Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    2356
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    19

ceco_accord last won the day on Октомври 12

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

392 Excellent

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

4990 профилни разглеждания
  1. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Тоест, въпросът не е само теоретичен (добре е да се знае), но преди всичко практичен и отговор за конкретен мотор може да даде само човек на който са му "духали" поне още няколко от същия модел, и е усещал достатъчна разлика, за да може да констатира дали конкретният е в лимита или вече се е "сдухал".
  2. Радост и тъга

    На фейса е и функционален, понеже пренасочва част от потока върху задното стъкло и така централната му част не се цапа от завихрянето.
  3. Радост и тъга

    Все още с умиление си спомням предната 6-ица, но като помня какъв тетрис бе да побера още 4 гуми в нея, за да я "преобуя" за поредния сезон, ми става смешно. В комбито влизат отзад "от воле" и остава място (без да "лягам" задните седалки). Взех си втори комплект джанти, иначе по 50лв на "преобуване", а терзанията и крайния вариант може да видите в тази тема. Купих ги за 350лв + наложилите се пластмасови втулки за централния отвор. На този размер не открих читави Н капачки, та преправих оригиналните, като ги изпилих челно на шлайф машинка с лентова шкурка (за да изравня елипсовидната денивелация от М емблемите и леката сферичност). После ги лакирах, за да залепне добре ЗМ лепилния слой на новите емблеми. Тях си ги векторизирах, а приятел ми ги резна на лазер от черен и огледален плексиглас, след което отделните им детайли наставих един в друг и се получи приемливо. Състоянието на джантите не вървеше на поръждясалите задни дискове (особено десният), та взех ръждопреобразовател и високо температурна сребриста боя, та омацах и 4-те. Нарочно исках да не е черна, понеже централната част на М джантите е доста по-плитка и малка, а така се слива с диска и заедно изглеждат по-солидни (поне на око). От зимните си гуми бях доволен, но 2-те карани отпред 3 сезона бяха на 5мм (задните на 7мм), така че си поръчах същият модел 2 нови (общо за 183.20лв). Вярно че са дуракоустойчиви китайци GOODRIGE SW608 225x45x17 94V XL, но явно са се научили да ги правят добре, понеже за балансиране на всяка отидоха по 25гр. Самите гуми тежат по10.4кг, но пък маздовите джанти са 8кг парчето и разликата се усеща. След "преобуването" смених и маслото + филтъра на ДВГ-то (със същото от което с него бяхме доволни до сега). Понеже нямах разход за 5477км и ми бе останала от предната смяна тубичка с 0.7л, си поръчах само 4 кварти и заедно с филтъра ми струваха 49лв. Та за около 6 стотака се оборудвах с перспектива и сервизирах, като остава само да доизпръскам лятната течност за чистачките, та да налея зимен бъркоч, и зимата може да ме "изненадва".
  4. Тампони на двигателя Honda Accord

    Обикновено се къса горното от 2-те крачета. Мотора не тежи върху него, а той само обира вибрации и местенето на мотора при рязък старт и режим моторна спирачка. Не е фатално, но всеки повреден тампон натоварва допълнително останалите -не го отлагай много.
  5. Моите задни колела си имат необходимия наклон и за сега (26 месеца откак я имам и 11 г. откак е произведена) не е мръднал.
  6. Принципно да. Премиум саунд с 6-те диска, но без навито.
  7. Преди 2 седмици сипах такова. Предното (с което минах 5500км) бе същото. Нямам разход на масло, а преди него карах с Тотал 10/40 което "си отиваше" полекичка.
  8. Свързване на втора камера

    Не става, "приемащото" трябва да е зад "предаващото", а и в долния ляв ъгъл на стъклото обикновено са стикерите за преглед и гражданска.
  9. Свързване на втора камера

    Аз не го нападам, напротив -стискам палци да му се получи. Не съм голям фен на екстра дивайсите, но веднъж те ме спасиха, понеже минавах нощем прохода Петрохан, а мъглата бе толкова гъста че карах на габарити (за да не ме заслепява белотата), а за завоите се ориентирах по навигацията на максимален зум. Добре че познавам прохода и никой не бе толкова луд да пътува в това "сирене". От тогава оцених идеята на Ауди да ползват за навито си Гугъл Ърт, а автопилотът им дори намалява скорост и сваля предавки преди завои. Фен съм и на "безпилотниците", но като знам че нямам доверие дори на "авто паркиращата" система ...
  10. Свързване на втора камера

    Мен пък ми хареса "хрумването за без пари" от пост № 12 с 2-те огледала. Проблемът е че горното (което приема сигнала) е извън работната зона на чистачката, което значи че колата ще се ползва само денем и в сухо време. Ако пък е слънчево, ще и трябва очило или сенник. По същата причина не става и идеята с камера в огледалото. Тя явно трябва да е вътре, в зоната на чистачката и шоферът да се моли системата да е безотказна. Иначе е ясно че колата е паднала "тънкана" но едва ли собственикът и не си дава сметка за коварствата на десния волан. Вероятно това е временен изход, докато сбере двойно повече пари за същия Акорд, но с ляв волан. Иначе може да се вземе 1 неголям таблет, да му се изключи енергоспестяващата система за гасене на екрана и да се приспособи някакво закрепване. Влиза, пали таблета и кара със зарядно в запалката.
  11. F 1

    Господ да ни е на помощ. Подозирам че първи ще сме, но отзад напред. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32704-alfa-romeo-se-zavyrna-vyv-formula-1/
  12. F 1

    Хонда не са били готови за топ отбор http://www.formula1.sportal.bg/news.php?id=22603
  13. Новини от Хонда

    Като малък (средата на 70-те на миналия век), майка ми ме хвалеше за съобразителността по кръстовищата да пресичам зад автомобила, докато 1 ден не и признах че просто обичам миризмата от ауспуха. Към края на века и особено в сегашния, колите вече не миришат така "хубаво".
  14. Направи ново клипче, но обърни борд компютъра на режим "моментен разход" и следи дали показанието му е синхронизирано с твоето действие върху педала на газта.
  15. Accord 6 1.6 подсилване

    Слабичко си е това моторче за колцата. Моята бе с 2.0 и пак понякога не и достигаше "пауър". Просто се съобразявай с възможностите и.
×