Jump to content

jungles

Фен
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Neutral

About jungles

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer AT 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

1125 profile views
  1. Не изпъква, даже долните ръбове, като сложа една карта между двете врати и на шофьорска нивото и с 3 мм по нагоре от задната ,а горе е седи като провиснала .... През седмицата ще я водя да я гледат.
  2. Е търпях , търпях ... И сега взимам мерки. Ще ида на тенекеджия най добре, изчерпах вариантите с възможностите на пръв поглед. Писах защото може нещо да е от "редовните " слабости с годините . Благодарско все пак 🍻
  3. От +2 години и така си беше. Първо мислех ,че уплътнението нещо се е смачкало и на скоро го смених, ама не е от него , няма удари ...
  4. Това е шофьорската врата , и стои като увиснала , и уплътнението на приляга добре към купето. Снимката която качвам е примерна. Оранжевия участък е провиснал с около 3-4 мм и не приляга към купето на колата. Зеленият участък който продължава до края на вратата е ок. Лайсните в розовия са на ниво едно към едно... Самата врата никъде по контура на колата спрямо задната врата и прага не стои провиснала , само в оранжевия участък..
  5. Прилагам снимки за да добиете представа... По принцип цялата работа е много странна , защото по долу вратата е ок ?! Смених уплътнението и нямаше ефект... Гледах пантите за износване на пиновете и там всичко изглежда ок, клатя ,кривя вратата насам, натам и няма луфт.. Лошото ,е че влиза вода. На
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x1l Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-power-foam-0-510-kg.html Вид и количество: Amsoil Power foam 1бр. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 1x0.354l Стойност на поръчката 21.29*1.9675 - 42лв. Начин на плащане: По банкова сметка Начин на получаване: лично Малинова долина
  7. Този участък от графата е малко подвеждащ... Под 13.6 със ,без консумация ,е с тенденция за бъдещ проблем.
  8. Дано ти изкара дълго тази Вартичка.
  9. Това ми хареса .. в далечината (да кажем 2012 да кажем) идва един човечец да остави на срап една батерия с лого като на снимката .Слагам снимката защото това още тогава беше лого на Varta ,чието качеството е изчезнало преди години ..чета по кода на библия 8 годишна и висше ,и се сещам да я измеря от чисто любопитство , да видя колко е изпратила , и греда... Батерия на 8 години беше по тежка с кило + от чисто нова такава, и спрях да вярвам в дядо Коледа .... та каква марка и колко Ah е 17 кг батерия ?!
  10. Идеята на обсъждането е не да се караме , а да се допълваме и поправяме , когато някои се е подвел или грешно разбрал. Пак казвам didipov , сулфатизацията не е от днес за утре . Плюс това всеки акумулатотр дори и да не е оставен да се разрежда страда от минимална сулфатизация с годините, която няма и как да усетиш. За "прецакването" лятото и зимата (пак има много фактори) .... Това е като , ако ви е направило впечатление особено на VW имат едни кожуси сложени на акумулаторите , и всеки си мисли ,че се слагат зимата да му е топло .
  11. Сулфатизацията не се случва при едно разреждане на 11V , няма да сулфатизира батерията от веднъж... това е по бавен процес и степента на обратима и необратима сулфатизация зависят от фактори. А и нали сега има модерни зарядни разбиващи сулфата , но не се продават в лидъл и не са по 49.99
  12. По принцип съм наясно с материята , все пак 10 годинини с това съм се занимавал. Като цяло стартерните батерии не са "совалка" , но зачетох много сложни и леко подвеждащи обяснения,като дълбоко разредена батерия под 11V , смисъл 10.70 V не влиза в тази графа . Дълбоко разредена батерия е под 6V и трябва да се внимава при зареждането и ,особено ако е паднала до 1-2V защото има вероятност при недоглеждане да се зареди батерията на обратно. И относно AGM батериите .... Няма как да приема ,че "стандартен" agm акумулатор е по лошият вариант спряко "мокрия" стандартен, при положение ,че се оповаваме на копи пеис то интернет... Лично мое мнение , нищо лично.
  13. Много ми е интересно като смятате тези 10% от капацитета на батерията ,как смятате колко ампера са останали при разреден акумулатор на 11V ,при положение ,че на 12.6 капацитета е 70AH, и после го бухате 10 часа на 7 ампера , да му вкарате 70AH ?! На времето беше лесно с обслужваемите батерии, мериш гъстотата и се оринетираш.
  14. Не е нормално да се разрежда за такъв кратък период от време. По принцип, ако се кара главно на къси разстояния със няколко палене и гасенета ,има шанс да се натрупа едно разреждане на батерията и да се усеща слабост, особено във студено време, възможно е и да не може да запалиш. Може и батерията да е дефектирала, не е невъзможно. Най добре да се замери. Тоя филм да закачаш подържащо зарядно за 10 дни ?! Нова кола 2018 и в гаража да опъваш кабели 😄 Това се прави ако ще я зазимяваш за 4ри месеца , или живееш в Сибир.
×
×
  • Create New...