Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    2468
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

527 Excellent

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

5380 профилни разглеждания
  1. Просто ми е любопитно, понеже ако се сменят лагерите, останалото от тоя възел на практика е вечно (ако се кара с антифриз). Знам че се продава цяла, но понеже спомена че си срещал лагерчета за подмяна, би следвало да е разглобяемо.
  2. На тая схема е целият възел, но всъщност се сменя само капака му (в горния ляв ъгъл на изображението). В този капак е оста на която отвътре е закрепена турбинката, отвънка е шайбата, а в капака лежат лагерите. Аз питам как се стига до тях, понеже няма винт, шплент, шпонка или каквото и да било друго, което държи турбинката и шайбата към оста. Това с температурно разширение ли е сглобено?
  3. От към турбинката ли се избива оста?
  4. Развръзката... Кратката версия: смених помпата -няма шумове, няма ядове. Дългата версия: писах мейл на Апостолов (от който купих колцата) и обясних проблема, съмненията и вероятните решения. На другия ден ми отвърнаха че като го види ще имам и конкретен отговор. След ден ми звънна лично по телефона (явно имам "досие" при тях) и любезно и подробно ми обясни как да я проверя. Каза и цени 264лв за оригинална и 146лв -алтернативна от Джапан партс. С обясненията отидох в комшийското сервизче, но там бяха заети за тестове, а и казаха че са сигурни че е от помпата. Докато намерим взаимно удобно време (колцата зиме ползвам ежедневно) се оказа че трябва да "отскоча" до Европа-та и реших тотално да сменя подхода. Оставих им ключа за колата и гаража и рекох -"когато ви е удобно и каквото сложите -отговорността си е ваша и пак при вас ще дойда". Прибирам се -помпата сменена, дремежденето липсва, дават ми старата и опаковката от новата. Не съм ги чувал тея но "хвърлих 1 око" на сайта им. Помпата 113.7лв + 32.5 лв за труд. Платил, ръкостиснал и заминал. Времето ще покаже. На старата нищо и няма, освен аксиалния луфт и гадното ручене от лагерите. Тези ефекти на свалена помпа са доста по-добре доловими. Прибрал съм я и ако подлежи на разглабяне и смяна на лагери -ще стои за мой или нечий резерв. Вътре е чисто и уплътнението е годно. На корпуса и пише RBC. VID_20180215_200043.mp4 VID_20180215_200009.mp4
  5. Знам брат, но ко да прая като включва горна предавка на 2200, а на 5-а с 2000 оборота върви със 100км/ч, а 3000 са 140км/ч. Коги да го ползвам тоа ВиТек забит на 6000 освен при изпреварване на тирове по проходите. Иначе много ме радва като и "ръгна първа" на 40, но на 65 вече трябва да "слагам втора" -която "свършва" на 115. Знам я какво може и ми дава, но в града (където горката е заточена) "нема къ да я разгърна", че челяд всякаква (и други недоразумения), та "по-яваш, яваш".
  6. И при мен е така. Няма никакви вибрации само ако съм карал поне половин час извънградско. Първо си мислех че е заради оборотния режим. Градско карам 1500 / 2500, а извънградско между 2000 и 3000 об/мин. , но вероятно е защото в града този режим е много по-накъсан и неравномерен, отколкото извън него.
  7. 17" джанти от Мазда за Акорд 7 комби

    Да. Те са за летните гуми, а за зимните взех тези М-ки. И двата комплекта ми харесват, но с ръка на сърце съм повече за маздовите. Всеки си има свой вкус. Той не е лош или добър, правилен или грешен, просто си е негов. Аз за себе си съм доволен понеже за "скромна сума" попаднах на леки и здрави (вече проверено) 17-ки, които като стайлинг и топология пасват не по-зле от оригиналните (които помниш). Семеен човек съм (не че не изтрещявам понявгиш), но за мен комплект джанти и гуми няма как да прескочат 10 % от стойността на колата. Сегашните общо 8 гуми и 8 джанти са под лимита. Последното не е препоръка, нито упрек или завист към колегите които са си "натокали" подкалничното пространство. Просто съм реалист, макар и пристрастен към колите, марката и дизайна.
  8. Аз пък уважавам хората които се опитват да подобрят нещо, макар и добре работещо. Както и преди бях споменал, не виждам логика светкавицата на дългите да пали и късите (особено ксенона). Вярно че конструкторът не е предвидил пресвяткването в движение (по различни причини), но ако някой намери елегантно и дълготрайно тех. решение на този казус -опашка ще има пред дома му.
  9. Странен звук

    Сега си е прахоляк и пясък повсеместно. Това че не го виждаш, не значи че тук таме го няма. Както казват "ако изглежда, храни се и се движи като кон, най-вероятно е кон.
  10. Това не е гаранция. Моя Акорд взех с прясно налято 10В40 и го "пипаше". За 8000км съм долял около 300мл., но подозирам че съм му надвишил ресурса. Вече втора смяна карам с 5В20 хондова полусинтетика (по 5000км) и си е ОК.
  11. Кога скърца, при сгъване на окачването, при разгъване или и в двата случая? Има ли значение дали е сухо или влажно / мокро?
  12. При мен имаше подобна случка когато смених оригиналната предна сонда с "някакъв" заместител -универсална, но колата не я хареса и светваше чека. С оригиналната (с изгорял подгрев) симптомите бяха подобни и по-леко осезаеми, но чека не е светвал. Сложих оригинална и забравих за случая. Може и от друго да е. Да кажат спецовете. Описаното от мен си е мой опит.
  13. Снимки на Civic 10та

    И мен ме дразнеха някои детайли преди да я огледам на живо и да я възприема в цялостен вид. А като я покарах, я приех още по радушно. Иди на тест драйв. Това ще реши проблема ти с възприятието, но ще задълбочи финансовият.
  14. Това е добре. Означава че споменатите са преоразмерени и ъпгрейда не води до осезаеми странични ефекти.
  15. Накладки всякакви (със съответните си коефициенти на триене), но налягането в системата би трябвало да си има определена стойност. Някой знае ли я? Тези които си чувстват спирачките слаби мерили ли са я? Любопитно е и как влияят по-силните спирачки върху стандартното окачване и тампони, а през тях на купето? Нали е ясно че по-якото спиране води до по-високо натоварване и на тези детайли. Просто съм виждал спирачни тестове на забавен каданс и се вижда как примерно предните колела се изместват назад в арките на калниците, паралелно с клякането на предницата. Щом това е видимо значи е повече от няколко мм и само си представете какво се случва с тампоните в тяхната еластична зона на деформация, а след сработването и къде отива усилието от това обратно ускорение.
×