Jump to content

Emicha

Фен
  • Content Count

    3214
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

Emicha last won the day on August 9 2022

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1704 Master

8 Followers

About Emicha

  • Rank
    Epic

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

12894 profile views
  1. Ах как мразя мухите.... Що ти трябват - "болежки на здрава глава". Ама ако те влече, дерзай.
  2. Карам с това и на двете Хонди и съм доволен: https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/motul-8100-eco-clean-0w30-5l Тотала който сипваш, не отговаря на спецификацията която препоръчват за този двигател. Естествено може да ти е заминал и датчика за нивото, но аз първо бих сменил маслото с - 0W30 и C2 , а не С1 Като марка каквото ти хареса - има и добър Мобил, Кастрол , Мотул и така нататък.
  3. Направил си половинчата работа. Освен помпата, се сменяват и дюзите, а рейла, горивопровода и резервоара се почистват, като е хубаво резервоара да се свали и промие. В него има и подкачваща помпа, която също е хубаво да почистите. За сервиз, не се наемам да препоръчам, макар че ще попитам там където ходя аз.
  4. Ако калта е мека и лепкава, дали си с хубави гуми или такива за мъгла е все тая - грайфера се пълни и си в еднакво положение. Абе Краси , ти на бензиновото имаш ли бутон за VSA/TCS , че не си спомням, но май нямаха, или само при фейса бяха сложили?
  5. Какво ви интересува и за каква книжка става въпрос? Защото в качената тук и в нета информация (мануалл), основните неща за бензиновото и дизеловото СРВ-2 са индентични. Естествено без двигател, скорости и окабеляване - което едва ли ще си го ремонтирате в домашни гаражи и условия. Даже ако разгледате линковете качени и във форума, ще видите, че и там има инфо за двигателя, скоростите и други неща свързани с дизеловата версия.
  6. Аааа..... Краси - не! При изключено VSA/TCS, могат да боксуват всичките 4 колела едновременно.
  7. При подложки 16мм. отзад, едва ли ще видиш поне една резба на шпилките в купето. Да не говорим, че въобще няма да можеш да навиеш гайките с цялата им резба.
  8. Айде да не се мъчите,,.... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0tXcwazdSv7W65H7AXz6RE1uGzBv8GAZ5dCydtFrv3mkBqL72sHdHpCrpUMT8ydFkl&id=100064364811907
  9. Хайде предположете....
  10. Здрасти, нов съм тук и виждам, че преди известно време си писал, че си взел ключ за смяна на горивният филтър за Акорд 8 2.2 idtec мотора. Може ли да ми кажеш от къде е купен, искам и аз да си взема. Благодаря предварително и весели празници!!!

  11. Кое ще ти се "здипли", като сам казваш че на 40 х. феродовия е като нов...? Обикновено проблема е от притискателния ( различната дебелина на "огледалото"). И като говориш (неразбрано) за луфтове, що не си регулираш тези на педала на съединителя и после пиши.
×
×
  • Create New...