Jump to content

Emicha

Делегат
  • Мнения

    2057
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Emicha last won the day on Април 21

Emicha had the most liked content!

Обществена Репутация

857 Excellent

1 Последовател

Относно Emicha

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

7797 профилни разглеждания
  1. Браво, дано тоя държи повече от миналия. Притискателния диск е без въпросното досаморегулиране,но като те устройва така и не ти пречи, няма значение. Обаче с демферния маховик какво ще правиш, че това което казваш, въобще не ми харесва и може да има лоши последствия?!
  2. КривИ дискове

    Нещо ме бъркаш,(може би със Zlatozator) , защото никога не съм споменавал каквото и да е, за ЕВС.
  3. Еми те, бензиновите са спряли, точно както казваш - все едно си на ръчна . Сега сериозно - от разстояние е трудно да се каже от какво задържа и скърца. Ако дълго е стояла може да са клеясали и спирачните апарати, нещо по ръчната да задържа, лагери,диференциал и така нататък....
  4. КривИ дискове

    А ти, пишейки това, дано не го направиш още по-кратък....
  5. Как да свържа телефона

    Ааа.. спокойно, много са почнали със Сивик или Акорд, пък после се поправят с CR-V .
  6. Гайка колянов вал ЦР-В 2

    С "ключове" няма да стане. Трябва си сериозен "камък" от здраво гедоре, 1,0/1,5 метра тръба за рамо и здраво напъване.
  7. Трудно Палене на CR-V 2,2 dizel

    Стояне, всеки може да си мисли каквото иска и да си тълкува нещата, както прецени. Но след като имаш шофьорска книжка,значи имаш завършен 8-ми клас и би трябвало да си научил, поне основните неща на правописа. И никой не иска от теб,да имаш завършена Българска филология, но подобно писане е неуважение към четящите. Уточнявам само, а не се заяждам. И вече по темата ти: Преди беше пуснал подобна тема, в раздела на 3-та генерация, където споменаваше и за проблема с ключа. Разбирам че си ходил на ключар (но не си направил нищо). Същото се е получило и с жичкаджията (относно клемореда), както те беше посъветвал колегата docev , а щеше да е добре,ако беше отхвърлил и тази възможна причина. Разбрах, че след смяна на горивния филтър, е имало подобрение (според теб), а според майстора на помпи и дюзи, от там не можело да е проблема - той провери ли ги, или само предполага? Майстора ти, също отхвърля и евентуален проблем с датчика на коляновия вал - но щом топла е палела по-трудно, може и той да прави мизерия. Елементарна проверка се прави, когато колата е загряла и преди да запалиш, поливаш датчика със студена вода, за да го охладиш. Запали ли нормално,вече ти е ясно. Съмняваш се за въздух в системата - възможно е, (провери за хлабави връзки) но също така може да ти изпуска и клапана в гуменото мехче за ръчното подкачване на гориво. Преди палене, провери дали е меко или твърдо, като когато е изправно, трудно ще го сплескаш до половината. Ако е меко , напомпай няколко пъти докато се втвърди и виж как ще запали. Провери тези две три неща и пиши.
  8. TPMS сензор

    Митко, тази бележка която си показал, според мен е един вид складова справка от "хотела" за съхранение. Тя показва, (информира) от каква и коя кола са гумите и съответно точно от къде коя страна са свалени, за да не се получава после объркване, относно собственика. В случая колата е Акорд, като там джантите/вентилите може и да имат датчици, съответно да има система за пряко измерване на налягането, но тук говорим за CR-V 3-та генерация от 2011г. - фейса, където според мен няма такива датчици, и е система за косвено измерване на налягането, използвайки именно ABS отчитайки разликата във въртенето на колелата. Ето даже намерих и една статия, която може да е полезна: http://caralyze.bg/articles/sistema-za-kontrol-na-naliaganeto-v-gumite-tpms-tires-pressure-monitoring-system
  9. TPMS сензор

    Аз продължавам да твърдя , че при нас, информацията за гумите не се взима от вентилите,а и нямаме никакви датчици , а по друг начин - или по-точно, като се използва ABS системата и нейните датчици. Тази седмица,ще слагам летните гуми и пак ще огледам вентилите, да не би пък да имат сензори вътре в тях, но силно се съмнявам П.П. Когато слагах зимните гуми , ги погледнах бегло, но си изглеждаха като съвсем обикновени гумени, а нямаше и никакви залепени датчици по джантите.
  10. Трудно Палене на CR-V 2,2 dizel

    Колега, ти си шампион, готов за книгата с рекордите на Гинес! Написал си ферман от две изречения, използвайки 106-думи, 63-срички и отделни букви, 2-цифри, но за сметка на това, си използвал само 5-главни букви, 2-точки и 1-запетайка!?! По-лесно ми беше да изброя горните цифри, отколкото да разбера какво питаш.
  11. honda crv 155 автомат

    Ако това е наистина средната ти скорост, (което много - ама много ме съмнява), нямаш основание, да си недоволен от разхода .
  12. Даже с малко чалъм, шпилките могат да се сменят, без да се сваля главината.
  13. TPMS сензор

    Най-вероятно,имаш разлика в налягането на гумите и затова ти е светнала индикацията. Изчиства се от бутоните на волана, като влезеш в менюто, но на дръпна ръчна спирачка. Ако не можеш да го изчистиш, ще то опиша подробно как става.
  14. Прочел съм го, там където го пише, та дори и в твоето "много ценно и помагащо" мнение.
  15. Празен, не празен , принудителен , не принудителен, по инерция, на място, или какъвто и да го наричате ход, запален ли е двигателя има горивен процес! Според Вас, отричащите горивния процес, ако колата работи на място, не се извършва горивен процес, защото си имате перпетум мобиле и колата ви работи само от миризмата, или отработените газове от изразходваното гориво се връщат в резервоара, кондензират и се превръщат отново в гориво . Хайде продължавайте да се надлъгвате.
×