Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Хах, тъкмо се канех да се похваля - какво съм свършил по колата си тия дни и защо. Реших да пиша в тази тема, защото в крайна сметка не аз извърших манипулациите, но по-важното - симптомите бяха същите. След като си рециклирах хидравличната помпа имах чувството, че колата се държи странно(неравномерно услилие при въртене на волана, шари из пътя както и скимне и постоянно трябваше да коригирам с "геврека". Глождеше ме мисълта, че нещо съм объркал при сглобяването, но в крайна сметка го отдадох на много старите ми зимни гуми. В понеделник дойде реда за летните и с голем кеф са преобух. От 16" на 17" с прясно боядисани джанти, чисто нови гуми, по-широки...а'е шукария. Ма т'ва само докат бех при гумаджията - после стана страшно. Разходих колата до близкото село и така и не посмях да дигна 100, и не беше заради пътя. Викам си - така или иначе трябва да сменям шарнир(от време на време скърцах кат Латвия), а и съм с нови гуми/джанти, ще взема да мина на стенд. Преди да купя шарнира реших да мина през сервиза и майстора вика - чеки да скръцне и другия, да ги сменим на куп(злорадства щот му бъзикам гоУфа).... миии вече съм с нова предница😀 Горни носачи, тампоните на долните, накрайници, шарнири, тампоните на щангата...а'е шукария. Оня от стенда вика - ти си шес'. Аз пък си мисля, че съм шес' без десет, щото уж си купих Акорд 7ма серия, ама на разпечатката от стенда пише, че карам 8ца.😍 Както и да е...сега колата се държи повече от чудесно. Вече нямам нито един от споменатите проблеми и усещането е коренно различно. Таа, на автора пожелавам успех и дано намерите проблемната част (освен ако решиш да се скараш с джобовете си и да смениш всичко наред де😃)
  3. Нито едно от тия неща няма да ти поправи поведението на пътя. Може да ти намали лопането, скърцането, ама гореописаните проблеми, по-скоро не. Даже и без биалетки и щанга, колата ще си спира нормално в права посока и набира по същия начин, пък лопащ шарнир съвсем.
  4. “Ако не знаеш - ще те научим, ако не можеш – ще ти покажем, ако не искаш - ще те принудим! Антон Макаренко
  5. Какво общо с темата има сега нуждата или не от основен ремонт? В сравнението има толкова променливи, че заключение няма как да се направи. Най-малкото настройката на газовите.
  6. Today
  7. Нямам спомен дали го дърпах преди да натисна но май го дърпах и след като влезни май помагах на щифта да захапе.
  8. +2 Нови гуми съм купувал само от тях до сега. Миналата седмица отидох до склада лично да получа две нови гуми и имаше възможност да ги монтират на момента - човека се погрижи в особено старание за джантите, смени винтилите, както и прокара резбите на 1-2 шпилки и техните гайки: до сега такова старание, особено в 18 часа в петък, не бях срещал...
  9. Абе човек,къв основен ремонт?Нали ако(като) направи осн.ремонт и трябва и омазнител да слага .
  10. Аз да споделя един проблем, който имах с моята C-class преди години, свързан с подобно рязка смяна на траекторията при движение с по-висока скорост - след неколкократна проверка на окачването и неспособност за установяване на проблема от различни монтьори, отидох за реглаж при един препоръчан майстор, работещ по old school начина - с канапи. И той установи тогава разбит шарнир на една малка щанга на от многоточковото окачване отзад, с която се регулира сходимостта на задния мост (spurstange на немски). И понеже и акорда е с многоточково окачване отзад, добре е да погледнеш и това. Не малко вероятно е описаните от теб проблеми да не са породени от само един компонент.
