Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 03/01/23 in all areas
-
8 points
-
8 pointsПоследен ъпдейт - човека от Хонда ми показа снимка - скоростната кутия вътре беше на салата. всички, които искате софтуерен тунинг/ремап/чипове и тн - продадох здрава кола без нито един дефект за части заради такива глупости. Ако искате по бързи коли, купете си нещо друго.
-
7 pointsМоже и да знаеш, ама ... Маслото на автоматика минава през долното корито на водния радиатор, за да се охлажда. Започни от там - дали нещо не се е объркало при смяната на радиатора? Например да са забравили да върнат обратно маслото, което е изтекло при откачането на маркучите до скоростната кутия?!
-
6 pointsПривет на Групата Почти година по-късно реших да споделя няколко думи за микса от този мой пост – КЛИК. По стечение на обстоятелствата D15-ката изкара с него почти година. Моторът си работеше през цялото време безпроблемно, но и температурите тази зима бяха относително високи. Не съм забелязал каквито и да било визуални промени в микса през зимата. Остана си течлив и не създаваше ядове при температури около нулата. Също така, лятото другата ми Хонда с R18A2 мотор бе на микс 2:1 (Mobil 1 ESP x2 0w-20 : Motul 300V Ester Core 10w-40). И там нямах проблем с представянето на микса. Сега се готвя да го повторя за лятото В момента преведох D15-ката (D15z8) на Pakelo Helium FXT 5w-30 с помощта на колегата @tsonev.autofix На хартия маслото изглежда чудесно откъм кинематичен вискозитет (KV), HTHS и вискозитетен индекс (VI). Noack-ът също е достоен. За мен лично е ОК да съм на хидрокрек , особено предвид характеристиките на това масло. Първите впечатления са отлични - лека и тиха работа на мотора. Ще видя как ще се представи в рамките на следващата 1 година – такъв период планирам за смяна. Поздрави!
-
6 pointsТова ми звучи, заядливо, завиждащо, злобно, мразещо и така нататък.... Всеки човек се бори за нещо повече, по-големи успехи, по висок стандарт , по-добро благосъстояние , или там каквото се сетите. В тази страна, всеки може да прави каквото си иска, да се развива както си иска, да бъде бизнесмен, да бъде търговец, посредник, монтьор, шофьор, хотелиер, строител, хамалин, гей, хомо, момо, или каквото си избере. Само си пожелайте и изпълнете мечтата си - имате възможност ! п.п. Тъй наречения бизнес, не може да се слага под общ знаменател.... Има "бизнес" и бизнес, има "бизнесмени" и бизнесмени -така че ако някой иска да каже нещо конкретно, срещу някой бизнес или бизнесмен, да назове нещата с точните им имена, а ако не може, по-добре да не взима отношение !
-
6 pointsНяма ясно ядро, защото няма много и тежки замърсявания, с оглед на горивото LPG и предимно дългите преходи. Нормален режим на работа. Все пак забелязвам нещо! Ореолът в периферията на капката. Предполагам, ако не е обводняване, ще е някаква много лека фракция. Трябва да се има предвид, че маслото съдържа и малко естери, които са силно хигроскопични и поемат жадно влага и конденз. Това предразполага пък към корозия, когато прехвърлиш периода за смяна... Но каквото и да е, мисля, че е време за смяна на това масло. Колкото и да е "желязно", не е вечно! И с оглед здравето на двигателя, ако си доволен, поръчай от същото една туба. Вече е от новата партида API SP, ILSAC GF-6A, Dexos1 Gen3, да видиш има ли разлика.
-
6 pointsМалко снимки от Шипченската епопея на 6 Хонди. Тръгнахме призори, но стигнахме късно и ни спряха далеч от паркинга на билото. 8.6 км пеша + десерта 846 стъпала до паметника, а после обратно. Но пък беше готино, а времето не толкова ужасно. До горе стръмно, там мъгливо и ветровито, надолу снежец, който премина в дъжд.
-
6 pointsЗа подаване на сигнали тук,нйй-долу в страницата има опция "Предложения и сигнали",отваря се страница за попълване на сигнала,може и от телефона. https://www.bim.government.bg/
-
5 points
-
5 points11 милиарда помощи от правителството, 47 милиарда печалба на бизнеса в България за миналата година. Толкова по въпроса за едва оцеляващите бизнеси в България.
