Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    353
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Cap_Slow last won the day on June 30 2020

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

161 Good

About Cap_Slow

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1321 profile views
  1. Здравейте колеги, днес на път забелязах следното нещо, от време на време, може би 5-6 пъти за около 4 часов преход през една от централните духалки (лявата) забелязах да навлиза бял дим, за не повече от 10сек и изчезва. Димът няма мирис, оставя конденз на духалката от която излиза, но не е мазно. Успях може би на 99% да сведа нещата дотам, че го има само на пуснат климатик. Нивата на всички течности са в ред, не мога да забележа някъде теч или омазнено. Прочетено по други форуми сочи проблем с тръбичката, откъдето се изтича конденза на климатика, но преди 2-3 дни под колата видях характерната локвичка, тъй че не мисля, че е това. Другите предположения са в посока електрически проблеми, но те сякаш идват и с много специфичен мирис. Направи ми впечатление, че конзолата където е радиото е доста нагорещено, може би повече от таблото, което е постоянно изложено на слънце. Някой сблъсквал ли се с подобен казус, че с търсачката не откривам? Отделно, че пристигнахме днес и на морето и опциите ми за посещаване на сервиз са доста ограничени.
  2. За километрите знам за Испания и Италия, че може да се пуска платена справка на какви км е минавала ГТП колата. Това, за да се манипулира е необходимо от ден 1 собственика да е наясно, че ще го прави и да върти километража преди годишния преглед всеки път. За Швейцария никога не съм проучвал, не ми е и попадало подобно инфо. Ако някой може да ти съдейства, нека се включи. Знам, че колеги по сервизна история или стикер по колата са откривали дилъра, в който се е обслужвала колата и са им писали имейли с молба за информация и някои са получавали такава. Аз 2 пъти пробвах така и не получих никакъв отговор, но колите не бяха швейцарки. Отделен е въпроса, че при липсата на единна система, дори и някой да има желание да ти свърши работа в бултрако, няма кой знае какво да направи. Със сигурност знам, че излизат сервизни акции, като например дефектните еърбеци в 7ма генерация, някои хора така разбраха, че колите им са въртяни. За Акорд 8 не знам какви акции може да е имало и евентуална тази конкретно да е минала и да има записани километри.
  3. Само наистина добре си подбери мапера, че ако отнесеш тая бяла перла и избушиш всички екологии, с кофти ремап ще си всеки ден на автомивката.. Аз съм с добри впечатлия от едно момче в Г. Оряховица, оем мотоспорт му е страницата. И къстъм ремап прави, кутии мапва, дино си има. Последно време все по-често качва правени коли със запазен дпф. Ако решиш може да се посъветваш с него и по този въпрос, за мен е грехота на кола на 90 000км ѝ резнеш дпф-а без повод. Айде ако е милионник добре, ама ти си знаеш в крайна сметка. Поне го хвърли някъде в мазето, че не се знае кога може да дотрябва. Бултрако без връзки нищо няма да ти кажат, защото по gdpr нямат право да ти разкрият тази информация, ако не си собственик. А дори и да идете със собственика на място, ако не са на кеф, пак нищо може да не ти кажат.
  4. Аз така си разреших този проблем с наклона на гумите - https://www.hardrace-europe.com/rear-camber-kit-6379.html 50 000км не са мръднали. Има и по-евтини, бях чел, че и сегашните ти носачи можели да се преправят, така че да се регулират. Варианти всякакви.
