Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Здравейте отново така направих и аз смених 3.5 л. масло и нов филтър!Цената на филтъра е 80 лв. а на маслото по 38 лв.за литър
  3. И така по моята си тема в развитие! В Сливен ми направиха ново казанче на рдиатора и нова капачка,и всичко е ок само за 160 лв.
  4. Колега можеш ли да ме упътиш как да намеря сервиза на Сташо в Долна Митрополия искам да закарам моето ЦРВ за преглед и евнтуални текущи ремонти . 

  5. Приятел буквите са една до друга , благодаря
  6. Щом ниШТо им няма на апаратите е добре , ниШТо че те нямат ама нищо общо с разбитите тампони на носачите .
  7. ЗА ГРЕШКА НИЩО НЕ КАЗАХА
  8. Майсторите какво казаха,грешки изписва ли някакви,дифта да блокира при сипиране. Да не са блокирали спирачните апарати.
  9. Здавеите, колеги имам прблем CRV 2 износва много повече задните ГУМИ . Преди извесно време при интензивно спиране, всички гуми блокираха и докато не тръгнах рязко назад колата гаснеше ,майсторите се съмняват в ABS или че понякога блокира дифа. АКО НЯКОЙ Е ИМАЛ СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ МОЛЯ ДА СПОДЕЛИ
  10. На циганин вяра да нямаш.Не съм расист,от опит говоря.
  11. Взех ги от сериозен магазин свещите,аз също нямам обяснение защо се получи така.Горивните смеси уж са нормални,предния ден ходих на газаджия и пуснахме диагностика.И на бензин и газ всичко ок,просто нямам обяснение. Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
  12. Аз такива свещи за първи път виждам или те са били абсолютни боклуци или имаш ужасяващ проблем със запалителната система. На Сивика съм свалял на 50к и то френски НЖК и са били почти като нови 1-2 десети бяха изядени а тия електрода е изяден напълно все едно са на 300к и на горе.
  13. Колеги , автомобила износва задните гуми повече , на какво моге да се далжи това .
  14. Благодаря колега,днеска намерих каквото ми трябваше ще видя маслата как са и може би ще поръчам.Сега да почваме да я събираме и дано няма проблеми. Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
  15. Ако си с i-Shift - това е роботизирана механична, демек един съединител. Няма щека , а само пробки за източване и наливане на MTF масло
  16. Относно возията на Сивика наистина трябва да взема да покарам,че да видя наистина ли е толкова зле или се трае..понеже съм чувал и от колеги във форума че в сравнение с моята си вози доста по-твърдичко
  17. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 10х1L Стойност на поръчката: (10x4.95)*1,9675 = 98 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  18. Сивика ще ти е по-лек за поддръжка. Прави ми впечатление, особено хора които никога не са се качвали или карали този Сивик, че ги стряска, че някой казал или чул как колата возела адски твърдо и некомфортно, сякаш е слязъл току що от Ситроен XM и се е качил на Сивика да прави разлика. Сивика е къде по-удобен от Акорд Комби на градско. Да не говорим, че е един от ТОП семейните хечбек модели. Та към колегата с 6-та ген, просто върви, покарай и направи разлика с Акорда. После прочети кое, колко, как и защо е по-слабо при 2-та модела и си направи сметката. При Сивика проблемите с маркучи за високо налягане, вътрешни карета и като цяло полуоски и рейки, горене на масло изразено в литри и туби са по-слабо изразени. По-лек е за поддръжка и въпреки това "ужасно окачване дето друса" в същото време е доста здраво. Отделно от 1.3 на Сивика до 2.4 при Акорда, както е казал колегата Krasi-mir, разликата си е голяма. От там и цената е различна. За мека возия при Хонда има Легендата, там обаче едно обслужване е на цената на един Джаз от ранните години. P.S Която и да избереш, просто не гледай най-евтината в сайтовете. Въпреки, че и Сивик 8 си остаря, избери тази, която е видимо в добро външно и техническо състояние. Имаш и една още по-стара кола, втора която да поправяш надали ще искаш да имаш.
  19. За части колегата мисля че ще ти свърши работа
  20. Здравей Използвах стария шаблон от миналата година и вместо МОТО 25 ООД оставих твоето име Чавдар Кумчев , парите преведох чрез ePаy на банковата сметка в ОББ ...предполагам че името няма да е проблем ....???
  21. Никой не е казал ,че е задължително. Но е препоръчително , ако нямаш опит ,според мен. Ако ги пренатегнеш има последствия, както и ако ги недозатегнеш. Купих динамометричен след като скъсах два болта, а не мога да кажа ,че съм ги напъвал... Просто така станаха. Никъде съм твърдял, че всички, които не ползват такъв инструмент са обречени... Приключвам темата, не давам акъл на никого, не ме разбирайте погрешно. Беше предположение,че не е затегнал колегата някоя свещ, но очевидно има опит и не е от това. Извинявам се , ако някои се е засегнал...
  22. Здравей Чавдаре Линк:https://www.ato24.de/de/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1L - 9 бр. по 1l Стойност на поръчката: (9 бр. х 9,99 )*1,9675 = 177 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер гр.Павликени 5200 обл. Велико Търново офис Еконт ул.Атанас Хаджиславчев №17 тел.0884 654 270 Славко Савчев Парите са преведени
  23. Ок, да довърша тука започнатото. Сложих новия ибейски катализатор, изчистих грешката от компютъра, покарах 250км градско и 300км магистрала с него. Чек няма. Днес отидох на тест след напълно загрят двигател и малко каране на 3та на околовръстното (по-високи обороти). На опашка обаче имаше 3 коли и имаше чакане. Пуснах двигателя 5 мин преди да вляза и резултатите... Ламбдата беше паднала от 1.17 на 1.10, а CO се беше качило от 0.3 на 0.8! Първо обвиних катализатора, после реших, че може да е проблем с някоя от сондите (предполагах предната). Със Слави от Мотобокс няма свързване, та вечерта отидох при Боби ремапъра (някои тук го знаят) и той ми обясни, че колите ни са много „капризни“ на смеси и ако е имало каквото и да било отклонение от правилното, щеше да има чек. Погледнахме живите данни, обясни, че всичко изглежда добре. Каза също, че е пробвал да слага катализатор Евро 3 на такъв Акорд и на втория завой светва чека. Така че ме увери, че щом чека не свети, емисиите са в норма. Вероятно е апаратурата на ГТП пункта да не е изправна (въпреки, че е пункт на СБА). Ако е така, за жалост няма как да направя измерване на друго място „преди“ смяната. Мисля така да си карам, няма да меря повече тъй като нямам с какво да сравнявам. Даже мисля след месец като ми изтича прегледа да отида на същия пункт, да видим дали ще ме пуснат с тая отровна кола. И дали всъщност и как правят тест за газове. Защото колите пред мен, които минаваха ГТП, само чух, че ги изфорсираха два пъти без никакво задържане на обороти. А на моя тест аз си помолих за плъгнато OBD, иначе без него щяха да ме „тестват“. А колата върви добре, нормално. Магистралния разход на газ дори падна спрямо предния кат. ПС: Ако това говори нещо за пункта – на първия тест в листа с резултатите моделът на колата беше „Акорт“, а на втория – „Акорд Тугер“. 🤷‍♂️
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...