Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4698
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    18

Markony last won the day on Декември 6

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

1578 Master

12 Последователи

Относно Markony

  • Ранг
    Главен Модератор
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1,D16W5, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

15516 профилни разглеждания
  1. Стартирам записването за задни пружини Айбах за ЦРВ2 и ЦРВ3. Пружините са Heavy Duty и са с 30 мм по-високи от стандартните за Хонда. Монтират се с цел възстановяване на височината/просвета на задния мост след монтаж на газова уредба. Пружините са пробвани на няколко коли.Аз лично карам с тях вече 25000км. Записването става с банков превод на сумата по моя сметка. Записването важи до Коледа 24.12.2018.До Нова Година трябва да си видя парите в сметката и 3.01.2019 ще ги поръчам. Пружините се изработват за нас специално ,което отнема 5-6 дена,с доставката около 2 седмици.Предната поръчка се забави и дойдоха за 25 дена,но не мисля ,че е проблем за някого. Досега са ми се обадили 3-ма колеги ,но както казах записването става след превода на парите. Цената на комплект 2 задни пружини е както следва. С гаранция 1 година 347 лв с ДДС Без гаранция 297 лв с ДДС Може да поръчате варианта ,който ви харесва. При проблем с някоя пружина без гаранция си поръчвате нова за 150 лв. Досега съм монтирал 6 комплекта и нямам нито една рекламация,но всеки си прави избора сам. Преопаковането и изпращането до адрес България ще го направя аз. Разходите по Еконт са за ваша сметка. Пружините пристигат в дървен контейнер с транспортна мазна хартия.Аз ще измислям някакви кашони за транспорта. Детайли за плащането ще получите на лични.Плащането става срещу фактура по банков път. 1.Др,Косьо 2.Рестлес 3.Петромир Мога да включа в поръчката всякакви пружини от Айбах, за цени и информация ме търсете на лични.
  2. Просто си направи списък с въпросите и питай тук.Няколко човека с Харви вече имат над 200к км и са живи ръководства
  3. Досега бях с Кони,сега ще мина на Каяба спорт,че се регулират външно...
  4. Коментара ми е следния: Всичко ми е ясно ,само живо се интересувам на каква трева беше инженера ,който написа тая глупост..Как по дяволите по бензиновите времена ГИ разбра дали е лятна или зимна газта?
  5. Високо ми е това .Ребела ми лепна със неговите 695мм ,че са ми къси краката
  6. Годината на производство на колата и датата на регистрация могат да имат разлика 3-4 години :).Обикновено джамбазите спестяват 1-2 години.Истинска информация само по номер на рама.Просто се обади ,да ти го пратят на смс.После го вкарай в japancars.ru или друг сайт и виж какво ще ти извади калкулатора.
  7. Всъщност дефинирай ми :Настроих Газовата по графика,че ми е непонятно.Настройка се прави само по един начин и там не присъства думичката графика?
  8. На колко см се води седалката на ВФР?
  9. Markony

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Помниш много добре.Оригиналния антифриз е петролно зелено към черно.
  10. Скромния ти опит е доста богат..Да доуточня само ...препоръчваш модела преди 2002 или след 2002.Доколкото съм чел за него се води един от най-добрите спорт туринг евър..Аз за сега се насочих към мотор до 50 коня ,докато натрупам 2-3 години опит,пък след това ако ми се наложи/прииска повече мощност ше издиря да пробвам един VFR800FI
  11. Да автокалибрацията,патент на АЕБ ,ползва се при Тартарини,Ланди,почти всички италиянци не работи адекватно на Хонда.Това да не ти прави впечетление.Виж мапа да си дойде на място ,Тогава налягането ще е вярно.КАто се разпробият инжекторите коефициентите ще паднат рязко и всичко ще си дойде на мястото.Сега обаче с тия бедни смеси клапаните ти пътуват към отвъдното.....:)
  12. Хм.аз поех ангажимент ,ни няма да споря с теб.Ако слушаш.... слушаш..... Вакуума трябва да бъде 0,3 грубо .Това важи за бензиновия мап сензор,за газовия мап сензор ,за редуктора.От която и програма да го четеш трябва да е толкова. Аз на снимката виждам 0,24? ОБД корекцията не прави нищо видно...в смисъл тя променя времена ,но ти не ги виждаш.Аз виждам на снимката твоите ръчно вкарани коефициенти..... Системата се настройва изцяло ръчно и чак след това се включва корекцията.Целия етап на настройка се прави без ОБД ДИференциалното налягане ще го видим след решаване проблема с вакуума. По принцип налягането пада от тесни магистрали и калпав редуктор.Дължината на маркучите също имат отношение към спада на налягане. Това за отворите и налягането не е вярно.Има малка зависимост в посоката ,но няма нищо общо с динамиката,която търсиш, За да компенсираш тесен отвор ти трябва налягане от 4-5 бара :). Последното изречение ми е абсолютно неразбираемо..
×