Jump to content

ceco_accord

Фен
  • Content Count

    5288
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    61

ceco_accord last won the day on October 18

ceco_accord had the most liked content!

Community Reputation

1409 Master

1 Follower

About ceco_accord

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/29/1969

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Recent Profile Visitors

8477 profile views
  1. Ами, както и предполагах. Сигурно като са натъпквали нещата се е откачила. От видеото на Ванката се вижда ставичката и къде сферичният и край трябва да лежи. Ако тя и жлебовете в рефлектора са здрави, пробвай да я навиеш напред - към рефлектора и после да го натиснеш - за да си влезе на мястото. Не напъвай много, че стареят тея материали и се опичат от жегата. Дано стане без бой!
  2. Под "шава" имаш предвид че се мести вертикално, или че се завърта вертикално? Във втория случай може да се е окачила щангичката, която го мести според настройката от съответния механизъм. Ако имаш късмет, ще се е откачила ябълковидната ставичка на "биалетката" му.
  3. Браво на Шарл, както и на наш Гасли. И Макс си получи своето, макар че можеше и наказанийце да вземе. И други ми харесаха, особенно изненадата от Макларън в началото. Разбира се, респект и към Хаммертон. И пистата ми хареса - повече такива!
  4. Някои хора са по-чувствителни към слънчевата светлина - примерно жената, но аз не съм фолирал никога стъклата си. Бях сложил подвижни мрежички на страничните, а нз задното никога нищо не слагам. Дори наличната задна сгъваща се в кората мрежа на Ледженда не ползвам, вупреки че не ми пречи и дори автоматично се сваля като включа на задна. Въпрос на принцип - предпочитам задният водач да вижда обстановката пред мен. Иначе стъклата на Акорда си имат УВ защитна тонировка.
  5. Събрали се в командировка румънец, сърбин и грък, па отишли уикенда на риболов. Хванали златната рибка. Абе, при тея българите я колко е красива природата! Може ли да ги уредиш с някое природно бедствие? Зачудила се рибката, но нали и било в длъжностната характеристика да изпълнява безприкословно - обещала. След час, звънят им телефоните: в Румъния земетресение, в Сърбия наводнение, а в Гърция ветрове невиждани. - Абе рибке, що така стана? - Оо, извинете момци, гледала съм стара карта.
  6. Гумата наистина има странно изяден сектор от периферията си, а това обикновенно е от амортесъор, но би трябвало да я усещаш че се клатушка, особенно ако я караш пълна?
  7. Едно референтно пътуване до В. Търново и обратно. Наложи се, та викам да засечем някои цифри. Напълних баката до горе с газ от ЕКО-то и отплавах в петък - 6:55 сутринта. Понеже строят пътя между Мездра и Ботевград и на отиване има 30-тина заобиколни км из селията, реших да мина през Плевен, после на юг (покрай Ловеч), и после пак на изток, покраъ Севлиево. В тоя маршрут също има населени места (както и самия Плевен), но улиците са по-широки и реших че ще стигна по-бързо. Така и сторих. 9;40 бях в Търново. Въпреки трафика гонех време - прошка никому - тая гад изпреварва като за световно. 252км за 165 минути. Средната скорост бе 91.7км/ч. Борда показваше 11,7л/100, но знам че лъже спрямо газта с около 20%, така че очаквах да получа 14л/100км газ, но нямах време да допълня и нулирам. През деня имах тъкане напред - назад по уличките, 2 пъти ходене до Горна (през Арбанаси) и заредих до горе чак вчера следобед - на тръгване за Монтана. Получи се 46 литра, за общо 307км / 39,20 лв - тоест 15 литра газ на 100 км / 13 лева на 100 км - ЛАМЯ. Пих 1 кафе и тръгнах от търновското ЕКО точно в 16:00 часа. На връщане избрах класическия маршрут - на запад - по Хемус и от Ботевград на север. В тази посока обикалянето из селията заради строежа е 10-тина км, а и не бързах вече. Нямаше голям трафик и карах на круиз - 95км/ч по федералните шосета и 145км/ч на аутобана. Давах десен мигач на всеки по-бърз и си слушах музика. Настроих звука и пренасочих 9-те говорителя така че да добия съраунд