Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 27.06.2024 in all areas

  1. 9 точки
    Когато се говори за 2.0 и 2.4 двигателите на Хонда е редно да се внесе едно важно уточнение. Има два вида двигатели 2.0, които са коренно различни един от друг. Това са двигателите, серия R20 и серия K20. При К-серията на Хонда има 2.0 и 2.4, съответно K20 и К24. Те са с два разпределителни вала. Славят се с износване на изпускателния разпределителен вал. R-серията са хвалени като едни от най-здравите двигатели, произвеждани в историята. Поне така твърди нет-ът. Те са с един разпределителен вал. При тях има проблемна партида, производство около 2012г., когато са им поставяни уникално тъпи маслосъбирателни сегменти на буталата и всичките от тая партида горят масло зверски. Другите години са с нормални маслосъбирателни сегменти и ако са обслужвани правилно, нямат този проблем. Генерално всички двигатели, ако не им е сменяно маслото макс. на 200 - 250 моточаса, горят масло, поради задръстени и запекли маслосъбирателни сегменти и дренажни отвори на буталата. 90% от европейският внос са такива. И няма значение Хонда ли е, WV ли е. При американския внос не знам какво е положението. База за сравнение, относно динамика, нямам. Но всеобщо е известно, че К24 има по-голям въртящ момент от К20, а от там и по-голяма тяга при набиране. Също има и по-голяма мощност, разбира се. Аз съм с R20A2, автомат, и си ме устройва напълно. За моите нужди си има необходимата динамика и всичко си ми харесва. Не ми трябва повече от това. Но, разни хора, разни идеали.
  2. 7 точки
    Здравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех!
  3. 6 точки
    Здравейте! Сподрлям решението на един проблем, който реших. Багажника ми се пълнеше с вода от отдушника под задната броня. Уплътнението беше дунапренено и беше започнало да пропуска. Залепих го хубаво с лепило и от зимата до сега няма никакви индикации за вода в бажаника.
  4. 5 точки
  5. 5 точки
    Повдигам стара тема, нооо.... В пост № 38 е препоръчан ключар на Дондуков. Преди пет години ползвах неговите услуги за направа на дубликат на ключ с имобилайзер за Цр-в - то (и ключове за кутията на покрива). Ключа работеше без проблеми до преди няколко дни, когато имобилайзера отказа да го разпознае при палене - съответно мигаше зелената лампа с ключето. Опитах с оригиналния ключ - запали без проблем. След това няколко пъти се повтори отказа с дубликата, но с оригиналния палеше без проблем. Беше напрегнат ден с обикаляне по доктори и т. н., та единственото за което се сетих, бе да звънна на колегата docev от Русе https://forums.hondabg.com/profile/3485-docev/. Той бе изключително отзивчив!!!! Описах му какво се случва и дори малко го заблудих, че ключа е правен в Практикер, но човека ми направи диагностика по телефона и ме насочи към ключар, понеже според него (а и логически е така) проблема е в ключа. Не е в клемореда, в липса на комуникация с компютъра и т. н. Описа ми дори как ключара да си диагностицира проблема. Междувременно му споделих (на доктор и майстор всичко се казва) че съм изпускал ключа и че съм удрял по таблото заради лоша връзка на радиото, но според него са неоснователни притесненията ми. В последствие, на спокойствие, чудейки се къде да ида на майстор в паметта ми изплува къде (именно на Дондуков и то на база тази тема) съм правил ключовете. Отидох в ателието. Разказах как стоят нещата, като започнах с това, че съм правил ключа преди много години (почти пет), т. е. нямам претенции за гаранция. Чул-недочул "майстора" каза, че може ако искам да ми направи нов ключ, срещу заплащане естествено, защото не виждал как може да помогне и не било техен (с ключа и имобилайзера) проблем. Предложи да ида на електричар, но не може и не желае да предложи такъв. Накратко няма как да помогне да си реша проблема, а и не иска. Напомних му че живеем в интернет общество и ще опиша случката. Вече поядосан (то и аз не бях ок) разменихме някои мисли и констатации, а той се представи като: "Стоян - нисък, дебел, плешив и арогантен!!!". С последното съм съгласен, другото си е лично негова квалификация... Хубавото е че нещо в системата се закисна и от тогава (да чукна на дърво ) не е имало проблеми с паленето! ...а бях готов да им платя и пренареждане на патрона на багажника, че миналото лято го разбиваха...
