Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. В допълнение - ABS също следи всяко колело по отделно и при значителна разлика в скоростите спира да работи (светва лампата на таблото). Моят опит с 3 други марки автомобили с ABS показва, че един размер нагоре/надолу в ширината или един размер нагоре/надолу във височината - не влияе на ABS и той продължава да работи. Не ми се е случвало да карам кола с 3 нормални гуми и една "патерица" и не знам дали при нея влияе на ABS.
  3. Ама колега Митко Йотов, какви ги говориш / пишеш, моля те!!! Все си мисля, че в този форум сме се събрали за да говорим сериозни неща и да си помагаме един на друг, а ти изведнъж избухваш с това: "Един приятел смени ДОТ-а с по-висок и му протече тръбата на съединителя". Там връзката е метал в метал, подобно на конусна сглобка. И даже от сервиза (оторизиран!) са му казали, че било от ДОТ-а, така ли? Кой е този сервиз? Вероятно е оторизиран да дрънка глупости на хората, които не разбират. Мисля, че доста хора ще искат да знаят, за да не стъпват там никога. ------------- Колкото до цитата, който даваш - чете ли го докрай? Пише, че течност 5.1 е много трудна за намиране и скъпа. Намира се за 25 - 30 лв за литър (това е в първия линк от гугъл за "дот 5.1 цена", към е-маг). За сравнение - ДОТ 4 е около 20 лв за литър. Но не цената е важната, да ти цитирам ли още 1-2 неща от твоя линк, например за гумените съединения и уплътнения: DOT 5.1 Сравнително нова (въведена през 2001 г. !; б. а.) спирачна течност на силиконова (???) основа със силно подобрени антикорозионни качества. Предимства: - превъзходни качества в сравнение с горните типове течности. Има много високa температура на кипене, независимо от погълнатата вода; - съвместима с всички гумени уплътнения. (Това изключва вероятността на приятеля ти да му е протекла тръба с гумени съединения.) 3. Aкo имате финансова възможност, използвайте по-висококачествените DOT4 или още no-добрите DOT5.1 спирачни течности. Не съм сервиз, правилно предполагаш - не правя спирачни апарати, нито течност, но ти гарантирам едно: на тази планета няма нито един корозирал и блокирал спирачен апарат или спирачен цилиндър заради спирачната течност и нейния ДОТ. Всички корозирали и блокирали спирачни цилиндри и апарати са блокирали заради влагата в спирачната течност, която не е бил подменена когато е трябвало. Както сам каза по-нагоре: "... но ти си знаеш..." и с това предлагам да приключим. Кой разбрал - разбрал. Който не е и не е сигурен - горещо му препоръчвам да следва предписанията на производителя, които със сигурност са правилни. Дали другото е грешно - 10 човека = 11 мнения.
  4. Сега, има доста по-умни глави от нас, които са сметнали дадена кола/модел , с какви гуми да бъде и това би трябвало да е оптималното решение за теб - а не да си правим свободни съчинения и да гледаме кой "специалист" какво е казал. За гума 18-ка височина от 60 си е прекрасна - дори и за дупките по нашите пътища. Ако минаваш на по-малки джанти, поне гледай да са 17-ки . Обаче този размер джанти и гуми, е по-скъп от 16-ките и ти предполагам затова си се насочил към 16-ки. Не забравяй и едно много важно нещо: в багажника имаш и една "патерица"-резервната, която е изчислена като височина за твоя оригинален размер гуми и ако допуснем , че случайно спукаш някъде гума и я сложиш нея, тази разлика от 20мм. която се получава между оригиналния ти размер - 225/60/18 и този който искаш да слагаш- 215/70/16 може така да ти "предпази" и задния диф, и други неща ....,че възможните счупени неща по окачването за които се притесняваш, ще ти се видии.... Ти си преценяваш, а аз реално исках да ти кажа, че тези модели гуми на Hankook стават и е добър избор - а ти какво ще правиш от тук нататък, си е твой избор. Успех.
  5. 130 лева за оригиналната шайба, не знам защо си направил този компромис за 20 лева и 100 лева за смяната.
  6. Здравейте колеги, от няколко дни забелязвам, че на единия ксенон светлината розовее. Това от крушката ли е? Ако е какво бихте препоръчали? Става въпрос за cr-v 3 2008 бензин Изпратено от моят COR-L29 с помощта на Tapatalk
  7. Никой ли не е пробвал с реглаж на предница и задница за проба ?Моята си се връща нормално волана ,обаче пък няма втвърдяване при високи скорости -150 160 км/ч ,при тези скорости имам усещането за неуправляемост ,волана олеква още повече ,даже още при 130 почвам да губя контрол -усещането е за огромен луфт в кормилното предаване ,пък такъв на практика няма ,реглаж е правен но е все така .
  8. Височина 80 едва ли ще пасне. В официалните спецификации са дадени 215/70R16 103S. Защо колата да стане по-ниска? Слагаш по-малък размер джанта и компенсираш с по-голяма височина на гумата. Общия диаметър би трябвало да е същия. Поне така е на теория. На практика може и да е друго. Намерих това като обяснение за по-малкия размер за зимна гуми. Дали е вярно... Нямам представа. Но звучи логично. https://www.thoughtco.com/why-downsize-your-winter-wheels-3234481 Иначе, не ми е никакъв проблем да остана и с 18ки, дори ще ми излезе по-евтино, отколкото ако взема 16ки+джанти. Просто се чудя кой вариант е по-удачен от практична гледна точка (не от визуална).
  9. Никой ли не се е заигравал с тия неща колеги ??? са ше трябва аз да откривам топлата вода сам
  10. Грешките бяха P0193 и P2199. Първата за датчика на горивото, втората за дебитомера. Колата от като я закупих е с монтиран Powerbox и според сервиза, оттам идват проблемите и с тези грешки. За сега го махнаха и ще видя как се държи колата, а за напред явно трябва да се чипоса от човек разбиращ от работата си.
  11. Същата гума е колега, загледай се в надписа на самата снимка, просто в сайта не са изписали цялото име в заглавието
  12. Продавам OEM фарове за мъгла за Prelude 5 заедно с пластмасовите детайли, с които се монтират към бронята, и с бутон за включване. цена: 100 лв Ако имате интерес, моля на телефон О888 656 9I8 Ето как изглежда прелюда с такива фарове (снимката е от мрежата, само за онагледяване):
  13. Грешките ,които са изтрили какви бяха -нещо датчик колянов /разпр.вал да е имало ?
  14. Напълно подкрепям ogi28b то това е доста сектантско, ми на франсетата като пише на капачка та esso и total друго няма. Пък за маслата Хонда препоръчва например 5w30 a сектата ако може даже и 0w0
  15. Mad`Head

