Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Привет колеги, включвам се с едно питане за Ravenol SAE 5w40. Прерових и старата темата, но за Равенол с този вискозитет не намерих нищо. Смятам да му навъртя 8000км, като карането ми е грубо 1500км градско(не много тежко) София и останалото е извънградско, основно на магистрала и над 3-3500 оборота. Сегашното ми масло е на вече над 4000км и се каня да се включва в следващата поръчка от ato24. Знам, че в темата предимно се обсъждат масла с вискозитет започващ с 0, но ще се радвам ако някой сподели впечатление от това масло или пък препоръча някое друго 5w40.
  2. Мненията ги чета в avtogumi.bg и форума на БМВ. Аз от друга страна винаги предпочитам някой да ми каже нещо от личен опит, разбира се обаче зависи от човека. Някои хора каквото и да си вземат винаги е най-доброто, та всеки си преценя на кого може да се довери. На ADAC как да им се доверя на "безпристрастната" оценка. D4 са го наредили на 3то място през 2016, 2017та са го сложили на 11то като още по-интересното е, че има цели 5 модела, които го изпреварват. Как така ESA Tecar Super Grip 9, Goodyear Ultragrip 9, Dunlop Winter Response 2, Hankook Winter i cept и Vredestein Snowtrac 5 са по-лоши гуми от Нокиана през 2016та и после през 2017та са по-добри? И двата теста които сравнявам са на 15 цола гуми.
  3. За D4 модела има страшно противоречиви мнения, затова и много се чудя. Едни казват, че бил супер на мокро, други точно обратното. Другото е, че май точно покрай този модел станаха скандалите с ADAC, защото това май е първата зимна гума с поведение клас А на мокро и се оказа, че Нокиан са дали подобрени гуми за теста. Тази година май от ADAC са им отмъстили и D4 го водят, че едва ли не се е провалил точно на мокро не попада дори в топ 5 на тестваните гуми, а миналата година беше плътно зад TS860. Единствено всички са единодушни, че свършват доста бързо. Имам още 1 седмица да си помисля. Колкото до Аеolus-a, аз също не мога да дам лично мнение, но знам човек, на който му бяха препоръчани и си взе както летни така и зимни за кола 200+ коня на задно и каза, че е останал доволен. Друг е въпроса, че китайските гуми характерно се справят доста добре първите 1-2 години и после често се случва нищо да не става от тях, но на тази цена и 3 сезона да изкарат криво ляво пак ще е добре.
  4. Честно казано никога не ми е хрумвало да проверя точно какви са честотите на радиата, това което ме засяга пряко е да ги слушам без смущения. И в тази връзка в родния ми град по необясними за мен причини се хващат 2 радиа, едното е веселина и не го слушам, другото е фреш. На старата ми кола преди 4 години й сложих едно сд pioneer и на него хващах радиото на нещо си и 40, но с леки смущения, цъках още веднъж напред да го потърси на по-добра честота и го хващаше идеално на нещо си и 45. Сега това радио като го хвана с Акорда на и 40 пак леко бръжди. Както и да е, от днес вече съм с xcarlink и повече радио едва ли ще слушам. А за преиграването, в една подобна тема в друг форум, който чета потребител беше споделил, че страшно голям недостатък се оказал пепелника, защото не можел си тръска пурите в него Така че всеки луд с номера си. В случая не е края на света, но няколко дни трябваше да обикалям по задачи и страшно много ме дразнеше, че в по-голямата част от града не можех да слушам читава музика.
  5. Харесва ми: - това, че колата сякаш има 2 личности. До 4000 оборота тиха и кротка, след това реве и дърпа зверски - стегнатата возия и добрата обратна връзка - факта, че с по-ниско тегло и 4 цилиндъра постига вървеж и по-добър разход от доста еквивалентни 6 цилиндрови немски коли - надявам се дългата издръжливост, защото предишната ми кола макар и с доста глезотии ми скъса нервите с ремонти Не ми харесва: - малкия багажник, особено пък ако някой ден сложа газова бутилка тип пура - това, което явно се оказва типично увличане на волана при влизане в коловози по пътя и дупки - спирачките, наистина спират както трябва, но когато ги натиснеш докрай - доста лоша видимост, както назад така и заради предните колони - централните духалки може да им се регулира само посоката, нямат врътка за намаляне и усилване, могат само да бъдат спрени - не може да се сложи нормално СД, в следствие на което трябва да се дават доста пари за системи от сорта на yatour и пак нещата не са идеални и трябва да се съобразяваш как си кръщаваш песните и папките - радиото не може да търси половинки честоти, например едно радио знам, че се хваща например на 98.45, но аз мога го хвана на 98.40 или 98.50 и съответно звука не е толкова чист - до 2005та година нямаш борд компютър, нещо което го имат доста коли произвеждани 19ти век Толкова от мен за изминати 1000км с колата. Живот и здраве мисля да се върна в тази тема след 20-30 000км да споделя пак плюсове и минуси, които съм открил.
  6. Волана дърпа на ляво и дясно

