Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    433
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

92 Neutral

About Cyreon

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Обърках се с psi - паунди на квадратен инч. Живял съм в САЩ и от там винаги 2.2 bar го асоцирам с 32 psi. Толкова пише и на вратата на Акорда ми 220 kPa (2.2 bar) или 32 psi. И какво намекваш? Че след поста ми някой хукна да помпи гумите на 32 бара (аз дадох само пример с моята, не че съм казал конкретна да кола да се помпи толкова) и ще се претрепе заради мен. Цялата работа е, че хора като теб уж прикрити зад това колко са загрижени за другите, искат да изкарат такива като мен некомпетентни и да бъдат smartass, умници. Някакво вътрешно самозадоволство е това явно. Другият хубостник пък под теб писал, че съм писал "глупости". Не е това начина. Аз никога така не бих скочил така на колеги. Винаги първо бих съобразил този човек защо пише, ще изчакам дали пък не се е объркал, няма да бързам с определенията и констатациите, а бих подходил внимателно. Ама всичко е до възпитание и манталитет. Живи и здрави.
  2. Объркал съм се! Разбира се, че 2.2 бара имах предвид, че това не са 2.2 kg/cm2. Но принципът си остава един и същ, което в крайна сметка ми беше идеята, че мерните единици са сходни, а често се бъркат без значение дали става въпрос за 2.2 бара, за 22 или 220. Аз се обърках и заради другата мерна единица kPa, която също я има и обърква понякога. Пфу някои хора как злобно скочиха, големи мераклии да те изкарат некомпетентен и че пишеш глупости. Опасен народ ей!
  3. Имай предвид също и разликата в мерните единици - bar и kg/cm2 са две различни мерни единици, които за много хора означават едно и също. Да речем на моя Акорд го дават 32 bar налягането. Отивам на бензиностанцията, ама там мерната единица bar изобщо я няма. Има kg/cm2 и psi. Само че 32 bar са близо 33 kg/cm2 и ето ти разлика в налягането.
  4. По-добре скрито копче за запалването, което само ти си го знаеш къде е. Тоя евтин тарикатлък не е 100% гаранция, но е спасил колите на много хора.
  5. Koлега, много ми се ще да си прав, ама едва ли. 1. Не може да налееш 3.7 литра ново масло и несливаемия остатък по картера да го почерни новото толкова много. Да не говорим, че предното масло изобщо не беше толкова черно. 2. Дори и твоята теория да е вярна, това потъмняване щеше да се получи веднага или в близките часове, а то в първите няколко дни си беше чистичко като на снимката в ляво и преди седмица почна осезаемо да заема новия си цвят. 3. Предни години съм го сменял при подобни обстоятелства и тогава остатъка по картера не го е почернял изобщо. 4. Колегата аleksandur също се оплаква от подобен проблем със същата марка масло.
  6. О, химията са я променили със сигурност, защото сравнявах вискозитета на "старото" ЕСП формула, с "новото" ЕСП, oт 12.1 на 100С пада на 11.8. Има и други промени като Sulphated Ash mass%. и т.н. По-надолу прилагам сравнение в характеристиките между старото и новото ЕСП. Нека експертите се изкажат, но ако са го "развалили" много жалко, защото аз съм му фен на това масло и досега винаги се е представяло перфектно, обаче това ранно потъмняване е много алармиращо. Пак казвам, аз не съм експерт, знам добре, че цветът сам по себе си не ти дава пълната картина. Mobil 1 ESP Formula 5W-30 SAE 5W-30 Ash, Sulfated, mass%, ASTM D874, 0.6 Density @ 15.6 C, g/ml, ASTM D4052, 0.850 Flash Point, Cleveland Open Cup, °C, ASTM D92, 254 Hi-Temp Hi-Shear Viscosity @ 150 C 1x10(6) sec(-1), mPa.s, ASTM D4683, 3.58 Kinematic Viscosity @ 100 C, mm2/s, ASTM D445, 12.1 Kinematic Viscosity @ 40 C, mm2/s, ASTM D445, 72.8 Pour Point, °C, ASTM D97 -45 Viscosity Index, ASTM D2270, 164 Mobil 1 ESP 5W-30 SAE Grade 5W-30 Viscosity, cSt (ASTM D445) @ 100ºC, 11.8 Sulphated Ash, wt% (ASTM D874), 0.8 HTHS Viscosity, mPa•s @ 150 ºC (ASTM D4683), 3.5 Pour Point, ºC (ASTM D97) -48 Flash Point, ºC (ASTM D92) 239 Density @ 15.6 ºC, g/ml (ASTM D4052), 0.8458
