Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1052
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

JapCar last won the day on May 30

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

69 Neutral

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Recent Profile Visitors

1346 profile views
  1. Мисля, че известно време (не знам колко) след като публикуваш има опция Редактиране, после изчезва. Питай на лични някой модератор...
  2. Казах за лагера, че се сменя ако проблема е в него. Иначе се сменя обтегача... Виж и по моргите каква е цената, не мисля, че се поврежда често, та да попаднеш на повреден, а може да се уговориш и връщане ако не е ОК...
  3. "оБтегач"- редактирай и заглавието... Свали ремъка и на ръка виж лагера има ли луфтове/шумове. Ако е добре, значи нещо пружината... и се сменя. Ако е само лагера, сменя се само той. Иначе не знам от къде да се поръча...
  4. Смущаваш...В арабските страни свирят на поразия... Бях в Париж, и там си бибиткат и коли и многобройните моторетки. На Волгата беше двутонова свирката и различима от всички останали квичащи свирки, и по-хубава не съм срещал...
  5. Сигурно може сам да измериш с някой телефонен ап... https://www.google.co.uk/search?source=hp&ei=yLoAXZa3C8zQmwXr24yABA&q=android+app+sound+frequency&oq=android+app+sound+freque&gs_l=psy-ab.1.0.0i22i30l2j0i8i13i30.4433818.4448253..4452193...5.0..0.1396.5081.0j22j2j7-1......0....1..gws-wiz.....0..0j35i39j0i203j0i10j0i22i10i30.MMNsP7AfM9s
  6. Би трябвало да може да го редактираш.. Освен това, когато отговаряш на някой писал преди, натисни "Цитирай", иначе не се разбира на кого отговаряш..
  7. В такова топло време да се запотяват...? Значи доста вода се изпарява вътре и е странно, че са нови. Не знам как е точно при хондата, но теоретично фаровете не са херметичи, някъде има вентилационен отвор през който се изпарява влагата като се нагрее. Освен това често има някъде и малко пликче със силикагел, който поглъща малко влага...
  8. При мен също вместо кръст са два триъгълни изреза до периферията. На клиповете го правят с голяма отвертка и натиск, а аз използвах инструмент само за натиск, а въртях буталото с клещи "папагал"...Сега в БГ ще си направя приставка за въртене към инструмента за натиск.
  9. JapCar

    Въпрос за радио и CD

    В БГ Акордите не идват ли си с книжка на какъв да е език? Вероятно и онлайн ръководства (PDF) за експлоатация има, не знам, защото при мен си има книжка... Когато купя кола, с кеф я преглеждам, поне да знам какво има... Вярно е, че по БГ манталитет по въпроса, правилото за каква да е техника е- Ръчкаш всички копчета и ако не се справиш, тогава чети ръководството...
  10. JapCar

    Въпрос за радио и CD

    Е, смяна след като някой разбиращ го отвори и провери хипотезите, но наистина споменатото от колегите за изключване на споменатата функция също е възможна причина, за това първо провери нея... За чалгата положението е трагично, но да не разлайваме кучетата, не му е тук мястото...
  11. Е как така...? Това е за предните, за задните се натиска леко и върти на дясно едновременно. Само натискане или само въртене не върши работа. За вадене на буталото- въртене на ляво. На видеото тук-подобно:
  12. JapCar

    Въпрос за радио и CD

    Офтопик: Вкарай малко чувство за хумор...Не ме разбра, не е ирония/намек, а опит за подигравка с чалгарите...за жалост това е част от културата на значителна част от младежта...А при подобни намеци, обикновено отговорът е- Ти ли ШЪ ми казваш КВА музика да слушам? (където може е на шльокавица) 🙂 Таа, сори, не ме разбра, от твоята порода съм... А за проблемът, ако някой се сеща друго, нека каже. Когато сложиш диск, някъде вътре нещо натиска микро ключе за да превключи електрониката в CD режим. Без диск ключето е в Радио режим, но може произволно (при тръскане) да си сменя контактите... PS. Сега съм в Париж, та съм на друга вълна...
  13. JapCar

    Въпрос за радио и CD

    Известно е, че Хонда диск устройството не понася чалга, за това преминава на радио. После то поверява пак диска, дали си го сменил... 🙂 Иначе сериозно- не си спомням дали има бутон за превключване CD/Радио, защото не ползвам CD. Aко има, може той да прави случайни контакти. (това теоретично) Другият по-вероятен вариант- в дисковото устройство трябва да има микро ключе, което при вкарване на диск се превключва на CD, при изваждането му- на радио. То може да прави проблем...
  14. Разумно, логично...
  15. Най-немарливите карат докато започне да стърже метала. Те обикновено не се интересуват от състоянието на колата си и като се случи, дори не знаят какво е това стържене, хвърлят я на някой майстор и "сменяй всичко"... А на какво разстояние от метала са контактите за предупреждение "износени накладки" във феродото , когато са предвидени кабели за това, нима са на 50% ?
×