Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 30.06.2025 in Мнения

  1. 11 точки
    Развръзката: Нов кондензатор с дехидратор 150лв. Мой монтаж,фасулска работа! Източване на стария фреон. Добавяне на нов фреон 134- 550гр. и масло mobil arctic synthetic,около 60гр..,общо 30лв.(услугата от приятелче,само консуматива на складови цени) 185лв.струва прохладата! Стария кондензатор доста пребит и като отворих тапата на дехидратота ,цедката леко позапушена,както и 1/3 от дехидратиращия елемент вътре.
  2. 7 точки
  3. 7 точки
    Да. Това бе кратка пробна фотосесийка, "от ръка", но комплектът от 2-че червени са обещаваща концепция за "Лаконичната срещу Бруталната". Те ти няколко кадъра от камерата на синковеца. Все пак, оптиката си е оптика и то без заигравки с пост обработка. Но като финализираш 4-ката, ще има нови.
  4. 7 точки
    Малко мръсни, но ще има скоро и след….
  5. 6 точки
    Благодаря за насоките! Тъкмо я взех днес от сервиза - основния шум от няква обтяжна ролка, алтернатора е бил пред загиване и него са сменили, и нов ремък.
  6. 6 точки
    Посрещнах слънцето (от терасата), па по ладовина заведохме подопечните в автопарка ни да им сменят маслото, че денем става джулан МОРнинг. Да им е честита новата лятна година. Който слушка - папка.
  7. 5 точки
    Едната страна е готова. https://freeimage.host/i/FlnyGtV https://freeimage.host/i/Flny5P9 https://freeimage.host/i/FlnyAnS https://freeimage.host/i/FlnDMrb https://freeimage.host/i/FlnD0Q9 https://freeimage.host/i/FlnDYp2 https://freeimage.host/i/FlnD3rJ https://freeimage.host/i/FlnbdjS https://freeimage.host/i/Flnb09R https://freeimage.host/i/Flnbc8v https://freeimage.host/i/FlnbacJ В тая жега дори не си и помисли да стече някъде.
  8. 5 точки
    Върнахте ме в 90-те... Толкова евтино, че не екипа, ами членовете на форума обиждате чак, като мислите, че ще мине. Малко съвети за другите форуми, където ще го правите: Не ползвайте току що регистрирани профили Понатрупайте им някое друго мнение по други теми Използвайте различно IP Използвайте различни домейни за мейлите на регистрациите и избягвайте специфични като proton.me Не вдигайте стари теми с мнения като това, от където се вижда защо сте се регистрирали тук Ще оставим темата, докато сами не помолите тук да я изтрием. Ако прецените - нека стои
  9. 5 точки
    https://www.youtube.com/watch?v=TH6r0GtuKMA&list=RDTH6r0GtuKMA&start_radio=1
  10. 4 точки
    @Honda14is Климатика товари много двигателя,една идея работи по-добре ако се обслужи смяна масло и допълване фреон. Тампоните само ако са оригинални има ефект от изчезване на вибрациите,афтърмаркет става по-зле в някой случаи. Бобините напуканите сменяш взимаш 4 нови,също по-добре работи двигателя. Свещите също сменаш вземи Denso иридиеви японски,тук в тази тема е дадено инфо Наско @Ronin7 предлага на супер цени свещи и бобини. Бобини ,свещи оригинални тампони води до по-малко вибрации. Обслужване климатик,както и преглед на магнитната му шайба,също има ефект за мотор без вибрации. Хубaво масло 0w20или 0w30 и маслен филтър но само немски че доста китайски на пазара,е не маловажно. Моято избор. Смяната на големия тампон оригинален има най-голям ефектно не изчезват на100%,но е цена
  11. 4 точки
    След смяна на дискове и накладки всичко е точно! При измерване десни диск беше на 0.11 мм, а левия беше на 0.08 мм.
  12. 4 точки
    Според този сайт , който министерството публикува излиза че колата ми е на 1 500 000 км. https://public-eis.rta.government.bg/public-vehicle-check/vin-check да вярвам ли, или не!!!!!!!!
  13. 4 точки
    Ако всяка държава има такава система, манипулациите по километража ще могат да се хващат безотказно. Италия също има, но е по регистрационния номер на автомобила (тарга). Нашата по VIN е по-добра, защото VIN-а е един и същ през целия живот на автомобила, а регистрационните номера се сменят. Говори се общоевропейска система, която да обединява данните от всички държави от ЕС, ама засега е сладка приказка. Това, което са направили в БГ е най-доброто, което може да се направи на ниво отделна държава, така че нека да признаем, че поне един път държавата се е справила добре. Затова по-горе го нарекох "чудо".
