Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 21.01.2018 in all areas

  1. 5 точки
    Днес се навършват 7 години, откакто регистрирах акорда в КАТ-София. Добър повод да разкажа моята история. Още през 2003-та или 2002-ра беше, когато видях този модел за първи път във вестника и реших, че един ден ще си го купя. Още повече, че малко по-късно го пуснаха и с дизелов двигател - първият такъв на Хонда и последният досега на марката, удостоен с наградата "Двигател на годината" (през 2005г). Търсих го около 2 години. Исках дизел, седан, екзекютив - по възможност с бежовия салон. За моя изненада се оказа, че никой германец не си продава акорда на малко километри за ценовите нива, на които вървяха на българския пазар тогава и затова се концентрирах върху колите с удар. От гледна точка на купувача, ако набие толкова пари за кола то после ще я продаде или ако я е смазал от каране, или ако междувременно са му я ударили и ремонта в Германия излиза прекалено скъпо за да се оправя. Предпочитам второто. И ето го - един ноемврийски ден на 2010-та излезе - чуден акорд с удар отзад без излезли еърбеци на 128х км: Още като го видях разбрах, че това е моята кола. Не исках да се пазаря, просто го исках на всяка цена. Знаех, че ремонтът ще излезе доста, но целта ми беше в лимита до около 18х лева (то толкова ми и излезе) да получа ремонтирана кола на добър пробег със сервизна история и поддръжка от Германия, отколкото да взема напудрена италианка с незнайна история. Другите снимки от обявата: Личеше си, че собственикът е бил мераклия - платил е за най-наточения екзекютив с бежовия салон с подгрев, като имаше скъпи екстри като сваляем теглич, махагона по волана и таблото (само още една съм виждал с тази добавка), алуминиевите прагове... По онова време акорд 7-ген на части беше екзотика и ремонтът не излезе малко. Почти цялата задна четвъртина от колата, стъкло, кора, стопове, заден капак. Само задният капак ми струваше 400лв. Снимки от тенекеджията: Не е много приятно. Той затова има един лаф, който знам от него - "Като ти правят колата и като ти еб@т жената, не трябва да гледаш" Все пак, свърши си работата много добре и през Януари 2011 я изкарахме от бокса. Ето ме на 31.01.2011 сутринта пътувам към София, за да я регистрирам: А това защо помня толкова добре датата е друга история. Следва продължение какво съм правил по нея през годините. А то не е малко...
  2. 5 точки
    От няколко дни съм с Тайп - Ер 2003 год. Купих си го от първи собственик и си го докарах на собствен ход преди два дни. Доста приятна кола според мен. Единствено НЕ оригиналното окачване ми идва доста нисичко. Ако колега проявява интерес за H s R може да трампим пружините.
  3. 4 точки
    Здравейте колеги, Искам да споделя опита си с една автокъща в Плевен – AUTO VOV Преди две седмици си купих кола от тях и докато я оглеждах и купувах всичко изглеждаше добре – отношение на продавача, помощ с КАТ-Плевен и т.н. Според единия от продавачите всичко по колата беше платено (внос от Швейцария), като по негови думи са ми необходими само 30-50 лв. за да си регистрирам колата в КАТ. Завъртяхме едно кръгче с колата за да чуем окачване, двигател, скорости и т.н., всичко изглеждаше наред. Боята беше трудна за определяне (имаше доста прах по колата), но като цяло колата изглеждаше добре (личеше си че скоро е мита професионално, включително и нещо което не одобрявам – двигателния отсег, а в обявата пише че той не е мит). Стиснахме си ръцете на малко по-ниска цена от тази в обявата – понеже новите гуми излезнаха доста стари и истрити – DOT 2014 (1-во несъответствие с обявата). След като се прибрах с нея, отидох в КАТ за да я регистрирам и там – изненада. Оказа се че Екотаксата не е платена. Звъннах веднага на продавача от който я купих, но той не ми вдигна. Звъннах на неговия колега и той с изненада ми обясняваше как не е чувал досега продавача да плаща Екотаксата и т.н. След като му обясних ситуацията с неговия колега, той се измъкна с някакво тъпо клише, че не е бил там и толкова. – реших да не се занимавам повече и го оставих Но изненадите не свършиха до тук. Според обявата колата трябваше да е с първа регистрация от Февруари, 2007 г. – да ама не! Оказа се Октомври, 2006 – нещо което и през ум не ми мина да проверявам. На място само проверих дали всички документи са налични и дали номера на шасито отговаря с това на колата. Видях седмица в VIN-а и реших че колата е от 2007. (2-ро несъответствие) След като измих колата и вече в пълния и блясък, установих че по капака, калниците и една от вратите е играл бояджийския маркер – доста нескопосано изпълнение, но при огледа беше прашна и тези забележки не си личаха. (3-то несъответствие) При огледа в сервиза се оказа че единия преден амортисьор е заминал (целия е в масло), а когато я гледах, това масло го нямаше. Също така тампоните на двата предни долни носача са за смяна – т.е. и перфектната на 100% ходова част не е толкова перфектна (4-та несъответствие). И накрая, това което най-много ме подразни, липсата на модула за Bluetooth-а. Признавам че е моя грешка да не тествам устройството на място, но натиснах копчето за говор на системата и тя проговори на Немски – реших че всичко е Ок. Сега вече след като е на Английски и след много-часов опит за връзка с нея, разглобих капака под волана и се оказа че буксата за модула е скрита, а на нея модул няма. – коментара на продавача: ами явно в Швейцария са го свалили. Сега излиза че Швейцарците са по-зле и от Италианците, а нашите джамбази са светци. Другите малки неща които открих в последствие, дори няма да ги коментирам. Аз определено няма да препоръчам тази автокъща на приятел, а на Вас ви препоръчвам да сте много внимателни и бдителни ако все пак решите да купувате нещо от там.
