Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Колега, Съюза на автомобилните инженери (SAE) дефинира вискозитета на маслата или следи само за реологичните показатели, но не и за останалите свойства и качества. Докато смазочната норма вече изразява конкретните качества и характеристики на флуида. Това е т.нар. ОЕМ спецификация. Само двата критерия в купом съставят правилното масло. По спомен ти имаше дизелов двигател с премахнат DPF, нали. И сам знаеш че за стоковия двигател Honda упоменавала SAE 0W-30 (вискозитетен клас) отговарящ на ACEA C3 или ACEA C2 (вид смазочни норми). Поздрави.
  3. Не се оплаквам,търся някой с компетентно мнение по проблема! Записал съм колата за сервиз в петък,но понеже ,аз не съм много компетентен, бих искал някой ,който ГИ разбира нещата,да ми даде насока!
  4. Колега ти няма от какво да се оплакваш тъй като колата ти изписва, че има проблем и с диагностика ще си покаже точно кое е. Трябва да си намериш време за сервиз.
  5. И да знаеш, че на това ЦРВ конкретно е малко кофти за демонтаж/монтаж на стартера. Сваля се, но си е тегава работата. Трябва отдолу под колата да легнеш и до колкото си спомням ми се наложи да сваля и дясната гума. Нищо друго не съм демонтирал, като колектори и прочие. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  6. Не хващаш иронията. За прекъсвача съм сигурен.Понякога иска повече газ да превърти въздуха... И другото , не е качил снимка ,къде е монтиран изпарителя.Да не се окаже,че е най-високата точка. Всякакви глупости съм виждал, както им е по -лесно и удобно монтират. Спирам да пиша.
  7. Честно казано,не мисля че ще мога да се оправя,а и време почти никво нямам..
  8. Ами тествай я за бобина, ако е това, ще минеш по-тънко, без сервизджии. И сам можеш да си я смениш.
  9. Всъщност като се замисля,като тръгнах работеше нормално,малко след това почна да тресе!!! Сега вече и на място като работи,си тресе.,😐
  10. Линк :https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L Стойност на поръчката:[5л*€8.49 ]* 1.9775 = 84лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина - Клубни поставки: Не
  11. Не се съмнявам в качеството и не си ме подвел, няма проблем.Казвам само, че моите скърцат много досадно при ниски температури. С АТЕ накладки съм. Ще видим как е за напред.
  12. Тресе и на място като работи. Като потеглям,забива-неможе да ускорява..около 200 метра я помъчих и я оставих на паркинг..
  13. За бобина може да се провери с изключване на буксите към бобините, една по една. Двигателят трябва да работи на обороти(без да гасне), но с промяна на работата и с една изгоряла бобина. Пробвай да изключиш една от бобините и ако изгасне, значи е бобина, ако си промени работата-не е, ако нищо не се промени-си нацелил изгорялата. Ако при запалване не си усетил проблем(при работа на обороти), а се е появил при потегляне, може и нещо с автомата, което е най-лошото.
  14. Свещите ги сменях наскоро! Чак в петък ме записаха за сервиз..дано да е по малко болезнено. 🙂
  15. Извинявай, ако съм те подвел с коментара си, но при мен няма проблем. Дисковете и накладките са купувани от Германия, но не вярвам да има разлика с тези, които си взел. Надали има отделно производство за "огромния" български пазар.
  16. Залагам на бобина е! 100лв. + работа и си готов! Бобините често горят от износени свещи!
  17. Що пък като Бай Ганьо? Повярвай ми, германците са много по-стиснати от нас, пък и американци да са, пак ще търсят тънката лайсна Дане би ние да сме измислили промоциите? И аз си купих масло за диф-а и ск. кутия с намалението от Бултрако , обаче познай колко платих за доставката - 22 лв. , при условие, че стоката беше към 160 лв. Р.S. Ти да не смени вече колата?
  18. Здравей колега. Ако е възможно ще си позволя да ти отговоря, въпреки че става въпрост за Акорд 7-ген. не за ЦРВ, но в случая няма значение мисля. Стартера е за профилактика и най-вероятно (даже на 100%) проблема ти е като моя. Ако желаеш може да прочетеш моята тема точно за този проблем със стърженето на бендикса. Изчегъртването е точно от смазката, която е вътре защото с годините и замърсяването вече не е смазка (грес), а е станала твърда и изсъхнала. Точно и промяната на температурата му влияе много. Колкото е по-студено толкова по трудно се връща бендикса и съответно остава зацепен за маховика и ....... стърже яко. Проблема се решава с разглобяване на съставните му части и смазване където е нужно. После дълго време вярност. Дано да ти помогне да си решиш проблема найстина. Поздрави!
  19. Благодарности! ...Защо трябва да е лесно, като може да е трудно. Явно само там е останало място в моторния отсек. Не може да се види ако кутията на въздушния филтър не е свалена. Оново благодаря.
  20. Здравейте колеги.Напоследък като захладня се появи следният проблем.При палене изджагъртва бендикса та въпроса ми е ,възможно ли е да става въпрос само за леко смазване на оста или трябва да се смени с нов.Интересното е,че го прави не винаги и само когато колата е стояла цял ден на студено.Ако някой има идея,моля да помогне.Благодаря ви.Колата е ЦРВ 3 бензин.
  21. Свещите са Денсо извадени са по номер от книжката на колата. Маслото е Фукс 0w40. Електричар каза че зареждането е супер, но не помня стойности. Стартера е обслужван 2 пъти при различни майстори, като само четките са сменени защото бяха наполовина износени. И на двамата майстори им казах дори нещо само да ги усъмни че не е наред в Стартера да го сменяват с ново. И двамата казаха че Стартера е наред и само го чистят и смазват
  22. Като профилактираш водачи и главини ,като идея може да престържеш TRW на procut (без да се сваля диска) Мисля беше около 30 лв.на диск При мен се пооправи проблема след това.
  23. . С какво максо я караш вискозитет. Какви свещи сложи ,марка. Дай да обслужат и профилактират стартера,подобрява се работата му в пъти. Какво казва еладжията на колко зарежда алтулернатора,,без консумятари и с включени такива,имаш ли стойности
  1. Load more activity


  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...