Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последният час
  2. Грешка 325 на к20а4 црв '02г

    Не знам като прочети грешката изписва проблем в запалването в първи ред.
  3. 8-ма генерация Акорд

    Не виждам какво и липсва,освен емблемата отзад https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/23282857 Иначе за една година ровене по сайтовете никога не съм виждал.
  4. Днес
  5. Колеги имам въпросче Някой знае ли къде се намира този датчик за осветеност, който навигацията използва за превключване на различните режими? Навигацията си има дневен и нощен режим като съответно единият е на бял фон, другият на черен. При мен много рядко навигацията решава, че е вечер и си пуска сама нощния режим и затова си мисля, че може би този датчик му има нещо.. За протокола - не смятам, че за това се грижи датчика, който управлява автоматичните светлини, защото те си ми работят идеално. Вляза ли в тунел, късите светват веднага.. понякога и под по дебела сянка ако мина при смрачаване пак се пускат. Поздрави
  6. Вчера
  7. И аз мисля че в грешна посока копаеш за проблема !Ти сигурен ли си че компресора зацепва без да си го включил ,независимо че перките въртят?Ходи на майстор по автоклимите да види нещата как са -няма сам да го оправиш,помощ не можеш да получиш от нас понеже и ти сам не знаеш какво става и ни объркваш допълнително .Климатик не се ремонтира така от разтояние .Учил си туй онуй и датчика май това трябва да показва ,няма такива работи ,хич не пипай нищо ,ами отивай на сервиз по автоклими ,там пък изобщо не споменавай какво си пипал и учил ,понеже се нервират хората от такива клиенти .
  8. Имай предвид, че е възможно да си купиш нов модел кола преди да е изтекла календарната година. Т.е. в края на 2006-та аз мога да си купя модел 2007-ма и да го регистрирам, но това не го прави 2006-та. Справка по VIN ще покаже дали е 2006-та или 2007-ма модел. Но дори да е 2007-ма, пак може да е произведена края 2006-та. Другите неща няма да ги коментирам.
  9. Проблема става изведнъж и то - точно когато не очакваш и ти трябва колата много спешно.
  10. 8-ма генерация Акорд

    Колеги интересува ме дали някой е виждал и въобще дали хонда предлагат дори и по поръчка вариант Type S Diesel с автоматични скорости?
  11. Незнам колега,най добре им се обади и информирай,което те интересува.На мен казаха,че този от последния линк,включва и задните габарити(ако правилно съм ги разбрал).Аз си взех най простият,който уптавлява само дългите на процент и съм доволен.Поне за мен е безсмислено нещо друго,освен стоповете да свети отзад.Ако искам да включа задните светлини през деня,карам на фарове за мъгла,на които съм сложил лед h11 6000K.Причината да взема най ооростения модул е,че исках колкото си може да не се човърка по колата.Това е и причината да го сложа в двигателния отсег,под кутията със силовите бушони (релета).
  12. Проблем :)

    колата пуши ли?някой да я напъне до 4000 оборота и ти гледай отзад какво става?при тази разход какъвто пишеш какъвто и вискозитет да сипеш ефекта ще е един и същ- СПОРЕД МЕН СЪЩИЯ РАЗХОД НА МАСЛО. Да не тече от някъде?има ли под нея следи от масло?от къде е внос?
  13. Проблем :)

    Ако са запекли маслените сегменти, но компресионните работят, пак ли ще излиза пушек?
  14. Акорд 8 2.2 i-DTEC P1236

    Добър вечер, да изтупам темата от прахта, е P1236 беше получена този път с бону(к)с P00AF подозирам 2рото да е ХЕКС на 1вото, но както и да е, според Бултрако ВАРНА имам нужа от ново Турбо (познат там ми рециклира турбинката срещу 700 лева (реална цена 900) точно заради този проблем вчера. включай чистене на геометрия и ЕГР) Въпреки рециклацията днес без никакъв повод след 600 км, пак светна чек-а пак авариен режим и пак така .... пак същата грешка, сега моят прЕАтел спомена, че този клапан (поне така изглежда) ‎с парт номер 0928400707 требе също да се смени, като запаля на айдъл колата ПРЕДИ клапана прави 0.8 бара бууст, след клапан 0.5 та мислим, че и от там може да е проблема. Сега - освен този клапан, НЯКОЙ някакви идей да има ?! Отделно някой може ли да го намери този клапан да го е'а май от Бултрако требе се търси.
  15. Монтаж на LED къси светлини

    Колеги някой има ли отзиви от тези led крушки http://www.ledwhitepro.com/bg-led-крушки-за-фарове-h1-cob-1.html и дали има разлика от това дали се монтират в лупа в моя случеи или във фар с рефлектор
  16. Проблем :)

    докато колата работи, отвори капачката на маслото, виж колко духа от там, ако подухва малко на импулси е ок, ако излиза пушек от капачката сигменти.
  17. Проблем :)

    Здравейте колеги. Имам следния проблем .Отскоро съм собственник на Сивик 7 генерация , след първоначално обслужване на ремък , ролка , водна помпа , гарнитура на клапани и всички филтри - звяра яде маслото като за световно Препоръчаха ми ,Castrol 9000 5w/40 Гаранция че е френската разфасовка 5л, на 1500км - 1-1,2 литра ,чак ми светна чека.Откъде да знам че няма датчик в картера , а са два дето следели налягането.Въпроса ми е следния , дали да пробвам да направя промивка на мотора и да сипя според ваши препоръки 0-30 или 5-30 ,или да отварям двигателя и да видим кво ме чака??? Според Километража е на 230000 колата , ама едва ли :)А колата е нов внос .Мотора е 1,6 110 коня бенз.D16v1 е модификацията.
  18. Регулиране на фарове accord 8

    Шегуваш ли се? http://bg.bosch-automotive.com/bg/parts_and_accessories_6/electronics_and_accessories_2/lighting_technology_6/adaptive_headlights_2/adaptive_headlights_1
  19. масло диференциал

    Дали това масло е оригинално -http://namaleniavtochasti.com/honda/1615-dps-f-honda-maslo-diferencial-1l.html
  20. Изхвърли антифриза

    Благодаря!
  21. С фабричен ксенон съм, да.В какъв смисъл с волана??
  22. @Markony Брани, виж видеото: Преди да се стигне до момента да е постоянно включена климатичната система хванах този момент как нещо кара перките да се включват и изключват на различни обороти без да е запален двигателят и без да е включен климатикът. Без да пипам нищо и без очевидна странична причина. Сега положението е: перките се включват на високи обороти още при контакт. Ако запаля двигателя и компресора се включва няколко секунди след запалването. Ако е малка хлабината на електромагнитната шайба, тогава като дръпна датчика за високо налягане ще спира ли да работи компресорът?
  23. В този канал забелязах че има течност (може би масло) ,но работата е че си стои така без да сълзи и да увеличава нивото си. Опитах се да забърша до колкото можах след това и ми се струва че отново течноста е на същото положение. Ако не се вгледаш може би няма да се забележи. Импулсивно първо писах и тогава четох, а има доста писано в раздела за Акорд за спукани хидравлични маркучи - цени, и т.н. Същевременно се посъветвах в сервиз за ремонт на хидр. системи и реших да изчакам докато не стане по явен проблема там (ако има).
  1. Зареди още активност
×