Jump to content

Krasjo

Фен
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About Krasjo

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday March 4

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 2.2i-cdti 2006, Accord Tourer 2.0i-vtec 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

453 profile views
  1. Отвътре би трябвало да може да се отвори, просто трябва да отключиш вратата. Само с дърпане на дръжката, като на 7ма не става. Ако не става пробвай така: Отключваш капака на двигателя, заключваш с дистанционното, отваряш капака и откачваш акумулатора, отключваш вратата с ключа, свързваш пак акумулатора и отваряш вратата. Алармата (клаксона) се спира с бутона за отключване на дистанционното.
  2. Предпазител 23 от страната на шофьора е запалката. Задната седалка виж някое видео за Acura TL
  3. Сега видях, че твоята е седан. За тях не знам дали имат в багажника. За видео регистратора съм виждал да вземат захранване от плафона над огледалото. За задния можеш да пуснеш кабел от 12v в подлакътника.
  4. Предпазители има на три места. Пред шофьора, пред пътника и при двигателя. Нямаш ли запалка в багажника?
  5. Възпроизвежда MP3, можеш да сменяш папки и изписва името на папката или песента.
  6. Колега, за размера си прав - 205/60/16 92V, но аз купих 215/60/16 99V летни за 2.0, които ще мотирам след три седмици. Разликата за скоростомера е 1.8%, което ще я доближи до реалната, защото сега при моята също има малка разлика. Освен това се надявам, че с подсилените бордове, предните няма да изглеждат винаги с недостатъчно налягане. Зимните ще останат 205/60/16.
  7. Извинявай, ако съм те подвел с коментара си, но при мен няма проблем. Дисковете и накладките са купувани от Германия, но не вярвам да има разлика с тези, които си взел. Надали има отделно производство за "огромния" български пазар.
  8. Кутията с предпазители вляво зад двигателя. Предпазител номер 16.
  9. Колега, това го твърди Хонда и го прочетох на стр.416 от упътването за употреба. Сигурно моята е произведена от VAG, не знам...
  10. То пък голямото гълтане, та чак толкова го мислиш. Абсолютно нормално е. На бензиновите в упътването пише, че при активен vtec е нормалено до литър на 1000км да губи! На дизеловата между смените на 10к доливам литър 0w30. На бензиновата пак на 10 хиляди км 0W-20 почти два литра.
  11. Е, като не му се дава, да си я пази! Лошото е, че следващият кандидат-купувач няма да може да види листчето с реалните километри.
  12. Виждал съм и други TypeS дизели с два аспуха, но фейслифт. Тази определено не е, но въпреки това изглежда супер и не бих я подминал. Относно цената - да, височка е, но ако купиш друга и сам я доработиш така, няма да излезе по-евтино. Цените догодина ще паднат сигурно с 25%, но дали ще излезе такава, която да ти хареса?!
  13. Не се притеснявай! И на 7ма, и на 8ма съм с АТЕ дискове и накладки, и не са мръднали. Даже не съм гледал къде са произведени.
×
×
  • Create New...