Jump to content

dindin

Администратор
  • Мнения

    2325
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

dindin last won the day on Септември 25

dindin had the most liked content!

Обществена Репутация

507 Excellent

Относно dindin

  • Ранг
    СнегоХондка
  • Рожден ден 27.04.1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    конджул
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Последни посетители

4235 профилни разглеждания
  1. Колегата ако е с фейслифта да пита търговеца и майстора преди да поръчва катализатор, че за преди и след фейса май са различни. Супер евтини са в eBay, само да не вземе грешния.
  2. dindin

    OBD2 в колата ми

    А ако не проработи - пиновете на преходника са навързани грешно. Доста китайчета има със сгрешени пинове.
  3. dindin

    Грешка P1157

    Аз затова казвам да провериш буксата и кабела, щом майстор е пипал в близост до ламбдата. Иначе мисля, че DOX-1424 е твоята.
  4. dindin

    OBD2 в колата ми

    По-скоро само фейслифтът има 16-пинова букса за диагностика по OBD2. Преди фейса е 3-пинова и 2-пинова буксата SCS и пак е OBD2. https://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Honda-cr-v-1
  5. dindin

    Грешка P1157

    Изчисти грешката, провери хубаво буксата/кабелът на сондата и ако светне пак може вече евентуално да мислиш за нова сонда, че тази май е A/F широколентовата. За съвместимост можеш да пробваш: http://www.denso-am.eu/e-catalogue/ Ако все пак ти се наложи:
  6. Специално в сервизното ръководство нищо не пише за маслото на ск. кутия. Нямаше ли някаква индикация на таблото за "сервизиране"? За втора генерация е: At 120,000 km (72,000 miles) or 8 years, then replace every 80,000 km (48,000 miles) or 4 years За 8 години маслото старее, окислява се и т.н., не е проблем да го опресни и да го прави на всеки 60к.
  7. НеоМонтана имат читави модули на прилични цени. http://hobby.neomontana-bg.com/
  8. Абе то и като пръднеш не се вижда, ама да не ти развалям кефа сега.
  9. И аз го четох една подобна статия, специално за CR-V. Проблемът май беше в инжекторите, че пръскали гориво в цилиндрите не когато и колкото трябва и се смесвало с маслото ... Не всички го имали, но в студено време се проявявало.
  10. Бензин 1.8 и му слагаш газов инжекцион.
  11. То тоя тампон има ли някой да не му е заминал... Някои колеги са го махнали напълно, аз засега си карам с него. Тропането от него е много специфично. Като легнеш под колата опитай да го разклатиш, ще усетиш.
  12. Ако главата пуши от прочетеното тук и на други места, съответно затова не си могъл да вземеш решение - значи очакваш някой да ти каже просто "взимай дизел/бензин" и ти да го направиш?
  13. Ми аз бях споменал за масичката, ама неслучайно питах за ръчната, а и той колегата виж какво е писал. Според мен е нормално, при мен само на студено и първо тръгване е имало такъв шум. Но не искам да заблуждавам колегата ако всъщност е проблем с жилото, реглаж на ръчната или нещо друго по спирачната система.
  14. Да не е от ръчната нещо?
×