Jump to content

dindin

Администратор
  • Мнения

    1920
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    20

dindin last won the day on Декември 3

dindin had the most liked content!

Обществена Репутация

350 Excellent

Относно dindin

  • Ранг
    СнегоХондка
  • Рожден ден 27.04.1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    конджул
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Последни посетители

3055 профилни разглеждания
  1. Емич, пак казвам, а и ти си прочел - не мисля, че е показателно за превъртан километраж, а за интервенции по компютъра. Одометърът е отделен от компа. Просто предположение, друго логично обяснение би било, че не го намира в базата данни, но не ми се вярва, по-логично ми е просто да показва символите. На трета генерация би трябвало да могат да се прочетат оригиналните километри отнякъде, някой може ли да потвърди/отрече?
  2. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7o.htm#158754 Ако не бачкат съответните агрегати - тогава гледай бушоните. Тъпите крушки горят просто, намери си светодиодни. Смяната е елементарна.
  3. DPF светна и не изгасва

    За почистването - водородното почистване е пръв приятел на нафтовите автомобили (carbon cleaner) За консуматива - https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=honda+n22a+dpf&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xhonda+dpf.TRS0&_nkw=honda+dpf&_sacat=0 Не съм убеден обаче, че чистенето ще го направи като нов. Ето малко инфо за самия филтър и регенерацията: https://www.carboncleaningusa.com/decarbonization/dpf-cleaning-diesel-particulate-filter
  4. @Japanese fever колегата ще го сменя лятото, когато температурите може да не падат под нулата. Колега @Restless какъв е смисълът на това упражнение? Той двигателят си е твой, ама не разбирам. Примерно 33 евро за 5 литра PC SS 0w30 срещу 20 евро за PC S 10w30. При положение, че ще сменяш чак лятото тея 13 евра искаш да ги спестиш?
  5. Misfire на всеки цилиндър. Бранко, клапаните са регулирани преди 5000 км. Колко добре са регулирани вече не се знае. Ти каза, че на бензин е перфектна. Понякога проблеми по запалителната система се преекспонират на газ, въпреки че на бензин изглежда да е ок. Свещите винаги са първият заподозрян. Вземете един ELM, бучнете го и гледайте тримовете (LT Fuel Trim, ST Fuel Trim) как се менят по време на каране (преди и след 3000 оборота). Или с каквото сте я закачили.
  6. Ами дано (не) съм прав. Пиши утре какво е станало.
  7. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Колегата може да се занимава с автомобили, но да не е наясно с живота и експлоатацията на дизеловия двигател на Хонда.
  8. Колега, дано да се оправи, ама ако не се - ще знаеш при кой да отидеш пак. Вземи и кабели от приятеля с ЦРВ-то, въпреки че можеш да замериш съпротивлението на твоите с мултицет.
  9. На тоя @JDM* не ви ли омръзна да му отговаряте...
  10. Какво да каже газаджията...
  11. HDS

    Не може да е съвсем без кабели - поне OBD кабелът трябва да е вързан директно на него (виждам връзката на снимката). Отделно: Захранващ - за какъвто волтаж и ампераж е разграфен. Стандартно 12V 1A предполагам че ще стане. RS232 <-> LAN кабел https://www.aliexpress.com/item/RS232-to-Lan-Cable-for-Honda-HDS-Him-Diagnostic-System/32692539374.html?spm=2114.search0104.3.117.QYtgSX&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_5000015_10151_10344_10068_10345_10342_10343_10340_10341_5130015_10541_10084_10083_10304_10307_10302_10539_5080015_10312_10059_10313_10314_10534_100031_10604_10603_10103_10605_10594_5060015_10596_10142_10107,searchweb201603_14,ppcSwitch_7&algo_expid=21e8b564-f13f-42a9-8c7d-b9a4cc3329fe-15&algo_pvid=21e8b564-f13f-42a9-8c7d-b9a4cc3329fe&rmStoreLevelAB=1 Опционално RS232 <-> USB преход https://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Z-TEK-USB1-1-To-RS232-Convert-Connector-Free-Shipping/32719569616.html?spm=2114.search0104.3.274.QYtgSX&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_5000015_10151_10344_10068_10345_10342_10343_10340_10341_5130015_10541_10084_10083_10304_10307_10302_10539_5080015_10312_10059_10313_10314_10534_100031_10604_10603_10103_10605_10594_5060015_10596_10142_10107,searchweb201603_14,ppcSwitch_7&algo_expid=21e8b564-f13f-42a9-8c7d-b9a4cc3329fe-37&algo_pvid=21e8b564-f13f-42a9-8c7d-b9a4cc3329fe&rmStoreLevelAB=1
  12. С принудителна регенерация или по време на каране?
  13. Ако взимаш от Германия от автокъща можеш да търсиш такава с гаранция. Една идея по-скъпи са но не трябва да има изненади.
  14. 2006 CRV i-CDTI - Family wagon

    Correct me if I'm wrong, but the i-CDTI has a very common Bosch EDC16C1-7 ECU, which is easily flashable through the OBD port. All you need is a readily available software, a cable and the modified file (which can be obtained online). How's the clutch holding at Stage 1? Clabbe, did you put the camber kit and spacers already? I think you made a great choice for a family car btw. :
  15. Чавдаре, това ли? http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/grou104b.htm#187053 Пише кабел червено-синьо за датчика. Ето целият комп: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/grou102b.htm#183123
×