Jump to content

ogi28b

Фен
  • Content Count

    616
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

ogi28b last won the day on October 17

ogi28b had the most liked content!

Community Reputation

262 Excellent

About ogi28b

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 07/07/1982

Profile Information

  • Кара
    Аccord VII, 2.2 i-CTDI, 23.12.2005 - седан
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

883 profile views
  1. Да допълня колегата - компресорът не е включен, не работи преди двигателят да е запален, без значение от показанието на екрана. Алтернаторът също не работи.
  2. Е, какви... народен хумор, нали знаеш - някой, някога, някъде видял една кола с управление по минус и отсякъл - "японските са по минус!" - и то като тръгне слух, ходи обяснявай после кое как е. Или примерно "Бай Иван така каза, той прави коли от 35 години в гаража на къщата му на село, значи разбира." То не че няма, ама си е въпрос на инженерно решение.
  3. Ако трябва да правя този избор аз - не бих сложил 205 на повече от 7". Сега карам с 225 и са на 7.5", джантите ми са оригинални за модела. Виж и тази таблица допълнително за справка. Решението си остава за теб:
  4. Направил си измервания и си видял, че прекъсва "плюсът", а не минусът. Върни този и си вземи нормален, с управление по + и си готов.
  5. Няма да има дневни, защото освен бушона, липсва също управляващият модул, който стои над педалите, окабеляването до него, съответните фарове, които да са проектирани за дневни светлини, със съответната лампа в тях. @Ivan_Ch, захранване за видео-регистратора може да вземеш също от плафоните (постоянен +12) и от захранването на огледалото (+12 след контакт), но зависи какъв модел е най-вече, както и къде е подходящо да се постави.
  6. Най-общо казано - там са бушони за екстрите и функциите, които колата няма. Това табло е еднотипно за всички Акорди с всички двигатели и скоростни кутии. Например номер 3 е за дневни светлини (С. Америка), картинката означава това: https://www.iso.org/obp/ui#iso:grs:7000:2611 Ето друга снимка на тази капачка, тук № 3 е написан с текст: Понякога е възможно да има празни места просто за резерв.
  7. Бизнес по български му викат - вместо да се опиташ да задоволиш клиента и той пак да дойде, да ти доведе още трима - цакаш го и гледаш да му вземеш още 13 лева отгоре, пък дали ще се върне - с него, без него - все тая!
  8. Това, че няма индикация има и своята добра страна - с изключение на мигачите, можеш да подмениш всички останали лампи с LED-такива, а ако са по-качествени - забравяш за случая. То и на мигачите става де, ама или с ония измислените товарни резистори, или евентуално по начина, по който съм го излекувал на Акорд 7 Ако има нещо, което ми харесва в тоя модел - то е точно това - че няма индикация за изгорели лампички и замяната с LED-лампи е добра алтернатива, особено ако се търси дълготрайност на труднодостъпните места. като изключим стоп-светлините, всички останали могат да се проверят за по-малко от минута с една обиколка на колата. Обаче сигурно 50 % от колите по улиците имат най-малко по една неработеща светлина - дали габарит, дали фар, дали мигач, а светлините на номера изобщо не ги включвам, там положението е сигурно 9 от всеки 10 коли имат поне една неработеща светлина на номера. Тия пък, дето не им светят една или две къси и карат направо на дълги - въобще да не коментираме, пълни дебили. Толкова ли е трудно да си поддържат колите в изправност поне за най-елементарните неща? Извинете за отклонението, моля!
  9. Ее, разбира се, няма да си ги складираш, я! Аз все пак ще заложа на поне 5 години, ама с условие за редовна проверка и дозареждане, пък да видим. Среща след 5 г. в тая тема. (Защото наистина - като оригинален, предполагаме, че е между една и две идеи по-качествен, а както и колегата нагоре отбеляза - при бензинов е по-слабо натоварването, което е предпоставка за по-дълъг живот. Интересно ми е да го сравня с моя от марката, която казах. Той без особени трудности се справи с 5 години експлоатация.) Гаранция дадоха ли поне 2 години?
