Jump to content

Markony

Администратор
  • Content Count

    5094
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    55

Markony last won the day on February 23

Markony had the most liked content!

Community Reputation

2092 Master

About Markony

  • Rank
    Главен Модератор
  • Birthday 06/10/1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750.HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Recent Profile Visitors

37818 profile views
  1. Виброизолация,звукова мембрана,звукопоглъщащ слой. Разглобяването е зверско.Резултата е толкова фрапиращ ,че почват да ти пищят ушите от тишина.Цена на материалите около 1400 евро. Труд около 70-80 часа. Допълнително тегло около 160 кг.
  2. Здравей, имам Хонда  Акорд 7 -2005 м 190 кс, газ- бензин.

    Днес не можеше да превключи да работи на газ.

    Газаджията при които ходих каза че динамото не зарежда хубаво и от ниския ток компа на може да прехвърли на газ. Тоест трябва да ремонтирам динамото. Възможно ли е като причина / динамото/ да дава отражение  на газовата, преди време пак отказа и смени нещо в компютъра-  чип или платка и се оправи.От Свищов съм.

    Благодаря

  3. За Акорд има само понижаващи пружини. Все пак дай ми номер на рама да проверя.
  4. Хидравличното ми масло е на цената на ром Бумбу....щом е за доливане
  5. Коя година е колата ,която искаш да диагностицираш?
  6. Турбината вие от нагар по лопатките и геометрията.Износването не е проблем защото вала се самоцентрова.Ще дам пример с предно колело с една буца кал по него.
  7. И аз предпочитам ALS C2/C3 особенно за виеща турбина.
  8. Вчера в Българене посока София точно преди бензиностанцията на Петрол има Ескус Транс. Заредиха ми на 7,5 бара .Цената беше 1,25. На 24 литра бутилка влезе 27 литра.Обадих се в метрологията.Бяха им правили проверка миналата седмица пак по сигнал.
  9. Здравейте,

    Казвам се Николай Николов, прочетох добри думи за Вас във форума и реших да Ви попитам за съвет относно следният проблем с преден десен фар на HONDA CR-V 2013г.
    При включване на светлините, фарът светва и работи около 1 минута и изгасва. Ако  изключа и включа отново светлините, фарът отново светва и след 1 минута пак изгасва.

    От сервиз във Велико Търново ми казаха, че проблемът е в блока, който управлява всички консуматори и този блок изключва фара. Преди няколко години са имали подобен проблем със същия модел автомобил HONDA CR-V 2013г и проблемът е отстранен след ъпдейт на софтуера на автомобила. В сервиза са разменили ляв с десен фар и отново изключва десният, т.е. според тях не е проблемът в крушката или баласта.

    От Бултрако ми отговориха, че няма такъв ъпдейт и може да направят диагностика, след която евентуално да дадат по-точен отговор.

    Възможно ли е след ъпдейт да се отстрани този проблем и къде най-близо може да се направи?

    Благодаря предварително!

    С уважение

    Николай Николов

    тел. 0888820113

  10. Пускам тая тема,защото имам огромен проблем в няколко града като Добрич примерно.За какво става въпрос? Пропан бутана,както и нафтата се купува на килограм ,а се продава на литър.Тук най-стария бензанджийски номер е играта с относителното тегло. Как ни лъжат? Купуват цистерна 20 тона ПРОПАН БУТАН. Кантара тегли само течната фаза/ както като зареждате газ за вкъщи/. Колко течна и колко изпарена фаза има в един съд зависи само от външната температура и налягането. По БДС лято и зима трябва да ви зареждат на 12 бара.На всяка колонка има манометър и на всеки съд за сухранение преди помпата и след помпата има манометър. По време на зареждане на газ в колата трябва да виждате налягане 12 бара.Ако е по-голямо търговеца се набутва,ако е по-малко купувачът се набутва.Ако ви зареждат на 10 бара ви набутват 20%.Ако ви зареждат на 8 бара ви набутват 35-40%.Бензанджиите не могата да разреждат и удурдисват пропан -бутана химически,затова единствената им далавера е с относително тегло.В прав текст 30 литра при 12 бара и 30 литра при 8 бара са различно количество газ,което вие плащате. Молбата ми е по градове и марка бензиностанции да съберем инфо за това кой как лъже.Като давате данни моля вписвайте в следния формат: Град или път примерно Е78,посока София около Ловеч.Бензиностанция Ром петрол. налягане...16 бара. Относсно бутилките... Ако на бутилката ви пише 30 литра, може да сте сигурни ,че събира 30 литра вода.На български ,това са 34 литра газ при -10 , 32 литра при 0, 30 литра при 20 градуса и 28 литра при 30 градуса. Това важи ако нямате ограничител за ниво 80%. Ако в бутилката има ограничител отношонието е подобно но с по-малък процент.Нормално е ако лятото събирате 25 литра .зимата да събирате 28-30 литра. Много е важно ако видите ,че ви зареждат под 12 бара да споменете ,че ще пратите Държавен контрол Е- БИМ.Това е институцията ,която проверява ,сертифицира и управлява кантари,теглилки и измервателни уреди.Така измамените ще намалеят драстично. Актовете са от 5000 лв нагоре.
  11. От последната заявка хартисаха един комплект пружини. Ако има някой с увиснала и разкрачена задница да свирка. Стават за ЦРВ 2 ,ЦРВ 3 ,ЦРВ 4 , бензин и дизел.
  12. Смазочната норма е норма за разход на масло в общия смисъл. Възможно е да се позлва както за определяне на минимален разход,така и за норма при която се прави основен ремонт. Битува мнение сред потребителите,че когато автомобила е с голям пробег или с износен двигател се минава към по-голям вискозитетен клас. Това за мен е абсолютно грешно, за двигатели ,които имат хидравлично задвижвани агрегати. Давам пример...един Д15 или Д16 non vtec си е стандартен двигател.Там може да има широки вариации в избора на вискозитетен клас без да се нарушава работата на двигателя.Сега да вземем един К24 или J35.Там има VTC ,Vtec и VCM.Системи управлявани по хидравличен път с регулиране на дебита към изпълнителен механизъм.Инженерът, проектирал възелът е приел вискозитета за константа при 90 градуса.Така дебита се определя само от времето на импулсите за управление. Сменяме вискозитета на маслото-с това променяме дебита и механизма вече не функционира правилно. Затова един модерен двигател като се износи се ремонтира, a не му се налива 20W-50.
  13. Сулфатната пепел се вняся в маслото с пакета добавки.Основно сяра и фосфор.Всеки двигател гори масло.При изгарянето се получават твърди съединения...метални и неметални,които не могат да горят или да изчезнат /750 градуса/,съответно се натрупват по порите на катализатора...от там скъсяват живота на катализатора рязко.Фосфора и сярата се ползвот за антоксиданти. Поради ред причини не мога да кажа повечето или по-малко антиоксиданти са по-добре или по-зле/а тук важен момент е на колко се сменя маслото/ от към смазочни характеристики,защото сулфатната пепел остава и в двигателя,както и в маслото и е типичен абразив. Перфектната формула е компромис. Демек едно много здраво масло според теб от към смазочен филм,внася нагари в маслото,абразив по цилиндрите и запушва катализатора.Кое е по-малкото зло?
  14. Защо не ти се нрави ниската сулфатна пепел? Някакви Аргументи....
×
×
  • Create New...