Jump to content

jungles

Фен
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About jungles

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer AT 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

890 profile views
  1. В това топло време съм сигурен ,че за ден-два ще го напомпа до тези "100%" В повечето случай при автоматичните зарядни показанията за заредено състояние са на база волтаж, а не гъстота на електролита , но това са подробности . 80% от продаваните акумулаторите са поне с 4-5месеца от дата на проиводство, ако не и на повече. Трябва да има голям недостиг на определен модел по мрежата ,че след производство да го вземеш на 1-2 месеца. Ако искаш" истинско зарядно" за приемлива цена виж максимал разград , около 440 лева е , и е регулиране на ампеража до 20АН.
  2. Поне според мен би било излишно нов акумулатор на една седмица да се зарежда , ако е преди зимата малко да го освежиш ОК. Иначе нищо няма да му стане, най много ако го зареждаш с тези "умните зарядни" след 1-2 часа да изпише ,че е зареден.... А за зарядното на бош мисля ,че е ок за домашни условия...
  3. Мисля ,че иска да каже ,че акумулатор трябва да се зарежда с 10% от капацитета си , пример 100 AH , с около 10 ампера , което за мен е множко.
  4. Колега , в коя ситуация се губи отварянето от ключа ?! На колега изведнъж спря да отваря от ключа ?!
  5. Така е , мисля ,че при 2.2 дизел и 2.4 бенз са на 300. Аз бях на 280 защото съм 2.0 бензин , но взех съпорти от дизел и минах на 300.
  6. Ако нямаш ограничения в бюджета ...АТЕ дискове и накладки...
  7. Да де 🤭.., по принцип ги тествах моите дали отваря и затварят, което ме навежда на мисълта ,че е безмислено да взимам за тест друг ..?!
  8. Значи съм в грешна посока ... 😁 Не съм искал да подвеждам колега ... ! Тогава защото въобще ги чистим ?!
  9. Съвпада начина на сваляне качване чисто технически ,при нас "горния" соленоид е единичен намира се както на клипа долу горе и отговаря за 4-5 скорост а този предният е двоен и отговаря да 1-2-3та , виж графика на кутията и ще видиш къде е. Ако ще ги чистиш вземи гарнитурите от бултрако , голямата беше 10-14 лева ,а малка не я купих защото при свалянето на малкия се отдели със самият соленоид и прецених ,че няма нужда. По принцип не знам колко е правилно , но ги пръсках със брейк клинър вътре. Тези тръбички с мрежичката и измих и тях. Пиновете имат положение за слагане , като цяло внимавай при сваляне и качването да не покривиш нещо.
  10. Писах му и се разбрахме да взема големия соленоид поне да пробвам дали не е от него.... Иначе , тоя филм с цялата кутия не е за мен 😁 Ако не стане с масло и смяна на соленоида ,ще си я карам така ...
  11. Сменях фитълра скоро ( преди 10 хил км ) ама е афтермаркет .... А двата соленоида ги чистих преди пак около 10 хил , и имаше осезаем ефект. Ще ги почистя пак.. Когато взех колата маслото беше ужасно , и го опресних 2 пъти .. Ще взема нов филтър и масло и така...
  12. Значи ще се кара така... Ще направя още едно опресняване и каквото такова . Благодаря за размишленията !
  13. Ами като набирам всичко е както трябва , но когато тръгна да спирам от 80 примерно и си държа леко на спирачката и колата намалява. И се усеща как леко предавките свалят и когато колата драстично намали около 10-20 км и сякаш втора я изплюва и киква усезаемо. Кое отговаря за downshift-a , или соленоидите са за up и downshift ?!
  14. Нещо напоследък усещам нещо downshift kick на 2ра , все едно я изплюва ?! Идеи
  15. Много модерни алтернатори и на бензинс ли е така ?! Незнаех между другото..
×
×
  • Create New...