Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    667
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

191 Good

About Cyreon

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Добре де, защо да е баламурник? Измаменият е джамбазин. Дето се вика той е в бранша, щом него са измамили какво остава за нас непросветените. БМВ-то е било с изрядни документи. А не винаги по VIN може да му се издири историята, че колата идва от Швеция. Ся ясно, че врътката е следната според мен: Ла Пиовра маде ин БъГъ с мрежа в КАТ, Полиция и други институции е изградило мрежа за измами. Нашенски мулета отиват из Европа, чрез пълномощни, фалшиви лични карти и поставени лица вземат коли на лизинг. Спират да внасят вноските по лизинга, вкарват колата в БГ. Регистрират я по втория начин и колата е с "изрядни" документи. Аскьойския джамжазин as known as баламурника проверява документите и всичко е 6+. Акъли от рода на: "Да беше проверил по VIN и други начини" са адекватни, но не винаги дори и това помага. На мен не ми ражда главата как мога да съм спокоен, ако си купувам кола на старо, дори и да проверя всичко предварително и да си отварям очите.
  2. Случката е съвсем прясна. Копи-пействам от фейсбук. ИЗМАМА МОЛЯ СПОДЕЛЯЙТЕ Скъпи приятели и клиенти, искам да споделя с вас за случай на ИЗМАМА с регистриран автомобил в КАТ СОФИЯ ! Молбата ми е да стигне до повече хора и да успеем да предпазим следващия от тази толкова отвратителна измама! На 17.07.2024г. по Whatsapp се свърза с мен човек, когото не познавам. Предложи ми автомобил на бартер с марка BMW, М5 Comp 2019г., с рег номер CB5053ME. Офертата, която ми предложи ми се стори нереално добра. Точно поради този факт се усъмних и следователно поисках да ми предостави големия талон на въпросното МПС. След като талонът ми беше предоставен бяха извършени всички изискуеми от закона проверки ( в дилърство, както и проверка от НОТАРИУС в системата, която има директна връзка с КАТ, където би трябвало да се види ако има евентуален проблем с автомобила), които би трябвало да предпазват гражданите от такива отвратителни ИЗМАМИ. В резултат на всички тези проверки, автомобилът НЯМАШЕ ЗАПОР, ИМАШЕ ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД, ИМАШЕ И ВАЛИДНА ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ, следователно всички документи бяха РЕДОВНИ и ЗАКОННИ. Сключихме договор за покупко-продажба в 16:00 часа на 17.07.2024г.! В замяна на гореописания автомобил, аз прехвърлям мой редовен автомобил, обявен в интернет с марка BMW, 740Xdrive 2015г., както и пари в брой (немалка сума) и пича си тръгва. Днес на 18.07.24г., сутринта, при опит за смяна на талоните в КАТ Хасково на новозакупения от мен автомобил (тъй като процедурата е такава - след сключване на договор за покупко-продажба на МПС законно установения срок е 1 месец), задържат автомобила в КАТ ХАСКОВО , защото е обявен ТАЗИ СУТРИН ЗА КРАДЕН от Швеция! Въпросният автомобил е регистриран в КАТ СОФИЯ НА 31.05.2024г. Въпроса ми е: КАК Е РЕГИСТРИРАН ТОЗИ АВТОМОБИЛ В КАТ СОФИЯ на 31.05.24г., а е обявен днес на 18.07.2024г. случайно вчера след като е продаден-заменен???????? Моля, за съдействие и за помощ от всички вас. Някой познава ли въпросното лице, което се представи, че се казва Мартин със следния телефон: +359 87 606 8876, който взе моята редовна кола и ми даде нередовна (крадена)! Собственик по талон на въпросното BMW M5 е фирма “А.Д.Р. ГЛОБАЛ” ЕООД, регистрирана 2008г. с транспортна дейност и управител КОНСТАНТИН САВОВ САВОВ! Към поста ще прикача и всички снимки, с които разполагам. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Другари хондаждии, кажете какво правим в тая ситуация? Дали от алчност или не, дори джамбазина от хасковската автокъща се е прекарал. Виждаме, изрядни документи, регистрирана колата без проблем и са го избабанили. На негово място може да е всеки. Купуваш кола, с изрядни документи, минала през нотариуса и накрая гризваш дървото. Схемата е "класическа", не е от вчера, но излиза, че няма как да си купиш кола втора ръка без да се притесняваш. "Решението" е да купуваме чисто нови коли явно.
  3. Ако е подобен звук, който се чува на 0:32 и 0:55 не се шашкай. Моята също го прави от много време и съединителя си е окей.
