Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/10/21 in all areas

  1. 8 points
    Прав си, добре е човек да е финансово грамотен, ама да цепи стотинката и то предварително... Няма как да знае какво ще възникне, а каквото и да е то - струва пари, време и нерви. Акорд 7 комбито купих 2015-та за 12800 лв (с обслужването). 2020-та го продадох за 11040 лв. През това време съм дал около 3000 за ремонти и обслужване + 933 лв за втори сет 17-ки и 6 гуми. ГО и данък не помня, ама са поне 2200 лв за 5-те години, а бензин ... колко да е изхарчила за 32000 км (за 5 години - среден и груб разход 10/100)? И кво излиза -12800 колата, - 6133 масрафа, - поне 6000 за бензин. Значи 25 бона дадени, а получени 11. Еее, аз сега прекаран ли съм, или зле съм си направил сметката? Така написано излиза че е трябвало да си взема Трабант и да го карам само по коледа, а после да го продам на некой носталгичен немец, та да изляза на + . По-предния Акорд го купих за 22 бона, а го продадох за 6, а колко съм дал за 11 години по него - "хал хабер си найн". Като знам сега какво карам - няма да смятам, че жената ша ма убие, макар че и е добре отзад на дивана, а за 8 месеца съм минал 16000км! С уважение към труда на автора на темата, но автомобилът си е разход в графа "практично УДОВОЛСТВИЕ". Безплатно е само сиренцето - в капана за мишки.
  2. 8 points
    Това са хипотетични сметки. Единственото сигурно нещо е покупната цена и то при положение че не е с кредит. Удобство и удоволствие трудно се остойностяват, а режийните разходи са пост фактум, и сметката е видна чак след продажбата на колата, както и цената и - при раздялата с нея. Обезценката е имагинерно понятие и няма значение след конкретна уговорка с купувач, па ако ще той да разправя че след 5 години е паднала на половина. Логиката на такива сметки е да види човек колко е ограбен от автомобила, а трябва да е обратното - да помни колко ползи и радости му е донесъл. Иначе ще се чувства прецакан иии - вертикален полет от терасата. Все едно да седнете с жената и калкулатор в спалнята, па да сметнете за 18 години, колко ще ви струва 1 дете. И после кво - слагаш презерватив?
  3. 7 points
    Стига бе пичове.Сега ако ми кажете,че калкулирате и кога ще се развали пералнята,колко пъти ще се разболее детето и колко снимки ще ви пратят катаджиите годишно направо ви се кланям.Ама да си смятам автомивките и да треперя да не ги превиша ми се вижда малко ненормална работа.За какво ми са после тези спестени пари,като цяла година съм живял и съм се чувствал,като микроб.
  4. 6 points
    Прилича ми на случайно навит се сам сезал( ако незнаеш- въже което връзват асми и лозя) 😉😉 по време на движение . По скоро е това и може би е наранило маншона и от там омасляването. Интересна ми е развръзката. Така че сподели. Успех.
  5. 6 points
    Ъпдейт по темата: Голфа се прееба още повече и работи на 3 цилиндъра. Но си капарирах Акорд 7 2.4 Автомат произведен на 17.7.2006 в много добро състояние. На 7-ми май ще го регистрирам Happy end
  6. 6 points
    Подобни дела, при правилните доказателства (договор на реална стойност, или фактура), подкрепени с обективно заключение на вещо лице по автотехническата експетиза, се печелят изключително леко. Основното е, обезпечаване на доказателствата и вещот лице да не заиграе в другия отбор. Разпоредбата на чл. 193 ЗЗД предвижда, че продавачът отговаря, ако продадената вещ има недостатъци, които съществено намаляват нейната годност за обикновено употребление /ал. 1/, дори и да не е знаел за тях /ал. 3/. Отговорността по чл. 193 ЗЗД възниква по силата на закона, като продавачът отговаря и за недостатъците, за които не е знаел, а всяко съглашение за освобождаване от отговорност е недействително, защото подозирам, че може да има такава клауза в договора. В съдебна практика явни са онези недостатъци, които са установими при обикновен преглед на вещта - например разкъсани тапети, счупени стъкла, повредена подова настилка и т.н. Скрити недостатъци са онези, които е невъзможно да се открият при обикновен преглед, за които са нужни специални знания, съотв. реално са се проявили видимо по-късно. Скритите недостатъци се проявяват по-късно от момента, в който е предадена вещта. Така че, правилна преценка и смело в съда! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  7. 6 points
    Здравейте, Четвърти тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 163705 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3245 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 270 л. Shell,Kruiz, Gazprom; 11) Kтм = (270л./ 4.0 л.) = 67,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след извънградско магистрално каране 250 км около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, леко докосната капка на офисната хартия.