  14. 4 точки
    След баня, лъсната по японски - с японски препарат 😁
  15. 4 точки
    Здравейте, от скоро имам Легенда и това ми е първия пост във форума, не съм многo технически грамотен и избягвам да давам съвети на тема коли. Просто имах същия проблем с притрисане и леко колебаене на оборотите при палене на студен двигател и реших да споделя какво оправи проблема при мен. Нямам газова уредба. Проблема изчезна след като смених PCV valve. Купих частта от АУТОФИКС ПАРТС, понеже от Бултрако ми обявиха 20 дена за доставка.
  16. 4 точки
    Здравейте, Проблема се състои в това, че зоната от страната на шофьора работи само на студено (ледено студено) и топло (много топло). Няма средно положение, каквито и градуси да задам. От страната на шофьора е добре и температурата е спрямо зададената от контролера. Най-напред отидох в Бултрако София. Отговорът им беше, че клапите работят и всичко е наред. Да спирам климатика когато не е толкова студено. За момент се замислих и осъзнавайки какво ми казват, просто им благодарих и си тръгнах. Само да уточня, че имах Акорд 7 2.0 турър , на който климатроника работеше перфектно (ако компресора е здрав :)) и знам как трябва да бъде. В последствие ходих и при други знайни майстори, които ме препращаха при майстор на климатик. Най-накрая попаднах на читав такъв който назова проблема, а именно моторче за смесване на въздуха. Междувременно намерих ръководство за самодиагностика на системата, което е и причината да пиша тук. Споделям го в случай, че на някой му потрябва. Предстои оглед и замяна/ремонт. clima-diagnose.pdf.pdf
  17. 3 точки
    Двата бутона са направени да имат двойна функция. Горният с надписи RES/ACCEL, което е съкратено от RESUME/ACCELERATE е връщане към последно зададената скорост/увеличаване на скоростта. Долният с надпис DECEL/SET, съкратено от DECELERATE/SET е намаляване на скоростта/задаване на скорост. В зависимост дали има зададена скорост или не, бутоните работят различно. Ако няма все още зададена скорост, горният бутон не прави нищо, освен да изпише съобщение ACC OFF. Ако е имало зададена скорост, но например е натисната спирачка и автопилотът е преустановен, тогава чрез горния бутон може да се върне последно зададената скорост. Долният бутон е ясен
  18. 3 точки
    Прибирам се след работа вкъщи. На входа залепена бележка: "Скъпи съседи! Днес около 9 и половина сутринта при входната врата са загубени 20 лева. Ако някой ги е намерил, моля ви да ги занесе в апартамент 76 на Антония Петрова. Пенсията и́ е 450 лева." Приготвям 20 лева и се качвам до апартамента. Отваря ми симпатична бабка и при вида на парите, които и́ подавам, се хвърля да ме прегръща сияеща от радост. Започна да ми разказва: "Излезнах на пазар. Когато се прибирах си извадих ключовете и вероятно тогава съм загубила парите." Но! Отказа категорично да вземе парите! Оказа се, че за последните два часа, аз съм шестият човек, който е "намерил" нейните пари. Ивайло Томов Да живее човещината!
  19. 3 точки
    Глупостите ги пишеш, ти.
  20. 3 точки
    Трябва да е маслоустойчив.
  21. 3 точки
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  22. 3 точки
    - Дъще, какво работи новото ти гадже? - Инфлуенсър е тате, ютубър и тиктокър, феминист, борец за дайвърсити свободата на ЛГБТ. - А с онова момче дето беше в затвора, какво стана? Няма ли шанс пак да се съберете?
