Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Мнения

    2396
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Veseliq last won the day on Ноември 22 2018

Veseliq had the most liked content!

Обществена Репутация

1263 Master

Относно Veseliq

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден Юни 6

Contact Methods

  • Skype
    dinchev.dimitar
  • Website URL
    http://www.carspending.com/

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

13255 профилни разглеждания
  1. Извинявай Златко, обаче не можеш ли да отделиш 10 минути да си премислиш въпросите и ограниченията и да ги опишеш културно преди да губиш времето на 5 други човека с гръмкото "МОЛЯ. ПОМАГАЙТЕ."? На боб и кафе ли да гадаем каква е правилната кола за теб? И изобщо направи ли си труда и едно търсене да пуснеш преди темата? В цяла Германия (mobile.de), няма нито едно бензиново CR-V Gen 3 до 6000 евро (поне предполагам, че "6 ев" е 6000 евро), започват от 8000 евро. Проблемът ти далеч не е дали искаш или не искаш кожа, 4х4 и 2.0 или 2.4...
  2. Нищо не знаем за човека, не че и той се е престарал да даде информация, че да му помогнем информирано Говорим за втора ръка кола, не за нова по поръчка от каталог. Аз бих направил филтър на колите, които ти отговарят на критериите. До тук знаем само, че това е бензин и ръчка. Държиш ли на 4х4? Държиш ли на отопление на седалки, кожен салон и подобни? Виж какви коли има около теб, които ти отговарят на изискванията и бюджета - при втора ръка, може да се окаже, че има прекрасен автомобил само с малкия или само с големия двигател. А може да се окаже, че има и варианти да пробваш и двата преди да избереш.
  3. @Vorpatril какво става с CR-V-то? С трепет чакаме развръзката с талоните, червените номера и докарването на собствен ход на новата машина
  4. А защо не биха ти дали нормални транзитни номера в Германия? Или предстои да разберем при регистрацията
  5. Точно това имах и аз предвид - с моя Акорд 7 дизел изкарахме 5 зими. Колата загрява бавно и на отрицателни температури на Auto отнема поне 15 мин да стопли купето (не духа докато стрелката на антифриза не отлепи нулата). Но на ръчен, започва да духа топло до 4-5 мин. Ясно си спомням една зимна утрин, когато имаше ужасни задръствания и ми отне един час да измина около 15км на -11гр външна температура (когато запалих колата, дисплеите имаха лаг при смяна на числа от студа). Стрелката на антифриза за цялото това време не стигна до позицията на "загряла", но с ръчния режим беше топло през почти цялото време (вероятно това, че бях надул парното беше и причина да не може да загрее при тези температури). Освен това определено не е имало проблем да не духа топло в краката. Продължавам да смятам, че има проблем, който твоят сервиз не е открил.
  6. Хм, при мен ЕГР клапанът беше софтуерно затворен с ремап. Горе долу по времето когато заварих и колектора. Не се бях замислял за това, но е напълно възможно да има влияние. И все пак пробвай трика с ръчния режим на парното и сподели как е
  7. Какво значи "градско"? Средно колко дълъг е един курс и колко време ти отнема? Ако караш 5км на посока, за 20 мин (тежък градски цикъл) - това са 15км/ч средна скорост. Или 6-7 моточаса за 100км, голяма част от тях без да е загрял двигателя добре -подобен разход е съвсем в реда на нещата Мойта джазка сега зимата си прави спокойно 10+ разход на кратки разстояния в София в пиковите часове. Като излезна малко на околовръстното или вечер по-късно, пада на 8. Показва среден разход за целия изминат път (TRIP), можеш да го ресетнеш - всички бордови компютри са така. Някои (например акорда) имат и моментен разход, но никога не ми е бил от полза. Като се пуснеш по баира е 0л/100км, като тръгнеш да катериш на втора е 30л/100км. Доста по-интересно ми е интересно колко е средния разход от точка А до точка Б и обратно
