Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Никой ли не знае къде заваряват пластмаса качествено ?!
  3. Здравейте притежавам Хонда ЦР-В 2 генерация, 2002г. 150 кс. 2000 куб., бензин -гас. При включен климатроник, след като поработи малко автомобила, така наречения съединител започва да преплъзва и колата спира да охлажна. Едната от перките, която е разполажена зад радиатора, първоначално се върти леко и в последствие спира да се върти. Казаха ми, че проблема най - вероятно идва от тази перка и сигурно е електрически и дори и при първоначалната работа на перката върти само на първа степен ( слабо ). Моля, дайте ми накаква насока от къде идва проблема.
  4. Ще се радвам да е така, защото избора с автомата е маааалко по- голям! По мой спомен обаче, когато съм засичал теми, постове за тази кутия в комбинация с този двигател (шестака) , съм оставал с впечатлението, че единственото нещо, което може да се направи в търсене на траен резултат е …да замениш кутията с ръчна! Може и да бъркам, но аз за това като търсих моето купе (което продадох преди години и сега дълбоко съжалявам) пак търсих само ръчка. Ако е така както ти казваш ще е страхотно , кой не иска повече коне и автомат?
  5. Здравейте интересно ми е ,Колко колеги са с акорд 8, 2.4 бензин ръчна кутия без значение седан или комби?
  6. Today
  7. Датчика се намира отпред отдолу/най- добре се вижда наканал/, под бронята. Достъпа до него е лесен, на щипка се държи! Най- вероятно е строшен, че лесно достигат камъчета до него! Това е! Цената в алиекспрес е символична и вършат работа!
  8. Маркуча за високото налягане от хидравлична помпа към рейката е комбинация от тръба и маркуч! Щом капе е за смяна/детска болест на 15 годишните ни коли/. Фирма "Веста - Ви" Стара Загора ти подменя маркуча, като използва твоята част от тръбата, кербова + всички успокоители и т.н. и става много добре! Правих при тях преди 2 седмици! Използват много качествени маркучи! Много колеги се оплакват, че след смяната се получава шум при въртене на място на волана- при мен го няма!
  9. Колега, я качи снимки на тая тръба (ако все още пазиш де), защото моя маркуч е леко спукан и капе, ама тая дължина от 60см която описваш, не разбирам за коя тръба става дума. Благодаря!
  10. Здравейте, Седми тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 166 800 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6340 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 540 л. Shell, Kruiz, Gazpromб Avia, Лукойл; 11) Kтм = (430л./ 4.0 л.) = 135; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране по жегите и малко градско около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (че и отгоре))); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox). Имам съмнение, че нивото е леко спаднало (около мм или малко повече) на щеката.
  11. Привет, Грешно се изказах, махам кабела на бабината, подавам директен + за 5 минути почва да духа студено като преди, аз мисля че ако е под товар компресора за това време ще изгори бобина. А и моста който пуснах беше с по малко сечение кабел и незагря. Мислех че е дал късо кабела от бушона до бабината, смених го, поставих бушона и пак гори.
  12. Ще диря да го видя има ли нещо вътре, че само в радиатора поглеждам, а ме чака път по морските жеги.
  13. Важното да не е прегрята. Ще го сменя при първа възможност. Много криво е навряно разширетелното казанче в тоя голям “кош”.
  14. И още 1 отпада. https://www.drive.ru/news/acura/6108dfcf1a08dc39807bc47f.html Да му кажем сбогом, преди да сме му казали здрасти по нашите земи.
  15. lyubok "There are no current safety recalls for this vehicle." - това е съобщението за моята кола. Благодаря за информацията и помощта.
  16. Би трябвало да е "закована", но френд с такава имаше същите симптоми, но не беше сменял антифриза откак я купи преди години. С новия всичко е 6.
  17. Не. Обикновено са затлачени от несменяно масло и най-много да е износен някой от пакетите фрикциони. Сваляне, отваряне, миене, смяна + чисто масло и е като нова за хилядарка.
  18. Разбира се, повече няма да се занимавам! Лошото е, че предложенията за двойка двигател-ръчка , са изключително редки, това търся аз! Ако се появи нещо, на 5месеца една обява, то е доста “уморено” и визуално и технически! Изглеждащите по-добре предложения, поне на снимка са с големия двигател и проблемните автомати! Междудругото, толкова ли са големи драмите с тези кутии?
  19. Привет, Колеги, днес пътувах за Девин и забелязах че стрелката на температурата за водата застана точно на края на нарисуваното “термометърче”. Колата има антифриз, не е идикирала и за ниско ниво. Това нормално ли е в тези жеги. След като почна спускане стрелката моментално се върна под нивото на “вълните”. Изобщо нормално ли е стрелката да “плава” според обстановката или трябва да е “закована”?
  20. Няма болтче и при мен от долу, аз не съм го свалял от стъклото ,завъртях го да огледам и не видях някакъв начин да се стегне.
  21. Доколкото знам, произвеждат се само за Япония и не се изнасят навън. Конкретно за Акорд. Един руснак си беше вкарал от там 7-ца, 2.4. Казва, че е кеф голям.
  22. То за имане - има, ама са азиатки, както и Акорд 7 комби 4WD. Тук не съм чувал някой да се е похвалил.
  23. Амии аз още не знам кога ще се прибера. За друг път ще е Да мине Август
  24. Моето нямаше болт, само щипка или там както се нарича скобата ( bracket ) с която се захваща за залепеното желязно нещо (chip) на стъклото. Точно като на снимката по- долу.
  25. Drone

    Photos

    Бих казал, че останах без думи. Брутално беше.
  26. Здравейте колеги! След няколко години горд собственик на семеен "шлеп" видях, че има и модификация 4х4. В близкото бъдеще ми предстои покупка на автомобил 4х4, просто ми е наложително, но колкото и да са красиви по-големите събратя, някак оставам с чувството, че ще загубя удоволствие от шофирането. За мен този ван няма алтернатива на пазара, а с всичко останало трябва да направя компромис със себе си. Та въпроса ми е, има ли такова "животно" у нас? Някой може ли да сподели нещо за него? Интересувам се от проходимостта му при 20-30см снежна покривка 😀, като не визирам офроуд.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...