  6. 5 точки
    Микро среща на 2 врачанки. Старият герой (а герой без рана не може) малко беше пострадал (отнели му предимството), но вече е оправен, та пак му се зарадвах. И той клони към вечен автомобил - на четвърт век е вече, но е още в строя, и то в добра форма.
  7. 4 точки
    Колега, съветвам те да направиш като мен преди доста време вече - качи се да покараш ЦРВ-та и с двата двигателя, и тогава изборът сам ще си дойде. Не ми се спори с другите, но ЦРВ-то е един от най-продаваните и успешни модели в Северна Америка заради двигателя 2.4, където и през ум не им е минало да слагат двигатели 2.0 като на Сивик-а. Тази кола е голяма и тежка, има нужда от повече мощност, особено ако няма да я караш само с 50 в града. 2.4 двигателят няма да те залепи за седалката като натиснеш до край педала на газта, но определено ще оцениш допълнителната му мощност и динамика като изпреварваш с висока скорост на магистралата или пък на някой баир. Комфортът на автоматика и по-голямата мощност не бих ги заменил по никакъв начин заради по-нисък разход и ако 1-2 лв. разлика на 100 км са решаващи за теб, най-добре се насочи към някой по-икономичен модел кола. Вече съм навъртял почти 180 000 км на газ с монтиран хубав газов инжекцион, на всеки 10 000 сменям маслото с Amsoil signature series 5w20, на всеки 15 000 сменям газов филтър и на всеки 20 000 правя реглаж на клапаните. До момента нулеви проблеми, да чукна на дърво колата върви чудесно и не гори масло изобщо.
  8. 4 точки
    Подкрепям! Тази зима имаше 1 ден сняг и всики леко заледени баирчета бяха задръстени от боксуващи. Даже слизах да ги избутам, че да освободят пътя. След това потеглях без даже да светне лампата за ESP-то. Да дам и аз моите 5 пари по темата: Поради липсата на сняг заложих на среден клас гуми - Дебица. Логиката ми беше, по-добре малко по-евтина зимна гума вместо всесезонна. Такава грешка втори път няма да направя. Не е оправдана раликата в цената спрямо каеството на високия клас гуми.
  9. 4 точки
    MAP сензора на газовата. Така се беше прецакал при мен че даже не искаше да обърне въобще на газ.
  10. 4 точки
    Type R доста неща му се събраха но заслужава, служи вярно 8-ма година, горе долу колкото беше като възраст когато го взех. Още някоя друга година и ще е вече пълнолетен Смених течноста на съединителя, защото беше кал вътре. Не знам как не съм го видял по-рано. Обезвъздушаването на съединителя, специално на тази кола е отвратително. Помпата е завряна на супер неудобно място. Отгоре няма как да бръкнеш, трябва само отдолу но и там става трудно. Не говоря ако се разглоби нещо и да се направи. Цялата работа е да не разглобиш 5 неща заради 1. Обслужих и предните апарати - сваляне на целите, пилене, стъргане, грес за водачи, друга грес за накладки, обезвъздушаване и са вече "като нови". Е, не са рециклирани но за сега си работят идеално и няма нужда. Маслото отново е Liqui Moly 5/40 High Tech Synthoil, за 6-ти или 7-ми път а като километри, може би 35 000 с него. Двигателят е много чист вътре с него, но и аз го сменям често. Филтър взех да имам 10-тина на blue print. Хубава тема е тази с филтрите а този се оказва добър. Цената му е супер та заредих да имам за смени на 2-те коли. Чашката за маслените филтри, която аз ползвам е с 2 размера. Показвам я за тези, които искат да си купят. Общо взето става за всички филтри на Хонда. Не е нужно да се купува цял куфар с чашки по размери. Като размер за захват е на 3/8 ми но има преходи на 1/2, на 1/4 и който както му е удобно. Накрая почистване с обезмаслител в коша, обилно измиване на всичко с маркуча, малко мазила да "светне" и е готова за нови приключения. Не съм сменял водна помпа от както имам колата или около 100 000км и не знам как се проверява дали трябва или не трябва да се смени. Почти сигурно е, че е оригиналната но някой идеи как да се провери без сваляне дали е за смяна? Търся и инфо кога се сменя но не намирам. Дали е при нужда или има интервал за смяна.