  4. 4 точки
    Това, че си само с концентрат може и да е причината да ти го изхвърля. Само Концентрата - НЕ охлажда добре и може да си прецакаш двигателя. И сега като го разредиш, да не му сипеш вода от чешмата - трябва дейонизирана/дестилирана. Хубаво е да го направиш за около - 37 градуса, както се препоръчва - съответно и да го измериш, като го разредиш.
  5. 4 точки
    И аз да се похваля с новият джаз, който купих на жената. Много е щастлива с новата придобивка.
  6. 3 точки
    Ако нямаш нищо криво и усукано от удари, винаги може да се вкарат тези наклони в норма, като отпред това става с реглаж - донякъде, а отзад тези наклони са фиксирани и реглажа не помага. Относно задното разчекване /-\ , има доста писано, та го намери и прочети защото няма смисъл отново и отново да пишем, за този проблем. Примерно и аз съм го правил и писал за този проблем в тази тема: А има още поне две/три, в които е разисквано - но ги потърси. Относно регулирането отпред , ( пак казвам -ако нямаш нещо криво и усукано) първо провери как ти е окачването - провери за скапани/омекнали тампони на носача (на долната схема №-15 и 16), също как ти е и шарнирния болт от долу на шенкела: Ако всичко е наред и нямаш луфтове които да увеличават наклона, той може да се регулира от двата болта №-13 , които са на ушите на самия макферсон, където е захванат самия шенкел, от тази схема: Това, ако този който ти прави реглажа не го знае , го сменявай.
  7. 3 точки
    Благодаря Madgo! Наистина колата е страхотна. За сега съм минал само около 1000км защото бях на ски почивка в Пампорово, но ми се искаше да пътувам някъде до по- далече. Единствения неприятен момент е разхода на бензин, тъй като при ЦРВто бях на газ и пътувах почти без пари Ето малко снимки Трябва да освежа джантите и да взема още едни за летните гуми Относно цената не е тайна, тъй като гледам, че обявата още си стои. В момента са две. И двете са г/д на една цена като другата е с повече екстри, но на много повече км от тази и по мое мнение нямат нищо общо по отношение на техническото им състояние, дано да не се разочаровам с времето. Гледах и вариант за внос от САЩ или Канада, тъй като излиза по- евтино, но тази ме грабна и реших да не чакам
  8. 3 точки
    Прави сте, че има друга тема, в която може да пише и затова ще заключа тази. Аз ви благодаря, че сте му отговорили.
  9. 3 точки
    Това е точно така с една подробност,че ги спира една по една през интервал пряко свързан с външната температура в момента.Понякога "маржа" е доста голям.Страхотен мотор е дизела но пусто много е капризен.
  10. 3 точки
    Свещите греят по време реле... Дайте на контакт, после чакайте дълго време - примерно до 3-4-5мин и в един момент ще чуете тяхното реле - цък... тогава ги гаси ECU то. Това , че гасне индикаторната лампа не означава, че спира да подгрява свещта, просто това е минималното време за изчакване за подгрев! Това важи при всички дизели! T.e. дори да сте запалили те пак греят докато премине зададеното време. Подгряването се пуска според околната температура.
  11. 3 точки
    Джантите пристигнаха, живи и здрави, лятото като ги мониторам ще кача снимки, а ако е много зле...нищо няма да качвам 7,5/ЕТ35/5*114.3-5*100 Забравих да напиша, че ~7.3кг. е теглото, за да е пълна информацията.
  12. 3 точки
    ...на режим D3 не превключва на по-висока от 3-та предавка, а ограничителя явно е на 7500об/мин. Просто я настъпвай в не-"спортен" режим.
