Jump to content

peres

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно peres

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Shuttle, 1999, F23A7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравей Чавдаре, за мен, моля те: 2 x 1 L Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 = 2 x 5.95 eur = 11.90 eur - https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 2 x 4 L Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 = 22.90 eur = 45.80 eur - https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html общо: 57.70 - 10% = 51.93 eur Х 1.9675 = 102.17 лева Преведох тази сутрин 110 лв
  2. Машината вече е подарена !
  3. Подарявам съдомиялна Еlectrolux esf 2430, 6 комплекта - тип "Кубче" Размери (ШхВхД): 55х45х50 см, тегло - около 20 кг. Окомплектована е с маркучи за чиста и мръсна вода. Работи без забележки, експлоатирана е пълни 6 години - средно 1 път на ден. Оптимални резултати ми е давала с течен гел Somat Gold, без добавка на други препарати. Машината е в София. Предпочитам да я дам лично, но мога да я пратя и по куриер, като опаковка и доставка са за сметка на получателя и не приемам връщане обратно. Ще я дам на първия проявил интерес. Влизам рядко във форума, затова моля пишете само на мейл - v.protich@gmail.com
  4. Колеги здравейте, оригиналния размер на гумите на Шатъла е 205/65/15. Някой ползвал ли е летни с по-малък размер? Моля кажете размер и ако помните - пробег, пътища, време, амортизацията? Задиране на ауспуха някъде? Моля ви за мнения от собствен опит. Благодаря предварително :-)
  5. Благодаря за съвета , колега ! Тампоните по окачването смених преди 2 години - по спомен 12 или 14 броя бяха. Наистина имаше малко подобрение, но не беше впечатляващо по моите представи.
  6. Здравейте колеги, имам Хонда Шатъл, 1999, 2.3. втек. Доста е меко окачването и клати , особено при завои и бабуни. Преди година бях на тестер за амортисьори - предните си бяха ок, задните също , но долна граница. Смених задните заедно с пружините - имаше частично подобрение, но не осезаемо. Сега наскоро сложих на задните пружини едни корейски уретанови буфери (http://www.amortisior.com/) - ефекта в намаляване на люлеенето има, но е слаб, а за сметка на това при бабуни се появи едно дървено потропване, все едно колата е натоварена на макс и си минал през дупка, та сигурно ще ги махна буферите за да не вземе да се потроши нещо по окачването когато е натоварена колата. Междувременно шофирах един Шаран набор на Шатъла, и едно Мицубиши Грандис 2004 - и двете абсолютно осезаемо возят много по-твърдо и са по-стабилни в завои, въпреки, че са с оригиналното си окачаване (на доста години и пробег) и са по-високи като габарити. Въпроса ми е - има ли опция за втвърдяване ако сменя с други пружини и амортисьори - ако може дайте съвет за марки или пък координати на някой който прави такива манипулации, но да е проверен. Че иначе съм на път да сменям колата, а не ми се ще, ама хич ...
  7. @martins - сигурно знаеш, но да пиша - Стрийм преди фейслифт 2ри ред е цяла пейка с оформени 2 седалки и с 3 колана, т.е. нормална задна седалка като на всяка кола. Ако те устройва една идея по стара кола ...
  8. Здравей колега, от прочетеното тук и в други форуми, както и с оглед 3те марки ГИ, които си писал, вариантите са ти: Романо - Иво или Маркони Иво е представител на Романо за БГ (по спомен) , газира коли от много много време, определено е професионалист и разбира много материята Маркони - професионалист, заради познанията и практиката си както по газифицирането, така и специфично за Хонда. Ланди - официален в Кюстендил - Трио Елит - само добри отзиви за тях по форумите. Изпипват си нещата БРЦ - ползвал съм услугите само на официалните БРЦ София и Пловдив (само за стандартни проверки - ГИ ми е БРЦ, но ми го монтира друга фирма, която вече не функционира) - впечатлението ми е , че БРЦ са с конвейрно отношение към клиентите си и зависи на кой техник ще попаднеш. Съответно по форумите ще видиш равен брой "за" и "против" :-) Разбира се е пълно с много други газаджии, но в 99% от случаите ако не те познават лично, монтажниците ще те претупат - без лоши чувства разбира се, просто това си е манталитета на масовия български техник. Лично мое мнение - да имаш читава Хонда, да имаш Маркони във форума и да искаш да са ти изпипани нещата - ами няма какво да се чудиш - жертваш едни 3-4- дни без кола и после забравяш за ядове. Замисли се само иначе колко време ще изхабиш в посещения по сервизи, ако не попаднеш на читав газаджия. Отделно колко време трябва да ровиш по форуми за отзиви за сервизи , пък после притеснения - правилно решение ли си взел и т.н. Аз имах твоята дилема преди 3 години и с доста зор намерих добър сервиз в Сф (ама не работят вече). Сега ако газифицирам друга Хонда - директно я пращам към Русе, без колебания. Успех в избора, и много безаварийни км пожелавам :-)
  9. BRC - монтаж в София

