Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    537
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

113 Good

About Cyreon

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1.9 литра. Сменя се на 120,000 км или 8 години (което настъпи по-рано).
  2. Малко се притесних за разхода като видях нивото на щеката. Това е за 7000 км и според мен е изгорило около 1 литър. Малко повече градско каране. Някой с подобни оплаквания?
  3. Добре де, колко киловата е това нещо, че са такива малки крайните суми и то за такава квадратура при промишлен ток? Тия 160 кв. всичките ли ги отопляваш? Аз ако трябва да топля 160 кв. с климатици и бойлер 300 л, на месец ще стигне 4 цифрена сума.
  4. Точно за охлаждането искам да попитам. Адекватно ли е? Охлажда ли достатъчно, както например би се справил един климатик? Аз обаче имам един проблем - моите тръби отдолу не са изолирани и няма ли да прави конденз, ако използвам термопомпата за охлаждане?
  5. Никой не пише нищо за станалата напоследък хитова Термопомпа. Всичкото човек лудна по тая технология. Много ми е интересно някой който има термопомпа да каже как му излиза като крайна цена и заслужава ли си.
  6. Банкстерите не съгласни българчетата да държат в банки 65 милиарда спестявания. Съвсем нарочно е всичко - чрез инфлация и нулеви лихви (дори отрицателни), народът да извади парите от банките и да почне да "инвестира" в нещо - недвижими имоти, злато, акции, уж защитавайки така спестяванията си. Само че 90% от тия пишман инвеститори идея нямат какво правят. При тоя обедняващ и намаляващ по численост народ, аз дори и да вложа парите си в апартаменти например, няма кой да има да ми ги наема. Освен това разходи по поддръжки, данъци - всичко нагоре. Същото и със суровините. Любимите ни Хонди на бензин, дизел и газ ще станат лукс първо от гледна точка на цените, второ с тия изисквания за емисии ще ги забранят по пътищата до 10-15 години. Щом цапаш въздуха много, налагат ти ограничения. Те са го измислили вече.
  7. Винаги показва поне от 0.5 до 1 л. по-малко по борд, отколкото реално. Сравняваме различни модели, но моят Акорд гори реално около 5.7-5.8 бензин на дълъг път при скорост около 90-100 км/ч.
  8. Tия разходи по борд компютър ли ги засичате или реално на колонката? Щото винаги има разлика, понякога доста осезаема.
  9. Ясно. Значи въпросът горе-долу се свежда до следното: Да давам ли 150 лв. на всеки 30-40 хил.км. за нещо, за което нямам гаранции, но звукът му ме дразни, а принципно сигурността не е компроментирана.
  10. Радвам се, че нямаш проблеми, въпреки че е много рано да се каже отсега. 150 лв. ми звучи съвсем нормално като цена. Въпросът е колко време изкарват след ремонта. Някъде по-нагоре четох 30-40 хил.км преди пак да се разтропат.
  11. Здравейте. Изчетох всички 5 страници изписани по темата. Щом съм тук ясно е и че при мен има проблем с рейката. Накратко - изпуква предницата при спиране, при потегляне и при въртене на волана при ниски скорости или паркиране. Лошото е, че проблемът се задълбочи през последните 2 години. Няма да питам за сервизи и препоръки (писано е много по темата), но накратко 2 въпроса към тези които са правили вече рейка: 1. Колко ви излезе като стойност целия ремонт (под ремонт имам предвид смяна/рециклиране на втулката) като крайна стойност? 2. От ремонта досега колко км сте изминали, чуват ли се пак похлопвания отпред?
  12. Oт капачката на резервоара е, не е била затегната. Чест проблем. Доливането на масло няма нищо общо с изгасване на индикаторите в случая.
  13. Разходите за гориво, гражданска, винетка, смяна на масло и филтри и други периодични консумативи включваме ли я сметката или те са си константни разходи и за да е по-чиста картинката, тях не ги калкулираме? Ако ги включваме, веселбата е пълна и косата ми се изправя. Но ако включим само извънредни ремонти, мога да кажа, че аз имам Акорда от 8 години, на 100,000 км е освен един магнит на климатика и две изгорели крушки, и водна помпа, която си сълзеше и я смених, други извънредни разходи и ремонти не съм имал. Но мисля, че в скоро време ще почнат да се обаждат работите и ще почне да ми става лошо. Гледам горе изчислявате цена на км, но никой не пише как я кара. А според мен разходите и ремонтите много зависят от стила на каране. Моята например на 90% я карам извънградско, гледам да е основно на темпомат, не я пържа с рязко ускорения и високи обороти. Абе, не съм й роб, ама гледам си пазя стоката. Досега ми се отблагодарила финансово за джентълменското ми отношение. 😂
  14. Koлега, продължава да го прави. И като съм я водил по майстори и съм им го демонстрирал всички казват: "Тоя проблем го имат много Хонди, карай така." Твърдят, че и да се смени съединителя, след 20-30,000 км пак можело да се появи. На видеото по-долу го издава тоя звук на 0:55 и 1:01. https://www.youtube.com/watch?v=EqJoFhOFlq0&t=68s
  15. Днес я пуснах на самодиагностика, белким открие някоя грешка. Мигаха и святкаха тия ламби като дискотека 3-4 минути, без нищо да открие. После на навито пуснах пак самодиагностика от скритото меню - пак нищо. Междудругото, като я давам да контакт, няколко секунди след като съм мушнал ключа се чува едно прищракване откъм навигацията. Проверих вързана е окей. Изобщо не мога да стопля от какво може да е всичко това. vid-20210412-161731_34RZXCXj.mp4
×
×
  • Create New...