Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Нама по-добро от големият мотор! Дори да е излишен при кротко круизване в повечето време, когато дойде мигът на страст ... има дробове да извади мощен вик. Карам сегиз/тогиз 75 коня от D14А3 в 6-та хеч - 7-8/100 газ. Карам и същите коне, за всяко едно от 4-те двигателни колела в 1.9 тона седан вадени от J35A8 - 11-12/100 газ. Мисля че цифрите са красноречиви, но са само "сухи данни". Усещането е ...
  3. Здравейте, Нова поръчка от ATO24.de - до 22:00 часа на 31-ви юли! ВАЖНО! Сумата на продуктите от поръчката се пресмята по курс 2.15. За всяка поръчка ще бъде издавана фактура - на физическо или юридическо лице. За да се включите в поръчката, моля да напишете отговор в темата, като копирате посочение по-надолу "Шаблон за поръчка" и попълните информацията за всеки от редовете. Вариантите за плащания са следните - Чрез наложен платеж (валидно само при получаване на поръчката чрез доставка с куриер) Чрез банков превод (можете да направите безплатен банков превод от REVOLUT към посочената сметка в ОББ) Банкови плащания ще се приемат само на следната сметка - МАВЕРИК МОТОРСПОРТ ООД BG76UBBS80021039264650 BIC: UBBSBGSF ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Моля пишете само псевдонима си от форума, като основание за плащането. Моля не превеждайте пари в чужда валута или от чуждестранни банкови сметки. Доставката от Германия отнема от 1 до 2 седмици, изключаейки периодите, когато има празници и неработни дни. След като пристигнат маслата, вариантите за получаване на поръчките са следните - Лично предаване в София, кв. Манастирски ливади - тъй като през деня съм на работа, ще може да получите нещата си в кв. Манастирски ливади след 19:30 часа в работните дни, след предварителна уговорка Доставка чрез куриерска фирма за доставката са необходими следните данни, които моля да изпратите на лично съобщение или по Viber: две имена, телефонен номер и офис на куриер или адрес Шаблон с примерна поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 1x5L + 2х1L Линк: https://ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L 2x0.946L Стойност на поръчката: (63.95 + 2*15.49 + 2*13.95)*2.15 = ... лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка: O8946393O2 - Атанас Заедно с общите поръчки, вече има и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Разгледайте наличностите в линка по-надолу, където директно може да направите поръчка. Маслата, които поръчате от каталога, ще може да вземете лично веднага (след предварителна уговорка) в кв. Манастирски ливади или да изпратя по куриер, в рамките на 1-2 работни дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената в каталога също може да бъде малко по-висока. Линк към онлайн каталог: https://obshtiporachki.online/ С радост съобщавам, че продуктите на PETRO-CANADA са отново в наличност и ще могат да се поръчват от obshtiporachki.online . Отделени са от текущите ATO24 наличности, можете да ги разгледате чрез този линк - https://obshtiporachki.online/?pa_proizvoditel=petro-canada или чрез бутона горе в ляво на страницата.
  4. Така и ще постъпя. Според записките ми съм го правил скоро след като взех колата, тоест почти 2 години. Синковеца каза че така си съска, но той я кара по-често от мен извънградско и не вдига много оборотите. Относно падащите обороти от 3000 на 2500 при вкл. на климатика: Днес пробвах едно ЦР-В първа генерация с 2.0 мотор - абсолютно същото прави и на 2-те горива.
  5. На твое място, да, бих отишъл да видя колко фреон липсва. В тия коли е около 400 грама мисля. При мен специално така започва да съска като намалее и преди да откаже да хлади.
  6. И като не ти свтва таблото, как разбра че не е от имобилайзера? Причини много. Иди на майстор. А, другите живи данни, някой гледа ли ги? А в бодито връзката с таблото, (щото всичко минава от там)...... ами....ами.... още да изреждам ли. Трябва ти майстор "начетен". Може да ти е опукало таблото като са му връщали километрите да са си оставили ръцете. Да не забравяме и че елекрониката е БОШ .
  7. Много ти благодаря, колега. Целта на темата беше именно да получа мнение като твоето. Онзи ден закарах колата в един сервиз за стенд и за пореден път накарах майсторите да ми направят и проверка на цялата предница. И както си знаех - всичко е перфектно по техни думи. Като цяло доста се постараха с прегледа и ми обърнаха доста внимание, но без резултат. За мен нещата бяха почти ясни вече - рейката или долните шарнири. Рейката, защото си е проблемна при 8ма генерация и долните шарнири, защото при по задълбочено търсене на информация за техните симптоми, се оказа, че и при други автомобили са правили подобни проблеми. Много благодаря за мнението отново. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  8. st34, сменен преди 6 месеца, гарантирано в добро състояние, измерен.
