Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/10/25 in all areas

  1. 17 points
    Доживях!
  2. 15 points
  3. 11 points
    БАМ! Пристигна моята мечта. Чисто новичка Honda Ridgeline Trailsprt 2025. Първи впечатления? Върви повече от Акорда, много повече... И харчи повече, малко повече! По-тиха е от CR-V -то... И доста по-широка! Повече, отколкото очаквах във всяко едно отношение. А цвета? Направо кърти!
  4. 7 points
    Да. Това бе кратка пробна фотосесийка, "от ръка", но комплектът от 2-че червени са обещаваща концепция за "Лаконичната срещу Бруталната". Те ти няколко кадъра от камерата на синковеца. Все пак, оптиката си е оптика и то без заигравки с пост обработка. Но като финализираш 4-ката, ще има нови.
  5. 7 points
    Малко мръсни, но ще има скоро и след….
  6. 7 points
    Давам инфо! Проблема се оказа въпросното реле, което е ограденото на снимката! След смяната му климатроника работи коректно. Благодаря на колегата за това, че ме насочи!
  7. 6 points
    Благодаря за насоките! Тъкмо я взех днес от сервиза - основния шум от няква обтяжна ролка, алтернатора е бил пред загиване и него са сменили, и нов ремък.
  8. 6 points
  9. 5 points
    Едната страна е готова. https://freeimage.host/i/FlnyGtV https://freeimage.host/i/Flny5P9 https://freeimage.host/i/FlnyAnS https://freeimage.host/i/FlnDMrb https://freeimage.host/i/FlnD0Q9 https://freeimage.host/i/FlnDYp2 https://freeimage.host/i/FlnD3rJ https://freeimage.host/i/FlnbdjS https://freeimage.host/i/Flnb09R https://freeimage.host/i/Flnbc8v https://freeimage.host/i/FlnbacJ В тая жега дори не си и помисли да стече някъде.
  10. 5 points
    Върнахте ме в 90-те... Толкова евтино, че не екипа, ами членовете на форума обиждате чак, като мислите, че ще мине. Малко съвети за другите форуми, където ще го правите: Не ползвайте току що регистрирани профили Понатрупайте им някое друго мнение по други теми Използвайте различно IP Използвайте различни домейни за мейлите на регистрациите и избягвайте специфични като proton.me Не вдигайте стари теми с мнения като това, от където се вижда защо сте се регистрирали тук Ще оставим темата, докато сами не помолите тук да я изтрием. Ако прецените - нека стои
  11. 5 points
    Посрещнах слънцето (от терасата), па по ладовина заведохме подопечните в автопарка ни да им сменят маслото, че денем става джулан МОРнинг. Да им е честита новата лятна година. Който слушка - папка.
  12. 5 points
  13. 4 points
    Здравейте, Проблема се състои в това, че зоната от страната на шофьора работи само на студено (ледено студено) и топло (много топло). Няма средно положение, каквито и градуси да задам. От страната на шофьора е добре и температурата е спрямо зададената от контролера. Най-напред отидох в Бултрако София. Отговорът им беше, че клапите работят и всичко е наред. Да спирам климатика когато не е толкова студено. За момент се замислих и осъзнавайки какво ми казват, просто им благодарих и си тръгнах. Само да уточня, че имах Акорд 7 2.0 турър , на който климатроника работеше перфектно (ако компресора е здрав :)) и знам как трябва да бъде. В последствие ходих и при други знайни майстори, които ме препращаха при майстор на климатик. Най-накрая попаднах на читав такъв който назова проблема, а именно моторче за смесване на въздуха. Междувременно намерих ръководство за самодиагностика на системата, което е и причината да пиша тук. Споделям го в случай, че на някой му потрябва. Предстои оглед и замяна/ремонт. clima-diagnose.pdf.pdf
  14. 4 points
    https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA&list=RDTH6r0GtuKMA&start_radio=1
  15. 4 points
    Здравейте колеги, да ви споделя и аз на какъв "продавач" случих във въпросният сайт. Тъй, като на моята Хонда CRV 3 някой хубавец открадна лявата капачка на пръскалката за фаровете заедно със свързващия към помпичката елемент реших да разгледам и да намеря такива за да си закупя. Попаднах на обява в OLX с продавач от Карлово Сашо Ганчев Маринов. Същия според обявата продава всякакви видове капачето за помпите на чистачките за нашите хонди, като е публикувал и снимки. Осъществихме кореспонденция и се разбрахме да ми изпрати лявата капачка заедно със свързващия елемент. Днес когато ги получих установих при прегледа в ЕКОНТ, че на капачката отвътрешната страна има счупена пластмаса, а пък елемента е рязан и напасван за да стане към капачката. Чух се с въпросният Сашо и той, като започна една тирада, как само той