Jump to content

iso_eu

Фен
  • Content Count

    1221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-43 Poor

About iso_eu

  • Rank
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    HONDA
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    99

Recent Profile Visitors

8552 profile views
  1. Колега .... карал си толкова на бензин - газ и още се чудиш защо продават евтини дизели ? Аз за 15 к не бих взел 10 годишна акорд ....явно ще е на 350 000 км минимум. Ако пък е от “ автоморга” хептен ще е зле Дизела е кофти матор и комплектация на възлите му ... не е чистокръвен японец. Дизел по евтин от бензин - никога не вземай.
  2. Тука вече не съм съгласен с 5 та скорост на автомата на Хонда виж Никакви проблеми със спускания или качвания, даже си в плюс с автомата защото не стоиш на полусъединител или пък да натискаш спирачката да не тръгне назад при тръгване по баир нагоре. За теглене също е по добре от ръчката. С една дума - Автоматика е една много полезна екстра и си заслужава всеки лев от горе. Да не говорим че Хонда 5 АТ е с самообучение в зависимост как кара водача.... ПП Ако съм с Сивик 250-300 кс естествено ще ми трябва ръчка.....но там е друга бира ПП2 - автомата си пуска сам на свободна като няма нужда от двигателя и си превключва сам скоростите надоло като натиснеш спирачката. Ама да не ти минава и през ум да превключваш на N - неутрална докато си по баир на доло за да спестиш 200 грама бензин.....
  3. Автомата на Баба стрймка харчи 7-8 литра 95 със 130-140 км по магистрала - София -Варна засечено няколко години редовно каране. Мини Сивика 1.6 - 110 кс автомат с 4 скорости 8-9 литра харчи , ама е над 4000 rpm при 120-130 км някъде .... с къса 4 -та скорост.....при над 140 качва 4500 оборота - 10 литра 95 Та от моя скромен опит с автоматици Хонда - 5 степенните автомати дават доста по нисък разход на магистрала от ръчни скорости. Автоматика на Баба стрймка е на оригинални 334 000 км някъде и е уникално здрав и евтин за поддръжка в сравнение с коя и да било ръчна кутия със съединители , притискатели....огледални дискове ...аксиални лагери... Търси здрав автоматик - на 5 години или 40 —50 000 км сменяш 3-4 литра но само ОРИГИНАЛНО Хонда масло!!! Което е супер евтина поддръжка според мен Аз лично си сменям магнитния филтър на автоматика - външен е на всеки 100 000 км. До преди няколко години доста колеги и сервизи не знаеха че се сменя въобще защото не е описан в техническите обслужвания на Хонда ПП Реглаж на клапани не се прави редовно, а проверка! При нужда се регулират хлабините! Нямаш никакви дертове с K20 моторите и техните клапани, Проверяваш ги на 3-4 години или 50-60 000 км. С читава газова и читав монтаж и настройка за 100 000 на газ клапани натегнати нямам, пък за ремонт да не говорим С Фулл БРЦ секуент 24 слагана в БРЦ Дружба- София. Маслото 5w30 И с подходящи останали характеристики!!! - Amsoil, Motul смяна на 9-10 к км. Баща ми я кара Стрймката от няколко години вече но е здрава и кутията и двигателя като чук 2011 я взех на истински 218 000км от първи собтвеник
  4. Много високи обороти - с автоматик 5 скорости - 150-160 км/h -3400-3500 оборота макс. На 5 скорост по равното. 2.0 - 156 кс. При това - баба Хонда Стрийм 6+1 места миниван .Прясна снимка даже е от днес във ветровитото време по АМ - Хемус. Тази кола от Клипа да не е на 4 -та скорост бря ??? Какви са тези виоски обороти и тази ниска скорост?
  5. Гумите са на Морето - Варна Не проблем да се пратят по еконт. Цената е 200 лв. ,С джанти оригинал Хонда 16 цола и JJ -усилени за FRV -550 лв в комплект с оригинални капачки хонда. Балансирани и готови за каране. Перфектни чисто нви гуми.
  6. Каква марка и модел са гумите?
  7. 31710-ZS9-A02 , RECTIFIER ASSY. Едно такова реле за зареждане със зелена букса 4 пина ? За 50 сс Хонда
  8. 195х65х15 можеш с оригинални джанти е пробвано! Даже вози по меко защото гумата на 15 е с по висок профил Пасва на 100% с 205х5516 по размери!
  9. несравними сравнения! И какъв е извода ? Проблем с маслото или проблем с двигателя ???? И туй на чисто нови коли НОВ фнос ли стана ??? Ужасссс Че аз нещо два еднакво износени двигателя не съм виждал ако ще и тапицерията на жабката и СД да са еднакви и един шофьор да ги кара .... Първо си провери гумичките на клапаните щом яде масло .... После ако са нови но не оригинални ги смени с оригинални , После ако гори си провери маслените сегменти , пък дали като са сменяни са оцелени правилния ремонтен размер ..... После ако гори си виж картера за дупкаааа После ако гори си провери дали аджеба си налял правилното масло ......ама аз ги првя в обратен ред После тези горните операции се правят от квалифициран автотехник и квалифициран маслар ...... За съжаление и двата типа хора в БГ са единици. ППП Пак ти казвам внимавай мноооого какво масло наливаш , последно се гледа 10w40 или 10w 50 ако въобще разбираш какво ти пиша! Че усещам как ще налееш масло 50 лв литъра рейсингово в кола евридейка и пак маслото или двигателя ще са виновни. Оспамих темата
  10. Превод може ли ? Каква е дилемата не е ясна! ПП Като се прави тема за масла е нужно да се минава тест за елементарни познания и чак тогава да има право да се пише в темата....или маслените теми въобще да не са в Общи дискусии?
×
×
  • Create New...