Jump to content

nupi

Фен
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно nupi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 6.02.1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

401 профилни разглеждания
  1. Нека добавя и тази спирачна течност. https://www.ato24.de/en/motul-dot-3-4-brake-fluid-500ml.html Дано не е късно. Благодаря!
  2. Заключвайте темата! Проблема е решен с напречни лайсни от Лидл. Стават много добре и надеждно.
  3. Привет, Имам кутия-багажник /кофчег/за покрива от един добър съсед, взет на заем. Багажника е с напречни релси, а имам рейлинг на покрива-оригиналният вариант. Проблема е, че не мога да закрепя напречните релси на багажника за рейлинга. Ходих при едни симпатяги продаващи багажници и те веднага почнаха да ми тикат в ръцете напречни релси за по 250лв, защото нямало друг начин за закрепване. Момчето чийто е багажника ми казва, че има някакви "жабки", които от напречните релси хващат рейлинга. Проблема е, че не знам как изглеждат и къде да ги търся. Багажника принципно е голям и не искам да правя селски изпълнения/въжета, тел, кабелбиндери и други простотии/ от които някой да пострада.
  4. Привет Чавдаре, Моля да поръчаш 3 туби от това масло: https://www.ato24.de/en/amsoil-formula-4-stroke-10w-40-synthetic-scooter-oil-0-946-l.html Ако нямаш против, ще ти дам парите лично в София. Ще пиша ЛС с моя телефон. Поздрави.
  5. Привет, включвам се в темата, за да не отварям нова. Случи се следното: Изтощи се акумулатора, заради проблем с алтернатора. Проблема е, че лампата за зареждане по никакъв начин не индикира проблем. Като дам контакт лампата свети и като запаля гасне. При проблема се стигна до там, че чак колата загасна и напрежението беше стигнало 9 волта. Автомобила е CR-V RD1. Ремонта беше четки и почистване. Остана притеснението, че винаги може да се стигне до някакъв подобен проблем и да не се индикира на таблото. Още повече, че специално тези алтернатори механически се пукат и аварират.
  6. Уви много майстори, които могат да ремонтират разни талиги си мислят, че могат да човъркат нещо по "Хонда". Търси "хондаджия" и само такъв, не някой които бърника еднакво успешно по VAG ,"Рено" и корейски барутарници. Личен съвет, защото и аз минах по този път. Ако беше от София щях да помогна с контакти, но виждам, че си от Търново. Успех.
  7. Привет, и аз отивам към ремонт на вежди. Николай от Самоков какво прави? Само металната част "веждата" или може да присади новата+ подготовка и боядисване? Надявам се да открия точният майстор, който да направи всичко, защото знаете после като не направят нещо както трябва им е виновна присадката, а не той/въпросният майстор/. Дайте положително мнение за някой в и около София. Поздрави.
  8. nupi

    централно заключване

    Колега ако си доволен запази данни за майстора, защото на някой може да меу се наложи същата процедура. На ЛС, без реклама
  9. nupi

    Странно пукане

    При мен пука и проскърцва. Не е готино! Големите тампони са при мен. Като ми казаха миналата година "Тръгнали са". Явно вече са си отишли! А иначе капака на багажника лесно се диагностицира и лекува. Мъката е в тези тампони. Интересното е , че като паразтъркам колата спира да издава звуци. Най-гадно е на "легналите полицаи" там се учудих много за пръв път.
  10. Проблема е решен, но определено е твърде гаден. Вътрешната облицовка на вратата не може да се махне в затворено положение и едиственият вариант беше чупене. Добре, че отдавна познавам правилният ключар в София и за 3-4 часа реши проблема без къртене и трошене на колата. Основният проблем за случката беше една дребна пружинка, която връща в начално положение механизма и не можеше да се дръпне и заключващото лостче, нито да се дръпне дръжката за отваряне. Пълна гнус!!! Два дни се гъна като червей и влизам през шубера. Предлагам зазимяване на темата
  11. Добро утро, Неприятна изнедада! Вратата ми блокира в заключено положение. Не мога да дръпна заключващото лостче по никакъв начин. Нещо механично го подпира да излезне на горе и да си отворя вратата. Вътрешният панел на вратата съм го свалял, но не мога да си спомня в долната част какви винтове имаше. Гадното е, че е шофьорската врата и за да влезна вътре се гъна като червей през пътническата. Някой да е имал подобен проблем и как го е разрешил? Гадното лостче за заключването не иска и не иска да излезне. Страх ме е даже да не го счупя от дърпане. Моля за помощ!
  12. nupi

    реостат на вентилатора

    АААА ясно! Станимир търси с моргата в Дружба или от някоя англичанка от OLX примерно. Важното е, че се ремонтира, каквото и да е станало със съпротивленията. Успех!
  13. nupi

    реостат на вентилатора

    Ако си пазиш старата капачка, на нея има изводи, които свързват няколко съпротивления. Изгоряли са съпротивленията, които са като пружинки. Ремонта реално ти струва 1лев, но трябва да поразровиш, защото имаше тема какви бяха стойностите на резисторите. Купуваш 5W съпротивления, поиш, мушкаш куплунга и се топлиш. В Бултрако ако питаш колко струва този резисторен блок ще ти литне каскета. Към 100лв. беше. Поздрави.
  14. Да, дисковете отзад в масленият съединител. Не разбрах маслото сменяно ли е? Ако не, това е проблема. Аз имах подобен проблем, смених маслото и стърженето/гаден метален свистеж/ намаля. Все още присвирва, но доста по-нежно и то само в началото на задействие на задният мост. Проблема е , че жабарите, а авно и тайните жабари-швейцарците, не сменят маслото след като свърши гаранцията. А смяната е задължителна на 40к. км. Поздрави.
  15. nupi

    Разкрачена задница

    Интересна работа! Ще следя как са резвиват нещата. Според мен стендаджията не е в час с Хонда. Питай някой който е в час. Преди време ходих при един препоръчан пич в Люлин с много добър стенд, а и самият той беше много в час. Ако ти трябва инфо ще дам на ЛС. Успех
×