Jump to content

Dysphoria

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Dysphoria

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Legend
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, Имам 2 питания. Преди първото малко предистория. Пътувам от Северна България към Стара Загора, сумарно около 400 км., като цяло не особено бързо (в рамките на ограниченията + 10 км/час) шофиране. На влизане в Стара Загора изведнъж ми светва чекът и лампата за SH-AWD. Спирам на първото възможно място, гася, паля и нищо не се промени. Тъй като беше точно на Коледа, нямах нерви и зарязах колата в гаража на къщата, където отивах. Преди това се убедих, че работи само предното (според компютъра и усещането шофирайки). На следващия ден паля и светва само чек-ът, нищо друго. Пътувам до София обратно и всичко по колата работи перфектно, като си правих какви ли не експерименти. След два дни шофиране само със светеща лампа за чек-а най-накрая намерих време да отида на автомивка (колата беше кошмарно мръсна) и след нея изчезна и тази лампа. Вече карам 10 дни и всичко е наред. Въпросът ми е възможно ли е да е станало това от някакво замърсяване някъде по колата / някой датчик/ сензор или каквото и да било? Другият вариант, който ми идва наум е, ако е възможно, да е свързано с непрестанно друсане от дупки и бабуни последните 40 км преди Стара Загора, защото там магистралата е отвратителна, а карах с 90 в средната лента, където точно са споменатите огъвания и т.н. Другият ми въпрос е свързан с паленето. Ако не съм карал колата 2-3 дни, не иска да запали от първия път (не е сега само заради студа). Давам на контакт, изчаквам имобилайзера и въртя. Само че не става - двигателят застива на около 700-800 оборота и върти така, все едно не е разпознал ключа. Като дам на контакт още 1-2 пъти и пали на секундата от половин оборот, образно казано. Днес ми го направи сутринта в гаража, въпреки че вчера цял ден бях в движение. Не е проблемът в акумулатора, нито в алтернатора - проверени са. Единият вариант, според мен, е по някаква причина (дали изпускане, дали някаква дупчица и да влиза въздух) да няма достатъчно гориво и да отнема време докато се "зареди" системата. Другият е имобилайзерът да създава ядовете. След първото запалване за деня, после е като пушка. Идеи? Ще бъде благодарен на всякакво мнение / съвет / препоръка. Приятна вечер!
  2. Здравейте, Имам няколко питания и ще оценя всяко мнение: 1) Имате ли проблем със скърцащи спирачки отпред при спиране - само тогава и само при скорост под 10км/час, тоест точно преди самото спиране? Накладките са нови, дисковете имат много живот още, апаратите са екстра. Единствено според мен самите накладки са много твърди и идва от там проблемът и мисля да ги сменя. Може ли да е от друго? 2) Откъде и какви накладки си купувате и препоръчвате - обърнах нета с човека, който ще ги сменя, и има само един вид като за колата. 3) Какви са апаратите? По спецификация пише дву-бутални, но моите са четири, както ги правят след 2007. Колата е Legend 3.5, 09.2006 година. Благодаря много предварително! Хубав ден
  3. Стилиян, Цените по-долу са за пълен комплект ремъци, ролки и водна помпа. От вчера са и са без ДДС. Частите са поръчани през Бултрако и са сменени там. Ангренажен ремък - 107.82 Обтегач - 238.28 Обтегач верига -234.46 Водач - 73.08 Ролка ангр. ремък - 113.46 Водна помпа - 247.07 Обтегач - 80.75 Ролка - 102.78 Ремък - 46.24 Труд - 275 (5 часа)
  4. scyperboy, благодаря, вдъхна ми надежда. Дано се окаже нещо такова. Ще питам и в Бултрако (докато правят обслужването), и в Юбико. За сбирка съм ок, стига да съм на линия в града.
