Jump to content

Cap_Slow

Фен
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Cap_Slow last won the day on April 15

Cap_Slow had the most liked content!

Community Reputation

94 Neutral

About Cap_Slow

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4 '03, K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

617 profile views
  1. Аз съм писал, че ходих в бултрако, но някой може и да разтълкува мнението ми като да се отнася и за Слави, затова уточнявам, че действието се разви в сервиза на бултрако на ботевградско. От тогава съм бил там само веднъж и то по принуда, че случайно имаха налична частта, която ми трябваше и реших направо при тях да правя колата. Иначе смело бих пропуснал.
  2. На мен ми казаха, че втулките били здрави, но целия механизъм се бил износил. Стори ми се доста странно, но звуците които се чуваха при натискане на педала наистина бяха тревожни и им повярвах. Оставих им 120лв капаро и половин месец чакахме механизма да дойде. След като дойде и я вкараха за смяна и ми се обадиха след 1 час, че проблема бил в помпата, но я нямали налична... Реално на хубавците им дадох 30-40лв за диагностики, сглобявания, разглобявания, 50лв таксита и поне 20лв бензин. Мислех си да им вдигна един скандал, но имах и други нещата на главата. Да не споменавам, че дори се опитаха да поставят под въпрос връщането на капарото, нямали били такава практика...
  3. Защото освен скърцането се чуваше някакво покъртително щракане/пукане и по едно време мислех, че буквално е възможно педала да се счупи Бях ходил тогава и до бултрако, които ми казаха, че май не са били свидетели на чак толкова силно изявен проблем и дори след диагностика, установиха, че проблема идва от механизма на съединителя (което в последствие не се оказа така, но както и да е). В крайна сметка и бултрако и Слави установиха, че проблема идва от помпата и я смених. Може би и в последните седмици и аз не ѝ бях помогнал, пръскайки с какво ли не, от вд40 до силиконова грес, само и само да има няколко дни тишина. В последните ѝ дни живот изкарваше максимум 3-4 дни преди да се разкърца пак.
  4. При мен със затоплянето на времето ми изчезна скърцането откъм педала на спирачката, но се завърна скърцането откъм педала на съединителя. Горна помпа сменяна с ОЕМ такава преди малко над година и 20 000км... пак ще влизам във филма с гресиране, пръскане и не знам си какво. Не го намирам за сериозно това.
  5. Дори в момента може да се възползвате от уникалната възможност да си закупите 10 годишен Акорд 2.4 за скромната сума от 26 000лв от бултрако
  6. Тъй като от скоро следя и Киа форума, но без регистрация ще използвам тази тема да ти честитя новата придобивка, макар и да си писал, че ще дойде след 3-4 месеца. Любопитно ми е, предвид че модела е относително нов, от Киа бяха ли склонни да направят коментар на цената или да ти предложат нещо безплатно от сорта на каско или обслужване за първата година? Също така мисля, че и други колеги биха прочели с удоволствие някакви лични впечатления по-нататък във времето, защото предвид цената и цялостното позитивно мнение на автомобилните журналисти досега, според мен този модел ще се продава добре в България. Ако не ти се пишат различни мнения и в двата форума, може и по един копи пейст тук Още веднъж честито и със здраве да си я караш когато пристигне!
