Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Cap_Slow last won the day on Юли 11

Cap_Slow had the most liked content!

Обществена Репутация

31 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

224 профилни разглеждания
  1. Здравей, да се включа и аз с една 4л. туба от това - https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Сметката гледам излиза 48,52лв, ще преведа направо 49лв.
  2. Колко масло събира к24а3

    Значи аз съм съгласен, че това със смученето на този остатък няма кой да се занимава да ти го прави в сервиз. Ако са твои хора или предварително се разбереш, може да ти дадат 10-15мин да си правиш каквото искаш под колата, но дотам. Това, с което не съм съгласен е, при положение че навсякъде където съм гледал DIY клипове как да си смениш маслото (защото бях решил сам да си го сменя) да казват, че се изчаква 10-15мин след като отвъртят пробката, а бай х*й тук да ми смени маслото и филтрите общо за 16мин, след това да събере половин литър по-малко ново масло от необходимото и накрая да е нагъл. Имало още 2 коли чакали след мене... все едно ме вълнува това нещо. Представям си ако чакаха 10 коли, сигурно нямаше и да го смени, а щеше само да долее ако има нужда. А тези кенефи струват 3000лв, ама в Америка ударени. По тази логика в Англия струват 1600лв. В България обаче, където живеем повечето пишещи в този форум струват 10 000лв, а тези пари средностатистическия българин трудно ги изкарва за 1 година, а за колко успява да ги спести е съвсем отделен въпрос. В тази връзка не виждам каква е толкова драмата, че някой иска да си гледа колата една идея по-съвестно и съответно да не е доволен, когато си плаща за някаква услуга и тя не е изпълнена качествено. Още повече, че смяната на масло е нещо, което се прави 1-2 пъти в годината и за този двигател е може би най-важното нещо. Аз поне не се сещам за нещо, което в дългосрочен план да съсипе този двигател, освен кофти масло, несмяната на такова, смяната му през твърде дълги интервали или всички тези неща взети заедно.
  3. Колко масло събира к24а3

    Има и по-зле Поне на някои места чакат 15-20мин преди да завият пробката. Аз последно като сменях масло при Слави колата стоя сигурно над 30минути на подемника и накрая събра 4.5л общо. Последната ми смяна обаче нещо бързах и нямаше часове при него, та сменях на друго място. Оставих си маслото и филтрите и докато разбера къде и на кого трябва да платя, връщам се (не са минали и 5мин) и нашия човек вече стегнал пробката отдолу, сложил масления филтър и вече почти е сложил въздушния и ще сипва маслото. Успя 4л масло да ми сипе общо. Разменихме си няколко реплики, като накрая ми каза сам да си сменям маслото, щом държа толкова много да се източва и че в сервиз нямало кой да го чака толкова много.
  4. Може ли една снимка когато е удобно, да видя къде е крушката за жабката, защото преди малко се убих да я търся и никъде не видях - нито крушка, нито място за такава (ако евентуално някога е сваляна). За бутона ще проверя как стои въпроса, дано го накарам да светне
  5. Жабката със сигурност не е сред големите в класа, но нещо друго забелязах днес. Реших да проверя кога ми изтича прегледа и гражданската и тъй като колата я паркирам в подземен паркинг и е доста тъмно - в жабката няма лампа Може би нещата са измислени така, изначално самата жабка не събира толкова много неща, че в последствие евентуално да ти е трудно да ги откриеш в тъмното. ПП: И като стана въпрос за осветление, това е първата кола, в която виждам бутона за аварийните да няма подсветка (вечер като си запалил фаровете). Управлението на волана също няма, което в началото докато свиквах с колата си беше проблем, най-вече при пускане и регулиране на автопилота.
  6. Вчера забелязах, че на задните седалки отстрани във вратите няма въобще обособено място, където да си сложиш вода, чадър или нещо такова На предната ми кола вярно, че това място беше по-малко отколкото е в предните врати, ама поне една малка водичка се събираше там. Трябва да спра да сядам отзад, че много минуси се събраха
  7. То пък защото нещата, които директно ползваш са цветя и рози Хронично скърцащ педал на съединителя. Абсолютно неадекватни за по-агресивно извънградско каране спирачки и хронично кривене на предните дискове, комбинирано с клеясване на и без друго смешно малките задни дискове и апарати. Проблем с потенциометъра на газта, който дори и когато функционира при натиснат на 50% педал не подава 50% газ или поне не винаги Говорим за трите педала, които се ползват ежедневно И така и така говорим за духалки, предните пък не могат да се спират, което направо ме втрещи като го осъзнах.
  8. Аз отговорих на колегата DAN_DAN, може би трябваше да го цитирам. Както и да е, ако някой има задна духалка на 7ма ген нека ѝ направи една снимка. Колегата казва, че е имал, но явно вече не притежава колата, а аз докато не го видя с очите си това не го вярвам
  9. Аз разгледах доста снимки в интернет, включително и 3 обяви в карс - два дизела и едно 2.4, всичките екзекютив и всичките фейслифт - никое нямаше задна духалка. Освен това да е било някаква опция или не знам. Или да се е предлагало само за отделни пазари.
  10. Моята е Executive и няма.
  11. Аз след първоначалните перипети със запазването за час също съм много доволен. Извършиха 2 ремонта, единия сравнително сериозен и съм много доволен както от отношението, така и от крайния резултат. На всичкото отгоре и ми взеха по-малко пари от друг човек, който бях питал за единия ремонт, а онзи в прав текст си ми каза, че такъв Акорд не му е влизал в сервиза за нещо различно от смяна на масло Разбира се той нямаше нищо против за 350лв да се понаучи малко върху колата ми. Единственото, което и към днешна дата не намирам за приемливо е записването за час. Говорим за нещо от сорта на смяна на масло най-рано след 10 дни, ако искаш да е в събота, трябва да е след 3 седмици примерно. Хората обаче нямат вина, че повечето им "конкуренти" са масово некомпетентни, наглеци и печелбари. Понякога и трите взети заедно, така че ще си чакаме. Дано и за вбъдеще нещата останат така. ПП: Само един пример ще дам, бях в Бултрако за диагностика. Уж откриха проблема, поръчахме частта и след 2 седмици отивам да я сменят, ама се оказало, че тази част си била здрава, другаде бил проблема. Пак трябвало да чакаме 2 седмици доставка и пак да им оставя 50% капаро. Ядосах се и си тръгнах. Бяха ми загубили сумати време и 40лв за таксита. Звъннах на Слави, каза че ако днес поръчаме частта, ще дойде за 8-10 дни максимум. Не ми искаше и никакво капаро. Разбира се, частта отново беше оригинална. На 12ия ден от този разговор бях с решен проблем.
  12. Добавям още един минус, който наскоро открих. В по-горещи дни, когато и отзад се возят хора, за да и на тях да им е хладно, трябва да пускам климатроника на 3та степен поне (вентилатора), като разбира се при това положение на хората отпред пък им става неприятно. Една духалка за задните седалки нямаше да е никак излишна. Такива мисля, че последно в Голф 4 нямаше, всички следващи голфове имат, но японците са решили, че в топ модела им за въпросните години това е "излишна екстра"...
  13. Съвети за покупка на Акорд

