Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. В авариен режим се влиза по много причини. Биелин лагер, ама кой от всичките? Ако е от там, и е повлякъл, има спад на налягането и моторът почва да се пази - аварийно. Принципно ДВГ си иска налягане на масло, което се осигурява от маслената помпа в прилични обороти. Под 2000 об/мин не се кара в дълъг баир и на висока предавка, което лесно се постига с автоматик в ръчен режим. Моторът има въртящ момент, но не си осигурява добро мазане. Не смятам че ти нещо си му направил от веднъж, а и както разбирам е имало подозрения още преди купуването. Защо не са ти ги акцентирали е друг въпрос. Отваряне на мотора, обследване, чакане за части и сглобяване си е дълъг процес, но и с друг мотор от донор няма да е по-кратко, макар да е по-евтино. Ще кажеш какво / що, като се проясни и сори за случката. Мен също ме е страх да заменя Легендата с нещо по-ново.
  3. По твоя преценка. Това е при почти всички коли с климатроници. Реално обира/предотвратява запотяването на челното стъкло. Лично аз го изключвам от бутона и когато ми се наложи, си го включвам.
  4. Стана интересно. Дали да не се отдели в различна тема? Принципно най-доброто усещане за пътя е без никакъв усилвател на волана, но на място той е доста тежък - според ширината на гумите и налягането в тях. После е въведена хидравликата, която при праволинейно движение не подпомага рейката, а при завъртане на волана, пуска налягане в изпълнителния цилиндър. От години вече всички рейки са електрически. Там асистенцията е постоянно на макс, и се "дефорсира" според дададен алгоритъм, с нарастване на скоростта. Така и се постигат различни режими - комфорт / нормал / спорт и рейс - (ако има) и при който подпомагането е 0 в движение. Ел.усилвателят служи и за контрол на траекторията, ако водачът "изпуска юздите". Някои пускат вибрация във волана, други го побутват в правилната посока, като тези функции са вързани с другите он борд системи в колата. Та, нормално е при изключването им, воланът да олекне (бидейки под макс пауър) и загуби всякаква информативност. За това е от голямо значение алгоритъмът, софтуерът и калибровката на ел. системата, като последните 2 се "пипат" от различните автомобилни марки, и според моделите в които се монтират. Има коли които се карат интересно, други някак, а повечето - просто по принцип, кото гейм симулатор. Самопаркирането, лайн асистът и автопилотът са само върхът на айзберга - за сега. Който не е карал кола без хидравлика - пробвайте! Това е като здравото ръкостискане между приятели и ще знаете какво взема усилвателят на волана, давайки ви разни благинки.
  5. Днес
  6. Привет на всички! Изглежда съм се наиграл с такъв Акорд. Интересно ми е дали някой е сменял буталата с такива от преди фейса?!
  7. https://oil-club.de/index.php?thread/2129-aktionen-rabatte-gutscheine-für-öle/&postID=401790#post401790 Колегата от немския форум пише, цитат: "Бавно всичко придобива характера на масло за промиване". Хммм, интересно! € 5.91/L. Дали не чистят новата рецептура?
