Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Cap_Slow last won the day on Април 29

Cap_Slow had the most liked content!

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

174 профилни разглеждания
  1. Аз обмислям да пробвам с оригинални чистачки от coxmotorparts, защото до момента удрям все греди със случайните марки тук. Миналата година октомври с един приятел си взехме едновременно на Валео тип "банан", модела който има вътре 3-4 различна адаптора. Аз си ги взех от някакъв случаен сайт, той си ги взе от магазин за авточасти. Резултата - при него имаше проблем още от самото начало, в едната посока чистачката изпускаше петно с ширина поне 3-4см. При мен в началото всичко беше ОК. Общото беше крайния резултат - на 2ия месец започнаха да мажат и при двама ни, а декември още не бяха дошли големите студове. Аз избутах зимата с тях и преди 2 седмици реших да пробвам доста хвалените, както тук така и по други форуми - mituotoyo. Още с монтирането забелязах, че чистачката пред шофьора въобще не прилепва към стъклото, пуснах малко вода и с ужас установих, че пред погледа ми остава непочистено петно с диаметър над една педя. Започнах всякак да притискам чистачката, за да може поне максимално много да прилепне. В момента съм "ограничил" щетите до петно с диаметър 2-3см, но вече си взех друга чистачка и ще сменям шофьорската. Явно с тези mituotoyo положението е като с повечето евтини стоки - трудно се постига еднаквост на продуктите, затова едни са мега доволни, други повече няма да повторят. Аз май ще съм от вторите.
  2. Може би е и моя грешка, че не уточних, но все пак няма нужда да си слагаме думи в устата. За мен по-гъсто масло е 5в40, нищо че тея коли ги карат и с 10в40. От там насетне кое масло е препоръчителното е толкова спорно, но нека не пренасяме темата за маслата и тук. Щото според зависи кой питаш, най-подходящото масло за този двигател 0в20, 5в20, 5в30 и 5в40. Та хипотетично колега си взима кола, прочита темата за маслата и си слага 0в20. За 8000км се налага да му долее примерно 2 или 3л масло и веднага някой ще го филмира, че трябва да прави двигател. В този случай аз бих пробвал с масло 5в30 или 5в40 и ако пак има харч, вече да мисли варианти. Не да слага 15в40 и да кара колкото може, както едва ли не го изкарваш.
  3. Според мен си се спрял на най-безпроблемния двигател в 7ма ген. За какво да се оглеждаш - както при всяка 15 годишна кола - за всичко. По-конкретно аз бих казал да се огледат рейката и хидравличната система, защото това са места, които са малко по-скъпи за ремонт. Другото, което може да те изненада неприятно е евентуален харч на масло, което първо, че може да се случи при всеки един автомобил, второ много трудно може да се хване по време на оглед. Разбира се не е нещо фатално, може ремонта да се отложи във времето, може да се кара с "по-гъсто" масло докато събереш пари да го оправиш. Като цяло аз мисля, че от тези години това е един от най-здравите автомобили в този клас. За бюджета ти, по-скоро мисля, че ще ти е трудно до 9к да намериш читав екземпляр, по-скоро между 9 и 10 000лв. Не знам откога търсиш, но до преди около месец имаше един 2.4 екзекютив, шуменски по спомен който се продаваше за малко под 10 000лв. Регистриран, обслужен, даже и парктроник му беше сложил собственика, беше и с нови гуми. Та изпадат и такива екземпляри, но повечето хора им търсят 5 цифрени суми. Успех ти пожелавам с търсенето!
  4. КривИ дискове

    А момчетата от Инкар да не са си сменили телефоните със смяната на локацията на сервиза? Когато темата бе пусната сервиза им беше някъде до мол Парадайс, сега гледам е другаде. Миналата седмица звънях 5-6 пъти и на двата оставени телефона във фейсбук, казваше "обаждането не може да бъде пренасочено".
  5. Колеги, тъй като ми е влезнала една муха в главата, да попитам нещо - в тази тема има хора, които от близо 3 години са с изпускатели и/или генерация от extreme tuning. Може ли да споделите някакви отзиви, как е положението към момента, изработката качествена ли е? Защото като гледам цената на колекторите идва горе долу като на някои утвърдени имена на пазара, а тези са си "custom made" и реално няма нито един отзив за тях в нашия форум, освен първоначалните впечатления, че колата се отпушва.
