Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Нещо не си ме разбрал. Говоря за вкл. на дългите от застигнатия автомобил, ако няма насрещно движение, за да осигури видимост пред себе си за застигащият го. Ясно е че при наличен насрещен се кара на къси и застигащият ще изчака разминаването, за да предприеме изпреварване. Как да го направи, ако няма достатъчна видимост напред, понеже този пред него не се сеща да вкл. дългите и да му я осигури? Човещинка е и съобразителност. Друг е въпросът че при мъгла и снеговалеж дългите дразнят и не са препоръчителни, но говорех за нормално нощно време без метеорологични усложнения.
  3. С реле, което трябва да му хванеш ток от правилното място. Отпред има бушонно табло, до акумулатора. Там мериш и си избираш +. С тънък проводник до ключето в купето и по-стабилни праводници до лампите. Не е трудно стига да имаш идея от токове. Тъпо е да прекарваш дебели жици за големи ключове из цялата кола, а за тези лампи ако двета са 110-120 вата ще си има ток 10 ампера, което си е над 1,5мм2 жица за да не грее.
  4. Забрави най важното, коляновия вал . Защото той най бързо се скапва от разбити маховици . Ти колко човека познаваш, дето са изкарали "няколко стотин хиляди" със стария маховик ? За един прЕАтел питам, защото аз го имам уреда за измерване на страничния наклон и градусите на отклонение на маховика, ама всичките на които съм "спестил" пари за маховика са изкарвали най много по 60 хиляди километра . Някои от тях направиха втора смяна на време, други решиха да покарат с разбит маховик и в крайна сметка си продадоха колите на части, със скъсан колянов вал . Та в крайна сметка си има детайли от които не се пести и добрите майстори трябва да ги знаят . Не напразно уважаващите себе си вносители на части, не предлагат само съединител за тези коли. Иначе всеки е свободен да си троши колата по начин който той си избере, все пак парите са си негови .
  5. Нещо не ми ясно как искаш да карат хората? Дълги светлини се ползват когато няма движение срещу теб или движение пред теб в твоята лента ако не се лъжа на 150м. пред теб. Тоест не говорим за застигане, а доста прилично растояние на което трябва да мехнеш "дългите". Как да караш на дълги след като има движение стабилно, поне по пътищата по които минавам аз. Друг е въпроса, ако са ти добре късите светлини и си виждаш ОК. Мен на последък ма дразнят идиоти, които карат на дълги през деня. Много е дразнещо и мисля, че трябва да ги санкционират.
  6. Старт от място и доускорение при изпреварване са 2 съвсем различни неща! При първото задвижваш от място цялата маса на автомобила и съдържанието му, и то на първа скорост, със сравнително ниски обороти на мотора. При доускорението имаш избор от предавки и по-широк диапазон на оборотите на мотора в платото на въртящия момент, или пък обороти за максимална мощност. При ръчна кутия ги избираш ти, а при "автоматите" компа им следи данни и ти предлага опции, като пак имаш ръчен режим - ако не покрива изискванията ти. Пробвай такава кола и ще усетиш, а и ще си прецениш дали ти е ок.
  7. Напоследък пътувам нощем и забелязвам следното отклонение: Не знам дали е въпрос на култура, или незнание - несъобразителност, но освен тировете, масово хората си карат на къси светлини извънградско. Това е проблем за застигащите ги, понеже нямат видимост пред тях. При липса на насрещно движение се кара на дълги, или при застигане от друг автомобил, те се включват и при изравняване на колити, изпреварваният отново минава на къси, за да не заслепява този който го изпреварва. Не вярвам някой тук да не го знае, или да не го прави, но споделям, че е опасно и бъдете внимателни! Аз го понасям, а и повечето шосета ги знам, но ... За добро или лошо, в момента нощният трафик е почти нулев - сигурно е заради пандемиятя.
  8. Имам застраховка пълно КАСКО в същия застраховател и също я плащам на вноски вече трета година.Миналата година имах щети по бронята,които бяха платени коректно без да се налага да се плащат останалите вноски.Пътна помощ не съм ползвал,но предполагам,че и в този случай няма да е необходимо плащане на останалите вноски.
  9. Today
  10. изобщо не се притеснявай. Няма никакъв проблем да се изпреварва с двойка, с CVT. Лятото, когато колата беше пълна, в Кресненското дефиле се представи отлично. Така че, взимай и не се притеснявай 🙂
  11. В моя случай, напоследък от Монтана през В. Търново до Бургас и вечерта прибиране на Търново. Вчера сутринта по тъмно - 8:00 бях в Бургас - цял ден висене в болницата за операция на мама и вечерта в 21:20 старт към дома - 23:50 си бях на Търново. Сега не ми е кеф да пътувам - поради причините, но поне докато шофирам си почивам физически и психически. Дъжд, сняг, вятър, тъмница, нерегулирани насрещни фарове, "водна стена" от тировете - в тая кола "слабото звено" е водача! Тя не "мръдна" никъде, "гък не каза". Закуси благо с 480 км, а за вечеря "хапна" още 220 км. Менюто и за деня ми струваше 75 лева.
