Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    108
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Cap_Slow last won the day on Юли 11

Cap_Slow had the most liked content!

Обществена Репутация

52 Neutral

Относно Cap_Slow

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

283 профилни разглеждания
  1. Cap_Slow

    Къде зареждате бензин?

    Аз да си ъпдейтна малко темата. Нали писах, че след толкова зареждания без проблем от ЕКО, след последното зареждане колата взе леко да придърпва при потегляне. Ами оказа се, че датчика за позиция на педала на газта и тръгнал да дава фира и го подмених онзи ден след като таблото светна като коледна елха. После прочетох, че такова придърпване и сред първите симптоми и явно е съвпаднало със зареждането ми там.
  2. Ако си миеш колата на някаква автомивка на магистралата или някой град след планинско каране има някакъв шанс така да си ги изкривил, и пак нали трябва веднага почти след карането да си отишъл да я миеш и веднага да са я вкарали колата. Реално погледнато дискове да се кривят от темп. разлика е доста голяма рядкост, от автомивка още повече. Далеч по-реално е след няколко сериозни спирания да минеш през локва и така да ги скапеш. И пак това е доста рядък случай. Сигурно в 8 от 10 случая се касае до части менте и/или неправилен монтаж. Имаше един колега две години кривил предни дискове, щото задните му не държали грам и от там колата спирала почти на 100% само с предните, а е ходил на 2-3 места да му раздвижват задните апарати. Според мен иди някъде другаде да погледнат какво е положението със спирачките. Съмнява ме всички части, които си сложил досега да са менте.
  3. Аз също имам проблем с меренето на нивото на масло малко след като двигателя е угасен. Наистина щеката стои като изцапана или как се изрази някой по горе и не мога да определя с точност нивото. Като я оставя вечерта, на другия ден сутринта всичко си е точно. Може и аз да съм малоумен нещо.
  4. Аз също го боря това тропане отзад. Първо минах през горни носачи - 450лв с труда и стенда. След това тропането стана една идея по-тихо, но пак си се усещаше. Имаше нещо от генерацията, отстраниха и това, но тропането остана почти непроменено. Сега се откри доста осезаем луфт във въпросните съпорти, но ми казаха, че трябвало и спирачните апарати да сменя освен съпортите? Това дали наистина се налага, смисъл какво може да им стане на задните апарати, че да се разтропат? Отделно от това имам май и по-голям от нормалния луфт за тези биалетки или как се водят, от които се саморегулират фаровете. Изразено в пари, за да си разреша проблема с тропането откъм багажника трябва да дам общо към 1500лв... Поне такива ориентировачни цени ми дадоха за останалите части, които трябва да се подменят, за да утихне положението. Това ми се вижда несериозно на мен лично. На предната ми кола като се беше разтропала задницата смениха някакви неща за 200лв и следващите 60 000км не чух нищо от там. Така и я продадох. Моля за съвет дали конкретно и апаратите трябва да се подменят, защото ако са само съпортите бих ги сменил на пролет.
  5. Cap_Slow

    Къде зареждате бензин?

