Jump to content

Veseliq

Администратор
  • Content Count

    2532
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Veseliq last won the day on October 29 2020

Veseliq had the most liked content!

Community Reputation

1437 Master

5 Followers

About Veseliq

  • Rank
    Опитен
  • Birthday June 6

Profile Information

  • Кара
    Accord 2009 Tourer 2.4i EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carspending.com/
  • Skype
    dinchev.dimitar

Recent Profile Visitors

15129 profile views
  1. Детайлни снимки на автомобила от днес: https://photos.app.goo.gl/PtQpQH6v2JgJLrT77 За сега колата е отново при мен в гаража и оглед може да бъде организиран по-лесно. Има добра вероятност този уикенд да ходя с колата до гр. Провадия. В случай, че някой по маршрута или около дестинацията има интерес да я види - пишете на Viber и ще се разберем
  2. Не е по-малка, по-скоро напротив. Вече спомените ми се размиват, но определено се почувствах намясто в 8-цата.
  3. Продавам личният си автомобил, като първо пускам обявата тук, преди други сайтове за продажба. Детайлни снимки: https://photos.app.goo.gl/PtQpQH6v2JgJLrT77 Автомобилът е 2009г, 201кс 2.4 i-VTEC бензин, 5-степенен автоматик (със спортен и ръчен режим с пера на волана), с абсолютно всички екстри за модела - включително дистроник, следене на лентите на пътното платно (LKAS), автоматично предупреждение и спиране при опасност от сблъсък, стъклен шибедах, светъл кожен салон с подгрев и памет, навигация с камера за заден ход. В перфектно състояние. Колата бе купена внос от Швейцария ноември 2015г, върната в представителство от първия й собсвеник, с който установих връзка, на 212 000км. За това време е изминала малко над 55 000км. Държана е в гараж, освен последните 3 месеца, през които е карана малко, основно градско, от баща ми (причини за продажбата по-долу). Цена: 17 250лв - за която получавате напълно обслужен автомобил без никакви предстоящи разходи освен нотариално прехвърляне и смяна на талон. С тази кола бих тръгнал на 5000км пътешествие из европа (каквито съм правил с нея 2016г и 2018г) без никакво притеснение за който и да е аспект на техническото й състояние. Данъци, застраховки, обслужване: - Пълно обслужване преди 1500км, 15.10.2021 в Юби-ко - масло на двг, филтри (маслен, въздушен, купе), спирачна течност, антифриз. Извършиха пълен оглед на ходова част и потвърдиха, че нищо друго не е нужно да се прави. Маслото на скоростите е подменяно частично (сменя се 3л) 2 пъти след като взех колата, последно преди 20 000км в Мотобокс и не трябва да се сменя още 60 000км напред. Обслужвана редовно на всеки 10 000км - Пълно каско до 11.2021 на 17 000лв - ГО & преглед до 12.2021 - Винетка до 05.2021 За горната сума получавате: - направена шумоизолация за 1100лв в SoundDoctors - оригинални джанти от Accord 8th gen - 18" Type S с летни гуми GoodYear EfficientGrip 225/45/18 - оригинални джанти от Accord 8th gen - 17" със зимни гуми Continental TS850 225/50/17 - оригинален гумен леген за багажник - оригинална щора за багажник и оригинален разделител между купе и багажник - два комплекта оригинални стелки - гумени и текстилни (светли, в цвета на купето) - допълнително купувана патерица, разбира се оригиналния крик и авариен комплект за ремонт с компресор си седят - комплект предни тонколони JBL с преходници за Хонда с които исках да заменя оригиналните, но така и не намерих време Допълнително мога да предложа следното: - напречни греди за товар Thule Wingman (с един единствен ключ) за 250лв - 2х багажници за велосипеди Thule ProRide 591 (с по 2 оригинални ключа всеки) за общо 250лв (или един за 125лв) Забележки: - кората под двигателя беше увиснала като взех колата и в последствие се доскъса, пазя я. Явно е слабо място на тези коли, защото поръчах друга от морга и беше тръгнала да се къса на същите места като моята. С много разправии я върнах. Нова беше 300-400лв по спомен, има и неоригинални, но така и не я смених - дебела драскотина на шофьорската седалка, която сам си направих с капса на ски панталон - има дребни неоправени външни забележки (драскотини), които не можах да оправя по каско заради прекъсване по време на пандемията, ще се постарая да хвана всичко в снимките - може би трябва да се направи реглаж на клапани и може би трябва да се смени ремъка на алтернатора и водната помпа в обозримото бъдеще - по-точно в Юби-ко казаха, че щом не е сменян, "добре е да се смени по някое време", но