  8. 6 points
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  9. 6 points
    Знам какво съм длъжен да направя! Кажи на човека с проблемния сивик да ми се обади.Телефона ми е в подписа. Ще му отговоря на всички въпроси и ако мога ще му оправя проблема безплатно. Втори вариант е той да се включи в тази интересна група като собственик и да чете ,задава въпроси т.н.Има адски много информация,подредена ,услужлива и т.н. На теб желая много успехи в немските форуми и с немските коли. Като си купиш Хонда си добре дошъл! П.П. Изречение се започва с главна буква....от уважение към езика и към събеседниците най-малко!
  10. 5 points
    Баш сезал се оказа, ама беше станал на конци от въртенето. Сетих се и къде съм го закичил - преди няколко седмици буксувах по едни поляни, най-вероятно от там съм го изровил. Маншона и скобата си бяха здрави, мазнах малко грес и го пристегнах. Благодаря на всички за съветите. Живи и здрави и весели празници
  11. 5 points
    @Zlatozator Да пич грешката е моя 2005-та е с първа регистрация 2006-та. Все пак съм голф плебей Не разбирам особено, гледах 6-7 коли от всички карах само 3 другите си имаха кусури раждички, китче, негодно преправяни бой или липса на екстри. От всички, тази най-много ми хареса и времето ме притискаше, че карам на сестрата на жена ми Мини Куфара и ми се реве. С колата всичко на късмет и както беше казал един колега от форума "Няма да намериш идеална" Надявам се да имам късмет. Разликата от Голфа до Акорда е космос, щях да се разрева, като покарах половин час Те първа ще се съветвам тука из форума, че имам много да уча
  12. 5 points
    Воистину возкресе! Здраве и мир Вам, и оптимизъм! Природата цъфти - и Вие така!
  13. 5 points
    Още ли се мъчищ с това БРЦ? Няма нужда да пускаш 1000 теми за него.Проблема ти е точно в инерционния клапан.Извади нивомера и го разглоби изцяло.Клапана се намира между смукалото с цетката и входа на електрическия клапан.Представлява една проста съчма.Смени всички уплътнения с нови като сглобяваш.Бутилка се тества с обикновен въздух от компресор. Пълниш 10 бара и си правиш експерименти.
  14. 5 points
    Ми така и така са го сипали вече, може да направиш една промивка с него за 500/1000 км. и си го смени с правилното.
  15. 5 points
    За да не задълбавам и аз ще кажа и моето мнение на кратко. Приходите определят разходите. Колкото по големи приходи има един човек толкова по големи разходи може да си позволи без да ги усеща. Смисъла на живота е един и същ както за по заможните така и за по малко имащите, тоест една вечеря на ресторант може да излезне 200 лв на лицето с високи приходи а на другото в къщи с две яйца за 40.ст. И двамата си лягат нахранени и готови на другият ден за работа тоест бюджетат им покрива разходите да съществуват, на другият ден пак всичко се повтаря. Същото е и с колите, за това са и различен ценови диапазон. Иначе както казва Цецо, с презерватива е най евтино и изгодно и сметката най излиза.