-
5 points@supertorr Здравей! Ако си чел внимателно темата, сигурно си забелязал, че по една капка, особено при дизел, няма как да се направи обективен анализ за състоянието на маслото. Също така, много неизвестни има в твоя казус Ако трябва да "стрелям в тъмното" и предвид долната картинка (сложил съм там твоите капки; тези отгоре), бих казал, че маслото е в състояние 6В. Т.е. има замърсяване (но все още не е много тежко), дисперсията е добра (но може би не за дълго), а обводняването не е голямо. Ресурс за още употреба е наличен. Колко голям - не мога да кажа. Дали да продължиш, ще трябва сам да решиш Не забравяй, че ресурсът на едно масло не се определя само от натрупването на замърсявания в него, а и от промяната на химията му ( в т.ч. от водата и наличното в него гориво).
-
5 pointsКолега, не си уточнил годините на производство на автомобилите или бюджет, но от личен опит: - ако говорим за първо поколение олроуд - като антикорозионна защита и куатро задвижване е номер едно - като цяло бъгав автомобил, посредствена надеждност, ако искаш бензин заложи на 4.2 идеален е за газ, изключвайки течовете - особено ако е на незнайни километри, 3.0 бензин ако не се лъжа с код ASN е с никасилово покритие отвътре по цилиндрите, захаби ли се никасила блока е за коша иначе е 220 коня и е приятен за каране, 2,5тди 180 коня дизел - много тяга, но не става за газ и вече на много километри. -ЗубарУ е добро откъм проходимост, но до там -тенекиите са за кашмер, има вероятност да прегряват, малко майстори разбират на спецификата на боксера. За Пасат и Шкода Скаут нямам мнение, но в тези си изпълнения са по-нови години и по-скъпи от горните две предложения. - И пак от опит - с две ръце за Волвото - там само така дизелите са много здрави особено пет цилиндровия D5 със 180 или нагоре коне, бензиновите, който и да избереш няма да сбъркаш само да е обслужван навреме, интериора изглежда леко демоде, но е много качествено направен, задвижването е на ниво, имат и 2,4 Т5, който е меко казано аероплан (тук говорим за първото хц70) ако искаш нещо по ново (в мобилето има буквално 2-3 бройки на хц70, следващото поколение) там моторите са два 3,2 атмосферен - перфектен за газ и вездесъщия Т6 305 и 325 коня.......................нямам думи, става за газ , но са много скъпи за покупка. Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само, че бензиново на газ, че предното беше D3 163 коня - 5 цилиндъра шведски, много бях доволен.Както и да е , с две думи аз бих избрал без да се замисля Волвото, такава катедрала е, че нямам думи. Горното е лично мнение за автомобилите и не ангажирам никого с него.
-
5 pointsЗдравейте, приятели! Преди няколко дни бях помолен да публикувам цени за гарнитури за капак клапани - ОРИГИНАЛ Подчертавам - оригиналните гарнитури не са Oiho, не са Musashi, не са Nippon - доста доставчици така говорят, само за да им се купи стоката. Наскоро имах такъв случай, човека ме пита "Защо ме гърбиш с цените, е тук един ми дава същите неща за 1/3-та от цената, която ми даваш ти." Когато ми показа офертата - човека му бил давал цени за Nippon. Та ... CRV I 2.0 B20Z1 Гарнитура капак клапани - 1 х 32,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 10,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 7 х 9,00 лв. CRV, CIVIC, ACCORD - R18Z , R20A Гарнитура капак - 38,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 7,00 лв. CRV, CIVIC, ACCORD - K24Z, K20A Гарнитура капак клапани - 1 х 38,00 лв. Пръстен бобина, капак клапани - 4 х 13,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 6 х 10,00 лв. CRV, CIVIC - 2.2 дизел N22B Гарнитура капак клапани - 1 х 47,00 лв. Пръстен болт, капак клапани - 4 х 8,00 лв. Поръчвам нещата с директен внос - доставката отнема около 20 дни. Освен тези гарнитури мога да доставям всякакви оригинални части. Цените - без еквивалент!
