-
Content Count
1166 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
106
emod last won the day on January 10
emod had the most liked content!
Community Reputation
1407 MasterAbout emod

-
Rank
Опитен
- Birthday 10/02/1973
Profile Information
-
Кара
ホンダシビック D15Z8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Елин Пелин, София обл.
-
Интереси
двигатели
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
emod started following Акумулатор за 1.8
-
@Tangra Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен:
-
Последните три поста са преместени в темата за маслата. Можете да продължите дискусията си там .
-
Въпросите за масла се задават в темата, посветена на тях:
-
@JHM и желаещите за покупка: Моля договорките за продажба да стават на лични или в купува/продава, както му е редът. Премахвам някои от постовете.
-
Според мен: Проблемът идва от гумичките на клапаните. Оригиналните са с бял цвят на пружината за всмукателните клапани и с черен цвят на пружината за изпускателните (по спомен). Има разлика в самите гумички и ако ги размениш (или са от един тип - универсални) обикновено се стига до твоята ситуация. Поръчай си оригинални гумички - питай fenabg.
-
Honda Civic 99 не пали, след вадене на кабел на свещи
emod replied to diedarling's topic in Civic 6та ген. (1996-2000)
В твоя случай бобината обикновено изгаря, тъй като високото напрежение, което се генерира, няма къде да отиде, когато ICM-а (ignition control modul) задейства освобождаването му - липсва му масата, тази през свещта към мотора и оттам (-) на акумулатора. Относно бушоните - можеш да погледнеш долната схема: -
Honda Civic 99 не пали, след вадене на кабел на свещи
emod replied to diedarling's topic in Civic 6та ген. (1996-2000)
Никога не бива да се прави това, което си направил. Изгорил си бобината (ignition coil). Провери я. -
Честита Нова Година на всички! Нека бъдем живи и здрави, и да не забравяме, че духът на всеки от нас се определя и проявява чрез доминиращите ни мисли и навици - нека в тях винаги има обич и добрина. И, да, грижете се за сърцето на Вашата Хонда 😃
-
@tony® Твоето за момента е добре, но дали ще успее да изкара ще 3-4 месеца (1 година сумарно) не е съвсем ясно
-
Историята на маслото на @goga - 1, 3 и 4 тест, тъй като 2-ри е сниман на просвет при други условия и не е годен за сравнение: Дисперсията е равномерна. Маслото все още е способно да поема нови замърсявани и да ги задържа в себе си - за това се съди по запазване на размера на зоната на дифузия и липсата на големи (окрупнени) парчета сажди в нея, както и по потъмняването на най-крайната зона на капката - вижте средната и последната капка и как най-крайната зона (самия край на капката) е потъмняла/пожълтяла. Това е сигнал за поредната вълна от натрупване на замърсявания, която стига от центъра на капката до нейната периферия. Колко още ще продължи това е трудно да се прогнозира. Просто го следи на всеки следващи 1000 км. Следващо потъмняване на най-крайната зона и промяна на размера на зоната на дифузия може да е сигнал за смяна на маслото.
-
На този въпрос ще намериш отговори в тази тема и първите й три части: Всички въпроси относно маслата се задават в посочената тема. Заключвам настоящата.
-
За съжаление, това не става за анализ на старото масло, вкл. и защото си я снимал на просвет. Просветът е важен при дизелови капки. Ти си бензинка на газ Следващия път използвай казаното на първа страница: Когато капката се снима с фотоапарат или телефон, трябва много да се внимава осветеността на капката да е равномерна. Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката. Да няма потъмнени или силно осветени зони. Светкавицата да е изключена. Задължително се подлага чист бял лист хартия под листчето с капката.
-
Хайде и аз да добавя един Amsoil 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 445 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 02.12.2020; 9) Моточасове – около 75; 10) Изразходвано гориво - около 150 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (150 / 3.5) = 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е незабележима на щеката. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик и леко извънградско. Натрупани са много на брой (около 40) къси пътувания: 5-8 мин. (2-3 км.) по два пъти на ден; История на офисна хартия:
-
Здравей, @Слави CR-V, При дизела, особено при "непознат" такъв , е трудно да се даде обективно заключение на състоянието на маслото по една единствена проба. Маслото ти изглежда чисто за дизел и 8000 км. Дисперсията е хомогенна - няма големи парчета сгъстявани, пръснати по целия обем на маслото. Натрупването на сажди не изглежда да е голямо. Обикновено чернилката е доста повече. Влияние при теб разбира се оказват няколко неща: 1. Явно моторът е в много добра/отлична кондиция; 2. Доминиращо извънградското ти каране (90%); 3. Големият обем на картера - 7,5 л. 4. Предполагам стил на каране - умерено/спокоен. Според тези капки в маслото има още живот. Трудно ми е, а и би било чиста спекулация в случая (с доста неизвестни), да кажа още колко може да го караш. Ако се има предвид нелинейното стареене - може би 2-2500 км ще може да понесе, при този извънградски режим на експлоатация. Но времето на експлоатация също трябва да бъде взето предвид, а то е повече от година. Не мисля, че си заслужава риска да го караш повече. Но, това е само моето мнение . Поздрави! П.С. Така де, ти вече си го сменил