Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Content Count

    2424
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Veseliq last won the day on April 9

Veseliq had the most liked content!

Community Reputation

1283 Master

About Veseliq

  • Rank
    Опитен
  • Birthday June 6

Contact Methods

  • Skype
    dinchev.dimitar
  • Website URL
    http://www.carspending.com/

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

13420 profile views
  1. Не съм съгласен - в момента има 4 непродадени i-DTEC с CMBS и 3 непродадени 2.4i с CMBS. Все пак CMBS пакета се е предлагал само с най-високото ниво и е струвал около 5000 евро независимо с какъв двигател си, а i-DTEC и 2.4i са стрували приблизително еднакво. @gradinarq читавите хонди на добра цена изчезват бързо. Независимо дали бензин, дизел, cmbs. Швейцарските са типично много запазени. Както виждаш всички нива имат много екстри - ходи на два-три огледа и според мен ще успееш да познаеш като дойде правилната кола
  2. 2.0 се предлага с всяко ниво на оборудване, включително Executive. Ето ти пример, но търси "шибедах", това е ключовото за Executive. Това, което @policeman е описал, е ниво Executive, но CMBS / LKAS / ACC - умните системи за сигурност, се предлагат само и единствено с 2.2 дизел и 2.4 бензин и са допълнителна екстра, която далеч не всички 2.2 / 2.4 Executive имат. В сигнатурата ми можеш да видиш колко гори 2.4 автоматик - абсолютно реален разход за над 35 000км шофиране, като карам повече магистрално и извънградско. Разликата в разхода между 2.0 и 2.4 не е особено голяма - около 15%. Ако парите за гориво на 2.4 са ти проблем, то и 2.0 няма да ти е евтино. По-добре на първо място избери запазен автомобил с много екстри, с който и да е бензинов двигател. От прочетеното във форума - и двата двигателя подлежат на газификация
  3. На таблото на джаза няма показател за температурата на двигателя. Има външна температура. За джаза японците са преценили, че ти стига да знаеш дали е студен или прегрява. Съответно има синя лампа ако не е достигнал работна температура (изчезва след 2-3 мин) и червена лампа ако прегрее, за която само сме чували, че съществува, но май никой не я е виждал
  4. Тази кола няма нищо, което с чиста съвест да наречеш "смукач". Имаш ECU (компютър), който контролира колко и каква смес да подава на двигателя. Това не е Трабант - палиш, пускаш фаровете и тръгваш, оборотите до 2-3 мин ще паднат. Единственото, което трябва да правиш за този двигател е да сменяш масло навреме. А разходът не случайно се измерва в "литри на 100км", а не "литри на 100км, ама работеща студена без да се движи" - ресетни го, покарай 100-200км и тогава кажи как е спрямо другите коли, които си карал Ето ти разход на моя джаз в смесица от градско и извънградско, като работи по точно описаният от теб начин (пали на 1500об/м, както и Акорда ми, оборотите бързо падат):
  5. Нека вземем стъпка назад и успокоим страстите. Извинявам се от името на екипа. Грешка е, че се повдигат конкретни проблеми с конкретен потребител пред всички. Ще го обсъдим вътрешно и ще се постараем да не се случва. Хората, които се чувстват ощетени от модераторски действия имат пълното право да повдигнат въпроса като пуснат тема или пишат на някой от екипа. Ще го разгледаме. Но това, че не са доволни от някое решение, не значи задължително, че са прави. Модераторите и администраторите понякога правят грешки, но никой от хората в този екип няма наклонности да си търси повод за заяждане или безпричинно триене. В огромният мажоритет - модераторска намеса е била необходима. Тъй като модераторите няма как да четат всичко - обикновено някой обръща внимание след като е получен "доклад". В същото време да се използва тази конкретна тема, за да се правят генерализации или да се заяждаме за технически детайли, със сигурност не помага. @DTEC целта на цитираното от теб правило е да се забрани писане на шльокавица. Не да се избягва писането на каквито и да е думи на английски - @Markony напълно разбираемо е написал "ban" на латиница, ти си използвал "Angebot" също разбираемо. Комуникацията не е била нарушена. Наистина ли е необходимо да формулираме правилото различно или просто се заяждаш? @mcd пиши ми (лично, извън темата) конкретните неща, които смяташ, че сме сбъркали и ще обърна внимание. Като генерализираш, е трудно да се вземат конкретни стъпки, с които да се реши какъвто и да е проблем. За конкретната тема, която си цитирал и в която си наказан, е изтрит търговски пост. Търговски постове извън търговските раздели са абсолютно забранени и модераторската реакция е била напълно адекватна. Нещо повече, постът е бил докладван и скрит като нежелан спам: https://www.dropbox.com/s/kwmb1ljgx3mfgrl/Screenshot 2019-04-12 17.52.11.png?dl=0
  6. За търговската си тема ли говориш? Имаш 3 отговора в нея в рамките на един ден и те са били изтрити. Цитирам правилата, с които си се съгласил: Ето ти ги и мненията: https://www.dropbox.com/s/susbfap0mn1bxfm/Screenshot 2019-04-12 16.04.06.png?dl=0 https://www.dropbox.com/s/1m92abd287h7tew/Screenshot 2019-04-12 16.07.41.png?dl=0 Разкажи пак моля те как е "брутално", че изчезват мнения и колко несправедливи са модераторите към теб.
  7. Кога ти го каза този човек и кога си го изпитал на собствен гръб? От над година насам администраторският екип се състои от @Markony, @dindin и мен, а модераторският от @Zlatozator, @kvd74, @ceco_accord, @emod, @vesivanova (която все по-рядко има време да влиза). Триене на мнения без причина е напълно забранено и никой не го прави (има логове за админ/модераторските действия). Мненията, които по някаква причина е трябвало да бъдат премахнати, са всъщност "скрити" и могат да бъдат преразгледани и възстановени. При нарушения, лично аз пращам съобщение (и силно избягвам да слагам наказания освен когато е за поредно провинение), за да не се изненада потребителят. А когато има наказание, се дава причина за наказанието. Така че, кажи конкретно какво смяташ, че е било "изтрито без причина" и ще разгледаме случая, вместо да генрализираш и да обиждаш всички.
  8. Veseliq

