Jump to content

emod

Модератор
  • Content Count

    825
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

emod last won the day on March 31

emod had the most liked content!

Community Reputation

893 Excellent

About emod

Profile Information

  • Кара
    ホンダシビック D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Елин Пелин, София обл.
  • Интереси
    двигатели

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4593 profile views
  1. В BITOG излезе VOA на Amsoil XL 5w-30: Линк BITOG - КЛИК VOA на същото масло се очаква и в oil-club.ru. Ще бъде интересно да се сравнят двата анализа и коментарите на двете школи .
  2. emod

    Винетка

    Аз си купих годишна винетка от бензиностанция на Лукойл. Казах, че ще платя кеш. Попитаха ме за номера на колата и от кога да бъде валидна винетката (начална дата). След това касиерката изписа данните, в т.ч. номера на колата, и ми обърна екран, на който видях номера и потвърдих, че е вярно изписан. После направи две разпечатки. На една ме накара да се подпиша и си я прибра, Другата остана за мен. Платих кеш. Проверих винетката на сайта https://web.bgtoll.bg/Evignette. Понеже купих новата винетка преди старата ми винетка да е изтекла, първоначално новата се появяваше в сайта като неактивна. След това - на 01.02.2019 г., се активира. За проверка не са ме спирали. Ето снимка на разпечатката/касовия бон (заличени са личните данни на продавача, номера на колата и номера на винетката): Ето и данни от проверката на сайта:
  3. Да, Shell-ът удържа зоната на дифузия по-чиста, при това през зимата и то в кофти режим.
  4. 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 422 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40.5 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 30.03.2019; 9) Моточасове – около 74; 10) Изразходвано гориво - около 195 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (195 / 3.3) = 59; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; не забелязвам изменение на нивото - като показания на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Няма време да се изпари водата /конденза/, видно от накъдрения край на капката. История 0-3000 км:
  5. Как успя? Би ли споделил (с няколко думи) инфо, което може да е полезно за Форума, или държиш просто да изтрия темата?
  6. Да, HFS-а би могъл да изкара 10 000 км при тази средна скорост и наближаващото лято . За Амсойла не мога да предположа как ще се развият събитията. Това ще ти е първо използване на Амсойл и не е ясно какво и колко ще успее да отмие от натрупаната в двигателя мърсотия (ако разбира се има такава, която подлежи на отмиване). Обикновено втората смяна с Амсойл е по-меродавна.
  7. Нека да си припомним нещо по въпроса - една табличка на Amsoil и техните 25 000 мили и 700 часа за Signature Series (при нормални условия; респ. 15 000 при тежки), които принципно са достижими при средна скорост от 35,7 мили в час (57,5 км/ч): Сами може да си направим извода за Amsoil XL серията и не само за нея, а по принцип .
  8. С призив да не залитаме в офф топик и лични нападки:
  9. За тези, които искат да придобият по-сериозни познания относно: "Приносът на различните източници на консумация на масло към общата консумация на масло в един двигател с вътрешно горене - по-специално бензинов такъв (с искрово запалване)" "The Contribution of Different Oil Consumption Sources to Total Oil Consumption in a Spark Ignition Engine" Горното е само кратка есенция. Целия абстракт - публикуваната от SAE кратка версия, и още много интересно инфо можете да видите ТУК Основен източник: BITOG - ТУК От BITOG можете да изтеглите и цялото проучване, което е 167 стр.
  10. Не мисля, че трябва да се слага подобна граница само защото маслото е III гр. Казвали сме го и преди - ресурсът на едно масло ще зависи не само от самото масло (крег или пълна синтетика IV гр.), но и от стила на шофиране (изкл. важен), условия на експлоатация (на кратко - тежък или лек режим), състояние на мотора, качество на горивото и др. Ако маслото, създадено на базата на III гр., е направено с добре подбран и балансиран пакет добавки и бази, то е напълно конкурентно на събратята си от IV гр. в условията на една нормална ежедневна експлоатация.
  11. @mitakam Всички тези масла, които си посочил в поста ти по-горе, са III група хидрокрег: SDS на Honda 0w-20 Type 2.0 маслото (продуктови кодове: 08232-P99K1LHE; 08232-P99K4LHE (този отговаря на маслото от coxmotorparts.co.uk; по данни от сайта) и 08232-P99K6LHE) - ТУК Състав: минерално масло >90%; добавки <10% Ето и анализ от PQI America на Honda Full Synthetic 0w20 (черната бутилка) - ТУК За съставът на Honda 0w-20 Type 2.0 можеш да придобиеш представа от поста на DTEC, касаещ Honda Civic Type R FK8 320PS след 10 000км с Genuine Honda 0W-20 Type 2.0 (виж по-нагоре, поста от 5 Март).
  12. Няма проблем да смениш лентовия кабел (като цял компонент) с друг. Ти решаваш .
  13. При 180 градусовото навиване на волана си скъсал лентовия кабел, така наречения Cable Reel. Ще трябва да го свалиш и да го отвориш, за да виждаш къде е проблема (прекъсването). Тази тема от Субару форума може да ти е от полза за придобиване на обща представа за какво иде реч - КЛИК Можеш да погледнеш клипчета в YouTube - Клик1 Клик2. При смяна на рейка си има процедура за центриране на лентовия кабел. Ако не си я направил, следва късане.
  14. Историята на @Rakeem до тук:
×