Jump to content

dindin

Администратор
  • Мнения

    2442
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

dindin last won the day on Декември 7

dindin had the most liked content!

Обществена Репутация

573 Excellent

Относно dindin

  • Ранг
    СнегоХондка
  • Рожден ден 27.04.1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2005 5MT K20A4 + LPG Romano AIS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Последни посетители

4384 профилни разглеждания
  1. Заради кадиша и миризмата, не че греят толкова. Чудел се той.
  2. Не, защото излишните пари свършиха и съответно не съм си изпълнил пъкления план да ида да ми сложат едни подложки, съответно щат не щат ше разглобят амортисьора и после ше си го сглобят правилно (надявам се). Но имам добро предчувствие.
  3. Обади се на някое Бултрако, дай им VIN, да проверят и да ти кажат. https://honda-europe.epc-data.com/cr-v/2003_5mt/18271/engine/E__0300/?p=12&fromMap=1 https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~gasket~throttle~body~17107-pna-j01.html
  4. Примерно https://tema4x4.ru/
  5. Ха честито и добре дошъл в клуба (този на собствениците на най-яката генерация и този на собствениците, на които им дърпа надясно). Сега колегите ще ти кажат възможните причини: 1. Спирачен апарат 2. Рейката Аз обаче продължавам да твърдя че е от амортисьора (виж сервизния бюлетин, който съм дал в темите), още повече че две CRV-та купих - и двете бяха с абсолютно същия проблем. И аз бях на реглаж, и аз разменях гуми, спирачките са бонбон. https://forums.edmunds.com/discussion/comment/355184/#Comment_355184 PTTR = Pull To The Right ПП. Воланът ти е тресял, защото балансът ти е бил далече от истината и като си сменил гумите е бил направен.
  6. В повечето случаи ръководството знае най-добре. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_7e.htm#161383 Гарнитура винаги си трябва, че иначе ше смуче въздух от там.
  7. Има, ама са кът и предимно автоматици wtf. Кажете сега за Голф 4ка как стоят нещата. Щото един приятел вдигна банкет като се оттърва от неговия.
  8. Защото е еталон за евтиния и масовост и много често коментарите за "скъпите за поддръжка японки" идват от хора от VAG групата, на които приказката им е винаги една и съща. Казват, че в което и село да закъсаш винаги ше намериш майстор и части за Голф 2. Да сравним Сивик 2ра и Голф 2ра да видиш тогава нещата къде отиват. За Сивика части няма и са скъпи. Знам, щото имам такава и няма да ти казвам как се поддържа...
  9. Брех, вярно е old school Джазчето! https://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk?block_01=17SAA401&block_02=E__1200&block_03=20240&block_05=hcr
  10. Колега, как точно замерваш ампеража? ТЕМА - Пенчо Манасиев се занимават с акумулатори, ако искаш обади се и ги питай каквото те интересува, могат да си проверят акумулатора. Нищо лично, и аз не съм на ти с тоците, ама вече 2 пъти мериш напрежението (волтажа) и казваш ампераж. Според мен не ровичкай по кабелите, че ако изгориш нещо ше имаш по-голяма беля на главата. В най-добрият случай ще е бушон. Пропадането на оборотите може да е от тръгнал акумулатор, който просто ще се предаде в един момент. Иначе зареждане (алтернатор) и акумулатор (под товар) се тестват лесно. Зареждането на зарядно е хубаво нещо, но не е единственото, с което можеш да си удължиш живот на акумулатора. Дестилирана вода, електролит ако има нужда и това също се проверява с тестер. Дори необслужваемите могат да се обслужат. И при тях има някакъв процент, макар и минимален изпарение. Краси е обяснил, според мен напълно се покрива с това, което ти се случва. Голям студен двигател със Стартери/алтернатори има на Лъвов мост едно магазинче. https://www.google.bg/maps/uv?hl=bg&pb=!1s0x40aa85639531255f:0x69c673e2faeaf41b!2m22!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!16m16!1b1!2m2!1m1!1e1!2m2!1m1!1e3!2m2!1m1!1e5!2m2!1m1!1e4!2m2!1m1!1e6!3m1!7e115!4shttps://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipPBnALJEdWBdLA1fb3DSlhD3bIm6OM4eVQJXks3%3Dw286-h192-n-k-no!5z0YDQtdC80L7QvdGCINC90LAg0LDQu9GC0LXRgNC90LDRgtC-0YDQuCDRgdGC0L7Rh9C90LAg0LPQsNGA0LAgLSBHb29nbGUg0KLRitGA0YHQtdC90LU&imagekey=!1e10!2sAF1QipPBnALJEdWBdLA1fb3DSlhD3bIm6OM4eVQJXks3
  11. Може ли аз да кажа? По тримове! Айде резервен вариант времена ако няма шанс за OBD, ама тоя Digitronic има. Може пък да са вкарали в софта някакъв вид графична настройка (подозирам тип чартове), което в основата са си пак тримове. Може ли скрийншот на графиката?
  12. Абе не е по-зле отколкото тея, дето пишат акОмОлатор. Частите не са чак толкоз евтини като на Голф 2-ка примерно ама Сивик 6-та е толкова масов автомобил, че ... Ръждата, ръждата е истинският враг.
  13. Хари, една снимка струва повече от хиляда думи. Пиши си колата, попълни си профила и кажи какво ти трябва.
  14. По спомени когато си купувах адаптер четох, че се предават данни от волана към уредбата през оригиналната букса, мисля че бяха 2 кабела. Кои са точно пиновете ще те излъжа. Каква е идеята?
  15. Няма нужда да пробива дюзите, аз си купих на 2,6 фабрични от магазина. @Иво Ленков ти е в София.
×