Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    519
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

107 Good

About Cyreon

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. За такъв звук ли става въпрос? Чува се на 0:54 и на 1:01най-ясно.
  2. Идентифициран е, дори е задържан. Някой, който дори не може да си напише името правилно.
  3. Нови етикети. И малка промяна във вискозитетите, сравнявах му вискозитетите на 40 и на 100 градуса. Иначе основата от която го забъркват е същата. Мисля, че беше от група III по американската система. Ползвам същото.
  4. 5.5 харчи при идеални други условия. Аз написах конкретния казус, дадох километрите, разстоянието и средно с колко съм карал. 5.5 се постига с икономичено каране. Много ясното идва, че при еднакви други условия дизелът е по-икономичен. Това са средни стойности, които си показал. Те включват извънградско и градско. И варират доста в зависимост какво е съотношението градско/извънградско. Зависи и от стила на самия шофьор, някои дори извънградско постигат драстични разлики. Колегата няма да остане заблуден, че 2.0 бензин гори винаги 5.5. Точно затова му написах подробно описание на случката. Но при мен осреднените стойности са около 6/100 защото аз 90% карам извънградско и то по моя си начин.
  5. Говоря общо, според наблюденията и впечатленията си от тук. Обобщавам и генерализирам без да цитирам конкретни хора Няма нищо лошо в пристрастеността, аз го казвам като нещо позитивно Колегата това пита, сравняваше неговия голф и е писал, че го притеснява, че разхода може да е драстично повече. Не сравняваме дизел с бензин, изобщо. Нито пък заблуждаваме, че икономиченото каране на бензин е равно на такова с дизел. Много ясно, че дизел винаги е надолу. Но щом като икономията му е приоритет на човека (както и на мен) значи него го интересува икономичния стил каране и явно и той като мен има нерви за това Например на дълъг път редовно разходът ми е дори под 5.5 /100 км. А за архаичността на бензиновите мотори си прав. Но наистина са надеждни и това е голямото им предимство.
  6. Привет и от мен. Действително изборът дизел/бензин и съответно 7-ма или 8-ма ще си направиш сам, защото е много индивидуално и всеки харесва различно. Пък тук сме пристрастни и всеки си хвали своето. Аз искам да се включа за разхода на 8-ма (2.0 бензин), понеже си засегнал темата. Пример от днес: Варна-Добрич-Силистра и обратно, с малко въртене градско и малко климатик работещ. 305 км, 17 литра точно. Това прави 5.6 л/100 км, не само по борд, но и пълно-пълно. Средно карах с около 90-100, но има и влизане в селата и съответно намаляне и средната скорост пада. Да не говорим, че може да се газифицира (нещо което аз лично няма да направя). Все има, които не вярват, че Акорда може да е толкова икономичен, все търся мераклии да сложат 1000 лв и да хванем баса и да го демонстрирам и все никой не се навива. Традиционните "болежки" предполагам си ги чел - рейки, шумоизолация, спирачни апарати, но идеални коли няма. Тя каквато и да е, все ще има нещо. Каквото и да избереш, не бързай. Най-важното е да си вземеш това, което най-много на теб ти допада. Както казва един приятел: "Твоята кола е най-хубавата в цялата история на автомобилостроенето." И да си я караш с любов и здраве.
  7. A някой знае ли откъде могат да се купят предпазни прозрачни ленти за задните врати? Слагат се не на самите врати, а там където ми е показалеца на снимката.
  8. Извинявам се за офтопика, но понече прочетох за протекторна прозрачна лента на калниците, а са много трудни за намиране и ги няма никъде. Някой може ли да помогне откъде може да се купи?
  9. Aз се включвам с 2.0 бензин. Правим сравнението по описания от колегата начин, документираме всичко с аудио и видео и го постваме след това тук. И следват 100 страници коментари: "Ама така дизел не се кара!" или "Тоз пък с бензина как неправилно сменя предавки." Цирк!
  10. Moят диск не е оригинален DVD, работи си обаче прекъсва и ми излиза Disc Reading Error Please Consult Your Dealer. Изваждам диска, позабърсвам го, слагам го пак и си тръгва до следващия път когато излиза същото съобщение. Дали защото диска не е оригинален или има нужда от почисване на самото четящо устройство?
  11. 156 к.с. е бензиновата 2.0 на 8-ма, ако трябва да сме точни. Лично аз не съм чул за такъв проблем при R20A3.
  12. Аз също съм много любопитен на какво може да се дължи това. При мен го прави при въртене на волана при ниска скорост (10-20 км/ч). Чува се като изпукване в предницата. При по-високи скорости не го прави. Освен това при преминаване на наревности и пак при ниска скорост се чува тракане от лявата гума. Не знам дали двата проблема са взаимносвързани.
  13. Не може да знаеш какъв е. Може да е комшията джамбазин конкурент, който разнася черен ПР, за да набие бизнеса на съседа. В случая не е такъв, доказа се! И? Малко внимание предотвратява съмненията. Той се е прострелял в крака този. Писал септември 2010, тя е 2009 г. производство. Купил я в от Канада за $2100 (може и по-малко), тя може и salvage да са я водили. Shipment, мита и да я пооправи, този минимум 5 бона ще гушне, ако се излъже някой да му я купи.
  14. Няма сензация. Масово се връщат километри и добре го знаем. Но има и автомобили, на които просто не си заслужава да се връща. Дълга тема. По-скоро трябва да го играем "невинен до доказване на противното", но може и както си го написал. Разминаването между 2010 (в mobile.bg) и 2009 в дадения сайт пак подсказва, че може да не става въпрос за един и същи автомобил.
×
×
  • Create New...