  13. 3 точки
    Здравейте, Искам да споделя малко опит от един изненадващ и непревиден ремонт. Около седмица преди инцидента с ABS-а, смених предни дискове и накладки. След едно пропадане в обичйните по пътя отворени шахти таблото бе огряно от светещи ABS, !, VSA, TSA. Прибрах се и открих се един от носачите на предно ляво колело е опънал зверски кабела на ABS датчика. Всички държачи (3 броя - 2 броя гумени и една пластмасова щипка) на кабела бяха разкачени, което ми се струва абсурдно да стане от само себе си. Трябва да спомена, че двата държача бяха здрави, както и щипката. На следващият ден отивам на диагностика при "майстора" сменил дисковете и съответно открихме грешка за прекъснат или окасен кабел на ляв преден датчик. Казам: "сменяме го". По-късно си вземам колата със думите: "Всико е наред, грешката изчена, сменихме датчика", като при смяната е имало усложнения. Наложило се е да вадят счупеният при демонтажа датчик, като свалят полуоската. Преди всико това си направих труда да потърся за подобни случаи в нета и с притеснение открих, че доста често се случва корпуса от датчика да се счупи в леглото си и се налага демонтаж на главина. Да се върна към сервиза. Вземам колата и тръгвам, като още на първото спиране (30-40км/ч.) ABS започна да "рита" педала, при това на напълно сух път с чисто нови зимни гуми. Това продължи около 15 км. като по пътя освен "ритането" се чуваше почуване изпод капака придружено от премигване на фаровете и виене от страната на ABS модула. Прибрах се и разкачих буксата на отремонтираният датчик, като реших на следващият ден да потърся помощ в сервиз с опит в електонните компоненти. За "LUBO Service" бях чел доста в нета, включително в нашият форум и то все положителни отзиви. Хората бяха доста любезни и приеха колата за диагностика и ремонт. Оказа се, че освен датчика е компрометирана и магнитната лента намираща се върху легера на главината. Тази лента не се сменя отделно, а се сменя целият лагер, така че смениха лагера и сътветно се оказа, че и монтираният датчик също не съответства на моята модификация (R20A2). Взех си колата и сега всичко е наред. За лентата на лагера разбрах, понеже бяха оставили в багажника отремонтираните датчик и лагер. Почистих лагера хубаво и открих, че магнитната лента беше повредена в един тесен очастък от периметъра, като това най-вероятно е станало при ваденето на датчика. Извод: При каквато и да е интервенция по ходовата част, винаги трябва да се прави инспекция за разкачени кабели и тръби, защото заради немърливото отношение на майстора следват нови ремонти. Със старото Cr-v (B20Z1) бях започнал да научавам сервизното упътване наизуст и то все заради "майстори". С новата кола филма почва да се повтаря и това не ми харесва. Надявам се моят опит да е полезен за хората, които още не са се сблъскали с подобни проблеми. Проверявайте работата на майсторите!
  14. 3 точки
    На всяка тема е редно да има и по някой хейтър или просто човек с друго мнение. Предния ми пост явно не си го разбрал. В момента се опитваш да убедиш себе си, че това е избора. Според мен просто ще направиш скъп компромис понеже тези които си харесал вече ги няма. Отделяш прекалено много енергия и средства за "козметика". Няма да ходиш предполагам на състезания с тези джанти, че да са толкоз важни. Ако ти друсат утре... какво ще ги правиш за тези 1150лв? Като вземеш и гуми... котенце с панделка.... Вярно, че кеф цена няма, но понякога файда няма ако зарара е голям. Извинете ме за лиричното отклонение. Все пак е 14ти
  15. 3 точки
    Здравейте, Още едно ексклузивно предложение. Очакван внос на последно поколение Хонда Джаз със абсолютно пълно оборудване,екстри и комфорт.Продажна цена като нов над 60х лв. 1.3(бензинов агрегат)-102 к.с АСК Първа регистрация 5/2016,пробег към момента 17250км.На 5/2017 е извършена първа смяна на масло и филтър. Автомобилът е направен в Япония,рама започваща с J.. Безключов достъп и палене на автомобила(2 ”ключа” са налични),камера за заден ход,навигационна система,преден и заден асистент при паркиране,климатроник,подгряване на предни седалки,дизайнерски Хонда 16” ал.джанти,Honda Connect и т.н. Пълното оборудване мога да изпратя на заинтересованите. Цена 31300лв Наличен ще е в Плевен Може да се свържете с мен на Л.с/ pepur@abv.bg / тел. и Viber 0896-6898-32 Петър.
  16. 3 точки
    Вътрешен 8мм външен 10мм подменя се много лестно. 1-во Навираш се при педалите! 2-ро Махаш щивта и избутваш остта,и вече педалът и помпата са разделени, 3-то преместваш остта на помпата на горе,избутваш със отверка старата втулка вкарваш новата и всичко по обратният ред.
  17. 3 точки
    Колеги, всички пари са вече по сметката ми. Пускам поръчката. @jijo99 включвам те и теб, предполагам, че утре и твоите пари ще са тук.
