Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/16/19 in all areas

  1. 5 points
    Здравейте, Правилото е, че няколко минути преди края на пътуването трябва да спрете климатика. Така вентилаторът изсушава от образувалия се конденз изпарителя (радиаторчето, което отдава студен въздух) и въздуховодите. Съответно условията за образуването на бактерии, причинители на лошите миризми, ги няма. Какво става, обаче, ако не искате да робувате, а вместо това си карате цяло лято на включена климатична система? - фирми предлагат озониране и освежаване; пръскане със спрейове и прочее. - решавате си проблема сами с малко познания по химия. Аз избрах метод 2 и реших да го споделя с вас. - препарат на базата на хлорхексидин и алкохол. Такъв намерих готов в нашата търговска мрежа под наименованието Zhivahex за скромната сума от 8.64 лв (бул. "Асен Йорданов" № 14, гр. София) - 30% концентрат на водороден пероксид (кислородна вода или също познат като Перхидрол) за 4 лева на литър от всяка аптека. С тези 2 препарата се напръсква радиатора на климатика (изпарител). Това убива бактериите, а от там изчезва и миризмата. За Хонда ЦР-В III се сваля пластмасата под жабката, после на три видии (звезда 25) се държи вентилаторът на парното, от където се достига до въздуховода на въпросната "пита". Нея достигнах с шлаух, в него метална пръчка от електрод на електрожен (за да може да се направлява) и компресор с въздух под налягане за обдухване. Така след ~200мл хлорхексидин с алкохол и още ~200мл Перхидрол изпръскани върху питата проблемът с лошата миризма е вече в миналото. Нито има отровни миризми, нито е скъпо решение. Отнема 40-60 минути и ефектът е гарантирано добър. Не знам дали тази тема е за тук, но ако модераторите преценят, могат да я преместят на по-правилно място. Писал съм я в бързината и съм пропуснал подробни обяснения, както и много от снимките поради ограничението от 8МБ. Иначе аз свалих повече неща, отколкото трябваше докато се науча как е най-лесно. Сега давам готова рецепта. Боби
  2. 2 points
    Като мига,има комбинация от бутони и се ресетва климатроника и таблото се оправя.Натискаш бутона офф,даваш контакт и 3 пъти бутона за нагревателя на задното стъкло.Прави си тест и спипа,и няма мигаща рампа
  3. 2 points
    @Emicha Благодаря ти! Тъкмо взех колата, оправили са го, но така и не разбрах какво точно е било. Ето и аз какво намерих междувременно. Може да е полезно за в бъдеще. https://www.youtube.com/watch?v=3Suc5133DUk https://www.crvownersclub.com/threads/climate-control-dual-light-flashing.8683/ https://www.crvownersclub.com/threads/climate-control-dual-light-flashing.20781/
  4. 1 point
    Колеги вчера не успях за Еконта, но нещата вече са изпратени - утре ще са по офисите. За който ще получава лично, да има предвид, че утре съм отпуска и след днес съм на линия чак понеделник.
  5. 1 point
    Колеги,онзи ден откачихме буксата на IMRC соленоида и за 15-20 минути тестове при загрял двигател имаше рязка положителна промяна в поведението на оборотите.Въпроса ми е-това може ли да е причината за това ужасно лагване на оборотите,има ли как да се хване на диагностика(при положение че чека не свети) че този соленоид евентуално не работи коректно,или пък той си бачка но IMRC клапана е заминал...или съм в грешка http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/images/group26b.jpg номер 6 в схемата е соленоида, Ето и една снимка на местоположението http://ww2.justanswer.com/uploads/JU/justinsbg/2014-08-15_151803_109009427.jpg
  6. 1 point
    Е такива като теб са ми най - интересни, кво обидно видя ..кажи от къде си , утре ти докарвам една дърта гондола мазда 626, 93 година , пробваш я и ако продължиш да твърдиш , че сивика има спирачки получаваш писмено извинение пред целия форум.Не само сивика е с лоши спирачки , акорда също спира доста по-зле от японските си аналози..въпросната мазда, митсубиши галант в сивиковия пък клас королата и особенно старлета са с доста по-добри спирачки..Наблюденията ми са все от коли ,които съм карал лично и са били в добро здраве!п.п - говоря за коли в произведени в периода 93-98 година...
  7. 0 points
    Втора ръка верига!?!? Може ако я вземеш с двигателя.
  8. 0 points
    Привет и благодаря за съветите. Вратата се ОТВАРЯ от копчето на ключа. Но НЕ желае да се затвори нито от ключа, нито от бутона. Когато я приближа до долу се прибира сама, но НЕ винаги? Определено има проблем, но ще го борим...
  9. 0 points
    https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/klasiraha-troshkite-sred-kolite-vtora-ryka-6095973
  10. 0 points
    Така нека да попълним този пропуск /за който аз съм виновен/ и да изясним ситуацията около гумите и означенията по тях. Проведох собствено проучване между моите студенти и установих ,че 75% от тези ,които имат книжки нямат и идея с какво карат,как се избират гуми и какво означават индексите,знаците и картинките по тях,,,,иначе за Фейсбук всичко знаят :). Като излезем от рамките на маркетинга ,рекламите на определени марки/фирми и заобикалянето на правилата за изписване ще се опитам тук да систематизирам основните неща. 1.М+S / M/S M&S (Mud +Snow) се регламентира от RMA Асоциацията на производителите на гума/каучук/ като отношение канали/грайфер. С две думи нищо не означава за свойствата на гумата.Всеки производител си го слага където и като иска по собствено усмотрение без да е правил тестове на кал или сняг.Не е длъжен да прави тестове,но предполага ,че ако гумата стъпи в кал или сняг до 1 мм ще запази някакво сцепление благодарение на 35-37 % канали по шарката.Означението също така не регламентира колко е мека или твърда гумата при 0 градуса. Може да е като пластмаса,но щом има канали ,производителя има прави да сложи M/S. На практика ,това означава ,че М/S може да се сложи и на чисто лятна гума с ориентация към аквапланинг...с повече канали. Как в момента производителите ползват този индекс.Обикновено с него се означават всесезонните гуми /All Season/.Гуми с шарка и плътност подходяща за хладен и мокър климат.Там където температурите не падат много под нулата и няма сняг. Дотук изводите: Знакът М/S без допълнителни други означения означава ,че производителят е решил на база дизайна на шарката на конкретния модел,че ако гумата стъпи на кал или сняг ще запази някакво сцепление.Знакът не означава ,че гумата е зимна,че може да се ползва на сняг, че може да се ползва на кал,сняг или киша гарантирайки нормално сцепление. Ще продължа статия ,малко по-късно ,че съм отпуска ,а и в момента не мога да отворя сайта на RMA
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×