Jump to content

peres

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно peres

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Shuttle, 1999, F23A7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Колеги здравейте, оригиналния размер на гумите на Шатъла е 205/65/15. Някой ползвал ли е летни с по-малък размер? Моля кажете размер и ако помните - пробег, пътища, време, амортизацията? Задиране на ауспуха някъде? Моля ви за мнения от собствен опит. Благодаря предварително :-)
  2. Благодаря за съвета , колега ! Тампоните по окачването смених преди 2 години - по спомен 12 или 14 броя бяха. Наистина имаше малко подобрение, но не беше впечатляващо по моите представи.
  3. Здравейте колеги, имам Хонда Шатъл, 1999, 2.3. втек. Доста е меко окачването и клати , особено при завои и бабуни. Преди година бях на тестер за амортисьори - предните си бяха ок, задните също , но долна граница. Смених задните заедно с пружините - имаше частично подобрение, но не осезаемо. Сега наскоро сложих на задните пружини едни корейски уретанови буфери (http://www.amortisior.com/) - ефекта в намаляване на люлеенето има, но е слаб, а за сметка на това при бабуни се появи едно дървено потропване, все едно колата е натоварена на макс и си минал през дупка, та сигурно ще ги махна буферите за да не вземе да се потроши нещо по окачването когато е натоварена колата. Междувременно шофирах един Шаран набор на Шатъла, и едно Мицубиши Грандис 2004 - и двете абсолютно осезаемо возят много по-твърдо и са по-стабилни в завои, въпреки, че са с оригиналното си окачаване (на доста години и пробег) и са по-високи като габарити. Въпроса ми е - има ли опция за втвърдяване ако сменя с други пружини и амортисьори - ако може дайте съвет за марки или пък координати на някой който прави такива манипулации, но да е проверен. Че иначе съм на път да сменям колата, а не ми се ще, ама хич ...
  4. @martins - сигурно знаеш, но да пиша - Стрийм преди фейслифт 2ри ред е цяла пейка с оформени 2 седалки и с 3 колана, т.е. нормална задна седалка като на всяка кола. Ако те устройва една идея по стара кола ...
  5. Здравей колега, от прочетеното тук и в други форуми, както и с оглед 3те марки ГИ, които си писал, вариантите са ти: Романо - Иво или Маркони Иво е представител на Романо за БГ (по спомен) , газира коли от много много време, определено е професионалист и разбира много материята Маркони - професионалист, заради познанията и практиката си както по газифицирането, така и специфично за Хонда. Ланди - официален в Кюстендил - Трио Елит - само добри отзиви за тях по форумите. Изпипват си нещата БРЦ - ползвал съм услугите само на официалните БРЦ София и Пловдив (само за стандартни проверки - ГИ ми е БРЦ, но ми го монтира друга фирма, която вече не функционира) - впечатлението ми е , че БРЦ са с конвейрно отношение към клиентите си и зависи на кой техник ще попаднеш. Съответно по форумите ще видиш равен брой "за" и "против" :-) Разбира се е пълно с много други газаджии, но в 99% от случаите ако не те познават лично, монтажниците ще те претупат - без лоши чувства разбира се, просто това си е манталитета на масовия български техник. Лично мое мнение - да имаш читава Хонда, да имаш Маркони във форума и да искаш да са ти изпипани нещата - ами няма какво да се чудиш - жертваш едни 3-4- дни без кола и после забравяш за ядове. Замисли се само иначе колко време ще изхабиш в посещения по сервизи, ако не попаднеш на читав газаджия. Отделно колко време трябва да ровиш по форуми за отзиви за сервизи , пък после притеснения - правилно решение ли си взел и т.н. Аз имах твоята дилема преди 3 години и с доста зор намерих добър сервиз в Сф (ама не работят вече). Сега ако газифицирам друга Хонда - директно я пращам към Русе, без колебания. Успех в избора, и много безаварийни км пожелавам :-)
  6. BRC - монтаж в София

    Здравейте колеги, сервиза, в който ми монтираха БРЦто вече не функционира. Дайте моля ви координати на кадърен газаджия в София, който работи с БРЦ. ГИ е БРЦ секуент 24, на 55 хил.км. Нямам някакви оплаквания за вървене и разход и колата се обслужва редовно от А до Я при Любо в Люлин. Обаче имам спукан изпускателен колектор (около 50 хил.км от както е е с ГИ), и последните сменени свещи (бяха на 15 хил.км) били побелели (вероятно заради бедна смес). Ходих в БРЦ Дружба на диагностика - казаха, че всичко е в ред, но не съм доволен от техника как работеше и затова искам кадърен човек да погледне. Благодаря в аванс.
  7. Разход на Стрийм

