Jump to content

chavdu

Почетен член
  • Content Count

    1920
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

chavdu last won the day on January 17

chavdu had the most liked content!

Community Reputation

674 Excellent

10 Followers

Profile Information

  • Кара
    Акорд CL7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    chavduk

Recent Profile Visitors

15788 profile views
  1. Акордът е възможно най-ниско ниво на оборудване и НЯМА автопилот (cruise control), както е написано с големи букви в обявата, че има. Неискреността на продавача за нещо толкова очевидно, винаги би следвало да е един голям червен флаг ... Газта, ако не е сложена скоро винаги е по-добре ти да си я сложиш. Доста хора са подминали обявата, аз бих направил същото.
  2. Извинявай, Цецо ако си се засегнал. Махам минусите. Не мисля, че CMBS-a така е замислен да работи - има нещо нередно със спирачките ти. На твое място бих ги проверил, за да разбера, защо не мога да активирам АБС-а, при максимално спирачно усилие с или без CMBS - нещо тук не е наред, какви резултати дават спирачките, когато минаваш ГТП? Това, че не си джигит, понеже съвсем културно си нарушаваш закона, също не мисля, че трябва да получи "ъпвоут".
  3. Винаги съм се чудил, защо гумаджиите се приема, че имат компетентност по въпроса с гумите, извън това, колко лесно/трудно се балансират дадени гуми. Просто нямат поглед, няма как да имат. Дори и някой да е много "буден" и да събира мнения на клиенти за дадена гума (което много вероятно, че не правят) ще ти кажат, че корморан е топ гума и хората са много доволни. Та има много по надеждни източници за информация относно гумите. https://www.youtube.com/@tyrereviews/videos Този ютюбър например прави тестове на гуми, и поне твърди, че полага доста усилия да е обективен (например, тества на сляпо - не знае към момента да шофирането, коя точно гума е монтирана), бих имал много повече доверие на него, отколкото на една жена в квартала казала или случаен гумаджия
  4. "направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
  5. Здравейте. Продавам почти нови ОЕМ стоманени джанти от Хонда Сивик 2019, подходящи за много други хонди на 5х114,3 15" J6,5 Genuine OEM с парт номер 42700-TR3-C02 Почти не са ползвани, гумите на тях бяха чисто нови. Продават се само джанти Цена: 160лв общо за комплект 4бр. джанти. Намират се в София тел./viber O885 9O9 1O1 - Чавдар
  6. Здравейте. Продавам OEM FULL LED фарове (заводски употребявани, в отлично състояние, без забележки) за Civic 10-ген, заедно с всичко необходимо за да светнат в Сивик, който от завода е с фарове с халогенни крушки. Цена: 990лв общо (два FULL LED фара и преходници) без монтаж. Цена: 1100лв общо (два FULL LED фара и преходници) с монтаж. Цена: 600лв общо (два FULL LED фара и преходници) с монтаж, ако ми оставите Вашите "халогенни фарове". Намират се в София. тел/vibre O885 9O9 1O1 - Чавдар
  7. Нова супер атрактивна цена, САМО до края на месеца: 149,95лв!
  8. Никой няма да дойде пред вас или на работа да ти къса шпилките. Технолоията е следната: - отиваш на гумаджия, който затяга гайките с гайковерта до откат (на моя от лидл, пише че е до 400Нм, тези по гумаджийниците вероятно са в пъти по-мощни.) вероятно вкарвайки над 1000Нм въртящ момент при препоръчани от Хонда 108Нм за затягане. - в резултат на горното, дори в покой шпилката е под огромно опънно напрежение, вероятно близо до максималкото - започваш да се возиш и влизаш малко по-остро в някой завой, което добавя още опън в шпилката и гайката заедно с част от нея отлитат. Ако системно си ходил на некадърни гумаджии, вероятно играе и умората на материала. Затова никога не се оставя гумаджията да затяга с гайковерта. Аз намерих един, за сега само него знам, който затяга гайките с динамометричен ключ. Друг проблем с прекомерното натягане с гайковерт е, че ако спукаш гума, вероятно няма да можеш да си отвиеш гайките/болтовете на място за да си сложиш резервната гума. Шпилките работят на опън, не на срязване. Частта на главината, която влиза в централния отвор поема срязването. Петко, с 4 здрави шпилки, ако си стяга сам гайките, има повече запас на усилие в 4 броя от тях, отколкото някой с 5 здрави, но пренатегнати (както са сигурно над 80% от хората на пътя в България) Не бих бил бърз да съдя. Такива елементи се преоразмеряват многократно, защото просто не струват нищо на фона на риска, който покриват - както въжетата на асансьора са преоразмерени около 10 пъти.
  9. Здравейте. Продава декоративни / предпазни лайстни за вратите на сивик 10 ген. Заводски оригинален аксесоар. Подходящи както за хечбек, така и за седан. Цена: 150лв Намират се в София Тел. / viber O885 9O9 1O1
  10. Много от тримовете излизат стандартно с 235/40 R18 - "спортните" преди фейслифта и всички по-високи след фейслифта.
×
×
  • Create New...