Jump to content

mitaka0007

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно mitaka0007

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    FR-V 1.8 automatik
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany
  • Интереси
    всякакви

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Малko да ви ъпдейтна за моята FR-V 1.8 Преди 3 седмици се прибрах в Родината, и минах през Русе, да се видя с легендарният Маркони... Много му благодаря за отделеното време, и дадените ми насоки и препоръки! Много точен човек.... Колата и двигателят са наред, и вибрациите които имам, са си нормални за тези мотори!- Беше неговото мнение... Като тръгнахме да сменяме дисковете и накладките, се оказа, че задните са доста нови (и спирачните апарати, бяха също нови), и според мнението на моят доверен майстор, ще изкарат повече от Brembo-то , които монтирахе отпред... Сега имам резервен комплект дискове и накладки за отзад! Сменихме и профилактично водната помпа с нова Aisin, и майсторът се вайкаше, че оригиналната помпа си изглеждала като нова от вътре- Как съм можел да я сменя?! Обработих отдолу с 4 вида химикали и вакса, цинков спрей, всички дупчици , петна и т.н, които евентуално могат да хванат пак ръжда, и сега съм поне за 3-4 години спокоен... Сменени и маслото на автоматичната кутия, куланта на радиатора с оригинални на Хонда... Парктроник с 8 сензора-голЕм кеф,както казват в някой села...! За 6 дни изминах едни 4000 км, и мога да кажа, че се кара по-леко от субаруто... Умората след едни 1000 км на ден, си беше наполовина... Дали не идва от автоматика...? На аутобаните също се кара с нея доста приятно, и опасенията от неудобните седалки не ми се потвърдиха. Оправиха ми и леко дясно място на бронята отзад- за едни 30 лева...(тук в Берлин едни 200 евро не ми мърдаха), напълних колата с производство от градината на бащата и се прибрах.... Сега остава и решението за газовата!? Ама при 9,5-10 л/100 km градско бензин... Вътрешно трябва да се уверя, че нормалните вибрации, няма да ме довършат психически ( може би при мен е екстремно, заради високото ми кръвно от последната година, по-чувствителен съм от преди?)... Както и да е-приятни километри и безопасно каране на всички ви!
  2. Колега, аз съм с верига..... Колата не е по шумна..... Но, не съм запознат с моторите... Ти с автоматил ли си? Благодаря ви отзивите....
  3. Има си и на задна и на неутрална.... Тампони по двигателя ?
  4. Малко да ви ъпдейтна по моята сага: Колата мина TÜV без проблеми, и вече й навъртях към 1000 км.... На който 1.8 двигателя му е слаб... Нямам разбиране!!! Тегли си и има ускорение.... Разход с новите всесезонни гуми 9,5 Л/100 km . Понакупих гумени стелки за купето и кора за багажникa.. В петък ще ми оправят за 45 евро леката точка в левият край на предното стъкло.... Колатa ми прави голямo удоволствие в градското движение и извън него! Много маневрена с лекият си волан и с този автоматик на светофарите си е благодат... Дъщерята винаги се радва, като види, че днес ще я карам с Хондата... Още не съм продал Легасито, и сега имаме три коли за избор по желание... Сега негативното- след смяната на маслото, биалетките, новият климакомпресор и нови свещи, се появиха вибрации по купето, които се усещат и от семейството, и се усилват като включа климатика... Като я купувах имаше съвсем леки и едва доловими такива... Сега са с 150% отгоре... Това е само на спряла кола!? Майсторът казва- ,,.... това е нормално, не е от нас... Тя колатат ти е на 190 К.. Какво очакваш?! Откарах я на друг, който има сервиз от 30 години тук... Същото!!! Двигателят работи много добре, обороти не играят, няма записани грешки, тяга или шумове, прекъсване на токовете в цилиндрите... Всичко е супер... Само като спра на светофара и осещам веднага тези проклети вибрации... Отидох до сервизът, където ще ми слагат газовата... Те също я погледнаха и не намериха проблем да се сложи една Prinse VSI2... Имате ли идея, къде да се търси проблемът...? Предполагам е нещо малко.. С двата сервиза не ми се занимава, защото явно или не разбират хондите, или не им се занимава да намерят проблема.... Това е за сега. И се надявам да се реши и този излязал проблем, че да се наслаждавам още повече на новата ми придобивка...
  5. Колеги, малко развитие по темата за покупката... До сега инвестираната сума за вкарването на колата в ред за пред немският TÜV или HU, както го наричат е към 2000 евро. - купени консумативи, като: всички дискове и накладки, масла, филтри, спирачна течност, масло за автоматика, антифриз, свещи, гуми, нов акумулатор, две изгорели крушки и т.н... - намерени проблемни места по окачването, където ще се сменят всички биалетки и носачите ...или още някакви части, които не знам как се казват на български( бяха ми показани обстойно ), и бяха още оригиналните.... - и естествено рисковият компресор на климатика, който се оказа изгорял Та се вижда, че все пак си има доста рискове при една такава покупка! Колата ми харесва, и ми се иска да си я карам Майсторът, който ми я пипа тук( та на него имам мако повече доверие, отколкото на другите ), ме и наплаши с автоматика, като видя, че колата има теглич.... До четвъртък колата трябва да е излязла от бокса и минала TÜV , и в петък имам час за официалната й регистрация в Германия!!! Стискайте палци и поздрави на родината!
