Jump to content

JapCar

Фен
  • Content Count

    1899
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

JapCar last won the day on June 11

JapCar had the most liked content!

Community Reputation

261 Good

1 Follower

About JapCar

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic, 1.8 (R18Z4), 142 k.c., 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven BG / Bristol ,England.
  • Интереси
    Тенис, ски

Recent Profile Visitors

6505 profile views
  1. Така е, известно време ще е така, но щом е изгубил 1/3 от фреона, пак ще го изгуби, зависи кога..., не установиха теч, въпреки петното, което показах...
  2. Оказа се релето на компресора, което можеше и сам да оправя..., но поне дозаредиха 100гр фреон...
  3. Е, моят беше сменен от джамбазите, ама аз още не бях в час с EFB/AGM та да проверя и претендирам... Някъде на акумулатора по етикета пише, ако е такъв... Аз преиграх малко с купуването на такъв, защото не ползвам системата (изключва се с устройството, което направих), но дано да е по-дълговечен... Обикновен може да се намери и на половината на тези цени... Предполагам, че ако сложиш обикновен, известно време няма да ти свети предупреждението, докато не почне да кляка при стартиране... (предполагам, че тогава компа мери напрежението и ако е под някаква стойност, излиза предупреждението) Опитай със зареждане, но и да стане, ще е временно.
  4. Полски EFB... 65Ah, 3г. гаранция. ENNEXY, около 200 кинта, при връщане на стария...
  5. Направих си платчица, която обръща логиката и вече работи...
  6. В темата се използва програмируем чип, аз не разбирам от програмиране, но от хардуер/схемотехника, да. Измислих си схема с двоен таймер, 3 транзистора и няколко резистора и кондензатора. Първият таймер прави около 3 сек. закъснение след даване на контакт. Тогава се пуска вторият, който прави 0.5сек. импулс, имитирайки натискане на бутона и лампичката светва. Функцията на бутона се запазва, мога ръчно да вкл/изкл. когато искам. Сложих и ключе, да изключвам системата напълно, ако искам да работи постоянно старт/стопа. Да добавя- наистина SSA се свързва с +12V при натискане на бутона, но цветовете на проводниците на куплунга, при мен са различни, трябваше проверка с мултицета. +12V е зелен, маса е резеда, а SSA е оранжев.
  7. В пост 174 съм дал снимки на генерацията... Съдейки по 5та и 7ма снимка, предположението ми беше, че преди изхода на ауспуха, тръбата има леко издигане и при ниски обороти не може да се издуха конденза. Ако имаш възможност, направи снимка на края на генерацията, като моите снимки, да не би конструкцията при теб да е съвсем различна, наклоните други...
  8. Не е подобен случая... Работата на термостата няма отношение към загуба на антифриз. Когато има видим теч, където и да е, няма какво да се коментира, просто се отстранява.
  9. Така е, това е голяма, удобна, кола за дълъг път, но за предимно градско, има недостатъци.
  10. То май само Джас и CRV не съм имал... За нуждите, които имам, може Джас да е най-подходящ, ама не съм стигнал до там. До тук, за мен, 7ца Акорд най-става...
  11. Маслото не съм сменил още, купил го бях за Акорда, ще дойде време, не робувам на тези неща, за разлика от повечето... Как/кога ли са го сменяли предишните собственици, колко време ще я притежавам, та да мисля за следващите собственици, колко ще се износи двг...? Пребоядисвана ми е предната броня, но не личи от пръв поглед и това не е важно. Имам задна камера и парктроник, сега експериментирам с преден, заради ниската броня/тротоарите... Измислих/направих си схема за обръщане логиката на старт/стопа, да тръгва на изключен и включване по желание... Експеримента е успешен, трябва да си направя платчица и да я сложа в кутийка някъде под таблото... Навигацията не ми липсва, в днешно време не е страхотна екстра..., от много години ползвам TomTom, когато се налага, а и с телефоните... Дадоха и комплект зимни гуми на ляти джанти, макар и не нови... Втори ключ (трябва ми само за резервен) направих евтино, само програмиран чип за имобилайзера, без дистанционно, защото имах оригиналната нарязана част за ключалките и чипа пасна на мястото... Затъмнените стъкла станаха мода, но не съм фен..., ще дойде време, пак да държат и да не минава преглед, ако % затъмнение е над законните... Както и да е, до 25х. кинта имам мегдан да сменя двг. и много други неща... , но не бих го направил. Колко %-а мислиш, че като теб, винаги ходят в чужбина и никога не купуват от БГ?
  12. Обслужванията/грижите си ги правя сам, за ремонтите, не съм свършил с климатика, за акумулатора- 200 кинта. С регистрацията май излезе близо 18 хил... И тази цена е безумна за дърта 12 годишна кола, но пазарът е такъв..., а питащият май се кани да даде доста над 20... Естествено по-млада и по-малък пробег е по-вероятно да е по-читава... Винаги се търси баланс цена/качество, но стара кола е на късмет.
  13. Абсолютно добре помниш, да добавя и маншони на спирачните цилиндърчета и един светодиод на дневните светлини... Мнозина може да имат подобни проблеми, но не знаят, а и не винаги пишат тук, а аз си проверявам важните неща... Акумулаторът си е консуматив, няма да ме спре за покупката, но ако бях забелязал, че не е оригинален старт/стоп, а е сменен от джамбазите, щях да искам дискаунт... За климатика същото, вината си е моя, че му повярвах и не го тествах подробно... До сега не съм имал проблеми с никоя кола, освен влагата в купето на Акорд 7 в Англия... Там поне ако е от автокъща, дават 1-3 месеца гаранция за основни неща, от частно лице няма... Таа, ако не я бях купил от Плевен, а от Бургас, или от Германия примерно, късметът можеше да е същия + още разходи...
  14. Карам я, но имам много свободно време и си ръчкам разни неща и споделям забелязаното... Това, че обсъждам/разсъждавам обширно, че не хваля всичко що е Хонда, че споделям кусури и недомислици, не трябва да дразни форумците, за някои може да е полезно...
  15. Наистина може и да няма проблем..., просто не съм виждал толкова много на никоя от колите ми до сега. Таа, има приказка- Приготви се за дъжд..., па ако пекне слънце, добре... Влязох в канала, разгледах, снимах генерацията, има още едно гърне (под десния праг) освен задното, което е напречно... След като водата я няма на пр. ход и спира след няколко форсирания, вече имам версия... В града карам на ниски обороти, под 2000, водата се събира в задното гърне. То е напречно, хоризонтално, вход/изход са от едната страна, като изхода е отдолу..., но- изходящата тръба, заедно с кривките си, има леко издигане преди края/ауспуха. Така при малък поток на изг. газове, не може да се изхвърля от гърнето. При форсиране, вече успява да преодолее наклона и да се издуха... За това и спира след няколко форсирания... На дълъг път ще има и високи обороти и като се прибера, ще е издухана..., до следващия път. Ето малко снимки... проследяване подред, отпред, назад:
×
×
  • Create New...