    Ще си позволя малко спам - преди години в една брошура на Рено Клио за разход дават 4.8 л/100 км бензин със звезда за отметка под текста. Отдолу със ситен шрифт: Посочения разход е при 80 км/ч, без включени никакви консуматори на ток (фарове, климатик, радио), с вдигнати прозорци, без багаж, при идеални атмосферни условия и т.н. За сравнение едни 100 кг ти дават разлика от 0,2 л/100 км бензин. Само аксесоарите ми тежат едни 20 кг и кусур - компресор за гуми, крик, въже, кабели, резервна гума, веригите за сняг (зимата), течност за чистачки, десетки дреболии в купето. В добавка газовото ми е още 20, аз тежа колкото едно средно японско семейство (120 кг :-), като кача и мойто семейство с багажа, и пълни резервоари, ами ето ти едни 400-500 кг отгоре, т.е. 1 литър над заводския разход. Сложи и амортизацията на двигателя ако си на 200 хил. км, не си с оптимални гуми, имаш насрещен вятър, пътната настилка е износена, обувките ти тежат на педала на газта, некачественото гориво в БГ като цяло ... ами човек , разхода който си посочил 8,8 / 100 всъщност е доста добър , не мислиш ли :-)
  8. Аз съм от 2 години с Шатъл 99, 2.3 ЕС. Купих я на 115000 от Германия, навъртях 35000 досега. Разход (бензин/газ, л/100км): градско - 15/17, извън 100-110 км/ч: 10.5/12, 120-130: 12/14, 150-160: 14/16. Желателно да сложиш качествена газова. Двигател: задоволително пъргав като за 1600 кг кола Автоматик: перфектен (макар и 4 степенен), има секунда замисляне при кикдаун, но с това се свиква след малко каране. Ако не му хванеш цаката или ти е притеснено при изпреварване , сваляш на Д3 и натискаш до дупка :-) Лоста е с много къс ход, трябва много леко да го местиш - конкретно от Д3 на Д4 има вероятност да отидеш директно на N. Динамика: 50-100 км/ч - задоволителна, 80-120 - приемлива, над 120 - слаба Крейсерска скорост: 110-120 / около 3-3200 оборота Поведение: на хубав път - перфектно, в завои (Троянските села) 60-70 е границата на комфорта Возия: Добра - главно заради голямото междуосие. В завои обаче клати. Шум: над 130 е некомфортно (за мен) Габарити: няколко см по-къс от Пасат комби :-). Осезаемо по дълъг от Зафира. Комфорт: отлично. Аз съм 190 см, 115 кг, седя удобно на 1 и 2 ред. 3ти ред е комфортен и за големи хора, но тям няма отварящи се прозорци и е малко задушно. Шофьорската седалка се регулира по височина. Подлакътници на 1ви и 2ри ред. При европейските версии отпред липсва стойка за чаши - оригиналната е към 100 долара с доставката (през форума) Струва си. Иначе няма къде да си сложиш кафето. Скоростния лост горе на волана дава много свободно прстранство до теб. Особено удобно е ако шофираш сам и си с малко дете отзад. Климатика е слабичък за обема - трябва да го пуснеш на макс за да охлажда добре, но тогава на предните седалки става студено. Ако го намалиш - отзад е задушно. Назад дюзите са малко - има само под предните седалки и духа в краката на 2ри ред. Добро решение е да сложиш фолио . Ефекта е осезаем лятото (с качествено фолио обаче). Предните седалки са ми малко късички на бедрата, 2ри ред е перфектен. Седалките на 2ри ред не се свалят (7 места версията) . При 6 местния мисля че се свалят. Ако нямаш фирма да ползваш ДДС ти препоръчвам да вземеш 6 местен - хем комфорта на 2ри ред става перфектен, хем имаш и место за багаж ако сте 6 човека. Поддръжка: Извън консумативите съм сменил: 1 датчик АБС, воден радиатор, тампони по задното окачване. Задницата се разскърца след интензивни 5000 км предимно второкласни пътища. Общо 12 тампона и труд ми излезе почти 800 лв. Предницата още е здрава. Хубави гуми от 140 лв. нагоре. С три думи: мнооого добър автомобил :-) Препоръчвам.
  9. Ако си от София или имаш път насам - бих те посъветвал директно да звъннеш на жиларя от Княжево (не му знам името) - пратих ти телефон на лични.
  10. Здравей колега,а ти поровичка ли насам-натам из форума - има страшно много и все полезна информация по темата :-) Марката GFI дори да е толкова добра , хич не е популярна тук, така че ако ти оплескат нещо при инсталацията, ще се видиш в сериозни приключения. Качествени марки представени в България, с поне 2-3 различни сервиза (кадърен монтаж) са: БРЦ, Ланди Ренцо, Романо. Така че - повечко четене, поне няколко огледа на колата и действаш. Успех :-)
  11. Колега , няма "омагьосан кръг" ! Направи си точно сметка струват ли си подобни експерименти ! Ако при 10000 км с ГИ икономисваш около 1200 лв от бензин, с ТАП ще спестиш максимум 50-60 лв. още за тези км и то при условия , че нещата са направени наистина грамотно ! Карай си спокойно с ГИ е не мисли за щуротии. Като искаш повече икономия, вземай някой малолитраж и си свиркай :-) Благодаря за изчерпателния отговор..,но сега вече и аз съм в "омагьосан кръг"...,дали да слагам...,дали да не слагам.. ТАП...!
  12. Воден Радиатор за Прелюд

