Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Cap_Slow last won the day on April 15

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

89 Neutral

About Cap_Slow

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

560 profile views
  1. Какво мислите по въпроса 16 годишни оем апарати обслужени с комплект уплътнения vs чисто нови апарати афтърмаркет (TRW). Тук не става въпрос за ъпгрейд на спирачките, по-скоро също мисля, че кривенето на дисковете ми идва от апаратите и не знам дали с едно обслужване ще се оправят. Да уточня, че говоря за предните апарати, задните знам, че не е голям проблем да са афтърмаркет, а и има хора, които са ги сменяли и са забелязали подобрение. За предни обаче почти не открих нищо.
  2. Хора, аз ли съм малоумен или 70% от шофьорите не знаят как да преминават през кръговото на сточна гара или просто са нагли. Моя случай е: Идвам от Сливница и искам да продължа по Данаил Николаев. Съответно на Сливница още хващам най-дясна лента около центъра за спешна помощ, че преди това е бус лента. Съответно вече навлизам в кръговото, лентата в която съм ми позволява да хвана на дясно по Левски или да продължа към Д. Николаев. Стигайки вече до втория изход, който е въпросния Данаил Николаев най-редовно съм избутван от автомобилите в съседната лента и трябва да се навра в бус лентата. Там съм имал най-различни изпълнения, от клаксони и средни пръсти по мой адрес, до брейк чекове и "разпалени" разговори на следващия светофар. Това в случаите, когато се включа в дясната лента. Ако се нацепя в бус лентата няма проблем Реално погледнато в 60% от случаите има хитреци, които на Сливница са в лента 2(ако ги броим от ляво на дясно) и като стигнат до изхода на Д. Николаев секат тези в лентата за направо и на дясно (тези, които на Сливница са били е лента 3), те от своя страна влизат в дясната лента на Д.Николаев и накрая оставам аз в бус лентата. И ако това до някъде е разбираемо, опитват се да избегнат евентуален удар, то ми се е случвало и без причина хората от лентата за направо и на дясно в кръговото, директно да си влязат в дясната лента на булеварда. Двама такива съм ги питал, според тях аз в коя лента трябва да вляза при това положение, единия ме напсува, другия ми каза в бус лентата ПП: ако някой реши да го гледа в Street view, ще види, че колата на Google е в същата ситуация. Една кола на мтел от лентата само за направо хваща изхода, колата на Google съответно се включва в дясната лента, а колата зад нея се включва леко в бус лентата, където в случая има и аварирала кола.
  3. Аз в началото като избирах много се ентусиазирах, че mio mivue си имат някакво приложение, с което уж да си сваляш клипчета директно на телефона. По повод мнението на колегата по-горе да допълня - пълно разочарование е това приложение. Едно на ръка, че е болезнено бавно, второ, че клиповете се свалят в някакво скапано качество. Добре, че разгледах мнения предварително, защото щях да съм силно разочарован ако единствено това беше наклонило везните.
  4. Това с номерата при разминаване вечер е малко по-сложна задача, която не съм сигурен, че видеорегистратор за 100лв може да реши. Ако си харесаш някой модел виж в youtube дали няма нощни клипове с него и сам ще си прецениш. Моя регистратор хич не се справя добре с нощното снимане, а струваше към 260лв. Аз съм се наточил на нещо 4к, но най-вероятно ще е на следващата кола. ПП: виж как се справя един уж доста популярен видеорегистратор, който струва над 400лв. Аз лично не мога да разчета нито един регистрационен номер.
  5. То е ясно, че ще се промени. Не, че някой доброволно ще направи някаква реформа, с която да удари кажи речи половината автомобили в държавата. Просто ще им бъде спуснато. Има и обаче нещо друго, в класацията за най-чист въздух е и Гърция. Там не е като да карат само хибриди, но явно застраховките и данъците на големите двигатели са тесла и си движат с 1.2, 1.4 двигателчета. Това също си казва думата. Вече 3-4 пъти като съм бил в Солун ми прави впечатление колко брутален е трафика, все едно е час пик нон стоп, но масово са коли с по-малки двигатели и доста от тях са сравнително новички и не смърди кой знае колко, на места да не кажа и въобще. Ние тук само ако сменим средностатистическия 6 цилиндров дизел 3 литра за едно 5-8 годишно 1.4-1.6 автомобилче без значение горивото пак ще дръпнем, ама воля няма. В момента разликата между 100 коня бензин Евро 5 и 250 коня Евро 4 дизел е между 150 и 250лв на година според зависи общината. Гражданската и тя да е макс 30лв на година по-евтина. Е кой да кара Голф 1.0тси 2011та, като за същите пари (както за закупуване, така и като разход на 100км) може да кара Е60 530д. Имам чувството, че ние тук заедно с Албания останахме последните места в Европа, където няма проблем да се притежават дърти, мощни и неподдържани коли. Сериозно ви казвам, за една 10минутна обиколка в студентски преди няколко седмици видях повече луксозни седани и лимузини с големи двигатели отколкото по целия път от Калотина до Любляна и обратно.
  6. Cap_Slow

