Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. В момента направих това - AdBlock е задържан само за сайта. Малък жест, но е по добре от нищо. Коригирах да е всеки път.
  3. Yesterday
  4. Между предишното ми спейсатарче и СR-V - то сега, разликата е осезаема. Секундите и нютон метрите са същите като при астрата. Бих казал също, че нещо не е наред с хондата, би трябвало да се усеща разлика. Говорим за почти две секунди.
  5. Акорд к20а6, сменен двигател на 114х мили на 16.07.2020. Масло Yacco lube gdi 5w30, изминати 6000км 95% извън градско със скорост 100 до 120км. Гориво 550л газ и 30л бензин. Двигател почистен прилежно от майстора за несливайния остатък предполагам че нещо е изтекло.Двигателя не е пален през последната година и половина. Изразходвано масло 500мл. забелязах го след първите 4000км. Нямам възможност за сканиране, снимката е на една и съща капка на различна светлина. Моля за коментар защото майстора (познат е на всички тук 😀 каза да не го карам повече от 6000км. а пък аз искам още и още. Благодаря предварително на всички.
  6. avc_SABATON - The Attack of the Dead Men (Official Lyric Video).mp4
  7. При тази грешка разлика във вървежа и разхода няма да откриеш. Проблема е в някой инжектор или в цялостната настройка на газовото. Странно е, че не можеш да изтриеш грешката.
  8. Проверете транзистора който регулира оборотите на вентилатора. Монтиран е в краката на пасжера.С два винта е хванат са стената между салона и двигателния отсек.Радиатора му се охлажда от въздуха влизащ във въздуховода на колата. Honda 79330-SDA-A01 Power Transistor. Това е чарка. ако не работи и вентилатора няма да работи. В него има вграден термо бушон. Разглобява се и може да се отремонтира. При мен проблема беше в този термобушон и ремонта ми излезе 20 ст. а нов във амазон е бая пари.
  9. Благодаря ти, колега! Да ти се връща! Относно газовата - днес и беше първият тест на дълъг път. Тръгнах от Пловдив за София карайки със 130-140 км/ч на круиз. Спрях за кафе на едно ОМВ (45 километра след Пловдив) и след това при потегляне продължих със 140 км/ч на круиз. Може би минута по-късно ми светна чека, отбих при първа възможност и прочетох грешките с Torque. Записала е P0171 - System too lean (Bank 1). Опита за изтриване беше неуспешен и си продължих по пътя. Не мисля, че след светнването на чека има разлика във вървенето на колата. Динамиката се усеща същата, както и преди това. При две изпреварвания достигнах до 160 км/ч и ускоряваше без проблем. Утре ще звънна на монтажника да я погледне и след това ще дам обратна връзка отново.
  10. Точно определение "недодялан" форум за нещо, което е съвсем в реда на нещата за платформата не ми се вписва като градивна критика. Все едно де. Има бутон докладвай, резултатът щеше да е същия - екипът да коригира линка. Това е някакъв абсолютен частен случай и няма нищо общо с права, свободи, ДПС, ДАНС, КГБ и т.н. Дали е елементарно или секретно за някой или Niakoi програмата не може да го прецени. В другите форуми няма такова нещо, защото са класи над нашия, съжалявам за което. Поздрави.
  11. Газифицирана от около 40 000 км.Прочети в по-долните теми има доста и подробно писано за газификацията ,мултимедията,скоростни кутии и т.н.
  12. Филтрите на газта се сменят на 10К километри! Маслото на мотора защо се сменя след като още си е мазно/блажно?
  13. Здравейте. Подобен проблем и при мен. Сагата започна с потъване на педала на съединителя. След издърпване с крак се оправяше. Постепенно с времето педала започна да зацепва или долу или нормално. Смених помпата на педала(не знам горна ли е или долна). След излизане от сервиза педала на съединителя се държеше нормално, но още на следващия ден същия проблем се появи отново. Смених и другата помпа и ситуацията е все същата. Моля за мнение. Четох някъде, че е възможно маркуча между двете помпи да се е скапал но да не тече. Друг вариант, че системата не е обезвъздушена. Моля за съвет.