  7. Здравейте, колеги. Моето не са точно капкови проби, а сравнение на едно и също масло - едното от тубата, другото ползвано. Значи, смених маслото преди 2 седмици, минал съм само 300 км с него. Забелязах, че за много кратко време потъмня страшно бързо - то се вижда от снимките - в ляво е маслото от тубата, в дясно е маслото от двигателя. Мен ме притеснява, че за толкова малко изминати км и само за 2 седмици потъмня толкова бързо. Ясно ми е, че цвета изобщо не е единствения критерий, ама за толкова ли кратко време се променя бе, другари?! Преди като че ли такъв ставаше цвета след 2-3 месеца. Градско/извънградско е карано около 50:50. Маслото е Mobil 1 ESP, 5w30.
  8. A не може ли да е нещо от горивния филтър? Никога не е сменян.
  9. Искам да попитам за следното. При първоначално запалване сутрин, въртя ключа и в първите 1-2 секунди оборотите сякаш са неравномерни и ниски, притихва колата и а-ха да запали, имам чувството, че ще угасне. Но не угасва, стабилизира се на около 1500 оборота и после всичко е нормално. Като я покарам малко, при следващо палене вече всичко си е наред и си пали както трябва. Акумулаторът ми е на 4 години и половина. В сервиз ми я замерват вече загряла, нормално е към 14.1 V при работещ двигател. Дали да търся проблема другаде или просто да акумулатора е за смяна? Някой имал ли е подобен проблем?
  10. Моята е 2.0 бензин, German Edition - много щура комбинация между Еlegance и Executive. Имам традиционните екстри + навигация и камера за задно виждане, bluetooth (последното е супер хубаво да си вържеш телефона и да си говориш handsfree). Имам и CD-чейджър 6 CD-та и Premium Audio System, oзвучаването е невероятно. Никога не съм разбирал защо трябва да си купиш 2.4 бензин или 2.2. дизел, за да имаш най-високото ниво технолъджи пакидж или всички екстри.
  11. И аз да нахваля Dunlop-a, Bluresponse в частност. 4-та година съм с тях, никакви ядове. Моите са произведени в Словения (заводите на "Сава") и в началото като ги купувах честно казано си имах страхове и предубеждения. За грипа и изтриването им, изчел съм много мнения, почти всички се оплакват от това, че след 10-15 000 км губят по 2-3 мм от грипа, което при мен не се случи, моите са на 15 000 км и от 8 мм първоначално в момента са на 7 мм. Колега, независимо коя марка избереш, купи си премиум бранд - Дънлоп, Континентал, Мишлен, ГудИър, Бриджстоун. Останалото е повече или по-малко компромис, не че няма качествена Фулда или Ханкуук например. Защото с гумите компромис не трябва да се прави.
  12. Koлеги, искам да попитам - сменя ли се на Акорда хидравличното масло по график? Огледах в Owner's Manual-а и никъде не открих подобна информация. Говоря за PSF-S маслото на хидравликата на Хонда, оригиналното. Изобщо сменя ли се това или като някои други консумативи е lifetime.
  13. т.е. 5w30 не е добре за зимните месеци ли?
  14. И аз мисля като колегата JHM. Koлкото хора толкова мнения. На мен 2.0 ми е напълно достатъчен, никога не съм усещал липса на мощност - тия легенди натоварени 5 човека с много багаж как ще катерим някакви огромни баири и няма да ми достига мощност - ала, бала, портокала - от 5 години имам Акорда и никога досега не ми се е случвала тая ситуация. А и икономията и по-ниския данък на 2.0 също не са за подценяване. Ако пак трябва да избирам пак 2.0 бензин бих избрал. За мен Акорд е комбинация от комфорт, надеждност и икономичност.
  15. Kъм колегите с бензинови акорди: Миналата година така и не го смених след тоя пост. Понеже ми предстои да й сменям рутинно някои неща, кои от вас са сменяли горивен филтър? Някой казват, че изобщо не се сменял горивен филтър или само ако има проблем, но в Owners Manual пише че се сменя на всеки 4 години или 80,000 км. Знам, че е хамалогия смяната, не ми прави проблем, никога досега не е сменян, не знам какво да правя.
×