Jump to content

Robben

Фен
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About Robben

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Montana

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не е фейс, 2003 е. Тия съм ги пропуснал, утре ще ги преслушам 😀 Мерси, колега 👍
  2. Още малко инфо да дам за поведението на колата след манипулациите преди 1 седмица и изминати от тогава 150ина км. Някой колега ако му се появи подобен проблем, може би ще му е полезно. Клип 1 е преди да се прави каквото и да е, 2рия е от днес. След настройките на газта, чистенето на дросела със спрей, без да се сваля, и стъпковото, също със спрей, оборотите на колата не са пропадали досега и не е гаснала. 2-3 дена имаше леки аномалии- стабилни обороти, но при изключване от скорост въпросните се вдигаха на 1500, че и малко отгоре, без значение дали колата се движи с 30км. в час или 80 да речем. При спиране се нормализираха. При тръгване и натискане на съединителя отново нагоре. Това при студен и топъл двигател. В момента това се наблюдава само на студен двг. Като загрее държи около 1000, без значение дали се движа с 50 или 120(пробвах я с различна скорост). Не знам дали е нормално, извънградско може би да, но за градска скорост под 50км.ч надали. Чудя се дали не тече някакво самообучение, може би като се навъртят още километри ще си проличи. Да кажа и за прословутия въздуховод. Косерския- 2 броя, не стават-откъм въздушния филтър е една идея по-тесен и не влиза. Сега съм писал на бултрако и чакам да ми кажат цената. В Евро 07 ми казаха 165лв. за оригинален. В един друг сайт 120, също за оригинален. Сега чакам бултрако и най-добрата оферта ще спечели😀 SVID_20220201_170940_1.mp4.4ae8638d997482ee641384623b067b8a.mp4 SVID_20220303_140257_1.mp4
  3. Колеги, малко информация по проблема. Отидох при друг газаджия- гледа колата на място, возихме се 20ина минути, после пак на място и до колкото разбрах е имало проблем със сместа(не разбирам нищо по темата). Оправи настройките и засега колата се държи добре-няма го това пропадане на оборотите до 500, че и по-ниски, както преди се случваше и сега държи една идея по-високи обороти( беше почистен и дросела, без да се сваля, и стъпковото моторче). Между другото, дросела сега има ли нужда от някакво обучение( оборотите не играят, колата се държи като преди почистването)? А въздуховода го намерих само в една морга от всичките обяви в нета, поискаха ми 80лв., което ми се стори абсурдно. За оригинална част цената беше 120лв. Отидох в косер, цената е 50лв, с отстъпката го взех за 40. Китаец предполагам, но най-вероятно ще изкара повече от някой втора употреба.
  4. Колега, и при мен се получаваше така. Бъди настоятелен, понякога 20 пъти ги включвам и изключвам, докато го изплюе. Рано или късно ще зацепи и ще излезе.
  5. Само в движение. И много рядко-веднъж в седмицата примерно. А тоя въздуховод пише, че е за 2.4, дали е съвместим с 2.0? https://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/28196-vzdukhovod-17228raaa00-gpphd000-honda-accord.html
  6. Да, на бензин, на газ-толкова си ги държи. Стабилни са, не играят. Със съединителя мисля, че няма проблеми, освен скърцащия педал. Факт е обаче, че откакто почна това гаснене, то се случва само при натиснат съединител, може би една идея по-продължително преди намаляне, което не знам каква роля играе.... Свещите са нови от Бултрако, кабелите също. Бобините са ок, клапаните регулирани наскоро, филтрите-газов, въздушен, маслен на около 3к км. Дросела е изчистен... Единствената нередности, която открих, е въпросния скъсан маркуч... Утре ще го увия с това, дето колегата по-горе постна, докато намеря здрав и ще видим какво ще стане. Като има развръзка ще напиша какво е станало.
  7. Дросела е чистен, газаджията каза, че всичко точно, просто колата държала ниски обороти. На кар сканера ги показва около 600- 620, понякога падат и малко под 600. Гасне рядко, веднъж в седмицата примерно, само при едно положение-при натиснат съединител, преди смяна на предавка от 3та на 2ра най-често. Доста дразнещ проблем Тоя iacv къде се намира? Колата е 7ца, 2.0 2003
  8. Колеги, възможно ли е от туй нещо Хондата чат пат при свободна в движение да губи обороти и да гасне? Подлежи ли на някакво лепене или увиване или директно към магазина да се насоча😀
  9. Аз като взех колата, първата ми работа беше да махна емблемите, да ги намажа с поксипол и да ги върна обратно. Някак си така ми е по-спокойно😁
  10. Колега, колко време чака часта, че на мен ми се обадиха преди 1 месец, че е поръчана и оттогава ни вест, ни кост😀
  11. Преди 4-5к километра са сменяни. Колата и от предния собственик, и от мен се обслужва безкомпромисно. Със сигурност ще отида и за второ мнение.
  12. На газ. На бензин е почти същото положението. Без никакви консуматори. Не броя, че дългите играят ролята на дневни, настроени са на 50%. С включени къси отива на 700-750. А всъщност, понеже имам колата от половин година и още не съм я изучил напълно, какви са нормалните стойности на тия обороти?
  13. Свещите са на 1г., клапаните преди няколко месеца ги регулираха. Ще видя как ще се държи известно време и ще я закарам за чистене на дросела. Въпросът е дали ще има ефект и ще се покачат ли?
  14. Здравейте, колеги. Ще използвам темата за да не разводнявам излишно. Акорд 7, 2.0 бензин в колата. Та по темата. Няколко пъти изгасна на газ по един и същ начин- при намаляне от 3та на 2ра преди легнал полицай или завой. Малко след това, при престой на място заработи на 3 цилиндъра и чека започна да мига- изкара P0301. Изчистих я и преди да ида при газаджията я карах 1 седмица на бензин да имам становище, около 250км. Проблеми нямаше никакви. Вчера отидох, изложих гореизброените, закачи я и каза, че проблемът е в колата-държи ниски обороти, около 550. Прикачвам клип на газ и снимка как стои стрелката, нормално ли ви се струва и трябва ли да се предприеме нещо от сорта на чистене дросела и стъпковото? SVID_20220201_170940_1.mp4 SVID_20220201_170940_1.mp4
×
×
  • Create New...