    Избор на кола

    Миналата година търсих кола на майка ми, гледах и четох за автомобилите, за които се чудиш(сивика и ауриса). После пък бях на път да взимам един Джаз за 8 бона. В крайна сметка и взехме една А-класа 1.7 бензин за 6000лв от втората генерация-2006та година. Обслужена, с ремонтиран автоматик, който още е в гаранция. Взехме 4 всесезонни гуми и от тогава само гориво. Доста по-висока е от другите градски автомобили, влизането и излизането са супер удобни. По-скоро имам чувството, че карам миниван, а не градска кола. Висока позиция на стоене, отлична видимост, волана изключително лек, педала на газта и той. Този на спирачката е как да кажа... хем не е толкова твърд и с толкова дълъг ход като на Акорда, но не е и като да се изправяш на колана и при най-лекото натискане. Накратко - изключително балансиран. Всеки път като имам възможност да я покарам се възползвам и ѝ се кефя много. Зимата харчеше 8.6-8.9/100,сега вече пада и до 7.9/100 с климатроник. Смисъл от градска дизелова кола аз не виждам. Ти не си уточнил дали ще се кара основно в града де, може и извън да си я кара, тогава има по-голяма логика. ПП: Разхода на мерцедеса не е в София разбира се.
  7. За съжаление имам доста добра представа за цените на частите, както нови така и втора ръка. След като бултрако ми обявиха 2300лв за 1 брой спирачен апарат, вече нищо не може да ме изуми. Просто се опитвам да гледам по-реалистично на нещата, да търся варианти и от чужбина и ще се учудиш как с малко повече упоритост, може да се намират добри оферти за почти всичко, стига да не си на зор. И колкото повече хора го правят, толкова по-скоро Хонда моргите в България ще се усетят, че не е нормално да си слагат между 100 и 500% надценка на частите.
  8. За мен лично е несериозно да се искат 200лв за 15 годишна част, идваща от кола, на която шанса също да е тръгнала да се скапва не е никак малък. В смисъл, че това е слабо място на модела и би трябвало да е буквално без пари, тъй като положението е гаранция Франция. За справка познавам човек, който си взе скоростна кутия(за модел известен с това, че ги троши често) за 120лв и му я монтираха за 50лв. Не е на Хонда разбира се, но е кола от същите години.
  9. Cap_Slow

