Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4242
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    111

Markony last won the day on Декември 11

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

1213 Master

1 Последовател

Относно Markony

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, CR-V R20A2, Prelude F20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

11063 профилни разглеждания
  1. Просто хвани проблема...теч или разход,но такъв разход за 20 години не съм виждал,така че най вероятно е теч. За да отчита правилно датчика за нивото си налей оригинално масло 5W-20 или някакво друго каквото ти харесва и го остави на 3 мм над средата на щеката.
  2. Всички сивици имат проблем с датчика за нивото на маслото.За сметка на това щеката не лъже.Няма ли масло на нея ...значи няма и имаш сериозен проблем.
  3. Какво му има на филтъра на БРЦ?
  4. Има ,ако зареждаш мръсна газ.Като се сменя провери стария...там си личи
  5. Едва ли има нужда от увеличаване на довпръскването ,ако коефициентите на газ са перфектни.Всъщност този,който ще провери клапаните ще каже необходимо ли е още или е много,а също и от кои обороти и натоварване почва.За к20 след 4000 е добре...
  6. Здравей колега, писах в раздела алтернативни горива,но май в не точната тема,за което се извинявам. Ако сметнеш за нужно, моля да го преместиш поста,а също и да вземеш отношение относно 20% довпръскване,което ми е най важно.Благодаря! Хубав ден, поздрави Иван! 

  7. Покупка на Legend

    До 10 дена може да се достави всичко. Естествено е по-добре ти да сложиш газ.В един ГИ най-важното е гаранцията ,монтажа и настройката. Нямам идея от поддръжката на Мерцедес
  8. По лесно се развива на топъл двигател.
  9. И още десетина клипа след този за всички възможни ламби...
  10. Питане за CR-V 2.0 бензин автомат

    1.Гледай външния вид,за останалото си наеми специалист. Джамбазите вече са факири.. 2.Повечето са 4х4 ,много рядко има само с предно,но много често има с премахнати кардани...Задното предаване се включва само при необходимост ,автоматично,механично.Буквално е вечно при правилно обслужване. 3.Нормалани цени общо взето по-евтино от всеки немец 4.По е важно ,кой ще монтира и настройва. 5.Ползвай сайта carspending.com Дава реална информация за разхода 6 Ангренажа е с 2 вериги,3 зъбни колела,4 плъзгача и 2 обтегача.Сумата е сериозна ....малко над 1000 лв.Сменя се на 200к км. Досега кола от чужбина не съм видял със сменен ангренаж. ГОбщо взето Германците и италианците точно тогава си продават колите на 200-250к. Автомата е железен при правилно и навременно обсужване, Ламарините биват Маслата на Хонда нямат аналози. Единствено с двигателното може да се експериментира..За около 300-400 лв се сменят всички течности. Клапаните се регулират на всеки 40к,а на газ на всеки 20к. Това минава за последен път.....Горе има търсачка, а и Гугъл да питаш направо ще те прехвърли тук...:)
  11. Проблема няма нищо общо с амортисьорите или тампоните.Малко бъркаш тяхното предназначение в окачването. Амортисьорите не носят колата ,а тампоните изобщо не трябва да работят.Сменяш комплект пружини и проблема отпада.
  12. DPF светна и не изгасва

    Сподели после каква е промяната ,че на техника в Бултрако не му беше много ясно...
  13. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Не знам защо Фена не си довърши изречението,но виждам ,че има доста грешна представа ,за това ,кое е правилно и кое не. Картерната вентилация е толкова просто нещо,че не знам как може да се тълкува по 15 начина. Имате един чайник с вода.Нагрява се до 90 градуса. Водата се изпарява.Ако не се изпусне отнякъде налягането ,чайника ще се пръсне. Същото е и с двигателя.С тая разлика ,че там има масло,гориво и антифриз,влага +сажди,гняс и други незнайни хим. елементи. Това всичкото нещо е отровно,канцерогенно,взривоопасно и трябва по някакъв начин да се обезопаси и използва за полезни неща. Картерните газове се отвеждат извън мотора ,охлаждат се и се разделят на два потока .Единия /от блока и картера на двигателя/ поток отива за смазване на дросела и мотора за празен ход,след което се изгаря заедно с входящия въздух.Втория /от картера на главата/ поток през капака на клапаните се вкарва в кутията на въздушния филтър,след което се изгаря с входящия въздух. Ако системата не е затворена - отворена капачка или извадена щека, картерната вентилация не работи.Това не е причина да има каквото и да е "духане" ,тъй като разширението по време на стопляне на маслото и изпаренията на летливите фракции са бавни процеси и не свързани голям поток на газове. Естествено няма мотор с 100% уплътнение на сегментите и именно изпускането на тая компресия вие наричате "духане" С две думи ,колкото повече "духа" толкова е по-зле със сегментите двигателя. Това твърдение е абсолютно грешно! Дали двигателя е 1,4 или 2,4 на 4 цилиндъра няма никакво значение. Колкото бутала нагнетяват,толкова засмукват.Има леко колебание на картерното налягане около горна мъртва точка,но то е минимално.
  14. Дефинирай "по-стабилно",че няма такава характеристика на маслата. 20W-50 колко е стабилно?
×