Jump to content

diezz

Фен
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

diezz last won the day on June 24 2021

diezz had the most liked content!

Community Reputation

115 Good

About diezz

  • Rank
    Every sunrise brings us hope...

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 2006 4АТ K20A4 Executive + LPG Romano Antonio
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 x 5L + 1 x 1L Стойност на поръчката: (13.95 + 59.95) * 2.15 = 143 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
  2. Колега направи един реглаж на клапаните ако не си правил скоро. При мен на празен ход падаха оборотите при включване на компресора, след реглажа се оправи.
  3. Аз първо карах с TRW накладки и такива дискове сложих (отпред), свиреха ужасно много и за около 7-8к км почнаха да правят канали в дисковете. Изхвърлих ги заедно с дисковете. Сложих дискове ATE и накладки делфи. Накладките не свиреха докато не загреят, след това имаше дискотека, но не такава като от TRW-то, не правеха поражения по дисковете. Идържаха точно 35к км, и преди 600 км ги смених с АТЕ накладки, за 100 кинта ги взех. Мога да кажа, че за този пробег грам не се чуват, направо се родих, чак колата не можех да си позная, толкова бях свикнал със свиренето. Единствения недостатък на тези накладки АТЕ беше че сложих пластините от комплекта, като въобще не тествах, а директно смазах и сглобих всичко. Тръгвайки се оказа, че пластинките опират в дисковете и какафонията беше пълна. От там разглабяне, въобще не исках да ги пиля директно си изчистих и си смазах старите пластини и всичко заспа. Надявам се така да се задържи, иначе имах преход през Петрохан и въпреки по честото използване не просвириха за сега . На кутийката на накладките пишеше, че са произведени в Испания, това ми направи впечатление.
  4. Здравей, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: HONDA ATF DW-1 0.946 L 3x тубички Стойност на поръчката: (3 * 15) * 1.9775 = 89 лв. Начин на плащане: Парите ги превеждам до минути по сметката. Начин на получаване: - с куриер, адрес на лично ще уточним.
  5. Бензинът е умряла работа особено ако е 2.0 (не говоря за агрегатите които са 3+ кубика). Единствената причина поради, която не карам дизел е заради емисиите, някак си не съм привърженик на цялата комбинация. А това да сравняваш вървежа на бензиновия мотор и дизеловия с еднаква кубатура е малко несериозно. Кел файда, че с газта е една идея по-тънко, в момента в който си някъде по чукарите и се опиташ да изпревариш някой, въобще не ти е до цената на газта, и само заради една цена да си рискуваш живота, някак си не е оправдано. Шофирането не е само да правиш икономии и да си мислиш как другите, които са с дизели или карат на бензин се бъркат повече, изживяването и тръпката от това да имаш ресурс определено си заслужава, но всичко опира до възможности и предпочитания. Успех с намирането на читав екземпляр, каквото и да вземеш (бензин или дизел) да не забравяме, че ще бъде хонда!
  6. Врътката е такава, че като махнат акциза за пропан-бутана на таблото и цената се променя надолу. Акцизът е махнат само за пропан-бутана и метана, и това автоматично сваля цената на газта между 15-20 стотинки, което виждаш и на таблата по бензиностанциите, след което начисляват и отстъпката от 25 стотинки. Всичко точно и ясно е описано в държавен вестник, тъй че като заключение мога да кажа, че няма врътки и картели :D.
  7. В Бургас няма Бултрако. Най-вероятно е ходил в Хонда-Апостолов Бургас.
  8. Романо е хубава газова (стига да не е сбирщайн), но това, че не дават проблеми зависи много от късмет, монтаж и настройки :). Пета година карам с Романо и в началото като я сложих имаха много дефектни дюзи Fast2 (3-4 съм сменял), но с времето ги оправиха. Най-скъпата част и единствената освен дюзите, която гаранционно ми сменяха на втората година (най-вероятно е бил дефектен) е газовото ECU. От тогава само карам и сменям филтри. Иво Ленков за София е топ, препоръчвам с две ръце!
  9. Колеги здравейте, Колата е фейс, автомат бензин. Вчера забелязах нещо, което не ми беше правило впечатление и искам да попитам дали е нормално поведение. Като дам на контакт, лампата за маслото си светва, при палене си гасне и всичко е наред. Като позагрее колата и има някакъв малък престой или я запаля веднага, ми прави впечатление, че лампата за маслото като е на контакт въобще не светва. Интересно е, че колата я карам от 4 години и не помня дали от самото начало е така, днеска ми направи впечатление за първи път
  10. Ти май имаше газова нали, ако не се лъжа? Ако имаш, скоро някой пипал ли е по газовия комп нещо, от там съшо има опция за ресет на всяко палене и други опции също.
  11. Ако чистиш дренажния мъркуч внимавай, защото ако прекалиш с пръскането пяната започва да излиза през въздуховодите отдолу в купето и първото място, на което отива е компютъра. Аз като си чистих питата на климатика, махнах перката с мотора и втори човек наблюдаваше какво се случва именно там. Добре че бяхме планирали да го направим по този начин, иначе щяхме да изкъпем и ECU-то :). До колкото имам спомен, колега от този форум с акорд, така си беше изгорил компютъра.
  12. Фейса е също с 4 предавки, ако моторът е 2.4 тогава са 5.
  13. Може отделно да се сменят шарнирите, при Ванката преди 3 години ми сложи CTR и вече почти 30к км и нямам ядове.
  14. Претапицирах си волана без да го свалям
×
×
  • Create New...