Jump to content

jungles

Фен
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About jungles

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer AT 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

772 profile views
  1. Колега колата е 114 kw , а не 110...малко сме се подвели Сега се връщам от общината от съседното гише до касите и жената ми обясни ,че всичко е точно ... Вчера като ходих я нямаше там и сигурно затова така са се опитали да ме ориентират колежките и ...
  2. Това от касите ме пуснаха така по пързалката ... Пак ще ходя !
  3. Ходих до общината и изяснението беше следното. По талон колата ми е началото на 2005 , като производство е 2004 края.. и влизам във във графата 10-15 години. От догодина ще съм 16-20 и съответно по нисък данък...
  4. За десен горен които е на снимката
  5. Този тампон обира повече движението на мотора напред и назад или се бъркам?!
  6. Нали е хидравличен или се бъркам ?!
  7. Имам въпрос относно какви бяха симптомите на тампона, освен ,че е видимо омаслен ?! Предполагам лашкане при подаване и отнемане на газта във определен диапозон ?!
  8. Това е от НАП, само партида на колата имам .... ще ходя в общината със сигурност .... за миналата година имах 154 лева данък платен на ИЗИ пей
  9. Колата е произведена 2004 , първа регистрация 2005 , иначе тази сума я вадя от НАП при проверка за задължения ... Друг е момента ако нещо във общината са я въвели евро 3 ,а в големия талон си е евро 4 , което ме навежда на мисълта да проверя за всеки случай.
  10. За София , община Връбница 2.0 euro 4 e 161.88 , това мисля е без измислената им отстъпка ако платиш по рано ...
  11. Ако имаш по ръка ELM OBD, ако не най добре на диагностика и ще стане ясно , може нещо дребно да е
  12. Не съм със елекронна газ , к20а6 май да беше ...
  13. При мен положенито след чистенето ,държи 680-710 и играят в този диапозон... Ако сложа парно на 1 , без да е завъртял компресора и да се усеща неговото натоварване върху тампоните , се усеща по неравномерна работа на двигателя и оборотите повече варират и се вдигат. Значи яд ме е защото търках като нерномален със четката за зъби и половин пакет клечки за уши ,а в случя може да се окаже ,че лопатката запича по оста и пак раглобяване ... Сигурно има жлеб във намотната където влиза пластината ... Ще се пробвам да го сваля моторчето без да разкачам много много и ще драсна за общо инфо....
  14. Предполагам това което съм посочил със трелката е моторчето на празния ход ?! Та можем ли спокойно да махнем този черен корпус с цел раздвижване ?! Когато чистих клапана ми направи впечатление ,че чистейки със клечка за уши вътре лопатката не се движеше свободно , имаше ход 1-2 мм, това се дължи защото е възана за моторчето и е нужно ток за да се движи или е спекла... При почистването е киснато и всичко блесна като на ц.ганин забът но пак тресеее... Основното питане е за "моторчето на клапана" , ще прецакам ли нещо ако го сваля ,раздвижа и сложа !?
×
×
  • Create New...