Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Cap_Slow last won the day on June 30

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

137 Good

About Cap_Slow

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1040 profile views
  1. Мина още 1 година, макар и най-слабата ми откъм километри откакто съм активен шофьор. Причината предполагам малко или много е засегнала всички. Колата иначе уверено гони четвърт милион километра и за пръв път не ми се наложи да ремонтирам абсолютно нищо. 2 смени на масло и филтри и смяна на гуми ми бяха единствените "разходи" по нея, освен чисто административните такива. Пълната ревизия по спирачната система отзад бе отложена още веднъж във времето, като забелязах, че аутодок май имат система подобна на сайтовете за купуване на самолетни билети. Всички необходими части си ги сложих в кошницата да видя колко ще ми струва - единия ден цената беше 431лв, на следващия ден 580лв, на 3ия ден 660лв. Едни и същи продукти, без да променям нищо, само стоят в кошницата. В момента струват 459лв.
  2. Гледайки обявите случайно преди 2 седмици ми се стори, че един от активните потребители в този форум си продава колата. Не съм на 100% сигурен, но така ми изглежда. Черна к24, с бял салон, един куп добавени неща, газ, шумоизолация, памет на седалките има. Съдейки по форума е правен и ремонт на двигателя Проблема с тресенето при ускорение и той е оправен с оем части. Минуса е, че е ръчка, ама ако търсех 8ген 2.4 щях да ида да я видя. Ако не я откриеш в сайтовете ми пиши.
  3. Да, ти вече си сметнал, че ако я продаваш с остатъчна гаранция ще ти е най-изгодно финансово. Ако решиш да я караш до последно, определено това, което си решил да правиш с по-ранното обслужване ще помогне да се продаде по-скъпо. Но знаеш също така, че в България рядко се цени гледана кола и винаги се сравнява с най-евтините, а вноса на gti от САЩ (произведен в Мексико) се засилва... та сигурно ще отнеме време да ѝ вземеш по-добри пари ако я продаваш извън гаранция вече. Пожелавам ти да си я караш със здраве и да ти носи много радост. Изглежда страхотно колицата и за мен е златната среда между мощност, забава когато условията позволяват, комфорт и практичност. Ако след време решиш да споделиш нещо повече като дългосрочни наблюдения, аз поне ще се радвам.
  4. @dzrasd Благодаря за споделеното, наистина детайлни мнения за този модел из българските форуми отсъстват. Интересно ми е как оценяш возията на GTI-я (който гледам си взел DCC) спрямо предишния ти Голф 1.5, който май беше на нормално окачване, но не помня да си писал на какъв цолаж джанти. И другото е как се движи разхода при теб когато караш нормално, съответно градско и извънградско и зареждаш ли я задължително с 98+ октана или на капачката пише, че става и 95? Тъй като преди време си бяхме писали тук, че 1.4tsi да речем 2014та с екстри е много близко до цена на GTI 2012-2013 на вторичния пазар ми се иска да добия представа колко близка би била цената на притежаването им (нормален голф спрямо GTI) . Предвид, че ти си ги взимал все нови, няма обаче как да вземем предвид поддръжката,защото тя ще започне да си казва думата по-късно. пп: другото, което ми минава през ума е, че с тези интервали от 2 години и 30 000км за маслото + 95 октана бензин, особено ако са карани по предназначение, масово тези GTI ще са взели дали на вторичния пазар над 100-120 000км. Не знам особено ако и чат пат някой е ходил на писта да врътне по някоя обиколка, какво ще е останало като ресурс с тоя двигател, който за 5 години и 100 000км ще е видял 3 смени на масло и то не някакво кой знае какво, а най-евтиното, което някой е дал оферта да прави за VW. Айде, предвид, че интервала не е фиксиран, а уж се мърда спрямо стила ти на шофиране, средна скорост и т. н. - да кажем 4 смени на масло за този период.
  5. @Nikito82 Спирачките се чувстват осезаемо по-добре, тествано поне 4 пъти лично от мен на принципа качвам се от едната на другата кола и после обратно. По въпроса с двигателите си е лично усещане и преценка от какво имаш нужда.
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: 24,49*1,9675 = 49 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Еконт ПП: Наредих току що превода през онлайн банкирането.
  7. На мен ми обясниха, че веднъж регулирани и на кола, която се кара на бензин, на 40 000км се проверяват, което не значи разглобяване и регулиране. Как и какво се проверява не знам, но я бях оставил веднъж за това и ми казаха, че няма нужда нищо да се прави и да я докарам пак след още 40 000км евентуално тогава за реглаж.
  8. Гледам положението е подобно като на 7ма ген. В тази връзка, ако на някой му се наложи да сменя кутия, тогава е необходимо към 2.2л. Или трябва да си вземе 3 бутилки или сервиза ако има за доливане от същото оем.
  9. Верижката на дизела и тя е над 1000лв. Като ти се разтропат спирачните апарати отзад - 2 апарата + съпорти + дискове + накладки и труд са ти към 700лв.
