Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

103 профилни разглеждания
  1. То оставаше и когато си на къси, да ти ги гаси и пали когато искаш да премигнеш на някой Въпроса е, че повечето които са с ксенон, не искат да го включват по 2-3-4 пъти на ден, защото първо смяната е тегава, второ една читава крушка е 50-80лв и се монтират ДРЛ модули, които ти палят дългите на някакъв процент. Аз също съм така, но съм се примирил, че в редките случаи в които премигвам на някой, ще ми се пускат и късите. Реално погледнато, най-често поне на мен ми се налага да премигна на някой заспал в лявата лента на магистралата, а там винаги си карам на къси, тъй че лично за мен драмата не е голяма. Разбира се на който му се занимава му пожелавам успех в начинанието. Човека който ми слага ДРЛ модула ми каза, че не се наема да прави подобни изпълнения. В една тема за тези модули имаше човек, който каза че модула му бил smart DRL и там си имало код, в който като премигнеш пускал 2 бързи светкавици и една бавна с дългите. Беше дал и линк към сайта от който си го е купил, аз им писах на хората и те ми казаха, че щом светкавицата е направена заводски да пуска къси и дълги при премигване, няма как техния модул да го промени това.
  2. Предвид, че този "мод" е популярен от вече близо десетилетие и са го направили стотици, ако не и хиляди хора по света, мисля, че все някой щеше да се оплаче от прекомерна смяна на тампони или каквото и да било по окачването. Тъй като чета и други форуми, хората след като засилят колите си също слагат апарати от същия модел, но по-голям двигател или афтърмаркет спортни, никъде не съм прочел някой да се оплаче от такива странични ефекти. На теория може и да си прав, има логика тези неща които описваш да се случват, но на практика не мисля, че влияят толкова много, че това да доведе до прекомерно износване на елементи от окачването или по каквото и да е по автомобила.
  3. Колега, ти хубаво си решил да заложиш на тях, но ако намериш повече от 2 пиши тук и ние да си вземем. Аз съм се обадил на всеки човек, който знам че има повечко Хонди на части в България, намерих само апарати от Леджънд. Пробвах в един-два английски сайта, в които преди съм намирал части 2ра ръка и там няма, пробвах в ибей, имам и няколко познати в Англия, които провериха моргите около градовете, в които живеят - резултата е 0 апарата намерени. В момента съм прехвърлил търсенето на друг континент Прилагам линк, в който има такива апарати за Тайп Р, но не са ОЕМ и съм разколебан дали ще си струва. https://chastite.com/spirachen-aparat-honda-accord-mk-vii-cg-ck-2.2-type-r-sedan-d10028c10127.html
  4. А колеги, как мислете дали ще си струва да се пробва с алтернативни спирачни апарати за Акорд 6 Type R. Намирам апарати на Nipparts и Brembo на цени от около 600лв за комплект. Пробвах и в бултрако, където цената е 2 024лв за комплект (пиша го и словом - две хиляди и двадесет и четири лева), някой да не помисли, че съм се объркал при изписването на цифрата.
  5. Волана дърпа на ляво и дясно

    Ами машината на която се прави на външен вид е като всяка друга, но има нещо като вал или как да кажа, повърхност върху която се върти гумата. Преди самия процес се мие гумата, изчиства се от камъчета влезнали между грайферите и след това се подсушава. След като се завърти показва освен колко грама са необходими за баланса, колко нютона дърпане има и накъде. Междувременно ти минават главините с телена четка или нещо подобно и ти ги боядисват със спрей. Накрая гумите се помпят спрямо това, което пише на табелката на вратата, а не на 3 атмосфери и да ти изпадат зъбите. Човека работи в Обеля, отзиви за него има в почти всеки форум. Ако се затрудняваш с намирането му може ми пишеш на лс, да не излезе, че му правя реклама, но човека реално си я заслужава. Абсолютен перфекционист.
  6. Волана дърпа на ляво и дясно

