Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Content Count

    2529
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Veseliq last won the day on October 29

Veseliq had the most liked content!

Community Reputation

1424 Master

5 Followers

About Veseliq

  • Rank
    Опитен
  • Birthday June 6

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carspending.com/
  • Skype
    dinchev.dimitar

Recent Profile Visitors

14874 profile views
  1. При мен пълно "рециклиране" на алтернатора на същия автомобил, включващ замяна на четки и ел. блок с 12м гаранция струваше 300лв. Включително демонтаж/монтаж - в София. Вероятно при теб ще е по-евтино, предвид, че и монтажа/демонтажа си го правиш сам. Това да "побългаряваш" алтернатор от друга марка кола без да имаш задълбочени познания и в двете, вероятно ще ти излезе много повече...
  2. Бих оценил ако уточниш кое точно в мнението е "абсолютно невярно". Казвам го без никакво заяждане.
  3. Хубавите всесезонни гуми бият по-нисък клас летни в някои тестове, особено на мокро. Бият и по-нисък клас чисто зимни на сняг. Далеч не са "убиец" и вероятно кола с всесезонни гуми е по-безопасна от колкото твоята с летни в студените месеци, дори да не е било мокро/снежно Но си имат своите недостатъци, силно изразени в това колко дълготрайни са и явно не са подходящи за шофьори, които карат много.
  4. Джазът на майка ми се кара с Nexen Nblue 4 Season. Далеч не са най-евтините, но не са скъпи и бяха на първо място в последния ADAC за всесезонки, биейки по-евтини летни и зимни гуми в съответните сезонни тестове: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-All-Season-Tyre-Test.htm Тези GripMax ги няма по тестовете. За мен "един ми ги похвали" не е никакво доказателство. Nexen-ите се представят чудесно, но @Pavel_Pavlov твърди, че същите за 30,000км се износват. Това е нормално - по-мекият каучук и напречната шарка ще се изтъркват много по-лесно на нагорещена магистрала. Така или иначе ако караш много, целогодишно, вероятно си струва да вземеш сезонни гуми - един читав сезонен комплект сменян навреме и съхраняван правилно може да изкара двойно на горния пробег. Майка ми кара бавно и сравнително малко, под 10к на година, в лошо време не излиза с колата - за нейния случай са идеални. Но само ти си знаеш твоят какъв е
  5. M+S значи Mud + Snow (кал и сняг), както е писал по-горе и @CARPERA За да може да сложи производителя такъв символ на гумата, значи че трябва да е минала определен тест за сцепление в такива условия. Дали го е преминала заради каучука или заради шарката не е в изискванията на теста. Тоест, няма изискване гумите на този тест да имат определен каучук, но въпреки това често имат по-мека каучукова смес. Символът с трите връхчета и снежинката означава, че гумата е преминала доста по-тежък тест за зимни условия. Гумите с 3те връхчета и снежинката задължително покриват и M+S. Всесезонните гуми със снежинка се очаква да имат доста по-кратък живот в топло време.
  6. Благодаря, @krasimir_01! Писах им на тези - новият им модел с Android 10 го няма с 4GB памет като опция за избиране, но в описанието пише, че има версия с повече памет. Но все пак някой от вас може ли да потвърди, че фабричната камера може да се използва с китайска навигация? Много бих се радвал ако не трябва да се маха оригиналната камера и да се окабелява за нова. Би било супер ако остане опцията в бъдещ момент лесно да се върне фабричната навигация - най-вече ако китайската се повреди след време...
  7. Тоест фабирчната камера се свързва към китайчето, не някаква допълнителна? Това звучи супер - пак си свързал фабричната камера, не допълнителна? Можеш ли да споделиш кой модел е китайчето? В крайна сметка намерих това, което специално пише, че става и за двете: https://www.aliexpress.com/item/4001160220117.html Готов съм да дам до 1000лв за качествено устройство, ако алтернатива е за 400-500 да е някакво пълно с компромиси (преправяне на букси, лош звук или друго).