продавал такива капачки и този елемент, как го преправял за да стане на капачката, като ми обясняваше, как от 3D принтера излизали така, че трябвало да се реже и преправя за да паснат една към друга. Общо взето поисках да му върна нещата, но той отказа, като заяви, че не може да ми върне парите /50 лв. с доставката за двете пластмаски/, а може евентуално да ми ги замени. След кратка проверка в АЛИЕКСПРЕС видях какви ги върши САШКО. Въпросният елемент се продава там за 8 лв., а капачката за 11 лв., Сашко ги взема от там, реже и пригажда елемента за свързване на капачката и помпичката и в последствие ги продава за 43 лв. След, като му казах, че ще подам жалба до КЗП и НАП, тъй като при покупки онлайн всеки клиент има право да върне покупката в 14 дневен срок без обяснение, Сашко ми каза, че съм луд, и ми пожела успех с най нагъл тон. Та внимавайте с този т.н "продавач" специалист. КАРЛОВО Сашо Ганчев.
  16. 4 points
    Много прецизно взета капка и добре сканирана. Така трябва да се прави. Поздравления! Маслото има още ресурс откъм диспергиращи свойства, но не съм сигурен за оставащият ресурс на базовите масла в сместа (окисление, нитриране и т.н.). Все пак си е хидрокрек, де. Ядрото е събрало тежките частици и ги задържа засега. Пусни нова капка след 1000 км., ако не си решил да го сменяш.
  17. 4 points
    Тромава, но като се махне DPF-a и се вдигне с 30 коня започва да върви прилично. Автоматика си е класическия със зъбните колелета и е надежден, но муден. Спрямо много от немските автомобили или авенсиса превключва бавно. Поне не се чуди коя скорост да включи. Маслото му се опреснява на 30-40к км. На общите болежки като рефлектори, втулка рейка, пружини, хвърчащи лайсни, мастър бутона на джамците и др. няма да се спирам, но конкретно за тоя дизел - в редки случаи горивната помпа прави проблеми. Рециклира се. Дюзите също. Тръбата на EGR-a се пука, в последствие започва да мирише на изгорели газове в купето. Ремонта и е безумно скъп 600-800 според зависи кой как те изклати за 30см метална гофрирана тръба. Сменя се за по малко от час. Подмяната с нова уж подобрена не е гаранция, че ще изкара и на половина на заводската (омекнали тампони с времето - вибрации и др). Може и заварка, но е краткотрайно решение. Опция е да си поръчаш от амаяма и така минаваш с окло 250-300лв, но трябва сам да се оправяш. Не е трудно. DPF-a ... ако се запуши директно те вкарва в авариен режим. Турбото спира.... колата започва да върви като с 80 коня. Първоначално се шашкаш и те обливат топли/студени вълни защото си мислиш, че е заминал двигателя. Решението - принудителна регенерация ~50 лв. или пране с неясен резултат. До следващия път. Бях скептичен за неговото премахване, но като сметнем цената за нов + потенциалната тръба на EGR-a, най доброто решение излезе премахването. За сега минава ГТП без проблем - Кат.5 Разхода е неприличен 11-13/100км градско според задръстванията, жегата, качеството на горивото и други фактори. Обслужването с ОЕМ консумативи спрямо авенсис същите години е на двойна цена. Маслото 0W30 C2 на хонда е 55-60лв/л. Горивния филтър около 150лв. Ако сметнеш и труда вероятно минава 500лв клиентски цени. В случай, че сам си я поддържаш или имаш приятел майстор, на който да ползваш отстъпките нещата стават по - благоприятни. Обслужването с афтър маркет консумативи е осезаемо по добро за джоба, но хондаджиите са ман'яци и харчат без да се замислят . Мултимедията (навигацията) някога е била хит, но към текущия момент е абсолютно безполезна. Последната карта е от 2018г. Маказа изобщо я няма там. Подбираш модел само с радио - слагаш китайска мултимедия на цената на едно обслужване и имаш карплей/андроид ауто ПП: Акорда няма куки за дърпане/теглене и резервна гуми. Има едни уши, заварени от долу на купето колкото да те натовари репатрака. Ако закъсаш някъде зимата в преспите жална ти майка. Добре че имах теглич, та два джипа ме дърпаха. Карта СБА е добра семейна застраховка за тая японска недомислица. Комфорта, особено с големи рънфлатки (щот' няма резервна), спрямо немските возила (карам и авенсис) по някога се доближава до каруца. За тоя клас - толкова. Въпреки многото досадни и скъпи недомислици на модела съм по скоро положително настроен, защото до сега винаги ме е връщала от пътя и с малко сръчност ремонтите не са толкова скандални за 15-годишна кола. Заключението за АТ: Тромава, но много надеждна - всеки сам преценя дали или с какво да направи компромис.
