Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Мнения

    2270
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1173 Master

Относно Veseliq

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден Юни 6

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carspending.com/
  • Skype
    dinchev.dimitar

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

12340 профилни разглеждания
  1. Избор на акумулатор за к24а3

    Едно от нещата, които удължават много живота на акумулаторите и е добре да направиш - е да го заредиш до горе, на зарядно, преди да го сложиш. Или поне първите дни след като си го сложил. Иначе никога няма да достигне максималния си капацитет. Почти никой в днешно време не го прави, а трябва.
  2. Избор на акумулатор за к24а3

    Даваш частична информация и се цупиш, че някой си прави изводи. Няма как да знаем как си купил колата. Ако нямаш фактура за акумулатора, или още повече си взел колата от търговец - не знам какви изводи да си направим, че вярваш на бележка. При мен и на 7ма и на 8ма генерация, като извадя ключа, плафоните за осветлението вътре могат да се пускат. Тъй като аз самият съм убивал така акумулатор, го зададох като въпрос. Не само, че съм сложил линк в поста си, но и съм написал как можеш да го поръчаш. Не знам дали знам много, но знам достатъчно, за да мога да си избера акумулатор, както дискове и накладки, без да се развиват дискусии от по над 30 поста. Бях малко по-рязък с тона си, за да не обсъждаме след месец "Избор на чистачки за к24а3". Приеми го като конструктивна критика.
  3. Избор на акумулатор за к24а3

    Сериозно, колко страници тема ти трябва, за да избереш акумулатор? Ако имаш такива притесненя за това дали е подходящ, от коя страна са му клемите и прочее - за около 150лв ще вземеш оригинален, от тия дето карат по 5-6 години на някои колеги, че има и общи поръчки от там в момента. Ако не, тук всеки ще си похвали (или оплюе) неговото, без да ти казва в какви условия и как му е/не му е изкарал много. Отделно тая Варта на една година, няма ли поне 2-3 години гаранция? Най-скапаните акумулатори, които съм карал все изкарват по 3 години, без никакви грижи. Ако имаш проблеми със зареждането или се случва да забравяш консуматори в колата и пада до нулата, никой акумулатор няма да изтрае дълго.
  4. Отказвам да се самопорицая (Kawasaki ER-6f)
  5. Бултрако или Юби ко?

    До преди две-три години бях огромен фен на работата на Юби-Ко и съм ги препоръчвал много пъти. Но от 2010та до сега много неща се промениха - преди бяха много по-любезни, нямаха проблем да си нося консумативи за обслужване и взимаха присърце всички проблеми. Последните 2-3 години отношението спря да бъде така лично. При последното ми ходене преди година - опитах да си занеса мое масло от общите поръчки (което отговаря на изискванията изискванията поставени от Хонда, за разлика от тяхното 5W-40, което сипват там), но настана страшно мрънкане, че не работят с части и консумативи на клиента. Ставаше дума само за масло, не и филтри и накрая се съгласиха да "направят изключение". Имах и няколко пипкави забележки по колата, които поисках да видят (паразитни шумове по окачване и двигател). Оставих колата сутринта, следобед казаха, че е готова, отидох и отидох да я взема. Питах какво са правили по окачване и двигател - приемчика първо присви вежди, после явно се сети, че тези неща поисках да се видят и после смотолеви, че не са успели да намерят проблем. Сигурен съм, че не са търсили, че да намерят. Така сега реших да търся друг сервиз и отидох при Слави в Овча Купел, на база препоръките във форума. Той не само оправи паразитните шумове, но ми показа и въздушния филтър, който в Юби на миналото обслужване са сложили. Такъв за R20, не за K24 двигател. Който е с 1-2см по-малък и съответно отстрани остава място, от където могат да влизат боклуци към двигателя. Това финалното за мен е брутална мърлявщина и добра причина да избягвам да се върна повече при тях.
  6. Звънна ли на звънеца до вратата на сервиза? Двете ми ходения в работно време, предната порта стои затворена. Жалко, че телефонът е бил изключен, но на звънеца ще отворят - мисля, че в къщата над сервиза живее собственика така или иначе. Аз бях при тях преди празниците и останах с изключително позитивно впечатление. Освен обслужването с мои масла (което Юби-Ко отказват да правят, явно за да си печелят от високата цена на масла от варел) - оправиха неща, за които Юби-Ко два пъти ми казваха, че не са видели нищо нередно. А именно дрънчене по окачването, което се оказа шарнир за 40лв и претрисане на място на двигателя, което се оправи с чистене и калибриране на дроселова клапа, пак някаква подобна цена.
  7. КривИ дискове