  18. 3 точки
    Здравейте Колеги, пускам темата с цел да бъда полезен и когато дойде до главата на някой да знае какво следва и какъв е резултата. Пиша само от личен опит и за автомобила от подписа ми. Хронологията е, че края на август месец забелязах омасляване по маркуча на хидравликата. Спукан.... Вариантите бяха няколко. 1. Нов от Бултрако за цена около 560-580лв. 2. Евтина подмяна на маркуча за 30лв с изричното знание, че хидравликата ще свири и насича, предупредиха ме. 3. Скъпа подмяна на маркуча от Ханса Флекс за 85 лв.. Увериха ме, че няма да свири, насича. Подмяната я правили с аналогичен маркуч и давали една година гаранция. Дрън-дрън.... Спомогнат от други теми във форума, че нещата се оправят, избрах вариант 3. Да, но позитивните отзиви се оказаха само от колеги с дизелови акорди, при бензиновите нещата явно не стоят така. Монтирахме маркуча, колата си беше ОК, но се появи един лек паразитен свирещ шум. Чува се само когато колата е със спряно парно, радио и тн. като няма други шумове. След няколко дена каране установих, че при маневриране на място във волана се усещат едни леки вибрации и насичане. Започна се едно чудене, налучкване и четене. Констатира се, че целия обтяжен механизъм е леко изкривен. Смених целия механизъм заедно с ремъка. Никаква промяна. Дори много хора не чуваха и не усещаха разликата или я смятаха за пренебрежима. Последва и отваряне на помпата, смяна лагер и уплътнения. Естествено никаква промяна освен задоволството, че там всичко е на ред. Свиренето и вибрацията го имаше. Реших да се кротна и да си я карам така. Нямаше никакви други драми. Докато си я карах така се рових и интересувах. Оказа се, че не само при Хонда е така, а и при Ауди, Пежо... и сигурно и други марки. Имаше теми в техните форуми които все едно аз ги бях писал. Всичко водеше към оригинален хидравличен маркуч. От Ауди дори бяха стигнали до преподавател в МУ, някакъв преподавател по механика на флуидите (по спомен), който им е обяснил защо се получава свиренето и вибрациите и решението е оригинален маркуч с правилните свойства. Тогава попаднах на теми на братушките: https://www.drive2.ru/l/10091154/ https://www.drive2.ru/l/10129786/ Реших се и си поръчах маркуча: https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~hose~feed~53713-sda-a52.html Маркуча е вече с нов парт номер и има едни добавки кум него, виждат се на снимките. За да спестя разходи по доставка, мито и ддс го чаках към 2 месеца понеже имаше вариант за лична доставка. След монтажа му вече волана беше друг. Няма никакво насичане и вибрации. Върти се супер мазно и равномерно без значение на каква настилка. За шума... като чели май още има някакъв шум, но от къде е, а и той може да е в главата ми. За сега не мога да кажа финално, нека мине време. Направил съм един албум със снимки на рециклирания и новия маркуч, клипче със свирещия звука. https://photos.app.goo.gl/G2qqYhKmea2x43yk1 История: Ремонт на хидравличен маркуч в hansa-flex Honda PSF 1л. Труд Пистов ремък 38920-RBB-E03 (сложих Gates) Обтяжен механизъм с ролка 31170-PNA-023 (сложих INA) Труд Смяна лагер и уплътнения на хидравлична помпа и труд Hose, Feed Part No. 53713-SDA-A52 Honda PSF-S 1л. Труд И чертата на това приключение всичко 660 лв.
  19. 3 точки
    Като казвам опции имам предвид как ще се зарежда - къде ще се постави зареждачката, дали ще се монтира филтър за течната фаза или човек ще си купува сам, каква ще бъде и колко голяма ще бъде бутилката . По отношение на инжекторите моите са Сименс. Помпата, която ми е монтирана е PTS-40. По-голямата не ти е необходима при положение, че колата ти е 110kW. Тъй като до момента съм споделял какви са плюсовете на тази система да Ви кажа и какъв е нейния най-голя недостатък. При LiquidSi и при платстмасов всмукателен колектор при падане на температурите когато въздуха е по-влажен се получава замръзване при впръскване на течната газ в смукателния колектор - замръзват водните пари заедно с газта. Този проблем го има основно при пластмасовите всмукателни колектори. Защо се получава това замръзване - icing problem? Защото когато се впръска течната фаза, тя трябва да погълне топлина, за да се разшири. При пластмасовия всмукател няма достатъчно топлина както при металния всмукател и се получава замръзване на LPG + водни пари. Какъв е резултата? След като изгасите колата и я оставите да престои 15-20 мин., замръзналата газ+водни пари се размразява и влиза в смукателя. При опит да запалите след това колата се дави като обезумяла. Пали от 2-ри или 3-ти път. Допълнително проблемът се усилва, ако разпръсквачите не са добре насочени към всмукателния колектор и впръскват някъде встрани по пластмасата. С този проблем се боря от известно време. Монтажниците (без да ми се обижда никой) не влагат капка разум за да се опитат да разберат какъв е проблема. В действителност и аз си мисле първоначално, че инжекторите изпускат и пълнят всмукателя и затова се дави колата, но като се стопли времето и въздуха стане по-сух проблемът изчезва като с вълшебна пръчица. Освин това смених инжекторите и проблемът си остана. Така, че най-големия проблем на тази система е заледяването в смукателя на водни пари + газ, което после дави колата.
  20. 2 точки
    Хахаха ти си гледал RDX от 2015г. Моята е MDX и е на 74 600 мили или ако ги смятам правилно 119 360км, от които около 1000км са мои. В обявата пише 130 000км., но когато я е пускал не ги е сметнал правилно. Въпреки годините и километрите си пак имам чувството за сравнително нова кола. ЦРВто също го бях взел от първи собственик на 127 000км, но амортизацията си личеше повече
  21. 2 точки
    Предполагам говориш за тази част. Точно където е върха на стрелката има болт 6мм. който държи въпросният детайл. Натискаш долната /хоризонталната/ седалка, на това място, силно надолу и ще го видиш.С тръбно ключе или камък с удължител го развиваш и детайла се откача от зъба от горната страна.Зад него са болтовете на макферсона, кората не е нужно да я махаш.
