Jump to content

jungles

Фен
  • Content Count

    343
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Neutral

About jungles

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer AT 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

1642 profile views
  1. @emod,тази паста на Ате , не е много ок за водачите... Вземи TRW PFG110.
  2. За двете маси на купето взех кабел за електрожен , кримпнат с кабелни обувки , много културно стана. Минуса го смених с кабел маса от ауди А6 , то пак е като при нас кабела с клемата. А за плюса е по "сложно" ,там за да стане как си трябва (поне за моя стандарт) си трябва задължително кримпване , както и си е , но може лесно да се побългари... Гледах и ОЕМ за плюса , но със сигурност ще е скъпичък , защото си е бая кабел , виж в някои по голям магазин за акумулатори , евентуално дали нямат голяма кримпвачка , само ще си вземеш хубава клема и кабелна обувка.
  3. Може , но трябва да вземеш съпорти , които за са 300мм диск, такива са от дизел и от 2.4 бензин.Апаратите и накладките са същите. По принцип на мен ми взеха по 20 лв на съпорт, но е възможно да искат да ти ги продадат комлект. (апарат и съпорт)
  4. Наскоро гледах в тубата едно USA CRV и тракаше странно( едно като едно чат,чат ,чат на студено) , пича обясни първо да се види веригата и обтегача, и показваше съответно , как са в норма. Смени VCT и чаткането изчезна. Ако намеря клипа ще го шерна....
  5. Има вероятност и да от VTC actuator-а...
  6. Значи не е лошо да помислиш за смяната им ,при мен определено имаше ефект.
  7. Реших подобен проблем с смяна на минусовата кабел клема от Audi a6 , като на снимката + на двете маси сложих 10 квадрата от електрожен, направих го културно крипнати как си трябва, на първо четене разкачи и със шкурка мини клемите + полюсите на батерията . Естествено първо си замерих акумулатора преди да взема това решение .... сутрин едно тегаво , все едно няма никой , и като видиш масите и добиваш представа защо...
  8. Разказчете жилата и виж дали ще задържа или ги разхлаби доволно, ако не задържа после , е ясна работата...
  9. Някъде срещнах ,че мигането на D може да е от един от двата датчика за налягане на маслото на кутията.
  10. Имам добри впечатления от Hengst , даже бях ги мерил като грамаж Hengst vs Mahle ,и Малето беше 50+гр по малко от, а и гумичка на Малето не ми вдъхваше доверие...като за маслен Малето съм ги зачеркнал...
  11. По принцип и на мен ми се върти ,че трябва да е нещо от сорта , поне на старата хонда ми беше почти така ... След като свирне и карах макс 2-3 км на изпарения...
  12. Ясно ,явно ще си карам така, и спирам да го мисля... По принцип при теб има доста повече логика да е така , имайки се в предвид обема да двигателя.
  13. Ще се опитам по друг начин да го напиша ,странното е ,че в рамките на тези 20 км и хипотетично оставащи 3-+ литра газ , ако карам с 30-40 км и не превишатам 2000-2500 об и карам , обаче тръгна ли от световар и натискайки леко минавайки тези 2000 - 2500 об и превключва. Все едно над тези 2500 е нагалсено да пуска доста повече газ ,а то не му стига и превключва... поне аз така си го обяснявам. Градско разход не засичам - там е литри на час, а не на 100 км. - интерсно , но и сложно за мен....
  14. Да питам и аз нещо по темата .... Колата харчи 15 на100 градско примерно , като стигна до 70-80ти км и се почва едно превключване все едно газта е свършила ,а по елементарни сметки трябва да им 3+- литра газ , обаче карам ли бавно и минавам още 20+-км , при всяко по така натискане на газта и прехвърля . Ходих преди няколко месеца при газаджията и вдигна налягане на изпарителя мисля, обаче същата работа. И преди си правеше така , ама нещо взе да ме напряга ,че не трябва да е така. При вас как е?!
×
×
  • Create New...