-
Content Count
1753 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
JapCar last won the day on August 19
JapCar had the most liked content!
Community Reputation
234 GoodAbout JapCar
-
Rank
Опитен
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 8, Sedan, Manual, 2.0 i-VTEC (R20A3), 2009
-
Пол
Мъжки
-
Място
Bristol ,England/Pleven BG
Recent Profile Visitors
5408 profile views
-
Не си спомнян, но дали не е откъм багажника? А не са ли светодиоди...?
-
Проблем с изолиращо киче под задната седалка
JapCar replied to Dido95's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Няколко пъти съм споменавал, че 1-2 снимки спестяват няколко изречения обяснения/въпроси... -
Аз знам само външната разлика... На фейслифта мигачите отпред са бели и фаровете не стигат до решетката, т.е. бронята с тясна ивица стига до капака между фара и решетката...
-
Или в книжката, или отвътре на капаците на споменатите кутии са нарисувани...
-
Теоретичен съвет само: Щом предпазителите са здрави (предполага се, че едва ли и двете крушки са изгорели), намираш по схемите по капаците на кутиите за предпазители/релета, кое реле е за късите и го проверяваш... Най- лесно е, ако някое съседно реле е същото, да го слижиш на съответното място... Не знам релето къде е, но местата са 3: в двигателния отсег, в купето, над педалите в ляво горе ( много тъпо място, трябва да махаш някоя кора) и в дясно до краката на пасажера... Ако разбираш от тая техника, релето можеш да провериш и с мултиметър ... Не знам и как е направена автоматиката за включване при запалване, може и там някое реле/ връзка...
-
А каква е идеята, защо го показва, като има година до тогава...? Логично е да ти напомня, ако наближава...
-
Предстои някакво сервизиране, но прочети в книжката за това и как се нулира... Знаещите могат да кажат как става...
-
Прав си, че по такива въпроси търсиш отговор от потребители, търговците ще ти отговорят така, че да ти продадат това, което те искат, а често и не знаят какво да отговорят, а измислят нещо... Аз си се оплаквам от шумни холандски гуми, но не съм търсил връзката с разни индекси... Писал съм и преди, тропат по ситни единични неравности и предимно цепнатини по асфалта...
-
И при мен чашите имат такъв луфт (ако колелата са точно направо)... Да и навътре/навън полуоските си имат малък луфт и като ги движиш на ръка леко чукат, но това си е плъзгане в шлиците, не може да е плътно... Нямам чукане и вибрации при никаква скорост...
-
На 7-те имах шибидах, не съм мал проблем... Опитай да помогнеш на моторчето с ръка в правилната посока, докато натискаш бутона...
-
Вече никой не задава въпроса, защото е ясно, че отговор няма да има по някаква причина... Колегите опитаха да предупредят за потенциални трудности, което все пак е полезно, което не е разубеждаване... Сагата има два варианта:- да се откаже, или да го направи. Добре е който и вариант да се случи, да сподели тук крайния резултат.
-
Добре, някой ще отговори за техническата страна на въпроса..., ама кажи каква е целта да е 300-400 коня една кола, за гонки из улиците ли, за свирене на гумите от светофар до светофар ли...?
-
Не мога да отговоря, но: А кога една кола става бегачка... и защо? Странни мераци, ама нейсе... Дали при постоянното свирене на гуми, няма нещо... съединител, полуоски да дадат фира бързо?
-
Разбира се, че ще те харесат, стига да разберат... Като си в Сф, прескочи до Бултрако и питай..., ако не е много сигурен отговора, направи телефон и до пловдивския клон...
-
Би трябвало да могат да ти кажат в Бултрако...