Jump to content

Slimky

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Slimky

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. Благодаря за мненията. Въпреки това реших да се въздържа за тази по организационни причини. От пробното каране обаче осъзнах, че искам новата покупка да е автоматик, което е ново за мен. Може ли да попитам в какво се изразява оптичния пакет на Type S, за да знам да гледам за в бъдеще? Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  2. Май няма да пресилвам нещата. Нямам му доверие на Апостолов, а в темите за препоръки на сервизи от Бургас, не откривам нищо ново за последните 5 г. Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  3. Здравейте, момчета Карам вече 5 г. Сивик 7 ген. и реших да обновя гаража с Акорд 8, като няколко дни съм в Бургас и днес ходих да гледам тази - https://mobile.bg/11559578013141587. Покарах я, много ме грабна Executive серията, ок съм с това, че е по-малкия бензинов двигател. Нямам обаче професионалното око към детайлите и утре искам да я закарам на сервиз, където да се погледне ходова част, двигател и да се направи компютърна диагности. Вас ви моля за две неща: 1. Погледнете с мен обавята и коментирайте как ви се струва. 2. Кажете подходящ сервиз в Бургас, ако знаете. Благодаря ви! Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  4. Прецених да се доверя на майсторите, които посещавам от известно време. Иначе благодаря за загрижеността и препоръките към колегата от Дупница. Гарнитура глава - 80 лв. Гарнитура изпусквателни клапани - 18 лв. Гарнитура смукателни колектори - 15 лв. Гарнитура картер - 30 лв. Ако лагерите са заминали - 45 лв. Сегменти - 200 лв. Гарнитура капак - 70 лв. Ангренажен ремък + ролка - 200 лв. Шлайфане + гумички на глава - 200 лв. (ориентировъчна цена) Труд - между 300 - 400 лв. + масла, филтри Възможно е да не съм точен в изписването на някоя/и от частите.
  5. Реших да отремонтирам, момчета. Имам списък на частите и цени. Утре ще ви ги опиша,че останаха в офиса. Около 200 лв. ще струва шлайфането на главата, защото се давало на външни майстори при неясни тарифи.
  6. 1.6 V-tech 110 hp Шлайфа се главата, доколко разбрах. Друг вариант, за който си мисля е - тъй като не желая да скривам недостатъците от кандидат-купувачите, може да обявя по-ниска цена, като опиша проблемите с идеята колата да отиде при нов собственик с повече технически познания от мен, който да си я отремонтира, обслужи и кара със здраве.
  7. Здравейте отново. Преди малко научих от майсторите вероятната стойност на ремонта - около 1100 лв, от които между 300-400 лв.труд, 200 лв.шлайфане от други майстори, 200 лв.сегменти и други. Казаха, че ако реша, че не си заслужава, могат да сменят само гарнитурата за половината от тази сума. На мен не ми се струва редно да продавам неизправен автомобил, а и съм вложил доста усилия и средства в поддръжката на ходовата част, която е много стегната. Колата е на 220 000 км.и й предстои ново обслужване. Какво ще ме посъветвате
  8. Много ви благодаря, момчета! Живи и здрави!
  9. Здравейте, колеги От около две години карам Сивик 1.6 v-tec и съм много доволен. От известно време обаче имам проблем с охлаждането, чийто източник не можем да установим с майсторите, при които ходя. Изразява се в следното - след продължително шофиране с висока скорост на дълъг път (130-140 км/ч) и след пристигане в желаната дестинация, в градска среда датчика за температурата почва да играе, докато не достигне до максимална стойност. Веднага изключвам двигателя и чакам да се охлади преди да долея вода. В града мога да карам с количеството на едно доливане колкото си искам. Тръгна ли на дълъг път обаче отново губя водата и на първия сфетовар или задръстване, температурата отново се покачва. Първият майстор ми каза, че проблемът е в капачката на радиатора, заради която системата не се херметизирала добре. Сменихме капачка 1.1 с нова капачка 1.1. Проблемът отново се появи след каране на дълъг път. Друг майстор ми каза, че новата капачка не била хубава и я сменихме с друга 1.3. Карах София-Хасково-София и нямах проблем, докато сега не ме хванаха задръстванията на Хемус и отново не качих максимална температура. Вторият майстор ми казва, че проблемът може да е в гарнитурата на главата, което представлява сериозен ремонт, който да комбинирам с подмяна на сегментите. Заради тях губя немалко масло (2 л. на 10000). Не зная дали е свързано, но климатикът ми взе да не работи коректно и постоянно включва и излючва, като охлажда наистина кратко. Моля ви, посъветвайте ме какво да правя. Имали ли сте подобен проблем и ако да, как го решихте? Поздрави, Христо
