Jump to content

Emicha

Делегат
  • Content Count

    2475
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Emicha last won the day on June 15

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1074 Master

2 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

8722 profile views
  1. Мите, това не е атмосферен двигател, или помпа-дюза, затова удебеленото е излишно, за комънрейла. Има шанс - ама сега слушай звуците, за да усетиш после разликата (нали казваш: "че така или иначе ще се сменя ") п.п. Сменявал съм целия комплект.
  2. Emicha

    Светна PGM-FI

    Тази грешка е свързана като цяло с горивната система . Когато на мен ми светна преди година и нещо се оказа от филтъра (сега като се сетя, пак си се смея на сагата). Сега има и една възможност да и няма нищо на колата, а просто от невнимание в сервиза, да са разкачвали някои букси и да са запалили колата за проба, без да са ги закачили, от където индикацията да се е появила. Тази индикация, може да се появи и ако са разкачвали дори буксата на датчика на въздушния филтър, за входящия въздух. С откачане на акумулатора, тази индикация не може да се изтрие, а трябва да се закачи на диагностика и от там. Естествено може да имаш и проблем,затова я закачете и прочетете. После изтриваш грешката и гледаш дали пак няма да светне - ако светне тогава ще се търси проблема.
  3. Emicha

    Cruise Control - не работи

    Първо здрасти. Реално знаеш ли как действа круиз контрола, кое копче за какво служи, какво се случва при натискане на педалите, или при превключване на скоростите? Имаш ДПФ, но сигурен ли си, че не е избушен и качен някакъв измислен софтуер, от където да ти идват проблемите. При превключване на скоростите, натискаш съединителя и круиза се изключва - за да възстановиш последно зададените параметри, натискаш съответния бутон за целта и не пипаш никакъв педал или скоростите.
  4. Браво -отличник. Спирай да мислиш за глупости и си карай колата.
  5. Помпай ги на 2,1 бара - както ти пише на колонката, защото при повече ще вози като каруца. То трябва и точен манометър, защото по всички бензиностанции показанията винаги се различават.
  6. Ако искаш вярвай дали работи така. Гледам че си от Русе - ми отиди при Бранко (Markony) да ти погледне колата и да я оправи ако и има нещо.
  7. Що се вкарвате във филм? Компресора не работи постоянно, а точно така - включва за около 10-на секунди, след което изключва за около 4/5. Вместо да поливате питата, вземи да я измиеш качествено и може да усетиш подобрение в охлаждането.
  8. Emicha

    2006 CRV i-CDTI - Family wagon

    Интересен преден тампон. Дано да стане и да сте го монтирали правилно, че оригиналния има точно определен начин на монтаж.
  9. Стойностите на дюзите са ти в норма. Този половин сантиметър над мах. не е проблем, още повече че си го сменявал преди седмица. Ако има някакво минимално количество нафта в маслото, ( в следствие на не добра регенерация) но я покараш на дълго, тя ще изчезне (изгори или изпари).
  10. Няма как да разбереш, какво е наливано. Хондовското е прозрачно като сълза с цвят на олио. Смяната му е за 20/30 минути, а като количество е по-малко от 1 литър и цената му се върти около 40 лв.. Аз не бих доливал каквото и да е било, а бих го сменил цялото, като при смяната му, е хубаво да промиеш и изчистиш казанчето и цедката му. След смяната му, това насичане почти сигурно ще изчезне.
  11. Чудесно е, че си решил проблема и дано за напред да нямаш повече такива моменти. Реално, разбра ли дали проблема се дължи, на нещо "ровено" от първия сервиз, или просто е стечение на обстоятелствата?
  12. Той golfy , май миналото лято го праща за чистене във Варна, или се канеше да го направи, ама не знам. При мен всичко е нормално и няма проблеми вече повече от година и половина.
  13. Emicha

    Vin Decoder

    Божа работа. Още повече от Италия.
  14. Типичния звук,появяващ се след смяна на веригите - както ти казах получава се при 70/80% при тези които са сменявали вериги. Този звук, най-вероятно е накарал предишния собственик, да се раздели с колата. Оригинален ОЕМ комплект няма и не се предлага. Всичките 12 или 13 елементи за пълна смяна, се поръчват отделно за да се събере целия комплект. Както ти казах, няма конкретен отговор, от какво се получава този звук. Имаше и колеги, които са извършвали този ремонт в Бултрако, но и при тях се е получило същото. Според Бултрако, нямало проблем. Аз за мен си имам някакво виждане, но пак е само предположение и няма смисъл да го коментирам сега , а евентуално след като направя тази процедура, която я планирам за другата година за едното СРВ.
  15. Лошо се чува, но според мен не е от веригите. Едвам долавям някакво металическо причукване, което ми наподобява на шум от ролката на алтернатора, но не е сигурно. Насила долавям и леко присвирване /като от турбо/ но може да не е - много слаб и лош е записа.
×