  11. 4 точки
    В СВЕТА ИМА 63 МОРЕТА И 5 ОКЕАНА Най-чистото море е морето на Уедел, което измива бреговете на Антарктида. Най-дълбокото море е Филипинско море, максималната му дълбочина е 10265 метра. И Саргасово море заема най-голямата площ от всички морета на земята. Освен това Саргасово море е единственото, което се намира в средата на океана. Най-малкото море по площ е Бяло море. Най-топлото море е Червено море. Нито една река не се влива в Червено море. Морската вода съдържа такова количество сол, че ако се извлече, би било възможно да покрие цялата земя и слой с дебелина много метри. Морските вълни могат да достигнат височина до четиридесет метра. Негодните вълни са особено опасни за корабите. Най-студеното море в света е Източносибирското. Най-плиткото море е Азовско море, дълбочината му никъде не надвишава тринадесет метра и половина. От всички морета именно Средиземно море измива най-голям брой държави. На морското дъно има горещи гейзери, които бълват вода, загрята до 300-400 градуса по Целзий, но водата не кипи заради чудовищния натиск. Моретата и океаните съдържат 99% от цялото жизнено пространство на Земята. Синият кит е най-голямото живо същество на земята, сърцето му е сравнимо по размер с кола. Животът за първи път възниква в морето. Морският лед, ако се разтопи, е годен за пиене, ще бъде само леко солен. Моретата и океаните покриват 71 процента от повърхността на планетата и съдържат 99 процента от водните й запаси. Най-дългата планинска верига на земята е под водата. Това е хребетът на Средния океан, дълъг повече от 50 хиляди километра, той обгражда цялата планета. Морската вода съдържа около 20 милиона тона злато, разтворено в нея. Средната температура на световния океан е +3,5 по Целзий. 75 процента от най-големите градове в света са на брега. 80 процента от населението на света живее на разстояние не повече от сто километра от брега на морето или океана. Някога територията, заета от Средиземно море, е била суша, но след това, поради повишаването на нивото на Световния океан, водите на Атлантическия океан се изливат тук през Гибралтарския проток. Най-големите постоянно съществуващи водовъртежи са Сцила и Харибда, както и Маелстрьом. Северно море и Балтийско море не се смесват поради различната плътност на водата в тях. Повърхността на Марс е по-добре проучена от океанското дъно на Земята. Под Азия има огромен подземен океан. По морското дъно текат и реки. Те се състоят от пластова вода и не се смесват с морска вода.
  12. 3 точки
    @Mkilla Не са виновни пунктовете! Рибата се вмирисва от главата! Държавен рекет е това! За да има "отчисления" за низшите "вишестоящи" ! Какво влагат за тез пари и какво получаваме ние? Годишен технически преглед - грънци! Ако беше такъв, щяха да ми кажат, че имам "тръгнал" ляв външен кормилен накрайник на Сивика. Помня какъв беше ГТП в НРБ. После стана бутафорен, а сега е документален - "касичка" - без техническа, а само с бюрократична стойност. Какво получавам срещу данък и винетка - същото - правото да имам и да карам - и да плащам още - ддс, акциз и т. н. Кой да го промени - бюрократите ли? Та на тях им е изгодно! Ние ги храним - в пряк и преносен смисъл.
  13. 3 точки
    А във вчерашният ден най-после се реших и смених компа на АГУ-то. Старият бе на дузина години, а някой така го бе монтирал и навързал, че "котка можеше да си загуби котенцата под капака". От миналата година вече нямаше нигде софтуер за него по газаджиите, а и той нещо се бъгна, та не допускаше до себе си никого. Колата работеше някак, но "в напрежение" обръщах на бензин, та да изпреварвам поне тировете, че полските вървят със 120 км/ч нагоре у баира! Оня "моя" газаджия нЕще да прави "тва тенеке", та отидох при Явор във Враца, който ми монтира нов систем. Не съм проучвал колко е читаво това дет е сложил. Имам му доверие / "знам го къде живее" - колата работи по-добре и еднакво на 2-те горива. Остава да видя колко ша арчи с новия хардуер / софтуер. За целата работа - 350 лв, но от почти 2 години я имаме - минала е 16 000 км, тоест от бензин сме спестили поне 1600 лв, та дадох некой ляв от тях - за добро.
