Jump to content

diezz

Фен
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

diezz last won the day on August 1 2019

diezz had the most liked content!

Community Reputation

44 Neutral

About diezz

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2006 4АТ K20A4 + LPG Romano Antonio
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Това съм го пропуснал. На N съм пробвал да го извадя, но не се връща до края ключът и не може да се извади, поне при мен де.
  2. Аз им звънях на този телефон 050-3786-7884, трябва само кода на Япония да сложиш отпред. Вдига ми оператор на запис, който ме информира, че събота и неделя не работят, а в петък като им звънях беше в извън работно време за тях. 1.55 лв. е тарифата за минута през оператор А1. Планирам евентуално в понеделник да им звънна към 5-6 сутринта българско време за да се разберем. Ще пиша, като има някакво развитие.
  3. Ха да видим сега как работи customer service-а на колегите от amayama. На някой случвало ли му се е да си обърка поръчката и да се опита да я коригира още в самото начало? В моя случай направих поръчка на част, която е за по-нова генерация на същата кола, която карам. Цената на частта и за двете генерации е една и съща. Лошото е, че на сайта не мога да коригирам нищо по поръчката, както и не мога да я откажа. Писах им съобщения, никой до този момент не ми е върнал съобщение. Пробвах да им звънна, като оператор ме информира, че са в извън работно време (7 часа ни е разликата). Ще видя как ще продължи цялата тази сага и ще ви информирам, надявам се да е с хубав край :).
  4. Колеги потърсих малко в интернет и не виждам да има афтърмаркет safety automation switch, сигурно има, но реших да поръчам ОЕМ. В Бултрако както съм написал е 212 кинта, доста приятно изненадан останах като видях, че от amayama идва до BG на 56 $. Направо утре от там ще поръчам, надявам се да дойде без мито (ще пиша допълнително при развитие).
  5. Ми аз да си призная при палене почти никога не съм натискал педала на спирачката, ръководство не съм чел (може би трябва да обърна внимание и на това), но до сега винаги е палила. Като съм карал коли с ръчни скорости и аз винаги съм натискал съединителя при палене.
  6. Ами не я натискам винаги при палене, но при превключване винаги при натиснат педал на спирачката иначе е невъзможно и естествено в спряло положение.
  7. Колега за CRV-то за да го вържеш успешно диагностиката трябва да поддържа протокол CAN 29bit 500kb - (ISO15765-4), а от тук на сетне какво ще можеш да достъпваш и да правиш през нея е божа работа.
  8. Колеги запалих хондата туко що. Релето така и не успях да го махна и не съм го и мъчил повече. Пробвах пак да запали, не стана разбира се и докато беше на контакт викам дай да включа на N и пак да пробвам и познайте "BAM", колата запали. Гася веднага включвам P, пробвам - нъцки, няма никой, пак не пали. От там бодвам N - пали без проблем. Така няколко пъти и започна и на P да пали. Ясно е, че релето е здраво, оказва се според мен и това което съм чел е, че safety automation switch-а се бъзика. Ще потърся за афтърмаркет и ако не намеря ще взема директно OEM-ски за 212 лева с 10 дена поръчка. Питането е следното: изгледах доста видеа как се сменява, не е нещо кой знае какво, но видеата бяха за Акорд пак с K-серия мотор. За CRV не мога да намеря обаче, силно се надявам да е на същото място и по този начин да се сменява. От ръководството не ми става много ясно къде точно се намира, та питането ми е дали някой го е сменявал и да сподели дали процедурата за CRV е трудоемка?
  9. От морга е най-добре колега. Моята като се счупи положението беше същото, а нямаше как да чакам 10 дена. За 20 лева от морга в София си я взех, по спомен нова беше към 29 лева (с чакане 10 дни ...).
  10. Бушона е здрав, в акумулатора заряда е 12.6. Проблемът е, че не успях да махна релето. Супер много е запекло и няма вадене, ще търся някакви специални клещи, ако не намеря ще я вкарам в сервиз и въобще няма да се занимавам.
  11. Да мерси, сега обърнах внимание, че и него трябва да проверя. Води се - (100A) Battery, power distribution.
  12. Малко на глас ще разсъждавам, ако греша някой да ме поправи. Дръпнах диаграма за запалителната система за моя модел CRV. Това, което виждам по нея и съответно, което трябва да проверя е: - Проверка на акумулатор и замерване. - Един бушон 50А в обсега на мотора (снимката отдолу, номер 20). ОЕМ номер на бушона: 38213-SM4-003 - 30.30 лева (Бултрако) - имат го наличен. - От там веригата минава през ключа за палене и стига до реле-то на стартера, което е при бушоните вътре в купето. Релето е с 4-тири пина, като горните два, които са успоредни на пода на колата са плюс и минус. Направо ще махна релето и с мултицед ще замеря при завъртане на ключа дали ще има ток, ако са малки отворите може и с крушка да направя проверката. - Ако има ток до релето, взимам назаем реле от някой познат, преди да се хвърля да купувам. BTW моето реле не издава никакви звуци. Гледам, че в каталога излизат пет варианта за това реле (т.е. пет различни марки) със следните номера (със сигурност има и други) : 39794-S0K-A01 - OMRON - 92.86 лева (Бултрако) 39794-S04-003 - MITSUBA - 100 лева (Бултрако) 39794-S04-014 - MATSUSHITA - 54 лева (Бултрако) 39794-S1A-G01 - BOSCH - 112 лева (Бултрако) 39794-S84-A01 - TYCO - 92.86 (Бултрако) Релетата в Бултрако не са налични, но с поръчка може да доставят. - Ако с другото реле (работещо) и при наличие на ток не пали трябва да се насоча към Transmission range switch-a (или известен още като neutral safety switch). Колата е автомат и трябва да проверя къде се намира този switch, най-вероятно е някъде при скоростите. Четох, че при лош safety switch колата може да пали при N, но не и при P (parking), а може да не пали нито при P нито при N. Това не съм го тествал, ще го проверя и него, ако стигна до тази точка. Питане до по-запознатите колеги - Дали при лош neutral safety switch не трябва да се логне грешка в компютъра, за неговата неизправност? - И ако всичко по горе е наред, идва на ред стартера (въпреки, че съм го правил). Надявам се да не стигам до тази точка. Ще пиша допълнително до къде съм стигнал в момента, в който имам някаква светлина (свободното време е кът). Атачвам и схемата, като цяло това инфо може да е полезно и на други хора. Благодаря на колегите които се отзоваха, определено ме насочиха какво да гледам и търся!
  13. И това ще направя, по време на завъртане на ключа да замеря акумулатора. Между другото ако е заминал клемореда поведението дали е същото?
  14. За това не се бях сетил, директно към клемореда се насочих. Ще потърся схеми на бушоните и къде точно се намира това реленце и след като се прибера от работа ще опитам. Благодаря за съветите.
  15. Не, нито премигват, нито гаснат. Лампите, които остават след даване на контакт си светят и по нищо не личи при завъртане да избледняват или да гаснат, светят си с пълна сила. Таблото понеже е цялото осветено и то не гасне, свети с пълна сила, изглежда въобще не отива ток към стартера.
×
×
  • Create New...