Jump to content

mаrto

Фен
  • Мнения

    937
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

42 Neutral

Относно mаrto

  • Ранг
    железар
  • Рожден ден 1.04.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    82708279

Profile Information

  • Кара
    civic 2017 FK7, L15BA 1.5T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

8713 профилни разглеждания
  1. Абе хора на 8-ма отзад реглаж няма , за да може да се прави трябва да се сменят Caster and toe set с къстъм регулируеми части TDI north and south в Англия го правят и е доста солено
  2. Смени си батерията на дистанционното
  3. За 8-ма моделите без фабрична навигация , оригиналния Блутуут се монтира на А колоната отляво на шофьора и е с ужасно качество , сложи си един Parot за 100 лв с монтажа и си говори на воля. И на 8-мата и на 9-тата бях с базовия парот с 2 бутона и не съм имал проблеми
  4. Фаровете на 8-ма са по-добре масово са ксенони на къси и нормални на дълги. ЗА видимост 7-ма е много по-добре от 8-ма и 9-та
  5. Да това е размера за 16 ки В Норвегия даже 2008 си го продаваха 8 ген с тях. последните 2 години и на 8 мата и на 9 тата не съм слагал 17 ките въобще
  6. 10 генерация СИВИК

    Днес ходих да сменя първото масло на 4500 км Масло , филтър и смяна - 172 лв. В сервиза правеха препродажбено обслужване на 10-та Тайп Ер, за първи път му видях двигателя на живо, красота. В двора беше паркирана и чисто нов бял Ер , това е цвета за Тайп Ер 20 минути я обикалях като цигане
  7. Зависи на колко хиляди е колата иначе 5W40 от добра марка
  8. Civic tourer 1.6

    След първите 15-20 хиляди разхода пада 0.5 до 1 литър на сто , но мисля че не зависи от разработката толкова. На магистрала веднага от нова е може би най-лошата комбинация - продължително време на едни и същи постоянни обороти, независимо дали са 1500 или 4000 е направо покана за бъдещ разход на масло
  9. Важното е да не светят и шесте дълго, че изгарят лампичките , не за друго
  10. Civic tourer 1.6

    Според мен е необходимо. Дилъра казва няма нужда . В разни ръководства на Хонда пише да не се кара първите 600 км по магистрала а на нормален път с честа смяна на предавките и в този период да не се натиска рязко спирачка. От моя опит. 8-мата я разработвах 4-5000 км като винаги първо добре загряла намясто . Каране само в средни обороти , без рязко ускоряване и спиране.На 5000 смених първото масло и филтър. 9-тата не съм разработвал нищо. Резултата тази пролет преди да ги продам 8 мата на 9 години и към 120000 км след смяна почваше да харчи масло след 8-10000 км. Не съм мерил разход , защото веднага сменям маслото. 9-тата на 5 години и 90000 км същата работа само че след 5-6000 км. Тоест практически разработката си струва според мен ако мислиш да я караш след гаранцията , ако не все тая
  11. Светват последователно 2 по 2 като наближавш и влизаш в червеното на оборотите после следва "Регулатора" и дроп
  12. Снимки на Civic 10та

    Да точно така с двата ауспуха , заради които Спорт и Спорт + нямат резервна гума. Ръчка
  13. 9-та генерация Сивик

    На колко хиляди е ? Това ще ти каже дали 5W40, стига да е от читава марка.
  14. Снимки на Civic 10та

    Много точен и безпристрастен . Ревюто от тестдрайва на колегата ми напомни че не съм писал ревю за 10-тата , а вече месец и нещо и 4000 км съм минал. Както писах по рано в темата първоначлно бях много резервиран към новата генерация. НА първи поглед в автосалона по скоро бях решил да съм пас с това поколение на сивика. Повече от месец четох , гледах , сравнявах. От лизинга бяха на път да ми теглят майна ,за какво ли не ги карах да смятат оферта. Един колега си взе Пежо 308 и покрай него карах 508 и бая се бях замислил, гледах и мазда 6 и ДС 5, инсигния та даже и пасат. В края на август в шорлистата бяха останали 508 , ДС5 и сивика, след още един тестдрайв на пежо и сивик в един ден и отговор от ситроен че сега са отпуски и евентуално след 15 септември реших Сивика, просто колата седи на пътя уникално а и е Хонда. В сравнение със 7,8 и 9 та хеч колата е по грозна външно според мен но не е лишена от чар въпреки бой-рейсърските елементи . Като за Сивик колата е огромна Салона е крачака назад като качество на материалите спрямо 9-та и доста по -добре от 8 ма. Стандартното в ниво спорт оборудване е светлинни години пред 8 ма и 9-та. ЗА моя изненада новото разположение на 1 ред на инструментния кръстер е супер удобно. Навигацията е супер . ЗА 1 месец ежедневна употреба , мястото на задните седелки е супер, а багажника е доста по голям. Щората е удобна , но всичко в багажника го чуваш и помирисваш Седалките са по-удобни. НА дълъг път пътното поведение е все едно си на релси в завой и вираж на магистрала, усещането на въртящия момент от ниски и средни обороти е супер. На магистрала 120-130 дава 7.2 на сто 160-170 - 8.5-9 на сто В града супер икономична ако не я настъпваш - под 7 на сто Нормално - 8 Трябва повечко място за паркиране. парктроника и камерата обаче работят супер в комплект и можеш да се завреш и на място с по 5 сантиметра луфт. В заключение за разлика от 8-мата и 9-тата не ме кара да се усмихвам сутрин когато я приближавам , правя го обаче 10 ина минути след като седна в нея и загрее Като се абстрахираме от цената според мен 10-та хеч е може би най-добрия автомобил в класа си и в сравнение с последните 3 генерации. По качествена и стабилна кола от доста от колите продавани в Д клас на други производители
  15. Няма стрийминг Блутуут аудио , ако за това питаш P.S. балканската война е била 1913 година
×