Jump to content

Cyreon

Фен
  • Мнения

    378
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Cyreon last won the day on Октомври 5 2016

Cyreon had the most liked content!

Обществена Репутация

68 Neutral

Относно Cyreon

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG
  1. Точно това й е целта. Изпробвано от мен.
  2. Tя хубава марката, ама имат на сайта само десен, а моя е ляв.
  3. 8-ма генерация Акорд

    Kилометража са основно символи и знаци, разбираеми на всеки език. Но дори и той минава на английски като му изречеш Spracht English или Speak English, едно от двете беше. Дори и Fuel го изписва на английски. То няма много логика навигацията ти примерно да е на английски, а друго на друг език.
  4. 8-ма генерация Акорд

    Даваш слушалката и му казваш Speak English и всичко автоматично минава на английски.
  5. Хонда Акорд 8

    Това някакъв сантимент към германските коли ли е? Защото моята е (R20A3, 2.0, 156 коня, 192 nm) и <200 nm, и кое точно ти е смешното в случая? Моята хем е с малкия двигател, хем ме е страх да я настъпя и ускорява като щурава. Набира си идеално. Тия коне, мощности и скорости - състезатели ли сте, за какво са ви....не ми ражда много главата.
  6. Дори и да сложа малки капчици от същия цвят, пак ще изпъкват релефно отгоре и ще си личи, че е мацано отгоре, нали?
  7. Стара тема от нафталина, но за да не отварям нова реших да пиша тук. Оня ден, както си карам и някакви камъчета отхвърчаха от пътя и бая силно се чу прас - спирам, гледам на шофьорската врата, над дръжката ето това: http://prikachi.com/images.php?images/60/9198060L.jpg Имам и други такива по предния капак от камъчета. Боядисването на цялата врата не е опция за мен. Просто не си заслужава за такова нещо да го правя. Не мога да преценя колко е дълбоко, но някой занимавал ли се е, има ли начин да оправи или поне да се заличи?
  8. Колега, остави ги ADAC - никаква обективност при тях. Препоръчвам ти http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/ Има много мнения, положителни, отрицателни (впрочем преобладава критиката, което е добре), хората съвсем свободно си споделят какво харесват и какво не харесват в гумите. Има зимни, летни, дори мнения за конкретен размер. Разгледай, точно ги има и марките и моделите, от които се интересуваш.
  9. Първата ми Хонда, а вече съм влюбен!

    Много е хубава и цветът грее - Silver Buran, типичния сребрист цвят на Хонда. И моята е такава. Честито, със здраве и късмет да си я караш!
  10. Разбирам. Ами твоя случай е аналогичен на моя - не си успял да занулиш антифриза. И глупавото в цялата история е, че след като си го сменил сега ще караш определен брой километри (или съответно ще минат брой месеци) докато пак ти изгрее кода на антифриза, тогава ще го занулиш, но няма да е актуално. Доста нескопосано е измислено. На мен само една идея ми идва наум като решение на проблема: Караш си колата и светва примерно код 5 (смяна на антифриз). Веднага го зануняваш, за да не го изпуснеш и още същия ден или в близките дни сменяш антифриза. Ако трябва си записваш в книжката, че си го занулил, за да не забравиш фактическата смяна. Малко архаичен метод, но поне ще си сигурен, че компютъра винаги ще ти дава адекватна информация.
  11. т.е. ти резетна само единия ли? Или нито един от двата не успя?
  12. На мен продължава да не ми е ясно, има ли начин да се нулира определен код, според който току що си направил смяна по график. Пример: Днес смених маслото на трансмисията /код 3/ и смених спирачната течност /код 7/. След като резетнах /3/, компютъра ме премести на код В, който сега не е за сменяне и ако го резетна ще се обърка интервала на смените. Но /7/ си е за резетване, защото преди месец някъде ми излезе на таблото, че е за смяна. Ей това не мога да разбера: 3 и 7 са за смяна, сменяш ги, резетваш 3-ката след което 7-цата никаква я няма. Трябва да я чакаш пак да се появи, но дотогава ще навъртя километри и пак се обърква смисъла на зануляването. Някой някакви идеи, препоръки или опит по казуса?
  13. Koлеги, малко ъпдейт по темата. Днес майстора смени задните накладки и спирачната течност. Педалът обаче хваща някъде по средата, т.е. както си беше и преди смяната. Говорих с него, той първо ми каза, че сигурно не е обезвъздушена добре, но после вика, че било от главен спирачен цилиндър. Значи като стигне до средата и почне да действа, педалът плавно потъва още малко. Примерно ако на 0 е ненатиснат, а на 10 е потънал до дъно, то хваща някъде на 5 и стига някъде до 7. Каза ми, че много коли били така, да не съм се притеснявал, можело да се смени, но нямало смисъл и неговата кола била така. Да се занимавам ли със смяна на този спирачен цилиндър или няма смисъл?
  14. Мерси, колеги за съветите. А само да попитам нещо - когато се поръчват комплект накладки, те по колко броя са в комплект? Защото се обърках - на диск по две накладки ли се падат? И още нещо, понеже ще сменям маслото на транмисията, ръчна (Honda- MTF3), обаче никъде по тубата не виждам да пише вискозитет, тя стандартна ли е? 10w30 или 10w40 пише в сервизната книжка. И какво количество трябва за Акорд 8-ма? MTF-3 e само един модел и няма нищо общо с вискозитета на двигателните масла.Прочети си пак внимателно книжката.Става въпрос за аварийно придвижване до сервиз!
×