Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    451
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

93 Neutral

About Cyreon

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Няколко въпроса, ако наистина се окаже, че е рейката (или втулката на накрайника), нещо което според симптоматиката съм вече на 99% сигурен, че това е при мен: 1. Има ли човек, който е имал подобен проблем и го е разрешил трайно (под трайно разбирам поне след 100,000 км да няма проблеми и нищо да не почуква, потраква и похлопва). 2. Ако няма трайно решение, опасно ли е да се кара така? 3. Ако се кара така и с времето шумовете се увеличат, това влошава ли състоянието на други части от кормилната уредба или по окачването?
  2. ogi28b, и при мен го има това потропване при преминаване на лявото колело през невавност. Осезаемо се чува и това. Изчестох доста стари постове тук и се оказва, че това е често срещан проблем за Акордите. Май при нас проблемът е в рейката или по-специално във втулката на накрайника на рейката. И пак от това, което изчетох проблемът има временно решение - ходят свалят рейки, изработват нови втулки и т.н. и след 30,000 км пак се появява, а тия упражнения никак не са евтини.
  3. От два месеца имам проблем, който напоследък се задълбочи. Когато спирам или потеглям по-рязко се чува едно изпукване в предницата. Еднократно е, само веднъж се чува и прилича на звука който издава ABS. Когато спирам или потеглям бавно и плавно не го прави. Същото изпукване го прави и когато при ниска скорост или спрял автомобил завъртя леко волана на ляво или на дясно. В началото беше слабо изразено, сега го прави по-отчетливо, т.е. проблемът се е задълбочил. Допълвам, че колата никога не е катастрофирала, не е била блъскана или удряна. Карана е винаги много внимателно. На 90,000 км е. Насоки какво може да е?
  4. Много съгласен с теб за волана и скоростния лост. Колега, нямането на снимки на двигател и каросерия също е притеснително. Освен това, дори да е на реални 30,000 км, това са под 3,000 км годишно. Има една максима, че кола на 200,000 км може да е по-запазена от такава на малко километри. Аз моята я карам по 5,000 км годишно и пак ми се струват малко.
  5. От всичко, което съм прочел и аз стигам до този извод. В Оwners Manual-а неслучайно пише, че ако често се кара при външни температури от и над 35С, това се водят "екстремни" условия и е нужна по-честа смяна на маслото. Изобщо темата "Дали и как и на какво влияе външната температура" е доста обширна и интересна. Много често чувам следния коментар: "Пука му на двигателя колко са градусите отвън, той си работи на константна температура". Да, на двигателя може да не му пука, но на маслото със сигурност му пука. От Хонда не препоръчават различен вискозитет за различните сезони, обаче и те се застраховат по-честото сменяне на маслото в "екстремни" условия. Наблюденията на колегата DTEC с температурата на маслото в Германия/Унгария доказват тези думи. Според мен когато се правят проби на двигателя и се дискутира кое колко издържа и дали му е време за смяна, освен с традиционните критерии като изминати километри, време от последна смяна, моточасове, градско-извънградско е добре да се въведе и още един критерий - "екстремни условия на експлоатация", което ще рече дали и колко е карано при много ниски или високи външни температури.
  6. YUASA. Пета година съм с него, никакви ядове. Имат нов модел YBX5000, много позитивни отзиви чувам.
  7. Всички тия изброените са налични.
  8. Чува се като тракане хъркане, остта хлопа, луфтът е осезаем и лагера е разбит. Теч няма, ама да я чакам да протече преди да я сменя ли?
  9. Meрси много, колега. Аisin е на цена 100 лв, SKF и Blue Print са най-скъпите от 180 и 190 лв. По възможност търся Made in Japan, ама ме съмнява изобщо да има нещо произведено в Япония дори на най-високите цени.
  10. Предстои ми смяна на водна помпа. Обаче марки много, а ценови диапазон широк - от 60 до 190 лв. Марките са Valeo, SKF, Dolz, Japanparts, Aisin и Blue Print. Някой може ли да сподели мнение, опит, препоръки.
  11. Koлега, не е ли 7PK2080?
  12. Прави сте всички - 7 пистов е ремъка. Ще махна този Бош (доста недоволни мнения съм чел) и ще сложа Gates (белгийски) или румънския Континентал.
  13. Ами 6 пистов е да, и на етикета така пише и излиза като част съвместима с Акорд 8-ма генерация. А защо не "Бош"? Чувал си лоши отзиви за марката ли? Този бош е Made in UK, а Континентала е правен в Румъния. Не знам дали има някакво значение и какви са отзивите за Dayco или Gates.
  14. Здравейте, смених стария пистов ремък с нов. Новият е Бош, парт номер 1 987 947 824. Дават го, че е съвместим Акорд 8-ма генерация. Обаче като го сложихме забелязах че е по-тесен (въпреки че е 6-пистов) и в страни остават около 2-3 мм за да изпълни ролката. Принципно исках да сложа Континентал, обаче нямаха 2080 дължина и се наложи да сложа този. Оригиналният ремък пасваше идеално. От снимката се вижда добре. Да търся ли друг нов който да е добре на ширина или да карам с тоя?
  15. Колеги, адмирации за рекордните постижения. Хубаво ще е обаче да ни разкажете как сте го постигнали? В смисъл, тия литри на 100 км, изцяло магистрални ли са? Има ли градско каране? Ако има, какъв процент е приблизително? Магистралното каране с каква скорост е приблизително? 90 км/ч? Ако да, пробвали ли сте при по-висока скорост какъв е разхода? Моите рекордни икономии са само магистрално каране, скорост от 90 до 100 км/ч (над 100 съм забелязал, че почва да качва разхода).
×
×
  • Create New...