не било спешно. - двигателят гори 0.5-0.7л масло на 10 000км. По-точно гори Amsoil Signature Series 0W-20 до 0W-30 (тези вискозитети съм пробвал). Първото обслужване с 5W-40 от Юби-ко не се наложи да доливам първите 10 000км. В момента отново е с такова масло 5W-40 каквото сипват в Юби. - предстои смяна на предни дискове (леко претрисат и имат ръб) - лайсната на челното стъкло от дясно се е разлепила, отново. Това е проблем за който има recall от Хонда, в Бултрако се обадих и БЕЗПЛАТНО я оправиха - поръчаха нови щипки, залепиха ги и я поставиха. Не издържа повече от година, а не съм се разправял втори път, защото са на възможно най-неприятното място в София спрямо където живея - има леко гъгнене, което чувам от задно ляво гърне - така беше колата когато я купих. През лятото 2020 в KRAFT мислех да сменям гърне, но в сервиза казаха, че това е от някаква вата, която може би е прегоряла с времето, но гърнетата и всички връзки са здрави и няма смисъл да се сменят ако не ме дразни много. Тъй като не се чува в колата, реших, че няма смисъл. Причина за продажбата С жена ми често ходим по планини за ски и колоездене, а от скоро и до виличка, до която се стига по черен път, а когато има сняг или кал, с Accord-а не може да се стигне. Често ни липсваше по-висока кола и 4х4 и октомври 2020 взехме прекрасна CR-V 3rd gen 2.0 Executive 2011: Accord-ът от обявата по план оставих на баща ми. Самият той от известно време искаше "такъв" за заместител на далеч по-безличната му Mazda 6 2005, а на мен ми беше по-лесно да склоня да "сменя" колата, като знаех, че любимото комби остава в семейството и махаме старата кола. Дадох му го напълно обслужен, с платени застраховки и такси за година напред, точно защото нямах намерение да го продавам. А при проблем, би ми го дал да се занимавам аз. По стечение на обстоятелствата обаче той покара няколко пъти моето CR-V и започна да ме подпитва не може ли да му намеря такова. Предвид, че не оценява използва почти никоя от екстрите на Accord-а и след като ме попита "копчетата с + и - зад волана за радиото ли са" (визирайки палците за ръчна смяна на предавките), се съгласих, че може би наистина няма смисъл да го мъча да се радва на тази кола. Планът ми с продажбата на комбито е или да взема още едно CR-V 3-та генерация, или да взема по-нов SUV за мен и да му дам моето CR-V. Колата е в София и може да се види след предварителна уговорка. Може да бъде прегледана в сервиз по ваш избор. Докато е била с мен е поддържана е само и единствено в сервизите Юби-ко и Мотобокс, като пазя пълна документация. Телефон/Вайбър: 0879-374-991, Димо Или на лично
  4. При мен пълно "рециклиране" на алтернатора на същия автомобил, включващ замяна на четки и ел. блок с 12м гаранция струваше 300лв. Включително демонтаж/монтаж - в София. Вероятно при теб ще е по-евтино, предвид, че и монтажа/демонтажа си го правиш сам. Това да "побългаряваш" алтернатор от друга марка кола без да имаш задълбочени познания и в двете, вероятно ще ти излезе много повече...
  5. Бих оценил ако уточниш кое точно в мнението е "абсолютно невярно". Казвам го без никакво заяждане.
  6. Хубавите всесезонни гуми бият по-нисък клас летни в някои тестове, особено на мокро. Бият и по-нисък клас чисто зимни на сняг. Далеч не са "убиец" и вероятно кола с всесезонни гуми е по-безопасна от колкото твоята с летни в студените месеци, дори да не е било мокро/снежно Но си имат своите недостатъци, силно изразени в това колко дълготрайни са и явно не са подходящи за шофьори, които карат много.
  7. Джазът на майка ми се кара с Nexen Nblue 4 Season. Далеч не са най-евтините, но не са скъпи и бяха на първо място в последния ADAC за всесезонки, биейки по-евтини летни и зимни гуми в съответните сезонни тестове: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-ADAC-All-Season-Tyre-Test.htm Тези GripMax ги няма по тестовете. За мен "един ми ги похвали" не е никакво доказателство. Nexen-ите се представят чудесно, но @Pavel_Pavlov твърди, че същите за 30,000км се износват. Това е нормално - по-мекият каучук и напречната шарка ще се изтъркват много по-лесно на нагорещена магистрала. Така или иначе ако караш много, целогодишно, вероятно си струва да вземеш сезонни гуми - един читав сезонен комплект сменян навреме и съхраняван правилно може да изкара двойно на горния пробег. Майка ми кара бавно и сравнително малко, под 10к на година, в лошо време не излиза с колата - за нейния случай са идеални. Но само ти си знаеш твоят какъв е