  16. 5 points
    Капков тест 4 1. Petro-canada SS 5W20 Ilsac Gf-6,от lubrifilt. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-190300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 18.04.2021г. 8.Мото часове около 170 9.Изразходвано гориво 520л.газ и 60л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма,разход 2-3 мм.на долу. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек (зима...). 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло Смяната на цялото масло е извършена,само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път (а трябваше). Сменено впера с Mobil1 5W30ESP от коксмотор. Източено от пробката,на загрял двигател и изтеглено несливаемото количество,чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Прилагам снимки,на количествата източено (включващо и това от масления филтър) и налято масло. 4.7л,най добрия до сега резултат!Не знам как стана,но явно защото мотора беше топъл. П.П.Ето и почерпката,за добре свършената работа: 🍺 🍻Ха наздраве и който желае,може да сподели мнение,благодаря!
  17. 5 points
    Дадох ти съвет . А правилата са следните като не знаеш не пишеш глупости.
  18. 5 points
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам днес и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  19. 5 points
    Противно на логиката, не сменям въздушният филтър заедно с маслото а на 2-3 смени на масло. Самото масло го махам от 5-6 хиляди а въздушният филтър е прекалено чист все още. Днес вече на около 15 000 реших да го махна и да го сменя. Взех си OEM-ски Toyo Roki. Старият филтър си беше натрупал мръсотия. Въпреки всичко е пазил идеално и като изключим, че пипнах в тръбата с мръсни ръце, сензора е като нов. Леко позабърсах, че мизерията си се беше натрупала. Интересно беше с боичката на Хонда, която бях купил преди време. Имах на 3-4 места дребни деруги и на едната врата стандартно за този модел "връхчето" на вратата което има склонност да ръждясва. Боичката е като лак за нокти със СИН цвят!! Гледам, гледам и викам да не са ми объркали поръчката но не, пише си Nighthawk black!? Както и да е, мацнах тук-там, изчаках и си стана черна. Интересно решение, сигурно е нормално за човек който боядисва но на мен ми беше сефте с такъв вид боя. Продължих с акумулатора като едната клема беше окислила за 2-ри път. Явно не я бях почистил добре първият път та се заех и с това. Свалих батерията, шкурене, гресирах и обратно на колата:
  20. 5 points
    ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ: Най-високият връх на Балканския п-в се намира в България - вр. Мусала- 2925м! Селото с най-голяма надморска височина на Балканския п-в се намира в България - с. Орцево - 1555м. (център) - 1606м! Д Най-високата жп-гара на Балканския п-в се намира в България - гара Аврамово- 1267м! Най-високото езеро на Балканския п-в се намира в България - Леденото- 2709 м! Най-високият водопад на Балканския п-в се намира в България - Райското пръскало. Пръските на водопада падат от невероятната височина от цели 124 метра! Най-големият подземен водопад на Балканския п-в се намира в България, пещерата Дяволското гърло - 42м! Най-горещият гейзер в Европа и на Балканския п-в се намира в България- Сапарева баня 103°С! Най-високият язовир на Балканския п-в се намира в България - язовир Калин в Рила планина - 2394м! Ценете забележителностите на майка България! Малка държава, която ни дава толкова много красота!
  21. 5 points
    @Mkilla Здравей колега. Видях от описанието ,каква Хонда караш , следователно няма как Петрото да ти свърши работа , в случая и то при по- агресивното ти каране ,и стила ти като цяло. Тук малко нещата се претупват и нещо се увличаме с тези тестове , а не обръщаме внимание, че единия кара на табела 1.4 75 коня а другия не пада под 5000 оборота и често сваля 2 надолу !.......Аз не казвам че Петрото е лошо масло, напротив Хубаво е , евтино е ,но то не е предназначено за Хонда 200 коня ,а за Хонда 75 коня която се кара 98% спокойно ,което масло и така ,и така издържа не повече от 5500км. Еее после защо стама така...Не казвам да сипваш рейсингово масло или да буташ добавки, но се придържай към твоите масла, както до сега. Нито мотора е започнал да гори , нито Петрото е фалшиво и лошо, просто Козата си Сака пръчч.
