Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Биковете ша го пресират и депресират и Люси ша апе плитката и ша реве по домофона на Вълка че нема гуми.
  3. Тия недъзи тук ,знаят само 5/40 да слагат ...Говоря за сервизите в БГ ,където и да отидеш , каквато и кола да имаш 5/40 , 10/40 пълни изсипняции
  4. Yesterday
  5. https://sportal.bg/news-2021102322353644718 Бау бау . .
  6. Капков тест 1 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-200400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 22.10.2021г. 8.Мото часове около 30. 9.Изразходвано гориво 100л. пропан бутан и 12л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
  7. Намери колата и след това ще говорим за газта.Но може да прочетеш малко. Мога в едно изречение,некадърни газаджии продаващи боклуци на висока цена.
  8. Споко. Соичиро е конструирал за Ханс, но е предвидил и Луиджи, и Ганьо, а даже и Шака Зулу.
  9. Има логика, но не го знаех. Благодаря Благодаря! Наистина е показателно за цените и състоянието на колите, които се продават тук. Аз съм готов да платя и малко повече. Просто гледам, че такава е средната цена у нас. Би ли споделил кое е по-особеното за газовата? Бутилката или нещо в настройването ?
  10. @dindin, само в новият радиатор за водата е така. По моторЯ и щеката няма нищо. Не знам дали има връзка с това от клипчето. Може и да е същата работа. Преди да се спомине старият радиатор, нямаше такова нещо по гърловината му. Ще пиша като измина още едни 1000км
  11. Забравих да спомена за един вариант да ти се появи такава гадост. Гледай клипа, после първият коментар е с ъпдейт. И аз го бях отдал на смесица от ръжда и конденз в студено време, но колата е мой набор.
  12. @dindin, @ceco_accord ще видим, то ще си покаже. Дано да са само мизерии но пък каквото дойде в крайна сметка, те са здрави тия коли но Луиджи и Ганьо масло и антифриз не сменят та така става накрая
  13. Много странно, че по капачката не се е полепило. Иначе се лекува. Аз имах много лош случай на заминала гарнитура, пробив при 2 цилиндъра, но при тебе щом казват не е от това. Да, именно. Тази форма на живот не се е появила снощи. Промивка, правилен антифриз и следиш ако почне пак да си мени цвета - наново. Съгласен съм с Цецо, формулата ти е правилна.
  14. Споко, истината е по-прозаична. Масло се сменя на топъл мотор. Точи, налива до макс и затваря. Ти го мериш на студен (неработил половин денонощие) и в картера се стичат поне още 300-400мл. Ето ти горницата. Премери го на топъл мотор - минутка след гасенето и ще видиш че ще е на горната граница. Масло в картера се мери на топъл мотор, а общо количество в мотора - на неработил денонощие - различни неща са.
  15. Обичайната грешка. Приемчика му дава тубата и вика - събира Х,х л, ама гледа от ръководството за зареждане, а не графа смяна. а "гарсона" слуша и налива. Ма що не сипват тъй по баровете, ами цепят грама на 2 и не изцеждат бутилката.
  16. Новия антифриз е поразложил стари полипи. За топката - тегли в каналчетата 1 перманент маркер, а после може и да я лакираш. Най-трудно се реставрира интериор, купето е по-лесно, мотор и кутия са песен, (за който има "музикален слух"), а най-лесно е задвижването и окачването.
  17. Не, виж горния ми пост. Винаги гледам на студен двигател.
  18. Порбвах, Цецо, няколко пъти. То задължително се забърсва преди да се отчита така или иначе. А и колата не е карана от обяд и маслото достатъчно се е стекло вече. Същото беше и сутринта преди да я карам. Просто момчето е сипало по каталог без да гледа после.
  19. Това измерване веднага след гасене ли е?
  20. Щеката ти е като моята, но мисля че някак се е стекло отвъд горната граница, имайки предвид че мокрото не е перпрндикулярно и по цялата част над макс. Пробвай няколко пъти със забърсване.
  21. Даже се оказа, че е 13мм от мин до макс. Ясно се вижда как са сипали доволно до към 18мм,което си е бая в съотношение със скалата.
  22. @dindin, водна шкурка 80 и 120. За кока-кола не се сетих да ти кажа а пастата ме мързеше да ида до банята да я взема и да стане "джам". Искам със спрей да си я боядисам и да стане 1:1 както е като чисто нова. Мен акъла ми е на друго място обаче. Отворих старият радиатор на D14-ската преди да го хвърля : Нищо нередно освен, че явно уплътнението е тоталка. Не си личи но явно е отлепило там където изпускаше. Та минаха 2 дни и на студен двигател викам да си долея остатъка от антифриза който бях забъркал. Отварям капачката на новият радиатор и гледам това : Еййй, направо ми стана тъпо. Писах първо на Ванката ( Фена ) а после и на един съсед майстор но и според 2-мата не е г-ра. Иначе щека и капачка на маслото са си ок - няма отлагания а нивото на маслото също не е качено. Вярно, че старият антифриз не е бил сменян доста време но все пак. Та следя сега нивото да видим как ще е, карам я ежедневно и вече навъртях 3500км. Започвам да се замислям дали моята формула за (не)успеха е правилна или иначе казано външното състояние да е водещо при избора на кола, независимо дали по-нова или по-стара. Все пак предпочитам да се ремонтира дори двигател а не да се сменят вежди и панели.
  23. ами карам по офиц данни на Хонда - List of Honda engines -K24Z3 2.4L (08–Present) Honda Accord / Accord Euro (CU2) сега колко са го проектриали е друго.... едва ли японците проектират по 5 години двигател, но важна е идеята, че тия екопедализми водят само до бели
  24. Това го направих преди седмица. Отворихме и там имаше три отвора като този в средата е с обратен наклон към купето и наистина другите два бяха ок, а този средния беше задръстен,но вече е чисто там и въпреки това пак прокапа.
  25. Кока кола и паста за зъби?
  26. Карах дизелов акорд 7-ца. префейс 6 години и най-доволен бях от Кастрол 0W30,но само и единствено този от съвместната разработка на Кастрол и Хонда. Купувай само от общите поръчки във форума, поне ще си сигурен че е истинско. Кастрол от БГ никога, тук е пълно с ментета.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...