Jump to content

dragob

Фен
  • Мнения

    103
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно dragob

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    margoto.28

Profile Information

  • Кара
    хонда сивик d15z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

188 профилни разглеждания
  1. Проблем :)

    колата пуши ли?някой да я напъне до 4000 оборота и ти гледай отзад какво става?при тази разход какъвто пишеш какъвто и вискозитет да сипеш ефекта ще е един и същ- СПОРЕД МЕН СЪЩИЯ РАЗХОД НА МАСЛО. Да не тече от някъде?има ли под нея следи от масло?от къде е внос?
  2. полуоска

    Един въпрос дясна полуоска от д13в2 1995 3 врати да ли ще стане на сивик d15z8 1998 аеродеск?
  3. Проблем след реглаж на клапани.

    Имаш ли колко трабва да са хлабините ?0.1 не е ли малко?
  4. Най първото нещо е погледни дали при двигателя затваря клапата на маркучите за парното при въртене на врътката.намира се под въздухопровода горе долу.
  5. Прегледай спирачните апарати.някой ти задържа.ако е това го оправи бързо защото ще изкриви диска.виж да ли накладките са износени равномерно.
  6. Но защо проблема е по силен през зимата?различното е температурата на въздуха и двигателя и маслото.при мен се усеща как припалва на 3 цилиндара.
  7. Замислям се ,че може би е от компресия та. Каква е връзката на компресия и температурата?ката завърти стартера няколко пъти буталата и повишава налягането в цилиндрите и оттам пали след определени завъртания.с падането на температурите влиза по студен въздух в цилиндрите и от там по трудното палене.ще трябва да се премери компресия та.
  8. Проблем! Пали и гасне

    Виж клеморед.аз имах такъв проблем пали,гасне и накрая се оказа клемореда.почистване и се оправи
  9. И при мен трябва да завърти стартера.какво става с завъртането на стартера?гориво кога влиза цилиндрите?помпата подкачва ,но дюзите кога впръсват при въртенето на ключа?
  10. Трябва да се помисли защо пали от раз втория път а първия не може.времето между двете завъртания буквално е 3 секунди.какво се променя за тези 3 секунди?колата не е загряла.копресия?може. моята по горва масълце в нормите.1 лт на 4к.гориво?дали първия път не стига гориво?трябва да сменя горивния филтър и ще видя.за регулатор на налягането на бензина незнам може би?дали проблема е в бензина?и защо този проблем се изостря при студено време?трябва да се мисли.
  11. Аз пък имам обратния проблем с паленето.като стана студено пали трудно първия път.после няма проблем.даже леко върта но стартер първо връщам ключа и пак паля.така пали от раз втория път.при първо полене върти 4 ,5 пъти и пали на три цилиндара.а кажетеми къде е проблема?може би гориво няма първото палене?или капачка дистрибуторна,кабели свещи?
  12. ламбда сонда

    Да има малко разход на масло 1литър на 4 хиляди.
  13. ламбда сонда

    Колеги къде може да ми проверят сондата дали работи правилно?на елкон ли трябва и кой може да направи това?какви стойности трябва да дава?имам опушване по свещите и сажди на тръбата на гърнето което ме навежда на мисъл за неправилно изгаряне на сместа.затова правя тези неща.
  14. Какво направи с двигателя 1,5?
  15. Колега и аз карам такава d15z8 и от нея вървеж след 3500 оборота.всъщност тя си върви като 75 коня друга.лампата за екон свети ли на таблото? Принципа на витека е че при определени обороти на минимум 3 скорост и на напълно загрят двигател работиш на 3 клапана.1 всмукателен и 2 изпускателни,това става чрез маслото.с цел по малко гориво да влиза в цилиндрите и от там икономия.логично е ,че при икономия няма голям вървеш.също и скоростнота кутия е за икономия.
×