  8. M+S значи Mud + Snow (кал и сняг), както е писал по-горе и @CARPERA За да може да сложи производителя такъв символ на гумата, значи че трябва да е минала определен тест за сцепление в такива условия. Дали го е преминала заради каучука или заради шарката не е в изискванията на теста. Тоест, няма изискване гумите на този тест да имат определен каучук, но въпреки това често имат по-мека каучукова смес. Символът с трите връхчета и снежинката означава, че гумата е преминала доста по-тежък тест за зимни условия. Гумите с 3те връхчета и снежинката задължително покриват и M+S. Всесезонните гуми със снежинка се очаква да имат доста по-кратък живот в топло време.
  9. Благодаря, @krasimir_01! Писах им на тези - новият им модел с Android 10 го няма с 4GB памет като опция за избиране, но в описанието пише, че има версия с повече памет. Но все пак някой от вас може ли да потвърди, че фабричната камера може да се използва с китайска навигация? Много бих се радвал ако не трябва да се маха оригиналната камера и да се окабелява за нова. Би било супер ако остане опцията в бъдещ момент лесно да се върне фабричната навигация - най-вече ако китайската се повреди след време...
  10. Тоест фабирчната камера се свързва към китайчето, не някаква допълнителна? Това звучи супер - пак си свързал фабричната камера, не допълнителна? Можеш ли да споделиш кой модел е китайчето? В крайна сметка намерих това, което специално пише, че става и за двете: https://www.aliexpress.com/item/4001160220117.html Готов съм да дам до 1000лв за качествено устройство, ако алтернатива е за 400-500 да е някакво пълно с компромиси (преправяне на букси, лош звук или друго).
  11. Здравейте колеги Изчетох последните 3 страници в темата и не видях никой с фабрична навигация, който да я е заменил с китайска. На някои от китайските навигации пише, че са съвместими само с коли с обикновено стерео, защото кабелите са различни. Това е важно уточнение защото: - CR-V моделът с навигация има 7 говорителя вместо 6 (има съб) и може би това трябва да е съобразено в китайчето - моделът с навигация си има камера за задно виждане, която може би може да се използва, макар че силно ме съмнява - естествено, бих искал да запазя копчетата на волана... Някой слагал ли е китайче на кола с фабрично нави и ако да - кой модел? Става въпрос за фейслифтово CR-V 3та ген (не знам още дали има разлика спрямо pre-face).
  12. Вероятно шансът да намериш разбиране и полезен съвет от колегите от BMW форума е по-голям Успех!
  13. Интересно е, че до скоро твърдеше, че една от причините за 7цата (и то специално комби) вместо 8ца е огромният багажник (на който и чертежи беше писал, че ще споделиш по-рано). А за мен голям фактор да се откажа от Леджънд беше, че задните му седалки не падат, заради което не можеш дори един шкаф от ИКЕА да превозиш. Колкото и разочароващ да е багажникът на 8ма комби, той е разочароващ спрямо 7ма комби и други комбита в този клас, но продължава да е много по-голям и функционален от багажника на Леджънд. За това сега поставям под въпрос обективността ти - дали Леджънда е по-добра кола във всяко отношение или синдромът "моето си е най-хубаво, независимо какво е то"? Да очакваме ли скоро стихотворения за Легендата - поне колкото за комбито?
  14. Към все още заинтересованите в темата относно казуса с това дали админите четат лични съобщения. Софтуерът на форума не позволява това - освен ако някой не докладва лично съобщение. Но ако някой ще докладва лично съобщение, също така може да прати screenshot или да копира текста и да го прати... Нито администраторите, нито модераторите могат да четат лични съобщения на произволни потребители през софтуера на форума. Технически - личните съобщения се съхраняват в базата данни (MySQL). Аз и @dindin единствено имаме достъп до сървъра с тази база данни, а може би и хиляди руски и китайски хакери, зажаднели за горещи клюки. Имаме и техническите познания да изкараме кореспонденцията. Никога не съм го правил - предвид колко трудно и времеемко е, не мога да си представя защо бих го правил. Може би при съмнения (обвинения) за някаква незаконна дейност? Накратко - ако смятате да правите нещо незаконно или неморално и то по толкова калпав начин, че някой да ви докладва - защо не направите услуга на екипа на форума и не ползвате мейли или Вайбър например? Грозно и неприятно е да се правят такива безпочвени обвинения...
×
×
  • Create New...