-
4 pointsПоръчах водна помпа (310лв), свещи (60лв/бр) вкл и спирачна течност (55лв/л) в БТ. Добавиха ги към предната заявка. В резултат получих 20% отстъпка. Правят такава на всеки ако сметката е 2к+. Доставка до 10 дни. Водната помпа на този двигател е закачена към ангренажния ремък и след като ще се сменя ремък + ролки (не малко работа) е добре да се смени и в.помпа, макар, че състоянието и може да не го изисква. Ако се окаже, че е добре, ще си имам резервна вт.употреба 🤣
-
4 pointsЗдравейте, продължавам с впечатленията. Направих една екскурзия покрай Троян, Тетевен и Карлуково (пещера Проходна). Акурата сякаш е правена за стръмни планински проходи с остри завои. Автомата си реагираше адеквано и при изкачванията и при спусканията. Преди да тръгна си мислех, че при спусканията ще се налага да превключвам на ръчен режим S. Разхода ме изненада много приятно. Особено към вкъщи. Реално на колонка 9,4/100 (водя си дневник на зарежданията и е споделен в подписа ми) И сагата с летните гуми приключи. Трябваше да си купя джанти 18" за летен комплект. След дълго следене на обяви за употребявани джанти, реших да заложа на нови. В една тема @ceco_accord беше споделил, че на някои модели джанти спиците опирали в спирачните апарати и поради тази причина предпочетох да поръчам нови от местен търговец. Днес ми се обадиха, че джантите са тук. Гумите също бяха дошли та отидох да преобуя акурата. Бях поръчал нови сензори но нещо не се получиха нещата с копирането и прехвърлихме сензорите от зимния комплект, а на есен ще му мисля. Джанти Alutec ADX2 18" 7,5 J ET 40 Гуми Continental UltraContact 235/60/18 103V DOT 0723
-
4 pointsИзбутахме и тази зима.Не умряхме нито от глад, нито от студ без руска пшеница и руски газ.
-
4 points31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". Пък и знам какво има вътре. Ще си го ползвам по предназначение.
-
4 pointsЗдравейте! Поздравления за чудесната тема! Макар и ползвател на друга марка беше много интересно да се запозная с проведените тестове. Моля за анализ на проба, макар и на Хюндай и40. Наясно съм че информацията не е пълна и липсват история на развитието. 1. Hyundai i40 1,7 CRDI 2017 2. Масло 5w-30 / неясна марка/ 3. Маслен филтър / неясна марка/. 4. Общ пробег - 214250 км 5. Пробег с това масло около 8000 км. 6. Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – .10.2022- 15.03.2023 9) Моточасове – около ?; 10) Изразходвано гориво -? Diesel без добавки 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.3 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. Състояние на максимум Първата снимка е на просвет, а втората сканирана
-
4 pointsТаксиметров шофьор вози известен в града милионер, а като пристигат на адреса, клиентът плаща сметката с точност до стотинката. - Ее, вчера возих сина ви, който ми остави достоен бакшиш? - Ти него не го гледай - баща му е милионер, а аз съм сирак! Който сам печели парите си, знае истинската им цена.
-
4 pointsЗдравейте! Не писах, но проекта беше в действие Поръчах адаптера, както и навигация Junsun v1 pro, която е доста хвалена марка и модел, слагат го доста в Акорд 7. Ето целия комплект, който пристигна, направо съм изненадан, всичко прилежно опаковано, аксесоари и кабели колкото искаш и всичко това без допълнителни доплащания. Като цяло основното - захранващ кабел, RCA кабели, за камера, буфер и тн, 2 USB-та, микрофон, антена за 4Г и антена за GPS. Ето и другата основна част, адаптера за двойния дин. Изработката е доста добра, пластамасата не е като оригиналната, но изглежда здрава и без дефекти. Понеже винаги гледам да се подсигуря, за да не счупя нещо, си поръчах всички пластамасории от carco повечето бяха на цени 10-12лв и за около 40лв взех допълнително барче, централна конзола около ск.