Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Мнения

    180
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Cap_Slow last won the day on Юли 11 2018

Cap_Slow had the most liked content!

Обществена Репутация

76 Neutral

Относно Cap_Slow

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

483 профилни разглеждания
  1. На предишната ми кола имах много кофти резонанс, който на 100% беше от тампони, защото беше винаги на едни и същи обороти. 3 различни майстори все казваха - ще го видим кой е и ще го сменим. Първо ме измамиха и ми смениха само 2 и то с някакви на мейле. После отидох уж при един с акъла си, бях проверил каква марка са оем тампоните и ги поръчахме всичките 5. След смяната положението беше 10 пъти по-добре, но остана един съвсем лек резонанс и от тогава спрях да бъда перфекционист. Хвърлих може би около 800лв за тампони и труд. После сменях мека връзка и резонаторно гърне. Абе над 1000лв ми легна всичко преди да се предам. Желая ти успех в начинанието, дано да ти се получат нещата, че ми е познато разочарованието да правиш всичко с мерак и пари, само и само всичко да е в топ форма и накрая дя ядеш дървото...
  2. Здравейте, по погрешка си поръчах актуатор, който не пасва на моята кола. В едната снимка, която съм приложил е написано за кои модели би трябвало да пасне. Тази с двете машинки е сравнение с моята къде са разликите. Стойността на машината + транспорта от Китай + разходите ми до пощите 2 пъти ми излиза около 20лв, толкова ще ѝ искам. Нямам за цел да припечелвам пари. тел. за връзка - 0889632702
  3. Нищо не ти коства да си пуснеш и едно запитване през сайта на Бултрако, ако искаш да си на 100% сигурен. Ако не ти отговорят, можеш да си спокоен.
  4. Един приятел си взе гуми в този ценови клас, но китайски. Бяха 62лв с включен монтаж. Драмата им е, че по начало са с по-малък грайфер (мисля, че бяха 6мм), а сега закона не позволява да караш с гума под 4мм. Отделно на една от гумите му се отлюпи някакво парче отстрани. Ако оставим това настрана, не са супер зле. Не са шумни, ако не изпадаш в някакви екстремни ситуации предполагам ще са горе долу ок. 60 000км няма да изкарат никога, още повече ако като чисто нови са с 6мм грайфер. Провери го това ако можеш.
  5. Някой сблъсквал ли си е със скърцане на педала на спирачката? Зимата беше поутихнало малко, но с вдигането на температурите се появи отново и е доста дразнещо. Скърцане има и при натискане и отпускане на педала. В сервиза където ходя ми обясниха, че системата била затворена и нямало какво да се смазва, така че било безпредметно да се опитвам да пръскам каквото и да било там. Реално трябва да се разглоби и да се види откъде идва скърцането и да се смени въпросната част, което според тях не си струвало, защото няма да е никак евтино. Официално вече имам/имах проблем с всичките 3 педала в тази кола. След горна помпа съединител, след това tps сензора за газта, сега и тук ако трябва да хвърля подобна сума, нещата вече май наистина ще си отидат на раздяла... Ще съм благодарен на всякакви предложения.
  6. Аз лично на 13-15 годишна кола не бих изпадал в такива ремонти и смяна на рандъм части, някои от които не са никак евтини, а не е добре да са афтърмаркет като тампоните на двигателя. Още повече предвид бруталната вибрация при включването на компресора на климатика лятото. Първия път като ми се случи си изкарах акъла Понякога и аз я усещам тази вибрация като спра на светофар, но не бих инвестирал твърде много пари в отстраняването ѝ основно заради факта, че дори и да изчезне, включването на компресора на климатика няма как да се направи по-"безболезнено" и за мен лично се обезсмисля да се боря с друга вибрация при наличието на тази Така или иначе си обречен да се съобразяваш с едно от двете неща. Личното ми мнение е, че ако не изчезне след профилактика на обичайните заподозрени места, не си струва много.
  7. Аз съм виждал Акорд 8 без ксенон. Според мен собственика е имал предвид, че фаровете като са с лупа не е проблем да се сложи ксенон, но няма да стане само ако сложиш ксенонова крушка. Ще трябва един HID комплект.
