Jump to content

iso_eu

Фен
  • Мнения

    1121
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-51 Bad

Относно iso_eu

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    HONDA
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    99
  1. Аз ползвам майстор в шишенце nano добавка за промиване, слагам гадно и дебело масло _минерално масло наливам добавката ,работи 1 час на место на обороти и източвам. По този начин си промивам двигателя от старите остатъци. Добавката за промиване е скъпа защото не ползва разтворители и т.н. химии но пък минералното масло е евтино.Пропуснах също сменям и един евтин филтър преди да направя промивката. Естествено като налея новото читавото масло слагам и OEM филтър минимум или по хубав. ПП Интересро е как от тиня и утайки ще стане ново масло с добавка за регенериране.
  2. Относно добавките първо трябва да се прочете препоръките на маслото дали се разрешават допълнително да се доливат добавки, по назад в тематя имаше писано -някои производители на масла забранявят доливането на добавки допълнително тъй като ще влошат качеството на маслото В премиум маслата като Redline, Amsoil и определени модели масла има всички необходими и качествени добавки, които също са съобразени и със самото масло!
  3. За съжаление колко е качествено дадено масло се разбира кято му направиш анализ преди да го налееш и след като га източиш пак един анализ ...ама пусто мноо пари са това за нас....затова черпим инфо от чужбина. Верно и това за кофти горивата и кратките разстояня ама какво пречи да налеем вносно скъпо читяво масло един път в годината....да струва 150 лв макс ? Пп Колега, виж сега нямам идея да шашкам някой! По скоро да разкажа това което знам. В Швейцария е пълно с българи които внасят ....и печатят. Също много зависи от Швейцария колата дали ще се изнася от там - тогава правят големи номера. Очаква се да си купувам точно от там автомобил - щото имам служебна работа там та наистина евтини коли там няма освен ако не са за износ! В Плевен е пълно със "Швейцарски" брички -навремето бяха първите такива...с печяти на волана и книжки и ....бракувани и със 6-7 годишен напукан мишлен Та не ми се вярва в Швейцария да сменят маслото на 30 0000 км в офицялен дилър след като се карат коли максимум 20010-2011 г. от нормално работешите хора, а от новодошлите българи макс 2008г.които се водят стари автомобили вече! За сега имам само две Хонди, едната е германск -няма сервизна книжка но има ръжда от долу ама и фактури прегледно съхранени от Офицялен дилър и наисхина съм втори собственик- двигателя е часовник щото още под 100 000 км. За съжаление е слаба бира 1.6. 110 к.с Другата е от БГ на 300/000 истински и още е огйн
  4. romborak - от къде си сигурен че е сменявано на такива километри ? Ако имаш сервизна книжка подпечатана с некви печати пък било то и от Хонда - смятай за пълно менте.....ако имаш сервизни отчети по дати км и т.н. или фактури е друга работа. Търговията с подпечатани книжки и печати е много актуална особенно за коли които се продават в БГ
  5. Мноо се кефя на оригеналните части купувам само такива но от тука -Обща поръчка на оригинални части Honda и Acura от USA http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101705 От Бултрако само дребни гарнитурки и т.н . части които са на промоция и на нормална цена .....другото от тях е жив ГРАБЕЖ
  6. Аз им вярвам доста повече от на Европийските "масла" пакетирани и налепени в Румъния. Пък имам и кръстинкв USA искара камионите с това масло доста повече мили
  7. SERVICE LIFE• Normal Service – Up to 25,000 miles, 700 hours of operation or one year, whichever comes first, in personal vehicles not operating under Severe Service. • Severe Service – Up to 15,000 miles, 700 hours of operation or one year, whichever comes first. Е Това масло е http://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2880.pdf е премиум и е най-доброто има и други марки също, така че си карай 15 000 мили -20 000 м или 1 година и си свиркай , само сложи и премиум филтър или оригинален с междинна смяна на 15 0000 км
