Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    456
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

93 Neutral

About Cyreon

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега, моята е German Edition elegance, има ги в mobile.de Моята няма кожен салон (аз не обичам кожата, да се нагрява лятото и да се обелва, ужасна е), но това е въпрос на приоритети. За мен по-важни са ми горните екстри. Каквото и да избереш, направи го съзнателно. Както се шегуваше един приятел: "Твоята Хонда е най-хубавата Хонда в цялата история на автомобилопроизводството". И е много прав, защото е ужасно да купиш нещо и после да те е яд, че си го купил или да я караш без мерак.
  2. Колега, не искам да те разубеждавам за каквото и да било. Но аз карам таква 2.0, ръчна скоростна кутия и за тези пари можеш да си вземеш с навигация и technology package, като хандс фри, което е много удобна екстра да шофираш и да говориш по тел-а. Отделно примиум звуковата система е нещо прекрасно. Знам че екстрите кола не карат, обаче веднъж се купува, парите не са малко, а и колите няма да избягат от автокъщите.
  3. Благодаря ти, колега. А можеш ли да препоръчаш марка течен грес на спрей, която ти ползваш.
  4. Хора, скърца ми лявата врата при отваряне. Някъде в средно положение когато достигне и се чува този звук. Стана днес след автомивка, предполагам вода може да е влязла отнякъде. Някакви идеи - смазване, напръскване?
  5. Под капака на багажника и под предния капак имам наченки на ръжда - някои по-големи, други по-малки. Но лека полека с годините забелязвам, че се увеличават по размер и брой. Прилагам снимки. Има ли спасение от това? Шкурене и пребоядисване отгоре предполагам. Някакви пасти/препарати, които могат да стопират процеса?
  6. Няколко въпроса, ако наистина се окаже, че е рейката (или втулката на накрайника), нещо което според симптоматиката съм вече на 99% сигурен, че това е при мен: 1. Има ли човек, който е имал подобен проблем и го е разрешил трайно (под трайно разбирам поне след 100,000 км да няма проблеми и нищо да не почуква, потраква и похлопва). 2. Ако няма трайно решение, опасно ли е да се кара така? 3. Ако се кара така и с времето шумовете се увеличат, това влошава ли състоянието на други части от кормилната уредба или по окачването?
  7. ogi28b, и при мен го има това потропване при преминаване на лявото колело през невавност. Осезаемо се чува и това. Изчестох доста стари постове тук и се оказва, че това е често срещан проблем за Акордите. Май при нас проблемът е в рейката или по-специално във втулката на накрайника на рейката. И пак от това, което изчетох проблемът има временно решение - ходят свалят рейки, изработват нови втулки и т.н. и след 30,000 км пак се появява, а тия упражнения никак не са евтини.
  8. От два месеца имам проблем, който напоследък се задълбочи. Когато спирам или потеглям по-рязко се чува едно изпукване в предницата. Еднократно е, само веднъж се чува и прилича на звука който издава ABS. Когато спирам или потеглям бавно и плавно не го прави. Същото изпукване го прави и когато при ниска скорост или спрял автомобил завъртя леко волана на ляво или на дясно. В началото беше слабо изразено, сега го прави по-отчетливо, т.е. проблемът се е задълбочил. Допълвам, че колата никога не е катастрофирала, не е била блъскана или удряна. Карана е винаги много внимателно. На 90,000 км е. Насоки какво може да е?
  9. Много съгласен с теб за волана и скоростния лост. Колега, нямането на снимки на двигател и каросерия също е притеснително. Освен това, дори да е на реални 30,000 км, това са под 3,000 км годишно. Има една максима, че кола на 200,000 км може да е по-запазена от такава на малко километри. Аз моята я карам по 5,000 км годишно и пак ми се струват малко.
  10. От всичко, което съм прочел и аз стигам до този извод. В Оwners Manual-а неслучайно пише, че ако често се кара при външни температури от и над 35С, това се водят "екстремни" условия и е нужна по-честа смяна на маслото. Изобщо темата "Дали и как и на какво влияе външната температура" е доста обширна и интересна. Много често чувам следния коментар: "Пука му на двигателя колко са градусите отвън, той си работи на константна температура". Да, на двигателя може да не му пука, но на маслото със сигурност му пука. От Хонда не препоръчават различен вискозитет за различните сезони, обаче и те се застраховат по-честото сменяне на маслото в "екстремни" условия. Наблюденията на колегата DTEC с температурата на маслото в Германия/Унгария доказват тези думи. Според мен когато се правят проби на двигателя и се дискутира кое колко издържа и дали му е време за смяна, освен с традиционните критерии като изминати километри, време от последна смяна, моточасове, градско-извънградско е добре да се въведе и още един критерий - "екстремни условия на експлоатация", което ще рече дали и колко е карано при много ниски или високи външни температури.
  11. YUASA. Пета година съм с него, никакви ядове. Имат нов модел YBX5000, много позитивни отзиви чувам.
  12. Всички тия изброените са налични.
  13. Чува се като тракане хъркане, остта хлопа, луфтът е осезаем и лагера е разбит. Теч няма, ама да я чакам да протече преди да я сменя ли?
  14. Meрси много, колега. Аisin е на цена 100 лв, SKF и Blue Print са най-скъпите от 180 и 190 лв. По възможност търся Made in Japan, ама ме съмнява изобщо да има нещо произведено в Япония дори на най-високите цени.
  15. Предстои ми смяна на водна помпа. Обаче марки много, а ценови диапазон широк - от 60 до 190 лв. Марките са Valeo, SKF, Dolz, Japanparts, Aisin и Blue Print. Някой може ли да сподели мнение, опит, препоръки.
×
×
  • Create New...