Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4535
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

Markony last won the day on Юни 19

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

1426 Master

8 Последователи

Относно Markony

  • Ранг
    Главен Модератор
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

13679 профилни разглеждания
  1. IAT/MAF при Honda CR-V R20A

    Колко ти е завишен разхода?
  2. Ооо не, системите са коренно различни. Мога да ти пратя 10-на карти на Р20,правени адски прецизно включително и на дино,но всеки мотор е сам за себе си ,като износване и ефективност .Отделно съм взел под внимание стила на каране. Отделно ск,кутия на Акорд и ЦРВ променя коренно нещата. Но това важи за само за изпарена фаза при константен диаметър на разпръсквача.Какво има в твоя колектор един господ знае.Данните трябва да се интерпретират на база налягане,диаметър и коефициент. Ако мислиш ,че можеш да се справиш с тая сложна задача ще ти пратя необходимата информация.
  3. Чел съм статията поне 2 пъти и съм пропуснал тая глупост.Поздрави за вниманието! Превода е верен! Бях бесен заради катализатора и съм пропуснал тези детайли. На въпроса...нямам опит с течната фаза ,тъй като съм стар противник,но когато си газифицирах жипката свалих колекторите и я надупчих като швейцарско сирене ,докато успея да направя адекватно захранване с газ .Това се оказа доста трудна задача именно заради шибаните пеперуди,които правят едно странно завихряне в горната част на колектора.По принцип със всеки нов колектор правя тези експерименти и за пръв път се озорих с монтажа.Пробата се прави с диференциален манометър . Газта се подава там където има постоянно засмукване винаги.В колектора на R2o има пулсации ,които са смърт за газаджията и реших проблема с много дълги разпръсквачи влизащи директно в ножа на смукателните клапани.Това беше единствения начин да не пълня колектора с газ и да запазя динамиката. Имам и снимки естествено ,но те са фирмена тайна.... Ако допуснем ,че технологията заложена в текста работи,трябва да отпусна газовите времена в ниските натоварвания над нормата,но този експеримент ще го направя през отпуската ,че сега ми пуши главата...
  4. Относно хр-в с десен волан

    Е къде да го сложат ..в парното ли?
  5. Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

    Системата зад предната броня е за безопасност на пешеходците.Общо взето ако удариш някой ще те попилее до катализатора.Не ме питай къде намерих здраво място ,за да закрепя ледбара ,че да не се клати...
  6. Дай и на мен ,че ми стана интересно.. R 20 не се газифицира много лесно ,заради спецификата на пълнителния колектор и работата на пеперудите в пълнителния колектор. Предполагам,че си чел за ЕГР системата и си объркал превода...
  7. CRX swap B16 или К20

    Много добре изглежда всичко на хартия Вчера на ралито от 11 сивика ,само един вървеше някак и финишира 8-ми.Почна да ми доскучава вече.Няма ли някой да си сложи пак Ямаха 1300 и да се почуватвам яко ,че не карам митсубиши...
  8. Повдигане на HR-V

    Няма как да спи колата с фланците.Просто не си познаваш колата и си въобразяваш разни неща Макферсона е един триъгълник погледнат отпред или отзад оста на амортисьора ,трябва да минава през средата на протектора. Това определя размерите на гумата ,както и ЕТ на джантата.Единствения вариант да спи колата е да си уцелил случайно джанти с изместено ЕТ и да си го компенсирал с фланците Спокойно можеш да питаш един стар добър гумаджия ,който си разбира от работата ,какви са последиците от по-широки или изместени гуми. Втория проблем ,който се получава е пренатоварването на на хидравличната рейка,но това вече си го забелязал предполагам...
  9. Въпроси за три проблема

    Проверката следната последователност:Бтерия>клеми>маса към купето,маса към ск,кутия/стартер,маса към двигателя/хидравликата.От към плюса: Външно табло с предпазители>таралеж на контактния ключ>главноо реле на бензиновата помпа/то захранва и дюзите/. За обикновената газова просто забравяш.Няма как да се настрои да работи на празен ход,на обороти и на климатик.Избираш си най-важното и си настройваш там. На високи обороти със сигурност ти е бедна сместа ,така ,че скоро ще правиш и глава. За зеленото ключе и другите лампи.Хубаво е да си изчакаш да минат тестовете на системите и тогава да палиш,но това не е задължително и няма нищо общо с проблема ти.
  10. Колегите на какво мнения са? Когато вземаш пари е редно да поемеш отговорност и да дадеш гаранция. Датчиците не винаги са виновни за грешката произтичаща от тях.Ако се прави диагностика с правилния уред грешката гласи:"Датчик или веригата му. Отделно за коляновия вал може да има флуктуация на сигнала или липса на сигнал ,което са различни неща.Та дай грешките с номера в оригиналния им вид ,както са прочетени.Диагностика на веригата не може да се направи с дефектен датчик,освен ако не се гледа аванса на запалване при живите данни....Ако аванса подскача от 3-до 13 градуса говорим за дефектен обтегач или много умряло масло.
  11. Какво от мухата направихте слон? .Какво презастъпване на фази? Клапаните горят заради неправилни хлабини.10 на минути на обороти при натегнат клапан води до изгаряне на контакта фаска-клапан.Причината за клапаните ,фаските,гърбиците и прочее "фабрични" дефекти се дължи на мърляв собственик и некадърен майстор. 300- 400 клиента имам ,половината на газ без омаслител и един не е ревнал от клапани.Сложете по 4 омаслителя и не регулирайте клапани,не сменяйте масло... Аре спрете с глупостите и цитатите.
  12. Трети стоп .... може би четвърти

    Най вероятно.Продал съм 3-4 спойлера от двата модела. Слагат си ги за красота.
  13. Темата е затова ,къде се дупчи ,а не трябва ли и ли не.Решението е взето на база протеворечиви мнения ,както пише по-горе.. Лично моето мнение съм го написал във темата FAQ .Сега като човека си е решил да го слага е получил отговорите. По запознатите-демек ,колеги знаят ,че се монтира само да вървят едни пари за консумативи и поддръжка,както и първоначална инвестиция.Щом вие се мислите за по-умни и богати ,никой не може да ви спре. Фактите са следните:Файда никаква,не е доказано ,че вреди,освен че разгражда гарнитурите ,спира да работи след 2-та седмица ,съответно няма как да провериш дали е полезно и прочее. Другите факти,вече доказани: 80% от колите идват със съсипани валове и клапани,заради неправилно масло и пробег на смяна.останалите 20 % ще се скапят до година заради информация от нета ,че двигател с верига е вечен и не трябва да отваря.Това за коли ,които не са помирисвали газ. Това е истината.Моята реплика ,макар и шеговита е на база физическата форма на пълнителния колектор и хидродинамиката на една капка масло.Капката се блъска в пеперудата на колектора и след това се стича бавно в долната част ,като разгражда гумените уплътнения. Твърдението ,че някога двигателя засмуква масло е пълна илюзия.Колектора събира до 500 мл масло ,след което се излива буквално за 2 минути ,когато влезеш във в-тек режим.Нямам какво повече да добавя по темата. Да, и аз монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.
  14. Относно хр-в с десен волан

    Няма такъв педал,но можеш да си направиш лесно.Все пак той е dummy..
  15. Блаженни са верующите... :). Колега Carpera, свали си колектора и виж къде ти отива маслото.Ще останеш изненадан как се "завихря"
×