Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/19/19 in all areas

  1. 5 points
    Айде честита ми нова дръжка. Я да разтегна малко локуми... По принцип е проста операция и в ръководството си пише 1во, 2ро, 3то. Да, ама в един момента трябва да се извади телчето, което държи патрона за дръжката, а нямах на момента точния инструмент (кука), за да го издърпам, че малко е тегаво. За да видя къде бъркам реших да сваля бялата пластмаса пред патрона, та махнах зегерката, която я държи, после и нея и оттам работатата отиде по дяволите... Без да искам изскочи пружинката, вкарах ключа в патрона да видя как точно трябва да легне, завъртях 1-2 пъти и... в тоя момент изскочи сърцевината и се разсипаха палчета, пружини... направо ми прималя. Разбира се веднага след това успях да сваля проклетото телче. Намерих почти всички частички, но се озовах с това: Реших да се направя И на ключар и разбрах горе-долу за какво става въпрос, нооо тук е моментът да кажа голямо БЛАГОДАРЯ и в темата на @docev, който е професионалист и ми нареди ключалката по ключа, за да си е всичко "фабрично". Сега да кажа и за дръжката: 1. Черното ходи на сребристото 2. Оригиналната е идеално гладка, тази има лек ръб отгоре и отдолу от производствения процес, усеща се като се хване, ама изобщо не ми дреме 3. Използвах едното гумено уплътнение от оригиналната, че новата нямаше. За сметка на това имаше 2 пръстена за втулките на болтовете, ама май единият беше резервен 4. Телчето на новата нещо не ми хареса, та използвах това от оригиналната И ето го финалният резултат: За 30 лева с доставката мисля, че е екстра! И пак добре, че беше @docev да ме светне, че телчето се слага предварително на дръжката. Сега видях, че си писал точно докато си пишех фермана! Ами ако патронът ти е налице можеш да си вземеш като моята. Иначе ако си я оставиш така поне няма да могат да ти влязат през багажника хаха.
  2. 3 points
  3. 2 points
    Да дам един репорт за маслото Amsoil Signature Series 5w-30 от общите поръчки от ato24, смених го след изминати 8200км, оказа се че спадът на маслото се е дължал на лек теч от пробката който беше отстранен. Продължавам напред със същото, като смятам смените да са в интервал пролет-есен.
  4. 2 points
    Най-лесно ще познаеш кой цилиндър набива масло като свалиш генерацията. "Горящият" цилиднър е мазен и гаден и няма как да объркаш! Но! Аз мисля, че целият двигател е за сегменти. Гумички, семеринги и т.н. не се лови на тези приказки. А относно бутало имам оригинално налично за същият двигател. Даже ми е странно как са ти направили тежестта на буталата да е еднаква. Ще е добре да не са мерили, че ако са пилили останалите бутала явно отиваш към комплект 4 бутала. Не се отчайвай, просто внимавай на кой я даваш да я прави! Трабва да е ХОНДАДЖИЯ! А те се не повече от 10 човека в страната с "лошият материал". Риска да ти повредят още повече колата е огромен, като гледам какви изпълнители има напоследък. Направо ме е страх и се радвам, че вече познавам правилните хора за Хонда.
