Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. oks a сменял ли си лагера на обтяжната - има ли смисъл да се подменя превантивно?
  3. Бях купувал лагер (на SKF ,за около 20-на лв.), за паразитната ролка за да го сменя, но така и не се стигна до смяната му а направо я изхвърлих, та ми остана и се подмотва някъде. Лагера на паразитната ролка, е еднакъв с лагера на обтяжната и ако искаш мога да го потърся тези дни.
  4. Странно пукане

    И при мен го има колега.Предполагам че е от амортисьорите или тампоните им.
  5. Днес
  6. Багажник за ски и сноуборд

    Говорих с момчето, купувал го е на старо и не го е ползвал защото объркал, той има сивик. На снимките не ми изглежда много добре, може да се разходя да го видя...
  7. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Наблюдението ти е съвсем коректно. Голяма рядкост са след фейслифта. Тук има един: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253679246&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&minPowerAsArray=140&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C Моят разход можеш да видиш в сигнатурата ми. Като цяло потвърждавам, че на дълъг път, магистрално, харчи 8. Градско в София - с каране по задръствания, без да пестя екстри като подгрев - дава около 13.5. Като ако караш агресивно, на много кратки дистанции, с повече задръствания в студа, спокойно ще качи и до 17. Тъй като 8ма ген е много по-тежка от 7ма ген, колата не се усеща по-бърза от 2.2 дизел на 7ма. Според мен няма да си впечатлен от динамиката на Type S, но няма и да си разочарован - 2.0 може и да ти се стори слаб, но отново, всичко зависи от очакванията.
  8. CR-V 5та ген.

    jaccomo, това, което казваш , че "един по един спирали производството на дизелови двигатели" - можеш ли да ми кажеш един производител, който да е изхвърлил от портфолиото си дизилови автомобили. Всичко това "ще" нищо не означава. Производителите се чудят в каква посока да тръгнат, понеже от една страна ги натискат за еко норми , от друга сстрана хората търсят автомобили, които да ползват ежедневно, да вършат работа с тях , а не да ги държат в гаража и да пресмятат като налеят бензина до къде ще отидат .
  9. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Аз имам и друг въпрос, при 8ма двигателя 2.4 го има само до 2010? Така ли е или просто няма обяви. Проверих във всички сайтове за продажба на коли, напиша ли 2011 и липса. Ако искам 2.4 са само от 2008 до 2010, след това само 2.0 двигател.
  10. Благодаря за подробния отговор!
  11. Мирише на нафта

    Здравей колега. Може да провериш и под задната седалка зад шофьора. Там е отвора за сондата за резервоара с маркучите за горивото
  12. CR-V 5та ген.

    Тии щото си си купил чисто нова Киа за тва ги говориш тия неща. 1.6 дизела да не би в началото да е бил проблемен ? Темата между другото е за нов модел, който още не се е появил в България, но пак се почна меренето на П*шки дизел или бензин. Та ще ви помоля да намалите спама.
  13. Просто хвани проблема...теч или разход,но такъв разход за 20 години не съм виждал,така че най вероятно е теч. За да отчита правилно датчика за нивото си налей оригинално масло 5W-20 или някакво друго каквото ти харесва и го остави на 3 мм над средата на щеката.
  14. Има ли смисъл да се подменят датчиците? И има ли нещо което задължително да се провери в сервиза, ако приемем че съм карал известно време с много ниско масло?
  15. Тука някъде пишеше, че когато ти светне лампата за ниско ниво на маслото, значи вече си за ремонт. Така, че гледай пръчката.
  16. Всички сивици имат проблем с датчика за нивото на маслото.За сметка на това щеката не лъже.Няма ли масло на нея ...значи няма и имаш сериозен проблем.
  17. DPF светна и не изгасва

    В моята книжка пише за ДПФ следното(съвпада почти напълно с горното): Предупредителна светлина филтъра за твърди частици (DPF) (дизелов двигател) Този предупредителен индикатор светва: • Когато има повреда в системата на филтъра за твърди частици (DPF). • След като тази предупредителна светлина светне, тя може да угасне след шофиране на автомобила: - с повече от 60 км/ч, или - на втора или по-висока предавка с 1500 ~ 2000 оборота на двигателя за определен период от време (около 25 минути). Ако независимо от тези процедури, предупредителната светлина мига (и на LCD дисплея се появи съобщение), препоръчваме системата на DPF да бъде проверена от оторизиран сервиз на Kia.
  18. CR-V 5та ген.

