Jump to content

Markony

Администратор
  • Мнения

    4445
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Markony last won the day on Април 20

Markony had the most liked content!

Обществена Репутация

1368 Master

6 Последователи

Относно Markony

  • Ранг
    Главен Модератор
  • Рожден ден 10.06.1969

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1, CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Автосервиз,автоелектроника,диагностика,климатици,земеделска техника,Къстъм ГИ LPG О8935177О9 Бранко

Последни посетители

13055 профилни разглеждания
  1. Здравей, Бранко!

    През месец февруари сменях маслото на двигателя и скоростната кутия на колата при теб. Тогава се разбрахме да се обадя през "топлите" месеци за да се уговорим, кога ще е възможно да направим още някой неща по хондата.  Най - важния проблем е с помпата на съединителя - говорихме за смяна на течността и профилактика на самата помпа(смяна на гумички или нещо подобно).  Бих се радвал ако може да направим и профилактика на климатика и почистване на ЕГР(нямам представа какво е, но чета във форума, че е хубаво да се почисти). Номера на телефона ми е същия - 0882 217 118  

    Поздрави от Свищов

    Иван Мочков

  2. Японската легирана стомана /неръждавейка/ ръждясва в България... Та идеята е приложима във всяко винтово съединение ,което има резба,освен спирачките.
  3. Изхвърли антифриза

    Ръчка 4,1 ,автомат 4,3л с източване от двигателя.От пробката на радиатора 2,8/3,3 л МТ/АТ
  4. Ангренажна верига

    Около 900 лв...
  5. При всяка смяна на гуми малко гресчица на шпилките и малко на главинката.Гайките винаги се подвеждат на ръка.20 години никакви грижи..
  6. Рейката е електрическа.Не бъркайте с хидравличните!
  7. Двигател д16в5 - хрв 1ген фейс

    Ако преди е бил витеков няма да има видими разлики. Като си изтеглиш книжката за ремонт ще видиш разликите изброени за фейслифта .
  8. Да таблото ти е омагьосано.Лампата на ръчната си свети винаги,включително е аварийна лампа ,за свършила спирачна течност.Има си датчик за ниво в казанчето и пали точно тази лампа ,когато течността падне. Работа за 2-3 часа да ти се върне инсталацията от читав електротехник с познания по Харви.
  9. AT скоростна кутия

    Ако има сериозни проблеми е задължително.Ако е за профилактика 3 литра са достатъчни или колкото източиш ,толкова доливаш.
  10. Свещите за газ

    Спора е прекрасен,само не цитирайте Уикипедия. Това е библиотека знания която се попълва от ползвателите, демек от вас..На практика дали ще караш с топлинно число 5 или 6 на газ няма никакво значение и няма кой да ме убеди в обратното,освен ако не си е правил толкова експерименти колкото мен в тая област.Не коментирам Франкенщайн или двигатели горящи масло ,колкото бензин.Говорим за чиста нужда на искра във вариант бензин/газ. Вярно повечето ми експерименти са в идеална среда и с топлинни числа 8 и 9,но аналогията е пълна. Има друг момент,обаче ,който не засягаме тук.Температурата на постъпващата газ е много по важна за работния процес специално за Хонда,но още не съм си довършил изследванията, за да дам цялостна схема. Относно разстоянието на свещите..там има някаква малка логика,но всяка промяна на това разстояние води линейно до смяна на енергията на свещта ,респективно енергията ,която се изисква от бобината,което не е безопасно.
  11. Свещите за газ

    Хайде ,като почнеш да караш на газ да го водим този разговор...
  12. Тук миналата година писах статия за спирачната течност :https://www.facebook.com/hondabgteam/ Разгледай я ,може да си отговориш сам на някои въпроси...
  13. Свещите за газ

    Всеки може да интерпретира ,това ,което прочел/чул и не разбира материята.Ако от NGK знаеха каква газ ползваме и как работи един ГИ едва ли щяха да пишат такива глупости.Как би обяснил паленето и довпръскването,работата във втек режим с по-студени свещи? Съвременните двигатели се ползват в режим 50/50 бензин/газ .Там 5,5 топлинно число ли да слагам
  14. Странни тримове

    Грешиш.В Хонда протокола няма обърнати тримове. Обръщането става в интерпретацията на ЕОБД протокола,съответно ЕЛМ-а или ГИ на съответния производител.Виж с ланча ,че нямаш знаци +/-. АКо тримовете са макс. +5/-5 % си сигурен ,че се движиш в рамките на бензиновата карта ,като паленето на бензин няма да е много далеч от истината.Това не важи за участъците без фийдбек по картата .Там аз ги правя по усет ,докато получа необходимото ускорение.
  15. Странни тримове

    Може да се инвертира само късия трим от софтуера.Прави се точно в тази ситуация. Въпреки всичко има значение и с какво /с кой протокол се чете трима. В оригиналния софтуер тримовете са 0,98 богато ...1,05 бедно .Няма отрицателен знак. От там на татък ,кой ,как ги обръща в проценти си е божа работа :). Най- лесния метод за проверка на тримовете е да се ресетне бензиновия компютър.Късия трим хваща в една посока ,примерно в плюс.След известно време се променя и дългия..да кажем след 2-5 мин.Ако първата промяна е в минус,тримовете са инвертирани. За К20 знаем ,че не така,но и не всички версии са ми минали през ръцете...... От това следва бъг в софтуера...или инсталационна грешка.Съответно ние няма как да помогнем..
×