Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/20/24 in all areas

  1. 9 points
    Честита да ми е. Засега съм влюбен в тази кола, дано отношенията ни се запазят така и занапред, че все пак само от 1 седмица се познаваме с нея
  2. 5 points
    Ако видите бързолет легнал на земята с разперени крила - не се страхувайте, просто помогнете! Всъщност птицата не е болна. Отговорът тук е различен: те имат много къси крака и, ако случайно се ударят, просто не могат да излетят от земята. Просто внимателно го вземете в ръцете си или изчакайте птицата да отлети сама, или я поставете на по високо място и я оставете на мира - тя ще придобие сили и ще полети сама. Бързолетът е невероятна птица. Дължината на тялото и е между 15 и 20 cm, размаха на крилете 35-55 cm и тежат 30-100 гр. Летят изключително добре и с много висока скорост. Може да развие над 180 км/час. Прекарват почти целия си живот в полет. Кацат единствено по време на размножителния период, когато мътят. Хранят се с дребни летящи насекоми, предимно комари и мушици, които улавят летейки с широко отворена човка, като в сакче. Нощем се издигат на около 2000 m височина и спят летейки, като леко забавят маховете на крилете си. Черният бързолет е единствената птица способна да яде, да се чифтосва и спи по време на полет. Те могат да се реят в небето по няколко години без да слизат на земята. Гнезди в скалисти местности, входове на пещери, високи сгради. Гнездото е изградено от слюнка и фина глина. Снася 2, много рядко 3 бели сферични яйца, тежащи между 3,2 и 4,2 g, които мътят 18-21 дни и двамата родители. Малките се излюпват слепи и безпомощни и двамата родители ги хранят с насекоми. Във въздуха черния бързолет хваща насекоми с клюна си като кепче. При хранене на пиленцата той носи в клюна си наведнъж около 1000 насекоми. За 30-40 хранения малките изяждат около 40 000 насекоми. За да осигурят толкова храна, техните родители прелитат разстояние превишаващо дължината на земния екватор (40 000 км). Напускат гнездото на 35–59 дневна възраст. Годишно отглеждат едно люпило. У нас видът има петнисто разпространение, като е концентриран и обхваща предимно планинските райони и черноморието. Преобладаващата част от находищата на вида са в населени места, където числеността му е най-висока.
  3. 5 points
    18 факта, за Япония: 1. Япония се състои от над 6800 острова, като четирите най-големи са Хоншу, Хокайдо, Кюшу и Шикоку. 2. Японската дума "караоке" произлиза от "кара", което означава "празен", а "оке", което означава "оркестър", по същество означава "празен оркестър". " 3. Япония има най-висока продължителност на живота в света със средна продължителност на живота около 85 години. 4. Японската железопътна система е една от най-точните в света, като влаковете обикновено се движат навреме до втората. 5. Япония е дом на над 1500 земетресения всяка година поради местоположението си на Тихоокеанския огнен пръстен. 6. Японското изкуство на аранжирането на цветя, известно като икебана, се фокусира върху хармонията, баланса и простотата. 7. Япония има над 50 000 души на над 100 години, което я прави един от световните лидери на столетниците. 8. Японците консумират около 24 милиарда моментални опаковки рамен всяка година. 9. Борбата по сумо е национален спорт в Япония и има история, обхващащаща над 1500 години. 10. Япония има над 6 000 необитаеми острова. 11. Японският град Фукуока е с първата в света система на метрото, ударена от тайфун. 12. В Япония бакшишите се считат за грубо и не е обичайно в ресторанти или други индустрии на услуги. 13. Японският архипелаг се простира на над 3000 километра от север на юг. 14. Най-старата в света компания, която все още функционира, Nishiyama Onsen Keiunkan, работи от 705 г. н.е. и се намира в префектура Яманаши, Япония. 15. Япония има вторият по големина музикален пазар в света, след САЩ. 16. Има японски остров, наречен Ōkunoshima, известен като „Заешки остров“, където стотици приятелски настроени зайци се скитат свободно. 17. Япония разполага с над 3000 McDonald's ресторанта, вторият най-голям брой търговски обекти на McDonald's в света след Съединените щати. 18. Япония има над 200 вулкана, 108 от които се считат за активни.
