Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ми чудесно, аз бих звъннал на телефона в Стара Загора и бих попитал това дали отговаря на истината и имало ли е гаранция тяхното изпълнение. Аз лично се съмнявам този лист да отговаря на истината.
  3. За 50 хил км да скапиш съединителя егати зверското използвате,трябва да дърпал каравана с 4 човека вътре ,или ремарке претоварено,и това всеки ден. Или.да са сложили нещо тотално менте.
  4. 2.0, 150кс., 2006, ГИ BiGas. Градско, студена зима, без задръстване в 7 сутринта, разстояние 5км в едната посока, разход по борд- 15, на колконка 11-11.5 Лятото - 10-10.5 Извънградско 120-130 с пикове до 170 10.5-11.5 Лято 20лв бензин на месец Зима 30лв бензин на месец
  5. Today
  6. Група японци отива на посещение в български машиностроителен завод. Водят със себе си и преводач японец, обучен в най-добрите традиции на българската литература. Разглеждайки, попадат на интересна сцена. Стругар внезапно избухва и хвърля един детайл на земята крещейки нещо ядосано. Преводачът превежда леко учуден: "Стругарят казва, че иска да прави секс с майката на детайла" Приближава се главният инженер, поглежда детайла и започва да се кара на стругаря. Преводачът превежда "Инженерът пита как стругарят е успял да прави секс с майката на детайла и самият той иска да прави секс с майката на стругаря". Стругарят още по-ядосан отвръща на инженера и преводът е: "Стругарят каза, че няма представа как детайлът е направил секс с майка си, но ако инженерът продължава да му се бърка и да му дига кръвното, ще прави секс с майка му и с майките на другите работници и с майката на директора и дори с майката на самият завод...". Японците са впечатлени от либидото на стругаря и замислено отминават. Супата от водорасли май не е най-добрата им храна.
  7. Едвам дочаках да се стъмни... Резултата е повече от задоволителен! 12лв. И малко винтчета. Интересното е, че крушките светваха поставени само по единия от двата възможни начина. А никъде, нито на старите, нито на новите нямаше индикация за плюс и минус.
  8. Може ли някой да качи снимка на тази прословута тръба.Благодаря предварително
  9. Има много тестове, но са за хора, които разбират какво правят. Така че, един доброжелателен съвет: Отиди в компетентен сервиз и не се надявай във форума да получиш клавиатурна диагноза за този проблем. Всички подобни опити ще те вкарат в по-голям филм и разходи. Поздрави и успех!
  10. Съединителя, може да замине и за 2 х.км. - въпрос на желание и умение ... Щом оборотите се увеличават бързо, а скоростта не, почти сигурно си за съединител. Този тип съединител, е саморегулиращ се и отделя на едно и също място. От както я караш ли е така, или от скоро го прави това ? И за 2100 лв. едва ли я е обслужил цялостно, в това число и смяна на комплект съединител и маховик.
  11. От книжката с която разполагам за обслужване на колата ( имам й някакво доверие) е записано че на 178 000 км заедно със смяната на съединителя е сменено маслото на скоростната кутия с Ravenol MTF -2 75W 80. От собственика знам че е премахнал DPF филтъра ( две диагностики от двама различни майстора потвърдиха това) , но не ми е споменал да й правел ремап. Изключвам да има някакъв тунинг ( щото е много тромава ). Има ли някакъв тест с който да разбера дали съединителя си заминава? Регулира ли се горната помпа? Нормално ли е да отделя много отгоре?
  12. Колеги, някой сменял ли е предни спирачни дискове на Легендата? С какви са сменени и доволни ли сте от тях? EBC не предлагат и от ACURA RL също не стават...
  13. А да знаеш дали е тунингована софтуерно на 170 коня?
  14. Ако е сменян съединителя няма как за толкова малко км да е заминал. Масло има и в скоростната кутия което може да е на 230 хил км,познай каква чернилка е вътре.
  15. Имате телефони сигурно могат да правят снимки,снимате ги тея казанчета като махнете капачката. На махната капачка да е на МАХ.
  16. Единственото жълто нещо в центъра на предната капачка на изпарителя.
  17. Здравейте колеги. От 2 месеца карам въпросната кола и имам питане . Колата е купена от частно лице, което я внася от Италия и я кара четири ми години в България. Още като я регистрира с български номера я обслужва и сменя комплект съединител с маховик през 2017 година . Според фактурата която прилага колата е била на 175 000 км (цената на всичко е 2100 лева). Аз след като я купих ( на 230 000км ) смених горна и долна помпа на съединителя както и нова течност за помпите. Така карах два месеца и днес забелязах,че като искам да ускоря на 4 скорост ( колата е с ръчни скорости) след 2400-2500 оборота се получава едно приплъзване? Оборотите много бързо се увеличават с настъпването на педала на газта, но скоростта не се увеличава . Забелязах, че и съединителя отделя много от горе ( това го разбрах след като спрях на една стръмна улица и загасих колата - само леко докоснах съединителя и колата тръгна сама? Възможно ли е да е от горната помпа? Тя регулира ли се? П.С. Това ми е първият сблъсък с дизелова кола. Не чувствам никакви индикации за заминаващ съединител?
  18. @Buge Вече не е толкова студено, но я пробвай сутрин да я покараш извънградско с по-висока скорост, един вид да замръзне, да видим дали ще светне като на моята? @CARPERA Течността съм я сменял, вече колко цялостно са го направили не знам, само по предните джанти имаше потекла течност. И в казанчето е бистра, и едно отваряне и затваряне на капачката последния път изчисти грешката. Течността вътре много-много не се различава докъде е, но в онзи мразовит ден, когато светна баш посред път, като слязох да погледна ми се видя на макс. Сега това нещо защо се влияе от студа е интересното???
  19. Ако е много стара и абсорбирала вода,може да и влияе студа. Сменя се цалостно на4 год. В казанчето трябва да е бистро като олио. Като е студено забелязваш ли да се променя нивото.
  20. може ли препоръка за камера? Чета че картината им е обърната и показва обектите на обратната страна, на която са, което е предпоставка за инцидент
  21. А сега де,можеш ли да го покажеш илюстративно? Днес я тествах на,за симптомите,които имах и всичко е ок.,няма вече връщане на бензин.Разбира се темп. вече е над нулата,та ще видим. Ако знаех,че с подобна ревизия ще даде отличен резултат.
  22. Няма проблем, ще я закачим някой ден. Ако не си пипал реглажния винт на изпарителя, то налягането не би трябвало да се е променило кой знае колко. Максимума на такъв изпарител, който съм виждал е 220 хиляди без ревизия. Иначе е изпитана конструкция и за това не е променян като дизайн повече от 15 години.
  23. @CARPERA Да, течността е на MAX и за това предположих, че може да е от магнита на капачката. Днес сутринта температурата беше над 0 и вече не светва тази индикация. Явно е някакъв проблем с датчика, който се проявява на минусови температури.
  24. Едно и също олио с различни етикети и сходни шишета. Супа от общия казан, разпределена ,като две различни неща..Значи реалната цена на Равенола, даже и с лека надценка вероятно ,е на цената на Авеното.. Интересен маркетинг и номер , впредвид конкуренцията за изкупуване на продукта..п.с. Поне да бяха "поизкривили" дизайна на шишето и цвета ,та да стане оше по- инт :). Аз лично съм сипвал само един път Равенол на Акорда ,стана ми една идея по- Шумен и нещо ме отказа тази марка. Нещо ми е монета с две страни това масло и предвид многото, останали марки и добри масла ,лесно ще избера различното.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...