Jump to content

dindin

Администратор
  • Мнения

    2184
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

dindin last won the day on Юни 14

dindin had the most liked content!

Обществена Репутация

442 Excellent

Относно dindin

  • Ранг
    СнегоХондка
  • Рожден ден 27.04.1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    конджул
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Последни посетители

3958 профилни разглеждания
  1. Въпроси за три проблема

    Идеално, това му е работата на казанчето. Все пак си следи нивото.
  2. Мани рязкото потегляне. Постоянно тегли. А тва с пукането наистина може да е като в пост 183 от общата тема, щом почти всичко е проверено (ако е проверено на 100% де.)
  3. Благодаря @Wyvern и мисля, че темата приключи. Ако някой (не @Japanese fever) излезе с доводи защо трябва да се отключи да ми пише. И без това се разми много. Благодаря и на другите колеги за мненията. Беше отговорено къде се дупчи по света и у нас. И моята дойде с масльонка от Италия, беше дупчена след дросела както каза @Иво Ленков в началото.
  4. Как точно може да е от макферсоните? Две ЦРВ-та, 2003 и 2005 и двете със същия проблем. Реглажи, гуми, все си дърпа и все надясно. Попаднах на един сервизен бюлетин, ама майсторът каза "няма да е от тва". Прикачвам го да си кажете мнението. 05-022.pdf
  5. Мда, неразбиране и мнителност и ето го резултата. Само, че сега резултатът от махането на тая "система дето не е направена както трябва" го дишаме всички. Ако си беше направил труда щеше да намериш темата, в която Емича обяснява за перипетиите с DPF-а, кой го е рециклирал и резултата. Айде със "здраве". Сега виждам, че и кат-а си го махнал. Евала, че не си го продал още.
  6. Именно. А дали може да кара така... според мен може, щом колата работи добре и няма грешки. Ама е хубаво да се почисти под капака на клапаните. Но е по-добре някой по-вещ да се изкаже.
  7. А от какво според тебе се е нацепил така?
  8. Бая е изяден, а около него хич не е чисто. Сигурен ли си, че това стържене идва от там? Да не е някой лагер?
  9. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    От "много ли са 200к за дизел" до тонколоната се премина през още 10 неща. Ако аз сега в качеството на нов потребител отворя темата какво ще прочета? Струва ми се, че ще е най-правилно да я преместя в "Моят акорд" и евентуално да променим заглавието. От друга страна ако с тези 200 000 се показва какво изскача като проблеми, въпреки че не знам доколко всичко описано в темата е в следствие от километрите, нека остане както си е.
  10. @CR-V 2 Снимай го тоя вал, бе колега.
  11. Check Engine

    Провери първо кабелите, клемите преди да смениш сондата.
  12. Човекът, който взе удареното ми ЦРВ я взе да си обърне неговата деснячка от Англия. Ама си смени и двигателя с моя, по негови думи валовете му били направо "стопени", ако съм разбрал правилно гърбиците са били толкова изядени, че никакъв реглаж не може да бъде направен, съответно сещай се работата на двигателя колко се е влошила вече, губи мощност и т.н. И аз имам износване на една от гърбиците, но моята е италианка и й е простено.
  13. Липса на мощност

    Ами аз след 160 не ги дигнах за секунди до 180 все пак.
  14. Колега, неслучайно ти преместих мнението от другата тема тук: Успех с покупката.
  15. Check Engine

    Приличат ми на 1 и 41. Ламбда сонда и подгрев.
×