Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/26/24 in all areas
-
11 points
-
11 pointsКолеги както знаете преди време сайта http://omanual.ru/Honda/Accord/7 не работеше. Понеже е много добре направен и структуриран, обяснено е всичко много подробно . Затова реших да си го запазя за мене в PDF формат,за да мога да го ползвам дори и сайта вече да не работи. Прилагам линк за всеки които желае да си го свали, надявам се да не съм пропуснал някоя страница. Приятно ползване. https://dox.abv.bg/download?id=1259d4f45c# -> линк за сваляне
-
11 pointsЗдравейте! Маслата пристигнаха вчера. Част от пратките, които са с получаване чрез куриер, бяха изпратени в края на деня. Днес и утре поетапно продължава сортиране и опаковане на останалите и съответно изпращане с куриери. Ще пиша отново, когато всички пратки с куриер са изпратени, а тези за лично са подготвени за получаване. Весело посрещане на Новата година.
-
8 pointsПоздрави от Сливенския балкан!Без аварийно,перфектно сцепление,както и се предполага с SH-AWD.
-
6 pointsНапротив R18 и R20 си се карат с 0W-20. Спрете да разсъждавате за маслото като за боза.....
-
6 points
-
6 pointsЧестит Ви ден на бащата! Той е призвание, желание да се учиш, умение да насочваш, готовност да помагаш и да се радваш на успехите, да подкрепяш и да даваш кураж при неуспехите, да градиш след провалите и да създаваш човек в човека!
-
5 pointsБях обещал да споделя информация след като дойдат филтрите от Алибаба и разбойниците. Ами дойдоха вчера и като гледам филтъра за мотора е същия без лепенката на опаковката. Филтъра купе ме изненада... дойде в картонена опаковка брандирана и на всичкото отгоре пишеше че е произведен в Япония Пак да отбележа , че цената с доставката им беше 40 лв... при положение че иначе ми искат 140 за двата в България. Прилагам снимки
-
5 pointsПовдигам малко темата с последните неща около Акордчето, които трябваше да направим, ама все няма време. Първо музиката- китайче за 35 кинта от алито- на предната Хонда бачкаше безотказно, докато я продадох. Единствено е малко по- слаб звука, но се ядва. После дойде ред на обтегача, че се разтропа. Четох във форума и сложих Ина- уж били добре за парите си, ще видим. И днес, най- после, дойде реда на клапаните. Бяха позатегнали. В момента вече са на 0.23 и 0.27. Колата не се чува Отделно и маслото е сменено - Петро Канада 5/20, опресних и втори път автомата. Засега е това, мисля в момента е в добро състояние за каране.
-
5 points
-
5 pointsНамерих болтове за амортисьорите от Сивик 6. Резбата е малко по-дълга, другото е същото. Имаше малко забавяне с пясъка, но трябваше да вкарам още техника. Одеве сефтосах сетъпа и резултата се доближава до очакването. Сега остава съседите да не ме линчуват. Утре ги чака тежък ден. 😄
-
5 points"Когато нашите гени не са можели да съхраняват цялата информация, необходима за нашето оцеляване, ние бавно сме изобретявали нужните гени. Но после идва моментът, навярно преди десетина хиляди години, когато сe появява нуждата да знаем повече, отколкото е удобно за мозъка ни да побере. И тогава сме се научили да съхраняваме огромни количества информация извън нашите тела. Ние сме единственият вид на планетата – поне доколкото ни е известно – който е изобретил групова памет, която не се съхранява нито в гените ни, нито в нашите мозъци. Мястото, където се складира тази памет, се нарича библиотека. Книгата е направена от дърво. Хвърляш й един-единствен поглед – и чуваш гласа на човек, който може би е мъртъв от хиляда години. Отдалечен на хилядолетия от нас, авторът говори, тихо и съвършено ясно, направо в главата ти, лично на теб. Писмеността е навярно най-великото човешко изобретение – защото свързва хора, които са граждани на различни епохи и никога не са се познавали. Книгите строшават оковите на времето, те са доказателство, че човешкият вид е способен на вълшебства." ~ Карл Сейгън, "Космос"
