Jump to content

dragob

Фен
  • Content Count

    262
  • Joined

Community Reputation

30 Neutral

About dragob

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    хонда сивик d15z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    margoto.28

Recent Profile Visitors

1054 profile views
  1. ти си викай оставка,но повечето хора дори и тук ще гласуват за сегашните,и какво правим и какво става -10 години и пак същото г.е.р.б и ББ. и аз искам промяна.ОСТАВКА.
  2. за момента оправих проблема,намерих един стар клеморед и работи.ще се оглеждам за нов на добра цена.
  3. КОЛЕГИ ПРОБЛЕМА ОТКРИТ -ВСЕ ПАК КЛЕМОРЕД.Продава ли се нов клеморед?Има ли за наште стари хонди такива части все още?За различните двигатели един и същи клеморед е? За сега може би ще се движа с нея утре,но трябва да се взима нов.
  4. КОЛЕГИ ПРОБЛЕМИ Е ТАКЪВ.ДНЕС ИЗМИХ КОЛАТА ,СЛЕД МИВКАТА ВЕДНАГА Я ОСТАВИХ ДА ИЗСЪХНЕ,БЕЗ ДА РАБОТИ.СЛЕД 3 ЧАСА ЗАПАЛИ И ТРЪГНАХ ОТ РАБОТА. И ОТ ТУК ПОЧНАХА ПРОБЛЕМИТЕ.СЛЕД 10 КИЛИМЕТРА КОЛАТА В ДВИЖЕНИЕ СЯКАШ УГАСНА,СТРЕЛКИТЕ НА КИЛОМЕТРАЖА И ОБОРОТИТЕ ПОДНАХА НА НУЛА.ОТБИХ И СИ ПОМИСЛИХ,ЧЕ Е ЗАГАСНАЛА,НО НЕ КОЛАТА ПРОСТО РАБОТЕШЕ,ОБОРОТИ НУЛА ,КИЛОМЕТРАЖ НУЛА.ПОДКАРАХ И СЛЕД МАЛКО СТРЕЛКИТЕ СЕ ОПРАВИХА,ПРОДЪЛЖИХ ,ПАК НА НУЛА СТРЕЛКИТЕ И КОЛАТА СЕ ДВИЖИ , РАБОТИ, И СЛЕД 5 КИЛОМЕТРА УГАСНА В ДВИЖЕНИЕ НАИСТИНА.ВЪРТЯ КЛЮЧА,ПАЛИ И ГАСНЕ.ТАКА 2 МИНУТИ.ЗАПАЛИ НЯКАК И ПРОДЪЛЖИХ.СТИГНАХ ДО НАС, И ВЕЧЕ НЯМА ПАЛЕНЕ.ПРИПАЛВА И ГАС НЕ ВЕДНАГА.КЛЕМОРЕД ИЗЧИСТИХ-НЯМА ПАЛЕНЕ.КАКЪВ ДА Е ПРОБЛЕМА?ГЛАВНО РЕЛЕ? МАЛКО ПРЕДИСТОРИЯ ЗАБЕЛЯЗАХ ПОСЛЕДНО ВРЕМЕ КАТО ВЪРТЯХ КЛЮЧА ,СВЕТВАТ ЛАМПИТЕ ПЪРВО ,ГАСНАТ И ПОСЛЕ ПАК СВЕТАТ НА ЧЕК ЕНДЖИНА И ПАЛИ, ПРИ КРАЙНОТО ЗАВЪРТАНЕ НА КЛЮЧА,ПРОСТО ЖЪЛТАТА ЛАМПА НА ИНЖЕКЦИОНА ПАК ПРИ СВЕТВАШЕ И КОЛАТА ЗАПАЛВАШЕ.
  5. Да нямаш теч от някой маркуч и да се изпарява и да не виждаш теча.да каже някой който разбира ,но при такъв разход ако е от главата как ще работи колата?
  6. Идеята е да го разглобя и при фена да го измери и части от него,после до сглобя.да се сменят някой масла ,антифриза.мисля да не шлайфам главата,не надува и не губи антифриз,не загрява поне досега.
  7. Здравейте колеги,в последно време обмислям ремонт на сивика си д15Z8 1998,сегменти,гумички,биелни лагери,съединител,гарнитура на картера и други ,ремъци,масло кутия.Ремонта ще се прави от мен.Причините -харчи масло ,заминаваш съединител.Мисля да извадя целият двигател,имам достъп до канал в гараж.Частите от интернета и от форумните хора.Въпроси имам много.Като за начало марка гарнитура за главата,марка гумички.,сегменти и биални лагери.Химия за да накисна буталата и да почистя главата?Ако някой има желание да помогне с съвети,приемам всякакви.
  8. Направи ли ремонт на колата?
  9. И аз минах по този път.върта ключа и не пали,чукам пали.Така 2 месеца чат пат,но все по зле.НАкрая купих едни четки 12 лева и два часа работа и от тогава никакви проблеми.Първо почети как става и действай.Сега бих го направил още при първото не палене.
  10. Какви пари взимат за рециклиране на апаратите?
  11. Колеги предстои ми смяна на съединителя.дайте съвет за избора.бюджета е до 200лева.колата е d15z8 аеродеск 1998,кара се нормално,без спортно каране.марки много,по сайтовете някакви намаления.как стой реално въпроса с цените.
  12. Да 2к не са критерии,но ако харчи масло ще си проличи още на тези 2 к,ако го хорчи след 5 к може би е вида масло.
  13. Първо сменяш маслото,после гледаш все пак за течове,накрая засичаш на 2 хиляди килиметра дали има разход на масло и решаваш какво да правиш.
×
×
  • Create New...