  22. 5 points
    В мен се прокрадва едно съмнение - факторът "БГ". Аз от БГ съм купувал само Yacco от Ванката, иначе другите само от общите поръчки и не съм имал проблеми. Но другото - 8000 оборота! За тези обороти си трябва по-специално масло, а не масовата "шир потреба".
  23. 5 points
    Petro Canada 5/30 нова серия уж което в момента е на 2000км от смяната. До 1500 км щеката до горе. Натиснах на магистралата 400км и светна чайника за ниско ниво. Това го нямаше с Amsoil 5/30 Signature. Най-много съм доливал 1/2 от квартата до смяна. След като направя 5000-6000км, втори път няма да сложа великото Petro Canada. За инфо София - Варна - София 1200км преход за 1 ден с Amsoil-a не мръдна нивото. Който и каквито тестове да прави си има защо едното да е 6 лв литъра а другото 26лв.
  24. 4 points
    Макс нямаше нови гуми медиум, и ако беше спрял след Хамилтън, дори и да не беше загубил позиция от него заради бързите втори и трети сектор с новите гуми, после трябваше да изпреварва Ботас. Пади Лоу който до преди няколко години беше технически директор в Мерцедес каза, че още след втория предсезонен тест през 2014 когато влизат v6 турбо хибридите те са започнали умишлено да крият темпо за да няма основание FIA да наложи някаква промяна с цел изравняване на силите. И до ден днешен Тото и Лулу играят много умело на умрели лисици. След първите боксове се видя какво прави Хамилтън с нови гуми и чиста писта - по бърз с 0.5 до 0.7 от Верстапен с еквиваленти гуми след неговия стоп. За да има шанс Верстапен за титлата ще му трябва и добро представяне на Перес и той да е в състояние да играе ролята на подвижен шикан. Ако в това състезание той беше на 3 секунди пред или зад Ботас, нямаше как Хамилтън да направи този бокс. Да обобщя, Макс може да спечели титлата но това зависи в голяма част от представянето на Перес и Ред Бул. Само Алонсо беше близо до победа, с по слабата кола и съотборник, и то на два пъти срещу Фетел, но и това не стана тогава.
  25. 4 points
    Като отделиш цял ден за колицата… Та, смениха й масло, филтри 3 бр., добавка за турбо, профилактика на климатик, летни гуми, почистване, миене, смазване на педал съединител. Липсва ми ламаринения капак под картера, отнесен явно. Търся. Надявам се, следваща година, две само да тупам стелки. Сайт за стелки, че шофьорска сдава вече. Писна ми от тая кола…, прав си, Цецо.
  26. 4 points
    Капков тест 1 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-191300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 34км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 06.05.2021г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 950л.газ и 10л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.6-4.7л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. П.П. Двете капки отдолу, по големите са капнати от разстояние 2см.(видно че явно е имало наклон),а горната е чрез докосване върху листа.
