Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. "Когато виждаш дървото, в което ще се удариш, това е недозавиване. Ако само го чуваш и усещаш, това е презавиване" Валтер Рьорл
  3. Yesterday
  4. На Олимпийските игри през 1936 г. японските състезатели по овчарски скок Суео Ое и Шухей Нишида показват еднакъв резултат - втори след лидера. За да се определи кой от тях заслужава сребърен и кой бронзов медал, спортистите трябва да се състезават помежду си, но те отказват да го направят. Тогава съдиите решават да дадат среброто на Нишида на основание, че е постигнал височината с по-малко опити, докато Ое получава бронзовия медал. След като се връщат в Япония, спортистите дават медалите си на златар, за да ги разреже наполовина и след това да комбинира сребърните половини с бронзовите половини. Така се появили сребърно-бронзовите „медали за приятелство“ на Нишида-Ое, които до днес се явяват символ за благородство и уважение към съперника. Разбиране, уважение и подкрепа, най - добрата формула за израстване на едно общество !
  5. Срещат се две приятелки и едната се оплаква, че е зле със с*кса. А втората ѝ казва: - Аз се приспособих много бързо. Звъня на майстор плочкаджия. Слагам си къса поличка без да обувам гащи, и когато дойде майстора, се навеждам много ниско за да му покажа къде е пукнатата плочка, и той направо ме започва. Жената помислила и решила: - Плочкаджия ми се вижда прекалено просташко, по-добре да се обадя в Газификация. Обадила се, облякла къса поличка без да обува гащи. Пристигнал майсторът, тя се навела да му показва тръбите на газта, и в този момент той ѝ го сложил в д*пето. Тя извикала: - Ох, не там, по-надолу! На което получила отговор: - По-надолу са плочкаджиите, а аз съм от Газификация.
  6. Знаете ли защо скоростта в мореплаването и авиацията се измерва във възли? Историята на “възела” започва в далечните времена на ветроходните кораби. Моретата са били необятни, а навигацията - истинско изкуство. За да измерват скоростта на кораба, моряците използвали прост, но гениален инструмент, наречен “LOG”, или “лаг” на български. Ето как е работил: Хвърляли дървена дъска, наречена лаг, вързана за въже с възли, разположени през равни разстояния. Докато корабът се движел, логчето оставало неподвижно, а моряците засичали с пясъчен часовник (обикновено 30 секунди), колко възела от въжето ще се развият за това време. Така броят на възлите определял скоростта на кораба. Но какво означава възелът днес? Един възел е равен на една морска миля на час, или 1852 метра/час. Причината да се използва тази мярка е, че морските мили са свързани с географската ширина и дължина – 1 минута дъга от Земния меридиан е точно 1 морска миля. Това прави възлите изключително удобни за навигация. И защо тази мярка се използва и в авиацията? Летците и моряците разчитат на координати, ширина и дължина за навигация. Възлите улесняват изчисленията и правят системата универсална. Така че следващия път, когато чуете, че самолетът лети със “500 възела”, си спомнете за онези дръзки моряци, които с логчета, възли и пясъчни часовници са проправяли път през непознатите морета!
  7. Ами при мен стартера отказа и също беше от този капсулован тип. Майстора взе оригинален втора ръка и смени четките и другите "чаркове" които са достъпни за подмяна на този втората ръка. Всичко беше по спомен 70лв...
  8. @boiskii, имам, даже доста добри, 40лв струват на BGS, същите като моделът който показваш, което не е малко за такъв тип клещи. Въпросът тук е, че дори те се нуждаеха да се изпилят с дремела, за да станат тънки от - до по цялата дължина на човката им, там до където е зегера. Даже ме хвана яд, че пиля скъпи клещи ама нямаше как. Много е тесен този апарат от вътрешната стена до механизма и няма как да бръкнеш. По клиповете е едно а на живо е малко по-различно, защото по клиповете точно този апарат го няма а има подобни Ровят с доста неща, така е само, че ако има място. Има едни тънкостенни прави удърни плоски отверки, няма ги почти никъде и с тях би станало също но аз от около 45 вида отверки, нямам точно такива. Като цяло, не е нужно да се прави цялата тази операция ама...Трябва да си взема като твоята преса, само се чудя дали да е на хидравлика или с прост крик около 12 - 15 тона.
