Jump to content

Markony

Администратор
  • Content Count

    5085
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    52

Markony last won the day on January 23

Markony had the most liked content!

Community Reputation

2048 Master

About Markony

  • Rank
    Главен Модератор
  • Birthday 06/10/1969

Profile Information

  • Кара
    NC 750.HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Recent Profile Visitors

36344 profile views
  1. Смазочната норма е норма за разход на масло в общия смисъл. Възможно е да се позлва както за определяне на минимален разход,така и за норма при която се прави основен ремонт. Битува мнение сред потребителите,че когато автомобила е с голям пробег или с износен двигател се минава към по-голям вискозитетен клас. Това за мен е абсолютно грешно, за двигатели ,които имат хидравлично задвижвани агрегати. Давам пример...един Д15 или Д16 non vtec си е стандартен двигател.Там може да има широки вариации в избора на вискозитетен клас без да се нарушава работата на двигателя.Сега да вземем един К24 или J35.Там има VTC ,Vtec и VCM.Системи управлявани по хидравличен път с регулиране на дебита към изпълнителен механизъм.Инженерът, проектирал възелът е приел вискозитета за константа при 90 градуса.Така дебита се определя само от времето на импулсите за управление. Сменяме вискозитета на маслото-с това променяме дебита и механизма вече не функционира правилно. Затова един модерен двигател като се износи се ремонтира, a не му се налива 20W-50.
  2. Сулфатната пепел се вняся в маслото с пакета добавки.Основно сяра и фосфор.Всеки двигател гори масло.При изгарянето се получават твърди съединения...метални и неметални,които не могат да горят или да изчезнат /750 градуса/,съответно се натрупват по порите на катализатора...от там скъсяват живота на катализатора рязко.Фосфора и сярата се ползвот за антоксиданти. Поради ред причини не мога да кажа повечето или по-малко антиоксиданти са по-добре или по-зле/а тук важен момент е на колко се сменя маслото/ от към смазочни характеристики,защото сулфатната пепел остава и в двигателя,както и в маслото и е типичен абразив. Перфектната формула е компромис. Демек едно много здраво масло според теб от към смазочен филм,внася нагари в маслото,абразив по цилиндрите и запушва катализатора.Кое е по-малкото зло?
  3. Защо не ти се нрави ниската сулфатна пепел? Някакви Аргументи....
  4. Аз съм "производител на части" Имам само едно качество на тия части. Плащам на един ПР и на един специалист по маркетинг. Плащам на една хакерска група ,която прави проучване в интернет на клиентите и нагласите. Правя си 10 марки/бренда. Пакетирам едни и същи части в различния кутии .Добавям малко цвят за разнообразие.Разхвърлям си производството в 3 континента.Конкретно Индия ,Пакистан ,Турция ,Ирак, Иран, Афганистан,България, Румъния,Македония, още 10-на страни в Южна Африка...Идеята е евтина работна ръка.Аз съм Китаец, а вие сте...?
  5. Ок ,представи си ,че не знам английски. Аз какво бих направил на твое място? Речник.....Гугъл преводач.....Диагностик? Тука хвърлячите на боб да гадаят какво е станало и как това е прочетено. Нямаш компютър и те мързи да пишеш от телефона ? Не можеш да разчиташ на никого да ти помогне ако няма достатъчно информация. Диагностиката е трудоемка работа и не опира до четенето на грешки.Диагностиката не евтино нещо.Диагностика трябва да е учил и да познава системите на автомобила основно,както и работата на самата диагностична система. А сега делово. Грешката нищо не значи. Има проблем с подгрева на ламбда сондата.Може да е лоша връзка,реле,предпазител,компютър,самата сонда.Като завърши диагностиката се отремонтира проблема .След като стане това, грешката се трие с диагностичен уред. Конкретно тази ще се итрие сама след отпадане на проблема.Какъв е проблема не знам. На теория ще ми отнеме около час ,за да знам със сигурност. Та това е. Нищо ,че 5 пари не давам за проблема ти отделих време за цели 10 реда......Нека следващия ти въпрос да бъдепо- обстоен...от ред и половина.
  6. За кое точно искаш мнение?
  7. За БТ сме коментирали много ,включително и аз. Неадекватна политика, лошо обслужване,не си задържат добрите кадри ,на загуба са повече от 5 години и т.н.Измами със сертифицирани автомобили,,,,Взеха пример от Апостолов как се правят бързи кинти.
  8. Даже и от това няма нужда.Достатъчно е да се даде информация от кого се купуват базовите масла и добавките ,аз ще ви дам формулата...:)
  9. Защо не потърсиш професионална помощ? Тук баячите на боб и гледачите на кафе ще ти сменят и чистачките. R20 е с адски интилигентна сиагностика .Има живи данни на всичко.EGR клапана си има ход в десети от мм и се хваща много лесно с таргет хода..
  10. Ок и те са 2 версии,но няма значение .Верижката е направила деруги по конусните повърхности или предния съединител е на края на живота си или и двете.Ако може на спокойно място да пробвате и поведението на задна в лек баир ще имам по-точна диагностика.
  11. Каква точно е скоростната кутия, че има 3-4 модела?
  12. Между 2,8 и 3,2 литра. В зависимост от температурата и колко се чака. За малоумниците в БТ няма да коментирам..
  13. В Амаяма имаше по 650 долара ,ама не шипват...води се опасен продукт не знам защо.Цената е за дясната.
×
×
  • Create New...