  23. 3 точки
    Малко е дългичко, но не и за тези които имат нужда от него. ПРЕДАВАНЕ НА ГОТОВИЯ БЕЛЕНСКИ МОСТ. РАЗГОВОРИ МЕЖДУ МАЙСТОР КОЛЬО ФИЧЕТО И МИДХАТ ПАША (преразказано от Цончо Родев) Сега, две години по-късно, когато майсторът го бе поканил да дойде да приеме работата му, първата му дума беше да припомни големия залог при сключването на пазарлъка. Е, онези думи за „коляното“ вече две години предизвикваха доста стипчив вкус в устата на Мидхат паша, ала иначе той, като честен човек, признаваше, че Уста Кольо е в правото си да иска преглеждане на хесапа. Зер навремето две бяха големите условия на пазарлъка: качеството и цената. И всъщност острите думи се размениха не за качеството — тогаз и Гавронски ефенди не се усъмни, че мостът по восъчния проект наистина ще върши работа, — а за цената. Анджък за нея българинът бе заложил главата си. Няма как, редно е да се изпълни желанието му. Пашата вдигна ръка и предишният млад и стегнат мюлезимин отново дотича, изслуша заповедта му и също бегом изчезна. Подир минута Юсуф, главният сандък-емини на вилаета, се появи с тефтер в ръка, като хем се мъчеше да подтичва, хем едва запазваше равновесие поради големия си корем. — С Уста Кольо Фичето ще отидем да огледаме моста, Юсуф ага - каза му, без да се обръща, Мидхат. — Двамата с него те молим, докато се върнем, да си прегледал най-подробно хесапа на строежа. — Напълно е излишно, затиалилериниз (Ваше превъзходителство (тур.)) — отговори задъхвайки се, сандък-емини. — Съгласно твоята заповед през цялото време съм следил изразходването на средствата. — Е, и? — Уста Кольо има да взима още бая̀ пари, затиалилериниз, преди да опре до седемстотинте хиляди гроша. Предполагам, че туй ще бъде личният му кяр за двете години труд тука, край Бяла. — Сигурен ли си? — не овладя изумлението си пашата, който още помнеше трите милиона, искани от инженер Гавронски, а и залагането на дипломата. — Напълно сигурен, затиалилериниз. Сабахлен наново прегледах хесапа от начало до край. Ние сме борчлии, не Уста Кольо Фичев. — Е, доволен ли си, майсторе? — с пресилена шеговитост разпери ръце Мидхат. — Ти опази главата си (аллах ми е свидетел, че не бих посегнал на нея и да бе прехвърлил спазарената сума!), сега остава да видим другото, „Бюйюк кьопрю“(Големият мост (тур.) както вече го зоват в конака ми. Рилските езерца с двете нестопени преспи над тях се извърнаха към валията: — Не ме е страх, паша ефенди. Напротив — с нетърпение очаквах да дойде този час. Валията беше убеден, че българинът не разиграваше театро. И че съвсем сигурно без страх и с нетърпение е очаквал огледа на моста. Защото нали именно красотата на една негова творба бе станала причина Мидхат да се заинтересува от него? — Искам да играя честно играта с тебе, Уста Кольо — каза пашата. — Хелбете, ще огледаме моста. Още сега. Че мостът е красавец, туй го виждам и отдалече. Ала когато преди две години говорех, че аз лично ще проверя усталъка ти, нямах предвид само красотата. — Признавам, не те разбирам добре, паша ефенди… — А не е сложно. За външния вид аз ще се произнеса веднага. Но най-важното на един мост не е красотата, майсторе. Цялата земна красота да е събрана в него, ако не му държат устоите, никакъв мост не е това. За моста по-важното е дали е як, отколкото дали има албени(привлекателност) То е като една круша, Уста Кольо. Крушата може да е красива като за картинка, ала ялова ли е, не дава ли плод — най-добре отсечи я, че барем да се огрееш с нея. — Афидерсън, паша ефенди, но как ще разбереш дали е як мостът? Не виждам тъдява твоя инженерин. Или галиба ти можеш сам да направиш разните пресмятания? — Намислил съм нещо къде-къде по-просто. Вчера заранта проводих от Русчук две батареи оръдия. Ще ги пусна по моста и… Е, виждам, вече се досети. Застигнах ги по пътя. Сигур до един сахат време ще са тука. Очакваше в сините очи да трепне поне малко-малко тревога, но не би. Вместо това Кольо Фичето кротко попита: — От най-тежките топове ли са, паша ефенди? — Не. Най-тежките, крепостните, не са на колела. Но съм проводил от онези, които идват веднага след тях. — Е, жалко. — Жалко за какво, майсторе? — Загдето не са най-тежките. Като ще е изпитание — изпитание да е! Е, що, да вървим, а? Те тръгнаха един подир друг. И едва сега Мидхат забеляза какъв неизброим народ се бе събрал тук за тържеството. Отсам реката бяха строени два бьолюка (рота, множество) аскер, които го поздравиха със своето отсечено: „Падишахамъз чок яша!