All Activity
This stream auto-updates
- Today
-
Ще е от полза,всяка подробност..!
-
Здравейте! Първо трябва да е ясно, че няма как влагоабсорбатора да изсмуче влагата от всичките 100 кв.м. ако стои само в едно помещение. Да, ще има някакъв ефект, но не е като да го местиш от стая в стая. Аз затова и при избора си прецених, че е по-добре да взема такъв с по-голям капацитет на обезвлажняване и да го включвам през определено време в различни стаи. Най-често го използваме във всекидневна/кухня през нощта за 2-3 часа. Честно казно не е "комфортно" да си в една стая с него. Чува се компресора и се усеща течението, което създава (то иначе няма и да има ефект). Напоследък просто си стои тихо в ъгъла Мога довечера да направя клип по време на работата му и да замеря децибели с телефона. Аз купих този https://obezvlazhniteli.pazaruvaj.com/inventor/eva-ii-ep3-wifi20l-p391407049/
-
Bekario changed their profile photo
-
Зависи какъв ефект се гони. Ако е само за обиране на влага, всичко би свършило работа. Ако обаче е и пречиствател и овлажнител, препоръчвам Дайкин. Средства, най добре да не се пестят. Лично аз понеже ми трябва само за изсушаване (на прането), ползвам от Метро една Аляска вече 9 години.
-
JHM started following Избор на влагоабсорбатор.
-
Здравейте бих искал насоки,за избор на качествен и на добра цена влагоабсорбатор(от колеги ползващи такъв),за домашни нужди и до 100м² площ?
-
AlexL started following Избор на газов инжекцион
-
Здравейте, има ли някой, който си е монтирал ГУ на Civic X? Моля за съвети за избор!
-
AlexL joined the community
-
Благодаря! Освен за Хонда Акорд, в сайта има инфо и за други марки и модели.
-
@Rakeem, може да е така и да има разлика, не съм се интересувал. Това което съм чел за моят автомобил е, че всички са по-доволни с афтърмаркет нови Sachs после. Единствената причина поради която ги оставих е, че ми се струват здрави все още. Когато дойде време ще сложа със сигурност афтърмаркет. Пак ти казвам, че голяма част от този автомобил по окачването е на европейски производители - Sachs и TRW. Не си заслужава ( за мен лично ) да набия 3 пъти повече за една и съща част, била тя тампон, накладки ( които за нашите Сивици са на Textar i Jurid OE ), амортисьор, носач, биалетка и тн.. Политиката на Хонда относно ОЕ частите така и така е сбъркана в Европа и обявяват абсолютно нереални цени за някои основни части по обслужването на колата. Това са ОЕ накладки. Виждат се производителите на предни/задни. Знаеш сигурно, че Jurid също са "German friction company" Ето и афтърмаркет Textar, да ти кажа, разликата е никаква.
-
Защо пак слагаш стария? Сложи го да зареди и трябва да се изчака малко и тръгва ако всичко е ок разбита се. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
-
Ivaylo Serafimov changed their profile photo
-
Попаднах случайно на този сайт: https://www.startmycar.com/honda/accord Доста нагледно са представени нещата по нашите автомобили и се надявам да са ви полезни!
- Yesterday
-
stanio1981 started following Вибрация при натискане на съединител на първа
-
Вибрация при натискане на съединител на първа
stanio1981 replied to cstms's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
Здравейте, колеги? Аз имам същия проблем, някой намерил ли е решение!? -
Да. Просто успя са събере 1 обиколка. Иначе видяхме преди това че дори Окон имаше шанс да е в челото.
-
Най добре си беше когато един час се биеха за пол, беше си направо едно малко състезание. Сега мога да гледам последните 10 минути и все едно съм гледал всичко, абе ялова работа. А що се отнася до късмета тук той няма нищо общо просто момчето е много, много бързо за това пък едно от момчетата в моя тим е много, много бавно и направо ми идва да го ударя с черпака по главата .
-
Кермит извади късмет иначе Алото го отнасяше. Нямаше много инциденти , като изключим другият дето щял да става шампион. Ами видя се няколко пъти че е много кофти когато има бавен автомобил. То и инцидентите тогава ставаха. Дифузия няма как.
-
Ако "очиларката" и фаровете са си на мястото, капака не се блъска в тях, както и да го затваряш. А влагата отвътре наистна може да не е конденз.
-
По същият начин се държаха и моите оригинални, докато при афтърите на Закс се връща сам. Имат конструктивни различия. Моят майстор твърдеше, че са маслени оригиналните и ако сложа тези Закс ще стане още по-твърда. Е прав се оказа. Иначе, че не са мръднали, имам предвид че си вози по същият начин като в началото и нищо общо с оригиналните, стана си със 'спортно' окачване.
-
stoychev2002 changed their profile photo
-
Здравейте купих друг диск от олх, но пак не тръгва навигацията, какви са вариянтите за да се подкара? Казаха ми, че може да е зацапано окото, но като сложа диска сваля софтъера и после като сложа стария ми изписва, че има по-нова версия.
-
Ivaylo Serafimov joined the community
-
Добре е след като караш на газ, от време на време поне веднъж на 7-8000 км. да покараш колата само на бензин поне 250-300км. Ако не ти се кара на бензин отиваш при газаджия да види кое как е с настройките, той вижда всичко и на бензин и на газ, и ще ти обясни какво да направиш или той ще го направи.
