-
Content Count
2058 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
JapCar last won the day on July 2 2024
JapCar had the most liked content!
Community Reputation
318 GoodAbout JapCar
-
Rank
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
-
Пол
Мъжки
-
Място
Pleven BG / Bristol ,England.
-
Интереси
Тенис, ски
Recent Profile Visitors
15862 profile views
-
Това е добре и добре, че даваш обратна връзка, как е оправен проблема. Все пак с инструкциите имаше ли някакви схеми на свързване на двата куплунга на инфо дисплея?
-
Ясно, но отговори и на другите въпроси... +Ако откачиш акумулатора и го закачиш след малко, пак ли свети?
-
Имах предвид, кой дисплей и какво свети на него? Не знам какво представлява тази навигация и тези инструкции има ли ги онлайн, или клип, как става инсталирането? Има ли рязане на кабели, или всичко става с кабели адаптори/преходници към съществуващите куплунзи? А инструкциите само текст с картинки ли са, или има и ел. схема на всички връзки?
-
-
Снимай какво имаш предвид... Как е свързана, имаше ли инструкции?
-
За това казах да го пробваш и това говори наистина за някоя от помпите, но малко вероятно за двете едновременно... Майсторите естествено предпочитат да ти вземат контите и за двете, вместо да диагностицират коя е... То всеки може да ремонтира коли със смяна на заподозрените неща наред, докато се оправи..., а добрите диагностици са малко...
-
Ако беше само 1ва, временно решение е първо 2ра и от там 1ва. Може да е луфтове/регулировка в приводите/жилата между лоста и ск. кутия. Щом и другите са започнали да влизат трудно, отива на съединител, не отделя напълно... Промени ли се мястото на зацепване? Само за проба- натисни два пъти бързо, рязко съединителя и веднага включване...
-
Очевидно ключето, което пали лампата, не изключва напълно при затваряне... Не знам къде се намира, но проверката му с омметър е лесна, като разкачиш проводниците... Бих измерил консумацията от акумулатора, без контакт, при затворен багажник с лампа и махната лампа, което би потвърдило казаното... На различни коли е различно, но нормално, при изправна инсталация, е около 30-50mA, което е от захранването на имобилайзер, централно заключване, компютър и аларма...
-
Веригите са консуматив за дизеловите 7ци... На бензиновите, не знам да се сменят профилактично...
-
Не знам на каква възраст си и дали ти трябва голяма кола... Това е семейна кола, чудесна за дълъг път, но за предимно градско, тцъ... Това е само мое мнение, като съм имал 2 седмици и минах и през 8ца... Собствениците на 8ца, естествено ще ти я похвалят, но поне да кажат какво да гледаш... 7та е доста по-оптимална като размер и на половина на тази цена и за двете, но маалко по-дърта... Да, повечето коли са силно надценени спрямо пробег и възраст, но това е пазара..., но щом си решил, никой няма да те разубеди... Имах я 1 година, единствен "вроден" кусур е дясната втулката на рейката... Пробвай я на много ниска скорост, на ситно неравен път- чукане (не на легнали полицаи и подобни)... Оправя се със смяна на втулката, може би временно, ама са разходи... Ако бяха пляснали там една външна гресьорка, за периодично смазване (който иска), вероятно нямаше да се износва..., но в съвременните коли е важно всичко да е необслужваемо и да правят оборот на сервизите...
-
Отваряне на багажник без ел. захранване
JapCar replied to simo vtecman's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
На някои коли, има оставен сервизен отвор/капачка отвътре на капака за такива случаи, но трябва да имаш достъп при свалени облегалки на зад. седалки... Виж дали няма видеа в ютюб за този модел, как става... -
Ако повърхностите са гладки, равни и успоредни, с малко силикон и не голямо стягане, трябва да уплътнява, там няма огромно налягане...
-
Ах тази мания по оригинални части за елементарни неща... Та там почти няма голямо налягане та да изпуска, още повече намазана със силикон, дори да е повтвърдена... Трябва да се намери причината, някакво изкривяване, или нещо друго, което не позволява равномерно притискане.
-
Имал съм доста коли, но никога не съм сменял стартер, дори четки... Какво му се разваля на стартера толкова често и защо не може да се ремонтира?
-
Стана година с моя Сивик... Отзад имам парктроник и камера за заден ход. Споменавал съм, че предната броня е прекалено ниска... С други коли, паркирайки срещу тротоар, бронята минава и гумите опират... Тук не става, трябва да внимавам. Сложих два външни парктроник датчика на решетката, но са ниско и се смущават от земята, за това ги включвам само при нужда. Имам камера, подобна на задната и бих искал да я сложа отпред и да я включвам по желание, използвайки екрана на задната. Има си захранване 12V и кабел с жълт чинч за видеото. Някой знае ли как и къде е свързана задната?
-
А как да се обясни, дори да се е разхлопала гумата на шайбата, да разтресе целия двг. , който е 100+ пъти по- тежък? Говоря за несъизмерими маси...