Jump to content

ceco_accord

Почетен член
  • Content Count

    9292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    379

ceco_accord last won the day on February 5

ceco_accord had the most liked content!

Community Reputation

4151 Master

5 Followers

About ceco_accord

  • Rank
    Legendary
  • Birthday 09/29/1969

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Recent Profile Visitors

14391 profile views
  1. Лек тест с 1.5л. нямаше нищо. VID_20230206_165720.mp4 VID_20230206_165805.mp4 petal_20230206_170743.mp4
  2. 0.8% отговорили - от 125 видели. Сега ще погледнат пак - да видят кой какво е писал. Нахвърлял съм някои мисли - ще ги подредя, па изложа, защото обикновено човек като споделя, му се изяснява и на него самия.
  3. Имам вариант да лепна друго парче долу и да е над капака, но нямам в момента подходящ материал. Но ще е нещо в "този дух". Всяка идея има нужда от "отлежаване" и градивна критика. Пиша те рецензент.
  4. Ще се радвам на по-красиви изпълнения. Аз, ей тъй - само за проба на концепцията. Идеята подарявам - на всеки който има предно стъкло с чистачки.
  5. На 28.01 минах да го видя. Сигурно твоят ЖИП му беше "изпълнил" гаража?
  6. @Plamen-CRV и @CARPERA - благодаря Ви за снимките! Разбрах какво не ми харесва в тази идея. За мен е нонсенс, стъклото да е ОК, а чистачките да са в скреж или под снега. Реших тука с подръчни материали и 5 мин да му "скроя шапката" на тоя казус - само за проба. Знам че временните неща понякога се оказват дълготрайни, ама колкото - толкова. Зимата не е вечна. Държи се от вратите и предния капак, покривайки и чистачките. Тая схема дава възможност да се чисти снега (ако го има) от предния капак, преди да се свали така скроеното покривало, щото и чисто да е стъклото, от насрещния поток (след потегляне) всичкото сняг отива на джама, а с вкочанени пера - вари го / печи го. Другата полза е че нишата за чистачките не е в сняг, та и отворите през които вентилаторът на парното дърпа въздух са проходими, а и не остава сняг в нишата, та да има влага за гниене. Остана само проблема със слагането на тая мокротия (след изтръскване) в колата, но съм и нагласил 1 кесийка.
  7. Да приключим моралната дискусия. Идеята бе друга! Намерих си 1 старо видео. Искал съм нещо да снимам, но явно колата пред мен намали. CMBS е постоянно активна - не бях на автопилот тогава. Това е първият режим - само предупреди. При вторият пише BRAKE и сецка колана. Не ми е пипала спирачката, ако давам газ при изпреварване от малка дистанция. Третият (активно спиране) режим е в поста от който тръгна "писаницата". VID_20210226_140329.mp4 От втори и трети режим (по обясними причини) нямам видео.
  8. От далеч е красавица, особено с тези джанти. Шофьорската врата ми се струва не в същия нюанс на бялото. Под капака, алуминиевите детайли са с доста повърхностна корозия, така че, огледай и отдолу как е. За круиза колегата над мен спомена. За газта - зависи кога, но най-вече какво / как е монтирано и дали работи добре, което без тестер на място и гледане на данните е трудно да се определи по слух и в движение. Има, или няма документи за газовата, на бутилката и трябва да има щампа - кога е произведена. Да не се окаже че скоро трябва да я подменяш! Разбира се, с всички тези неща "може да се живее" - виж я на място - покарай и решавай.
  9. В тази тема има 1 прясно патещ колега. Сподели му къде да иде, щом си доволен и проблема е решен.
  10. Определено е малко (и в 2-те посоки), но за 3.50 лв сигурно ще стане за моя Сивик, ама нямам наблизо Практикер. Относно магнитите, преди време колегата @dandilov ми сподели 1 сайт за всякакви магнити - гледам има и ленти: http://bg.bhmagnets.com/ Поръчка от тук: http://www.pramiz.com/Plistbg.html - утре са при теб.
  11. Honda представи водородно электрохимически генератор от ново поколение, разработен съвместно с концерна General Motors. В сравнение с предишната система, която бе монтирана на ограничената серия седани Honda Clarity, себестоиноста е снижена с 1/3, а срокът на служба е увеличен над 2 пъти. Първият сериен автомобил с новия генератор ще бъде кросовърът Honda CR-V. На пазарите САЩ и Япония, такава версия ще се появи в 2024 година. Също така Honda планира пускане на водородни камиони (заедно с Isuzu и Dongfeng) и продажба на водородни установки във вид на стационарни электрогенератори.
×
×
  • Create New...