    От скоро съм собственик на Акорд 7ма генерация и аз забелязвам същото. Като влезе в някой коловоз на пътя има осезаемо дърпане на волана. Моите гуми са чисто нови, 2 пъти минавах стенд и проверка на окачването, но и честно казано не съм сигурен дали това е проблем. Факт е обаче, че това е първата кола, в която усещам такова нещо, а съм карал и 2 БМВ-та, които също са с доста директни волани и дават добър feedback, но такъв ефект там не съм наблюдавал.
  7. Полиране на фарове

    Не знам как точно стои въпроса с правилата във форума, относно рекламата, но ти все пак питаш за човек, който да ти свърши работа срещу заплащане. Лично за мен най-добрия в това отношение е едно момче, което бачка в кв. Симеоново. Няма да ти давам линк, но въпросния има платени обяви в повечето автомобилни форуми и не вярвам да ти е трудно да го откриеш. Аз лично съм решил да карам моята при него на пролет и тогава ще мога да споделя преки впечатления. Като цени знам, че взема по-скъпо, но съм питал за цялостна ревизия на фар, а ти имаш интерес само да ти полира фаровете отвън и да им сложи фолио. Според мен се свържи с него и го питай за цена, ако те устройва действай. Поне ако си закараш там колата, знаеш че няма да се учат върху нея. Успех!
  8. И аз искам да попитам, тъй като се колебая между 2 модела на Nokian - WR D4 или WR A4. D4 ми изглежда като по-подходяща за сняг гума, а се замислих, че дори и миналата година с най-тежката зима и рекордното количество сняг, което падна в хасковска област, за цяла зима съм карал максимум 80км върху сняг, останалите 5000 са били върху сух или мокър асфалт. Та ми се струва, че А4 е по-подходяща за нашия климат, но пък производителя й дава по-лошо поведение на мокро - В, а на D4 ниво А. Какво мислите вие?
  9. Здравейте, колеги! Имам един въпрос и не намерих по-подходяща тема да го задам. Ходих да ми сменят маслото за първи път и майстора ми каза, че на тази кола не искал да го смучи с машина през дупката за щеката, ами трябвало по стандартния начин през пробката. Сега се разрових и намерих мнения, че и пробката можело да се прецака след време ако само от там се точи маслото, та въпроса ми е според вас кой е най-добрия начин за точене на маслото, че да знам да го практикувам за в бъдеще?
  10. Waze map

    Инциденти и полицаи няма на всеки километър все пак. Самото отбелязване на нещо от друга страна се случва с 3 клика. Със сигурност е мислено в тази насока и е направено максимално бързо и лесно да се случва. В случай, че някой се притеснява да не стане гаф докато отбелязва, може да го прави само когато не е сам, съответно пасажера да го прави вместо него
  11. Waze map

