Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Мнения

    2318
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1210 Master

Относно Veseliq

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден Юни 6

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carspending.com/
  • Skype
    dinchev.dimitar

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

12781 профилни разглеждания
  1. Виж, не твърдя, че новите коли са по-здрави от старите. Нито отричам съществуването на проблеми. Но никъде не твърдя, че "целенасочено и нарочно" нещо се прави чупливо. Още повече част, която при теб е изкарала 2 пъти удължената гаранция на автомобила... Ето статистики от въпросният TUV, който сам си цитирал. За мен са показателни, че качеството май не се е сринало толкова брутално, колкото всеки втори по форумите го описва. "Ехеее едно време какви бяха колите", пък си спомням как около 2000та на 10 годишният ни Опел Вектра 1.6i му хвърляхме найлон отгоре да не се пълни с вода багажника като завали
  2. Дай да ги видим тия статистики Ти и прахосмукачка да си купиш, ако не си я оправиш в официален сервиз ти пада гаранцията. Но като е гаранционна колата и нещо се повреди, нищо не плащаш - оставяш на дилъра и ти го оправя, какво те притеснява? Това ми е проблемът с тези генерализации - кои са тези "всички японски коли"? В семейството има 3 японски коли и никоя не е имала проблем с AC. От 8ма генерация - това е коже би първата тема за проблемен компресор. Има ли смисъл да пишем такива безмислени неща като че "съвсем целенасочено и нарочно компресорите на всички японски коли се прецакват", когато определено това не би отишло на топ място сред "проблеми, които е вероятно да срещнете с вашата хонда" Отделно, че горе беше изложена теорията, че на японските коли им се прецаква климатроника, защото нямало регулатор колко да работи и работел постоянно - което ми е трудно да повярвам, защото отчетливо го чувам как се включва и изключва. Пък то май излезе, че се е прецакала ролката, която се върти независимо дали климатроника е пуснат, тоест все тая дали има регулатор...
  3. И каква е конспирацията, че съвсем "целенасочено и нарочно" на 10 годишни коли се случва (но не винаги) да им се повреди точно компресор?
  4. Купих си Харви :D

    Важното е, че няма пострадали! Но по-правилно би било да кажеш, че си "причинил" леко ПТП. Колегата с БМВ-то е "претърпял" леко ПТП Да не напише някой утре "Претърпях леко ПТП, само пукната броня... но моториста пред мен на какво приличаше!"...
  5. Вероятно представляват точно това и не бих се изненадал ако хората, които ремонтират батерии поръчват точно такива. Но е безразлично - така или иначе ти трябва някой с техника и умения да я разглоби и тества капацитета на клетките, за да отдели дефектните и да ги замени. Искрено се съмнявам да е добра идея да тръгваш да го правиш сам.
  6. Не е обръщание, а класификация на подвеждащи коментари. Не го приемай толкова лично. Скоростната кутия и двигателя са практически същите. Разликите в самият автомобил са малко повече - фейслифта има бордови компютър, навгиацията работи за България (на тези до 2005 НЕ работи), колата се педлага с опция за технически пакет ACC/LKAS/CMBS (дистроник, подпомагане за стоене в лентата, алармиране и автоматично спиране при опасност от сблъсък). Тъй като гледаш Executive има вероятност последните две да имат значение. Останалото са малки разлики в интериора и екстериора.
  7. Глупости, дори на Акорд 8 екзекютив, автомата е опция с доплащане (за разлика от Щатите, където автомата е стандарт, а ръчните скорости са опция без отстъпка в цената). Бързо търсене в mobile.de показва, че в момента има 34 акорда 2.4 бензин, от които 21 са с ръчни скорости.
  8. Honda civic 1.0