  10. А като гасиш колата, климатичната система спира ли ти? Имам предвид при всяко палене налага ли се да я включваш ръчно без преди това да си я спирал ръчно? При мен (на фейслифт-модел) каквито са последните настройки преди гасене на колата, такива си остават и при следващото палене. Така няма проблеми с тази характерна особеност. За теб е недомислена, защото си свикнал по друг начин на друга кола. За други може да е удобство, защото няма да им се налага всеки път да включват ръчно компресора. Все пак е автоматичен, а не ръчен климатик. (Иначе и аз го намирам за по-неудобно така, спрямо другия начин)
  11. Извън темата - зарядното на ЛИДЛ си е доста добро, от гледна точка на принцип на работа и логики, особено новия модел с дисплей. Напълно автоматично е, има си защити против объркване на поляритета, работи по схема CC-CV, което е най-правилното (а не като "старите", които са или по CC или по CV и трябва постоянно да го следиш с допълнителни уреди), не допуска кипене, имаш избор на режими на зареждане с по-голям и с по-малък ток. Втората опция е за малки акумулатори (за мотоциклети и подобни), но ако се приложи на голям - води до бавно и сравнително по-добро зареждане. Вече проблемът е дали са използвани хубави компоненти за сглобката и дали охлаждането му е реализирано добре. То в пластмасова кутия не знам доколко може да е добре, ама... Същите зарядни, само че с надписи Бош сигурно са над 100 лв. Това на ЛИДЛ за 30 лева и 3 години гаранция е чудесен избор за домашна употреба. По темата - колега, какви очаквания имаш от този акумулатор за издържливост при твоя начин на употреба? Аз от известно време карам с акумулаторите на Берга, серия POWER BLOCK, които един от търговците предлага с почти 3.5 години гаранция, което за моя начин на ползване е напълно допустимо. Всъщност това ми беше водещо при избора, пък те се оказаха добър избор. Даже предпоследния ми издържа 5 години, но го смених с нов, защото по това време на годината започна да слиза под 10 волта на палене (на 2-киловатов стартер). Ако го бях помъчил, може би щеше да устиска още една година. Преди него имах един Ексайд, който на 3-тата година слизаше под 8 волта при палене.
  12. Провери също и съединителя по този начин. Ако проблемът е в спирачките, най-вероятно ще ти светят и стоп-светлините в този момент.
  13. E щом се вижда, едно е сигурно - този диск е много крив. Те хората с микрометри мерят и повече от 1 / 10 от милиметъра го считат за криво, а ти дори го виждаш с просто око. Провери все пак какво казва производителят, но из темите за криви дискове като че ли пишеше нещо за максимум 0.08 - 0.12 мм отклонение. Ако нещо съм объркал числата и не е така - моля да ме извиниш!
  14. Не знам размерите на накладките, но има разлика 10 мм в радиуса на извивките и не съм сигурен дали са взаимозаменяеми. Най-лесно - ако оригиналните номера са еднакви - значи са едни и същи. Ето с такива съм аз: --- Ред: не се получава с линка. --- Проверих онлайн-каталога на АТЕ - един и същи е артикулният номер на накладките за 2.2 и 2.0 (2006-2008) - значи стават. Номер: 13.0460-5714.2 А за да минеш от 280 на 300 - 99% съм сигурен, че трябва да смениш и спирачните апарати. Дали трябва само фланеца да се смени или само апарата, или комплект двете - не знам. Няма начин накладката да стои по един и същи начин в апарата на 280 и на 300 мм диск. Щом накладките с същите, значи трябва да са изнесени още 10 мм навън радиално. Но предполагам,че това вече го знаеш, щом ще минаваш на по-големи.
  15. 298.5 не е по-малък размер, а просто е измерен съвсем точно и е написан така, с точност. Този милиметър повече или по-малко на практика не е от значение. По-малкия размер дискове е 280 мм, само че тях ги слагат на бензиновия 2.0. Нашите са 300. Дали е 299, 300 или 301 - все тая. Такава разлика от 0.75 мм по радиуса е пренебрежима, сигурно ръбът от износването е по-дебел дори. Като видиш как ляга накладката върху диска - ще разбереш, че няма значение колко е размерът с абсолютна точност. Вземай смело всичко, което пише, че е между 298 и 302
×
×
  • Create New...