-
5 pointsКолата ми от профила (2015 фейслифт) е с безключов достъп и ми хрумна да проверя дали работи ключалката на шофьорската врата чак, след като я купих. Оказа се, че е счупена. Тъй като това би ми създало проблем, ако по някаква причина акумулаторът падне, реших да я поправя. Купих следния патрон от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005007092158488.html Прилагам и снимки, ако след време линкът не се отваря. Пасна идеално. При предходния патрон (изглеждаше оригинален) имаше поставена допълнителна пластина между декоративната капачка на ключалката и самия патрон. На закупения не се наложи да я ползвам, тъй като ствола на патрона (който завършва с подобие на кръстата отвертка) беше по-дълъг. Свалянето на патрона става така: 1. Отваряте вратата, за да имате достъп до черната пластмасова тапа, която е отстрани на вратата (откъм ключалката) и я махате (тапата, разбира се, не вратата :)) ). 2. Сваляте болта, който се вижда през отвора на тапата, като внимавате, за да не падне вътре във вратата той или използвания шестостен (по-добре да е магнитен). 3. От външната страна леко дръпвате дръжката на вратата, защото тя малко припокрива ключалката. Най-добре е едновременно да притиската самата дръжка наляво (т.е към предницата на автомобила), за да не се измъкне навън, защото от вътрешната страна на дръжката има една пластмасова "тапа", която при по-груби манипулации и дърпане може да падне вътре във вратата. 4. Измъквате ключалката навън. 5. Смяната на патрона е лесна - откачате патрона от декоративната капачка първо откъм ограденото на последната снимка с кръгче "чопче". 6. Сглобяването е по обратния път, като пак внимавате да не падне нещо във вратата. Сигурно можеше да се използват пластинките от оригиналния патрон на мястото на тези в закупения, за да се отключва с оригиналния ключ, но при мен имаше липсващи 1 или 2 пластинки, вероятно паднали във вратата при счупването на патрона, а и някои от другите изскочиха при отварянето на патрона и трябваше да си играя да налучквам коя от къде е, затова реших, че не си заслужава усилието. Просто добавих ключа от Алиекспрес, който идва с патрона, към връзката ми с други ключове за дома. Ако все пак, не дай, боже, нещо падне във вратата, прилагам и извадка от сервизното ръководство, в която е описано свалянето на тапицерията на вратата отвътре. 06A FRONT DOOR OUTER HANDLE REMOVAL.pdf
-
5 pointsНещо ми липсваше в багажника...стоеше незавършена цялостната визия. Чудя се защо в САЩ и Канада повечето собственици нямат щора и гумената подложка за багажник. Е аз поръчах оригинални такива от САЩ и съм много доволен
-
5 points"Това, което стадото мрази най-много, е този, който мисли различно. Проблемът не е в самото мислене, а в дързостта, че индивидът иска да мисли самостоятелно. А това е нещото, което мнозинството не притежава." Шопенхауер
-
5 pointsМалко ъпдейт по темата.След повторна проверка на всички системи и окабеляване се стигна до проверка на стъклоповдигача и моторчето,в който не се съмнявах,тъй като продавачът ме уверяваше,че продава проверена стока и предварително го бях помолил за "читав" стъклоповдигач.Оказа се,че съм си купил стъклоповдигач с моторче с инзосени четки,също като това,което вече имах.За щастие тези моторчета могат да се обслужват,защото не са капсуловани,а и четки се намират.След време ще обслужа и моторчето на пасажерската врата.