    Здравейте колеги, пускам тази тема с цел, който не не е чувал за въпросната "навигация" да я разгледа, а който вече я ползва с апел да отбелязва неща в нея. Накратко какво представлява, като чиста навигация не е по-добра от конкурентите си, но в нея има възможност да се докладват неща като катастрофи и задръствания, както и най-важното - скрити патрулки. Приложението е напълно БЕЗПЛАТНО, поне за Android, за iOS не знам тъй като нямам iPhone. Откакто го ползвам(близо месец) ми спести едно чакане от поне час на АМ Тракия заради катастрофа и едни стотина лева за превишена скорост на излизане от Бургас, където полицаите се бяха скрили доста добре. Също така има отбелязани всички стационарни камери и "типични седянки" на полицаите, като може да си нагласите дали и от какво разстояние да ви предупреждава. Аз лично възнамерявам да си правя акаунт, който да ми позволява аз също докладвам за катастрофи и полицаи, тъй като другата седмица ме чака 500км почти преход, а както виждаме всеки ден стават катастрофи както по Тракия, така и по пътя за южното черноморие, та ако мога да спестя чакането на някой, с удоволствие бих го направил. Waze е доста популярен в Щатите, където масово хора докладват и като цяло това е целта, да има повече хора и сами да си помагаме. Особено ако нямаме радар-детектор, това приложение ми се струва най-добрия безплатен вариант да се предпазим до някаква степен от актове за превишена скорост.
  12. Мен силно ме дразни факта, че Европа излъга гражданите си най-нагло. Колко години се промотираха дизелите, че хем по-икономични, хем и по-екологични. Колко милиарди се инвестираха в развитие, то не бяха blue efficient, eco boost, e-tron, adblue и не знам си какво още и изведнъж станаха мръсни двигатели и вече не можеш да влизаш в центъра с тях, а в Германия данъка на един дизелов двигател е между 2 и 3 пъти по-висок от еквивалентен бензинов такъв. Сега и е с електричките ще стане така, ще се напълним с такива колички и след 15 години ще кажат, че производството на батерии също замърсявало и можеш само пеша и с колело да влезеш в центъра на даден град. Пълна пародия. Единственото негативно от цялата ситуация е, че след като по европа масово се отърват от дизелите си, ние поради липсата на строг контрол и "благоприятното" формиране на данък МПС най-вероятно ще ги приберем тук и положението, ще се влоши още повече...
  13. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Аз лично последните 5 години съм минавал над 100 пъти през това кръстовище и съм следвал логиката, че щом завивам на дясно съм с предимство, когато завивам на ляво чакам. След дискусиите в други 2 форума обаче, не съм на 100% кой е в правото си тук. Чл. 35. (3) При завиване надясно за навлизане в път с двупосочно движение водачът на пътното превозно средство завива така, че да навлезе по възможно най-краткия път в дясната част на пътното платно по посока на движението. Най-краткия път е от дясна в дясна лента и съответно от лява в лява. Не са 1 или 2 кръстовищата, които пускат едновременно завиващи надясно и такива наляво и там никой никого не чака. В случая ако стане ПТП, много зависи и къде точно ще се ударите. Ако се срещнете там където е Х-са или иначе казано след пешеходната пътека и в лявата лента, червеният ще отнесе акта, тук не мисля, че има спор. Плюс това такситата не са константа, може да са били там по време на птп-то, докато дойде кат може да си тръгнат. Тогава какво ще ти е оправданието, че си бил в лявата лента? Другото, което съм забелязал, макар и рядко е, че когато такситата са по-далеч от кръстовището, на около 30-40 метра, тези които завиват на дясно си го правят в дясната лента и после се престрояват, чакайки тези направили левия завой в лявaта. Изведнъж обаче се появяват някакви таксита на 10 метра след кръстовището и това автоматично отнема правото на този, който завива на ляво да го направи в лява лента и дава право на този, който прави десен завой да го направи в която си лента иска И това, че едва ли не такситата са регулировчик може и да е смешно, но има и доза истина. Нека не са таксита, а аварирала кола 7-8 метра след кръстовището, която не може да се премести. Пак ли директно минаваш в лява лента, само защото си правил десен завой? Доколкото прочетох, 5 метра след пешеходната пътека вече не сме в "територията" на кръстовището и карайки напред по улицата важат правилата за престрояване и така нататък. Такситата никога не са били на по-малко, предимно са на 10-15 метра, но на тези които правят десен не им се чака после да се престроят и директно си влизат в лявата лента. Затова и се получава "конфликтна" точка, която на теория не би трябвало да съществува.
  14. "Въпроси относно пътни ситуации"

    Според вас кой кого трябва да чака в тази ситуация? Кръстовището е до УНСС, а "черните" коли са вечно спрелите там таксита в дясната лента. За хората, които не са минавали от там - има светофар, който съответно пуска колите една срещу друга, няма отделен светофар само за ляв завой. Също така за когато не работят светофарите, пътят с предимство е този от който идват и синята и червената кола - ул. Акад. Младенов.
  15. Колеги, в доста обяви забелязвам при интериорните снимки, че оборотите стоят между 1000 и 1500. Става въпроса за 2.4 бензин ръчни скорости. Това нормално ли е и ако не, имате ли идея предимно на какво се дължи?
×