Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Cap_Slow last won the day on Юли 11

Cap_Slow had the most liked content!

Обществена Репутация

56 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

327 профилни разглеждания
  1. Привет, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro Canada 5w30 SS - 1х 4л. туба  Стойност на поръчката: 25,96*0,95*1,9675 = 48,52лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* *адреса ще бъде същия, но другата седмица ще видя кой може да го получи и ако има промяна в получателя, ще ти пусна на ЛС.
  2. Имам го това скърцане от някъде 2 месеца, казаха ми че тук нямало какво да се смазва като при съединителя и евентуално трябва да се подмени цялата система. При мен в началото скърцаше само при натискане, после само при отпускане на педала, а в момента и при натискане и при отпускане. От студа сега се надявам малко да изчезне, но като цяло съм се примирил вече.
  3. От известно време наблюдавам много особен симптом. Чува се някакъв звук наподобяващ когато примерно е валяло и не си карал колата 2-3 дни и дисковете са ръждясали, при потегляне се чува един звук. Та това нещо се случва в 9 от 10 случая максимум 10 секунди след потегляне, но не при самото потегляне нали.Тръгвам и след 5-10 секунди се чува, понякога доста осезаемо и това е. Не е нещо повтарящо се, чува се веднъж и това е. На другия ден пак. Това в сервиз ме съмнява да го хванат, а малко започва да ме притеснява
  4. Аз в графата Поддръжка и Ремонти за 13 месеца съм дал 3700лв. Все пак обаче близо 1000лв са за гуми, които би трябвало да изкарат поне 4 години. Има 500лв за парктроник и xcarlink.
  5. Вдъхновена от няколко други форума, които чета/четях реших и тук да пусна една такава тема. Има подобна в раздела - "Всичко за Акорд 7ма ген", но там и доста други неща, отделно самата тема е станала доста голяма и реално само първата страница според мен би била от помощ на някой, който иска да добие някаква обща представа за модела. Тук ако се събира информация само за ремонти и/или обслужвания, човек може с един преглед да види по-характерните ремонти и да прецени на кой двигател например да се спре. Друг пък може да я използва, за да излее мъката си, че ако каже на жена си колко пари е дал за колата, може да не го засечем повече във форума Съвсем наскоро стана една година и 17 000км откакто имам моя Акорд и това също ме подсети да си направя една равносметка. - 3 смени на маслото - Подмяна на маслото на скоростите и хидравликата - Реглаж клапани - Горна помпа на съединителя - Предни дискове с ПроКът машина - Ремонт на моторчето на шофьорското стъкло - Ново(старо) моторче на шофьорското стъкло след неуспешния ремонт преди това - Задни носачи - TPS сензор - Нов акумулатор Тотала на тези неща без маслата, които са си реално поддръжка и малко или много е въпрос на личен избор дали(маслото на ск.кутия) и на какъв интервал ще ги смениш, ми е 1605лв. Надявам се през следващата година повече да слуша количката, че ако продължава в същия дух и може и преживеем тежка раздяла Като добавя 2та комплекта гуми + глезотиите които навзех, за да си слушам музика през флашка, да имам заден парктроник и да боядисам няколко одраскани елемента сумата набъбва дотолкова, че дори не искам да я пиша Като цяло това го отдавам на факта, че колата реално си беше нов внос и не понесе много добре българската пътна действителност, а и някои от проблемите според мен бяха леко замаскирани, тъй като лъснаха малко след като взех колата.
  6. И мен вчера ме предаде акумулатора. Даваше индикации предните 2-3 дни, но си мислех че уикенда като покарам извънградско ще се нормализират нещата. За съжаление в бързината тръгнах към един магазин за акумулатори, откъдето и преди съм пазарувал и на място установих, че не предлагат yuasa, а предвид че имахме планове и закъснявахме се съгласих на наличното - Банер 45ah и 390А пусков ток. Стария беше някаква незнайна марка и 330А стартов. 105лв ми струваше с връщането на стария. Имаха и някакъв неизвестен 45ah и 400А пусков за 75лв, но ме достраша него да взема
  7. Cap_Slow

    Къде зареждате бензин?