  8. Здравейте, Имам огромен проблем с новата ми кола Acura MDX 2016... Накратко историята. 6 години карах Legend и имах планове за поне още толкова (невероятен автомобил, както всеки тук знае), но с жена ми чакаме близнаци скоро и трябваше да мина на нещо по-голямо. След 4 месеца четене, обикаляне, каране на какво ли не и т.н. се спрях на Acura MDX. Колата мина пълна диагностика (една шапка пари ми взеха) в Бултрако, като според тях всичко беше перфектно - двигател, ходова част, електроника. Бях се насочил към друга кола с дребни проблеми, но реших да се доверя на сервиза и купих тази на следващия ден. Навъртях около 350 км за 4 дни в София и се влюбих в колата (не очаквах да е възможно след Легендата). 5тия ден след покупката пътувах до Стара Загора, като целта беше и в двете посоки да карам възможно най-икономично (може и да има значение, затова го отбелязвам). На другата сутрин пътувам към София и на няколко километра преди Вакарел (бях с около 110км/ч в този момент) таблото светна като елха (чек-а, VSA, проблем със скоростна кутия, системата за мъртвите точки, за следене на лента и т.н.) като колата влезе в някакъв авариен режим. Минах 2-3км с около 70км/ч и спрях на една отбивка. Рестарт на двигателя не помогна. След разговори с продавача откачих и закачих клемата на акумулатора и нещата се оправиха. До София всички беше идеално според мен и отидох директно в Бултрако. И тук започва тъжната, за мен, част. Проверка на компютъра - всичко е ок. Изкарват я и преди да тръгна човекът (който я беше проверявал предходната седмица и каза, че е перфектна) спомена, че има някакъв шум, който изобщо не му харесва (като я купувах мен един звук ме притесняваше и затова държах на диагностика, но според Бултрако бил друг и нямал връзка с това). Така или иначе исках да сменя масла на скоростна кутия, диференциал, раздатка и т.н. дреболии и я оставих за това, както и да проверят шума. След еднодневни мъки ми сервираха, че биелният лагер е превъртял, коляновият вал е изкривен и подобни ужасяващи неща... В момента чакам оферта от Бултрако за НОВ!!!! двигател/блок, защото според тях така ще е по-евтино отколкото да разглобяват всичко. На шестия ден след купуването на колата ми сервират, че ми трябва нов двигател, след като я купих най-вече заради тяхната "диагностика"., абсурдно!!!!! Та, имам няколко въпроса (подчертавам, че не разбирам абсолютно нищо от двигатели, електроника по автомобилите и т.н. и винаги съм се доверявал на сервизите (Юбико за Легендата, ама при нея така или иначе нямаше нищо освен обслужвания и консумативи). 1) Възможно ли е от Бултрако наистина да не са хванали проблема (казаха ми, че това се случва изведнъж, без индикации)? Не че ще промени кофти ситуацията, ама поне да науча нещо.; 2) Възможно ли е да се е случило, защото карах няколко километра в авариен режим (според Бултрако е изключено да е заради това); 3) Възможно ли е всичко по таблото да е светнало заради този проблем (ако приемем, че се е случило на магистралата)?; 4) Има ли сервизи, които бихте препоръчали за второ мнение и евентуално ремонт там? Колата в момента е бая разглобена и не е ок да се кара според Бултрако, ама...; 5) Какви са другите варианти освен нов блок и има ли смисъл от тях?; 6) Как може да се реши тази ситуация най-бързо, защото ако чакам блок от Бултрако, сигурно ще съм 3 месеца без кола (имам какво да карам, но не решава предстоящите събития), което е абсурдно... Накратко, в шок съм. Не съм предполагал, че мога да купя проверена от официален сервиз кола за толкова пари и след по-малко от седмица да слушам как трябва да сменям двигател (за неясно още колко много пари, но очаквам да са ужасно много). А аз я купувам най-вече заради "надеждността", към която бях свикнал заради Легендата...
  9. Всъщност говорим за подобрени модификатори(стабилизатори) на вискозитета, които са необходими при хидрокрек базираните масла(поради ниския естествен индекс на вискозитета), с цел поддържане на стабилен вискозитет в по-широк температурен диапазон за по-продължително време, но при всички случаи не могат да доближат един хидрокрек до ПАО базирано масло. Тоест тези добавки се ползват като заместители на 'синтетиката' с цел намаляване на разходите, тъй като ПАО-то и Естерите са значително по-скъпи от една хидрокрек база, която се добива от нефт или газ, които изконно са с ниска термична стабилност.
  10. Как прецени такова малко количество, само по ниво... ? Ако продължи да спада и няма течове, вече може да се съмняваш, то няма къде да отиде...