  22. 2 точки
    Тц, Тц, Тц... Сивик за Италия и Швейцария е един и същ... и за Австрия, и за Германия, и за Холандия, а също и за Испания. Колежке, моля ви да не сравнявате евробангии с японски автомобили... още по-малко пък и френски! Явно е, че личният ви опит все още не е на нужното ниво, а цитата, който сте споделили е нищо повече от евтин търговски блъф без никаква иновативна система или някаква технология, която да е от полза. Без значение за къде е правена колата, ако всичко е ок, следва да има доста топло парно, предвид това , че антифриза достига 90 градуса. Сега ако се окаже, че Сивик-а е с дизелов мотор..... нормално е високата температура от духалките да се забави 10-15мин след тръгването със студен мотор.
  23. 2 точки
    Купи си обикновено секундно лепило - цианоакрилат (или производните му там) на гел. Марката няма значение Лепи без грешка пластмаси (освен PP и PE). http://www.slanchogled.com/Product-Слънчоглед-Mitreapel-моментно-лепило-Активатор_6497.aspx Лепил съм с това преден фар. Не е пропуснал 4-та година. По принцип в магазини за мебелен обков се намира това. Ако няма там такова ще намериш цианоакрилатни лепила на loctite, moment и други..
  24. 2 точки
    Сега колеги да не изпадаме в разни спорове защото така или иначе тази тема в която пишем е обща за модела и барзите у адекватни отговори без спорове биха само добринесли когато човек търси нещо да го намери бързо и същевременно да му стане ясно къде се вика от дуспа. А не аз като изчетох темата за газта да не разбера нищо щото и сами може да видите как е там. Аз съм благодарен че за малкото написано тук разбрах достатъчно, като среден разход, максимална големина при двата варианта на бутилки и то друго не ми трябва за да взема някакво решение. Специални благодарности на колегата JHM, за даденото от него добро инфо на лично. Колкото до боилера мисля че точно в този багажник няма да се усети... Именно тази на снимката е такава, и ако знаете къде точно са куките за мрежа на пода които се виждат, то може да си представите какво място заема и колко остава. А и аз лично гледката на бутилката я предпочитам пред патерицата.
  25. 2 точки
    ...гледам, че от миналата пролет караш с над литър/1000 разход на масло, и изведнъж 20 дни са ти твърде дълго, за да сложиш нещо гарантирано качествено? Отделно от 3 мнения, само 1 път си благоволил да поздравиш, всяко мнение ти е нова тема, в която освен да зададеш въпроса си, не си писал нищо друго - нито на някого си благодарил, че са ти помогнали, нито на някого си помогнал, като си споделил, как си си решил проблема. На мястото на модераторите бих трил поредна такава тема.
  26. 2 точки
    Да. Те са за летните гуми, а за зимните взех тези М-ки. И двата комплекта ми харесват, но с ръка на сърце съм повече за маздовите. Всеки си има свой вкус. Той не е лош или добър, правилен или грешен, просто си е негов. Аз за себе си съм доволен понеже за "скромна сума" попаднах на леки и здрави (вече проверено) 17-ки, които като стайлинг и топология пасват не по-зле от оригиналните (които помниш). Семеен човек съм (не че не изтрещявам понявгиш), но за мен комплект джанти и гуми няма как да прескочат 10 % от стойността на колата. Сегашните общо 8 гуми и 8 джанти са под лимита. Последното не е препоръка, нито упрек или завист към колегите които са си "натокали" подкалничното пространство. Просто съм реалист, макар и пристрастен към колите, марката и дизайна.
  27. 2 точки
    Прав си, че "стъпката" се определя от гумата, не от джантата и че очевидно няма никакъв проблем с това, че са различно широки(както и @atoma доказва с неговите), но @Nikito82 имаше друго предвид. Идеята на комплекта джанти с различна ширина е точно да се сложат на тях различно широки гуми, като по-широките отиват на задвижващите колела. Аз поне не зная за автомобил с предно предаване, който да излиза от завода с по-широки предни гуми(респективно джанти), докато всички заем за много такива със задно предаване, които са с по-широки задни гуми и джанти. Та отговорът на въпроса му е ДА, точно за колите със задно има смисъл, при нас е напълно безмислено от функционална гледна точка. Дори може заради "гъзария" и "визия" да си докараш проблеми с 255/40 гумите, които си сложиш отзад, като същите са по-склонни към аквапланинг, сравнено с по-тесните.
  28. 2 точки
    Уплътненията са съвсем обикновени. Нестандартен размер са ,за да не могат да се подменят с универсални.Поръчват се от щатите .Ако не ти се чака месец може да ми пишеш на лични .. Смяната е елементарна .Развиват се двата щутцера, махат се старите,слагат се новите,намазняват се и се връща всичко на мястото си.Долива се 100мл хидр.течност.
