Jump to content

viktor11

Фен
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About viktor11

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Виж маркучите да не да имаш пукнат.
  2. 7.5 в София но се кара на къси дистанции 4-5 км.
  3. А защо смени дюзите? Проблема може да не е бил в тях?
  4. Най лесно се маха Актуатора по следния начин. След като сте свалили кората на вратата. Долу в ляво на шофьорската врата говорим има болт за водача на стъклото. Махате го и издърпвате водача с около 5 см надолу. После леко разхлабвате най долния болт на машинката за заключване на вратата. Те са три като обърнат триъгълник са. После развивате двете малки болчета на Актуатора. Леко се размърдва напред и назад и се вади. После с ножовка се цепи и се преправя моторчето както са споменали колегите. Здраво е запечатано с две зъбчета, отпечатването най много ме измъчи. Но нали съм бърз преди да го отворя си поръчах нов Актуатор и сега имам в излишък. Ако на някой не му се занимава продавам нов Актуатор.
  5. Продавам 4 броя джанти 4 по 100 междуболтово пространство + гуми Hankok с грайфер 5-6 мм ЕТ 38. Цената за всичко е 200 лв. В София лично предаване Телефон за контакт 0877109054
  6. Точно в релето е. И аз бях така. Търси втора употреба или презапои твоето. Не знам защо но се окисляват спойките.
  7. Споко крушките са проблема, лош контакт. Аз свалих таблото защото и при мен беше така. Почистих със спирт контактната повърхност и всичко се оправи. В Youtube има клипчета там най добре ще разбереш как става.
  8. Да не си объркал буксите. Аз първият път ги обърках. После видях цветовете на кабелите в менуала и го направих. Защото има букса с бял и черен кабел мисля, не се сещам точно.
  9. Найстина не си заслужава да се оправя. Аз го оправих защото бях извън София. Ползвах оправения около 10 дена, докато взема нов. Но все пак ще спомена как става. Първо го сваляш става за не повече от 10 мин. После с отверка леко повдигаш и с клещи разшеряваш. Зъбчетата са около 50-60. След това горната част се отделя от радиятора. Почистваш добре старото уплатнение и измиваш хубаво. Като изсъхне много добре продължаваш. За нова гарнитура аз ползвах селикон черен топло и масло устойчив за гарнитури. Правиш една обиколка на целия радиятор отгоре. Изчакваш около 20 мин. После слагаш отстранения капак и претискаш. Добре е да излези селикон, не го жали. След това по обратния ред го сглобяваш. Остави го една нощ да стегне и го връщаш. Но най добре си вземи нов не е милиони.
  10. Там отдолу има уплатнение което е заминало. Може да се оправи не е сложно. Аз на старата ми хонда го бях поправил докато намеря нов. Нов радиатор е 90 лв., по добре вземи нов, не е скъп.
  11. Живота е илюзия, породена от липсата на алкохол. " Собиески" 😉
  12. Аз на предната ми хонда ги направих с лак и над 4 години не мръднаха. Сега друг и се радва. Първо с водна шкурка на ръка 400, после 1000 и накрая 2000. После пръскам с лак 2 ръце и готово.
  13. Дали проблема с този звук между 1600 - 2000 оборота на 100% е от ГНП-то. Може да е изчезнал защото са пипали нещо друго.... Някой който е ремонтирал ГНП-то да е видял същия ефект?
  14. Освен всичко горе посочено прави процедурата на студен мотор.
  15. И моята беше така, след смяна на предното стъкло. Оказа че са бутнали при смяната му леко ламаринката където засмуква въздух. Наложи се да махна пласмасата под стъклото и да я оправя.
×
×
  • Create New...