    Аз само искам да спомена, че в темата за тунинг имаше дино графика на 2.4АТ и колата беше дала резултат 158 коня на колела. Та със сигурност не е някоя бегачка и не мисля, че ръчната скоростна кутия може да се яви "тегава". Все пак всеки си преценя, но за мен лимита за ръчна ск. кутия е доста над 190к.с. Още повече, че Акорда си е атмосферен, виж ако го турбинираш и стане 350-400к.с.... може и да е тегав за каране със ръчна кутия, но аз лично не само, че не намирам проблеми с кутията, а дори обратното - толкова е прецизна, че ми доставя удоволствие да я използвам. Откакто съм с тази кола използвам и моторната спирачка в пъти повече, именно защото кутията е адски удобна. Да не съм тотално офтопик, при мен разхода градско в София зимата, каране по 4км на ден в посока беше 13.5-14/100. Прехода ми беше основно по малки странични улички с 10мин висяне по задръстванията на К.Величков. На магистралата с ограниченията или малко под тях ми харчи между 7.3 и 7.8. С бензин от Словения успях да постигна и разход 7.01/100. Извънградско по второстепенни пътища никога не съм засичал.
  14. Можеш ли да постнеш линк на тези, които ти си взел, защото тези които намирам в ибей чисто структурно изглеждат по-различни от останалите и ме съмнява дали ще паснат. Отделен въпрос е, че реално тези hardrace са 12лв по-скъпи от japspeed или тези които колегата си е взел, та не знам колко по-хубави могат да бъдат. Ти колко километра си минал засега с тях? ПП: Сега видях - 74 паунда доставка... Ама пък ако толкова си струват, евентуално може да ги пробвам.
  15. 8-ма генерация Акорд

    Аз наистина нямам обяснение защо толкова се вдига разхода на 2.2 дизела над 130. Не за пръв път срещам подобно мнение, че на магистрала ако се кара колата с максималната разрешена разхода бил 7/100. Наскоро се запознах с едно момче, което има такава и го попитах това за разхода и той ми каза същото, че до 120-130 колата си харчела съвсем нормално, но над тези скорости доста му се вдигал разхода. И не мога да си обясня защо, нито колата е супер тежка, 4 цилиндъра, 150к.с. 6 скорости, супер стандартна комбинация, при която други модели дават по-нисък разход при такива скорости. Предишната ми кола беше дизел 2.0, 110к.с., седан, само че 19 годишен и с 5 скорости. Стараейки се да поддържам 130-140 ми даваше 6.5-6.8, в случаите когато се опитвах да поддържам 150 на магистралата разхода винаги беше 7.5/100. Имайте предвид, че със 150 беше на 3000 оборота тази кола. Не знам Акорда на какви обороти е при 140км/ч.
×