Jump to content

BOKLUK_CHOVEK

Фен
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

BOKLUK_CHOVEK last won the day on September 23

BOKLUK_CHOVEK had the most liked content!

Community Reputation

88 Neutral

About BOKLUK_CHOVEK

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    К24Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Горно Нанадолнище

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Проблеми: - Горене на масло - Прецакват се върешните карета (тресене при набиране) към 500лв едното - проблеми с кормилната рейка - изяждат изпускателния разпределителен вал (1000лв) - след 200к разтягат верига - автоматика е 1.5 сек побавен от ръчката. При изпреварване е тегаво и изобщо бе можеш дс усетиш 200-те коня под капака. Цената на подръжката на тази кола е равна на цената на Е-класа на мерцедес (примерно) Няма части на старо за двигателния отсек - само ново от хонда,няма и аналози. Става на газ,гори смесено към 10/100 Та си помисли нали наистина искаш такъв акорд. Не е като старите акорди,кекав е като всяка съвремена марка коли.Като теглиш чертата за подръжка,излиза че за тизи пари спокойно ще си караш Е класа след 2009 (примерно). В крайна сметка,собствениците на хонда ги купуват,защото разчитат,че са здрави и няма да имат разходи и разправии с ремонти. За съжаление,това вече не е така и се губи смисъла да правиш компромис с комфорта и ускорението (сравнени например с немските марки) купувайки хонда. Не хейтя ,а представям реални факти за по-новите модели на хонда.
  2. Карал съм коли с обикновени крушки и с ксенон и за 17г шофьорски стаж никога не се е натрупвал сняг или мръсотия в движение на фаровете Вие къде шофирате , офроуд в Сибир ли?!
  3. Когато изключиш безполезните пръскалки за фаровете,течността за чистачки си ходи където трябва - по предното стъкло и няма да ти навреди на лака на боята.
  4. Направо им махнат предпазителя на тези "пръскалки". Ансолютно безполезни са,само ми клепят предния капак и зимно време замръзват и излизат сами навън. Зимата сипвам спирт в течността за стъклото зада не замръзва,че ме дразнят супер мното стърчащите пръскалки. Също като стърчат миже да им изпаднат капачките..ходи ги намри после...
  5. Не ходи при п*далите на излизане от Пловдив посока Пазарджик. Също така,където и да отидеш присъствай на монтажа,бъди сигурен че свалят смукателния колектор преди да го надупчат за инжекторите. Масаво практика е да ги дупчат на место и всичски стружки попадат в смукстелния колектор. От там стигат клапанте,от там цилиндрите и могат да ти направят супер големи щети за хиляди. Бъди сигурен че колектора е свален и тогава дупчен.
  6. При мен тресеше при набиране само в диапазон 100-140,150 ,оказа се "язва" в дясното вътрешно каре. Смених направо цялата полуоска и вече 20К+ км никакви проблеми. За да си 100% сигурен,сваляш полуоските ,разглобяваш каретата и гледаш какво се случва вътре. На мен минвзеха 50лв в сервиз да разглобят и проверят полуоските и каретата. Ако има някаква неравност в каретата ..заменяш каре или като мен полуиска. къде е проблема според диапазано в който има въбраци само при набиране: https://www.drive2.ru/b/493972642282340569/ https://www.drive2.ru/l/451989165165249048/ Тези неща съм ги поствал и ореди ама не четете. @Angelov_88 Щом ти тресе в два различни скоростни диапазона имаш 2 различни проблема. Виж първия линк който съм дал.
  7. Може дс то е крив пръта на полуоската. Има значение в кой скоростен интереал ти тресе,по това се ориентираш къде да гледаш за проблем.
  8. Синия диод е абсолютно безполезен. Изобщо не осветява нищо. Сложен е хей така "да има",защото други модели коли в този клас имат (но при тях върши реална работа). Аз го замених с оранжев 5мм с 1kOhm резистор,като изпилих диода от пред да стане "разпръскващ" и махнах пластмасовия световод. Воала ,най-после диода осветява средната конзола. Защо "оранжев"? Пробвах и с бял ама ми светеше в очите,с оранжавия стана супер,не дразни изобщо вечер,не е толкова ярък като бял диод. На едната снимка се вижда оранжевия кръг светлина върху централната конзола.
  9. Момчета,нали има отделна тема за "избор" на масло ? Защо продължавате да пълните тази тема със спам?
  10. Предисторията я има в тази тема,2-3 страници назад. Бех качил снимка с парт номерста и цените на частите,но сте изтрили поста. Беше между пост 173 и 174.Относно защо си мисля,че и други са на това "дередже" питам: Защо има тема "Въпрос за разход на масло при двигател K24Z3" и колко хора са писали в нея,че досипват масло? Самото същестуване и активността на тази тема дава отговор на въпроса. Оправете си колите момчета,проблема е хардуерен. За съжаление няма да се оправи с различна марка и вискозитет масло,колкото и да ги сменяте.
  11. Много си прав,колега. Много "съвети" в тази тема имс,но видя ли в нея някой който е решил проблема с горенето на маслото освен мен? Всички си наливат и си мълчат Моята гореше само като я вкарам в обороти над 4К,както са и повечето в тази тема. Сами може да видите на снимкуте по-горе за какъв "запек" става въпрос в двигателите ви и защо има разход на масло. Последно оснотно избора на масло : 5W30 и 5W40 са еднакви на вискозитет. Разликата е ,че 5W40 издържа на по-висока работна температура,съотверно по-бавно се "прецаква" при екплоатация. То има и 5W60 дето е още по-хубаво да се слага, но цената му е сериозна. Относно 0W20/30/40 е рядко за 9 годишен двигател.Като е излезнал от завода е било ОК,ама сега е на 150-200-250К примерно и има някакво износвсне на детайлите.Аз съм сменил сегменти ,гуми на клапани и PCV клапана (за картерни газове),не съм сменил целия двигстел с нов,че да сипвам толкова радко масло като 0W/нещо си. Относно 0W20 ,дето някой спомена : го пероръчват,но за америка.
  12. След ремонта първо беше с 0W40 и го гореше и смених пак маслото с 5W40 и заспа. Някой от вас дс е пробвал 0W40?! Не сте нали. Така че,първо пробвайте какво става с 0W40 и тогава давайте акъли . Точно заради такивс "акъли" се набутах 150лв за 0W40 и след това пак с 150лв да сложа каквото трябва да е : 5W40.
  13. Може да си сипваш каквото решиш на твоята кола. 5W40 е по препоръка от хонда.Колата се държи супер с него и смятам с такова да карам.
  14. Сила на затягане на болтовете и разтоянието на смукателните и изпускателните клапани за реглаж. Може да е полезно на някой
×
×
  • Create New...