Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 19.01.2019 in all areas

  1. 2 точки
    @kalin.zlatarov Махаш капачето, което е до нея, отдясно. То се държи на две пластини, които се натискат леко в посока от двигателя към купето и после цялото капаче се вдига нагоре. С тънки клещи или ако са ти здрави пръстите - бъркаш и подхващаш пръскалката отдолу, под кората, и стискаш две пластини, които я държат за кората. Като ги стиснеш достатъчно - пръскалката излиза свободно нагоре. Като излезе нагоре, има достатъчно място да извадиш маркуча. Сглобяваш в обратния ред. ---------------- Оригиналната пръскалка е ясно, че работи, но е доста скъпа. Ако си намерил алтернативна, която застава добре и пръска добре - моля да споделиш линк, и аз търся. Ако си поръчал от Алито тези от 2 долара, като на снимката - не стават. Другия модел от 2 долара също не става. Ако пръскалката не е оригинална, трябва да си намериш също и клапан, който да спира течността от връщане в казанчето, който да сложиш някъде на главния маркуч. Оригиналната си има вграден клапан, но е достатъчно една песъчинка или боклуче да застане там и клапанът блокира. При мен така беше и хем не спираше водата за наобратно, хем намаляваше дебита и пръскалката едва пръскаше. Успях да го почистя, но повредих отвора отпред, дюзата, която прави "мъгла". Сега ми пръска само на 1 струя. Снимка на пръскалка (неоригинална, китайска), за ориентация за пластините как са разположени:
  2. 1 точка
    Неработеща Микрета и работещо само от близо са напълно различни неща. Колега иди при някой ключар или еладжия който има честотомер да провери дали излъчва на точната честота. Някой дистанционни имат малък тример с който се корегира честотата , и може леко да се е рабутал. Другото което е може някоя спойка на някой елемент да е заминала. Трябва внимателно да се огледа. И трето , просто да се удължи антената на приемника. Ако е вътрешна като ламаринка малко по игра пада , а ако е външна като кабелче е по лесно. Ако е кабел не важно да сложиш 1 метър , а да измериш старият колко см. е , и новият да го нанесеш х2 (пример 9см х2 = 18см х2 =36см. х2 =72см.)
  3. 1 точка
    Прилича на едно от щифтчетата, които "четат" гърбиците на ключа. Ако е това, може би трябва да има и една малка пружинка с него. Без тях колата ти е една идея по лесна за палене с шперц, внимавай.
  4. 1 точка
    С два, с 5 е управляваща, за шофьорска врата, но и там може с два - централата ще управлява.
  5. 1 точка
    Не знам дали и при теб няма да е от това, но скоро колега имаше подобен проблем с газифицирано такова СРВ. Спря и след време не можа да запали. Два дена я мъчи какво ли не, но не искаше, Оказа се че системата му пълни/изпуска постоянно газ в цилиндрите и при опит да запали нормално на бензин, се дави и не може. Спря принудително газта , разкачи някакви жици от някакъв клапан или реле, след което подсуши свещите и си запали. Пак казвам , че нямам понятие от газ при бензиновите, но това го видях и може да ти помогне.
  6. 1 точка
    Води се автореле 4120. Би трябвало да го има във всеки по-зареден магазин за ел компоненти, на цена от 2,50 лв. до 5 лв.
  7. 1 точка
    На горивната рейка е. Има едно маркуче за вакуум към всмукателя и още един маркуч, който е изход към резервоара за гориво т.е маркуч за връщащо гориво. Добре е да замерите налягането на помпата, защото ако е ниско проблема е почти същия. Съветвам ви да започнете с почистване на дюзите. Ако не се оправи тогава търсете гореописания проблем с регулатора.
  8. 1 точка
    Д13 със стъпково моторче няма така понеже и аз се зблъсках с прочутия смукач на този двигател искам да обесня как си го оправих Значи за да не ви вдига повече от 1800 оборота студена се регулира от винта отдзад на карба показан на снимката ,но има едно условие трябва смукача да е закопчал на последното зъбче пак на снимката се вижда,Как става това?ами натискате педала на газта до дупка и готово то е закопчало .така колкото и да настъпвате педала тя повече от тези няма да вдигнеТака за да можете да си работите спокоино без да ви смъкне оборотите докато си го гласите от болта, е нужно да се откачи вакума който връща смукача пак е показано по горе .След тази цялата процедура закачате си вакума а през това време колата си е позагряла малко или много трябва да паднат оборотите .Ако обаче не паднат тогава си проверете онази щука за която говорехте по нагоре в темата THERMOVALVE това чудо в зависимост от температурата на двигателя прехвърля вакум към мембраната която връща смукача.НЯМА такова нещо" трябва да изфорсирате та да паднат "глупости на търкалета ако не ги връща може да проверите и маркуча които влиза в тавата на филтъра да не би някакъв велик майстор да ви е направил мизерииката като при мен както беше,лекичко го бе позапушил със съчма от иглен лагер и ти си чакаш и чакаш да паднат оборотите ама неби.Ама разбирам го човечеца то трее да знаш и от къде да ги намалиш Сега моята съм е нагласил пали на 1800 и след мъничко време падат на 1400 и вече като си отлепи стрелката на температурата и си ги смъква на 900 и си умира а тези 1400 се регулират от болта на мембраната която е на жилото на газта там пък при топъл двигател откачате вакума и колата вдига обороти и естествено си ги гласите на 1400 и хич да не ви дреме.Тва е което неволята и калпавите майстори ме научиха е и да не забравяме часовете прекарани навън в студовете докато си го направя сам дано да съм бил полезен
  9. 0 точки
    3.5-4.5 е при преточване, толко дават. Кутията събира около 9, но не се точи цялото. Аз 2.9л източих само, отвиваш пробката, точиш, мериш и сипваш същото количество, сменяш и филтърчето - върху кутията се намира. Маслото го купуваш от Бултрако DW-1 и никакво друго компромисно, 39.90лв е литъра.
  10. 0 точки
    Пичове,някакви ластици си разтегляте тукИзядох две пликчета солети докато прочета темата...хахахДа не ви казвам бившият ми Тайп Р компресора на отворен дросел какъв разход даваше
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×