Jump to content

nupi

Фен
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutral

About nupi

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 02/06/1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

663 profile views
  1. "Газена" уредба да си слагал скоро? Ако си, търси проблема там. Газаджиите не знаят от къде да вземат отопление за редуктора или изпарителя и затова загрява.
  2. За Хонда ЦР-В ли говорим? RD1? Какви писукания и датчици. Квичи само за светлини и 5 пъти за ключа, ако е забравен.
  3. Колега, не си ли я предобрил във височина? При мен най-голямото дразнение е не, че е много паднала отзад, колкото, че кляка от багаж 50-60кг. и от две деца на задните седалки. Както си снимал колата, която е стъпила на наклон, е доста висока. На равно ще е още по-висока! Истинското положение на купето спорен мен и сервизните тефтери е равно отпред и отзад, даже отзад е по-ниско с 10-15мм.
  4. Умората на пружините няма как да компенсирам с подложки. Имам чертеж на тези втулки, но не мисля, че ефекта ще е кой знае какъв с тези + 20-30мм подложки. Още повече, че отзад не е разкрачена. Просто е ниска от умора, бензин и газената бутилка. Омръзна ми като кача 4 човека и тръгна на море примерно колата да заприличва на "Варшава" и да опира отзад ако въобще има тампони някакви или директно отива на противоударните на амортисьорите. Пружините са по 120лв. без отстъпка. Като гледам са три болта+ скобата за пружините. Малко да става за работа и ще разчекна пусти макферсони. Винаги когато съм искал да мина тънко/примерно втулките/, съм плащал скъпото + тънкото, което не е много готино. Поздрави на всички!
  5. Да, да ....отивам към смяна на задните пружинки. За разкрачване, не е разкрачена, но се вижда, че отзад е по ниска. Реално е винаги с пълен резервоар+ газта, която и тя си тежи. Не знам предишниат горд собственик какво я е тормозил но има и теглич, което говори, че е била товарно добиче. Между другото това е голяма работа- теглича! Досега съм нямал кола с теглич, но вече вземам назаем ремарке от съсед и си е голямо удобство.
  6. Между другото това си е cruiser. Не очаквай да караш успешно в трафик и да се мушкаш между автомобилите. То как да се мушкаш, като е с широчина на ATV или половин кола. За града ще ти е сложно със сигурност, но като го лепнеш на магистралата, кеф ти Гърция и къде ли не! И аз с 200 кг. се оправям, но от там нагоре си е сложничко. T-max-а, който карам се оказа доста тежък, с нисък център на тежестта и реално задна и предна гума не можеш да придърпаш, а пък съм 187см и 95 кг. Където е тясно го мъча на централната стойка с някакви набирания, приплъзвания и клизми.
  7. Лоша работа! Пробвай при Станимир в "Дружба". Държи хондаджиска морга. Ако нямаш телефон ми пиши на лично и ще ти пратя. "Ариста партс" беше май. Мангалите придобили ли са летеж? Flight born gypsies made by Honda.
  8. Много благодаря колеги! Щеше да бъде странно да се залепя на чужда кола и нещо да меря. А другият проблем е, че около мене няма много CR-V-та. А повечето хонди са винаги в движение-като самолетите
  9. Привет колеги, Може ли да ми дадете информация, колко е височината на задницата. Имам съмнение, че моята е паднала отзад. Най-лесен е размера над задните гуми на най-високата част от дъгата на калника. С нормални гуми естествено. От всички manual-s не откривам височина отзад и не мога да преценя дали не е клекнала. Колата я държа винаги заредена с газ и бензин и не знам дали тове не я сваля.
  10. Точиш на крик, без да работи двигателят. Пълненето е по-смотано, защото трябва шприц. Работата е за 15 мин.
  11. Да, спирам експериментите. Отива в OLX-a. Аз и да го прибера, няма смисъл, защото нямам вече мотор за него. Акумулаторчето иначе е стабилно, даже откакто е свален през лятото волтажа му е 12.85V. Стоял в студеният гараж.
  12. ЕЕЕ удари ни в земята! Това е с музиката, гардеробите, фотьойли и т.н. нали? Златно крило беше това или? Golden wing. Само не знам как се вдига ако го изпуснеш. Тежките трудно падат, но верно как ли се вдига това нещо като е 410 кг. Да му се кефиш много.
  13. Аз трябва да си призная, че изневерих на марката преди две години. Карам Yamaha T-max 530. Не можах да намеря добър Silver wing, а и "крилото" е по-кротък и турърски мотор. В Т-макса има някаква злоба и нервност, която ме грабна. Безаварийно и умно на пътя. С обща каска може и да блееш, но с моторЯ не е така.
  14. Привет, Имам следното питане. Може ли да изпразня от електролита акумулатора и да го съхранявам така. Причината е тази, че заради проблем с реле регулатора помислих, че акумулатора е сдал багажа и купих нов. Отделно, че не е за моят мотор, по-големичък е. Та идеята ми е да го разредя до 10.5V, източвам електролита. Плакна с дестилирана вода и зареждам само с дестилирана. Зареждам на зарядно, разреждам, плакна и чакам да изсъхне вътре, колкото може. Това плакнене и цикли са с цел махане на зърнестата сулфатизация. Като изсъхне слагам капачките и го прибирам. Оригиналният електролит утаявам, прецеждам и прибирам в бутилка. Интересува ме дали има смисъл и дали няма да го прецакам повече от окислението. Все пак акумулаторчето си е перфектно и не искам да каталяса от стояне. Поздрави. P.S. с тези цикли разряд и заряд+плакнене давах живот на няколко автомобилни акумулатора. На един му добавих година и наколко месеца преди съвсем да се предаде.
  15. Руснаците пишат, че този резонатор помага при кратко потапяне/вълна върху капака/. "Водният удар" си е тотална щета за двигателят или поне наколко клапана, биели и бутала. Не знам колко е истина, но има идея да и да е това, не само резонатор.
×