  11. Благодаря на всички за отговорите! Колата преди мен е карана с Бардал 5w30 C4, сега е с Мобил пак 5w30. След изминати 120 километра, оставих колата за 24 часа, но после като проверих забелязах, че са ми изчезнали около 150мл. антифриз. До пушека, аз лично не мога да уловя по специфичен мирис, мирише като на изгоряло гориво. Най-вероятно ще се окаже това, което колегата @JapCar.
  12. Пробвах на моя голям "сивик" да карам с изключен VSA. Волана сатана изключително лек, сякаш го въртя с вдигната на подемник кола. Като е включен усещането е за тежка и стабилна возия.
  13. Със сигурност бяха сменени сегменти, всички клапани, леглата на изпускателните клапани с металокерамични и оригинални гумички за клапаните. Доколкото си спомням купих гумичките отделно и ги оставих заедно с главата в сервиза за ремонт на глави. За биелните лагери нямам спомени.
  14. Трябва ли да го изключвам или не пречи така да работи?
  15. Така си е. Когато зададеш посока на духане към челното стъкло, или челно стъкло и крака се включва и климатроника.
  16. Здравейте! При пускане на парното на положение да духа на предното стъкло ми се включва климатика-светва копчето. Така ли трябва да работи или трябва да се изключи?
  17. Благодаря, сегменти и биелни лагери сменяхте ли или само главата отремонтира?
  18. Тук говорим за мн по усъвършенствано масло! https://www.infineuminsight.com/en-gb/articles/the-diblock-advantage/
  19. "Здрасти колега @Александър Марков Имаше тема за повдигане на Црв с планки, мисля че се получава прилично откъм просвет, че и визия. Потърси и този вариант. " Вече даже влязох да търся такива планки. Видях че в OLX има. Изработват ги според желаната височина. Затова пък бих питал някой който е слагал как се държат? Как е със стабилността? Само подложки или трябват? Или и нови по-дълги амортисьори или нещо друго.
  20. Здрасти колега @Александър Марков Имаше тема за повдигане на Црв с планки, мисля че се получава прилично откъм просвет, че и визия. Потърси и този вариант.
  21. jt26

    Виц на деня

    - Може ли да се прави секс с близки и роднини? - Разбира се, че не! - И аз това повтарям постоянно на жена ми, ама тя настоява ...
  22. Здравей! Просвета на CR-V IV e 170 mm, а на CR-V III e 185 mm. Аз карам CR-V IV 2.0i с газова уредба и беше увиснала отзад още като я купих. Смених задните пружини и се надигна значително. Не съм я мерил преди и след смяната, но видимо се вдигна може би с 5-7 см. Предполагам, че с времето заради бутилката пак ще увисне. Пружините ги взех от Markony от Русе, поръчани са от щатите и не помня колко пари няха.
  23. Частична. Къде в Пловдив - местните да кажат, но опресняването не е голяма философия.
  24. Здравейте на всички. Казвам се Александър. От скоро се оглеждам за нова кола. Насочил съм се към CR-V IV не фейслифтово 2.4i (предолагам досещате се че го глася за газчица). Обаче ме притесняват няколко нещата. Основното е височината на колата!?!?! Доста се заглеждам като ги видя на пътя и все ми се струват че са ниски???? Така ли е или се бъркам? Питам понеже обичам често да ходя в природата. Къмпинг, разходки + хобито ми е да се гмуркам и често ми се налага да карам по черни пътища. Какви са ви преките впечатление от шофиране на тези автомобил извън пътя. Естествено не говоря за офроад да ходя в някакви дерета да се чудя как да си счупя колата. Например едно от любимо място на което обичам да ходя и мога да дам като база за сравнение е Маслен Нос(споемнавам ако има някой друг любител на това място) Ще съм благодарен за всякакви off-road отзиви за представянето на колата. Имам и други въпроси, но да не ставам нахален.
  25. Здравейте, отскоро съм собственик на CRV-4 бензин 2012г.Интересува ме смяната на маслото на автомата, частична или пълна и някой ако има информация къде в Пловдив може да стане това.
  1. Зареди още активност


  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...