Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 23.09.2018 in all areas

  1. 5 точки
    Аз незнам за ко ти трябва да си кичиш колата като пернишки голф с тея лампи, дето е въпрос на време да ги забранят или да вземат да глобяват за тях, при положение че тая генерация има толкова елементарна схема и един модул за дневни светлини се връзва за 15 минути на 3 точки и работи толкова интелигентно че и японеца не се е сетил за него. Купуваш си един ДРЛ модул, които пали плавно дългите светлини на определен процент които ти си задал, примерно моите са на 30%, нищо друго по колата излишно не свети, ни габарити, ни табло. Крушките ми са осрам наитбреикър дето хората се оплакват че горели за 4-5 месеца, е моите са на 9 години благодарение на тоя модул. Отделно модула следи напрежение и сигнализира със звуков сигнал много по рано за проблеми в зареждането от колкото когато ти светне лапмата, тогава дефакто вече си само на акумулатор без никво зареждане. Модула има и друго екстри които не ползвам. Връзването му е един плюс след контакт, едно кабелче до синьочервен кабел от ключа за светлините, тва е кабела за дългите, едно кабелче от същия ключ или там някъде за габарит си намериш, по него модула се ориентира кога да се изключи, демек ти си врътнал ключа и вече си на габарит или къси, и една маса, чисто спретнато модерно, кви са тея диоди кви са тея коледни украси, да им търсиш дупки, да светят за тоя де клати дърветата и да са проформа само за пред кат
  2. 1 точка
    Здравей Колега, Самите дневни си имат монтажни планки, който се монтират с два болта. Аз съм ги монтирал към пластмасата на подкалниците с две неръждаеми винтчета. Дневните светлини са Китайски, но не от най евтините (цена 75лв). Вече две години ги използвам и нямам проблем с тях. Надявам се и занапред да нямам
  3. 1 точка
    Канадските CR-V-та са с километри и целзий, там се използва метрична система.
  4. 1 точка
    Предполагам твоето "ляво" е като седиш отпред пред колата. Там шума може да е от доста неща - алтернатора, ролки, помпата на хидравликата и съответно веригите. Омасляване може да се получи и от изпуснали "О" пръстени на помпата на хидравликата. Там са три броя , та ги погледни и тях.Може да има и някое спукано/хлабаво гумено маркуче за излишната нафта, та го погледни и тях. Според мен дюзите на 3 и 4 цилиндър са сваляни и евентуално ремонтирани, но не са сменени тези дифтунки - а е трябвало .
  5. 1 точка
    Колега не е ли това но незнам кой е кода на твоя двигател https://www.autopower.bg/изсушител-honda-cr-v-2-rd-2.0-d7341c55.html
  6. 1 точка
    Пробвай с ново обучение на дистанционните. Ето и темата в която я има самата процедура.
  7. 1 точка
    Един "майстор" ме прати да си купувам тампончета по 3 лева за стабилизиращите щанги, че чукането било от тях. Купих, но реших да си ги сменя сам. И какво мислите открих като слязох в канала. Гайката на предна лява биалетка се развила наполовина. Даже се върти на ръка. Вече няма хлоп-троп.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Макар и късно, ето според ESM как се прави: Не съм го пробвал и не знам какво вади като информация или грешки.
  10. 1 точка
    Увъртам, защото става въпрос за защита на колата от автокрадци. Е реших въпроса по два начина, като единият е подмяната на ОБД2 буксата с друг вид букса и съответно преходник и допълнително прекъсване. Пък бай бабо....... Не ме кефи, че веригата, която прекъсвам консумира около 5.5А. Но поне не прави грешки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×