-
5 pointsЧНГ За много години, живи и здрави, и само безаварийно Така изтече още една година. Отново ще споделя подробно разходите за колата за една година Та да започвам Първо разните данъци, застраховки и такива: Данък - 187,26 лв. ГО към Булстрад - 291,93 лв. Каско към Булстрад - 563,72 лв. Преглед - 57,00 лв. Винетка - 87,00 лв. Общо - 1186,91 лв. Да започвам с основното. За една година съм си отбелязал три автомивки 😂 Със сигурност са повече Ама колко не се знае. Общо - 60,00 лв. Взех си антифриз Ravenol HTC 1,5 л., концентрат - 24,00 лв. Губя от някъде по малко ама не съм се занимавал да търся от къде и затова си доливам, като ми иде към минимума в казанчето. Ходих 2 пъти да ми правят реглаж на фаровете, че претърпях инцидент и имаше размествания Два пъти по 15,00 лв. - общо 30,00 лв. Наместване на праг след едно мое аматьорско изпълнение 😁 - 30,00 лв. Смяна на масло и филтри, реглаж на клапани: Масло Ravenol SSO 0w30 5 л. - 160,00 лв. Маслен филтър BOSCH - 18,00 лв. Филтър купе BOSCH - 9,00 лв. Гарнитура за капака на двигателя Elring - 18,00 лв. Панелен въздушен филтър K&N - 110,00 лв. Труд - 80,00 лв. Общо - 395,00 лв. Смяна на радиатор на климатик NRF - 250,00 лв. Дехидрататор NRF - 35,00 лв. Дозареждане с фреон - 50,00 лв. Труд - 80,00 лв. Общо - 415,00 лв. Оригиналната медия се счупи и се наложи да взема китайска, че цените на оригиналната, втора употреба, изобщо не ми харесаха и реших да си взема нещо, което поне ще ми върши работата, като пълноценна мултимедия. Junsun V1 Plus 6/128 от Алиекспрес - 450,00 лв. Монтаж - 70,00 лв. Общо - 520,00 лв. Изби ми ръжда на едната задна вежда. Кърпене, обработка и боя - 400,00 лв. Надявам се да изкара поне няколко години Майстора определено не ми даде такава гаранция но се постара доста. Филтри за газовото - 30,00 лв. + доставка 5,92 лв. - 35,92 лв. Оранжеви лед габарити - предни - 15,00 лв. + доставка - 6,00 лв. - 21,00 лв. Лед крушки за халогените Bullvision, понеже единия замина, от Алиекспрес - 21,00 лв. Определено ми харесва повече визията с оранжеви габарити Поради незнание от моя страна и явно и човека, който ми монтира мултимедията се наложи да си взема допълнително мини усилвател, за да може да се върже баса на колата. Колата е с премиум саунд и оригиналния усилвател беше премахнат и всичко беше вързано към 4 каналния китаец. За да се получат нещата както трябва взех една дребна джаджа и всичко си дойде на мястото. 20,00 лв. "усилвателя" и 20,00 лв. монтаж - 40,00 лв. Продукти за поддръжка на K&N филтъра - 30,00 лв. + доставка 5,00 лв. - 35,00 лв. Последва нещо доста неприятно и непредвидено - скъсах верига по време на движение. За щастие нямаше други последици. Голяма верига ОЕМ - 190,00 лв. Плъзгач ОЕМ - 38,00 лв. Два банана ОЕМ, съответно - 128,00 лв. и 98,00 лв. Хидравличен обтегач ОЕМ - 157,00 лв. Доставка 11,86 лв. Масло Ravenol SSO 0w30 5 л. - 145,00 лв., доставка 12,64 лв. Маслен филтър BOSCH - 10,00 лв. Антифриз Termotec G12+ розов 