    CR-V Hybrid 2019

    Страхотно! Да ти е честита и благодарности за поста.
  9. Пуснахме първа публична версия https://play.google.com/store/apps/details?id=com.motomoshi.motomoshiapp Ще съм безкрайно благодарен ако тези от вас, които ползват платформата, свалят приложението и оставят позитивна оценка. Ако откриете проблем или искате нова функционалност - пишете ми. Работата продължава
  10. За втори път ще те питам - ако искам дизелов СУВ от този ценови клас, кои са тези автомобили с по-добри съотношения на цена/експлоатационни качества? Да кажем, че не ме интересуват традиции, не робувам на марки - интересно ми е според теб, кой е дизеловият автомобил, който бие CR-V с i-CTDi. @Gand за да не ти разводнявам темата и да отговоря на въпросът ти по-подробно. Карал съм този двигател в Акорд 7, втора ръка от 170 000км до 275 000км. Двигателят е страхотен, но зависимост от това как е експлоатиран, както всеки турбиниран двигател (не непременно само дизел) носи своите рискове. Съединител + маховик са 1500лв и тях ги смятам по-скоро консуматив, но освен тях се повреждат турбини, износват се дюзи, сменя се ангренажна верига. Ако можеш да вземеш наистина проверен автомобил, поддържат от съвестен собственик или такъв на доказано малко км, дизелът е супер - икономичен, тих и еластичен. Това много рядко е случаят с коли втора ръка от автокъщи. Търговците купуват евтино и продават с печалба, никой съвестен собственик няма да си продаде джипа на безценица на търговец. Изключения са ако колата е била запазена и е имала лек и евтино поправим у нас удар или е върната в представителство и заменена за нова - а представителството я е препродало да не се занимава. Но вторият случай е предимно при коли до 5-6г. В най-лошият случай - има коли с блокирала турбина или други скъпи проблеми, които са вкарани евтини, закърпени по най-ужасният начин и продадени "нов внос". Предстоят ремонти, които могат да достигнат 3-5 хиляди лева. За това и дизелите са по-евтини. Ако не говорим за проверена кола с ясна история - най-добре се оглеждай за по-скъп бензинов джип и ако горивото ти е скъпо, слагай газ.
  11. Аз самият смятам, че за втора ръка автомобил, бензиновите агрегати са далеч по-безопасни и евтини за поддръжка от дизелите. Но също така смятам, че дизеловият двигател на Хонда в този клас е сред най-добрите (има и награди заради което). Та ми е любопитно - ако някой държи на СУВ с дизел, кой е този много по-добър вариант от дизелово CR-V?
  12. Проблемите със забавянето на отваряне на страниците така и не се оправиха напълно. Този уиикенд планувам нов ъпгрейд на форума и преместване на друг физически сървър. Може да има малко downtime, но ще е за хубаво
  13. Ще напомня, че темата е за обсъждане на обяви - за технически въпроси има цял раздел за Акорд 8
  14. Благодаря! Бъгът е оправен. Междувременно приложението има почти всички функционалности на сайта за тракване на разходи. Започнали сме работа по изкарване на цени на бензиностанциите, експорт и импорт на данни и други!
  15. Veseliq

    Данък 2019

    Аз съм силно обиден всъщност, че цената на данъка пада. Правилно би било цената без Евро категория да е двойна на предишни години, а с Евро категория да пада само ако можеш да докажеш с ГТП, че все още имаш даденият евро стандарт. Бих се радвал и на облекчения на хора с LPG/CNG. Но на много от нас двигателите и катализаторите са заминали и не спазваме съответната евро норма, да не говорим и колко хора карат без катализатор и тоя евро стандарт по талон е толкова реално доказуем колкото отметката "с катализатор" до миналата година. Разбира се - всичко това е невъзможно в контекста на липсата на организираност в държавната администрация и способността да се докара каквато и да е смислена промяна до край. Точно за това и смятам за безумно търсенето на конспирации - ако някой е прецакан или облагодетелстван, все не е било нарочно
×