  27. 4 points
    Не ти и трябва. Щом автомата си иска 3-та, значи така трябва. А и технически няма как да го накараш да отиде на 4-та. Това може да стане само ако кутията има ръчен режим на сменяване на предавки. Твоята кутия няма. Като сложиш лоста на D4 твоят контрол върху поведението на кутията приключва. Тя сама си решава на коя предавка ще стои. Като натрупаш опит ще се научиш, как да я контролираш с подаване или отнемане на газта, т.е. да контролираш момента на превключване. Сега ... O/D. Не, в конкретния случай (да накараш кутията да отиде на 4-та) няма да ти помогне. Предназначението на бутон O/D е друго. O/D или Over/Drive e английския термин за "свръхдиректна" предавка в ск.кутия. В твоя случай 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна. Както вече разбра, на някои коли има бутон O/D на лоста (като моята - позиции 1,2,D и бутон O/D), на други няма бутон (като твоята). При мен - слагам лоста на D и автоматът си сменява от 1-ва до 4-та и обратно, когато той реши. Когато натисна бутона O/D на таблото светва надпис "O/D OFF". Това означава, че свръхдиректна е изключена, т.е. аз съм забранил на автомата да отива на 4-та. Превключва само от 1-ва до 3-та и обратно. При теб - слагаш лоста на D4 и автоматът си сменява до 4-та и обратно. Ако искаш да му забраниш да отива на 4-та просто преместваш лоста на D3. Можеш да го направиш и по време на движение на колата. Няма никакъв проблем да си местиш лоста от D4 на D3, и обратно, когато поискаш. Виж, от D4 на 2 никога не съм го правил, и нямам желание да пробвам. Звучи ми се едно да включа по грешка от 5-а на 2-ра на ръчна кутия, без да пипам спирачката. Всички знаят какъв е ефекта. Просто не знам, какво може да се случи с автомата при такова упражнение. Забраняването на свръхдиректна се ползва при изкачване на не много стръмен баир и при теглене на ремарке. И в двата случая идва момент, в който автоматът започва да превключва постоянно (и често) от 4-та на 3-та, и обратно. Грубо казано 4-та му е много, 3-та му е малко и започва лутане - на коя да карам. Тогава се намесваш ти - слагаш на D3 и си караш така, докато излезеш на равно. п.п. Предполагам все някога ще попиташ, затова - позиция 2 на лоста означава потегляне и движение само на 2-ра. Вярвам знаеш, кога се налага тръгване на 2-ра. Зимъска у лизгавицата, например.
  28. 4 points
    Коя е надали ще може някой да отгатне. Аз бих сменил и двете
  29. 4 points
    Капков тест 2. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 219 150км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2073км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 5%/95% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 04.05.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 172л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 25ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-1mm под макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  30. 4 points
    Възползвах се от почивните дни и хубавото време и реших да си сменя зимните гуми с летните и да монтирам парктроник, като преди това боядисам датчиците в цвета на колата. Ето резултата: Не знам дали боята ще издържи дълго..., въпреки, че пръснах основа и гланц, но ще му мисля, ако се обели. Дисплея залепих над огледалото за обратно виждане, а кабела прекарах по ръба на тавана > гредата и от там по горните уплътнения на вратите до багажника. Весели празници!
  31. 4 points
    Няма негативизъм относно покупката. Много дълги и безаварийни километри ти пожелавам! Има единствено скептицизъм относно изтъкнатата дата на производство, предвид че това е префейслифтова 7-ца. ... чистачките и рамената им. Искрено се съмнявам, че някой е сменял и тях. Автентичен префейс си е. И ето това сега вече е негативизъм
  32. 4 points
    Отчетливо се заформя ядро и дифузна зона. Няма много тежки замърсявания. Забелязва се колко по-къдрава е периферията на капката от преди. Не знам защо... Все пак би могло да изкара 10 000км., на газ.
  33. 4 points
    Опа ,появи се Турция на картата.АКо продават билети ще си направя подарък за рожденния ден..
  34. 4 points
    Здравейте, След като попднах на тази статия на Стойне Василев, известен финансов консултант, реших да си направя една сметка. https://smartmoney.bg/kolko-ni-struva-da-pritejavame-nov-avtomobil/ Знаех, че притежаването на автомобил е скъпо удоволствие, но се оказа доста по-скъпо, отоколкото очаквах. На следния линк пък може да видите и надявам се да използвате таблицата, която направих. Направих сметка за кола на старо, в моя случай (притежавана от 2 години). Ако някой не може да ползва файла, а го иска, нека да ми пише. https://drive.google.com/file/d/1Uf66_yUDkmy5Em2NAoi1gHHximG0Siof/view?usp=sharing Разгледал съм 3 слуая, за 2, за 5 и за 8 години. Всеки случай е специфичен, например, на мен ми се наложи да направя някои доста скъпи ремонти, които се правят веднъж в живота на една кола.
  35. 4 points
    На 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд. С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.