  4. 5 points
    Няколко снимки чиста,докато не е заваляло
  5. 4 points
    Кво му трябва на човек в неделя? Много простор / малко сянка и да приседне в трикульора роден.
  6. 4 points
    А пък аз вчера реших да раздвижа колелото на синковеца, понеже не го ползва, а и исках да идем с приятели на 1 местенце, до което са 45 км асфалт + още 5 черен път. Идеята бе да тръгна по хладно, по пладне да съм там, а на обратно, в 1 от колите. Речено - сторено, обаче техните планове се променили и се наложи да си се прибирам сам. План Б беше да стигна до 1 гара и с влака, но го изтървах с 5-6 мин, а не ми се чакаше още 2 часа за следващия. Пих кафе на гарата, разхладих се и минах на план В - до където ме умори жегата, а от там на стоп. 5 км преди Монтана спрях на 1 сянка край асфалта, пуснах колелото на земята и реших че ще махам. Седнех ли - не мОа стана, а легнех ли - умрел съм. Жегата бе адска - водата сврЪши, абее 100 км на 30+ градуса не е за всеки, явно и за мен. Взех да си подбирам потенциалните спасители. Колата да сбере цялото колело (без разглобяване) + мен и водачът да е сам. Първо махнах на 1 пикап с 4 врати - подмина ме. После на 1 ванче - Опел Зафира. Мина и една Т-4-ка - празен, ама не спря. Мина и едно Кю 7, но него не стопирах - твърде потен и прашен бях. До тук минаха 10-тина мин, па си викам, ако още 2-ма / 3-ма не спрат, поне ще почина, па ще се пробвам да се прибера дом на ход. Иии, задава се от завоя 1 Харви 1-ва ген. Викам си - ХОНДАджия, няма как да не спре. Още преди да вдигна ръка, чувам как водачът отнема газта. Спря до мен, свали десния джам и пита: - Проблем с колелото? - Не, но жегата ме умори. Ще ме метнете ли до Монтана? Слезе, помогна ми да го натоварим (свалих предното колело на байка), седнахме, па поехме. Рекох да завържа разговор: - Отдавна ли имате колата? - От 4-5 години. Наследих я от баща ми. Той вече не може да шофира. Над 80 годишен е. - Доволен ли сте? - Това ми е първи японец. Похарчих няколко хилядарки за ремонти, но ми е работна кола и ще ме надживее. Отзад нямаше задни седалки и се търкаляха разни строителни инструменти и материали. Отвън не е кърпено и боядисвано - вид лош, та зле. Човекът е едър / здрав / загорял / вече белобрад - от мен 100% по-възрастен - поне на 60г. Мълчалив труженик - прагматик. Остави ме в града, нищо не поиска, името си не каза, ръкостиснахме се здравеняшки и това бе. Харвито снимах с последните електрони ток в батерията на тел-а си - просто да се съпоставят размерите. Малките коли са голяма работа. Важното е (както казваше Джоко Росич) не каква кола караш, а какъв човек слизаш от нея! Преди да си фен, трябва да станеш човек!
  7. 4 points
    Да повдигна темата, не можахме да си паснем със Златното Крило и го продадох. Сега си взех от Германия VT500 от който съм много доволен, 1987 година, но само на 40 к км. Смених му маслото в двигателя и диференциала, на коловете също със смяна на семерингите и прахоуловителите. Вторник ще му сменям и свещите. Много ме радва визията му, сега търся ролбар и слюда. Свиркайте ако знаете от къде мога да намеря.
  8. 4 points
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер Еконт, бяха изпратени вчера, Спиди ще бъдат изпратени утре, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  9. 4 points
    Никола Цолов
  10. 4 points
    Наскоро имах удоволствието да посетя тази невероятна държава, да не кажа направо друга планета. Това което научих от местния гид е, че общото закъснение на всички влакове в Япония за една година е не по-вече от 30 секунди. Друг интересен факт е, че от пускането в действие на влаковете Шинкансен (Влака Стрела) през 1962 година до ден днешен няма нито един смъртен случай. Нещо което ми направи голямо впечатление е, че не видях задръствания, въпреки, че бяхме в едни от най-гъсто населените райони на планетата. На моменти имаше тежък трафик, но не и задръствания. Отдавам го на това, че масово се ползва обществен транспот и по-малко индивидуален автотранспорт. Максимално разрешената скорост по магистралите е 80 км/ч и са почти празни.