  5. 2 points
    Според много източници в САЩ/Канада производителя на ОЕМ филтри за Хонда е FRAM: http://www.fram.com/parts-search/PH7317 By-Pass Valve Setting: 9-15psi В Европа това е Purflux: Purflux LS350 -> Bypass Valve Opening Pressure [bar]: 1
  6. 2 points
    Разликата е в диаметъра на уплътняващата повърхност. Размер В: https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/W 610~3 https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Oil Filter/W 610~6 Според каталога на MANN-FILTER: 15400-PLC-004 HONDA W 610/6 https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/searchresult/174318308901102019164641
  7. 2 points
    Какво да пробвам колега, на моята и 0в16 да й сипя пак няма да го близне
  8. 2 points
  9. 1 point
    Имам. Ето едно от тях >Уважаеми господине, пиша Ви в отговор на молбата за допълнителна информация към т.3 от доклада ми за злополуката. Причината за инцидента беше наречена от мен “неодоценяване на обстоятелствата”. > Вие помолихте за по-обстойни обяснения и аз се надявам, че следващото по-долу описание на случилото се ще ви удовлетвори. По професия съм зидар. В деня на инцидента работех сам на покрива на една новострояща се 6 етажна сграда. Когато приключих с работата си, установих, че са ми останали излишни тухли, които както след това се оказа , са тежали около 230 кг. За да не ги пренасям на ръце до долу, аз реших да ги спусна до земята във варел, като използвам макарата, прикрепена към стената на строящата се сграда. Слезох долу, застопорих, въжето, качих се обратно на покрива и сложих тухлите във варела. След това отново слязох долу и отвързах въжето, придържайки го леко, така че тухлите да бъдат спуснати бавно. В т.11 на доклада за инцидента съм указал, че моето собствено тегло е 60 кг. Поради изненадата си, че изхвърчах от земята така внезапно, забравих да пусна въжето. Не е необходимо да казвам, че продължих да се изкачвам по стената на сградата с висока скорост. Някъде към третия етаж пресрешнах варела, който в този момент се придвижваше надолу към земята със също токова впечатляваща бързина. Това може да обясни фрактурата на черепа, а също и незначителните охлузвания и счупената ключица, както са описани в т.3 от доклада за инцидента. Продължих бързото си изкачване, като скоростта му бе съвсем леко намалена след сблъсъка ми с варела, и не спрях преди пръстите на дясната ми ръка да се врежат в макарата. За щастие по това време вече се бях окопитил и се държах здраво за въжето, вместо да се поддам изцяло на болката. Горе-долу по същото време очевидно варелът бе стигнал до земята и при удара в нея дъното му се откачи. В този момент, вече освободен от тежестта на тухлите, останали на земята, варелът е тежал около 25 килограма. Отново ви приканвам да обърнете внимание на данните за моето собствено тегло. > Както можете да си представите, сега аз започнах бързо да слизам надолу по стената на сградата. Към третия етаж се срещнах с варела, който този път се изкачваше нагоре. Това ми донесе фрактури на двата глезена, избити зъби и няколко разкъсни рани по краката и долната част на тялото ми. Тук късметът започна леко да ми изневерява. Срещата ми с варела все пак ме забави достатъчно, за да намали нараняванията ми при падането върху купчината тухли и за щастие последствията бяха само няколко пукнати гръбначни прешлена. > Съжалявам, че трябва да докладвам и това, но докато си лежах върху купчината тухли, изпитващ голяма болка и без да мога да мръдна, изглежда пак изгубих присъствие на духа и съм пуснал въжето, и единственото, което можах да правя, бе да лежа там и да гледам как празният варел започна отново пътешествието си надолу към земята и в края на краищата се стовари върху мене.Това обяснява и двата счупени крака. > Надявам се, че тези отговори ще задоволят интереса ви. /Случаят е действителен/
  10. 1 point
  11. 1 point
    Ти сам си си отговорил на въпроса просто си сложил маслото което има най-много ментета на пазара. Щом си доволен от Кастрола защо реши да сложеш Тотал,не ми отговаряй защото го продават за без пари,то такова му е и качеството.
  12. 1 point
    Ако приема, че проблема не е в клапана и окабеляването до него, бих те посъветвал да разкачиш компютъра, да му подсушиш буксите, ако можеш и неговата платка продухай със сешоар и обърни внимание откъде може да капе или кондензира влага.
  13. 1 point
  14. 1 point
    При този двигател, този тампон стои точно зад двигателя , около първи/втори цилиндър. Компенсира усукването назад и първо омеква , а после си се къса - ама на прилични години и километри. Сменявал съм го с втора употреба преди две/три години и за сега няма драма. п.п. За скъсването на моя, аз съм си виновен, ама това е друга тема.
  15. 1 point
    Ето още един сцепен кюнец,и заместителя му!