  4. Maлка подсказка давам - на магистрали ламби не паля, от снимката се вижда. Туй дето го думат разни философи как нямало значение, да изгледат цецовото видео отгоре. За толкова години опити, не съм изял още глоба от КАТ за несветнати фарове в 30 градуса жега, на обяд, в ярък пролетен ден на магистралата. Има и много други малки дребни елементи (на пръв поглед незначителни, повече от 20 са на брой), които като ги натрупаш и като ги навържеш един след друг, почваш да разбираш, че изобщо не е чак толкова трудно да стигнеш до заветния минимален разход.
  5. Частен инстуктор по икономично шофиране - набира кандидати. В курса се усвояват следните умения: - техническа подготовка на автомобила за икономично шофиране. - инструктаж на курсиста и усвояване на различни техники за икономично шофиране. - психологическа подкрепа и разбиване на грешните мисловни модели от рода на "Бързай като изоглавен" и "Никоя кака седяща до мен няма да ме търпи да се влача като народна песен". - изкуството да не бавиш движението по магистрала, когато се движиш с 90 км/ч и да не предизвикваш роуд рейдж у засилени батьовци зад теб. - изграждане на икономията като начин на живот и философска ценност. ВАЖНО! Всякакви нескопосани опити, да бъде обвинен инструктора в конспиративни теории относно манипулиране на софтуера отчитащ разхода на гориво или безумни ситуации как засилвал Акорда по някакви надолнища, после го качвал на репатрак, връщал го в изходна позиция и пак го засилвал надолу, докато получел желания резултат, ще бъдат разбити още в зародиш. Нещо повече - заговорниците и неверниците, ще получат директни обвинения за лобизъм в полза на електричките. Инструкторът няма намерение да се подава на комерсиален шантаж и да губи средства, клиенти и аудитория, заради нерeализирани мокри сънища относно хибридни или електрически автомобили.
  6. Хаха, дай го. Свалям го специално твоя под 3.3 л / 100 км.
  7. Стопли се времето и настъпи час за нови рекорди по икономия в тия гладни години.
  8. Златото полудя. От $2000 до $2400 за по-малко от месец. Това е безумие. Почва и то да мяза на биткойна, спекулативен актив. Ся ясно, че много хора ще го оправдаят с печатането на зелени хартийки, ама то не е от вчера. Мисля, че ще падне на $2100 някъде към лятото.
  9. Eй за това говорим. Ако се съгласиш на неговите условия 8500 + 3500, колко прави?! Тия хора не познават парите.
  10. Вчера например направихме добра сделка. Нейсе, чорбаджията беше супер готин пич, светен и готов да преговаря. Като имаш насреща си нормални хора, става работата. Значи моя другар украинеца избира коли от БГ и ги праща на фронта в Донбас. Оглеждаме предимно SUV-та и джипчета 4*4. В случая гледахме Land Rover, 3.0 дизел, не помня годината, около 2000 г. Няма значение. Беше я пуснал за 7,100, обаче човека си беше описал проблемите й едно към едно. Съединител за смяна имаше, проблеми по боята също, което на украинеца не му пречи, щото колата е за фронта, ама това се използва като аргумент за цената надолу. Спазарихме я за 5,900 лв. Аз го засипах с комплименти продавача, че е разбран, той се ошашави, че толкова го въздигам и възхвалявам. Но после му разказах за разлика от него какви са повечето продавачи, че не пишат за проблемите и в обявата е едно, а в действителност съвсем друго. От опита ми дотук, спирам да се занимавам с обяви, които са "Перфектна отвсякъде. Без забележки". Особено за 10+ годишна кола. Супер съмнително. По-скоро бих отишъл на оглед както вчера, кола с описани проблеми и най-вече, ако цената ми се струва висока за проблемите в обявата, собственика да е човек готов да коментира цената.
  11. Хубаво щеше да бъде цената да се определя на принципа "търсене-предлагане", ама май не е точно така. За съжаление. Виждам много инатливи продавачи, които не ги интересува какво продават, в какво състояние е автомобила и откровено лъжат за повечето нещa. Като почнем от боята, през двигател, превъртяни назад километри, ръжди и т.н. Няма лошо да се отстоява цената, дори по-добре да пишат, че е твърда цена и не подлежи на никакви пазарлъци, отколкото да има такива драстични разминавания между снимки, описание и реалност. Накрая се ядосват, че не си купил и от яд, вдигат цената с 2000 лв. в случая, съвсем демонстративно, ако размислиш да те накарат да съжаляваш. Взаимна загуба на време, която е можело да бъде избегната. Поставям себе си от другата страна и ако тръгна да продавам моята кола, ще се старая да я опиша колкото се може по-точно и коректно. После, ако ще има мегдан да свалям цената, нека онзи отсреща да каже на базата на какво да му свалям - кое от обявата или описанието не е такова каквото съм го писал. И тогава в качеството си на продавач, ще имам силните аргументи да не свалям цената или да я сваля символично. А те прикриват основни проблеми (двигател, боя, ръжди и т.н), лъжат с "Перфектна! Качваш се, палиш и караш", а ти след огледа се чудиш, ако я купиш, откъде да я почваш с ремонтите. Последния пример е от вчера - стара снимка сигурно от преди година, лъсната и полирана на снимката, отивам, гледам чудо - аматьорско боядисване, под боята избила ръжда, шупли, боядисана само отвън, вътре където е двигателя си личи старата боя по шасито, предната броня изкривена (на снимката не си личи), над арматурното табло нацепена пластмасата от слънцето, предното стъкло нацъфкано на няколко места от камъчета. Ами пиши ги тия работи в обявата, бе батьо! Да знам, че ги има преди да идвам на оглед. За половината се направи на хахав, че сефте ги вижда, за другите измрънка с половин уста, че да, имало проблем, ама не било болка за умиралка. И съм купувал стара кола, а не нова и демек - "нищо няма да ти намалям, ако няма да плащаш, чао!" Ей с такива галфони се занимавам, а те за съжаление са мнозинството. Има и коректни, но са изключение.