  6. Мога ли и аз да се включа с една 4л туба - https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Парите ще пусна утре сутринта по банка. Ако е късно за парите утре, ще се включа в следващата поръчка
  7. На предишната ми кола докато намерят и решат проблема с изтичането на фреон дадох малко над 600лв, а компресора го рециклирах, не съм го подменял. Та проблема буквално може да се реши и за 50-60лв и 600-700лв. Както колегите вече казаха, ако е било просто зареждане с фреон щяха да са го направили.
  8. Аз по-скоро бих гледал тук https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/167-Accord.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2003&constyear_e=2007&power_s=150&power_e=191&gearing=1&powerunit=2 И carspending разбира се. Както е видно, най-много зависи от стила и къде и по колко караш. От там насетне вече всеки си преценя.
  9. Аз поне не знам да имат проблем, сега пробвах да потърся - НЕ ми изкачат никакви резултати за к24 и проблем с верига. Колкото за 2.0 155к.с. когато четох за двата мотора, единствено видях коментари, че имали проблем с маслените магистрали. Били по-тънки, съответно ако колата е карана с неподходящо масло и/или въпросното е сменяно на големи интервали може да имаш проблеми. Ако обаче имаш някаква сервизна история и ти самия я караш с подходящо масло и го сменяш навреме, не мисля че ще имаш проблем. За мен поне почти веднага отпадна варианта 2.0. Имах възможността да покарам такъв, карах и 2.0 в 8ма ген. Определено на мен 2.4 повече ми хареса. Някои казват, че разликата била незначителна, само ще плащаш по-висок данък, гражданска и разход на гориво, но за мен не е така. Плюс това 2.0 в 8ма ген може да е доста икономичен, защото има 6та скорост. В 7ма ген обаче е само с 5 скорости и според мен на магистралата разхода с 2.4 ще се изравни заради 6тата скорост. Аз най-много км въртя на магистрала, съответно и затова направих този избор. Още повече, че винаги е добре да имаш някакъв запас от мощност. За конкретната обява не се наемам да изкажа мнение. Отиваш, оглеждаш, караш и я отнасяш ако си струва. Ако трябва викни някой майстор или приятел/познат който има такава кола. Аз моята ходих да си я гледам сам. В отдела на Акорд - Общи дискусии има тема за коментари на Акорди от обяви, може там да пускаш такива линкове. Може повече хора да ти помогнат, а някой може и да я е гледал въпросната кола и да ти каже какво му е направило впечатление.
  10. Нормална цена на фейсов екзекютив 2.4 за мен би била 12 000лв таван. Както обаче ще се убедиш ако решиш да влезе в "сектата" цените ги определят няколко човека на пазара и няма мърдане. Появи ли се Акорд 2.4 фейс, цената е 14-14 500. Единствения шанс да вземеш нещо по-евтино е да рискуваш с кола от някоя случайна автокъща, сам да си внесеш или да дебнеш да вземеш от някой човек, който си продава автомобила на зор. Не че ти пожелавам, но по-късно ще се убедиш, че и положението с части втора ръка е същото. На пазара са 3-4 основни играча, които дават идентични цени и за някои конкретни части е съвсем нормално да ти поискат х4 или х5 спрямо същата част на БМВ, Ауди, ФВ и т.н. Също така е добре да имаш предвид няколко неща конкретно за 7ма ген Акорд: На дизела е много вероятно на теб да се случи да смениш веригата, което само по себе си е е нещо фатално, но виж тази тема : "Звук след смяна на вериги Акорд 2.2i-ctdi". Съвсем спокойно може да похарчиш 8 бона за един дизелов екземпляр, след година две да му смениш веригата за 1000лв и като вземе да вие на умряло като на клиповете от темата, какво я правиш тази кола? Ни продаване има в това състояние, ни каране. Поне мен би ме побърквало това. За бензина и автомата. Рейките имат склонност да се прецакват и почти не могат да се рециклират. Евентуално ако се хване в много ранен етап и пак не е сигурна работата. Хидравличните маркучи също са слабо място и струват майка си и баща си. И тях разбира се не могат да ти ги изработят в някой завод за хидравлики и да ти сложат само оригиналните накрайници за 60-70лв както би станало на почти всяка друга кола. Само оригинал! Ако пробваш с алтернатива или по описания от мен начин се започва пак едно виене, насичане на волана и т.н. Автомата може и да е супер здрав, но стане ли му нещо НЕ се рециклира или поне тук не знаят как. Провери си колко ще ти поискат за авт. кутия втора ръка, че да не ти стане лошо. Не искам да излезе хейтърски поста, Акорда си е много хубава кола, относително здрава за годините, в които е произведена. Не толкова здрава колкото Хондите преди 2000г, но и по-надеждна от разни Аудита и Фолксвагени от тези години. Просто има някои неща, които трябва да се вземат предвид и известна доза търпение, когато си търсиш някоя част защото масово всичко различно от ролка, рекъм, диск, накладка е на слад и се чака 2 седмици, а части втора ръка по-добре да си поръчваш от Англия и да ги чакаш, от колкото да пълниш гушите на джамбазите тук, които са останали с впечатлението, че продават Бентлита на части.
