Jump to content

CARPERA

Фен
  • Мнения

    4719
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    54

CARPERA last won the day on Февруари 25

CARPERA had the most liked content!

Обществена Репутация

1469 Master

10 Последователи

Относно CARPERA

  • Ранг
    Владо 0896835210

Profile Information

  • Кара
    HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1 , CRV3 R20A2 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    DOBRICH
  • Интереси
    honda. Fanatic

Contact Methods

  • Skype
    vlado0073

Последни посетители

10281 профилни разглеждания
  1. Ако не го прави на бензин проблема не е в бобините тогава,просто газаджията не иска да си оправи грешката,или незнае как. Имам две читави бобини свалени от моята R20A2 ,с леки пукнатини по лулата са, но това не им пречи да са Ок. Ако никой не се отзове в София да ти помогне. Пазиш ли кутйките на свещите да видим номерата. Оглежда ли си вътре при свеща в леглата има ли го това жълтеникавото.
  2. Така както описваш какво общо има дросела че сте го сменяли,ако няма искра ,дросела не е виновен. Обикновено при тест за искра горят бобини и комутатори. Тук наистина ти трабва някой който разбира от ел. защото и с работещо делко да намя искра,трябва да се проследи.
  3. Дай по добра снимка и локализация на тази дупка,не трябва да има течове ск.кутия.
  4. По-скъпо 2.0 не бих казал,мудно ами те 99% идват с разтегнати вериги и от 400 хил стават почти всички на 175хил км най-продаваемите км. Тук майсторите ги определят веригите по слух щом не трака е добре,никой не иска да гледа белези ,разтегнати обтегачи. В крайна сметка кола с формата на кубче да чакаш да е бегачка не става, и като и натикаш едно 5на 40 щото климата тук бил тропически ,масло за издухани и разтракали се двигатели. Японеца ти казва да се кара колата с 0w20 макс 0w30 защо ли явно там е арктически студ по разсъжденията на на БГ продавачите на масло и оторизирания ни сервиз Бултр.... Днес ходих в моя град в най-големия магазин са авточасти исках масло по АСЕА А3/В4 идея си нямаха продавачите какво е това. Ок попитах от тези 10 вида масла които продавате всички какво са,направиха си труда да проверят всичките са по ACEA C2 C3, благодарих им много за отзивчивостта и излязох.
  5. Самия механизъм на ключалка има болтове за регулиране едва ли ти трябва толкова специализиран сервиз.
  6. @tanyo Карам в момента 2,0 R20A2 газифициран карах преди седмица 2,4 газифициран и двете коли автомат. 2,4е по пъргав в ниските обороти.....и до тук свършват плюсовете. 2.4 е K24Z4 тези двигатели имат проблем с валовете,ако предния собственик е бил мърльо и е сменял на 20 -35хил км масло честито. Кормилната рейка 2.4 е хидравлика тоест с масло доста по трудно се върти волана от 2.0 който е с ел. рейка. Трябва да попаднеш наистина на читав 2.4,и съвет отваряй капачката за да видиш какво е отдолу черно или тъмно карамелено е зле, гледай аспуха ако намериш такъв да не е черен а ръждив твоя е тази кола.
  7. При мен емулатора е сложен под задна лява пасажерска седалка там кабелите излизат от резервоара,и е капака на самия резервоар, достъпа за нивомера ,помпата и филтъра.
  8. С такъв изолирбанд в лятото ми се проби същия маркуч и течеше карах 2 месеца,докато намерих с същата извивка. Навих почти половин ролка и стана много здраво.
  9. Да това щях да ти кажа още в началото че ако има масло тези маркучи се раздуват но твоите бяха много чисти,от това е на 100%. При мен се случи на 1 ген CRV там галнитурата глава прокапва и ми беше скапало 2 по малки маркуча охлаждане. Тези болтове ако не са развивани никога може и да скъсаш главата им при проба да отвиеш.
  10. Само че това важи при добре работещи два клапана на капачката,по лесния и бърз начин е с фунията от ланка.
  11. Къде точно е това капаче може ли да снимаш.
  12. Обезвъздушаването така го направи Изследвай антифриза за изгорели газове,ако маслото е бяло и има дим това е крайна фаза на зле,при теб не е така. Това с маркучето не е проблем и при мен е така поставено.
  13. Само ако имаш да съпоставиш с стария не при отвора мери,преди време търсих радиатор за 1 ген ,оказа се че нямат нужната дебелина 22мм като орегиналния идваха всички 16мм. Но това не доказва защо се е раздул така маркуча,трябва да се смени.
×
×
  • Създай нов...