  14. 3 точки
    Здрасти, аз имам някакъв опит с търсенето на голям багажник и повече от 5 места, тъй като съм с три деца 3 столчета. Не знам как е при теб положението. Иначе имах Пилот но 1ва генерация - супер кола, много сила, обем, огромен багажник. Тогава бях с едно дете и я продадох, после с второто и третото съжалявах Но имаше си и филми с намирането на най-баналните части, като примерно предни дискове. Няколко пъти ми даваха грешни дискове от БГ магазини. Сега мисля положението е доста по-добре. Тази година гледах и тествах Пилот, МДХ и Одисей в подобни години и по-стари, но накрая се отказах и взех Црв IV защото с три деца реших като имам нещо за смяна просто да я оставя на майстора и да я взема бързо, без да се нагърбвам с търсене на части, чакане и прочие. Друг клас кола, но багажникът е също огромен, побира лесно 3 столчета на втория ред, но липсата на V6 също не е за пренебрегване. За тези коли внос от САЩ/Канада, задължително искаш снимки за щетата и инфо, защото всички са с щети. За 9 степенната кутия на ZF (и при трите модела я има според нивото на оборудване) прочети и се информирай добре, че филма не е малък ако има проблем. Най-вече в първите години 2016-2017 мисля. И трите са с директно впръскване, та няма газ. Акурата за мен е най-яката, това си е самолет Има колеги и с МДХ и с Пилот във форума, говори с тях най-добре.
  15. 3 точки
    Смених маслото на Црв-то с Равенол DFE 0-20, беше ми останало от Акорда. Също и смяна на всички течности/масла, скоростна кутия, диф, спирачки и съеднител с ОЕМ такива Надявам се да служи вярно!
  16. 3 точки
    Здравейте на всички. Да споделя една интересна история. Полезна за всички. Гледам на страницата на Бултрако (най-горе) интересна новина: СЕРВИЗНА АКЦИЯ ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ! Цъкам на линка и чета следното: Опасността за Вас и спътниците Ви В случай на удар, при който се отварят въздушните възглавници, съществува риск частта, отговаряща за надуването им (т. нар. инфлатор), при възпламеняването си да предизвика вътрешно налягане, по-голямо от нормалното. Ако това се случи, има опасност корпусът на инфлатора да се счупи и през въздушната възгавница да се разпръснат метални частици в купето. Те могат да наранят сериозно Вас и спътниците Ви и дори в най-лошия случай - да причинят смърт. Какво трябва да направите? Ако Вашият автомобил е засегнат от този проблем, незабавно се свържете с най-близкия до Вас оторизиран дилър на Honda, за да резервирате час за посещение, при което необходимите части ще бъдат сменени напълно безплатно. Какво ще направи Honda? След като автомобилът бъде приет в най-близкия до Вас оторизиран сервиз на Honda, инфлаторите на колата Ви ще бъдат сменени. Процедурата отнема приблизително час и не подлежи на таксуване. Нашият ангажимент към Вас Винаги сме се стремили да информираме чрез всички официални средства и източници собствениците на засегнатите автомобили. При каквито и да е обстоятелства не се колебайте да се свържете с нас, с удоволствие ще отговорим на всички Ваши въпроси и ще Ви окажем необходимото съдействие. В случай на необходимост, свържете се с най-близки до Вас дилър на Honda. Има линк, където може да проверите автомобила си. Въвеждам там VIN-на на 27 годишната си Хонда и ми излиза едно съобщение, че за автомобила ми има такава акция и трябва да посетя най-близкия оторизиран сервиз на Хонда. Записах си час в Бултрако и те ми казаха, че моята Хонда трябва да й се смени нещо в аирбека. Казаха, че ще го поръчат и ще ми звъннат да дойда пак да ми го сменят безплатно. Но ще отнеме 2-3 месеца, докато доставят необходимата резервна част от Япония. Благодаря на Хонда! Дори и моят 27 годишен автомобил не е забравен! Мисля, че само Хонда и Тойота са способни на това! Така че препоръчвам на всички да си проверят автомобилите. Не е шега работа, все пак! Аз си чакам резервната част вече!
