Jump to content

mitaka0007

Фен
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About mitaka0007

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    FR-V 1.8 automatik
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany
  • Интереси
    всякакви

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Имат един папагал и любезна дама в приемната... И тролейбуса прави при тях обратен завой...
  2. Колега, тия пичове от края на Пловдив, първият път ми бяха забравили да затегнат скобата на филтъра, и след 3 километра , колата заби... Отварям капака, и какво да видя- гумената тръбичка се откачила ...?! Хайде обратно. Пфуууу.. След две години с другата кола, забравили да вържат кабела за нулата, като бях при тях да ми сменят дефектния сензор на бутилката (преди 2 години)... Шефа им, ми каза тогава : - Ето това момче тук, работи малко бавно, но се справя чудесно с техниката....! Отивам 4 месеца по - късно на TÜV , и инженера, го забеляза за 10 секунди , че бутилката не е занулена... Хайде обратно и да търся газаджия... едни 50 евро ей така на вятъра... Може да са добри, но понякога са и мърлячи, въпреки, че като ги слушаш- други като тях няма! Иначе, бяха винаги любезни, оправяха нещата... ( май са по-добрия избор от официалният сервиз на BRC в София) Точно на 30 метра от тях има и една колонка за газ-не зареждай от там!!! Сега за сензора на BRC: - и на двете ми коли, не показва точното количество! Слагани са от различни сервизи тук... Не разбирам много, но свиквам за две три зареждания, да знам колко мога да карам, при различните зелени лампички! Важното е, газовата да ми работи без проблеми! Успех
  3. Благодаря ти Carpera, имам уред (тестер )за измерване годноста на спирачната течност, и той си свети за сега в зелено...! Колата ще я карам скоро да я видят от къде идва виенето... Но предполагах, че някой от вас, вече е имал с FR-V автоматика тези ,,приключения"... На тукашните майстори, малко им нямам доверие в коректността...
  4. Благодаря ви, колеги ! Намерих случайно , тук във форумът ни, един списък на нещата за правене след покупка на Хонда втора ръка... И се сетих, че не съм правил ,, смяна масло диференциал" , и се запитах дали да не го направя скоро... !? А, това дали имам изобщо диференциал, си е друга тема...? Маслото на хидравличната рейка, вече го опресних малко... Ще го сменя изцяло и него, но след 1 месец! Освен описаният по-горе проблем със свиренето на бавна скорост, за сега Хондата ме прави щастлив... Наложи се да пренасям багажа на 8 деца и 2 възпитатели от детската ни градина, че бяха на 5 дневна екскурзия... И направо не повярвах, колко много багаж може да влезе в това FR-V
  5. Sorry... Не е 4x4..... Май ще да е това https://www.akr-performance.de/p/honda-hintere-differential-flussigkeit-dpsf-08293-999-01HE?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw299esolrhGeAYycafPPCI7yAYl6lq-TqqMlO4bRAivqmMxNzP0JIsaApUoEALw_wcB
  6. Колеги, моля Ви за малко помощ: Иска ми се да сменя скоро маслото на диференциала... Това ли е моето масло? https://www.ato24.de/de/honda-vtm-4-differential-fluid-3-785-l.html Напоследък се появи едно виене с висока фреквенция, на интервали- някъде отпред, като потеглям , и след 60 km/h изчезва... Появява се след като я покарам 3-4 километра... Вие и при леко завъртане на волана наляво или надясно... По съвпадение, чух същото виене, като едно друго FR-V мина на завоя до нас... Няма начин да се сбърка този шум! Да не би да е някой лагер...? Скоро ще я водя да я прегледат, но ми се иска да чуя Вашето мнение...? Поздрави на Родината п.п От 1200 км имам газова Prins VSI2, карам я за сега само градско и харчи по 13 L на 100 ... Скоро ще ходя да я настройват за втори път.
  7. Малko да ви ъпдейтна за моята FR-V 1.8 Преди 3 седмици се прибрах в Родината, и минах през Русе, да се видя с легендарният Маркони... Много му благодаря за отделеното време, и дадените ми насоки и препоръки! Много точен човек.... Колата и двигателят са наред, и вибрациите които имам, са си нормални за тези мотори!- Беше неговото мнение... Като тръгнахме да сменяме дисковете и накладките, се оказа, че задните са доста нови (и спирачните апарати, бяха също нови), и според мнението на моят доверен майстор, ще изкарат повече от Brembo-то , които монтирахе отпред... Сега имам резервен комплект дискове и накладки за отзад! Сменихме и профилактично водната помпа с нова Aisin, и майсторът се вайкаше, че оригиналната помпа си изглеждала като нова от вътре- Как съм можел да я сменя?! Обработих отдолу с 4 вида химикали и вакса, цинков спрей, всички дупчици , петна и т.н, които евентуално могат да хванат пак ръжда, и сега съм поне за 3-4 години спокоен... Сменени и маслото на автоматичната кутия, куланта на радиатора с оригинални на Хонда... Парктроник с 8 сензора-голЕм кеф,както казват в някой села...! За 6 дни изминах едни 4000 км, и мога да кажа, че се кара по-леко от субаруто... Умората след едни 1000 км на ден, си беше наполовина... Дали не идва от автоматика...? На аутобаните също се кара с нея доста приятно, и опасенията от неудобните седалки не ми се потвърдиха. Оправиха ми и леко дясно място на бронята отзад- за едни 30 лева...(тук в Берлин едни 200 евро не ми мърдаха), напълних колата с производство от градината на бащата и се прибрах.... Сега остава и решението за газовата!? Ама при 9,5-10 л/100 km градско бензин... Вътрешно трябва да се уверя, че нормалните вибрации, няма да ме довършат психически ( може би при мен е екстремно, заради високото ми кръвно от последната година, по-чувствителен съм от преди?)... Както и да е-приятни километри и безопасно каране на всички ви!