“(Да живее падишахът — военен поздрав) а на отсрещния бряг на Янтра имаше може би до десет хиляди народ, навярно от околните села. Също и от там го поздравяваха с викове, но също ручаха гайди и се виеха кръшни хора̀. И на едните, и на другите пашата отговори небрежно и набързо. После двамата с Уста Кольо стъпиха на моста, а на двадесетина крачки зад тях се стълпиха официалните лица, военни и консули. Мидхат паша бе вътрешно подготвен да му хареса онова, което ще види, но действителността още в първия миг надмина очакванията му. Не мост беше това, а прелест! Бял и чист като току-що варосана стена, той наистина имаше ширина като да минат четири коли по него, а дължината му навярно достигаше четиристотин аршина(В първоначалния си вид — понеже сега е частично разрушен — Беленският мост е бил дълъг 276 м и широк 9 м) Пък само това ли? Строителят бе предвидил от двете страни издигнати пътечки за пешаци и за предпазването им от падане — красиво издялани пармаклъци. Но и това се бе видяло недостатъчно на Кольо Фичето, та той сам, със собствената си ръка, по всички изострени краища на подпорните колони бе издялал чудновати фигури. Зарадва се душата на Мидхат, когато гледаше разните лебеди, грифони и разярени лъвове. Само веднъж щеше да му прекипи — то беше, когато на един от устоите зърна двуглавия руски орел, — но благоразумието и светското му възпитание му подсказаха да го отмине, сякаш не го е забелязал или ако го е забелязал — че не го е разбрал. Отмина, но вътрешно си каза: и този е от един дол дренки с другите — на царщината прави мост за стратегическо маневриране, пък очите му все там, в техния прословут „Дядо Иван“… Извървяха моста от единия край до другия, а сетне обратно. И когато бяха в началото му, Мидхат сложи дясната си ръка на сърцето и леко-леко се поклони: — В пазарлъка ни влизаше дали ще получиш моето „Евалла“, майсторе. Ето, казвам ти го от все сърце. Харесал ми бе мостът, когато беше от восък, но този, същинският, е десетократно по-хубав. Евалла! Другият свали калпака, поклони се далеч по-дълбоко и белите му коси отново се капичнаха пред лицето. — Виждам в далечината пушилка, паша ефенди. Сигур ще са топовете. — Що? — подкачи го валията. — Тревожи ли те изпитанието с тях? Може би не ти се иска батареите да минат по моста? Лицето на българина остана непроменено, само в дъното на черните му зеници за миг блесна лукаво пламъче. — А, не се безпокоя — каза безизразно. И продължи така, сякаш бе надянал маска на лицето: — Моста съм кроил по начин, че по него топове да минават както в едната, така и в другата посока… Мидхат помисли над думите му и устата му отново се изпълни с нявгашния вкус на сдъвкана стипца. — И все пак комай нещо искаш да ми кажеш по повод на батареите? — То не е страх, а молба, паша ефенди. Дойдат ли топовете, не само да ги преведеш насам и нататък. — А какво повече, Уста Кольо? Преди да отговори, Кольо Фичето запита на свой ред: — Колко ще бъдат топовете? — Две батареи по четири. — Значи осем. Добре, място, виждаш, има, паша ефенди. Молбата ми е да ги струпаш за колкото желаеш време ей там, върху седмия отвор. — Защо точно върху него? — Защото е по средата. А винаги средата е най-слабото, най-уязвимото място на моста. Анджък там ще проличи як ли е той или не. Мидхат паша сви рамене и златистите му еполети се люшнаха напред и назад. — Не те разбирам добре, но ще го изпълня. В края на краищата ми се чини, че също и това е част от пазарлъка ни… Батареите наистина пристигнаха след малко и по заповед на валията веднага, без никаква почивка ги преведоха по моста, от единия бряг на Янтра до другия, после обратно. Този своеобразен парад бе съпроводен от незапомнен радостен вик и не ставаше ясно кой ликуваше повече — турският аскер ли отсам, или българската гмеж отсреща.