Jump to content

emod

Почетен член
  • Content Count

    1250
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    115

emod last won the day on May 25

emod had the most liked content!

Community Reputation

1582 Master

1 Follower

About emod

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 10/02/1973

Profile Information

  • Кара
    ホンダシビック D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Елин Пелин, София обл.
  • Интереси
    двигатели

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7246 profile views
  1. Аз съм с Textar, задни дискове + накладки - КЛИК За момента съм доволен.
  2. Ако въпросът ти е към мен - то, да. В моя случай бих казал огромна, тъй като моята д15-ка работеше "на три цилиндъра" (прекъсваше и тресеше) и на празен ход положението бе трагично. След почистване на пътищата и клапана всичко се оправи.
  3. Не, не съм сменял нищо. Почистих ги и им сложих по малко чисто двигателно масло (на номер 2 от схемата ти). Но гумата им бе в кондиция - не се бе втвърдила.
  4. Здравей, @boiskii Аз съм ревизирал пътищата на EGR-а на моя d15z8. Мисля, че няма разлика с d15z6 (твоя). Ето снимка на сваления капак и уплътнителя (гарнитурата): Уплътнителят (гарнитурата) е метална неръждаема ламаринка. Не се разпада. Може да се почисти. Има гумено уплътнение по края си. След почистване сложих силикон на Victor Reinz - Reinzosil (черен) и я монтирах отново. Нямам проблеми до момента, а са минали вече 5 години. Сам виждаш от снимките каква гняс бе навсякъде Аз лично почистих и клапана на EGR системата. Там също имаше замърсяване, макар и не голямо. Ами, това е. Успех с почистването .
  5. @tison Колата се продава от колега от форума - @chavdu. Тук е обявата във форума - КЛИК. Можеш да говориш/питаш колегата chavdu директно, ако имаш интерес.
  6. Здравей, Попадала ми е информация, че системата за предупреждение за спадане на гумите (tyre deflation warning system) на някои по-нови Civic 8g, като твоята, не измерва или изчислява действителното налягане на гумите. Тя работи, като сравнява въртенето на колелата едно спрямо друго - използвайки ABS/VSA сензорите на всяко колело. Т.е., това е индиректен TPMS (tyre pressure monitoring system). Бих насочил търсенето си в тази посока.
  7. Сензорът се намира зад предната броня (в центъра й). Сваля се предната броня, разкача се сензора и се тества.
  8. Най-новите технологии - бази, подобрители на вискозитете, IL (ionic liquids) и т.н., се внедряват в масла 0w-20, 0w-16 и 0w-8. Като качество на изработка тези масла в момента са лидери на пазара. Индустрията вече не влага (серизони) ресурси за развитие на останалите вискозитети (от 0w-30 нагоре) - те просто са изчезващ вид в областта на леките автомобили. Горното следва да се разглежда през призмата на избор на масло за нормална, ежедневна експлоатация на автомобила. Не визирам бутикови масла и "състезателен режим" на експлоатация . Дали 20-ката е по-лоша от 40-ката при опазването на мотора е спор, които не може да се реши "теоретично". Проблемът не се свежда просто до вискозитета, а е много, много по-комплексен. Хубавото е, че всеки има право на избор... или може да си забърка нещо сам, ей тъй, да вдигне вискозитета, за всеки случай .
  9. Резервоарът е под предните седалки. Ето нагледно как се достъпва помпата. При R18а2 е същата процедура.
  10. @jungles За водачите съм използвал греста, която си е в комплекта на ert (виж малкото пликче на снимката). ATE bremszylinder paste съм използвал, за да намажа леко гумения маншон на буталото на спирачния цилиндър (по ръба, отвътре), за да не го повредя при въртенето за прибиране на буталото. ATE Plastilube съм използвал само върху краищата на накладките, където контактуват с водещите пластини, които ги държат.
  11. Да, измерих ги 7.8-7.9 мм, но износването им, както и това на накладките е равномерно. Имаш набито око
  12. Явно ми е тръгнало да пиша в темата Тези дни смених задни дискове и накладки + водещи втулки и гумички на спирачния апарат на 8-цата, както и цялата спирачна течност на спирачките и съединителя. Старите дискове бяха оригиналните такива, достойно издържали 16-те години експлоатация: За новите се спрях на Textar + водещи втулkи на ert: Грес + спирачна течност (бях взел 2л. за сериозна цялостна промивка на системите = спирачки + съединител, но ми останаха около 600 мл.): Нямам много снимки от монтажа, тъй като бях омазан Сега... същата процедура на 6-цата, щото и нейните задни дискове са "финито" .
  13. Има и сървиз бюлетин за Сивик 8-ма ген. по въпроса с пукането (отдясно): honda service bulletin EMA091016.pdf
  14. @mitaka0007 Високите нива на калций (Ca) се считат за провокатор на pre-ignation, не калий (К). Намаляването на Ca (калция) и използването на Ca-Mg (калций-магнезий) пакети в маслото намалява риска от pre-ignation.
×
×
  • Create New...