  16. 1 point
  17. 1 point
    Потърси в олх или виж точно какво е изгоряло в делкото.бобината или нещо друго и смени само него
  18. 1 point
    Моля четете - моят Accord е 07.2015год. Имам TPMS датчик на всяка джанта (видях го с очите си) и на инфо борда получавам информация за налягането във всяка гума по отделно. Системата която ти споменаваш я имам на Civic-a, но на Accord-a e друго. За да публикувам тема, значи съм изчел и проверил възможности. Хората с които се консултирам се занимават с Хонда от 20+ години, но умишлено не споменавам имена. Просто помолих тези, които имат такава система на своите Accord-и да споделят мнение.
  19. 1 point
    Проблема може да е в самите пътища на ЕГР-а и чистенето на самия клапан няма да помогне много.
  20. 1 point
  21. 1 point
    220 хил пише на километража. Но тя е сменяна на 160. Уж е вкарвана преди 2 години за човек от приятел. Може и да са реални. И аз го бях приел за нормално, защото всичко, което гледах беше така. Опредлено ще се чува, че е с верига след определен пробег, вече зависи колко, колко те дразни и колко може да изкара. Лошото е, че и веригите се късат. Отиди при Дидо Миямото най-добре да ти каже на какво дередже е.
  22. 1 point
    Ами нормално ако нямаш много бензин, ама не си в резерва, да светне или премигне като си под наклон, тоя поплавък не е smart.
  23. 1 point
    От четири години карам харвито с р-р 205/65/15 ,както зимни така и летни.Разликата в диаметрите 195/70/15 и 205/65/15 е 6мм. , което първо е допустимо , второ намаля височината с " цели " 3 мм. и трето цената на втория размер е повече от приличен . Така , че ако джантите са 15 # , това е разумния избор.
  24. 1 point
    От 01.10 за осем USVO Равенол масла ще има акция 4+1.
  25. 1 point
    Здравейте, Преди време колегата Emicha беше писал такава тема , но за црв 2, като сега реших да отворя тази тема и за црв 3. С помощта на Емо се сдобих със снимка на чертежа за изработка на фланеца/подложката, чрез която да се повдигне купето в задната част. След това го въведох в Аутокад , за да стане в електронен вариант. Дадох го на едни познати да ги изрежат от 10мм стомана на лазер. Вчера имах време и се заех на канала в гаража да сваля задните амортисьори и да подложа въпросните фланци с дебелина 1см. Процедурата беше следната: 1) Вдигаме колата на крик и сваляме гумата. 2) Изтеглям задната седалка напред и я сгъвам напред. 3) Маха се декоративната пластмасова капачка над амортисьора - точно зад седалката. 4) С ключ 12 се развиват 6 болтчета около двете шпилки на амортисьора (под премахнатата пластмасова капачка). 5) С накрайник за гедоре номер 14 развиваме двете гайки на амортисьора и махаме металната капачка. 6) Във външната част на амортисьора има една защитна „кука” , която ако се развият гайките недопуска да пропадне амортисьора затова с клещи я изкривяваме нагоре, а след като финала не трябва да забравяме да я върнем в първоначално положение. 7) Слизаме в канала, като вземаме камък 17 от гедорето + тръба за „рамо” и развиваме болта държащ амортисьора към шенкела. Развива се болта не гайката, защото гайката е заварена, т.е. маха се само болта. За да излезе болта ще ви трябва и щанга, която да пъхнете между шенкела и амортисьора, като леко надигате/поклащате и през това време издърпвате болта. 8) С камък 14 и дълго удължение развивате двата болта, които държат двустранно тампона на носача (изглежда като тръба) към купето (точно до прага на колата). 9) След като е разкачен вече има достатъчен ход шенкела и може да извадите амортисьора от купето. 10) Подлагате 2мм транспортна лента под стоманената подложка и над нея, т.е. между фланеца и чашката на амортисьора и над фланеца. Идеята е да няма контакт метал в метал и да има търкане. 11) По обратния ред сглобявате. Времето за поставяне на 1 подложка е 2.5 часа от сам човек с гедоре. Съжалявам, че няма снимки, но нямаше как да снимам с мазни ръце.