  36. 4 points
    Причината за моето търсене на лаболатория е масло Castrol 0w30 SN / C3. С голямо закъснение се вгледах в опаковката, която ми замяза на менте. От фирмата доставчик поискаха снимки на тубата, за да на правят запитване в Германия, дали това масло е излезнало от техния завод. Чакам отговор все още, но ми се искаше да направя тест, за да се уверя. Понеже целия тест е доста скъп, искам да попитам, дали показателите за сулфатна пепел, ще са достатъчни да се установи, дали маслото е фалшиво. Колеги, тук цените на теста, сякаш са опит да те откажат да дискредитираш, някой измамник. Ето колко струва един цялостен тест.
  37. 4 points
    Само за протокола: Не мога и не искам да коментирам коли по снимка. Обаче, Аз лично тествам автоматик на баир на магистрала, или поне две ленти. Колкото по-стръмен, толкова по-добре. Така "хващам" почти всичко. Как превключват скорости, как работи кикдауна и не на последно място - двигателя. Мачкаш газта, оборотомера почти в лютеницата и трябва да лети нагоре по баира. Надолу тестваш моторната спирачка. Натискаш, автомата сваля предавка, или две надолу, локъпа заключва кутията и пускаш спирачката. За моторнатя трябва усет, може да не ти се получи от първия път, ако не си карал автомат досега. Също така, за тест на локъпа ти трябва равен участък, позволяващ висока скорост. Вдигаш да кажем 100км/ч и спираш да ускоряваш, т.е. двг се успокоява, автомата е на последна предавка. Трябва да усетиш падане на оборотите и все едно превключване на още една прдавка нагоре.
  38. 4 points
    Късно е, вече взех IS200 Sport 1G-FE 😜 За моите нужди е перфектен. Двигателят работи много спокойно и заради повечето цилиндри има достатъчно тяга на всички предавки и във всички обороти, което прави шофирането изключително приятно. Над 4 к. отваря VVTi и дърпа порядъчно. Кутията е ръчна шест-скоростна, по-добрият вариант за тази кола, малко груба, но се свиква. Возията е изключително стегната и комфортна, независимо окачване отпред и отзад. За управлението няма какво да говорим - задно предаване в цялата му прелест! Тези коли идват стандартно с много екстри, между които пълен ел. пакет, подгряване на седалки, алкантара + кожа, тонирани задни стъкла, регулиране на фарове и т.н. Абе, доволен съм.
  39. 4 points
    Виждам, че май повечето хора помислиха, че се оплаквам или нещо подобно. Няма такова нещо. Колата не ми тежи на бюджета и дори мога да си позволя повече, но не виждам особен смисъл. Просто докато не взех наготово таблицата от статията си нямах и на идея колко ми струва колата на месец. Затова реших да я споделя ако някой се заинтересова да я ползва. Все пак загубих около 1 час работа по нея. Покрай това научих и че закупуването и поддръжката на един нов сув такъв клас излиза от 600 до 900 лв на месец за 5 години. Някой подозираше ли до сега каква е сумата? Всеки знае колко струва в магазина и почти всеки може да ги извади ако реши. Но каква е крайната цена и то на месец? За да може да си го сметнеш в крайна сметка като процент от дохода
  40. 4 points
    @SKYLINE Абсолютно вярно! Абсолютно грешно! Точно от тези нагари и запечени сегменти се получава най-често разходът на масло. Абсолютно грешно! Няма как да запуши катализатора, при изправен двигател! По-високото съдържание на сяра и фосфор, в маслото, намалява ресурсът на катализатора и то съвсем не фрапиращо. Ако обаче моторът гори масло, ето това може да запуши катализатора. Моята кола е карана с полусинтетика преди да я взема, с много сяра и фосфор. Двигателят е лакиран отвътре, но не гори масло!!! Караm я вече 8 години и сменям на макс. 7000км., а по някога и по-често. Сега е на 320 000км и на газ анализатора всичко е все още в норма! Тоест катализаторът си работи нормално. При чести ( а и при продължителни) високи обороти, 6 - 7 хил. об. и повече, ако се ползва нормално масло, рискът да запечеш сегменти е много голям. За такива изпълнения си трябва специално масло! И да допълня: Масло се избира според типа двигател, състоянието му и режима на натоварването му, а не според капковите проби във форума!!! Капковите проби носят информация само за маслото и двигателя, от който са взети. Как се държи това масло при конкретния двигател и режимът му на експлоатация! Те не са универсален показател за това масло при всички двигатели и т.н.