  11. 3 points
    Във всеки сервиз за гърнета ще ви предложаш нов заместващ кит.Универсален катализатор -еднопътен с необходимите фитинги и отвори за термодатчик и ламбда сонди.
  12. 3 points
    ЕКО - Монтана 16:15ч. ГАЗ до дупка, че ще извеждам Леджо извънградско.
  13. 3 points
    Предпочитам да наливам пари в къщата... Вътре вкарах за 3 години 25000 лв. Миналия месец нов покрив за 24000 лв. Не се хваля! Просто смятам, че има много повече приоритети от една ламарина за 30000 лв. Тепърва имам да пръскам пари за пътеки, пристройката с барбекюто и д-р... А колата за малко повече от половината заплата ми върши идеална работа
  14. 3 points
    На оригиналните хондови масла отстъпките са мижави за търговците. Друг е въпросът колко ще си сложи върху тях обслужващият, но трансмисионното + външният филтър поне се сменят на десетки хиляди километри. Принципно не е ОК да си платиш исканата сума, а после да правиш сметка, дали е можело да минеш "по-тънко". По-смислено е в обратен ред.
  15. 3 points
    Да "ъпдейтна" малко и закрия темата. Общо взето проблема се оказва, прецакано ДВД. Също така, се оказва, че такова няма от къде да се намери Поне в момента. Има комплект медия + ДВД но 600 - 700 лв. за медия, която мога да ползвам само да си настройвам климатика, няма да дам. Поръчах един Джансун 6/128 за 450 лв. Поне ще го ползвам пълноценно Със здраве
  16. 3 points
    Още нещо за наще дискове и накладки:
  17. 3 points
    Ден втори,място Първо! Поздравления Ванка🥇🏆!
  18. 3 points
    “Honda Cup” 2024 Писта “Дракон” Калояново втори кръг. Пилота е същия 😎,колата на ниво и отново на стълбичката🥈!! Поздравления Ванка😎! IMG_0172.mov
  19. 3 points
    Здравей, Няма причина да харчи тоя Амсойл. Не е лошо маслото. FDS 5w-30 на Равенол е с по-нисък работен вискозитет от XL 5w-30 на Амсоил, и в този случай логиката казва, че Равенола трябва да го харчи повечко от Амсойла. Друга разлика е, че FDS е с PAO, а XL серията на Амсойл е хидрокрек. Но това не може да окаже влияние за 800км. пробег. Помисли за някакъв друг фактор. На едно и също равно място ли гледаш нивото? Имай предвид, че дори и малък наклон разлика да има в терена, незабележим на око, може да окаже разлика в нивото на щеката от 200 - 300 грама. А между другото, твоя двигател да не е от оная "злополучната серия " R20A3, между 2011-2013г.?
