Цялата активност
Този поток се обновява автоматично
- Последният час
-
bumbum started following Продавам оригинални лети джанти за Honda 18"
-
Здрасти, включваме се с тези неща: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-smo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL SMO SAE 5W-30 1x5L + 2х1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-otc-protect-c12-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL OTC Concentrate Protect C12+ 3x5L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-atf-t-ws-lifetime.html Вид и количество: RAVENOL ATF T-WS Lifetime 1x10L + 1x1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-getriebeoel-epx-sae-85w-90-gl-5.html Вид и количество: RAVENOL Getriebeoel EPX SAE 85W-90 GL-5 – 1x4L + 1x1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-vsg-sae-75w-90.html Вид и количество: RAVENOL VSG SAE 75W-90 – 2x1L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL Bremsflüssigkeit DOT 4 – 1x 0.5L 40.95+9.49+9.49+26.95+26.95+26.95+99.95+12.95+37.95+10.95+17.95+17.95+6.95 = 345.43 345.43*2.15= 742.67 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Поздрави
- 1 reply
-
- 1
-
- Днес
-
Не може или засега не се е чувало някой да го е променил. Даже по Келвин щеше да е добре, защото доколкото помня стъпката за единица промяна беше равна на тази по Целзий, като разликата е нулата за двете скали. В случая, на колата ти е по Фаренхайт, която се преобразува в Целзий по доста по-сложна формула, но отговорът е както въпросът за стъпката на радио честотата - не се е чуло някой да е успял. Питано е многократно и за двете, и освен отговори "не може то да не може", друго не сме чули. Ами дерзайте, хора, нека и ние научим нещо!
-
Може да си го поръчаш вече и в България.
-
@Mr.SOHC, предполагам, че или си фен и си правиш сам автомобила/ите или си майстор и с това се занимаваш. Което и от 2-те да е, значи си наясно, че неоригиналните части към 2025-та година не са същите като същите части през 2010-та година. Да, не е задължително да са оригинални, така е. Масово обаче, неоригиналните части са с изключително лошо качество и марките не са това, което бяха. Затова е добре на места, където да се направи ремонт е трудно, да се вложат оригинални такива. Сегменти може и за 50лв да вземеш, ако имаш добрите отстъпки, проблема обаче не е в цената, а в работата после. След като смъкнах съединител Exedy на няма 60 000км на нитове с тропащи пружини, става ясно, че това няма общо с онова Exedy, от онези години. Не бих сложил никога неоригинални сегменти, дори аз да си го сглобявам мотора, защото после работата пак е двойна. На твоят човек там, не вярвам да е много по-различна колата от масовите FN2-ки, но ако е, може да споделиш. Тази кола а и като цяло K20A мотора си хапва масло още от завода. Затова му смениха и вискозитета и официалните препоръки на Хонда, рязко скочиха от 0/20 към 5/40. Този мотор не пипа масло единствено ако се кара спокойно. В противен случай, нещата са по-различни. Това не го прави нито лош, нито с проблеми, наясно си. Единствените мотори на Хонда на които се препоръчва 5/40 са на S2000 и Type R до 2011-та година пък всеки може да кара и с 0w8 ако иска. Стандарт сегменти Riken OE - 188лв на бутало в Бултрако. В amayama са 45 долара без доставка, моето е пак над 100лв на бутало. Неоригинални както написах, не бих гледал. Неоригинални гарнитури също, че текат като лейки.
-
Свещите ги смених на предната ми смяна на малко. Нямат и 6000км от както ги смених. Същите се като тези от снимката. NGK Laser Iridium. Само бобини ще ми трябват.
-
@pexlivan87 За двигател R20A2 CRV3 Gen е бобина и свещи. Бобини и свещи за R20A2 CRV3 Колегата @Ronin7Наско от общите поръчки предлага добри цени на бобини и свещи. Кординати на Наско тук https://forums.hondabg.com/topic/122111-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-16-ти-юли/
-
@Hanchko Там е потока от входящ въздух и щом е счупена е възможно шума да е там. Втора употреба здрави сигурно има. Самото име резонаторна кутия,и защо е там е ясно. Без нея разкачи маркуча и ще получиш отговора.
-
Свали я - залепи я - върни я. Бръжденето едва ли е от нея, но е добре да си е здрава, за да си върши работата обемът и.
