Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/22/20 in all areas

  1. 4 points
    Модулът с вентилаторчето се демонтира от кората. След това се отделя тялото с вентилатора от това с датчика, като се махнат 2 пластинчати пружинни шайбички. Тогава е достъпно месинговото лагерно Тяло, което може да се регулира с болче за малка плоска отвертка и контра гайка. Болтчето се натяга до момента, в който оста на вентилатора се върти свободно но няма аксиална хлабина. Не вреди 2-та края на оста, да се смажат с минимално количество силиконова грес. Прекалено количество води до натрупване на прах. Като се затегне контра гайката може да се капне малко лак за нокти против саморазвиване. От къде ще го вземете, тайна!😎 Този механизъм граничи с вечен при правилно обслужване. Може да не се получи от първия опит. При мен стана от втория и вече 3-ти сезон тишина
  2. 3 points
    В Гърция големия проблем се състоеше в това че дълги години са лъгали ЕЦБ за всичко, растеж, БВП, приходи, разходи, надути бюджети и т.н. и т.н., абе византийски номера. Същите номерца са опитвали и донякъде сполучили италианците, португалците и в много по-малка степен испанците, южняшки темперамент какво да се прави. След тази криза са приети много строги правила за банковия и валутен надзор в ЕС, всичко се следи изкъсо, и то не от българи и гърци слава Богу! Сега ние, както и Стив Ханке ревем че трябвало да не излизаме от валутен борд защото видиш ли! той бил гаранция за финансова дисциплина. Ако имаме дупе естествения път е да излезем от валутен борд за да разберем колко струваме, не го правим обаче защото тези които трябва да го направят (политиците) сами знаят че не стават за нищо, особено червените, тъмно-червените и баце, винаги са готови да издухат всичко за популизъм и демагогия. Ако финансовите ни показатели са наистина такива каквито се обявяват при липса на валутен борд лева трябва да е поскъпнал поне с 3-4% което грубо е около 1,87 за евро. В Чехия и Полша се случва точно това но там доколкото знам няма останали празноглави комунисти да сеят популизъм редовно. Та за еврото, ми ние и без това сме го приели като официална валута само че заобиколно през валутен борд и фиксиран курс, защо да не следваме естествения ход на нещата а да продължаваме да губим от превалутиране? губим и като граждани и като бизнес и като елементарна търговия дори. От тази непрекъсната обмяна на валути печелят само банките.
  3. 3 points
    Пълна глупост е , запомни го от мен.
  4. 2 points
    Колкото по-малко знае човек, толкова по-сигурен е че знае всичко. Лесно е да реши че е прав, особено ако не взема под внимание всички фактори, а само известните нему. Но да се не делим на млади и стари, сите сме ора и грешници. Може и аз да сбърках, че се вра между 2-ма дето си мерят "писалките", но казаното от мен си остава, и все още ми звучи логично, а гледам се припокрива и с твоето. Нагледал съм се на закони които трябва да се спазват, а са вредни, да не говорим за тълкуването им, което понявгиш ги опорочава. Но законът си е закон и трябва да се спазва, защото създава ред. Друг е въпросът че на това конкретно кръстовище не е много логично организацията на предимството да е точно такава. Вероятно обаче трафикът и инфраструктурата го налагат. Обаче точно заради това ми се струва нелогична трактовката - завиващите надясно от смешния булевард по двулентова в посока уличка, да дават предимство на пресичащият траекторията им инцидентен (спрямо трафика) автомобил. Това обаче е казус не на закона, а на общината или който там го е мислил! Според мен, в края на ул. Божурище (на въпросното кръстовище), трябва да има знак забраняващ обратния завой. Така или иначе, преди това (срещу ул. Т. Икономов), пак има възможност за такъв и там вече е ясно че той е в графата "маневра" и няма сложност.