  7. Културата е проблем, липсата на адекватни глоби и тяхното събиране - още по-голям проблем, защото само така може да се създаде култура, която изначално я е нямало. Правят се някакви жалки опити и да си кажа честно, ефект ИМА макар и не какъвто ми се иска. Последните почти 2 години много рязко намаляха гъзарите, които летят с 200+ на магистралата. Последните 7 години имам може би около 60 000км на АМ Тракия и това го забелязвам сериозно. Имаше периоди, в които карайки почти навсякъде със 140км/ч ме изпреварваха най-редовно, а понякога така че все едно бях спрял. Сега ако сложа автопилота на 140км/ч ще ме изпреварят максимум 15-20 коли до отбивката за АМ Марица и никоя от тях с 200+. След няколкото репортажа за карането в аварийната лента бих казал, че и това вече има ефект. Съвсем наскоро попаднах в леко задръстване (15-20мин) и в аварийната лента се мушнаха макс 8-10 коли, а преди 2 години щеше и тя да е задръстена. В София обаче положението е трагично. Там контрола явно е много по-труден и решението е камери, много камери и за всичко. Забранени маневри, продължаване в дадена посока от грешна лента, каране в бус лентите, каране по релсите, минаване на червено, задръстване на кръстовища (като на клипа от темата)... всичко това е ежедневие и се случва във всяка една секунда, като естествено сутрин и вечер положението е повече от трагично. И ако преди 5-6 години това си го позволяваха хората с "тузарски" коли и такива с някакви служебни (уж по работа все бързат), в момента си го позволява кой ли не. От съвсем нормално изглеждащи хора на средна възраст, майки с деца на задната седалка до бесни тинейджъри, перхидролени пикли и хора на 60+ години. Градът нито ще става по-голям, ремонтираха много от проблемните участъци без да ги разширят, все повече и повече хора идват тук да учат, съвсем нормално след това остават да работят и живеят. Просто няма как да продължава така до безкрай. Ако няма да се разширяват пътищата, трябва да си мисли в посока оптимизирани на градския транспорт и велоалеи. В момента трамваите и автобусите висят зад автомобилите по задръстванията, а да караш колело в столицата за мен е бавна, но сигурна смърт (това го казвам като човек, който в друга държава си ходеше с колело на работа всеки ден).
  8. Този модел за съжаление никога не се е продавал в България (май и въобще в Европа не се е продавал), така че шансът за гаранция е нулев. Ако въобще решиш да продължиш с този автомобил, питай го откъде е внос и ако е от щатите да ти даде вин да си провериш какъв ѝ е случая - блъскана ли е или е наводнявана. Може и внос от Япония да е, но предвид ниския пробег си мисля, че ще е някоя блъсната от щатите.
  9. Ами предвид, че питаш за личното ни мнение, аз не бих си взел 7 годишен чипосан, извънгаранционен дизел евро 5 за 25 000лв на 200 000км. За 6-8 бона повече има чисто нови коли с по 5-7 години гаранция с подобен или по-добър разход и евро 6 стандарт, което според мен за в бъдеще ще има все по-голямо значение. Предвид бюджета ти, защо не се разходиш по официалните представителства, да направиш по някой тест драйв и да видиш какви оферти ще ти направят. Колеги тук са споделяли, че за тестови бройки на Сивик са сваляли до 8000лв от цената спрямо чисто нов. Този Акорд с 2-3 ремонта, които е напълно възможно да ти се случат е много вероятно да се изкантари като разходи с един чисто нов автомобил, пък бил и той на теория "един клас надолу". Е точно колегата над теб е минал от такъв Акорд на чисто нов Голф, може да му прегледаш отзивите в общия раздел темата за нови автомобили Просто малко храна за размисъл, освен ако вече не си го умувал и да си се отказал, но за мен при такава висока граница на бюджета новата кола или такава с остатъчна гаранция има доста по-голям смисъл. ПП: Също така е добре да отчетеш, че при по-изразено градско каране дизела има по-голяма вероятност да ти създаде проблеми с пречистващите му компоненти, визирам ДПФ и катализатор, които не се знае още колко време ще е ок просто да ги махнеш и изключиш софтуерно. Ако номера не мине с почистване(за дпф-а), може чисто информативно да им погледнеш цените на двете за чисто нови
