Jump to content

Emicha

Делегат
  • Мнения

    1886
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    26

Emicha last won the day on Декември 13

Emicha had the most liked content!

Обществена Репутация

767 Excellent

Относно Emicha

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

7368 профилни разглеждания
  1. Ремонт на спирачки на HR-V

    Смени ли водачите?!? Проблема е или в тях (предния кръг), или в механичната част на АБС-а !
  2. Развиваш телчетата от фасунгата , издърпваш я и имаш вече крушка за запояване.
  3. DPF светна и не изгасва

    Понеже колата се кара предимно градско, преди да сваля филтъра и да го почистят във Варна, я хващах че прави доста често регенерации ( по пушека и повишения разход) - на има няма 100/150 км.. Като за близо година успя да светне два пъти индикацията на ДПФ-а без ! , а миналата седмица със ! . Естествено и при мен, нивото на маслото се покачваше (на щеката за проверка), като не ми е светвала никаква индикация за вискозитет ( предполагам говориш за жълтата лейка) или каквото и да е бил надпис. Понеже знам как е при Мазда и съм виждал белега на щеката, когато при мен се покачеше маслото около 2 см. над мах. го сменявах. Смених го и онзи ден при монтажа на почистения филтър и започвам да го следя. Днес ходих и смених шофьорския еърбег (по сервизната акция на Хонда) и между другото актуализирах софтуера с последния спуснат от Хонда - реално промяната е, оптимизиране на настройките на горивната система, свързано именно с ДПФ филтъра. Интересното е , че това пак излиза като сервизна акция, но го даваха за колите произведени след 2012/2013 г. с този двигател , а моята е 2011г. . Както и да е направих го , а времето ще покаже дали е било за добро, но първоначалното впечатление (може и да е внушение) че колата стана една идея по-тромава. Ускорява си пак добре, но някак си по-плавно се случват нещата, може би ми се струва също, че една идея трябва да натискам повече педала за газта. Пак казвам, може и да е внушение, обаче може да е и от това, че непосредствено преди да отида в сервиза заредих гориво и този път реших да не слагам от добавката на Бардал , та не знам. Относно промяната на софтуера (за която пита Бранко) , разпитах до колкото е възможно и може би се състои в промяната на периодичността на регенерациите , един вид ги правят на по-чести интервали , за да не се допуска голямо задръстване на самия филтър, преди да се включи регенерацията.
  4. Не се сваля кората, а само целия квадратен модул - копчетата за огледалата. После се разглобява, отпояваш изгоряла крушка, запояваш новата и сглобяваш.
  5. DPF светна и не изгасва

    Понеже в горното мнение съм цитирал някои цифри от инструкцията , но по памет и съм объркал минути с километри, затова качвам едно към едно, какво пише там: - със скорост най-малко 60 км/ч. , като това ще отнеме около 10 минути , а не около 10/15 километра.
  6. Направо купих нова ролка с лагера от Бултрако ( беше около 90 лв. тогава) . Също купих и късия ремък ( за около 130 лв.),че само там го имаше тогава и ги смених.
  7. Бях купувал лагер (на SKF ,за около 20-на лв.), за паразитната ролка за да го сменя, но така и не се стигна до смяната му а направо я изхвърлих, та ми остана и се подмотва някъде. Лагера на паразитната ролка, е еднакъв с лагера на обтяжната и ако искаш мога да го потърся тези дни.
  8. Мирише на нафта

    То добре е , че маслото не намалява , но ти го гледай да не се увеличава, че това е по-големия проблем. Прочети долните теми за ДПФ филтъра и следи нивото. Иначе мириса може да идва от много неща , но най-вероятно усещаш гадната миризма от честите регенерации на този филтър. Предполагам ги усещаш повече, когато си на място, примерно чакаш на светофар или в задръстване, а съм сигурен и че не си обърнал внимание ,че точно тогава имаш отзад и странен бяло/сив пушек.
  9. Първо и най-важно - сменяваш си всички масла , като е препоръчително да са оригинални на Хонда : -двигателно - 0W-30, около 5,5л. такова: -на скоростната кутия, около 2,0/2,5 л. препоръчително такова: - на диференциала особено задължително такова, около 1,0/1,2 л. : -евентуално на хидравликата с такова, около 0,6/0,8 л. : -съответно маслен, въздушен, нафтов и по желание поленов филтър. Ако имаш съмнения за антифриза около 7,1л. за -37 градуса и спирачната течност на спирачките и съединителя, също ги сменяваш и за първо време приключваш. Друго ако трябва, по-натам.
  10. 8-ма генерация Акорд

