-
Content Count
3411 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
48
Emicha last won the day on August 29 2024
Emicha had the most liked content!
Community Reputation
1891 MasterAbout Emicha
-
Rank
Epic
Profile Information
-
Кара
CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Recent Profile Visitors
21987 profile views
-
Трета генерация има 2 вида двигателя. Единия е 140 кс., а другия 150 кс. Твойта с кой двигател е (подпълни си профила), за да получиш правилните отговори.
-
Първо - сменявал ли си вериги, обтегачи банани и т. н.? Второ - кои две ролки смени? Трето - "виещ шум от износена ролка", е субективно усещане, защото ако ролката си е заминала, тя ще чегърта и присвирва (според моето усещане), дори и под 1000 оборота. Четвърто - като свалихте пистовия ремък, запалихте ли колата, за да направите тест, дали го има това "виене"? И последно - защо не качиш запис на "виенето", за да бъдеш насочен по-правилно към евентуалния проблем, защото всичко останало ще е гадаене.
-
Защо , моите катализатори не са заминали (съответно на 300 и 210 х.км. ) при положение ,че зареждам само на родни бензиностанции...... А, относно прегледите и новите автомобили, дето не могат да минат преглед - е съвсем друга тема и доста, ама доста дълга.....
-
Ако си спомняш,какъв ремонт прави на компресора и колко ти стъпи ремонта?
-
Cr-v 4 k24z разтегната ангренажна верига
Emicha replied to doi4 cb 1000's topic in CR-V 4та ген. (2012 - 2016)
В Канада, само бензинки ли карат, или само такива вкарват ....? п.п. Въпроса е, че някой не си е направил труда да си подпълни коректно профилчето, както и, че не би трябвало да се пише нищо, докато това не се изясни. -
-
Едната снимка е на джантите и гумите на колата. Другата снимка е на "патерицата" пак от колата. И двете са с оригиналния си размер (на 3-та ген.), което означава ,че ако и твоите гуми на колата ти са този размер, патерицата трябва да ти стане.
-
Оригинални спирачни дискове и накладки или афтърмаркет?
Emicha replied to Legend91's topic in Общи дискусии
Кажи честно..!?! Кои са тези "рицари"...? В Бултрако да я закараш, ще ти вземат мах 200 лв. -
Оригинални спирачни дискове и накладки или афтърмаркет?
Emicha replied to Legend91's topic in Общи дискусии
Е черпя си го понякога😉 - клиент ми е 😄. Майтапа на страна, никога не съм го питал предварително и не съм се пазарил за цена - май съм късметлия че го познавам. Дисковете пак той ми ги взе (ATE) на цена 228 лв. двата. На другата Хонда, 18-ки , сваляне, демонтаж, монтаж, баланс и качване 50 лв. Преди година, сменявах пълен ангренажен комплект ( от 15 части) на 2-ката , естествено + ново масло и филтър (маслото и филтра от него) + смяна на хидравлична помпа, че протече (маслото от мен), та за всичко това ми взе около 650 лв. (може и да бъркам с +-50 лв. - ако трябва ще проверя точната цена, че си ги записвам тези ремонти, но едва ли е толко важно). Вярно че сме познати, но е точен и не взима скъпо - дори и да не сте познати. -
Оригинални спирачни дискове и накладки или афтърмаркет?
Emicha replied to Legend91's topic in Общи дискусии
Миналата седмица, (вярно че монтьора ми е познат), но смениха предни дискове и накладки, обезвъздушиха предните апарати, смениха ми зимните гуми с летните + баланс (летните са си на джанти) и ми взеха 70 лева. -
Смяна сп.течност съединител.Едно на ум.
Emicha replied to zograffa's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
Преди 2 години и аз си смених сам течноста на съединителя, защото беше доста черна (обаче след смяната, за месец пак потъмня доста). При мен, също след като отвих пробката, почти нищо не потече и натиснах педала (един или два пъти) , но той остана долу (сигурно и при мен е била счупена пружината). Дигах го и го натисках няколко пъти с ръка, накрая го оставих в долно положение. Като проверих в маркучето и шишето, беше протекла учудващо сравнително бистра течност (може да е било и на самотек - ако приемем че пружината е била счупена). Казанчето е малко и бързо се изпразва. Отложената чернилката по стените му, създават илюзия, че е пълно, а беше останало празно, даже си помислих че е влезнал въздух в системата и затова педала пада. Доливах няколко пъти, защото след първоначално по-бистрата течност, после излезе и мътна. След като вече протече чиста течност, завих пробката. Отидох и пак на ръка вдигнах и натиснах педала, като на втория път, вече беше доста корав за натискане с ръка. Запалих колата, имах си нормален педал, а скоростите си включваха перфектно. Споделям това след като видях темата, защото се чудя дали и при мен е била счупена пружината и съм имал късмет със смяната на течноста, или просто е нормално като се отвие пробката и натисне педала, той да остане в долно положение. -
Хубаво си я оправил отзад, но прегледахте ли я и отпред? Или е давена, или е морско чедо, или....? Ако не е тайна, от къде е "новия внос" на колата.
-
Едва ли ще има разлика, все пак купето и окачването е едно и също. Сега, евентуална разлика може да има при пружини и амортисьори , но като ги знам япончетата - едва ли.