Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 16.01.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Той колегата не пише нищо в темата си.По всяка вероятност е търговец и търси решение на автомобила си преди да го продаде.Такава незаинтересованост за темата си го правят само те и не само в този форум.
  2. 2 точки
    Това не го вярвам. За предните е на постоянна позиция, а за задните е на "пружинка" все едно. Дай снимка.
  3. 2 точки
    @kalin.zlatarov Махаш капачето, което е до нея, отдясно. То се държи на две пластини, които се натискат леко в посока от двигателя към купето и после цялото капаче се вдига нагоре. С тънки клещи или ако са ти здрави пръстите - бъркаш и подхващаш пръскалката отдолу, под кората, и стискаш две пластини, които я държат за кората. Като ги стиснеш достатъчно - пръскалката излиза свободно нагоре. Като излезе нагоре, има достатъчно място да извадиш маркуча. Сглобяваш в обратния ред. ---------------- Оригиналната пръскалка е ясно, че работи, но е доста скъпа. Ако си намерил алтернативна, която застава добре и пръска добре - моля да споделиш линк, и аз търся. Ако си поръчал от Алито тези от 2 долара, като на снимката - не стават. Другия модел от 2 долара също не става. Ако пръскалката не е оригинална, трябва да си намериш също и клапан, който да спира течността от връщане в казанчето, който да сложиш някъде на главния маркуч. Оригиналната си има вграден клапан, но е достатъчно една песъчинка или боклуче да застане там и клапанът блокира. При мен така беше и хем не спираше водата за наобратно, хем намаляваше дебита и пръскалката едва пръскаше. Успях да го почистя, но повредих отвора отпред, дюзата, която прави "мъгла". Сега ми пръска само на 1 струя. Снимка на пръскалка (неоригинална, китайска), за ориентация за пластините как са разположени:
  4. 2 точки
    Послушай ATOMA . Щом има HDS , влезте на живи данни и гледайте при подаден контакт какви са стойностите на педала . Много плавно започвате да го натискате и следете дали има момент в който стойноста вместо да се качва , се колебае и дори пропада. Ако няма такова нещо, значи компютъра е мокрен от климатика и проблемът е в него. Обикновено когато е в педала , го прави когато е натиснат леко ( Между 15-35 % ) защото там е най интензивната работна среда. Щом вече не се трие грешката и я записва веднага при подаване на контакт , е компютър 99.8 %.
  5. 1 точка
    Прилича на едно от щифтчетата, които "четат" гърбиците на ключа. Ако е това, може би трябва да има и една малка пружинка с него. Без тях колата ти е една идея по лесна за палене с шперц, внимавай.
  6. 1 точка
    Не знам дали и при теб няма да е от това, но скоро колега имаше подобен проблем с газифицирано такова СРВ. Спря и след време не можа да запали. Два дена я мъчи какво ли не, но не искаше, Оказа се че системата му пълни/изпуска постоянно газ в цилиндрите и при опит да запали нормално на бензин, се дави и не може. Спря принудително газта , разкачи някакви жици от някакъв клапан или реле, след което подсуши свещите и си запали. Пак казвам , че нямам понятие от газ при бензиновите, но това го видях и може да ти помогне.
  7. 1 точка
    Аз моите ги свалих - изтърках гуменото покритие с шлайфа - сложих шкурка . Занесох ги на бояджия - боядиса ги черни след което ги лакира, взе ми 30 лева за 4-те и готово . Всъщност аз изках матови, понеже по-добре стоят, но бояджията ми каза, че без лак по-бързо ще падне боята. Ако счупиш щипки докато ги сваляш лесно ще намериш. Така карам вече 4-та година не са мръднАли.
  8. 1 точка
    И на мен разхода на Accord-а (2.4i, АТ), се припокрива с този на gmarinov. Газ - 14-15 градско, 10-11 извънградско, 11-12 магистрално (140-160).
  9. 1 точка
    На горивната рейка е. Има едно маркуче за вакуум към всмукателя и още един маркуч, който е изход към резервоара за гориво т.е маркуч за връщащо гориво. Добре е да замерите налягането на помпата, защото ако е ниско проблема е почти същия. Съветвам ви да започнете с почистване на дюзите. Ако не се оправи тогава търсете гореописания проблем с регулатора.
  10. 1 точка
    Д13 със стъпково моторче няма така понеже и аз се зблъсках с прочутия смукач на този двигател искам да обесня как си го оправих Значи за да не ви вдига повече от 1800 оборота студена се регулира от винта отдзад на карба показан на снимката ,но има едно условие трябва смукача да е закопчал на последното зъбче пак на снимката се вижда,Как става това?ами натискате педала на газта до дупка и готово то е закопчало .така колкото и да настъпвате педала тя повече от тези няма да вдигнеТака за да можете да си работите спокоино без да ви смъкне оборотите докато си го гласите от болта, е нужно да се откачи вакума който връща смукача пак е показано по горе .След тази цялата процедура закачате си вакума а през това време колата си е позагряла малко или много трябва да паднат оборотите .Ако обаче не паднат тогава си проверете онази щука за която говорехте по нагоре в темата THERMOVALVE това чудо в зависимост от температурата на двигателя прехвърля вакум към мембраната която връща смукача.НЯМА такова нещо" трябва да изфорсирате та да паднат "глупости на търкалета ако не ги връща може да проверите и маркуча които влиза в тавата на филтъра да не би някакъв велик майстор да ви е направил мизерииката като при мен както беше,лекичко го бе позапушил със съчма от иглен лагер и ти си чакаш и чакаш да паднат оборотите ама неби.Ама разбирам го човечеца то трее да знаш и от къде да ги намалиш Сега моята съм е нагласил пали на 1800 и след мъничко време падат на 1400 и вече като си отлепи стрелката на температурата и си ги смъква на 900 и си умира а тези 1400 се регулират от болта на мембраната която е на жилото на газта там пък при топъл двигател откачате вакума и колата вдига обороти и естествено си ги гласите на 1400 и хич да не ви дреме.Тва е което неволята и калпавите майстори ме научиха е и да не забравяме часовете прекарани навън в студовете докато си го направя сам дано да съм бил полезен
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×