Jump to content

nupi

Фен
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Neutral

About nupi

  • Rank
    Ако има гуми или цици, ще ти създава проблеми!
  • Birthday 02/06/1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 gen 147Hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

852 profile views
  1. Да, болтчетата с флекса, защото са на заварка при тая температура! Това имах и аз предвид с промишлените обезмаслители, не домашните перилни препарати. Много са по-яки! Имам приятел вкарва мъртви техники от Германско и ми пращал снимки на фурни преди и след обработка. Та той ми разказа и показа разликата между домашните препарати и промишлените. Там си работиш с маски, ръкавици дебели и въобще си е опасно! Това ако го капнеш на плота в куФнята, направо стига при комшиите долу.
  2. Да ви кажа, че тези добавки са с "плацебо" ефект. Ползвал съм на Amsoil, Power foam, която според производителите чисти всичко, като почнеш от дросел, клапаните, буталата, катализатор... до ръба на тръбата на ауспуха. Всичко ставало кристално и ново! Вярно, пръскаш, бял пушак яко, направо отрових комшиите и накрая не мога да кажа, че ефекта е нещо кой знае какво. Или поне не усетих някакъв особен ефект. Предполагам, че и с това Уики-Муики/Liqui Mоly/ ще е същата работа. До колкото знам кализатор може да се чисти на машина със струя с високо налягане, а и кисненето в промишлен обезмаслител също помага. Те това е от мен.
  3. Развиваш, нова гарнитура и преди това лека стружка най-добре. После с динамометричният завиваш. Звучи лесно, ...но дали е така кой ще ни каже../като от песента/ Успех и най-добре питай Фена.
  4. Аз не знам какво ги учат тези хора, но найстина положението е лошо. Елементарен случай от днес: Пътувам в квартала, Т-образно кръстовище, на което аз съм дясно стоящ. Намалявам и леко влизам и някакъв пичага от ляво се качи на дудука и ме освири здраво. Мина си естествено и така. Малко по натам, спира и му казвам:" Пич, другият път като отвееш някой тук познай кой ще е виновен?", следва , ние не сме на кръстовище, а на пряка.....тоест това не е кръстовище! Равнозначните улици не са кръстовища в никакъв случай!?! Кръстовище е такова с две улици на кръст Беше убеден вътрешно, че е прав, което мен ме озадъчава. Нищо, обясних му, че има Т-образни У-образни и доста видове още и явно го потопих в дълбокото. Донякъде може би стигна до извода, че има някакъв проблем, но поне не почна да поскача и да се прави на бабаит. Не беше да изглежда, че е взел книжка скоро. Те това е! Пазете се! И най-вече от безсмъртни пешеходци и тия с велосипедите. Тея са най-ненормалните!
  5. Да, еднакви са! Защо не си лепнеш едни фарчета за мъгла. Аз ги ползвам и са ОК. Оригиналните са и доста добре осветяват в близост до колата, първите 5-6 метра.
  6. Привет terziev 90, слагай Каяба или Лемфьордер или каквото намериш. Възстановяваш стабилизиращите и си готов. Новите пружини са НОВИ пружини. За не особено лек автомобил на 20г. няма как да не са уморени. Щом не гори масло и няма ръжди, значи си ти! Успех!
  7. Влизаме в излишна полемика и детайлизиране на въпроса. За да съм ясен, ще напиша, че съм много против тези афтърмаркет доработки тип "селска гъзария". Има жестоки изпълнения, които абсолютно ме втрещяват- ауспух тип пожарогасител или защо не с размер на кофпомпа. Някакви безумни спойлери, които или вадят павета или най-често са оръфани и изпадали. Всякакви такива "разкрачени" и жабешки изпълнения, които освен да бучат и пушат нищо не правят. Не мога да повярвам, че накъв Бай Х.. от Долно Уйно, които заварява някакви тръболяци ще докава +10 кс. на на издъхналата маслака. Няма как! Затова писах, че това изделие, каквото и автомобила/не конкретната Хонда CR-V/ е минало толкова етапи и стъпки напред, че няма как Бай Х.. да се впише в историята на този автомобил! Още повече говорим за изпълниния, които са наистина опасни- гуми с профил 20, на джанта 18", всякви фланци и подобни. Аз не мога да проумея наистина как се пътува в такова нещо, когато отзад ти бучи ауспух, отдолу всяка неравност те бие в мозъка, от гумите на 4 атмосфери, защото от дупките джантите стават на фльонги. Отпред "чипосванката" ти дава разход+5,+10л на 100 км. Отделно точно пришпориш масларя и вдигнеш конете на място на което няма много драйвъри и хоп куките с триногата те "ушият". Кеф голям, няма що! Нещо се отплеснах. Сполай Ви!
