Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1753
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

JapCar last won the day on August 19

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

234 Good

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8, Sedan, Manual, 2.0 i-VTEC (R20A3), 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bristol ,England/Pleven BG

Recent Profile Visitors

5408 profile views
  1. Не си спомнян, но дали не е откъм багажника? А не са ли светодиоди...?
  2. Няколко пъти съм споменавал, че 1-2 снимки спестяват няколко изречения обяснения/въпроси...
  3. Аз знам само външната разлика... На фейслифта мигачите отпред са бели и фаровете не стигат до решетката, т.е. бронята с тясна ивица стига до капака между фара и решетката...
  4. Или в книжката, или отвътре на капаците на споменатите кутии са нарисувани...
  5. Теоретичен съвет само: Щом предпазителите са здрави (предполага се, че едва ли и двете крушки са изгорели), намираш по схемите по капаците на кутиите за предпазители/релета, кое реле е за късите и го проверяваш... Най- лесно е, ако някое съседно реле е същото, да го слижиш на съответното място... Не знам релето къде е, но местата са 3: в двигателния отсег, в купето, над педалите в ляво горе ( много тъпо място, трябва да махаш някоя кора) и в дясно до краката на пасажера... Ако разбираш от тая техника, релето можеш да провериш и с мултиметър ... Не знам и как е направена автоматиката за включване при запалване, може и там някое реле/ връзка...
  6. А каква е идеята, защо го показва, като има година до тогава...? Логично е да ти напомня, ако наближава...
  7. Предстои някакво сервизиране, но прочети в книжката за това и как се нулира... Знаещите могат да кажат как става...
  8. Прав си, че по такива въпроси търсиш отговор от потребители, търговците ще ти отговорят така, че да ти продадат това, което те искат, а често и не знаят какво да отговорят, а измислят нещо... Аз си се оплаквам от шумни холандски гуми, но не съм търсил връзката с разни индекси... Писал съм и преди, тропат по ситни единични неравности и предимно цепнатини по асфалта...
  9. И при мен чашите имат такъв луфт (ако колелата са точно направо)... Да и навътре/навън полуоските си имат малък луфт и като ги движиш на ръка леко чукат, но това си е плъзгане в шлиците, не може да е плътно... Нямам чукане и вибрации при никаква скорост...
  10. На 7-те имах шибидах, не съм мал проблем... Опитай да помогнеш на моторчето с ръка в правилната посока, докато натискаш бутона...
  11. Вече никой не задава въпроса, защото е ясно, че отговор няма да има по някаква причина... Колегите опитаха да предупредят за потенциални трудности, което все пак е полезно, което не е разубеждаване... Сагата има два варианта:- да се откаже, или да го направи. Добре е който и вариант да се случи, да сподели тук крайния резултат.
  12. Добре, някой ще отговори за техническата страна на въпроса..., ама кажи каква е целта да е 300-400 коня една кола, за гонки из улиците ли, за свирене на гумите от светофар до светофар ли...?
  13. Не мога да отговоря, но: А кога една кола става бегачка... и защо? Странни мераци, ама нейсе... Дали при постоянното свирене на гуми, няма нещо... съединител, полуоски да дадат фира бързо?
  14. Разбира се, че ще те харесат, стига да разберат... Като си в Сф, прескочи до Бултрако и питай..., ако не е много сигурен отговора, направи телефон и до пловдивския клон...
  15. Би трябвало да могат да ти кажат в Бултрако...
×
×
  • Create New...