Jump to content

desko

Фен
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About desko

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    акорд,сивик
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

1773 profile views
  1. Да аз също имам инфоборд, и до скоро перките включваха на 96.1'С, но отскоро започнаха да включват на 98-100'С! А термо ключа е може би този, който е над термостата? Благодаря на отзовалите се колеги.
  2. Благодаря, значи е нормално да включват двата едновременно. Ще трябва явно да търся проблема в датчика, който ги включва когато колата загрее.
  3. Здравейте, имам нужда от помощ. Колата е Акорд 1.8/136; F18b2. Да уточня, че колата е с климатроник. Някой знае ли дали вентилаторите за охлаждане имат степени. При включване на климатроника включват и двата. При изключен климатроник, когато колата загрее отново включват двата вентилатора едновременно. Дали това е нормално. Основния проблем, е че напоследък включването на вентилаторите започна да става доста по късно и при по-висока температура от преди, и съответно колата започна да загрява. Та затова питам дали при включване на климатроника не трябва да включи единия, а при достигане на определена температура тогава да включва и втория?
  4. Не става и с ключа, тя алармата се деактивира обаче самата врата е заключена.И не може да се отвори нито отвътре нито отвън.Не знам дали съм обяснил правилно.Това двойно заключване блокира и ръчното отваряне на вратите с копчето за заключване и отключване.То си се движи свободно нагоре и надолу без да щрака и не може да я отключи.
  5. Здравейте колеги, нуждая се от помощ. Автомобила е Хонда Акорд 1999 седан, F18b2.Проблема е следния: Активирах без да искам функцията на заводската аларма- двойното заключване. Сега колкото пъти да я отключвам и заключвам предна дясна врата не мога да я отворя. Лостчето на вратата за заключване се движи свободно нагоре надолу и не мога да я отворя нито отвътре нито отвън. Помагайте ако можете!
  6. Само с навиване брат, скоро я правих и аз тази манипулация.На самото бутало в двата му края има канали хващаш с по отварящи се и тънки клещи,или с подходящ ключ и навиваш и трябва да се прибере.Аз така го направих.
  7. desko

    хонда акорд 1999

    колеги благодаря ,че се отзовахте раздвоен съм много защото колата ми харесва но....разбира се ще направя това което каза колегата tipoman/мисля,че това е много ценен съвет за всички на които им предстои да си купуват кола/ и тогава ще решавам дали да я купя.още веднъж ви благодаря.
  8. колеги здравейте нуждая се от съвет за покупка на хонда акорд 1999 1.8ES/английски/.така ходих да гледам колата два пъти и нещото което ме притеснява,е че около капака на клапаните е омаслено.колата е според продавача е от германия.прочетох много мнения за колата и характеристики и ей това"Типична гледка под двигателя и трансмисията на Honda Accord - нито петънце масло" като го прочетох и веднага изтръпнах.колата като я запалих не изпуши ако има значение това в случая.та въпросът ми дали ще се размина със смяна на гарнитура на капака или да не си правя илюзий и да се отказвам от нея.Километрите са уж 170000 но аз съм сигурен ,че са поне 50к отгоре.аз самият имам сивик англичанка и няма грам масло по двигателя.
×