    Ако колата е с климатроник, би трябвало на Auto да не изпотява стъклата и да не ти духа силно. Но, за да не гадаем - можеш да споделиш повече за нивото й на оборудване и скоростна кутия
  9. Ясно, че няма как всички да са инжинери, но нали осъзнаваш, че е безумно да търсиш прекъснат бушон при "малко загряваща запалка"? А това серво усилвателя на волана да е свързан с един бушон със запалката в купето ми звучи като идиотщина, която и французите не могат да измислят.
  10. Моя е грешката за снимката и данните - горното е за F31, така е. Багажникът на E91 е по-малък - 460л, отново на хартия по-голям от Акорда. Но колата, с която сравнявах моята определено е E91 (по спомен 2009 или 2010та година) и редейки куфари и екипировка, беше видно, че BMW-то събра повече. Във всеки случай твърдението ми, че багажникът на Акорд 8 е неадекватен спрямо 7ма ген, на което поста ми опитваше да наблегне (за хората, които се чудят между двата автомобила), остава. От снимката, която си постнал - няма да споря. Ако ти трябва кола, която да събира външно и вътрешно тяло на точно този модел Fujitsu, това комби е перфектно - ако искаш да събереш 4 гуми с джанти или два велосипеда, може би не съвсем
  11. Причината за сравнение да избера точно Mazda 6 е защото имам Mazda 6 в семейството и често я карам. А причината да избера BMW 3er E91 (същия модел, който цитираш) е, защото миналата година ходихме до Франция за ски две коли - моят Accord 8th и въпросното BMW. Тъй като товарих и разтоварвах лично багаж в двете коли, отворени една до друга, мога да кажа, че BMW-то има осезаемо повече място - нещо, с което собственика му се опитваше да ми натрие носа. Ето ти малко сухи статистики, на BMW-то във версия комби дават 495л обем на багажника, на Accord-а 406л. Освен това BMW-то има повече място за краката на задните седалки и за финал, може да пада средната седалка, което прави ходенето на ски на 4 човека на кратко разстояние много по-приятно. При Акорда (и 7 и 8) трябва да слагаш багажник. Последното знам, че е частен случай и не съм го намесвал по-горе, но дори без него - БМВ-то е по-практично комби. Ако в това е трябвало да разглабяш количка, за да я събереш (BMW E91): То не знам как я събираш без да я разглобиш в това (Accord 8th): Според мен е очевидно, че багажникът на BMW-то е малко по-дълбок и малко по-широк между калниците.
  12. По принцип, батериите на тези автомобили са напълно рециклируеми. Тоест, батерията е от блокчета от клетки, може да се разглоби, всяко блокче да се тества дали има достатъчен капацитет и накрая да се заменят само негодните клетки в него. Знам, че има много фирми, които се занимават с това в USA & UK, но виждам, че има и българска такава, точно във Варна, за твое щастие: http://www.hybrids.bg/сервиз/ (като по никакъв начин не съм свързан с фирмата - беше топ резултат в гугъл за "сервиз хибридни батерии honda ima"). Защо не им се обадиш и не ги питаш каква е процедурата? Второ, до колкото знам, Honda IMA може да работи и с дефектна батерия - не че ти решава проблема, но поне на теория, би трябвало да можеш да караш колата с повишен разход докато не оправиш батерията. Разбира се, че можеш да купиш и от тоталка от морга, но пак рискуваш да има развалени клетки - по-добре виж дали не можеш да я рециклираш.
  13. С всичко друго, което си написал съм съгласен, но тук бих поспорил. Моята 7ма ген Executive не беше с тонирани стъкла (тонирани - затъмнени задни), докато 8цата е с фабрично тонирани задни стъкла. Може би си е било опция според нивото на оборудване. Колкото за фаровете - и 7цата и 8цата ми бяха с фабричен ксенон, като първото нещо, което забелязах с 8цата вечер е "о, най-накрая имам фарове като на яките коли". Невероятно силна светлина, отрязана перфектно, така че да не заслепява. Вярно е, че пластмасата на фаровете на 7цата беше започнала да се матира и може би след "полиране" биха светили повече, но със сигурност 8цата ми се струва със значително по-хубави къси (и сравними дълги, колкото и рядко да ги ползвам) светлини. ПП: Вярно е, че аз сравнявам не-фейслифтова 7ца с не-фейслифтова 8ца, докато ти сравняваш фейслифтова 7ца с фейслифтова 8ца, може да има разлики!
  14. USB-то не е решение - тъпо е, че bluetooth-а може да се ползва само за handsfree, но не и за audio streaming. Има aux, но не можеш да сменяш песни от волана. Не знам за вас - аз от 3 години ползвам spotify и не съм свалял мп3-ка. Не мога да си представя пак да се занимавам да търся песни, да правя плейлисти, да бутам флашки и тн... Чак сложни... Инак не. Слагаш новия, палиш колата. Ще ти каже, че предстои ъпгрейд и потвърждаваш. След 5 мин ще светне картата
  15. Не и през фабричното hands-free. Трябва ти допълнително устройство, като Yatour и подобни.
×