Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Cap_Slow last won the day on October 27 2019

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

110 Good

About Cap_Slow

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

847 profile views
  1. Аз отделих малко време и разцъках двайсетина части за 2.0 160к.с., за да видя каква е наличността в Европа. За справките съм ползвал аутодок, които колкото и да ги плюят, според мен имат най-големия асортимент от части, в платформа, която е достъпна за потребителя. Първоначално пробвах с модел просто, но в последствие осъзнах, че така няма да пожъна голям успех и започнах да правя справки само по парт номер. За него съм ползвал - https://www.hondapartsnow.com/ Равносметката за наличността: - дискове 6-7 марки; - накладки; - филтри; - носачи 1-2 марки; - биалетки и разни други компоненти по окачването, но не всички; Неща, които считам за важни, а налични няма и ще се чакат по 2-4 седмици отвъд голямата вода: - каквито и да е датчици; - водна помпа; - термостат; - ролки и ремъци; - радиатор; - верига и обтегачи; - амортисьори и пружини; - съединител; Тук някъде прекратих търсенето, защото и да приема, че мога да се примиря с чакането за някои от изброените части, приемайки че съединител или пък амортисьори няма да умрат от днес за утре, то има елементи, които могат да го направят и по този начин да ме оставят без автомобил за над месец, което лично на мен не ми е оферта. Бих се радвал разбира се някой да ме опровергае. Ще взема да пусна запитване и към бултрако с няколко парт номера които не не открих, да видя дали ще ми върнат положителен отговор и срок на доставка. ПП: За мен този автомобил би бил на върха на абсолютно най-големия компромис, който бих направил, но ако имахме 2 автомобила в семейството. Ако е единствен, както е моя случай към момента и с над 20 000км годишен преход, за мен си е риск отвсякъде за евентуални провалени планове.
  2. Не виждам как технологично обяснение, защо от Хонда са решили да са такива предавателните числа на кутиите, ще ти помогне особено в избора. Такива са, ако не ти допадат, предполагам може да платиш на някой майстор да ти пренареди кутията и да ти сложи по-дълга 6та скорост от друга ск.кутия, ама това е безумно. Ако искаш икономия, си сложи газ. Автомата я ти даде половин литър по-нисък разход извън града, я не. А най-добре автомат + газ. По-евтино извънградско предвижване в изражение лв/100км в Акорд 8ма ген няма.
  3. За мен ефекта от това ще е нулев. Щом кат с новите им измервателни уреди, които нямам идея какви са, от 65 проверени автомобила са писали акт на 1 (или го бяха спрели от движение) ,какво повече да си говорим. По пунктовете за гтп никой не знае с какво и как проверяват. Ще им се дават ли нови уреди, те ли трябва да си купят, кой и как следи тези уреди калибровани ли са, манипулирани ли са, как ще се реши въпроса с това да се слагат на загасен двигател или теста на обороти дали го правят на 3500 или 1200... всичко е мъгла тука. Накрая някой ще заложи 8 пъти по-висока цена за изработването на тея стикери, ще си оправи живота и този на следващото му поколение с обществената поръчка, а ние по статистика ще излезем най-еко страната в европа.
  4. Една интересна обява и за мен доста разумно позиционирана ценово, за който търси 8ген 2.0 бензин. Отделно за пръв път виждам нормален салон с добавка духалки за задния ред седалки, в редките случаи когато я има тази екстра, човека си е поръчал и кожен салон предимно. Екстри не е като да няма, кои добавени допълнително, кои стандартно. Търговеца вдигна цената с 500лв за 1 седмица, скоро време май и той ще се усети да й иска 18 бона като останалите. ЦЪК
  5. Отделно от това, жените масово са пълна трагедия при маневриране в тесни пространства и каране назад. Понякога и заради това не отстъпват, без значение дали са с предимство или не.
  6. С читав премиум е абсолютно същото. Ако си вземеш премиум гробник, ще ти е по-скъпо да му вдъхнеш живот от Акорд гробник. Ако си вземеш утрепан от каране Леджънд, гаранция ще ти е по-скъпо да го стегнеш от уморено е60 и така. За мен само хора, които са имали или минимален или просто лош опит с някой от премиум марките говорят сякаш трябва да си милионер да караш такава. Това все пак са коли, на които болежките са им от ясни та по-ясни на майсторите, коли за които има тонове афтърмаркет и втора ръка части, не са 15 годишни Мазерати, Ферари, Порше и т. н. В момента в е90 форума има diy теми от как да си смениш маслото, до как да си смениш диса клапата и веригата на двигателя, как да си регенерираш принудително дпф-а, че дори и как да го свалиш и изчистиш. Не хапят толкова колкото някои си мислят.
  7. Аз по т. 4 ще кажа, че щом на вторичния пазар цените на Акорда са ако не по-високи, то поне същите като на премиума, значи си е в реда на нещата да очакваш определени екстри, комфорт (тишина най-вече) и т. н.. Като цените в магазина са били двойно надолу, значи сега няма как да искаш 13 бона за 14 годишен Акорд, при наличието на БМВ и Мерцедес от същите години за същите пари.
  8. Ами като кара кола с директно впръскване на газ, която дори на бензин има драми с инжекторите (n52 и n53 двигателите) - нормално. Освен ако не е с m54. Аз пък имам приятел, който кара е60 525д и за 2 години е дал 600лв за ремонти, а баща ми по е65цата (7ма серия) е дал за ремонти и поддръжка за 4 години толкова, колкото аз за 2.5 години по Акорда. Та както винаги съм казвал, процента късмет при втората употреба кола винаги ще играе по-голямата роля, освен ако не говорим за автомобил с конкретен заводски дефект.
