-
Content Count
1997 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
JapCar last won the day on July 2
JapCar had the most liked content!
Community Reputation
297 GoodAbout JapCar
-
Rank
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pleven BG / Bristol ,England.
-
Интереси
Тенис, ски
Recent Profile Visitors
7777 profile views
-
За да е стъпила на колелата, трябва да е на канал... Канех се да видя на моята, дали е същото, като описаното в бюлетина, но се сетих, че не е само да сляза в канала..., под двигателя има огромна кора с болтове и много клипсове...
-
JapCar started following Ще имам Сивик 9, вероятно и въпроси.
-
Май съм забравил да напиша за капачката на радиатора и нивото в разширителя, което коментирахме... Все още нямам обяснение кое затваря висящото клапанче ( което при всички беше така), но купих нова капачка и... сега всичко работи, както се очаква... Нивото в разширителя си стои, а преди се вдигаше в гърловината на разширителя 4 пръста над MAX, след известно време. Вече има някакво обяснение... Очевидно един от клапаните не е държал, но по-вероятно уплътнението на капачката не е било добре и не може да се създаде вакуум в системата при изстиване, когато трябва да смукне обратно от разширителя, т.е. при разширение изхвърля в разширителя, но при изстиване няма вакуум, който да върне обратно същото количество, от разширителя в системата... И така, всеки път изхвърля по малко, докато нивото в радиатора падне толкова, че вече не изхвърля течност, а въздух и нивото в разширителя си стоеше високо (винаги стигаше едно ниво, не продължаваше да се вдига постоянно), а нивото в радиатора, ниско...
-
И не си намерил още причината...?
-
Там е описано как да се тества дали това е причината, но защо първо се вдига предницата, маха се посочения болт и се пробва... Защо да се вдига, като ще пробваш за шума в движение, без болта? Ако шумът изчезне, продължете по описаната процедура. Ако пак го има, продължете с нормалната диагностика... Искаш да кажеш, че при теб шумът е останал, демек причината не е тук?
-
Напълно възможно... Симптомът е подобен, но не съвсем същия. Висок, метален "щракащ" звук/шум откъм предната дясна страна на колата, когато ускоряваш, или спираш рязко. А защо само от дясно, като от ляво има същото...? Все пак интересно, кое пука...? Каква е логиката- разхлабване , смазване, затягане..., на неподвижни части... Ще погледна на 9та серия, дали е същата конструкция...
-
Предполагам, че и други имат по- лекия вариант, като мен и не винаги и вероятно не обръщат внимание, та не са се заели да го изследват...
-
JapCar started following Въпрос относно ГИ, Чукане/пукане при спиране, Проблем със студен старт на 2.2 iDTEC and and 1 other
-
Така е, но всичко ми е изправно... Като купя кола, винаги правя профилактика на накладки, водачи, дискове, така, че нямам съмнения... Това, което описах е почти незабележимо и не винаги, но на колегата, който споменах е по- изразено и е правил проверка на повече възможни неща, май само макферсона горе не е проверявал... Все пак питах, защото се случва на две еднакви коли и може да е характерно за модела, не случайни шумове...
-
И това е възможно..., но теоретично, няма как да се установи/отстрани практически. Би трябвало, да се среща често, при всякакви коли...
-
При паркиране, леко на заден ход, в момента на пълно спиране, се чува понякога съвсем леко пукане/чукане. Не е винаги и не съм сигурен, дали го има понякога и на преден ход, след като е спирано на преден... Не съм го изследвал много и не съм сигурен при какви условия го прави, дали не е, когато си спрял леко напред и веднага след това, леко спиране назад, и/или обратното. В движение, никакви проблеми, само при бавно паркиране... Чувам го някъде отпред, но това не е сигурно, защото шумовете по купето се разпространяват/чуват понякога лъжливо като посока... Колега, със същата кола, го има доста по-често и по-изразено. Правил е пълна профилактика/проверка на спирачни апарати, биелетки, щанги, шарнири и промяна няма... Опитах да стоя извън колата, докато го демонстрира и като, че ли идва под колата отпред... Теоретично ми прилича на луфт (нагоре/надолу) в някоя накладка и при обратна посока, луфта се обира и чука..., но пък като започнеш леко спирането, би трябвало луфта да се обере и не се връзва да е в момента на пълното спиране. Някой имал ли е подобен случай, или идея за локализиране на проблема...?
-
Проблем със студен старт на 2.2 iDTEC
JapCar replied to storish05's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Работата на дюзите, може да се види и с HDS диагностика, който добре и разбира какво вижда... Наистина има много маниаци на всякакви добавки за гориво, масло, катализатори, ДПФи и каква ли не автокозметика... -
Проблем със студен старт на 2.2 iDTEC
JapCar replied to storish05's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Малко вероятно да е свещ... Може и да има изгоряла, но едва ли е причина... Имал съм изгоряла свещ на Авенсис 2.0 и Акорд7, не светеше чека, но палеше без проблем, не помня дали и зимата. Намрих с профилактично измерване, като разкачвам кабелите към тях и меря всяка една... Съпротивлението е около 0.8-1.2 ома... Да се има предвид, че свещите не греят само при палене, а и след като мина около1/2 км след тръгване... Гасненето на лампичка няма общо... -
Аха..., ами вероятно е там и е нормално... При двигателя е нещо друго... Изтрий го хубаво и го следи от време на време...
-
Въпреки обясненията и снимките, не става ясно къде е теча, извън купето, или в купето... " под където е вентилацията" ?? Втората снимка е при двигателя???, а първата от къде, е снимано, в каква посока..? Обикновено конденза се извежда с маркуче навън, под колата, някъде под пода, под шофьорското, или пасажерското място... На 7ма серия беше така, но там шофьорското беше отдясно (Англия), та не помня къде...
-
Не съм в час с ГИ, останал съм на ниво карбураторните, когато "мерцедеса" на газовите бяха холандските Ланди Хартог и италианските Ренцо Ланди... Много им разбирах, сам си ги настройвах с манометри... Бях направил и Принудителен Празен Ход, както на карбуратора на бензин (Ладите) и имитатор на ламбда сонда, който лъжеше компютъра, за да не свети чека...
-
Единствено е вярно за запазване на двигателя..., естествено, ако смяташ да го ползваш до живот и ако предишните собственици са го пазили като очите си... Така и не стана ясно, как питащия, ще намали разхода на масло, следвайки тези съвети... Отговор- поне няма да го увеличи още, не е ОК...