20,00 лв. Имам малко колебание относно антифриза, който са избрали майсторите но казаха, че бил хубав и подходящ за този двигател. До сега карах с оригинален и съм доливал малко от Равенола, който е същия цвят, като оригиналния. Дано да не е грешка новия антифриз. Реглаж клапани. Труд - 300,00 лв. Общо - 1110,50 лв. Ето я и скъсаната верига. Не е ОЕМ Странно скъсване. На още няколко места има започнало да се къса по този начин. Веригата е сменяна от мен преди около 35000 км. Нямаше абсолютно никакви шумове. Не ми се рови сага да търся каква марка беше. До сега при моите майстори не е имало скъсване на верига от тази марка. Да не говорим пък за такова. Купих си крик, не оригинален за 30,00 лв., че нямах. Чистачки, предни Valeo First Hybrid - 28,00 лв. Тотал до тук за тези разходи - 3206,42 лв. Заредено гориво за 1668,08 лв., като съм дал 147,42 лв. за бензин, останалото е газ. Всички разходи общо - 6061,41 лв. Изминати 9880 км. за една година. Гориво на км 0,18 лв. Общ разход на км 0,64 лв. Като цяло ако не беше проблем ас веригата и медията, щеше да е доста добре разход за година но уви Случват се такива неща. Добре, че нямах повече поражения Тази година трябва да сменя задни дискове и накладки. Щях да го правя предходната ама непредвидените разходи за другите ремонти ги избутаха на заден план Сега малко почивка, надявам се и пак се започва 😂
-
5 pointsХапи ви новата 25-а! Хаирлия да е! Хапете ежеднивно от вкусотиите и с добро настроение! Здраве, радости, късмет! Професионален берекет! Хондичките да са в ред! А километрате - безчет! И непримиримост към несгодите! Нема да се давате, та в житиет/битието да се давите
-
5 pointsНОВОГОДИШНО НАРИЧАНЕ ДА СВЕТИ Вечер Твойта КЪЩА! ЗДРАВА ЧЕЛЯД нека те прегръща! ДО ТЕБ ДРУГАРИ винаги да има! ДА ПУШИ В Твоя Дом КОМИНА! ДА ИМА на софрата сладка пита! ДОБРИТЕ ВЕСТИ Често Да ДОЛИТАТ! ДА ИМА ЗДРАВЕ, Дни Щастливи! ДА БЪДАТ Плодородни твойте Ниви! ДА ИДВА и В Ума Ти ВДЪХНОВЕНИЕ! В ДУШАТА ти мирът да е спасение! В ОЧИТЕ ти прозрение Да Свети! В СЪРЦЕТО - да искрят конфети! Да ХОДИШ все По Вярната Пътека! Със СЪВЕСТ ЧИСТА да заспиваш леко! За грешките щит здрав да имаш! РЕШЕНИЯ ДОБРИ с успех Да Взимаш! ДА БЪДЕ пред мечтите ти широко! НАПРЕД ВЪРВИ, цели се нависоко! И НЕКА тъй подготвен Тази Зима С КЪСМЕТ Да Срещнеш НОВАТА ГОДИНА !
-
5 points
-
5 pointsС оригиналната съска. С ментето още не съм тествал. И на сивика съска с оригиналната. Бях чел, че е нормално. Захапах задницата последните седмици. Малко ръждичка около веждите, но нищо сериозно предвид годините и произхода. Започнах да свалям и задното окачване за проверка и чистене на ръжда. Тампоните и шарнирите имат още живот. Болта на десния амортисьор беше заварил от ръжда и трябваше да се среже тампона. В процеса скъсах още няколко винта 10ка, но ще се правят. Всичко е стоково по тая кола, още не съм видял афтърмаркет част. В добавка към борбата с ръждата си взех малка хоби песъкоструйка и 2 размера пясък за проба.
