Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Здравей Чавдар, бих искал да поръчам следните продукти: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1х5L Стойност на поръчката:49,95*0,95*1,9675=94 лв. Парите ще се преведат в Банка Пиреос Начин на получаване чрез куриер гр.Хасково
  3. Today
  4. https://forums.hondabg.com/topic/75561-ето-как-да-премахнете-неприятната-миризма/?tab=comments#comment-1057289642 Ползвам този метод от преди доста години. При всяка смяна, напръсквам хубаво филтъра на купето. В началото пръсках и питата на климатика. От две години нея не съм пръскал, но нямам миризми при никакви условия!
  5. Ясно, още утре сутрин ще го направя.
  6. Така, това нещо го написах и в раздела за акорд 7. Малко разсъждения, базирани на няколко неща , които прочетох от различни източници. Освен това мога да споделя и личен опит. Кажете после дали сте съгласни , ако искате да поразсъждаваме и да направим извод. Относно к20 двигателя , но и не само. На няколко места прочетох, че е капризен на масло и основно на капризите му се дължат проблемите с валовете. На още едно място прочетох, че маслото се зацапва по бързо при него, в сравнение с други, благодарение на егр пътя, но без подробни обяснения. Тука започвам да разсъждавам. На тоя двигател егр пътя и pcv пътя се сливат и след това заедно отиват в колектора и от там в цилиндрите за изгаряне. Тия две системи знаем за какво са и какво има в тях. Като се смесят се получава една доста неприятна гняс, която май не гори особено лесно и въпреки ,че влизат за доизгаряне , това не се случва напълно. Следователно някакви остатъци се озовават ,чрез т. Нар. Blow - by отново в картера и съответно в маслото. Следователно качествата на маслото си отиват много бързо. И като си удължим така порядъчно смяната както сме си свикнали... После олеле. До тук с разсъжденията, сега малко опит. Почистих скоро егр пътя на моя к20 и смених гарнитурата, която се разпадаше и беше пълна с гняс. До преди това действие масло равенол потъмняваше за около 2000 км и по малко. В момента на 6000 е почти същия цвят както когато го налях. Разликата е видна. Няма разлика в режима на каране. Има ли смисъл всичко това за Вас?
  7. Дадох го за пример понеже стана въпрос за химия и дезинфектанти.Писал съм и,че е недопустимо да се използва в кола.При него активната съставка е формалдехида-газ,който е разтворен в метанол.При употреба газа се изпарява и унищожава всички бактерии до ,които има достъп.Това е съпроводено със силна задушлива миризма и НЕ трябва да се използва от хора без нужните познания.За съжаление е лесно достъпен,аз дори не повярвах ,но ми изпратиха 5л.туба по Еконт,ползва се за съвсем други цели.
  8. Dibelia3

    Honda Jazz 2009 г.

    Провери да няма прекъснати кабели в шлаухата към вратите .
  9. Ама,че разбира се. Този препарат се използва само в моргата да се мажат труповете,да не се разлагат.Много труден за намиране и доставка. Да не се излъже някой колега да го търси с връзки и не-дай си боже да си напръска колата вътре и да пусне детенце. Моля някои колеги да бъдат по внимателни в препоръките си.Не е молба.
  10. Формалинът е воден разтвор, съдържащ 37—40 % формалдехид и 6—15 % метилов спирт като стабилизатор. Формалдехид е класифицирана като вероятен канцероген за човека от Американската агенция за опазване на околната среда. Международната агенция за изследване на рака (IARC) е установил, че има „достатъчно доказателства“, че използването на формалдехид води до рак при хората.
  11. ivailopp

    Грешното Масло?