Като мина и това, пашата повика конния колагасъ̀ (чин във войската или полицията, среден между капитан и майор), който командуваше артилерийската част, и му заповяда да струпа оръдията и конската тяга на мястото, което му бе посочил Кольо Фичето. Докато траеше разместването (не бе от лесните — все пак ставаше дума за отсечка от мост, а не за широкия двор на казармата), той потърси майстора, за да го попита дали вярно е предал молбата му. За негова изненада — не го видя; изглеждаше като в басня, ала Уста Кольо просто бе изчезнал. Младият мюлезимин, който му прислужваше във всяко отношение тук, разбра, изглежда, изненадата му, понеже притича и попита: — За Фичев челеби ли се оглеждаш, затиалилериниз? Пашата потвърди с кимване. — Ще го видиш през пармаклъка, затиалилериниз. Мидхат послуша съвета му и се наведе над каменния парапет. От гърдите му се изтръгна неволен вик на изумление — долу ставаше последното, което той можеше да очаква. Тъй както беше в празничните си селски дрехи и с кундури, българинът бе нагазил в Янтра и като се бореше с водата й, отиде до най-дълбокото й място. А най-дълбокото бе не другаде, а точно под седмия отвор на моста. За острия ум на пашата не бе трудно да разгадае онова, което ставаше пред очите му: за качеството на работата си майсторът наистина залагаше живота си. Две противоречиви чувства смъднаха в душата на Мидхат — възхищение и яд. Възхищаваше се на достойнството на този неук човек и в същото време го беше яд, че произлизаше от рода на българите, а не на правоверните…Докато се изпълняваше сложното придвижване по настаняването на оръдията, от двете страни на реката се бе възцарила такава тишина, че чаткането на подковите по каменния мост звучеше като пушечни изстрели. Някъде по средата на маневрата Мидхат отново хвърли поглед през пармаклъка. Кольо Фичето стоеше там, под седмия отвор на моста. Потънал до над пояса във водата, а иначе с по̀казно безучастие бе скръстил ръце на гърдите и от време на време подръпваше от една цигара, залепена на долната му устна. Сетне се чу едно „Дууур!…“ и движението по моста престана — всичките осем полеви оръдия бяха на определеното място. Ще рече — точно над главата на българина. Може би за цяла минута се възцари такава тишина, от която чак ушите заболяваха. После в един миг се разнесе небивал грохот. Пашата трепна, погледна към моста. Но не, каменният мост си беше непокътнат на мястото. Грохотът произлизаше от хилядите човешки гърла от двете страни на Янтра, от който сякаш щеше да се срути небето. Размахваха се ръце, фесове и калпаци летяха във въздуха, някои — най-нетърпеливите — нагазиха в Янтра, за да стиснат първи ръката на майстора. Мидхат паша остана на място и там дочака идването на българина. А той приближи без бързане; от дрехите и кундурите му по земята се оцеждаше водна ивица. — Още веднъж ще река моето „Евалла“, Уста Кольо — поздрави го пашата. — И все пак ще те смъмря. Животът ти е премного полезен на хората, на царщината, че и на света, за да го рискуваш така, за щяло и нещяло. — А, не мога да се съглася с тебе, паша ефенди. Не е то „за щяло и нещяло“. — Може би ще ми кажеш по-важна причина, която на мен не ми иде на ум? Съвсем кратко колебание. И после: — Речи ми честно и от сърце, че наистина не виждаш причината, паша ефенди, и аз с готовност ще ти я обясня. Мидхат, образован и ловък в словото човек, много добре знаеше старото правило, че „езикът ни служи да скриваме мислите си“, та без мъка отговори: не, не виждал разумна причина. Тогава българинът произнесе бавно, като внимателно подбираше думите си: — Този мост ще стои тук и тогава, паша ефенди, когато нас с тебе отдавна няма да ни има на белия свят. И никой не ще се поинтересува „Кой го плати?“, а „Кой го направи?“. Пък като му кажат, ще попита още: „А от кое коляно беше този майстор!“ Е, това е, паша ефенди.
  24. 3 точки
    Работи правилно отвън на вътре.
  25. 3 точки
    Здравейте. Занимавката от вчера. Андроид 13 на 9 инчов Junsun екран монтиран на автомобил с оригинална навигация.
