Jump to content

chavdu

Фен
  • Content Count

    1870
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

chavdu last won the day on July 28 2020

chavdu had the most liked content!

Community Reputation

610 Excellent

9 Followers

About chavdu

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Акорд CL7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    chavduk

Recent Profile Visitors

13687 profile views
  1. Това щях и аз да ти предложа, но щом вече го правиш. При мен е в комбина с carspending-а и много лесно мога да проследя моточасовете, като на всяко зареждане имам км икъм това си добавям средната скорост за трип-а. Иначе съм си мислил да ползвам за целта трип Б, да го зануля при смяна на масло, но все забравям да го направя, за да видя дали е работещ вариант.
  2. Здравейте. Подарявам следните неща: -ляво огледало и мигач в калника за прелюд 4 ген - бутон за заден десен ел. Прозорец на Акорд 6 ген - заден десен стоп за акорд 7 ген - с отчупен ъгъл.
  3. Колко пъти се смени регламента от тогава? Нов регламент значи нова кола. Болида за 2020 няма нищо общо с 2014 (когато направиха огромна промяна в регламента), да не говорим за 2009.
  4. Да, сигурен съм. От миналата година следя акордите след 2006та, тази все ми вади очите, защото е първа винаги по цена в мобиле сред левите волани. В тази автокъща имаше още 2 акорда, които бяха префейс, но 2006та година, (какво да направи човекът, съдба, все късно регистрирани му се падат) тях явно ги е продал. Колегите, които следят обявите го помнят единия 100% защото беше сребърен със сини джанти. Страшно уморен префейс седан екзекютив с газ от чужбина.
  5. Аз първата не съм я гледал, но знам, че е обявена от много време, вероятно повече от година. Не е фейслифт въпреки, че пише че е 2006та. Търговецът имаше по едно време 3 акорда, които бяха префейс но 2006+, което или лъже на всяка кола с годините, или е най-големият късметлия, да му се падат все късно регистрирани префейснови акорди. Бих имал едно на ум, ако купувам от такъв индивид.
  6. Тази я продава един много коректен (според мен) човек, който внася само бензинови Хонди. Цената не е супер изгодна (защото е сравнително постно оборудвана), но ако на теб ти допада идеята за точно такава, на твое място бих ходил да я видя.
  7. Съгласен съм, с това което си написал, освен с частта, че е много ясно. Ти казваш 5.5 ми харчи бензина ... ако погледнеш разхода на повечето дизели в carspending.com (Където го пратихме колегата да провери разхода) е средно 6-6.5-7 има и нагоре, и излиза, че бензина харчи по-малко.
  8. Здравей и добре дошъл. Аз карам също бензини, само на газ. Не си казал нищо за газ, предполагам не те възбужда идеята Та ясно аз какво бих препоръчал, но виж този Акорд (по-долу поствам линк), щом идеята за дизел ти е на сърце, според мен трудно можеш да намериш вече Акорд 7 с доказана история, а този е точно такъв и ако търсих дизел:
  9. Извиянвам се, че се намесвам с оффтопик, но "реномето" на Апостолов, в моите очи, е на измамници и според мен това трябва да се знае от всички. На кратко, колега си купи от тях Акорд 6 с "гаранция", на който е била извадена "чек енджин" лампа. Тези "трикове" си ги позволяват само най-долнопробните от горублянските автотърговци. Ето две теми, ако някой му се чете по-обширно, за премеждията му с Апостолов.
  10. До колкото разбирам тезата ти е, че дизела излиза по-евтино (ако се "чупят" еднакво), защото дори и да харчи повече в пари от газ/бензин, като теглиш чертата на по-скъпата покупка .. и после разходите да добавиш газова и то става същото или в полза на дизела. Но според има пропуск в тезата ти, защото ако добавяш по-скъпата цена на първоначално придобиване, трябва да отчетеш и че когато продаваш колата бензиновата такава пак ще е по-скъпа от еквивалентна дизелова, та смятам, че тезата ти не е съвсем коректна. Разбирам какво цениш у дизела ... и всяко предимство струва пари (аз също съм го мислил много пъти, да не разнасям резерва гума в багажника и да не мисля още една система, но както и да го смятам, като карам между 20 и 25к км годишно разликата в полза на газта като пари е доста сериозна), но просто ако караш много км, няма никаква опция да е по-евтино на дизел спрям газ/бензин в България. Отделно виждам, че караш CRV, там дизела прави повече смисъл, защото бензина е само 2.0, ако искаш и автомат, трябва да си много навътре в пенсионерското каране, за да си ОК, а Акорда е по-лек и има 2.4
  11. Офсетът заводски е 55мм, много от афтърмаркет джантите са с по-малък. Аз лично карам с 40мм и нямам проблеми.
  12. 15" джанти на акорд 7 2,4 не стават, минимум 16" за да се събират апаратите отпред. Може само отзад да сложиш 15ки
  13. Няма причина за притеснение, можеш спокойно за сложиш джантите от Волво (карал съм такива на Акорд 6) с едни преходни втулки за централния отвор.
×
×
  • Create New...