Jump to content

iso_eu

Фен
  • Мнения

    1136
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-47 Poor

Относно iso_eu

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    HONDA
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    99

Последни посетители

7294 профилни разглеждания
  1. Чак пък Дино стенд , ако и слагаш турбина и правиш настройки може Потърси Slavi CRV той е от Пловдив да ти каже къде евентуално да я погледне някой Хонда майсторинга ......
  2. Привет Ключ в Бултрако Пловдив или София. https://www.bultraco-plovdiv.bg/ Вратите вътрешно се износват така е ....
  3. Да ти е честита и със Здраве да си я карате и возите! Направо е без пари.... Ако я караш на макс ще ти харчи 10 така че разхода е префектен за този мотор и автоматика... Щом ще слагаш нови спирачки се огледай за EBC от общите поръчки - зелената серия еле пък жълтата спира уникални и са много по добри от оригинални на Хонда , Особенно със нарязаните дискове на линии! Седалката има много опции и трудно се наглася няма страшно! Хондите искат стартов ток 430 - 460А минимум по спомен, вземи си оригинален на Хонда за 200 лева някъде от Бултрако и 3години гаранция .... ще изкара поне 7-8 години!!! Този Бош е само 330 ампера и всички останали марки са така освен Yasa но той е на цената на оригинала Смени и маслото на двигателя и то с читаво . В БГ ще вземеш на два пъти повече км и намазана за 5000 евра нов Внос от някоя автоморга Поздрави
  4. На снимките горе на онова CRV 2 генерация - точно така не се слага ГИ на този двигател При всяка проверка на клапаните ще трябва да махаш дюзите и маркучите ......просто е трябвало рейката с дюзите да я монтират от противоположната страна :))))) Да не говорим че и кабелите са им били кът и те минават през капака отгоре .... ПП Стискам палци, мушни се под кормилото и погледни кормилния кол и огледай колата там най-отдолу ....заври се под шофера и виж колко е чиста или мръсна - ще предобиеш 100 % представа за реалните километри
  5. При FR-V автоматик ръчната е пак крачна ама в ляво е педала. Идеята е да активираш ръчната спирачка преди да си сложил на P, после преди да освободиш ръчната преместваш от P но винаги с натиснат педал на спирачките инъче лоста на Автоматика няма да помръдне ...... Ако имаш проблем с автоматика хич не се занимавай ами директно в специализиран сервиз за автоматични кутии за становище ..... и ако ти кажат че има проблем по скоро търси друга кола! В Хонда обикновено не разбират кой знае колко от скоростни кутии, затова ти пиша в специализиран за АТ кутии. Проблемите се откриват трудно и то от специализиран сервиз. Кутиите са адски здрави и появата на проблем не говори хич добре за кола по малко от 400 000 км. Обикновено ако не е сменяно правилно маслото и имаш повече количество.....също може да се появят удари. Щеката има надпис - HOT мери се при загрята кутия и загрят двигател. Масла по диференцияли и автоматични кутии само HONDA оригинал!
  6. Хонда Стрийм 2.0 - 156 к.с. автоматик е кола СТРЕЛА и харчи супер малко.... Какво те притесняват 10 литра газ по 1 .0 лев ! Като тая кола и возия друга няма подобна! За ускорението да не говорим Градския разход въобще не емерило ....разбирам да сравняваме София - Варна .....и 15 газ като я караш 160-180 е супер малко.... Този Дон Кихот с ускорение 20 секунди до 100 няма нищо общо с Хонда Стрийм В сравнение имах w210 Е класа 2.0 кубика 136 к.с. над 140км.ч. харчеше 11 газ.
  7. Трабва маслото до е сменано на макс 100 000 и после на макс 60 000 т.е. по около 3 литра на флашване. Има си щека- виж какъв е цвета ....да е червеникав, да не мириши на изгоряло или антифриз! Ако е кафяв......бягай далеко. Виж разширителя където се долива антифриза - бяла капачка - дали е мръсна или е чисто. На студен двигател виж нивото на антифриза в радиатора - жълта капачка. Загряваш колата до работна температура и после проверяваш дали се е качило нивото в разширителя - бялата капачка Ако е качило антифриз е съмнителна работата..... Радиатора - жълтата капачка не се отваря при топъл двигател !!!! Трябва да превключва много леко с малко газ като даваш и без удари и тласъци. Естествено че се усеща като превключва. На високи обороти и висока скорост трудно пада на 5 скорост....това и е особенното седи на високи обороти в спорт режим дълго време ...не е като при Стрийма - дърпаш гаста и пада на 5 та предавка . Ако им сериозен проблем - не превключва повече от 3-та скорост в положение D и зеленат лампа D започва да мига. Лампичката за двигателя - оранжевата не бива да свети също! Прочети я за грешки с един блутут адаптер поне за телефон. На митове и легенди не вярвай ....кофти коли има навсякъде .....даже и в Швейцария и Дания!!!!
  8. Или е било кофти маслото или гарнитурката е изпускала и налягането на клапана пада ....нищо особено само не можеш да я форсираш на високи обороти. Клапана трудно се поврежда. Ремъка не виждам какво общо има с налягането на маслото ?
  9. Ако намериш запазена Stream 2.0 със 156 к.с. ще се родиш - хем е е чистокръвна Японка, хем вози и ускорява като седан но пък с огромен багажник и супер широка . CRV със същия двигател е тромава и е англичанка все пак.... FRV е доста по компактна и с автоматик трудно се намират....но пак чистокръвна Японка! Клапани се проверяват на 30-40 000 като си на газ но нямаш грижи никакви за 100 000 км не ми се е налагало да ги пипам въобще на 2.0 156 к.с. К серията двигател с BRC секуент 24 ГИ без масло за мазане на гърнето и джоба на продавачите Читаво FRV automatic на около 100-150 км ще струва минимум 9-10 000 eвра, за 2007-2008 г. от там надолу според цената и километража ще е над 250 000 :) FRV минимум 1.8 двигател трябва да е , доста е икономична - градско в София 10.1 литра 100 октана. Много удобна и компактна кола, маневрена и широка вътре но за 6 човека София - варна не става. Багажника е достатъчен в никакъв случай не е малък като на Шкода Уети
  10. Вземай оригинални части само но от USA - ниска цена но за сметка на това Оригинал!
  11. iso_eu

    FR-V борд кмпютър

    Да ама е чистокръвна Японка . AUX имаш вход само, за какво ти е изход ? Вземаш един блутут и си пускаш и музика и телефона даже като му закачаш жакчето за слушалките в AUX .
  12. Ако сравняваш с 2.0 - 150, или 156 К серията двигателите то 1.8 - 140 к.с. си е направо спъната Клапани се пипат най рано на 100 000 км - проверяват се даже само. Струва макс 50-60 лв! Ако нямаш грешки би трябвало да си върви нормално. На бензин как е ? От кога са тези съмнения ?
  13. Здрасти, ако още има възможност се записвам за един комплект задни накладки  жълта серия

    DP4781/2R

    EBC Yellowstuff Brake Pads DP4781/2R

    Поздрави

  14. Здрасти, ако още има възможност се записвам за един комплект задни накладки жълта серия 1х DP4781/2R EBC Yellowstuff Brake Pads DP4781/2R Поздрави
  15. Реглажа - проверката на клапаните се прави дори и ако само караш на бензин даже Просто такава е технологията на този двигател .....стара но при редовно обслужване прави по 500 000 км без проблем .
×