Jump to content

dindin

Администратор
  • Content Count

    3627
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

dindin last won the day on December 25 2021

dindin had the most liked content!

Community Reputation

1194 Master

2 Followers

About dindin

  • Rank
    СнегоХондка
  • Birthday 04/27/1982

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2005 5MT K20A4 + LPG Romano AIS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Recent Profile Visitors

9512 profile views
  1. С тоя софтуер трябва да няма никакъв проблем за чистенето, ама не знам какво е правил. Иначе газовата винаги можеш да я изключиш я от бушон, я от клемите, за да видиш как се държи колата без нея, но това е друга тема.
  2. Случва се ако е падал акумулатора да се запишат грешки, свързани с ниското напрежение по веригите. Като гледам има вероятност и тези да са се записали заради това. По принцип се действа така: - обслужва се акумулатора или се смемя - чистят се грешките - четат се след това пак - след каране известно време пак се проверява и ако има останали тогава вече мъдрим конкретните грешки Имам нещо чуденка дали и газовата не прави глупости, но 1 по 1 - първо направи горното.
  3. Каква е тази платка 345? Чип ID48 на 433 MHz ако не се бъркам, ако е нещо различно няма да стане. Ако е същото пробвай пак процедурата, понякога не правим нещо правилно и затова не става. Успех!
  4. Пратете ми го на dindin@abv.bg, ще го кача или пробвайте пак. Благодаря.
  5. Малко сиганийка тунинг +5 коня. VID_20220607_193915.mp4 Откакто си смених счупената дръжка на багажника с черна ми хареса как стои черно на сребристо.
  6. Слагам го това тука, дано да е полезно: https://forums.hondabg.com/topic/102408-грешка-325-на-к20а4-црв-02г/
  7. Нещата, които споменах по-горе са евтини и лесни за проверка/смяна. Последно, което се сещам е да се проверят клемите при самия лост: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group14k.htm#173079 Тук има клеми и за светлините и за мигачите, иначе се сменя целия лост барабар. Обаче ако не ти е комфортно да ровиш по волана и около еърбега не знам кой да ти препоръчам, който е наясно с тоците. Може би Слави в Овча Купел (Мотобокс), в раздел "Сервизи, магазини, цени".
  8. Според мен си е баш релето, ако не си го проверявал направи го, иначе трябва да видя дали нямах някъде такова резервно от Сивик и дали е съвместимо. Друг вариант - проблемна крушка, но щом го прави и от двете страни... И ако горните две не са в основата на проблема вече отиваме на проблеми при окабеляването, ама хич не ми се вярва.
  9. Малко в мутрата прилича на... надуваема кукла от онези.
  10. Здрасти и честито за лесното решение и добрия резултат! Ще бъде много полезно ако споделиш кои точно си сменил.
  11. На тези коли не им трябва кой знае колко и какво обслужване. Скъпи ремонти... всъщност консумативи са смяна верига и съединител. Поддръжката не е скъпа. За автомата нищо не мога да кажа, колегата е писал. Гледам, че си от София. За тези пари си заслужава да се грабне човек до Плевен и да я пробва.
  12. Акцията си беше баш за това, само че по другите държави направо са ги сменяли. https://hondanews.com/en-US/releases/release-e1a157df687ff71da1f64a190f016099-statement-by-american-honda-regarding-power-window-master-switch-recall-2002-2006-honda-cr-v-2020 Иначе и за пиропатроните бях чел за някакви ужаси преди да мине подмяната, ама това е друга тема.
×
×
  • Create New...