  5. Сподели моля те след време, ако се сетиш разбира се, как се държи помпата. На мен ми бе обяснено, че нищо освен оем помпата (която имала подобрена версия с друг парт номер) не вършело дългосрочно работа. Предвид, че е характерен за модела проблем ще е супер да се знае, че има и по-евтини работещи решения, както например колеги споделиха за хидравличните маркучи от алиекспрес, че са ок за употреба (а са 6 пъти по-евтини от оригинала)
  6. Съединителя, който взех от тях към момента е на около 40 000км и си е супер, дисковете кривнаха наскоро. Предвид колко пари спестих купивайки ги от там съм повече от доволен, но забележките ми са: 1. Наистина подменят части и трябва сам да си провериш поръчката преди потвърждаване и ако нещо са сменили да им пишеш, че искаш конкретно еди кое си. Да, винаги заменят с по-скъпа алтернатива без да ти начисляват пари отгоре, но не е готино да проучваш отзиви за дадена марка част и да ти пратят нещо съвсем друго. 2. UPS не слагат явно телефонните номера върху пратката и в един момент тя се озовава предимно в спиди, които обаче не знаят как да се свържат с теб. При първата ми пратка от там без малко да я върнат към Германия, защото си стоеше в спидито до нас една седмица и съвсем случайно реших да ги потормозя по телефона от UPS, от там разбрах, че пратката ми поета от Спиди и от там вече си я открих на 50м от нас.. 3. Процеса по връщане съм чувал наистина, че е доста трагичен и бавен. Може би е добра идея да се плаща с PayPal където имаш право до 3 месеца след плащането да повдигнеш диспут и така малко да ги натиснеш, ако не искат да връщат пари за дефектна част. Аз все с карта съм плащал, но и проблеми не съм имал.
  7. В този тест обаче са предпоследни, тъй че всеки си преценя. Аз последните години следя клиповете на този пич: https://www.tyrereviews.com/Article/2020-Tyre-Reviews-Ultimate-Summer-Tyre-Test.htm Аз също съм 4та година с ventus prime 3, заради подсилените бордове ми идва една идея по-твърда, но пък е по-директна сякаш колата с тях. Няма пълно щастие, но в моя размер разликата с goodyear efficient grip performance 2 е стотина лева общо за комплект, тъй че ако днес купувах гуми щяха да са тези, а не Ханкука.
  8. Някой знае ли кой цвят най-много се доближава до графитено сивия, който са джантите на някои type s примерно. Порових из разни чужди форуми и попаднах на няколко варианта, но ако някой го е правил и иска да сподели ще е супер: Kaiser Silver Metallic (NH-546M) Anthracite Metallic (NH-643) GM 396 Gunmetal Metallic Прикачам и снимка на една такава джанта, макар да съм сигурен, че всеки знае за кой цвят горе долу става въпрос.
  9. Колеги, някой знае ли дали има някакво обозначение - код, цифра, буква и тн, по която да може да се различи по едно демонтирано табло дали е с червено/оранжевата подсветка или с бялата?
  10. От 5 години паркирам само на платени подземни паркинги спрямо квартирите, в които съм живял. Нямам времето, нервите, желанието... каквото и да е, за да се занимавам с подобни индивиди и си плащам таксата спокойствие. Бонус е и топлата връзка с входа, да не чистя сняг, по-малко се цапа колата и тн. По 80-100лв на месец си е сума, но..
  11. Аз правих подобна детайлна сметка 2 пъти последната малко над една година. Веднъж дали излиза по-евтино поддържането на един СУВ от класа на X5 или ML спрямо поддържането на две коли - една градска и една лимузина от класа 7 серия или S класа. Сметка излезе равна, което обезсмисли минаването към един не/универсален един автомобил, защото и това все пак си има неудобствата плюс, че имайки 2 такива автомобила ти е удобно и в града с малката, а навън никога сув няма да е с по-добро пътно поведение от лек автомобил от високия клас. Другото е, че 2ма човека с един автомобил си е по-проблематично и ако и сметката не излиза по-тънка, тотално се обезсмисля дискомфорта. Втората сметка я правих за себе си, но в бюджета който изчислих, че грам няма да ме затормози финансово не си харесах автомобил и затова си налягам парцалите още Колкото до Акорда, досега за 4 години и над 70 000км сметката е следната: Поддръжка и ремонти - 5000лв Глезотии от типа парктроник, шумоизолация и тн - 700лв Данъци и подобни административни такси - 3000лв. Ако днес си продам колата вероятно ще изгубя поне 2500лв още, а до края на годината очаквам да имам още около 1000лв ремонти по наболели от миналата година проблеми
  12. Някой има ли инфо дали момчетата вече почиват и в събота, че не мога да се свържа и планирах събота да отскоча и да си запазя час, но гледам работното време в Google вече е понеделник-петък. Предполагам щом са го сменили ще си е така, но ако някой потвърди ще съм благодарен.