  5. 2 points
    Няма върнат от ГТП автомобил заради ръжди, неработещи спирачки, светлини, катализатор, горене на масло и всякакви други технически проблеми, та едва ли има върнат такъв за стара бутилка. Тия дето са си инсталирали газовата преди 2014-та нямат срок за смяна на талона, сиреч са в заварено положение и минават между капките. Останалите имат 3 години от датата на монтажа да си сменят талоните. Всички искат да има правила и да се спазват, но от другите, не от нас. Когато някой наложи спазване на правилата става обирджия и иззедник. Но не трябва да очакваш друго от народ, който го е страх основно от 2 неща - да не настине и да не се мине.
  6. 2 points
    Ами например,към работодателя ще се изисква повече от към заплати и ще намалее робския,ниско платен труд в държавата ни! Аз това искам да стане! п.п...И защо заключихте другата тема?
  7. 2 points
    А каква е цената? Трябва да е доста под пазарната. Веригата на този двигател не е ли евтинка. 7-800 лв голям праз. По-скоро да не е за сегменти и разпределителни валове или нещо дето се отваря мотора. ПП: Имам един колега сега продава Пасат на 330 хиляди. Казва никой не го иска, че бил на много километри, а е супер запазен. Искат да им върна километража и да си купят 9 годишна кола за 180 хил. Звучи доста по-реално. Много е важно какво е състоянието. Нищо, че е на много километри, особено за този двигател. Ако е карана извънгардско на бензин няма проблеми. На газ, НЕ.
  8. 2 points
    Дръпни го с дълга шлауха и спринцовка през отвора за щеката. Ако не, то ще намери от къде да излезе, или ще си го изгори. Аз по навик си поръчвам 5 кварти, не точа несливаемия остатък, наливам 4-те, нивото стига до МАХ по щеката и след половин година проверявам дали е спаднало, и решавам да сипя ли от 5-ата тубичка и колко.
  9. 2 points
    Относно смяната с машина. Преди Хондата имах Мазда 6 бензин автомат. Автомата включваше чудесно. Нямах никакви грижи. Защо обаче реших да сменям маслото не знам? Явно защото не знаех на колко километра е. Смених цялостно маслото с машина. След като взех колата, автомата включваше една идея по-твърдо. Казах в сервиза, но ми казаха, че така ми се струва и всичко е точно. След има няма 3 месеца изключи от скорост по време на движение и се започнаха ремонти и мъки. Може и да е съвпадение ... не знам. Сега на Хондата нямам намерение да го сменям. Наблюдавам от време навреме нивото и цвета. Ако нещо се промени тогава ще го мисля. Ако започне да променя цвета ще го опресня и няма да рискувам с машина.
  10. 2 points
    Привет Колеги, Цял живот карам немски уж премиум возила, реших че трябва да сменя изцяло бранша по ред субективни и обективни причини. Това е тема на друг, дълъг и напоителен разговор.. Та, накратко след много четене и проучване си взех Акура. Току що пристигна. Впечатлен съм от колата. Ще пусна снимки , радвам се за всякакви мнения и отзиви и се радвам че се спрях на Акура.
  11. 1 point
    За мен 7 литра Lube O 5W-30 и маслен филтър. Офис на еконт гр Долни Дъбник. Благодаря!
  12. 1 point
    Моята си стърже при палене от мома ,сменял съм четки ,държачи ,бендикс ,профилактирано е смазано всичко и пак така си прави -видимо няма износени зъби нито по маховика нито стартерните ,ама на ,пак си стърже ,но пък нищо по-лошо не става и не прави проблеми ,стърже си и това е ,не е болка за умиране ,така че не го мисли .Карам предимно градско и паля често -нищо не се е износило досега .