  18. 4 points
    Сменени задни дискове с Rotinger, накладки ATE, плюс профилактика на апаратите. Спазени всички препоръки без цялостна смяна на спирачната течност, че нямаше втори човек да натиска педала и го оставям за друг път . Нещата си паснаха перфектно. Минати 50км вече и всичко е точно! Задните дискове мисля, че са оригиналните от завода (надписа е HONDA), а колата вече е на 250000км. Задните накладки са с пъпки, все пак съм седан, но предните майстори при смяната не бяха улучили точно леглата на буталцето и старите накладки не са "изядени" равномерно
  19. 4 points
    Да се включа с отговор. След като за втора употреба ми искаха доста прилични цифри, и както каза един колега "не ти трябват фарове на 15 г.", си ги рециклирах при един пич в София. Сега така светят, че на дълги пред мен е по добре от слънчев летен ден. Успех
  20. 3 points
    Работи правилно отвън на вътре.
  21. 3 points
    Здравейте. Занимавката от вчера. Андроид 13 на 9 инчов Junsun екран монтиран на автомобил с оригинална навигация.
  22. 3 points
    @ceco_accord, то това да беше само. Освен мотора и скоростите, всичко останало е просто да го има. Ако този двигател с тази кутия бяха в 6-та ген. Сивик, това щеше да е перфектната кола ( за мен ). Ама swap не ми се прави, карам, правя, м...ката и така. Те го моят стартер : Бендикса поради някаква си негова причина, не желае да излиза всеки път. Всичко е чудесно, ако го имаше като резервна част само него...е да ама не, върви с цялата горна част на стартера. Струва около 700лв, което хич не си заслужава, към този момент поне. Ще го дам някъде, където рециклират стартери и алтернатори и да кажат дали си заслужава да се прави. Нов оригинален е комично висока цена, неоригинален взех полски за 300лв, чистак бърсак. Колко ще кара, нямам идея. Всичко чудесно, отивам на технически преглед, тръгвам да вдигам предният капак и йок копче, няма никой. Стоя и гледам и не вярвам, пълен разпад. Махнах пластмасата на копчетата и гледам, една пластмасова втулка на жилото, излязла от бутона. Сложих я, отвори се ама си излиза, не може така да се кара постоянно. Иначе прегледа мина супер, Еко 4, всичко в норми като газове, спирачки и тн.. Ново оригинално жило е около 130лв ама то това си работи. Ще гледам да мисля някакви фокуси да не пада тази втулка и ако не го направя да е стабилно и да не мърда, явно ще поръчам ново. Абе английска му работа...
