Jump to content

temerut

Фен
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно temerut

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA HR-V
  • Пол
    Женски
  • Място
    София
  1. А защо тук? Или не е 4x4? Markony, след Del Sol и HR-V у нас, знам, че това ще е следващата ни ХОНДА. Информацията за ELEMENT обаче е по-постна и от тази за HR-V преди 8-9 години. Затова, ще бъда безкрайно благодарна, ако споделите малко повече лични впечатления. А мисля, че има и други, които си мечтаят като пораснат да имат тази кола И...Честит празник!
  2. проблем при студен двигател

    Благодаря, Маркони! Извинявам се, че ''нахълтах'' така в темата на колегата!
  3. проблем при студен двигател

    При мен неусетно са се повишили до 1500-1550... Значи имаме проблем?
  4. Обхват на винетките

    Ама на човека и за една не му се дават пари ... То и на мене така ... Сега сериозно...Необходима е винетка! Вероятно са правени някакви компромиси за Лорда и Васко да Гама и за всичките хубавци покрай Биг Брадър, но винетка си трябва...И знаци имаше... Днес, заради тази тема се загледах - "Ботевградско шосе" - с.Мусачево - гр.Елин Пелин - гара Елин Пелин ...ами нямаше нито една табела за винетка?!?!? Та се чудя - дали да не "легнем" на тая / май ми е любима емотиконка.../
  5. Окачване CRX Del sol

    Благодаря ти! Ами явно ще е план "Б"- "...шенкела под мишница..." и каквото е останало от диска, сп.апарат и ... Какво ли още ще излезе
  6. Окачване CRX Del sol

    Мерси за отговора,Кико! Вече съм по-спокойна...
  7. Привет, момчета! Още преди да го купим, бях изчела доста за модела и мисля, че някъде / в момента обаче не знам къде/ се твърдеше, че окачването е идентично с това на този сивик... Е... понеже вече имаме проблем, та ми е нужно вашето потвърждение Иначе варианта е-шенкела под мишница и бегом към магазина /моргата/... ПОЗДРАВИ!
  8. Калобрани Del sol

    Благодаря, колега!
  9. Здравейте, момчета и момичета! Виждам, че в това хубаво време не ви е до писане, ама то сега й е времето за каране на тая кола ... Питането ми е дали калобрани за сивик 5ген., хеч, биха станали на дел сол-а? Гледайки по картинки ми се струва, че са почти...ама не съвсем еднакви.. Ако някой е правил това упражнение, моля да сподели ! Поздрави и умната!
  10. Няколко бързи въпроса за Hr-v

    Дори и да не е само за рибата пак ще му стига. Имам такова, 105 к.с, 99-та, първа регистрация 2001г. Внос от Италия. Тъй като доскоро беше единствена кола се караше и зиме и лете. За пет години експлоатация, да сме ползвали 4x4 двайсетина пъти...Смея да твърдя, че и само предно би свършило работа....Иначе постоянна скорост 150 по магистрала си държи спокойно, ако това има значение /кому е нужно тази скорост с тази кола/...Разход, колкото и да не ви се вярва- каталожен...Та...Опитвам се да кажа, че дори да е само с предно и 105 коня и внос от Италия, и дори да е жълта , ако е в добро здраве ще му върши чудесна работа и не само за риба... Успех в търсенето!
  11. обороти HR-V

    А това защо?
  12. Моля за савет

    Само питам: заради клавиатурата или заради "устройството"...?
  13. Мнения за Hr-V

    Поздравления за придобивката! От гледна точка на 2 години и 20000 км. опит със същата модификация, аз все още си го казвам: - "Няма такава кола!"...Тази кола се купува, защото я искаш, а не защото ти е "изпаднала"... И слава богу, все още не ми се е налагало да научавам цени на резервни части... Дано и ти си извадил същия късмет!
  14. Попаднах на това: Раздел I РЕГУЛИРОВЧИК Чл. 3. За сигнали на регулировчика служат положението на ръцете и тялото му. Чл. 4. Регулировчик, обърнат към водачите и пешеходците с ляво или дясно рамо, с дясна ръка, насочена встрани, успоредно на гърдите, или с прибрани ръце към тялото, разрешава движението за пътните превозни средства направо и надясно, а за пешеходците - направо. Чл. 5. Регулировчик с вдигната дясна ръка хоризонтално напред:1. Разрешава на водачите на пътни превозни средства, намиращи се от лявата му страна, движение във всички посоки, а на пешеходците - да преминават зад гърба му.2. Разрешава на водачите на пътните превозни средства, към които е обърнат с гърди, да завиват надясно.3. Забранява движението на пътни превозни средства, намиращи се откъм гърба му, направо и наляво. Тези, които завиват надясно, осигуряват предимство на движещите се направо.4. Разрешава на водачите на пътни превозни средства, които се намират от дясната му страна, да завиват надясно, като осигуряват предимство на завиващите наляво.5. В случаите на точки 3 и 4 трамваите не могат да завиват надясно. Чл. 6. Регулировчик, обърнат към водачите и пешеходците с гърди или гръб, с дясна ръка, насочена встрани, успоредно на гърдите, или двете ръце прибрани към тялото или изпънати встрани, забранява движението им. Чл. 7. Регулировчик, вдигнал дясната си ръка нагоре, забранява навлизането на пътни превозни средства и пешеходци в кръстовището и предупреждава за смяна на сигнала. Водачите, които непосредствено преди подаване на този сигнал са имали разрешаващ сигнал и не могат да спрат, като спазват установените правила, продължават движението си. Пешеходците, които се намират на платното за движение, са длъжни да преминат, а ако това е невъзможно - да спрат на острова за безопасност. При липса на остров - на средата на платното за движение. Чл. 8. Регулировчикът може да си служи с ръце за даване на допълнителни разбираеми сигнали, за намаляване или увеличаване на скоростта, за спиране и други.<br class="Apple-interchange-newline"> Не знам дали е от преди 20 или 30 години, ама май е актуално!
  15. В шофьорските курсове провеждани преди повече от 20 години, тази команда разрешаваше десния завой...Но бая време мина, та нищо чудно да са й "посегнали"...
×