Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    3034
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

ceco_accord last won the day on Септември 30

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

780 Excellent

Относно ceco_accord

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

5984 профилни разглеждания
  1. Имах предвид че не е за стремглаво каране. Иначе много ме кефи как SH-AWD-то го "натиква" в завоя, но това не може да се обясни - трябва да се усети!
  2. Просто с годините този форум се превърна в оазис на достоверността и това е първият път когато нещо написано се оказва подвеждащо (поне в моя случай). Но и тук прииждат хора, макар марката да е екзотична и вече си трябва "1 на ум". А основния проблем е че модела е скучен за поддръжка, та се занимавам с глупости. :) Грамотно проектиран, читаво сглобен, солиден като ресурс, с минимум за класа екстри, а на нас и те са ни много, та ще ги деактивираме. Харчел много течност - ми той и гориво харчи, ама никой не откача някоя от дюзите. :)
  3. Признавам че не си бях взел очилата и вместо да се зверя, просто дръпнах въпросния голям бушон - дори се зарадвах че не е от малките. Дано няма поражения. За сега се беше нулирала аудио уредбата, та пак сърч и сет на станциите и настройка на часовника. :) Както вика 1 мой познат - "всичко си го пише - само някой трябва да чете".
  4. Принципно е по-добре да се гледа вярната пиктограмка, а не споменат от някого № на бушон, нооо... :) Трябва да не излизам на терасата, че току виж, някой рекъл -СКАЧАЙ!
  5. С Ледженда на приятелчето не съм се "пънал", но с моето комби веднъж застигнах изкачвайки Петрохан, такъв баварец. Пак беше комби, определено с ръчна кутия (моята е автоматик, но веднага минах на ръчно), и вероятно чипнат, понеже пропушваше черничко. Та реших да го изпреваря, но не даде и се завърза малко състезанийце до билото, а надолу си го оставих да бърза. По правите ми правеше ластик от 15 - 20 метра, който Акорда анулираше по завоите, и така в игри и закачки продължихме 15-тина минути. Трафик нямаше, беше светло, сухо, топло, а и 2-мата познавахме участъка, та се изкефихме, но не ми се даде. Вероятно щото беше с мадама, а пък аз бях без жената (с нея Акорда е доста по-бавен). Предполагам че Ледженда щеше да го "хапне на закуска", бидейки 100 коня над комбито ми (но и малко по-тежък), обаче въпреки системите и конете си, той не е за такива дисциплини. За тировете не се къхъри. Комбито ги лапа по 2-3 в колоната, а Ледженда в режим доускорение е осезателно по-бърз.
  6. И моят е такъв. Извадих го (за проба), включих фаровете и "пуснах водата" - пръскалките си работят! Значи и тук има разлики, но пък и колегата Александър (дал съвета за бушона) не си е попълнил профила, нито е уточнил за коя кола иде реч. Както и да е, аз само от любопитство. Върнах го на мястото си, понеже имам ДЛР на дългите и нямам проблем с преразход на течност.
  7. Едва ли може сама да падне, но пък умишлено, лесно се откопчава.
  8. Тоя бушон №15 отговаря ли и за нещо друго, или е само за пръскалките на фаровете?
  9. Жив и здрав да си и с кеф да си я ползваш, а с времето ще я изучиш. Няма кой знае какви екстри, като модерните коли, но пък е солидна и елегантна колца. Из форума има много полезни неща, но ще ти трябва търпение да ги откриеш.
  10. Не теглото е ограничител, а челното съпротивление, обтекаемостта на отделните детайли и завихрянето в зоните с ниско налягане. Виж колко тежат "обичайните заподозрени" преминаващи 250, 300 и 350 км/ч. Теглото е фактор за ускорението, но не и за максималната скорост.
  11. Колегата е примерен водач, но пък се заформя "живителна" тема. 200 е голяма скорост за наще коли, но и 3-те ми Хонди са я стигали без проблем. Най бързо я достигаше Сивика, а най-бавно 6-тият Акорд (двете са в подписа ми). Комбито е най-мощно, но и най-тежко, и именно поради това е преминавало над 200, но както и ти забеляза, от 180 нагоре, нещата бавно се развиват и нямам нерви да го чакам, за да видя до къде ще стигне. Принципно е и шумно около тая скорост, а и не искам да притеснявам возещите се. Когато съм сам и е празна, повече от 210 не може, а като е пълна би вдигнала и още, но...
  12. По-бързо не намерих, но видеото е ужасно и не си личи дали е "пипана".
  13. Гледай сега! С думата "новаторски" изостряш апетита на аудиторията че ще чуе нещо ново или алтернативно, а всъщност питаш за неща от ранга "начинаещ" или "новобрански". Моля - подбирай си думите. Ако ползваш търсачката, вероятно ще откриеш доста отговори, понеже вече някой е питал, а ако никой не ти отговори е защото не си първия, който почва запознанството си с автомобила не от упътването към него, а чрез форума. Ако пък го нямаш (или е на "друг" език) и това е лечимо. На шофьорската врата, вляво от джойстика за регулиране позицията на огледалата има 1 бутонче за прибирането им (затварянето) към колата. Има си пиктограмка. Автоматична функция за прибиране (като заключиш колата) няма. За дистроника и радиото през навито не се меся - нямам.
  14. Има коли при които карайки със 100 ги усещаш като 200 (като Гоуфа) и такива при които карайки с 200 ги усещаш като 100 (като Легендата). Лъвът не е по-бърз в катеренето по палмите от маймуната и въобще не се притеснява от това, а има доста маймуни с демараж под 7с до 100км/ч.
  15. ... но е кофти когато предишният също не е инвестирал.
×