  20. 3 points
    "Дорде език живее, народ не загива." Българска пословица
  21. 3 points
    А знаете ле, че.... . Българският паспорт е в топ 15 на най-привлекателните в света за 2024 г. Българският паспорт е на тринадесето място в класацията на най-привлекателните паспорти в света, показва Henley Passport Index. Базирайки се на ексклузивни данни от най-голямата световна база данни с информация за пътуванията – Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA), подкрепени от сериозни вътрешни проучвания, той класира всички 199 световни паспорта според броя на дестинациите, които притежателите им могат да посетят, без да се нуждаят от предварителна виза. Българските граждани имат безвизов достъп до 179 страни и запазват 13-ата позиция в класацията за втора поредна година. През 2024 г. България дели мястото си с Румъния и Хърватия. Япония загуби мястото си на върха на класацията за най-привлекателните паспорти в края на 2023 г. за първи път от пет години насам, като е изпреварена от Сингапур. С настъпването на 2024 г. обаче лидерството отново се промени. Сега общо шест държави си поделят първото място с безвизов достъп до рекорден брой дестинации. Водещи са четири европейски държави – Франция, Германия, Италия и Испания, които се присъединяват към Сингапур и Япония на топ позицията. Техните граждани могат да посещават безвизово 194 дестинации от общо 227 по света. Второто място е за Южна Корея, Финландия и Швеция с безвизово пътуване до 193 страни. Веднага след тях със 192 дестинации са Австрия, Дания, Ирландия и Нидерландия. В дъното на класацията все още стои Афганистан, който е на 104-то място с безвизово пътуване до едва 28 дестинации, непосредствено след Сирия и Ирак. Най-големият скок в историята на класацията правят ОАЕ. От 55-о място през 2014 г. те са добавили 106 безвизови дестинации към паспорта си и са се изкачили до 11-о място тази година с достъп до 183 страни. Ето кои са 15-те най-привлекателни паспорта в света, а пълната класация можете да разгледате тук. 1. Франция, Германия, Испания, Италия, Япония, Сингапур – 194 2. Южна Корея, Финландия, Швеция – 193 3. Австрия, Дания, Нидерландия, Ирландия – 192 4. Люксембург, Португалия, Обединено кралство, Норвегия, Белгия – 191 5. Гърция, Малта, Швейцария – 190 6. Чехия, Австралия, Нова Зеландия, Полша – 189 7. САЩ, Канада, Унгария – 188 8. Литва, Естония – 187 9. Латвия, Словакия, Словения – 186 10. Исландия – 185 11. ОАЕ – 183 12. Кипър, Лихтенщайн, Малайзия – 182 13. България, Румъния, Хърватия – 179 14. Княжество Монако – 178 15. Чили – 177
  22. 3 points
    Здравейте! Смених супорта с друг такъв втора употреба, смазах от А до Я и всичко заспа. Препоръчвам Автоморга "Хонда" в Бусманци. Има много "материал". Благодаря за отговорите! 🙏🙂
  23. 2 points
    Проблем, също, може да ти създава прокапващото маркуче при капачката, което въпреки "опашките", пак не уплътнява. И, когато двигателя изстива бавно, системата почва да прави вакум, тя не дърпа антифриз от казанчето, а дърпа въздух от хлабавото място на маркучето. Това маркуче би трябвало и без никакво стягане да държи плътно и да не капе. Ако се е разширило при "опашките" , го отрежи там и хвани на ново. Ако идва късо, направо ново със съответния подходящ вътрешен диаметър.
  24. 2 points
    Според мен- първо пробвай със старата капачка как ще е работата, да си наясно дали тя е проблема, а после си смени и маркуча.
  25. 2 points
  26. 2 points
    ОФФ. Емич! Трупане на активи му се вика. ;-) Все пак трябва да има и други като Добричкият философ.
  27. 2 points
    Еми има си раздел за НРВ, а колегата пише в раздела на СРВ-2, та би трябвало да се интересува за такъв модел. Но както и да е - и при двата модела, има 1 кутия при двигателя и 1 в купето под/около волана.
  28. 2 points
  29. 2 points
    Хайде дойде време и аз да се похваля с дългоочакваното "повдигане". Всичко мина нормално при монтажа, с малко изключение, че се наложи да режа амортисьорите. Сложих нови газови амортисьори SACHS, уж немски за по 215лв бройката. И огромно благодаря на @Markony, че ми помогна да се сдобия с усилени пружини "Eibach". Сега бабичката изглежда мноооооого по-добре ...
