Jump to content

ceco_accord

Почетен член
  • Мнения

    12948
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    745

ceco_accord last won the day on Юли 18

ceco_accord had the most liked content!

Обществена Репутация

6705 Master

8 Последователи

Относно ceco_accord

  • Ранг
    Легендарен
  • Рожден ден 29.09.1969

Profile Information

  • Кара
    3.5 Black & White 1.5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана

Последни посетители

36629 профилни разглеждания
  1. До оста няма как да стигне, а и тя се движи перфектно. Разходът на масло е 0, но кво да го правя тоз бензинец на дъното оцапан с нещо картерно? То на бензин само се пали и кара 1-2 минути. Вероятно докато е студено моторчето компа му сипва повече и стига до там и си стои, и изветрява.
  2. Иначе, има и такива случай: Та все ще върши добра работа.
  3. Вчера свърши газта, та сабале от студен старт и само на бензин, ходих да заредя. Мии, долу пак е мокро и си мирише на бензин. И не че колата върви повече, но определено моторчето работи по-плавно около и малко над ПХ.
  4. То няма от какво друго да е. А стъпковото не снимах, че са бях оцапал, но на 1 от снимките горе се виждат каналите му отстрани в дросела. Там бе сухо и в единия леко черно, та само с парцалче го забърсах и си светна. Абе, добре е веднъж годишно да се чисти профилактично, макар че си е пипкава работа, ама помага.
  5. Да, видях на клипа ти, как от нагар има ръбче и запира клапата, но при мен бе чисто и никакви следи по цилиндричната стена. Това на дъното уж е с цвят на старо масло, но доста по-рядко, ама и на бензин не миришеше. Не го знам, но не съм пръскал вътре. Но е по-добре сега в движение, че преди интервенцията трябваше плаавно да подавам газ от мин обороти, а като отнема газ в движение се усещаше все едно и врътвам ключа и при достигането на ПХ все едно я паля. В смисъл разко обратно ускорение в режим моторна спипачка. Сега е по-плавно преди и на ПХ в движение. То е грешно така да се кара, ама малкия я кара кат дизел, а аз като 3.5 атмосферка - луда работа. Ама и я понастъпвам / развъртам, да живне малко.
  6. И да я вземат, временно ще е. Иначе те губят като плащащ.
  7. При мен не задържа оборотии, но все пак дроселът бе свален, а от него стъпковото моторче. Беше леко зацапано, както и на дъното на всм. колектор нещо течно, но попито, а стъпковото напръскано, обдухано и сглобено. Сега работи по-добре на ПХ и поема без забиване. Въздушният филтър бе само лееко прашен, но сложих нов. Все пак веднъж годишно го сменям.
  8. И аз се каня да промия дросела и стъпковото, че пак "сеца", та ще погледна и жилото.
  9. Мда, голямо е и дразни и при мен, но го гася от волана, като сменя показател на инфо борда.
  10. Абее, странно работи. Аз си знам че има бензин, но като светне ме дразни, та при възможност гася и паля, но не винаги го замерва. Тегля му 1 и си карам, а то са освества в движение.
  11. Наклона не може да се регулира заводски, но има раздвижни щанги, а и често омекналите пружини са проблема. Има и други теми - там е писано.
  12. Амии, не е нормално! Мини стенд на 2-та моста. Ако предните се износват отвътре, обикновено е заради отворен преден мост, а при задните освен това вероятно са и затворени нагоре - омекнали задни пружини и клекнала задница.
  13. Странното е че стрелката ти е в еднакво положение при 0 и 118 км?
  14. Аз нямам емулатор и моята кат светне ламбата за бензина току сама се присети да си провери, да не изпада в паника, щот съм виждал и оставащ пробег 0км. Но ме кефи как няма, няма и хоп - додии, без да зареждам.
×
×
  • Създай нов...