Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Това му е последна стъпка.Първо трябва да ги охлаби.После да провери оста на апарата дали движи на ръка ако не да я смаже-начините са два.След като я раздвижи да и провери лагера разбит ли е-ако е разбит нов апарат.Ако е здрава регулира буталото на минимална хлабина,връща лоста в начално положение натиска спирачката няколко пъти и регулира жилото.Това е наи общо казано но за всеки момент се иска нужния усет.
  3. Подвел съм те. Този модел май наистина няма челюсти. Пробва ли да натегнеш жилата на ръчната от централната конзола?
  4. Няма барабани.Проблема е решим без смени на апарати или други модификации.Пипкава работа е и трябва човек които е наясно какво да прави и кое да гледа.Трудно ми е да обясня така и след някои ден като се прибера и имам някои апарат под ръка ще опитам да насоча колегата със снимки а защо не и видео.
  5. Днес
  6. Системата за тези пръскалки е по английски най скапаната...освен скапания тройник,самите пръскалки се захранват от едни колена с възвратни клапани - коляното има вградена гума и пружина и докато е ново спомага течността да не изтича от самоток заради разликата във височината ама кат одъртее нещата не се получават и течността изтича през пъпките на самоток. бях ги намерил тея боклуци по 80паунда бройката,но нещо ми размина....
  7. Изхвърли антифриза

    2.8 литра Sent from my MI 5 using Tapatalk
  8. опори(тампони) на макферсона...оказа се че тези пущини са qkiq дерт....големите ментета на пазара се късат преди да ги сложиш,освен това са двупосочни(един тампон може да се сложи и в ляво и в дясно),което оказва допълнително значение за светкавичното късане на гумата.миналия месец смених (ПАК) по-миналогодишната каяба(ляво) и миналогодишната каяба(дясно) и имаше видима разлика между двата тампона....а като се сравниха с ОЕМ -ските разликите светнаха....само ще спомена че оригиналните са си само за ляво или дясно с различен оем номер ..
  9. Изхвърли антифриза

    Здравейте, колко литра антифриз + вода събира системата. При мен показва -50 антифриза при измерване и ще трябва да го разредя.
  10. Аз мисля, че в момента няма хубави обяви. Почти всички са на по много месеци, а някои и на повече от година. Тази черната дето се води Acura RL не я знам, ако някой колега я е гледал нека си каже мнението. Не знам и дали няма да има проблеми с някои екстри като навигация например, трябва да се види на място. Иначе технически би трябвало да е същото.
  11. Мисля че съм виждал комбита и без тези мрежи. Може би са за по-базови версии, или са били префейс.
  12. led крушки

    От aliexpresse даже има и тема във форума , но тя е за дистанционно , но колегата междувременно е споменал , че с дистанционното си е поръчал и фасонки , защото в БГ са около 20лв. а там си поръчах 4 за около 8€ Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  13. Няма такава екстра. Интересното е, че мрежите не ги дават като екстра, а само решетката за кучета, т.е. комбитата излизат с тази опция, без право на обжалване . Оттам, може би, идва и непредвиждането на декоративни капаци, които да крият оголените седалки.
  14. Здравейте, на пръв поглед може ли да се каже нещо за следните коли или ако някой е ходил да гледа някоя от тях. https://www.cars.bg/offer/c2497191 https://www.cars.bg/offer/c2524058
  15. led крушки

    Браво Рангеле , точно за това говорих. Благодаря ти. Откъде ги намери-поръча тези фасонки ?
  16. Двигател д16в5 - хрв 1ген фейс

    Колеги, а д16з6 от сивик, ще пасне ли като заместник на д16в5?
  17. TPMS сензор

    Да. Мерцедес и БМВ ползват същата система.
  18. Проблем с плафон

    Аз съм с диоди и нямам проблеми. Мисля, че светлините във вратите са на друг предпазител. А при затворена врата индицира ли на таблото, че не е. Ако е така значи бутона на вратата е повреден.
  19. Проблем с плафон

    Ако си сложил диоди махни ги и сложи старите крушки и виж как е. Имах такъв проблем на Зафирата,не приема диоди в плафона.
  20. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Няма да ти влезе джантата върху главината,централния отвор трябва да е 64.1мм.
  21. Тя не се ли обезвъздушава автоматично?
  22. Гресирането на главината има смисъл, но не мисля, че гресирането на шпилките е добра идея. Със сигурност НЕ Е необходимо, ако гайките се затягат близо до предписаното усилие, а не от безмозъчен гумаджия. Моите не са 20г, но от над 5г изисквам да си ги стягам сам, с ключ с рамо около 60см стягам само на ръка, дори не с максимално усилие и нямам проблеми от никакво естество. 100те НМ се постигат, като на моя ключ с рамо 60см приложите 17кг усилие, всеки може да го пробва на кантара вкъщи и да види, че изобщо не е много. Скоро имах възможност да проверя с каква сила натягам и се оказа, че е над 100НМ, не си играх да видя, колко точно е, но според всички гумаджии, които са ги развивали били "хлабави" и "ще се пребиеш някъде така".
  23. Обезвъздушихте ли охлад. система след ремонта? Ако не сте, го направи, защото може да очакваш още изненади, но от към двигателя.
  24. Колега, може ли линк към обявата?
  25. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Здравейте колеги, според вас ще паснат ли джанти със следните размери и ако да добре ли ще стоят ? (Ofset ET 40, LK diametyr na boltovete 114,3 mm, ENZO 7Jx17H2 made in Germany, centralen otvor 62mm) Колата е акорд 2.2дизел 2005
  1. Зареди още активност
×