Jump to content

Emicha

Фен
  • Content Count

    2847
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Emicha last won the day on July 6

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1298 Master

6 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

9995 profile views
  1. Кабела беше прекъснат, вътре в изолацията си и ту контактуваше, ту не. От какво нямам идея. Предполагам обаче, че понеже беше доста опънат и правейки чупка с опиране в една греда и от вибрацията/тресенето, са се прекъснали вътре жичките. Точно там, самото кабелче излизаше от гофрето и беше омотано с изолирбанд, та само беше леко изтъняло, но небеше прежулено. Така го хванах.
  2. Да , при мен беше кабел и пищеше когато си искаше. С новия датчик работи коректно два три дни и пак започна с мизериите, но се наложи да сваля бронята, за да демонтирам фаровете и открих къде въпросния кабел е правил проблема.
  3. Къде го чисти филтъра ? Кое светна отново и коя грешка показваше? Въпреки всичко , ето ти схема на Егера, ( макар че не виждам логика - освен грешката да е за Егера) но мисля че докато не кажеш каква грешка ти е изписала, никой не може да ти даде предположение къде и какво да търсиш. При Акордите имаше някаква драма със сцепени тръби на Егера, но при ЦРВ не съм чул досега
  4. Ми, излиза си точно с помпа на Бош. Има и няколко случая (тук във форума), на колеги със счупени такива помпи, от там и проблема със стружките.
  5. Мнението на колегата от горния пост, е некоректно и подвеждащо. Може би има интерес за да твърди това (не го твърдя на 100%), но качественото почистване, върши работа. Ако има значение, аз съм доволен от такова почистване и до ден днешен нямам проблеми. За справка - назад в темата може да се види, кога, преди колко години и къде съм го направил.
  6. Грешка - разбрал съм въпроса грешно, така че се абстрахирай.
  7. За нищо - тъърси я, в левия подкалник!?!
  8. Отиди да ти сложат допълнителна аларма, като избери такава която могат да ти я интегрират към ключа. Така освен светлинна индикация, ще имаш и звукова - и хем няма да носиш дистанционно за допълнителната аларма.
  9. И само с едно натискане от ключа, (за да се заключи колата и задейства алармата), от вътре не може да се отвори колата. Дърпаш ръчки и бутони - нестава.
  10. Мани другото, ама такива са ми почти всички сметки за годините назад , (реално от както въведоха топлинните счетоводители - при мен са Техем, най-псуваните).Преди няколко години, имаше една много сурова зима и тогава ми беше най-голямата сметка -около 800лв. Блока е с 3 входа, 54 апартамента, 1 абонатна, а сметките са такива защото не се краде! Нормално температурата в апартамента е 24/26 гр. като кранове се пускат на 3, защото на 4 или 5 става непоносимо топло. Блока е тухлен от 1964г., апартамента е без изолация, но с хубава дограма и стъклопакет. Мога да снимам всички изравнителен сметки за годините - ако не вярваш. JHM - Относно квадратурата на къщата : мазе-60 кв.м., първи етаж- 60 кв.м., втори етаж-78 кв.м., таван-78 кв.м. А на тази квадратура няма да ти казвам, колко и какви радиатора съм сложил, че ще се уплашиш.
  11. За София - от 5 години пелетите ми ги карат на място, взимам ги от един и същ човек и съм доволен. Тази година ги взех по-рано, през юли и цената им беше добра - 380 лв. на тон (цената включва и транспорт/доставка). Миналата година закъснях и ги взех на 410 лв. на тон. Миналата зима, разхода беше 5 палета или 5250кг. , тази пак съм взел същото количество. Отоплявам два етажа около 135кв.м. но с високи тавани , а от там и голяма кубатура -около 420 куб.м. , частично таван (един радиатор-колкото да отвръща въздуха) и мазе което се топли от самото котле. Иначе от централния ТЕЦ (Топлофикация) съм най-доволен : за изминалия отоплителен период 2019/2020г. на апартамент 69 кв.м. , за 6 месеца парно + 12 месеца подгряване на водата (топлата вода) ,платих около 680 лв. но нещо имаха да ми връщат към 20 и няколко лева..
  12. Казано по друг начин - имаш различно налягане в гумите и най-вероятно някоя е по-мека. Напомпай ги по предписание и от бутоните на волана, влез в менюто и изчисти индикацията.
  13. При смяна на маслото, се налива - 2,5 литра ! За по-удобно, махаш кутията на въздушния филтър и акумулатора със стойката му . Така ще можеш лесно да видиш и отвиеш пробката от която се налива маслото и за да можеш да сложиш фуния там, за да наливаш спокойно. Има и друг начин за наливане (ако не ти се свалят горните неща), за целта, на фунията надяваш маркуч и този маркуч го вкараш в отвора за наливане. Не търси пробка за нивото, а само източи старото от долната пробка, завиваш я и от горната наливаш - пак ти казвам 2,5 литра и приключваш.
×
×
  • Create New...