- 1 reply
-
- 1
-
-
BatNasko started following Обща Spring Sale поръчка на масла от ato24.de - до 1-ви май
-
Благодаря ти за коментара. Успех. Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk
-
Ok! Според теб, човека е достатъчно коректен. Добре, може би така го познаваш. А ето ти в моят случей, разговорът ми с него. Аз питам: Кажи ми, какви екстри липсват на колата? Той: Това е легенда, тя винаги има всичко! Аз: Да това е легенда, но виждам че на твоята и липсват поне три екстри. Дистроник, Подпомагането на спирането и парктроник. Той: Те тези са без парктроник! Спомена ми, че имал още един Легенд, но той не се продавал защото го карат и излизал на 35 000лв и причината, да продава черният за които разпитвах е че го дразнел че нямал дистроник. Е чакай де, Нали имал всичко? Апосле излиза че няма. Спомена и че колата е имала удар само отдолу и се наложило да смени някаква греда (така я е закупил от някакво посолство в Швейцария) и ме уверява че други проблеми нямала. Аз: Жабката претапицирана ли е? Той: НЕ нищо не е претапицирано (казва го вече засегнат и леко ядосан) Ако се съмняваш в колата изобщо не идвай да я гледаш! През цялото време твърдеше че колата няма никакви забележки и се държеше по телефона с голямо самочувствие, което аз не уважавам от страната на бъдещ клиент и изобщо през цялото време се говореше трудно с него защото самочувствие не липсва и то голямо. Няма добър ден, няма довиждане или дочуване, няма никакво възпитано обръщение, абсолютно хладнокръвно държание по телефона. По рано накарах и приятел да му звънне и да научи ако може нещо ново, защото аз разбрах че няма да мога, понеже задавам неудобни въпроси. От там научихме че колата има история до 80 000км по книга и се губи история около 60 000км до сегашните над 140 000км Цената е нагоре защото се наложило да я обслужи (Естествено аз щях да искам бележка за това от лицензиран сервиз, при покупка) Въпреки всичко това, аз речих да видя колата и се разбрахме с него че предният четвъртък (25 май) ще пътуам за Пловдив. Добре каза той, обади се като пристигнеш, ако не мога да дойда, ще пратя някой, да ви покаже колата. Повече от час, чакахме, докато накрая дойде синът му. Готино момче, добре се говори с него, майтапи имаше. Сега да кажа за състоянието за колата. От вътре чудесен интериор и много запазен от което съм впечатлен. Жабката е наитина претапицирата. Кожата е съвсем друга и с просто око се забелязва а и гънките отстрани, достатъчно говорят. (Освен ако Бай Иван в завода на Хонда не я е слагал на няколко ракии) Но като цяло много ми хареса салона. Бутони, волан, махагона и всичко останало в много добро състояние наистина. Нека сега разгледаме колата отвън. Тук вече нещата, никак не стояха добре. Колата има сериозен удар отпред, който изобщо не е коригиран добре. Линия калник, капак, калник, беше много зле. Никаква симетрия, единият калник почти опира капака, фарът излиза над калника. Успях да погледна и очиларката която изобщо не беше добре изправена и стоеше крива на вълни. Бронята доста увиснала на поне 7-8мм. от фаровете. Виждаше се че трябваше доста работа по тази кола за да има добър външен вид. Единият халоген беше доста по жълт от другия а фаровете едвам доловимо с различен нюанс, нормално ако са сменяни по един брой. В задната си част също се губеше симетрия в линията калник и багажник. Предната броня изглеждаше скоро боядисвана и намерихме и следи от паста за пастиране по калника. Фаровете бяха грозно надрани от аматьорско пастиране. Последното което си помислих е че колата е блъскана не само в швейцария, а тук отново и то скоро. Достатъчно ми е и това че продавачът не дойде лично. (Може пък найстина да е имал по важна работа, а и по добре) В обявата му няма никаква информация. Продавам Хонда легенд от Швейцария и това е. Легендата е изключително интересен, добър и луксозен автомобил, но никак не му стой, лошият външен вид. Много голям % от сделката се крие в отношението на двама души. Няма ли уважение, лъжем ли се, няма как да станат нещата. После пак ме искарай мене какъвто искаш. Заключвам: Аз не виждам, коректност, от страна на човека, за който ти твърдиш. П.П. Забварих да споделя, за някой от последните ми въпроси който засягаше пак Легендата с всички екстри, която той притежава. Попитах го за обдухването на седалките, че май и то липсва. Е какво да направя само неудобни въпроси задавам. И кво да каже човека, имало топло и студено ми каза.
-
Здравейте, преди малко бях на ГТП и там ми казаха, че колата не ми работила оптимално на бензин (не покривала нормативите) и за да се оправи това, трябва да се направи реглаж на бензин - центровка. Имам Хонда Акор 7, 2.4 автоматик - бензин/ газ. Карам колата само на газ. Искам да попитам някой имал ли е подобен проблем да не му работи оптимално колата на бензин и къде си е правил реглаж на бензин - центровка. Този термин реглаж на бензин - центровка не е ли същото като реглаж на клапаните, защото това го правих януари месец. Благодаря на всеки, който отдели време да сподели мнение.