    сАз да си добавя към първото мнение в темата. Това увличане по неравностите си го има, но имах и доста сериозно дърпане в дясно и с двата нови комплекта гуми. Отидох на динамичен баланс на гумите, където машината отчита и дали гумата дърпа настрани и колко, след което посочва коя гума къде да се сложи, за да изчезне това дърпане или поне да е минимално. След баланса положението е супер. Препоръчвам на всеки да инвестира 25лв в това нещо, преди да се вкарва в други филми.
  7. Е супер значи, още по-лесно. Благодаря!
  8. Вдъхновен от темата за копчетата на волана, да попитам има ли как да се направи и за копчетата за подгрев на седалките? Потърсих в алиескпрес, но не намерих.
  9. Допуснал съм някаква грешка при изчислението, така че сумата трябвата да е 65,05лв. Парите ще бъдат преведени утре сутринта, като от предишните теми видях, че на основание на плащането трябва да си напиша ник-а във форума. Поздрави!
  10. Аз също бих искал да се включа с 4л и 2 по 1л - 22,90 + 2x5,95 = 34,8x1,9675=68,47. С 5% отстъпка - 63,47лв https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Само не знам дали утре ще намеря работеща банка да пусна парите. Ако бързате може да пуснете поръчката, аз ще се включва в следващата.
  11. При последното ми обаждане разбрах, че сервиза е започнал процес по разширяване, който трябва да приключи до края на годината. Искрено се надявам след като това се случи, от новата година да се увеличи капацитета и да може да се вреждаме по-често.
  12. Избор на накладки и дискове

    Преди време един познат ми каза, че на базата на 20 служебни автомобила, всеки от които върти по 30-40к км на година са стигнали до заключението, че съотношението цена/качество е най-добро на оригиналните дискове. Ставаше въпрос за някакъв Хюндай, не помня модела. В началото пробвали с какви ли не афтърмаркет дискове и то от сериозни доставчици, масово ги изкривили до 10к км, имали един рекордьор, който изкарал 12к км. И предвид, че тия коли изкарват парите на фирмата и не е оферта през месец да се ходи на стругар и постоянно да се виси по майстори започнали да слагат оригинални дискове и накладки и изкарвали по почти 2 години. Уточнявам, че примерно за частите по окачването и афтърмаркетите изкарвали доста, та там не били много на оферта. От него знам, че и Мишелин карала най-много километри преди окончателно да изгуби качествaтa си, та всичките им коли са и с мишелинки ПП: Личния ми опит с афтърмаркет дискове е на предишната ми кола, където на 10к км се разсвириха, после някак това се оправи, но на 15к започанаха да тресат и на 25к бяха за кофата. След това сложих някакви други евтини и така продадох колата.
  13. Привет колеги, включвам се с едно питане за Ravenol SAE 5w40. Прерових и старата темата, но за Равенол с този вискозитет не намерих нищо. Смятам да му навъртя 8000км, като карането ми е грубо 1500км градско(не много тежко) София и останалото е извънградско, основно на магистрала и над 3-3500 оборота. Сегашното ми масло е на вече над 4000км и се каня да се включва в следващата поръчка от ato24. Знам, че в темата предимно се обсъждат масла с вискозитет започващ с 0, но ще се радвам ако някой сподели впечатление от това масло или пък препоръча някое друго 5w40.
  14. При мен нямаше никакви проблеми. Дадоха ми час за следващата седмица, обадиха се, взех си я и всичко мина без ядове. Завиждам ти, не много благородно То и да се свържеш още си доста далеч от това наистина да идеш в сервиза. Дори бих ти казал, съдейки по коментарите от тук - ако часа ти е за след повече от 7-8 дни, въобще не си прави планове и сметки как да оставиш колата. И аз така първия път гласих хиляда неща, че да мога да ида в уречения ден, ала напразно.
  15. Колеги, я кажете някаква парола ли има, нещо трябва да кажа по телефона ли докато се обаждам, с покани ли се ходи в този сервиз... Втора уговорка не си спазват. Уж пазим ден за след около 2 седмици и остава да уточним точния час когато наближи, първия път звъня да потвърдя и ми казват, че всъщност нямало как да стане и да ходя другаде, втория път дори и не получих отказ, тъй като телефона или беше изключен или не го вдигаха. Тези дни реших да пробвам за 3ти път, но телефонът отново е изключен.
×