-
4 pointsЗнаете ли защо скоростта в мореплаването и авиацията се измерва във възли? 🌊✈️ Историята на “възела” започва в далечните времена на ветроходните кораби. Моретата са били необятни, а навигацията - истинско изкуство. За да измерват скоростта на кораба, моряците използвали прост, но гениален инструмент, наречен “LOG”, или “лаг” на български. Ето как е работил: Хвърляли дървена дъска, наречена логче, вързана за въже с възли, разположени през равни разстояния. Докато корабът се движел, логчето оставало неподвижно, а моряците засичали с пясъчен часовник (обикновено 30 секунди), колко възела от въжето ще се развият за това време. Така броят на възлите определял скоростта на кораба. Но какво означава възелът днес? Един възел е равен на една морска миля на час, или 1852 метра/час. Причината да се използва тази мярка е, че морските мили са свързани с географската ширина и дължина – 1 минута дъга от Земния меридиан е точно 1 морска миля. Това прави възлите изключително удобни за навигация. И защо тази мярка се използва и в авиацията? ✈️ Летците и моряците разчитат на координати, ширина и дължина за навигация. Възлите улесняват изчисленията и правят системата универсална.
-
4 pointsМоста успя да влезе целия в камерата. Зачистих предимно ръждата, а здравата боя единствено я минах леко да награпи за новия слой. Щангите ги зачистих колкото можах от шагрена и са готови за пръскане. Остана ми единствено да зачистя по-щателно стаб щангата и съм готов да събирам. За нея имам два варианта: 1. Да я мъча с външната песъкоструйка. 2. Да направя някакъв сервизен капак на камерата, през който да промушвам извънгабаритни части и да ги бластирам на участъци. И един научен урок: като се заварява отливка шанса да се получи непробиваема сплав е огромен. Втория шенкел едва му пробих отвора за резба М6 😅 Счупих две HSS свредла и едно с титаниево покритие. Накрая издълбах с карбиден фрезер и довърших със свредло с кобалтово покритие. Казуса е решен, но отрепа 1 час.
-
4 pointsИзвън темата, но аз такъв модел имам. Сглобяем, макар да го бях купил сглобен. В този ред на мисли, от миналия ми рожден ден, ме чака за сглобяване това: И не на последно място... @policeman виж и ти нещо:
-
4 pointsНай-сетне пристигнал коледният ми подарък от синчето. Мечтаех си да имам "джобен Сивик 3 като моя, ама все не намирах - на добри пари и близко. Не казва колко струва и от къде по планетата го е поръчал, ама аз доволен. Доста добра изработка за микро мащаба си, само дето металика едрее (бял нямало), но може да го шкурна и пръсна.
-
4 pointsТова е нашият пес, трикрак 😁, ама бърз, като стрела. Преди 2,5г. го взех от пред едно кафене, като първо питах вътре дали не е на някой. Предполагам е бил апартаментно куче, но понеже хич не ще да слуша, е бил изгонен. Дори сега, след като изправи ушите, пак е така😏. Сега поне си има голям двор и махала, където да си тича и лае на воля по лисици, кучета и от каквото друго го е страх.
-
4 pointsИма си и мито и ДДС. Митото е 3,5% за суми до 150 евро и се начислява върху сумата на поръчката, заедно с доставката. После, получената сума се облага с нашето ДДС от 20%. За суми над 150 евро се прилагат други условия и %-ти, които могат да се прочетат в сайта на Агенция Митници. За над 150 евро се изисква електронен подпис и EORI код, за освобождаване онлайн, иначе пратката може да се се освободи лично в клон на агенцията с лична карта и попълване на митнически декларации.
-
4 pointsБраво на Алберт Попов! Най-добрият български алпиец през последните години Алберт Попов най-после спечели първата си победа за Световната купа по ски алпийски дисциплини. 27-годишният скиор триумфира в нощния слалом в Мадона ди Кампильо в сряда вечер. По ирония на съдбата това стана на същата дата - 8 януари, на която легендарният ни алпиец Петър Попангелов също спечели слалома, но в баварския курорт Ленгрис през 1980 година. След първия манш в италианския курорт Алберт Попов беше осми, но направи изключителен втори, в който беше най-бърз във втория и третия сектор на пистата, и с общо време от 1:45.22 минута записа първа победа в кариерата си.
