Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    144
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Cap_Slow last won the day on Юли 11 2018

Cap_Slow had the most liked content!

Обществена Репутация

70 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

412 профилни разглеждания
  1. Като динамика и откъм автоматик ще отстъпва на 3-литрово БМВ от същите години. Като разход на бензин също. Ще ти е малко по-шумно над 120км/ч, въпреки че 8ма ген е доста по-напред в това отношение (особено сравнено със 7ма генерация). Веднъж го правихме този тест, качваме се в моята и караме, качваме се в една 8ма ген 2.0 и така 3 пъти. Определено се усеща разликата. Шанса да ти харчи масло е какъвто е шанса и М54 да ти харча масло според мен, предполагам ме разбираш Откъм надеждност може да видиш няколко теми по-надолу какво е положението. Кажи речи здравината и надеждността са останали в доброто старо време. Не, че е някаква трошка, просто не е нещо повече от конкурентите си в този ценови диапазон. Малко е деликатен момента с частите, както втора ръка така и с нови. Хората, които основно се занимават с марката обичат все ОЕМ варианти да предлагат (което не е лошо), но да се изкарва, че едва ли не колата ти ще се счупи на 2 ако слагаш афтърмаркет части започва да ми идва малко в повече, предвид че 2 други марки коли съм поддържал, в които цифром и словом съм сложил 1 (една) оригинална част. Като всяко нещо си има плюсове и минуси. Недей много да слушаш какво ти казват хората, в това число и мен. Аз обичам сам да си изграждам мнение, затова и се метнах на марката въпреки цената от 11к за 14 годишен автомобил, въпреки думите на някои хора, че е по-трудно като няма под път над път майстори, които да им разбират. Други пък ми обясняваха, че вече сме в 21ви век и проблема с частите са приказки на дървени философи, ама е факт, че досега всичко каквото ми е трябвало от бултрако съм го чакал по 12-14 дена, а час за сервиза си запазвам за по над 2 седмици напред само, за да ми е мирна главата... Аз за себе си знам вече дали ще имам друга Хонда в България, ако и ти се хванеш на хорото ще го узнаеш сам за себе си. Успех в търсенето
  2. 2-3 пъти ми се е случвало да зареждам догоре почти веднага след светване на лампата (на път към бензиностанция). Догоре все е било 52-53 литра.
  3. Мда, цената е доста добра. Аз засега съм го намерил на 321лв.
  4. В бултрако въобще не съм си правил труда да питам. Цената в coxmpoarts я знам - 500лв без доставката. Алтернативите са в диапазона 220-330лв. Ако мислех да притежавам колата поне още 2 години, този въпрос нямаше да стои на дневен ред.
  5. Здравейте колеги, последно време усещам, че съединителя не е каквото трябва. Не ми харесва как отделя на първа с малко газ, на втора с ниска скорост и на при потегляне на нагорнище. Не е започнал да приплъзва все още, но искам да сондирам малко мнения и да съм подготвен. Още повече, че е много вероятно лятото да навъртя 5000км в чужбина и със сигурност няма да искам да пътувам с такъв съединител. Почетох малко из английските форуми, хората основно съветват ОЕМ и Aisin. Някой може да ли да сподели впечатления относно афтърмаркет вариантите, които поне на БГ пазара за Ashika, Aisin и Luk. OEM съединителя не ми е оферта, тъй като е почти двойно по-скъп, а не планирам да притежавам колата още дълго, което обезсмисля да правя такава инвестиция поне според мен. Ще съм благодарен на отзиви, както на марка така и на търговец от който е взета. В момента ги гледам в аутодок.
  6. Cap_Slow

    Къде зареждате бензин?