    Аз да си ъпдейтна малко темата. Нали писах, че след толкова зареждания без проблем от ЕКО, след последното зареждане колата взе леко да придърпва при потегляне. Ами оказа се, че датчика за позиция на педала на газта и тръгнал да дава фира и го подмених онзи ден след като таблото светна като коледна елха. После прочетох, че такова придърпване и сред първите симптоми и явно е съвпаднало със зареждането ми там.
  8. Ако си миеш колата на някаква автомивка на магистралата или някой град след планинско каране има някакъв шанс така да си ги изкривил, и пак нали трябва веднага почти след карането да си отишъл да я миеш и веднага да са я вкарали колата. Реално погледнато дискове да се кривят от темп. разлика е доста голяма рядкост, от автомивка още повече. Далеч по-реално е след няколко сериозни спирания да минеш през локва и така да ги скапеш. И пак това е доста рядък случай. Сигурно в 8 от 10 случая се касае до части менте и/или неправилен монтаж. Имаше един колега две години кривил предни дискове, щото задните му не държали грам и от там колата спирала почти на 100% само с предните, а е ходил на 2-3 места да му раздвижват задните апарати. Според мен иди някъде другаде да погледнат какво е положението със спирачките. Съмнява ме всички части, които си сложил досега да са менте.
  9. Аз също имам проблем с меренето на нивото на масло малко след като двигателя е угасен. Наистина щеката стои като изцапана или как се изрази някой по горе и не мога да определя с точност нивото. Като я оставя вечерта, на другия ден сутринта всичко си е точно. Може и аз да съм малоумен нещо.
  10. Аз също го боря това тропане отзад. Първо минах през горни носачи - 450лв с труда и стенда. След това тропането стана една идея по-тихо, но пак си се усещаше. Имаше нещо от генерацията, отстраниха и това, но тропането остана почти непроменено. Сега се откри доста осезаем луфт във въпросните съпорти, но ми казаха, че трябвало и спирачните апарати да сменя освен съпортите? Това дали наистина се налага, смисъл какво може да им стане на задните апарати, че да се разтропат? Отделно от това имам май и по-голям от нормалния луфт за тези биалетки или как се водят, от които се саморегулират фаровете. Изразено в пари, за да си разреша проблема с тропането откъм багажника трябва да дам общо към 1500лв... Поне такива ориентировачни цени ми дадоха за останалите части, които трябва да се подменят, за да утихне положението. Това ми се вижда несериозно на мен лично. На предната ми кола като се беше разтропала задницата смениха някакви неща за 200лв и следващите 60 000км не чух нищо от там. Така и я продадох. Моля за съвет дали конкретно и апаратите трябва да се подменят, защото ако са само съпортите бих ги сменил на пролет.
  11. Cap_Slow

    Къде зареждате бензин?

    Преди имах дизелова кола и зареждах само на ОМВ. За 4 години имах сигурно максимум 7-8 зареждания на други места. Като минах на бензин обаче много познати и приятели ми казаха, че там не бил хубав така както им е нафтата и спрях да зареждам там. Пролетта ходихме на една екскурзия и някъде след Белград мисля беше, на магистралата има 2 големи ОМВ-та от всяка страна на пътя и другата кола, с която пътуваме реши да спре да починем и заредим там. Заредих догоре 95 обикновен, че имаше и с някакви добавки, а честно казано с тея динари не знаех колко плащам реално и не исках да рискувам да заредя нещо за над 3лв литъра След като запалих колата, тя работи точно 2 секунди по доста странен начин и изгасна от самосебе си. Запалих пак и отново работеше някак нервно на ниски обороти и трябваше да ги поддържам по-високи с газта. С увеличаване на оборотите сякаш положението се оправяше, не забелязах да има друго. Като тръгнахме отново, все едно някой ми беше закачил ремарке отзад. 250км по-късно като спряхме за почивка и сякаш положението се беше нормализирало дори и на ниски обороти. Въпреки това обаче, до ден днешен втори път такова нещо не ми се е случвало, а аз повече на ОМВ не съм стъпвал. По едно време имах дори ваучери за гориво от там и ги продавах на приятели и познати.
  12. Здравейте колеги, потърсих подобна тема, но намерих само за газ. Аз лично доскоро имах над 10 пълни резервоара и още няколко зареждания за по-малко пари в Еко и бях супер доволен, но... След последното ми зареждане там мисля, че заредих един от най-гадните бензини някога. Почти веднага след напускането на бензиностанцията забелязах, че има едно придърпване на 1ва и 2ра скорост преди колата да поеме, отделно се появи едно леко прекъсване, за час от секундата на около 6000 оборота. Сега заредих на Шел 95 vpower и абсолютно всички симптоми изчезнаха. От Шел пък зареждам за едва втори път, като първия беше 95 fuel save и пак усетих разлика спрямо предишния бензин, който беше в колата. Негативна разлика, само да уточня. От Лукойл съм доволен, сипвах само на К. Величков. Изгорил съм 3-4 резервоара от там и няма грешка. На Карловския Лукойл обаче каква греда ударих, чак не искам да си спомням. За мен равносметката е, че навсякъде е що годе добре, но няма някакъв стандарт и винаги може да заредиш от кофти партида. Имам и по 2 резервоара от Газпром и Круиз, не е имало проблеми, но пък 2 резервоара не са критерий. Споделете и вие впечатления, може и за конкретни бензиностанции, че май и това е от голямо значение. Аз досега нямам оплаквания от Лукойл на К. Величкова, ЕКО на околовръстното посока Южна дъга, преди отбивката за бул. България и Круиз-а до зала Армеец.
  13. Току що в ДЗИ, 4700лв таван. Едва застраховах в Армеец на 5800лв...
  14. Съжалявам, че се меся в темата на колегата, но аз имам интерес за читави части и по-конкретно - филтри и аксесоари в София.
  15. Мда, друго си е с месеци или години да караш с изгорели габарити/стопове. Колко хора се сещат реално да си погледнат в огледалото за обратно виждане дали им свети всичко, ако паркират към някоя стъклена сграда или нещо такова. Последно време предприех "акция" на такива да им съобщавам, че са им изгорели стоповете и да ви кажа има най-различни реакции. Жените дори не си свалят прозорците, все едно ще ги бия или не знам какво...
×