  13. 1 point
  14. 1 point
    Първо, едно мерси за отговорите! Днес минах през Юби Ко, че вече си бях поръчал да ми докарат някакви части за смяна (биалетки, един лагер и един спирачен диск). Та викам тъй-тъй съм отворил темата, поне да кажа някакво впечатление. Равносметката от деня е следната: Спирачен диск, биалетки (2 броя, една предна - една задна), лагер, ремък (с още нещо, което не помня какво беше), свещи (пълен комплект), горивен филтър, антифриз и още нещо, за което изключих какво беше - 1040кинта + труда. За качеството на свършената работа не мога да говоря, заради липса на опит и знания, но съдейки по коментарите ви до момента + факта, че всичко беше поръчано оригинално съм склонен да мисля, че не е толкова зле като цена. Нещото с което ме спечелиха тея пичове е, че днес отидоха в сервиза с 30 минути по-рано, за да мога да оставя колата преди да тръгна за работа и ме изчакаха малко след края на работния ден да я взема, тъй че май успях да си намеря сервиза, в който ще си ходя.
  15. 1 point
  16. 1 point
    Ето тема с линкове за свещите Питай Фена сигурно може да ги достави. Ще получиш най-доброто обслужване при него
  17. 1 point
    Смени датчика, остави тия селски истории!
  18. 1 point
    Те включващите се в околовръстното имат и ограничение 50, а на околовръстното е 80.
  19. 1 point
    Аз не бих рискувал. Поне да беше ръчка.
  20. 1 point
    Ти на колко мислиш са тея по автокъщате.
  21. 1 point
    Те швейцарците са си прилежни и акуратни, и си спазват предписанията на производителя, който е посочил смени на 20к с 5в40 минералка, това не е проблем на Швейцарците И другото, което Швейцария е малка страна с добре развит транспорт и е много вероятно колите от там да са на по-малко километри от Италианските или Германските. А това оторизиран сервиз или пък който и да е сервиз да си признае, че масло не е сменяно, а само доливано, айде моля ви се! И какво са доливали, след като уж не горяла масло.
  22. 1 point
    Ц класата няма проблеми със спирачките (sbc модула). Това е най-масово в префейса на w211, а w204 се произвежда от 2006та нататък. Отделно от това, отдавна има хора и в България, които ги рециклират на доста народни цени. Механизма за заключване се прави за между 300 и 600лв. Та тези цитирани цени, едното било половин кола, другото струвало кола и половина са били актуални сигурно 2009та, когато всеки с тоя проблем е ходил в балканстар. Само за справка - тпс сензор + смяна за Акорд 7 ми взеха 450лв в Бултрако. Ако решиш и горните задни носачи да си смениш с оем такива, сигурно ще ти вземат поне 800лв (само носачите са към 300лв парчето). Вземай си която кола те кефи повече и която изглежда по-гледана. И двете са способни да те вкарат в голям разход, какъвто е реално случая с всяка кола извън гаранция. Поне после като плащаш ще знаеш защо. Защото, че мерцедеса вози по-добре е факт, по-обезшумен е факт, спира по-добре е факт. Акорда, че е по-здрав няма кой и как да го гарантира, особено 17 годишен и с неясна поддръжка над едно десетилетие.
  23. 1 point
    ogi28b, за София няма абсолютно никакво значение в кой квартал се живее а къде се работи, къде е градината и къде е училището/университета/ къде се пазарува. Това са основните неща и няма как да се избяга от тях. Невъзможно не е правилно казано но доста по-трудно е да се справя 1 семейство с 1 кола, мисля, че го написах по-горе? Отива колата в сервиз "X" и стои 3 дни, 5 дни, 10 дни за нещо си. Какво правим? Забърше те някой на светофара, колата трябва да се боядисва, отиваме на 1 месец и повече? Рент-а-кар? Хайде стига. Вторият автомобил е необходимост а не прищявка за повечето семейства. Ако си сам или сте 2ма и имате 3 коли е съвсем различно но такива хора са малко.
  24. 1 point
    Нова Година в Англия. Всичко живо пие, само Джордж и Майкъл нямат пари за бира. Както си вървят покрусени, гледат - бар, а до него месарница. Вадят малкото останали мангизи от джобовете, поглеждат ценорасписите и установяват че ще стигнат само за наденица. Майкъл се обажда... — Еми, тая вечер нема пиячка. След кратък размисъл Джордж възкликва вдъхновено — Сетих се! Взема парите, влиза в месарницата и след малко излиза с една наденица и започва да обяснява: Сега ще си пусна наденицата в гащите, влизаме в бара, поръчваме по халба и точно преди да платим, аз ще я извадя и ти ще се правиш че ми го лапаш. Бармана ще ни изрита и ние няма да плащаме. Майкъл ентусиазирано кима с глава и се почва... бар след бар... След деветия се обажда... — Брато, де е наденицата? — Аааа... Ми тя остана още в третия бар...
