Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Мнения

    2476
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

527 Excellent

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

5392 профилни разглеждания
  1. Благодарско за линка. Модула е монтиран преди 2 г. но ще потърся бумагата, да видя дали беше CarDRL5. Ако е, може да поръчкам функциите. Но дори и такова да е, към 50% дълги ще пали всичките 6 габаритни крушки, а аз искам само 2-те на 5-ата врата + 50% дългите. Знам че е сложна претенция, но... Стандартното ауто на колата не ползвам по навик, понеже е твърде чувствително и ме е изненадвало с решенията си. Включвало се е далеч преди сумрак. Примерно, денем в проход и като вляза в някое усойно място -"тириририк" и гаси дневните, палейки ксенона. Иначе за Хемус с тунелите е чудесно. Освен това колата спи в гараж и то веднага пали фаровете сутрин, или вечер -като и пъхна предницата в него.
  2. И аз за това искам да светне нещо отзад денем с ДРЛ, но още нямам подсказано интелигентно решение за секциите в 5-ата врата.
  3. На модерните коли "дневният" модул пали и задните светлини. Повечето допълнително монтирани DRL модул имат тази възможност, но поради съображенията в точка 1 при мен не е вързан. Но е добре и отзад нещо да свети, та за това мислех да вкл. към него само тези на 5-ата врата, които са отделна секция от габарит/стоп светлините. Иначе модулът решава успешно точки 1, 2 и 4, но за 3 си иска намеса, която си тръгнал да търсиш, така че -успех.
  4. Регулиране на фарове accord 8

    Мисля че Акорд 8 след фейслифта има допълнителни секции, светващи в завой или при подаване на мигач. Модерните адаптивни светлини са друга бира. Те са с многоточкови диодни източници и следят насрещния поток, загасяйки определени секции директно осветяващи приближаващия автомобил по и срещу посоката на движението. Само че такъв фар струва колкото 10 годишна хонда и не се ремонтира -направо нов.
  5. Измръзвам в колата

    Различните модели имат своята специфика. Шансът да получите полезни отговори за вашия е в правилния раздел. Там ще го видят повече хора каращи такъв. Хондите принципно не са претоварени с екстри, особено вехтите модели. Принципно, описанието което сте постнали е логично и на лице при определени марки и пазари за които са правени. Допълнително също някъде се монтират и независими отоплители ползващи горивото и подгряващи антифриза (предпродажбено или след това). Колегата над мен е прав за зададената температура. Моят климатроник целогодишно стои на 22 градуса, което ме устройва и зиме и лете. Стрелката "отлепва" след 2мин и топлият повей вече се усеща, но я държа в гараж в блока, където зиме температурата не пада под 8градуса. Когато е преспивала навън обаче положението не е много по-различно, но е с минутка повече. Ако колата ви не духа топло след 20 минути е едно, но ако за същото време не "отлепя" стрелката е съвсем друго. Търсете майстор по-скоро. Сменен термостат не винаги означава работещ или с правилните градуси на отваряне.
  6. Измръзвам в колата

