Jump to content

Markony

Почетен член
  • Content Count

    5154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    62

Markony last won the day on June 18 2024

Markony had the most liked content!

Community Reputation

2254 Master

About Markony

  • Rank
    Legendary
  • Birthday 06/10/1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750.HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Recent Profile Visitors

59029 profile views
  1. Цецо ,колко мислиш да го караш това масло?
  2. Тук ме загуби...това не се учи във форума..
  3. Напротив R18 и R20 си се карат с 0W-20. Спрете да разсъждавате за маслото като за боза.....
  4. Генератор на отрицателни импулси 1,5 до 30 милисекунди е достатъчно. Трябва да държи ток 12А за 1 омова дюза. Ама повечето са с по-голям импеданс..
  5. Бих препоръчал ,която и да е марка от двете на щепсел. Даже следя всички обяви в момента за фотоволтаик 30кв ,че имам място..:)
  6. Здравей,от форума разбирам ,че сте доста компетентен по Хонди.От три години имам CRV-3 2010 с дизелов двигател 2,2 150к.с. от извесно време започна трудно да пали студена.Занесох я на майстор,закачил я на оригинална диагностика,нищо не показва,почисти резервоара,не се оправи,няма при палене пушак.Вие ,ако имате някаква престава от какво може да е,бихте ли,сподели ли.Благодаря предварително.От Русе съм.

     

  7. 1.Има 2 вида газови уредби.Такива дето се настройват трудно ...демек с таблица и такива ,които не могат да се настройват ...демек с крива. Какво е добра настройка е относително понятие.Аз разбирам едно пък за теб не знам. 2. Всеки производител има разни таблици .За съжаление подбора на дюзи освен това изисква минимални времена и максимален дебит.Ако измериш колко консумация има една дюза при натиснат до ламарината педал на границата на втек режима ще си блъскаш главата в стената сам. 3.Динамиката трябва да е по-добра на газ ,а ромпетралска газ не можеш да си познаеш колата.ЦРВ-то върви зверски ,ествствено ако можеш и да караш кола спортно. 4.Няма как да знаеш дали има забележки на бензин,,,не знаеш как изглежда ЦРВ-3 от магазина.:) Пластини само отигинални криви от Хонда. Разхода е относителен.Тук има значение работа със съедителя ,гуми,ускорение,вятър. Ако наблюдаваш как работи круиз контрола и го имитираш ,ще свалиш литър и половина.Предпочитам по-меки гуми ,ама в най-високия ценови клас. Отзад съм си с повдигнатите пружини,което ми оправя аеродинамиката,заради изправянето на клиренса.Това естествено са дреболийки...Важното е да си доволен!
  8. Общо взето ,хибрида се газифициара много по-лесно от нормалния двигател. Не бъркай лесно с евтино! Има нюанси,но повечето хибриди са с генератор на Аткинсън.Това е смърт за газаджиите ,защото Ото-двигателя няма нищо общо :). Всеки ,който е учил за генератори може да го газифицира.Тия дето не са учили твърдят ,че не може :).
  9. Няма кой да ти отговори тук.... това се учи в едно друго висше училище. ...Няма как да разсъждаваш за работа на ламбда сонда първата...по графика. Втората е обикновенна и да тя си работи перфектно. Както виждаш синьото е ток,а не напрежение. Та проверката на катализатор е голямо приключение на този автомобил. Настройката на газовата също из основи не ти е ясна.Чел си за тримовете из постовете ми ,но си чел по диагонала малко..:).
  10. Предполагам ,че са към мен въпросите?.Нищо съществено не си осрал, с изключение на няколко фундаментални въпроса...Виждам добри знания и много ентусиазъм,компенсиращ липсата на опит.....което е похвално.Та... 1.Защо избра тая марка? ,,,някакво адекватно обяснение? 2.Дюзи се подбират по времена на бензиновите,както и по максимален моментен разход на колата. Параметри ,които няма откъде да знаеш,съответно абсурд да ги уцелиш. 3. Някъде бях писал в другите ми статии...максимално къси тръбни пътища за добра динамика. 4.Най-голямата ти грешка е че колата първо се прави перфектна на бензин и тогава се газифицира...това също си го пропуснал в проекта си. Иначе много добре си се справил с монтажа. Разхода не мога да коментирам .Вижда ми се доста висок ,ама като имаш тежък крак....Стандартни стойности,за нагласена кола обаче....гуми,сходимост,ангренажни вериги....8,5 /10 90км/ч или 10/100 магистрала 140 км/ч
  11. Има 4 комплекта в наличност. Цената е същата. Плащане само по банков път.
  12. Здравей колега. насочил съм се към CR-V, 1.6, 160 hp, dizel

    Моля за съвет заслужава ли си.

    Благодаря

  13. Налични 2 комплекта пружини за ЦРВ 2-3-4 +30мм 560лв с ДДС данъчна фактура .Поръчка на телефон или Вайбър 359893517709
  14. Във всеки сервиз за гърнета ще ви предложаш нов заместващ кит.Универсален катализатор -еднопътен с необходимите фитинги и отвори за термодатчик и ламбда сонди.
×
×
  • Create New...