Jump to content

JapCar

Фен
  • Мнения

    900
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

52 Neutral

Относно JapCar

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Последни посетители

1134 профилни разглеждания
  1. JapCar

    Стартер

    Това го предложих още в пост 16, но тогава той си беше наумил да ремонтира стартера... Кофти е ако се случат няколко проблема в едно време и лъже диагностицирането на проблема...може да се окаже по малко от акумулатор, клеми и стартер и нещата са на ръба. Идеята беше, че акумулатор и клеми лесно се проверяват/правят преди стартера...
  2. Така е и е лесно да се установи като махне ремъка за проба само и запали ще се разбере...
  3. JapCar

    Стартер

    " Обичам малките женички, защото са им малки ръчичките и каквото хванат, все голямо им изглежда..."
  4. JapCar

    Стартер

    Какви са тия тънки клеми, какви преходници...явно съм изостанал... Не съм виждал тънки, моите са си нормални и както казах, + са уплътнявам с медна пластина... Това с тънките клеми да не е тенденция за новите коли и в бъдеще да се мине на такива?
  5. JapCar

    Стартер

    При зареждане напрежението стига до 14.2v, не трябва да се презарежда. Малко след заряд (изключен от изправителя), добър акумулатор показва около 13,5v, по-износен може да е 12,5-13... И при мен плюсовата клема не стяга добре, подлагам дъгичка, (1/3-1/2 от обиколката на полюса, височина колкото клемата) изрязана от меден латун около 02-05мм. Намазва се леко с каква да е грес/вазелин за да не корозира. Алуминиева подложка не е добра идея, защото се получава алуминиев окис, който не е добър проводник. Това с винта няма да коментирам, кажи на професионалистите да си го заврат отзад...
  6. JapCar

    Стартер

    Какви показания, просто направи това което писах в първия пост, а и други го казват, от проверка не губиш: намери временно друг акумулатор и ако и с него има проблеми, тогава стартера...(смени твоя с друга кола временно). Или прекъсва клетка или клемите имат лоша връзка/окислени. Виж и масата към купето Ако е същото с друг акумулатор, тогава давай със стартера. И дай накрая резултата...
  7. JapCar

    Стартер

    Очевидно си си наумил да се занимаваш със стартера преди да си се убедил... За стартер симптомите са най-различни, но за акумулатор са такива или подобни...
  8. JapCar

    Стартер

    Потвърждавам! Преди да се занимаваш със стартера, намери временно друг акумулатор и ако и с него има проблеми, тогава...(смени твоя с друга кола временно). Или прекъсва клетка или клемите имат лоша връзка/окислени. Виж и масата към купето.
  9. Не я продадох заради маркуча- разбрах, че е въртян километража, била е такси и е на около 400х. км, а и исках вече бензинова и взех същата... За такси, застраховки е така, не може да се мърда, но се свиква, един път годишно и забравям (но за поддръжката може да се мърда) ... Но пък системата на застраховки, която ще въвеждат в БГ си работи и има логика, предложението тук има кусури, защото се застрахова колата, а там и водача и той си има досие което е известно на всички застрахователи... Тук сульо и пульо може да кара застрахована кола, но там за да караш чужда кола, трябва да имаш застраховка с твоята. Всичко това е така, защото почти всички имат пълна застраховка, защото разликата в цената е малка...Но пък тези които правят бели и взимат пари от застрахователите или са хванати с алкохол, плащат огромна застраховка, която понякога ги отказва да карат. Също трудно може да видиш 18г келеш, току що взел книжка, да кара BMW примерно, защото застраховката за начинаещ, преди да е навършил около 25г е 1500-3000 паунд и с годините (ако е безаварийно), пада. (моята вече е под 200). Сори за лирическото отклонение, но може да е полезно когато спорите за новите правила и тъпнята, колата, а не водача да носи досието...
  10. Е, ти си стигнал до верния извод... защо да се напъваш със скъпи консумативи за да я ползваш 30-50хил км примерно, като не знаеш предишните 250хил как е било...
  11. Така а е...След като смених маркуча , след 2-3 месеца я продадох, да не съм луд да инвестирам много кинти за нов. До някъде ви разбирам за изхвърлянето "всичко оригинално" и "върхови консумативи", защото в БГ купуваш кола с мисълта да я караш дълго и я правиш за себе си. На острова колите са евтини и се сменят често, не си струва да инвестираш...
  12. Аз съм вкарвал кабела на видеорегистратора, но не свалях кората. Открехнах леко и го набутах с отвертка само да не се вижда, едва ли ще пречи на еърбега...то като се стигне до там, той е голяма сила...
  13. В Англия е обратно- за дизела беше £140, за бензина след увеличението ще е £315...
  14. Няма да слизаме на молекулярно ниво...Мнозина си правят маркуч по този начин и работи за £40-50 вместо £250 оригинален (от английския форум). Вярно, аз не съм от маниаците "всичко оригинално", но се справям някак. На дизеловия Акорд купих от БГ морга от десен волан за 50лв, смених го сам...В Англия трудно се намира по моргите, но в БГ английските не стават за левия волан, за това се намират на сносна цена. Мързи ме да правя бизнес - изкупувам от БГ моргите и продавам в Англия...
  15. Маркуча освен двата накрайника има и демпфер в средата и ако се присадят всички тези 3 неща и се спази дължината на маркуча, няма причина да се различава от оригиналния...
×