    Извинявам се за оф топика, но какъв Фиат? Модел , година ? Колко от тоя 300к са направени от вас и при какъв режим? Само от любопитство. Сега по темата: ако вече е изказано във форума, ще го повторя и аз: к20 двигателят е най-капризен към масло. Много важно нещо за това се оказва егр пътя, който е еднакъв с pcv пътя. Там се натрупват разни елементи от маслото, минавайки през pcv клапата. Мисля ,че всичко това се сгъстява до гняс, благодарение на смесване с изгорелите газове , които идват от егр системата. После тая гняс отива в цилиндрите , обаче тя е доста тежка и трудно гори. После пак минава заедно с блоу бай-а покрай сегментите и обратно в маслото. Следователно маслото на к20 си заминава бързо бързо като качества. При нашия к24 с втек на изпускателя, няма егр път, там нещата с маслото са много по-смекчени. Егр и пцв не се мешат при него. Даже мисля к24 няма егр клапан. Нещата са много относително и всичко опира до дизайн на двигателя. Хонда имат страхотни екологични двигатели заради страхотните еко решения вътре , нещо с което други марки в същите години не могат да се похвалят. К20 си е супер еко, просто заради тия неща има недостатъци.
  12. Извинявай, колега, малко смешно ми стана с "половината части", а и нали наскоро нашумя и филмът Чернобил... Та явно си достигнал периодът ѝ на полуразпад.
  13. Привет! Преди няколко години заменихме семейното комби с втората генерация на CR-V, та като дойде време да избираме автомобил за жената, логично се насочихме към Джаз-ките. Спираме се на автоматика от 1 ген. (простираме се според чергата) и към момента попаднах на тези: 1. https://m.mobile.bg/details/11559939548207371 2. https://m.mobile.bg/details/11560262365229287 Идеята да вземем вече регистриран автомобил ми допада (собственикът може и да е тук ;), но все пак.. Изчетох доста по темата и съм благодарен за това, което споделяте. Ще се радвам ако може да кажете експертно мнение по тези две обяви. Благодаря!
  14. Колега, извинявай, но когато нещо е грешно, трябва да се посочи веднага, а не да се премълчава за да не се разсърди авторът му. Ти пък го приемаш толкова лошо, сякаш на бой сме ти скочили... Нали сме тук да си помагаме и всеки да научи нещо от другия. След като си се поправил - да, така е разбира се, различни мерни единици са, с доуточнението, че тази разлика от 2 % е пренебрежима за целите. Ако караш градско в хладен ден и вали дъжд, а на другия ден е жега и караш извънградско по път със завои - само от температурната разлика налягането може да се повиши доста повече от 2 %. Например между 10 и 40 градуса на въздуха в гумата, абсолютното налягане може да се измени около 10 % или от 2.2 манометрично да стане над 2.5, като това също се пренебрегва, без да оказва значимо влияние на живота на гумата. Никой не си спада гумите в жегата и да ги помпа на другия ден като е студено. Отиваш, помпаш на 2.2 и дали са барове, дали са килограми на кв. см - все тая. Не си кола от Формула 1, че да следиш стойността до хилядни. Е, ти самият може да си толкова прецизен, но на практика е излишно. Това го казвам по принцип, не на теб специално, защото тук четат доста хора, вкл. и гости на форума, случайно попаднали на темата. Поздрави!
  15. Обърках се с psi - паунди на квадратен инч. Живял съм в САЩ и от там винаги 2.2 bar го асоцирам с 32 psi. Толкова пише и на вратата на Акорда ми 220 kPa (2.2 bar) или 32 psi. И какво намекваш? Че след поста ми някой хукна да помпи гумите на 32 бара (аз дадох само пример с моята, не че съм казал конкретна да кола да се помпи толкова) и ще се претрепе заради мен. Цялата работа е, че хора като теб уж прикрити зад това колко са загрижени за другите, искат да изкарат такива като мен некомпетентни и да бъдат smartass, умници. Някакво вътрешно самозадоволство е това явно. Другият хубостник пък под теб писал, че съм писал "глупости". Не е това начина. Аз никога така не бих скочил така на колеги. Винаги първо бих съобразил този човек защо пише, ще изчакам дали пък не се е объркал, няма да бързам с определенията и констатациите, а бих подходил внимателно. Ама всичко е до възпитание и манталитет. Живи и здрави.
  16. 100kPa=1atm=1,02kg/sm Къде ги обърка с 32 бара не знам ама нейсе.Представи си,че някой нищо не разбиращ реши да помпи на 32 бара след,като прочете поста ти.Никой не е скочил просто доста фрапиращо се беше изказал.
  17. Объркал съм се! Разбира се, че 2.2 бара имах предвид, че това не са 2.2 kg/cm2. Но принципът си остава един и същ, което в крайна сметка ми беше идеята, че мерните единици са сходни, а често се бъркат без значение дали става въпрос за 2.2 бара, за 22 или 220. Аз се обърках и заради другата мерна единица kPa, която също я има и обърква понякога. Пфу някои хора как злобно скочиха, големи мераклии да те изкарат некомпетентен и че пишеш глупости. Опасен народ ей!
  18. Ето какво НЕ трябва да видиш: Това е LED-лента, пусната на 50 % / 100 херца, като за честотата не съм сигурен. На клипа е забавено 4 пъти.
  19. Колега просто е трябвало да смениш и сегменти при отваряне на двигателя. Проблема е коментиран тук във форума многократно.
  20. Колега, нещо си объркал сериозно, но всеки може да сбърка. Че 32 бара са почти 33 кг/см^2 - не оспорвам, така си е, но истината е че 1 бар е около 1.02 кг/см^2 и за целите на помпането е пренебрежимо малка разликата. Ако трябва да напомпаш на 2.2 бара е на практика същото, като да напомпаш на 2.2 кг/см^2. Заради изохорния процес и загряването, може да напомпаш на 2.3 кг/см^2 и то ще спадне с изстиването до малко над 2.2 кг/см^2, което ти е 2.2 бара. А на твоя Акорд това 32 дето казваш, че "му дават" - това е мерната единица "psi" - паунда на квадратен инч. 1 бар = 14.5 PSI
  21. Само искам да вметна, че добавките на Mellerud НЕ съдържат хипохлорит . Нямат миризма, но въпреки това предпочитам да изпръскам един спрей за климатици, който има и приятна миризма. Mellerud може да се пръсне превантивно после - гаранция, че няма да завъдиш плесени много дълго време. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  22. Ако беше наясно нямаше да пише тези глупости.
  23. утре след работа, ще направя клип и ще го кача тук 🍺
  24. Колега,наясно ли си колко са 32 бара?
  25. Иска малко измерване с уреда, но най-вероятно има някакъв ШИМ-контрол. Направи 5 секунди видеоклип на забавен кадър на светлините докато светят (slow motion) и го пусни, ще се види веднага. Иначе тоя контролер техния ако няма някакви специални функции - махаш го и го заместваш с реленце с нормално затворен контакт, и си решаваш проблема. Но не го прави, преди да си сигурен, че няма ШИМ-управление. Ако има - решението е малко по-специфично и изисква 1-2 допълнителни компонента.
  1. Load more activity
×