Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Здравейте, Монтирам DRL (дневни светлини ) на мястото на мигачите на Jazz 2009. Има ли лесен начин да взема ACC плюс от двигателния отсек, или пък лесно трасе да го прекарам от блока с предпазителите? На дросела, ABS и на още няколко места се появяват +12 волта при даване на контакт, но не знам дали това не е след блока за управление на двигателя. Консумацията на новите светлини е около 3.5А. Също така някой дали има електрическа схема Honda Jazz 2009 L12B1. Благодаря.
  3. Yesterday
  4. Казвам само, че за автопарка, нов внос, като цяло проблемът е 99% сменяно масло на по 15-20 хил. км. (при бензин). Следва "тотал щета"! Независимо от вискозитета. А конкретно за R20A3 от периода 2011-2013г., освен традиционната дистрибуторска смяна ( 15 - 20 хил. км. - при бензин), е ползвано масло с по-висок вискозитет от 0W-20, което води до затруднена циркулация на маслото през маслосъбирателните сегменти и дренажните отвори на буталата. В последствие води, неминуемо и до запечени сeгменти, и всички последващи беди. Това е и основното послание на самата тази тема! Ето, че не са само два отворени двигателя. Колегата zag80 е дал препратка и към други потърпевши: https://forums.hondabg.com/topic/118306-пазете-се-от-фейслифтовите-акорди-r20a3/?do=findComment&comment=1057623384
  5. Едва ли от два отворени двигателя с този проблем можем да заключим, че 99% от автопарка с тези параметри е за основен ремонт? Малко преувеличено ми звучи. Очевидно има някакъв риск, но кой ли ще попадне на обслужвана кола на <10 хил км с 0-20 масло…
  6. Равносметката е, че R20A3 в периода 2011-2013г., е трябвало да се карат с нисковискозитетни масла 0W-20, които да се сменят на по 150 - 200 моточаса или 6 - 8 хил. км.! Ако едно от тези условия не е било спазено, "щастливият" нов собственик на втора употреба, трябва да прави основен ремонт на двигателя! ... ако допуските на износване на цилиндрите изобщо го позволяват...!!! П.П. А за всички други, на които им е сменяно маслото (дистрибуторски) на по 15-20 хил. км. (бензин), също няма друг изход... Тоест, 99% всеки нов внос.
  7. Равносметката за темата накрая каква ще е? Фейсът бензин е по-уязвим при не късна смяна с грешното масло?! Тъй като няма как да знаем дали сврвизната история е истинска или пренаписана , какво да гледат купувачите освен черен мазен ауспух, което да им насочи вниманието?
  8. Ок, няма начин да не е така. Май дори не си прочел последния пост, но както и да е. И последно, човека от тази тема и той ли трябва да сменя съединителя след направени безпроблемни 40.000км?
  9. Има и хора ,който се отнасят с колите си не само като купчина ламарина . И дори да не са от Марката, се допитваме с Гурота от форума за тема масла. Мисля,че това е голям плюс на форума. Който има интерес и нужда може да получи компетентна и точна информация за това. Извинявам се за офтопика. Приятна вечер!
  10. Здравей, ето моята поръчка Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 5L+1L Стойност на поръчката: (49.99 + 12.59)*1.9775 = 123,75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени чрез Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря
  11. Приплъзва ли - приключил е. Между другото, като го сменяш, задължително смени и маховика! Причината защо го казвам е, че когато купих моят акорд, миналия собственик беше сменил САМО съединителя и след точно 3 месеца хвърли кърпите заради маховика и трябваше пак да го сменям, но поне смених всичко.
  12. Няма никакъв сигнал при регенерация.
  13. @Martoka74 Градски,тая баба Яга освен за донор за друго не я виждам.Но пък никога не се знае на какво ще попадне човек!
  14. Здравейте, 2.2 150к.с. 2009г. е колата и съм с нея отскоро. За 2500км. За втори път случайно я забелязвам да започва да пуши бял дим по време на движение. Изписва ли нещо при вас при регенерация, понеже другата версия не ми звучи да е на добре.!
  15. Кои са слабите места на тази кола, като отида да я видя, да обърна внимание на тях
  16. Отиваш и гледаш всички са ок на снимки и писания от продавача, на място о чудо хиляди забележки. Като го питаш защо така,продавача ни лук ял ни мирисал. За обявата заслужава да се види кората и покара.
