Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. По спомен дистроника го има само на 2.4 executive-e варианта както се вижда от снимката има го и при автоматиците така и при ръчките, за времето си е голяма иновация.
  3. Моето субективно мнение е, че не си загубил много. Ето това е пълния пакет, макар на 7ма с LKAS да не съм виждал: Мога да изброя няколко минуса Дистроника е безумно скъп и много рядък. Върви с допълнителен компютър, различна предна решетка, табло и още някои неща които стават доста голям проблем като ти се наложи да ги търсиш. Не може да ползваш круз контрола без него или да го елиминираш. Не е особено адекватен, спира рязко и потегля рязко. Поне на 7ма е така, а и няма как да има видимостта и преценката на човек, че да бъде плавен. При 8ма може да е по-добре, нямам там наблюдения. FYI: линк
  4. До колкото съм чувал аз, на генератора (Алтернатора ?!)нищо няма да му стане , той си вади волтаж и ампераж според зависи от състоянието му (четки и тн.) Единственият проблем е,че ако акумулатора се разреди или падне под волтаж около 8 волта примерно , ще му е нужно по дълго време да се зареди. Като включиш консуматорите те вече натоварват ел системата и от там може би се натоварва алтернатора ,за да компенсира.
  5. С една подробност, че по-големият акумулатор натоварва повече генератора! Като му сожиш (на генератора) фарове, задни светлини, вентилатор за купето, отопление на стъкла, отопление на седалки, музика и др. консуматори, нещата може да излязат от "петолинието".
  6. При мен имаше такова дърпане първо на дясно . Смених тампон на носача и започна да ми дърпа на ляво .Смених тампона и на левия носач и всичко се оправи. Успех !
  7. Опиши по-подробно проблема. Как е с вървенето; дави ли се, защото ако се дави примерно може да се провери дали има във вакумите бензин. А това става при неизправен регулатор на налягането и др. По принцип с тая малка литрива мощност няма как да е чак толкова добре разхода, а и го сравни със този по характеристики.
  8. Сваляш бронята за по-лесно /стига да се развият ботовете скрепящи бронята с подкалниците иначе трябва да я махаш с тях комплект/. Като я свалиш има и видии и до колкото си спомням и две щипки. И аз първо за това я свалях. Клаксона беше отвратителен .
  9. bhtotev

    Civic не пали

    При мен проблема се реши временно. За сега всичко е наред след като добавих още 5-6 литра бензин и сега пали нормално. Явно като се оправи времето ще трябва да сваля резервоара и да видя какво е положението в него.
  10. В текста има толкова глупости написани на едно място, колкото не бях чел отдавна. Запомни едно нещо то мен (ако искаш) - двигателя се загрява единствено и само от горивния процес в него.
  11. А и по мое виждане със леко преправяне може да се сложат едни 60 Ah или 55 Ah на бензинките , особено полезно за автомата ,че ако няма кой да ти даде ток няма бутане... Чакам моя да кихне и ще набутам едни 60 Ah. Хем ресурс хем спокойствие. Малката батерия 45 ah по бързо се разрежда зимата особено ако минусовите температури са продължили + късите разстояния.
  12. Странно. Чак сега разбрах за тази екстра. За жалост я нямам (или поне така мисля). Ако не се лъжа, този бутон над ключа за палене е това, което индикира дали го имаш или нямаш: Къде мога да разбера повече за тази екстра и евентуално защо липсва на моя акорд?
  13. Така е , 8 години съм се занимавал със акумулатори за коли и камиони ,и като цяло Азиатските залежават повечко защото масово колите във бг са VAG и тн...Варта и Бош избягвай , визирам Азия Серията. ЮАСАТА ако е прясна е ок уж... Не е както едно време , слагаш и 5-8 години нямаш ядове. Сега по 3-4 години макс карат.
  14. Днес
  15. dandilov

