Jump to content

CARPERA

Фен
  • Content Count

    3271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

CARPERA last won the day on January 31

CARPERA had the most liked content!

Community Reputation

683 Excellent

5 Followers

About CARPERA

  • Rank
    Владо 0896835210

Profile Information

  • Кара
    HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    DOBRICH
  • Интереси
    honda. Fanatic

Contact Methods

  • Skype
    vlado0073

Recent Profile Visitors

3870 profile views
  1. Това са моторчетата контролиращи клапите,трябва да се проверят дали не са откачени жилата. Това е схемата на парното и къде се намират клапи и моторчета. Когато въртиш въпросната врътка трябва да се чуват моторчетата да работят. Следващия момент ако работят, е да са откачени жилата към тях.
  2. Газовата ако имаш такава се свързва към парното с тройници,явно газаджиата е направил нещо. Така по снимки само гадаем,а и те не не дават цялата информация. Закарай а в сервиз да ти възстановят парното и монтират правилно тройниците. Подсигури си клапана. Според мен е махнал клапана и е натикал тръбата за изпарителя а другата затапил.
  3. Някой го е премахнал котето значи парното е работило винаги. Не си писъл става ли топло,с това имаш ли проблем.
  4. Доста теми тук напоследък се оказаха,че жилото което е в коша при мотора е откачено от клапата която пуска топлия антифиз към радиатора. Или жилото е откачено от моторчето задействащо движението му,при повечето модели то е около педалите в купето. Това е клапата върху маркуча в коша.
  5. Обясни каква е разликата в мотора.Важно е да се знае наистина дали са хидравлични. Тогава защо в твоето ръководство взето от тук Сивик 9ка От пост номер 4 пише това проверка на хлабини на клапани на всеки 40 хил км
  6. За антифриз е хубаво да сложиш този. Тази тема може да ти помогне
  7. За да не повтарам въпроса. Имаш ли информация за това. Ако не са време е да го направиш.
  8. В твоя пост 5 си показъл снимка отдолу белия кръг има снаден маркуч. Какъв е и до къде води.
  9. Тук е дискутирано за ЕГР и пътищата,за тяхното чистене.
  10. За тези км проверявани ли са някога клапаните и да са ругулирани. При запушин ЕГР и пътищата,също се губи мощност. Чисти се и ЕГР и пътищата не само ЕГР. Съединителя когато си заминава започва да приплъзва,да първо от високите предавки.
  11. Кое кое е. По това което е казал колегата това в червения кръг.Той може да потвърди. Това е последен жокер https://www.europartsbg.com/product/1834383242 Мисля че вече може сам да го намериш.
  12. Може това тук да ти помогне да разбереш как изглежда,намери твоя модел https://www.google.com/search?q=Стъпков+мотор+за+Honda+ACCORD+V+(CC,+CD)+2.0+i+S&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk021ZLZaL7NNO1NMATcuis8QylyR0Q:1613328219722&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=ke14qYdCVK87qM%2CSCRqNxb_w_L2HM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQwBgx-spQYdgkO4eT6VJDGLdb0Iw&sa=X&ved=2ahUKEwi45MT7g-ruAhUE3xoKHV2EAdoQ9QF6BAgNEAE#imgrc=ke14qYdCVK87qM
  13. Това отзад е ТПС,отпред показан е охлюва за жилото ,оста на клапата е срещуполажна на ТПС. Не бутай там че после само с софт се настройва. Това не е IACV.В него влиза иизлиза тънко маркуче,това е подгрев от антофриз. Регулирай клапаните първо ,че като видя тея червените турски инжектори на газовата ми призлява. За IACV тази тема ако ти помогна за 1ген CRV Долу е за дросела. https://forums.hondabg.com/topic/112113-почистване-дросел-crv-1gen/
  14. Колегата търси къде се намира клапата,можеш да му помогнеш.
  15. Някой с твоята кола да снима къде точно се закача. Така с тази снимка не се вижда,клапата се намира ,тоест е нещо като снадка на маркуч който влиза в купето. Виж моята снимка. Този е за моята кола.
×
×
  • Create New...