Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1466
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

JapCar last won the day on January 21

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

180 Good

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Recent Profile Visitors

4579 profile views
  1. Пробвай да изчистиш отвътре... Аз споменах как, но моите не са ксенон, не знам дали има разлика.
  2. В средата, или слабо, или и двете? Полирането няма да има никакъв ефект, освен козметичен. Аз изчистих лупите с клечка с намотан парцал, напоен със спирт и светят значително по-добре...
  3. Разглобява се, почиства се..., естествено, ако имаш необходимата сръчност, инструменти и условия. Палчето влиза в буталото вътре, където има едра резба и при завъртане го избутва, пружината го връща. Не виждам кое може да клеяса чак толкова, че да пречи... Никой майстор няма да се пипка, да разбере какво е точно и разбира се най-лесно- ново. Ако не се оправи, тогава ще го мислим...
  4. Едва ли някой сменя постоянно спирачни апарати и е пробвал и двата вида... В сервизите ще ти похвалят тези, от които взимат по-голяма отстъпка... А защо ги сменяш?
  5. Да, разбирам всичко, с електрониката съм в час... Целта е да не разкарвам кабел отпред до отзад... Ако е така, ще пусна направо от запалката... Помпата би трябвало да получава захранване за малко след контакт, докато дигне налягане и спира. След запалване вече има постоянно захранване. Камерата не е сериозна, няма и GPS и черпи 0.5А от 5V, от 12 ще е по-малко. Слагам адаптер за запалка, който прави 12-->5V...
  6. Е, можеше и нови бутала/сегменти... Шегичка, но споменатите майстори накрая точно това казват- е,не беше от това, но сега пък е ново и дълго няма да има проблеми...Това не е сигурно, защото новото може да е по-калпаво от оригиналното. Май съм споменавал- колега от друг форум, механик в американски сервиз, каза, че ако направи грешна диагностика и смени нещо без нужда, е за негова сметка, не на сервиза или клиента..., което е логично и ми харесва...
  7. Поздравления. Можеше да поизчакаш, да смениш и ABS и помпата, пък тогава да разбереш причината... Дано си разбрал, че не е ОК стила на работа на 80% от майсторите- слаба/никаква диагностика, сменяме подозрителните неща наред с нови, докато се оправи... Ако не се оправи, отиваш при друг майстор... и се продължават смените... Естествено, всичко това за сметка на клиента.
  8. Да, седанът няма за заплака отзад... Лампата в багажника свети и без контакт... Имам парктроник, но е монтиран май от дилъра при продажбата, но вероятно получава захранване само при включена задна скорост... Трябва да проверя дали е така, плюса да е само от светлината за задна, което е логично... Има и аларма в багажника, тя си има акумулаторна батерийка вътре, но би трябвало да се подзарежда. Трябва да проверя дали постоянно или при контакт...
  9. Да, Цецо го спомена и всички с комбита трябва да го знаят... Дано това е проблема...
  10. Изказах това предположение преди и май каза, че ги е сменил...
  11. Отпред имам камера, но имам една излишна, та мисля да я сложа на задното стъкло. От къде наблизо, около багажника, мога да взема 12V, минаващи през даване на контакт, т.е. да не са постоянно...? Идеята е да не разкарвам жица от отпред някъде. Предната май я захраних хитро от огледалото, вътре има такова напрежение от затъмняването при фарове, светещи отзад...
  12. На комбито може да е различно... На седана, жилото опъва лостче, чиято ос влиза в буталцето с едра резба и при завъртане на лостчето, избутва буталото. На лостчето има пружина, която го връща. Ако тя е откачена или липсва, няма какво да връща след като я опънеш...
  13. Откачи жилото на ръчната спирачка и пробвай... Тя е общото нещо за двете колела, щом задържат. Елиминирал си друга възможна причина- маркучетата... Когато остареят и са от некачествен материал, се раздуват и отвора се затваря и не може да се връща течността, но щом си ги сменил... Щом е само на задните, не би трябвало помпата да задържа...
  14. За назад, ОК, ама какво/как шлайфа...?
×
×
  • Create New...