лост и управление на парното. Доста се притеснявах дали ще пасне добре, медията на конзолата, тъй като не са комплект, но паснаха перфектно. Явно китайците си имат стандарт, тъй като медията е по-широка в горната част, спрямо долната. Последва разглобяването на колата - махат се пластамсите под волана, жабката, централна конзола и конзола с пепелник, всичко това за да махнете и централната конзола, която реално ще сменяме. От оригиналната конзола трябва да се преместят духалките, което се оказа много гадна задача, тъй като са лепени. Ако някой се хване да го прави задължително нагряване и много търпение да не счупите нещо, все пак 25 годишна пластамаса... като ги свалите, внимателно лепите на новата конзола, няма как без лепило, аз използвах специално за ABS пластмаса и стана супер, нито мърдат нито скърцат. Прехвърлят се и още няколко дреболии (щипки), посочени на снимките. Крайният резултат засега: Връщаме се отново в колата, почва наместването на кабелите - този за часовника съм го скрил, тъй като няма да се ползва, режат се крепежите на 2та кабела за парното, тъй като трябва да стигнат свободно до долу, където ще местим контролата. GPS антената съм я прекарал до долния ляв ъгъл на предното стъкло, самият кабел съм го опънал зад жабката: Снимка 1, на Снимка 2 съм закрепил и 4Г антената, за която не пише, че трябва да е близо до стъкло и без препядствия, както пише за GPS-а, затова съм я захванал на металната опора зад медията. Идва и най-трудната част за мен, да се напасне управлението на парното в джоба за телефон или както там му казвате, зад скоростния лост: Много хора изцяло махат пластамсата и слагат направо управлението, но остават грозни дупки и фуги, аз исках да изглежда максимално добре, затова падна рязане и моделиране, за да придобие добър външен вид и да изглежда максимално близко до фабрично. На снимка 2 реално не са прихванати, затова изглежда че има дупка отдолу, щом се стегне всичко се прибира. Използвах сваленото барче да го освежа, минах със шкурка 320 и 500 и пръснах с матов спрей, колко ще изкара не се знае, но засега е окей. Ето и крайният резултат, но на снимката още не съм сложил всички пластмаси ще ъпдейтна като завърша всичко, защото остава да пусна USB кабели и камера. Естесветно след мотажа видях, че едната крушка на управлението на парното не работи Може би отново ще демонтирам ,за да я сменя. Заключение: искат се доста нерви за да го направите и стане както трябва (при мен си има забележки, които смятам да поправя и ъпдейтна темата). Обмислям 3д модел на адаптера за парното, защото трябва да слезе още малко надолу според мен, а с 3д модела ще стане перфектно откъм фуги и монтаж. За някои може да е цигания, но на мен ми допада, а и екстрите които предоставя мултимедията са топ. Waze, spotify, TV, Torque Pro с прилежащите живи данни и чекове, разговори, CarPlay, Android Auto и всичко що е за андроид (версията е 12). Ще се радвам да надъхам други ентусиасти и да обменим опит. Цени: Медията и адаптера са 230 долара приблизително 420лв, дадох още 40 за нещата от карко, напълно ненужно, крепежи лепила и тотала няма 500лв за всичко.
-
4 pointsТова със саждите на ауспуха е малко сложно вече. Обикновено така ги излъскват, че са като нови. А доколкото съм чел темите за горенето на масло при Хондите - никой не е споменал да пуши. Колегата, който си харесва кола в момента - аз съм със седма серия. От Варна съм. 2,4 автомат. Ако искаш ми пиши да се уговорим да я покараш малко. Да знаеш с какво се сблъскваш и какви са усещанията при изправни двигател и кутия. Не е осмица но мисля, че ще можеш да добиеш представа. Като цяло аз съм много доволен от колата з асега. От две години я карам. И на мен ми е първата с АТ.
-
4 pointsDFE е от "топ" сегмента на Равенол. Datasheet-а показва изключителни х-ки. Маслото е подходящо при здрав и изправен двигател, който не гори масло (т.е. гори минимално), извънградското преобладава над градското, разреждането с бензин също трябва да е минимално. Интервал на смяна 150 - 170 моточаса.
-
4 points
-
4 points@policeman Голям късмет имаш с тия номера, ей! На мен един хубав без пари да ми се падне, и то трябваше да го върна: Хаштаг: на село.
-
3 pointsЗдравейте колеги. Прилагам снимки след корекциите на висналата броня и полиране на фарове и нови фарове за мъгла.