  29. 2 точки
    Следващия път ,като идвам да виждам тъщата(), ще го взема с мен. А иначе, него го чакам края на Март, че го купих от Канада и моите хора си идват тогава.
  30. 2 точки
    Брагодаря много! За сега не мога да кажа нищо друго освен, че пътуването е голям кеф. Вчера минах 320км при лоши условия и не усетих никаква умора. При ЦРВето ме болеше кръста. Жената и детето на задната седалка също много добре се чувстваха. Минах два зле почистени прохода и колата се представи много добре, VSA сработва отлично. Даже понякога ме беше яд, че се включва и ми отнема от газта. Като цяло колата е много непозната /поне в нашия край/. Отначало като я показвах на клипове и снимки всеки ми казваше, че е по- добре да взема Х5 или МЛ. След като я купих и я видяха на живо мнението им се промени коренно И така... The power of dreams
  31. 2 точки
    2011-та. Още преди да я боядисам бях поръчал тънък "лип" спойлер за багажника (1), както и парктроник (2). Ако беше днес, нямаше да си надупча бронята, а по-скоро щях да взема черни датчици и да ги сложа на лентата отдолу, но вече е свирено. В последствие половината му датчици изгоряха и ги сменях наскоро. Има и предни, които така и не свързах. Понеже тогава акорди на части нямаше никакви, взех десен вътрешен стоп (3) от акорд с десен волан, където има фар за мъгла вместо бяла светлина за задната скорост. Получи се симетрично, но от тогава назад свети червено. Тези дни ще превърна дефекта в ефект, като ми дойде led светлината, която смятам да монтирам при теглича отдолу за да свети бяло, а светлината за мъгла да бъде от двата вътрешни стопа отзад. Колата дойде с много хубави джанти Autec, които обаче 1-во, че за мен не й отиваха и 2-ро, че бяха по-широки за гумите й и ги износваха повече отстрани. Така й сложих 16-ки от сивик 8-ген, понеже изглеждат малко по-добре от стоковите 16-ки от акорд 7-ген: Няколко месеца по-късно се намерихме с човек, който искаше 16-ки за сивик срещу 17-ки за акорд. Джантите му нямаха свестни капачки (по-късно през годините се погрижих за тях), но все пак сключихме сделка, която устройваше и двамата. През лятото смених ръждясалите задни дискове заедно с предните с оригинални дискове EBC Ultimax и накладки EBC Greenstuff: Старите задни дискове: Понеже не се кефя на фолио, след дълго търсене успях да намеря задна ролетна щора от "мрежест" тип. Поставянето й беше истинско приключение, понеже трябваше да разглобя цялата задница и да сваля задната кора, за да монтирам щората възможно най-отзад, защото задния прозорец не го позволява иначе. Един от важните аксесоари, които ми липсваха бяха фаровете за мъгла. По онова време никой не се беше занимавал да монтира, та с горчив опит установих, че ще ми трябват и релето и друго лостче за мигачите, с което нещата се оскъпиха почти двойно. Последното нещо, което направих през годината беше да сложа лед светлини. Исках да се вписват с дизайна на колата и избрах такива, които да могат да се монтират в маските около халогените, след леко изрязване на лентите встрани от тях. Лентите бяха изцяло за красота, като нямаха за цел да играят като дневни светлини. Визуално се получи сполучливо, но по-късно диодите им си заминаха един по един. На снимките е с лед и в габаритите. Редакция: На първата от трите снимки по-горе се вижда, че съм сменил и перата на чистачките с такива от фейслифт. Задължителен мод за мен. Изглеждат много по-добре и по-съвременно, както и са по-тихи от чистачките с метална конструкция на пре-фейса. Струваха около 80лв по спомен от Бултрако. От тогава досега са здрави и сменям само каучуковите вложки, които чистят стъклото.
  32. 2 точки
    Само да се похваля 35паунда. Има още един ако някой се интересува да побърза! https://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-OEM-Honda-Ignition-Knock-Detonation-Sensor-30530-PPL-A01-USA-SELLER/263400713617?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2648
  33. 2 точки
    OEM Dog guard installed And a tow hook, Thx to @Кръчмонавта for the help
  34. 2 точки
  35. 2 точки
    От моите наблюдения, не всеки път, но има промяна на работата на двигателя. Процентно при мен е 40>60 в полза на промяната, става една идея по мудна. В момента съм в период на изчакване и размишления, относно отиграването на проблема, даже ми се въртят дяволските мисли, с новото сензорче, под мишница и у Хонда дилъра(сервиза). Някъде тук в форума, колега беше писал, че те лесно се справяли с проблема, но като магаре на мост, ще държа да ми обяснят какво мислят да правят и ако имат условия, да не съм до колата, за да им гледам в ръцете - няма да се съгласявам. Това разбира се и ако цената е приемлива.
