Jump to content

jungles

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно jungles

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

373 профилни разглеждания
  1. Аз реших този проблем със Ледове за 38 долара комплекта, колко ще изкарат няма представа , но няма база за сравнение със стандартната крушка .Взех уж превантивно по слабо лумени и ватове за да не греят и горят. Има доста противоречиви мнения за ледовете ,но пробвай, ако не ксенон.
  2. Аз съм със 2.0 автомат комби и разхода ми е 10-12 ... сигурно на ръчните скорости 2.0 са по икономични... Да му завиди човек
  3. Маслото беше доста зле, определено е било за смяна сигурно преди 10 хил км ако не и повече... Мисля, че не беше прегрято поне.. Тествах го на сълфетка беше към светло кафяво. Като цяло само това ме притеснява , да не се окоти кутията , ноо щом колеги казват ,че е кокал , сменям си масълцето на време и си свиркам. Иначе мога да кажа че за около 150 лева със доставка от Англия 6 литра масло съм от CoxMotor. Ще ме извиняват тука , то е ясно ,че хората искат парички да правят , ама по нашите сайтове литър 40 лв и то без доставката...Не знам дали да се притеснявам ,че сложих не оригинален филтър.
  4. Аз к20 , видях къде са тия селеноиди, но естествено няма да се вкарвам вприключения ,че точно този който е двоен е на такова място ,че ще си изпочупя ръцете докато до сваля...А за втората смяна да изчакам да го омеша добре , нещо от сорта на поне 1000 км или ?!
  5. По принцип винаги взимам нов внос кола ,карана тук избягвам , защото не си ли я обслужа аз да знам с какво качество части съм заменил старите ,не ми е спокойно. И да , колега е прав , първа смяна е и като цяло ми е първи автомат. Не са ме убеждавали ,че е перфектна и обслужена като я взимам. Благодаря за обратната връзка!
  6. Точно това имах и аз в пред , защото при леко ровене из изкочиха някакви теми със леко подобни на моите странни обяснения, и не точно свързани със Хонда обаче... Ще видя как са по чуждите форуми ясно... Или другият вариант е на втората промивка да видя , може да отпуши ако има нещо. Иначе благодаря , доста ме насочи кои е конкретния соленоид !
  7. И филтъра на скоростите съм сменил и маслото е Хонда е както си пише по книгите , но някакси с новото масло чувах вече превключването на между двете скорости , все едно лост се движи там някъде долу. Старото масло беше за смяна определено ,по гъсто и като динамика колата беше по мудна..и ми направи впечатление ,че пробката добре беше обрала стружките...
  8. Здравейте колеги . След смяната на АТФа всички е прекъснато , както беше споменал колега във един от поредните ми прочетени постове във форума , кола стана осезаемо по динамична и плавна. Но забелязах или тогава съм чул,че когато превключвам от Д на Р ,се чува преключвано на скоростите. И още една странност.. когато запаля колата и я оставям да обърне малко на място за 2-3 мин и на около 1000об като паднем тръгвам, но в същото време като съм на светофара и съм с още така не загряла кола и съм на Д , някакво леко тресене се усеща. Като загрее идеално и си падне на 700 об това тресене изчезва. Зарови се и не и ми направи впечатление ,че имало селеноиден клапан мисля, които евентуално се зацапвал ?! Поръчал съм масло от CoxMotor за второ опресняване.. Или не съм чул това превключване или нормално ?!
  9. Най добрата комбинация и според мен.... Обикновенна нафта и Бардал. Или обикновенна нафта до горе и 250 мл спирачна течност...ама излиза скъпо така.
  10. И да не драднете нафтаа самоо ...
  11. jungles

    Стартер

    По принцип след зареждане и свалянето му от зарядно у-во и веднага се измери, ако акумулара е 12.5 волта спорем мен акумулатора не е дозареден. Иначе има добри показатели при стартиране и то на този волтаж 12.5 ( които волтаж се води ,че батерията съвсем леко разредена) Иначе клемите на хондите са слабо място , защо не знаем какво е нормално стягане..
  12. jungles

    Стартер

    На първо четене го зареди зареди то е ясно .... След зареждането 7-8 часа според зависи от колко амперово е зарядното , го остави да изстине за 2-3 часа поне, след това взимаш едно мултиЦе и един приятел със теб и правите следното..Той върти на ключа а ти мериш със мултиЦето на акумулатора и при въртене ако волтажа му пада по 8V или върти тегаво провлачено и пак отива към 8те волта и на долу , значи батерията е аут. Или ако не си я заредил все още и имаше мултиЦе я мерни и ако показва 10.50 една клетка е чал , следователно 8.40 2 и тн..
  13. Можеш да набуташ по голям слагал съм и със леко преправяне става прилично. Но с времето поради по лошото качество на акумулаторите и поради ред причини от сорта на амортизация 3 години експлоатация е лук. ПС ..одеве обърках , над твоя пост друг колега обясняваше ,че било порблем за генератора, помислих ,че той ми изпраща формули , сори..
  14. Извинявам се ако е така , нещо просто не сме се разбра ли. Не съм искал да се правя на професор или голям майстор просто исках да споделя моето виждане , и ако би било полезо за някои ще се радвам.
×