  10. А тази далавера, да си купиш гаранция за кола втора употреба, на която вече й е изтекла заводската, предлага ли се някъде и от някого в България, че колкото и да търся нищо не намирам, а в чужбина е супер популярно ? Не говорим нали за опция за удължаване на заводската, bmw premium selection и т.н., а нещо от сорта на отиваш с 6 годишна Шкода при някой застраховател, минаваш един основен преглед в техен сервиз, сменяш нещо ако мислят, че вече е тръгнало и да ти предложат гаранция за определени агрегати от автомобила срещу примерно 5 000лв за 2 години.
  11. 7 години ИЛИ 150 000км е гаранцията на всяка Киа след 2010 година.
  12. Киа-та за мен също е добра оферта, за парите си предлага много, а гаранцията ѝ за мен е най-голямото ѝ преимущество. Предвид колко кекакви ги правят новите коли според мен все по-трудно ще става продаването на току що излязла от гаранция 5 годишна кола. При Киа-та, макар и предполагам не пълна, но след 5тата година си имаш още 2 години остатъчна гаранция. Това ще е голям коз при евентуална продажба, ако ти е омръзнала колицата, ако пък все още си те радва имаш малко или много 7 години спокойствие за по-сериозните агрегати.
  13. Какво мислите по въпроса 16 годишни оем апарати обслужени с комплект уплътнения vs чисто нови апарати афтърмаркет (TRW). Тук не става въпрос за ъпгрейд на спирачките, по-скоро също мисля, че кривенето на дисковете ми идва от апаратите и не знам дали с едно обслужване ще се оправят. Да уточня, че говоря за предните апарати, задните знам, че не е голям проблем да са афтърмаркет, а и има хора, които са ги сменяли и са забелязали подобрение. За предни обаче почти не открих нищо.
  14. Хора, аз ли съм малоумен или 70% от шофьорите не знаят как да преминават през кръговото на сточна гара или просто са нагли. Моя случай е: Идвам от Сливница и искам да продължа по Данаил Николаев. Съответно на Сливница още хващам най-дясна лента около центъра за спешна помощ, че преди това е бус лента. Съответно вече навлизам в кръговото, лентата в която съм ми позволява да хвана на дясно по Левски или да продължа към Д. Николаев. Стигайки вече до втория изход, който е въпросния Данаил Николаев най-редовно съм избутван от автомобилите в съседната лента и трябва да се навра в бус лентата. Там съм имал най-различни изпълнения, от клаксони и средни пръсти по мой адрес, до брейк чекове и "разпалени" разговори на следващия светофар. Това в случаите, когато се включа в дясната лента. Ако се нацепя в бус лентата няма проблем Реално погледнато в 60% от случаите има хитреци, които на Сливница са в лента 2(ако ги броим от ляво на дясно) и като стигнат до изхода на Д. Николаев секат тези в лентата за направо и на дясно (тези, които на Сливница са били е лента 3), те от своя страна влизат в дясната лента на Д.Николаев и накрая оставам аз в бус лентата. И ако това до някъде е разбираемо, опитват се да избегнат евентуален удар, то ми се е случвало и без причина хората от лентата за направо и на дясно в кръговото, директно да си влязат в дясната лента на булеварда. Двама такива съм ги питал, според тях аз в коя лента трябва да вляза при това положение, единия ме напсува, другия ми каза в бус лентата ПП: ако някой реши да го гледа в Street view, ще види, че колата на Google е в същата ситуация. Една кола на мтел от лентата само за направо хваща изхода, колата на Google съответно се включва в дясната лента, а колата зад нея се включва леко в бус лентата, където в случая има и аварирала кола.
  15. Аз в началото като избирах много се ентусиазирах, че mio mivue си имат някакво приложение, с което уж да си сваляш клипчета директно на телефона. По повод мнението на колегата по-горе да допълня - пълно разочарование е това приложение. Едно на ръка, че е болезнено бавно, второ, че клиповете се свалят в някакво скапано качество. Добре, че разгледах мнения предварително, защото щях да съм силно разочарован ако единствено това беше наклонило везните.
×