Jump to content

Emicha

Делегат
  • Content Count

    2416
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Emicha last won the day on January 22

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1058 Master

2 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

8580 profile views
  1. Всичко е възможно - може и в макферсона да ти е проблема. Познат на същото СРВ смени 2/3 комплекта измислени тампони и все ги късаше. Първо купи един комплект и ги монтира на оригиналните си макферсони - няма и за 10-на дни заминаха. Купи нови макферсони (съмняваше се че проблема е от тях), пак монтира нови тампони и на втория ден пак ги скъса. Гледаха умуваха и накрая разбраха , че оста на новите макферсони, не се върти в нито една посока, а се движи само нагоре надолу. Мъчиха да се опитат да ги раздвижат, но не можаха и накрая смениха макферсоните гаранционно. Пак комплект тампони, на новите макферсони , (но пак някакви измислени) и този път изкара около месец. В момента е в изходна позиция . И всичко това, защото се беше заинатил и не искаше да даде по 100-на лева за два оригинални тампона. п.п. Забравих да спомена, че Има значение дали тампона е ляв или десен.
  2. Вместо да гадаете, по добре прочетете какво са написали от Хонда.
  3. Emicha

    Данък 2019

    Всичко е "пунт и пластика"!!! Някои ще разберат, други ще скочат, трети ще се направят на по-големи светци и от Папата, абе.... Всичко е сбъркано с тези данъци, а дори и малкото останали читави закони и разпоредби, гледат да ги прецакат. Малоумието, безхаберието и простотията са безпощадни - особено последните две/три петилетки!
  4. ВесКо , прав си че по-масово проблемите с филтрите, бяха при Акордите преди фейса. Но имаше и единични на такива с фейса, като единия беше попаднал на някакво менте, а другия за който се сещам, мисля беше нещо с лоша сглобка и от там му смучеше въздух. Затова и му подхвърлих да огледа около филтъра и да вземе евентуално Бош.
  5. Emicha