  8. Номер едно зя Япония ... ама в Европа В япония точно това масло и опаковка не са го и чували .... Сустината е горе долу читаво другото си е като обикновен мотул за макс 4-5000 км хидрокрег демек 3-та група. Гледай етикетя да не пише пакетиряно в Европа.
  9. dindin - Разбрах та вече Ама като само пишем, а не сядаме очи в очи да ударим по две бири така е ! Двигателист - сега видях че има и близо по 275 Галоня - 1000 литря варели у USA , мноо добрее. Да вземе да поръчаме едно такова животно за форума?
  10. Не разбрах какво точно ме питаш dindin ? Но виждал съм този коментар на колегата - на етикета се вижда само вискозитета но не е отбелязан модела на маслото т.е. има ли спецификация или няма ? Фактура има ли или няма .....сменено ли е маслото и с какво можем само да гадаем? Колата ако вярваме на написаните километри е извън гаранция също. Също ми се струва че печата е на Немски дилър, а Дилър на Хонда? http://www.carcentergroo.de/ :yes: ПП Аджеба с един печат някъде си ....кой би вярвал че е сменено маслото и с какво ? Печати на книжки и подобни лепенки обаче всеки може да напише, закачи, залепи и т.н. подпечата. Аз под Документирано разбирам фактура с чек лист протокол от обслужването попълнен надлежно и заверен, евентуално платено, ако е минала гаранцията или касов бон. Има една плевенска автокъща по подобен начин книжките и лепенките са насапунисани с печати....за перфектно и пълно обслужване в Швейцария....ама рядко тези коли излезли от тази автокъща стигат далеко.....еле пък ако се обадиш на дилъра където е уж обслужвана в Швейцария и поискаш справка - разпечатка да ти пратят .... става мноо интересно - колата не е стъпвала при тях никога :tongue1:
  11. E и аз това казвам - няма как маслото от Бидоня на БГ Дилъра да е като в Тубите оригиналното марково масло или и по качествено както някои други марки коли излизат от завода. Amsoil е Хамериканско масло и е в галони така че в литри няма да го има ми се струва .... т.е. 30, 55 галона има ама за други не знам. А другото е че такива качествени премиум масла не съм виждал наливни някъде ....да се продават в БГ. ПП Бултрако обаче е одобрена от Мобил..... да налива на Хонда и вместо предписаното от производителя т.е. Хонда те решават да наливат ......5w40....... с незнайна спецификация на новите и гаранционни коли ! Порше и Мазерати защо не произвеждат брандирано масло [ ] и аджеба с какво излизат от дилъра в БГ , тез БМВ и Аудита ги знаем ?
  12. Много ми е интересно как ще държиш отворен варел примерно с двойноестерно или обикновено естерно масло ? Че към края на годината може да е засмукал цялата влага от сервизя, а на третата незнам :)
  13. Абе пич не мога да те разбера как въобще сравняваш 1.6 инжекция с 2.0 стокови и твърдиш че по малкия двигател вървял повече.....нещо не е тамън работата па ако щя и на 400 метра от 0-100 да ги сравняваш ! ПП Сивика го има жената от 3 годишен демек истински втори собственик такака че е бомба ....ама слаба
  14. Japanese fever А освен вискозитета ....марката и модела масло какви са ...у вареля ? Каквото те преметнат в БГ това ще ти налеят...варелите винаги са с евтино масло като Mobil,Total и т.н. Ела да видиш немски дилър на Ауди дали ще посмее да купи варел с Мобил или Мобил 1 5w40 и да ми го налее на кола която иска 0w20. Тез номера основно ги правят в Бултрако и естесвено ако мине номера... ПП До сега не съм виждал примерно Хонда масло 0w20 или подобно във Варели от 200-300 литра или пък Redline,Amsoil.
  15. Japanese fever по евтино ще излезе Бултрако да покажат анализ от Акридтирана от ИА БСА лаборатория или от Европейската агенция. Що ние ще им анализираме "перфектното" масло от варелите По добре даанализираме някое читаво ?
×