Jump to content

Robben

Фен
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Robben last won the day on December 10 2022

Robben had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About Robben

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII 2.0 155к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Montana
  • Интереси
    Футбол

Recent Profile Visitors

264 profile views
  1. Ще споделя и аз няколко думи за контакта ми със Стефан и Аутофикс. Счупих лявата полуоска на Акорда, а при щателния оглед на колата излезе и спирачна помпа за смяна(започна да губи спирачна течност). Комуникацията - перфектна. Частите- полуоската дойде след 2 работни дни-заспа на колата. Изпробвана е във всякакви режими и скорост на движение- от 0 до 180км/ч. Няма вибрации, няма тресене, няма виене, няма тропане, няма нищо. Спирачната помпа Trw...все едно съм с други спирачки сега😁 Като голям плюс слагам и 2те години гаранция. Цените- полуоската ми струваше толкова, колкото оригинална втора употреба, на незнайно колко километри и в незнайно какво състояние. Помпата- не намерих по-ниска цена в нета. Това не го пиша като реклама, нито познавам човека, нито съм го виждал. Споделям личен опит, може да съм полезен на някой.
  2. Ако аз сега трябва да купувам кола и имам подобна дилема и бюджет, изобщо не бих се замислил- Мазда 6 втора генерация, 2ка бензин комби. Надали има нещо в което да не превъзхожда 7цата, единствено возията ми се струва една идея по-твърда от на хондата, но не е болката за умиране. А при положение, че се търси комби, то разликата във вида на двете купета е от земята до небето, макар че това за красотата е малко субективно.
  3. Кое си сменил, дросела ли?
  4. Подобно нещо има и при мен. Колата пали на 1500 об., тръгвам примерно след 1мин. и като натисна съединителя да превключва оборотите се вдигат. Като загрее след няколко минути вече се държи нормално и при натиснат съединител си падат на 600 някъде., ако я оставя по инерция стоят на 900-1100, според зависи дали е влязла в работна температура. Честно казано не знам дали това с покачването на студено е някакъв проблем, не съм търсил никакво решение. 😃
  5. Здрасти, моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-hx6-10w-40.html Вид и количество: Shell Helix HX6 10W-40 1х4L Стойност на поръчката: 16.99*1.9775= 33.60 Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
  6. Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1х4L + 1х1L Стойност на поръчката: (24.04*1.9775) + (6.96*1.977)= 47.54+13.76= 61.30 Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - По куриер
  7. Не е фейс, 2003 е. Тия съм ги пропуснал, утре ще ги преслушам 😀 Мерси, колега 👍
  8. Още малко инфо да дам за поведението на колата след манипулациите преди 1 седмица и изминати от тогава 150ина км. Някой колега ако му се появи подобен проблем, може би ще му е полезно. Клип 1 е преди да се прави каквото и да е, 2рия е от днес. След настройките на газта, чистенето на дросела със спрей, без да се сваля, и стъпковото, също със спрей, оборотите на колата не са пропадали досега и не е гаснала. 2-3 дена имаше леки аномалии- стабилни обороти, но при изключване от скорост въпросните се вдигаха на 1500, че и малко отгоре, без значение дали колата се движи с 30км. в час или 80 да речем. При спиране се нормализираха. При тръгване и натискане на съединителя отново нагоре. Това при студен и топъл двигател. В момента това се наблюдава само на студен двг. Като загрее държи около 1000, без значение дали се движа с 50 или 120(пробвах я с различна скорост). Не знам дали е нормално, извънградско може би да, но за градска скорост под 50км.ч надали. Чудя се дали не тече някакво самообучение, може би като се навъртят още километри ще си проличи. Да кажа и за прословутия въздуховод. Косерския- 2 броя, не стават-откъм въздушния филтър е една идея по-тесен и не влиза. Сега съм писал на бултрако и чакам да ми кажат цената. В Евро 07 ми казаха 165лв. за оригинален. В един друг сайт 120, също за оригинален. Сега чакам бултрако и най-добрата оферта ще спечели😀 SVID_20220201_170940_1.mp4.4ae8638d997482ee641384623b067b8a.mp4 SVID_20220303_140257_1.mp4
  9. Колеги, малко информация по проблема. Отидох при друг газаджия- гледа колата на място, возихме се 20ина минути, после пак на място и до колкото разбрах е имало проблем със сместа(не разбирам нищо по темата). Оправи настройките и засега колата се държи добре-няма го това пропадане на оборотите до 500, че и по-ниски, както преди се случваше и сега държи една идея по-високи обороти( беше почистен и дросела, без да се сваля, и стъпковото моторче). Между другото, дросела сега има ли нужда от някакво обучение( оборотите не играят, колата се държи като преди почистването)? А въздуховода го намерих само в една морга от всичките обяви в нета, поискаха ми 80лв., което ми се стори абсурдно. За оригинална част цената беше 120лв. Отидох в косер, цената е 50лв, с отстъпката го взех за 40. Китаец предполагам, но най-вероятно ще изкара повече от някой втора употреба.
  10. Колега, и при мен се получаваше така. Бъди настоятелен, понякога 20 пъти ги включвам и изключвам, докато го изплюе. Рано или късно ще зацепи и ще излезе.
  11. Само в движение. И много рядко-веднъж в седмицата примерно. А тоя въздуховод пише, че е за 2.4, дали е съвместим с 2.0? https://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/28196-vzdukhovod-17228raaa00-gpphd000-honda-accord.html
  12. Да, на бензин, на газ-толкова си ги държи. Стабилни са, не играят. Със съединителя мисля, че няма проблеми, освен скърцащия педал. Факт е обаче, че откакто почна това гаснене, то се случва само при натиснат съединител, може би една идея по-продължително преди намаляне, което не знам каква роля играе.... Свещите са нови от Бултрако, кабелите също. Бобините са ок, клапаните регулирани наскоро, филтрите-газов, въздушен, маслен на около 3к км. Дросела е изчистен... Единствената нередности, която открих, е въпросния скъсан маркуч... Утре ще го увия с това, дето колегата по-горе постна, докато намеря здрав и ще видим какво ще стане. Като има развръзка ще напиша какво е станало.
  13. Дросела е чистен, газаджията каза, че всичко точно, просто колата държала ниски обороти. На кар сканера ги показва около 600- 620, понякога падат и малко под 600. Гасне рядко, веднъж в седмицата примерно, само при едно положение-при натиснат съединител, преди смяна на предавка от 3та на 2ра най-често. Доста дразнещ проблем Тоя iacv къде се намира? Колата е 7ца, 2.0 2003
  14. Колеги, възможно ли е от туй нещо Хондата чат пат при свободна в движение да губи обороти и да гасне? Подлежи ли на някакво лепене или увиване или директно към магазина да се насоча😀
  15. Аз като взех колата, първата ми работа беше да махна емблемите, да ги намажа с поксипол и да ги върна обратно. Някак си така ми е по-спокойно😁
×
×
  • Create New...