  8. Линк: https://www.ato24.de/en/bmw-engine-oil-twin-power-turbo-5w-30-ll-04-1-l.html Вид и количество: BMW Engine Oil Twin Power Turbo 5W-30 LL-04 8х 1 литър Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 5 L - 1 брой Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-formula-5w-30-1-l.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 1 L - 1 брой Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4 литра и 1х1 литър. Стойност на поръчката: (8*7,35 + 46,49 + 9,37 + 6,95 + 25,96)*0,95*1,9675 = 275,83 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД. Ще опитам в понеделник да ги преведа, но не знам дали банките ще работят. В краен случай вторник на обяд. Начин на получаване: - чрез Куриер* на ЛС ще пусна уточнение за адреса на Еконт.
  9. Има и един друг момент, че в повечето по-малки градове има хора в КАТ, които за 30лв ще ти свършат тази работа и 7лв пълномощно. Поне спомените може да си спестиш така, но в София и Пловдив, знам че е доста по-скъпо. Аз пък никога не съм имал оригиналните документи, тъй като моята я взех регистрирана, така че нямам голям избор.
  10. Толкова съм и гледал значи. Явно вече съм ги смесвал Мерси.
  11. Здравейте колеги, тъй като гледам в ато24 някой е питал в сектора за коментари за Петро Канада SS 5w30 дали е новата формула или не, но официален отговор от сайта там не виждам. Да не би случайно този човек да е някой от нашия форум и да е получил отговор на ЛС или като цяло някой знае ли отговора на този въпрос ПП: Тъй като имам останало към 700мл от предишна поръчка, а това масло ако се окаже с новата формула проблем ли е да ги смеся?
  12. Датчика за дъжд. От общо 6-7 коли, част от които съм притежавал, друга съм карал за малко по-дълго време съм случил само на един датчик, който работеше адекватно спрямо моите разбирания. За съжаление не е този на Акорда. На старата ми кола дори отидох софтуерно да ми го изключат и си бях на степени. Направо се родих тогава.
  13. Никъде не видях колко горе-долу годишен пробег правиш. Ако е над 15 000км сериозно си помисли за нивата на NVH, защото определено при по-дълги преходи си казват думата. За CR-V-то не знам, но при Акорда едва в 10та генерация децибелите и честотата при 110км/ч са започнали малко поне да се доближават до "лидерите" в това отношение като Мерцедес, БМВ, Ауди, Лексус и ФВ. За справка новия Акорд е 1dB по-тих от БМВ 3-та серия модел 2005та година и все още не е по-тих от Мерцедес Ц-класа 2007ма. Аз поне за себе си установих, че е сериозен фактор и определено ще го отчета при избора на следващата си кола. Макар че донякъде е индивидуално. Водят, че от до 1-2dB средностатистическия човек/ухо трудно би направило разлика. 3dB определено се усещат, а 6dB отгоре се водят двойно по-високи нива на шума. Един вид ако един мерцедес Ц-класа при 110км/ч е 69dB, двойно по-шумно би било на 75dB, а не на 138dB. Извинявам се за отклонението от темата, просто мисля, че е сравнително важно това нещо ако се кара повечко и/или има по-дълги преходи.
  14. Онзи ден за втори път ми се случи нещо интересно откакто имам колата. Бях на 6та с около 100-105км/ч и реших да ускоря без да връщам скорост. Натиснах газта докрай и за част от секундата премигна лампата за акумулатора. Първия път когато ми се случи това бях с около 110км/ч на 6та пак, на автопилот и на сравнително голямо нагорнище по една магистрала. Тогава ускорих с копчето от волана и пак премигна за част от секундата. На някой случвало ли му се е подобно нещо и някаква идея на какво може да се дължи?
  15. Сега си свалих картата от видеорегистратора, за съжаление по-старите ми клипове от нощно каране са се презаписали. Едната снимка е от вечерта, в която единия фар вече светеше лилаво, другата снимка е с новите. Така като ги гледам наложени една до друга, може би новите осветяват малко по-добре. Ако някой желае да приложи снимка, може да направим сравнение. За информация - видеорегистратора ми се намира възможно най-близо до огледалото за обратно виждане. Там има едни като точици, върху които реално не можеше да се залепи, затова съм го закрепил максимално близо до тези въпросните точки. Starline-a е в ляво. Извинявам се за качеството, уж е 1080п и 2мин клип е 450мб, но за нощното снимане явно се иска топ камера, за да изглежда добре.
×