  14. @Niakoi, ти, както и ние, сме част от форума и го правим това, което е. И в този ред на мисли можеш да обърнеш внимание на правилата, за а имаме пдо-малко „недодялан“ форум.
  15. Имам познат с 2.2 i-cdti префейс с такава навигация. Не съм я "чоплил", но той каза, че всичко си работи. Попитах го специално за климатика - каза: ВСИЧКО :-)
  16. То това дето не се виждаше не ме интересува особенно. Интрерсуваше ме, защо да "нямам право" да видя нещо елементарно и не особенно секрето. А то за какво било - да се чувства виновен потрбителя за "недодялания" форум. В друг форум не съм виждал такова нещо. Приемете това като градивна критика - все пак темата е точно за това! P.S. От ДАНС не могат да отменят нареждане на КГБ, вервай ми...
  17. Моята е настроена на 30 градуса и доста често това лято като я запаля веднага минава на ГАЗ, БЕЗ да има нищо различно от зимните или есенните дни. Даже и не знаех, че е възможно да има колебания или различия в работата когато веднага се прехвърля на газ. Както и да е. Честито на колегата за колицата и за газовото! Аз лично видях днес колата на живо и много ми допадна! Както казах и в друга тема: Много безаварийни километри!
  18. Здравейте Светна ми чека и дава тази грешка Р2185 Като поработи колата и включи перките три пъти и си изгасва Въпроса ми е кой е датчика под тази грешка който трябва да сменя? Виждам един в най долната част на радиатора но дали е той? Мотор К20А9
  19. Здравейте има ли разлика в окачването на сивик 8 executive и другите модификации, не знам как се наричат те?
  20. Продавам 4 бр. SUV гуми VREDESTEIN Ultrac Cento 225/60 ZR18 104Y. Гумите са в отлично състояние, без дефекти и равномерно износени, стояли в гараж. Карани са досега и са сменени с всесезонни. Двете са с грайфер 4+ мм., а другите две 5+ мм., т.е. могат да се карат и през зимните месеци, без да се нарушава правилника. ДОТ 2014 г. Цената е за 40 лв. за брой. Изпращам с куриер или лично предаване (предпочитам).
  21. Рядък модел-уникат, 3.0 l, V6, 250 к.с., обслужена /ремъци, ролки, в. помпа, масло, накладки, сменена кожа на волана и предните седалки/, платени до 5.2021г. застраховка, каско и винетка, 132000 мили, голямата навигация, парктроник, ксенон, подгрев на предните седалки, ръчна 6 степенна скоростна кутия, ЕВРО 4, системи против приплъзване, нови гиму 18',DVD, CD чейнджър с усилвател pioneer. Колата е внос от щатите, кара се в БГ от 2007г от жена, която е горд собственик на нов автомобил Акура, също от щатите. Може да се види в София.
  22. Кара се от 2007г. в София
  23. Колата не е моя, карал съм я 2 пъти, преди месец 2 когато буксуваше съединителя и онзи ден след смяната. Пробвал съм я само в града на 3та, но очаквам да върви повече де да знам. Като гледам клипове в тубата ускорение от 0 до 100 на 2.2 дизел 140к. ми се струва , че са по пъргави. Мойта астра 2006 1.7 дизел върви повече, вярно, че е по лека с 400кила ама... сега гледам характеристиките в ауто дата 340 нютона на хондата на 240 за опела. От 0 до 100-10 секунди за хондата на 12 за опела. Значи нещо не е на ред с хондата.
  24. Оле... и аз ще размисля май 😃 По- добре ще е май да гледам за някоя канадка да не си чукам главата после. Гледам ти си с такава май. Сподели мнение, има ли ядове..... газифицира ли я?
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...