  30. 2 points
    Ноо, не всичко е "цветя и рози". Малко в ретроспекция. След като си замина видях на площадката капчици масло. Звънях му на Обнова да погледне отдолу и да види нивото по щеката. Мии, не е добре хавата. Не знам дали е от стоплянето на времето, или му е дошло времето, но явно "памперса" между мотора и кутията бе протекъл. :( Севиз / диагностика / поръчка на части / сваляне на кутията - съединителя и той бил "пътник" (а нямаше симптоми), та от 1 семеринг се оказаха 2 (на кутията пред лявото каре и той текъл) + съединител. Аре 550 леви. Грехота е моторът да не гори грам масло, а да тече. После ми донесе старият съединител. Горкият - "но неим", с луфт в оста със шлиците и вместо демпферни пружини - някакви тампончета. Новият поне е "джапанка" и ще кара доста години / километри, а и отдолу е сухо. След ремонта пък му се бъгна стрелката на скоростомера, та втори път при майстора, за наместване куплунга на датчика. Явно не бил щракнат категорично. От тогава - няма драма. Та така със CIVITO. Движи се тва тенеке, но си иска своето. Парата съм спрял да броя. Вадим / давам / сменям / карам. Кенеф до кенефа, ама си го уважаваме. Задоволява нуждите ни. 441435251_7460804620655495_1852155128705426656_n.mp4 petal_20240506_160318.mp4
  31. 2 points
    CVT е добро. Плюят го хора които или не са ползвали или са пробвали едно кръгче. За ежедневна кола е приятно. Ръчка само ако ще правиш "рали" изпълнения. Но тази кола не е създадена за тях, има други по подходящи....
  32. 2 points
    Всички без последната снимка са мои😁. Фугата, както виждаш се оправя. И наистина пасва много добре в интериора.
  33. 2 points
    Не си купувай китайски раздвижни носачи щото не издържат за една година се разтропаха, и взех тия и нещата заспаха https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-kit-6379.html
  34. 2 points
  35. 2 points
    "-Законът е напечатан само за робовете и ние имаме пълно право да кажем заедно с Прудона, че сяко едно правителство е заговор, съзаклятие против свободата на човечеството." Христо Ботев
  36. 2 points
  37. 2 points
    Здравейте, Втори тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 203107 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1702 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост 51,5 км/ч ; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – 33 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 165 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.165 / 4.3 л.) ≈ 38 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper). Следваща проба след няколко хиляди км., магистрални.
  38. 2 points
    Електрически велосипед... Дизелът си е за дълъг път и голям годишен пробег... За каране е по- голям кеф, но първата повреда ти нулира икономиите и може да си и на минус ...
  39. 2 points
    OEM № 90672-S5A-003 Оригинална от amayama.com - https://www.amayama.com/en/part/honda/90672s5a003 Китайска от алито - https://vi.aliexpress.com/item/4001111952795.html?spm=a2g0o.productlist.main.17.4102pVMmpVMmfm&algo_pvid=6a9593e6-7f12-4875-88e2-8352e2006aef&algo_exp_id=6a9593e6-7f12-4875-88e2-8352e2006aef-8&pdp_npi=4%40dis!EUR!2.26!0.70!!!2.39!0.74!%40210324bf17168296566268579e537a!10000014443184047!sea!BG!861652847!&curPageLogUid=9pg3pEFI254I&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A
  40. 2 points
    В кратце казано - темпомата е за да те приспи, а дистроникът да те събуди, ако се наложи. Да разчиташ на маркировка и знаци (прочетени от системата) в БГ е твъъърде оптимистично, особено да и се предовериш, а тя да спре да ги вижда иии... Но радара поне следи предните коли и адаптира твоята скорост. Демек или пълна система АСС, или "бате - по-добре недеей".
  41. 2 points
    Моята я "ръчкам" при изпреварвания до 6 хил. об., но не ми харчи масло. @stoychev2002 Не е от маслото при теб.
  42. 2 points
    Споко! 800 км. са много малко, за да се правят каквито и да било изводи. Следи го и като му навъртиш 6000км. пиши пак да кажеш колко е заминало.
  43. 2 points
    Какво та ди кажажа Цецо, има толкова много за разказване, че не знам от къде да започна. Ама хич не ме бива с клавиатурата (за разлика от теб), а и времето ми е кът. Все пак ако някой се интересува от нещо конкретно винаги може да пита. Пожелавам на всеки един да отиде и да го изпита лично.