  17. 3 точки
    Приключи си семестъра моят студентин (отличник от - до), та си позволих да го призова да покараме двуколките. Рано сабале, по изгрев тръгнахме. Не е свикнал да става толко рано, ама на - налага се, че после жега. Как да е - тръгнАхме - аз напред, той подире. Няма и километър (още сме в града) и на 1 кръстовище - строшена до бордюра бирена бутилка. Аз я заобиколих, той не - още сънен. Предната му гума каза "фъссс" и разходката "ойде в гъз". Бута до дом, намирам гума. Викам му - Давай сам. Преди години съм му показвал. После и съм му асистирал, ноо... "гледа я кат голем камик". Пак урок. Справи се. Малко мята, че не легна равномерно, ама "нема а са излата". Усещам че "не е неговото" таз разправия, ама неволята ша го адаптира. Ако не - ще си плаща на майстори, докато разбере че и те не са се родили научени. И тогава вече ще се научи че тока не се ражда в контакта и чушките не растат пълнени с кайма. Тъй си мислеше като дете и от тогава го бъзикам като не знае нещо. Ходихме наблизо, щот бутането и пинкането отнеха час, па се прибрахме към 10 часа. Пуснах го да се качва, че му дойдоха гости, а аз - малко профилактика от пепеляка. Килими не тупам, ама тая конструкцийка ползвам.
  18. 3 точки
    Лака удържа няколко водоструйки, засега не е мръднал.
  19. 3 точки
    Копирам 1:1 информация от ЮбиКо: ДИСК СПИРАЧЕН 417.34 лв. за 1 брой , НАКЛАДКИ ПРЕДНИ 430.32 за к-т.
  20. 3 точки
    Единственото с което става е чаша и то трябва да е с точен размер... При мен стария и новия филтър бяха с близки размери... Оказа се, че милиметрите на чашите, са диаметъра на филтъра...
  21. 3 точки
    Смених и другият апарат, там с ваденето на жилото проблеми нямаше, но имаше проблем с новият апарат като естествено го установих след като бях сглобил всичко. Дърпаш ръчната и....колата си продължава... Нов нов ама с луфт. Старият оригинален на 17 години, луфт няма. Късмет ли му се вика, менте части ли са, аз ли искам много, че като си купя нова част и да няма проблеми и да я монтирам веднага. Естествено, всичко това го разбрах, след като бях сглобил колата и излязох да я пробвам. Апарата си работи обаче ръчна спирачка, почти никаква я няма. Дефакто е държала само на другото колело. Проблема беше в луфта назад, който не трябва да го има. Не трябва да го има, защото жилото опъва пластината напред и като има луфт и няма никакво усилие там, няма как да зацепи ръчната спирачка на това колело. Помислих, че може по този начин да се регулират, но и 3-те апарата ( 2-та от колата и другият, който монтирах вчера, не са така ). Просто калпаво сглобяване в завода. Частите са от Стефан ( Autofix ). Той надали може да знае кой, какво, къде и как се сглобява. Щеше да иска да му го върна сигурно, но не исках и да го правя, защото нещата щяха да се проточат много във времето, поне 1 месец вероятно. Това е второто нещо по този Сивик, което има драма като част която взимам ( първото беше ОЕ тампон за заден амортисьор ). Ремонтирах го, като свалих пластината държаща жилото и я преместих няколко шлици назад така, че да може е опънато добре, да няма луфт и да може да се монтира чрез прибиране на пластината на апарата а не да се закача свободно както беше. Последва втори тест драйв и всичко вече беше наред. Апаратите са Essen SKV, изглеждат добре на вид обаче като качество на сглобката, не съм доволен. Мислех да търся и предни но ще си рециклирам моите явно, че по-хубави няма да намеря така или иначе на афтърмаркет пазара. Не говоря за Брембота и тем подобни с 2-3-5 бутала естествено Относно обезвъздушаването, за разлика от Аеродека, тук си направих бутилка с маркуч по старият начин ( може и сам човек така, пак не е нужно да са 2-ма ). Вакум помпата нещо не ми хареса какво налягане прави, че да стане като хората обезвъздушаването. На съединителя става, защото сигурно е близо и помпата и пътищата са много по-кратки но със спирачките, вероятно трябва да е машинна смяната под налягане или чисто и просто - крак на спирачката
  22. 3 точки
    Кътам 2 нови задни апарата за Type R от доста време и днес реших да ги сменя. Е да де ама смених само единият. Голяма борба с жилото за ръчната. Няма махане и това е. Имам доста добри спрейчета за ръжда, по-добри от WD дори, но и с тях, пак бая трудно. Клеясала история но най-накрая, излезе от апарата та сложих новият. Апаратите са на фирма Essen SKV, ще видя колко са държаливи. Все пак ще си рециклирам и моите. Купих и клещи за спирачните маркучи, действат идеално. Чистене, пилене, смазване и беше готово. Тия дни, другото
  23. 3 точки
    Успях да подкарам на дисплея на Хондата чрез Android Auto управлението на гаражната и дворната врата. В последната версия на приложението Ewelink 5.70 са пуснали поддръжка на Android Auto и Apple car play. Така могат да се управляват много устройства за домашна автоматизация от дисплея на всеки автомобил поддържащ Android Auto. За да се ползва на колата обаче, трябва да се абонирате за план Advanced, който е платен: 20 лева на година.
