Jump to content

nupi

Фен
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

72 Neutral

About nupi

  • Rank
    Ако има гуми или цици, ще ти създава проблеми!
  • Birthday 02/06/1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

1441 profile views
  1. Тази тема стана пълен батак, но ще отговоря. 1. В регистрите на КАТ го има последния собственик. Естествено, че го има, но излиза, че колата е снета от отчет. Ако в рамките на техническият преглед си възстановиш регистрацията не е необходим Технотест! Изпуснеш ли този срок, автомобила е бракуван и става по-трудно и скъпо +250лв тоест с Технотест пускането в движение. 2. И ако не си ти последния и нямаш служебна бележка или договор как ще докажеш при новата регистрация, че не си го откраднал от двора на човека, докато е бил бракуван и оставен на съхранение в частен имот? Затова отиваме към нотариалната заверка. Елементарно е! Нямаш ли нотариален договор не знам как ще регистрираш такъв автомобил и никога не съм твърдял такова нещо. Тогава се гледа и рама и дали не е гепен. Реално вариантите за прекратяване на рагистрациата са два: Първият: Даваш автомобила за рециклиране, вземаш бележка, но първо сваляш номерата и накрая отиваш в КАТ. Тоест си готов, защото автоматично и данъчните знаят. Вторият: Паркираш го в частен имот или гараж и сваляш номерата. Пак КАТ. Можеш да си го държиш колкото си искаш и да му се радваш. Изкараш ли го на улицата, те облепят с едни жълти лепенки и след месец, два е Чао. Идват едни пичове и го отвличат за скрап или части. Успех на колегата, аз спирам да давам акъли. Поздрави.
  2. Нищо не стои в данъчното! Нищо! Колата е снета от отчет и я НЯМА! Проверено е! Скоро минах по този път и съм в течение! Колегата, който се колебае дали да я продава нотариално или със свидетели може да е спокоен. Контрата е в купувача! Продавача няма кола, нито в КАТ, нито в данъчното. Купувача, който се дърпа от нотариална заверка може само да има проблем при регистрацията когато реши. Не пиша пререгистрация! Регистрира се на ново! С протокол от Технотест и не съм сигурен дали не и с нова такса за претопяване или както се казваше. Тука ще Ви подведа. Иначе автомобил, който е снет от отчет и продаден, няма как да се свърже с бившият собственик. Той ще е с нов ДК№ на друг собственик. Номерата на рама излизат и се търси по рама, само да се гледа дали е откраднат автомобила.
  3. Нямам инфо за модела, но какво от това, че са китайски? Важен е контрола на качеството и материалите, а не къде е конвейра. Хонда си е Хонда! Карал съм такова в Тайланд, ако не се бъркам. Те там всички са такава кубатура и даже се возят по трима и повече. Малко моторче, приятно. Около и под 90 кг. е.
  4. Потвърждавам! С нотариална заверка е този договор. После автомобила минава "Техностест" срещу 250 лв. и с протокола и нот. договор се пререгистрира с нови номера в КАТ. Не е много скъпо, защото данъчната оценка на тези автомобили не е висока и тези 3% местен данък и нот. такси не са убийствени. Тоест ако си продавач и данъчната оценка е 1000 лв. може прехвърлянето да е към 100-120 лв. Това са мои сметки и не искам да подвеждам никой. Дайте подробности при развой на нещата. Позрави.
  5. dgy

    Колега бихте ли ми пратил координати на сервиза за фаровете в София?  Благодаря предварително. 

  6. Тия кабелаци са много гадни! Отделно буксата е пълна с една хидро-изолираща тиня. Лепкава и гадна. Един път поправих буксата, но следващия път след две години може би директо я разпробих и прекарах удължаване на проводниците в гъвкава гофра. Доста добре бачка, като се има предвид, че преди джама едвам мърдаше поради стесненото сечение на проводниците явно.
  7. Да! Имах колебание! Благодаря за корекцията.
  8. Да не са ти сложили DOT5.1? Трябва да е 4 задължително! Пробвай с друга сп. течност и продухай и изплакни с новата.
  9. libol

    Привет! 

    Може ли телефон за контакт със сервиза, където рециклират фарове, моля! 

  10. Какво те кара да правиш диагностики? Проблем или желание за диагностика? Аз гледам свещите. Тези диагностики ги избягвам остро. Винаги казват за проблем и ако го отстраниш според диагностиката, колата е полу мъртва. Свещите трябва да са ти жълти/заради газта/ и така. Керемидени трудно стават на газ. Нали знаеш какво казват руснаците:" Работи ли не се пипа" На руски звучи по-добре.
  11. И аз страдам от подобно нещо. Явно съм паркирал до някой Опел и съм прихванал ръждата. Нали знаете, че Опел е единственият автомобил при който с един двигател, сменаш две купета. Също така имат патент за ръжда и по стъклата. Хайде със здраве.
  12. Не става ли да си купиш нови/втора употреба/? Аз скоро ги носих моите за полиране и лакиране отвън. Не са отваряни до рефлекторите! Взеха ми 70 лв. и станаха добре. Но скоро гледах втора употреба в отлично състояние двата за 60 лв! Иначе е пипкава работа това! Разлепят се с опасност да се счупят, защото са лепени истински а не със силикон за тоалетни. Сваля се рефлектора и се напластява във вана с ток нова амалгама. Мъчна и скъпа работа е това. По-лесно е с втората употреба според мен.
  13. А защо трябва да се повдига задницата? Не мога да разбера! Защо трябва да се "маже" накаква балканска измишльотина върху така добра създаденият ЯПОНСКИ!!! автомобил. Никога не съм разбирал слагането на кюнци, фланци и "раздувки" на някакви полумъртви масларки-барутарници. Относно корекцията на наклоните отзад мисля, че има решение, без повдигане! Аз имах проблем със задните пружини-бяха омекнали и тестово карах едно ЦРВ с някви подложки отзад. Беше отвратително като чувство. Първо височината отзад и кланетето в завой. След това меките пружини отзад. Усещаш несигурност и люшкане. Никаква устойчивост! След време си купих задни пружини и всичко вече ми е ОК. Нека не забравяме, че ЦРВ-то е един паркетарник и всички офроуд изпълнения не са му много присъщи. Ако някой мисли, че с накакви винкели и п-лайзени наплюти с телта ще е накакъв супер-дупер офроудър се лъже. Вижте колко детайли от окачването са с константен клиренс и ще разберете какво искам да кажа. Хайде със здраве!
  14. Спирал си до някой "Опел" и е прихванала. Имаше един човек, който казваше: "Жена и ръжда тръгне ли, не можеш я спря!" Пробвай с "Вюрт", ръждопреобзазувателят. Става като филм. Не ти отварях снимката, но иначе стъргане до чисто, обработване, китосване, боя и след 2-3 месеца ще имаш нови "бомби" наоколо. Едната може и сбориш, но идват още за съжаление.
  15. Това не бих го направил! С тинята с която караме, абсолютният максимум е две смени на маслото тоест 16-17к. км. 40к. е безбожен пробег! Често като сменям филтрите ги чупя. Вътре е пълно с едни пацали, сополи и лайна с гнусен цвят. За 40 к. км това ще е нещо трудно за рисуване. Шлака и страдание базкрай. Дзифт!
×
×
  • Create New...