Jump to content

blagoev.1990@abv.bg

Фен
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Neutral

About blagoev.1990@abv.bg

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Помпата за акорд комби фейс 2.2 дизел излиза различна от акорд седан фейс или префейс 2.2 дизел, ето и доказателствата Така че колега търси точно от комби, фейс, 2.2 дизел, са излиза че от акорд комби фейс 2.4 бензин е същата помпа като твоята, поне по каталог така излиза излиза де
  2. Развитие при моята кола има, оказаха се тампони на стабилизиращата щанга, реално само шофьорската гума беше във въздуха и демонтирана, от вътрешната страна просто светнах с лампа и се оказа че има не малък луфт между щангата и тампона, все пак взех един кози крак и дръпнах щангата при шофьора към гумата, оказа се че пукането при тръгване и спиране изчезна, но все пак си има едно глухо тупкане при неравности. След смяната на тампоните определено колата стана друга при шофиране. Собственоръчно ги смених и не беше кой знае колко трудно, но все пак си е гадно. Съветвам всеки който не ги е сменял никога, да ги подмени и да види разликата при шофиране. Сложих оригинални тампони !
  3. Замасителните кабели за еку-то и бобините, сенамирта отгоре на смукателния колектор, махаш пластмасовия капак, развиваш болта дето държи кабелните обувки, една шкурка, издухваш и слагаш медна грес
  4. Темата е стара ама малко да я ъп-на, имах проблем с хрв 1.6 втек, като цяло е напълно идентично с к24, само дето 1.6 е с механичен дросел а к24 с електронен дросел, но това в случая не е от значение, а и хрв-то има EGT sensor а акорда няма. 0171 грешка излиза заради много големи хлабини на клапаните, след реглаж всичко си дойде на място,да не изброявам по колко пъти проверих всичките останали неща по ръководството но не и хлабините на клапаните.
  5. Колегата simeonpor, за този тампон ли става на дума
  6. Айде да възродя темата, това пукане го имам от над 50 000 км и по едно време доста ме дразнеше, към 6 пъти щателно съм проверявал и разглобявал цялото окачване, както и тампоните предния мост и всички е в супер състояние, усещане леко на волана, но съм съмнявам рейката да има такива луфтове, ест имам за смяна тампона на мотора при радиатора, въобще не е скъсан, просто извадих вакуумната мембрана щото беше скъсана след което разбрах, че реално тази вакуумна мембрана прави така че тампона да не пропадне, имам вибрации заради този тампон. Съмнявам се пукането да от този тампон на мотора, но естествено не го изключвам напълно, също така тампоните на стабилизиращата щанга ми се струват малко лабави но при вдигната кола на крик и тест с лост, реално няма луфт от тях. Скоро ще сменя тампона на мотора и ще пиша какво е станало.
  7. Колега виж си късите и дълги адаптации при работа на газ и при работа на бензин, както виж и вакуума за предния тампон на двигателя.
  8. Колеги закачете на диагностика и вижте кое колело не показва км\ч
  9. Ако пак няма положително развитие, пиши ми мога да ударя някое рамо на живо
  10. Що не започна с това закарай я на сервиз да ти погледнат газовата дали някой инжектор не изпуска.
  11. Да както колегата казва меренето става на абсолютно загрял двигател, на паркинг. Първо установи каква е течността и от вече ще се насочиш към проблемното звено ! От София ли си ?
  12. Колега от София съм , дай информация в какво се изразява проблема ти
×
×
  • Create New...