    А защо този ви коментар е в раздела за Accord 7 ???
  7. Просто ми е любопитно, понеже ако се сменят лагерите, останалото от тоя възел на практика е вечно (ако се кара с антифриз). Знам че се продава цяла, но понеже спомена че си срещал лагерчета за подмяна, би следвало да е разглобяемо.
  8. На тая схема е целият възел, но всъщност се сменя само капака му (в горния ляв ъгъл на изображението). В този капак е оста на която отвътре е закрепена турбинката, отвънка е шайбата, а в капака лежат лагерите. Аз питам как се стига до тях, понеже няма винт, шплент, шпонка или каквото и да било друго, което държи турбинката и шайбата към оста. Това с температурно разширение ли е сглобено?
  9. От към турбинката ли се избива оста?
  10. Развръзката... Кратката версия: смених помпата -няма шумове, няма ядове. Дългата версия: писах мейл на Апостолов (от който купих колцата) и обясних проблема, съмненията и вероятните решения. На другия ден ми отвърнаха че като го види ще имам и конкретен отговор. След ден ми звънна лично по телефона (явно имам "досие" при тях) и любезно и подробно ми обясни как да я проверя. Каза и цени 264лв за оригинална и 146лв -алтернативна от Джапан партс. С обясненията отидох в комшийското сервизче, но там бяха заети за тестове, а и казаха че са сигурни че е от помпата. Докато намерим взаимно удобно време (колцата зиме ползвам ежедневно) се оказа че трябва да "отскоча" до Европа-та и реших тотално да сменя подхода. Оставих им ключа за колата и гаража и рекох -"когато ви е удобно и каквото сложите -отговорността си е ваша и пак при вас ще дойда". Прибирам се -помпата сменена, дремежденето липсва, дават ми старата и опаковката от новата. Не съм ги чувал тея но "хвърлих 1 око" на сайта им. Помпата 113.7лв + 32.5 лв за труд. Платил, ръкостиснал и заминал. Времето ще покаже. На старата нищо и няма, освен аксиалния луфт и гадното ручене от лагерите. Тези ефекти на свалена помпа са доста по-добре доловими. Прибрал съм я и ако подлежи на разглабяне и смяна на лагери -ще стои за мой или нечий резерв. Вътре е чисто и уплътнението е годно. На корпуса и пише RBC. VID_20180215_200043.mp4 VID_20180215_200009.mp4
  11. Знам брат, но ко да прая като включва горна предавка на 2200, а на 5-а с 2000 оборота върви със 100км/ч, а 3000 са 140км/ч. Коги да го ползвам тоа ВиТек забит на 6000 освен при изпреварване на тирове по проходите. Иначе много ме радва като и "ръгна първа" на 40, но на 65 вече трябва да "слагам втора" -която "свършва" на 115. Знам я какво може и ми дава, но в града (където горката е заточена) "нема къ да я разгърна", че челяд всякаква (и други недоразумения), та "по-яваш, яваш".
  12. И при мен е така. Няма никакви вибрации само ако съм карал поне половин час извънградско. Първо си мислех че е заради оборотния режим. Градско карам 1500 / 2500, а извънградско между 2000 и 3000 об/мин. , но вероятно е защото в града този режим е много по-накъсан и неравномерен, отколкото извън него.
  13. 17" джанти от Мазда за Акорд 7 комби

    Да. Те са за летните гуми, а за зимните взех тези М-ки. И двата комплекта ми харесват, но с ръка на сърце съм повече за маздовите. Всеки си има свой вкус. Той не е лош или добър, правилен или грешен, просто си е негов. Аз за себе си съм доволен понеже за "скромна сума" попаднах на леки и здрави (вече проверено) 17-ки, които като стайлинг и топология пасват не по-зле от оригиналните (които помниш). Семеен човек съм (не че не изтрещявам понявгиш), но за мен комплект джанти и гуми няма как да прескочат 10 % от стойността на колата. Сегашните общо 8 гуми и 8 джанти са под лимита. Последното не е препоръка, нито упрек или завист към колегите които са си "натокали" подкалничното пространство. Просто съм реалист, макар и пристрастен към колите, марката и дизайна.
  14. Аз пък уважавам хората които се опитват да подобрят нещо, макар и добре работещо. Както и преди бях споменал, не виждам логика светкавицата на дългите да пали и късите (особено ксенона). Вярно че конструкторът не е предвидил пресвяткването в движение (по различни причини), но ако някой намери елегантно и дълготрайно тех. решение на този казус -опашка ще има пред дома му.
  15. Странен звук

    Сега си е прахоляк и пясък повсеместно. Това че не го виждаш, не значи че тук таме го няма. Както казват "ако изглежда, храни се и се движи като кон, най-вероятно е кон.
×