-
Мнения
12686 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
723
ceco_accord last won the day on Май 8
ceco_accord had the most liked content!
Обществена Репутация
6557 MasterОтносно ceco_accord

-
Ранг
Легендарен
- Рожден ден 29.09.1969
Profile Information
-
Кара
3.5 Black & White 1.5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
-
То не е въпрос на пари. Иска си човека ред, логика и напредък. Но и резултати требе да покаже, че Шарл е пред него.
-
Имам план и провеждам експеримент. В това масло "има още хляб", макар да наближава крайчето.
-
Ще му го сложа разбира се. Но първом ми е любопитно това кога ще се прецака. А и течът скоро не се е явявал
-
4 месеца / 3500 км / 62 м/ч след пост 1656. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло - RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 19011. 4) Общ пробег на автомобила – 367583 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 13511 км . 6) Цикъл - извънградско 85% / 15% градско. 7) Средна скорост за целият пробега на маслото - 65 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 12.06.2024 - 7.05.2025 . 9) Мото часове - ОБЩО 210,5 м/ч. 10) Приблизително изразходвано гориво – 1670л. газ + поне 50л. А 95. 11) Пробата е взета 10 мин. след последният етап от пътуването (140 км извънградско) и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. 2 х 250 мл. след първата капка и някъде на 6000 км. После на 2 пъти пак капнах след 4-та капка та 0,5л запас свърши, но си взех нов 1л. та от него доливах на 5 пъти и свърши. Тоест - разход 1л на 10К си е константен, а другото е теч 2,2 за 13,5К. 14) Други - Пробата (както предните) е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишни масла: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic - с разход 1,4л за 8966км за 15 месеца - 170 м/часа Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN - 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и 1,2л. харч. Вече има ядро, но целта маслото да стане на 1 година остава. Да видим за 1 месец дали ще почне да се разпада. Резерв от мото часове има, но не вярвам да ги оползотворя.
-
Както и поне 1 в извънградски режим.
-
На 7-мака ми Акорд, горе долу така звучеше умореният оптегач на пистовият ремък.
-
То в Търново и пеш да си, пак харчиш доста енергия, а с кола е напрАо прибиванье с тОа трафик.
-
Ако това е само градско и е автомат е приемливо.
-
Разлики в монтажа не се правят. Принципно при фейслифт се променят само дребни детайли, но с по-модирна визия. Примерно спойлерът горе на вратата, а не бих се учудил и рисунъкът в ламелите на стъклата. Имах 7-ма фейс комби, но не съм се заглеждал в префейса. Спри до някоя такава и сравни детайлно външните стъкла. Като монтажни точки и габаритна размери не очаквам разлика.
-
За демонтаж на фар, със сигурност се свалят маската и бронята. Стъклата могат да се отлепят с нагряване и после да се презалепят.
-
Честит празник на армията без пленено бойно знаме през вековете! Чест на служилите / служещите под пагон и почитания на загиналите под него за отечеството! На здраве да е на именниците!
-
Това е 1 малка планета, само дето некои са прАат на голема рАота.