Jump to content

Suyahoka

Фен
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Suyahoka last won the day on Август 5 2022

Suyahoka had the most liked content!

Обществена Репутация

38 Neutral

Относно Suyahoka

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.4 (2010)code engine:K24Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Със същия мотор съм и откакто я купих съм карал с Бардал 5-30 и Мотул 5-30. Сега последно на третия път и сложих Равенол 0-30 и за 5000 км ми дръпна 800 гр ,докато като бях с 5-30 ми гореше 500 гр за 10000 км.
  2. Здравейте ,интересува ме предната хромирана решетка на Акорд 8 на автомобил с ляв и десен волан 1:1 ли е или имат разлики
  3. Аз за това от май до октомври съм с 0-40 ,а от октомври до май с 0-30 и мисля ,че е ок за двигателя ,особено като съм и на газ
  4. При мен на 2.4 мотора няма никакво притрисане при изкл./вкл. на климатика ,както спомена колега по-горе ,явно тампон на енджина
  5. И при мен светна тази лампа ,но и имаше и надпис на немски. Загасих я и запалих отново -повече не светна. Нивото на маслото беше над средата! Маслото беше на Мотул 5-30 ,на 5000 км ,явно ментак и вискозитета в жегата му е заминал тотално ,смених го с 0-30 на Равенол и за сега няма лампи на Аладин 😃
  6. По-горния колега ,където писа ,че му светвала лампа за нивото на маслото,при мен също се случи преди 3-4 седмици в адската жега ,с ниска скорост поради полагане на нов асфалт в отсечка дълга 5-6 км и колата над нагорещен новоположен асфалт ,изобщо много лоша комбинация и....светна лампата за нивото,загасих я ,измерих нивото беше над средата.Бях с Мотул Еко Клийн 5W-30 C2 на 4-5000 км беше маслото. Въпреки ,че беше закупено от офиц.представител не е гаранция ,че няма да е менте и го смених с Равенол 0W-30 ,за сега съм доволен
  7. Здравейте🙂 На Акорда ми,2.4 201 к.с. мисля да му сложа за първи път Равенол и тъй като видях,че маслата им имат различни разновидности-DXG,FSB,SSV и т.н. ,тотално се обърках и не мога да си избера подходящото за моя двигател ,който между другото е на газ и ми гори масло около 300-400 гр /10000 км . Сега съм с Мотул 5W-30 ,но преди зимата искам да го сменя с Равенол, за предпочитане 0W-30 ,в краен случай и с 5W(предпочитам го за лятото). Та ,ако може да ме насочите ще съм Ви благодарен!
  8. pet71 ,благодаря колега ,ако можеш прати ми координати
  9. В момента е с 5W-30 на Мотул ,сменено преди 4000 км. Като разход на масло 300-400мл на 10000 км. Маслото го взех уж от офиц.вносители за града в който живея ,но не е гаранция ,че не е менте и се замислям след тази случка дали да не го сменя
  10. Здравейте колеги ,споделям какво ми се случи и идея от какво може да е . Докато шофирах в адската жега с 20-30 км/ч в задръстване в продължение на 5-6 км ми светна лампата за ниско налягане на маслото (цвят червен ,тип лейка)с надпис на немски ,който така и не разбрах ,но първата ми реакция бе да загася двигателя,запалих го отново и предупреждението го нямаше. Покарах 2-3 км и на сянка спрях и след 5 Мин измерих нивото на маслото ,беше на средата. От какво може да е светнало това предупреждение,вече след 150 км не се е появило пак ,но мисля да я закарам да и измерят налягането на маслото,да проверят датчиците и кабелите към тях ,маслената помпа и т.н
  11. Здравейте ,колеги ! Кажете разликите между преди фейсова и след фейсова 8 генерация. Освен ,че имат навигация и дистроник като екстри,окачването по-меко ли е на фейсовата ,че на моята 2010 г ми се струва твърдо,да с 18-ки съм ,но със зимните 17-ки разликата е минимална,също така и обезшумяването как е ,че след 120 кмч ми се струва шумна
  12. При мен протече след 4 минутна автомивка ,а мокрите петна си бяха с размерите на длан,ще опитам все пак за да не гадая от къде е проблема
  13. Мисля да започна с поливане по сектори,смисъл такъв ,че да не измивам колата цялата ,тъй като ще е трудно да локализирам проблемното място ,Ами примерно с шише да започна да обливам около проблемните места ,ако потече значи ще сваля декоративните лайсни да проверя наистина да не е от проблемно предно стъкло (според мен по-добрият вариант 😃),а ако не потече при този вариант,продължавам да поливам нагоре ,включително в коритото на люка ,и си мисля ,че поне така ще разбера откъде е проблема.
×
×
  • Създай нов...