  24. 3 точки
    В епичната тема за пари ли става дума, за търсене на майстор ли, прочети пак... Време имам колкото си искам, това ли трябва да се коментира в технически форум? За смяна на джантите, със сигурност губя по- малко време от теб... Гумите са ми на джанти, имам гараж, крик на колелца (крокодил), ударен гайковерт, захранван от запалката, още един на батерия и телескопичен ключ... Имам и динамометричен ключ, но и без него не презатягам, което се случва по сервизите... Пиши само по темата! Опитай без забележки и хвалби...
  25. 3 точки
    Имам всякакви удобства, не е на улицата, имам канал и всякакви инструменти... Къде казах, че е сложно? Ако прочетеш всичките ми коментари, нямаше да пишеш излишни неща, щеше да разбереш, че винаги сам си обслужвам колите, написал съм защо... Намерих чаша, оказа се, че това е единствения начин за такова място, което не намираш за неудобно. За всички други коли не съм имал проблеми и без чаша. И с чашата не можа да се развие, без удължаване на гедорето с 30 см тръба..., смятай нормално ли е било стегнато и защо бяха всички писаници... Източих, даже изсмуках последните остатъци с голяма спринцовка и маркуче ...
  26. 3 точки
    Здравейте, Впечатленията ми от Автокъща AVALON в гр. София са следните: - напълно коректно отношения към клиентите си, - оформени документи без никакви пропуски! Твърдя това, тъй като си закупих Honda Civic Type R 2.0 - 2016 год нов внос от Швецария. Аз живея във Варна и въпреки, че всеки един Представител на Мъжката Част ми набиваше в главата да не купувам точно този модел кола / а на мен ми е детска мечта Type R-a/ , установих че след разговор с представителя на автокъщата желанието ми да я взема се засили. По колата нямаше никакви забележки след преглед , след което колата се регистрира във Варна. Всичко това го споделям, защото с двете си ръце казвам и вдигам че тази автокъща е с добър рейтинг , тъй като доста Варненци са се доверили и закупили не само модели като Хонда а и други. Прилагам снимки П.П: Да отбележа за протокола КАКТО ВИДЯХ КОЛАТА НА СНИМКИ В ТАКЪВ ВИД ДОЙДЕ! ДАЛ ГОСПОД ПОВЕЧЕ ТАКИВА АВТОКЪЩИ КОРЕКТНИ ДО КРАЙ.
  27. 3 точки
    - естествено - стегнат е с ключ чаша - има - ела да ти дам такъв А защо не смениш и на кутията?
  28. 3 точки
    Историята с повдигача, който работи идеално ( пу-пу ) я постнах на друго място, но ще я добавя и тук : Проблем при повдигане/сваляне на шофьорски прозорец. Прозорецът излиза странично от вратата, както и спира да се вдига. Втулката е цамова, след проба за заварка и с телоподаващо и с електрожена на нисък ампераж, само се разтопява. Направих нова втулка от кована панта за врата с размер 20мм. Втулката на повдигача е 19мм. Трябва да се изпили, за да може да стане същият диаметър. Друг вариант е да идете на стругар и да ви направи същата метална. Заварка на контра шайба за втулката и всичко стана добре. Трябваше да оправя и бутона, защото прозореца продължаваше да се движи, спирайки и тръгвайки. Бяха се окислили пистите, след зачистване, всичко беше наред. Смених спирачна течност и течност съединител. Имам чувството, че специално тази на съединителя, не беше пипана никога. За смяната, понеже бях сам, ползвах вакум помпа. Става също толкова добре и с нея като няма кой да "помпи" на педала. Течност взех на TRW, че отстъпката ми беше най-добра за нея. Ако на някой му е интересно, дали има разлика след смяната на спирачната течност. Има, огромна разлика и то положителна и на спирачките и на съединителя. Важно е да се сменя на 2-3 години а не на 12-13
  29. 3 точки
    @5 GTT съгласен съм с теб в доста голяма степен, обаче ако Форда кихне и каже например дюзи/помпа, в случай, че е дизел, се споминава цялата му икономия и инвестицията, не че не може да се отремонтира. Годините и пробега си казват думата накрая, дори автомобила да е произведен качествено. При бензиновите автомобили е една идея по-добре ситуацията. Според мен става въпрос на баланс и правилен подбор на автомобил. Нито прекалено стар, нито прекалено нов, когато говорим за автомобили втора ръка. Нов не ми влиза в сметките. Въпреки това, и аз не бих оставил голяма сума за по-нови ламарини, а към премиум никога не бих посегнал - в моите очи е загуба на пари. Инвестицията в къща е безкрайно по-съблазнителна и възвръщаема. От автомобила искам просто да ме закара от т.А до т.Б и да го употребявам възможно най-дълго. Офф: Какво ХРВ имаш? Може да съм го срещал по ловешките улици, доста популярни изглеждат тук и определено виждам няколко много гледани, кеф ти прави като ги видиш.