  36. 2 точки
    Мисля, че променя разхода. Най - малкото, двигателят вече не променя предварението на запалването, а кара по зададени стандартни стойности. И да, колата става една идея по - мудна. Този датчик го монтираха и на моята, засега работи [emoji4] New Car Knock Burst Shock Detonation Sensor For Honda Acura OE 30530-PNA-003 30530-PPL-A01 30530PNA003 http://s.aliexpress.com/mqeYrEZN?fromSns=Copy to Clipboard (from AliExpress Android) P. S - ако светка от време на време, може да е рязхлабена буксата. Аз бих я проверил и напръскал с контактен спрей преди да тръгна да сменям. Изчакай да започне да свети постоянно, засега сигурно е pending.
  37. 2 точки
    Да ти подаря 2 О-пръстена,щом нямаш 5 лв? Сменят се за 10 мин с едно ключе 10....
  38. 2 точки
    По една, или друга причина, имам и двата варианта на дизеловия двигател на СРВ, като разликата е, че 2,2i-ctdi е на 2-ра ген. фейса, а 2,2i-DTEC го имам в 3-та ген. пак фейса. Реално в 3-та ген. преди фейса, слагаха 2,2i-ctdi и няма разлика с този при 2-ра, затова мога да кажа , от моята камбанария каква е разликата и кой предпочитам аз. Разликата от 10 к.с. , съответно (140 к.с и 150 к.с. ) при двата двигателя почти не се усеща, като предполагам тази разлика е изкарана софтуерно. Турбините обаче са им различни, като при стария е с вакумно управление , а при новия е с електронно и би трябвало да да сработва по-бързо, но аз почти не правя разлика, защото и двете си набират и вървят прилично. Инжекторите и ГНП-то също са различни, като при новия 2,2i-DTEC , са по-скъпи (ако се наложи нещо...). При него също са набили и подкачващата помпа в резервоара, а не като при стария който е с мехче ( най-доброто и евтино решение според мен). Голям недостатък при новия е и ДПФ филтъра - скоро се борих с него. Ако е от значение и разхода на гориво, новия харчи до 1,5/2,0 л. повече от стария (дали заради ДПФ-а, не знам) но никога , както и да го карам, не мога да го докарам като при стария - особено в градски режим. С две думи - стария (2,2i-ctdi) ми харесва повече от новия (2,2i-DTEC) , но това си е моето виждане и предпочитание. Също ще споделя, че 2-ра генерация я предпочитам много повече пред 3-та генерация, (като окачване, поведение и въобще като цялостно усещане), въпреки че 3-та генерация я бие по-комфорт екстри и возия (това е лично).
  39. 2 точки
    Значи според теб, аз съм "ненормален" човек, защото и на двете СРВ-та, съм с допълнителни аларми. Ел. проблеми досега нямам, даже ми е по-добре с допълнителните, ако не за друго то защото поне издават звуков сигнал за вкл./изкл. положение, което при фабричните го няма.
  40. 2 точки
    След доста голяма пауза пак сме на линия. Колата вече не ми е евридейка -> започва се разглобяването. Главата на д15в мотора е готова и събрана: Успях да си намеря и нов колектор Мисля и да си довърша антикорозионното покритие, което започнах преди 1 година. Успях да направя задната част на колата и праговете, но не ми стигна времето за предницата. Ето продуктите, които използвах тогава и мисля да ползвам отново:
  41. 2 точки
    Щом педалът не потъва, а седи горе одървен, значи не е въздух. По-скоро е запушване някъде... Добре, че си имаш Markony наблизо! Както каза Japanese fever - иди при него да прегледа колата.
  42. 2 точки
    Може би имаш въздух в системата. Ако пък свети нещо по таблото значи, че спирачната течност е под нивото или няма налягане. На мен така ми светеше, когато един от тръбопроводите беше спукан, но колата тогава си спираше. Върви при Markony да ти прегледа колата и да ти обезвъздуши спирачките.
  43. 2 точки
    Колега смени комутатора и ще си решиш проблема.Аз имах същия проблем.
  44. 2 точки
    Не е точно така.Емулатора ресетва бордкомпютъра ,сами докато е угасен двигателя.След запалване показанията са верни.По време на шофиране бензиномера пада спрямо изчисления разход.След угасяне на двигателя бензиномера си измерва реалното количество гориво. В конкретния случай наистина става въпрос за дефектен емулатор или неправилен монтаж.Не е нещо странно ...случва се.
  45. 2 точки
    Проблема е решен.Някой датчик в делкото е правил мизерии.Пратих го във Варна да ми сменят всичко вътре тъй като не можах да намеря да купя цяло.
  46. 2 точки
    Доставката ще е тук в най-добрия случай на 9ти и в най-лошия на 12-13ти Февруари.
  47. 2 точки
    Глупости, 4 литра масло са 80 лева, ако ми намериш 5 кутии на тая цена ги взимам. Ако не бъркам, кутията е свт - там какво да се счупи? Почва да тресе при определени обороти. 90% след като им сменя маслото заспива.
