Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Митко Йотов

    Смяна предно стъкло

    Вземи си атермично.Оригиналното при акорда е гола вода предполагам,че и при ЦРВ-то е така.
  3. Това не погледнах, но пък то и е трудно за погледа. не нямаше хрущене, сега го затегнах с ония лидълски скоби с лентата и винта, дано аз не съм натегнал повече. А каква е тая притча с клапана на маслената помпа, изобщо възможно ли е. Сега се сещам, че вчера като се прибира и дадох малко повече зор на един баир 4та до 4000 оборота и след това се изхвърлило щото има и пръски масло по задния капак.
  4. Често се случва.По резбата е имало някакъв боклук и майсторчето е усетил натяг,а то е било някоя песачинка. Мястото е неудобно ,но поне с ръка може да се бръкне и да се забърше челото и резбата. Ако по време на завиване хрущи,значи резбата в блока е компрометирана.
  5. А на стария уплътнението да не е останало на блока. Че съм го виждал и това.
  6. Маслото не е гъсто, филтърът уж е от добрите, но това не е гаранция, на ръка трудно ще го пренатегне, освен ако не е някой шампион по канадска и не си знае силата, така че остава или недостатъчно затегнат или блокирал клапан.
  7. blues_man

    Скърцане?!

    Карам, вече трета година, F-RV i-cdti! До тук колата се представя отлично, но се появи едно много неприятно скърцане при движение по неравна повърхност. Сякаш студът оказва влияние, в смисъл че, се чува най-силно когато е по-студено - под 10 С. Пропуснах да спомена, че го чувам сякаш отпред и от дясно. Какво може да е ? Не се отразява да движението.
  8. Намаза го, видях с очите си, стягането бе на ръка, скоро сменях маслото и гледах през цялото време внимателно.
  9. Не е проблема във филтъра, или не намазано уплътнението с масло, или е претагнат. Това за налягането и байбаса.....
  10. Филтъра махле за модела, маслото 5 В 30 лики моли
  11. Я кажи първо какъв филтър си сложил и какво масло?
  12. Аз 2 пъти съм вземал стъкло от Сим5Сим и съм доволен. Първият път те ми го сменяха, а вторият мой човек , който сменя стъкла и каза, че добре са работили момчетата от фирмата
  13. Сутринта отивам паля колата, работи минута две и излизам от гаража, а под мотора, гледам локва масло - двигателно, изтръпнах. Извадих CRVто за всеки случай. Връщам се, оглеждам, от филтъра, развъртях го, гледам гумата излязла от едната страна на каналчето и леко приплескана на криво. Имах филтър смених го. Слизам при моите майсторчета, а те викат маслената помпа вдигнала налягане, клапан(байпас) не отворил запекъл и маслото избило през уплътнението на масления филтър. Да попитам по разбиращите как се случва това и каква е оправията? D16W1 e мотора.
  14. Днес
  15. Само да уточня има значение как се монтират ( ляв десен). Аз за 5 години съм сменил три к-т и сега ми предстои пак подмяна. Почвам да се замислям за амортисьори, но ще е скъп експеримент.
  16. Излезаха 2 долни шарнирааа
  17. Колата е продадена! Темата е за кофата. П.С. Обещавам на модераторите, че повече няма да пускам обяви в този раздел!!!
  18. Като отидеш в фирмата за смяна на стакла ще си избереш различните фирми предлагат избор.. Защо не залепи пукнатината имам такава от година и не мърда повече струваше 20лв лепенето ,а сега........ново стъкло.Пробвай и при тези които лепят стъкла може и да има начин да се оправи твоето.
  19. Ти как видя че няма точно там.Ако тече от някой спирачен маркуч педала щеше да ти е мек ако беше това.Смени я нацяло чрез източване от всеки апарат става с машина или на ръка.Следи за омасляване а може и да трабва да се рециклирана този апарат,продават ремонтни комплекти.
  20. Проблема е споменат частична загуба на гориво поради това че клапана в помпата не го задържа и горивото се оттича в резервоа при дълаг престой.При почистване на IACV стъпковото от теб казано ако пръскаш само с спрей ефекта минимален, направи го пак но накисваш с обезмаслител и пръскаш с спрей,има и обучение после .Как става тук из темите беше казано от FENA BG Ти сам ли регулира клапаните.
  21. Здравейте, колеги! Преди месеци на магистралата един камион хвърли камъче и направи съвсем малка шлюпка в ъгълчето на челното стъкло. Онзи ден обаче от шлюпката тръгна пукнатина и вече е към 15 см. Мисля да сменям стъклото, обаче ми се ще да сложа нещо качествено и да се доближава максимално до оригиналното. Не искам да има широка тъмна слънцезащитна лента по целия горен край, а само по средата, където се закача огледалото. Някакви идеи и препоръки от къде и какво?
  22. Здравейте колеги ! Темата е дълга , прочетох , но не намерих едно мнение което да се отняся за double din който е предвиден за слушане на музика , както и ползване за bluetooth за телефон.Като пример искам да попитам някой сблъсквал ли се е с тови модел на Alpine: http://www.alpine.bg/p/Products/head-units/cde-w296bt Всеки предполагам има навигация на телефона , пък и да си сваля оригиналната навигация и да сложа някакъв китайски боклук хич не ми се иска.Имам чист интерес за качествена музика , както и bluetooth за телефона .Пише , че се слага модул за мултиволана евентуално допълнително и всичко ще си работи както ми е сега.Моля ако някой е слагал такъв double din по висок клас и с копчета , а не тач скрийн, да пише .
  23. Здравей, на това челно стъкло каква му е цената и евентуално има ли шанс да дойде здраво - 73111SWAD00?
  24. Измери налягането след бензиновия филтър и го смени с друга марка от този които е сега. Нали си само на бензин. Вакумния регулатор да съм как се сваля и почиства цедка та там.Пробвай да почистиш бенз. дюзи може с добавка в бензина по-добър ефект с машина без свалянето им,Бардал имат такава машина и дабавката 6в1 за дюзи е добра. Ето я темата имаш и филтър вътре в резервоара
  25. Колеги, някой слагал ли е фейслифт стопове на префейс ? Пасват ли безпроблемно, има ли разлика в крушки, фасунги и т.н.
  26. За съжаление чак сега виждам темата. Предполагам вече е много късно да се включа в поръчката?
  27. Ако може и цената на колектора, с катализатор или без ще си ?
  1. Зареди още активност
×