Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Pinky Winky Rider

    Аз и моята Хонда

    Присъединявам се към групата на Хонда райдърите с една Ф2-ка. Все още нямам категория, затова само се возя и снимам на нея. Но скоро ще поправя този пропуск.
  3. Електричка, бензиновата втулка е това
  4. Аз така като гледам имам CD Changer. Говориш за оригинална навигация като тази, нали? Някъде прочетох, че Yatour били по-капризни откъм имена на песни/папки (да се казват CD1, CD2..). Вярно ли е това? Yatour също така не поддържа Bluetooth, нали?
  5. Да ти е честита и със Здраве да си я карате и возите! Направо е без пари.... Ако я караш на макс ще ти харчи 10 така че разхода е префектен за този мотор и автоматика... Щом ще слагаш нови спирачки се огледай за EBC от общите поръчки - зелената серия еле пък жълтата спира уникални и са много по добри от оригинални на Хонда , Особенно със нарязаните дискове на линии! Седалката има много опции и трудно се наглася няма страшно! Хондите искат стартов ток 430 - 460А минимум по спомен, вземи си оригинален на Хонда за 200 лева някъде от Бултрако и 3години гаранция .... ще изкара поне 7-8 години!!! Този Бош е само 330 ампера и всички останали марки са така освен Yasa но той е на цената на оригинала Смени и маслото на двигателя и то с читаво . В БГ ще вземеш на два пъти повече км и намазана за 5000 евра нов Внос от някоя автоморга Поздрави
  6. Имах подобен проблем наскоро. Оказа се маркучето дето взима масло за (уж) мазането на клапаните . Беше излезнало и понеже то влиза след дроселната клапа и бърка всичко тоя допълнителен въздух дето влиза.
  7. Радвам се, че съм помогнал. Нали за това е този форум.
  8. Колеги днес колата запали на 15 подаване на контакт ,а проблема беше понамалял по рядко го правеше ,имам чуството че когато беше по хладно времето и колата нее загряла почти него прави но ,когато е загряла и угасиш после пак запалването е проблем,нямам идея защо но това е еднствената логика коят намирам като се замисля
  9. Имал съм такъв проблем, но на др.марка автомобил. Оказа се стъпковият мотор. Двигателят като достигнеше работна температура и на празен ход цялото купе потреперваше, все едно се опитваше да изгасне. На пуснат климатик спираше да го прави. Първоначално симтомите се проявяваха само на бензин, но в последствие и на газ се наблюдаваше същото поведение. Може да повториш чистенето на ст.мотор, ако не се е получило добре първия път. Успех с разрешаването на проблем!
  10. ficho

    Honda Civic Hybrid

    Привет, записвам се в темата, защото имам нужда от малко помощ. Карам Сивик Хибрид 2007 год. От около година почти постоянно ми свети чека и IMA-то. Батерията разрежда доста бързо, и зарежда, като изобщо не минава през 4,5 и 6 бара. От 2 на 3 и директно на 7. Ясно, че батерията е заминала. Сутрин вече не пали от нея, а от двигателя. Та, има ли в БГ, някъде да рециклират тези батерии или имам и друг вариант. Какво правят в Русе. От Бултрако ми обявиха скромната сума от 6 200 лв. за нова батерия, което е доста скъпо. Един познат ми предлага 2-ра употреба от чужбина за 900 евро, което е поносимо. Нуждаели се обаче, колата от някакъв software update, след като се сложи батерия втора ръка. Благодаря.
  11. Колеги кажете къде в софия да пазарувам за хондата d15z8 1998 ?има ли магазин където да се продават добри части на нормални цени за хонди?
  12. Целият масраф ми струваше 4250 евро.... Автоматика беше идеален! Никакви чукания и удряния... Голямо удоволствие! Похарчи ми 8/100 бензин да се прибера вкъщи! Малко много ми се виждат за спокойно каране между 90-130 Км/h по немски магистрали. 190К си е реалният пробег на колата... Ще трябват нови гуми и батерия... Спирачките ще стигнат за около 25К, каза майстора в сервиза, който я прегледа преди да я купя. Поради липса на фреон, нямаше студено, а може и да е нещо по-друго/ реших да рискувам! Стояла е 5 месеца без да се кара... Да видим!? За ръждите в моторният кош-колата идва от градче до брега, и това се вижда ясно-вече съм избрал един спрей, който да предотврати по нататашната корозия по детайлите... Малко ударче от камък по предното стъкло долу вляво, на 14 см от края -не мисля да се занимавам сега с него.... Леки забележки по лакът отвън, които могат да се оправят за 3 часа от един познат майстор в БГ... Не можах преди да тръгна, хубаво да наместя седалката и височината на кормилото, и след 250 км, получих болки в гърба... Дано да не са били формите на седалките! За сега това.... Утре ще я чистя от вътре, че ме чака много работа.... Дано да няма изненади! Приятна ви вечер на всички
  13. Митко Йотов

