Jump to content

darius

Фен
  • Content Count

    2719
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

darius last won the day on April 23

darius had the most liked content!

Community Reputation

701 Excellent

About darius

  • Rank
    Хонда маниак
  • Birthday 06/08/1976

Profile Information

  • Кара
    ше D15B3, D14A4, EK4 supercharged, K20A1, CL9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, CW2

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

12567 profile views
  1. Маслото се ползва и за охлаждане. В немските коли обема на масло е 1.5 до 2 пъти повече от японските. И то при сходни кубатури. Бмв харчи масло по подразбиране, в ръководството си го пише даже. Порше с V8, като го пържиш, до морето и обратно 500мл масълце.
  2. darius

    Виц на деня

    Шофьор блъснал колата пред него обеснява на катаджия. -Г-н полицай, тя ме заблуди, даде мигач на ляво и зави на ляво!
  3. Да черпя едни пуканки с черен Бушмилс?
  4. Здравейте, При мен се наблюдава неравномерно износване от вътрешната страна на гумата по радиуса. Все едно гумата подскача нагоре, надолу, минимално е, но има шум от гумата! Проверено и потвърдено. Гумаджиите говорят за износени амортесьори, а камбъра е -2.5градуса, което не е ОК. Амортесьорите са ОК на 60% на стенда! Ако не са амортесьори, значи ли че са тампони или пружини. Както знам пружината държи колата изправена, амортисьора гаси трептенията! Камбър -2.5 си е като за рали бегачка! Устойчива е много в завои, нищо че е комби и 1700кг.
  5. Каква интересна дискусия! Карам отдавна с Бриджстоун. Първо Туранза, после Потенца. Доволен съм от ER 300, RE 002, RE -070 . Потенца Т005 е много добра в момента. Имах и Мишелин(незнам к'во си), но предпочитам Потенца. Имах случей, Пампорово - Пловдив с кораба Стрийм, 2.0л. Бях с нова Потенца RE 002 и един мерцедес Е55 на правите ме правеше смешен. НО, в завоите около Чепеларе до Асеновград му се качвах на задния капак. На правата след Асеновград за Пловдив, човека отвори прозореца и показа 👍, няколко пъти!
  6. darius

    Виц на деня

    За да живееш в онова време, дето си го написал със ситните "букве"! "Нема лошо, оно ми требе една коза и неколко кокошлета!" Замразяват през 1986г. американец, руснак и българин. И вица е от тогава!🐓 Размразяват ги 2030г. Дават им по един вестник! Всички умират от инфаркт, а статиите са: В американското ТКЗС планът е изпълнен с 2 петилетки напред. На полско-китайската граница, нови размирици. За поред път Тодор Живко бе преизбран и ви каним на концерт с Лили Иванова.
  7. Имам крайно отрицателно мнение за дизела. Всеки ден в София гледам пушещи кълба чернилка дизели! Още щом го помириша получавам главоболие и ми се повръща! Сещате ли се за гадната, отвратителна и задушлива миризма по автогарите с вечно тракащите автобуси. Радвам се, че ваг лъжат, за да ускорят смърта на тоя боклук. Лично мнение! Бъдещето е в LPG, CNG, и хибридните технологии.
  8. darius

    CR-V Hybrid

    Тествахме 50км колата в градски условия, около Враждебна и района. Даде 5.9л/100км. Този хибрид нещо не отговаря на Акорд Хибрид 2014г, плъг ин за САЩ, който харчи 2.3 градско и 2.7 извънгадско. Опа, забравих, умопомрачителна цена 86 000лв.
  9. И да се върнем в темата, защо да купувам нещо, което като го извадя от магазина струва с 20% надолу, а го плащам 20% по скъпо! И тук идват отстъпките и лизинга. Оперативният лизин ми се струва най-оправдан за покупка на нова кола. Ако никой не купува ново, цените ще паднат и то много над 20%, т.е. ще оберат всички прекупвачи по веригата. В момента ме агитират за РАВ 4 хибрид с първоначална вноска 9000лв./15%/. И се почват застаховки, такси и т.н та до 13500!😂 590лв. на месец оперативен лизин/60месеца/, остатъчна стойност 30%. Трябва да си луд, да платиш последните 30%. Просто сменяш колата и плана!
  10. VTI с компресор Jackson Racing се кара трудно нормално, но зимата например така я карах. Колата беше с D2 окачване и в завои се държеше като картинг. Зимата кротуваш, иначе недозавива при рязко подаване на газ. Та в този режим не гореше 5, а 3л/10 000км. Лятото обаче ме провокираха постоянно, всякакви възможни модели. И резултата беше налице, як харч на масло и чести смени. Задължително със Сумолюб или Фюлерин. Всички VTI - ки обичат маслото! Не им е леко на моторите след 7000об/мин. А моята лесно достигаше 9000, но я ограничихме първо на 8000, после на 7200!
  11. Може ли пак да активирате достъпа до файловете? Camber ъгълът в ръководството показва -1градус на задните гуми, но на американски и канадски изпълнения. При мен е -2.5 градуса.
  12. От течна фаза нямало вече смисъл, изпаряването на газ е еднакво ефективно и прецизно! А и хибридните технологии ще обезсмислят газта: Тествахме новия СРВ Хибрид. Даде 5.9 градско за 50км! Или да му сложа газова? Смяна на масло, въздушен и газов филтър: Извънградско без магистрали: Само магистрала 130/140км/ч:
  13. ВТИ-ката я карах с Yacoo 15W50, но ми излизаше доста солено и минах на Бардал. Промивката се прави при необходимост и преценка на механика! За мен смяната на масло под 10 000км на мотор каран нормално е рекламен трик. Тези фолклорно-гаражни измислици за запазване на мотора и смяна на 6000хиляди км. си е меко казано измама. Ако обаче караш на писта или постоянно в лютеницата, може. На всяко състезание, ново масло!
  14. Колега, значи доста бмв-та са за основен ремонт в БГ. Имах Хонда ВТИ, която харчеше 5л на 10 000км. И вървеше брутално. Абсолютно всички механици ме съветваха, ДА НЕ правя ремонт!
  15. Имам над 10 смени на двигателно масло със Сумолюб и Фюлерин на Бардал. 5 пъти в скоростни кутии, на различни Хонди и една на Мерцедес със Сумолюб. Виене имам само от гумите! Ползвам само Бардал моторно и оригинално масло на Хонда АТФ и МТФ!
×