  30. 3 точки
    Е споко де, може още да не е имал време да иде на мастер. Ще напише, или пък не. Принципно е добре за останалите, а и за реномето му, ама може и да не му дреме.
  31. 3 точки
    Другари, ключа е предаден на собственика. Поздрави
  32. 2 точки
    Другият ми ДВГ не е отварян, но той си е конструиран за милионник.
  33. 2 точки
    От кога чакам този момент Макс да е на втора решетка за да видя интрига, Хамака няма да спи довечера ще го сърби гърба и има защо. Уилямсите добре но най вероятно случайно. А кактуса и Саржънт са единствените пилоти които не са си изкарали парите, типичен пример за толериране на търтей.
  34. 2 точки
    Капков тест 1 1.RAVENOL FDS 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K24Z3 2009г автомат. 3.Общ пробег на автомобила- 368 000км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл извънградско/градско 60/40. 6.Средна скорост,около 35 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10 месеца. 8.Мото часове около 200. 9.Изразходвано гориво 900л.газ и 180л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,2л. 11.Доливане няма,разход няма,или минимален около 3 мм от макс на щеката(при студен двиг.).Преди ремонта за този пробег,разхода беше над 3л. 12.Маслен филтър,"MAHLE OC 617"(made in china). 13.Въздушен "jakoparts". 14.Режим на използване лек.,с лежерно каране без високи обороти. 15.Предишно масло- Ravenol fds,ravenol fo 5w30 Mobil1 super 5W30 A5 B5. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  35. 2 точки
    Сеира го правят 1-2ма с общите си приказки, извън темата, че съм си купил евтина кола и за това постоянно питам, а неговата била по- скъпа и... Никой не длъжен да чете всяка тема, още по- малко да отговаря, а никак, да коментира пишещите ... Никой от коментиращите не е с двг. R18Z4, ама твърди, че ставало с всичко...
  36. 2 точки
    Този филтър не може да се развие без чаша, на R20A3 също без да си потрошиш пръстите, колегата явно е опитал с какво ли не и от тук му идва съмнението, че причината е в него предполагам за това и "пита кой с какво" за това са направени и чашите. Ако на някой му е терсене, че някой пита и пише нещо което го дразни да се обърне към модовете щО трябва да прави сеир. Тук има много теми които за някои са излишни но за други са безценни.
  37. 2 точки
    Нов внос от Швейцария! Не съм автокъща! Купих колата лично от втори собственик. Напълно реални километри и година на първа регистрация. Налична е сервизната книжка, която е водена до май месец 2024 год. Два ключа. Катализатора и задната щора са си на мястото! Отвътре и отвън е в отлично състояние с изключение на една забележка на задната броня. Колата е без шумове в кутията и двигателя! Отдалу, по дъната на вратите, задните вежди и вътре при резервната гума е без ръжди. Няма и течове. Все още е с валидна техническа контрола, която важи до края на 2024 год. Модела е с най-високот ниво на оборудване - Аукс вход, 4 бр. ел. стъкла, ел. огледала с ел. прибиране, плюшен салон, мулти волан, климатроник, лети джанти 15 ц, уникален цвят перла металик Lamborghini giallo orion, 4 бр. дискови спирачки, 4 еър бега. На последната снимка се вижда вин номера по който може да проверите километрите във Хонда. Също така става ясно , че автомобила е Японска сглобка. Продава се директно с договор и фактура без допълнителни разходи за нотариално прехвърляне. Не правя пазарлъци по телефона. Много моля само за сериозни огледи и обаждания! ! ! Намирам се в самото начало на Банкя, веднага след завода за минерална вода и преди магазин Фантастико. Може да ме намерите на тел. 0879 900 150 - Дани Цената на автомобила за хора от форума е 6500лв. Не забравяйти да го споменет, защото в другите сайтове е на друга по-висока цена!
