Jump to content

BOKLUK_CHOVEK

Фен
  • Мнения

    157
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

BOKLUK_CHOVEK last won the day on Декември 31 2018

BOKLUK_CHOVEK had the most liked content!

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно BOKLUK_CHOVEK

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    К24Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Горно Нанадолнище

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. В темата на руснака,никъде не пише (нито пък се показва) разширяване на отвора на ламарината. Баса е хваната на някаква планка/скоба,не знам как да го нарека,но отвора за магнита (дефакто на самата ламарина за задната кора) е с по-голям диаметър. В крайна сметка ще разбера дали е така в края на април,когато се върна пак в БГ и започна да кича събраните циганиiки по кочинката
  2. Не е ли съмнително ниска цената? Но пък и да се окаже боклук,ще се набуташ с 50 долара,което не е болка за умиране. Относно моята полуоска,продавачът ми каза,че са с нови парт номера, защото са нов модел полуоски. В смисъл,по здрави от първоначалните използвани при излизането от завода. Каза че е продал доста и никой не се връщал с оплакване. За Лондоснкият магазин става въпрос.
  3. За всички,които се чудят (като мен) дали може да се замени 8 инчовия бас на акорд 8 с 10" ,отговорът е : ДА И то без рязане на ламарина. Може да видите как от линка по долу и разбира се пак братята руснаци са пробвали https://www.drive2.ru/l/488332422509756940/
  4. Не съм срещал някой да се е оплакал от подобен проблем из нета. Също така при натоварване или неравности цялото купе слягва (включително и ауспуха) ,няма как ауспуха да опре в бронята. Относно бордюрите,обаче,съм съгласен че може да опре..ама то като видя че е голям бордюра така или иначе внимавам.Също имам и камера за задно.
  5. Какво стана,оправи ли кочинката?
  6. Здрасти! Заформя се оптичен тунинг на кочинката и искам да сложа малко по-големи и дълги накрайници на ауспусите. Не искам да сменям гърнетата,защото държа да ми е тиха колата. Целта е по-агресивна визия в случая. Някой от вас знае ли размерите (диаметър и дължина) на оригиналните накрайници или поне диаметъра на тръбата тръгваща от гърнето? Не мога да ги премеря лично,защото съм далеч от колата. Снимките са примерни,така искам да изглежда задницата Мерси!
  7. Мисля че,тези снимки на този преходник ще са много полезни за някои от вас,които имат нави,но нямат камера за заден ход или пък искат да закачат видео плеър за оригиналната навигация. На този конектор се вижна на кои пинове е закачена камерата.
  8. Здрасти! Купих колата без стелки (продавача ги е свалил ама късно видях) и от тогава не мога да си намеря гумени бежови стелки за Акорд 8 седан. Имате ли представа от каква марка и модел кола са най-близки по размери с тези на акорд 8? Държа да са задължително гумени и да са бежови и ще трябва да търся от друг модел/марка кола.
  9. Аз си купух диск с карти за бг за 2018 от сайта с 3-те букви,защото колата ми бе от Швейцария и всичко беше наред. Навито се обнови до нова версия с БГ карта за 2018.Просто нямах време да чета из нета как да го направя сам.Прецених че, 20лв си струват за да си спестя времето за "разучаване" как да го направя сам.
  10. Малко светещи циганийки - да има
  11. Отвори двдто и почисти хубави ,ръчно лазера със спирт/ракия и клечка за уши Ако пак не тръгне,на лазера има 1-2 тримера.Мн са малки за това внимателно с тях.От тях се "фокусира' лазера,понякога с тях се закърпва положението Трета стъпка смяна на лазера,едва ли е повече от 50лв или смяна на двдто
  12. Това е от линка. Program doors to unlock when you turn the car off 1. Close the driver’s door. Put the shift lever in Park and turn the ignition into the On (II) position. 2. While pressing the brake, move the shift lever out of Park. 3. Press and hold the unlock side of the master locks switch for approximately 10 seconds. In that time, you will hear three clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the lock (0) position. Program doors to unlock when you shift into Park 1. Close the driver’s door and shift the vehicle into Park. 2. Turn the ignition to On (II), then press and hold the unlock side of the master lock switch for approximately 10 seconds. You will hear three clicks. 3. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position. Program doors to lock when you reach 9 mph 1. Close the driver’s door and put the shifter in Park. Turn the ignition to the On (II) position. 2. While pressing on the brake, move the shifter out of Park. 3. Then, press and hold the lock side of the master lock switch for about five seconds until you hear two clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position. Program all doors to lock when you shift out of Park 1. Close the driver’s door and put the car in Park. 2. Turn the ignition to the On (II) position. 3. Press and hold the lock side of the master lock switch for five seconds until you hear two clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position. Turn off Auto Unlock 1. Open the driver’s door and put the shifter in Park. 2. Turn the ignition to On (II). 3. Press and hold the unlock side of the master lock switch for five seconds until you hear two clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position. Turn off Auto Lock 1. Open the driver’s door and put the shifter in Park. 2. Turn the ignition to On (II). 3. Press and hold the lock side of the master lock for about five seconds until you hear two clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position. Program driver’s door to unlock when you shift into park 1. Close the driver’s door. Put the shift lever in Park. 2. Turn the ignition to the On (II) position. 3. Press and hold the lock side of the master lock switch for about five seconds – you will hear two clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position. Program driver’s door to unlock when you turn the car off 1. Close the driver’s door. Put the shift lever n Park. Turn the ignition to the On (II) position. 2. While pressing the brake, move the shifter out of Park. 3. Press and hold the lock side of the master lock switch for about five seconds – you will hear two clicks. 4. Within five seconds, turn the ignition to the Lock position
  13. Проблемът с тресенето при набиране е официално отстранен! След посмяна на лявата полуоска ( парт номер : 44306-TL2-E53 оригинална от Хонда - 1125лв ,акорд 8,2.4,ръчка),всички вибрации при набиране в диапазона 100-150км изчезнаха.Проблемът идва от отчупена люспа метал във вътрешността на чашката на вътрешното каре.Това го обобщавам в един пост,за да може хората търсещи решение с търсачката да намерят всичко в един пост. В този клип може да видите нагледно вътрешното каре и наранения метал:
  14. Пробвайте това от линка и кажете работи ли.Аз съм далеч от колата http://www.mattcastruccihonda.com/blog/how-to-program-the-honda-auto-lock-unlock-feature/
×