Jump to content

iso_eu

Фен
  • Content Count

    1261
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-36 Poor

About iso_eu

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    HONDA
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    99

Recent Profile Visitors

8908 profile views
  1. Тези проблеми с филтрите преди колко години ? Има всичко в големите фирми Те Х Ко например.....за по 20 тина кинта филтри -въздушен, за климатика поленов .... Спирачки най-добре ЕВС от общите поръчки! ПП Егаси мастора филтри немало
  2. Да не би да са разменени цените на Поленовия и Въздушния ? И питането ми е за доставка от USA. Че в Бултрако цените са по тънки....
  3. Здрасти, Цени за предни и задни накладки EBC Ultimax спирачни накладки DPX2154 EBC Ultimax спирачни накладки DPX2301 Благодаря предварително!
  4. Направо пиши едно писмо до Комисия за защита на потребителя..... Направо си им свършил работата
  5. Не сме махнали Стрийма Автомат 2.0 -156 кс К20 серията защото е железен и вече на скромните 350 000 км взехме го 2011 година Карах го 7-8 години, от известно време е при Бащата .....редовна смяна на антифриз и масло на кутията и двигателя с оригинал или по качествени. Онзи ден я опънах с един .....тарикат дразнещ .Обърнах километража а е с ГИ вече повече от 150 000 км но пък е BRC слаган в Дружба Разпределителни валове и т.н. ремонти ЛИПСВАТ Поддръжка обаче редовна Вериги Оригинал също не са сменяни Без масло дерачка Уникална Хонда
  6. Защото не е с К серията 2.0 двигателя Всяка Хонда се глеа студена ! - Особенно антифриза и неговото ниво както в радиатора тка и в разширителя! После караш докато загрее и включи вентилаторите! И опъваш до червен оборотомер няколко пъти в движение. После провеляваш дали е качила нивото на антифриза във РАЗШИРИТЕЛя! Радиатор не се отваря загрял Ако е качила нивото в разширителя - изчезваш на секундата без обяснения!!!!
  7. А как върви на CRV тоя дзвер лепи ши ма седалката ? Не съм пробвал с този двигател CRV. 2.0 трябваше да го вкараш в обороти за да тръгне да дърпа здраво
  8. Сменихме на Жената Сивик 7 със 10 серия 1.5 T седан, CVT - разбира се. Съвсем друг тип кола много различна от сегашните сивици. Опред е ниска ибаче. Вози много стабилно и много комфортно ... мислех че ще е твърдак но ме изненадаха с меката возия - направо е 6 точки . CVT не обичам но пък разхода се оказа много хубав .5.9 - 6.6 магистрала средно 130-140 чар пат 160 100 октана. Ами много чевръсто изпреварва и не харчи. Вътре е огромна колата и супер удобна с изключение на пасажерската седалка, която е ниско - аз им проблеми с кръста затова.Багажника огромен.... резервоара пък икономичен -46 литра Интериора обаче скърцааааа....:( кофти матерял е и тапицерията на седалките..... Тенекиите супер тънки и много лесно се огъват:( Има големи и стабилни джанти - 215х5517. Спира бързо, камера за заден ход но и липсва парктроник предвн и заден. За другото ще покаже времето.... Но ми се струва че Акорд ще залезе... Ще ми се да пробвам и 2.0 как вози на 10 Сивик. И те биле доста икономични. Та има и добри страни но и кофти неща за нова кола.....
  9. Читав сивик - 1.6 110 кс, автоматик обслужен само с оригинални части, качествени масла като Amsoil, Honda кутиия, антифриз Honda, оригинален акумулатор Honda, нови гуми и два комплекта джанти едните лети - 2003г. Без да люля до 180 км ЕВС спирачки зелена серия .....Оригинална боя.....На има няма 100 000 истински км. Климатик, 4 ел стъкла, ел огледала с отопление ....Гражданска, винетка....Всички документи от първия собственик и обслужвана само в Хонда..... Аптечка, пожарогасител....резервна гума, крик...ключ.....въже... Оригинални стелки два комплекта... И съм Втори собтвеник ама не нов внос с трима собственика от Италия......струва минимум 6000 -7000 лв.....по 3000 лв няма читави . ПП Продадох го преди няколко месеца Не е важно колко е стара колата .... важно е как е поддържана и с какви части и течности!!! ПП И като давате примери за цени от мобиле... барем имате ли идея за състоянието че коментирате цената ? Сивк за да се продава за 3000 е купен за 1500 от автоджамбаза .....предтставям си в какво състояние от Швейцария ..... леко “ремонтиран” от БГ майстори пребиваващи там....
  10. BRC, Zavoli....сигурно и с течната фаза и те имат в Пловдив. Даже има вариант да се ползват оригиналните инжектори на колата ;). Не се налага дупчене на колектори или глави на ДВГ Но на този нисък разход .....за какво ти е ГИ?
  11. Хонда акорд седан 2.0 с хидротрансформаторен автоматик е читавата кола за тези пари! Ще изкара 300-400 к км ако я вземеш поддържана .... не от автокъща ...:) Сивика с 1.8 е кофти..... ПП Коли които са много читави и хубави и ги дават за бартер...... далекооооо ГИ на Хонда или в истинкси сервиз или в доверен газаджия !!!! Малсото на автомата само оригинал!!!
  12. Продадох преди време 2003г. 1.6 - 110 кс. VTEC. Хечбек 5 врати на скромните но истински има няма 100 к км.... жената хич не кара много за доста години .... Като купе и возия е перфектна, няма нищо общо с Калинката Жаз . Широка, удобна, комфортна возия и луксозно окачване....висока от асвалта ....климатика си го пускаш спираш кога искаш, а не като на Джаската - кога той иска Багажника голям .... Двигателя за да върви трябва си е във високите обороти 1.4 е умрел кон.... особено ако се пробваш да изпревариш . Следващия 1.7 е смотан като 1.8 - 140 кс......който се слага пък на FRV - от 3 години съм с такава . Имал съм и Стрийм дълги години- е такъв двигател няма по убав - К20 - 156 кс. Слагат го и на Сивика но трудно се намира ....направо уникален, а на Сивика като вървене и икономия е още по бърз. Много здрав двигател с верига. На Акорд също се слага и върви много. ПП най- важното е да е гледана колата ..... От Автокъща не вземай без ТЮФ валиден! И за 3-4 бона ще е някаква каруца безподобна на 300 000 ... ;( редовно поддържана но със индийски части
  13. Хубава случка Но не ми стана ясно какво му е било на апарата и какво се е наложило за да смени новия .... Ако изтърва цилиндърче не се ли сменят гумичките на буталото?
×
×
  • Create New...