  26. 3 точки
    @ceco_accord, то това да беше само. Освен мотора и скоростите, всичко останало е просто да го има. Ако този двигател с тази кутия бяха в 6-та ген. Сивик, това щеше да е перфектната кола ( за мен ). Ама swap не ми се прави, карам, правя, м...ката и така. Те го моят стартер : Бендикса поради някаква си негова причина, не желае да излиза всеки път. Всичко е чудесно, ако го имаше като резервна част само него...е да ама не, върви с цялата горна част на стартера. Струва около 700лв, което хич не си заслужава, към този момент поне. Ще го дам някъде, където рециклират стартери и алтернатори и да кажат дали си заслужава да се прави. Нов оригинален е комично висока цена, неоригинален взех полски за 300лв, чистак бърсак. Колко ще кара, нямам идея. Всичко чудесно, отивам на технически преглед, тръгвам да вдигам предният капак и йок копче, няма никой. Стоя и гледам и не вярвам, пълен разпад. Махнах пластмасата на копчетата и гледам, една пластмасова втулка на жилото, излязла от бутона. Сложих я, отвори се ама си излиза, не може така да се кара постоянно. Иначе прегледа мина супер, Еко 4, всичко в норми като газове, спирачки и тн.. Ново оригинално жило е около 130лв ама то това си работи. Ще гледам да мисля някакви фокуси да не пада тази втулка и ако не го направя да е стабилно и да не мърда, явно ще поръчам ново. Абе английска му работа...
  27. 3 точки
    @ceco_accord, те аспектите са много да го направя това. На първо място като човек, който я кара тая кола близо 10 години, искам да ти кажа, че няма по-калпаво измислена история с тия вежди и пластмасарии като цяло в нея. Всичко отпред е хванато като на пъзел - щипка до щипка, извивка - щипка, някакви пластмасови скоби, влизащи една в друга. Както се казваше - хубав замисъл, но кофти реализация. Хубаво изглежда и е прекрасно ама като е била 2007-ма в завода. Минеш ли 1 път през неравност, която да подпре бронята ( защото е на 2 пръста от земята ), всичко приключва. Бордюр, легнал полицай по-голям, слизайки от него по-бързо, подход към стръмен гараж. Слизаш и гледаш как всичко е цъфнало с фуги по 1-2см. Второто нещо, да кажем, ще се примириш с това ама още като я купувах, 2-ма от продавачите бяха със счупени вежди. Понеже щипките не лепнат плътно за калника и ако е повече открехнато, влиза въздух на магистралата със 140 и нагоре и я троши тъпата вежда. Моите отдавна ги залепих с полиуретан ама като се сваля бронята, трябва да я отлепиш. Стъргане на лепило 30 мин, ново лепило, съхнене 24 часа. Изглежда добре ама си е занимавка. Така лепиш 1 път и не се занимаваш повече. Третото е, че искам да си сваля халогените, понеже са почернели. Е братче, свалих 10 щипки, 5 се счупиха, не знам колко рапидки бяха навити, сигурно 15 в цялата броня на различни места. Съседа вика да си ги пазя, че скоро ще правя таван в едната стая с гипсокартон и ще влязат в употреба. Те са хванати - броня, вежда, долна кора, добавка за предна броня. Събираш Волтрон и трябва всичко да е по конец ама не става така. Австралийският пич от който го видях това, казва, че няма по-тъпо измислена система за сваляне на предна броня и затова и той е търсил такъв вариант. И на последно място, като си сменям сам маслото, всеки ама всеки път се разместват отдолу пластмасите като сваля щипки и рапидки, за да смъкна долната кора ( вече дори не я слагам ). Понеже мятам маслото 2 пъти в годината, сещаш се, отнема ми повече време да я разглобя и сглобя, отколкото да сменя самото масло с филтъра. И да, карам я всеки ден тая кола. Зимата по-малко, заради условията в които съм и там ползвам Аеродека но 9 месеца почти не слизам от нея, по 50км минимум на ден. Здрава машина е, но си има своите недъзи, като всяка машина. Периферията е отвратителна,почти сигурен съм, че жена я е мислила да изглежда така, няма друг начин. P.S Направих технически преглед и съм с нов стартер, но ще пиша по-късно в темата.
  28. 3 точки
    @daforichev Мой е пропуска има тема и е показан външния филтър автомат,което значи имаш такъв за смяна. Темата е изпаднала доста назад. Това дано ти помогне в вземане на решението. Хубаво е като пускаш теми да са в раздела за 4ген,за да е лесно намирането от други колеги.
  29. 3 точки
    Това ритане при смяната на предавките при тръгване, може да е и от други. Когато паркираш - смени първо на неутрална, дръпни ръчната спирачка, после пусни крачната, да обере наклона ръчната, ако има такъв и тогава мини на Р. Иначе кутията обира наклона и е под напрежение, тогава и рита, при смяна при първото потегляне.
  30. 3 точки
    Хората казват - "Мотор не се мие", ама аз таз мантра я заобикалям - веднъж годишно, ей тъй - преди преглед. Няма драма с него - ще се кара, още 1 година. Минах го сабале, по ладовина.