  26. 1 point
    Всичко се оправя. Погледни от къде са започнали да се топят.по всяка вероятност някоя кабелна обувка се е стопила и е събрала кабелите,за това аз лично бих почнал от лампите на номера и задните плафони.Ще го намериш просто ще ти трябва време.При всички случаи е нещо което работи постоянно и отделя топлина (може да си забравил нещо включено).Погледни и за разлята вода или прещипан кабел ако си правил нещо скоро към багажника много е вероятно от там да идва проблема.
  27. 1 point
    Последните 25 000 правено ли е нещо по мотора или нищо ?. Някои датчик се шашка най вероятно . Колко коня е 105 или 125 .
  28. 1 point
    Хубава работа си свършил,но би било добре да дадеш някаква предистория, за досегашни интервали на смяна и ползвани вискозитети.Или казано на кратко,да си дадеш първо на теб обяснение, за това състояние на двигателя ти. С риск да не съм прав,аз бих тръгнал от ниски вискозитети на някоя синтетика,на която пише Хонда на тубичката. Забравил си за финансовата част,колко отсече и дали си заслужава такава интервенция. И защо мислиш,че всеки с такъв мотор е на твоето "деридже"(не целя заяждане)?
  29. 1 point
    Далеч от продуктите на Боди... Антикор също не е най доброто. На гол метал - полиуретанови грунд. Иначе аз си мацам грес със нафта под ръба, както и окачването. Трае 2-3 години преди да се отмие. Кухините се парафинират има спрейове.
  30. 1 point
    Ето ти номер на ман не е скъп вземи си такъв . HU 712/9 X - N22a2
  31. 1 point
    Здравейте колеги Да кажа за моя случай Хонда ЦРВ 2009 бензин автоматик 127000 км от Швейцария 9000 франка крайна цена и около 1500 евро мито на границата между Швейцария и Германия.
  32. 1 point
    В капките на 10хкм и тази сега, аз не виждам голяма разлика. Според мен ще изкара до късна есен.
  33. 1 point
    Явно имаш други възприятия от моите, а и от на доста колеги. Почти 3 години се чудех как така колегите карат техните на 6000об. и влизат във vtec-а. Сега почти нямам изпреварване или баир без обороти. Ще свикнеш 😁 и с оборотите и с доливането...
  34. 1 point
  35. 1 point
    За проблема ти е писано милион пъти, модела няма значение, лекува се с почистване на IACV клапана. При мен даже се наложи смяната му.
  36. 0 points
    Дължина на Ремъкът не знам каква е по ОЕМ.Незнам как да го проверя ще взема един и ще пробвам как ще е и ще снимам като го сменя.
  37. 0 points
    10Q & respect! Предишните Хондови масла имаха ядро, вероятно и следващото ще има, но сегашното е някаква смес от 2, а сега ще сипя и трета съставка. :) Иначе не правя нищо екстраординарно. Просто миналия век 1 чиляк (когото уважавам) в непринуден но компетентен разговор ми каза - Купи си автоматик - освен другите бонуси, пази и мотора.
  38. 0 points
    Koлега, ти си след основен ремонт на двигателя и нещата при теб отново опират до маслото, така че какво да се обсъжда в тема за разход на масло.