  8. Аз получих 3 седмици, след като регистрирах официално моята датска FR-V (2008) в Германия, официално писмо от немските власти, да ходя и сменят еърбега на ,,Таката", и ако не го направя до 11.11.2018- щели да ме отрегистрират! До нас има един Хонда сервиз, и ми я смениха за 8 дни.... (същият театър беше и със Субаруто ни преди 2 години)
  9. Колега, аз съм с верига..... Колата не е по шумна..... Но, не съм запознат с моторите... Ти с автоматил ли си? Благодаря ви отзивите....
  10. Има си и на задна и на неутрална.... Тампони по двигателя ?
  11. Малко да ви ъпдейтна по моята сага: Колата мина TÜV без проблеми, и вече й навъртях към 1000 км.... На който 1.8 двигателя му е слаб... Нямам разбиране!!! Тегли си и има ускорение.... Разход с новите всесезонни гуми 9,5 Л/100 km . Понакупих гумени стелки за купето и кора за багажникa.. В петък ще ми оправят за 45 евро леката точка в левият край на предното стъкло.... Колатa ми прави голямo удоволствие в градското движение и извън него! Много маневрена с лекият си волан и с този автоматик на светофарите си е благодат... Дъщерята винаги се радва, като види, че днес ще я карам с Хондата... Още не съм продал Легасито, и сега имаме три коли за избор по желание... Сега негативното- след смяната на маслото, биалетките, новият климакомпресор и нови свещи, се появиха вибрации по купето, които се усещат и от семейството, и се усилват като включа климатика... Като я купувах имаше съвсем леки и едва доловими такива... Сега са с 150% отгоре... Това е само на спряла кола!? Майсторът казва- ,,.... това е нормално, не е от нас... Тя колатат ти е на 190 К.. Какво очакваш?! Откарах я на друг, който има сервиз от 30 години тук... Същото!!! Двигателят работи много добре, обороти не играят, няма записани грешки, тяга или шумове, прекъсване на токовете в цилиндрите... Всичко е супер... Само като спра на светофара и осещам веднага тези проклети вибрации... Отидох до сервизът, където ще ми слагат газовата... Те също я погледнаха и не намериха проблем да се сложи една Prinse VSI2... Имате ли идея, къде да се търси проблемът...? Предполагам е нещо малко.. С двата сервиза не ми се занимава, защото явно или не разбират хондите, или не им се занимава да намерят проблема.... Това е за сега. И се надявам да се реши и този излязал проблем, че да се наслаждавам още повече на новата ми придобивка...
  12. Колеги, малко развитие по темата за покупката... До сега инвестираната сума за вкарването на колата в ред за пред немският TÜV или HU, както го наричат е към 2000 евро. - купени консумативи, като: всички дискове и накладки, масла, филтри, спирачна течност, масло за автоматика, антифриз, свещи, гуми, нов акумулатор, две изгорели крушки и т.н... - намерени проблемни места по окачването, където ще се сменят всички биалетки и носачите ...или още някакви части, които не знам как се казват на български( бяха ми показани обстойно ), и бяха още оригиналните.... - и естествено рисковият компресор на климатика, който се оказа изгорял Та се вижда, че все пак си има доста рискове при една такава покупка! Колата ми харесва, и ми се иска да си я карам Майсторът, който ми я пипа тук( та на него имам мако повече доверие, отколкото на другите ), ме и наплаши с автоматика, като видя, че колата има теглич.... До четвъртък колата трябва да е излязла от бокса и минала TÜV , и в петък имам час за официалната й регистрация в Германия!!! Стискайте палци и поздрави на родината!
  13. Добър ви ден колеги, това ли е филтъра за моят FR-V автоматик? https://www.ebay.de/itm/1-Hydraulikfilter-Automatikgetriebe-MANN-FILTER-H-710-1-n-DAF-IVECO-HEULIEZ/153024019066?fits=Make%3AHonda|Model%3AFR-V&epid=1605202362&hash=item23a0f13a7a:g:TwMAAOSwmC5a-8OY ...и 3-4 литра оригинално Honda ATF DW-1..? благодаря ви предварително
  14. Благодаря много ISO_EU! Поръчах над 14 различни работи по колата, и се сетих изведнъж , че имам само един ключ към нея.... Къде в София или Пловдив, могат да ми направят втори ключ за колата...? Днес повозих семейството за 60 км, и всички са мноого доволни от вървежа и удобството в колата!!! Свещите са DENSO, и всесезонни гуми, че на колата са два различни модела в момента, и поизносени... Как чистите интериора вътре, че тази материя си е малко запохабена..? Има ли някой с препоръка за добър сервиз, където да светне колата отвътре..? Колата ще бъде регистрирана чак след 10 дни официално, и тогава ще и се сменя маслото, свещите и дойде газоват.... Благодаря Ви предварително п.п. И не си мислете, че не чета форума-нещо не мога да отсея правилната информация, а ужким съм следвал.....
×