Jump to content

ogi28b

Фен
  • Мнения

    128
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

ogi28b last won the day on Април 22

ogi28b had the most liked content!

Обществена Репутация

64 Neutral

Относно ogi28b

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 7.07.1982

Profile Information

  • Кара
    Аccord VII, 2.2 i-CTDI, 23.12.2005 - седан
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

140 профилни разглеждания
  1. При мен подобен ефект се получи на кола с доста надрано предно стъкло (от песъчинки и други подобни), в комбинация с евтини чистаки - "autopractic" - 3.70 лв/комплект от 2 броя. Сега на тази кола стъклото е в много по-добро състояние и вече ползвам малко по-качествени чистачки. Не мога да кажа, че нещо не е наред с препарата. Онзи ден ходих в Метро и се загледах във Валео-то "банан", бяха "на промоция", на около 10 лв. / бр. Ако някой търси такива, да знае къде има, че не навсякъде има от тях, има само обикновеното Валео.
  2. Какво имаш предвид за интериорните? Всички интериорни светлини се подменят с LED такива с директна замяна и работят както трябва без да правиш нищо друго по колата. Просто вадиш лампата с жичка и слагаш LED лампата. Ако не свети - обръщаш я на 180 градуса. Даже доста от моделите ги правят с мостов изправител и няма значение как я слагаш, светва винаги. Ред.: по принцип съм спретнал една подобна тема как евтините интериорни се правят да светят без да горят и на практика да надживеят колата, но ме не ми остава време да я кача.
  3. Виж заглавието на клипа, който си цитирал Снимал съм го при скорост 120 кадъра в секунда, което е 4 пъти забавяне, гледано на нормална скорост. (В началото на клипа виж и човекът в дъното между двете коли как се движи) Само така се вижда добре разликата в рязкостта на светването и гасненето между обикновена и LED лампа. Иначе самият модул има две фиксирани скорости на мигане - бавна - 85 импулса и бърза - около 180 - 200 импулса в минута. Броят на импулсите се определя от един кондензатор и едно съпротивление, които се намират в лявата част на схемата в мнение #4 в темата. Не зависи от мощността на лампите, нито от броя им.
  4. Там влизат картерните газове от капака на клапаните, по този вертикалния маркуч. Ако почистиш и подмениш скобата, и я стегнеш, най-вероятно ще спре да омаслява, стига да не се е прокъсал самият маркуч. Често срещано явление е точно този маркуч да се къса или скобата му да пропуска. Турбото ти е като граница между високото и атмосферното налягане. Всяко постъпване на въздух преди турбото, но след дебитомера, ще води до това да има повече въздух, отколкото е отчел дебитомерът, а компютърът да подава толкова гориво, колкото е необходимо за измерения въздух. От това следва, че не би трябвало да пуши, ако случайно отнякъде след дебитомера и преди турбото засмуква въздух. След турбото налягането е над атмосферното (ако не си с много ниски обороти), и всеки пробив би означавал загуба на въздух, който вече веднъж е бил измерен от дебитомера, а после не влиза в двигателя. От това следва, че е възможно колата да припушва, защото влиза гориво за измерения въздух, а реално постъпилия в цилиндрите е по-малко заради евентуалния пробив. Само че при по-голямо натоварване, ако някъде има малък процеп, ще се чува свистене, а ако е голям пробивът - колата ще е доста по-спъната, защото няма да може да поддържа налягането на въздуха. Има ли някаква намеса по горивните карти, за която знаеш?
  5. Здравей, колега, можеш ли да покажеш със снимка точно къде е омасляването? Може би за едно място говориш и ти и аз, но то е преди турбото. След турбото въздуховодът е цял и влиза в интеркулера през метална тръба. Има един маркуч от капака, който отвежда част от картерните газове, но той влиза точно преди турбото. Там налягането е атмосферно (може и малко под него да е, но не е над със сигурност. Трудно ще засмуче някакво забележимо количество въздух ако там е отворено, но дори и да засмуче - дебитомерът ще отчита по-малко и компютърът ще подава по-малко гориво, а не повече. От там ако изобщо може да засмуче въздух, това с пушенето ще е най-малкият проблем. По-голям е възможното влизане на песъчинки и едър прахоляк. Да не би колата да е с чип/ремап, или нещо подобно? Щом при 110 го виждаш в огледалото, значи изобщо не е леко това припушване. Има си проблем. За сравнение - цялата магистрала от Сф до Бс я минавам със 140 настроено на круз-контрола, разходът по борд е 5.5. Седан е моята. Трябва с диагностичен софтуер да се сравнят стойностите на желаното и реалното количество на въздуха, както и стойностите на мап-сензора. Трябва да се види и изходния сигнал от дебитомера какво показва. Ред.: При голямо натоварване чуваш ли отнякъде необичайно свистене, съскане? Провери всички скоби, поне които виждаш, по въздуховода след турбото към интеркулера и след интеркулера към колектора дали са на място и дали държат стегнато въздуховодите да не мърдат. Огледай самите въздуховоди за пробиви. Светни с фенер през отвора за интеркулера и го огледай да не би някое камъче да го е пробило челно. Самият интеркулер огледай дали е външно омаслен - признак за пробив.
  6. Отвори снимката и се вижда над стойността на съпротивлението - 2 W. Вероятно е мощността му. Като го гледам - размерът му си е като за 2-ватов.
