Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    3286
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    10

ceco_accord last won the day on Януари 23

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

731 Excellent

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

6148 профилни разглеждания
  1. ... и се намира на таблото, а това на вратата е с нова функция, за прибиране на страничните огледала към купето.
  2. Интересно ми е дали има разлика в динамиката на комбитата с автоматици между Акорд 8 2.2 дизел и Акорд 8 2.4 бензин? Ако някой има наблюдения над 2-те версии, ще е чудесно да ги сподели? Любопитно ми е как се разбират моторите с тая кутия и дали тя наистина има различни версии, или просто на дизеловата АТ е "по-твърд" лок -ъп-а, и помпата е с друга производителност?
  3. Колата на колегата е американка, но защо предната и броня е европейска ?!?
  4. ceco_accord

    Снимки на Civic 10та

    Нее, искам Сивик 10-та ген турер. Настоящият ми Акорд ме устройва, но вече е "тинейджър" и не ми се сменя за "студент". Искам нещо "новородено" или максимум от "детската градина". :)
  5. Не си прав - предполагам тези писаници си ги правил от седнало положение? Ей тъй както си седнал, вземи и ти да прочетеш до какво води промивката под налягане в автомата. Тези машини са измислени не случайно и не тук, а там където се обслужва по график и в стандартните срокове и километри (тоест малко от първото и много от второто). Стара кола с не сменяно масло и надута с такъв автомат може да образува големи главоболия на новия си собственик. Пробвал съм такава (на един приятел), а на моите автомати винаги само съм го опреснявал (вече 15 години), така че - ти както искаш, но настоятелният ти съвет за машинна смяна е ... П.П. Не е необходимо да се навиваш и спориш.
  6. Ако си със седан (моето е комби), вероятно усещането е различно, поради по-тежката ми задница. Като я взех първата зима я провокирах по лед (за да и знам възможностите) и намесата почти не се усеща, макар че теоретично при експериментите, би трябвало да има изявено поднасяне на задния мост. Иначе предните ми зимни гуми са първи сезон, но по лъзгавицата на многото и коневе VSA-то им "дърпат юздите". :)
  7. Предполагам имаш оплаквания от тракшън контрола и "душенето" на мотора, а не от стабилизиращия ефект при поднасяне? Добре би било да има (като на Гран Туризмо 6), но си е само on/off. То зависи от сцеплението на гумите с повърхността. Тая зима на 2 пъти ме "спъваше", но не съм я изключвал. Единият път газих дълбок мокър сняг 1 педя, в едно балканско село и заради спадане на скоростта, в крайна сметка последният километър го минах на 2-ра. Един ден лазих и Петрохан (пак в не разринат мокър сняг и под нулата) и 20 км не спря да мига, като с пропускащата мощност на ДВГ-то, повече от 3-та в ръчен режим не желаеше. Иначе курсовата стабилизация си работи много културно и меко, но тракшъна е по-груб.
  8. Откопчай кората на багажника (лесно е) и и откачи кабела. Няколко пъти съм и ремонтирал рейката и накрая я откачих от захранването и сложих вътрешна. Тъпо е измислено, понеже винаги излиза, дори и да си на CD.
  9. Както по-нагоре е писано, първата смяна е на 120000 (ти си на половината - ако са реални), но пък са минали 10 години откакто е налято. Ако кутията работи нормално, не е спешно, но може просто да го опресниш (източват се около 3л. и се доливат нови - само оригинално хондово).
  10. Зависи от скоростта и времето ти за реакция. Първото отнема минимум секунда, така че за самото спиране при извънградски скорости - никакъв шанс. При 60км/ч за 1 секунда се минават 16.7 метра. При 100км/ч за 1 секунда се минават 27.8 метра. Ако караш нормално в града, може и да успееш. Късите (особено левият) осветяват на 35м -мах. При съответните скорости (60 / 80 / 100 / 120 / 140 км/ч) спирачният път на евро версиите Accord (7 и 8) е съответно 13,9 / 25,1 / 37,9 / 55,2 / 75,9 метра, като тук не влиза времето за реакция. Данните са за сам човек, студени спирачки и сух асфалт. Всички други компрометиращи фактори удължават спирачния път и с единия крак си в гроба, а с другия в затвора. Водачът осъзнава че пред него е пешеходец в тъмни дрехи, чак когато късите осветят пресичащия под колената, което е около 15 метра до него и има време само за реакция и натискане на спирачката. Самият спирачен път започва на 1 -2 метра от него и го носи на предния капак според скоростта, а ако е над 25км/ч, го мята "в публиката".
  11. https://avtomarket.ru/testdrives/Honda/Accord/_honda_accord_vii_vs_honda_accord_viii_akademizatciya_/
  12. Седан 7-ма ген. От 100 до 0 празен -38м, пълен -39м.
  13. Снимки има и добре изглежда.
  14. Обикновено отдолу са ръждясали само главите на разни болтове, или ако нещо по окачването е жулнато. Купето има проблем само със задните вежди, но тази скоро е боядисвана и може с години да не излезе ръжда - зависи как е направена.
  15. Ако износването е минимално, майстора не ти ли предложи да размени вътрешните карета? Лявото да иде на дясната полуоска и да работи със здравата си част.
×