  23. 3 points
    @ceco_accord, те аспектите са много да го направя това. На първо място като човек, който я кара тая кола близо 10 години, искам да ти кажа, че няма по-калпаво измислена история с тия вежди и пластмасарии като цяло в нея. Всичко отпред е хванато като на пъзел - щипка до щипка, извивка - щипка, някакви пластмасови скоби, влизащи една в друга. Както се казваше - хубав замисъл, но кофти реализация. Хубаво изглежда и е прекрасно ама като е била 2007-ма в завода. Минеш ли 1 път през неравност, която да подпре бронята ( защото е на 2 пръста от земята ), всичко приключва. Бордюр, легнал полицай по-голям, слизайки от него по-бързо, подход към стръмен гараж. Слизаш и гледаш как всичко е цъфнало с фуги по 1-2см. Второто нещо, да кажем, ще се примириш с това ама още като я купувах, 2-ма от продавачите бяха със счупени вежди. Понеже щипките не лепнат плътно за калника и ако е повече открехнато, влиза въздух на магистралата със 140 и нагоре и я троши тъпата вежда. Моите отдавна ги залепих с полиуретан ама като се сваля бронята, трябва да я отлепиш. Стъргане на лепило 30 мин, ново лепило, съхнене 24 часа. Изглежда добре ама си е занимавка. Така лепиш 1 път и не се занимаваш повече. Третото е, че искам да си сваля халогените, понеже са почернели. Е братче, свалих 10 щипки, 5 се счупиха, не знам колко рапидки бяха навити, сигурно 15 в цялата броня на различни места. Съседа вика да си ги пазя, че скоро ще правя таван в едната стая с гипсокартон и ще влязат в употреба. Те са хванати - броня, вежда, долна кора, добавка за предна броня. Събираш Волтрон и трябва всичко да е по конец ама не става така. Австралийският пич от който го видях това, казва, че няма по-тъпо измислена система за сваляне на предна броня и затова и той е търсил такъв вариант. И на последно място, като си сменям сам маслото, всеки ама всеки път се разместват отдолу пластмасите като сваля щипки и рапидки, за да смъкна долната кора ( вече дори не я слагам ). Понеже мятам маслото 2 пъти в годината, сещаш се, отнема ми повече време да я разглобя и сглобя, отколкото да сменя самото масло с филтъра. И да, карам я всеки ден тая кола. Зимата по-малко, заради условията в които съм и там ползвам Аеродека но 9 месеца почти не слизам от нея, по 50км минимум на ден. Здрава машина е, но си има своите недъзи, като всяка машина. Периферията е отвратителна,почти сигурен съм, че жена я е мислила да изглежда така, няма друг начин. P.S Направих технически преглед и съм с нов стартер, но ще пиша по-късно в темата.
  24. 3 points
    @daforichev Мой е пропуска има тема и е показан външния филтър автомат,което значи имаш такъв за смяна. Темата е изпаднала доста назад. Това дано ти помогне в вземане на решението. Хубаво е като пускаш теми да са в раздела за 4ген,за да е лесно намирането от други колеги.
  25. 3 points
    Това ритане при смяната на предавките при тръгване, може да е и от други. Когато паркираш - смени първо на неутрална, дръпни ръчната спирачка, после пусни крачната, да обере наклона ръчната, ако има такъв и тогава мини на Р. Иначе кутията обира наклона и е под напрежение, тогава и рита, при смяна при първото потегляне.
  26. 3 points
    Хората казват - "Мотор не се мие", ама аз таз мантра я заобикалям - веднъж годишно, ей тъй - преди преглед. Няма драма с него - ще се кара, още 1 година. Минах го сабале, по ладовина.
  27. 3 points
    От настройките -> Субтитри -> Автоматичен превод -> език по желание
  28. 3 points
    Колега, имаш преглед и тест, вероятно. Гледаш и ако видиш нещо нередно, връщаш. Вътриш се с 1 доставка и това е. Ясно е, че много хора не са коректни но и ти имаш очи и трябва да гледаш. НАП, МАП и там КЗП, действат ама за сериозни неща. Това тук не е сериозно. Като видиш, че е рязано, не го взимаш и това е. Ако няма преглед и тест, също не го взимаш и такива като този, скоро няма да ги има. Докато има хора като теб, ще има и хора като него.
  29. 3 points
    Преди всичко трябва да се установи дали кожата е естествена или изкуствена и едва след това да се търсят продукти за поддръжка, по причина, че двете изискват различни продукти. Не можеш да поддържаш изкуствена кожа с масла и восъци, които се прилагат при естествената.
  30. 3 points
    Проблема се оказа в моторчето за клапите на климатика , има една букса към него , която не беше натикана добре ,когато я натиснах всичко се оправи.
  31. 3 points
    Ефектът на новото масло. Дали ще има разход, ще видиш след 3 - 4 хил.км.