    От Круиза имаше няколко колеги от БМВ форума, които изреваха от дюзи, ама на по-новички бензини директно впръскване. Единия поне беше изчислил, че почти е избил смяната на дюзите с разликата в цената. Аз последните 2 резервоара тествам малко шано бензиностанции на по 1.85 литъра. Разлика не откривам.
  7. Привет, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro Canada 5w30 SS - 1х 4л. туба  Стойност на поръчката: 25,96*0,95*1,9675 = 48,52лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* *адреса ще бъде същия, но другата седмица ще видя кой може да го получи и ако има промяна в получателя, ще ти пусна на ЛС.
  8. Имам го това скърцане от някъде 2 месеца, казаха ми че тук нямало какво да се смазва като при съединителя и евентуално трябва да се подмени цялата система. При мен в началото скърцаше само при натискане, после само при отпускане на педала, а в момента и при натискане и при отпускане. От студа сега се надявам малко да изчезне, но като цяло съм се примирил вече.
  9. От известно време наблюдавам много особен симптом. Чува се някакъв звук наподобяващ когато примерно е валяло и не си карал колата 2-3 дни и дисковете са ръждясали, при потегляне се чува един звук. Та това нещо се случва в 9 от 10 случая максимум 10 секунди след потегляне, но не при самото потегляне нали.Тръгвам и след 5-10 секунди се чува, понякога доста осезаемо и това е. Не е нещо повтарящо се, чува се веднъж и това е. На другия ден пак. Това в сервиз ме съмнява да го хванат, а малко започва да ме притеснява
  10. Аз в графата Поддръжка и Ремонти за 13 месеца съм дал 3700лв. Все пак обаче близо 1000лв са за гуми, които би трябвало да изкарат поне 4 години. Има 500лв за парктроник и xcarlink.
  11. Вдъхновена от няколко други форума, които чета/четях реших и тук да пусна една такава тема. Има подобна в раздела - "Всичко за Акорд 7ма ген", но там и доста други неща, отделно самата тема е станала доста голяма и реално само първата страница според мен би била от помощ на някой, който иска да добие някаква обща представа за модела. Тук ако се събира информация само за ремонти и/или обслужвания, човек може с един преглед да види по-характерните ремонти и да прецени на кой двигател например да се спре. Друг пък може да я използва, за да излее мъката си, че ако каже на жена си колко пари е дал за колата, може да не го засечем повече във форума Съвсем наскоро стана една година и 17 000км откакто имам моя Акорд и това също ме подсети да си направя една равносметка. - 3 смени на маслото - Подмяна на маслото на скоростите и хидравликата - Реглаж клапани - Горна помпа на съединителя - Предни дискове с ПроКът машина - Ремонт на моторчето на шофьорското стъкло - Ново(старо) моторче на шофьорското стъкло след неуспешния ремонт преди това - Задни носачи - TPS сензор - Нов акумулатор Тотала на тези неща без маслата, които са си реално поддръжка и малко или много е въпрос на личен избор дали(маслото на ск.кутия) и на какъв интервал ще ги смениш, ми е 1605лв. Надявам се през следващата година повече да слуша количката, че ако продължава в същия дух и може и преживеем тежка раздяла Като добавя 2та комплекта гуми + глезотиите които навзех, за да си слушам музика през флашка, да имам заден парктроник и да боядисам няколко одраскани елемента сумата набъбва дотолкова, че дори не искам да я пиша Като цяло това го отдавам на факта, че колата реално си беше нов внос и не понесе много добре българската пътна действителност, а и някои от проблемите според мен бяха леко замаскирани, тъй като лъснаха малко след като взех колата.
  12. И мен вчера ме предаде акумулатора. Даваше индикации предните 2-3 дни, но си мислех че уикенда като покарам извънградско ще се нормализират нещата. За съжаление в бързината тръгнах към един магазин за акумулатори, откъдето и преди съм пазарувал и на място установих, че не предлагат yuasa, а предвид че имахме планове и закъснявахме се съгласих на наличното - Банер 45ah и 390А пусков ток. Стария беше някаква незнайна марка и 330А стартов. 105лв ми струваше с връщането на стария. Имаха и някакъв неизвестен 45ah и 400А пусков за 75лв, но ме достраша него да взема
  13. Cap_Slow

    Къде зареждате бензин?

    Аз да си ъпдейтна малко темата. Нали писах, че след толкова зареждания без проблем от ЕКО, след последното зареждане колата взе леко да придърпва при потегляне. Ами оказа се, че датчика за позиция на педала на газта и тръгнал да дава фира и го подмених онзи ден след като таблото светна като коледна елха. После прочетох, че такова придърпване и сред първите симптоми и явно е съвпаднало със зареждането ми там.
  14. Ако си миеш колата на някаква автомивка на магистралата или някой град след планинско каране има някакъв шанс така да си ги изкривил, и пак нали трябва веднага почти след карането да си отишъл да я миеш и веднага да са я вкарали колата. Реално погледнато дискове да се кривят от темп. разлика е доста голяма рядкост, от автомивка още повече. Далеч по-реално е след няколко сериозни спирания да минеш през локва и така да ги скапеш. И пак това е доста рядък случай. Сигурно в 8 от 10 случая се касае до части менте и/или неправилен монтаж. Имаше един колега две години кривил предни дискове, щото задните му не държали грам и от там колата спирала почти на 100% само с предните, а е ходил на 2-3 места да му раздвижват задните апарати. Според мен иди някъде другаде да погледнат какво е положението със спирачките. Съмнява ме всички части, които си сложил досега да са менте.
  15. Аз също имам проблем с меренето на нивото на масло малко след като двигателя е угасен. Наистина щеката стои като изцапана или как се изрази някой по горе и не мога да определя с точност нивото. Като я оставя вечерта, на другия ден сутринта всичко си е точно. Може и аз да съм малоумен нещо.
×