Jump to content

CARPERA

Фен
  • Content Count

    3313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

CARPERA last won the day on January 31

CARPERA had the most liked content!

Community Reputation

709 Excellent

5 Followers

About CARPERA

  • Rank
    Владо 0896835210

Profile Information

  • Кара
    HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    DOBRICH
  • Интереси
    honda. Fanatic

Contact Methods

  • Skype
    vlado0073

Recent Profile Visitors

4117 profile views
  1. Маслата показани от теб са еднакви просто отчети че в ато24 не са 1 л тубите. Ако има външен филтър и нямаш инфо,кога е сменян задължително сменяш с оригинален. Ако ти е възможно дай обратно инфо,има малко теми за 4 ген.
  2. Това всичко сменено винаги ме плаши. Всички масла сменени казваш,важно е с какви в това трабва да си сигурен. Хидравликата,както на автомата ,задния диференциал по ръководство е препоръчано само да е Хонда. Свещите в какво състояние са,много често се пропускат. Това са за твоя двигател,интервала им е 30-40хил.км. https://www.ngkpartfinder.co.uk/catalogues/cars/search/spark-plugs/HONDA/CR-V+(97-->02)/ Клапаните регулирани ли са,знаеш ли че се регулират,и на какъв пробег. За течащата капачка обикновено спира с смяната на О пръстена там.
  3. Eто ти таблица с интервали. и обеми Много е важно какъв е бил цвета на маслото на автомата.Първата снимка е на вече масло доста преминало интервала за смяна,лявата бутилка цвета отиващ към тъмнокафяв. ето ти база за сравнение,ако е бил кафеникав или отиващ към черен е нужна още едно опресняване. Важно е какво е имало полепнало на магнита на болта на пробката на автомата. Въпреки че е карана колата на бензин,регулирани ли са клапаните след като ти си я взел. Маслото за задния диференциал ,ако не знаеш кога е сменяно преди теб не чакай 50хиляди. Много често се пропуска смяната на спирачната течност,и там е доста зле 1ва е когато се налага да изтеглиш някой,но само за изтегляне.
  4. Много точно описание от @Krasi-mir. При 1 ген 147коня има бутон O/D карам такава. За да поддържаш автомата в кондиция трябва опресняване на маслото. Вярвам че си го направил и маслото за там е по ръководство. Понякога ако там не е било сменяно от предишния собственик,се налага второ опресняване.Опреснаванията са с по 3л.
  5. Всеки път като влизам си мисля че е изчезнал половината форум. Да не казвам какво ми беше първия ден🤯🤯😱😁😁.
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L 3х0.946L Стойност на поръчката: 41.88*1.9675=82.37лв Линк:https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L at ATO24 1х0.946L Стойност на поръчката: 13,95*1.9675=27,43лв Общо 82.37+27,43=109.80 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  7. Съгласен съм с колегата,както сулфатизацията за един акумулатор е зле за него ,зле е и разряда под стойностите които си дал. Да това може да стане но трябва да има и мултицет и да следи този разряд.Не всеки има мултицет в къщи. Това е според мен добрия избор,с който слагаш зарядното и не следиш нищо ,то го прави.Повечето от тези зарядни имат -функция RECOVERY за възстановяване на сулфатизирали батерии,тази функция е-прилагането на специално контролирани токови импулси, които разрушават сулфатните кристалите и възстановяват нормалното състояние на батерията. Вече какво умно зарядно ще вземе , възможностите са дискутирани в темата.
  8. Приста ОЙЛ Ето сайта в падащато меню има лаболаторни тестови https://www.bg.prista-oil.com/
  9. Ако е ръждясала пробката и запушена,за това не е протекло. Виж за какъв отвор става на въпрос. Сваляш я и отпушваш с тънка тел.
  10. С тея 1л/1000км хубаво че не е нужна регулировка,но е нужен основен ремонт на двигателя,това все пак не е трабант. Сигурно е и маслото е 10 на40 за да си позволите този маслен глад финансово.Видно е тук от тестовете този вискозитет колко малко издържа на пробег. Тоес този дето гори масло има омазнител или не, и това поражда да сложите и на другия тази джаджа. Казваш няма на къде вече да се регулират клапаните на този без омазнителя,тоест и тук отивате на ремонт на глава. Няма да се оправи с тоя омазнител ако това е целта. Нещо тук е страна логиката,това са мои разсъждения.
  11. Смени сервиза за друго второ мнение. В казанчето спирачната течност е бистра и светла като олио нали. Питам защото съм сменял на кола,която беше излязла от сервиза точно след тази процедура. Оказа се че е измито само казанчето и сменена там течността. Но това са само мой разсъждения. Понякога такива шумове са трудно диагностицирани,а накрая се оказва нещо елементарно,или предвестие на нещо което ще си замине.
  12. Защо не се върна и да им го покажеш тоя шум,все пак това се получава като караш колата и няколко км след сервиза. В сервиза не са ли я тествали. Първо беше бучене а сега вибрации в педала като спираш,това е съвсем друго. Течността на спирачната система сменяна ли е.
  13. В последното изречение си дал най-точното описание,и това оправдава очакванията от двете масла. Обратното ако беше щеше да е много разочароващо,визирам Amsoil 5/30 Signatur да изчезва така.
  14. По принцип това е цвета на маслото задния диференциал който не е розов,лявата чашка от снимката. Това е маслото
×
×
  • Create New...