-
3 pointsИмам приятел, който работеше в една малка фирма за индустриални газови системи с 3-ма човека работници. Шефът им (собственик) си купи нов Туарег фул екстри, а те си мърморят, че заплатите им ниски. Шефът им покара Туарега няколко години, омръзна му и си купи нова Х5-ца, отново фул екстри. На моят приятел му писна от това безобразие и напусна фирмата. Доколкото ми е казвал след това, шефът не можел да намери други балами и фирмата била към залез (може и да е приключила вече). А моят човек отиде в подобна малка фирма, където шефът кара скромна Мазда СХ5 и гледа да плаща добре на работниците си, защото повярвайте ми, във Варна никой не иска да работи такава работа. Та така - има примери в различни посоки и едва ли е правилно да се обобщава. А по отношение на другия въпрос - историята е показала, че колкото повече държавата се меси в пазара, толкова повече се прецаква работата. Пример за това е Унгария, където въведоха тавани на някои цени, в резултат на което се получиха дефицити и впоследствие инфлацията им стана най-висока в ЕС.
-
3 pointsКойто иска Mobil с GTL, може да потърси новото MOBIL 1 ESP FORMULA P 5W-30. 1 - 5% PAO, + 30 - 40% GTL, + хидрокрек + друго, което не се упоменава какво е. Има наличие на алкилировани нафталини - до 1% и естери - до 1%. Изглежда като леко "окастрена" версия на старите ESP FORMULA и ESP 5W-30. Цената му е сравнително ниска за сега... EU-XX-Mobil-1-ESP-Formula-P-5W-30.pdf MSDS_1042921.pdf https://www.mein-motoroelshop.de/motoroel/nach-hersteller/mobil/6699/mobil-1-esp-formula-p-5w-30
-
3 pointsИдва лятото и всеки се чуди дали климатика му работи адекватно. Ето как може да си направите сами диагностика на климатика. Без разни прехвалени майстори да Ви будалкат и да се учат на баш гръб. Без да натискате педала на спирачката натиснете старт бутона два пъти. Изчакайте 10-20 секунди да се стартира медията. След това задръжте бутона за включване и изключване на вентилатора като същевременно натиснете 5 последователни пъти бутона за подгрев на огледалата. После пуснете бутона за вентилатора и изчакайте ,след секунди започва да си прави диагностика не пипайте нищо. Като приключи изкарва тези две страници. Ако има някакви грешки в клапи или другаде ги триете. След това гасите колата и сте готови.
-
3 points11 милиарда помощи - но за КоИ бизнеси, а и за какво, под каква форма и по колко....? 47 милиарда печалба на бизнеса.... Ама пак - КоИ бизнеси са се облажили с тази печалба....? Ааа...да - Банките, Мобилните оператори, големите вериги и другите големи играчи... Тези въпросните помощи, никога не са достигали до малкия и среден бизнес, за когото са били уж предвидени, или ако е достигала някаква мижава част, то тя е била крайно недостатъчна. Айде мислете малко повече.
-
3 pointsС времето стърженето се увеличи, като на моменти скоростите влизаха малко по трудно и вече съм с нов маховик, притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер и семерина към колянов вал, че и тя беше омаслена. Съединителя стана по-лек и започна да отделя доста по-долу. Вече ги няма стърженето и свиренето, но и доста пари изчезнаха от портфейла
-
3 points
-
3 pointsМного сме писали за това ама няма кой да чете. В раздела за осма генерация има поне пет/шест теми за този интервал и как се нулира, търсачката е голяма благинка.
-
3 points@vespa Веско, да взема да ви изпратя, там в Италия, един скенер от 75 лв., че като гледам, май са голям дефицит при вас... За тук - О.К. Някои нямат пари (разбираемо), други ги мързи, трети им е изключително сложно да работят с такава техника, четвърти не знаят, че съществуват такива устройства... О.К. Приемам го! Но за "Fratelli d'Italia, l'Italia s'è desta... Нещо много "заспала работа" се получава... (...надявам се да го приемеш в чисто хумористичния аспект...) Та... с лека корекция на бялото, което мразя да го правя... Маслото е относително чисто, с малко тежки замърсявания. Наситена дифузна зона с леки замърсявания. Типично за 0W-20 няма заформено ясно ядро. Всичко това е и в резултат на чистото гориво (LPG), и доброто състояние на двигателя. Но! Колко се е окислило маслото за тези 12 хил. км. и в каква степен са дегенерирали мазителните му свойства, не може да се прецени. А това съвсем не е маловажно! Затова не бива да се правят "героиства" с интервала на смяна.