-
4 pointsЧ.Н.Г! Маслото е било експлоатирано 50/50 магистрала и градско на къси разстояния. Стойностите на износване са незначителни, като се има предвид, че не е източван несливаемият остатък и от него също има принос към стойностите на металите, окисление, нитриране и т.н. Предполагам, че TBN е измерван по ASTM D-2896, който дава завишени резултати за стойността, понеже е метод за свежо масло. Поне така измерват в Германия (не знам защо). Ако се измери по ASTM D-4739, който е за отработено масло, тогава, реалният TBN, трябва да е поне с 2 единици по-нисък. Тоест, вече се е изравнил с TAN. Като цяло, маслото се е представило превъзходно, с оглед на спецификациите, които притежава и не големият ресурс от това, съответно 150 - 180 моточаса при гориво бензин. Да не забравяме, че началният TBN на свежото масло е само 7.8 mg KOH/g. Успешна Нова 2025 година!
-
4 pointsИ аз сам да си отговоря. Ходих в магазин за авто аксесоари на кукленско срещу митницата. Момчетата там са симпатяги и ми дадоха да пробвам няколко размера. Вероятно всяка марка си налага свои размери. Станаха с размер 100. Прилагам снимка, на тези които паснаха за моите гуми.
-
4 points
-
4 pointsЗнаете ли, че най-скоро произведената гума не е по-добра от най-старата произведена? Знаете ли, че 60% от гумите, монтирани през първите 3 месеца на производството, не надвишават 35 хиляди километра.. Знаете ли, че 40% от гумите, монтирани през първите 3-6 месеца на производство, не достигат 50 хиляди километра.. Защото гумата се състои от над 102 химични съединения.. и тези материали са паркирани при температури над 150 градуса по Целзий и под много, много високо атмосферно налягане.. Вътрешните съединения на тези химикали имат нужда от дълъг период, за да успокоят реакцията си и да стабилизират дви Затова препоръчваме монтирането на гумата поне 6 месеца след производството ѝ, за да гарантираме най-добрата устойчивост на корозия и по-дълъг живот Да знаеш, че валидността на гумите е 5 години от началото на употреба, или 10 години от датата на производство като максимум.
-
3 pointsСагата за сливането на Honda-Nissan започва да изглежда по-малко като стратегическа бизнес сделка, а повече като сапунена опера с високи залози. Последен обрат? Honda не харесва стария партньор на Nissan, Renault, който се мотае наоколо. Според съобщенията японският автомобилен производител иска Nissan да се откаже изцяло от Renault, преди да продължи напред, тласкайки Nissan да откупи обратно 35,7% дяла на Renault - ход, който би струвал доста на Nissan но така Honda ще се застрахова, че няма да влачи паразити на гърба си.
-
3 pointsВъв Великобритания има "вълнообразни" тухлени огради. Този вид структура първоначално е използван в древен Египет. И колкото и любопитно да изглежда, тази форма използва ПО-МАЛКО тухли, отколкото права стена. Една права стена се нуждае от поне два слоя тухли, за да е здрава, но вълнообразната стена е здрава благодарение на опората на арките, които се получават.
-
3 pointsВ съседния форум също обсъждат как Mercedes E е по-голяма кошница от Toyota Yaris. И там смях, и тук смях. От 2018 карам Акорд 7, 2.4 (който уж обезшумявах). Мога да кажа, че нито е много тих и луксозен, нито мощен и спортен. Няма возията на E-klasse, няма и да има. Няма поведението на E60 525i, няма и да има. Това е един надежден среден клас автомобил, нищо повече. Не че е лошо, за мен е перфектен, но не обожесвявайте Акорда...
-
3 points5W40 /5W50 в никакъв случай ,това е извращение .Щом е предвидена за нисковискозни масла ,хлабините между шийките на КВ и основните лагери е малка .Висок вискозитет масло може да стане причина за превъртане на лагерите .