  44. 2 points
    Водих Леджо при личния му доктор. Проверка клапани / смяна свещи и въздушен филтър / опресняване АТF в кутията -3л. / смяна HGO в раздатката -0,5л + оглед на окачването. Почистих си и спайдъра - смукателният колектор след дросела, че бе черничко навътре. Дросела си беше приемлив - даже не го снимах. Свещите бяха зле, а 1-та малко хлабава. Вероятно за това е и опечена нагоре. Не ги знам от кога са, та - в кофата. Старият филтър биваше, ама айде, да диша спокойно. За 25 000 км (и регулирани на същото място), клапаните не бяха мръднали. Всмукателни 0.20/0.22мм , а изпускателните 0,30мм. По резбите за реглаж си има мегдан, но явно скоро няма да отварям пак. Казаха че "Не си карам колата - как да затегнат". Процесът бил дълъг / при продължително каране на високи обороти, което при 300 коня - няма смисъл. Аз си я движа на дизелови обороти, освен когато се налага де. Дефакто можеше и гарнитурите на капаците да не сменям, но при вече отворени (а и наличен ОЕ сет), сложихме новите. Старите гарнитури бяха ОК и все още мекички, но пуловете за стягане и особено тези за бобините бяха се опекли, но пък не течеше. АТF леко бе потъмнял, но след рефила, не усетих голяма разлика в работата на автомата. HGO-то казаха че си е такова, но бях решил да го сменим. В задната скоростна кутия не сме пипали. И на 2-те места АТF е розов. Тя работи рядко и е далеч по-ненатоварена. При следващото опресняване на масло - евентуално. По окачването нищо притеснително - карам културно. Изчистихме и грешките записани при паленето със слаб акумулатор, който смених преди месец с нов. Най ме зарадва как изглежда моторът при сваляне капаците на клапаните. И тях не снимах, но са като главите. Задната е трудна за снимане че тъмница, но няма отлагания, да не говорим за глеч, обаче се кара с хубави масла. Чистак нов V6 - само на 353353 км. Та, само в тоя пост около 900лв (с акумулатора), а преди време и предни накладки. Март месец - обслужване ангренажа (части + труд) са 1300, абее за 2 месеца поне 2200лв, а едва ли съм минал 2200км тая година с тази кола, но ще се взема в ръце (и нея) та да се радваме на вложенията. Поръчал съм и и скъпо масълце (на промоция) за мотора - да го почерпя за вярна служба.
  45. 2 points
    Сега сме европейци. Пак, защото преди "засенчените ни векове", също сме били. Преди да стане ден на Европа, 9-ти май е бил друг "ден". А преди той да настъпи са минали 5 + години и е коствал 57 милиона животи! Инфраструктура и икономика се възстановяват. Това което е невъзстановимо и непрежалимо е цената платена от социума, за амбициите на полит елита. Най-силната снимка за войната:
  46. 2 points
    Здравей Bizzito, Можеш да го свалиш от следния линк. Поздрави
  47. 2 points
  48. 1 point
    Нали пилота беше без голямо значение.
  49. 1 point
    Директорът излиза от работа по обяд... Отива на вилата със секретарката... Коняк. Бонбони. Заедно душ... И после безумие... Жестоко... Вечерта се връща вкъщи. Уморен поглед. Обичайна целувка. И молба към съпругата: - Моля те сложи вечерята, днес много се изморих. Жената отива в кухнята. Наденички. Бира. Десерт. Лягат си в спалнята, свети само телевизора. Жената вика: - Цял ден го чакам този момент... Едвам дочаках да си дойдеш... И изведнъж - SMS. Той скача бос, бързо грабва телефона от масата и тича в тоалетната. Затваря се вътре за да прочете съобщението на спокойствие: "Обичам те. Мислиш ли за мен? Колко яко беше днес. Колко чувства имаше! А този фантастичен орг*зъм... Такава сласт и удоволствие... Не е ли това Рая?" Той бързо изтрива съобщението. Оправя си пижамата, излиза и си мисли: "Трябва да бъда по-внимателен в бъдеще. В душата ми е пролет, но не дай Боже жена ми да разбере." А жена му със студен поглед го чака пред вратата и сърдито му вика: - Защо ми взе телефона...?
  50. 1 point
    И последната поръчка е направена. Ще пиша отново, когато пристигнат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Create New...