-
pexlivan87 started following Избор на бобина
-
Здравейте! Имам една дилема при избор на бобини. В сайта ми дава, че и двете са подходящи за моят двигател. Но визуално като гледам снимките ми изглеждат много различни с различна височина. Сайта ми дава че са подходящи за моят двигател. Но аз не съм на 100% убеден. Не съм сигурен коя от двете да избера? И дали тази марка е добра или да търся други бобини от други производители? А причината за смяна е проблемна бобина на първи цилиндър. Прекъсва на топъл двигател между 2000-3000 оборота. Ще сменя и четирите! Ще съм благодарен ако някой сподели мнение. Благодаря! VIN: Бобини:
-
Знам я тази резонаторна кутия. Преди време като свалях бронята видях, че е спукана. Ще трябва да я проверя и нея. Ако се е счупила повече трябва ли да търся друга или може да се кара и без нея? Благодаря много за съвета!
-
При подобен проблем може да се махне модул мигачи за да се види дали е от него. Вътре в него има две релета ( в случая червени) отговарящи за ляв и десен мигач: Има вероятност да е залепнал контакта на някое от тях: При изваждане на релето ако продължава да свети някой от мигачите да не забравяме, че мигачите премигват и при отключване и заключване ( централното) и проблема може да идва и от там.
- Вчера
-
Emo74 started following FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
-
Здравейте, някой пробвал ли е Mobil 1 Esp 5w30 formula P. В тойота форума,бяха писали,че е същата рецепта,като старото мобил 1 5w30 esp.
-
https://www.oil-club.ru/forum/topic/93266-mobil-1-esp-formula-p-5w-30-api-sn-svezhee-made-in-turkey/ Новото esp 5/30 по dexos 2.
-
Ivan_Ch started following Андроид мултимедия съвместима с оригиналната навигация на Honda CRV 3
-
Моят съвет е да се гледа колата на канал, а не на подемник. Относно луфтове в окачването и накрайниците в рейката това има значение. При увиснали колелета кинематично елементите са в друга позиция, а на земята са си в работната зона. Пукането в крайна фаза на спиране може да е от долни шарнири, но те трополят при движение по паваж и ситни чести неравности по асфалта. Да се провери и как стоят накладките в апаратите. Достатъчно е при завъртян волан, примерно наляво, да се ритне гумата по протектора - челно в него.
-
Смола от бор става и с мокри кърпи за грим! После стана още по интересно, когато жената откри че са и свършили, а сме на почивка! Ма оцелях....
-
Само ,че 7 генерация няма макферсон........
-
Това някой пробвал ли го е, дали ще свърши работа? https://www.masterhaus.bg/bg/product/207948-izopropilov-spirt-alkohol-ipa-500ml-s-difuzer
-
И аз това бих предложил - тампоните на макферсоните.
-
Това е нормално. Нарича се "обратна връзка" с терена. Колкото по-широки са гумите, толкова по-осезаемо е, особено в коловозите на асфалта.
-
Промий добре старият клапан и ще си бъде пак работоспособен.
-
Здравейте колеги, От две години съм горд собственик на Honda CR-V 2017 1.5T Touring, внесена от САЩ. Колата е добра, но ме дразнят две неща: - Радиото приема само станции с нечетни честоти (USA стандарт); - Температурата е в "Келвини". Ако може някой да сподели от опит, може ли тези дразнения описани по-горе да бъдат оправени? Предварително се извинявам, ако има пусната такава тема (аз не открих такава). Хубав следобед на всички и благодаря предварително за информацията!
-
Здравейте, от скоро имам Легенда и това ми е първия пост във форума, не съм многo технически грамотен и избягвам да давам съвети на тема коли. Просто имах същия проблем с притрисане и леко колебаене на оборотите при палене на студен двигател и реших да споделя какво оправи проблема при мен. Нямам газова уредба. Проблема изчезна след като смених PCV valve. Купих частта от АУТОФИКС ПАРТС, понеже от Бултрако ми обявиха 20 дена за доставка.
-
dreme се регистрира във форума
-
И съм объркал горе написаното По-скоро е ПУКАНЕ отколкото тракане / хлопане. Също още един въпрос: Тези Акорди 7ца имат ли втулки на рейката ?
-
Предстоящи събития
No upcoming events found