Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    2884
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

ceco_accord last won the day on Септември 24

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

716 Excellent

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

5815 профилни разглеждания
  1. ceco_accord

    Ресурс на двигателно мссло!

    Сигурно си видял темите за масла и си ги прочел,там има доста материал. Пробегът никога не е бил фактор, но е по-лесен за отчитане -важни са условията и мото часовете на мотора. На запад такъв тип кола се ползва за извънградско, а за къси разстояния има градски транспорт или двуколесни машини. 300 км извънградско са около 2.5 / 3 часа. За тези 3 мото часа в града изминаваш максимум 100км. Значи въпросните 20 000км делиш поне наполовина. Забелязал си вероятно че градското се води за "тежки условия" и там препоръчителният пробег е наполовината на теоретичния ресурс на маслото. Ти карайки до 2000 об/мин също не правиш услуга на мотора. Дизеловото пък знаеш че почернява доста бързо, но това не е страшно -просто работи добре. Вадиш щеката, абстрахираш се от гледката и си капваш от нея на дланта. После го размазваш с другата. Ако почти не се вижда, значи още има ресурс. Ако обаче си личи че с нещо си се омазал - сменяй го. Зададеният ресурсен пробег остави на статистиката и теорията. Теб те интересува здравето на твоя мотор. А защо първата цифра на вискозитета е 0 а не 5 е разисквано и просто се доверяваш на инженерите конструирали този двигател.
  2. Да, доста хора сме ги шунтирали. Освен че са на дузина години, по незнайни причини са мейдвани от мексиканските лепероси с поялници от кубинската инвазия. :) Пълен резил :(
  3. ceco_accord

    Акорд 7-ген - общи дискусии

    Ами Гооглето му е майката, но ще падне голямо гледане. Иначе съм виждал и стоят страхотно на 7-ма ген фейс. Ако са ти изпаднали на оферта -вземай!
  4. ceco_accord

    Акорд 7-ген - общи дискусии

    Извинявам се за подвеждащата информация от предния ми пост! Просто държа плафоните изключени и не светят при отворени врати (стар навик). Когато са включени си светват с приглушена светлина, а при натискане на всеки от тях си свети силно.
  5. ceco_accord

    Акорд 7-ген - общи дискусии

    И при мен е така. Предполагам нарочно светва само дясната. Тоест свети тя за предните и съответно задния плафон -за пасажерите отзад, а шофьорската се включва при необходимост от водача.
  6. И при мен стана така и също е изключен и не го ползвам. Тоя модул е "ахилесова пета" на модела иии -майната му, рядко ми звънят докато шофирам, а аз отлагам за по-удобен момент. Но ако житие / битието ти е свързано с телефона, модулът си е добра екстра.
  7. Абе, хубавец е. В духа на заглавието на темата -дали пък няма да дочакаме китайските му братя близнаци? https://autoreview.ru/news/sedan-honda-inspire-vozrozhden-spustya-shest-let Щом ще ни строят втората АЕЦ, може и някоя партида Акорди да докарат?
  8. Едното е за спирачната помпа, другото за тази на съединителя. Ако вдига температурата за няколко минути и после си стои точно там - всичко е наред. Радиатора който виждаш зад бронята всъщност е на климатроника. Големият (с перките) е за антифриза и се намира зад него.
  9. В едно комшийско сервизче имат машина за пристъргане на дискове и вчера ги питах има ли такова понятие като "изметнат от прегряване диск"? Казаха ми че е супер голяма рядкост. Също така е мит че се кривят при интензивно спиране минавайки през локви. Трябва водата да е до праговете и да спреш интензивно в нея без да пускаш после спирачката. Подобен ефект се получава и ако спускаш проход и спреш за почивка оставяйки колата на ръчна, без преди това да си пуснал крачната. Там причината е друга (остава отпечатък от накладките), но този ефект е временен. Казвам го понеже повечето ни коли са с ръчна действаща на задните, но новите (с електронна спирачка) действат и на 4-те колела. Основната причина е лош монтаж на дисковете. Преди това почистват идеално повърхността на главината (ако трябва до метал) за да няма никакво отклонение. Средна ръка дискове заводски имат биене от 0.1мм, по качествените 0.05мм, а вече марковите и по-малко. Зле монтиран диск не се усеща в началото че бие, понеже супортът е плаващ във водачите, но с течение на времето все пак се износва по диагонала на несъосност и съответно се получава въпросното "биене" понеже външната част на диска е маалко по тънка на определено място, а вътрешната е също толкова по тънка, но на отсрещните 180 градуса. Да, диска се лекува чрез престъргване и то именно на място, заради некоректната съосност, която вече се взема за базова повърхнина. И Да -дисковата и накладките е сериозно препоръчително да са от една и съща марка, понеже се тестват заедно при разработването им като артикули и тънкостите в сплавите на дисковете се компенсират с композита в материала на накладките.
  10. Абе, с тоя Jazz вярно се "влиза в джаза". Опаковка 1литър CVT-F няма никъде, а ми предлагат HCF-2, което според едни било заместител, а според други пишело: From the back of a HCF-2 bottle: "...failure to use the specified transmission fluid may damage the transmission. CVT fluid and HCF-2 are not compatible and should not be mixed or substituted for each other..."
  11. Въпреки че колцата е доста популярна, явно малцина карат такава, или знаят какво и се сипва. Та ако някой види в бъдеще тая тема: CVT-F е хондовото масло за вариатора. Мери се на топъл мотор, 60 до 90 секунди след изгасянето му, естествено на равно.
  12. ceco_accord

    Добри майстори в Монтана

    И аз съм доволен от тях, но твоят проблем е логистичен. За реглаж на клапани мотора трябва да е студен, а ти докато дойдеш от София и докато изстине -става обед. Принципно е добре за тази процедура колата да преспи в сервиза и на сутринта да се почне. Няма ли как да го случиш, или пък да ги регулираш в София? Сигурно си видял тази
  13. Към колегите навътре "в Джаза"! Някой да подскаже автоматика им с нормалното хондово АТF масло ли се кара или има нещо специално, понеже кутията не е класически автомат, а CVT? Питам за приятел, комуто трябва 1 литър -за доливане. Ако може да подскажете и как се мери нивото? На загряла кутия и работещ мотор, или може и да е угасен?
  14. Полисмена сигурно мисли че иде реч за 8-ма ген с импозантните арки на калниците. 7-ма ген си изглежда чудесно на стандартните (за 2.4 мотор) 17-ки, а и гумите и са масов размер 225х45х17.
  15. Преди да взема комбито се бях меракландисал на трилитровия Аутбек 2008-ма, но ми бе достатъчно да покарам такъв и размислих. На черен път е великолепен, но на асфалт (където се движа в 99% от времето), предимствата му се губят. Да зиме е кеф, но зимите вече не са онова което бяха, а вътре е по-тесен от Акорда.
×