Jump to content

jaccomo

Фен
  • Мнения

    468
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

71 Neutral

Относно jaccomo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRVIII R20A2 A/T 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    CR-V III 2.0I-Vtec R20A2 2009г.
    LPG ROMANO A.I.S OBD2
  1. Отново дизел за Сивик!

    Похвално.
  2. За загрят съм ок. Но на дизела му трябват 3-4 км за да загрее и след още 2-3 в ппвечето случаи в София си на точка Б. В останалите градове вероятно и не се стига до пълно загряване. Това в студена зима.... а не като тази
  3. Deanski, ти и mafyata сте първите които съобщават такъв разход за дизел. Аз също редовно засичах такъв с една А4 1,9 тди 4х4 през зимата, нищо че извън града харчеше 5,и надолу. Но на колегите масово си им харчи 7-7,5
  4. Отново дизел за Сивик!

    Да, от която се възползват много много малко хора. Тук във форума чета само за премахването му и софтуерните проблеми след това. Един не съм видял да го почисти и върне. А може и аз да греша.
  5. Отново дизел за Сивик!

    Както казах... Дано. Аз дизела го харесвам само да го карам заради Nm. От там нататък не го харесвам. Нито поддръжката му е ОК нито това което изкарва от ауспуха. Като под поддръжка не разбирам премахване на ДПФ а подмяна, а ако "не си струва за толкова стара кола" тогава не купуваш защото или дизела не е толко евтин колкото го смятат всички или не е за съответния джоб. Силно се надявам японеца да е помислил в тази насока и да е намерил решение. Пък може някой ден и аз дизел да карам.
  6. Отново дизел за Сивик!

    А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group? Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна. Нооо.... дано дано...
  7. Ако от точка до точка са ти 5 км и по малко и колата още не е и чула да загрее, пак е нормално.... Но пък като слушам колегите колко им харчат дизелите си е направо двойно
  8. Да прекъсва и да пуши бяло си звучи лато лоша ГВС и не добро изгаряне. Принципно е характерно за дюзи или изгорели свещи. Никъде ли не ги пробваха дали действително нагряват свещите? Има доста тясно специализирани сервизи за дизел. Пробвай ги.
  9. Имаше на повечето коли едно компютърче, което стоеше вътр в самия въздуховод и беше достъпно откъм жабките. Та то служеше за плавната регулация на оборотите. Проблема което то правеше обаче ,е че спираше да върти вентилатора..... Дори и да е ЕКУ, коя е тази позиция на клапите ,която спира притока на въздух към купето?
  10. Е това вече си е шамар с крак...... Как така вентилатора работи а въздух не излиза......???? Аз дори не се сещам за подобен режим на парното да кажеш да е запекло там и да не мърда. сигурен ли си че всички клапи работят? Би следвало някоя да не пуска въздух, ама коя ще е тая и въобще има ли такава и за какво е? И тва с климатика? Ако се смени само котролния модул който е на таблото и се пробва с друг? Той поне лесно се сваля и е на една букса..
  11. CR-V III 2.2 ctdi 2007 г. - Бавно загрява

    Тия па един термостатли немат бе братче.... Да ги таковат ония.....
  12. CR-V III 2.2 ctdi 2007 г. - Бавно загрява

    Като загрее напълно градусите падат ли? Че преди 2-3, години познат така тръгна от термостат и стигна до глава. Но неговите падаха от напълно загряла и то доста осезаемо...
  13. CR-V III 2.2 ctdi 2007 г. - Бавно загрява

    нищо чудно, дизеляка работи на по ниска температура.
  14. Моя още е в жабката, чака ме да се престраша.... И да на меря време разбирасе..... И поялник....
  15. А лак го мериш? В една от другите теми го коментирахме. Хвърли и едно око. На мен в Джемини ми казаха "мериш по книжка" че не било на всички коли еднакво. А в книжката пише, че мотора трябва да е на 100% загрят, работещ, и след като перката спре, се чака 30-40,сек и се дърпа щеката. Само тогава ми показва че маслото си е на макс и малко под него. в други случаи или едвам цапа щеката или е много нагоре....
×