Jump to content

Cyreon

Фен
  • Content Count

    550
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

122 Good

About Cyreon

Profile Information

  • Кара
    2009 Honda Accord 2.0 i-VTEC 156 hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Това е от днес. Маршрут Пловдив-Бургас. През повечето път даваше 4.8-4.9, но накрая закова на 5.0. Този път не съм я засичал пълно-пълно, но реалният разход ще е някъде около 5.0.
  2. Няма нищо нереално. И нищо чак толкова непостижимо. Минимален разход се постига с няколко неща: нежно подаване на газ, скорост около 90 км/ч (малко по-ниска е дори още по-икономично), по-високи външните температури, гумите да са оптимално напомпени според препоръките на производителя, разбира се неработещ климатик подпомага, затворени прозорци, ако се залепиш зад някой ТИР да ти обира насрещното съпротивление ще падне с още някоя десета разхода и т.н. Ето и още нещо от преди няколко години - Това 4.4/100 км реално беше малко отгоре, малко под 5 литра на 100 км. Постигнато е на равен магистрален път, двама души в колата, без допълнителен багаж. Не е имало никакви надолнища и някакви подобни конспиративни чудесии. Много зависи и от шофьора, от търпението и общата нагласа и поведение на пътя.
  3. Eй, големи неверници има. Преди време предложих бас за 1000 лв. на някой да му го демонстрирам пълно-пълно как постигам заветния разход, но нямаше мераклии за облога. Междудругото, ако забелязваш околната температура е 9 градуса, имам и по-добро постижение на температури над 20 градуса, все пак е бензин. Ама и то беше "оборено" от философите, че видиш ли съм я засилил от София по инерция и до Пазарджик надолнището е било причината за ниския разход. Специално горните 400 км с разход 5.4 са постигнати по-голямата част по Тракия, а друга по подбалканския път.
  4. Винаги гледай реалното, АКО си сигурен, че зареждаш на бензиностанция, която отчита реално. Аз си имам такава, ходил съм си с мерителна бутилка, наливал съм си точно литри (примерно 5 литра и гледам дали отговаря на разграфяването). Ако отговаря, значи точно отчита. Някой път има разминаване между борд компютър и колонка, някой път си показва 1 към 1. Бордът е ориентировъчен, ама в случая дето постнах горната картинка си е съвпадна с реалното.
  5. В тия гладни години икономията ми е топ приоритет. Средно 5.4 л/100 км, толкова е и по колонка засечено пълно-пълно. 2.0 бензин!
  6. Kaкво мислите за войната в Украйна? На чия страна сте - украинската или руската? Оправдана ли е руската инвазия или не? Сгреши ли Западът като не слушаше руските опасения за разширяването на НАТО? И най-важното - възможна ли е Трета световна война?
  7. birev, ами на свален акумулатор го измери 12,6 и съответно после 13.5. Обаче тия 250А ме притесняват, защото тук чета на еди кой си му светнало VSA, заради слаб акумулатор, на другия му изгоряло еди какво си пак поради тая причина и не знам и аз да не направя някоя подобна беля в "съживяването на мъртвеца". Аз мисля да изчакам един месец, все пак не ми отказаха поръчката, щото и по техн.данни, а и от отзиви в амазон, сивия е по-добър от черния.
  8. YBX5053 e поръчан, но ще ми бъде доставен след месец, не можах да разбера защо е закъснението, може би нямат на склад и чакат нова партида. Вчера обаче за първи път заредих стария. Беше паднал на 12.6V. След 6 часово зареждане качи на 13.5V. Moмчето, което го зареждаше измери и стартовия ток и О, ужас - 250А (това след зареждането). Искам да попитам две неща: 1. Предвид, че не я карам много, да го закача ли на колата и да стои на външна температура около 1-2 градуса в момента или да го сложа така в топла стая? 2. След като стартовият ток е паднал, мога ли да повредя нещо по ел.системата - стартер, алтернатор и т.н.?
  9. CARPERA, при условие, че никога не е съм го зареждал и вече усещам, че сутрин пали по трудно, има ли смисъл да се занимавам да го слагам на зарядно или е пътник тоя акумулатор? Преди 1 година го замервах и беше на 14.2V, сега не знам колко е. Mисълта ми е, не е ли важно зарежданията да стават докато е на по-малко години? И още нещо - реших да взема YBX5000, сивия, ясно защо. Обаче те стоят на склад според мен от поне няколко години и там ги зареждат. Предвид писаното от теб по-горе, не е ли важно да се гледа годината на производство (така както е DOT-a при гумите)?
  10. След 8 години вярна служба, дойде време и аз да си сменя акумулатора. Първо да си похваля стоката, че не се сдържам - Yuasa YBX3053. Като цяло много доволен, за тези 8 години нито един път не съм го зареждал. Единствено зимата понеже не я карам много, свалям го за няколко седмици и го слагам някъде вкъщи далеч от студа. Мисля, че освен марката, много важна е и правилната експлоатация - карам предимно на дълги разстояния. Отново бих купил същия, обаче виждам, че има YBX5000 серията, сивия, който е с по-голям стартов ток 450А (моя е 400) и е 50 Аh(моя е 45). Това обаче е само теория, аз се интересувам на практика как стоят нещата, конкретно с този модел, защото все пак числата са едно, а на практика много често се получава, че акумулатор с по-добри показатели не се държи толкова добре колкото друг с по-ниски.
  11. A това приплъзване съпроводено ли е с издаване на специфичен звук?
  12. Ами не е фрапантна разликата. Аз това писах по-нагоре саркастично за умрелите коне на 2.0. А и с 2.0 ще постигаш много приятен разход, особено на дълъг път, джобът ти ще ти благодари многократно.
  13. Redman, обзалагам се, че няма да останеш доволен от динамиката. Наистина е мъртъв коня на 2.0, независимо дали ръчка или автомат. Не че 2.4 е голяма резачка де, но 201 коня на 1450 кг приблизително са под въпросното магическо число 8 кг на конска сила, тъй че бива. Понеже си писал конкретно за ускорението и изпреварването на магистрала (явно не си състезател). Какво точно те притеснява в ускорението на 2.0? Ускорява си съвсем нормално умрелия кон, все пак нямаш насрещно на магистрала.
  14. 1.9 литра. Сменя се на 120,000 км или 8 години (което настъпи по-рано).
  15. Малко се притесних за разхода като видях нивото на щеката. Това е за 7000 км и според мен е изгорило около 1 литър. Малко повече градско каране. Някой с подобни оплаквания?
×
×
  • Create New...