Jump to content

morfey

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно morfey

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велинград
  1. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Аз имам Акорд 2,0. Преди време четох, че не трябва да духа от щеката за маслото. Но при мен духаше .... И като се загледах по оранжевата дръжка видях 2 реда (по спомен) гумени уплътнения. Явно има защо да има уплътнение и точно там и 2 реда. Японците явно са имали нещо в предвид. А колата много си дърпа. Ако има проблем няма да дърпа. Масло си гори колкото е нормално за двигателя и в зависимост колко я настъпвам.
  2. Да за комби. Става въпрос за стъклото между задната врата и капака на багажника. Аз съм с рейки. Ако колата ти е както на снимката на подписа, не знам как се махат лайсните. Доста търсих из нета как се махат при мен и намерих доста оскъдна информация.
  3. Не съм на 100 %, но първоначално когато видях проблема дамаската на покрива в тази зона беше влажна. Махнах кората и видях ръжда по ламарината и за това реших че е там. След като махнах лайсната, видях че е мазано с боди кит, който е беше напукан. Напънах с отверйка и се отвори бая цепнатина. Изчистих я, намазах целия участък от багажника до предното стъкло с боя 3 в 1 и силикон и повече нямаше теч при доста силни дъждове. Но след като пак ми протече забелязах че силикона се е отлепил на няколко места. Явно не е бил правилния силикон. За това питам ако някой е имал същия проблем какво е направил. Начини за направа материали и технологии много, но на мен ми трава работещо решение. Един приятел който ме запали по Хонда, има Хонда Акорд комби. На него му тече от едно уплътнение на прозореца. След доста оливане с вода и водоструйки го е забелязал. Ако може някой да ти помогное оливането и ти да си вътре може да го видиш теча След дъжд и на мен по черното на правогете има вода, но аз мисля че е от уплътнението на вратите се стича надолу. Конструктивно решение на японците, заради самата форма на купето.
  4. Здравейте, Купих си Хондата преди няколко месеца. Всичко беше наред до преди един силен и продължителен пролетен дъжд. Оказа се че ми тече дъждовна вода в задната лява част на комбито. Оказа се, че е била скъсана заварката на контактната зона на покривната ламарина в зоната на захващане на лайсните към покрива, и всеки който ги хване и заклати колата отвара една малка цепнатита и с течение на времето тя се е разширявала. Предишния собственик я е давал на някой майстор да я оправя, но не е успал да го направи. Аз махнах лайсните, заварих цепнатината на няколко места, намазах по цялата дължина на снадката със боя 3 в 1 и силикон. Оказа се, че след вчерашно - днешния дъжд, пак ми тече покрива. Питането ми е: Да използвам високо температурен силикон ако замажа фугата, ще се оправят нещата. Предполагам че през лятото когато се покачат температурите, силикона се отлепа макар да не е прако изложен на слънцето. Да използвам двукомпонентно еластично лепило. Ако може да ми предложите някое Да използвам грунд с, който се обработва купето от долната страна. Прилагам и няколко снимки за да можете да се ориентирате отностно питането ми
  5. Здравейте, От доста време искам да си взема Акорд и ми попадна една обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479641174370150&slink=1ipvaf. Като разглеждах снимките видях, че таблото свети в червено. Принципно, това табло не е ли за ниво на оборудване Sport ? Ако е така, не трябва ли да има темпомат, но на волана няма бутони за такъв (или таблото е сменяно, или волна е сменян)? Видях също, че има Ел. разпределяне на спирачното усилие - това не е ли за по-високо ниво на оборудване. Може ли да ми кажете каква е по-съществената разлика в ниво на оборудване confort и ниво sport, освен темпомат. Благодаря предварително.
×