  25. 1 point
    Колегата пуснал темата е за мен най-добрия в поставянето на газови на Хонда,в някой от темите писа че е направил специален модул с който да се предотвратява това. Свържи се с него и обясни проблема.
  26. 1 point
    Говорих и с другия Дидо от Варна, който прави хонди и каза, че на тези километри и при неналичието на никакви шумове и проблеми и при положение, че колата не е карана на газ и няма да се кара, нямало смисъл от реглаж на клапаните в момента. Практиката го показвала. Каза ми, че като стане на 200 000 км е хубаво вече да се отвори и да се проверят.
  27. 1 point
    Тази статия е непълна Над 500 000 има доста повече дизели от тези 5 бензинки.
  28. 1 point
    https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=26786&start=40 Ето ти един коректен търговец на Амсоил! Праща бързо и колегите са доволни😊
  29. 1 point
    Да Ви е честито! И за да е ясно какво Ви чака: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/HTML/?uri=LEGISSUM:l25082&from=EN Становището на ЕЦБ от 30.01.2020: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fwww.ecb.europa.eu%2Fecb%2Flegal%2Fpdf%2Fen_con_2020_5_f_sign.pdf&pdf=true И ето какво казва 17.1 от СПОРАЗУМЕНИЕ от 16 март 2006 година: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Feur-lex.europa.eu%2Flegal-content%2FBG%2FTXT%2FPDF%2F%3Furi%3DCELEX%3A32006X0325(01)%26qid%3D1581062787906%26from%3DEN&fname=CELEX%3A32006X0325(01)%3ABG%3ATXT.pdf%22&pdf=true Вътрешното ми усещане казва, че на 26.04.2020/03.05.2020 с прессъобщение на ЕЦБ ще се обяви, че българският лев вече е част от ERM II. Цялата процедура е тридневна – в даден петък, след затваряне на финансовите пазари, финансовият министър и управителят на БНБ изпращат искането за присъединяване към ERM II, решението от всички страни по процеса, в т.ч. ЕЦБ, се взема в събота, и в неделя се обявява с прессъобщение на ЕЦБ. След това до юли 2020 се появява възможността за наблюдаване на изменение на валутния курс с 15 % и на по-късен етап автоматична и неограничена интервенция от страна на ЕЦБ.
  30. 1 point
    свали двигатела/рамката с 25мм
  31. 1 point
    Колеги еврото е нужно на България и би било един вид финансова "летва",с която да се доближим поне малко до средностатистческите доходи в Европа. Бил съм пряк свидетел и "преживял"вече,такава смяна във паричната единица,преди близо 20г. в южната ни съседка. Трябва да ви уверя,че няма нищо страшно от това.Стига да е под финансовият контрол на Европа и нейните банкови лостове. Много важен фактор е предприсъединителните действия за яснота по въпроса,без фалшиви новини и паника. Таа..,там на юг всичко беше нормално,събудихме се с нова парична единица и бързо свикнахме с нея! Вярно е,че и времената бяха други,но нямаше шок!
  32. 1 point
    Не знам за компонент от маслото, за който важи правилото „колкото повече, толкова по-добре“. Винаги е баланс. Ако слагаш хубаво масло, с добавка само ще нарушиш баланса.
  33. 1 point
    Не можем да се сравняваме с Британците, в момента това, което ни крепи е валутния борд, ако излезем от него и влезем на свободния пазар левът може да се срине, особено с тези некъдърни политици, които въобще не знаят какво правят! В момента сме горе-долу добре благодарение на ЕС и милиардите, от които имаха възможноста да крадат, но това разбира се не ги спря да фалират банка, за да я разграбят, а сега си представете какво щеше да е ако не бяхме в ЕС, щяхме да преживяваме отново 90-те.
