Jump to content

iso_eu

Фен
  • Мнения

    1124
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-49 Poor

Относно iso_eu

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    HONDA
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    99

Последни посетители

7218 профилни разглеждания
  1. Здрасти, ако още има възможност се записвам за един комплект задни накладки  жълта серия

    DP4781/2R

    EBC Yellowstuff Brake Pads DP4781/2R

    Поздрави

  2. Здрасти, ако още има възможност се записвам за един комплект задни накладки жълта серия 1х DP4781/2R EBC Yellowstuff Brake Pads DP4781/2R Поздрави
  3. P0304, Misfire in Cylinder 4

    Реглажа - проверката на клапаните се прави дори и ако само караш на бензин даже Просто такава е технологията на този двигател .....стара но при редовно обслужване прави по 500 000 км без проблем .
  4. Като се наложи да сменяш маслото на автоматика да слагаш само оригинално Хонда ! Купува се от Бултрако. Събира максимум 3 литра при нормална смяна - при така нареченото опресняване / чрез отвиване на пробката . Има магнитен филтър зад радиатора отпред - желателно е да се смени въпреки че никъде не пише че го има и да се сменя . Можеш да източиш малко повече масло ако откачиш изходящия маркуч на маслото което влиза в радиатора отпред . Уникална кола да я караш мноого километри и да се кефиш много.
  5. Аз ползвам майстор в шишенце nano добавка за промиване, слагам гадно и дебело масло _минерално масло наливам добавката ,работи 1 час на место на обороти и източвам. По този начин си промивам двигателя от старите остатъци. Добавката за промиване е скъпа защото не ползва разтворители и т.н. химии но пък минералното масло е евтино.Пропуснах също сменям и един евтин филтър преди да направя промивката. Естествено като налея новото читавото масло слагам и OEM филтър минимум или по хубав. ПП Интересро е как от тиня и утайки ще стане ново масло с добавка за регенериране.
  6. Относно добавките първо трябва да се прочете препоръките на маслото дали се разрешават допълнително да се доливат добавки, по назад в тематя имаше писано -някои производители на масла забранявят доливането на добавки допълнително тъй като ще влошат качеството на маслото В премиум маслата като Redline, Amsoil и определени модели масла има всички необходими и качествени добавки, които също са съобразени и със самото масло!
  7. За съжаление колко е качествено дадено масло се разбира кято му направиш анализ преди да го налееш и след като га източиш пак един анализ ...ама пусто мноо пари са това за нас....затова черпим инфо от чужбина. Верно и това за кофти горивата и кратките разстояня ама какво пречи да налеем вносно скъпо читяво масло един път в годината....да струва 150 лв макс ? Пп Колега, виж сега нямам идея да шашкам някой! По скоро да разкажа това което знам. В Швейцария е пълно с българи които внасят ....и печатят. Също много зависи от Швейцария колата дали ще се изнася от там - тогава правят големи номера. Очаква се да си купувам точно от там автомобил - щото имам служебна работа там та наистина евтини коли там няма освен ако не са за износ! В Плевен е пълно със "Швейцарски" брички -навремето бяха първите такива...с печяти на волана и книжки и ....бракувани и със 6-7 годишен напукан мишлен Та не ми се вярва в Швейцария да сменят маслото на 30 0000 км в офицялен дилър след като се карат коли максимум 20010-2011 г. от нормално работешите хора, а от новодошлите българи макс 2008г.които се водят стари автомобили вече! За сега имам само две Хонди, едната е германск -няма сервизна книжка но има ръжда от долу ама и фактури прегледно съхранени от Офицялен дилър и наисхина съм втори собственик- двигателя е часовник щото още под 100 000 км. За съжаление е слаба бира 1.6. 110 к.с Другата е от БГ на 300/000 истински и още е огйн
  8. romborak - от къде си сигурен че е сменявано на такива километри ? Ако имаш сервизна книжка подпечатана с некви печати пък било то и от Хонда - смятай за пълно менте.....ако имаш сервизни отчети по дати км и т.н. или фактури е друга работа. Търговията с подпечатани книжки и печати е много актуална особенно за коли които се продават в БГ
  9. Мноо се кефя на оригеналните части купувам само такива но от тука -Обща поръчка на оригинални части Honda и Acura от USA http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101705 От Бултрако само дребни гарнитурки и т.н . части които са на промоция и на нормална цена .....другото от тях е жив ГРАБЕЖ
  10. Аз им вярвам доста повече от на Европийските "масла" пакетирани и налепени в Румъния. Пък имам и кръстинкв USA искара камионите с това масло доста повече мили
  11. SERVICE LIFE• Normal Service – Up to 25,000 miles, 700 hours of operation or one year, whichever comes first, in personal vehicles not operating under Severe Service. • Severe Service – Up to 15,000 miles, 700 hours of operation or one year, whichever comes first. Е Това масло е http://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2880.pdf е премиум и е най-доброто има и други марки също, така че си карай 15 000 мили -20 000 м или 1 година и си свиркай , само сложи и премиум филтър или оригинален с междинна смяна на 15 0000 км
  12. Номер едно зя Япония ... ама в Европа В япония точно това масло и опаковка не са го и чували .... Сустината е горе долу читаво другото си е като обикновен мотул за макс 4-5000 км хидрокрег демек 3-та група. Гледай етикетя да не пише пакетиряно в Европа.
  13. dindin - Разбрах та вече Ама като само пишем, а не сядаме очи в очи да ударим по две бири така е ! Двигателист - сега видях че има и близо по 275 Галоня - 1000 литря варели у USA , мноо добрее. Да вземе да поръчаме едно такова животно за форума?
  14. Не разбрах какво точно ме питаш dindin ? Но виждал съм този коментар на колегата - на етикета се вижда само вискозитета но не е отбелязан модела на маслото т.е. има ли спецификация или няма ? Фактура има ли или няма .....сменено ли е маслото и с какво можем само да гадаем? Колата ако вярваме на написаните километри е извън гаранция също. Също ми се струва че печата е на Немски дилър, а Дилър на Хонда? http://www.carcentergroo.de/ :yes: ПП Аджеба с един печат някъде си ....кой би вярвал че е сменено маслото и с какво ? Печати на книжки и подобни лепенки обаче всеки може да напише, закачи, залепи и т.н. подпечата. Аз под Документирано разбирам фактура с чек лист протокол от обслужването попълнен надлежно и заверен, евентуално платено, ако е минала гаранцията или касов бон. Има една плевенска автокъща по подобен начин книжките и лепенките са насапунисани с печати....за перфектно и пълно обслужване в Швейцария....ама рядко тези коли излезли от тази автокъща стигат далеко.....еле пък ако се обадиш на дилъра където е уж обслужвана в Швейцария и поискаш справка - разпечатка да ти пратят .... става мноо интересно - колата не е стъпвала при тях никога :tongue1:
  15. E и аз това казвам - няма как маслото от Бидоня на БГ Дилъра да е като в Тубите оригиналното марково масло или и по качествено както някои други марки коли излизат от завода. Amsoil е Хамериканско масло и е в галони така че в литри няма да го има ми се струва .... т.е. 30, 55 галона има ама за други не знам. А другото е че такива качествени премиум масла не съм виждал наливни някъде ....да се продават в БГ. ПП Бултрако обаче е одобрена от Мобил..... да налива на Хонда и вместо предписаното от производителя т.е. Хонда те решават да наливат ......5w40....... с незнайна спецификация на новите и гаранционни коли ! Порше и Мазерати защо не произвеждат брандирано масло [ ] и аджеба с какво излизат от дилъра в БГ , тез БМВ и Аудита ги знаем ?
×