Jump to content

Еди Ведър

Фен
  • Content Count

    2285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

134 Good

About Еди Ведър

  • Rank
    откачен
  • Birthday 06/25/1975

Contact Methods

  • Skype
    eddivedder404
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Сивик Купе 1.6 втек 94г. Хонда ВФР 750 бивш, Ямаха Вираго 750 и Сузуки GSX 750 ES сега.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Recent Profile Visitors

10219 profile views
  1. И аз имах проблем с качването на ВФР-а на степенка, но след като ми показаха чалъма стана лесно. Аз когато местя моторите винаги сядам на тях и тикам с крака, че отстрани, като застана на два пъти аха да ги изтърва. Винаги се съобразявах с ВФР-а как да го паркирам, че после, ако трябва да местя назад си е мъка. Някои съм забелязал, че го дърпат назад, както е на пачи крак Ниското положение на седалката обаче улеснява доста и затова с чопърите е по-лесно. Аз съм 172 и 60кг.
  2. Привет! На моя бившия ВФР, който е като твоя имах сложено вентилаторче от компютър за охлаждане на релето. Това е слабото място на модела и затова гори релето от прегряване. Съветът ми е, ако нямаш да си сложиш. При мен беше свързано така, че като дам на контакт и почва да охлажда
  3. Пробвай да го продадеш на някой щом не ти е нужен, ако още е в гаранция ще е по-лесно вместо да правиш тия манипулации.
  4. Като бивш собственик на ВФР 750 рс 36, който притежавах 3 години и също със зъбни колелета вместо ангренажна верига мога да потвърдя казаното от колегата по-горе. Никакви проблеми не съм имал, само съм сменял масло и съм наливал бензин. Аз лично се разделих с него понеже ми беше тежичък, а и чопърите ми са на сърце. Разходът му под 6.5 не можех да го сваля, но имаше много брутален звук.
  5. Чопър, ако ще купувате най-добрия вариант имате ли финансовите възможности над 600 кубика и нагоре. Не се притеснявайте дори и да нямате голям стаж с мотоциклет. Ниската позиция на седалката дава по-голяма стабилност и при повечкото килограми на машината, а по ниско оборотните двигатели не предразполагат толкова към неразумно шофиране, но и в никакъв случай не подценявайте ускорението на "тракторите". При турърите по-големите кубатури са малко по-трудни за управление от млад и неопитен водач особенно ако е и по-дребничък. И най-важното не робувайте на марки! Вземете този, който ще вие най удобен и най-запазен!
  6. За дълго пътуване отзад на прелюдя мераклии няма да намериш :D. Масло ще гори , ако са износени сегментите не е голяма болка, както и системата за завиване за задните колела не бива да те плаши. Тя е по-добра от предните генерации.
  7. Карах ВФР 750, от миналата година съм с Ямаха Вираго 750
  8. Аз ползвам Lavor и нямам никакви проблеми с нея вече втора година.
  9. Крис Корнел ни напусна, беше мой любимец. Ще го помним завинаги!
  10. Имам приятел със Хонда СБ 1000, много безпроблемен мотор.
  11. На англичанка ли ще го слагаш? Ако старият ти мотор е добре, не си струва заниманието, колата няма да тръгне кой знае колко повече...
  12. Седма генерация най-вече заради външния си вид според мен загуби битката с конкуренцията. Осма привлече наново фенове с дизайна, но девета ги прати пак в девета глуха. Да не говорим, че седан и купе са по-красиви от хечовете, а ги няма на нашия пазар...
  13. Страхотен мотор за магистралата... оня с креслата
  14. Мога само да кажа, че това не трябва да остава ненаказано! По един или друг ''начин'' такива хора трябва да бъдат наказани...
  15. Вземи се качи в един сивик, направи кръгче вижа кое как е и остави ''коконите'' да си обясняват как возела, как набирала и тем подобни. Всеки има различни изисквания, претенции, които евентуално при теб може да са по-различни! Колата е хубава, не е тясна и върви прилично!
×
×
  • Create New...