  10. Според мен е редно нещата да ги пишем както са, за да може някой човечец като влезе тук да прочете, да добие реална представа. Примерно решил е, че му е писнало да се занимава с ръждясалaта му 19 годишна Ц класа, прочел е, че Акорда е много здрав, само масла и филтри се сменят, нищо се не чупи по него, пуснал си е клипа на бричката и вече ходи по огледи. Да обаче за 5 минутния тест драйв, който са му разрешили му се струва, че спирачките не са баш като на изгнилия му мерцедес и му се е сторило малко шумно и е стигнал до нашия форум да прочете или пита нещо. Затова не искам такива хора да останат с впечатлението, че като си сменят спирачната течност или си сложат дискове ате внезапно усета за спиране ще им се подобри или пък някой да ги убеди, че само в главата им е това, че е било по-шумно. Или пък да прочете, че комбито било по-добре обезшумено от седана, нищо че аз не се сещам за една логична причина при еднакви нива на оборудване, кола на която багажника й е във купето да е по-тиха от кола, на която багажника е отделен, но както и да е. Всичко това без лоши чувства към когато и да било.
  11. В случая мнението ми е генерално, умишлено не съм те цитирал, просто е веднага след твоето. Няма как да няма заяждане в тая тема при положение, че всяко 4то мнение е в разрез с посоката на конкретната тема и от сорта на - намалете си очакванията, оправете си проблемите, сменете си не знам си какво. Никой не е дошъл от Порше на Хонда, както виждаш хората сравняват с коли от същите години, дори по-нисък клас в някои от случаите. Мога ли спирачките да ги сравня с пежо за 4000лв, с алфа за 5000лв, с ауди за 7000лв и опел за 9200лв,щото спирачките на всички изброени дават по-добро чувство за спиране?
  12. Не знам какво толкова се бистрят тея спирачки, при положение, че само в този форум има 3теми (в Акорд раздела) и с по не знам колко страници за ъпгрейд на спирачките. Достатъчно е да напишеш в нета accord cl9 calipers from type r или accord brake upgrade и ще ти излязат стотици теми от форуми в най-различни държави. Попадал съм на теми в английски форуми още от 2008 година, когато тия коли са били чисти нови или почти чисто нови... и хората пак са искали по-добри спирачки. Тук въобще не става въпрос за течности и качество на дискове. Не бях доволен и преди 3 години от спирането, като бях с оригиналните дискове и накладки. Миналата година смених предни дискове, накладки и течност (оем), прегледаха старателно апаратите - колата си спира по същия начин. Тази пролет щях и задни апарати, съпорти,дискове и накладки да сменям, ама предвид обстоятелствата ще остане за догодина. Не очаквам да има внезапно подобрение, предвид че сега нямам грам ръжда по задните дискове, което значи, че апаратите си работят като хората, просто единия тропа по павета. ПП: Досега на абсолютно всяка една кола съм си сменял спирачната течност в даден момент - абсолютно НИКОГА не съм усещал каквато и да е разлика в спирането, нито към по-добро, нито към по-лошо. Може и все да съм случвал на коли, които им е била сменяна относително скоро, знам ли.
  13. Аз доста се чудих преди година какво да правя с тея дискове като ги сменях, бях се наканил на Ате, но и мен ме вкараха във филма с ментетата, отделно ми казаха, че дори да си оригинални много често свирели. Започнах тогава да проучвам другите марки, trw и brembo също имат доста негативни отзиви и се спрях в крайна сметка на blue print. Те реално само комплектоват неща, така разбрах поне де. Мнения за тях основно открих в чужди форуми, най-вече в такива на Лексус. Хората бяха доволни, като цена бяха посредата между евтините и Ате и реших да ги взема. Вече имам към 20 000км с тях, не свирят, не цапат много джантите, не са се изкривили. Доволен съм. Колата си спира (или по-точно не спира) по същия начин като с оригиналните криви дискове, които свалихме.
  14. Все си мисля, че ако оставаха видими следи от работата им, хората щяха да са още по-недоволни. Няма от какво да се притесняваш, още повече след като имаш прилежащите документи. Предполагам се досещаш какъв е риска, който поемат ако нещо стане, а те не са си свършили работата.
  15. Реших да пусна една тема, както да обсъждаме нещо по-приятно след тази кофти зима, така и да обменяме опит. Ситуацията последния месец беше доста динамична, множество изказвания от кой ли не по темата с границите, карантините и т.н. Ние имаме резервирана почивка за началото на юли в Гърция, като първоначално въобще не се свързахме с хотела, тъй като така или иначе всяко решение/наредба бяха предпоследни, никой не знаеше накъде ще тръгнат нещата и решихме, че няма смисъл. Наскоро от самия хотел се свързаха с нас с оферта за ваучери, но докато вземем финално решение се взе решение на ниво ЕС да няма карантиниране на хора, завърнали се конкретно в нашия случай от Гърция и в момента има някакво неловко мълчание от страна на хотела и още не знаем ще ходим ли, ваучерите дали още стоят на дневен ред. При приятели и познати имаше най-различен развой на събитията - от изгаряне с пари, ваучери за бъдещ период до такива, които след 2 седмици заминават на море. Вие как ги виждате нещата, имате ли планове, мислите ли да ги осъществите или засега се отлагат?
×
×
  • Create New...