Jump to content

blagoev.1990@abv.bg

Фен
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About blagoev.1990@abv.bg

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. На студено грам не са тракали, един приятел има Сивик със същия мотор и му потракват, забелязал че на хрв-то не тракат и няколко пъти ме е подписвал да не съм го натегнал, вчера му споменах че всички клапани бяха с по-голяма хлабина и направо се учуди кка не трака. Мапа на топъл мотор е 26-28 kpa което е в норми! Някаква конзолка от алито е взема моят приятел за никви пари и за сега обучава на Субару и на Хонда ключове, ако искаш да проверя какво точно е и да ти пусна линк от алито. За газовата не те разбирам какво искаш да кажеш "За газовата настрой я да върви като на бензин" пускам автоматичната натсройка и така, иначе за да може да обогати повече от нормалното, защото на автоматична настройка копира времената на бензиновите и пак излизаше грешка за бедна смес, та я бях настрой по таблица и не биеше грешка за бедна смес, но беше доста мудна колата и в някои обороти присецваше.
  2. Мисля че реших проблема, по този списък за грешка P0171 на ново реших да проверявам наред, почнах от хлабините на клапаните и кво да видя, смукателните трябва да са на 0.20 а 0.25 влизаше спокойно, да не кажа че 0.30 беше на косъм да влезе, изпускателните трябва да са на 0.25 а 0.30 влизаше спокойно, да не кажа че 0.35 на косъм влизаше. Та след като ги отрегулирах 0.20 на смукателните и 0.25 на изпускателни клапани, сега шорт фуел трима е около +7 +10% , Лонг фуел трима седи на около +4+6 %. Предстой най сетне да направя читави настройки и на газовата. Много ми е интересно как се получиха толкова голями хлабини в клапаните като само и единствено Аз подържа и ремонтирам колите в семейството 🥲 важното е че си намерих грешката и я отстраних. Поне научих някои неща, като това че за компа на хрв не иска пин код за имобилайзера, намерих цялостно упътване за ХРВ, измерване на сензорите и що ходя живи данни на ХДС.
  3. Значи резервоара съм го проверил и е чист като момина сълза, пък и показанията на налягането на горивото са в норми, в смисъл ако имаше задръстване на чорапа(който е филтър) на бензиновата помпа или слаба бензинова помпа или пък запушени бензинопроводи щеше да излезе слабо налягане на бензина, ще резба болтовете на катализатора и ще го видя в какво състояние е, ако е наред ще взема други бензинови дюзи. Иначе може да са си още задръстени инжекторите или да са по малки от по малък мотор, добра насока даваш към инжекторите и аз съм с е насочил към тях защото гледам на живи данни че времената на отваряне са по голямиот нормалното, иначе си мисля че има вариант със дефектен катализатор и понякакъв начин да се отразява на показанията на ламбда сондата и за това компа да налива повече от необходимото количество бензин съдейки по черните свещи и черната ламбда сонда.
  4. Така тъй и като спомена, че се съмняваш в измерването на налягането на бензина, 2.2 бара на празен ход, почти 3 бара на празен ход с премахнат и запушен вакуум на регулатора и 5 бара със запушена връщаща линия на бензина. Ето и снимка къде и как съм закачим манометъра, на маркуча точно преди бензиновата рейка. Относно ТПС съдейки по снимката дето направих регулирането става само чрез дросела, демек няма елипсовидни отвори за да се върти. Намерих инфо за това как се мери ТПС, 0.5 волта на затворен дросел, 4.8 волта на напълно отворен, е при мен показанията са 0.487 волта на затворен дросел и 4.45 волта на напълно отворен. А относно измерването на ТПС, измерих го точно на буксата на компа, така че мисля че е най точно. Премахнах вакуума на регулатора и го запуших ( налягането на бензина е около 3 бара така) покарах 2-3 км и гледам че шорт фуел трима седи на около 7-8-9 %, почвам да се чудя дали просто някой някога във времето не е сложил инжектори от 1.6 105 коня или от 1.5 или от 1.4 ако стават !? Относно катализатора, вече съм напълно сигурен че нелогичното понякога е логично, демек вече във всичко се съмнявам И наистина почвам да се изчерпвам от към идеи, накрая ще почна наред всичко да сменям с ново ...
  5. Показанията на празен ход на TPS са минус 0.6 градуса, което ми е малко съмнителни, знам че трябва да е на точно 0, взех една визитка и подложих между реглажния болт и пластината показанията на TPS бяха плюс 0.9 градуса, но промяна в работата на колата няма, налягането съм го мерил между горивната рейка и резервоара, демек срязах подаващия маркуч у сложих тройни, иначе пробвах с и без вакуум на регулатора за връщане на бензин и опитах ест като запуших връщащата линия на бензина, в норми си е налягането на бензина. Сега прозвънях кабелите на Егт сензора от буксата на самият сензор до буксата на компа и всичко е наред. Вече имам съмнения в катализатора и във Втек клапана !?
