Jump to content

Emicha

Фен
  • Content Count

    2828
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Emicha last won the day on July 6

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1273 Master

6 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

9706 profile views
  1. След оригиналния акумулатор, който се предаде около 8-та година, сменям вече два. Първия изкара 5 години като за това време е зареждан на зарядно всичко на всичко 2 пъти , без да се сваля от колата и за по около 3 - 3,5 часа. Втория още е в гаранция до октомври и откакто е сложен на колата , не е дозареждан нито един път. Та, сигурно имате някакъв проблем и той не е във въпросната система . Ако успеете да го откриете, ще ви свършат ядовете.
  2. Е какво искаш да му оправяш, като това си е автоматична функция на вентилатора. Имаш такова AUTO и на врътката за посоката на духане. Демек, на това положение на врътката, вентилатора сам си определя скоростта/силата , за да достигне най-бързо зададената температура, като след време когато започне да доближава тази зададена температура, сам си намалява скоростта/силата . Ако те дразни, просто минаваш на следващата позиция и си настройваш силата както ти харесва.
  3. Да за филтъра е. Напълни гориво над средата, покрай колата за да загрее до нормалната си работна температура, след което я карай 10/15 минути с около 2100/2200 оборота докато си завърши регенерацията и индикацията изгасне. Ако същата икона ти се появи, но с удивителен знак до нея, ще те вкара в авариен режим и само с принудителна софтуерна регенерация, ще се оправи.
  4. Едната ми прилича на Шаер , ама другата ....нямам идея . Или ,прилича ми на много други, че по това време, не са се различавали много. (Обаче според мен - Мерцедес няма).
  5. Те ще си останат вечно - не си мисли. Майтап бе - търси "съкровището".
  6. Ааааа..... НЕ Я се стегни че........... и без това си е весело...!
  7. Видях я скоро в една статия, та познавате ли камионетката - или каква марка е ? Подсказка : електрическа е и е от началото на 20 век .
  8. Ок , действай и сменявай тампоните. п.п. Ти ще бъдеш първия, който е успял да повдигне задница на кола, със смяна на тампоните на стабилизиращата щанга. Можеш да пробваш и с биалетките, че един познат си сложи на субарото по-дълги и я бил вдигнал с 20 см. - умрях от смях като ме убеждаваше!
  9. По-добре, прочети темите за повдигане и за разкрачена задница и тогава прецени, кое трябва да смениш, за да има ефект. Ако не ти е разкрачена задницата, може да минеш само с едни подложки, над чашката на амортисьорите, ама и затова има писано, а и са дадени размерите на подложките ако ти трябват.
  10. Е ти как си представяш, че точно тампоните на стабилизиращата щанга, ще ти повдигнат задницата?
  11. Пак казвам -дано се оправи с презапояване, но не съм оптимист.
  12. Закачаш на диагностика, за да видиш в кой е причината и тогава предприемаш каквото и да е.
  13. Хонда не правят и не продават раздвижни щанги ! Това е китайско менте - нищо че е в опаковка на Хонда .
  14. Имаше подобна тема тук, но не си спомням за СРВ ли беше, или за Акорд. Потърси я и виж развитието. Едва ли с презапояване, на нещо по тази платка, ще се оправи, най вероятно нещо е думнало и оправията е евентуално да търсиш втора употреба. Дано не съм прав, но ?
×
×
  • Create New...