Jump to content

ceco_accord

Почетен член
  • Content Count

    11608
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    633

ceco_accord last won the day on October 8

ceco_accord had the most liked content!

Community Reputation

5844 Master

7 Followers

About ceco_accord

  • Rank
    Legendary
  • Birthday 09/29/1969

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Recent Profile Visitors

23244 profile views
  1. Ам, добре дошъ и внимавай, че тук мнозина са "леваци" и не е от лявата дирекция!
  2. ОК. Уикенда ще фърля 1 око на наличните, че има и нова доставка. Пиши на Л.С. бюджет и приоритети.
  3. Офертата изглежда добра. Остава и маслото да е.
  4. ceco_accord

    Photos

    1 френско Левче-ъп. И еврото да приемем, пак ще си остане старата ни корупционна безпътица.
  5. Разпъни малко окачването. Дърпаш ръчната до край и със съединителя полекинка тръгваш тапред / назад, с леко прилашкване, а не да влачиш гуми, или да изтръгнеш нЕкое джилязо. Ако е луфт по хоризонталата, ще се обади.
  6. "Който се опитва да помогне на пеперуда да излезе от пашкула си, я убива. "Който се опитва да помогне на пъпка да излезе от семето, я унищожава. Който се опитва да събуди съзнанието в някой, който не е готов, го обърква. "Има определени неща, на които не може да се помогне, те трябва да се случат отвътре навън. " Ван Гог
  7. Само да поясня, че някой нагоре бе питал: Системата нама общо с круиз контрола и радара му, ейрбеците, както и с другите налични в колата екстри и техните модули. Просто свети, което не влияе на нищо друго (освен че дразни водача) и не е активна, в случай на нужда - не дай Боже!
  8. Зависи от конструктивния луфт, или ако металната им плочка не е 100% със заводската ОЕ форма.
  9. Ако накладките повличат в посоката на спиране, да не би при пълното да "пукват" в обратна посока - при лекият откат? Винаги има такъв, заради напрежението в тампоните по окачването.
  10. Нови 5 (а може и 50) стотинки по въпроса. Някъде през август, извънградско (поради разсейване), ударих 2 разделителни колчета с около 70 км/ч. Няма драма. Прибрах се. Огледах колата - викам си - ще се оправим. Одраскване по капачката на пръскалката и надолу, деруга по бронята. Ползвам я само за надалеч, та си полежа. 462234682_8358375974250780_1114644021783901750_n.mp4 Септември - с ваденето от гаража - БЛИНК! Пътувах до Русе, та - отбих се при Бранко, да видим какво иска таз гад. Изчисти грешката, но веднага светна пак. Заминах. Пътем се случваше да си изчезне от само себе си, но при всяко ново палене светваше отново. Зачетох се из нета - кое / как / защо. Имах и път до София, отбих се в Юби-Ко, обаче подготвен с инфо. Системата си проверява 3-те сензора за позиция в пространството и може да се настрои и с крив, ако настоящата му позиция се приеме от софта за базова. Това може да се калибрира наново, но отнема повече от 5 мин и на никой с HDS не му се занимава. Миро го нямаше, но Юри каза че няма смисъл да я гасим (не че не го направи), но ми даде съвет: Сваляш бронята и изправяш сензора. Ако улучиш геометрията му - само ще си нулира грешката. Вчера с 1 френд са фанАаме и разкостихме муцуната на Леджо. Не е работа за сам човек и без канал / подемник. Ударът бе в ляво, но шокиращото е че някой / някога е врътнал 1 шрафтче, за да държи подложката на рег. номера към бронята, обаче дългичко, та го е вкарал точно между гредата на системата и средния сензор - бах тоз късмет. Ударът в ляво просто е кривнал още малко гредата (ламарината се гъне на ръка) и геометрията на сензора вече е излязла от допуска си за отклонение. Крайните са прави, обаче средният бе килнат назад. Изправихме гредата, дадох контакт, запалих, ръгнах Д и оо - чудо - сичко ток! Няма БЛИНК. Разходих малко косатката без "долн челюст" и викам - СБИРАМЕ! Даа, ама НЕ! Оказа се че трябва да се свали от колата укрепващата я отдолу тръба с ламаринения щит и да се сложи на самата броня. Просто е голяма и без метал се усуква. Долната "дъга" е тя, а горната е ламарината на която се крепят 3-те сензора. Тук е в бронята и се завива в нея, а отделно има винтове за купето. Просто шлангът за пръскалките и скобите му са долу-ниско по ръба на бронята, а ламарината трябва да мине под тях... 462071328_8748244938521662_6921504954439137411_n.mp4 ... което няма шанс да е в равнината на монтаж по фаровете. Иначе маркучите и кабелите са с прилична дължина за работа, но и псуване, освен кабелът за температурният сензор на борд компа. Той си е късичък и Парктроник сензорите са опция, а не фабрични - значи и друг е псувал покрай демонтаж / монтажа. Емии - това е. Ако някой има питанки, да въпросира и да не се стресира.
  11. Очакване и реалност.
  12. Напредвай. Всичко е пипкаво, особено когато е с мерак, а и е "нова" кола в семейството.
×
×
  • Create New...