  48. 2 точки
    Вчера и днес .. докато палих на -5С моя Акорд, с някакъв гигават, който дори не помня колко му е стартовият ток (но преди 3 години беше най-евтиния с 3г. гаранция). Не съм го дозареждал при покупка, нито пък го зареждам всеки месец или дори всяка година (никога не съм го зареждал). Та това, което ми хрумна да споделя сутринта е, че дори и чисто нов, когато е много студено палеше не много приятно(първите 1-2 оборота едно такова бааавно и летаргично). Не съм се замислял, че имам проблем защото винаги е била така .. а и с този "детски" акумулатор, какво да очакваш ... обаче драматизма при паленето на ниски темп. ми изчезна, след като минах от Мотул 5-40 8100 X-cess на хубаво масло 0-20. Вече върти много по-живо със същия акумулатор гигават вече на 3г.
  49. 2 точки
    Здравейте, за много години! Бъдете живи и здрави и много безаварийни километри да имате тази година, дали на автомобил или мотор, нека са безаварийни! От един месец притежавам Honda HR-V 1.6 i-DTEC 120h.p. 2WD Executive МТ на 2000км е вече... Чаках 9 месеца, защото ''Чаках цвят... ХаХаХа, както в онзи български филм с Парцалев... ХаХаХа Първо искам да кажа, че никога не съм имал дизел, винаги бензин. Малко ми е странно, но посещенията на бензиностанцията намаляха значително...:):):) Впечатленията от колата са ми следните: 1.Икономична е, зареждам и забравям кога съм заредил...:) 2. За това купе и тези 120к.с. е пъргава. 3.Много място за багажи. Според мен е достатъчно маневрена, кара се лесно в града. Има доста иновативни неща. 4.Има си някои недостатъци, все пак е сглобена в Мексико и някои материали не ми харесват. 5.Турбината е Honeywell Произведена в Румъния, което ми е странно но Honeywell са хубави турбини... 6. Не ми хареса, че трябваше да дам 460лв. за твърдата кора за багажника, просто беше свалена и сложена една щора. Най-вероятно си купих моята кора... ХаХаХа и 162лв. за стелки все пак колата е над 56к. с допълнителното оборудване... Но това си е политика в повечето компании, за да си купиш стелките... за Голфа бяха 260лв. ХаХаХа 7.Не ми хареса как беше измита колата в Бултрако. Беше мръсна, по скоро замазана и понеже на мивките водата е от сондаж и когато не се подсуши хубаво остават отлагания от варовик по стъклата и лака и няма махане (това важи за всички автомивки). Наложи се да полирам стъклата ръчно за да махна отлаганията. Ако отидете в Бултрако загледайте стъклата и ще видите отлаганията, също и по фаровете. Автомивката която използват е много мърляшка, а във Враждебна водата е твърда и ако не се подсуши става много лошо за стъклата и лака. В това отношение Бултрако ще имат проблеми с клиентите, не може да предаваш в такова състояние чисто нова кола. Имах е деруга на вратата (още си я има), най-вероятно от някой механик, когато са слагали теглича. Имах и деруги по джантите. Не съм дребнав, не че като паркирам на някой паркинг, някой няма да я издере или да закача някъде джанта. Но говоря за чувството което изпитах, кола от шоурума чакана 9 месеца със забележки, не е приятно! 8.Като допълнителна екстра си сложих свалящ се теглич, трябва ми за ремарке за мотори и за багажник за колела. А, има и много добра функция, като го махна ми се лепят отзад разни рейсъри, а като го сложа държат дистанция, защото - скъпично, кулерчета, радиаторчета ...ХаХаХа 9.Иначе поне се разбрах да ми сложат нови зимни гуми, защото беше с летни, а сега е зима. Дърпаха се, но накрая се навиха и ми сложиха 4бр. чисто нови с нов ДОТ зимни гуми, е прибраха ми летните ама аз ще слагам 18-ки джанти, а 17-ките ще останат за зимните гуми. При това положение не ми трябваха летни 17-ки все едно на бартер... Живот и здраве, ще покараме и ще видим какво ще се разтропа, ще пиша тука за всички неща които излязат по колата за да се знае! П.С. Искам да кажа, че 80% от колите, който съм имал са били чисто нови, всяка си е имала някакви болки и проблеми. Съвършен автомобил няма! Искам да кажа още нещо, това ми е втората Honda (автомобил) с която се сблъсквам. На времето баща ми купи CRX 131к.с. чисто нов, но майка ми не я хареса заради задната седалка и го накара да я махне. Тази кола още ми е пред очите. Спомням си как мачкаше на разни мутри колите основно по пътя за Самоков... :):):) Говоря за 1991год. :):):) Е, няма база за сравнение CR-X и HR-V 2017, различни автомобили от различни епохи... Но съм решил по-натам, да си купя запазен и читав CR-X, ей така ще си го карам Събота или Неделя... И да, червените огледала са против уроки! :):):)
  50. 2 точки
    След, като при мен тази пролет започна да скърца осезаемо и след пръскани с течна грес и силиконова такава на познатите места не спираше за повече от седмица / преди изкарваше година/ днес залегнах, разглобих и открих малкия "мръсник ". Втулка № 18 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3545&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0%20SPORT%20SE&nplblk=B__2300 Очаквана цена от мен в Бултрако 10-15 лв. Най вероятно пак няма да я имат на склад
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×