Jump to content

Markony

Почетен член
  • Мнения

    5143
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    62

Markony last won the day on Юни 18

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

2223 Master

Относно Markony

  • Ранг
    Легендарен
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750.HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

48638 профилни разглеждания
  1. Здравей колега. насочил съм се към CR-V, 1.6, 160 hp, dizel

    Моля за съвет заслужава ли си.

    Благодаря

  2. Налични 2 комплекта пружини за ЦРВ 2-3-4 +30мм 560лв с ДДС данъчна фактура .Поръчка на телефон или Вайбър 359893517709
  3. Във всеки сервиз за гърнета ще ви предложаш нов заместващ кит.Универсален катализатор -еднопътен с необходимите фитинги и отвори за термодатчик и ламбда сонди.
  4. Регулировката на клапаниете е елментарно нещо.Клипове колкото щеш. Поръчай си цолови пластини и една т-тка 10 за болчетата. За 4000 оборота....няма да коментирам какво става като изпреварваш и увиснеш на половината на тира. По-добре да обръща на бензин от колкото да се челосаш.
  5. Спирачна помпа за Сивик 8 ген. 46100-SMG-G02 795 лв.
  6. Ангренажен комплект непълен за К24Z3 /Accord,Cr-V/,липсващите части може да се поръчат по заявка ако са необходими.
  7. Една загубена пратка ми намериха след 3 месеца. Естествено непълна. Ако на някой му върши работа да се обади. 0893517709 . До изчерпване на количествата: Ангренажен комплект за N22 /Civic, CR-v, FR-V, Accord/
  8. Като намериш свестен газаджия, му кажи да прегледа основните настройки и избора на компоненти ,че от икономия на пари или заложена по- голяма печалба ,тоя сбирщайн не може да нахрани двигателя. R20 мотора изобщо не обича бедни смеси. От 3 снимки видях 2 грешки...Филтър не се сменя на 10 к км ,а когато му дойде времеето...интервала е на моточасове, не на км. Проверявай си клапаните на всеки 2 години, че ще натягат яко...
  9. Имаме вече сигурна нова система за конкретни двигатели. Tества се в продължение на година в Италия.Следващия месец съм на обучение и най-вероятно ще почна да монтирам от края на юни. Двигателите ,които се поддърржат са R18Z9- 143 Hp, L15B-132 и 129Hp, L15B7Turbo-180Hp. Не е завършило тестването na Acura и на L15C моторите.Предполагам до края на септември...АКо има някой мераклия да участва в тестовете тук ,моля да се свърже с мен.
  10. Всяко едно задно колело си има регулировка на ръчната.Жилото не се пипа.
  11. Общо взето се обърни към фирмите ,които ремонтирант дизели...помпи и дюзи.Ще ти се налага често да ходиш при тях с родната ни нафта.Нека и да ти почистят резервоара.Вътре сигурно е пълно с мизерии.Обикновено цетката-смукалото се задръства през година.
  12. Здравейте, 

    От скоро съм във форума и реших да попитам на лично за да не се излагам от самото начало :)

    Предстои ми смяна на масло на HR-V 1.8 140 hp, колата е внесена от САЩ и е  на 6000 км, но все пак съм решил да я обслужия.

    Та въпроса ми е какво масло трябва да сложа (марка и спецификация ). Знам само, че трябва да е 0W20.

     

    Благодаря Ви предварително!

    Поздрави Иван Христов

  13. Нито ксенона, нито лед-крушките могат да се модулират на нисък процент.
  14. В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин
  15. Няма ли един свестен майстор покрай тебе? Автомонтьорството не е твоята стихия! Термоклапан там няма! Е-15 е преход-упътване за следваща страница
×
×
  • Създай нов...