Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Cap_Slow last won the day on August 9

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

96 Neutral

About Cap_Slow

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

666 profile views
  1. Леджънд-а си е един от най-екзотичните избори в този клас. Ако не ме лъже паметта, доскоро тук във форума се продаваше такъв с фактури за над 3 бона за ремонти и поддръжка, а и едва ли човека е оправил абсолютно всичко и тогава я е пуснал за продан. Колкото и гледан автомобил да си намериш, ако го вземеш на 200к и му врътнеш едни 120 000км за 5 години ще е болка за обслужване. Смятам го така, защото на колегата му е важно да е тихо на магистрала. Ако се качва 3 пъти в годината на магистрала, едва ли тишината в купето ще му е фактор. Реално погледнато по един Акорд си отиват 800-1000лв на година при по-сериозен пробег, представям си по Леджънд. Съвсем отделен въпрос е човека дали има при кого да я води тази кола. Забелязал съм, че много неща се опитва да си оправя сам, за което евала, но това може и да е подбудено от факта, че няма читави майстори за марката около него. Ако случи на по-трошлив Леджънд и типичен "специалист", който работи на принципа проба-грешка много бързо може стане грозна ситуацията. Ако говорим и за части, освен ОЕМ на безумни цени, масово имаш 2-3 афтърмаркет опции и 2 автоморги в България, които може да имат някакви части за теб (които също продават на космически цени). Като заключение, аз лично не бих препоръчал с лека ръка на някой да си вземе 10+ годишен Леджънд в българската действителност. Аз този модел го чувствам като подходящ за някой заклет фен не само на марката, но и на самия модел и някой, на който няма да му трепне окото когато нещо се счупи да си остави колата някъде и да му го сменят с ново ОЕМ. Това пак казвам ми е личното усещане за този модел.
  2. Ами например N20B20 двигателя на БМВ с 8 степенен ZF. От тия години (2013--) ВАГ горе долу са си решили проблема с екстремния харч на масло, там също има 2ка турбо комбинирана с 8 степенен zf.
  3. Според мен никоя от тези три коли не е типичен представител на групата "motorway cruiser". Сравнени обаче с Акорди като нашите ще са доста добре, въпреки че маздата я плюят яко точно на тема nvh. Аз си свалих данни за нива на шум от ей този сайт и си ги осредних в ексел за конкретни модели, които ме интересуват, за да добия някаква груба представа. https://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html Аз от тези три автомобила съм имал най-голям досег с Акорд 8, след това с Мазда 6, а с пежото нулев. Маздата бях изумен с колко съсипан интериор беше, а се караше от чисто нова от един човек само (един от директорите на фирмата). Когато се качих в нея беше на 4 години и 75 000км. За справка Акорда, който най-често съм карал и съм се возил е на 5 години и 100к км и дори и към днешна дата е осезаемо по-запазен от маздата през 2018та. Аз ако сега трябваше да избирам от тези три автомобила конкретно - - > Акорд 8. Ако някой от трите двигателя те устройва като комбинация динамика/разход/поддръжка действай. Маздата според мен ще е по-тегава за поддръжка, а аз пежо повече не мисля да повторя. Мен лично това, което ме отказва от Акорд 8, е че тези години и за тези пари може да си вземеш 2.0 турбо 8АТ, което прави 100 за под 6 сек и ако се кара леко да връща 5,5/100. 2.4 в купето на 8ма ген как и да го караш не го виждам да падне под 6,8, а колкото и газ му даваш е над 8 сек до 100. Плюс това е и доста предразположен към харч на масло, така че не виждам основание за покупка. Който го устройва 2ката бензин като вървеж, там поне разхода е една идея по-адекватен като за кола 2015та година, а и гледам и от полуоски не се оплакват толкова хората, за разлика от 2.4.
  4. Нещата в този аспект малко са се променили, особено по-известните сервизи понякога взимат по-скъпо и от официалните. Сещам се за един бмв такъв и може би най-известния вагаджийски - дас ауто, който даже по едно време лъжеше, че е официален сервиз на ваг в България... там ако видите какви пари се дават, лошо ще ви стане, но това си е малко офтопик в случая
  5. Да си повдигна малко темата, тъй като съвсем скоро стават 2 години от както закупих моят Акорд, положението за 2019та е: 2 броя крушки D2S + слагане на едно липсващо уплътнение на фара - 90лв Подмяна на спирачна и хидравлична течност - 150лв Ремонт на единия актуатор за заключване - 90лв Термостат (температурата започна да пада при спускане) - 160лв Съединител Айсин - 570лв с труда Дискове и накладки Blue Print - 200лв с труда Тотала е 1350лв, като задни апарати+съпорти+дискове и накладки също са за смяна (500лв поне), но това мисля да го отложа до пролетта. Пробега ми за този период е 24 000км.
  6. При мен след смяна на съединител, вибрациите почти изчезнаха, а в редките случаи когато се усещат, са поне 2-3 пъти по-слабо изявени и напрактика почти незабележими. Някой има ли идея какво се сваля/разглобява при смяна на съединител, че явно там е разковничето при мен
  7. Здравей За мен моля следното: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1х1L Стойност на поръчката: (18,95 + 4,95)*0,95*1,9675 = 44,67лв Начин на плащане: - Парите мисля да пусна през онлайн банкирането на Булбанк, ако е проблем пиши ми моля те на ЛС да се разберем, че вече въобще нямам Пиреос на удобно място, за да направя превода както преди. Начин на получаване: - чрез Куриер* на Софийския адрес Ще ти пусна направо едно ЛС да уточним метода на плащане и адреса. Иначе много са ми намалили маслото, не знам на какво дължим честта. Дано не са ударили в качеството
