Jump to content

emod

Модератор
  • Content Count

    1173
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    106

emod last won the day on January 10

emod had the most liked content!

Community Reputation

1425 Master

About emod

Profile Information

  • Кара
    ホンダシビック D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Елин Пелин, София обл.
  • Интереси
    двигатели

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

6174 profile views
  1. @Todorov1914 и @stivenj Спрете да цитирате целия предходен пост, когато отговаряте на него! Прочете правилата на Форума! Погледнете колко пъти съм Ви редактирал постовете в темите, в които пишете!
  2. @dandilov и @stojkovskimarjan За тези 2500 км. маслото е натрупало доста тежки замърсявания в ядрото. На снимката изглежда сякаш ядрото се готви да "плъзне" към зоната на дифузия (краевата зона се размива). Това се случва обикновено, когато маслото е на границата да поема добре замърсяването. Самата зоната на дифузия също има натрупване на много леки фракции. Дисперсията на маслото обаче е добра. Няма (много) големи сгъстявания и слепвания, което е добре. Маслото е силно обводнено - много сериозно накъдряне на края на капката. Това донякъде е логично, предвид 80%-ия градски цикъл и зимния период на експлоатация. Няма как да се определи естеството на "червената зона". Източниците на оцветяване са множество: вещества в самия двигател (след ремонта), състав на използвания бензин, наличие на антифриз в маслото (колегата да каже дали има някакви загуби), а също така причина може да бъде и самия скенер, който изкривява реалните цветове на капката (колегата да каже как изглежда тя наяве). Ако нещата продължават да се развит така, към 3700-4000 км маслото ще е за смяна.
  3. @stivenj Можеш да опиташ това, което е казано в началото на пост 3: Windows Reset (клик) "Firstly, open both doors and try pressing window down for 10s, followed by window up for 10s. If that fails, try the full procedure" Ето и директен линк от втория пост към service manual-а - клик Като във видеото (по-горе), но може би по-нагледно .
  4. Краси, Моите огледала също са електрически. Отдолу има отвор. През него се вижда винта, който трябва да отвиеш, за да свалиш огледалото/стъклото. Ето снимки на огледалото, гледано отдолу.
  5. Здравей, Това ще ти помогне:
  6. @Restless Маслото все още е работоспособно - от гледна точка на натрупаните в него замърсявания (сажди и други подобни). Дисперсията е равномерна. Типично за добре работещ мотор на газ .
  7. @Tangra Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен:
  8. Последните три поста са преместени в темата за маслата. Можете да продължите дискусията си там .
  9. Въпросите за масла се задават в темата, посветена на тях:
  10. @JHM и желаещите за покупка: Моля договорките за продажба да стават на лични или в купува/продава, както му е редът. Премахвам някои от постовете.
  11. Според мен: Проблемът идва от гумичките на клапаните. Оригиналните са с бял цвят на пружината за всмукателните клапани и с черен цвят на пружината за изпускателните (по спомен). Има разлика в самите гумички и ако ги размениш (или са от един тип - универсални) обикновено се стига до твоята ситуация. Поръчай си оригинални гумички - питай fenabg.
  12. В твоя случай бобината обикновено изгаря, тъй като високото напрежение, което се генерира, няма къде да отиде, когато ICM-а (ignition control modul) задейства освобождаването му - липсва му масата, тази през свещта към мотора и оттам (-) на акумулатора. Относно бушоните - можеш да погледнеш долната схема:
  13. Никога не бива да се прави това, което си направил. Изгорил си бобината (ignition coil). Провери я.
×
×
  • Create New...