Jump to content

nupi

Фен
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно nupi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 6.02.1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

353 профилни разглеждания
  1. Привет, и аз отивам към ремонт на вежди. Николай от Самоков какво прави? Само металната част "веждата" или може да присади новата+ подготовка и боядисване? Надявам се да открия точният майстор, който да направи всичко, защото знаете после като не направят нещо както трябва им е виновна присадката, а не той/въпросният майстор/. Дайте положително мнение за някой в и около София. Поздрави.
  2. централно заключване

    Колега ако си доволен запази данни за майстора, защото на някой може да меу се наложи същата процедура. На ЛС, без реклама
  3. Странно пукане

    При мен пука и проскърцва. Не е готино! Големите тампони са при мен. Като ми казаха миналата година "Тръгнали са". Явно вече са си отишли! А иначе капака на багажника лесно се диагностицира и лекува. Мъката е в тези тампони. Интересното е , че като паразтъркам колата спира да издава звуци. Най-гадно е на "легналите полицаи" там се учудих много за пръв път.
  4. Проблема е решен, но определено е твърде гаден. Вътрешната облицовка на вратата не може да се махне в затворено положение и едиственият вариант беше чупене. Добре, че отдавна познавам правилният ключар в София и за 3-4 часа реши проблема без къртене и трошене на колата. Основният проблем за случката беше една дребна пружинка, която връща в начално положение механизма и не можеше да се дръпне и заключващото лостче, нито да се дръпне дръжката за отваряне. Пълна гнус!!! Два дни се гъна като червей и влизам през шубера. Предлагам зазимяване на темата
  5. Добро утро, Неприятна изнедада! Вратата ми блокира в заключено положение. Не мога да дръпна заключващото лостче по никакъв начин. Нещо механично го подпира да излезне на горе и да си отворя вратата. Вътрешният панел на вратата съм го свалял, но не мога да си спомня в долната част какви винтове имаше. Гадното е, че е шофьорската врата и за да влезна вътре се гъна като червей през пътническата. Някой да е имал подобен проблем и как го е разрешил? Гадното лостче за заключването не иска и не иска да излезне. Страх ме е даже да не го счупя от дърпане. Моля за помощ!
  6. реостат на вентилатора

    АААА ясно! Станимир търси с моргата в Дружба или от някоя англичанка от OLX примерно. Важното е, че се ремонтира, каквото и да е станало със съпротивленията. Успех!
  7. реостат на вентилатора

    Ако си пазиш старата капачка, на нея има изводи, които свързват няколко съпротивления. Изгоряли са съпротивленията, които са като пружинки. Ремонта реално ти струва 1лев, но трябва да поразровиш, защото имаше тема какви бяха стойностите на резисторите. Купуваш 5W съпротивления, поиш, мушкаш куплунга и се топлиш. В Бултрако ако питаш колко струва този резисторен блок ще ти литне каскета. Към 100лв. беше. Поздрави.
  8. Да, дисковете отзад в масленият съединител. Не разбрах маслото сменяно ли е? Ако не, това е проблема. Аз имах подобен проблем, смених маслото и стърженето/гаден метален свистеж/ намаля. Все още присвирва, но доста по-нежно и то само в началото на задействие на задният мост. Проблема е , че жабарите, а авно и тайните жабари-швейцарците, не сменят маслото след като свърши гаранцията. А смяната е задължителна на 40к. км. Поздрави.
  9. Разкрачена задница

    Интересна работа! Ще следя как са резвиват нещата. Според мен стендаджията не е в час с Хонда. Питай някой който е в час. Преди време ходих при един препоръчан пич в Люлин с много добър стенд, а и самият той беше много в час. Ако ти трябва инфо ще дам на ЛС. Успех
  10. Карал ли си "Жигула"? Почти същото е! Даже ми харесва понякога-пестиш водата в казана. Не ме е дразнило чак толкова колкото омазването на огледалата, когато вали. Според мен каквото и да се направи ще бъде грозно и още по-неаеродинамично на тази тухла четворка.
  11. Този отговор ми е достатъчен! Благодаря на Слави CR-V
  12. А кога? Нямам идея през колко време трябва да се сменя. Симптоми-цвят, тиня, парцали, по кое горе-долу се познава, защото и аз имам идея, че трябва да я сменя. Също така колко поема помпата+резервоарчето. Благодаря.
  13. При мене ситуацията беше точно като на снимка номер 4. От тази насъбрала се тиня, водата директно се спускаше във вентилатора. Ако наистина е пробила корозията при тебе ще е гадно. Важното е, че си открил проблема. Искам да напиша, че при миене с пароструйка доста често пак виждам вода в краката на пътника, но поне вече знам от какво е.
  14. При мен беше подобна ситуация, но играта беше там, че под кората между стъклото и предният капак се бяха събрали тиня, клони, папур някви дреболии, които директно на тънка капка вкарваха водата през перката на вентилатора. Говоря за ламарината от купето, която е като продължение на стъклото, под тази кора! Ако там ти е затлачено, няма да те спаси увеличаването на борда на вентилатора. Най- добре разглоби кората под чистачките и ще видиш за какво говоря.
  15. Теглич за CR-V 1ва ген.

    Aз имам теглич, стои добре и най-вече е функционален. Моят се сваля, което е доста приятно, въпреки, че не го свалям в София! Поне два-три пъти разни заплеси се набиваха отзад и бронята щеше да ми е разбита. Също така "пернишкият парктроник" е сериозна екстра. . Реално колата я купих с теглича иначе никога не съм ги харесвал. Ако мога да те посъветвам, купи си такъв, който не те дразни на външен вид и да не загрозява автомобила. Виждал съм особено грозно и грубо направени. Може би е най-добре да си купиш нещо фабрично. Ако ще ме питаш за марката на моят-не я знам, но е с ключ и някакви серийни номера много.
×