ефект и все едно бях на концерт, и ми прожектираха на кръгови екрани как някой си пътува за нейде. Даже минах през Враца (околовръстното и е много зле). Точно в 19:00 бях на ЕКО Монтана и допълних до горе, та да видим, ако се кара културно по този предпочитан от мен маршрут, колко пият тея 6 буркана. Получи се 26,8 литра, за 255км / 23,30 лв - тоест 10,5 литра газ на 100 км / 9,17 лева на 100 км - все едно съм карал дизелова турбо малолитражка. Борда показваше 8,9л/100 (ако бе на бензин), а средната скорост бе 85км/ч. Пак не е бавно и си е в рамките на закона. С Акорда гравитираше около 80км/ч, но с тази просто по-малко намалявам в острите завои. Това са точните цифри по касови бележки, километри, време и метода пълно-пълно, но предполагам има толеранс. Аз си знам че е доста икономична (като за 1,8 тона шлеп), но ме респектира че може да е и голяма ламя. Значи 6 км по-висока средна скорост и маршрут с повече населени места качват сметката с почти 40%. Ей това е данък удоволствие от шофирането и той си има цена, а не както казват някои че кефът нямал цена. Просто 2 различни кефа - единият "за спорта - бързам, нема време", а другият от лежерното круизване.
  8. Миналия век повечет карахме колите си с едни гуми целогодишно и те бяха а,ла всесезонни. Така карах и първата си Хонда 5 години, но бяха 165мм широки, а Сивика е 805 кила и го държаха прилично лятоска и доста емоционално зиме. Базирайки се на този опит и бидейки вече семеен, 2-та си Акорда карах със зимни и летни комплекти гуми/джанти. Ледженда дойде от Холандия с всесезонни и не ми хареса как стои във виражите, а пипайки каучука не бях оптимист че ще омекне като застудее. Обух му летни гуми и поведението на колата е култово, както подобава на SH-AWD-то, та вероятно всесезонките ще заменя със зимни, но това си е мое мнение. На година няма да минавам повече от 15-тина хил. км. като 70% са летни и едва 30% зимни, но то па едни зими има напоследък. Колата е тежка, а средната ми скорост се покачи, не защото карам по-бързо, а защото по-малко намалявам в завоите и бих искал да запазя това усещане за хандлинг. Не съм оптимист че всесежонките ще ми го дадат, макар да е с размер 245х45х18. Безопасността няма да зачеквам, понеже тя зависи от водача, а не от гумите. Следя темата.
  9. Нещо любопитно! Въпреки че е автоматик, колата е с 3 педала. 3-тият е малък, високо в ляво и всъщност е "ръчната" спирачка. 😄 Свиква се,но има 1 странност! На таблото си има познатата пиктограмка, но ако забравя да освободя спирачката - колата тръгва нормално. Светва обаче на мониторчето 1 голямо предупреждение и дублирано с говор ме приканва да я освободя. Това само ако дам газ. Иначе под наклон и на равно държи "на мъртвец". Вероятно това е праобраз на модерния "brake hold". Другото което за сега ми е казвала, е аз или пасажера до мен да си сложим колана. Интересното е че намаля музиката само в моя, или неговия говорител във съответната врата и от там моли за закопчаване. Много любезна тая бре. 😁
  10. Щората за багажника си има място под отварящата му се кора - да се провери там и на 2-те. Втората наистина е с префейсови фарове??? Първата /по снимките и разликата в нюанса на цвета/ е с пребоядисвани задни броня, 5-а врата и калници. За тях не е учудващо - гният им веждите. Повечето джамбази пишат дата на първа регистрация, а не дата на производство. Моят фейс /по ЕГН/ бе по-стар от първата. 😄
  11. Кратко описание (50 стр.) за Acura RL, но Honda Legend е същата кола. https://hondanews.ca/Content/hondanews.ca/da139d06-7b57-4bad-98d5-2776da1b8534/Brochure/2005RLeng.pdf
  12. Големите неща не се правят с един замах, а със серия от малки, но свързани заедно. Винсент Ван Гог
  13. И мен ме учуди, но... Най-много някой да си е играл да рисува върху пиктограмките с фосфоресциращ маркер.
  14. Както си и мислех - оказа се че за някои пазари колата си има специално реле. Кодът му е 38260-SJA-A011 / made in japan / OMRON
  15. ceco_accord

    Видео

    жесТОКа тишина.
×
×
  • Create New...