  12. Не знам евтините по колко изкарват, но моите Bosch AeroTwin за 60 лв още малко 5 години ще станат и не са мръднали, чистят си както когато ги взех. Всеки има право сам да си решава за себе си
  13. Yesterday
  14. Здравейте интересува ме дали може да се сложи турбо на prelude gen 4 2.0i и ако може каква да е турбината благодаря предварително
  15. Здравейте интересува ме дали може да се сложи турбо на prelude gen 4 2.0i и ако може каква да е турбината благодаря предварително
  16. Малко ъпдейт по темата. От месец и половина зареждам само на Ромпетрол. Пушенето още след второто зареждане намаля значително. Дори вече не пуши при всяко палене, а когато пуши изпушва с много по-малко количество пушек - двойно по-малко. Така, че единия фактор със сигурност е горивото. Препоръчаха ми една добавка AMSOIL Diesel Injector Clean + Cetane Boost, която ще сложа при следващото зареждане и ще видим какво ще стане с нея - дали ще има някаква промяна. Ще пиша пак като има развитие.... Поздрави
  17. Като отидеш в сервиза ,както казах вижте това. Ако не си сложил хубав горивен филтър не е лошо да инвестираш малко пари в това. Знаеш ли на какво стойности ти направиха клапаните.
  18. Не давайте така акъли на колегата за евтините чистачки. Не случайно едното струва 15лв. а другото 55лв. В момента няма как да снимам но капачето което покрива захвата на чистачката е различно при евтините и няма как да се монтира. Ако има такива които са точно 1:1 с aerotwin/OEM за Сивик 8, нека да ги покаже. Понеже и аз се подлъгах да поръчам по-евтини то резултата е, че трябва да поръчам отново aerotwin. И не е само захвата проблема а това, че евтините изкарват 2-3 пъти по-малко време от хубавите. С 21 и 22 на снимката са декоративните капачета за чистачките които няма как да влязат в афтърмаркет евтини. Самите захвати са по-високи и пречат и ги надигат. Да, може да се махнат естествено но то може да се махнат и доста други неща за да се сложат по-евтини заместители. Обикновенно старите aerotwin карат по 2-3 години та мисля, че е добра инвестиция. Пробвах champion на другата кола, никога повече няма да сложа и такива...
  19. Колата е Акорд 2.2дизел При условие, че всички производители на тези демфери препоръчват да се сменят комплект ..... . "Гледам и не вярвам на ушите си" Някои колеги твърде много вярват в конспирации. Да се смени на такъв само съединителя без демфера или обратно, може да го направи само един джамбазин и после веднага да продава,но да го направи някой собственик и да се надява на чудо, че няма скоро да отваря пак и само ще кара .... . "Е нема такъв народ".
  20. Както е тръгнало покрай съединителя да сменяш и ангренажа сменяй и гумите,че и те след 5000 км. ще свършат. Пък после отидаха и джантите,и гърнетата... И те се откачат като се сменя съединителя.
  21. Здравейте. Имам сключено пълно автокаско в GENERALI с допълнително платена опция за безплатна пътна помощ при авария. Каското е на 4 вноски. По принцип при щета съм наясно, че за да ми я изплатят (или оправят в сервиз) трябва да заплатя всички вноски до края на каското, но как стоят нещата при пътната помощ? В смисъл - например пукам гума, викам си чрез застрахователя пътна помощ (безплатна е до 250км) и какво следва след това? Трябва ли да заплатя оставащите вноски? Нека някой ако е наясно да ми разясни нещата, защото никъде не намирам иноформация. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  22. Продавам 2 крушки, една бяла и една червена, причината е че ми трябваха по една крушка но се продават само в комплект. Светят много ярко имат и алуминиеви радиатори за охлаждане. 30лв за 2те крушки (една бяла и една червена) Цената не се коментира. 0898 656 444 ---->Баргас
  23. Ето това много ми хареса,тези майстори са единици в БГ. Радвам се че познавам такъв,който каза този агренажен ремък ще изкара с ролката още 60 хил,след това караш на своя отговорност. За 5 коли до сега не съм чувал такова нещо да казва майстор всеки сменя наред всичко. От опит когато решиш да спестиш нещо по колата след това ти излиза ремонта 3 пъти повече ако беше го сменил.
  24. Точна тези тип банан. Бюджетни и чистят перфектно.
  25. Добрият майстор е добър не защото сменя всичко с едно разглобяване,а защото правилно е преценил кое е за смяна. Може и безброй съединители да е сменил и пак да не е майстор. Производителите на маховици си имат методика за диагностика на употребявани такива и с какъвто успех можете да скапете старият маховик,с такъв успех ще скапете и чисто нов. Ако маховика позволява може да си изкара още няколко стотин хил. км.
  26. Ясно. Утре ще се действа. Благодаря Ви и успешна седмица. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  27. Виждам че си от Бургас за това направо те насочвам. Отиваш в бившия баумакс и на щанда за аксесоари има чистачки Бош аеротуин, обикновен Бош, Митотойо, и едни YADA които аз си купих и съм много доволен, на средна цена и чистят перфектно. Аеротуина го има и в Метро но за мен цената е неоправдано висока.
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...