Jump to content

venkostanev

Фен
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About venkostanev

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 09/06/1971

Profile Information

  • Кара
    civic (9) ,1.8 (r18z4) 141 h.2013г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Recent Profile Visitors

15773 profile views
  1. При мен пука само при маневра на зад. Да речем вкарвам колата в гаража или паркирам някъде"софийски гараж".На пред това пукане го няма.
  2. а хааааа.........Ясно.Благодаря ти .Ще го имам в пред вид след следваща смяна.Жив и здрав да си.
  3. предположих но маслото ми е на 4500км.Не знам има ли логика
  4. Здравейте .Не намирам инфо за тази информация ,която ми излезе на дисплея и най вече за първото ,което се вижда.Втората инф.е ясно че е филтъра на купето,но първата не намирам нищо за нея.Ако някой колега има инфо нека сподели.Благодаря предварително. Колата е Civic 9/r18z4.
  5. Това е много яко.Луда работа
  6. Хубаво е когато поработи малко двигателя,и когато ти позагрее леко да пуснеш компресора на климатроника примерно на 20 градуса.Той все пак обира влагата от купето и другото което е важно както каза колегата Krasi-mir е че трябва да си сигурен ,че клапата за навлизане на въздух в купето трябва да работи,защото ако не работи може да е спряла във затворено положение и от там да се запотяват стъклата.Имах този проблем на предния си автомобил ,защото моторчето на клапата си беше заминало.След неговата смяна този проблем изчезна.
  7. Браво.Страхотна е станала машинката.Айде и аз до година едно пастиране + една кирамика ,но ще видим кога че все време няма.Весело посрещане на Новата година на всички.Бъдете живи и здрави .
  8. Питам защото имах същия случай със моя CIVIC . Мислех и аз че е генератора но когато отидох и аз като теб при един добър майстор да види точно какъв е проблема той ми каза че модела на моя генератор е така измислен от японеца ,че той зарежда само тогава когато е необходимо.Не тъпче постоянно 14.3V като при другите автомобили.Пробвах колко ми е пусковия ток и се оказа че е под 8V. при натоварване със вилката за измерване на пусков ток. Нов акумулатор за стрт-стоп система BOSCH и всичко си доиде на мястото ,та виж 100% дали акумулатора ти е добре нищо че е на 3г.УСПЕХ
  9. Най вероятно това ти е проблема щом имаш теч вътре в купето.Свалянето на таблото е неизбежно.Виж някой сервиз със добра репутация който се занимава със ремонт на климатици.Имал съм същия проблем на предният ми автомобил. Едни момчета които правят климатици във Плевен свършиха тази не много приятна работа но по някога се налага.Успех.
  10. питане за антифриза .от къде да поръчам оригинален ,че мисля и аз да мина по твоя път
  11. провери и дюзите как работят че ако някоя не работи добре (пикае ) образно казано може да имаш по големи проблеми
  12. Няма ефект.Все така си е. На задна маневра чукна ли спирачка пука яко.Jap Car го е чул много ясно но няма обяснение от какво е. При него е по слабо .Не знам....карам за сега па ще го мислим че времето е кът.
×
×
  • Create New...