    В София, за спирачки, вече бих се обърнал само към един човек. В Audi форума му казват Пепи Спирачката (buzzi) - като цяло ремонитра VAG, но специализира в спирачки. Ходих при него с блокиращ спирачен апарат, за който в Юби-Ко ми бяха казали, че нов е 460лв. Той го оправи за 40лв, труд и части в това число и за общо 220лв смени задни дискове и накладки с някакви, които са изключително меки и приятни за каране. Вече 5000км нямам проблем.
  8. Разходът е сложно нещо. На мен с перфектно работещ двигател си ми дава над 17 разход зимно, чисто градско каране, с 95 бензин, а не смятам, че карам агресивно. За справка - виж в подписа и виж колко по-нисък е разхода средно, както и през другите сезони. Не използвай разхода за диагностика ако не пазиш статистика за по-дълъг период от време, че да "усетиш" ако е коренно различен от друго зареждане с подобен стил и условия на каране. Предложенията да се направи реглаж на клапани и ако не помогне да се видят вътрешни карета изглеждат най-смислени. Иначе аз имах едно претрисане на двигателя на място, което се оправи с чистене и калибриране на дроселова клапа. Но беше съвсем леко доловимо и вероятно няма общо с твоят проблем.
  9. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Какво разбираш под "boost-нат"? Двигателят има хардуерни модификации - в итнерколера, турбото и самия двигател (valve casket-а). Отделно съединителя и маховика са с друг part number. Със сигурност и софтуерът е променен, но не е само той.
  10. Много ще ми е полезно ако това може да дойде до 16ти януари, ще преведа пари ако се съберем бързо: https://www.ato24.de/de/amsoil-motor-und-getriebe-spuelung-0-473-l.html 11.96 EUR * 1.9675 * 0.95 = 22.3547лв - за по-лесно 22.50лв
  11. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Ако искаш да запазиш дългосрочно хубавия разход на масло, не чакай по 15 000км, за да го смениш - ами на около 10 000км се ориентирай към смяна
  12. 8-ма генерация Акорд

    Потвърждавам. Освен ако не са джанти от по-нов акорд - преди 2012та нямат TPMS и няма такова нещо като деактивиран.
  13. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Наблюдението ти е съвсем коректно. Голяма рядкост са след фейслифта. Тук има един: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253679246&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&minPowerAsArray=140&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C Моят разход можеш да видиш в сигнатурата ми. Като цяло потвърждавам, че на дълъг път, магистрално, харчи 8. Градско в София - с каране по задръствания, без да пестя екстри като подгрев - дава около 13.5. Като ако караш агресивно, на много кратки дистанции, с повече задръствания в студа, спокойно ще качи и до 17. Тъй като 8ма ген е много по-тежка от 7ма ген, колата не се усеща по-бърза от 2.2 дизел на 7ма. Според мен няма да си впечатлен от динамиката на Type S, но няма и да си разочарован - 2.0 може и да ти се стори слаб, но отново, всичко зависи от очакванията.
  14. Колега нещо от телефона немога да намеря пълна версия на форума

  15. Знам, че не отговарям на въпроса за датчика - извинявай за което. Но... защо ти е този мазохизъм - този седан е по-бавен от двулитров немски дизел... С този stage 3 съединител и лек маховик колко ще свалиш старт от 0-100? Половин секунда, малко повече? За сметка на кое? Вече си строшил една скоростна кутия. Спести си мъките и карай сток, или за тия пари си вземи някоя фабрично по-бърза немска кола - пак ще е по-безпроблемна от колкото Акорд с такива издевателства над него.
×