    Accord 8 - проблем с кормилната рейка

    Това на бензина ли е или на дизела,или няма значение.Но при условие,че едната е хидравлична а другата не би трябвало да има разлика?
  14. Такаааа..... сега сме вече наистина колеги....! ( дано не съжелявам за покупката) Беше голям екшън, и за малко да се откажа да я взема.... Качвам ви малко снимки:
  15. ACID BURN

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Газта къде я видя? Свещите са бели, да. В резултат на агресивна запалителна система и бедно горене. Като сложих 240ките свещите пък станаха въглен. И смърдеше на бензин много здраво. А свещите са на 15 к км. Яко нагар по тях.
  16. Днес, около 2 часа изкарах в чоплене, мога смело да заявя (ако не се повреди) китайската машинка си струва всяко левче. Бърза е макар с по малко RAM, всичко което се сетите тръгва от Google Play, пробвах OBD2 диагностика (добре работи), GPS , Bluetooth и wifi много добре работят, стартира за около 10 секунди, може да се програмират бутоните на волана кой какво да прави, камерата за задно се стартира мигновено, мултимедията до сега не е забивала, изтеглих офлайн картите на Google maps за цяла Европа, вътре си има и Sygic навигация, която работи отлично, блутут разговорите не са много ОК ( получаваше се някакъв шум) но стават. 4G модула работи с карта на Теленор (с друга не съм пробвал) , YouTube работи отлично, Видео и музика перфектно. Общо взето съм много доволен
  17. Japanese fever

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Свещите са малко по-светли, отколкото трябва (по-бедна смес явно и/или каране на газ), това се вижда и от цвета на изпускателните клапани, но може и да е от снимката. Не са толкова зле свещите. Има доста въглеродни наслоявания по свещите и клапаните. Те може би се дължат на горене на масло и/или некачествено гориво. п.п. Колега, намалявай размерът на снимките преди да ги качиш, защото темата ти е вече доста тежка заради тях и се зарежда по няколко секунди. Ще е хубаво снимките да са поне 2 пъти по-малки като ги качваш.
  18. Подкрепям мнението на колегата Tokio.
  19. На първите две снимки се вижда, че няма връзка с KAN-шината на колата.
  20. Колега не съм рециклирал, но съм се интересувал превантивно, защото това им е слабо място, а не и не само на Легендите... 1. Вариант - в Бултрако ми казаха 700лв. 2. Вариант - Правят ги корифеите в Техническия университет, но трябва да е свалена - мисля така излиза около 400лв. - 150 за ремонт и 250 качване и сваляне...
  21. Благодаря за мнението. Ще го обсъдя с човека, който я окабели.
  22. Утре ще видя в сервизния наръчник какви са оборотите за 2.0. Аз не мога да съм ти много от помощ понеже съм с автомат и с друг ДВГ.
  23. 6.Размера е точен. 7.Индикатор за включен димер на средното огледало,против заслепяване от светлините на заднодвижещия автомобил през тъмната част от деня.
  24. Да... 600 оборота... Трябва да са 650. Освен да не съм изчистил добре стъпоковия мотор и нещо да заяжда в недостатъчно отворена позиция. От там недостатъчно въздух и ниски обороти? Възможно ли е от износени валове/ шупли?Досега не съм ги виждал , но е правен регулаж на клапаните два пъти и не са ми казали в сервиза.
  25. Като изключиш от скорост пак ли е така?
  26. Малко да повдигна темата... Някой някакво предложение/ идея? Каквото и да е.. 2.0 с ръчни скорости. Ако сте на мнение да не се занимавам, пак ще е полезно. Двигателя си подскача, а трябва да е почти неподвижен.Благодаря
  1. Зареди още активност
×