  11. С тея 1л/1000км хубаво че не е нужна регулировка,но е нужен основен ремонт на двигателя,това все пак не е трабант. Сигурно е и маслото е 10 на40 за да си позволите този маслен глад финансово.Видно е тук от тестовете този вискозитет колко малко издържа на пробег. Тоес този дето гори масло има омазнител или не, и това поражда да сложите и на другия тази джаджа. Казваш няма на къде вече да се регулират клапаните на този без омазнителя,тоест и тук отивате на ремонт на глава. Няма да се оправи с тоя омазнител ако това е целта. Нещо тук е страна логиката,това са мои разсъждения.
  12. Аз не съм много сигурен! Колегата има CRV1 на газ, и сина му също.И на двете колегата редовно проверява клапаните(хлабината) и ги регулира ако трябва.На колегата мотора не гори масло.На сина му мотора гори масло, около 1л/1000км.На мотора дето не гори масло, вече няма на къде да се регулират клапаните.А на мотора дето гори масло клапаните не са мръднали и няма нужда от регулировка.И заради споменатите неща, мотора дето не гори масло, вече има омаслител. Информацията е от втора ръка, не държа че е вярна!
  13. Е като нямат право да го сипват, за чий хей са го купили?Или са са се сдобили с него по пиратски начин?
  14. левия стоп за мъгла в бронята наличен ли е
  15. Някой правили общи поръчки за лети джанти?
  16. Здравей колега дай някакво номерче за връзка че и мойте предни говорителя гъгнат и е дразнещо.

    Благодаря.

  17. Тъй като моята кола е взимана от Бултрако, но аз много по-късно я купих и не знам как седят нещата, но или в Бултрако е активирана опцията късите фарове, когато е светло да светят на 30% или има допълнителен модул за това, но не съм сигурен, кое от двете неща е.
  18. Може.Както някой е забелязал има техническа възможност,но има софтуерна забрана.Бултрако имат софтуер ..Канадски ,който прави това ,но нямат право да го сипват.,,
  19. Ще почакам още малко да се наиграете в пясъчника и после ще затрия всичко,че не е полезно никому...
  20. Карам основно Варна - Русе , където пътя е много добър и 3 лентов и позволява по-висока скорост извън населените, но да не спамим темата.Маслото с което карам е кастрол 5в-30 от ато24 поръчките.И имам 2 смени с равенол dxg , но ми се стори по-шумен мотора с него затова го спрях.Сигурно е внушение.Иначе пак същия разход около 1кило.Сменям на 9000км макс и то както казах извънградско , бързо ги навъртам.Със сигурност не е от старо масло.Филтрите от Хонда си ги взимам.Дали са най-добрите не знам.На следващата смяна мисля да сменя и псв клапана , никога не е пипан , да видим дали ще има разлика
  21. Козовете са при нас и от към пилот ,и от към болид! Аз вярвам че Редбул този сезон ще се съревновават достойно с Мерцедес Ако МБ не извадят някоя "хинтринка" изпод ръкава и не го играят лисици, Иии правилата Важат за всички във Ф1, то Макс има 75% шанс да ги бие всеки път !
  22. @fenabg Ванка, човекът е задал така въпроса си, без да дава допълнителна информация какво е правено по мотора. На така зададен въпрос, такъв е и отговорът... Не мога да гадая...
  23. Продава се Хонда Сивик Д16У3 англичанка Произведена 1996г Д16У3 двигател ревизиран 4.4 файнъл 4 амортисьори Каяба Газова уредба, обикновенна,вписана в талона+ нова бутилка.Всмукателят е подготвен за инжекцион. 4 зимни гуми 14 цола. Сменен съединител комплект Exedy, комплект Има си забележки по външния вид, задните вежди и врата.Отдолу е здрава ! Преглед, застраховка, винетка -всичко си има,кара се. Цена 1600 лв За контакти на Лс или телефон 0889441598
  24. Да, това е сервиза. Не исках да го споменавам, защото не знам дали е позволено от правилата. Другите два сервиза, които бих искал да ползвам, за съжаление в момента не мога да се възползвам от техните услуги. Русе ми е далеч за подобна интервенция, а в Дупница месец април е в заслужена почивка. Други не познавам. Дано не ми се и налага да познавам:-)
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...