Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    312
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Cap_Slow last won the day on April 15

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

120 Good

About Cap_Slow

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

928 profile views
  1. Все си мисля, че ако оставаха видими следи от работата им, хората щяха да са още по-недоволни. Няма от какво да се притесняваш, още повече след като имаш прилежащите документи. Предполагам се досещаш какъв е риска, който поемат ако нещо стане, а те не са си свършили работата.
  2. Реших да пусна една тема, както да обсъждаме нещо по-приятно след тази кофти зима, така и да обменяме опит. Ситуацията последния месец беше доста динамична, множество изказвания от кой ли не по темата с границите, карантините и т.н. Ние имаме резервирана почивка за началото на юли в Гърция, като първоначално въобще не се свързахме с хотела, тъй като така или иначе всяко решение/наредба бяха предпоследни, никой не знаеше накъде ще тръгнат нещата и решихме, че няма смисъл. Наскоро от самия хотел се свързаха с нас с оферта за ваучери, но докато вземем финално решение се взе решение на ниво ЕС да няма карантиниране на хора, завърнали се конкретно в нашия случай от Гърция и в момента има някакво неловко мълчание от страна на хотела и още не знаем ще ходим ли, ваучерите дали още стоят на дневен ред. При приятели и познати имаше най-различен развой на събитията - от изгаряне с пари, ваучери за бъдещ период до такива, които след 2 седмици заминават на море. Вие как ги виждате нещата, имате ли планове, мислите ли да ги осъществите или засега се отлагат?
  3. Би било наистина супер ако преминеш през процедурата и споделиш опит в последствие. Информация за тази изключително непопулярна процедура по рециклиране на катализатора няма, а за афтърмаркет вариантите е доста оскъдна пък. Колкото за минаването на преглед 100% ще го минеш, още повече пък на газ. Последно едно момче се хвалеше как минал преглед и то уж го замерили с пълния набор от тунинг способи - ремап, затапен егр, отрязани кат и дпф. Всичкото това гарнирано с нафта от разбивача на картели ВМ...
  4. Има и фирми в България, които "рециклират" катализаторите, като им подменят питите. Без да съм въобще специалист и да знам причините, съм бил свидетел на разликата преди/след премахване на катализатори на 3 различни коли. И в 3те случая имаше рязко обостряне на миризмата зад колите спрямо преди, а на едната след "интервенцията" направо не се живееше покрай нея. Тъжното е че към днешната дата и след всичките акции на кат, призиви, новинарски емисии, интервюта, клипове на влогъри като бричката и тн., в 9 от 10 случая бг майстора продължава да съветва клиента си да си избуши катализатора/дпф-а.
  5. От последното ми мнение тук съм прекарал сигурно около 20 резервоара бензин от зара. Никакви оплаквания нямам от качеството, цената е много приятна. Зареждам и още 2 автомобила там, отново бензин. Жалко, че имат 4-5 бензиностанции в цялата страна.
  6. Сега като видях какво е писал колегата, реших да си погледна дали ми излиза телефонния номер в google. Въпреки, че преди 2 седмици си докладвах темата в сектор продава и тя е изтрита, телефонния ми номер продължава да се появява в google, просто като се кликне на темата не води до никъде. Не съм сигурен дали е редно е така, предвид че в други форуми също се е случвало да пусна нещо за продаване или подаряване, но номера ми вече не излиза там след изтриването на въпросните теми.
  7. Над комбитата нямам чакъв поглед, тъй като основно се бях абонирал да получавам известия за 2.0 седан ръчни скорости. Там бих казал, че между 14 000 и 15 500 е нормална цена последно време, това без пазарлъка естествено. Както писах вчера в една тема, колкото и евро да платиш няма как бултрако да ти изкарат каквато и да е история на колата, защото Хонда няма единна база данни. Има няколко варианта: 1. Ако колата е обслужвана в конкретния сервиз на Хонда в София, дори и безплатно ще ти кажат какво е правено по нея. Това за кола нов внос няма как да стане очевидно. 2. Ако им се занимава или ги помолиш и си им симпатичен, могат да пробват да изнамерят нещо - някоя акция или нещо от сорта ако е минавал въпросния Акорд, да ти кажат на колко километра е бил по това време. 3. Гледаш за някакъв отличителен белег - стикер или нещо подобно, по което да видиш в кой сервиз е била обслужвана колата в чужбина. Или пък ако има сервизна книжка, от там ще видиш сервиза. Пишеш им имейл и се молиш да им се занимава. Аз съм писал така до 2 сервиза в чужбина, освен на английски и се превод на местния език - не ми отговориха и от двете места, но има колеги, които са получили отговор така че.. Успех!