    Спорът за дизел в тази тема ми се струва безпредметен Така или иначе не съм чел/чул новото СРВ да се предлага с такъв мотор... 1.5 турбо бензин мотора очаквам да е адекватен за купето и разходът да е по-нисък от 2.0 атмосферния. Аз лично не бих купил такъв първите няколко години от производството му, за да може да изчистят "детските" болести. Като минат 3-4-5 години според мен ще е подходящ за покупка
  19. Здравейте, карам Civic 8th, 1.8 бензин. Снощи докато се прибирах светна съобщение за ниско ниво на маслото. Лампата за маслото не светеше. Отбих след 4-5 километра, загасих двигателя и изчаках 10 минути. Пороверих маслото и по пръчката нямаше масло - само мазни петънца. При контакт си светва нормално лампата за маслото на таблото. При повторно запалване съобщението за ниско ниво на маслото го нямаше. Минах през една бензиностанция да взема масло, прибрах се вкъщи. На сутринта проверих пак нивото, преди да запаля, и пак нямаше никой. Налях 1л и покри минимума. Маслото и филтрите са сменени преди около 3900км. Възможно ли е да имам проблеми и с теч на маслото и проблем с датчиците? Тази вечер ще проверя пак нивото, ще налея още литър и утре сутринта ще я закарам до сервиза.
  20. 8-ма генерация Акорд

    Да колега,благодаря.Явно е така,в менюто не излизат гумите явно е де-активирана функцията.Това ме интересуваше,явно има, защото на бележките които са залепени от Хонда СН на всички гуми е модела и номера (шаси) на моята кола то това се поръчва от клиента но от скоро вече е задължително при всички марки да го въведат.Имах Лагуна с такава екстра мога да кажа,че е много удобно при каране когато гумата почне да спада рязко компа я хваща и таблото грейва и показва точно коя гума е проблем преди да си я направил на мекица или не дай си боже да се потрошиш.ОК.
  21. Колеги, някой може ли да ми каже какъв е лагера на обтягащата ролка, че така и така ще се разглобява да се подмени и той?
  22. Странно пукане

    Здравейте колеги от скоро откакто започнаха да падат температурите се появи едно странно пукане в задната дясна част на колата (CR-V 1),все едно има нещо откачено,но не винаги се появя.Сменено е маслото на диференциала,големите тампони,биалетките и тампоните на стаб. щанга,само амортисьорите не са сменяни.Някой срещал ли е подобен проблем или да има идея от какво може да е.
  23. Всичко за Сивик 7 генерация

    На моята тапа и смених O-пръстена с нов за 30 стотинки преди една година и не е протекло още .
  24. 8-ма генерация Акорд

    Моята е като на колегата с последните снимки, вкл. джантите са същите 17-ки. Винтилите имат датчици и налягането в гумите се показва на бордкомпютъра. (с десният палец натискащ стрелката нагоре или надолу докато не се покаже екрана с налгането). Не знам обаче, ако налягането падне много дали колата ще ми сигнализира, не ми се е случвало.
  25. 1990 Honda CRX пълна реставрация

    Да, прекрасна ювелирна работа в детайли. Голям труд и търпение. Но тази игра с червено о черно ми дойде малков повече. Интериора щеше да е по-добре, ако е само черен или поне таблото, вратите и тавана. Само мокета и седалките да останат с червено. Има и коментар под видеото: Толкова много работа и да сложиш карбуратора обратно вместо пълен инжекцион + тежки джанти от '99-'00 SI и пластмасата на задното стъкло - несериозно. Хем го прави да е всичко сток, хем не съвсем.
  26. Вчера
  27. Мирише на нафта

    То добре е , че маслото не намалява , но ти го гледай да не се увеличава, че това е по-големия проблем. Прочети долните теми за ДПФ филтъра и следи нивото. Иначе мириса може да идва от много неща , но най-вероятно усещаш гадната миризма от честите регенерации на този филтър. Предполагам ги усещаш повече, когато си на място, примерно чакаш на светофар или в задръстване, а съм сигурен и че не си обърнал внимание ,че точно тогава имаш отзад и странен бяло/сив пушек.
  1. Зареди още активност
×