Jump to content

Emicha

Делегат
  • Мнения

    1868
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    25

Emicha last won the day on Декември 7

Emicha had the most liked content!

Обществена Репутация

756 Excellent

Относно Emicha

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

7335 профилни разглеждания
  1. DPF светна и не изгасва

    Дано е така и в действителност, макар че не очаквам нещо по различно,от обещаното. Естествено винаги има неизвестни, докато не го изпиташ лично. Между другото, в петък отивам в Бултрако за смяна на ербеците (по сервизната акция) и заедно с това, ще ги накарам да ми сложат новия софтуер за работата на ДПФ-а, който скоро официално са го спуснали от Хонда. Информацията е от тях.
  2. DPF светна и не изгасва

    Дани, относно това: еми, много е спорно, също доста рисково (има доста, случаи на прецакани двигатели) и всичко ми намирисва като един вид реклама , като в Телешоп - уж всички са доволни, имало ефект който не се вижда, а и никой не иска да си разглоби двигателя, за да види какво всъщност е почистено. А относно това: Проучвах доста време как и къде да го почистя, с какви машини и методи се прави и мисля ,че избрах правилното място и човек във Варна. Реално там и в Германия са тези две машини в цяла Европа, които извършват това почистване и дават сертификат, че филтъра е неразличим от нов. Но както се досещаш , цените в Германия са сериозни, затова доста хора от цяла Европа , си пращат филтрите за почистване именно във Варна. Много от оторизираните сервизи тук, на различните марки, работят с този сервиз във Варна и му използват услугите и отзивите са само положителни. Исках да пиша за това по-късно, след като ми пристигне почистения филтър други ден и като видя резултатите от протоколите и изследванията , обаче вчера ми се обади човека да ме уведоми ,че филтъра е почистен и понеделник ми го праща, но по мое настояване, ми даде информацията по телефона, конкретно за моя филтър - какво е било запушването, с какво и че след процедурата и изпитанията/тестването което извършват, е с параметри на чисто нов . Други подробности по-натам, че стана дълго.
  3. DPF светна и не изгасва

    Това е относно коментара на колегата aliyatin.com , а и тук става въпрос за конкретен модел и двигател на Хонда, а не за двигател на трактор , макар и японско производство. Всеки производител сам решава какъв да е ДПФ-а и как да протече процеса, защото сам си пише софтуера за самия ДПФ. jaccomo - разбира се че има и заместители, които са около 1000/1500 лв. в зависимост от модела и марката на колата, но при положение че за 250 лв. може да се изчисти оригиналния и да стане буквално неразличим от нов, не виждам смисъл да се купува друг. Тук вече идва и въпроса - КОЙ , КЪДЕ, с КАКВИ МАШИНИ и МЕТОД го почиства!?! Затова и казах по-нагоре. че ще пиша след няколко дни, след като ми доставят (във вторник) , а в сряда монтират , моя вече почистен ДПФ филтър.
  4. DPF светна и не изгасва

    jaccomo , за този филтър ( 7000 лв. в Бултрако - ебати консуматива ) може би утре, че сега имам по-важно нещо ( наздраве) . Също и относно написаното от колегата aliyatin.com , който е написал 10% истина и 90% измислици - надявам се да не се разсърди, но точно за това говорех, по нагоре: п.п. Липсват ми за пореден път "минусите" , че на сърца и плюс сме го докарали!)
  5. DPF светна и не изгасва

    Аз не смятам , че наще горива са кой знае колко по-лоши от другите. Естествено зависи и от къде и какво зареждаш. Реално, Комън райл системата е малко по-капризна и биодизела който го набиват в нафтата, както и ограничаването на сярата, (заради екологията) спомага за проблемите. Най-голям проблем обаче е, липсата или ограничената информация за това нещо " ДПФ филтър", как работи,какво прави,как се експлоатира за да работи правилно и да не създава проблеми и т. н. А легендите и писаниците по форуми от "компетентни", допълнително объркват притежателите на автомобили с такъв филтър. И аз бях заблуден, че като има проблем,изкарам колата извън града,газ над 3000 оборота за 10/20 км. и всичко ще се оправи и ще е на 6. Да ама не, само съм хабил нафта и не съм помагал на колата, ама по натам ще споделя малко информация.
  6. Textar или Ferodo