  8. Аз бих избрал Бултрако заради това, че може да склонят ако им изскочи инфо за колата, да ти го споделят. Също така вероятността да преувеличат някой проблем, характерно за официалните сервизи в случая ще бъде в твоя полза, предвид че си купувача. Цените аз също ги следя последните да речем 12-14 месеца и според мен по-скоро вече има тренд да падат. Миналата година имаше единични търговци, които пускаха нещо на оферта, но много рядко. Бях споделил в темата за обявите един Акорд Екзекютив седанн 2.0, дори мисля че и ти беше коментирал нещо тогава за него. 13 900лв му беше цената на табела. Без грам да искам да засегна който и да било, за мен тези цени в момента са много по-близко до реалността предвид качествата на модела, спрямо това което беше преди година - две. И малко офтопик, ще споделя 3 автомобила, които мои приятели и колега от работа си взеха и цените им към края на миналата година: 1. Опел астра комби 2013та, на доказуеми 190 000км, с пълна сервизна история, голяма навигация, подгрев и ергономичния им салон - 9 200лв 2. BMW 520д комби 2012та на доказуеми 185 000км, 8 степенен автомат, кожа с подгрев, proffesional навигация, завиващи ксенонови фарове, предни и задни парктроници с камера, адаптивно окачване - 23 500лв 3. Мерцедес Е220 седан 2012 на 215 000км - екстри подобни като на бмв-то - 19 000лв. На фона на гореизброените цени, 21 000лв за префейс Акорд комби 2.0 бензин с 5 степенен автомат не е адекватна цена. Моето лично усещане е, че съвсем скоро фейсовите бройки трябва да се появят на такива суми, особено бг едишън бройките след още година-две, които се продаваха за по около 43-44 000лв нови. Всичко това разбира се според мен е нещо много хубаво, защото този модел си има определено своите предимства и качества, но не и на цените, които се искаха преди.
  9. 1. Вози бая твърдичко по моите стандарти, ти щом си фен на по-твърдичката возия няма да имаш проблем. Аз преди Акорда имах немски и френски автомобили, съответно разликата във возията беше осезаема. 2. Не да не е добре обезшумена, имам чувството, че не е обезшумена въобще. Аз вече започнах процеса по обезшумяване, като го завърша ще драсна някой друг ред какви са ми впечатленията. За съжаление стана спонтанно и нямах време да си поръчам качествен децибелометър, за да мога обективно да измервам. 3. Чакаш да се обади. Това за 200-250к километра навсякъде го чета, ама не мисля, че в България има останал префейсов такъв Акорд на под 200 000км, та ако беше вярно форума трябваше да е пълен с теми за веригата, а за верига коментират най-вече собствениците на дизела. 4. Моята не харчи с интервали на смяна на маслото до 7500км. Знам за още 2, които също не харчат. Дали масово, дали малко или много харчат, не мога да се наема да кажа. Зависи от твърде много неща, но някакъв заводски дефект като например този в на ваг двигателя EA888 Gen 1или K24Z3 със сегментите, тук НЯМА. Евентуален харч на масло е резултат на дълги години неправилна и/или ненавременна поддръжка. За съжаление Хонда нямат единна система, така че трудно може да разбереш историята на една кола, дори и да я има водена в официален дилър. Евентуално ако има сервизна книжка и с личен конткакт по имейл с въпросното представителство. Аз пробвах така за 2 коли, но никой не ми отговори...
  10. Ами например, че няма нито един колега, който да е написал, че спирачките на Хондата му са по-добри от тези на подобен модел на друга марка, която е притежавал или карал достатъчно дълго. Или хората пишат, че с други коли се чувстват по-уверени при спиране, или пишат - на мен са си ми окей на Акорда. Друг е въпроса кой колко често и какво има възможността да кара, че да направи непосредственото сравнение. Аз например миналата година карах една 2 годишна Опел Корса в продължение на седмица и като се качих на Акорда на излизане от подземния гараж щях да счупя бариерата, защото бях отвикнал колко много се натиска педала.
  11. Споделям още един блъскан Акорд с една ел.седалка, да не се нахендри някой да го вземе. Най-вероятно и потенето на фаровете е предизвикано от удара и неговото замаскиране - https://www.cars.bg/offer/5e696d32a65b26758e48ad42 ПП: Дори като гледам всичко съвпада - изпотен е десен фар, пасажерската седалка е без ел. фунцкии --> ударът е бил от дясно.
  12. @ogi28b Това по точка 8 не знам как си го измисли, ама няма нищо общо с безопасността, а с икономия на пари. Мога да ти гарантирам, че не на 1 и 2 марки го има това от поне 20 години. Отделно за конкретни модели в най-ниско ниво на обородуване има вдигане на стъклото с един клик само на шофьорското, а в най-високо ниво на оборудване има за всичките 4 прозореца. Другия вариант е да твърдиш, че на някои производители не им пука за безопасността. по т. 11 - това е ясно, че причината е друга. Както да кажа, че ме дразни как бронята провисва под фаровете и ти да ми кажеш - никоя броня не провисва от самосебе си, има друга причина за това. И за фаровете и за бронята е ясно, че причината се крие някъде другаде. Въпроса е в крайна сметка дали е масово или не. Променям си мнението тогава на - дразни ме, че уплътненията на фаровете пропускат или лепилото между корпуса и плексигласа изпуска. по т.14 - преди 2 дни гледах ревю на CR-V 2016та година на един от най-популярните америкаснки автомобилни влогъри. Той направи същата констатация, че само едната седалка е елелтрическа. Явно е въпрос на оборудване, ама за мен е супер смешно, в което и ниво да е, ел. функциите за седалката да са само за шофьорската. Смисъл или ги прави и двете без или и двете със.
×
×
  • Create New...