Jump to content

emod

Фен
  • Мнения

    588
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    26

emod last won the day on Август 8

emod had the most liked content!

Обществена Репутация

522 Excellent

Относно emod

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.10.1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    ホンダシビック D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Елин Пелин, София обл.
  • Интереси
    двигатели

Последни посетители

4184 профилни разглеждания
  1. birev

    Здравей колега,

    Видях, че от общите поръчки си купил шарнири на Hardrace.

    Моля те, ако си ги монтирал да споделиш впечатления от тях, че и аз съм за смяна и се чудя дали да инвестирам в такава покупка.

    Благодаря предварително!

    Поздрави.

  2. emod

    Капе масло от двигателя

    При протичане на големия семеринг на коляновия вал (този откъм скоростите), маслото капе от друго място. Оградил съм го със зелен цвят на твоята снимка (отворчето в предпазната ламарина):
  3. Здравей Чавдаре, За мен Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 - КЛИК 1 х 4 литра + 1 х 1 литър = общо 5 литра Сума за плащане: 69 лева (кръгло с отстъпката) Преводът вече е нареден чрез EasyPay. Ще ти пусна на лично снимка на разписката. Получаване (живот и здраве) - лично, на Боила. Поздрави и Благодаря!
  4. Здравейте, Ще се включа в поръчката с това: 1 брой Honda oil filter (15400-RBA-F01) - 17,75 Евро * 1,967 - 10% = 31.42 лева - ТУК 1 брой Honda valve cover gasket (12341-P2A-000) - 19,40 Евро *1,967 - 10% = 34.34 лева - ТУК 1 брой Ashuki air filter (H090-01) - 7,30 Евро*1,967 - 14% = 12,34 лева - ТУК 1 брой Ashuki rear wiper blade 375mm - 3,30 Евро *1,967 - 14% = 5,60 лева- ТУК Общо = 84 лева + 13*1,967 (транспорт) = 110 лева Ще се постарая да направя превода на сумата в рамките на деня. Поздрави!
  5. Днес взех моята поръчка. Всичко е точно и коректно. Благодаря на @crown_bg за отделеното време . Поздрави!
  6. Здравейте колеги, Ето я и моята поръчка: Energy Suspension stabilizer bar end links front - Red (€ 20,30 per set) - КЛИК HARDRACE trailing arm bushings - OEM Style (€ 66,50 per set) - КЛИК DNJ engine oil pan gasket (€ 10,10) (наличен 1 бр.) - КЛИК Honda EGR valve gasket (€ 14,20)(наличен 1 бр.) - КЛИК HARDRACE ball joints front lower (OEM style) (€ 49,60 per set) - КЛИК Обща сума: (20.30€ + 66.50€ + 10.10€ + 14.20€ + 49.60€) х 1,967 = 316,10 лева - 14% = 272 лева + 10€ х1,967 (транспорт) = 292 лева Парите ще преведа утре. Поздрави!
  7. emod

    Маслото мирише на бензин

    Да, единият вариант е дюзата да не затваря добре. Другият е малката финна цедка, разположена в самата дюза (на входа й), да е задръстена и да не позволява горивото да постъпва с необходимото налягане (ако Джаза има такава; дюзите на Д15-ката я имат; не зная дали всички дюзи имат такава). Възможно е също така наличието на механичен/електрически проблем в дюзата. Ако обаче дюзата не затваряше, мисля че нивото на маслото щеше видимо и в сравнително кратък интервал от време да се повиши и Чавдар нямаше как да не го забележи. Той обаче подчертава, че нивото не се покачва. Искам да отбележа още нещо - когато за последно сменях маслото на моя Сивик, източих маслото в туба от мин. вода и я затворих. След около 20-ина минути я отворих и ме лъхна страшна смрад на бензин, а нямам никакви симптоми за проблем с дюзите, разхода на бензин, и т.н. Също така, по спомен, в ойл-клуба при един от UOA бе отбелязано, че маслото буквално е воняло на бензин, а анализа не показа отклонения извън нормата. Искам да кажа, че миризмата на бензин може да е подвеждаща относно количеството бензин в маслото. А бензин в маслото винаги се намира - къде повече, къде по-малко.
  8. emod

    Маслото мирише на бензин

    Съвсем наскоро (и случайно) в BITOG попаднах на Civic 96-та, вкарващ бензин в маслото. Причината - "пикаещи дюзи". Чрез Obd2 скенер са погледнати STFT/LTFT (short/long term fuel trims, live data) и е установена богата смес (I saw them running extremely rich! -25.7%). След това са прегледани дюзите и е установен проблем с тях. Има две теми. Ето линк към темата с разрешаването на проблема - ТУК (началото на темата) Въпросът е - при теб имали повишена консумация на гориво и спад в мощността, защото това са били симптомите при Сивика? П.С. С dandilov пишем заедно, все едно си четем мислите
  9. Това, дали буталото се навива или не - зависи от начина на осъществяване на действието на ръчната спирачка. Поразрових се и ако се водим по схемата на задните ти спирачки (снимката е от руски service manual на Stream), то при теб само се натиска: П.С. Коригирах картинката, че я бях объркал в бързината. Когато се навива, схемата е друга. Например при мен:
  10. Струва ми се, че и на двете видеа се вижда преден спирачен апарат. Истината е, че и при Хонда има задни спирачни апарати, буталата на които могат да се прибират само с натискане. Не съм сигурен обаче дали Ниссин са такива, затова ти обърнах внимание. Пробвай внимателно да го натиснеш по начина от видеото на Setfan. Ако се прибира само с натискане ще подаде лесно. Ще го усетиш. Ако не се прибира с натискане няма да мръдне дори и при по-голямо упражнено усилие.
  11. Мисля, че заради ръчната спирачка буталото на задния спирачен цилиндър се прибира само с навиване по часовниковата стрелка. Никога само с натискане!
×