Jump to content

Emicha

Фен
  • Content Count

    3055
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Emicha last won the day on April 24

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1521 Master

7 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

10796 profile views
  1. Вилката на лагера на съединителя (снимката е примерна - № 3)
  2. Счупило се е нещо по съединителя - я лагера, я притискателния диск, я... .. Долната помпа, движи ли вилката при натискане?
  3. Честито ми ново "гофре", срещу 138.60лв. , че това на колата, няма да издържи още много. 😀
  4. Щом имаш удивителна (!) след иконата, само с принудителна регенерация ще я оправиш.
  5. Ми, сменявайте дискове и накладки, докато не спре тресенето.... А сега сериозно: Разберете, че смяната на спирачна течност и преглед на спирачните апарати - ако е необходим и ремонт на въпросните апарати, е първото нещо което трябва да се направи, (ако имате тресене при спиране).... Всичко друго е след това.
  6. Emicha

    Photos

    Цецо, честит имен ден - за малко да забравя (а и мислех, че празнуват само жените )... Здрав и щастлив - Наздраве. п.п. това в скобите е на майтап.
  7. Много неразбрано пишеш.....
  8. Принципно да - логиката е такава. Но всичко зависи от: - големината и колко разчупен е самия покрив, както и от дължината на отделните стрехи и големината на отделните скатове. От там се преценява/пресмята, колко и къде ще се монтират водосборни кутии - съответно водосточни тръби, като се преценява и посоката на отичане на водата от съответните скатове, а от там и съответните наклони към въпросните кутии.
  9. Ми така и така са го сипали вече, може да направиш една промивка с него за 500/1000 км. и си го смени с правилното.
  10. Бе то, като се разбие един шарнир, камо ли да започне да "лопа" както казваш, освен в посока нагоре и надолу, "лопа" и наляво и надясно, а също и напред и назад, ама това ще го усетиш като е свален. Оставям размислите и страстите на теб, но само ако искаш - и да не си помислиш, че се заяждам .
  11. Много неприятно усещане и знам за какво говориш (описал си проблемите, много точно и подробно). За жалост, нямам претенции да познавам поведението на въпросния Акорд , но имах същото поведение и симптоми, с едно Есперо. Като изключим тежкия волан при теб (при Есперото беше доста лек), леката предница беше голям проблем и при скорост над 120/130 , направо колата ставаше неуправляема, както в леки завои така и на прав участък - все едно всеки момент ще отлепи предницата от пътя. Пълен кошмар и дори на малки разстояния ,винаги слизах от колата като пребит. Относно тежкия волан и аз смятам, че има нещо по рейката - нещо неправилно регулирана, нещо пренатегнато и т.н , но доколкото знам това си иска стенд. Бих ти препоръчал да направиш и качествен оглед на цялото окачване отпред и отзад , както и един качествен реглаж на стенд за наклони , сходимост и т.н., от човек който разбира.
  12. Само че, ще стане малко като твърда връзка и може да прецака това онова. Не случайно въпросното е гофре, за да поема вибрациите . Така че поръчвате от Бултрако ново, за около 140/150 лв. (последно беше там някъде) и не се занимавате с глупости.
×
×
  • Create New...