  34. 1 point
    Здравей, източвах на моя К20А9 от картера-5 спринцовки х 50 мл=250мл. А по принцип от мин до мах на щеката е 1 л, та си направи сметката.
  35. 1 point
    Че, ако 4×4 не е изискване, и Акорд 7 комби бензин от 2003та може да намери за ~6 хиляди. Но трябва добре да се огледа и аз не бих го направил, ако нямам предвидени едни пари за извънредни неща (освен обслужването). Като цяло препоръката, която следвам, е ако имаш Хлв бюджет, не взимай кола за Хлв, а остави едни 25–30% от бюджета за обслужване, такси и каквото излезне. Моя го взех преди година и половина за към 6500 и имаше хидравличен маркуч за смяна (600лв оригинален). Друг по-скъп ремонт не е имал (освен когато сам си наводних компютъра). Един апп/тпс сензор за 150лв от морга е второто най-скъпо нещо. Да, понахарчва масло, но доста хора това го броят за нормално. А и да бях дал 1000–2000 лв отгоре – гранция никаква. По-добре да ги дам за сегменти.
  36. 1 point
    На колкото и ще да е ремъкът, проблемът е в обтяжната ролка. Трябва да се сменят и двете, и да се регулира, правилно, новата обтяжна ролка.
  37. 1 point
    Ами днес седнах да видя как е. Не е хич зле честно казано. Ако седна и се облегна виждам доста прилично. Предполагам децата виждат по-добре поради това, че са повдигнати на столчетата както казах. Амиииии защото то трябва малко акъл, ама на време... Аз го изкарах от горната част до стъклото и от там под пластмасата до колонката и до горе при сенника. Под краката щеше да ми е много по-лесно, ама в този момент бързах и не се сетих.
  38. 1 point
    Използването на вентилатори от този тип не е ефективно, нужна е друга концепция, която да концентрира и трансформира кинетиката на въздушния поток в механична енергия, която да създава нужната сила да върти генератора и да устоява на съпротивлението създавано от самия генератор, също така е препоръчително използването на мултипликатор, който да поддържа оборотите на генератора в оптималния диапазон. На това се основаваше и моята първоначална идея, но в последствие се породи и друга, която не е зависима от природните сили и скоростта на автомобила, тъй като при този модел се изисква пределна скорост, за да се постигне нужната ефективност, но при дълги трипове с висока скорост има голям потенциал, стига да е направена грамотно, може да се постигне феномена перпетум мобиле. Колегата Цецо е на прав път с кожуха и отвеждането на въздушния поток, но аз бих го прекарал отдолу с извод отзад по протежение на цялата броня, разполовен от крило, така хем се създава линейност, хем се неутрализира съпротивлението от турбината, хем създава и притегателни сили.
  39. 1 point
  40. 1 point
    Ванка! Честит рожден ден! Все така отзивчив и в помощ на хората, нуждаещи се от помощта ти! Жив и здрав!
  41. 1 point
    Вероятността да изтеглиш късата клечка при дизела е много по голяма.
