Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4360
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Markony last won the day on Февруари 22

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

1315 Master

4 Последователи

Относно Markony

  • Ранг
    Главен Модератор
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

12476 профилни разглеждания
  1. масло диференциал

    Би трябвало.При мен има японско по - качествено и по-евтино от това.Само трябва да минеш през Русе...
  2. Не ме разбирайте неправилно.Фен съм на всички алтернативни горива,но горивната клетка ,която съм виждал на живо си е късмета на терориста....я гръмне я не.Да си играеш с природата в контролирана среда и на улицата са 2 различни неща.Като големите фирми си я пуснат на пазара ще се купи. От друга страна Мъск показа накъде духа вятъра със своя камион и Хонда на изложението в Лас Вегас намекнаха накъде ще се развива бренда...
  3. И аз цитирам личен опит върху твоя и още 100 мотора.Кой избра масло за Волксваген и то 0В-40 и го сипа на К20? Къде на тубата видя сертификат ILSAC?
  4. Докато няма сертификат по ISO си е опасна за ползване.Имаше развита подобна система и се гласеше за ползване в щатската военна полиция,но нещо отпадна проекта.
  5. На десните колела са.На задния амортисьор спрямо купето и на предния носач спрямо купето.
  6. Никаква промяна,довечера ще измеря разстоянията.
  7. Я ми прати номер на рама
  8. Acura 2.3i 16V RDX

    Въпроса ти не е на баш правилното място.Няма оторизиран сервиз за Акура тук.Независимо от това всички сервизи на Хонда могат да приемат колата,но с уговорка за неоределено време.Нямат сервизна документация и диагностика.Частите само от щатите с поръчка от оф.представител,съответно мито и ДДС. Специално конкретния двигател няма аналог в Хонда и няма взаимозаменяемост.Не всички масла на Хонда стават за Акура. Бих ти препоръчал да си намериш частен майстор около теб с голяма любов към книгите и перфектен английски ,за да може да поддържаш Акура...Всичко останало ще е мъчение.
  9. Какво трябва да се види на снимката.Би ли го оградил с червено?
  10. Малко късно виждам темата, но съм сигурен ,че вървиш по грешен път.Приеми ,че охлаждането и включването на компресора са 2 отделни вериги ,абсолютно независими.Компресора се включва само и единствено от командата от пулта и разрешение от пресостата за замръзване в изпарителя.Единствения начин да остане включен комресора при изключена команда е залепнало реле или малка хлабина на съедителя на копресора. Перките са съвсем друга тема.Те могат да се включват аварийно по команда от двигателния компютър иначе с тръгването на компресора се включват на ниска скорост,а след сигнал от датчика за високо налягане -втора степен.Аварийно перките могат да се включат при липсата на кой-да е от температурните датчици.
  11. Да,зъболекарска машинка им викат сега.На практика си е прав шлайф до 30000 об/мин.Dremel е нарицателно в случая...
  12. Не е много лесно,но човешките възможности са неограничени.Лагера е набит ,след което е закарбован на преса.Карбовката се маха със салия и се избива пак на преса.Монтира се с една зегерка ,но е набит във фланеца на главата на компресора.Демонтира се със права двураменна скоба.Съединтеля се държи от една гайка или болт.Развиването става с гайковерт и скоба,която да ти държи контра ,защото резбата е в работния вал на компресора,който се върти свободно..
  13. Уплътненията са съвсем обикновени. Нестандартен размер са ,за да не могат да се подменят с универсални.Поръчват се от щатите .Ако не ти се чака месец може да ми пишеш на лични .. Смяната е елементарна .Развиват се двата щутцера, махат се старите,слагат се новите,намазняват се и се връща всичко на мястото си.Долива се 100мл хидр.течност.
  14. Acura MDX 08

    Най-накрая!...
×