Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1287
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

JapCar last won the day on September 9

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

114 Good

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Recent Profile Visitors

1987 profile views
  1. И двата Акорда ми бяха фейслфт и не светеха добре... Смяна на лупи не е добра идея, но ако ще ги разглобяваш, почисти лупите и рефлекторите, а ако последните са зле, сложи ново покритие както предложиха и ще видиш разликата. Някои естествено ще скочат да ти предложат да смениш крушките с нам си к'ви страхотни марки...и да има разлика, не е голяма. Аз не съм разглобявал фаровете но ги почистих на място и е ОК. На дървена пръчица навих меко парцалче с тампонче от памук вътре, цялото това напоено със спирт или някакъв алкохол и бръкнах и изчистих лупите. Само трябва да се внимава да държиш другия край на парцалчето, да не падне вътре...
  2. Не съм чувал за такова нещо, но нека други да кажат.
  3. Разбира се, че ще е така... На топло всички хлабини са обрани колкото може от разширението и цилиндрите/сегментите са смазани тънко. Компресия винаги се мери на топло при свалени всички свещи.
  4. Колегите грешат с оценката- 5-6 сек е много време (бавно да броиш до 6) Имат предвид завъртания на кол. вал, което пак е трудно да оцениш на око, но все пак сравнение може да се направи от палене до палене...
  5. Аз това с налягането/клапаните го казах, че е възможно теоретично, има някаква логика, но може да не е това причината. Струва си да се сложи един манометър някъде и да се види има ли разлика в налягането при различни ситуации и евентуално да се изключи/потвърди хипотезата... За другите теории- "и моята е така, значи е нормално", няма дори теоретично обяснение, защо точно този двг. е направен така, освен, че няма и обяснение разликата топла/студена.
  6. При K20 не върти толкова много, каква е разликата, принципът е същият? Принципно/теоретично, всеки двг се нуждае от 1-2 оборота за да синхронизира датчиците/паленето, но 6-7 ми се вижда доста. Дори да приемем, че 6-7 е нормално за този двг, как се връзва с разликата студена/топла кола? За налягането споменах само заради логика, не че имам опит. При топла в рейката все още стои някакво налягане, (защото до скоро е работила) достатъчно за да запали, но при студена то е паднало вече и е необходимо въртене,помпата да качи достатъчно налягане...Дори не си спомням кое държи налягането, регулатор на налягане или обратен клапан или и двете, но ако те изпускат бавно, а и филтърът/помпата да не са топ, теоретично е възможен ефекта топла/студена...
  7. Вероятно е проблем с налягането пред инжекторите... Не знам дали има начин да се измери с манометър на топла и студена при контакт/въртене.
  8. Ефектите се получават след чистене на дросела със сваляне, тогава се налага и обучение, което не винаги става от първият път... Каква връзка има с клапаните, натегнати и хлабави? Не, че не трябва да се регулират, но преди чистене са си били пак нерегулирани... Пак добре, че няма изключително мъдри съвети, както във всички авто форуми (при какъв да е проблем)- смени всички филтри и масла с ОРИГИНАЛНИ, или още по-мъдрото- иди на добър сервиз, все едно,че питащия няма да се сети, ако не се оправи от форума...
  9. Много е писано за проблем след почистване на дросел. Търси, виж и английски/руски форуми. Не знам дали при други марки го има, но при Хонда си е проблем, може би при 20% от случаите няма проблем с обучаването по всякакви методи... На времето ако бях прочел, че е потенциален проблем, нямаше да чистя дросела. На всички коли като ги купя, го чистя и не е имало въртели...
  10. За маркуча е важно демпфера в средата му да е в правилната посока. Наливаш в казанчето маслото до максимума, палиш и въртиш волана 1-2 пъти в двете посоки от край до край. (един гледа да не падне под минимума, долива, така, че накрая да остане около или малко над средата) Проверяваш за течове където е разглобявано. Няма друго обезвъздушаване.
  11. ОК, няма защо, добре е , че е по-малката беля...С метчик ще се оправи.
  12. Не съм се заглеждал как е направено, но сравни какви кабели има под седалката на дясната седалка. Теоретично трябва да има кабел за възд. възглавница (наличие на пасажер) и кабел за захранването на моторите на възглавницата. Не знам на практика как е, в някой Хонда сервиз трябва да знаят...
  13. Ами действай, опитай да развиеш, имаш резервен вариант...ще си имаш резервни и за друг път.
  14. Добрите сервизи би трябвало да имат такива китове, малките може да ги нямат, а някои може и да не ги знаят... Не си струва да имаш собствен, защото рядко се налага. Да, при вторият вариант трябва да се разшири отвора на фланеца, не знам дали позволява...
  15. Под мазно вероятно имаш предвид трудно. Ако се смъкне резбата има 2 начина за оправяне: - Пробиване/минаване на следващ размер - Използване на специален кит за поправка на резби, който би трябвало да имат и авто работилниците в БГ (в Англия съм работил с такъв) Принципа е - пробива се малко по-голям отвор, нарязва се резба с метчик от кита и се навива стоманена пружинка, която е с размера/стъпката на желаната резба. В нея после се завива болта. В кита има различни размери бургии/метчици/пружинки... Разгледай ги, вероятно и в Ютюб има клипове: https://www.google.com/search?q=screw+fix+coil+tool+kit&tbm=isch&ved=2ahUKEwih1aeK6d_sAhVDYBoKHf3fDNMQ2-cCegQIABAA&oq=screw+fix+coil+tool+kit&gs_lcp=CgNpbWcQDFCD6wZY0qYHYL29B2gAcAB4AIAB1QGIAbkMkgEFMC45LjGYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=QN2dX6G1IMPAaf2_s5gN&bih=657&biw=1280&rlz=1C1AWFA_enBG862BG863
×
×
  • Create New...