  8. Относно парното - и на мен това ми беше проблем с дизела. Уж двигателя е много ефективен и за това не загрява, но според мен е инжинерна грешка (сходно икономични дизели от периода, да кажем BMW 320d, нямат този проблем). Трикът, който аз ползвах е следния - не караш на AUTO, а пускаш парното в ръчен режим. Нагласяш го на Hi и пускаш да духа средно силно. В рамките на 5 мин колата започва да духа все по-топъл въздух. Ако пълзиш в задръствания, колата няма да загрее, но поне ще ти е топло. Редакция: Бях писал за колектор, но дочетох, че си го сменил. Може би има изпуснала връзка с генерацията - определено при мен след сменен колектор проблемът с миризмата на газове изчезна. Трябва да има проблем, който в сервиза са изпуснали. ПП: @ceco_accord абе "кола" се пише без "ц"
  9. Цените са нормални. Освен навигацията, втората има по-хубав салон, ксенонови фарове с автоматична регулация, ел. седалка, стъклен люк, по-хубаво аудио. Без да се покарат и да минат диагностика, трудно да се каже дали двигателя на коя да е от тях е ОК (съединител, маховик, колектори, турбо, верига - това са нещата, които трябва някой запознат да прегледа). Наличието на сервизни документи и каквато и да е история е добре дошло, но при тази възраст далеч от достатъчно.
  10. Няма кола, на която нищо никога не се разваля. Ако Бултрако, Омбре и Юби-Ко са те уверили, че това не е нещо, което правят ежедневно, не знам какво те притеснява. Ако се счупи, ще се намери решение. При покупката на втора ръка, може да има много покрити проблеми, а това е скъп автомобил. Ако купуваш от продавач или хубава къща в чужбина - ОК, но ако купуваш нов внос от България, задължително направете оглед в някой от горните сервизи. Репатрак + оглед са около 80лв общо и си струват всяка стотинка. Колкото до вноса на коли от Русия - руснаците не са известни с хубавите си пътища, безупречната поддръжка, меките зими и липсата на измами и макар че всяко правило си има изключение, ако нещо е прекалено изгодно, има причина да е така. Вземи си кола внос от ЕС или Швейцария, защото разликата от няколко хиляди лева може бързо да изчезне в усложнения по вноса и/или пипкави ремонти
  11. Основният проблем с американските хонди е по едрогабаритните части. Ако вземе да те изтряска някой "по-така", че да трябва да търсиш капаци, врати, багажници, става голям филм - няма такива коли по европейски морги. Иначе технически, ако е запазен автомобил, няма какво толкова да го мислиш. За начало, защото никой в темата не пита за 2.4 нито колко коня е, нито колко харчи - коментираме купе V6
  12. Не бих имал доверие на това какво препоръчват Бултрако. На капачката на K24 пише SAE 0W-20, те сипват 5W-40 "защото тука е така". Ако не се лъжа, и за Civic 1.4/1.8 Хонда препоръчват 5W-20 / 0W-20 масло, което покрива API SN, ACEA A5/B5 и ILSAC GF-4/5.
  13. Предвид предназначението на този мотор, ако не намериш кой да го докара, алтернатива е да намериш къде да остане до месец май и да го докараш на ход. Хем докато стигнеш до Ямбол, вече ще си ветеран. Само си носи дъждобран и тапи за уши, че на дълъг път от вятъра се оглушава Шегата настрана - виждам, че има много транспортни фирми. Ако има кой да го подготви на палет, предполагам, че няма да е ужасно скъпо, но не - не познавам никой
  14. В сайтовете за втора ръка коли, търси за "коли на части", прозвъни моргите от първите 5 обяви за сивик от този период за справка на цена и вземи. Бих се шокирал ако релето на бензин и дизел се различава, макар че съм уверен, че има и не малко дизелови седмици на части
  15. Не знам дали не говорим за различни мотори, но Gold Wing 2001 се предлага само с един двигател - 1800cc и тежи над 350кг. Дали е подходящ за начинаещ? Според мен абсолютно не. Проблемът при новите мотористи не е потеглянето на прав път, а реакцията в ситуации, рязкото спиране, избягване на препядствия и тн. С малък мотор се потегля, спира, маневрира далеч по-лесно. Аз бих те посъветвал да вземеш разтоварена машина - ако не искаш някой от горе предложените, има "чопъри", "крузъри" и други "класически" мотоциклети с малки кубатури като Yamaha V-Star 250. Покарай 2 сезона, ако не паднеш ще го продадеш за същите пари и тогава се мятай на Gold Wing. Според мен шанса за инцидент с първи мотор Gold Wing е много, много по-голям, по-опасен и далеч по-скъп дори самият ти да не пострадаш.
×