Jump to content

diezz

Фен
  • Мнения

    229
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

diezz last won the day on Юни 24 2021

diezz had the most liked content!

Обществена Репутация

117 Good

Относно diezz

  • Ранг
    Every sunrise brings us hope...

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2006 4АТ K20A4 Executive + LPG Romano Antonio
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колега - 2-ката е хибрид с директно впръскване, 2.4 е атмосферен с директно впръскване (само за Северна Америка) и 1.5 е турбо с директно впръскване. Хибридът започва от 2020 година.
  2. При мен имаше следния проблем с Романо Антонио преди 3-4 години. Проблемът беше, че влизаше в някакъв цикъл и превключваше непрекъснато от газ на бензин и обратното, колата се давеше и беше невъзможно да се кара. Като отидох при газаджията се оказа дефектирал компютър, смениха ми го гаранционно пред мен. След като го смениха проблема изчезна. Надявам се при теб да не е това, успех.
  3. От amayama идват за окло 2-3 седмици, поръчвай смело
  4. Това отдолу е к20а4, внос от Швейцария преди 6 години. Колата не е моя, на мой близък приятел е. Няма газ, с масло 0w30 се кара, като за сега по неговите думи масло не пипа. И двата вала са здрави и нямат никакви язви. Това отдолу е моя мотор (к20а4), внос от Франция, пак преди 6 години. Нямаше проблеми с валовете, като я карам с 5w30. Като я взех и сложих газ и всичко беше нормално първите 50к км, в един хубав момент обаче закъснях с реглажа на клапаните и на първи цилиндър на изпускателния вал се появи язва. Картинката е ясна, за протокола - вала го смених тази година защото ме дразнеше иначе колата се движеше нормално . Вала го купих от Бултрако чисто нов. Масло сменявам около 8-9к км. и пипа 300-400 мл.
  5. Филтри сменявам на 300 моточаса.
  6. Помпите ги рециклират, просто намери сервиз, в който да ти я обслужат.
  7. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 x 5L + 1 x 1L Стойност на поръчката: (13.95 + 59.95) * 2.15 = 143 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  8. Колега направи един реглаж на клапаните ако не си правил скоро. При мен на празен ход падаха оборотите при включване на компресора, след реглажа се оправи.
  9. Аз първо карах с TRW накладки и такива дискове сложих (отпред), свиреха ужасно много и за около 7-8к км почнаха да правят канали в дисковете. Изхвърлих ги заедно с дисковете. Сложих дискове ATE и накладки делфи. Накладките не свиреха докато не загреят, след това имаше дискотека, но не такава като от TRW-то, не правеха поражения по дисковете. Идържаха точно 35к км, и преди 600 км ги смених с АТЕ накладки, за 100 кинта ги взех. Мога да кажа, че за този пробег грам не се чуват, направо се родих, чак колата не можех да си позная, толкова бях свикнал със свиренето. Единствения недостатък на тези накладки АТЕ беше че сложих пластините от комплекта, като въобще не тествах, а директно смазах и сглобих всичко. Тръгвайки се оказа, че пластинките опират в дисковете и какафонията беше пълна. От там разглабяне, въобще не исках да ги пиля директно си изчистих и си смазах старите пластини и всичко заспа. Надявам се така да се задържи, иначе имах преход през Петрохан и въпреки по честото използване не просвириха за сега . На кутийката на накладките пишеше, че са произведени в Испания, това ми направи впечатление.
  10. Здравей, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 0.946 L 3x тубички Стойност на поръчката: (3 * 15) * 1.9775 = 89 лв. Начин на плащане: Парите ги превеждам до минути по сметката. Начин на получаване: - с куриер, адрес на лично ще уточним.
  11. Бензинът е умряла работа особено ако е 2.0 (не говоря за агрегатите които са 3+ кубика). Единствената причина поради, която не карам дизел е заради емисиите, някак си не съм привърженик на цялата комбинация. А това да сравняваш вървежа на бензиновия мотор и дизеловия с еднаква кубатура е малко несериозно. Кел файда, че с газта е една идея по-тънко, в момента в който си някъде по чукарите и се опиташ да изпревариш някой, въобще не ти е до цената на газта, и само заради една цена да си рискуваш живота, някак си не е оправдано. Шофирането не е само да правиш икономии и да си мислиш как другите, които са с дизели или карат на бензин се бъркат повече, изживяването и тръпката от това да имаш ресурс определено си заслужава, но всичко опира до възможности и предпочитания. Успех с намирането на читав екземпляр, каквото и да вземеш (бензин или дизел) да не забравяме, че ще бъде хонда!
  12. Врътката е такава, че като махнат акциза за пропан-бутана на таблото и цената се променя надолу. Акцизът е махнат само за пропан-бутана и метана, и това автоматично сваля цената на газта между 15-20 стотинки, което виждаш и на таблата по бензиностанциите, след което начисляват и отстъпката от 25 стотинки. Всичко точно и ясно е описано в държавен вестник, тъй че като заключение мога да кажа, че няма врътки и картели :D.
  13. В Бургас няма Бултрако. Най-вероятно е ходил в Хонда-Апостолов Бургас.
  14. Романо е хубава газова (стига да не е сбирщайн), но това, че не дават проблеми зависи много от късмет, монтаж и настройки :). Пета година карам с Романо и в началото като я сложих имаха много дефектни дюзи Fast2 (3-4 съм сменял), но с времето ги оправиха. Най-скъпата част и единствената освен дюзите, която гаранционно ми сменяха на втората година (най-вероятно е бил дефектен) е газовото ECU. От тогава само карам и сменям филтри. Иво Ленков за София е топ, препоръчвам с две ръце!
×
×
  • Създай нов...