Jump to content

ceco_accord

Инициативен комитет
  • Content Count

    3737
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

ceco_accord last won the day on May 21

ceco_accord had the most liked content!

Community Reputation

830 Excellent

About ceco_accord

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/29/1969

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 -facelift 2,4 AT tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Recent Profile Visitors

6621 profile views
  1. Мерси. Късите доста добре, макар и с леки петна, които не очаквах от ЛЕДовете. Дългите не са Ахти, но и те биват. Тях ги "изяждат" табелите и знаците, но срещу това няма спасение в този ценови сегмент.
  2. ceco_accord

    Виц на деня

    Синчето на олигарх отива за пръв път самостоятелно на прием, но баща му с цел безопасност прикрепил и една от своите мутри. Пича знаел, че мутрата е проста гад и казал: – Виж, за да не излагаме нас и тати на приема и за да ни пуснат вътре, слушаш мен какво говоря и казваш нещо аналогично или съвсем близко до моето, Ясно? – Ясно. Обличат по един костюм и отиват на приема. На вратата ги посреща мъж във фрак. – Добър вечер господа. Вашите имена? Пича се изпънал и гордо заявил: – Граф Игнатиев. – Заповядайте – казал фейс контрола. След него се изпъчва мутрата с гордо вдигната глава и изломотил: – Площад Славейков .
  3. Здрасти Чавдо. Ето какво е блюдото. :) Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L 5 броя. Стойност на поръчката: 6,49 х 0,95 х1,9675 х5 = 60.66 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично. Начин на получаване: - чрез Куриер. Мерси и приятна Ти вечер.
  4. Вече мнозина са наплашени от евентуалните последващи проблеми с 8-мият дизелов Акорд, но като междинен вариант (относно скъпите консумативи), може да се гледа дизел с автоматик. Така поне ядовете след мотора отпадат.
  5. Ще ми е любопитно да видя нощни снимки на къси и дълги от позицията на водача, но знам че е трудно за постигане и с много тънкости, така че - както прецениш.
  6. Да те питам: фаровете ЛЕД ли са или халогенки и добре ли светят нощем, че това нямаше как да тествам?
  7. ceco_accord

    Новини от Хонда

    https://www.drive.ru/news/honda/5d025afcec05c4fe69000027.html
  8. ceco_accord

    Виц на деня

    Майстор шивач учи чирака си как да взема мярка за дамски панталон. - Когато жената е с панталон, събуваш я и мериш по него. Ако е с пола, вземаш този дървен метър, пъхаш го под полата и, а после вадиш мокрите сантиметри от сухите и добавяш 3см за подгъв.
  9. ceco_accord

    F1

    Добре е че си признават. Както и подозирах по-горе, просто не е искал да "падне по гръб". http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24464&fbclid=IwAR3mVcLKa4o1Wck-LAVOleAtvP21oEGSiElhULrRmz3Ymz4li5b0u4maAeU
  10. Аа, има. Крушките, чистачките, Це Де-то Сони (оригиналното радио касетофонче някой го открадна) и най-важното - компа на мотора (който е под предната пасажерска седалка) и дирижира горивопотока. Двигателчето е пълна инжекция и все още носи купенцето с 200 по магистралата. Ако ти е любопитно - тук:
  11. И ти ги провери лично и гарантираш че не къдят като нафтови печки?
  12. Темата бензин срещу дизел е безкрайна и нюансна. Сивикът от подписа ми е на 33 години и не си знае километрите. Моторът е часовник, не е отварян и не пуши. Дайте ми такъв дизел на "Христова възраст"?
  13. Темите с проблеми не са толкова много, просто повечето се повтарят, тъй като за всеки от новопридобилите, той възниква като нов и в повечето случаи еднократен. Магистралите и репатраците не са фактор, но е факт че бензинките са по-безпроблемни спрямо дизелите. Колите се скапват и от стоене. Многото км изчерпват ресурса на консумативите, но продължителният престой разсъхва всичко. Кола на 500000 магистрални километри е в по-добро състояние спрямо такава на 50000 градски километри, особено ако годинките на втората са колкото на първата или повече.
  14. ceco_accord

    F1

    Интригата не е на пистата, а другаде. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24454
  15. ceco_accord

    F1

    Еми, стана каквото се очакваше. Нямаше пряка битка при биковете - стратезите свършиха своето. Относно ситуацията с Хами и Себ - незнам как така постепенно нещата във Ф1 се изродиха и от спорт станаха политика, бизнес и интриги. Живеем в сложни времена и морал, закон и ред станаха като в баснята за орела, рака и щуката. Разкъсаха я тая истина, брей - на кръст я разпнаха. Някой път подобна ситуация води до колизия и минава за "състезателен инцидент", а друг път се наказва. Ясно е че Себ постъпи опасно (според правилата), но самият той пледира че не е имал изход. Това не е трудно за разследване, но няма как да стане веднага, а да се бави решението също не е добре. Достатъчно е да се разгледа телеметрията и да се види дали при последната корекция на волана в дясно, оборотите на мотора се качват или спадат. Всеки е карал кола със задно и е на ясно как и защо се контрира. Стюардите също не са вчерашни и знаят че корекция с волана преди подаване на газ е умишлено действие, понеже последващото подаване ще тласне болида на дясно и това именно е знак че Себ е целял да не отстъпи позицията си, заемайки състезателната траектория. А да каже че не е видял Хами е нелепо, понеже е наясно с траекторията му и че той му виси на опашката отдавна. Вече ако последната корекция с волана надясно е била при подадена газ е ясно че е било за да не се блъсне в стената, но телеметрията ще си покаже. Със сигурност има актьорски талант и изцепките след финала са въпрос на темперамент, който придоби и владее откак е при южняците. Да - беше по-бърз, но допусна грешка и моралът, правилата и истината се разбягаха в различни посоки. Разковничето е в газта спрямо волана. С тая скорост и при този опит всяко действие на добрият пилот е програмирано и не иде реч за инстинкт. Както казваше Валтер Рьолл - Ако чакаш да усетиш колата си със задника и тогава да реагираш - изпускаш завоя. Поне седмицата ще е интересна, понеже Ферари обжалват и ще се вихрят още страсти. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24450
×