Jump to content

jungles

Фен
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About jungles

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer AT 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

627 profile views
  1. Евентуално можеш да се ориентираш за датата на производство по серийният номер на акумулатора (виж в гаранционната карта) . В най- добрият случай ще е на 6-12 месеца от датата на производство , а в най лошият +24 месеца. Карай и не го мисли , имаш си гаранция ,а ти вече така ги правят ,че 3 години ако изкара трябва да си щастлив....
  2. Ако ги проверяваш и промиваш вземи си и гарнитурите от бултрако... А ги промивах и двата след 2 опреснявания на маслото определено имаше ефект и превключването стана по плавно и мазно... двата соленоина са за 1,2,3 големият 4,5 скорост малкият( поне така разбрах аз ) Като цяло тази промивка се прави ако имаш проблем със преключването на скоростите или някоя не включва и " профилактично" в моят случай. Виж във интернет има доста информация , до колкото разбрах тази грешка P0700 е обобщена и може да означава няколко проблема , като соленоди , като мръсен флуид , като ниско ниво на флуида! което ако не си проверил е напълно вероятно ! Ето линк по които може да се ориентираш евентулано какво да се провери ... http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=552&nplgrp=2&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.0 SPORT&nplblk=ATM0710
  3. Промии и провери соленоидите , ако и от там няма промяна ....
  4. Според мен разликата е само във съпортите ... За 2.4 и 2.2 мисля ,че са са еднакви,но това е само предположение..
  5. Значи има разлика в апаратите между 2.0 и 2.4 ?!
  6. Питането ми е следното ... На моята 2.0 VII дисковете са ми на 280 , и гледам ,че на 2.4 и 2.2 дизела VII са на 300 мм. Поразгледах и ми направи впечатление ,че спирачните апарати на 2.0 би трябвало да събират 300 мм , но накладките са различни на вид ?! Та мога ли да мина на 300 мм диск ... въпреки ,че ще е със старите еднобутални апарати пак ще има лек ефект според мен ..
  7. Моята гондола 2.0 АТ ,14-15 градско, карането е основно на къси разтояния , газовото е Романо. Струва ми се множко , но като се замисля с тези карания на къси разстояния е нормално.Очаквам зимата да удари 16 , и естеносвено зависи и от качеството на газта.... За извънградско според зависи как я настискам ... единт път 10 ,друг път с климатик 11-12 И като цяло в момента леко съжалявам ,че не взех 2.4 , но здраве да е
  8. От време на време я усещам ,че на D оборотите ми спадат до 500 и при тръгване без газ леко тресе , което предлагам се дължи на ниските обороти ?! Възможно ли е това да е от неизправна кутия или от IACVто ?!
  9. Махни капака, виж как са зъбчатките и водачите, и ако са прилични сменяй само голямата верига и не го мисли повече...
  10. Принципът е същият ... Кофти ако е клеясала шайбата , ще ти трябва скоби евентуално или да я избиеш с чука ако ще я сменяш и нея...
  11. Като махне шайбата и съденителя , това отзад е бубината и се държи на една зегерка.
  12. Колега как се сменя тази пружина на обтегача ?!
  13. И последно питане , ако се спра на този от линка които пуснах, ще смогва ли за този мотор във високите ?!
×
×
  • Create New...