Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4354
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1307 Master

3 Последователи

Относно Markony

  • Ранг
    Главен Модератор
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

12452 профилни разглеждания
  1. И аз цитирам личен опит върху твоя и още 100 мотора.Кой избра масло за Волксваген и то 0В-40 и го сипа на К20? Къде на тубата видя сертификат ILSAC?
  2. Докато няма сертификат по ISO си е опасна за ползване.Имаше развита подобна система и се гласеше за ползване в щатската военна полиция,но нещо отпадна проекта.
  3. На десните колела са.На задния амортисьор спрямо купето и на предния носач спрямо купето.
  4. Никаква промяна,довечера ще измеря разстоянията.
  5. Я ми прати номер на рама
  6. Acura 2.3i 16V RDX

    Въпроса ти не е на баш правилното място.Няма оторизиран сервиз за Акура тук.Независимо от това всички сервизи на Хонда могат да приемат колата,но с уговорка за неоределено време.Нямат сервизна документация и диагностика.Частите само от щатите с поръчка от оф.представител,съответно мито и ДДС. Специално конкретния двигател няма аналог в Хонда и няма взаимозаменяемост.Не всички масла на Хонда стават за Акура. Бих ти препоръчал да си намериш частен майстор около теб с голяма любов към книгите и перфектен английски ,за да може да поддържаш Акура...Всичко останало ще е мъчение.
  7. Какво трябва да се види на снимката.Би ли го оградил с червено?
  8. Малко късно виждам темата, но съм сигурен ,че вървиш по грешен път.Приеми ,че охлаждането и включването на компресора са 2 отделни вериги ,абсолютно независими.Компресора се включва само и единствено от командата от пулта и разрешение от пресостата за замръзване в изпарителя.Единствения начин да остане включен комресора при изключена команда е залепнало реле или малка хлабина на съедителя на копресора. Перките са съвсем друга тема.Те могат да се включват аварийно по команда от двигателния компютър иначе с тръгването на компресора се включват на ниска скорост,а след сигнал от датчика за високо налягане -втора степен.Аварийно перките могат да се включат при липсата на кой-да е от температурните датчици.
  9. Да,зъболекарска машинка им викат сега.На практика си е прав шлайф до 30000 об/мин.Dremel е нарицателно в случая...
  10. Не е много лесно,но човешките възможности са неограничени.Лагера е набит ,след което е закарбован на преса.Карбовката се маха със салия и се избива пак на преса.Монтира се с една зегерка ,но е набит във фланеца на главата на компресора.Демонтира се със права двураменна скоба.Съединтеля се държи от една гайка или болт.Развиването става с гайковерт и скоба,която да ти държи контра ,защото резбата е в работния вал на компресора,който се върти свободно..
  11. Уплътненията са съвсем обикновени. Нестандартен размер са ,за да не могат да се подменят с универсални.Поръчват се от щатите .Ако не ти се чака месец може да ми пишеш на лични .. Смяната е елементарна .Развиват се двата щутцера, махат се старите,слагат се новите,намазняват се и се връща всичко на мястото си.Долива се 100мл хидр.течност.
  12. Acura MDX 08

    Най-накрая!...
  13. Хахах,аз знам че няма да се обидиш :).Работя с него ,като настройвам газовите уредби.За съжаление всяко ЕОБД устройство показва само част от живите данни ,които разрешения са преценили от Хонда.Освен това ,само част от показанията се реални.Останалата част са...описани в скандала дизелгейт :). Но устройството има възможност за допълнително регулиране на всички данни в %.Така ,че мога да ти докарам разхода както поискаш
  14. Да ти подаря 2 О-пръстена,щом нямаш 5 лв? Сменят се за 10 мин с едно ключе 10....
  15. Ще ти пратя днес един по-професионален да го пробваш на твоя которник. Що не си ме питал
×