-
Мнения
12948 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
745
ceco_accord last won the day on Юли 18
ceco_accord had the most liked content!
Обществена Репутация
6705 MasterОтносно ceco_accord

-
Ранг
Легендарен
- Рожден ден 29.09.1969
Profile Information
-
Кара
3.5 Black & White 1.5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
Последни посетители
36629 профилни разглеждания
-
До оста няма как да стигне, а и тя се движи перфектно. Разходът на масло е 0, но кво да го правя тоз бензинец на дъното оцапан с нещо картерно? То на бензин само се пали и кара 1-2 минути. Вероятно докато е студено моторчето компа му сипва повече и стига до там и си стои, и изветрява.
-
Иначе, има и такива случай: Та все ще върши добра работа.
-
Вчера свърши газта, та сабале от студен старт и само на бензин, ходих да заредя. Мии, долу пак е мокро и си мирише на бензин. И не че колата върви повече, но определено моторчето работи по-плавно около и малко над ПХ.
-
То няма от какво друго да е. А стъпковото не снимах, че са бях оцапал, но на 1 от снимките горе се виждат каналите му отстрани в дросела. Там бе сухо и в единия леко черно, та само с парцалче го забърсах и си светна. Абе, добре е веднъж годишно да се чисти профилактично, макар че си е пипкава работа, ама помага.
-
Да, видях на клипа ти, как от нагар има ръбче и запира клапата, но при мен бе чисто и никакви следи по цилиндричната стена. Това на дъното уж е с цвят на старо масло, но доста по-рядко, ама и на бензин не миришеше. Не го знам, но не съм пръскал вътре. Но е по-добре сега в движение, че преди интервенцията трябваше плаавно да подавам газ от мин обороти, а като отнема газ в движение се усещаше все едно и врътвам ключа и при достигането на ПХ все едно я паля. В смисъл разко обратно ускорение в режим моторна спипачка. Сега е по-плавно преди и на ПХ в движение. То е грешно така да се кара, ама малкия я кара кат дизел, а аз като 3.5 атмосферка - луда работа. Ама и я понастъпвам / развъртам, да живне малко.
-
И да я вземат, временно ще е. Иначе те губят като плащащ.
-
При мен не задържа оборотии, но все пак дроселът бе свален, а от него стъпковото моторче. Беше леко зацапано, както и на дъното на всм. колектор нещо течно, но попито, а стъпковото напръскано, обдухано и сглобено. Сега работи по-добре на ПХ и поема без забиване. Въздушният филтър бе само лееко прашен, но сложих нов. Все пак веднъж годишно го сменям.
-
VID_20250718_162651.mp4
-
И аз се каня да промия дросела и стъпковото, че пак "сеца", та ще погледна и жилото.
-
Мда, голямо е и дразни и при мен, но го гася от волана, като сменя показател на инфо борда.
-
Абее, странно работи. Аз си знам че има бензин, но като светне ме дразни, та при възможност гася и паля, но не винаги го замерва. Тегля му 1 и си карам, а то са освества в движение.
-
Наклона не може да се регулира заводски, но има раздвижни щанги, а и често омекналите пружини са проблема. Има и други теми - там е писано.
-
Амии, не е нормално! Мини стенд на 2-та моста. Ако предните се износват отвътре, обикновено е заради отворен преден мост, а при задните освен това вероятно са и затворени нагоре - омекнали задни пружини и клекнала задница.
-
Странното е че стрелката ти е в еднакво положение при 0 и 118 км?
-
Аз нямам емулатор и моята кат светне ламбата за бензина току сама се присети да си провери, да не изпада в паника, щот съм виждал и оставащ пробег 0км. Но ме кефи как няма, няма и хоп - додии, без да зареждам.