Jump to content

diezz

Фен
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

diezz last won the day on August 1

diezz had the most liked content!

Community Reputation

24 Neutral

About diezz

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2006 4АТ K20A4 + LPG Romano Antonio
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега здравей, Ако става въпрос за гумените пръстени, които са в капака на клапаните, в които влизат бобините се продават отделно (30522-PFB-007), даже може да се купят в комплект с гарнитурата на капака, но ако става въпрос за гумените уплътнения на бобината отдолу в epc каталога не излизат като резервна (отделна) част, т.е. вървят заедно с бобината. Ако греша нека някой ме поправи.
  2. Привет Чавдаре, искам да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L x 3 Стойност на поръчката: (3*5.99)*0,95*1,9675 = 34 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
  3. Ето тука може да провериш за въпросната пластмаса, цените са им добри. https://www.megaparts.bg/products/avtochasti/kori-uplutneniya-i-plastmasi?pa_dvigatel=&pa_poziciy-31749495969=&pa_broi-vrati=&pa_marka-avtomobil=13&pa_model-avtomobil=951&productFilterSubmitted=1&viewType=grid&resultsPerPage=40&resultsOrderBy=id-desc&page=1
  4. Имал съм подобен проблем на предната кола, даже в дживение присветваха различни лампи по таблото и накрая при опит за палене само се чуваше цъкане. При мен се оказа липса на маса от разхлабена клема на акумулатора, но ти си писал, че си проверил клемите, тъй че не би трябвало да е там проблемът. Тази зима, която мина на настоящата кола след 2-3 завъртания на стартера, самият той започваше да трака като тресчотка и съответно колата не палеше, но не съм забелязал изгасване на лампи по таблото и т.н. След ремонт на стартера всичко заспа.
  5. Според мен ги отварят през патроните. Моите патрони и на двете предни врати са блокирани, евентуално ако не мога да я отворя с дистанционното, като резервен вариант имам багажника 😁
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1x0.946 L Стойност на поръчката: 12.99*0,95*1,9675 = 25лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
  7. Маслото е вече в мотора на колата, още един път искам да благодаря за коректността на Чавдар, жив и здрав приятелю!
  8. Колега, моето наблюдение е, че тук такава кола от тези години в такова състояние би било много трудно да се намери от автокъща, от човек с регистрация е по-възможно. Смятам, че от тези години такова возило в много добро състояние бензин под 22-23к лева е почти невъзможно (все пак говорим за 7-8 годишна кола). Дизелът е по-евтин, но читав и поддържан дизел на малък пробег също ще държи висока цена. Успех в търсенето!
  9. Закачете я да видите дали има логната някаква грешка, трябва да се започне от някъде.
  10. Колега, маслото в кутията сменявано ли е и ако да с какво? Нивото на маслото в скоростната кутия на топъл двигател до къде е на щеката? Закачете я и вижте дали има записана някаква грешка, възможно е датчика за налягането на маслото в кутията да си е изпял песента.
  11. Здравей, по темата: 1. В моя случай имаше възможност да я вдигна на подемник, с което направих пълен преглед до колкото е възможно за течове на масла отдолу и отгоре около капака на клапаните и т.н. 2. Относно маслената капачка при мен няма цедка и обикновено видимостта от там не е голяма но бегло може да видиш дали има маслени наслоявани (чернилка, стои като грес ...), за да ти стане по ясно за какво говоря може да погледнеш тази тема: 3. Според мен при дизела няма как да е керемиден цвета на ауспуха, не карам дизел и не съм на 100% сигурен, нека някой колега с дизел да потвърди. 4. Лампата за check engine-a изглежда по този начин, като дадеш на контакт трябва да светва и след няколко секунди да изгасва ако няма грешки. 5. Дисковете на повечето коли, които ги продават са ръждиви, тъй като не са карани. След като се покара автомобилът накладките ги изчистват. Гледай дали по дисковете има дълбоки надрасквани, пукнатини, дебелина, както и като покараш колата при натискане на спирачка дали волана ти тресе, т.е. дали са криви. Обикновено дисковете като са износени в горната част се образува ръб, който спокойно се вижда и на пипане се усеща. 6. Elm327 е basic устройство, с което може да триеш грешки (не всички!), да виждаш живи данни за някой неща, хайде да го наречем да правиш някаква елементарна диагностика. Евтино е и може да се купи отвсякъде, в моят случай е bluetooth и си го връзвам за телефона, а в самият тел имам апликация, която чете данните от него. За да добиеш представа как изглежда, снимката отдолу: Ами това е като цяло, ако мога да бъда полезен с нещо пиши.
  12. Честито колега, доста е запазена, със здраве да си я караш!
  13. Колега на празен ход при мен също се усеща когато включва и изключва компресора, просто вибрациите стават една идея по-силни при включен компресор, но това само на място и не в обороти. Надявам се да не ме сполети същото като при теб въпреки, че от както съм я взел си е все така. В началото на лятото имах много неприятно метално почукване (като от лагер) в момента, в който компресора работи, оказа се че пружината на обтяжната ролка потропваше само и единствено когато компресора работи, най-вероятно заради по-големите усилия, смених целият механизъм и всичко заспа.
×
×
  • Create New...