    Здравейте колеги, сервиза, в който ми монтираха БРЦто вече не функционира. Дайте моля ви координати на кадърен газаджия в София, който работи с БРЦ. ГИ е БРЦ секуент 24, на 55 хил.км. Нямам някакви оплаквания за вървене и разход и колата се обслужва редовно от А до Я при Любо в Люлин. Обаче имам спукан изпускателен колектор (около 50 хил.км от както е е с ГИ), и последните сменени свещи (бяха на 15 хил.км) били побелели (вероятно заради бедна смес). Ходих в БРЦ Дружба на диагностика - казаха, че всичко е в ред, но не съм доволен от техника как работеше и затова искам кадърен човек да погледне. Благодаря в аванс.
  10. Разход на Стрийм

    Ще си позволя малко спам - преди години в една брошура на Рено Клио за разход дават 4.8 л/100 км бензин със звезда за отметка под текста. Отдолу със ситен шрифт: Посочения разход е при 80 км/ч, без включени никакви консуматори на ток (фарове, климатик, радио), с вдигнати прозорци, без багаж, при идеални атмосферни условия и т.н. За сравнение едни 100 кг ти дават разлика от 0,2 л/100 км бензин. Само аксесоарите ми тежат едни 20 кг и кусур - компресор за гуми, крик, въже, кабели, резервна гума, веригите за сняг (зимата), течност за чистачки, десетки дреболии в купето. В добавка газовото ми е още 20, аз тежа колкото едно средно японско семейство (120 кг :-), като кача и мойто семейство с багажа, и пълни резервоари, ами ето ти едни 400-500 кг отгоре, т.е. 1 литър над заводския разход. Сложи и амортизацията на двигателя ако си на 200 хил. км, не си с оптимални гуми, имаш насрещен вятър, пътната настилка е износена, обувките ти тежат на педала на газта, некачественото гориво в БГ като цяло ... ами човек , разхода който си посочил 8,8 / 100 всъщност е доста добър , не мислиш ли :-)
  11. Въпросния сервиз НЕ препоръчвам. Това е лично мое мнение и не ангажирам никой. Сервиз Ауто Екип (http://www.autoequip-bg.com/) ми беше подаден от застрахователния ми агент - сервиза е доверен на ДЗИ. Колата ми имаше 3 щети , една от тях с възлагателно писмо, другите - стари щети, които бяха за моя сметка. В хода на ремонта е имало допълнителен оглед от ДЗИ - деформации по купето, под задната броня. Дейности: демонтаж, монтаж на 5 врата (осигурена от мен, със стъкло), пребоядисване, монтаж на карантия ремонт и пребоядисване на огъната задна броня ремонт и и пребоядисване на 1 брой ръждива вежда на калник цена: 350лв за труд допълнително заплатих 150 лв за дозер. Резултати: 5та врата се затваря като Москвич - със силен удар. При отваряне , на 1во натискане на дръжката се заключва сама, следва отключване с дистанционното и вече на 2ро отваряне, се отваря със зор. Колата 99,9% не е разпъвана - веднага след ремонта ходих на реглаж при Стефан Пищронев на тунел в Люлин - човека си пази резултатите от старите проверки - при мен разлика с данните от предния реглаж почти нямаше. Възможно е да са опъвали колата, но резултат - никакъв. Боята излежда добре като цяло - тук поне са се справили. Цялата операция отне 45 (четиридесет и пет) ДНИ ! Всичко стана по класическия БГ принцип - "почваме колата в петък, до средата на другата седмица ще е готова), и така няколко пъти. Не отчитам факта, че е имало и допълнителен оглед защото на серзива възложих дозера преди да стане ясно, че ще има втори оглед (имах предишна щета и след нея колата остана леко крива) Накратко обобщено: боядисване - приемливо тенекеджийски - зле срок - зле
  12. CD/радио + колони

