Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Content Count

    2521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Veseliq last won the day on August 2

Veseliq had the most liked content!

Community Reputation

1406 Master

5 Followers

About Veseliq

  • Rank
    Опитен
  • Birthday June 6

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carspending.com/
  • Skype
    dinchev.dimitar

Recent Profile Visitors

14738 profile views
  1. Вероятно шансът да намериш разбиране и полезен съвет от колегите от BMW форума е по-голям Успех!
  2. Интересно е, че до скоро твърдеше, че една от причините за 7цата (и то специално комби) вместо 8ца е огромният багажник (на който и чертежи беше писал, че ще споделиш по-рано). А за мен голям фактор да се откажа от Леджънд беше, че задните му седалки не падат, заради което не можеш дори един шкаф от ИКЕА да превозиш. Колкото и разочароващ да е багажникът на 8ма комби, той е разочароващ спрямо 7ма комби и други комбита в този клас, но продължава да е много по-голям и функционален от багажника на Леджънд. За това сега поставям под въпрос обективността ти - дали Леджънда е по-добра кола във всяко отношение или синдромът "моето си е най-хубаво, независимо какво е то"? Да очакваме ли скоро стихотворения за Легендата - поне колкото за комбито?
  3. Към все още заинтересованите в темата относно казуса с това дали админите четат лични съобщения. Софтуерът на форума не позволява това - освен ако някой не докладва лично съобщение. Но ако някой ще докладва лично съобщение, също така може да прати screenshot или да копира текста и да го прати... Нито администраторите, нито модераторите могат да четат лични съобщения на произволни потребители през софтуера на форума. Технически - личните съобщения се съхраняват в базата данни (MySQL). Аз и @dindin единствено имаме достъп до сървъра с тази база данни, а може би и хиляди руски и китайски хакери, зажаднели за горещи клюки. Имаме и техническите познания да изкараме кореспонденцията. Никога не съм го правил - предвид колко трудно и времеемко е, не мога да си представя защо бих го правил. Може би при съмнения (обвинения) за някаква незаконна дейност? Накратко - ако смятате да правите нещо незаконно или неморално и то по толкова калпав начин, че някой да ви докладва - защо не направите услуга на екипа на форума и не ползвате мейли или Вайбър например? Грозно и неприятно е да се правят такива безпочвени обвинения...
  4. @u_bo добави кой е търговеца или темата ще бъде премахната със съответното предупреждение за тема несъотвестваща на раздела. Все пак това е раздел "Рейтинг на търговци", а ти не даваш рейтинг на търговец. За сега казваш накратко "В Пловдив съществува Jazz, който според мен е с прикрити проблеми и неверен пробег" и нищо повече.
  5. Изкопирването на чужда опаковка с цел подвеждане е подсъдимо, със или без неочевидно "FOR". Въпросът е, че това за мен е симптом на по-голям проблем. Вероятно марките, които продават имитации, знаят, че клиентите им са хора, които не обръщат внимание на детайлите и гонят основно ниска цена. Какъв е стимулът да спазват спецификации? Никакъв. Това масло не е синтетично (макар да пише синтетично). Това масло не покрива GF-5, макар да твърди, че го покрива. И накратко - това масло не изглежда да е правено за Honda, макар че пише, че е "за Honda".
  6. Няма как истинска фирма да имитира така оригинална опаковка без да цели да подведе купувачите - което явно работи, ако съдим по темата. За мен това е менте. И аз не бих налял масло, което не си спазва спецификациите, при положение, че на близка цена има масла, без да се опитват да те лъжат, че са нещо, което не са - Petro Canada, Shell.
  7. А според една жена на пазара, шумът от двигателя на ел. мобилът причинява рак. Като се оповаваш на "1 прецизно изследване", добре е да го цитираш - всяко изследване, което е минало базова проверка, се публикува в онлайн журнали. Дори да е вярно - детайлите как е проведено са далеч по-важни, за да не се правят бомбастични генерализации. И между другото всички изследвания са "прецизни". За да се вземе насериозно едно изследване - пише от къде са данните му и с каква точност са те. Ето видео (на английски), което влиза в детайли, според размера на батерията, източника на електричество (екологични източници на ток с/у ток от ТЕЦ на въглища) и цитира всичките си източници. Накратко, дори Tesla със 100квч батерия, в повечето случаи е по-екологична след едва около 5 години употреба, при средно голям пробег на година. При много голям пробег и при по-малка 30квч батерия, автомобилът може да стане по-екологичен (включително производството на батерията му) от еквивалентен бензинов, след малко над 1 година. Накратко - това, което казваш е вярно - че една ел. кола може да трябват 150 000км, за да стане по-екологична от бензинова - но само ако говорим за кола със 100квч батерия, сравнена със среден клас автомобил (от към двигател и емисии), на място където всичкия ток идва от ТЕЦ. В България (и европа) много от тока идва от възобновяеми