  10. Здравейте, колеги, Надявам се да можете да ми помогнете със съвет. Със 7-gen Civic 1.6 VTEC съм. През пролетта исках да освежа климатроника за лятото и в тази връзка заведох хондата на сервиз, където смениха въздушен филтър и поленов филтър с актвен въглен. Отне ми известно време да установя, че след тази смяна работата на климатроника е доста по-шумна - когато е пуснат от вътре се чува осезаемо бръмчене и се усеща тресене на цялото купе, а отвън в областта откъм дясната гума има някакво стържене, което не зная как да го определя. Със сигурност обаче е в резултат на работата на климатроника, защото иначе не се чува. Също така, когато тръгвам с пуснат климатроник, първите 30-40 секунди се чува яростно свирене като от ремък, но мисля, че също е от климатроника, тъй като спира, когато го изгася. Можете ли да ме ориентирате на какво се дължи това и дали трябва да се притеснявам?
  11. Днес отново почна да ми присветва лампата на празен ход и в същия сервиз решиха да гледат динамото и да оставя колата. Казаха, че реле и диод са изгорели и ми обявиха сума от 115 лв. за части и 70 лв. за труд, като не бяха много уверени дали ще се справят..
  12. Здравейте, колеги! От три месеца имам Хонда сивик 7 ген. 1.6 v-tec и още напипвам ритъма, така да се каже. Случи ми се преди две седмици на празен ход да ми присветне лампичката за акумулатора, като след не повече 1 км. в града ми отказа (светна) първо ABS, после EPS и накрая волана. Занесох акумулатора на сервиз, за да го заредят и след 24 ч. момчетата ми гарантираха, че всичко с него е ОК и проблемът не е от акумулатора. Закачих го за колата и си я прибрах пред нас без проблем. На следващия ден тръгнах за София и отново на светофарите ми присветна лампичката. Реших да не рискувам и оставих колата пред нас и тръгнах с друга кола, тъй като спешно трябваше да пътувам за София. Важно е да спомена, че разкачих акумулатора от клемите. Сега след две седмици свързах акумулатора и запалих без проблем. Заведох я на сервиз, като момчетата провериха дали алтернатора зарежда акумулатора - зарежда го - 14.0. Казаха ми карай смело ... Карах доста градско днес (Бургас) и нямам никакъв проблем. Някой имал ли е такъв проблем, не се чувствам сигурен зад волана като знам, че във всеки един момент може да ми откажат ел. компоненти. Благодаря предварително!
  13. И аз имам нужда от добър сервиз в Бургас, където да ми погледнат динамото, така че и аз ще се зярадвам на споделените контакти.
  14. Благодаря ви и на двамата за коментарите! Все пак реших да я поръчам, защото прибавих и факторът първа кола към горепосочените. При положение, че до сега не съм се качвал на кола с над 70 к.с, мисля, че хондичката 1.4 ще ми дойде перфеееее ))
  15. Колеги (ако позволите така да ви нарека преди да съм собственик на Хонда), Имам нужда от съвет до утре сутринта. Приятел на баща ми, който му внесе от Германия Рено 911 и Рено Меган 2003, ми предложи да ми внесе и на мен от там Хонда 1.4 90 к.с. От тези най-масовите по автокъщите тук. Разликата е, че ще я купува от негови хора от Германия и колата е на 150000 км. реални и преглед TUV. Цената й била между 1800 -2000 евро, което значи, че на мен ще ми излезе между 4500 - 5000 лв. с комисионната. Притеснението ми е за малкия двигател, въпреки че хондата си бяга и с 90 коня. Какво ще кажете за двигателя им? Много ли изостава от V-tec 1.6 ? Не е за подценяване факта, че имам доверие на този човек и че ще съм първи собственик в България. Много се чудя! Утре сутринта трябва да му кажа.
×
×
  • Create New...