  9. Като се има впредвид, колко колеги са отговорили по темата, почти никой няма да ти каже, пазят си знанията за да ходим по сервизите.Лично аз съм сложил на марката'' STARK'' поръчана и доставена за 200лв. от сайта AUTODOC.На вид изработката изглежда много добре,колко ще издържи не се знае.Пробвал съм и спирачни апарати на същата марка и останах приятно изненадан,50000км. без проблеми и след това продадох колата.
  10. Автоматът пази мотора - карай си.
  11. Благодаря колега наистина е доста голяма играчка, но май няма друг начин. Ще се пробвам някой ден. Лека вечер.
  12. И аз съм имал доста коли, такъв проблем с намирането на сатртер не съм имал. Стартерът е консуматив, има определен брой завъртания, след което отива в кофата. На тази кола (която сглупих да купя) стартерът спря да пали - бендиксът не изхвърля и вътрти напаразно. Стартерът се оказа полски, явно е сменян, нямам представа защо, но явно оригиналният се е развалил. Навсякъде ми казват, че този стартер не се рециклира или се рециклират само четките. Соленоидът е вграден в корпуса. Оказа се, че нови стартери за този клозет има само AS PL- полски боклуци, които не желая да слагам, защото е автомат и не се знае след още колко седмици ще вляза в същото приключение. Отидох в магазин за Honda части, казаха ми: "стартер няма" и ми дадоха този номер: 31200-RBB-004 да си търся сам. И наистина няма. Такова чудо по намиране на част не съм предполагал, че може да съществува. Намирам някакъв, слагам го и я пускам да се продава.
  13. Имал съм доста коли, но никога не съм сменял стартер, дори четки... Какво му се разваля на стартера толкова често и защо не може да се ремонтира?
  14. Ако имаш възможност да си купиш кокаин Господ ти казва ,че имаш твърде много пари . Марлон Брандо
  15. Колата е акорд 7, 2007г, 2.4 автомат. Някой сменял ли е стартер на такава и ако да, какъв е сложил? AS PL са боклуци, карат по 2 години и пак приключение, а то май няма други на пазара. Такива с външни, шалтери ли са, електромотори ли, събират ли се? Отгоре има една шибана тръба на парното и няма място. Досега съм имал други марки коли, ама като този боклук не съм имал, кола да се разваля толкова много не съм имал, и с такива проблеми в намиране на части. Сменям стартера, ако трябва ще чакам от Ebay месец и я пускам да се продава.
  16. Истанбул ,опушена одая ,старият манафин лежи на смъртен одър .Покрай него се суети и тутка младият му слуга и любовник,докато минава покрай главата на ментора си без да иска пръдва. Стареца със сетният дъх едвам промълвява: -Милият ,аз душа бера ,а той флиртува с мен.
  17. Колата е акорд 7, 2007г, 2.4 автомат. Някой сменял ли е стартер на такава и ако да, какъв е сложил? AS PL са боклуци, карат по 2 години и пак приключение, а то май няма други на пазара. Такива с външни, шалтери ли са, електромотори ли, събират ли се, отгоре има една шибана тръба на парното и няма място? Досега съм имал други марки коли, ама като този боклук не съм имал, кола да се разваля толкова много не съм имал, и с такива проблеми в намиране на части. Сменям стартера, ако трябва ще чакам от Ebay месец и я пускам да се продава.
  18. Бултрако ми казаха днес 120к което ми се вижда нормален пробег все пак знаем какво е качеството на оригиналните части на Хонда. Та сега реглажа първо като дойдат гарнитурите към края на месеца.
  19. Плацикането на газта в бутилката е нормално да се чува, ако тръгнеш и спреш рязко и слушаш конкретно за него. При мен при първоначалния калпав монтаж бяха абсурдно изкривили рамото на поплавъка в бутилката и се чуваше чукане от него/рамото в бутилката. Това вече не е нормално.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...