    KOYO са добри радиатори - провери в БН Груп дали имат твоя модел.
  13. BRC - монтаж в София

    Ето първи данни за разход - http://inclusive.bg/bg/vehicles/2465-honda-shuttle-2-3-es , ще попълвам редовно.Пълнил съм догоре, без да изпразвам бутилката. Среден разход при 55/40 (гр/извън) идва: 14,5 / 100 газ, при 12,5-13/100 бензин. За мен е напълно приемливо, с оглед и че не се усеща разлика във вървежа. Определено съм доволен от сервиза - препоръчвам, ако някой има дилема като мен :-)---На въпроса на колегата по-горе: Редуктора е 1500 mb, инжекторите са оранжеви, рейката си е БРЦ, но с нова форма - пестят алуминий определено :-)
  14. BRC - монтаж в София

    Най-накрая се престраших - монтираха ми ГИ в Димел ауто. Колата е Хонда Шатъл, 1999, 2.3 втек, F23A7, автомат. ГИ-то: BRC Sequent 24, рейка и сонда BRC, бутилка българска 35 литра, ф 244. Кит-а е от официалния представител в България, т.е. всичко си е оригинално. Гаранция 24 месеца. Монтажа отне 2 дни. Редуктора е ниско долу дясно, на снимката под 3те цветни букси и под плетеницата от маркучи - сложен е хоризонтално - трудно се вижда. За съжаление бутилката е без стойка, защото височината под седалката не позволяваше - а аз много държах бутилката да е натикана точно там, за да имам и малко местенце за аксесоарите. Цялото удоволствие излезе 1400 лв с данъчна фактура + 20 лв за газ. Монтажа е чист, няма никъде висящи и стърчащи неща - хората са си почистили всичко.Първи впечатления - колата се държи отлично, ускорява си доволно, няма прекъсвания или забивания, пробвах я на няколко пъти до 6000 оборота - не усетих някаква промяна. Преминава на газ само на определена температура (не знам на колко са я настроили) Сутрин паля (последните дни все около -2 до 0 градуса) , работи на место около 1 минута, и след около 7-800 метра превключва на газ (общо около 4 минути). При превключване (и на место и в движение) не се усеща абсолютно нищо, оборотите не мърдат също.С две думи доволен съм :-)След някой друг ден ще пиша как е разхода.ето малко снимки:http://vprotich.snimka.bg/automobiles/gi.731745
  15. BRC - монтаж в София

    Аз отворих темата - питане за сервиз в София , където монтират качествено БРЦ. Както и да е , завъртя ме работата - не съм монтирал още ГИ, ама аз и не я карам колата много за сега, затова съм ларж с времето :-) След доста четене тук във форума (а и други форуми прегледах , главно за мнение за сервизи), + обиколки на няколко сервиза в София с колата, за момента ми е фаворит БРЦ Секуент 24 в Димел Ауто. Колата е Хонда Шатъл, 1999, 2.3 втек, F23A7. Като монтираме близките дни, ще покажа снимки и ще кажа впечатления :-)
×