Jump to content

diezz

Фен
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

diezz last won the day on July 12

diezz had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About diezz

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Нека споделя и аз моите впечатления. В рамките на месец имах възможността два пъти да ги посетя момчетата в Дупница, на кратко Ванката и Миленката нямат грешка. Всичко, което трябваше да свършат го направиха перфектно, без никакви забележки от моя страна. Бъдете живи и здрави и все така услужливи и добри момчета.
  2. И аз минах през тази процедура, но отидох при едно момче, което ми беше препоръчано и според мен добре се справи. След като ги полира ги покри с 125 микроново фолио на Oraguard, като ми каза, че производителят дава издръжливост на фолиото 7 години (колко е истина незнам), също ми обясни, че при драскотини от камъчета и т.н. фолиото си регенерира повърхността, т.е. драскотините изчезват. Като цяло стана много добре, самото фолио е много еластично, на единия фар остана лек отенък, който не успя да изчисти, тъй като е отвътре, цената на всичко беше общо 100 лева, самото пастиране е евтино, фолиото наду доста цената.
  3. При мен след реглажа на клапани проблемът с грешката за ламбда сондата остава. Няма значение дали карам на газ или на бензин, тръгна ли да карам извънградско по някое време светва чека с въпросната грешка. Това, което ми прави впечатление е, че като карам на газ извънградско и чека свети, ако тръгна да я вкарвам в по-високи обороти 4000+ чек енжина почва да мига, докато на бензин само свети без значение оборотите. Искам да използвам темата да благодаря на fena и dindin, за помощта която ми оказват в обхвата на проблема, бъдете все така отзивчиви и човечни!
  4. Колеги здравейте, Имам нужда от вашите съвети затова и отварям тази тема, колата е CRV 2 фейслифтова с мотор к20а4. На кратко, наложи ми се да изляза малко извънградско да покарам и лампата на check engine-a светна. Веднага я закачих и видях въпросната грешка - P0137 Low Voltage Blank 1 Sensor 2. Изчистих грешката, но след няколко километра пак светна check engine-a. Ясна е работата, че втората ламбда сонда не работи най-вероятно както трябва. Прибрах се в града, покарах малко градско и check engine-a спря да свети. Отидох при Слави и от там ми казаха, че сондата е за смяна. Сменихме сондата, след което този уикенд пак ми се наложи да изляза извън града, като след 20-30 минути каране check engine-а пак светна, със същата грешка. Обадих се в сервиза и от там ми казаха, че най-вероятно катализатора е за смяна, но са претрупани с работа и другия месец да се обадя. Колата има и газова уредба Romano Antonio, незнам дали е възможно от нея да го прави този проблем, но до сега съм и навъртял около 12к километра с тази газова и съм нямал проблеми (може би ще бъде добре на бензин извън града да я покарам за да видя дали пак ще светне). Интересното е, че тази грешка светва само в извънградско каране, като в момента в, който почна градско да крама до ден два check engine-a загасва и в града въобще не светва. Сега на проба грешка не ми се иска да сменявам и катализатор, тъй като ако е в катализатора проблемът, то значи е било излишно купуването на нова ламбда сонда, а ако не е там значи ще съм се обзавел и с катализатор излишно :). Лошото е, че моята ламбда сонда я оставих при тях, и разполагам само с тази, която те ми сложиха с код es20142-12b1, която излиза, че е за акорд, но може и да са еднакви. Направи ми впечатление, че кабелът и е доста дълъг, и буксата съответно смениха, като сложиха тази от моята. Всеки един съвет от ваша страна би ми бил полезен. Друго, което ми хрумва евентуално да взема от някоя морга въпросната сонда и да си я сменя аз и да пробвам.
  5. Мерси за инфото, ще го купя и с него ще почистя.
  6. Колега най-вероятно става въпрос за този обезмаслител:
  7. Искам да използвам темата и да попитам дали някой може да ми препоръча обезмаслител във флакон (спрей), който да не е агресивен към гума (каучук), за да изчистя омаслените участъци и да направя по-детайлен преглед.
  8. Колега благодаря за изчерпателния отговор. В крайна сметка забелязах, че на маркуча е налична тази метална част, просто в тъмното не съм я видял. Проверих в Бултрако и се указа, че това е каталожният номер, цената е 40 лева с 10 дена доставка. Решил съм, че направо от там ще го поръчам и като се постопли малко ще го сменя. Маркучът иначе е омаслил на скобата отдолу, което ме навява на мисълта, че най-вероятно там изспуска по малко. Още като купих колата преди 6 месеца забелязах, че там е леко омаслило, но не му обърнах голямо внимание, тъй като нивото на маслото си беше нормално. Истината е, че ако има теч от там, то той е минимален, но ще го следя за да не стане някоя беля.
  9. Здравейте колеги, забелязах днеска, че една идея ми е спаднало нивото на хидравличната течност в казанчето. В крайна сметка долях малко и забелязах къде е омаслило. На долната схема в червеното квадратче където съм отбелязал е омаслено, като не съм сигурен дали маркучът е пробит или скобата е нужно да се затегне, утре по светло ще пробвам да затегна скобата, че сега е тъмно. По интересното е, че на настоящия маркуч, който ми е на колата не видях металната част на него, която съм отбелязал в зелено на долната снимка, твърде вероятно е да е сменян във времето и да не е сложен същия. Шумове и каквито и да е било други лоши неща не чувам и не усещам в работата на хидравликата. Питането ми е ако се наложи да го сменям дали може да бъде сменен с някакъв аналог или е нужно да търся точно същия. Също не съм запознат дали след като го откача ще почне да тече хидравлично масло и след неговата смяна ще бъде ли нужно да се обезвъздушава системата? Моля за по запознатите да потвърдят дали това му е каталожния номер 53733-S9A-003, колата е crv 2, бензин 2006 г. Като гледам в Ebay по този каталожен номер излиза маркуча, като там е отбелязан, че е за 2.4 бензинов мотор. Благодаря предварително!
  10. Колеги къде точно се намира този тройник, от коя страна на подкалника и самият подкалник може ли да се махне без да се сваля гумата. Питам, тъй като и на мен ми предстои това упражнение и искам да съм подготвен. Крепежните щипки 6 и 8мм ли са, за да се подготвя и за тях ако някоя даде фира.
  11. Здрасти колега, понеже и при мен протече течност за чистачки от лявата страна (шофьорската) искам да попитам как се стига до този тройник, махаш ли подкалника, бронята или пластмасата под бронята и къде точно се намира. Благодаря ти предварително!

