Jump to content

emod

Почетен член
  • Content Count

    1297
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    123

emod last won the day on June 3

emod had the most liked content!

Community Reputation

1652 Master

1 Follower

About emod

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 10/02/1973

Profile Information

  • Кара
    ホンダシビック D15Z8, R18A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Нови хан, София обл.
  • Интереси
    двигатели

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

9121 profile views
  1. ... а може да има и (спорадичен) проблем с кабелите от 7-пиновия конектор към ECU-то: жълт/зелен (IG Puls = Ignition Puls) или син (IG R - Ignition Return)... Аз лично първо бих презапоил главното реле, тъй като то може да е причина за грешката. Ако грешката остане след презапояването, тогава бих търсил проблема другаде.
  2. @venkostanev Ето къде се намира и как се сменя - КЛИК Видеото е валидно за всички R18 мотори. Това е от ръководството за ремонт, по-специално частта за проверка на PCV клапана: П.С. Трябваше да пуснеш темата в правилния раздел - Civic 9та ген. (2012-2016), а не в общи дискусии, но, както и да е ...
  3. @JapCar Имам линк само към 2016 Civic 5dr Petrol Owners Manual, но мисля, че ще ти свърши работа (ако не за всичко, то поне за някои неща). Може да го свалиш от тук - КЛИК
  4. @JapCar Аз бих се доверил на инфото от Бултрако. Иначе, единственият евтин и директен начин да разбереш какви бутала има в мотора е следния: взимаш един ендоскоп (ендоскопска камера), махаш свещите, мушкаш камерата в цилиндъра и гледаш какво пише върху буталото. Ако имаш късмет, поне върху едно от четирите бутала ще се чете надписа му. Това е.
  5. Меря в частта на бронята, която е на 10 см. навътре под колата и е най-ниската на самата броня.
  6. Ами, ниска си е и 8-цата. Най-ниската точка на предната броня на моята е на 13 см от асфалта. Това при положение, че карам с джанти 16-ки и гуми 205/60/R16. Не е най-красивата гледка, но... вози относително меко за модела
  7. @JapCar Относно номера на мотора: Намира се под EGR клапана, под металната тръба на охладителната система и над слейв цилиндъра на съединителя. Давам примерни снимки от моя мотор - червената стрелка указва местонахождението на номера: Ето как изглежда сниман отблизо:
  8. Този номер по принцип се намира на позиция (P.5) - номер на двигателя/engine number, в големия талон на колата. Ако греша, моля колегите да ме коригират. В случая - търговецът следва да може да ти предостави тази информация от документите от Швейцария.
  9. Изключително полезен коментар от @Wyvern Civic 9 с мотор R18Z4 от 2012 г. с бутала R3A са проблемните автомобили. Номерът на буталото може да бъде видян отстрани на блока на мотора: Проблемът засяга мотори със сериен номер до R18Z4-1030320 (поне такова инфо се вижда от темата в civinfo - линкът по-долу). Поляците са надигнали глас и Хонда са "признали за проблема", но няма сервизна акция. Ето и темата в civinfo: КЛИК
  10. Малко извън зададените от теб въпроси, но... видях, че е бяла на цвят. Наскоро попаднах на тема в civinfo, касаеща проблеми с боята на сребърни и бели Civic IX, произвдени в периода 2013-2015 г. - КЛИК Не пишеш коя година е твоята, така че хвърли един поглед на темата в английския форум, ако колата е от горепосочения период на производство. Гледай внимателно за следи от пребоядисване. Успех!
  11. @Bizzito В момента карам моят R18A2 мотор с Mobil 1™ ESP LV 0W-30 - КЛИК. LV в името на маслото означава Low Viscosity. Това са анализът и отзивите за маслото в oil-club.ru - КЛИК. За съжаление обаче ATO24 не го предлагат. Купувам го от oilgrupbg.com (клик). Не препоръчвам масла, просто споделям инфо и ти давам възможност за конкурентен избор .
  12. За информация на четящите темата: Подходът, описан в постовете ми, и схемите са правилни и могат да се използват като помощ, когато попаднете в моята ситуация - 5pin към 16pin преходник. Използвайки тази схема (след описаната по-горе преработка на 5pin-овата букса на колата) успях да разреша проблема с прочита на данни от компонентите на мотора, като указах на диагностиката, че е свързана с 3 pin DLC, а не с 16pin DLC. Описаното по-горе прекрояване на 5pin-овата букса на колата обаче води до невъзможност да се четат данните от ABS-a и SRS-а. За да бъдат прочетени, трябва да се възстанови първоначалното състояние на буксата на колата и да се укаже на диагностиката да използва 16pin DLC. Самата 5pin-ова букса на колата се прекроява лесно. Проблемът идва от това, че пин 7 на 16 пиновата букса е необходим както за четене на данни от мотора, така и за четене на данни от ABS-a и SRS-а. Това е .
  13. Благодаря Дани! Указаната в посочените от теб сайтове подредба на пиновете: е същата при моя кабел. Аз просто съм обърнал номерацията на пиновете. Ето ги подредени спрямо горната схема: Проблемът е, че в тази конфигурация чете ABS, SRS и "вижда" PCM-a (powertrain control module), но не може да чете инфо от него. Затова разчитам някои колеги, като например @docev или @dindin, да са се сблъсквали с този проблем и евентуално да дадат насока. Прекроих кабелите на колата в 3-пинов вариант, водейки се от инфото в hondash и техния преходник 3pin->5pin - ТУК и ТУК.
×
×
  • Create New...