Jump to content

diezz

Фен
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

diezz last won the day on August 1 2019

diezz had the most liked content!

Community Reputation

93 Neutral

About diezz

  • Rank
    Every sunrise brings us hope...

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2006 4АТ K20A4 Executive + LPG Romano Antonio
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Купих я същата мултимедия след като прочетох този пост, и след малко консултации с HristoHB (за което му благодаря) вече е монтирана в колата :). За парите си е супер, има си всичко. На старата мултимедия радиото много ми пръщеше и си мислех, че проблемът е в него, но сега и на новата виждам, че пак не добре се ловят станциите, най-вероятно е от антената. Без антена нищо не лови, след като включа антената започва да хваща някакви станции, което ме навежда на мисълта, че стоковата ми антена работи и не е прекъсната някъде. Някой имал ли е проблем със стоковата антена или пък да ми предложите да си взема нещо афтърмаркет, което работи добре.
  2. Колега, когато колата не пали заради този сензор, няма да чуеш никакви звуци от стартера, търси причината в акумулатор след това стартер. Виж си и клемите на акумулатора да нямаш някоя хлабава.
  3. Здравей Насе, за много години, жив и здрав, поръчката ми е както следва: Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA 5x1 L Стойност на поръчката: (5 * 9.99) * 1.9675 =~ 99 лв. Начин на плащане: Парите ги превеждам до минути по сметката. Начин на получаване: - с куриер, адрес на лично ще уточним. Благодаря предварително!
  4. Колега, а вътрешните кормилни накрайници гледали ли сте ги?
  5. Най-добре преди да сменяваш каквото и да е било, купи си един ELM327, и когато караш си го свържи с телефона, гледай каква температура ще достигне макс антифриза и гледай също по табло как е, след което може да си правиш каквито и да е заключение. И да в твоя случай най-вероятно проблемът е в позицията на стрелката в таблото, но за да си спокойна, когато тръгнеш на дълъг път, направи горното упражнение за да си сигурна в изправността на охладителната система, успех!
  6. Ще започна да държа по-малко количество бензин в колата, и ще направя още 2-3 цикъла със зареждане на 100 октанов бензин (по 10л.) за да refresh-на малко това, което е вътре :), после ще си мина на 95.
  7. Ами като работиш от къщи и изкараш една карантина от 14 дена, при положение, че имах повече от половин резервоар и лятно време колата почти не работи на бензин, а само на газ, може и повече да седи , ама дано да е от това, за сега няма проблеми.
  8. Бензинът ми беше стар на 4+ месеца, сипах 100 октанов и за сега 4 дена пали без проблем. Дано там да е бил проблема!
  9. Аз мисля, че като изкарам маркуча от изпарителя към рейката, цялата газ от изпарителя до дюзите излиза.
  10. Говоря за газта, защото ако има спукана мембрана на изпарителя, колата докато е в покой може през вакумния маркуч на изпарителя да вкарва газ в колектора и после трудно да пали. Ако има изпускаща дюза също докато е в покой газта от мъркучите през дюзата може да влиза в колектора. Просто споделям, че съм изкарал маркучите от изпарителя, за да изолирам газта като евентуален причинител на този пороблем.
  11. Колеги здравейте, всякакви съвети са полезни. Колата е Crv 2 face 150 hp бензин. От както застудя, колата като седи повече от 10-12 часа, при първо палене, припалва и веднага гасне. Цялото това нещо може да се случи 7-8 пъти, просто припалва, като чели не може да вдигне обороти и веднага гасне. Когато запали не прекъсва, но много плавно вдига оборотите, не е изведнъж. Има газ, не е от изпарителя, нито от дюзи. Вечер и махам вакум маркуча от изпарителя към колектора, както и маркуча от изпарителя към газовата рейка, същото положение, няма палене, което ме навява на мисълта, че не газта причинява този проблем. Свещите са сменявани преди 3-4к км и са иридиеви NGK IZFR6K11, реглаж на клапаните е правен преди 1000 км, акумулатора е нов, няма и година от както е взет, стартера е правен преди две години и не създава проблеми. Благодаря предварително на всеки отзовал се!
  12. Ами мисля, че в този форум бях чел някъде тема за това упражнение но не съм на 100% сигурен. Колега сменяваше фаровете си на crv 2-ра генерация с дясна дирекция, като искаше да сложи фарове от фейс, и освен буксите беше сменил и бронята и капака, тъй като имало малко различия във формата на фаровете. Опитах се да намеря темата, но не успях, ако я намеря случайно ще я добавя.
  13. Колега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата. А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола. За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех!
  14. Колега здравей, Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите. Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003. https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003 Твоя изглежда ето така: Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши. ПП И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там.
×
×
  • Create New...