Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4574
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    10

Markony last won the day on Август 11

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

1473 Master

10 Последователи

Относно Markony

  • Ранг
    Главен Модератор
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

14317 профилни разглеждания
  1. Markony

    Проект номер 2 -рибарски автомобил

    Хахах нищо няма да правя извън нормалните граници. Харвито е чудесен автомобил и като се има предвид ,че имам може би най-огромен опит с него ,знам на какво е способен и къде да се тикам с него...
  2. Здравейте,отдавна мисля да ви пиша,но все се случва нещо и го отлагам,но сега вече няма на къде:

    имам две Хонди - CIVIC - D16Y3 и CR-V - B2ра 0Z1;става въпрос за това,че преди година на CR-V на два пъти изхвърля водата през горния маркуч на радиатора - явно е надувала,смених капачката на водния радиатор,започна да изхвърля от компенсаторното казанче,карах така с доливане близо 1год,започна да пали все по-трудно до момента в който започна да губи вода непрекъснато и да загрява.Закарах на сервиз преди два дни,отвориха я главата видимо била в добро състояние,но има спукан блок между 2-3 цилиндър;намерих цял мотор B20Z1 от англичанка;моля ви за съвет какви варианти мога да избирам;има ли технология за проверка на мотора който взимам да се провери читав ли е искат 1000 лв за него,просто искам да си оправя надеждно колата,която е супер любима на цялото ни семейство;Благодаря.

  3. Markony

    Проект номер 2 -рибарски автомобил

    E ,потърках малко,все пак трябва да лепя виброизолация ,с която малко се престарах.Това тежи много.2 кашона Silent Coat 4 mm с фолио 100 микрона.Досега бях ползвал 2 мм за аудио приложения ,но нали съм решил да се прави без послевкуса ,който остава след използването на некачествени и бюджетни материали..
  4. Избор на автомобил по предназначение и модифицирането му според целите започва така .... От месец подготвям тази статия и все не намирам време за реализацията. След оглед на личния автопарк стигнах до заключението ,че ми трябва още една Хонда..поредната /вече четвърта/ специално за риболов и по-дълги пътувания. Последните години имам около 17000 км риболовни излети и прекрасно знам какъв автомобил ми трябва. Изискванията ми се свеждат до : 1.Надеждност 2.Евтина поддръжка 3.Малък разход 4.Комфорт при пътуване 5.Екстри и гъдели 6.Минимум електроника 7.Добър просвет 8. 4х4 9.Бюджет 12000 лв. Естствено от тия точки има приоритетни и те са свързани главно с едно:Да стигна и да се върна безпроблемно. При милионния избор на пазара за коли втора употреба , с моя опит знаех ,че такъв автомобил не съществува и затова задачата се свежда до избор на модел съдържащ основата на моите изисквания и последващата модификация за нуждите ми. Като достъпност на пазара и опита ми,най-подходящия модел от серията 4х4 на Хонда,може би неочаквано, а може би не ….се оказа старото добро Харви. Покрива точки 1,2,3,6,7 и 8. Бюджетно втора употреба модела върви 5-6000 лв готов за основен ремонт. В плана ми остава да се подобри комфорта и да се добавят малко глесотии. Екземплярът беше закупен преди месец и разкостен веднага ,а работата по него е ежедневно по 15-30 мин на ден в зависимост от свободното ми време. Поставени задачи: 1.Основен ремонт на двигателя. 2.Ревизия на всички спомагателни агрегати 3.Преработка на окачването 4.Ревизия на спирачната система 5.Шумоизолация и ремонт на интериора 6.Екстри-мултимедия,двоен климатик,хладилник и много осветление. Срок..до края на годината. Изпълнението следва строго бюджетния план.До тук са изпълнени частично точки 1 и 5. Основния ремонт е факт,като само не е монтиран двигателя на купето. Закупени са High-end звукоизолиращи материали,който още не са пристигнали. Калкулацията дотук: Първоначална инвестиция :5500 Звукоизолация :780 лв-включва и брониране на стъклата. Части за осн.ремонт и консумативи 1200 лв Регулиремо окачване 900 лв Газова уредба 1000 лв Батерия Хонда + литиево йонни пакети за фотоволтаика 600 лв. Общо:9980 лв Според първоначалния план за оставащите 2000 лв трябва да добавя оффлайн климатик +мини котелче на газ на 48 волта с възможност за работа и като хладилник и като печка, да сложа някаква лека музика и навигация,както и да закърпя малко тапицериите и седалките. Продължението следва:..
  5. Със сигурност може да се газифицира, след като излезе от гаранция,.....за читаво едва ли.. но след като го направиш ще дадеш информация от лични наблюдения.Стария вариатор издържа 250-300 к километра при редовно обслужване.За новия вариатор нямам идея ,тъй като има малко информация за него.По принцип всички производители минават на DSG кутии и всичко,което има малко КПД остава в миналото.Някакво състезание се е оформило за количеството въглероден окис ,което оставя като отпечатък върху екологията...Ще ни липсва добрия стар автомат на Акорда, но това е положението..
  6. Markony