    Халогени

    Точно така пасваш фейсова броня на твоята кола и си ти.
  16. Митко Йотов

    Размери на джанти и гуми

    Точно!Но май не те разбра.
  17. GeorgiD грешката ти е, че като връщаш буталото на апарата пробката трябва да е от вита, за да излезе най мръсната течност навън. Сега просто една по една отиваш четирите проби, слагаш маркуч мисля 6мм и някакъв прозрачен съд да следиш кога ще стане течността като тази която доливаш в казанчето на помпата. Сам без да пипаш педала 10 мин. на колело. Трябва приблизително полувин литър течност
  18. Да, защото системата за стабилност (VSA) следи скоростта на въртене на всяко колело, за да следи траекторията на автомобила. Съответно предните ще се движат с различна скорост от задните и може да имаш проблеми или просто да даде грешка и да спре да работи. ПС: Извинявай, сега се сетих, че не всички модели имат VSA. Ако имаш, това, което казах, важи. Ако нямаш, пак бих съветвал да са еднакви по размер, чисто откъм стабилност на пътя.
  19. Благодаря за отговорите Ако съм разбрал да си я слагам и отпред на 60 , да не правя тия гимнастики отпред ниски отзад високи ?!
  20. Ето ти го този модел за който питаш, а и както ти писах по-нагоре точно такива и от това място, взех миналата година за детето и тя е доволна. https://www.primex-bg.com/215-65r16-98h-w452-winter-i-cept-rs2.html А ето и тези другите с размера който си дал: https://www.primex-bg.com/215-70r16-100t-w320a.html Третатата генерация с 16-ки, ще е грозна картинка, също ще стане и доста ниска, а това с повечето каучук ......... Също, едва ли ще намериш подходяща гума 16-ка за теб, с височина на 80 /щом искаш повече въздух и каучук/, но на височина 70 може и да намериш, та си прецени добре нещата / още повече , че безопасността ти е приоритет/.
  21. Konstanntin

    Въпрос за srs

    Благодаря , ще пробвам без комп да изтрия грешката.
  22. На казанчето си има белег за мин. и мах. - просто огледай. Пробката е с нормална резба на завиване и отвиване / по часовниковата стрелка - завиваш, а обратно на часовниковата стрелка - отвиваш/, така че няма да сбъркаш посоките. И не стягай много за да не скъсаш пробката. Даже , за по-лесно първо сложи на шестограма на пробката лулата /с нея е по-удобно/ и след това нанижи маркучето на отвора. И пак ти казвам - следи течността в казанчето, за да не засмука въздух, че после ще береш ядове / не че е сложно - а просто защото не си го правил до сега/. Естествено имаш и опция, да го направиш с някой познат, който разбира и го е правил, та го прецени - иначе ти желая успех и да се похвалиш после.
  23. Продавам Зимни гуми Фулда Кристал Монтеро 3 205/55/16 с дот 3815, купувани Февруари 2016. Не са лепени и нямат балони. Джантите са фабрични Хонда 16-ки, 6,5J, прави и без заварки. Намират се в София. Контакт: 0883209840 - Станислав
  24. Но да са еднакъв размер на всички колела. „Проблемът“ от по-голям размер гуми е, че километражът ще ти отчита малко по-ниска скорост, защото за едно завъртане на колелото колата ще изминава по-дълго разстояние отколкото километражът е калибриран. Но тя по принцип си показва по-висока скорост, та не се знае дали няма да стане по-точна. Може да се сметне сигурно, но не ми се засичат отклоненията :]
  25. Фабричната аларма/имобилайзер може да дава ядове.Няма логика 1 път да пали, 1 път не и да се движи без проблеми след това.
  26. Ако винаги пълниш до горе а си го забелязал това от скоро отиди да прегледат колата да не стане беля.Или преди да я запалиш извикай някой приятел но да разбира поне малко от ДВГ и тогава палете и гледайте то ще се види щом е от коша.При мен миришеше в купето,много не приятно.
  1. Зареди още активност
×