  13. Аз ходя при Симо в Обеля като не ми направят баланса като хората в сервиза, където ми стоят гумите на хотел. Последно мисля, че ми взе под 40лв за баланс с такава машина, но беше преди около година. Пробвах и при Ванката в Младост 3, но твърде много забихме в разни детайли и перфекционизъм, като накрая ми каза, че няма как само с баланс на такава машина да ми оправи биенето във волана (вече 4 пъти след такъв баланс е изчезвало биенето на същите гуми) и ми обяви 140лв за оптимизиране на гума с джанта и баланс + 3ч да му оставя колата и избрах да си пробвам късмета другаде. Пичовете от автогуми.бг имат сервиз на черни връх и също имат такава машина ама цената е близка до трицифрена. Аз от Симо съм най-доволен, стяга се динаметричен ключ, гумите се мият задължително (основно да не си цапат те машината, едва ли е за друго), гумите се помпят по данните на колонката. Отделно и взима най-евтино от всички и работи най-бързо. Недостатък е, че не работи с часове и затова процедирам да ходя някъде месец след "натоварения" период по смяна на гуми. Ако някой не се справя с намирането на координатите да ми драсне на лс, но в гугъл си излизат по ключови думи всичките 3 споменати места.
  14. Аз мога да споделя лични наблюдения в определени направления, в които има промяна. Каране в аварийната лента на магистрала при катастрофа или ако има ремонт и се получи задръстване. Откакто глобата стана 1000лв и по новините дадоха тъжните физиономии на няколко тЕриката, тази практика рязко спря. Имах няколко случая последните 2 години, в които буквално нямаше и един човек да кара там. Друг път пък има 5-6 коли, но нищо общо с преди, когато аварийната беше толкова задръстена колкото и останалите две. Две "акции" от общинска полиция бяха нужни, като дори не налагаха максималната глоба за паркиране на тротоар и о чудо, вече почти никой не паркира на тротоара по цялата улица до блока. Пак, има изключения някой късно вечер ако спре, но на сутринта бърза да я махне. Нищо общо с преди, когато системно имаше десетки коли на тротоара и хората ходеха по улицата. Миналия месец докато шофирах по бул. Черни връх край мола ми беше някак странно. Карам и не мога да разбера какво не е наред и в един момент ми светна лампичката - нямаше паркирани коли в активната лента и не ми се налагаше да карам на трамвайните линии. Питах приятел, който живее наоколо и ми каза, че имало яко сурвакане докато се научат хората, ама вече никой не си позволявал да спре на улицата. В обобщение, мисля че някои от глобите са адекватни, но липсва системното им налагане, а други са жалки като цифра. Трети освен, че са смешни като цифра, почти никой не ги налага. Примерно неправилното изпреварване или неправилна маневра през непрекъсната осева са основни причини за катастрофи в градски и извънградски условия, а глобите са по 40-50лв. Отделно шанса да те хванат в крачка е нищожен, тъй като масово полицаите са пратени да дебнат някъде на знак 60, защото фишовете за скорост носят повече пари и не им отнема 20мин да ти го напишат. Заговори се наскоро за патрули под прикритие, ама пак щели за скорост да снимат...
  15. Последната година с тези хоум офиси тотално мисля, че вече се обездвижихме и ми прави впечатление, че кръста започва да ме мъчи дори и на по-къси преходи с Акорда (200-250км). Споменявам го, защото миналата седмица докато пътувахме, реших да си наглася лумбалната опора и жената пита - "Какво правиш там?" Обяснявам, че си издувам лумбалната опора максимално и тя веднага започва да търся врътката и на нейната седалка. Започвам леко да се смея, защото знам, че нейната седалка няма такава. Казах ѝ, че Хонда или първия собственик са я лишили освен от ел. фукнции и от тази опция на седалката и тя веднага навири нос и каза, че следващата кола искала и тя да има такава екстра на пасажерското място. Обмислям за 8ми март да ѝ взема едни такива като възглавнички или мрежести, които съм виждал по офис столовете
×
×
  • Create New...