Jump to content

Emicha

Фен
  • Content Count

    3131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

Emicha last won the day on November 26

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1611 Master

8 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

11624 profile views
  1. Така, значи вчера смених антифриза на едното СРВ . Седем литра с 15% отстъпка + безплатната смяна, излезе 93,80лв. В четвъртък отивам да сменя и на другото СРВ, на което антифриза съм сменявал през 2013г. пак там и като си намерих фактурата от тогава, установих, че съм платил същата цена. Акцията реално е стартирала вчера, но нямат идея до кога ще продължи - предполагам, че поне до Коледа ще е активна.
  2. Цецо не знам до коя дата е, но в понеделник като закарам едното СРВ ,ще ги питам. Иначе нормалната цена на 1л. беше - 16,80лв. , а на туба от 5л. беше - 70,51лв. (готов за употреба за -37,5 гр.) Предполагам че имат и в по-големи разфасовки(един вид наливно) и най-вероятно там цената ще е още по-ниска. Преди години (може би 7 или 8), когато хванах пак такава промоция, с наливния антифриз излизаше около 75 лв., но аз поисках смяна с опаковка от1л. и ми се върза някъде около 90 лв. Реално ползваш 15% от цената на антифриза и безплатната смяна (труда). Както и да погледнеш ,смяната си е около 1 час работа, а по техните цени до колкото виждам, е около 90 лв. на час. Не коментирам цената за труд - която в случая е бонус, въпреки че всеки може да си го смени сам, нито цената на самия антифриз (която на много хора ще им се види скъпа) - но който иска да си сложи оригинална течност, без да се цапа, е добре да се замисли и направи. Миналата година, го измерих този антифриз който го смених преди близо 8 години и стойностите му бяха като на нов, като за тези години нито е доливано нито нищо, но понеже съм минал около 100х. км. с него ,реших да го сменя.
  3. Здравейте колеги. Вчера ходих до Бултрако-София и си взех задни тампони, за стабилизиращата щанга на СРВ-то. Поинтересувах се/поразпитах , дали не предвиждат някоя и друга акция/промоция за зимния сезон, че от днес имат някакви намаления в онлайн магазина. Интересуваше ме предимно оригиналния антифриз, че предвиждах смяната му и на двете СРВ-та. Момчетата, както винаги бяха приятно настроени и любезни (спрямо мен - винаги са били такива), ми отговориха ,че за момента нямат включени такива промоции, но ще поставят въпроса пред щефовете. Днес ми се обадиха, че вече имат такава промоция. Мислех само евентуално да си купя антифриза, но промоцията е: 15% отстъпка от цената му + безплатна смяна, така че направо си записах часове да го сменят там. Ако има колеги които искат, или предвиждат такава смяна, сега е момента да се възползват.
  4. Лошото е, че "детето" го забравя не за една нощ, а за повече от седмица. Вместо да махам крушката, взех кардинално решение - предупредих я, че следващия път, бърка в джоба и плаща 200+ лева за нов акумулатор ! За мен проблема е решен - нито повече ще го зареждам, нито ще го измервам, още повече ще го замервам...
  5. След 48 часа престой на колата, измерих акумулатора и показа 12,73 килограма . На този етап, замерянето се отлага - естествено до следващото забравяне на плафона, на който така и не махнах крушката (а препоръката беше много ценна и точно в целта).
  6. Здравей,прочетох някъде че може да обсниш как се изчиства грешка на таблото за налягане на гуми,аз съм го правил един път но не помня точно стъпките,смених вчера гуните и всичко беше наред,по-късно се наложи да карам и да използвам цялата спирачна мощ на колата,клошар ми изкочи пред колата,та след намесата  на айбиеса светна лампата,ще съм ти благодарен ако ми обесниш как става,Поздрави Хубчо

  7. След като преседя 20+ часа и след контролното измерване , показа стойност 12,75 V. Най-интересното е, че "очето" вече му свети и то в зелено, че миналия път си беше в черно. Утре, пак ще го измеря контролно и ако стойността е паднала, ще отида при акумулаторджията , за да го замеря.
  8. Днес ,приключих с операцията по връщане към живот, на акумулатора. Докато се дозареждаше, успях да видя ,че показанията на дисплея са се вдигнали до 13,7 V . Четирите чертички от скалата не мигаха. Днес сутринта, зарядното изглежда е минало в режим на поддържане, защото показанията бяха 13,1/13,2 V , като се меняха през секунда две. Колата си запали , алтернатора си зарежда до 14,6 V , сега остава да видя утре какви ще са му стойностите, след като преседи двайсетина часа. Евентуално мога да отида и до акумулаторджията да го изтества, но това утре след контролното замерване.
  9. Така, сега малко информация: Вчера изключих зарядното и днес,след около 15 часа покой, замерих акумулатора, който показа 12.65 V. Значи е зареден на около 90%. Включих го отново, но на Лидълското, за да видим какво ще се получи. Снимката е минута след включването, като показва 13,2 V. Скалата с четирите чертички е пълна и само очертанието около тях мига.
  10. Да....,сега се зачетох в упътването на зарядното и там казват че дава до 14.2 V. Когато зареди акумулатора, зарядното може да си остане включено и то ще си поддържа акумулатора, винаги в кондиция. Като когато трябва, ще се пуска само, когато трябва ще се изключва. Било подходящо за лодки, кемпери и т. н. Какво умно зарядно съм имал, оставено в кемпера, който купих навремето (1990 г.) 😀
  11. Това е моето зарядно, на 30+ години: Имам и от тези измислените от Лидъл, с дисплея, но използвам това,защото си е истинско и с характер. Не един или два акумулатора е "интубирало" и връщало от отвъдното.😀 Има си и защита, а колкото и дни да съм държал включен акумулатор на него, никога не е успявало да вдигне повече от 13.3/13.4 V, мерено с мултицет. Така че до довечера, се надявам да стигне тези стойности, след което ще го оставя да почине, през ноща и утре ще го включа пак за известно време, както каза dandilov.
  12. Terje, уреда нищо не ми мери и отчита, аз го меря с обикновен мултицет. Да напрежението си беше кръгла 0 и не светеше нищо по таблото, даже не можа да отключи вратите .Много трудно вдигна до 6,8 V но после навакса до 12 за една нощ. Акумулатора е голям 95 Ah ,на 830 A пусков ток.
  13. Сега преди час, вече е на 12,8 V . Довечера го изключвам от зарядното и ще го следя тези дни, да видим как и дали ще пада. Е ще мина и до акумулаторджията да го замерим все пак, за да придобия пълна яснота, дали има надежда за него и ако няма, на момента ще го сменя. CARPERA , прав си и аз винаги съм казвал , че акумулатора е един обикновен консуматив и това ми е най-малкия проблем в една кола, но за идеята реших да го пробвам, а не да икономисам 200 лв. И детето е на 38 години, , ама за мен си е пак дете .
×
×
  • Create New...