Jump to content

nupi

Фен
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

18 Neutral

Относно nupi

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 6.02.1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

609 профилни разглеждания
  1. Да, да ....отивам към смяна на задните пружинки. За разкрачване, не е разкрачена, но се вижда, че отзад е по ниска. Реално е винаги с пълен резервоар+ газта, която и тя си тежи. Не знам предишниат горд собственик какво я е тормозил но има и теглич, което говори, че е била товарно добиче. Между другото това е голяма работа- теглича! Досега съм нямал кола с теглич, но вече вземам назаем ремарке от съсед и си е голямо удобство.
  2. Между другото това си е cruiser. Не очаквай да караш успешно в трафик и да се мушкаш между автомобилите. То как да се мушкаш, като е с широчина на ATV или половин кола. За града ще ти е сложно със сигурност, но като го лепнеш на магистралата, кеф ти Гърция и къде ли не! И аз с 200 кг. се оправям, но от там нагоре си е сложничко. T-max-а, който карам се оказа доста тежък, с нисък център на тежестта и реално задна и предна гума не можеш да придърпаш, а пък съм 187см и 95 кг. Където е тясно го мъча на централната стойка с някакви набирания, приплъзвания и клизми.
  3. nupi

    Нужда от части

    Лоша работа! Пробвай при Станимир в "Дружба". Държи хондаджиска морга. Ако нямаш телефон ми пиши на лично и ще ти пратя. "Ариста партс" беше май. Мангалите придобили ли са летеж? Flight born gypsies made by Honda.
  4. Много благодаря колеги! Щеше да бъде странно да се залепя на чужда кола и нещо да меря. А другият проблем е, че около мене няма много CR-V-та. А повечето хонди са винаги в движение-като самолетите
  5. Привет колеги, Може ли да ми дадете информация, колко е височината на задницата. Имам съмнение, че моята е паднала отзад. Най-лесен е размера над задните гуми на най-високата част от дъгата на калника. С нормални гуми естествено. От всички manual-s не откривам височина отзад и не мога да преценя дали не е клекнала. Колата я държа винаги заредена с газ и бензин и не знам дали тове не я сваля.
  6. Точиш на крик, без да работи двигателят. Пълненето е по-смотано, защото трябва шприц. Работата е за 15 мин.
  7. Да, спирам експериментите. Отива в OLX-a. Аз и да го прибера, няма смисъл, защото нямам вече мотор за него. Акумулаторчето иначе е стабилно, даже откакто е свален през лятото волтажа му е 12.85V. Стоял в студеният гараж.
  8. ЕЕЕ удари ни в земята! Това е с музиката, гардеробите, фотьойли и т.н. нали? Златно крило беше това или? Golden wing. Само не знам как се вдига ако го изпуснеш. Тежките трудно падат, но верно как ли се вдига това нещо като е 410 кг. Да му се кефиш много.
  9. Аз трябва да си призная, че изневерих на марката преди две години. Карам Yamaha T-max 530. Не можах да намеря добър Silver wing, а и "крилото" е по-кротък и турърски мотор. В Т-макса има някаква злоба и нервност, която ме грабна. Безаварийно и умно на пътя. С обща каска може и да блееш, но с моторЯ не е така.
  10. Привет, Имам следното питане. Може ли да изпразня от електролита акумулатора и да го съхранявам така. Причината е тази, че заради проблем с реле регулатора помислих, че акумулатора е сдал багажа и купих нов. Отделно, че не е за моят мотор, по-големичък е. Та идеята ми е да го разредя до 10.5V, източвам електролита. Плакна с дестилирана вода и зареждам само с дестилирана. Зареждам на зарядно, разреждам, плакна и чакам да изсъхне вътре, колкото може. Това плакнене и цикли са с цел махане на зърнестата сулфатизация. Като изсъхне слагам капачките и го прибирам. Оригиналният електролит утаявам, прецеждам и прибирам в бутилка. Интересува ме дали има смисъл и дали няма да го прецакам повече от окислението. Все пак акумулаторчето си е перфектно и не искам да каталяса от стояне. Поздрави. P.S. с тези цикли разряд и заряд+плакнене давах живот на няколко автомобилни акумулатора. На един му добавих година и наколко месеца преди съвсем да се предаде.
  11. Руснаците пишат, че този резонатор помага при кратко потапяне/вълна върху капака/. "Водният удар" си е тотална щета за двигателят или поне наколко клапана, биели и бутала. Не знам колко е истина, но има идея да и да е това, не само резонатор.
  12. nupi

    гръмнал еърбег

    Колега, ти ли се удари или купуваш колата със задействал еърбег. Ако я купуваш, най-добре първо отиди да видиш геометрията, защото балоните не гърмят от лек удар или дупка, както съм чувал да обясняват джамбазите. Иначе предполагам, че слагаш нови и ако не те дава грешки SRS-а/ако дава ресетваш/ си в играта отново!
  13. Да! Този е! Виж линка който ти пратих. Дай на ЛС да комуникираме да не спамим темата.
  14. Не е този от снимката. Той е с три отвора за шпилки. Пращам ти ЛС с този който мисля, че е. Довечера ще видя, защото пазя кутията и ще ти дам номера.
  15. Имах гадно тропане от тампона на двигателят под смукателният колектор. Подобна ситуация беше-всичко е здраво, но тропа гадно по тавета и т.н. Виж го дали не е сдал багажа, защото ми скъса нервите и сумати пари пръснах по шарнири, накрайници и други железа.
×