Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    2415
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

505 Excellent

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

5085 профилни разглеждания
  1. Избор на акумулатор за к24а3

    Потвърждавам. Моя го купих от местно сервизче (което е представител на марката), но не ми го дадоха веднага. Казаха че ще го включат да се зареди и ме викнаха да го монтирт чак на следващия ден (привечер).
  2. 1 малко уточнение ми се струва уместно. Бравата е механична, но има и ел. привод. Той я отключва когато се задейства от бутона на дистанционното, или от този на таблото (ако има такъв). Тоест, при ръчно отваряне се задейства механиката на бравата, както и когато тя се затваря с ръка. Ако обаче се притвори леко, електрониката си прави проверка и я придърпва да пълно затваряне, тоест сработва и ел. част на бравата, която си "мълчи ако вратата се затваря от тежестта си и успява да стигне до крайно положение. Ел. механизмът е силен, понеже съм имал случаи в които нещо от багажа опира и той успява да го преодолее, ако е податлив на натиск (примерно сак с дрехи). Ако обаче е тежък и твърд, няма да се затвори и сигнализира.
  3. Проблем с автомат на акорд 3.0

    Новата кутия с нейните соленоиди ли е, или ги прехвърлихте от старата? Това са управляващите клапани, които са монтирани отвън.
  4. Проблем с автомат на акорд 3.0

    И аз се сетих за тая тема вчера, но не я намерих. Тя е точно за Акорд 6та 3.0 АТ , а не за Акорд 7ма АТ (както вероятно мислиш или си се подвел по профила на колегата "sl3000"). Нека авторът на настоящата тема чете и обмисля.
  5. Избор на акумулатор за к24а3

    И аз от над 2г съм със Solite но моят е 440А стартов ток. Върши си работата, но няколко пъти съм го зареждал. Вчера в (големия студ) вечерта запали със замисляне и останаха някои системи по таблото със светеща индикация. След 10-тина секунди си угаснаха, но като я затворих вечерта -гледам бутоните за стъклата светят в тъмното. Миналата зима профилактирах бутончето на шофьорската Б колона, но явно от студа пак не функционира коректно. Разместих го и си угаснаха, но денем няма да ги забележа, че е светло. Иначе плафоните в купето и багажника държа изключени, а не на ауто, точно с тази цел. Студът действа негативно на много места, така че и нищо да не е забравено, пак може да не е така.
  6. Accord 6 няма сила ....

    Ето ти подходящ човек от Русе:
  7. Избор на накладки и дискове

    Важното е ти да си наясно. Колегата над теб ти е пояснил добре какво ти трябва.
  8. Избор на накладки и дискове

    От начина по който си го написал излиза че очакваш отделни накладки за задните дискове и отделни за ръчната спирачка (които са вътре в барабаните). Така е при комбито, но ти си със седан и там двата вида спирачки работят чрез 1 комплект накладки.
  9. Крайно време беше някой да оцени 10-ката по достойнство. А и концепцията и изпълнението си е баш в 10-ката за Америка.
  10. Accord 6 няма сила ....

    Усещането за вървене е субективно понятие и не е добре да се спекулира и разлайват кучетата. До преди 2 г. карах това от подписа ми 2.0 автомат и си бях доволен. Като взех сегашното комби 2.4 автомат, направо се стреснах как набира. Преди година пак се видях с новия собственик и се качих на "старата си любов" и тогава ми се видя че стартира по-стремглаво от новата. Единствената разлика е че 6-така е с жило, а на новата дросела е електронен. Ще кажете "кво от туй" но разлика има. Не точно в секундите, по-скоро в усещането за реакция и динамика, което пак е субективно. 6-така е 147 коня и под 1.5 тона, 7-мака е 190 коня и почти 1.7 тона, така че нещата са "на кантар". Най-много вървеше бялото (от подписа ми) -пълна инжекция 101 коня и 805кг -"напрао разцепва" двата ми акорда, но вече съм вехт за такива ускорения. Ледженда на приятел ускорява колкото комбито ми, но се усеща далеч по-муден (за някои), а принципно си е тежка и комфортна лимузина -295 коня над 2т. и пак е под 8секунди до 100. Имал съм вземане / даване с Ес класата и Панамерата на началствата си, и знам какво е ускорение, но на каква цена? белия ми Сивик пак ги бие като усещане за виталност и "бодър старт от нищото". Карайте си колите и "не търсете под тях телета".
  11. На 6-тия Акорд (от подписа ми) само веднъж съм сменял, но го хванах леко закъсан, а не изцяло откъснат като при теб. Не помня какво съм сложил, но изглеждаше същият. Това бе преди години. Важно е да оглеждаш сегиз/тогиз и сменяш своевременно, че иначе се нараняват семеринките и става по-зле. Слагай скоро -каквото намериш, че от влагата и солта... От влагата скърцат тампони на торсионната щанга или други гумени детайли, които при влага утихват. Във мокро време ремъкът свири или ако е леко хлабав, или ако вече се е "вдървил" от старост и студът го втвърдява още.
  12. Type S бяла перла

    КрасавЕс!
  13. Доколкото знам и виждам не е демпферна. Последните няколко дни карам на тишина (без радио и клима) и слушам звукът от вътрешността на купето. При студен мотор е по силен, достигайки до дразнещ и плашещ до към 2000 оборота, след които рязко изчезва. На 2200 автомата сменя горна предавка и нещата се повтарят и в диапазона на втората скорост. При 3-та е почти същото, но вече шумът от гуми и вода го замазва. Вероятно се стига до някакъв резонанс в комбинация със студените части. При достигане на работна температура звукът вече не е толкова плашещ, но при форсиране на място или мин. обороти си присъства. Не му влияе натоварването на мотора в движение, или вкл на компресора на климата. Единствено изчезва за секундата в която при отнемане на газта оборотите рязко пропадат (което е добре осезаемо в движение), понеже тогава не се подава гориво.
  14. Най-вероятно натам вървят нещата. На старите Хонди когато я въртеше ангренажния ремък се водеше като консуматив, но специално предишните ми 2 са си още с оригиналните. Тази е външна и се сменя по-лесно, но защо взе да ручи и дали наистина е от нея?
  15. Звукът е подобен на тези клипчета: В мануала пише че за свалянето трябва да се махне и шайбата на коляновия вал, но на това видео не я сваляха: Принципно разликата с К24А3 е че от моята помпа излиза маркуч за охлаждане на маслото, но той е високо и на око не смятам че ще пречи за демонтажа. Още не съм решил какво да правя. Ще ме е яд ако дам пари за друга помпа и звукът не се окаже от нея: Никой ли с К24А3 мотор не е патил и сменял водна помпа?
×