  31. 3 точки
  32. 2 точки
    За да не свирят и пегряват накдките трябва да имат канали. " Накладките имат канали по тяхната спирачна повърхност, за да подобрят ефективността на спирачната система. Тези канали помагат за отвеждане на топлината, генерирана при триенето между накладката и спирачния диск, като по този начин предотвратяват прегряване и намаляват износването на накладките и диска. Освен това, каналите служат за: Отвеждане на спирачния прах: Прахта, която се образува при спиране, може да намали ефективността на спирането. Каналите помагат за отвеждането на този прах, поддържайки спирачната повърхност чиста. Намаляване на шума: Каналите могат да помогнат за намаляване на шума, причинен от триенето между накладката и диска." За това говоря.
  33. 2 точки
    @tsonev.autofix предлага OЕM ( но за Z мотора) на достатъчно добра цена, като му пратиш ВИНа ще ти каже точно и за твоя. Цитат : "Оригинална ангренажна верига комплект за Honda K24Z - 2.4 бензин .............. Цена: 1262 лв. Комплекта включва: Верига дълга - OEM Хидравличен обтегач - OEM Водач за верига - OEM Водач за верига - OEM Верига маслена помпа - OEM Водач за верига - OEM Водач за верига - OEM Обтегач за малка верига - OEM Гарнитура капак клапани - ОЕМ Гарнитура за бобина - OEM Семеринг колянов вал, преден - OEM Зъбно колело разпр вал - OEM Зъбно маслена помпа - OEM Зъбно колело колянов вал - OEM .........."
  34. 2 точки
    Определено отварянето на двигателя за смяната на веригата, труда ще е най - малко 800 лв. Оригиналните части не са чак толкова скъпи. Миналата година сменях голямата верига с всички водачи, плъзгачи и обтегачи - цената беше около 650 лв. Ако се вземе и късата, и необходимите неща за нея, и евентуално, и зъбчатки - предполагам 1600 лв. за пълен комплект ОЕМ. Определено бих заложил на това, след като скъсах автърмаркет верига. Да цената и беше доста по - ниска но изкара около 35000 км. За щастие без други щети. Но два пъти като платих труд за отваряне на двигателя, се изравниха нещата. Така, че за пълен комплект вериги и карантия + труд си приготви към 2500 лв. За компресора и кондензатора - за щастие още не съм се сблъсквал и не мога да дам информация. ПС - сега погледнах - труда за смяната на веригата + реглаж на клапани + смяна на масло + махане на балансиращите тампони на покупките ми е бил 300 лв. При първата смяна на веригата ми беше 800, но тогава се правиха и други неща по двигателя. Пълния комплект вериги с труда може да ти падне и на около 2000.
  35. 2 точки
    Защо смени капачката ? Имаше ли същия проблем преди това. Може да има разлика във капачките и да не работи както трябва. Сменявал съм два радиатора на Црв 1 и установих ,че има разлика във гърловината където влиза капачката и различна височина на клапана на самите капачки.
  36. 2 точки
    пИлих, нагрявах с горелка една пластина да направя 2-ри канал във втулката, да я закача за държача и накрая ми дойде гениалната идея да го залепя с капчица за планката и стана, поне за сега. Тия пластмасови тъпотии не ги намирам в алито, иначе ще поръчам. Смених иначе масло и антифриз на Аеродека. Взех му оригинално Хонда 5/30, той не е виждал такова от 2001-ва, кога е бил в завода. Антифриза го сменям за 4-ти път за 3 години, че все имаше кал по системата. Сега почти се е изчистил и е добре вече.
  37. 2 точки
    Да, трябва да се внимава и то не само със CR-V. Прилагам Service Bulletin: 1.6 Abnormal Noise From The Cylinder Head.pdf
  38. 2 точки
    Стартера се прецака, четките бяха на финала и палеше от 2-ри или 3-ти път, котвата не изхвърляше и си беше за ремонт. Направих го и бях щастлив точно за 2 дни, когато се прецака бендикса. Спря да го изхвърля и точно когато трябваше да излизам, греда - няма палене. Сега си чакам нов стартер, някакъв полски а този ще го мисля по-натам. Като изключим това, се занимавах с друго през това време - бърза връзка за смъкване на предната броня. Мисля си го отдавна как да стане и накрая намерих подходящото инфо и го направих. Срязва се веждата и част от нея остава на предната броня а другата част на калника. С 2-та бутона се закача и откача от държача. Общо взето е това, тествано е и работи. Няма щипки, няма рапидки, няма нищо. Веждите ги залепих с полиуретан, вместо с тия калпави щипки. Доволен съм от резултата. Като започне и да пали по нормален начин а не само с бутане, надявам се щастието да е пълно
  39. 2 точки
    Има време,като залепя до нея като твоя "Type R"! Император Диоклециан поздрвява всички хондаджий!