  7. @ВесКо Osram LEDriving 7705 YE, виж в края на 4 и началото на 5 пост съм ги тествал и има снимка на тях. Иначе освен подмяната на резистора в модула за мигачи - нищо допълнително. Това и търсех - да не слагам от товарните резистори, които масово се монтират с такива лампи. Единственият минус на работата е в това, че модулът повече не може да работи с лампи с жичка, защото ще изгори.
  8. Имам и един клип отблизо на мигача във фара и в огледалото, , на който хубаво се вижда, че вече няма разлика в светването и гасненето, така както се вижда в първия клип в темата.
  9. Ето цялата процедура с релето на колегата @kaloian311, който ми предостави своето реле за тестове. Благодаря, колега! https://youtu.be/PnhaR0hIwPA
  10. За хората по света, които случайно са попаднали тук, търсейки решение, с извинение към екипа на форума за мнението на друг език: For those guys, looking for a solution of "How to prevent hyperflashing on Honda Accord 2003-2008 Europe", this is the very short and simple explanation of the entire procedure that is explained above in bulgarian language: 1. Take out the flasher module (see pics above in the thread) 2. Open it 3. Replace this thing circled in yellow with the following resistor: 1 Ohm / 1 Watt 4. Close and mount on the car 5. Replace all incandescent bulbs with the new LED ones. 6. Play Now you have the module working with LED-lamps without those f*ckin' load resistors. CAUTION: If you use even a single non-LED but incandescent lamp from now on, this may result in the module burns out! Be careful! You do this at your own risk! See the videos above, all done on my own car: Accord 7 2006 European version. Thank you for visiting.
  11. Както казват тиквите - "Благодаря ви за този въпрос...", изобщо изключих за резисторите. Такива могат да бъдат купени вероятно от всеки магазин за електроника и електронни компоненти: Радимекс, Комет електроникс, Викиват, Т-петров... Използваните в темата са купени от Комет електроникс, а предишния ден имах път и през Радимекс - там също имаше налични от този порядък - около и под 1 ом. Марка - никога не съм гледал марката на такива неща. Всички резистори от снимката по-горе в темата, струват общо 74 стотинки. Над 1.5 Ом наистина е безсмислено да се ползва - няма лампи с толкова ниска консумация, че да се получи ефекта на ускореното мигане. @crown_bg - дори и в най-тежки условия - продължителна работа на аварийните светлини, резистор 1 ом / 1 ват ще разсейва не повече от около 100-200 миливата, и то не постоянно, а с честотата на импулсите, което е толкова малко, че резисторът едва едва ще се затопли леко, даже не съм сигурен, че ще се усеща. Така че и дума не може да става за висока температура. Няма значение какъв ще вземеш. Ето една таблица, която показва какви резистори могат да се използват в зависимост от консумацията на 1 лампа: Например: - ако се използва лампа с консумация 50 милиампера, може да се използва резистор 0.47 Ома, но задължително трябва да са 2 последователно - ако се използва лампа с консумация 50 милиампера, НЕ може да се използва 0.33 Ома, заради опасност от ускорено мигане. Не е задължително да се случи, но е възможно. - ако се използва лампа с консумация 60 милиампера, може да се използва резистор 0.68 1 брой, а може и с 2 бр последователно, пак ще работи - всяка комбинация в полетата със зелено може да се използва и ще работи с 1 резистор - комбинациите в бяло са оптимални. Ако лампата ви е с консумация, която не се вижда в таблицата - винаги може да използвате съседното квадратче НАДОЛУ или да изберете резистор от следващото квадратче НАДЯСНО - не трябва да се използват лампи с прекалено голяма консумация в комбинация с резистори с голямо съпротивление (червените квадратчета), защото при включване на аварийните светлини е възможно прекалено голямо отделяне на топлина, което да повреди модула. Таблицата не претендира да е абсолютно точна, но е доста добър ориентир и мисля, че в 99 % е правилна. Аз използвам комбинация от 0.47 + 0.68 на 46 милиампера консумация и всичко работи.
  12. Фотограф бях макло ас. Това са едни бели китайски, които бях показал по-назад. Колата е с две светлини за движение назад, с лява от кола с десен волан. Снимката е в 20:15, точно 20 мин след залез.
  13. Качеството на първия клип е потресаващо добро, но с телефон в тъмницата - толкова
  14. Всичките тия глупости нагоре, но разказани в един ред: Извадете модула за мигачите, отворете го и това дебелото парче тел, дето е оградено в ЖЪЛТО, го разкарайте и на негово място сложете резистор 1 Ом / 1 Ват. Може да бъде и 1.2, 1.5, 1.8, 2 Ома. Повече няма смисъл. Но да е 1 ват, и вече си имате модул, който може да работи САМО с ЛЕД мигачи. Ако го върнете на колата и пуснете дори и 1 лампа с жичка - може да изгори!
  15. Когато е готово, затваряме обратно капачето, монтаж на колата и това е. На самата кола ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва първо да подменим лампите, преди да задействаме релето, защото вече отбелязахме, че работата с една стара лампа много ще го натовари, а с две може направо да го изгори. Гарантирам ви, че ако спазите съвсем точно всички инструкции в тази тема, няма да имате никакви проблеми и ще имате модул, работещ с ЛЕД лампи, без да се налага добавяне на досадните товарни китайски резистори. Ако обаче не спазите нещо и това доведе до проблеми – отговорността е изцяло ваша и трябва да потърсите грешката си. Всичко, което съм написал тук, съм направил точно стъпка по стъпка на собствената ми кола и гарантирам, че работи.
×