    Civic не пали

    Аха-а-а... Ще си кажеш и още работи...
  16. Svetlana_V

    Civic не пали

    Купих нов акумулатор вчера, сутринта запали без проблем,но не беше много студено. Ще сменят и свещите, само аз съм минала над 35000, без смяна.
  17. Така е с 99% от продаваните в БГ акумулатори! Новото се продава назапад, а залежалото от там се продава тук. Европа на "n" скорости...
  18. Така, малко ъпдейт, тръгнах с мерак върнах се с грижи.... Предлаганите акумулатори са произведени 30-та седмица на 2017 според човека на тезгяха били като нови, тръгнах си разочарован.
  19. Акорда ми с дизелов мотор загрява пак бавно.Не сменяйте нищо,така си загряват бавно.На црвто и задното стъкло е мъка с размразяването.
  20. Стартирам записването за задни пружини Айбах за ЦРВ2 и ЦРВ3. Пружините са Heavy Duty и са с 30 мм по-високи от стандартните за Хонда. Монтират се с цел възстановяване на височината/просвета на задния мост след монтаж на газова уредба. Пружините са пробвани на няколко коли.Аз лично карам с тях вече 25000км. Записването става с банков превод на сумата по моя сметка. Записването важи до Коледа 24.12.2018.До Нова Година трябва да си видя парите в сметката и 3.01.2019 ще ги поръчам. Пружините се изработват за нас специално ,което отнема 5-6 дена,с доставката около 2 седмици.Предната поръчка се забави и дойдоха за 25 дена,но не мисля ,че е проблем за някого. Досега са ми се обадили 3-ма колеги ,но както казах записването става след превода на парите. Цената на комплект 2 задни пружини е както следва. С гаранция 1 година 347 лв с ДДС Без гаранция 297 лв с ДДС Може да поръчате варианта ,който ви харесва. При проблем с някоя пружина без гаранция си поръчвате нова за 150 лв. Досега съм монтирал 6 комплекта и нямам нито една рекламация,но всеки си прави избора сам. Преопаковането и изпращането до адрес България ще го направя аз. Разходите по Еконт са за ваша сметка. Пружините пристигат в дървен контейнер с транспортна мазна хартия.Аз ще измислям някакви кашони за транспорта. Детайли за плащането ще получите на лични.Плащането става срещу фактура по банков път. 1.Др,Косьо 2.Рестлес 3.Петромир Мога да включа в поръчката всякакви пружини от Айбах, за цени и информация ме търсете на лични.
  21. Здравейте, колеги Имам civic 8 2.2 ictdi 2007 с дпф, който е почистен и тестван преди няколко месеца. Проблемът е следния: При последното ми каране на колата на дълъг път (300+ км) всичко беше наред. След няколко дена се качвам до магазина и забелязах, че й липсва обичайната мощност при развъртането на турбината. Помислих си че съм си внушил, защото така й така карах спокойно (колата не беше загряла). На другия ден я покарах малко повече, колата загря и се убедих че наистина има проблем. Колата се държи всякак няма турбо, при каране под 2000 оборота не се забелязва, но като настъпя педала го няма очакваното поемане от турбината, в резултат на което ускорява доста бавно. Като се заслушах, даже не се и чува турбината. Добре, обадих се на майстора и се уговорихме да я закарам. Единствената разлика с когато колата беше наред е че външната температурата беше паднала на 3-5 градуса, а предния път беше по-топло. На другия ден трябваше отново да ползвам колата и за мое учудване турбото работеше отново, абсолютно нормално, няма виене, пушеци и т.н. Така установих, че проблема ту се появява, ту изчезва на случаен принцип. Check engine-a не свети. След като майстора я погледна каза че е проверил променливата геометрия на турбото и се е движела нормално, също така е проверил маркучите и видимо е нямало проблеми, замерил е вакуума и е установил че при натискане на спирачката вакуумът падал и му отнемало известно време да възвърне първоначалните стойности, което го насочвало че проблема е във вакуум помпата, но не беше абсолютно сигурен. Мисля си аз, ако проблема е в помпата, тогава би трябвало и усилвателя на спирачката също да не работи и да се втвърди педала, а такова нещо не се случва, без значение дали турбото работи в дадения момент. Някак си ми се струва нелогично, а и според мен би трябвало да има по-кадърен начин проблема да се диагностицира от "май е вакуум помпата". Ще съм ви благодарен ако споделите мнения или предложения, също така и препоръчате сервиз, където могат да я диагностицират. Живея в Благоевград, но ако се наложи ще я закарам и до София (въпреки че не знам колко е добре да се кара в това състояние). Благодаря
  22. Продавам зимни гуми МОМО ДОТ-2016. Гумите са като нови, по снимките може да се направи, реално представа за състоянието им. Причината заради която ги продавам е че преминах на 15 цола, за зимата!! Без пукане, без лепене, без кривини и прочие.... ЦЕНАТА ЗА ФОРУМА 430 ЛВ. , МОЛЯ САМО СЕРИОЗНИ ОБАЖДАНИЯ ИЛИ ЛС Извинявам се, поради големината на снимките не мога да ги ъплоудна тук, поствам директен линк---> https://bazar.bg/obiava-23668930/zimni-gumi-momo-north-pole-205-45-r17 Ако модераторите преценят, че не е правилно, Моля темата да бъде изтрита. Благодаря Лс / GSM: 0878 655 466
  1. Зареди още активност
×