-
3 pointsПравилно си прочел, важно е как е обслужвана кутията, по принцип е много здрава Айсин, моята беше TF80-SC 6степенна, там където си се насочил мисля е 5 степенна, първото ХЦ е добро за работна кола, не бих казал, че не е устойчиво по завоите, дори напротив - дълго междуосие и широк автомобил, единствения му минус, конкретно за случая е това, че е по-висока, но там където ще излезеш с него няма автомобил нормално комби, което да те последва.Освен това не мисля, че е непродаваема , както казва колегата по-горе, Волво си имат малко, но силна агитка, моето го продадох буквално за един месец откакто бях пуснал обявата.И пак да кажа - важно е да има проследяемост и история в поддръжката , единствения минус на Волво, като цяло е, че е не е особено маневрено.Но да Волво имат подразделение PENTA за двигатели за морски съдове, правят камиони и всякаква верижна техника от багери до фадроми и т.н. (незнам какво общо има това с питането на колегата), колата създава много сериозно усещане за сигурност на пътя, нещо , което дори в Ауди не е толкова силно изразено.Имаше някъде в нета един клип с едно хц70 втората генерация в челен сблъсък с камион скания, заснето от друг автомобил с видео регистратор.....................нямам думи и пази Боже, но шофера беше жив. Дори и атмосферен бензинов мотор да вземеш на това хц70 ако не си агресивен шофьор на пътя ще ти върши работа - приготви се само за малко по-висок разход и задължително газифициране. А поговорката, която и друг път съм чувал "Волво - вечно твой" - може да се интерпретира и като нещо с което не искаш да се разделяш, аз съм живия пример - ама толкова много да съжалявам, че нямам думи и ще си поправя грешката.За мен (без да правя реклама) няма СУВ в този сегмент, който да ми дава това усещане говоря измежду Q5,X3,малкия джиБ на Мерцедес, че му забравих модела, за японците не говоря, защото са много далеч (пак да кажа за да не се обиди някой - според мен и моите виждания), а съм ги карал всичките и не за по километър или два. Да -Волво поне на книга не е толкова надеждно колкото Хонда или Тойота, но в крайна сметка аз предпочитам, като тръгна на дълъг път да ми е кеф, а не да се чудя от лайстните на вратите ли се чува тоя вятър, от уплътненията на вратите ли е, от тънката тенекия ли е, защо вътре е толкова шумно при 100км/ч (за Тойотата говоря, Хондите сте една идея малко по-добре), защо по дяволите тоя мотор дето е уж 158 коня е толкова спрял и т.н.
-
3 pointsЕдна проба на CRV 4 генерация с пълна сервизна история на реални километри тук в Италия, където всичко се подлага на съмнение от ваша страна. 1) Honda CRV 2015 R20 2) масло оригинално 0w-20 3) маслен филтър оригинален 4) общ пробег на двигателя 123480 км. 5) пробег на маслото 12360км 6) цикъл извънградско/градско 70/30% 7) сезон 07.04.2022/13.03.2023 8) мото часове приблизително 250 9) два резервоара бензин и около 1200л газ 10) обем на налятото чисто масло 4л 11) доливане няма, в момента е на средата между мин и мах. Пп. Колата от нова е с монтирано АГУ BRC и се обслужва в оторизиран сервиз на Honda. Първата снимка е с малко изкуствена светлина. Капката е взета на загрял двигател БЕЗ да се изчаква известно време. Забравих да спомена предишните 6 смени на маслото само със същото. Смятам, че е редно това да се публикува в раздела на модела. Така ще отпаднат доста въпроси относно обслужването на двигателя.
-
3 pointsДа, знам, да успокоя човека, че не е само той. Много са факторите, които влияят. Горивния процес ако не е наред всичко в кофата. Но стигнах до извода, че не си заслужава да се пипа. По-честа смяна и това е.
-
3 pointsГледам, че има и проби от масла на дизел та да добавя и аз, макар че там омазването е бързо и яко : 1) Автомобил – Honda CR-V , N22A2, автоматични скорости, 2005г.; няма и не е имала DPF 2) Масло – Castrol EDGE 0w30 3) Маслен филтър – Mahle, Въздушен – HERTH + BUSS ; 4) Общ пробег на автомобила –155 000 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10;преобладаващо извънградско 7) Средна скорост - N/A; вероятно около 100км.ч 8) Сезон на експлоатация – от 15.04.2022 до 12.03.23 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – дизел около 275 литра Shell 11) Kолата си пали на дизел и за съжаление не обръща на газ 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната –нямам точен спомен около 5,5 л; 14) Доливане на масло – не 15) Режим - при около 2000 об.мин . Пробата е снимана с телефон и е капната на принтерна хартия с леко докосване на капката до хартията. Втората снимка е с осветление на лед крушка отзад.