  12. Харесвате автомобил от обява. Обаждате се по телефона, разпитвате за подробности, питате това, което го пише дали отговаря на истината. Отсреща ви казват "Да, всичко каквото го пише, баш така си е". Без значение дали разговаряте с частно лице или собственик на автокъща. Уговаряте си ден и час за оглед. Отивате, оглеждате, харесвате или не харесвате. Освен, ако не е някакъв наистина уникат, купувачът почти винаги пробва да преговаря за цената. Въпрос - кога се пазарите за цената? Преди или след огледа? Мой опит - в последно време оглеждам доста коли. Не за мен, за мои приятели чужденци основно. Какво ми прави впечатление - продавачите са много наплашени от това да не се стигне до преговори за цената. Още по телефона докато разговаряме ми казват: "Звъняха ми едни преди теб, веднага почнаха да се пазарят за цената. Викам им - елате вижте първо колата, бе хора!" ОК, така да бъде. Отивам, оглеждам и в повечето случаи не е това, което пише. "Перфектна, качваш се и караш", всъщност е с ръжда отдолу, похабени седалки, които не се виждат от снимката добре, боята със сериозни забележки, черно масло, което е уж само на 1500 км, на едната дори имаше теч от радиатора. Тъй. Изговарям ги тия работи пред собственика и намалението, за което е склонен да преговаряме е съвсем символично. Примерно, ако я е пуснал за 11,300 лв. ми сваля на 11,000 лв. Загубил съм си деня на ходя на оглед на 200 км, за да видя нещо, което на пръв поглед от картинките е изглеждало съвсем добре за цената си, а на живо е разочарование. И много интересно - в няколко от случаите, като се прибера вкъщи и отворя същата обява, цената е нагоре. Примерно тая за 11,300 седя така седмици наред, отидох, огледах я и след няколко часа я качи на 13,500. Сладур мамин. Не знам какво е посланието. Сигурно: "Пич, изпусна голямата оферта с ръждата. Ако размислиш - цената вече е два бона нагоре!"
  13. А така можете ли? Тоя разход е с новите слънчеви батерии на Хонда, произведени в новооткрития им завод в Дуръс, Албания. Монтират се върху покрива на Акорда и произвеждат ток в реално време, докато шофираш. Не е като електричките да ги бодваш в тока и да чакаш да се зарежда. Дори произвежда излишен ток, който се складира в акумулатора и ако си носиш скаричката, можеш да си изпечеш филийки. Накрая на пътуването, останалия ток го показа с отрицателни стойности (демек с минус на разхода), ама забравих да го снимам.
  14. Има ли фенове на летния Континентал? А има ли фенове на новите Premium Contact 7? А има ли желаещи за размер 205/60/16? Е, откога го чакам тоя размер, но няма да ме огрее явно. Май няма изобщо да ги пускат в производство, а аз за Акорда не искам да слагам друг размер. Досега бях с Dunlop Bluresponse, много доволен, хубава, тиха гума, но станаха на 8 години и вече просто заради годините е време да ги махам, въпреки, че са в много добро състояние за годините си. Обаче няма Premium Contact 7 в моя размер. Алтернативи? Чувам хубави отзиви за Michelin Premacy 4. Говорим за летни гуми. Нещо друго от високия клас?
  15. С 95, обаче интересно, че само с 95 на конкретно две БГ бензиностанции го постига. Няма да им правя реклама, защото и при тях е променлива и не всеки път им е качествено горивото. А за швейцарското и австрийското гориво, което зареждам няма да говоря - грубо съм установил, че пада с 0,3-0,4 на 100 разхода с бензин от тия две страни конкретно при относително равни други условия. За TripB мине ли 10,000 км запазва показателите, но аз вече съм го нулирал и се е изтрило. С тия скорости от 120-140 няма как да се постигне такъв разход.
×
×
  • Create New...