Jump to content

JapCar

Фен
  • Мнения

    823
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

JapCar last won the day on Юни 15 2016

JapCar had the most liked content!

Обществена Репутация

36 Neutral

Относно JapCar

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord, Sedan, 2.0 i-VTEC (K20Z2), EX, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England

Последни посетители

868 профилни разглеждания
  1. Хидравлика волан ?!?!?

    Аз миналата година бях писал в тема за виене в хидравликата м/у 700-900 оборота. Така и не се преборих с този проблем, но не е нетърпимо и не обръщам внимание. Все пак стигнах до извода, че маркуча изпада в резонанс при тези обороти, но не са евтини и втора ръка та да пробвам. По средата на маркуча има демпфер, не знам устройството му (предполагам съчма и пружина) и предполагам от там имам шум... Та мисълта ми беше, че след като си ремонтирал маркуча имаш проблем, вероятно някъде в демпфера може да е проблема (обърнат вероятно). Опиши как е ремонтиран... Другата причина може да е не работеща помпа, но ако не е отваряна няма какво да и стане та да втвърди напълно, ако е износена/пропуски на О пръстени може да намали силата... Ако смуче въздух от входящия О пръстен, прави пяна в резервоарчето. Не казваш по-твърдо от нормално или мн. твърдо. При разглобяването на помпата не я бях сглобил правилно и след това не работеше въобще. Един ден карах така, голям чанч при ниска скорост...После я оправих... (тъпо е измислено, защото ако нямаш опит и не отбележиш един диск в какво положение е бил, позволява да се обърне). Има и една ситна пластмасова пластинка, която може да не забележиш и без нея няма да работи добре...
  2. Тъпо е направено, но е нормално, при всички е така...
  3. Проблем с " VALVE COMP., AIR ASSIST "

    Бях ти писал как да провериш и на студен и на топъл двг. и ще се ориентираш как влияе: - Веднага след палене на студено какво става като запушиш или свържеш двете тръби - Същото на горещ двг.
  4. Проблем с " VALVE COMP., AIR ASSIST "

    Не би трябвало да работи само тогава... Можеш да направиш опити, така и така си го запушил: - Веднага след палене на студено какво става като запушиш или свържеш двете тръби - Същото на горещ двг. При мен като запаля е около 1200-1300об и не съм гледал кога колко пада, но не е толкова бързо. Когато загрее пък оборотите ми са по-ниски отколкото ми се иска, макар, че е в нормите.- около 620. При теб колко са на загряла?
  5. Проблем с " VALVE COMP., AIR ASSIST "

    Не, термоклапан си е, но не си спомням каква беше идеята да го има и какво става ако остане блокиран или постоянно отворен на топъл и студен двг... Той така и се тестваше дали работи- прищипва се маркуча и се следи дали се променят оборотите първо при студен, после при топъл двг... Според мен може да се тества и като извадиш маркуча откъм филтъра и духаш в него при студен и топъл двг, в единия случай трябва да не пропуска... При теб на студен или топъл двг се вдигнаха оборотите?
  6. Проблем с " VALVE COMP., AIR ASSIST "

    Мисля, че е пълен с термо-чувствително на разширение вещество/восък и на принципа на термостата, в зависимост от температурата на охл. течност затваря/отваря клапана. Чувствителния край (отдолу) е завит в блока и клапана затваря/отваря прохода между двата щуцера към скобите 20.
  7. Аз още в пост #2 намекнах това... казах и че 10 мм разлика не значи, че е къс или дълъг, стават и двата...
  8. Проблем с тока.

    Запалката дърпа много пъти по-голям ток от навигация и подобни...навигацията е не повече от 1А, а всички други консуматори по колата са доста повече...
  9. Проблем с тока.

    В сервизите провериха ли връзките на масата (акумулатор-шаси и шаси-двигател) ? Може би и плюса до основните/важните предпазители...
  10. Регулиране на фаровете

    При ксеноните може да е автоматично, нека други да кажат. При обикновените има копче с 3 положения- нормално и другите две свалят надолу когато задницата е натоварена. Но такова регулиране на 10, на 20м е мн. субективно и не се прави така. Или на стенд или на стена, има размери за разстояния за всяка кола.
  11. Багажник за ски и сноуборд

    А, моят е от битака (в Англия съм) и го нагаждам за всяка кола която имам. Тук ски не се карат, ползвам го рядко да прекарам някоя стълба примерно... С него преди години изхвърлих цяла вана на рисайкъл центъра, иначе трябва да наемам някой да го направи срещу заплащане... Долният линк намерих с Гугъл, само за идея. Не виждам как се закрепва, пише, че е за седан, но ми изглежда за комби. Иначе из eBay има разни предложения, но за БГ е сложно изпращането вероятно... https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2060353.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=Roof+Bars+for+Honda+Accord&_sacat=0
  12. Багажник за ски и сноуборд

    Аз използвам универсални напречни "релси" които се регулират по дължина. Лягат с правоъгълни самонагаждащи (шарнирни)"лапи" м/у пластмасовата лайсна и вратата . Опъването става с гумирани профилирани ламарини, които се обтягат с врътка/винт и захващат над вратата... Нещо такова: https://www.etrailer.com/comparison.aspx?pc=THKIT1618&pc2=SR1010 Има и оригинални за Акорд, но не се сещам как се закрепва... https://www.micksgarage.com/d/roof-racks-and-bars/honda/honda-accord/accord-viii-2003-to-2008/products/1671534-4963/roof-bars-for-honda-accord-viii-saloon-2003-2008-
  13. Много хубаво ръководство, но наистина е за Сивик. Устройството/разглобяването на Акорда е съвсем различно, не знам и дали има такъв предпазител...
  14. И аз така... Само да кажа, че когато няма насрещно движение и на задната седалка да е волана, няма разлика (градско/магистрала). Карал съм с ляв и десен волан в Англия, Европа, БГ, за това не теоретизирам/драматизирам, казвам реално...И не поощрявам карането с десен волан..., проблема е по-скоро психологически... Малко статистика- В БГ годишно загиват повече ловджии от невнимателно боравене с оръжието, отколкото от коли с десен волан. Годишно самоубийствата в БГ са повече от загиналите във всякакви катастрофи.
  15. Виене на хидравликата

    След това писах, че теч може да има където има налягане, там е смучене...
×