Jump to content

nupi

Фен
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно nupi

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 6.02.1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

517 профилни разглеждания
  1. Да! Този е! Виж линка който ти пратих. Дай на ЛС да комуникираме да не спамим темата.
  2. Не е този от снимката. Той е с три отвора за шпилки. Пращам ти ЛС с този който мисля, че е. Довечера ще видя, защото пазя кутията и ще ти дам номера.
  3. Имах гадно тропане от тампона на двигателят под смукателният колектор. Подобна ситуация беше-всичко е здраво, но тропа гадно по тавета и т.н. Виж го дали не е сдал багажа, защото ми скъса нервите и сумати пари пръснах по шарнири, накрайници и други железа.
  4. Зимните гуми ли си сложил? Да не е от тях? Странни, твърди гуми ще ти вият точно така.
  5. Имам развитие по темата от тогава. Въпреки, че нямаше кривини се усещаше някакво леко и дразнещо биене и прескачане при спиране. Пак пиша, че всичко по апаратите отпред беше почистено, смазано и изрядно. Преди около 2 месеца минах дисковете на престъргване както са на главините. Мисля, че тази машина или струг се нарича pro cut или нещо подобно. Наистина от тогава нямам абсолютно никакви проблеми. Колата спира мазно без прескачане и биене. В началото беше по-смотано докато се напаснат диска и накладките, но вече е супер. Важното, което ми казаха е, че въпреки, че струга е калиброван или се ползва дорник никой не знае какво е състоянието на полуоската и главината. Реално малко отклонение на главината + отклонение на диска може да доведе до още по силно биене и тресене. При стържене на както са на колата, това нещо се избягва.
  6. nupi

    гори масло

    Радостта беше кратка! Реално нямах никакво подобрение. Явно съм се излъгал от режима на каране и затова останах с това впечатление. Когаго я подкарах в обороти по магистрала положението беше същото. Сега събирам пари защото набутвацията е плюс тези пари за гумички. Чета @fena и другите колеги и съветвам всички да слушат колеги, които знаят за какво става въпрос. Тези автомобили нямат нищо общо в VAG и другите немски автомобили. Също така трябва да се търси "хондаджия", а не просто някой който ремонтира или мисли, че ремонтира автомобили. Извинявам се, че по-рано трябваше да напиша, но наистина имам или имах някакво подобрение. Гумичките са elring, но не гори масло от тях-само сегментите! Успех с ремонта.
  7. Привет,

    Може ли да ми дадеш координати на твоя тенекеджия за да ми имплантира вежди.

    Писах  в темата, но никой не пише.

    Поздрави.

  8. Хора, дайте ми свестен тенекиджия в радиус от 100км. до София. Закъсал съм го с тези вежди вече. На пролет ще имам дупки явно.
  9. Нека добавя и тази спирачна течност. https://www.ato24.de/en/motul-dot-3-4-brake-fluid-500ml.html Дано не е късно. Благодаря!
  10. Заключвайте темата! Проблема е решен с напречни лайсни от Лидл. Стават много добре и надеждно.
  11. Привет, Имам кутия-багажник /кофчег/за покрива от един добър съсед, взет на заем. Багажника е с напречни релси, а имам рейлинг на покрива-оригиналният вариант. Проблема е, че не мога да закрепя напречните релси на багажника за рейлинга. Ходих при едни симпатяги продаващи багажници и те веднага почнаха да ми тикат в ръцете напречни релси за по 250лв, защото нямало друг начин за закрепване. Момчето чийто е багажника ми казва, че има някакви "жабки", които от напречните релси хващат рейлинга. Проблема е, че не знам как изглеждат и къде да ги търся. Багажника принципно е голям и не искам да правя селски изпълнения/въжета, тел, кабелбиндери и други простотии/ от които някой да пострада.
  12. Привет Чавдаре, Моля да поръчаш 3 туби от това масло: https://www.ato24.de/en/amsoil-formula-4-stroke-10w-40-synthetic-scooter-oil-0-946-l.html Ако нямаш против, ще ти дам парите лично в София. Ще пиша ЛС с моя телефон. Поздрави.
  13. Привет, включвам се в темата, за да не отварям нова. Случи се следното: Изтощи се акумулатора, заради проблем с алтернатора. Проблема е, че лампата за зареждане по никакъв начин не индикира проблем. Като дам контакт лампата свети и като запаля гасне. При проблема се стигна до там, че чак колата загасна и напрежението беше стигнало 9 волта. Автомобила е CR-V RD1. Ремонта беше четки и почистване. Остана притеснението, че винаги може да се стигне до някакъв подобен проблем и да не се индикира на таблото. Още повече, че специално тези алтернатори механически се пукат и аварират.
  14. Уви много майстори, които могат да ремонтират разни талиги си мислят, че могат да човъркат нещо по "Хонда". Търси "хондаджия" и само такъв, не някой които бърника еднакво успешно по VAG ,"Рено" и корейски барутарници. Личен съвет, защото и аз минах по този път. Ако беше от София щях да помогна с контакти, но виждам, че си от Търново. Успех.
  15. Привет, и аз отивам към ремонт на вежди. Николай от Самоков какво прави? Само металната част "веждата" или може да присади новата+ подготовка и боядисване? Надявам се да открия точният майстор, който да направи всичко, защото знаете после като не направят нещо както трябва им е виновна присадката, а не той/въпросният майстор/. Дайте положително мнение за някой в и около София. Поздрави.
×