Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1345
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

JapCar last won the day on September 9 2020

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

134 Good

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Recent Profile Visitors

2191 profile views
  1. Колегата не е споменал шибидах... Да възможен вариант е, но може да се провери лесно. Отваря се шибидаха, отдолу ще се види по целия периметър под уплътнението "ваничка", от която в ъглите има отвори, свързани с маркучета, които отвеждат водата надолу. Предните отвори се виждат и маркучетата минават през предните колонки надолу и излизат някъде пред праговете. Задните отвори са навътре/назад и не се виждат, маркучетата минават през задната колонка и багажника и излизат някъде зад праговете. И така- стъпваш на предният праг и с бутилка сипваш леко/бавно вода. Ако маркучетата са проходими, пред праговете, пред/зад тях потича вода от двете страни на колата. Правил съм го когато с борех с водата в багажника, моите бяха проходими. Ако не са, мисля, че с тънка, дълга стоманена тел може да се опита да се отпушат. За багажника- тогава имаше тема, но повече от година колата ми е в гараж в Англия, та след последните процедури не знам дали има ефект. Мисля, че последно открих, че влиза през пукнатини в боята под лайсните на покрива...
  2. То все някога ще изсъхне, но по-важно е да установиш откъде влиза водата. Има ли вероятност да е влизала много пъти преди това от дъжд, а да си го забелязал след миенето и това да те заблуждава? В някои случаи се е споменавало за запушени отвори отдолу на вратата и влизащата вода покрай стъклото не може да се изтича и прелива от някъде навътре... Ако имаш достъп до ел. захранване, опитай да поизсушиш със сешоар и следи след дъжд или автомивка...
  3. Би трябвало да е по-лесно от на дизела... Там освен описаните неща от Янко, има и дюзи, смъкване малко на събфрейма от долу, за да се махане на картера... Като трудност е махането на шайбата на маховика ... с малък пневматичен пищов не става, трябва по-голям. Не знам дали става с друго, но е стегнат яко...
  4. И аз ти дадох, отново не коментираш написаната глупост, а знанието... Ако знаех, че е глупост, нямаше да го напиша/сбъркам...
  5. Прилича на тракащи клапани. За съжаление на Акорда се регулират тъпо, с разни подложки/шайби... За да разбереш къде е източника на звука, взимаш половин метър дървена или метална пръчка, допираш до ухот, а другият край местиш по подозрителните места... Така ще установиш къде се чува най -силно...
  6. Това е добре, не е досадно... Очевидно до сега не са диагностицирани проблемите...,(по описнията ти не е само един) Сервизите имат интерес- сменяй наред докато се оправи..., но всички проби са за твоя сметка. Как да не може да се оцени шарнир, тампон без да се сменя с нов? Е, пак добре, че тук нямаше дежурните съвети- смени всички филтри, масла, консумативи и то с оригинални, (нищо, че скоро си ги сменял) пък после ще го мислим...
  7. Както някои споменаха- рейката... Вибрациите обаче може да са от каре/полуоска... Не държи права посока- сходимост на предните колела, не знам на задните регулира ли се... За помпата, казваш майстора разбира. Бях споменал, че като разглобявах моята, имаше една плочка, която можеше да се обърне на 180 гр, бях я сглобил грешно и един ден все едно беше без хидравлика, така отидох на работа, наблизо... После я обърнах и се оправи. Вътре имаше и една много дребна пластмасова джаджа и ако не познава точно тая помпа, може да я изгуби/пропусне... Спомените са ми от няколко години...
  8. Добре е да е фейслифт (предполагам, че са над твоята цена), ама от показаните няма такава... Те са 2006-2008, но белега е, че хоризонталната лъскава лайсна отпред е на маската, не на капака. Друг да каже основните разлики преди/след фейслифта...
  9. Ако има някакви надписи по тях, въведи ги в Гугъл, може да излезе нещо. Може да ги свържеш с жици с акумулатор и на стената се вижда къде/как отрязва светлината... А някой може да се е занимавал/разглобявал и да знае как/дали се различават отвън.
  10. Ремъка най-вероятно не е трябвало да сменяш..., Майстора да има как и двигателя ще каже, че не му харесва... Труд 55 кинта...? Ако един път си правил/гледал смяната, вече може да го направиш за 10 мин сам...
  11. @Борислав Данов Не е нормално аларма да черпи толкова, независимо от датчика, който би трябвало да е обикновен ключ... Можеше докато мериш тези 300ма утечка да махнеш кабелите към датчика или към цялата аларма ако знаеш къде е и да видиш има ли промяна. Нормалната утечка от акумулатора при всичко изключено е около 30-50ма. Без схема нищо не може да се каже..., по твоето описание излиза, че от 15 са захранени още 6 бушона. Ако е така, е още по- лесно да се намери коя верига товари 15...
  12. Взимаш метална или дървена пръчка колкото пръста, допираш я до гайката на ролката и ухото си и слушаш...Допираш и до други недвижещи се места около ремъка...чува се ясно от къде е. Иначе сваляш ремъка и на ръка я проверяваш за луфт/шум... Това са начините...
  13. Доста е 0.3A, това е 3-4W мощност и ако не караш често, ще източи акумулатора за няколко дена (ако не караш въобще). Намираш схемата , кои консуматори захранва и търсите...
×
×
  • Create New...