източници и АЕЦ и е по-екологичен от към емисии спрямо чисто ТЕЦ. Също така човек, който би дал 200 000лв за Тесла с 100 квч батерия, вероятно като алтернатива би си купил мощна бензинова или дизелова кола, която ще харчи много повече гориво от средното. Ако същия човек избира между Тесла със 100 квч батерия и ново BMW 540 за същите пари - отново Теслата ще е по-еко за по-малко време. Но пък ако си вземеш кола с 40-60квч батерия - като Nissan Leaf, Hyundai Kona и тн, колата ще се "избие" екологично за много по-малко време. ПП: Още по-интересно е, че за ел. колите хората взимат производствените емисии на батериите, но не взимат предвид емисиите от добивът, преработката, транспорта на горивото и емисиите от поддържането на бензиностанции. Гледат само емисиите от горенето на бензин. Едно зарядно - било то в гаража ти или на магистралата, веднъж се инсталира и свързва към ел. мрежата и не иска активна поддръжка. Докато бензинът трябва да бъде добит и докаран с камиони, което не става с нулеви емисии.
  8. В тази тема са всички активни администратори и модератори по азбучен ред към настоящ момент. Може да се обърнете към тях при проблем с форума или при желание за реклама. Единствената разлика между модератори и администратори в случая е, че администраторите могат да се заемат с технически (софтуерен) проблем. @dindin (администратор) @emod @kvd74 @Pavel_Pavlov @Zlatozator Преди да пишете на модератор, администратор или конкретен потребител: При проблем с потребител или конкретна тема или мнение във форума, използвайте бутона "Докладвай". Ако имате проблем с автомобила си, на който не намирате отговор с търсачката - публикувайте тема в съответния раздел. Не питайте член на екипа за Хонда въпроси. Форумът е за това. А докато чакате отговор - може да опитате да помогнете на друг участник Благодаря и пожелавам приятно използване на форума!
  9. Не знам дали грешката е от групата, която могат да се изтрият с обикновен ELM 327 OBD четец - може да си купиш такъв (не непременно от линка) и вероятно ще ти излезе колкото да отидеш в сервиз. Но някои грешки могат да се изтрият само с оригинална Хонда диагностика. Някои от сервизите в София за Хонда са Мотобокс, Юби-ко, Омбре. Като цяло сервизите не обичат да работят с части на клиента - за това ги предупреди като се обаждаш ако искаш те да извършат само труда. ПП: Ако нямаш навика и инструментите да си поддържаш сам автомобила и не ти доставя удоволствие да оправяш такива проблеми - не бих купувал части и сменял неща на база форумни съвети и видеа. Сервизите има много опит. Отработено проверяват няколкото неща, които могат да причиняват дадена грешка и я отстраняват. При теб може да е доста повече работа.
  10. За сега не можем да изключим трупането на репутация според раздел. Напълно съгласен съм, че би било редно репутация да се трупа (и губи) само в техническите раздели. Предстои ъпдейт към голяма нова версия на софтуера на форума, в която има повече контрол. Ако не е достатъчно, може да направим наш плъгин за това.
  11. Направена е малка промяна в системата за репутация. - До сега Thanks (Благодаря) и Like (Харесвам) не даваха положителна репутация. Вече дават +1 точка, точно както и Upvote (Нагоре) - Haha (Хаха) и Confused (Объркан) продължават да не дават позитивна или негативна репутация - Отново е позволен Downvote (Надолу), дава -1 репутация - Преведени са на български (ако имате по-добро предложение за превод, добре дошло е) В миналото негативните реакции бяха забранени заради злоупотреби - имаше потребители, които цъкаха минуси наред без обяснение, особено ако се разсърдят на някой модератор. След един от ъпдейтите, вече е възможно реакциите да бъдат забранени за отделни потребители в случай на злоупотреба. Образно казано, ако минете през профила на някой и му "нацъкате" плюсове или минуси на много постове без обяснение - има вероятност да загубите тази си привилегия. Ако тази функционалност като цяло отваря излишна работа на модератори - ще бъде премахната отново. Обмисляме при следващ ъпдейт, потребителите с висока репутация автоматично да получават повече привилегии.
  12. Макар да си казал, че вече си решил някаква марка, ще кажа, че до сега всичкият ми опит с aftermarket дискове и накладки е бил горчив. Цената на предни оригинални дискове е малко над 300лв с доставката през GGBG / Габко от CoxMotorParts (не знам колко идват от Бултрако, обикновено поне 30% повече). С неоригиналните може би ще спестиш стотина лева, но ако пак имаш проблеми ще те е яд. Пък с тези, вероятно никога повече няма да мислиш за дискове докато автомобилът е твой. https://www.coxmotorparts.co.uk/honda/honda-accord/2003-2008-accord/2003-2008-accord-brake-pads-discs/
  13. Това е стар раздел, от преди преустройството на форума. Пускането на нови теми тук не е възможно. Може да отворите тема в съответния раздел за съответната генерация на Акорд. Ако темата ви е обща - използвайте глобалния раздел Общи дискусии. Разделът ще бъде премахнат след миграция на достатъчно скорошни и интересни теми.
×
×
  • Create New...