    Данък 2019

    https://www.monitor.bg/bg/a/view/gazovata-uredba-vdiga-ekokategorijata-na-kolata-162618 „Така въпреки по-ниския си стандарт за изгорели газове, автомобилите с алтернативни горива ще получават по-високи екокатегории“, обясни пред „Монитор“ Дамян Войновски от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“. Категорията ще се определя при периодичния преглед на автомобилите. Което повдига въпроса, за чий е необходимо да даваме грешни пари на бултрако, да си вадим нови талони и всякакви простотии, а не просто ГТП-то да ни определи еко нормите на всички, което с едни читави газ анализатори би било най-адекватното решение. Голяма полза какво ти пише в талона, като нямаш катализатор и доливаш 5л масло за 10 000км. Няма такива глупендери наистина. Всичко, което се иска е да затегнат годишните технически прегледи и толкова много неща ще си дойдат по местата.
  10. Аз знам за 2 случая, в които човек имаше проблем след зареждане със 100 октана и по-конкретно v power на Шел. Предположенията бяха, че горивото е може би най-доброто на пазара и е разградило някакви наслоявания получили се през годините. Това все пак са единични случаи, имам доста приятели, които си карат на газ и слагат от време на време 100 октана и нямат грижи, но все пак е добре да се има предвид. Аз лично карам с най-евтиното 95 което намеря, но все пак от бензиностанции за които съм събрал позитивни отзиви. Когато няма такива на близо зареждам пак 95 от най-удобната ми от "големите". пп: има такава тема в общия раздел с анкета
  11. В тази връзка, макар и да не е "нашо производство" Great Wall си е на доста народни цени Някой имал ли е щастието да се докосне до някой техен модел за по-дълго време. Преди време най-малкия им модел по спомен се предлагаше за към 15-17 000лв с монтиран ГИ. Аз познавам само един човек, който за кратко имаше един пикап като служебна и я оприличи като най-неприятният автомобил, който е карал някога и каза, че като види колко се е амортизирала за 3 години му става лошо.
  12. Той не една, и 10 да беше качил пак нямаше да е показателно, защото всичко зависи от броя автомобили на съответната марка във въпросната държава. А иначе каквото съм гледал по статистиките, Лексус и Тойота там са лидери. Хонда влиза в топ 10 единствено с ЦР-В. И това да има майстор, в което и село да замръкнеш ей така казано може да звучи супер смешно, ама историята помни някои доста инфарктни моменти по разни екскурзии из Европа, в които наистина повярвай ми, последното нещо, с което искаш да закъсаш например в Призрен или Подгорица с Акорд 8, Леджънд, Лексус какъвто и да е, Тойота Камри и безброй други супер здрави коли според статистиката. И като ти иде по дяволите цялата семейна екскурзия, която ти е била единственото бягство от скучното ежедневие през цялата година голяма полза, че си с еди каква си кола на теория. Наистина не е за подценяване И ТОВА.
  13. Ти просто си имал късмета, а и възможността да си купиш по-здрав Акорд. Ако си мислиш, че това се случва само на пасатите или а4ките и т.н., само си представи колко повече четене из нета и телефонни разговори ще навъртиш за един Акорд, за един Леджънд или пък за един Прелюд. Повярвай ми, всичко което съм сменял по моята кола съм го чакал по 10-15 дена, пристигали са грешни неща и съм чакал правилните по още толкова. В самото начало трябваше да сменя една по-скъпа част по колата, която я търсих и уговарях 5 месеца. Тогава няколкото човека, които са в бизнеса с части втора ръка буквално ме направиха луд, бях стигнал до поръчка на въпросната от Англия. Дори мислех и тема със снимки от чатовете ни да качвам тук, да стане ясно що за стока са, но след като се оправих просто не ми се занимаваше и реших да не се изнервям допълнително.
  14. Е ако погледнем съотношението на Хондите на пътя, още повече пък на новите Хонди. Нормално е да му е такава статистиката. Ако някой иска може да врътне един телефон на най-оборотния сервиз за Хонди в София, ако му вдигнат дори едва ли ще има свободен час за този месец. Другият пък популярен майстор в другия край на България ноември беше казал, че записва за януари часове. Всичкото това сигурно, защото са най-здравите коли на земята Няма как от такива изказвания да си вадим заключения. За добрите сервизи се чака много, защото са малко по принцип. Човека от пътната помощ примерно може да речем в България никога да не е качвал Леджънд, това ще рече ли, че е най-здравата кола в класа си, при положения, че има максимум 50-60 такива коли тук сравнено с 10 000 БМВ-та 5-серия и още толкова Е-класи и А6ци.
  15. Моя Hankook Ventus Prime 3 XL бучи между 50 и 55км/ч. Иначе ми изпадна на доста добра цена, по-евтино и от всички сайтове за онлайн продажби и затова не съжалявам много. Иначе следващите ми гуми мисля да са Nexen. И летни и зимни.
×