    Колегата Helios ми е писал пръв, на 16.01 в 22:32 ч. Пращам към него.
  13. CD/радио + колони

    CD - Pioneer 438DA Honda. Снимки нямам, но в нета има доста. CDто забива след 3-4 минути работа и изхвърля диска Екрана гасне от време на време и се включва пак след помръдване на панела Радиото работи. Колони - предни + пищялки, оригинални на Хонда са, 16 см. Нямат някакви проблеми, само са стари. Всичко е от Хонда Шатъл 1999. Пишете на ЛС. Пращам ги на първия писал. За София може да се видим и на място.
  14. Аз съм от 2 години с Шатъл 99, 2.3 ЕС. Купих я на 115000 от Германия, навъртях 35000 досега. Разход (бензин/газ, л/100км): градско - 15/17, извън 100-110 км/ч: 10.5/12, 120-130: 12/14, 150-160: 14/16. Желателно да сложиш качествена газова. Двигател: задоволително пъргав като за 1600 кг кола Автоматик: перфектен (макар и 4 степенен), има секунда замисляне при кикдаун, но с това се свиква след малко каране. Ако не му хванеш цаката или ти е притеснено при изпреварване , сваляш на Д3 и натискаш до дупка :-) Лоста е с много къс ход, трябва много леко да го местиш - конкретно от Д3 на Д4 има вероятност да отидеш директно на N. Динамика: 50-100 км/ч - задоволителна, 80-120 - приемлива, над 120 - слаба Крейсерска скорост: 110-120 / около 3-3200 оборота Поведение: на хубав път - перфектно, в завои (Троянските села) 60-70 е границата на комфорта Возия: Добра - главно заради голямото междуосие. В завои обаче клати. Шум: над 130 е некомфортно (за мен) Габарити: няколко см по-къс от Пасат комби :-). Осезаемо по дълъг от Зафира. Комфорт: отлично. Аз съм 190 см, 115 кг, седя удобно на 1 и 2 ред. 3ти ред е комфортен и за големи хора, но тям няма отварящи се прозорци и е малко задушно. Шофьорската седалка се регулира по височина. Подлакътници на 1ви и 2ри ред. При европейските версии отпред липсва стойка за чаши - оригиналната е към 100 долара с доставката (през форума) Струва си. Иначе няма къде да си сложиш кафето. Скоростния лост горе на волана дава много свободно прстранство до теб. Особено удобно е ако шофираш сам и си с малко дете отзад. Климатика е слабичък за обема - трябва да го пуснеш на макс за да охлажда добре, но тогава на предните седалки става студено. Ако го намалиш - отзад е задушно. Назад дюзите са малко - има само под предните седалки и духа в краката на 2ри ред. Добро решение е да сложиш фолио . Ефекта е осезаем лятото (с качествено фолио обаче). Предните седалки са ми малко късички на бедрата, 2ри ред е перфектен. Седалките на 2ри ред не се свалят (7 места версията) . При 6 местния мисля че се свалят. Ако нямаш фирма да ползваш ДДС ти препоръчвам да вземеш 6 местен - хем комфорта на 2ри ред става перфектен, хем имаш и место за багаж ако сте 6 човека. Поддръжка: Извън консумативите съм сменил: 1 датчик АБС, воден радиатор, тампони по задното окачване. Задницата се разскърца след интензивни 5000 км предимно второкласни пътища. Общо 12 тампона и труд ми излезе почти 800 лв. Предницата още е здрава. Хубави гуми от 140 лв. нагоре. С три думи: мнооого добър автомобил :-) Препоръчвам.
  15. Летни гуми, 205/65/15, 4 бр.

    Гумите отиват в колегата Hunter. Темата е за ключ.
×