  8. Здравейте колеги Изчетох последните 3 страници в темата и не видях никой с фабрична навигация, който да я е заменил с китайска. На някои от китайските навигации пише, че са съвместими само с коли с обикновено стерео, защото кабелите са различни. Това е важно уточнение защото: - CR-V моделът с навигация има 7 говорителя вместо 6 (има съб) и може би това трябва да е съобразено в китайчето - моделът с навигация си има камера за задно виждане, която може би може да се използва, макар че силно ме съмнява - естествено, бих искал да запазя копчетата на волана... Някой слагал ли е китайче на кола с фабрично нави и ако да - кой модел? Става въпрос за фейслифтово CR-V 3та ген (не знам още дали има разлика спрямо pre-face).
  9. Вероятно шансът да намериш разбиране и полезен съвет от колегите от BMW форума е по-голям Успех!
  10. Интересно е, че до скоро твърдеше, че една от причините за 7цата (и то специално комби) вместо 8ца е огромният багажник (на който и чертежи беше писал, че ще споделиш по-рано). А за мен голям фактор да се откажа от Леджънд беше, че задните му седалки не падат, заради което не можеш дори един шкаф от ИКЕА да превозиш. Колкото и разочароващ да е багажникът на 8ма комби, той е разочароващ спрямо 7ма комби и други комбита в този клас, но продължава да е много по-голям и функционален от багажника на Леджънд. За това сега поставям под въпрос обективността ти - дали Леджънда е по-добра кола във всяко отношение или синдромът "моето си е най-хубаво, независимо какво е то"? Да очакваме ли скоро стихотворения за Легендата - поне колкото за комбито?
  11. Към все още заинтересованите в темата относно казуса с това дали админите четат лични съобщения. Софтуерът на форума не позволява това - освен ако някой не докладва лично съобщение. Но ако някой ще докладва лично съобщение, също така може да прати screenshot или да копира текста и да го прати... Нито администраторите, нито модераторите могат да четат лични съобщения на произволни потребители през софтуера на форума. Технически - личните съобщения се съхраняват в базата данни (MySQL). Аз и @dindin единствено имаме достъп до сървъра с тази база данни, а може би и хиляди руски и китайски хакери, зажаднели за горещи клюки. Имаме и техническите познания да изкараме кореспонденцията. Никога не съм го правил - предвид колко трудно и времеемко е, не мога да си представя защо бих го правил. Може би при съмнения (обвинения) за някаква незаконна дейност? Накратко - ако смятате да правите нещо незаконно или неморално и то по толкова калпав начин, че някой да ви докладва - защо не направите услуга на екипа на форума и не ползвате мейли или Вайбър например? Грозно и неприятно е да се правят такива безпочвени обвинения...
  12. @u_bo добави кой е търговеца или темата ще бъде премахната със съответното предупреждение за тема несъотвестваща на раздела. Все пак това е раздел "Рейтинг на търговци", а ти не даваш рейтинг на търговец. За сега казваш накратко "В Пловдив съществува Jazz, който според мен е с прикрити проблеми и неверен пробег" и нищо повече.
  13. Изкопирването на чужда опаковка с цел подвеждане е подсъдимо, със или без неочевидно "FOR". Въпросът е, че това за мен е симптом на по-голям проблем. Вероятно марките, които продават имитации, знаят, че клиентите им са хора, които не обръщат внимание на детайлите и гонят основно ниска цена. Какъв е стимулът да спазват спецификации? Никакъв. Това масло не е синтетично (макар да пише синтетично). Това масло не покрива GF-5, макар да твърди, че го покрива. И накратко - това масло не изглежда да е правено за Honda, макар че пише, че е "за Honda".
  14. Няма как истинска фирма да имитира така оригинална опаковка без да цели да подведе купувачите - което явно работи, ако съдим по темата. За мен това е менте. И аз не бих налял масло, което не си спазва спецификациите, при положение, че на близка цена има масла, без да се опитват да те лъжат, че са нещо, което не са - Petro Canada, Shell.
×
×
  • Create New...