  9. В другата тема ти писах "Акумулатор", ама това ELD за 33 лева не ти ли е малко съмнително? На дизела се палучава същото, паля, цъкам фарове веднага и ако изгасне, проверка на акумулатора, вече два пъти виновния е той.
  10. Bridgestone blizzak и при мен са вариант. Единствено някои хора се оплакват,че много бързо се износват и са шумни. Ще видим през 24 дали няма да сменят модела, понеже не намерих DOT24 все още. Hankook от таблицата също са вариант само трябва да проверя къде ги правеха. Преди ползвах различни диаметри на различните коли и мисля,че до 16 цола ги правеха май в Унгария, а по-големите в Корея доколкото си спомням. Преди 2 години Falken Eurowinter имах много добри отзиви и прилична цена, но сега в таблицата не ги харесват.
  11. Здравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех!
  12. Според мен и за пиропатроните и за сензорите лечението е през съпротивление под пасажерската... или смяна на сензор, ако наистина е изгорял. Може да се пробва и да се намести...
  13. Най добре пробвай и виж коя е твоята кола , все пак ти ще я караш. Хонда с 1000 куб. двигател категорично я отписвай ....
  14. За пиропатроните е ясно, не става ясно какво се прави ако има повреден сензор отпред. Там май няма лечение и трябва подмяна.
  15. При мен е запоявано съпротивление под пасажерската седалка, но така я взех и не мога да кажа повече. При руснаците имаше описание какво се прави.
  16. ELD сервиза на Хонда е 330 лв. Закупих си същият от Ali Express за 33 лв, цена с безплатна доставка.
  17. Никъде не намерих снимки или клип за датчика на коляновия вал за мотор R20A2. За това качвам малко снимки
  18. Дразни грешката на таблото.
  19. не виждам особено смисъл, дори и с части втора употреба. Просто гледам да пазя пешеходците
  20. Мерси. При мен из под жабката се чува леекинко от няколко дена. Викаш да мина да го дозаредят и да си пипам ушето? Ако нещо знаеш за новите прегледи - пиши в темата по въпроса, та да го виждат повече хора.
  21. Ето сравнително културно решение за туширане на грешките от пиропатроните(или просто деактивиране на системата). Определям го като "културно" защото може да излезе на човек и 5лв, но ще има рязане, запояване и т.н. А тук е реализирано като прост удължител. Аналогично е на описаното в руските форуми с подаването на нужното съпротивление към контролния модул. https://mikstoreph.com/products/honda-pedestrian-hood-pop-up-disabler-kit Остава обаче проблема с грешката при повредена греда и/или сензори. Колега @Yak възстанови ли системата? От колите на части трудно може да се намери някоя здрава греда и сензори.
  22. Искам да подновя въпросът. Хонда ЦРВ 2 2004 преди фейслифт, при студен двигател, след включваве на консуматор на ток - фарове, климатик, или потегляне - гасне. Извършено до момента - сменен ELD, сменено стъпково моторче и гарнитурата му. Колата е на бензин и газ. Ако оставя двигателя да работи на место 2-3 минути, без включване на консуматори, проблема отпада и през целия ден всичко е нормално. Моля за съвет!
  23. Оказа се, че е прехвърляло от мръсни и задръстени филтри. ХРВ-то го карам от 11 години и филтър съм сменял 2 пъти за 200 хил + км, обаче Мондеото вече за втори път дръсти филтрите през има няма 20 хил. км.
  24. @ceco_accord, относно прегледа, миналият месец е едно ама от вчера е съвсем различно. Сега и 2019-та година коли връщат. Има някаква драма с тия прегледи в момента. Да, при мен също така падат оборотите но не се и замимавам въобще да го правя. Просто като спре да духа студено, отивам и допълвам фреон ( всяка година го правя ) и продължавам. Преди да свърши фреона, съска обаче през клапите Явно нещо с налягането е свързано.
  25. Беше си идеална колега. Паркирах пред блока и при следващо палене се появи проблема. Не е от ключа или имобилайзера. И с другия ключ е същото положението. Акумулатора е на 100% заряд, предпазителите са здрави, на живи данни помпата подкачва, компютъра работи. Като дам на контакт не светва таблото и колкото и да върти стартера, не пали.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...