  38. 2 точки
    На едната снимка- при опит с верига, филтъра започва да се мачка и естествено се отказах. На другите снимки е филтъра, но не може да се добие представа, че е тясно и неудобно/невъзможно, развиване без "чаша"...
  39. 2 точки
    В темите пускам снимки, даже повече от мнозина... В случая няма нищо интересно, но като слеза в канала да проверя за течове, ще снимам мястото на филтъра, което не било неудобно... (сравнявам с другите коли, кото съм имал)
  40. 2 точки
    https://www.youtube.com/watch?v=WBForKcFWoA&ab_channel=FORMULA1
  41. 2 точки
    Има! Точно входът на филтра е след след маслената помпа и налагяне според оборотите.
  42. 2 точки
    Отиваш и си купуваш чашка за смяна на филтъра, тя е с отвор за тресчотка. Начини иначе имаш адски много да го развиеш. Както си споменал - от отвертка и да пробиеш филтъра, верига от велосипед/кола, тънък кожен колан и му даваш контра с ключ лула, ремък от автомобил също като с колана, клещи за маслен филтър. Аз лично, последният път си купих чашка и с нея сменям. Преди това ползвах вериги. Дупчил съм 1 път с отвертка, след като го бяха натегнали повече. Само на ръка не става някой път и пролизва, трябва половин оборот и с инструмент. P.S да не грешиш посоката на въртене на филтъра и да се опитваш да го стегнеш а не да го отвиваш?
  43. 2 точки
    В същото време, Type R взе да мени оборотите при свободна скорост, особено като спра на светофар. Ту падаха, ту се вдигаха а имаше моменти, когато като настъпя педала на газта, започва да кашля и не можеш въобще да набереш. Няколко пъти искам да настъпя газта, за да тръгна по-бързо и греда, не може да поеме въобще колата, няма никой, кашляне, тресене, все едно няма гориво. Правеше го от време на време, нямаше грешки, няма чекове. След като помислих какво точно може да е, започнах от най-логичното - дебитомер или така нареченият Mass Air Flow Sensor. Взех почистващ спрей и всичко си дойде на мястото. Явно е бил замърсен а жичките вътре са изключително тънки и може лесно да се зацапат. При една от самодиагностиките по чуждите форуми четох, че може да се извади буксата му, докато работи колата и ако няма промяна в работата на мотора, той е виновникът. Трябвало да загасне колата с работещ такъв, ако се откачи буксата. Е, не стигнах до там обачe
  44. 2 точки
    Мии, на мен от А до Б не ми е достатъчно. Все пак това са часове от живота ми (а като ги сумирам и седмици) в колата и държа да ме кефи и моментното усещане.
  45. 2 точки
    То това доливане ли е,близо е до статистическата грешка,щото гледам все да е на макс?Два пъти цялата дължина по магистрала "Марица"и с поддържане на 4500об.мин,това ще да е,поздрави!
  46. 2 точки
    То не трябва да е херметично затворено , казанчето е един приливник .
  47. 2 точки
    Капков тест 3 1.RAVENOL DXG 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-250230км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 //26.06.24 8.Мото часове около 110 9.Изразходвано гориво 450 л.газ и 75л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане 150ml 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,1мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна (гаражна)температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия Яко ей...!
  48. 2 точки
  49. 2 точки
    https://www.emag.bg/rele-za-klimatik-honda-omron-g8hl-h71-39794-sda-a05-me-006914/pd/DC88D3YBM/ https://www.olx.bg/d/ad/rele-omron-g8hl-h71-CID1243-ID8xya4.html https://krik.bg/products/rele-honda-g8hl-h71-omron-2f39a943d https://www.aliexpress.com/w/wholesale-relay-omron-g8hl-h71.html
  50. 2 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...