  17. Единственото предимство на БТ е, че разполагат със софтуер. За съжаление претенциите, цените и името им на официален вносител и сервиз не са подплатени с достатъчно високо качество на услугата. За обслужване са ОК, но има ли проблем, по-добре човек да си намери друг доверен сервиз, особено ако е по-взискателен. Това е моето лично мнение. Иначе съм съгласен, че прекалено много се дъвче темата за маслата. Но...много хора влизаме във форума да се разтоварим от ежедневния стрес като пофилософстваме на любимата тема - автомобили. Не сме се вманиачили толкова. Просто, както каза @ceco_accord , форумът има и социална функция.
  18. Аз пък избирам колите си от сърце, но се грижа за тях почтенно. Каквото и да им се случи под моя опека, си е моя отговорност и себеуважение. Не псувам предният им стопанин, или да му мисли следващият.
  19. Хмм, той единствен ми направи дистрибутора да не тече. Това беше 3тия път който го правят... Бяха мазали със силикони разни, нищо. Човека намери и семеринг точния размер и о-ринг. От ЕМ комплект ми дадоха колата с разкачени букси на автоматика и като се връщам ни лук яли ни лук мирисали, кутията ми била за ремонт! + Чукнат ръб на вратата! Добре че беше шефа там та забеляза....
  20. До колкото знам Акорд не е с хидравлични клапани, което значи се регулират,да ме поправят тези които са с този двигател. Моля те мноооого бързо бягай от тоя майстор
  21. Тя си палеше идеално до този момент а ремъка, не е с верига, го смених преди около 20 хил км. Честно казано: страх ме е да бърникат. За ремъка когато са го сменяли май-май са сложили амортисьорчето с махната скоба и в резултат то се беше прецакало само за няколко хил км! Ето, оказва се че горивния филтър трябва да се обезвъздушава,за да не се прецакват инжекторите и стартера (което стана) а това никой не го прави. С оригиналния филтър докато беше палеше съвсем без да върти, после с Herth & Busch малко въртеше, а с Japanparts ето какво стана. Ще го питам тоя човек който сега я прави, струва ми се добър човек, а има опит и с други V6, за пореден път ще го питам, макар че предния път ми каза че клапаните може и да са саморегулиращи се. Ако настоявам ще взема да го обидя, то не е лесна политика тая работа 😆 Бтв, само на бензин се кара, беше на А100, но с тоя цени и отстъпкста която важи само за А95 няма как. И за газова трябва да мисля.
  22. Спрял съм се на тази кола, https://www.cars.bg/offer/627ab30941d3733f2d08d572 моля за мнения, или някоя друга обява да предложите на джаз, до 10500 лв ми е тавана благодаря
  23. Човече ти сериозно си влязъл в някакъв филм и то по сложен от Бързи и яростни 101ви филм. Сменяш верига не ти регулират клапаните?????,къде ме чу да те карам слагаш оригинален филтър. Само на бензин ли се кара. Почакай още и ще ти се наложи да правиш глава, заради търсене на майстор на майсторите да ти погледне клапаните. Както съм казвал колата е твоя,можеш да а докараш до пълно мазало както си искаш. Регулирай клапаните и тогава може да разсъждаваме защо пали толкова зле,ако пали вече толкова зле. Толкова да няма един майстор в София да ти погледне клапаните,какво ли правят колегите софиянци да кажат.
  24. А се оказва че филтъра освен това трябвало да се напълни с гориво преди да се постави, за да не остават балончета въздух в системата
  25. По-"интересна" обява от тази не бях срещал. И колата "само" на 111К. Ми направо не е за изтърване, но... само ако продавачът ми плати поне 1000-1500 лв. Пич, потърси нещо тук от форума ! И без това си се регнал...
  26. Малко извън темата, но не бих се съгласил със сравненеито, но пък уважам всяко мнение. Явно криво е разбрано моето мнение, но пък и не всеки е длъжен да го разбира. Благодаря за препоръките къде и какво да чета, Ако форума не ме кефеше, въобще нямаше да се сещам за него. факт е, че все още подържам някакъв интерес.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...