Jump to content

iso_eu

Фен
  • Content Count

    1169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-47 Poor

About iso_eu

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    HONDA
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    99

Recent Profile Visitors

7745 profile views
  1. Бреййййй..... Браво - да чуя едно мнение против течната фаза !!!! Явно не съм обяснил правилно - R 18 ми идва на мен Лично доста тегав на бензин 100 октана с това купе тежкото ! Затова казах че явно ще остане за жената..... Имах питане дали с течната фаза ше дърпа повече от на БЕНЗИН ???? А не дали ще дърпа повече от ГИ !!!!! Ама като питам всеки си пее научената РЕКЛАМА !!!! Масово се дрънкат глупости от рода - зареждай от читави бензиностанциии БГ !!!! хахахахаха направо умирам от смях ..... читави бензиностанциии в БГ НЯМА !!!!! Още по малко читави горива !!!!! За мен който направи колата да върви както на бензин така и на газ ще го черпя !!!! Въпреки че моя проблем е колата да върви ако може дори и с по скъпа уредба на газ по добре от на БЕНЗИН!!!! Благодарско на всички предварително! ПП Само не ми е ясно как пропан бутана върви като бензин след като е нискокалоричен спрамо бензина, а инъче разхода бил като на бензин защото пропан бутана бил с по високо октаново число но и с по бавно горене и с по висока температура ..... ПП 2 За лабораторната апаратураа освен грешката е важна и точността както и в какви точки е калибрирана и в какви точки измерваме или диапазони .... Температурата на сух и влажен термометър е различна ... да не говорим за инфрачервен .... и контктен .....да го имате напредвид в сметките И последно не ми стана ясно как течната фаза охлажда изходящите клапани - явно като гори с течна фаза - температурата е по ниска на горене на пропан бутана....... че даже почва да гори и по бързо че почва да ускорява от бензина повече ..... хахахахахаха Тая течна фаза е пълна измама ....за мене !!!!! НАЗДАРОВЯ
  2. Благодаря много! След запитване към Виале Пловдив ми стана ясно че не монтират външен филтър..... Основният проблем за мене сега е че отказват да слагат външен филтър , както е описано в цитирания руски сайт. Не мога да разбера защо..... Какво Ви е мнението? Трябва ли да има външен филтър?
  3. Ммм, Лексъс със CVT кутия няма да го изтрая, инъче V6 е хубав. Хибрида е икономик докато не му се смени батерията или нещо по хибридната част ....За мене хибрид максимум на 5 години и 100 к км. Макс ....По старо е на голям късмет май
  4. А тея Пичове от Нито не чогат ли да ми я мастроят да е ма макс двигателя .... а не да мия правят заводски орязана настройката на течната фаза? На какво купе е шестака на Легенда ли ? Мноо върви ама на мен ми трябва по висока кола та се оглеждам за Пилот да направя мякъде проба и ако върви добре да си търся такава, пък тая ще я кара жената ....
  5. То да ги сменям няма проблем.... На мен малко ми идва доускоряването и се чудя дали течната фаза ще се справи с този мой кахър или да скачам и аз на V6 . Бедна смес няма да има че ще светне чека ....ама при горенето на газ температурата е доста по висока от на бензин.... и ипзускателните клапани се товарят..... При големите мотори няма недостатък от към мощност така че читав ГИ като BRC и Romano вършат перфектна работа според мене че там цената за течна фаза е безумна за стара кола 8-9 К € и е необоснован разход за мен.
  6. Благодарско! Последния коментар за R20 става въпрос ? Бутилката колко литра се събра в резервната гума ? Че и аз съм се зарибил да сложа .... но докато не пробвам че ускорява на газ по добре от колкото на бензин не ми се вярва ....че при изпреварване ми се ще да има малко повече динамика от колкото е сега на бензин, ама няма как да и добавя нютонметри лесно Един колега е ходил до Нитогаз и са му отказали каквито и да било допълнителни смени на филтри или монтаж на допълнителни филтри . Най рано след 3-тата година :). Също не му е станало ясно за помпата има ли покритие ако се скапе от гадната газ в БГ Пълна гаранция имала сиситемата инъче! ПП В тойота слагат отдавна тази система на Виале и са категорични че в зависимост от карането се прецакват клапаните на някои коли - чисто нови и се налага подмяна на леглата. Всмукателните се охлаждат донякъде но изпсукателните няма как да се охладят с тая течна фаза.... явно затова залагат и впръскване при високи обороти на малко бензин.
  7. Колега qnkomu дай малко повече инфо как се движи колата като е на газ с тази система на Vialle LiquidSI - има ли разлика при газ и при бензин особенно при рязко и бързо изпреварване ? Имаш ли функция за впръскване на бензин при по натоварени режими или е само на газ? Колко филтъра има системата ти ? Тойта също слагат този сет на нови автомобили и са си внедрили още един филтър за нашата газ . Филтъра който е на снимката по горе и се слага преди бутилката не може ли да се поръча от Холандия ?
  8. Още няколко въпросчета имам - какви са задължителните компоненти които слагат при Vialle LiquidSi, компютъра който се монтира каква марка и помпите какви са? А вдругите държави компютъра и помпите същите ли са ? Че нещо странно ми звучи LPi да я настройват само холандците, а евтиния вариянт може да се донастройва на место .... Също не ми се е изяснило LiquidSi с ОБД ли е или не ? В момента цената е 2450 лв Благодаря предварително.
×