Jump to content

JHM

Фен
  • Content Count

    1396
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

JHM last won the day on June 13

JHM had the most liked content!

Community Reputation

504 Excellent

About JHM

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    ACCORD CL7 K20Z2 Facelift LPG BRC Sequent 24 MY11
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Recent Profile Visitors

2016 profile views
  1. JHM

    F1

    Както винаги облагодетелстван е Хамилтън, от създадената от него самия рискова ситуация. Аз мисля,че не трябваше да наказват Фетел,защото болидите в момента на "притискане" на Хамилтън,болида на Фетел беше с 2/3,че и повече отпред,а и това че линията Фетел, за да овладее болида си и да може да остане на пистата,беше точно тази! Незнам,как така ги решават тези наказания.
  2. Мислех да не отговарям на глупави закачки,ама не може! Да почнем от зад напред...! 1.След като знаеш с какво масло са я обслужвали,за къф ти беше да минаваш на вискозитет 5W30,кое те накара да го сториш (твоя майстор ли)?Такива като теб скачат на 15W40,класика...пък и тънка лайсна. 2.Дори и тези 50лв.,които си броил,не знаеш за каквъФ шит си ги дал.Ама забравих,че не те интересувало.(Що ли...?) 3.Прецакан си от всякъде,ако мислиш,че твоят "доверен човек" мисли за теб,като те е убедил,че ти дава най доброто (без дори и той да знае кое е)...много лошо! 4.Аз ако бих взел масло 5W30 без да гледам като теб какво е,никога нямаше да дам толкова много пари. И тука си "вътре". 5.След като си си намерил,"душевен мир"относно точното масло,защо ти е да пишеш тук,какво очакваш да получиш като отговор или си просто "спортист"? 6.А...и ето какви са евентуалните последици ,със "швейцарските" интервали от по 20х. и "точния вискозитет" Имаш от нас отличен шест,колкото са и горе споменатите точки!
  3. Капков тест 6 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-160400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч.,може да е и малко повече. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 08.06.2019г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 360л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
  4. JHM

    F1

    Е.. крайно време беше, да направят някакви опити,за приближаване към "недостжимия"! Ще се радвам да има подиум в червено,но всичко е непредсказуемо с тези стени и шикани !
  5. Много хонди,много бижута днес,по пловдивското поле! Някой ще разкаже ли със снимки,от "дракона" в Калояново?
  6. Няма шанс до 7-8х.км.!
  7. Подмяна или смяна с халоген?
  8. С такъв,като твоя съм на 4-та година.Режим тежък всекидневно старт стоп,през 3км няколко пъти. От края на зимата забелязвам,че ако не паля кплата 4 или повече дни,върти тегаво. Сега като е топло вече,няма проблем,ще изкара лятото,надявам се. След това и аз ще "трябва да купя акумулатор днес". В представителството на марката тук искат 215лв. Където каза един колега за батерия на АТВ. Друг вариант е коксмотор,или някоя yuasa, сега даже са на промоция. Колега имах преди (зимата) проблеми с клемите на банера,не са с диаметъра на оригиналните и се разхлабваха. Реших проблема с латун от месингова ламарина,но като цяло за 100лв. аку е повече от добре,за режима му на експлоатация. Оригиналния е с малко по силен ампераж. Имам и такъв,за резерва но при зареждане не вдига повече от 3 черти на зарядното. Няколко часа след заряд е на 12,5V. За зима не става. Банера е на 12,75V четири часа след заряд.Тестваха го и с товарна вилка и казаха,че е читав. Динамото зарежда в нормите.
  9. И аз винаги гледам да съм на MAX...(..пък ще го видим в Канада този уикенд )
  10. Не го приемай като заяждане, но до сега все с този лозунг живеем,и се успокояваме. Държавата,институциите и законите трябва да са фактора,определящ начина ни на живот. Както каза колегата по горе,трябва да има контрол на всякъде,а не периодични акции "скорост"и тем подобни. Живеем в време на съвременните технологии,а тук все още пускат "жива сила" по пътищата (органите на кат)! И да, трябва да са обозначени местата с камери по пътищата,за да има наистина ефект, за превишената скорост. Ако камерата е скрита,не обозначена,средната скорост на преминаващите в участъка с ограничение,със сигурност ще бъде по висока. А крайната цел,не е ли намаляне на скоростта? Е..вярно,касичката на някой,ще е по празна!
  11. Ама от най добрите..,в челната класация в oilclub.ru! https://www.oil-club.ru/forum/topic/7906-idealnye-masla-top-oyl-kluba/ Изпревари ме колега с пробата на петрото. Маслото видно от пробата ти е мн. добро състояние! Ще е хубаво да видим и продължение на пробите за останалите 2-3х.км. Имам и аз готовност да го налея в скоро време и ще сравняваме.
  12. Отвори капачката на разшир. съд със спирачната течност. Има и специален инструмент за тази цел. https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%2Fulk%2Fitm%2F273369812914
  13. При мен когато обучавах моя се получи от първия път.
  14. С какво почистваш?
  15. Как се ремонтира, колега?
×