Jump to content

Jappower

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Jappower

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    nqmaa

Profile Information

  • Кара
    Honda
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Stara Zagora

Последни посетители

360 профилни разглеждания
  1. Проблем

    Добър ден на всички . Та направо към проблема . Карам сивик англичанка D16y3 днес смених дросела с такъв от D16Z6 защото имам проблем с прекъсване и забиване (съмненията ми бяха в TPS-а) . Та сложих дросела от D16Z6 запалих колата и започна да държи 1800-2000 оборотите на място (топла и студена) . Някакви идеи от какво по точно може да е ? как може да се направи така , че оборотите да са си нормални 900-1000 ? Трябва ли някакво обучение на този дросел и ако има в какво се състой то ? Поздрави
  2. Проблем с прекъсване

    БОбина сменена . Значи ще пробвам с останалите
  3. Здравейте колеги имам проблем колата е англичанка D16Y2 . При каране на ниска предавка 1,2,3 при подаване на газ колата буквално забива моцуна и след 1 сек пак се оправя . Това го прави когато си иска . Да спомена , че откакто го прави този проблем вървежа няма нищо общо с преди , все едно карам 75 коня . Прави го и на газ и на бензин . Поздрави
  4. D16Y3 към Z6

    Ами не , стария е много зле затова обмислям поне да е втек . Говорих с колеги и те казаха , че всичко на англичанка D16Y3 е идентично с това на втеците (Z6 , Y2 , Z9 и тн). Вярно ли е това и в такъв случай ще ми трябва само блок и глава за смяна до колкото разбирам . Благодаря
  5. D16Y3 към Z6

    Здравейте . Имам едно въпросче . Как стоят нещата с D16y3 и D16Z6 моторите . Дали захващането на Z6 към коша е различно , и някакви други подробности за преправяне ако някой знае . Благодаря
  6. Съвет ...

    Колега нямам средствата за Vtec-ов в момнта . Мога да го купя но до там . За D15B7 някакви мнения имаш ли ?
  7. Съвет ...

    Здравейте колеги . Карам англичанка D16Y3 и ще се налага смяна на мотора . Искам да се допитам до вас кой мотор ще бъде добре да сложа , но да може този мотор да е някой който да върви добре на това купе , но не разполагам с много голям бюджет . D15B7 добрър въриянт ли ще бъде ? Моля за вашите съвети . Благодаря ви предварително !
  8. D15Z6 - D16Z6

    Благодаря на LAMER за изчерпателния отговор.
  9. D15Z6 - D16Z6

    Здравейте колеги . Искам да ви попитам разликата във върежа и ускорението и top speed на D15Z6 и D16Z6 голяма ли е ? Ясно е че има разлика но се интересувам дали е значителна . Моля да пишат само хора с опит от тези два мотора . Благодаря
  10. хонда 1.4 миниме ?

    Здравейте колеги . Искам да ви попитам на хонда 1.4 90 коня какви подобрения може да и се направят да ги докара до 120-130 коня . Каква глава може да и се сложи и т.н. Колко пари г.д. ще излезе ? Благодаря предварително.
  11. Проблем с D16Z2

    Така е но ''майсторите'' ми казват , че може да е и за шлайф на цилиндрите и ми каза една сума от 1500+ за ремонта . Това нормално ли е .... ??
  12. Проблем с D16Z2

    Добър ден колеги . Карам хонда сивик мотор D16Z2 . Проблемът е , че колата гори масло . За 1000-1500 км съм налял повече от 800 грама . Допитвам се до хора ''майстори'' едни казват това е нормално за хонда , други казват , че това е адски много . Също така колата неможе да върви . Като казвам не може да върви имам в предвид ( 160км и е макса ) , а доколкото знам хондите са високооборотни . Въпросът ми към вас е дали със смяна на гумички или сегменти проблемът ще се оправи . Или моторът е за основен ремонт . И ако е за такъв колко горе-долу ще излезе като сума . Или е по добре , да сложа друг двигател вместо да се занимавам .Какво бихте направили вие при тази ситуация. Ако може по запознатите да коментират . Благодаря предварително
×