  39. 0 points
    И аз в момента съм в същата дилема като твоята, но при мен размера е 255/55/18. На ЦРВ 1 и 3 генерация ползвах 2 модела на Бриджстоун и моето мнение е, че са много добри за сняг и киша /писал съм за тях в предишна тема/. Минусът им е, че са по- шумнички и при по- топла зима можеби се износват по- бързо тъй като са много меки. По форуми чета, че и континенталите са с много добри характеристики, но не са шумни и затова хората ги предпочитат. Бях сигурен, че тази година ще взимам Континентал, но и аз като теб преди няколко дни ги разгледах в нета и им дават клас "c" за мокро, а на Бриджстоун клас "а" и почнах да се замислям до колко са от значение тези характеристики. Бридстоуна е 440лв/за гума, а контито 300 и нещо, което не е никак малка разлика. Може би трябва да прецениш по какви условия караш най- често и ако маршрутата ти е повече магистрално и те дразни шума от гумите, избора според мен е Континентал. При мен по- често се случва да попадам на не добре почистени пътища и сигурно пак ще избера бриджстоуна /с тази шарка не съм карал до сега/, а и мен шума не ме дразни толкова. За Мишелина и аз не съм чувал нищо хубаво за зимните. Карал съм една зима с Мишелин на Акорда, но те бяха втора употреба и затова преценката ми може да е погрешна, но определено не ми харесаха. За твоя размер бях много доволен от Фулда Кристал Монтеро 3. Имах чувството, че могат да се качат и по обелено дърво, а са под 100лв, ако искаш ги погледни и тях
  40. 0 points
  41. 0 points
    Инструкция за освобождаване от гнева: 1. Затворете очи. 2. Направете дълбоко вдишване и издишване. 3. Отворете едното око. 4. Прицелете се добре и стреляйте.
  42. 0 points
    Ами това е, имам по една бройка за седан и за комби. Пълен комплект болтове, гайки, шайби + окабеляването + инструкцията за монтаж. Цена 100 лв/бр. Намират се в Ямбол, тел. 0887 539 999, Слави.
  43. 0 points
    И тук е добре да се предвидят няколко часа.
  44. 0 points
    Благодаря много на Чавдар. Днес си взех маслото и даже вече го смених. Много съм доволен и се надявам и занапред да имам възможността да се включвам към общите поръчки.
  45. 0 points
    Закачка е естествено. Няма нужда това е. Закачката е на фона на това, че ваг груп и пепелника да си изхвърлиш, иска адаптация, щото няма му пусне осветлението.
  46. 0 points
    Колеги,обърнете внимание на ELD-то .Тука е описано как работи ЦЪК
  47. 0 points
    Разказвам. Писах в някаква ФБ група и сред глупостите на сеирджиите се откроиха един-двама, които спокойно ми обясниха какво се случва. Единият се оказа почти градски и предложи да закачим колата на неговата диагностика и ще я принудимда си направи регенерация. Олекна ми. Още на другия ден речено-сторено, но без късмет. На 33-50% прекъсва и дава грешка - маслото е разредено. Пробвахме 4 пъти. Следваща стъпка беше естествено сервиза на Хонда. Говорихме да ми направят регенерация и че ако се случи пак, ще го махаме тогава. Обаче след 10 мин ми звъннаха, че в маслото ми има 1,5 л нафта...! Знаете, че съвсем скоро го сменях. Майсторът ми обясни, че това е в следствие на монго недовършени регенерации и тн, а последствията на нафтата в маслото - всички се сещаме. Решено беше да махаме веднага и да сменяме масло, което там естествено не струва колкото при някой тюнер в Шумен (мерси за съвета). Нормално е да заложа повече пари на хората с най-много опит в града, говорихме за цизцяло ново обучаване на всички системи на колата, което гарантира безупречната им работа занапред. Не исках да я ампутирам, исках си я, както производителят я е измислил, по ред причини. Ударът за мен беше голям, защото аз в Хонда можех да се закълна, вярвах й на таз кола повече от на повечето хора, а тя така да ме подведе с егати ремонта за егати сумата. Говорих, разпитвах, неизбежно било, имали си живот тези неща...ама направо не е същото за мен, идва ми да я сритам като я видя вече... Както и да е, взех я след ремонт и от тогава ми даде двоен разход. 14 градско, 10,5 извънградско, изхабих цял резервоар - минах наполовина километрите от предния път - тоест няма грешка, разходът е двоен. Говорих с няколко човека и всички са на мнение, че това е грешка в системата за газоразпределение - едва ли не ремапът не е минал като хората. Звъннах на сервиза - не било възможно, в никакъв случай нямам двоен разход, може таблото да не показва правилно, може да е климатика, може нафтата да е кофти, ей такива... Та затова сега търся как да се оправя сама... Обаче никой не иска да изкара таблиците.