  42. 1 point
    Неизвестен автор, но е надъхващо: "Петър караше към близкия град. Едва виждаше пътя от проливния дъжд. Изведнъж погледът му се спря върху скъп джип, спрян встрани от пътя. Една жена махаше за помощ, беше спукала гума. За миг си помисли да подмине, но в последния момент реши да отбие и да й помогне. Паркира колата, която беше на повече от 15 години, до джипа (съвременен модел). Докато сменяше спуканата гума, се измокри до кости, целия беше кален и мръсен, но след половин час успя да приключи. Жената беше изключително благодарна. – Какво Ви дължа? – Нищо. Помогнете на някой друг в беда и му предайте и той да продължи да предава нататък. И когато помогнете, си мислете, че сте помогнали на мен. – усмихна се Петър. – Мога ли поне да науча името Ви? – Петър. – отговори той и се усмихна. След това се качи в автомобила и потегли. Жената продължи по пътя си. Беше измръзнала и се вмъкна в едно крайпътно кафене да изпие нещо топло и да се посгрее малко, преди да продължи. Седнала на масата в кафенето, не можеше да избие мисълта си за случката и за Петър. До масата се приближи сервитьорка. Беше бременна в седмия или осмия месец. Жената си поръча един чай и когато сервитьорката й го донесе, тя я попита: – Защо работите в тази напреднала бременност? – За съжаление със съпруга ми не сме добре финансово, а бебето само ще усложни нещата. Нещо в погледа на жената проблесна за миг. Ето на кого ще помогне. Поиска сметката с жест. Отдалечи се бързо и когато сервитьорката погледна парите и бележката на масата, очите й се напълниха със сълзи. Там имаше достатъчно пари, за да не й се налага да работи до края на бременноста й. Бележката гласеше: "Имам само една молба, не прекъсвай веригата. Помогни на някой, който има нужда." Бременната жена се прибра, седна на дивана и си мислеше за тази загадъчна жена, която се беше появила в живота й. Входната врата прекъсна мислите й. Няма да повярваш какво ми се случи днес? – каза Петър, докато целуваше бременната си жена по челото, прогизнал от дъжда. – Ти няма да повярваш!" П.С. Нека не прекъсваме веригата!
  43. 1 point
    При монтажа на лампите на колата няма нищо необичайно, след като вече са подготвени и издялкани. - Вади се цокълът със старата жълта лампа - Вади се лампата от цокъла - Монтира се новата LED комбинирана лампа, с натиск и леко въртене. Ако е необходим голям натиск, може би е по-добре да се издялка още съвсем малко. Внимавайте да не издялкате прекалено, защото лампата ще стои хлабаво и може да падне. В този случай ще трябва да се удебелява с нещо, изолирбанд или тефлон, или и аз не знам какво. - Черното цокълче с двата кабела (червен и черен) се вкарва в оригиналния цокъл на колата. - Пробва се мигачът дали работи. Ако не работи – цокълчето се завърта на 180 градуса. - С помощта на останалите кабели от комплекта (бели на цвят), лампите се свързват към краче 30 на релето. ГОТОВО! Вече си имате LED-дневни светлини с LED-мигачи, не сте развалили предницата на колата и светлините светят така, че доста се доближават до изискванията за дневни светлини. За съжаление обаче не ги покриват напълно. След като всичко е монтирано, свързано и проверено, трябва да изглежда и работи ето така: Всички допълнителни мнения и съвети по темата са добре дошли, ако нещо не е ясно, моля да ме извините и ще се опитам да отговоря, ако има въпроси. Надявам се темата да е от полза на повече хора. Ако някой иска да го направи, но се притеснява дали ще се справи – с удоволствие ще му помагам. Утре ще продължа с „Възможни проблеми и решението им”, защото има и неща, за които трябва да се внимава.
  44. 1 point
    ВНИМАНИЕ!!! Не правете това, ако температурата на въздуха е по-малко от 15 градуса, поради опасност от счупване на пластмасови детайли!!! При ниски температури пластмасата е доста крехка, стара и лесно се чупи. Ето как може да се изкара +12 при контакт: Такова животно има на буксите, които са отдолу на кутийката с релета и бушони, тази: По принцип търсих и по бушоните, но не намерих никой, на който да има + 12 след контакт и да няма консуматор между контакта и бушона. Тук отбелязвам помощта на колегата @Ivan_Ch по този въпрос. Цялостно към този вариант се насочих, след като видях как изглежда на неговата кола. Тя е захваната с един болт 10 мм, който развивате с гаечния ключ и след това кутийката се държи на две щипки, на снимката съм посочил едната. Освобождава се, като се избутва леко в посока навън от кутийката. На следващата снимка се вижда другата щипка, която е откъм тампона на амортисьора. По същия начин се избутва навън, в случая – към тампона, но внимателно, за да не я счупите. Така кутийката вече е свободна и може да се повдигне. Виждате я повдигната на следващата снимка. На нея долу вдясно се вижда и вече новият кабел (жълто-зелено), който тепърва ще пуснете. В жълто са оградени и щипките, които държат кутийката към леглото. Леглото е просто пластмасова подложка, която допълнително предпазва от навлизане на вода и прах към буксите. Трябва да се освободят щипките, които държат кутийката за леглото, те са общо 6 на брой, по 3 от всяка страна – 3 откъм фара и 3 откъм амортисьора. На горната снимка се виждат 2 от 3-те откъм фара. Третата е „скрита” под ухото, което се държи от болта 10 мм. Ето я на картинката, оградено е в синьото кръгче: Щипките се освобождават, като леко се подпъхне отвертка и пластмасата се натисне малко навън. Нищо сложно, само го правете внимателно, за да не счупите някоя щипка. Това го правите с всичките 6 щипки, след което може да повдигнете кутийката нагоре, а леглото да избутате надолу, за да ви се освободи достъп до буксите.
