Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Content Count

    3555
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

ceco_accord last won the day on April 10

ceco_accord had the most liked content!

Community Reputation

795 Excellent

About ceco_accord

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/29/1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Recent Profile Visitors

6376 profile views
  1. За дясната отдавна ползвам 40см. Капката не ме дразни, понеже ефекта е само при спряла кола, а аз не работя като частен детектив, та да ми пречи на обектива при шпионаж. При малки скорости, тя бяга към водоотводната лайсна на лявата колонка, а при големи, отива на майната си - по покрива. Разкачих капачката върху конзолата на чистачката и видях че металния държач със скобата е стиснат за шината на перото, но не е точкован със заварка, така че може да се разтвори и шината с перото да се премести спрямо крепежа, така че той да не е в центъра, тоест да се повдигне десния край на голямата чистачка още малко по-нагоре, но пък долу в ляво непочистената дъга ще нарасне. Предпочитам да си взема по-дълга 27" - 67.5см и проблема с капката е решен. Като хапнах, та се поуталожиха страстите, си поиграх още малко с лявата чистачка в гаража. Сложих лостчето на АУТО, врътнах интервала на най-малък и взех да поливам с велосипедната си бутилка за вода. Сензорът за дъжд е голяма работа. Аз пръсна, той врътне чистачките. Така си набелязах проблемните зони и взех да коригирам шината. После я свалих и взех аз да я движа по необходимата траектория. Гледам отстрани, добре се вижда къде перото не опира когато е вертикално, което причинява мазането при движение от рамото. Понагласих я, но тая шина е капризна, сигурно не е от закалена стомана, а нещо евтинко, но 3 лева, няма да ги хвърлям я. Накрая се получи да не маже, но двата края нямат корекция и още не съм баш перфектно доволен, обаче като за 3 лева - бива.
  2. И така може, стига да можеш. Аз го смених със здрав - втора употреба.
  3. ceco_accord

    Данък 2019

    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37930-doyde-li-krayat-za-kolite-bez-katalizatori
  4. Минах и си взех 2 чистачки от преди упоменатите Митю и Тоя (как му беше името) :) - 2-те общо за 5.90лв. Голямата - 65см MituToyo, а малката - 40см Nakamoto. Паснаха от раз, доволен пръснах на стъклото, пуснах ги да свършат своето и разбрах защо струват толкова. :( Както и очаквах, малката пропуска долния десен ъгъл на предното стъкло, а голямата чисти добре на изкачване, но на обратния си ход е отлепена от стъклото в централната си част (в зоната на монтаж). Пред къщи почнах с аджастмънта. Малката огънах леко в края и като че ли се оправи, но голямата е мъка. Първо поизправих централната част (да не е толкова огъната) и се получи, но после не опираше в лявата долна част на стъклото и не го чистеше. Правият и ляв участък също огънах, но явно трябва още пипкане, та утре ще боря, понеже заваля. Иначе изглеждат добре произведени и Акорда веднага стана модерна кола, но дано не вали дъжд. :) Ако ще вали, може и едно тубе от горната "трътла" да си взема. :)
  5. той няма да протече, но от долната страна има 1 тръбичка стигаща до мембрана (вътре в него). Ако тя не държи вакуум, значи е бил за смяна.
  6. Щеше да е много полезно, ако бе щракнал по някоя онагледяваща снимка с поетапното описание на процеса.
  7. ceco_accord

    Новини от Хонда

    Не е "занапред". Така е от десетилетие и скокът на покупателната способност на населението е прогнозиран и реализиран умишлено. Още в началото на века, като бях там, комунистическият капитализъм вече бе проходил и растежът беше главоломен, но екологията бе на заден план, а небето им наистина беше небесно кафяво от смога на индустрията. Не случайно сега бълват почти всяка седмица нов електро модел автомобил. Продукцията от всякакво естество вече не е релевантна на стария виц че "китайците били много, щото ползвали китайски презервативи". Те винаги са били много и направо се чудех как се оправят с трафика - скоро бяха открили светофара, а сега са толкова напред, че ... "как ще ги стигнат американците".
  8. ceco_accord

    Новини от Хонда

    Европа е "бита карта". Китай е близък и голям: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37914-honda-pokaza-krosouvar-na-tok
  9. Бях слагал 1 такава и не ми хареса как чисти на място, но не съм карал в дъжд с нея. Някои "бананки" са огънати по цялата си дължина, а други само в централната част. Средната част на тази (където е закрепването) е прекалено огъната и не ляга здраво на стъклото, а пък краищата са прави, което също не е много умно. Всъщност тази шина вътре подлежи ли на огъване или е от непластична стомана?
  10. Имам познат хондажия, той все с MituToyo кара. Погледнах в нета, и ... http://nspauto.bg/vm/chistachki/chistachki-mitutoyo Може и аз да ги пробвам. Всъщност бях слагал 1 такава и не ми хареса как чисти на място, но не съм карал в дъжд с нея. Средната част където е закрепването е прекалено огъната и не ляга здраво на стъклото, а пък краищата са прави, което също не е много умно. Всъщност тази шина вътре подлежи ли на огъване или е от непластична стомана?
  11. ceco_accord

    Данък 2019

    Сивика от подписа ми. С отстъпки за преждевременно плащане, регистриран в Русе - миналата година 17.01лв, тази 40.10лв
  12. ceco_accord

    Виц на деня

    - Взех си много яка дрелка. Работи без ток и батерии. - Ама това е Калашник! - Бе не я знам каква марка е, но прави яки дупки и то много бързо.
  13. От личен опит. Ако се кара само с връзките на дясната обувка, АТ-то включва горна предавка на 2200, а ако го изненадам малко преди това с отнемане на газта, я сменя дори в зоната на икономичния режим на витек-а. При нормална газ сменя на около 2500, а при много газ, сменя на 5000. Ако покараш активно, автомата се адаптира и почва да гони мощност, сменяйки след 6500. Минавайки в ръчен режим не сменя въобще. Знам че въпросът е труден защото автомата е адаптивен, но ако човека си познава поведението на автомобила, би трябвало да забележи разлика.
  14. Гогата да каже ляга ли добре късата чистачка в края на стъклото (има ли неочистваема зона до дясната колонка), как се държат при среден дъжд и висока скорост, и зиме има ли ядове с тея "бананки"?
×