  11. Пуснал съм запитване до ато24 дали скоро ще имат налични 1л бутилки Петро Канада СС 5в30. Ако ми отговорят до понеделник, че ще имат скоро ще се включа в следващата поръчка, ако няма да имат скоро ще поръчам 4л туба. Ще бъде ли късно понеделник до края на деня да преведа парите ако се наложи?
  12. Аз обух моята с двата нови модела на Ханкук (летни и зимни) и честно казано съм супер разочарован. Никаква разлика не намирам с предишните ми летни Фалкен, освен че тези са към 30% по-скъпи. От друга страна зимните ми сравнени със стария Гиславед са към 40% по-скъпи и към 5 пъти по-шумни, но същевременно съумяват да са същата пикня на мокро. От тук насетне или ще си взимам някой от топ моделите - Мишелин, Конти и Дънлоп или най-евтината възможна НЕкитайска гума, която намеря. Аз поне за себе си стигнах до това заключение, не ангажирам никой.
  13. Предполагам, че и ти си на същото мнение, но все пак да кажа да подходиш към този автомобил с екстремно високо внимание. Сигурно добре да знаеш, че за тези пари вървят фейсови 7ма ген нерегистрирани. Ума ми не побира каква може да е причината, 8ма ген на която чисто визуалтно и интериорно нищо да и няма, не е най-ниско ниво на оборудване според мен, че и регистрирана отгоре на всичкото. Разбирам частно лице да я продава, евентуално може да е много на зор, но автокъща да продава толкова евтино има нещо съмнително. Предвид, че едва ли ще се навие да я кара колата до София, пробвай да му поискаш вин-номера и опитай в Бултрако да вземеш някаква информация. Така хванахме на един приятел, че Хондата не е на километрите на които пишеше, имаше въведени много смени на маслото (без да са вписвани километри), но можеш да добиеш някаква представа все пак. Ако е влизала 30 пъти за масло за 12 години, а пише че е на 160 000км е ясно, че няма как да стане този номер. Още повече, че ти ще имаш да проследиш само 8 години от историята на колата.
  14. То оставаше и когато си на къси, да ти ги гаси и пали когато искаш да премигнеш на някой Въпроса е, че повечето които са с ксенон, не искат да го включват по 2-3-4 пъти на ден, защото първо смяната е тегава, второ една читава крушка е 50-80лв и се монтират ДРЛ модули, които ти палят дългите на някакъв процент. Аз също съм така, но съм се примирил, че в редките случаи в които премигвам на някой, ще ми се пускат и късите. Реално погледнато, най-често поне на мен ми се налага да премигна на някой заспал в лявата лента на магистралата, а там винаги си карам на къси, тъй че лично за мен драмата не е голяма. Разбира се на който му се занимава му пожелавам успех в начинанието. Човека който ми слага ДРЛ модула ми каза, че не се наема да прави подобни изпълнения. В една тема за тези модули имаше човек, който каза че модула му бил smart DRL и там си имало код, в който като премигнеш пускал 2 бързи светкавици и една бавна с дългите. Беше дал и линк към сайта от който си го е купил, аз им писах на хората и те ми казаха, че щом светкавицата е направена заводски да пуска къси и дълги при премигване, няма как техния модул да го промени това.
  15. Предвид, че този "мод" е популярен от вече близо десетилетие и са го направили стотици, ако не и хиляди хора по света, мисля, че все някой щеше да се оплаче от прекомерна смяна на тампони или каквото и да било по окачването. Тъй като чета и други форуми, хората след като засилят колите си също слагат апарати от същия модел, но по-голям двигател или афтърмаркет спортни, никъде не съм прочел някой да се оплаче от такива странични ефекти. На теория може и да си прав, има логика тези неща които описваш да се случват, но на практика не мисля, че влияят толкова много, че това да доведе до прекомерно износване на елементи от окачването или по каквото и да е по автомобила.
×