Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1144
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

JapCar last won the day on May 30

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

74 Neutral

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Recent Profile Visitors

1557 profile views
  1. За сирената не помня какво съм писал преди години, но обикновено при проблем се сменя батерията. За теча няма развитие, цяло лято съм си в БГ... Дай си тел. на лични да ти звънна.
  2. Не знам за кой проблем говориш- сирена или теч в багажника... Ако е второто, още не съм го открил...
  3. До голяма степен е така, прегледите са мн. сериозни, по книга трябва да продължи 1 час, като им е описано какво/как трябва да проверят. На практика става за 40-50мин. В някои случаи обаче прекаляват, карат те да сменяш измислени неща, с надежда да оставиш колата при тях за смяна, та да вземат някой кинт. Това го правят сервизи, които предлагат по-ниска цена за прегледа от стандартната (£50) и после си взимат повече за компенсация... Както и да е, и в БГ ще дойде такива сериозни прегледи някога (аз съм за, не искам неизправни дъргели по улиците срещу мен).
  4. Нещо ме съмнява, това, no s R (R16A2) прилича на код на двигателя, кодовете на грешките имат друг формат. https://hondacodes.wordpress.com/honda-fault-codes/ Направи диагностика с друг уред...
  5. Проверяват се лесно... Дори и без 1-2 свещи, при не мн. студено време си пали..
  6. Да, качеството на ендоскопа не е високо, но на тъмно се вижда по-добре...
  7. Все пак направи лесна проверка на биелетките- Двама клатите колата странично ( с ръце горе на вратите) и слушате. Ако чука, вероятно е биелетка и провери коя...
  8. Откачваш куплунга на еърбега някъде под седалката и мисля, че са само 4 болта към пода... Седалката не е нещо дефицитно, та от морга би трябвало да има на приемлива цена, стига да намериш със същата тапицерия.
  9. Има хора, които винаги хвалят това което притежават, било кола, печка, хладилник...винаги е върха, премълчават очевидни недостатъци, за да се оправдаят пред себе си, че имат правилният избор и не са се прецакали. Когато след време сменят споменатите "вещи", хвалбите се прехвърлят там... Аз пък съм критичен и към моето и към чуждото и не е важно дали е японско, немско и т.н. Няма пълно щастие! Не е приемливо обяснението, че японецът е предвидил Хонда да се поддържа изключително в техни оторизирани сервизи, които единствено знаят разни "клопки" заложени от конструкторите, за да се избегнат гаражните сервизи. Това го правят всички авто производители..., но по отношение на диагностиката- вместо софтуерът да е универсален стандарт, то се прави така, че да става само в техен сервиз. И така, да оставим общите приказки и философии: 1. Практиката показва, че и в сервизи (не Хонда) крушките се обръщат, защото е възможно, което не е ОК! 2. Съществуването на тази дълга тема ( не единствена и не само тук, а и в чужбина), показва, че не е ОК!
  10. Е, като има пъпки, защо все пак е възможно обръщането, дали влязло в пъпка или не, няма как да усетиш само с напипване, особено ако не знаеш? Факта, че се случва, значи не е ОК, никой не разглежда с огледало, разчитайки, че е логично да не може да се обърне както е на другите коли. Искам да кажа, че е трябвало да се направи така, че скосението на лампата да може да влиза в цокъла само по един начин, т.е. закрепването на обратно да е невъзможно...
  11. Още в 3 и 10 пост на темата бях писал за възможните причини. Завъртяната крушка беше една от тях! В 13 пост бях дал с болд шрифт как е правилното положение! Струва си всеки с лошо светещи фарове да го провери. В много от сервизите едва ли знаят за тази особеност, защото е тъпо и нелогично конструкторите да го допуснат...
  12. Картинките са там, но не се отварят защото са стари и може би заключени, не знам... И аз не съм виждал на друга кола това, но тук е факт и не всички го знаят. Моята като я купих едната беше обърната. Нямам обяснение как такова елементарно, но важно нещо не е измислено конструктивно да не става...
  13. Намерих английският форум, където е описано възможното обръщане на лампата, но картинките които съм виждал вече ги няма, ето само текста между картинките: The hole in the headlight is a vertical slot and only just wider than the bulb itself. The flat part of the bulb stem has to be aligned vertically, and crucially the right way up. Once installed the bulb cannot be rotated, so it has to be right first time. As you’re working only with your finger tips and can’t really see, it’s surprisingly easy to fit the bulb upside down, fit the retaining clip, connector, back cap and think you’re done –only to find the beam pattern is all wrong the first time it goes dark The correct alignment is with the cut corner pointing diagonally up towards the negative wire of the headlight. As mentioned above it will (kind of) fit the other way, and it doesn’t look or feel particularly wrong when you’re doing it.
  14. На дървена пръчица намотаваш меко парцалче (така, че да го държиш, да не остане вътре) напоено със спирт или някакъв алкохол. През отвора за крушката бъркаш и с въртеливи движения изчистваш лупата в дъното отвътре колкото може. Това с рефлекторите и завъртени крушки също е възможна причина, а вероятно лошото светене е комбинация от трите причини по малко... Наистина, незнайно защо, но цокълът на крушката няма защита и може да се монтира завъртян на 180гр. Не помня как е правилното, някъде бях писал преди доста време, а и на други места е споменавано... И...важно е накрая да кажеш резултата след всяка една проба, защото както казах, вероятно не е само една причина...
  15. С други крушки и да има ефект, ще е слаб и...радост за търговците (сменяй наред докато се оправи). Отвън не се вижда, но са замърсени лупите отвътре. Някъде бях писал, че бърках/чистих колкото може отзад с пръчка с намотан мек парцал и напоен със спирт или подобно...Имаше забележим ефект, но принципно късите са си калпави. Не пречи да опиташ първо чистене, а после други крушки.
×
×
  • Create New...