Jump to content

isullivan

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно isullivan

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    -

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 Type S 2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

53 профилни разглеждания
  1. https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html 1л + 5л; 56.9x1.9675x0.95= 106,35лв
  2. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Тези ми харесват много за Акорд. Моделът е Superturismo GT. С какъв офсет са тези на снимките за да седят така ?
  3. Благодаря за съветите, ще я покарам до септември и тогава ще реша дали да я газифицирам. Някой има ли подробна информация за дюзите които слагат на Виалето ? Видях че най-мощната "тъмно кафява" по тяхната си таблица я дават до 47 коня на цилиндър което е точно на ръба при 190 коня и 4 цилиндъра. Това означава ли че няма да могат да смогват дюзите при пълна газ ?
  4. ECU от TSX болт-он ли е на Акорд евро ? Ако се сложи това ECU и скорости 1,2,3,4,5 + FD 4.764 от ep3 показателите на скоростомера би трябвало да са реалните нали ?
  5. Колеги мислите ли че си заслужава да се слага такава уредба или газ като цяло на к24 мотор при годишен пробег 10-12хил. км (40/60 градско/извънградско) ?
  6. Здравейте отново, някой гледал ли е този Акорд ?
  7. Мерси за бързия и изчерпателен отговор !
  8. Здравейте колеги, Какво мислите за тази обява https://www.cars.bg/offer/c2423653 ? В момента нямам възможност да ида на оглед, но другата седмица съм в Пловдив. Поздрави.
  9. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Затова трябва да приготвиш едни 2000 лева за "скъпите консумативи" ако си купиш такава. Относно положението със закона за забрана на дизеловите автомобили, не вярвам че хората ще се юрнат да продават автомобилите си на безценица.
  10. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Здравей колега, нов съм във форума и като теб в момента съм се насочил към Акорд 7 но бензин. Ако си чел за дизела може би знаеш за наложителната смяна на съединител+маховик и верига като по скъпи ремонти, темата на Veseliq е добро четиво. Ако колата има сервизна история и нещата са сменяни може да си по-спокоен при покупката. Относно цените на дизелите в Германия мисля че мога да дам мнение за този "спад" на цените след 200 000 -250 000 км. В Германия цените на ремонтите са изключително високи, затова хората там предпочитат се разделят с колите си вместо да плащат ремонти който се равняват на едва ли не една четвърт от стойността на колата.
×