-
Content Count
12637 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
715
ceco_accord last won the day on April 23
ceco_accord had the most liked content!
Community Reputation
6532 MasterAbout ceco_accord

-
Rank
Legendary
- Birthday 09/29/1969
Profile Information
-
Кара
3.5 Black & White 1.5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
-
Ял съм го тоя, но успяха да ми съживят акумулатора - временно - изкара около година и се предаде.
-
За китай 2-та производителя на Хонда (GAC и Dongfeng) ще предложат отново леко различни версии на новият ГТ модел. Еднакъв интериор и тенхическа платформа от последно поколение e:N Architecture W Слабата версия - на задно предаване и 270 коня, а силната с 2 електромотора и 470+
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
ceco_accord replied to emod's topic in Общи дискусии
Искат да ни умОрат ДВГ-тата, та по-бръже да минем на ток. -
По Европата са с регистрация! Електрическият велосипед е с асистиращ тип система. Ездачът върти педалите, а моторът подпомага и по закон изключва при достигане на 25 км/ч.
-
20 ЦИТАТА, КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕПРОЧИТАТ ВСЕКИ ДЕН 1. Онзи, който не разполага с две трети от деня лично за себе си, се нарича роб. – Ф. Ницше 2. Няма смисъл да наемаме грамотни хора, а след това да им казваме какво да правят. Ние наемаме грамотни хора, за да ни казват ние какво да правим. – Стив Джобс 3. Онзи, който иска веднага да види резултатите от своя труд, трябва да стане обущар. – Алберт Айнщайн 4. Винаги избирайте най-трудния път – на него няма да срещнете конкуренти. – Шарл де Гол. 5. Правилното решение, взето със закъснение, е грешка. – Ли Якока 6. Ако смятате, че обучението струва скъпо, се опитайте да научите колко струва невежеството. – Робърт Кийосаки 7. Ако вашата единствена цел е в това да станете богати, вие никога няма да я достигнете. – Джон Дейвисън Рокфелер 8. Парите няма да ви направят по-щастливи. Сега имам 50 милиона и аз съм толкова щастлив, колкото когато имах 48 милиона.- Арнолд Шварценегер 9. Хората не искат да бъдат богати; хората искат да бъдат по-богати от другите. – Джон Стюарт Мил 10. Не говори, че работиш. Покажи, че си спечелил. – Томас Робърт Дюар 11. Който работи цял ден, той никога няма да спечели пари. – Джон Дейвисън Рокфелер 12. Рецепта за успех: учете се, докато другите спят; работете, докато другите бездействат; гответе се, докато другите играят; и мечтайте, докато останалите само желаят. – Уилям А. Уард 13. Отдавна е известно, че 20% от хората вършат 80% от работата. Неотдавна стана ясно, че 80% от хората смятат, че влизат в тези 20%. – Неизвестен автор 14. Да убеждаваш хората да придобият онова, от което нямат нужда, с пари, които те нямат, за да произведат впечатление на онези, на които не е работа, днес това мошеничество е станало действително виртуозно. – Виктор Папанек 15. Каквато и да е вашата цел, вие можете да я постигнете, само ако поискате да се потрудите. – Опра Уинфри 16. Аз предпочитам да получавам доход от 1% от усилията на сто души, отколкото от 100% от собствените си сили. – Джон Дейвисън Рокфелер 17. Пазарите са нестабилни. Инвестирайте в себе си. – Михаил Барщевский 18. Не e важно какво мислите – дали можете или не можете, все едно вие сте прави. – Хенри Форд 19. Вие ще имате всичко, ако не се тревожите за това, на кого ще останат наградите за вашите заслуги. – Бенджамин Франклин 20. По-добре да наема човек eнтусиаст, отколкото човек, който знае всичко. – Джон Дейвисън Рокфелер
-
Нископрофилните гуми имат борд за джантата и не е нужно качване на налягането с цел безопасност от демиджи. Твоите хем не са супер нископрофилни, хем имат борд. Диаметрите на стари / нови са 632 / 634 - запазил си 0% разлика и това е ОК според предписанието, а имаш по-голяма контактна площ с асфалта - според ширината на водоотводните канали разбира се - тва все пак не са рейсинг сликове. И товарният индекс си уцелил, а скоростният ти е в + което по дефолт е гума с повече оплетка в странИцата. Тури им налягане "по табела" и си карай. Ако ти е меко - качваш го - ако ти е твърдо - сваляш го. Споменах вече че моите ги карам меки по улиците (щот е бавно) и твърди по шосетата (щот е бързо), а те си се саморегулират с 0.2 атмо сфери. Експериментирай бе ч0век - тва не е трамвай!
-
А бее, тОа Митов опрай външните ни "болести", а ся са фанАл и с "вътрешните". Хой го назначи да пълни касичката????
-
Ако си мераклия, апаратът се развива от единият водач и се завърта настрани, без дори да се разкача маркуч или друго. Тогава имаш по-добър достъп. А като го завъртиш, може и накладките да извадиш. Всичко зависи от мерака ти и дали ще отделиш 20 минути, или 2 часа от живота си. Но с тез нови гуми/жанти, просто немОе да остайш така апаратите!
-
За Великден синковеца си дойде с колата, та минахме на "лятното гумено време". Понеже алой 15-ките са черни и челно струговани, па лакирани, но лакът тук-таме имаше демиджи - взехме мерки за реновиране. Това е "хоби кар" и се прави с подръчни средства и материали, иначе скъпо. Формата е плоска и проста кат гъбена чорба - лесно, та се отнесло. Белите тасове си ни кефят, та се взе единодушно решение и летните да станат бял мат - като тавана. Леко зашкурване + тук таме-кит / заглаждане на водна и фолиране. 20-тина леви за квадрат фолио и тва е. 491573200_9351291091662873_982379035821116499_n.mp4
-
Играчка си е с апаратите - зависи колко ти се играе. Правени са преди 4 години.
-
Накладката се вижда, да, но там може челно с грес да намажеш, а после да я измиеш, освен ако не ти се играе с ножичката да си изрязваш полукръгчета.
-
Аз карам колите си с 0,2 по-ниска стойност градско, понеже с толкова се вдига налягането в тях извънградско, освен ако не са напомпани с азот, де.
-
Бее, по-добре да гледа за Акорд. ;)