    Виц на деня

    Баба ми викаше: - Стани сине военен ! Докато разберат че си идиот, ша си майор! Докато се начудят кво да та праат, ша си пенсионер.....
  6. Не излиза защото не търсиш както трябва. Примерно: https://www.febest.bg/index.php?route=product/search&search=52622S7A014&description=true или: http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd4rd5rd6rd7rd9-2001-2006/16354-52622s7a014-o26402e-honda-cr-v-tampon-zaden-amortisor.html
  7. Подкачващата помпа, играе ролята да напълни гориво във филтъра и да го достави до ГНП-то, като ако има някакъв въздух в системата го изгонва и това го прави с около 3 бара. За каква липса на мощност и еластичност говориш - свързана с най- обикновена подкачваща помпа? То ако ГНП-то не може да си "смукне" тези 3 бара - какво налягане очакваме да даде, после Едно е предимството, не подкачваш от мехчето, за обезвъздушаване при смяна на филтъра, ама аз съм "мерси" от нея. А и тези проблеми с филтъра , за които споменаваш, ги имаше само при Акорда, щото примерно при СРВ-то е с друг филтър и не съм чул за нито един такъв случай. Абе няма значение, въпрос на предпочитание.
  8. При СРВ- то с този двигател е точно пред нафтовия филтър, предполагам че и при Акорда трябва да е около филтъра. Гумено черно, с големината и формата на лимон. Ей такова:
  9. Това и ти можеш да го направиш. След като не си палил колата няколко часа, просто го стисни с два пръста и ако е кораво и не можеш да го сплескаш, значи си е наред. Ако се сплеска повече от половината, значи не ти държи налягането в системата. Преди да запалиш, го напомпай няколко пъти докато се втвърди и ако запали от раз, задържи и не изгасне, проблема ти е от него и е супер елементарен. Е имаше и някаква драма с калпави нафтови филтри, та не е лошо и него да го погледнеш, дали той не изпуска нещо. Колегите с Акорд, слагат филтър БОШ и си решават проблема (ако е от него). И към колегата KrIv , относно това: Не смятам, че е недомислица - напротив най-елементарното, евтино и практично решение (ново мехче с клапан струва 10 лв.) а не като подкачващата помпа в резервоара. При моделите на Хонда, в които подкачването е решено с такива помпи, Хонда обикновено я продава в комплект с кошницата за 1800 лв. , и върши абсолютно същата работа , като мехчето. В кошницата самата помпа е Бош, но дори да я търсиш и при тях, по партиден или сериен номер, я нямат и не се продава отделно - тарикатско нали. Иначе подобни помпи са около 300 лв. . Не ме питай от къде знам това.
  10. Симптомите са, за проблем с налягането на горивото ( клапана в мехчето не държи и горивото се отича в резервоара), или имаш проблем с клапана на рейла,като колегата от тази тема :
  11. Ти сега да не си помислиш че се заяждам - няма такова нещо. Обаче, няма такова животно, гума произведена преди 3 или 5 години, да се смята за нова - неупотребявана да, но нова не. А дали и защо някой я смята за нова, е съвсем друго нещо и отговора е доста спорен. То има и хранителни продукти, с срок на годност 2+ години, та защо пък гумите да нямат 5/10 годишен срок - няма да ги ядем все пак , ще се таралянкаме с тях, какво толкова. Казваш: Еми не знам - Просто НЕ знам, първо как е товарена и разтоварена, как е транспортирана, как е съхранявана и още куп други неща, пред които може да съществува думата "ако". А който и да попиташ за тези неща, всеки ще ти каже, че всичко е спазено супер точно, но лично аз съм виждал точно обратното и то не при кварталния гумаджия . Браво юнак - това като хвалба ли да го разбирам? И аз нищо не искам да казвам, най-малкото че си убиец, ти си носиш кръста и твое право е да караш с каквото си искаш и да правиш каквото сметнеш за добре - стига всичко да завършва с щастлив край. Пак казвам - никой не оспорва, няколко месеца разлика в дота, даже нормално е примерно гуми произведени през 2018 (за зимния сезон 2018/2019 г.) да се продават и през 2019 за нови, но произведени през 2015/2016г. да ми ги дават за нови през 2018/2019г. - няма как да се получат нещата. Та така - различни хора, различни виждания, различни мнения.
  12. Няма от какво да се прецака тампона. Естествено, може вече да е прецакан от времето, или да се скапе при избиването на останалото парче от болта,но няма страшно - има ги тези тампони.
  13. И това го има - ама всеки си знае. Купи си "нови " гуми на 5 години , по 250/300 лв. бройката и на втория месец я сцепи в някоя "случайна" дупчица от наще перфектни пътища - после ходи при застрахователя да ти я плати като Нова , нищо че си я купил скоро. Относно Дота - никой не оспорва разлика от няколко месеца ( примерно произведени 10/11 м. 2018т до 2/3м. 2019г. ) макар , че е неприятно и това, да имаш 4 нови гуми с различен дот,.Естествено се преживява и това може да се нарече по един или друг начин- "вталяване". А относно "вталяването" на Българина - крайно време е да започне да се "вталява" не само за дота на гумите, ами за всичко. И дано разбереш какво имам в предвид.
  14. Не е фейса. За обезшумяването и оборотите, колегите с бензиновите такива да ти кажат, че аз съм с дизелова. п.п С дизеляка и при 170 освен шума от гумите, друг не чувам . Ама то е от "читавия" асфалт,на "перфектните ни магистрали".
  15. Човека правилно ти е казал да я закачиш първо на диагностика, че може да има и проблем в някой датчик - примерно. Като я закачиш на диагностика, ще си покаже, а ако проблема е в запушване на филтъра, трябва да му направиш принудителна регенерация. Според зависи къде ти я правят, е от 30 до 70 лв.. Ако не е тотално запушен, ще те пусне да я направиш и временно ще ти минат грижите. Но по принцип, практиката показва че принудителната регенерацията, е временно решение и ако скоро пак ти се получи същия проблем, трябва да го сваляш за почистване. Нямаш ли някой приятел монтьор, да ти закачи колата на диагностика и да ти пусне една регенерация?
×