  5. Drone, защото не знаех за съществуването на тези места. Определено за нещо бъдещо ще пробвам. Имам недобро мнение за Бултрако, но вече е късно - всичко е поръчано. След като приключи сагата с ремонтите, лампичките и т.н. ще попитам и прочета всичко във форума за по-общи неща като майстори, сервизи, сайтове за части и т.н. Благодаря за коментара и съветите, ще ги проуча и ще се свържа с хората!
  6. madzhara, благодаря за линковете. Видях ги и ще ги сваля и тях. Вече намерих и друго ръководство, така че ще чета. Лампата свети зелено, така че ще пробвам нещата. show_time, благодаря за съвета. Със сигурност няма да пипам нищо, никога не го правя. А за колата съм решил да я поддържам само в Бултрако и Юбико. Надявам се да не е толкова зле положението, но ще видим... На пръв поглед не е удряна или нещо такова, но знае ли човек... След обслужването ще пробвам круиза, не ми се иска да я карам преди това.
  7. Здравейте, колеги! От вчера съм горд и изключително щастлив собственик на Хонда Леджънд 2006 година. Колата, която взех, е много запазена визуално както отвън, така и отвътре. Преди да продължа, искам само да подчертая, че разбирам изключително малко от коли, двигатели и каквото и да било. Обичам да шофирам, правя го ежедневно, а от гледна точка на поддръжката на колите ми съм абсолютен педант. Другият личен автомобил, с който, за съжаление, ще трябва да се разделя е Прелюд. По скромното ми и базирано на нулев опит мнение двигателят работи добре, окачването е наред и изключая 2 грешки на компютъра, за които ще спомена по-долу, всичко изглежда наред. Колата е със сервизна история (не е идеална, особено в очите ми на перфекционист), но и положението не е толкова зле. В Бултрако е правена пълна диагностика и нещата за смяна, които днес поръчах, бяха тампони за двигателя (преден и заден), свещи и ангренажен комплект (с всички ролки, други ремъци, обтегачи, водна помпа). Освен това ще ѝ правя пълно обслужване (всички възможни масла - двигател, скоростна кутия, нещо за диференциал споменаха, филтри, други течности, антифриз, реглаж клапани и т.н. - хората ми ги изредиха, но все едно ми говореха на чужд език). Ако трябва да съм честен, останах малко шокиран от крайната сума, но все пак за предстоящия кеф от шофирането на този невероятен автомобил си заслужава (вчера в КАТ един господин специално дойде да каже, че това е страхотна кола, а вечерта в квартала друг шофьор спря по средата на пътя да каже същото и да ме поздрави ). Изредих всички тези неща, за да добиете горе-долу представа колко нищо не разбирам от автомобили и да бъдете снизходителни при някой по-глупав въпрос от моя страна занапред. Сега бих искал да попитам дали някой има повече яснота за двете грешки, които се появяват в момента, в който вдигна над 30-40 км, както и за още 2-3 неща: 1) Едната лампа е с надпис CMBS (прочетох какво е това и въпреки че не мога да го пресъздам, имам бегла представа) - от какво може да е, възможно ли е проблемът да е сериозен и как може да се оправи? Ще попитам, разбира се, и в Бултрако, когато закарам колата за смяната на горните неща, но ми се иска да събера повечко информация авансово; 2) Другата лампа е VSA - тя се включва едновременно с горната и не изчезват до изключване на двигателя; 3) Третото ми питане - сутринта колата не искаше да запали, а само въртеше. Опитах няколко пъти, но не стана. Заключих я, отключих я отново и този път се получи. На обяд направи същото с въртенето, но само един път и после запали веднага. Възможно ли е да е от свещите? Акумулаторът е доста нов и не вярвам да е там проблемът; 4) Задължително ли е да ползвам стандартния размер гуми (235/50/17) или може и нещо друго? Питам, защото такъв размер няма много голям избор на пазара; 5) Как мога да проверя/разбера дали дистроникът работи? Не съм карал кола с такова неща и нямам представа. Със сигурност ще имам още питания, но се надявам за част от тях да открия отговорите в някое ръководство за колата. Благодаря предварително за помощта!
×