    Двайсетина години карах само с Текстар и бях много доволен. Последните две смени обаче ме отказаха от тях. Може би кофти партиди, или незнаен производител, незнам но бяха много зле,а изглеждаха като истински От тогава слагам само Делфи, но въпреки че са доста евтини, са тихи и спират добре.
  7. Размери на джанти и гуми

    При мен, последния път отчете, при разлика 3 десети на едната гума . Когато сложих новите зимни гуми, нарочно гумаджията ги напомпа на 2,4 бара за ден два докато се разтъркалят , като после щях да си ги направя на 2,1 както си ги дават, но изглежда нещо на едната гума я е пренапомпал и на следващия ден светна индикацията. Реално при проверката стойността и беше 2,7 бара, при 2,4 при другите три.
  8. Размери на джанти и гуми

    То не изписва налягането буквално, а дава символ за мека гума. Излиза на 2 места - малка икона под километража и голяма на борда между километража и оборотомера. Не знам дали в преди фейса я има тази екстра.
  9. Размери на джанти и гуми

    Мисля (сигурен съм) , че при нас няма никакви датчици на вентилите, които са си обикновени гумени - което е и по-добрия вариант. Системата взима инфо за налягането на гумите, от датчиците на АБС-а - следейки оборотите и ако има някоя по-мека гума, отчита тази разлика в оборотите и те известява.
  10. DPF светна и не изгасва

    Няколко месеца по-късно, индикацията на ДПФ светна на таблото, но вече с (!). Естествено, колата влезна в някакъв ограничителен режим и отидох до приятел да направим принудителна регенерация на ДПФ-а , за да може да се кара нормално. Въпреки ,че много трудно ни пусна да регенерираме ( а защо така , не можахме да разберем) накрая ни пусна и направихме процедурата до 100% почистване - съответно индикацията си изгасна и колата се оправи. Сега ,знам че това принудително регенериране може и е препоръчително да се прави, не повече от 3/4 пъти , затова реших, утре свалям въпросния ДПФ и го пращам във Варна за основно почистване. Преди финалния вариант ( физическо и софтуерно премахване) реших да му дам още един шанс , а и отзивите за този сервиз който е във Варна и извършва това почистване , са много добри и дават гаранция, че филтъра се почиства и става неразличим от нов. Разговарях със собственика , в последствие и с познати, които са ползвали неговите услуги и всички са супер доволни. Повече информация , естествено след операцията.
  11. Размери на джанти и гуми

    Въпреки че поста е стар, а и колегата е решил вече проблема срещу 126 лв. / което ми се вижда доста скъпо/, да споделя че при скъсана шпилка не е нужно да се сменява цялата главина , а само да се избие старата и да се набие нова. И за тази операция, не е задължително да се сваля главината, а само да се разкачи спирачния апарат , след което скъсаната шпилка се избива лесно, а новата с малко чалъм /леко пилване/ се набива и сте вие. При последната смяна ,при мен се скъса една шпилка и вчера купих нова от Бултрако за около 9 лв. и в петък ще я сменявам.
  12. Виене на хидравликата

    Еми днес купих последното налично, че на CR-V то вчера забелязах сълзене от там. Даже сега го смених и отивам да.
  13. Вериги за сняг

    Няма такова нещо.
  14. огледала за CR-V 1ва ген.

    В,бившия АРЗ.
  15. Всичко за CR-V 2г. (2003г.-2006г.)

    Доколкото си спомням, при смяна събира около 1 литър. При нов диф, събира 1,2 литра.
×