, което е добре. Ако/като изгори някой фар се сменя елементарно като всяка една нормална крушка. Удоволствието да ми "монтират" системата и да махнат ( срежат ) старата, струваше 40.00лв. Цената не LED системата е 190.00лв. Ако се наложи реглаж на фаровете, там специално където влязох аз си имаха машина да си ги проверят. къси : дълги: Това добре но... протече казанчето на хидравликата. Пукнато е и то не малко. Мислех, че са само маркучите но днес човекът докато махаше старият ксенон го забеляза като това е странно, защото тия дни като сменях старите с новите маркучи нямаше проблеми. Явно не съм му обърнал внимание или е чисто съвпадение...та късмет P.S Ако колата беше в сервиз, щеше да има "тия са ми спукали казанчето, теми, мнения, коментари"
  41. 3 points
    Голямо БЛАГОДАРЯ на всички Ви. С почистване на дросел и стъпков мотор всичко е ок.За добавка ще сложа о нови задни амортисьори на Харвито 😀. Благодаря още веднъж и безаварийно на всички Ви!
  42. 3 points
    Фундамент за ветрогенератор.
  43. 3 points
    Markony правилно е казал че нито лед-а, нито ксенона са съвместими с дрл. Всеки уважаващ себе си "лед" има зад гърба си драйвер-това чудо служи за контрол на тока през светодиодите, защото с повишаване на температурата имат склонност и да си променят вътрешното съпротивление, от там тока нараства лавинообразно и стигаме до "пуканки". Та ако на тоя драйвер, който по принцип е предназначен да бачка с постоянен ток му подадеш едно накъсано сигналче от дрл, как ли ще му се отрази. А как ли ще реагират светодиодите-дали няма да се размигат...някъде на границата на човешкото зрително възприятие? А за тези които твърдят, че техните фарове не заслепяват-реалността на пътя вечер говори друго, 95% от колите със сложено във фаровете нещо различно от фабричните крушки, заслепяват качествено ! Но тук няма какво да се направи, само в "белите" европейски страни могат да те санкционират, че си си направил колата луноход. Там между другото могат и да те санкционират за различна цветова температура на лампите, защото както всички знаем новите светят малко по различно от вече използваните и ако си сменил само едната крушка ... глобичка. Ама кога ли ще ги стигнем......
  44. 3 points
    След почти три години пробег с всесезонни гуми Michelon Crossclimate SUV 225/60/18 споделям: Изминати км 35 000 км за 3 г. Тази зима ще им е последна пързалят се на учатъци, които до миналата година вземах без проблем, видимо износени, особено в краищата, след първите две години съм разменил предни със задни. Сега се замислям да инвестирам в летни гуми, чета в форумите за препоръки. Един плюс за всезонните е, че не ги сменяш всеки сезон. По-шумни са от летните и лятото се износват бързо.
  45. 3 points
    Кофти за голямата е когато човек разполага и с малка градска кола. Синковеца е в сесия и си е дом, та неговата е фемили евридейка. Намерих си извънградска задачка, та изведох Леджо на разходка. Сложих свежи горива и му напълних 3.5 литровия дроб с чист въздух. После го водих на баня - да види че "животът е розов", па да го пекне малко слънчо, че все в гаража спи.
  46. 3 points
    След запитване днес ми се обадиха от бултрако че участвам в акцията за бензинова помпа и като дойде помпата ще звъннат колата е 2.0 канадка
  47. 3 points
    В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин
  48. 3 points
    Преди почти една година ама. След баня. За инстаграм
  49. 2 points
    Сега въпроса е дали са казали, че няма да стане защото в системата им излиза че твоята е различен номер (нещо като автоматичен отговор), или защото знаят наистина и/или са видяли нещо несъответстващо между двете
  50. 2 points
    Ми отиваш при джамбазина да те излъже...знаеш го! Не те интересуват екстрите,годините ,документите,историята от сервиза.Лъжат навсякъде,дори в Бултрако,дори във фирмения сервиз в Швейцария... Написваш си домашното и проверяваш всичко,двигател,скоростна курия,вибрации,боя,луфтове по врати и капаци.Отвратително е,но няма друг начин.Постоянно ходя на огледи е Русе. Мразят ме. Оглеждам колата кукла...вали дъжд.Лягам в калта...кардана го няма. Питам къде е? Вдига рамене ...аз не съм собственика ,колата на ход дойде от Испания и се врътна и се прибра в караваната. Следващия глупак ще се нашие....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Create New...