Jump to content

Emicha

Делегат
  • Мнения

    1988
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

808 Excellent

1 Последовател

Относно Emicha

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

7657 профилни разглеждания
  1. Първото нещо, което ми се набива от това което си написал е: Сега и това което мисля: Сигурен ли си и можеш ли да му вярваш на "онзи" , че е сменил съединителя? И от тук следващите въпроси: ако го е сменил, дали е монтиран правилно и дали е сменявал маховика?
  2. Наклон на колелата

    Тези са за отзад, а ние говорим за отпред.
  3. Предполагам с мерак , но най-вече с плавно и разумно каране, държейки оптимални обороти за всяка една предавка, а и 6-та скорост е доста полезна и икономична в случая за дълго. Сега, нали не си мислите, че през целия път не падам под тези 140/160 км.ч. , или че поддържам такава средна скорост. Реално , разстоянието София/Варна е 450 км. , от тях близо 250 км. по този маршрут го минавам поддържайки, нормална скорост около 130 км/ч.. Останалите 200 км. може да ги раздела на две - примирно 50 км. от тях, където има ограничение на скоростта (да кажем в населените места) карам с 50/60 км/ч. и останалите 150 км., където може да се кара с 140/150/160/170 - карам с такава скорост, така че това е положението. Който иска вярва, който не иска няма проблем, но съм го замервал 5 години с 2-ката (пълен/пълен), с 4 човека, много багаж и на климатик и 1 път пак при същите условия, но през по-голямата част с круиз контрол и там разхода беше 1,5 л. повече.
  4. Наклон на колелата

    Примерно в тази има писано, но някъде имаше и още , ама не се сещам:
  5. Конкретно това 7.0/100 л./км. съм го постигнал през лятото на 2017г. от София до Варна, с CR-V-3 2,2 i-DTEC , но е с ръчни скорости и не използвам круиз контрол. Същия маршрут, с CR-V-2 но 2,2 i-CTDI , пак ръчка, на климатик ,без круиз контрол и пак препълнен ,също със скорост от 140 до 160 където позволява ,разхода е бил 6,3/100 л.км. Винаги в обратна посока, от Варна до София, разхода е бил по-голям с около половин до 700 гр. на 100 км. На дълъг път разликата между двата двигателя е малка, но за в града стария е доста по икономичен. Ето ти примерно две снимки, (дозареждал съм, но не съм нулирал километража) за да видиш сега в това време какъв е, като по километража на първата снимка имам само 60 км. извън града, иначе всичките други километри са в града ,на къси разстояния.
  6. Това съм го установил лично и съм го казвал няколко пъти. Също, е възможен разход (правил съм го) извън града от 7.0/100 км. , с по-голяма скорост и то при препълнена кола и с включен климатик. п.п. На снимката ти, не се вижда средния разход, а моментния.
  7. Наклон на колелата

    Не е задължително смяна на двата болта - може да се смени само единия. Дават че ако се смени само единия, може да се коригира до +/- 15 , при смяна на двата, съответно +/- 30. А за отзад - от едната страна си съвсем малко извън нормата и предполагам, че проблема ти е, от омекнал/скъсан тампон, на щангата към купето.Казвам тампона, защото може да се смени само той и да си използваш старата щанга, иначе новата щанга оригинално си идва с набит тампон, но е някъде около 100+ лв. Относно раздвижните щанги - също има писано и колеги са го правили, но аз не бих го направил.
  8. Ето ви ги, на нормална цена - естествено не оригинални, но пък може да са добри. Използвал съм на тази фирма продукти и съм бил доволен. http://namaleniavtochasti.com/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=51631-SL0-003+&submit_search=
  9. Изхвърли антифриза

    Това, че си само с концентрат може и да е причината да ти го изхвърля. Само Концентрата - НЕ охлажда добре и може да си прецакаш двигателя. И сега като го разредиш, да не му сипеш вода от чешмата - трябва дейонизирана/дестилирана. Хубаво е да го направиш за около - 37 градуса, както се препоръчва - съответно и да го измериш, като го разредиш.
  10. Наклон на колелата

    Ако нямаш нищо криво и усукано от удари, винаги може да се вкарат тези наклони в норма, като отпред това става с реглаж - донякъде, а отзад тези наклони са фиксирани и реглажа не помага. Относно задното разчекване /-\ , има доста писано, та го намери и прочети защото няма смисъл отново и отново да пишем, за този проблем. Примерно и аз съм го правил и писал за този проблем в тази тема: А има още поне две/три, в които е разисквано - но ги потърси. Относно регулирането отпред , ( пак казвам -ако нямаш нещо криво и усукано) първо провери как ти е окачването - провери за скапани/омекнали тампони на носача (на долната схема №-15 и 16), също как ти е и шарнирния болт от долу на шенкела: Ако всичко е наред и нямаш луфтове които да увеличават наклона, той може да се регулира от двата болта №-13 , които са на ушите на самия макферсон, където е захванат самия шенкел, от тази схема: Това, ако този който ти прави реглажа не го знае , го сменявай.
  11. Изхвърли антифриза

    Първо - никога не се слага само концентрат. Второ - може да умре изведнъж. Трето - какво като си в чужбина, сменяваш термостата и си ти.
  12. Относно работата на подгревните свещи: - тук имаше някъде тема за тях и въпреки че не вярвах, един колега качи материал, за това как и колко време работят. Оказа се че при нас, след запалване на колата ,свещите продължават да работят още около 3/4 минути. Това спомагало за по-пълното изгаряне, докато колата е студена (свързано е и с екологията), пък и така двигателя работел по-равномерно в началото. Естествено когато аз съм палел директно (без да подгрявам ), не съм го правил умишлено, а просто в бързината, но винаги е палела без замисляне.
  13. Грешка на двигателя?

    Е как ще те закачат за диагностика и ще ти набиват грешка на ABS-а ? Щом искаш диагностика с оригинална програма - отиваш в Бултрако или Юбико.
  14. Проблем със скоростите

    Не, до сега никой не се е оплакал за такъв проблем, със скоростите при 2,2 i-CTDI - демек с дизелов двигател, но при тези с бензинов двигател, имаше няколко оплаквания, но там скоростите са други. Сподели първо, имаш ли спирачна течност в казанчето и в какво състояние е, евентуално има ли някакъв теч от помпите, къде ти отделя педала , усещаш ли боксуване в съединителя и други неща които се сетиш ? Пробвай да я смениш тази течност и да обезвъздушиш системата, ако не се оправи , после ще го мислиш.
  15. дизелови двигатели

    Това е, ако е произведена след началото на месец Септември 2010г. - демек след този месец, се води 2011г.
×