  8. Аз също бих се притеснил ако няма стабилизиращи щанги! Това, че ще скъса тампоните или ще ти се се разтракат биалетите не ме тревожи повече от това, че от една неравност или наклон ще мириша цветята от към корените. Предполагам, че знаеш за какво са тези щанги и още повече се чудя как минаваш на ГТП. Забелязал съм, че този модел автомобили не понасят "извращения". Гуми 18", лЕтни джанти, фланци-мланци и други в един момент ти съсипват колицата и то защото в страните си престави собственика и си мисли, че е по-умен от стотиците и даже хиляди инженери работили по това возило. Говоря в исторически план, защото CR-V-то не е посяно и израстнало, а е достигнало до това което е в момента след много труд, мозък и усилия на хора, които разбират от това.
  9. Плътен черен е маса. Другият черен е с някаква лента. Не можеш ли да премериш напрежения и т.н. Другото важно е, че проводника е такъв цвят от управлението до изпълнителното устройство. Тоест вързваш проводниците според цветният код и не очакваш проблеми. Ако преправяш нещо от друг модел , марка сонда или някой който според теб става, бъди сигурен, че няма да ти се получи. Свали си една сервизна инструкция и накрая в ел.частта може де потърсиш точни схеми и т.н. Прекалено пипкаво е за всички да търсят и затова не ти отговарят. Успехл
  10. Това с двигателя втора употреба сме го гледали! Може и най-вероятно ще вземе подобен или по-мъртъв двигател и ще има два мъртвеца! Аз предлагам на колегата, защото съм минал по този път, да си отвори двигателят/не той разбира се!/. Да се види блока/бъчви, хонинг, дерюги, всичко/ и тогава да се мята на друг двг. Блоковете на тези двигатели са много яки и ако не е над 400к.км. след обстойна ревизия може да му вдъхне нов живот. При мен беше същата работа-1л. на 1000-1500 км. без никакъв пушак отзад, защото всичко го ловеше катализатора. Сега с нови сегменти и всички лагери- масло разход 0л., като карам с 5W30. На ауспуха не можеш да се изцапаш, колкото и да бъркаш навътре, защото карам на газ и всичко е изчистила. Може да лепна една снимка, ама ще ми завидите, а не искам да ви дразня.
  11. Най-лесно ще познаеш кой цилиндър набива масло като свалиш генерацията. "Горящият" цилиднър е мазен и гаден и няма как да объркаш! Но! Аз мисля, че целият двигател е за сегменти. Гумички, семеринги и т.н. не се лови на тези приказки. А относно бутало имам оригинално налично за същият двигател. Даже ми е странно как са ти направили тежестта на буталата да е еднаква. Ще е добре да не са мерили, че ако са пилили останалите бутала явно отиваш към комплект 4 бутала. Не се отчайвай, просто внимавай на кой я даваш да я прави! Трабва да е ХОНДАДЖИЯ! А те се не повече от 10 човека в страната с "лошият материал". Риска да ти повредят още повече колата е огромен, като гледам какви изпълнители има напоследък. Направо ме е страх и се радвам, че вече познавам правилните хора за Хонда.
  12. Да напиша какъв излезна случая-скъсани кебели на шофьорската врата! Преди години /2-3/ я давах на един алармаджия да прави централното и мислих, че е ОК. Да ама не! Всичко бил презапоил, преправил и всичко било "чук". Като махнах калника и отворих снопа се втрещих. Тоя дърпал, шунтирал жици. Вместо 14 кабела вътре 18! Няма цветни кодове, няма нищо! Направо си скъсах нервите да търся кое за къде е. Тогава изрязах паяжините на тоя недъгав пичага, удължиш и презапоих всичко, като направих широка дупка в куплунга и всичко заспа. Гадна, гадна грес има вътре и само издухване с компресор помага, защото не можи и да се дупчи и пили както трябва от нея. Калничето не се сваля трудно и даже вратата понастроих за финал. Това е! Поздрави.
  13. Паркетарка, ама вози по къра! Аз знам, че вода не трябва да се качва повече от долният ръб на вратата. Ще сложа снимка на която се вижда, че това е тръбичка хваната за купето. За 15-20 години друсане тая тръба явно е станала на паприкаш. Ще я гледам някой път дали е там.
  14. Има отгоре, но е с една клапичка. При преминаване, пръски и т.н няма проблем. Става интересно ако си плуваш така стабилно. Миеш колата в река, просто си офроудър манияк и тормозиш Хондичката. Това съм го чувал от приятел, който беше сбозил маслото от една река. Истинско сбозяване! Но честно казано не знам къде е това отдушниче, просто съм чувал за него и, че е отгоре.
  15. Привет Чавдаре, За колко време идваше багажа? Две седмици или по-малко? Поздрави.
×
×
  • Create New...