  6. Добър ви ден колеги, това ли е филтъра за моят FR-V автоматик? https://www.ebay.de/itm/1-Hydraulikfilter-Automatikgetriebe-MANN-FILTER-H-710-1-n-DAF-IVECO-HEULIEZ/153024019066?fits=Make%3AHonda|Model%3AFR-V&epid=1605202362&hash=item23a0f13a7a:g:TwMAAOSwmC5a-8OY ...и 3-4 литра оригинално Honda ATF DW-1..? благодаря ви предварително
  7. Благодаря много ISO_EU! Поръчах над 14 различни работи по колата, и се сетих изведнъж , че имам само един ключ към нея.... Къде в София или Пловдив, могат да ми направят втори ключ за колата...? Днес повозих семейството за 60 км, и всички са мноого доволни от вървежа и удобството в колата!!! Свещите са DENSO, и всесезонни гуми, че на колата са два различни модела в момента, и поизносени... Как чистите интериора вътре, че тази материя си е малко запохабена..? Има ли някой с препоръка за добър сервиз, където да светне колата отвътре..? Колата ще бъде регистрирана чак след 10 дни официално, и тогава ще и се сменя маслото, свещите и дойде газоват.... Благодаря Ви предварително п.п. И не си мислете, че не чета форума-нещо не мога да отсея правилната информация, а ужким съм следвал.....
  8. Целият масраф ми струваше 4250 евро.... Автоматика беше идеален! Никакви чукания и удряния... Голямо удоволствие! Похарчи ми 8/100 бензин да се прибера вкъщи! Малко много ми се виждат за спокойно каране между 90-130 Км/h по немски магистрали. 190К си е реалният пробег на колата... Ще трябват нови гуми и батерия... Спирачките ще стигнат за около 25К, каза майстора в сервиза, който я прегледа преди да я купя. Поради липса на фреон, нямаше студено, а може и да е нещо по-друго/ реших да рискувам! Стояла е 5 месеца без да се кара... Да видим!? За ръждите в моторният кош-колата идва от градче до брега, и това се вижда ясно-вече съм избрал един спрей, който да предотврати по нататашната корозия по детайлите... Малко ударче от камък по предното стъкло долу вляво, на 14 см от края -не мисля да се занимавам сега с него.... Леки забележки по лакът отвън, които могат да се оправят за 3 часа от един познат майстор в БГ... Не можах преди да тръгна, хубаво да наместя седалката и височината на кормилото, и след 250 км, получих болки в гърба... Дано да не са били формите на седалките! За сега това.... Утре ще я чистя от вътре, че ме чака много работа.... Дано да няма изненади! Приятна ви вечер на всички
  9. Такаааа..... сега сме вече наистина колеги....! ( дано не съжелявам за покупката) Беше голям екшън, и за малко да се откажа да я взема.... Качвам ви малко снимки:
  10. Колеги, благодаря ви много за насоките... Всичко съм извадил и нотирал, подготвил за утре! Поради усложнената ситуация с тази кола, някои неща, като ходене в сервиз за скоростни кутии, не може да стане..... Но, инфото, което селектирах от вас , мисля ми е достатъчно! Ще ви пиша утре вечерта, какво е станало... До колегата DTEC: Да, съгласен съм... Не изясних правилно ситуацията с R115....! За тази HONDA FR-V 1.8, Prinse вече имат R115, и съм решил да слагам VSI 2... п.п. Шпионирах адреса на бившите датски притежатели с гугъл мапс, и съм на мнение, че хора, които така хубаво се грижат за зелената ограда и градина, голямата си къща, не могат да бъдат мърлячи с колите си....! Дано да съм бил прав.....
  11. Стискайте палци! По следите съм на една 1,8 автоматик, гледана добре от двама датски пенсионери.... Дайте ми няколко точки за ориентация, в какво да внимавам при пробното каране във вторник...? Никога не съм карал автоматик за повече от 40 км... Какво е особенното на 5-степенният на Хонда? Колата е на 190 К, и според думите на един таксиметров шофьор от Севера, който има редовни кантакти с датчаните( бе то и бившата беше датчанка), те си подържат колите по-добре и от немците, та ми стискал палци...! поздрави
  12. Първото разочарование ....! Колата изглеждаше така.... Запали от първият път, превключва без проблеми от газ на бензин, не трака и вибрира... Но, газовата не е нанесена официално в документите на колата, и така няма право да се движи по немските улици! Интересно, че е получила TÜV от GTÜ, преди няколко месеца?! А, не би трябвало да й дават, при положение, че газовата не е одобрена и нанесена официално.... Много криминална тази работа, и BRC-то е слагано в Полша, колкото се сещам от опит...
  13. https://www.youtube.com/watch?v=QY7b5O1fh-I Надежда за нещо подобно!
  14. От 1.10.2017 се промени закона за узаконяването на газовите уредби, и стана страшно трудно.....! Много е сложно и дълго за обяснение! От 1.01.2019 се прекратява и данъчното облекчение, което имахме до сега, и ще има покачване с до 30/40 цента на газта в следващите години, което още повече разваля сметките за монтиране на нова система в стар автомобил.... Така, че такъв вариант отпада. Като направих едни сметки, се оказа. че си струва само покупката на кола с вече сложен ГИ! Но, тук идва най-важният момент- да намериш кола с добре монтирана система и запазен двигател! Иначе, стават много неизвестни величини в уравнението, и голямо финансово набутване, след това! А, ми липсва опит с Хонда на газ и т.н..... В краен случай, ще се взима Зафира В , Алтеа ХL или Corolla Verso( те са още по кът)... Ние се прибираме поне веднъж в годината, така, че имам и кой да ми направи регулирането (ако се стигне там да е проблемът)...
×