Jump to content

Emicha

Делегат
  • Content Count

    2556
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Emicha last won the day on September 28

Emicha had the most liked content!

Community Reputation

1107 Master

3 Followers

About Emicha

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2006); CR-V 2.2i-DTEC-N22B3 (2011)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

8994 profile views
  1. Не е виц, но за жалост е самата истина! Едно време пращаха мутрите да бият и застраховат, сега пращат превърнатите в бухалки - НАП, БАБХ и тем подобни...
  2. Днес беше щастлив ден за двойката - смяна на двигателно масло и филтър, смяна на горивния филтър и смяна на маслото на диференциала. Горивния беше прекалено чист, макар че беше на 50х.км. - нямаше никакви боклуци, вода и утайки, е филтриращата "хартия" беше потъмняла, но си е изпълнила предназначението /ако има значение филтъра беше на MAN/. Маслото на задния диф, беше също прекалено бистро и чисто, дори и леко червеникавия му цвят си се виждаше / след източването му ,ме питаха дали не е сменявано скоро/. Но има и една кофти новина - прясно скъсан маншон на вътрешно каре на лява полуоска. Поръчах нов оригинален маншон от БТ за 146 лв. - безумна цена , ама си обичам колата.
  3. Разглоби модула и ще видиш платките. Като свалиш тази с крушчиците ще видиш каквото ти трябва. Не дърпай и не напъвай врътките от вън, че после.....
  4. Свали модула с врътките и го разглоби . Чак тогава реши къде ще пръскаш и за какво, а не пръскай произволно по копчето, че после може да те боли главата за този модул. Свалянето на модула съм го описал в тази тема в пост №2 : Ето ти едно примерно видео за по лесно: Успех.
  5. Поне на 2-ката със същия двигател, си се вижда (при 3-ката не мисля че е по-различно) и както казваш, с по-здрава отверка се получава проверката. Има една предпазна гума (на самия тампон-ако го гледаш от външната страна),която го скрива и създава илюзия че е скрит като в джоб, но като я повдигнеш, гумената част на голямото ухо на тампона, си лъсва и се вижда.
  6. Може - нали моя го видях че е започнал да се зацепва, както си е на колата.
  7. Много оплаквания от тази тръба, (при Акорд 8-ген. с 2,2 i-DTEC двигателя) и като чели, това започва да си става хроничен проблем. Не съм срещал коментари, за този проблем но при CR-V със същия двигател, но започвам да се съмнявам, че може би и при мен нещо се е сцепило там. Видимо не се забелязва, няма и проблем с вървенето и разхода , но на моменти усещам, една лека неприятна миризма в купето, приличаща на тази когато прави регенерация. Дали да разглобявам се чудя?
  8. При този двигател, този тампон стои точно зад двигателя , около първи/втори цилиндър. Компенсира усукването назад и първо омеква , а после си се къса - ама на прилични години и километри. Сменявал съм го с втора употреба преди две/три години и за сега няма драма. п.п. За скъсването на моя, аз съм си виновен, ама това е друга тема.
  9. Сваля се радиото и се разглобява. Разглобява се предния панел и на платката ще видиш къде са запоени тези крушчици. Те са като тези, които се използват за бутоните. Презапояваш и си ти. Лошото е, че след година ще изгорят други и пак ще се разглобява. Два пъти го правих,сега пак имам изгорели, ама ме мързи да се разправям-свикнах .
  10. Зависи и на коя скорост си в момента, защото ако си на 5-та или 6-та, но се движиш с малка скорост (примирно 50-60 км/ч.) ще се получава това замисляне. Затова казвам да си усетите колата и да се научите да я карате. Отделен е въпроса, ако нещо е пипано турбото , защото обикновено симптомите които описваш, се случват, след некачествено рециклиране и настройка на същото.
  11. Научете се да си карате колите и ще избегнете турбо, мурбо и други дупки. Като за начало, при потегляне подавайте една идея по-малко газ и задължително , леко по плавно/постепенно,( а не рязко до ламарината) и стигнат ли оборотите до към 1800 , давайте колкото си искате газ.
  12. Поправям те: Веригата не се разтяга, а износва (както и всички компоненти контактуващи с нея). И: Ми то е най-важното - нищо че смяташ обратното, обаче не ми се влиза в полемика, а и нямам нерви да обяснявам.
  13. Като 1,75 лв. повече са му взели за труда п.п. Много тъпо племе.... са , макар че не са ми направили нищо...
  14. Абе Краси, не издребнявай - Стани, всичко се разбира....
  15. Значи в пост 20 съм качил снимка на оригиналния клапан който смених преди 7 години на CR-V то. На него си е филтъра и реално него отворих и почистих, след което сложих отново на колата. Акордовия който свалих, е пак с филтър на него. Ето го : При някои Акорди, филтърчето е отделно от самия клапан, даже съм срещал коментари, че се продава и самостоятелно, като резервна част. Самото филтърче, се разглобява само от външната страна, а от тази която се набива в клапана, нищо не се разглобява. Взимаш две малки отверки, (като някой ти държи филтърчето), а ти ги вкарваш в два от четирите отвора на филтърчето и започваш да дърпаш/напъваш навън, за да изкараш сърцевината (това очертаното): Извадиш ли я, ще видиш филтриращото кеченце. Реално сърцевината се държи в тялото, от каналче но то е вътре/долу при кеченцето и няма как да стигнеш до него. Затова леко надигай/напъвай перчиците при четирите отвора, докато не щракне и сърцевината не изкочи. Материала е тънък, но жилав и при добро развитие ще го разглобиш, без да пукнеш или счупиш някое от четирите перца. Измиваш, изплакваш и сглобяваш. В чужди форуми съм чел, че проблема се оправял, само със смяна на филтърчето , но ще видя дали при мен ще се получи. За сега няколко дни е ок.
×
×
  • Create New...