  12. Колеги махнах вентилатора за да го погледна, като за тези които незнаят как става ще драсна два три реда. Под жабката има един капак, който се държи на три щипки, от двата края по една и в средата една, леко избутване надолу и те освобождават. След като щипките са освободили къпакът се издърпва към седалката. След като е махнат къпака се вижда и самият вентилатор, първо му се маха буксата, като на буксата има една щипка която се освобождава с отверка. Вентилаторът се държи на три винта, като се развъртат и той пада. При мен имаше малко листа, които махнах, но остана едно леко жужене, което ще доведе евентуално до самата му смяна след време. Така като гледах вентилатора си мисля, че би трябвало да са напълно съвместими от кола с дясна дирекция за лява, тъй като в момента ми изпада точно такъв да взема, ще ги сравна преди да правя каквото и да е било. Поствам малко снимки отдолу.
  13. При мен също понякога се наблюдава това пропадане на оборотите, но колата е бензин автоматик.
  14. Колеги искам да попитам дали е съвместим вентилаторът на парното за crv 2 от дясна дирекция за лява, ако може и малко инфо как се маха, трябва ли да махам жабката и т.н.? Появи се един лек шум от него и първо искам да го почистя и ако не помогне ще го сменям.
  15. Между другото и моя стартер е тръгнал и днес съм я вкарал в сервиз за да го обслужа, ако има някакви течове ще ми кажат, в което се съмнявам, но ще видим.
×