Jump to content

Emicha

Делегат
  • Мнения

    2255
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

Emicha last won the day on Октомври 30

Emicha had the most liked content!

Обществена Репутация

998 Excellent

1 Последовател

Относно Emicha

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

8251 профилни разглеждания
  1. В последните два поста, необяснимо за мен, се цитира поста на колегата mar_tod и не мога да "вдяна" защо? Всичко написано от него е само истина и не виждам колегите с какво не са съгласни, а се отплесват от темата в "разни" разсъждения. Към днешна дата е факт, че бензиновия двигател загрява доста по-бързо от дизеловия (той това и казва) ! Също, към днешна дата, КПД-то на дизеловия е доста по-голямо, от това при бензиновия (той това и казва и ви обяснява с това , по-бавното загряване) ! Бранко, икономичния дизел трябва да е без кавички, защото не е фикс идея на когото и да било, а доказан факт. (Само за справка от мен - всички дизелови коли които съм имал, са били в пъти по-икономични , от всички бензинови които също съм имал - и то не само от към разход на гориво, а и от към разход по поддръжка) Митко, дори и атмосферния дизелов двигател, е с по-голямо КПД от атмосферния бензинов двигател - това понеже искаш да ги сравняваш. И за протокола пак бих избрал турбо дизел, вместо турбо бензин - ама това си е мое предпочитание.
  2. ОФФФФ..... Принципно , Голфа трябва да е евтина, елементарна и надеждна кола, лесна за поддържане, с евтини части и консумативи, но прекаленото търсене в Перник и региона, я направиха точно обратното ( това последното е на майтап и да не се впряга никой с Нокия). Та Голфа си е наистина, елементарна, здрава и надеждна кола, независимо дали 1-чка, 2-ка, 3-ка, или 4-ка и това е самата истина. Една концепция, с малка промяна в интериора и екстериора, елементарна и здрава, която с минимални усилия се поддържа и служи доста време без проблеми, стига собственика да не е голям мърляч. И от към ръжда е добре, като изключение прави само 3-ката (това според мен). Това че някой е попаднал на изтормозена бройка и едвам се е отървал, може да се случи при всички марки и модели - ама късмет, какво да правиш..
  3. Няма нищо странно, нафтата да замръзне и при -10/12 градуса ( толкова беше температурата тези дни). И причината това да се случи при колегата е, че най-вероятно на бензиностанцията от която е зареждал (особено ако не е оборотна), да продават все още от лятната нафта. Миналата година, също имаше такива драми с лятна нафта, при първите по-сериозни студове, масово пищяха колеги, та не е изключено и от това да е проблема .
  4. Emicha

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Сигурно за тази тема става въпрос:
  5. Пробвал съм с АSHIKA - не ми харесва, пробвал съм с HERTH+BUSS , също с MULLER - доста прилични , но най ми допада MAN FILTER. BOSCH са хубави но една идея по-скъпи - абе имаш избор. п.п. Да знаеш, сваля се цялата чашка и филтъра тогава се развива/разглобява. Ако имаш и разпънка между ботушите и тя се сваля, че пречи и не може да излезе филтъра.
  6. Не е сложно но е връткава работа. Един път го сменявах от любопитство, втори път от няма какво да правя, но вече за някакви си 20-на лева, предпочитам друг да се цапа. Ако го сменяваш ти,внимавай как развиваш и завиваш, датчика за наличие на вода,от долната му страна.
  7. Без значение - може и вчера да си го сменил,ако е набит с боклуци,вода и други от нафтата, все едно не си го сменил.
  8. При това положение, със сигурност е имало запушване - възможно от замръзнала вода, някъде по тръбите. Изхаби това гориво,смени си филтъра и не зареждай повече там.
  9. От Марешки - така и си помислих. Филтъра кога си го сменявал? Той си има и подгрев, та най-вероятно или в него, или някъде от него до резервоара се е получило някакво запушване, затова и мехчето е било свито от вакума. Направо се ориентирай към смяна на филтъра.
  10. Каква нафта си спал,че е замръзнала? Този "лимон" е ръчна помпа за подкачване на горивото,при смяна на филтъра и обезвъдушаването му. Същия "лимон" има клапан който непозволява на горивото да се отича обратно в резервоара. Винаги трябва да е като надут, дори ти трябва доста усилие, за да го сплескаш на половин обем,след което си се изпълва в нормално положение. Може и от него да не си запалил и да си мислиш че нафтата е замръзнала.
  11. Emicha

    Honda CR-V 2.0 или 2.4

    Сега, дали Тотала става или не, мисля че не е уместно да го коментираш - още повече, ако са спазени спецификациите при избора му! А и още повече, че допреди година две, "оригиналните" двигателни масла, с лого на Хонда, се произвеждаха дълги години , точно от Тотал. Вече новите "оригинални" се произвеждат от Кастрол - а дали е по-добре нямам на идея (но според мен - НЕ).
  12. Здравей. Можеш ли да ми обясниш как се сваля ЕГР, защото един майстор ми обясни колко било трудно. Хонда ЦРВ 2005 г. 2,2 дизел. Благодаря!

  13. Усуква ти нещо самото стъкло и заклинва. Провери това което те е посъветвал колегата . Също виж, дали самото уплътнение правилно влиза в рамката на вратата и дали се захваща навсякъде, от ръбчетата , защото трябва да влиза и да се фиксира от тези ръбчета/фалцове.
  14. Бих се възползвал на момента, ако реално сега в момента имам проблем. Но след процедурата с почистването, за сега нямам оплакване ( вече година - а дано и за напред )- и това не стои на дневен ред. Дано някой закъсал се възползва и си оправи проблема, а ти не бързай да го даваш на вторични суровини. п.п. На двигател 2,2 i-DTEC и на 2,2 i-CTDI почти сигурно са различни .
  15. Дани, винаги има алтернатива, но за тези които искат. Тези които не искат и да им подариш нов филтър, пак ще мислят "за като се скапе" и ще предпочетат да го изхвърлят. Иначе по въпроса на колежката, все си мисля , че след процедурата по почистването на филтъра и, той си е на ред, а проблема може да и е:- нещо софтуерно , нещо от някой датчик, или нещо от гарнитурите на самия филтър. Ако самия филтър не е прецакан нещо механично, живота му би трябвало да е почти равностоен , на живото на самата кола - това е лично и неангажиращо мое мнение.
×