  41. 4 points
    Тия дни и играх една "контра". Салонът стана 'кат нов' Само афтършейф не сложих ама другият път.
  42. 3 points
    След като разбрах, че фугата между вратата и тавана е основния проблем за влизането на боклуци порових за решение. От руснаците предлагаха да се залепи уплътнение за прозорци, но не намерих в България черни. От алиекспрес намерих самозалепващо уплътнение май го водеха D тип. След монтажа чувствително се намалиха боклуците. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
  43. 3 points
    Ще почакам още малко да се наиграете в пясъчника и после ще затрия всичко,че не е полезно никому...
  44. 3 points
    Предполагам че това Кумко койето си взел е китаиско ате са като от наелон гледах ги в Метро имат и Корейски но трябва да гледаш пишего и на гумите.На Китайските класовете са B за икономия и B за дъжд а Корейските са Е и С .
  45. 3 points
    Дорник не ключ.
  46. 3 points
    @mysticchannel, абсолютно си прав и нямам какво да отговоря
  47. 3 points
    Само че, ще стане малко като твърда връзка и може да прецака това онова. Не случайно въпросното е гофре, за да поема вибрациите . Така че поръчвате от Бултрако ново, за около 140/150 лв. (последно беше там някъде) и не се занимавате с глупости.
  48. 3 points
    На тези таблици може да проверите на коя версия е таблета ви и какви са файловете за него ! RC6 UPDATE MATRIX_LHD_KG_KR_SPEC.pdf HONDA RC8 MATRIX LHD.pdf https://forum.xda-developers.com/t/honda-connect-android-system.3179549/page-135 Това е форума, успях да кача и линкл
  49. 3 points
    Колега аз си вкарах едно Црв от Канада преди няколко месеца.Посочвам коя кола да се играе и за колко на търг,като преди това ми е изпратен фаил с описание на щетите на автомобила.Търга се играе през 100 долара,ти посочваш максимума който си склонен да дадеш.След като се спечели се плаща цената на колата ,таксата по търга,вътрешен транспорт и доставката,после идва чакането.Аз чаках 3 месеца,защото хванах празниците по нова година.С митници не съм се занимавал,човека който ми я доставя има грижата,аз само превеждам цената на митото и ддс по сметката на митниците.Колата дойде и нямаше никакви изненади.Относно цената с която да играеш няма никаква закономерност,днес има търсене за такава кола и цените са супер високи.Утре няма интерес и колата не може да мине застрахователния минимум.Иска да не се бърза.Аз играх 1 месец и около 15 коли докато спечеля моята.Съвета ми е кола само от застрахователи, много коли са с минимални щети на малко км.
  50. 3 points
    За колегите от Пловдив: Оставих колата с доста тропаща рейка в сервиза на Карловско шосе (мисля Радо се казва майстора).. Със записване е и дават часове за след месец.. Но това не беше проблем, при положение, че хлопа от 4 години.. Този път не се трогнах изобщо какво и как ще правят и т.н.. Просто реших да я оставя и да си платя без излишни вглъбявания и т.н. Взех си колата след няколко часа и първите впечатления са доста добри.. Няма го хлопането, само дето волана е малко по-стегнат.. Мисля, че това е нормално, при положение, че хлабината е обрана.. Идея си нямам от какво и как е изработил втулката.. като мина някой друг километър ще видим как се държи във времето.. И цената беше доста приемлива (малко повече от колкото на колегата по-горе му е излезла поръчката от Русия).. Така че ако някой колега от Пловдив не му се занимава със стругари, качване, сваляне и т.н. - да знае къде да отиде..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Create New...