Jump to content

dindin

Администратор
  • Content Count

    2835
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

dindin last won the day on June 30

dindin had the most liked content!

Community Reputation

690 Excellent

About dindin

  • Rank
    СнегоХондка
  • Birthday 04/27/1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2005 5MT K20A4 + LPG Romano AIS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Recent Profile Visitors

5194 profile views
  1. Значи ... ако не ви хваща новия ред (странно), може да е от това, че CSV-то е с LF(\n), вместо с CRLF(\r\n) Иначе аз бих му сложил и BOM на тоя файл, че да му е ясно на Excel-a, че текстът е UTF-8. Млъквам.
  2. Пичове, това как ще ви разпознае Excel-a файлчето зависи от настройките за разделителя (delimiter) на операционната система. Точка и запетая е по подразбиране за България, а запетая за Щатите. Точно заради евентуалните запетаи в полета със свободен текст е често по-добре генерираният CSV да ползва ";" за разделител. Вече ако и регионалните настройки са за България прескачате това упражнение с Data –> From Text/CSV.
  3. Не знам. Различни ли са? Мисля, че не, ама ако е така - дайте инфо. Явно си зависи от обем, куриер, обявена стойност и сигурно късмет.
  4. Един приятел си взе такава, 2009 година, 2-литра, с газ за 9 бона. Много е доволен, нисък разход. Аз го навивах за ЦРВ като моето, ама трябваше да се бръкне още 2 бона за такова. Направи едно-две пътувания до Украйна и обратно. Не съм се качвал да я карам, нито съм се возил още. На живо ми изглежда дръвце като Рав4, но нямам преки наблюдения.
  5. Значи софтуерно могат да го решат? Защо намирам статии, но не виждам сервизен бюлетин. Honda has said when this problem arose in China the software update fixed it, so they’re hoping the same can be done in North America. For Canadians, we are also getting a warranty extension for “up to six years from original purchase, with no mileage limit.” Honda added, “The updates will allow the engine to warm up faster, improving fuel combustion and reducing oil dilution”
  6. https://forums.hondabg.com/topic/107095-faq-3двигателни-масла-обсъждане-3-част-трета/?page=30&tab=comments#comment-1057553414
  7. dindin

    Нов член CR-V 2006

    Страхотно колега, честита да ти е!
  8. Здравей, за всички дилъри ли става въпрос или за конкретно представителство в някой град?
  9. dindin

    Относно правописа!

    Явно не сте влизали скоро във Фейсбук...
  10. И заради това Хонда сменят своите препоръки ретроактивно, резултат от което са онези таблички, които циркулират в тези теми. 🙂
  11. Разгеле! Емо, шапка ти свалям за това включване. Колебаех се дали да намеся Хонда ръководствата, но ти развенча мита подобаващо. Температурата на маслото също е широка тема, но да не задълбаваме. Температури над 104 градуса позволяват да се изпари натрупаната в следствие на конденз влага в маслото като същевременно маслото е все още течливо, смазва и ако имаме едно качествено, съвременно синтетично масло, то още не е почнало да се разпада. Затова казвам оптимална температура, не стандартната, която често е десетина, че и повече градуса надолу, особено при къси преходи. Отделно температурата в картера е няколко градуса надолу. Отделно маслото не се загрява и охлажда с темповете на антифриза, та оттам можете да направите връзката със severe conditions, които споменахте по-горе и т.н. Но не ми се разтягат локуми повече... Малко офф: когато най-накрая изпратим ДВГ в музея, живот и здраве с удоволствие ще архивирам тези теми ако съм още жив.
  12. И на разпределителния трябва да има също. Трябва да се хване де точно откъде са течовете.
  13. Евентуално някой семеринг протекъл също.
  14. Параметрите са описани тук: https://lubricants.petro-canada.com/api/sitecore/lubesapi/downloadresource?docID=IM-7978E&type=TechData&lang=en-BG А други вискозитети се намират тук: https://www.moto25.bg/13-dvigatelni?q=Марка-Petro+Canada
×