  32. 3 points
    Здравейте и от мен. И аз излочих с едно пилотче Black Edition 2021-ва год. Канадка на 52 000км. До тук съм навъртял 30-40км, та не мога да дам някакви впечатления, освен че си е изцяло друг автомобил( сравнявам с Legend). @Flameff, деактивира ли си изключването на цилиндрите? Към момента това ми е дилемата!
  33. 2 points
    @milenjs, аз не съм казал, че са евтини. За 6-тата ген Сивик, дадох 200лв за 2 крушки. Проверка на фаровете при поставянето им и всичко е 6. Имат си 24 месеца гаранция, светят страхотно. Няма какво повече да искам. Да ти кажа само, че на заводските ксенони на 8-мата ген Сивик, 1 оригинална крушка е 250лв, там е и D2R. Да не говорим, че имаш баласт и запалка, които също имат живот. При LED-а нямаш баласти, запалки и тем подобни. Слагаш на цокъла и това е.
  34. 2 points
    Здравейте, Четвърти тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185; 4) Общ пробег на автомобила – 218279 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 4139 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 70/30; 7) Средна скорост ≈ 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 113 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 320 литра ЕКО, Газпром,Ромпетрол, ОМВ;бензин 70 литра Shell 11) Kтм = (л.390 / 4.4 л.) ≈ 88; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрална експлоатация 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура ( и отгоре); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  35. 2 points
    Изкуствения интелект го е обяснил перфектно. Твоето оригинално реле FS е с обратен диод, а другото което си намерил е без такъв диод. Оригиналното ти НЕ можеш да го замениш с това което си намерил, ако сложиш релето без диод почти е сигурно че ще опукаш транзистора който управлява релето, а този транзистор е някъде дълбоко в платката с електроника и ако се наложи неговата смяна филма става голям. На релето без диод може да се сложи такъв но е много важно да се види полярността на захранване на релето, и все пак ако релето не се отваря си е по-трудно изпълнението, но не е невъзможно.
  36. 2 points
    Панелите изтъркани и готови за боя. https://freeimage.host/i/FIKJarF https://freeimage.host/i/FIKJY11 https://freeimage.host/i/FIKJ7qP https://freeimage.host/i/FIKJRLB https://freeimage.host/i/FIKJ6E7 https://freeimage.host/i/FIKJs2e https://freeimage.host/i/FIKJLYu https://freeimage.host/i/FIKJQkb https://freeimage.host/i/FIKJZpj https://freeimage.host/i/FIKd9EP https://freeimage.host/i/FIKdd3F https://freeimage.host/i/FIKd2Yg Интересен звук се появи на празен ход след последния ремонт на гърнето 😀 Като се форсира изчезва покашлянето.
  37. 2 points
    Колега, тук бъркаш. Онлайн търговия е едно а скъсан продавач от OLX е друго. Имаш срок 14 дни от лицензирани магазини. Ало измамниците и тях ли ще ги докладваш на КЗП ако им метнеш 10 бона през джама? Можеш да върнеш нещо от нормален магазин а не от Джипси Кинг от OLX, къде е правил от 3 капачки 1.
  38. 2 points
    GMB водна помпа на хубава цена от Амаяма може да се поръча.
  39. 2 points
    Трета година карам с лед осрам и, да чукна дърво, няма драма. Преди това бях на ксенон, след като изгоря пробвах обикновени, пак изгоряха и да си спестя заигравката с бронята минах на лед.
  40. 2 points
    Привет, Предполагам,че говориш за кремавия понеже не съм виждал чисто бял? Моя е такъв и използвам следния продукт : https://detailingbg.com/produkt/ultimate-leather-detailer-473ml/ Ако имаш дълбоки замърсявания първо трябва да използваш друг, но ти твърдиш че салона ти е добре така,че може да го поддържаш с този. Поздрави
  41. 2 points
    Почни първо с най-простото - релето на климатика. Намира се при бушоните в двигателния отсек.