  9. Доста здрави са, за никой двигател нямам спомен да има сериозен дефект. Едно време от 177к.с им тръгна слуха, че били много трошливи, че искали смяна на вериги на всеки 120-150 000км и голяма драма. Вече всички двигатели са така, бензиновите също. Да не кажа голяма дума, ама съотношение здравина-разход-вървеж за мен са едни от най-добрите. Единствено съм попадал на една тема за регенерацията на дпф-а, където коментираха, че било много "тъпо" направено, защото за да регенерира, един куп неща трябва да са ти 100% изправни - двата термостата, свещи и релето към тях, дросел, температурните датчици на дпф-а, дебитомер.. и още имаше май. Ако не са, постоянно прави неуспешни опити за регенерация и евентуално набива грешка. Това обаче засяга максимум 5% от притежателите на такива автомобили, които са си оставили дпф-ите. Другото беше, че имат едни вихрови клапи - пепердуки им казват. Не всички двигатели ги имат, трябва да си провериш. Над 150 000км или трябва да ги смениш или да ги махнеш, че ако се отчупи нещо - гориш. Премахването им е 150лв.
  10. Не стават на газ Няма майтап, тук след 7-8 години ще караме или дизели само или японски и корейски автомобили, които изчакаха малко с въвеждането на директното впръскване. То и в момента почти няма 10 годишна кола, която да може да газифицираш за до 1500лв и да работи само на газ нали, не 80/20 газ/бензин.
  11. Тенденцията поне в София последните години, без значение от марката е, цените на "доверените", "форумните", "популярните" и т.н. сервизи да се кантарят с тези на официалните дилъри. Къде за добро, къде не, вече си зависи от случая. Аз лично дори и при еднакви цени, бих предпочел сервиза, който ползвам към момента (мотобокс) пред бултрако, защото за няколкото досега, които имах с тях не останах особено доволен. Проблем, който е болезнено характерен за модела не успяха да открият дори след диагностика и разглабяне, а в сервиза където ходя бе локализиран "по слух". За други марки не стои така въпроса и съм ставал свидетел как популярен сервиз взима 15-20% над това, което се оферира от офиц. дилър. После нещо се омазва и един куп разправии, стигнали и до панаири във форуми. При дилъра поне при обслужване (било то ремък, верига, водна помпа и т.н.) си имаш гаранция за определен период. Тук все пак е Хонда форум, така че въпреки поскъпването, което мисля се случи от началото на 2019та година, все пак бих препоръчал Мотобокс. Досега при мен не е имало издънки, а не е като да не съм правил доста неща там.
  12. Там са ме изпреварвали с поне 100+ (идвайки от кръговото на икеа и съм бил в дясната лента, за да се кача към декатлон после, а тези са изхвърчали с такава скорост на околовръстното въпреки знака без предимство и знака 50). Като се замисля, че има и хора, които слизат от околовръстното и хващат малинов също със 100+, не знам как не е станала още някоя свирепа катастрофа там. Аз откакто го видях това няколко пъти, гледам като се включвам от околовръстното да намаля до 60-70, за да имам време за някаква реакция.
  13. Днес след цял ден по задачи имах крайно любопитна случка малко преди да се прибера на ей това място - https://www.google.com/maps/@42.6237099,23.3643364,3a,75y,112h,75.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2gP9k0g5k7pSTKMlxQBtmA!2e0!7i13312!8i6656 Съвсем обичайно място, няма някакъв кой знае какъв казус. Тези, които идват от кръговото на икеа и са в лявата лента и искат да се включат в околовръстното имат и знак без предимство и дори на пътя нарисувано, че са без предимство. Тези (в случая аз), които слизат от околовръстното и искат да се включат към Малинов са с предимство. Тъй като мантинелата там до последно крие идващите коли (ако идваш от околовръстното), не виждах една заиграна мацка с ново ауди. В последния момент я видях в огледалото и рязко кривнах на ляво (не се престроих) и й свирнах с клаксона (под половин секунда свирене, някой да не каже, че с това съм го предизвикал). Тази наби спирачки и вече след като минах пред нея специално пусна волана, за да ми покаже среден пръст и с двете ръце
  14. Ц класата няма проблеми със спирачките (sbc модула). Това е най-масово в префейса на w211, а w204 се произвежда от 2006та нататък. Отделно от това, отдавна има хора и в България, които ги рециклират на доста народни цени. Механизма за заключване се прави за между 300 и 600лв. Та тези цитирани цени, едното било половин кола, другото струвало кола и половина са били актуални сигурно 2009та, когато всеки с тоя проблем е ходил в балканстар. Само за справка - тпс сензор + смяна за Акорд 7 ми взеха 450лв в Бултрако. Ако решиш и горните задни носачи да си смениш с оем такива, сигурно ще ти вземат поне 800лв (само носачите са към 300лв парчето). Вземай си която кола те кефи повече и която изглежда по-гледана. И двете са способни да те вкарат в голям разход, какъвто е реално случая с всяка кола извън гаранция. Поне после като плащаш ще знаеш защо. Защото, че мерцедеса вози по-добре е факт, по-обезшумен е факт, спира по-добре е факт. Акорда, че е по-здрав няма кой и как да го гарантира, особено 17 годишен и с неясна поддръжка над едно десетилетие.
  15. В блока на родителите ми 4% от апартаментите заемат грубо 35% от паркоместата (казвам грубо защото зависи колко добре са паркирали всички и варира броя на паркоместата). Единия от тия, които формират 4те процента дори не живее в този блок, но държи да си паркира и двете коли там. От тези 4%, само единия апартамент е с двама активни шофьора, в другите кара само мъжът. пп: фаворит ми е един, който доскоро паркираше две лични и две служебни коли, а само той е шофьорът в семейството.
×
×
  • Create New...