Jump to content

emod

Модератор
  • Content Count

    1166
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    106

emod last won the day on January 10

emod had the most liked content!

Community Reputation

1407 Master

About emod

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 10/02/1973

Profile Information

  • Кара
    ホンダシビック D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Елин Пелин, София обл.
  • Интереси
    двигатели

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5978 profile views
  1. @Tangra Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен:
  2. Последните три поста са преместени в темата за маслата. Можете да продължите дискусията си там .
  3. Въпросите за масла се задават в темата, посветена на тях:
  4. @JHM и желаещите за покупка: Моля договорките за продажба да стават на лични или в купува/продава, както му е редът. Премахвам някои от постовете.
  5. Според мен: Проблемът идва от гумичките на клапаните. Оригиналните са с бял цвят на пружината за всмукателните клапани и с черен цвят на пружината за изпускателните (по спомен). Има разлика в самите гумички и ако ги размениш (или са от един тип - универсални) обикновено се стига до твоята ситуация. Поръчай си оригинални гумички - питай fenabg.
  6. В твоя случай бобината обикновено изгаря, тъй като високото напрежение, което се генерира, няма къде да отиде, когато ICM-а (ignition control modul) задейства освобождаването му - липсва му масата, тази през свещта към мотора и оттам (-) на акумулатора. Относно бушоните - можеш да погледнеш долната схема:
  7. Никога не бива да се прави това, което си направил. Изгорил си бобината (ignition coil). Провери я.
  8. emod

    Ч. Н. 21 Г.

    Честита Нова Година на всички! Нека бъдем живи и здрави, и да не забравяме, че духът на всеки от нас се определя и проявява чрез доминиращите ни мисли и навици - нека в тях винаги има обич и добрина. И, да, грижете се за сърцето на Вашата Хонда 😃
  9. @tony® Твоето за момента е добре, но дали ще успее да изкара ще 3-4 месеца (1 година сумарно) не е съвсем ясно
  10. Историята на маслото на @goga - 1, 3 и 4 тест, тъй като 2-ри е сниман на просвет при други условия и не е годен за сравнение: Дисперсията е равномерна. Маслото все още е способно да поема нови замърсявани и да ги задържа в себе си - за това се съди по запазване на размера на зоната на дифузия и липсата на големи (окрупнени) парчета сажди в нея, както и по потъмняването на най-крайната зона на капката - вижте средната и последната капка и как най-крайната зона (самия край на капката) е потъмняла/пожълтяла. Това е сигнал за поредната вълна от натрупване на замърсявания, която стига от центъра на капката до нейната периферия. Колко още ще продължи това е трудно да се прогнозира. Просто го следи на всеки следващи 1000 км. Следващо потъмняване на най-крайната зона и промяна на размера на зоната на дифузия може да е сигнал за смяна на маслото.
  11. На този въпрос ще намериш отговори в тази тема и първите й три части: Всички въпроси относно маслата се задават в посочената тема. Заключвам настоящата.
  12. За съжаление, това не става за анализ на старото масло, вкл. и защото си я снимал на просвет. Просветът е важен при дизелови капки. Ти си бензинка на газ Следващия път използвай казаното на първа страница: Когато капката се снима с фотоапарат или телефон, трябва много да се внимава осветеността на капката да е равномерна. Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката. Да няма потъмнени или силно осветени зони. Светкавицата да е изключена. Задължително се подлага чист бял лист хартия под листчето с капката.
  13. Хайде и аз да добавя един Amsoil 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 445 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 02.12.2020; 9) Моточасове – около 75; 10) Изразходвано гориво - около 150 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (150 / 3.5) = 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е незабележима на щеката. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик и леко извънградско. Натрупани са много на брой (около 40) къси пътувания: 5-8 мин. (2-3 км.) по два пъти на ден; История на офисна хартия:
  14. Здравей, @Слави CR-V, При дизела, особено при "непознат" такъв , е трудно да се даде обективно заключение на състоянието на маслото по една единствена проба. Маслото ти изглежда чисто за дизел и 8000 км. Дисперсията е хомогенна - няма големи парчета сгъстявани, пръснати по целия обем на маслото. Натрупването на сажди не изглежда да е голямо. Обикновено чернилката е доста повече. Влияние при теб разбира се оказват няколко неща: 1. Явно моторът е в много добра/отлична кондиция; 2. Доминиращо извънградското ти каране (90%); 3. Големият обем на картера - 7,5 л. 4. Предполагам стил на каране - умерено/спокоен. Според тези капки в маслото има още живот. Трудно ми е, а и би било чиста спекулация в случая (с доста неизвестни), да кажа още колко може да го караш. Ако се има предвид нелинейното стареене - може би 2-2500 км ще може да понесе, при този извънградски режим на експлоатация. Но времето на експлоатация също трябва да бъде взето предвид, а то е повече от година. Не мисля, че си заслужава риска да го караш повече. Но, това е само моето мнение . Поздрави! П.С. Така де, ти вече си го сменил
×
×
  • Create New...