Jump to content

scyberboy

Фен
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

scyberboy last won the day on February 16

scyberboy had the most liked content!

Community Reputation

166 Good

1 Follower

About scyberboy

  • Rank
    чУк
  • Birthday 01/01/1982

Profile Information

  • Кара
    2019 Civic 1.5T(CVT) Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София / Ихтиман
  • Интереси
    Видео игри. Четене. Къмпинг.
    Програмиране(Linux/C/SQL/scripting/etc...)

Contact Methods

  • MSN
    0896 651 879
  • Skype
    scyberboy

Recent Profile Visitors

7577 profile views
  1. Или предугаждаш това поведение (лесно е) и леекинко го контрираш с педала на газта
  2. Поръчах онзи ден GOODYEAR VECTOR-4S G3 XL FP 225/50 R17 98W от Маргел (306 лв/бр). Сложих ги днес и заспаха на джантата. Управлението се подобри в пъти, все едно карах друга кола Последните два месеца със старите Bridgestone A005 Weather Control Evo XL, беше станала неузнаваема (в лошия смисъл). Оказа се че две от гумите са се изкривили яко, съответно и баланса на едното колело беше избягал доста. А пък всички четири са се одървили напълно. Всичко това за 2 год и около 19 хил. км. А иначе, до последно се колебаех между Гудито и Michelin CrossClimate 2, но в крайна сметка взех Гудиъра. За инфо, с нови вентили, монтаж, баланси и т.н. отиде на 1342 лв. тотала, ама здраве да е
  3. Колата си е класика отвсякъде Виж колко вървят по световните сайтове според състоянието, определи ѝ цена и я пускай. Някой мераклия ще я отнесе. В никакъв случай на скрап!
  4. Размишлявайки, май по-добрия вариант ще е 225/50/17, нищо че е долната граница за 8J джанти -> https://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=235-45-17X8ET45&wheel2=225-50-17X8ET45&fcl=50mm&scl=50mm&wcl=30mm&sr=0mm @PiToMeN защо да не стават джанти от седан на хеч (и обратно) - централния и между-болтовото е същото, евентуално офсета да е леко различен (43, 45, 50...). Според мен няма никакъв проблем
  5. По-скоро да споделиш инфо
  6. Да, точно така е @roje в момента съм с него. Обаче искам да мина на малко по височко и затова гледам 235/50/17 Седан -> https://www.wheel-size.com/size/honda/civic/fc-2016-2019/eudm/#trim-x-fc-2016-2019-15-vtec--180 Хеч -> https://www.wheel-size.com/size/honda/civic-5d/2018/#trim-x-fk-2017-2022-15-vtec--180
  7. Да, но аз съм с опционални (оригинални) джанти и ползвам размера на хеча Като цяло може да минеш на всякакъв размер (гума/джанта), стига мястото да го позволява и разликата с оригиналния да не е фрапантна.
  8. @Krassio трябва да е така известния проблем с подкачващата горивна помпа. Има теми за това вече - сервизна акция и т.н. @Беселин не мога да кажа колко струва, на мен ми я смениха гаранционно в БТ лятото. Бърза проверка по сайтовете би трябвало да покаже ориентировъчната цена за частите. Труда не би трябвало да е много
  9. Да рапортувам, че патеричката си става и отпред. Изпробвано @misho Друго инфо за гумите (Bridgestone A005 Weather control 235/45 R17 97Y, произведени 8 седмица на 2021 год) - май са скапани, защото за 2 год. и няма и 20 хил. км. са вече пълно дърво Вчера размених предни и задни, отзад вдясно имаше видимо повече износване от вътрешната страна на гумата. Колата не е имала инциденти и се кара съвсем нормално. Днес минах на реглаж, пича каза че всичко е ток, имаше някаква микроскопична разлика между ляво и дясно на задния мост, но абсолютно не може да е причина за това странно износване. Ще ги карам сигурно догодина до есента, ама после си минавам на Мишлен/Гудиър. А насрания ни размер 235/50/17 е кошмар откъм цена - 100 лв. нагоре от "нормална" 17ка
  10. Ок, съгласих се Проблема с горивната помпа (в резервоара) е по-скоро на ниво проект от това което четох. Моята си е европейска, купена нова от тук и е правена в Турция. Сега, самите витла на помпата кой и откъде ги доставя - не знам Ако някой се сдобие с информация от Бултрако по въпроса, моля да сподели. Аз ноември като бях на обслужване го питах този, защо не викат хората превантивно - той вдига рамена и се гърчи кат настъпан червей А иначе, както съм писал в другата тема, моята я смениха лятото, тогава се прояви проблема в най-големите жеги...
  11. Ето поста ми по въпроса в друга тема за сервизна акция (за семеринга на CVT) -> Ако може да се отделят тези мнения в нова обща тема (Сервизни акции / Recalls) и да се закачи отгоре? @Honda_Z
  12. Колега, за "символа", втори път питаш, та да кажа... Гледах, блъсках си главата, четох мануала и не мисля че това е светещ символ, по-скоро е постоянен "надпис" който показва за какво служи старомодната "пръчка" стърчаща от таблото ни А именно да прецъква между тотален, Трип А, трип Б километражи и съответно ги занулява при задържане... За маслото - не гори. Само пълни чат-пат Honda OEM 0w20 (още ми го наливат в Бултрако при годишните гаранционни обслужвания)
  13. Здравей, 

    Четох твое мнение, че си поръчал от Бултрако резервната гума в комплект с кора, крик и т.н. по този номер 06421-TEZ-E11HE. Ако разбирам правилно караш X sedan EX. 

    Не успях да намеря мнение след това, дали си тествал и дали става и за предна или само за задна при авария.

    И всичко , което е е на снимката ли влючва комплекта?

    Вчера бях в Бултрако и на частите същата история - гума 580лв, джанта 350лв....казах му да не търси и че ще дойда с парт номер. Казах че знам от техен клиент, ровиха и заключиха че такова нещо никога не са доставяли и продавали. 

    Явно ще е трудно с Бултрако, но ако ми потвърдиш че става ще си я поръчам от вън някъде.

     

    Поздрави,

  14. Здравейте колеги Не е за семеринга, а като цяло за всякакви сервизни акции (т.нар. Recalls), провокиран от темата на колегите в Акура раздела. Ако прецените (модс) може да я преименувате тази и да я закачите отгоре в сивик 10 ген. За Европа меродавния сайт по ВИН е https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html За мойта кола излиза това от което страдах лятото и писах в моята си тема - подкачваща бензинова помпа. -> Civic 18-19 safety rec: fuel pump impeller warping На щатския сайт също има инфо, но няма гаранция че ще е 1:1 с тези за Европа -> https://owners.honda.com/service-maintenance/recalls Поне има търсене по година и модел. И там си излиза горивната помпа: Та, тва е - напомняне, че трябва чат-пат някой да проверява за такива неща, защото доколкото разбирам дилърите не поемат самоинициатива да търсят собствениците. П.С. Аз съм вече на 33 хил. км. и до седмица ми предстои четвъртото годишно обслужване. Да видим дали ще кажат нещо за семеринг на ЦВТ или аз ще съм някакво изключение (късметлия)
×
×
  • Create New...