  40. 2 точки
  41. 2 точки
    У нас всичко е АКМ - ако мине номера. Метнах 1 око на фейс страницата им. 11 харесвания / 11 последователи - и това от септември 2018-та. В търговският регистър също (и никак странно) пише че имат 11 служители. Скинали са се от работа, но нито 1 коментар и чакат нови клиенти.
  42. 2 точки
    Отвих ги! Смених о-ринга, капнах мааалко масло мад макса, намазах и новите винтове с масло за да не запекат и те. И го затегнах с динамометричен ключ!!!
  43. 2 точки
    Подобен звук имах на стария Accord 7. Имаше подобен свирещ звук, което се оказа от диодната плоча на алтернатора. Провери дали грее.
  44. 2 точки
    Яка реклама.😀
  45. 2 точки
    Обърни внимание на алтернатора. По-специално на ролката му. Или на някоя от ролките, задвижвани от пистовия ремък - обтяжна, помощна и тази на компресора, на климатика.
  46. 2 точки
    F1 Филмът е малко разточителен в някои моменти, но заедно с кинематографичният похват ми даде усещането че гледам стара лента - някак спокойно бе, въпреки някои напрегнати и забързани сцени. Постижение е и че въпреки тематичните очаквания, не са ползвани дразнещи специални ефекти, което за мен е + и допринася за цялостното ретро усещане - старата кинаджийска школа. Хората наясно с Формула 1 няма да бъдат изненадани от разни детайли, а може някои моменти и да ги апострофират, но това е филм все пак. А и кога друг път ще видите Пит, който добре играе натуралният себе си, сам да кара болид с 300?
  47. 2 точки
    Споко - това с ключа е по проект. А относно Р под наклон: Ако не си дръпнал ръчната преди да сложиш лоста на паркинг, при тръгване той ще ти напомни това, защото излиза по-трудно от позицията си. И да - не е фатално 1 - 2 пъти, но ако ти е навик под наклон да не паркираш целесъобразно, с времето се прецакват тампоните на мотора и кутията, тъй като са под напрежение и те държат колата да не тръгне по наклона.
  48. 2 точки
    Ще останеш очарован, най голямата екстра която може да има един автомобил това е АТ.
  49. 2 точки
    Вече съм в Стрелча. В Айтоския проход се престраших и включих на S. При избор на предавка, заедно с нея светна и "м", примерно "м4". Това май вече означава ръчен режим. И наистина всичко е като компютър. Предавките нагоре си сменях аз. До 85-90 км/ч, държеше 4-та и превключих на 5-та. По аналогия с ръчната кутия. Може би трябваше някъде да натисна още малко за да видя какво ще стане, ама в прохода къде да вдигнеш повече . Оборотите отидоха някъде между 2500 и 3000. Мисля че така беше. В един момент трябваше по рязко да спра ( бях на 3-та ), заради една костенурка и просто изключих че съм на S. Като погледнах, колата сама беше свалила на 1-ва скорост. Всъщност нагоре си ги превключвах аз защото почваше да ръмжи повече. Ха... живот и здраве на връщане ще я оставя да видя дали няма да превключи сама нагоре. Ако събера смелост де... . Да когато за първи път караш автомат е така. Първите дни левия крак отиде на два пъти на спирачката и добре че зад мен нямаше никой и коланите са автоматични. Сега вече си кротува в ъгъла . Та така де. Благодаря за насоките на всички! Уточнение - И да, за да излезеш от ръчен режим когато си на S след като си чукнал някое от перата, трябва да минеш на D. А за нещо неестествено - при тръгване, когато колата е стояла ( примерно една вечер ), като превключвам от P на D при тръгване, понякога се усеща едно слабо ритане, а понякога даже гледам дали свети D, защото не се усеща нищо. И при двата случая спирачката си я държа натисната. Иначе в движение изобщо не усещам кога се сменят скоростите ( дано така да си и занапред ).
  50. 2 точки
    От настройките -> Субтитри -> Автоматичен превод -> език по желание
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...