  8. Аз съм писал, че ходих в бултрако, но някой може и да разтълкува мнението ми като да се отнася и за Слави, затова уточнявам, че действието се разви в сервиза на бултрако на ботевградско. От тогава съм бил там само веднъж и то по принуда, че случайно имаха налична частта, която ми трябваше и реших направо при тях да правя колата. Иначе смело бих пропуснал.
  9. На мен ми казаха, че втулките били здрави, но целия механизъм се бил износил. Стори ми се доста странно, но звуците които се чуваха при натискане на педала наистина бяха тревожни и им повярвах. Оставих им 120лв капаро и половин месец чакахме механизма да дойде. След като дойде и я вкараха за смяна и ми се обадиха след 1 час, че проблема бил в помпата, но я нямали налична... Реално на хубавците им дадох 30-40лв за диагностики, сглобявания, разглобявания, 50лв таксита и поне 20лв бензин. Мислех си да им вдигна един скандал, но имах и други нещата на главата. Да не споменавам, че дори се опитаха да поставят под въпрос връщането на капарото, нямали били такава практика...
  10. Защото освен скърцането се чуваше някакво покъртително щракане/пукане и по едно време мислех, че буквално е възможно педала да се счупи Бях ходил тогава и до бултрако, които ми казаха, че май не са били свидетели на чак толкова силно изявен проблем и дори след диагностика, установиха, че проблема идва от механизма на съединителя (което в последствие не се оказа така, но както и да е). В крайна сметка и бултрако и Слави установиха, че проблема идва от помпата и я смених. Може би и в последните седмици и аз не ѝ бях помогнал, пръскайки с какво ли не, от вд40 до силиконова грес, само и само да има няколко дни тишина. В последните ѝ дни живот изкарваше максимум 3-4 дни преди да се разкърца пак.
  11. При мен със затоплянето на времето ми изчезна скърцането откъм педала на спирачката, но се завърна скърцането откъм педала на съединителя. Горна помпа сменяна с ОЕМ такава преди малко над година и 20 000км... пак ще влизам във филма с гресиране, пръскане и не знам си какво. Не го намирам за сериозно това.
  12. Дори в момента може да се възползвате от уникалната възможност да си закупите 10 годишен Акорд 2.4 за скромната сума от 26 000лв от бултрако
  13. Тъй като от скоро следя и Киа форума, но без регистрация ще използвам тази тема да ти честитя новата придобивка, макар и да си писал, че ще дойде след 3-4 месеца. Любопитно ми е, предвид че модела е относително нов, от Киа бяха ли склонни да направят коментар на цената или да ти предложат нещо безплатно от сорта на каско или обслужване за първата година? Също така мисля, че и други колеги биха прочели с удоволствие някакви лични впечатления по-нататък във времето, защото предвид цената и цялостното позитивно мнение на автомобилните журналисти досега, според мен този модел ще се продава добре в България. Ако не ти се пишат различни мнения и в двата форума, може и по един копи пейст тук Още веднъж честито и със здраве да си я караш когато пристигне!
  14. Културата е проблем, липсата на адекватни глоби и тяхното събиране - още по-голям проблем, защото само така може да се създаде култура, която изначално я е нямало. Правят се някакви жалки опити и да си кажа честно, ефект ИМА макар и не какъвто ми се иска. Последните почти 2 години много рязко намаляха гъзарите, които летят с 200+ на магистралата. Последните 7 години имам може би около 60 000км на АМ Тракия и това го забелязвам сериозно. Имаше периоди, в които карайки почти навсякъде със 140км/ч ме изпреварваха най-редовно, а понякога така че все едно бях спрял. Сега ако сложа автопилота на 140км/ч ще ме изпреварят максимум 15-20 коли до отбивката за АМ Марица и никоя от тях с 200+. След няколкото репортажа за карането в аварийната лента бих казал, че и това вече има ефект. Съвсем наскоро попаднах в леко задръстване (15-20мин) и в аварийната лента се мушнаха макс 8-10 коли, а преди 2 години щеше и тя да е задръстена. В София обаче положението е трагично. Там контрола явно е много по-труден и решението е камери, много камери и за всичко. Забранени маневри, продължаване в дадена посока от грешна лента, каране в бус лентите, каране по релсите, минаване на червено, задръстване на кръстовища (като на клипа от темата)... всичко това е ежедневие и се случва във всяка една секунда, като естествено сутрин и вечер положението е повече от трагично. И ако преди 5-6 години това си го позволяваха хората с "тузарски" коли и такива с някакви служебни (уж по работа все бързат), в момента си го позволява кой ли не. От съвсем нормално изглеждащи хора на средна възраст, майки с деца на задната седалка до бесни тинейджъри, перхидролени пикли и хора на 60+ години. Градът нито ще става по-голям, ремонтираха много от проблемните участъци без да ги разширят, все повече и повече хора идват тук да учат, съвсем нормално след това остават да работят и живеят. Просто няма как да продължава така до безкрай. Ако няма да се разширяват пътищата, трябва да си мисли в посока оптимизирани на градския транспорт и велоалеи. В момента трамваите и автобусите висят зад автомобилите по задръстванията, а да караш колело в столицата за мен е бавна, но сигурна смърт (това го казвам като човек, който в друга държава си ходеше с колело на работа всеки ден).
  15. Този модел за съжаление никога не се е продавал в България (май и въобще в Европа не се е продавал), така че шансът за гаранция е нулев. Ако въобще решиш да продължиш с този автомобил, питай го откъде е внос и ако е от щатите да ти даде вин да си провериш какъв ѝ е случая - блъскана ли е или е наводнявана. Може и внос от Япония да е, но предвид ниския пробег си мисля, че ще е някоя блъсната от щатите.
×
×
  • Create New...