Jump to content

Markony

Администратор
  • Content Count

    5044
  • Joined

  • Days Won

    42

Markony last won the day on April 28

Markony had the most liked content!

Community Reputation

1876 Master

About Markony

  • Rank
    Главен Модератор
  • Birthday 06/10/1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750.HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Recent Profile Visitors

30351 profile views
  1. привет  приятелю

     

    абе хвърлих се в размисли......взех зимни гуми 185/65/15 размер, но започна да ме гложди дали не направих грешка?

     

    как мислиш....

  2. Отговорът не е еднозначен.Различните марки имат различна логика на управление на клапаните.В режим бензин клапаните би трябвало да не се управляват,но са физически и електрически свързани,така че при незиправност в компютъра могат да щракат.Управлението е директно от компютъра.
  3. Опа ,появи се Турция на картата.АКо продават билети ще си направя подарък за рожденния ден..
  4. Да ,диаметъра е друг.Остави си датчика и виж дали можеш през софтуера да го смениш.
  5. Още ли се мъчищ с това БРЦ? Няма нужда да пускаш 1000 теми за него.Проблема ти е точно в инерционния клапан.Извади нивомера и го разглоби изцяло.Клапана се намира между смукалото с цетката и входа на електрическия клапан.Представлява една проста съчма.Смени всички уплътнения с нови като сглобяваш.Бутилка се тества с обикновен въздух от компресор. Пълниш 10 бара и си правиш експерименти.
  6. Недей вика дявола ,че вчера са ошамарили Пеевски,барабар с цялата му охрана .Спецназ не си играят...
  7. Ххах 20-на милиона е една кола,ще му удържат 2 броя...
  8. Колега,компресорите не са резервна част ,която се сменя като всяка оемска част.Те никога не са производство на Хонда ,а са 3 други марки.На всичкото отгоре ,като се намери нов компресор много често се налага подмяната на шайбата,съедителя и електромагнита.В общия случай проблема се решава лесно във всеки един сервиз за климатици,Компресора се сваля ,на него има два номера ,които не са оемски.Единия е за тялото ,а втория за муцунката.В сервиза решават кое да поръчат спряма конкретната ситуация.Гаранция се дава след пълна диагностика и промивка на системата.В 90 % новите компресори продавани в магазините не са нови ,а рециклирани. чисто нови има само китайски. С две думи бих препоръчал да оставиш колата в сервиз ,а не да търсиш части.
  9. Имам доста болтове.За съжаление няма как да занеш какво ще стане преди да пробваш.Може и да се развие.
  10. Болта си е болт. Къса се ,разрпобива се,слага се болт с гайка и тя се заварява или се осигурява.Достатъчно е да се ползва болт с 9.8 здравина.На едно от мойте Харвита е така.Иначе за процедурата се ползва гайковерт 1 цол или 3/4 цол. Над 1000-1200 Нм се развива или къса.
  11. Бъди сигурен! Провери им картите и виж коя работи добре и коя бедно. После виж къде ,кой прави клапаните.Аз колега с пластина 0.09 не познавам.А то имаме само 2 двигателя ,които се правят с метрични пластини...всички останали за на цолови размери.
  12. Може.Както някой е забелязал има техническа възможност,но има софтуерна забрана.Бултрако имат софтуер ..Канадски ,който прави това ,но нямат право да го сипват.,,
  13. Ще почакам още малко да се наиграете в пясъчника и после ще затрия всичко,че не е полезно никому...
  14. Записване тук за срок 15.04 -20.04. цена с ДДС 360 лв. Плащане само с фактура по банков път.Лични данни само на лични. Трите имена,ЕГН,Адрес по л.к. телефон и имейл.Пращам фактурата ,превеждате парите.Пружините са тук в началото на .Май.
×
×
  • Create New...