    Газ на CR V 2.0 150K 2008г

    Всъщност правилния текст е на 200000 км или 10 години и след това на всеки 100000 км и 5 години...
  7. Markony

    солениден клапан(датчик)

    Купи една телескопична антена от магазин за електроника 2-3 лв. Избери секцията ,която влиза удобно във вътрешния отвор.Отрежи я по дължина,колкото ти е необходимо.Тръбичката е много тънка и се реже лесно.Залепи я с контактно лепило и я залей с малко течен метал в основата.Ще ти служи дълги години..
  8. Markony

    Газ на CR V 2.0 150K 2008г

    Добре си си подготвил домашното. За Еуропегаз не мога да кажа нищо..нито добро,нито лошо.Просто не съм я чувал.Поредната полска фирма... Романото работи безпроблемно с правилните настройки и навременно обслужване ,не ти трябва омазняващо /цапащо устройство. Ако ти трябва повече информация поразгледай раздела.Описал съм всичко възможно по газифицирането и работата с пишман газаджии.
  9. Markony

    солениден клапан(датчик)

    Казва се FIA Control Valve (Fuel Injection Air).Представлява термостат ,който пуска въздух допълнително пред инжекторите до 65 градуса на водата.Няма нищо общо с празния ход. Системата е добавена ,заради недостиг на кислород в режим обогатяване ,докато загрява мотора .Отделно подбрява завихрянето на студеното гориво с цел намалени емисии. Шунтирана система работи идеално ,като временно е малко по-богата сместа.
  10. Не е толкова много работа...,знаеш че правя един монтаж цяла седмица....:)
  11. До средата на септември съм на работа без почивните дни...
  12. Markony

    K24A3 и ГИ

    Малко са те подвели..ама ти си знаеш: https://www.aliexpress.com/item/HOB-4-5-6-8-cylinders-Full-set-propane-methane-LPG-CNG-conversion-kits-for-car/32796164126.html?spm=2114.search0204.8.4.1a303788TyJs2z&priceBeautifyAB=0
  13. Markony

    ЦРВ 3 въпрос за ГИ

    Разстоянията са големи когато караш BMW....:)
  14. Markony

    Проблем с газта

    За съжаление е така и това го знам от твоите колеги варненци :). Относно: Който я е монтирал да се оправя...го коментирам така: Всякакви идиоти монтират газ,половината са бивши полицаи,работници по автомивки ,строителни работници,тенекеджии. Всеки си мисли че 200 лв с 4 дупки са лесни пари. Като отворя един капак мога да ти кажа монтажника дали е с основно или средно образование..и какво е работил миналия месец.. Газифицирането е отговорна работа,но контрола от властите е занижен и всеки си прави каквото иска.Естествено страда потребителят. Относно монтираните хардуерни елементи: Alex rail 001 -рейката на алекс версия 1.Алекс живее в Полша ,но няма фабрика и си произвежда всичко в Китай. Alex и Shark се произвеждат от Shenzen Lo.Gas China под марките AEB.Lovato.Valtek..и още 10 на имена звучащи на италиански. Качеството е клас "Мостра" издържа 6 месеца,но ако поръчам същата рейка във качество "Принс" ще изкара 3-4 години.
  15. Markony

    K24A3 и ГИ

    Препоръчвам стандартна тороидална бутилка 42/47 литра с оглед на тежестта за задния мост.
×