Jump to content

CARPERA

Фен
  • Content Count

    1249
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

CARPERA last won the day on August 31

CARPERA had the most liked content!

Community Reputation

239 Excellent

About CARPERA

  • Rank
    Honda Fanatic

Profile Information

  • Интереси
    honda. Fanatic
  • Кара
    HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    DOBRICH

Contact Methods

  • Skype
    vlado0073

Recent Profile Visitors

1430 profile views
  1. Супер инфо. Сега как е с резонаторно гърне усещаш ли разлика. Ако имаше и снимки на кои кабели какво, с какви параметри си запоил щеше да е пълна информация.
  2. Това се нарича чист ОБИР къде в магазин за акумулатори ти искат пари допълнително за монтиране. Незнам какво да кажа освен дребни душици. Купуваш стока от тях за не малко пари с 100% надценка и ти искат още 14лв.
  3. Съгласен съм с теб единствено за това че ОЕМ частите тук в Бг са мега скъпи .Отвън са на супер нормални цени като всички части тук.Да един акумулатора поради теглото му и съображения за транспорт ,поради това че има киселина вътре е трудно да се достави отвън. Това че тук монопола продава на тройни цени незначи че не могат да се намерят варианти за ОЕМчасти на нормални цени.
  4. Бошлаф работа сам си отговорил. Най простата за която ти взимат парите 140 лв е само пари за майстора, бутилка с капкомер. Хубаво газово (газово на което всички части са от една марка) и добър газаджия не ти трябва никак мазнещо устоиство.
  5. Тук колега трябва да разграничим кой кара дизел и кой бензин . В твоя случай при дизела първоначално има такава консумация защото подгрява свещите. При дизела батериите са подложени на повече натоварване,което им съкращава живота. Една японска батерия в случая на колегата виждам че е произведена в Испания,които няма значение ако са спазени техните стандарти. Та мисълта ми има разлика в изпитанията на батериите. Японците съблюдават стандарт на изпитание С5 докато същия ние тук и в Европа с това изпитваме тяговите батерии.За нашите стандарти е С20 който е по лек и щадщ. Японска батерия с правилна експлоатация ще издържи доста по дълго от нашите.
  6. Зареди го с хубаво зарядно и го тестват в магазин за акумулатори.Там могат да го и заредят. Индикация за слаб акумулатора е слабо и хилаво въртене на стартера сутрин,точни данни ще получиш при замерванията.
  7. Като гледам колко са му напомпани характеристиките явно послъгват доста.
  8. На колата са и взели душата от каране на газ в Италия.Ако не са регулирани клапаните ,негятивите от това сега ти ги жънеш. Трябва ти читав майстор на Хонди (малко са на брой)да замери всичко по валове и клапани и да ти каже в какво състояние са.
  9. Виждал съм с този ръзмер и седи малка смешно като гуми не точно за тази кола. А размера 205 60 16 мисля че е по масов но там ти грябват джанти. Това е с 16 ки
  10. Понякога иска два пъти при смяна не се източва всичкото,и ако са ти сложили 1л е малко. Смени го още веднъж можеш и сам да го направи елементарно е имаш две пробките да развиеш. Налива се до протичане от горната пробка по спомен твоята протичане на 1.200-1.300. Това е маслато https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html Сега ако сменяш не взимай втори литър от източеното ако е с същия цвят и бистрото от него долей.
  11. С фунията нищо няма да объркаш освен да обезвъздушите системата. Ето пак да потретя тук в постнатата от мен тема е написано всичко колко и да къде трябва да е антифриза. Прочети темата колега и всичко ако е така както е описано в нея си Ок. Първо се увери че имаш изправна капачка,и направи антифриза на МИН в разширителния съд. После както написах при загрял двигател развърташ капачката на разширителния съд и без да вадиш маркучето от антифриза в него гледай,балончета не трябва да има при изправна система.
  12. Това е супер ,трябва да знаеш колкото по-често вижда зарядното толкова по-дълъг живот ще има новия. Това е много важно ако батерията има системно недозареждане в градско каране на къси разстояния през зимата.
  13. Първо виж капачката дали е здрава , може да си купиш нова не са някъкви пари освен ако не е ОЕМ.Направо вземи нова преди да влезеш в друг филм Балончета в антифриз не са добре. Ако имаш такива намираш сервиз за тест на антифриза за изгорели газове ,или друг метод за тествате за издухана гарнитура. Колкото по бързо изкараш тоя Тотал от двигателя ще е по добре ако е на малко км хем ще е като промивка.Мое мнение махни го веднага и си вземи пак старото от което си доволен.
  14. Стария ти оем е 48 Аh сега новия е същия ампеража ако се притесняваш че банера е бил 45ah няма основание за притеснение. Банера е бил доста зле и е товарел много алтернатора късмет че не го е повреди. Показаните стойности са супер на новия и алтернатора. Както каза колегата хубаво е да се сваля и дозарежда от време на време ,ако е зима и го свалиш от замръзнала кола не го слагай веднага на зарядното.
  15. Нещо не мога да схвана първо ти си ги регулирал на 200 хил. После се оказа че сега в сервиз са ги регулирали. Дай точна информация колата е на .....хил км, последно е правено регулиране на еди колко си хл. км. сега на колко хил е направено.Караш на бензин ,какви стойности си правил ти клапаните, какви са ги осрали в сервиза. Дай повече инфо и ще имаш адекватен отговор
×
×
  • Create New...