    Преди имах дизелова кола и зареждах само на ОМВ. За 4 години имах сигурно максимум 7-8 зареждания на други места. Като минах на бензин обаче много познати и приятели ми казаха, че там не бил хубав така както им е нафтата и спрях да зареждам там. Пролетта ходихме на една екскурзия и някъде след Белград мисля беше, на магистралата има 2 големи ОМВ-та от всяка страна на пътя и другата кола, с която пътуваме реши да спре да починем и заредим там. Заредих догоре 95 обикновен, че имаше и с някакви добавки, а честно казано с тея динари не знаех колко плащам реално и не исках да рискувам да заредя нещо за над 3лв литъра След като запалих колата, тя работи точно 2 секунди по доста странен начин и изгасна от самосебе си. Запалих пак и отново работеше някак нервно на ниски обороти и трябваше да ги поддържам по-високи с газта. С увеличаване на оборотите сякаш положението се оправяше, не забелязах да има друго. Като тръгнахме отново, все едно някой ми беше закачил ремарке отзад. 250км по-късно като спряхме за почивка и сякаш положението се беше нормализирало дори и на ниски обороти. Въпреки това обаче, до ден днешен втори път такова нещо не ми се е случвало, а аз повече на ОМВ не съм стъпвал. По едно време имах дори ваучери за гориво от там и ги продавах на приятели и познати.
  6. Здравейте колеги, потърсих подобна тема, но намерих само за газ. Аз лично доскоро имах над 10 пълни резервоара и още няколко зареждания за по-малко пари в Еко и бях супер доволен, но... След последното ми зареждане там мисля, че заредих един от най-гадните бензини някога. Почти веднага след напускането на бензиностанцията забелязах, че има едно придърпване на 1ва и 2ра скорост преди колата да поеме, отделно се появи едно леко прекъсване, за час от секундата на около 6000 оборота. Сега заредих на Шел 95 vpower и абсолютно всички симптоми изчезнаха. От Шел пък зареждам за едва втори път, като първия беше 95 fuel save и пак усетих разлика спрямо предишния бензин, който беше в колата. Негативна разлика, само да уточня. От Лукойл съм доволен, сипвах само на К. Величков. Изгорил съм 3-4 резервоара от там и няма грешка. На Карловския Лукойл обаче каква греда ударих, чак не искам да си спомням. За мен равносметката е, че навсякъде е що годе добре, но няма някакъв стандарт и винаги може да заредиш от кофти партида. Имам и по 2 резервоара от Газпром и Круиз, не е имало проблеми, но пък 2 резервоара не са критерий. Споделете и вие впечатления, може и за конкретни бензиностанции, че май и това е от голямо значение. Аз досега нямам оплаквания от Лукойл на К. Величкова, ЕКО на околовръстното посока Южна дъга, преди отбивката за бул. България и Круиз-а до зала Армеец.
  7. Току що в ДЗИ, 4700лв таван. Едва застраховах в Армеец на 5800лв...
  8. Съжалявам, че се меся в темата на колегата, но аз имам интерес за читави части и по-конкретно - филтри и аксесоари в София.
  9. Мда, друго си е с месеци или години да караш с изгорели габарити/стопове. Колко хора се сещат реално да си погледнат в огледалото за обратно виждане дали им свети всичко, ако паркират към някоя стъклена сграда или нещо такова. Последно време предприех "акция" на такива да им съобщавам, че са им изгорели стоповете и да ви кажа има най-различни реакции. Жените дори не си свалят прозорците, все едно ще ги бия или не знам какво...
  10. И аз съм с такъв xcarlink, само че моя е друг модел, струваше към 300лв. Бих казал, че относително често се бъгва и как да кажа, забива на някоя песен и след това не тръгва следващата. В движение каквото и да правя не се оправя, ако загася и запаля пак в повечето случаи пак тръгва, но понякога и това не помага.
  11. Не бих казал всички, но има тук там и бели лястовици, които наистина дават адекватни съвети и помагат ако се налага. Друг е въпроса, че вече на всеки ъгъл се извъдиха такива брокерски офиси, 19 от 20 на които единствената цел е да ти вземат парите, понякога дори повече отколкото биха ти взели от централен офис на същото застрахователно дружество.
  12. Cap_Slow

    Треперене на волана

    Намери някъде наоколо човек, който може да ти направи динамичен баланс или да има на машината и "повърхност" върху която да се симулира триене. Щото двете неща са малко различни, но повечето хора и на двете казват динамичен баланс. Ей това представлява - Така ще ти отпаднат всякакви съмнения за гумите.
  13. През брокер при ДЗИ ми предложиха към 8000лв миналата година, но по мое настояване я застраховахме на 6000лв. Винаги съм застраховал около минимума, тъй като при кражба или недай си боже ПТП и тотал щета не мисля, че ще платят адекватно. Това за 2.4 Executive префейс.
  14. Продава се отделно, цените са варират от 80-90лв до ОЕМ за 270лв с отстъпка. Аз си взех оригинална. Не съм я сменял сам. Въпреки това обаче последните дни при всичките тези валежи, забелязвам че понякога (1 път на 10 шофирания) се появява някакъв специфичен звук откъм педала на съединителя(не пукане и скърцане като преди) и при отпускане на въпросния се усеща леко провлачен хода на педала. Това само когато вали дъжд и то не всеки път. Към момента не съм предприемал никакви мерки да се справя с тази нова дреболия.
  15. Cap_Slow

    Дюзи 2.2 i-ctdi

    Не знам колега, аз на твое място ако имам някакви съмнения относно дюзите, бих пробвал и с тази добавка преди да се вкарвам в някакви филми. Помня преди 3 години някъде като я търсих, в целия град нямаше нито един техен продукт (не става въпрос за София) и накрая от един магазин я намериха някъде на склад и ми я доставиха. След година пак отидох в същия магазин (с надеждата пак на склад ако я имат да ми я доставят) и за мое учудване вече имаха цял щанд с техни продукти. Казаха ми, че доста хора ги търсели и все позитивни отзиви имали. Не искам да излиза като някаква реклама, но наистина мисля, че въпросната добавка върши по-добра работа от останалите доста по-популярни марки.
×