Jump to content

dindin

Администратор
  • Content Count

    3098
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

dindin last won the day on June 3

dindin had the most liked content!

Community Reputation

793 Excellent

1 Follower

About dindin

  • Rank
    СнегоХондка
  • Birthday 04/27/1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2005 5MT K20A4 + LPG Romano AIS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Recent Profile Visitors

5999 profile views
  1. Лайсната около мултимедията е fascia.
  2. Винаги можеш да си изключиш известията. Всъщност по-скоро тези, които не те интересуват или дразнят.
  3. Ето едно от мен: Хем има светло, хем сенки.
  4. Стига да имат светлосенки, може.
  5. Колеги, ако някой се интересува - има 1 чифт пружини от същите налични при мен в София. От тези на снимката две са моите, другите две - за който си ги познае. Цената я искате от @Markony, а доставката беше поета от мен. Свържете се с мен на ЛС или телефон (WhatsApp, Viber) 0876777741 ако са вашите. Поздрави!
  6. Ами това? Същият олигофрен и същите коли. Явно е снимано преди другото клипче.
  7. Да, доколкото разбрах това му е специалното. Защото имало и такива, които не са съобразени с това. Мисля, че не бяха в задните, а на земята, ама бях в колата и не усетих. След теста на предните спирачки преместих колата напред, за да тестват и задните, но пак на предните валяци. Все пак се тестват спирачките, а не 4х4. Предполагам, че скоростта на въртене на предните гуми е била прекалено малка за да се активира задното и да ме избута от валяците. Ето извадка от един документ, който @CARPERA обича да линква: За да бъде защитена системата от прегряване, съединителят се охлажда от изпомпваното от помпите масло. Също така е предвиден температурен превключвател (тип термостат, без електрическо управление), който разтоварва налягането към буталото и изключва системата при покачване на температурата над допустимата граница.
  8. Колеги, минах тази сутрин преглед. Значи: 1. ДА, специален е стенда (МИНИМУМ електрониката) и 2. ДА, валяците трябва да се пускат да въртят в различни посоки Гопаднах на много готин човек, на всичкото отгоре кара Honda CR-V 1 генерация. Говорихме си, обясни ми някои неща. Директно каза "колата е 4х4" - първо, че го знаеше, второ в програмата би трябвало да излиза. Ако е във форума и се познае - поздрави и благодаря!
  9. Чудех се дали да го напиша това в предния пост, ама сега му дойде времето. Каквато и кола да докараш в България - ще се разбие. Това CR-V и то ще се разбие, но малко по-трудно. Не знам къде ще я кара баща ти, но просто имай едно наум. Ами аз затова питах за доклада (сервизна книжка евентуално), та очаквах на тея километри да видя я верига, я поне съединител. Та оттам и съветите да се ослушваш.
  10. Мнението можем само да го лайкваме адски много, темата иначе е закачена. Имам предложение - използвайте календара и добавете събитие там, може и повтарящо се. Линквайте към Facebook също. Ако имате нужда от нещо кажете.
  11. Ами ако не разполагаш с компютърна диагностика минимум гледаш лампите на таблото при контакт. Тези трябва да светнат Тези трябва да останат Като пуснеш ръчната, сложиш колана, затвориш вратите и запалиш и тези трябва да изчезнат. Гледай да не е палена преди теб, т.е. да я запалиш на студено. По принцип трябва да запали веднага. На празен ход докато е студена ще държи около 1500-1600 оборота, после като загрее около 650 без консуматори, 700 с фарове и т.н. На празен ход трябва да работи равномерно, без тресене, без играене на оборотите. Ослушвай се за странни шумове откъм двигателя. Когато е загряла стрелката на антифриза застава малко под половината. Скоростите не влизат мазно, но трябва да влизат нормално. Педалът може да е твърд, но трябва да включва на около 1 - 1,5 санта. Като превключваш не трябва да има притрисане. Има и свободен ход. Дори на място, но запалена воланът трябва да се върти леко, без хрупане и припукване. Ако намериш неравности някъде тествай там дали има тропане, почукване. Задницата ми се струва лееееееко клекнала, което е нормално. Не знам дали ще можеш да тестваш 4х4. Как работи и как се тества ще намериш из форума. Ако имаш възможност тествай cruise control на дълъг прав път. Как работи ще намериш из форума. Нищо специално в крайна сметка. Ако няма ръжда другото се ремонтира. Имаш щора, масичка не виждам на снимките. Ако това е полукожен салон, а не изцяло платнен е чудесно. Цената е екстра, а ако е имало ремонти (защото за тези километри не може да няма) сподели доклада. Като цяло всичко по модела е обсъждано във форума. Ами ... освен фаровете и тези за мъгла всичко останало си е фейсово (табло, стопове, VSA, възглавници също предполагам...). Няма как да е префейс. Можеш да поискаш VIN код и ще разберем. Успех!
  12. Утре съм на преглед и ще ви кажа. Споменаха 4х4 та утре ще попитам каква е истината, ДА или НЕ на въпроса трябва ли специален стенд.
×
×
  • Create New...