-
3 points
-
3 pointsЗа градско Джазка с 1.2/1.4 idsi, тези двигатели за железни с много добри ниски и много икономични. Само трябва да се проверят бобините и свещите, и респективно да се сложат иридиеви (Denso IK20TT) 8броя. А колкото до надеждността на корейците, питайте бакшишите.
-
3 pointsРуските форуми ги зарежи.Всичко зависи от поддържка, масло и стил на шофиране.Имаше статия за 1.8 на CIVIC 8, който беше минал 800 000км. В една група във Фейсбук беше показан 2.0 на CIVIC X за пазара в Северна Америка също на 800 000км.2.4 на този Акорд не е по-долу от тях.
-
3 points
-
3 pointsШирина каквато искаш слагай(там нещата опират до икономия), но височината на гумата е фиксирана и щом си качил с 1 цол джантата, сваляш с 1цол гумата. Ако преди си бил на 55, с 18ките минаваш на 45, всичко по-различно ще доведе до некоретно отчитане на скоростта.
-
3 pointsСистема за зареждане Honda ELD В началото на 1990 г. Honda започна да използва двустепенно електронно откриване на натоварването (ELD) управление на генератора. Вътрешният регулатор на напрежението на генератора ще контролира изхода при 12,6 волта (нисък товар) или 14,5 (висок товар) Тези системи може да показват ниска мощност на зареждане, докато превозното средство не се движи по пътя! Устройството ELD следи потока на усилвателя, за да определи условията на натоварване на превозното средство. PCM използва данни от ELD, обороти на двигателя, скорост на превозното средство, температура на охлаждащата течност, температура на въздуха и т.н., за да решите дали генераторът да работи при 12,6 волта, или при 14,5 волта.
-
3 pointsМай реших проблема! От дума на дума с едни другари, открихме, че има следи от прескачала искра по свещите. Та почистих добре бобините от вътре и самите свещи по керамиката. Напръсках хубаво там където прави контакт бобината и свеща с контактен шпрей и за момента (вече 100+ км.) няма следи от гадното прекъсване. Направи ми още нещо впечатление което не знам дали е дефект или фичър. На диагностика в реално време, алтернатора си бъска 14.3-4 V, но от време на време не зарежда акумулатора и напрежението пада на 12.6 V. Не знам дали това е с цел екология, да не зарежда постоянно акумулатора или нещо е бъгнало. Ако някой има повече инфо моля да сподели дали и при вас е така. Благодаря.
-
3 pointsТест последен 1) Honda Accord 2004 k20 2) масло Ravenol DXG 5w-30 dexos1 gen2,ILSAC GF5,API SN. 3) маслен филтър Hengst 4) общ пробег на двигателя приблизително 270000км. 5) пробег на маслото точно 13285км. 6) цикъл извънградско/градско 90/10% 7) сезон 28.06.2022 /03.03.2023 8) мото часове не повече от 200 9) половин резервоар бензин и около 1500л газ 10) обем на налятото чисто масло 4.6 повече няма как да се източи 11) доливане около 1.2л сега е на средата. 0.8л е масло Yacco GDI 5w-30 12) разхода е приблизително 100м/л на 1000км.
-
3 points
-
3 pointsЧестит празник на всички! Нека помним историята и почитаме българските традиции! ❤️
-
3 points
-
3 pointsПопаднах на тази стара тема и искам да потвърдя писаното от колегата по-горе. За 7 години съм правил лично 7 реглажа на клапаните на акорда и поради една или друга причина избирах гарнитура Herth+Buss, уж като по-читава марка заместител като съм я сменял през реглаж горе долу. Да ама още със слагането почваше омасляване около болтовете и го отдавах на техните гумени шайби, тъй като са оригиналните и са кокал. Миналата година сложих за проба Elring поради липса на другата и о чудо, вече 3000км двигателят изглежда така.
-
3 points
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00