Jump to content

jaccomo

Фен
  • Мнения

    472
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

73 Neutral

Относно jaccomo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRVIII R20A2 A/T 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    CR-V III 2.0I-Vtec R20A2 2009г.
    LPG ROMANO A.I.S OBD2
  1. Аха ОК. Имай предвид обаче, че да върти тези кила на 4х4 под формата на диф. кардан и т.н. колата се товари много повече от това да ги метнеш в багажника и да ги возиш.
  2. Това че е по новия двигатрл не означава че ще е фрапиращо по икономичен от стария. Няма как да сравняваш сивика с ЦРВ. А колкото до 4х4 няма как да го оставя, защото това поне още 150кг. ВЪРТЯЩИ ЧАСТИ. Сложи ги на сивика да ги търкаля тия 150кг., пък нищо че не се предава въртящ момент към тях, да видиш къде ще замине разхода (+ 1л. В най добрия случай), и + 1л. заради автомата....... И май си дойдохме на разхода...... Без да смятаме тегло на ЦРВ спрямо сивик и въздушно съпротивление, което в случая играя Огроооомно значение.
  3. със 150 няма да харчи 7. В това можеш да си на 100%. Това не е лека кола, не го забрявяйте. Въпреки че е по аеро динамичен си е СУВ и си тежи и си е автомат и 4х4 и тн и тн. Със 150км. 7/100 харчи Сивик или максимум Акорд.
  4. Не е вътрешния накрайник защото е рейката. Най малкото защото е рециклирана вече и всичко заспа. Разбраха я като някой прояви мислене и се сети да се протегне и да я удари с ръка и тя да озтропа. На мен също ми беше много странно как толкова бързо се е разбила, и то при положение че колата е швейцарка а това са рейики за които се говори че не се трошат много лесно. Но най странно ми стана като ми казаха че тази река веднъж вече е правена....... Това вече беше тотал странно.
  5. Отново дизел за Сивик!

    Похвално.
  6. За загрят съм ок. Но на дизела му трябват 3-4 км за да загрее и след още 2-3 в ппвечето случаи в София си на точка Б. В останалите градове вероятно и не се стига до пълно загряване. Това в студена зима.... а не като тази
  7. Deanski, ти и mafyata сте първите които съобщават такъв разход за дизел. Аз също редовно засичах такъв с една А4 1,9 тди 4х4 през зимата, нищо че извън града харчеше 5,и надолу. Но на колегите масово си им харчи 7-7,5
  8. Отново дизел за Сивик!

    Да, от която се възползват много много малко хора. Тук във форума чета само за премахването му и софтуерните проблеми след това. Един не съм видял да го почисти и върне. А може и аз да греша.
  9. Отново дизел за Сивик!

    Както казах... Дано. Аз дизела го харесвам само да го карам заради Nm. От там нататък не го харесвам. Нито поддръжката му е ОК нито това което изкарва от ауспуха. Като под поддръжка не разбирам премахване на ДПФ а подмяна, а ако "не си струва за толкова стара кола" тогава не купуваш защото или дизела не е толко евтин колкото го смятат всички или не е за съответния джоб. Силно се надявам японеца да е помислил в тази насока и да е намерил решение. Пък може някой ден и аз дизел да карам.
  10. Отново дизел за Сивик!

    А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group? Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна. Нооо.... дано дано...
  11. Ако от точка до точка са ти 5 км и по малко и колата още не е и чула да загрее, пак е нормално.... Но пък като слушам колегите колко им харчат дизелите си е направо двойно
  12. Да прекъсва и да пуши бяло си звучи лато лоша ГВС и не добро изгаряне. Принципно е характерно за дюзи или изгорели свещи. Никъде ли не ги пробваха дали действително нагряват свещите? Има доста тясно специализирани сервизи за дизел. Пробвай ги.
  13. Имаше на повечето коли едно компютърче, което стоеше вътр в самия въздуховод и беше достъпно откъм жабките. Та то служеше за плавната регулация на оборотите. Проблема което то правеше обаче ,е че спираше да върти вентилатора..... Дори и да е ЕКУ, коя е тази позиция на клапите ,която спира притока на въздух към купето?
  14. Е това вече си е шамар с крак...... Как така вентилатора работи а въздух не излиза......???? Аз дори не се сещам за подобен режим на парното да кажеш да е запекло там и да не мърда. сигурен ли си че всички клапи работят? Би следвало някоя да не пуска въздух, ама коя ще е тая и въобще има ли такава и за какво е? И тва с климатика? Ако се смени само котролния модул който е на таблото и се пробва с друг? Той поне лесно се сваля и е на една букса..
  15. CR-V III 2.2 ctdi 2007 г. - Бавно загрява

    Тия па един термостатли немат бе братче.... Да ги таковат ония.....
×