-
Мнения
3324 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
47
Emicha last won the day on Юни 14
Emicha had the most liked content!
Обществена Репутация
1808 MasterОтносно Emicha
-
Ранг
Епичен
Profile Information
-
Кара
CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
Да не те отчайвам, но скоро ще правиш и патрона. Какво си правил последно , че спря да пали, или просто така стана от веднъж? Иначе, примерно може да имаш проблем с имобилайзера и да не разпознава ключа. Може да прехвърлиш карантията от стария ключ, на този където труно - но все пак влиза в патрона и да пробваш. За всеки случай, пак прегледай бушоните. Там където си ровил по клемореда, да не си откачил нещо?
-
Ти беше с бензинова, или бъркам? Та не съм сигурен дали е същата рейка,като при дизела. Иначе, този слаидер е по средата, вътре в рейката и без да се свали, не може да се смени.
-
Еми сметни ги и двата варианта, като материали на квадратен метър, ама не забравяй да си включиш труда, както и изгубеното време и после ще говорим.
-
Защо не помислиш да го направиш със сандвич панелите...
-
Еми има си раздел за НРВ, а колегата пише в раздела на СРВ-2, та би трябвало да се интересува за такъв модел. Но както и да е - и при двата модела, има 1 кутия при двигателя и 1 в купето под/около волана.
-
Това за какво СРВ се отнася? Защото, едните бушони са при двигателя, другите до волана. И по спомен, при дизеловите бушона е един за централното, плюс още нещо вързано на него и е в кутията при двигателя.
-
На тези километри, не би трябвало да е, каквото и да е.....
-
Дали са ти я вече.
-
Добър ден, прочетох статията за почистване на DPF на хонда акорд 8 генерация, може ли координати на човека или сервиза във Варна или сайт ако има също?Споделете доволен ли останахте от почистването и появи ли се отново проблема, тъй като статията беше от 2017 мисля и са минали 7г. Благодаря ви!
-
Ми, ще ти кажа примерно една две разлики : При фейса, третия стоп е с диоди, другите са с една крушка 😊. Също по спомен, на 99% и стъклото на петата врата е различно. Джанти и гуми са 16-ки. Мисля че и в предните дискове има малка разлика (по-дебели са за сметка на по-тънките накладки, а и май диаметъра им е една идея по-голям, 2 или 3 мм. ) Сигурно има и други неща, ама едва ли са толкова важни.
-
Е, ти изчакай още ден два и ще стане по-голяма беда. Цялата система събира към 0.8 л. . Вземи си 1л. оригинална течност и или долей ,или я смени цялата.
-
Имал - дал... На "Големите" гумаджийници, това им е работата - да взимат двойно и тройно, като има кой да им плаща. Дали услугата която предлагат, отговаря на съответната цена за нея, е много спорно. Не че като спуках гума преди 2 години през ноща, не си платих като поп 80 лв., за сваляне, демонтаж, лепенка, монтаж, баланс и качване, ама нямах в случая алтернатива. Иначе си имам гумаджия, който за смяна летни/зимни и обратното, на 18-ки ми взима 60 лв., за всичките неща около смяната. Та това е.