  45. 1 point
    Недей да пишеш такива неща, че има хора, които ги четат Модерните автоматици се управляват от компютър, на който лоста само подсказва какво искаш. Смяната от D на D3 просто променя софтуерния профил, който определя при какви показатели да ти превключва кутията. На повечето модерни автоматични кутии дори да включиш на задна в движение, няма да се случи нищо - понеже има защита и просто ще изключи от скорост докато не спреш. Няма никакъв проблем да превключваш в ръчен режим в движение. На следващата версия (Accord 8) даже има пера на волана, които дори в стандартен D режим работят - ако искаш да върнеш предавка за изпреварване или да използваш двигателя за спирачка под наклон. Но скоростната кутия е малко подобрение на същата, нищо фрапантно. Както по-рано писаха, единствено не трябва да си на N в движение.
  46. 1 point
    Глупости?!?!? Карам си автомата... спирам и минавам на ръчен режим, тогава тръгвам. Преди спускане отбивам, минавам на D3 и тогава продължавм. Абсурдни ситуаци. Няма никакви драми да става това в движение.
  47. 0 points
    Не, няма как да съм сигурен. Вкарана е от Италия преди 2-3 години и е карана в България. По-скоро преоблемът на тази кола е в поддръжката преди мен, но как да разбереш като я купуваш? Много трудно. Ама то като цяло колко изкарва един демпфер 200-220 хил. Сега свалихме оригиниалния. Редки са случаите да изкара повече. Да, можеше да изкарам още малко, до 240-50, защото само се обаждаше от време на време, но реших, че не си заслужава. И добре, че го смених, сега като сравнявам новия и стария, доста е зле. По спецификация е на горните граници на допуските. Колата се усеща по друг начин, няма вибрации, като я набримчиш не бучи на умряло 😀
  48. 0 points
    Това е извадка от северозапада,би трябвало да ти е позната.
  49. 0 points
    Остави, че засегна едно 80% от хората във форума с тва изречение, и 100% от тези, които сменят на всеки 5к...
  50. 0 points
    Интервю за работа: - Минималната заплата, за която бих започнал работа е 1200 лв. - За жалост ние не можем да Ви предложим повече от 500 лв. - Но аз имам много големи познания в тази сфера. - Какви по-точно? - Мога да говоря с животните! - Елате да ми покажете... Отишли при кравата и тя започнала да мучи. - Какво казва? - попитал интервюиращият. - Казва, че взимате 5 литра мляко с кмета, пишете 2 литра и другите си ги делите. - Ама как? Не е вярно! Отишли при кокошката. Тя започнал да кудкудяка. Интервюиращият попитал: - Какво казва кокошката? - Казва, че снася по 10 яйца, а вие с кмета пишете 6 и си делите по 4 яйца. Тръгнали си за в къщи и по пътя срещнали стадо овце. Овцете започнали да викат: "Мее-мее-мее". В този миг интервюиращият казал: - Ааа, не ги слушай, с кмета бяхме пияни!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...