  42. 2 points
    Броните вече са качени. Подготвих си и новия парктроник за монтаж. Сега се забавлявам с боята на задните калници. https://freeimage.host/i/FCf8SNp https://freeimage.host/i/FCf8vHv https://freeimage.host/i/FCf8eUJ https://freeimage.host/i/FCf88RR https://freeimage.host/i/FCfSK5x https://freeimage.host/i/FCfSJfe https://freeimage.host/i/FCfSnWP https://freeimage.host/i/FCfSTga https://freeimage.host/i/FCfSlst https://freeimage.host/i/FCfSE1n Реших да вкарам еврото в употреба малко преждевременно 😄 https://freeimage.host/i/FCfihFI https://freeimage.host/i/FCfijat https://freeimage.host/i/FCfiMnR
  43. 2 points
    Гори ли масло,защото следващата сериозна манипулация,ще ти бъдат сегментите? Сменяй вала,че тези отчупени от него остри микро парченца,са си опасни. К24Z3 на приятел.,сега е като нов и му се кефи!
  44. 2 points
  45. 2 points
    Провери какво напрежение подава алтернаторът при работещ двигател и при различни обороти. Ако се вдига повече от 14.5V, от там е проблемът.
  46. 2 points
    Алберт Айнщайн имал необичаен навик: често заспивал с ключ в ръка. И това не е метафора — всичко било буквално. Сядайки в кресло, той отпускал ръката си с ключа така, че той да виси над метална плоча на пода. Щом започнел да задрямва, ръката му се отпускала и ключът падал. Силен звън го събуждал. Защо го правел? Айнщайн открил нещо, което днес се потвърждава от невронауката: преходното състояние между будност и сън — т.нар. хипнагогна фаза — е истинска златна мина за творчеството. Именно в този момент мозъкът ражда блестящи идеи, неочаквани асоциации, ярки образи… Но почти винаги ги забравяме веднага след като заспим напълно. Айнщайн умишлено прекъсвал този процес, за да не изгуби вдъхновението. Само няколко секунди в това състояние му били достатъчни, за да улови идея. Още по-интересно — подобна техника използвали художници като Салвадор Дали и иноватори като Томас Едисън. Днес изследователи пресъздали този метод и получили впечатляващи резултати: повишена продуктивност, по-ярки сънища, по-креативни идеи и по-добра памет. Така че, вече знаеш: ако някога видиш някого да дреме с ключ в ръка — не бързай да го смяташ за чудак. Може би е на прага на велико откритие.
  47. 2 points
    Ето ти инфо с парт. номера. https://amayama.co.nz/en/genuine-catalogs/epc/honda-europe/accord_tourer/2009_6MT/949/upholstery/B__4210 Аз купувах капачки за релсите и са ОК и за EU версиите на Tourer-a
  48. 2 points
  49. 2 points
    Ръчната Не се регулира от болта под подлакътника.Има механизъм за регулиране в барабана.Гуменото капаче се маха и се завърта в долно положение.През дупката се вижда една зъбчатка и с плоска отвертка се завърта докато барабана блокира,после се връщат 4-5 зъба.Посоките на въртене не си ги спомням,но се налучкват лесно.Има клипчета в тубата за да се ориентираш. Върни си настройката под подлакътника както е била.
  50. 2 points
    Минах ГТП. Всичко е на 6! Спирачки, фарове, окачване и т.н. Предварително преглеждат и аварийният комплект (аптечка, триъгълник, жилетка, пожарогасител). При измерване на емисиите, момчетата от пункта започнаха нещо да се суетят. Питаха коя година е колата и на колко хил. км. е? 2007г. на 140 000 по километраж, но реално смятаме на 240 000. Питах: "Всичко наред ли е?", отговориха първо със жест: "Муа!", после с думи: "Бонбон!" И ме поздравиха, че имам толкова стар автомобил, а в такова добро състояние. Излишно беше да обяснявам, че за да го докарам в това състояние съм хвърлил 5000 лв., без да правя ремонт на двигателя. Ползвах и талон за 15% намаление, от гражданската при SDI, та ГТП-то ми излезе 76,42 лв. В допълнение правят преглед и заверка на пожарогасители за 9,90лв. Веднага се възползвах. Помолих да ми направят разпечатка от теста за емисиите, но вече бяха подали данните към НАП и не беше възможно. Въпреки това ми направиха една снимка, на това, което можаха в последствие: Искам да поздравя този пункт за ГТП! Техниците са опитни и си вършат работата както трябва! Догодина пак съм там.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Create New...