-
Мнения
4646 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
54
CARPERA last won the day on Февруари 25
CARPERA had the most liked content!
Обществена Репутация
1451 MasterОтносно CARPERA
-
Ранг
Владо 0896835210
Profile Information
-
Кара
HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1 , CRV3 R20A2 AT
-
Пол
Мъжки
-
Място
DOBRICH
-
Интереси
honda. Fanatic
Contact Methods
-
Skype
vlado0073
Последни посетители
9409 профилни разглеждания
-
Затова хората сменят цял комплект верига,ти почти нищо не си направил, за каква тъга говориш. Смяташ да се отървеш от тази кола или да я караш. Ето комплект за CRV 3gen
-
@djigata Може сега на 3000хил км да го опресниш ако си сложил офигинален филтър автомат с това оппесняване,не е нужно него да сменяш с следващото. Новото масло започва да действа с всеки изминат км.
-
Колко е това никога в км. На бензин се проверяват на 40-50хил км преход. Време е и ти да го направиш,от там трябваше да тръгнеш с реглаж на клапани .
-
@svesevo Да разбираме че клапаните не са проверявани от колко хил км. Това че няма гозово не е предпоставка да не се проверяват,няма как сами да се регулират.
-
Това е цвета на маслото на японската тенекиена туба.
-
Една от технологиите за дълаг складов престой,е този ,да са сухи акумулаторите и след покупка да се заливят с електролит,и така батерията да влезе в експлоатация. Писал съм го и друг път ОЕМ ако е Хонда акумулатора,японците изискават да се изпитват на много по-високи стандарти техните батерии. За Европейския пазар тези стойности са занижени .
-
Вместо Mahle китайски мoже да се използва Purflux на супер цена от 8до 10лв е по магазините,има тема за него тук.
-
DUNE 2 завършва така че ще има 3. Леко се разочаровах.
-
Закарай OEMския да го тестват с товарна вилка и другия уреда се казва Митроникс. Ако покаже на тестовете че всичко е ок ще изкара дълго ,с периодични дозаряди на зарядно. Няма смисъл да поддържаш другия, на един акумулатор започва живота му когато се напълни с електролит и зареди. Да батерия на склад издържа дълго като се зарежда периодично но като приключи ОЕМския,другия ще е загубил доста от нужните характеристики,и гаранцията.
-
@vulchobg Тогава какво са правили в този доверен сервиз,сменени пластини и след година се чупят?????
-
Ревизиония отвор под който се нямира оптегача е непосредствено до PCV клапана. От ляво на двигателя,малко по нодолу.
-
Колкото и да е глупаво провери дали са пристегнати всички болтове или гайки на колелата.
-
Много вероятно е да е добавка за масло на Хадо те са червено розови,вярват хората в тези простотии. Имаше и тема форума на отворен двигател и полепнала тази червена помия по него.
-
Днес реших да опресня маслото си на 3ген R20A2 бензин автомат,и да сменя филтъра автомат. Маслото се източва от пробката отдолу на двигателя развърта се с квадрат1/2 към 3/8. След развъртане и изчакване поне 30 до 50 мин изтича 3,5 л колкото повече чакаш изтича повече. Използваното масло от мен е Маслото се налива през пробката на щеката тя се намира от лявата страна на акумулатора Използваната от мен фуния е тази с дълго гърло използвах две една в друга,или трябва да се приспособи обикновена с маркуч. Филтъра автомат се намира под въздушния филтър,трябва да се демонтира неговата кутия,която се държи от болт за ключ 10 с удължиние са развива. Отзад е на два гумени тампона които влизат в шпилки.Просто кутията на въздушния филтър долната част се измъква нагоре от тях. Посоката на слагане на филтъра няма как да се обърка фиксиран е от самата скоба,вижда се на снимката. Малко по особено е сваляне или изместване да двете скоби държащи маркучите на филтъра АТФ, не става с обикновени клещи трябват такива си широки челюсти над 15мм. Цвета на новото масло е бледорозов и много рядко и течно. И маслото и филтъра са оригинални показани в горните снимки. Маслото е купено от общите поръчки https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Резултата е скоростите се сменят много плавно и без да се усещат никакво придърпване или задържане. Тази желязната туба ATF според мен маслото е една идея по-добро от стандартните сиви и тъмносиви на пазара. Моля темата да се премести в раздел 3ген.
- 2 replies
-
- 10
-
Допуснал съм грешка в изписване на литрите не желая 4L но цената е вярна, трябва да са 3х1L =26,85*2.15 = 58 лв Това е точната поръчка Линк: https://ato24.de/en/ravenol-super-hd-30.html Вид и количество: Ravenol Super HD 30 3х1L Стойност на поръчката: 26,85*2.15 = 58 лв Линк https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html Вид и количество: AT24 Engine Oil SYNTH 5W-40 3х1L Стойност на поръчката: 16,20*2,15=35лв Линк https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html RAVENOL SSV SAE 0W-30 Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1L Стойност на поръчката: 13,95*2,15=30лв Тотал-123лв