-
3 pointsСподелям въпросите на колегата @star rover тук: Ето и малк инфо от мен по въпроса: (на базата на 4г. и 60 хил. км. пробег) - Надеждност - аз проблеми не съм имал. Освен един счупен фар (крехки са), който мина по каско (препоръчвам да имате, че гаранция не ги покрива и са доста скъпи - 3k едини). Редовно обслужане (на 10к) - смяна на течности, масло, филтри и пее. - Всичко е възможно да се очаква от батерия, ел. мотори и генератор - но аз за сега драми не съм имал, та не мога да споделя за проблеми от 1-во лице. - за конкретната кола от обявата - добре изглежда на снимки, моята е същата но с черна кожа. Това ЦРВ има доста висока оценка на краш тестовете и по американските групи съм чел за доста случай ни добро представяне при ПТП. Мек и балансиран автомобил...семеен. Ако го галиш е икономичен, ако го натискаш не е Има достатъчно екстри и е приятен за шофиране. Централната конзола с бутоните за мен е супер удобна (за скоростите имам предвид). Неща които не ме кефят много: - малък дисплей на навигацията който е разположен и малко нисичко, не е много добър тъчскрийна. - Android auto-то действа малко със забавяне - няма обдухване на седалките (охлаждане) - при висока скорост е повечко газ доста бучи (компенсира се с усилване на музиката ) - пасажерската седалка е с ръчно настройване (дори в най-високото ниво на оборудване) - радара на круиз контрола отпред под емблемата се заплесква със скреж и сняг много лесно (дори да не вали а само да има снежец/киша по пътя). Тогава cruise control-a спира да функционира докато не спреш и го изчистиш. Аз лично за сега мога да кажа повече суперлативи. В бъдеще очаквам когато се предаде акумулатора да ми коства (оригинален 1200лв), но аз мисля да търся алтернативи. Ще се радвам някой колега да сподели и нещо негативно, за да знаем какво ни очаква.
-
3 pointsВчера поразходихме "Сивчо" в гората, та синковеца да придобие малко опит на хлъзгав терен, а пък и да си я наснима заснежена, че не се зне кога пак ще видим истинска зима по морето.
-
3 points
-
3 points
-
3 pointsКакто е казал народа ... "Няма нищо по-скъпо от евтина (да не споменавам марки) премиум кола!"
-
3 pointsГумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
-
3 points
-
3 pointsТова е цената и марката за комплекта от две вериги и всички обтегачи през 2021 г. За препоръките на майсторите - аз им казах да сложат по тяхно усмотрение тогава. Препоръката им беше ОЕМ но точно тогава не можех да си ги позволя за съжаление. Сега като се скъса, като говорих с тях, потвърждават, че ползват тази марка още преди аз да им стана клиент. До сега скъсване не са имали. А са слагали вериги на коли, които се карат доста агресивно, не пенсионерската като мен 😁 Имали са разтегнати от тази марка но не и скъсана. Да не говорим по този начин. Викали са търговския представител на фирмата доставчик за района, който да види за какво става дума. И той не може да си обясни такъв вид скъсване на веригата. Сега до колко може да се вярва на търговци е друг въпрос 🙂 Но определено имам вяра на момчетата, които ми ремонтират колата. Не казвам, че са перфектни но работят съвестно и не се опитват да подвеждат клиента по някакъв начин. Важното е, че за късмет нямаше други щети.
-
3 pointsЗадницата е разкостена. Амортисьорите се оказаха живи - изскачат сами след компресиране. Утре ще замеря дължина на пружините, но мисля че са на номинал - задницата не е клекнала. Малко повърхностна ръждичка около монтажните фланци, която ще се обработи. Отдясно има повече ръжда дори по апарата...явно химията от банкета е поливала обилно. Задния мост е перфектен, както и болтовете му. Тампоните на надлъжните носачи са много стегнати...ноо имам усещането, че болтовете нямат отвиване. Ще ги пробвам отново като са монтирани на колата, но няма да ги напъвам много. Избих тампоните за амортисьорите от шенкелите и подготвих чарколяците за чистене и после боя.
