Jump to content

jaccomo

Фен
  • Мнения

    407
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

jaccomo last won the day on Май 12

jaccomo had the most liked content!

Обществена Репутация

68 Neutral

Относно jaccomo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRVIII R20A2 A/T 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    CR-V III 2.0I-Vtec R20A2 2009г.
    LPG ROMANO A.I.S OBD2
  1. CR-V 5та ген.

    И тъкмо ще избиеш 5 000лв. разликата в цената и ще започнеш да избиваш ДПФ филтри и сякви такиве консумативи на умопомрачителни цени. Скоро някой във форума спомена че е над 5 бона. Или можеш да избереш нашенския подход и да го махнеш и хакнеш. Докато ги озбиеш тези две разлики и ще трябва да продадеш, а цената ще е с 2-3 хилки надолу от бензина. Честито
  2. DPF светна и не изгасва

    Емич, дано всичко е така както казваш и за 250-300лв. драмата ти да приключи, както и всички останали колеги да се възползват от същата процедура и фирма. Веднъж завинаги да се спре поне с премахването на ДПФ, че ми омръзна да се диша тая мръсотия във въздуха и всяка година, като дойде зимата и падне смога децата да са по 1 месец с бронхити и кашлици. Не че вината е само дизеляците и ако поне това се спре като практика ще е добра новина.
  3. DPF светна и не изгасва

    Емич, само в бултрако ли се продават...? Нещо афтър маркет, за 1500-2000лв. Няма ли,,в Бъбългария съм сигурен че не се внася защото никой няма да го купи, но в държавите в които не се представят да го махнат предпплагам че има и нещо по евтино. И после било евтино да караш дизел..... Евтино е ако го караш по български... Ако си му следваш изискванията и като сметнаш първоначалната инвестиция и си отиваш на дебелия. Най дебелия!! ....
  4. DPF светна и не изгасва

    Извинявайте за тъпанарския въпрос, но този филтър като започне прекалено често да се запушва и съответно тази регенерация спре да върши работа не се ли подменя?? На практика той не е ли консуматив?? Питам защото непрекъснато чета за драмите с тези филтри при дизелите и главоблъсканицата е голяма. А пък не съм видял някой да го е сменявал....
  5. Принципно съм си навил на приста да спретна кякакъв идеен проект за поставяне на шумо изолация допълнителна, но това е друга тема. Със сигурност би направила и дизеловия и бензиновия вариянт доста по приятни за каране.
  6. настройка на темпомат ?

    не знам защо темата е във този раздел нито защо е дублирана. Моля да я преместите в раздел 3-та генерация и да ме извините за неудобството.
  7. Драги съфорумци, може ли някой да сподели, дали се е интересувал и има ли опция за настройка на темпомата? Изключително много ме дразни, че като му зада Reset и връща километрите супер бавно. Например, когато съм карал със 100 да речем и падна до 20 заради завой, или нещо от сорта, след това много рядко се случва да върне предавките о да се озстреля до 100. Тръгва си от под 2000об и бааавничко си стига до 3000 докати направи скороста и си включва лок ъп и пак си пада до под 2000. Би било добре при тази "маневра" както е със 20 да върне 2ра да я изцеди от 3000 до 4500 и да си върви нагоре. Това разбирасе в не много агресивен режим. Имах и един Ситроен гранд покасо който като го ресетна връщаше предавките и възстановяваше скороста " на беснотия", което също не беше приятно.
  8. Мнение за H4 LED крушки

    Как да го търся като име. ДРЛ модул ли? Аз май се сещам, бяха по 30тина лв.
  9. Мнение за H4 LED крушки

    Това с дългите на 30% съм се заканил и аз да го направя че наистина е досада с тези крушки. Идеята ми е да си стои ключа на АУТО и като запаля да си светка дългите, като стане тъмно да ги гаси и да си светка късите. В бултрако ли ги правеха тези магарии?
  10. При мен се чува като ремък. Мотора е същия.
  11. А с кой мотор е? Като цяло може бендикса на стартера да не се връща на време и да стърже като въртиш повече време ( 2-3 оборота) щом е само първия път. Аз като паля сутрин и ми присвирва ремъка леко. После вече няма.
  12. Мнение за H4 LED крушки

    Малко извън темата но за да не отварям нова... Случва ми се за енти път да ми гори крушка на късите. За 1,5 години сигурно по 3 на фар съм сменил. Бяха Осрам найт брейкър, после Хела, Сега са Джнеръл електрик, и пак си горят. Изкарат 5-6 месеца и довиждане. Едната дори я извадих на парчета от фара. Нямам конденз, запотяване или нещо мокро вътре, не нагряват и няма горяли букси. Клемите хващат супер стегнато, даже някой път със зор ги вадя. С ръка крушки не пипам. Внимавам много и при поставянето да не ги пипам. За първи път ми се случва толкова много да ми горят крушки. Струва ми се не нормално?!
  13. Размери на джанти и гуми

    За 1100лв. трябва на всички четения да са безупречни, не само на първо. Евала за шума. Моите се чуват но са 100лв. Ама като чета за гума на по 200+лв. как вият като на Лада нива и честно казано аз бих избеснял здраво. Аз лично бих ги сменил само ако знам за някоя че е супер тиха гума и не се нужда е от 100гр. тежести за баланс от чисто нови ( ха ха ха). И разбирасе до 150лв. МАХ. Иначе на пътя и извън пътя са изключително стабилни гуми и на лед и на сняг и в завои и на спирачки и въобще изобщо. В преспите са страшен боец, забивал съм я в як сняг и са железни.
  14. Маховика веднага ще даде разлика при натиснат или пуснат педал на съединителя. Можеш да го пробваш лесно. Възможно ли е да е някакъв резонанс от генерацията? Там би се отразил и шума в турбото. Веднага ще започне да свири и да съска.
  15. Одеве пак засекох разход 27л. за 206км. Това е с 50% извън градско карано около 100км/ч , но градското ми е със задръстваноя. В София моя бензинова кола под 12 не ми е давала. Старото ЦРВ беше ръчка и даваше 14/100. С този автомат и още 300 кила отгоре 1л горница си е направо постижение. В нормален градски не натоварен режим тази кола харчи 13 газ, което е мега доволно.
×