Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Здравийте, да попитам и аз. Търся CR-V. Скоро намерих с някакво обяснение от собственика: " Колата е внос от Италия. Без Ръжди. Оргинално е взет без ДПФ, ЕГР Софтуерно и механично е премахнат! Кара се всеки ден 216650 km - Сменено масло на ДВГ и сички филтри, кара се с Castrol Edge Titanium FST 5w30 180000 км сменен комплек маховик 217400 км - Масло на скоростна кутия, диферинциално, антифриз и маслото на кормилната рейка. Всичко със Хонда ОЕМ масла 218500 км - Сменен пистов ремък и Обтящна ролка 03. 06. 2020 - Нов Акумулатор с 2г гаранция Обслужен климатик и профилактиран до 2022 има ГО и ГТП до 02. 28. 2021, Винетка годишна до 30. 12. 2020, Платен данък за 2020 " Трябва ли да се притеснявам че са махани разни неща? Че са правени ремонти? Колата е 2007г. 222000км. Заслужава ли 12к?
  3. Много добро предложение от колегата така правя и аз изсипвам концентрат,когато ме домързи да изпръскам лятната. Вземи си едно шише спирт и когато са запушени ги полей пръскалките. Сутрин вече изхвърлих всички стъргалки и тем подобни. Взимаш зимна течност за чистачки,и спирт смесваш 50/50 спирт и течност в пръскалка може . Ставам сутрин и само пръскам стъклата ефекта е мигновен,с почистване и размразяване. Така вече три зими само пръскам,като гледам другите как стържат като замаяни та чак ще счупят стъклата. Най-добрата подготовка за зимата. Когато го дават да се застудява минус. 1.Изпръсквам лятната,сменям с зимна. 2.Ако забравя слагам концентрат зимна ,подсилвам с спирт. 3.Подготвям си пръскалка с 50/50 спирт и зимна течност. 4.Всички гумени уплътнения на колата пръскам с силикон,така винаги са меки и не залепват при минус градуси. п.п ако е много здраво замръзнало съм прецаквал моторче на пръскалките при напъване да пръскам.
  4. Ако е като моята имаш меню за активиране на усилвателя на суба и какви стойности да използва на честотата.
  5. Първо тествай акумулатора. Според мен е някой кабел наранена изолация ,при намокряне и се появява ефекта. Труден проблем за диагностика,трябва ти еладжия. Той знае как да тества откъде идва утечката,там да се търси проблема.
  6. В други твои теми ти постнах ръководството за твоята кола. Да беше казал че не ти върши работа. Въпреки че всичко пише много подробно в него https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/017.HTML
  7. Today
  8. Да, ако не е проблем да го споделиш тук.
  9. Може и тук, няма нужда от лични за такива неща.
  10. Здравейте. Колко бара налягане трябва да е капачката на разширителния съд за антифриз на ЦРВ 3 дизел 2. 2 ,140кс-2008г.
  11. Около 100-тина за двата фара,може би и по-малко не помня.Ако се решиш на лични ще ти пратя номера на човека който ги рециклира.
  12. Здравейте. Както сте описал проблема смятям, че просто акумулатора си е заминал. Вече става студено нощем, и заради това умира... А съвпадението с миене и мокро, е просто съвпадение според мен. При такава голяма консумация трябва да гърми бушон, или още по лошо да се запали кабел. Очевидно не е така, затова смятам че е акумулатора. Свалете го и покарайте с друг, ако имате тази възможност, или откачете клемите и ще си покаже след няколко нощи. Поздрави
  13. Предполагам, че вече няма да имате проблем. Като си сипахте зимната течност, изчакахте ли малко да се смеси с предишната и след това да попръскате със всички възможни пръскалки да изкара страрата течност и новата (зимна) да остане в праскалките. И да не сте вече всичко си е по местата. Аз си сипвам само концентрат първия път през зимата (защото си има лятна върте в казанчето) и на следващото сипване на концентрат си го разреждам с водичка. Все още не е замръзвала така. И според мен докато е замръзнала пръскалката не е добре да се пръска за да не изгори помпата. По добре в някое молче с покрит (топъл) паркинг, и двучасова разходка в него и колата е готова. - (е трябва и свободно време да имаш :))) П.П. в магазините има едни пръскачки против обледеняване пръскате и всичко изчезва, за стъклото говоря ако не Ви се стърже.
  14. https://www.motor1.com/news/453821/honda-legend-level-3-autonomous-car/?fbclid=IwAR1liZAFvFnx6rqFZP_3_WKrneiTHI-5lUv56yL3qMFeHRnC5NmWXgng41s Доста интересна новина.
  15. Да, пропуснал съм! Град София Тел 0886202375
  16. Колега, добавил съм „Продавам“ в заглавието. Съгласно правилата, моля добави също къде се намира колата в момента. По възможност също алтернативен начин за свързване с теб е добре.
  17. Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам тази вечер и ще ги изпратя утре.
  18. От години, ама от много години, ползвам само и единствено топла вода за махане на леда от стъклата. Нямам спукано стъкло. Водата трябва да е хладка, а не гореща. Много е важно веднага след поливането стъклото да се избърше с гумено перо за да не замръзне пак водата. Ползвам перо от чистачка, а може и от онези "гъба мие, гума суши". Чистенето на стъклото с топла вода има двоен ефект. Освен махането на леда затопля самото стъкло. Това предотвратява запотяването на стъклото от вътре, което се получава в момента, в който седнеш вътре и започнеш да издишваш топъл въздух. edit: Говорим за коли без "климатроници", реотани и тем подобни екстри, като моето CR-V 2, '03-a. Авенсиса на съпругата ми е набор на моето CR-V, обаче е друг клас кола и си има специален бутон за предното стъкло към двузоновия климатроник. Докато си сложа колана и стъклото е чисто .
  19. Масло на дизеляка на 2000 км. Сменено без да се маха несливаемия остатък от предното. Скан Снимка
  20. При включване на погрешни пинове (огледални на "правилните") гори предпазителя на имобилайзъра и автомобила не пали. Предпазителя се намира в двигателния отсек и се мери на извадени такива. Процедурата ми струваше 30лв пътна помощ и 20лв от кумова срама за решаване на проблема. Все пак всеки сам си носи отговорността, какво пише във форума и какво правим ние са две различни неща
  21. TA ми в включено, но никога не съм имал подобни проблеми. С оригиналната андроидска навигация на фейслифта съм.
  22. Може и стъклото да спука, и да повреди боята.
  23. Acura TLX. Акурата е TLX с най-високо оборудване за модела пакет TECH. 8 степенна скоростна кутия, завиване на задните колелета, активно следене на лентите, отчитане на автомобил в мъртва точка и много други. Колата е в автентичен вид и е почти чисто нова. на 20 000 км съм подменил маслото и филтрите. Колата е регистрирана, има застраховка, преглед и годишна винетка. С чисто нови гуми е. Цена около 34 000 лв
  24. Като ги полееш с топла вода, тя вода ще изтине бързо и ще се заледи. И нищо не си направил :D.
  25. И аз мислех да питам за бързо оправяне сутрин да поливаме със леко топла вода стъклата, предния капак ? Или по-добрия вариант е завиване брезент ?
  26. Колко пари ти е излезнало рециклирането? Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...