  6. clarion колега аз съм в София ако искаш дай да ги изтриете тези грешки, въпроса е дали наистина са предизвикани от слаб акумулатор
  7. Г.Писаров колега миналото лято паля и карам колата 10 км градско, спирам, гася двигателя но музиката и аварииките светят, качвам се след 10 мин и както при теб се осветка таблото, изгасих всички консуматори и едва завъртя стартера. Отскочих до магазин за акумулатори да ми проверят акумулатора за прекъснала клетка на товарна вилка и да имаше прекъснала клетка, последва нов акумулатор и всичко е ток По отношение на умната система на зареждане, дневните са ми на 30 % дългите с модул и музиката, волтажа в системата е около 12 волта, пусна ли къси фарове веднага скача на 14 волта, така че най-вероятно системата при твоята кола си бачка нормално.
  8. Lelemale13 не съм махал стеснението, някой преди мен може да го е направил, не вярвам от това да вдига фуел трима на място, дюзите са пуснати във вана с бардала и са закачени на модул който ги разцъква, под наляга след това ги пробвах и струята беше добре поразпрашена Дни наред карах с откачена букса на егт сензора и грешка няма, ще проверя инсталацията от егт сензора до компа, намерих разпиновка и ще падне мерене, съмнявам още за катализатора и за блокирал втек клапан.
  9. Ccord няколко пъти съм правил стандартната процедура ест, но може да опитам и описаното от мен ест за моя сметка де, все пак за повечето неща се иска доза познания и доза проба-грешка
  10. Колегата dandilov както споменах проверил съм абсолютно всичко по смукателната част, сензора за темп на въздуха е проверен и отчита адекватно, мапа е проверен и все пак съм пробвал с друг от кола която няма проблема и ефект няма, е това за vtec клапана нямах и идея, ще го проверя, темп сензор за охлаждащата течност е приятен също на живи данни и работи нормално, поне по показания на градуси, пробвал съм няколко ламбда сонда както също спомен, не е момента стойност, прави си добра синосуида, Хрв-то е 124 коня както също на няколко пъти споменах.
  11. Колеги лично аз съм си мислел за подмяната на цялото масло по следния начин, взимам 8 литра откачам външния филтър, единия марчук за изходящото масло се пъха в 10 литра празно шише, другия маркуч се закача за една покачваше помпича която седи в шишето с ново масло, примерно имам една лектрическа помпичка за антифриз на 12 волта от БМВ, не съм мерил колко е дебита, но на око не е малко ( пробвах я с вода). Може да се пробва една туба от 10 литра с минерална вода за колко време я изпразни
  12. Здравей колега може ли на лично малко повече подробности за подмяната на лагера, ти подмени само лагера ли има целият капак в комплект с лагера ?
  13. Тъй като намерих компютър за 1.6 втек 124 коня, метнах го на колата и обучих двата ключа към имобилайзера, 2 дни каране и положението е същото като със стария компютър. Някой има ли на идея как работи ЕГТ сензора, в ръководството на Хонда Хрв има описание, но това не пиша кога се взима под внимание показанията на този сензор, няколко дни беше с разкачена букса ЕГТ сензора и никаква грешка не излезна за него 😱 Дайте малко акълец че вече се изчерпах напълно.
  14. Ще добавя още нещо, всеки сам прави избиро си, оправете си замасителните кабели в двигателния отсек, добавете и 3 нови, не втора употреба, а нови, купува се 12 квадрата кабел и се реже по желаната дължина, кримпват се кабелните обувки и се запояват, желателно е медни кабелни обувки да са, също така се жули до чист метал там дето с епоставя, аз ползвам медна грес за да има хубав контакт и да няма корозия, хубаво е да се намерят замасителните кабели към компа ! И да се почистят обувките и крепежите болт/гайка, пак със медна грес минавам и да не казвам голяма дума но има разлика в пъргавината и поведението на мотора
  15. От опит на различни марки както и на Хонда, слагам винаги ама винаги свещи максимално близки до оригиналните които ги дават от завода, дори когато карам колата на газ, същото така от опит Денсото за мен лично се представя по зле срещи Нгк-то, с Нгк колата върви по добре и по добър разход дава на гориво. Ако за мотора от завода се дават платинени свещи слагам платинени , ако дават иридиеви значи слагам иридиеви, регулирам между електродното разстояние отново каквото го дават от завода, демек като за бензин, ако газовата е добро изпълнение всичко е наред. На няколко коли съм слагал уж по хубави свещи за газ и резултатите са отрицателни !
×
×
  • Create New...