Jump to content

Emicha

Делегат
  • Мнения

    2137
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Emicha last won the day on Август 14

Emicha had the most liked content!

Обществена Репутация

917 Excellent

1 Последовател

Относно Emicha

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

7991 профилни разглеждания
  1. Здрайте,ако може някои да ми помогне.Имам някъкво тропане в двигатела.Свалих разпределителните валове понеже единия вал двете кубилици бяха износени ,смених ги и двата с хубави регулирах клапаните но продължава да трака нещо.

  2. Абе, не е Thule, не е и HONDA, но минава за такъв.
  3. Emicha

    Търся Bluetooth Modul

    Дали ще ви отговори, че е питал преди - има няма 2 години.
  4. Emicha

    не пали

    Няма да се плашиш. Първо трябва да се закачи на диагностика, за да се видят грешките и тогава евентуално може да се коментира. Това PGM-FI може да е от много неща , филтър, помпа, клапан, подгряване, запушване и още доста неща. Иначе те вкарва в авариен режим, затова и не можеш да вдигнеш повече от 2200 оборота -един вид предпазва двигателя от по-сериозен проблем. Ето ти една подобна тема, нищо че е за 2 генерация- двигателя е същия , прочети я и намери кой да ти прочете грешките . Ако в Свищов няма кой да ти помогне, във Варна или Русе има запознати хора, които ще ти помогнат.
  5. Emicha

    Треперене на волана

    Ники, не се ядосвай. Това, че караме "НоВи" коли, е една от последиците, за нашето "щастие". Едни уцелват, малко по-изтормозени, други доста по-изтормозени, трети пълен скраБ, ама съдба..... Сега, за да си сигурен, че проблема не е в гумите, (щото колко и да са нови, при нас идва енто качество и аз си мисля, че точно от тях ти е проблема ), отиди на гумаджия, демонтирай ги и провери на баланса само джантите. Това ще изключи вероятността за криви джанти. Монтираш гумите, качваш ги на баланс и гледаш какво е положението. Ако има нужда от доста тежести, преди да ги залепите, спадате гумите и ги завъртате на 45 градуса спрямо джантата. Проверете пак и ако положението е по-лошо, пак ги завъртате с още 45 градуса и така докато намерите най-малкото отклонение, след което вече балансирате. Важно обаче е, да изчистите джантата от вътрешната страна (там където ляга на барабана/диска), както и самия барабан/диск. Пробвай това, пък ако не се оправи, може да имаш и нещо разбито отпред и трябва да огледаш. Лично аз смятам, че проблема е от самите гуми, но може да е и от много други неща.
  6. Другия мой (последен коментар) е : - щом те влече, сваляй и ремонтирай скоростна кутия - нали така си мислиш.
  7. Не се стряскай, а си оправи ръчната.
  8. Emicha

    Странно тропане

    Краси дали е еднократен удар, дали многократен и така нататък, дали въобще е от дифа проблема, или пък от скорости, съединител, или от кардан, без да се чуе и усети, едва ли някой от разстояние може да каже точната диагноза. А когато се купува "нова" кола, задължително се обслужва и ако не друго, то поне всички масла и филтри се сменяват. Така че, нека колегата поне това елементарно нещо направи, пък ако няма ефект, после ще гадаеме .
  9. Emicha

    Дюзи 2.2 i-ctdi

    Значи,след обещаната справка, допустимо отклонение (но най -много) може да се приеме, до към -/+ 2,00 Нагоре вече трябва да се мисли за....
  10. Emicha

    Дюзи 2.2 i-ctdi

    Най-добрия показател е -/+0,00 Колкото е по-близо до тази стойност толкова е по-добре. До колкото си спомням, може да варират до към -/+1,50 и се приема за нормално, но над -/+3,00 не са добре нещата. За всеки случай, днес ще питам за по-сигурно и ако съм объркал стойностите ще ти пиша.
  11. Emicha

    Дюзи 2.2 i-ctdi

    За кои стойности питаш? За тези когато ги сложиш на стенд, или за тези които ги гледаш, с някаква диагностика закачена на работеща кола.
  12. Emicha

    Странно тропане

    Има значение , дали ще сипеш оригинално или обикновено ! - В първия случай,сигурно ще ти изчезнат шумовете, тропането и т.н. от дифа (ако вече не е късно). - А във втория случай, почти е сигурно, че следващата ти тема ще е : откъде да купя диф. п.п. Има толкова много изписано за това тук във форума, обаче човек трябва да прочете това онова, от време на време.
  13. Би трябвало, да е някъде по таблото около волана, поне на СРВ - то е там. Може да е допълнително слаган и тогава не се знае какво и как е слагано. Даже имаше спор в една тема, че фабрично 7 ген. няма парктроник. Нека собствениците на такава кола ти помогнат.
  14. Emicha

    Смяна пръскалки фар

    Точно от под калника може да стигнеш до тях. Малко е терсене, но съм ги свалял и качвал. Не си спомням обаче, дали не свалях и друга кора, тази която покрива отдолу. Броня не съм свалял.
×