-
3 pointsЗдравейте колеги, след почти 20 години притежание на хонди реших, че всеки себеуважаващ се хондаджия на средна, да не кажа вече влязъл в критическата възраст е немислимо да не е притежавал поне един сивик без значение от генерацията. След акорда знаех, че ще правя компромис с много неща като возия и комфорт, но пък знаех, че ще имам и много тинейджърски бонуси. Исках малка, икономична, проста и удобна кола и колебанията бяха между джаз и сивик. Спрях се на петврат Сивик 7, 1.6 бензин 2005, ръчка, фейслифт. Винаги ми е харесвала визията отвън и простотата и обема на интериора. Приятната изненада дойде с добрата динамика, сравнително ниския разход, който още засичам, прекрасния звук на оригиналното аудио и не толкова твърдата возия при нормални условия. До момента съм сменил масло, свещи, филтър купе( мега лесно в сравнение с акорда), регулирах си клапаните, което не вярвам стария собственик да е правил докато е карал на газ, но бяха в норми, монтирах си просто DRL-че да ми пуска късите, че ме кефи как светят лупите. Имам следните въпроси и коментари към по-дългогодишните собственици: 1. Влизането в дупки на магистрала е меко казано стряскащо, блъскането е силно, нямам чукания и хлопания, предполагам, че повечето сивици е така и трябва да свиквам? 2. Очаквах, че ще е доста шумно в купето откъм двигател, но като цяло до около 2800 об.мин е доста добре., аз не карам бързо, а и ме кефи да си гледам средния разход. 3. Шумът от гумите сякаш ми идва в повече. Не знам дали защото са зимни или пък защото отзад газовата бутилка е малко по-висока и надига кората, но усещането е сякаш съм с All terrain гуми или все едно се возя в старите автобуси едно такова специфично виене. Чудя се дали е възможно да е шум от лагери, не мога да се ориентирам понеже с хонда съм нямал проблемни лагери на главини. Знам че сивиците и джазките повече страдат. Започва от около 30 км.ч и после сякаш утихва след 80км.ч. Сменил съм съм задните гуми с други зимни и пак същото. Ако някой има добро видео или запис на звук с виещ лагер ще съм благодарен. Интересно че открих отзад на подкалниците някакви грапави кечета, като мокет, които изглеждат оригинални и обгръщат калника отвътре над гумите. Мокрят се, но и съхнат сякаш бързо и не трупат кал. Не бях виждал подобни освен обикновена пластмаса, вероятно идеята им е шумозаглушителна. 4. Левият сенник увисва, ще търся друг. Това за сега, още трупам впечатления с количката.
-
3 points
-
3 pointsСубективното усещане също дава информация. Идеята, Цецо да пробва RSP, беше да се види дали ще се повлияе разходът на масло. Тъй като RSP е с малко по-висок вискозитет. Но! В последствие се установи, че му тече семерингът на коляновия вал откъм скоростната кутия. От тук нататък е трудно да се прецени гори ли масло и колко? Губи го в следствие на семеринга, ли? Или и двете, и т.н... Като цяло разходът си остава непроменен. Остава само да се сравнява работата на двигателя с различните масла и информацията от капковите проби. За сега RSP се представя идеално откъм устойчивост на овъгляване и слабото натрупване на замърсявания в следствие на износване. Маслото е условно чисто. За насищане с продукти на горене не е релевантно да се правят съпоставки, понеже двигателят е на LPG.
-
3 points
-
3 pointsЧестито Рождество Христово! Светъл празник е днес!!! ❤️🌞🙏 Нека добротата, милосърдието и смирението ни водят! Нека бъдем здрави и да живеем в радост! Нека любовта е в сърцата ни, добрата мисъл в главата ни и всички действия да са в синхрон с Вселената и Божествените закони! Имаме невероятната възможност да живеем в тези времена на промяна и духовно пробуждане! Нека има мир и благоденствие в нас, и отвъд нас!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00