    Аз не съм сигурен, дали имат въобще някакъв датчик, я на джантите, я във винтилите -реално не знам дали при Хонда, се използват такива датчици, за отчитане за спаднала гума.
  11. Намерих темата за ролката на алтернатора, ето ти я, а за ремъка съм почти сигурен че е 7 канален и е 1785 мм. но ще проверя допълнително. п.п. Ето ти и тема за ремъка и точния размер и как се поставя:
  12. DPF светна и не изгасва

    Днес взех колата , с монтирания вече почистен и нулиран ДПФ филтър, като същевременно смених и маслото и започвам да следя, как ще са нещата от тук нататък. Ето го и този хубавец, който ни създава толкова много проблеми: На тази снимка се виждат и данните за запушването и %-те след почистването: Ако някой сваля този филтър да го почиства, да не напъва да развива температурния датчик който се вижда на снимката, защото е тънкостенен и е лепен и има опасност да го прецака. Човека който прави почистването, ме предупреди изрично да го пратя така ,защото те имат машина която си го хваща, нагрява и го развива безпроблемно. Също след монтирането на ДПФ-а е добре колата да се запали и остави да работи на място около 30/40 минути, за да може гела с който се третира след почистването ( с такъв гел идват и абсолютно чисто новите ДПФ-и) да си обгори и изпари. И нещо много важно което научих: Когато по време на движение колата влезне в режим на регенерация и я усетите, или когато ви светне първата индикация за проблем с ДПФ-а без ! , от инструкцията на Хонда, казват само да продължим да караме още около 10/15 км. със скорост 60 км/ч. и нищо друго. От слуховете и легендите, ние си го знаехме газ над 3000 оборота и тя ще се оправи - да обаче не е така. Реално ако хванем че колата прави регенерация, или вече е светнала първата индикация без ! , продължаваме да караме с 60 км/ч. но с 2000 максимум 2100 оборота, защото след тези обороти, компа изключва процеса по регенерация и нищо не правим - а затлачваме допълнително филтъра. Не случайно, когато миналата седмица правих принудителната регенерация, наблюдавах точно на колко оборота се извършва тя - точно на 2000 , като за 10/15 секунди вдига на 3000 об. и след това сваля за целия процес 15-на минути, точно на 2000 оборота, след което завършва пак за 10-на секунди на 3000 оборота. Споделям ги тези неща защото мисля че са важни, а който иска да слуша. п.п. Бранко в петък ще ги питам точно какво променят софтуерно с новите настройки за ДПФ-а и ще пиша.
  13. Шума по принцип се разсейва и лъже от къде идва. Имам подозрения , че този шум ти идва от шайбата на алтернатора. Сега се сещам, че точно такъв шум имах преди 4/5 години и когато се появи, докато слеза и отворя капака, за да видя от къде идва, той изчезваше. За два месеца, ( точно ноември и декември) няколко пъти ми се случваше и бях бесен, че не мога да го хвана. След това изчезна и не се появи до следващата зима, (пак тези месеци) точно като застудя и стана по-влажно. Тогава обаче, съвсем случайно при работещ двигател и отворен капак, се появи пак този шум и го хванах на мига. На пролетта смених тази ролка (даже бях писал и пуснах снимки, в раздела за 2-ра генерация) и от тогава този шум не се е появявал.
  14. Бе аз прочетох, но Слави споменава,че е говорил с колегата Дидо, а не с теб. Това ме учуди и викам да питам .
  15. Дани, покрай сагата с ДПФ-а на 3-та та генерация ( като правих принудителна регенерация миналата седмица) ,я закачих на диагностика и си изписа номерата и на рамата и на компа. Ясно е че нищо не е пипано, защото не е премахнат филтъра и няма намеса в компа. Но ако излезнат - ххххххх вместо номер, означава ли реално, че километража е пипан, или е предположение ? Понеже съм сигурен и за километрите на 2- рата генерация , ако това е показателно с - хххххххх , мога да я проверя и нея, за потвърждение евентуално на информацията, ако има интерес.
×