  48. 0 points
    С днешна дата, ако перефразирам заглавието на темата, ще е "Носталгия и радост". Събраха се отново "побратимите", та сребристият ми върна разни спомени. 6-така оставихме снощи за реглаж на клапаните, а 7-мака дадох на френда (да се прибере с него). Живее в друг град, но още като я купи реши че в комшийското сервизче си я знаят от 2004-та и ще продължат да я обгрижват. Сутринта са я отворили и - само 1 леко натегнат от клапаните - за 4 години. Газ никога не е имала. Другото бе смяна гарнитурата на капака им, смяна на шофьорското огледало (някой го бе обърнал) и опресняване маслото в автомата. Вечерта си я взе, но ще идва пак, понеже предните дискове леко вибрират при екстремно спиране. Другото е проза - налива и кара, скоро няма да я сменя. На мойта и врътна 200 км и рече - "много по-добре набира и спира (особено в режим моторна спирачка), стъпва по-солидно и по-комфортно през големите неравности, а воланът е по-лек на място и по-директен на скорост". Возията естествено се дължи на различните размери и марки гуми / джанти, а повечето коне и маса винаги доставят еволюционно усещане. Аз обаче с умиление седнах в 6-така и врътнах 1 кръгче из квартала. Колко леки са вратите, колко ниско се сяда, как нищо не скърца и меко лази по дупките - абе вечна кола. :) Все едно е по-голям Сивик, с по-мощен мотор и по-гостоприемен и безшумен. 7-макът е "по-груб и набит", носи повече "на бой" (товари, скорости, виражи). Уж са рода, а колко са различни като усещане 2-те генерации. Разликата между двата кадъра е 47 месеца. За тея Хонди времето е спряло, макар че на комбито вече кърпих задния ляв калник, а сребристата акула още не е виждала "скалпел", ма нали е италианка а онова е швейцарец. :)
  49. 0 points
    Неизвестен автор, но е надъхващо: "Петър караше към близкия град. Едва виждаше пътя от проливния дъжд. Изведнъж погледът му се спря върху скъп джип, спрян встрани от пътя. Една жена махаше за помощ, беше спукала гума. За миг си помисли да подмине, но в последния момент реши да отбие и да й помогне. Паркира колата, която беше на повече от 15 години, до джипа (съвременен модел). Докато сменяше спуканата гума, се измокри до кости, целия беше кален и мръсен, но след половин час успя да приключи. Жената беше изключително благодарна. – Какво Ви дължа? – Нищо. Помогнете на някой друг в беда и му предайте и той да продължи да предава нататък. И когато помогнете, си мислете, че сте помогнали на мен. – усмихна се Петър. – Мога ли поне да науча името Ви? – Петър. – отговори той и се усмихна. След това се качи в автомобила и потегли. Жената продължи по пътя си. Беше измръзнала и се вмъкна в едно крайпътно кафене да изпие нещо топло и да се посгрее малко, преди да продължи. Седнала на масата в кафенето, не можеше да избие мисълта си за случката и за Петър. До масата се приближи сервитьорка. Беше бременна в седмия или осмия месец. Жената си поръча един чай и когато сервитьорката й го донесе, тя я попита: – Защо работите в тази напреднала бременност? – За съжаление със съпруга ми не сме добре финансово, а бебето само ще усложни нещата. Нещо в погледа на жената проблесна за миг. Ето на кого ще помогне. Поиска сметката с жест. Отдалечи се бързо и когато сервитьорката погледна парите и бележката на масата, очите й се напълниха със сълзи. Там имаше достатъчно пари, за да не й се налага да работи до края на бременноста й. Бележката гласеше: "Имам само една молба, не прекъсвай веригата. Помогни на някой, който има нужда." Бременната жена се прибра, седна на дивана и си мислеше за тази загадъчна жена, която се беше появила в живота й. Входната врата прекъсна мислите й. Няма да повярваш какво ми се случи днес? – каза Петър, докато целуваше бременната си жена по челото, прогизнал от дъжда. – Ти няма да повярваш!" П.С. Нека не прекъсваме веригата!
  50. 0 points
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...