Jump to content

dragob

Фен
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно dragob

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    margoto.28

Profile Information

  • Кара
    хонда сивик d15z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

100 профилни разглеждания
  1. Проблем! Пали и гасне

    Виж клеморед.аз имах такъв проблем пали,гасне и накрая се оказа клемореда.почистване и се оправи
  2. И при мен трябва да завърти стартера.какво става с завъртането на стартера?гориво кога влиза цилиндрите?помпата подкачва ,но дюзите кога впръсват при въртенето на ключа?
  3. Трябва да се помисли защо пали от раз втория път а първия не може.времето между двете завъртания буквално е 3 секунди.какво се променя за тези 3 секунди?колата не е загряла.копресия?може. моята по горва масълце в нормите.1 лт на 4к.гориво?дали първия път не стига гориво?трябва да сменя горивния филтър и ще видя.за регулатор на налягането на бензина незнам може би?дали проблема е в бензина?и защо този проблем се изостря при студено време?трябва да се мисли.
  4. Аз пък имам обратния проблем с паленето.като стана студено пали трудно първия път.после няма проблем.даже леко върта но стартер първо връщам ключа и пак паля.така пали от раз втория път.при първо полене върти 4 ,5 пъти и пали на три цилиндара.а кажетеми къде е проблема?може би гориво няма първото палене?или капачка дистрибуторна,кабели свещи?
  5. ламбда сонда

    Да има малко разход на масло 1литър на 4 хиляди.
  6. ламбда сонда

    Колеги къде може да ми проверят сондата дали работи правилно?на елкон ли трябва и кой може да направи това?какви стойности трябва да дава?имам опушване по свещите и сажди на тръбата на гърнето което ме навежда на мисъл за неправилно изгаряне на сместа.затова правя тези неща.
  7. Какво направи с двигателя 1,5?
  8. Колега и аз карам такава d15z8 и от нея вървеж след 3500 оборота.всъщност тя си върви като 75 коня друга.лампата за екон свети ли на таблото? Принципа на витека е че при определени обороти на минимум 3 скорост и на напълно загрят двигател работиш на 3 клапана.1 всмукателен и 2 изпускателни,това става чрез маслото.с цел по малко гориво да влиза в цилиндрите и от там икономия.логично е ,че при икономия няма голям вървеш.също и скоростнота кутия е за икономия.
  9. нагар върху свещ

    Проблемно е първота палене ,особено кото застудя.след таво няма проблем.като разход преди беше 6,3.смесено.но последно време е 7,3 смесено
  10. нагар върху свещ

    В интерес на истината е опушено,като се замисля.от какво се получава това опушване на свеща?масло?може би на 3 и 4 цилиндър сигментите са проблем?
  11. нагар върху свещ

    След 150 км каране свещите са пак черни.сега съм сложил старите да видя каво ще стане.
  12. Какъв е кода на двигателя който си взел?витек икономик или друг?
  13. нагар върху свещ

    Колата се кара само на бензин.газ няма.повече от 3500 оборота не я карам .всеки ден по 44 км . 22 км сутрин и вечер.утре ще ги прегледам пак свещите .ако трябва ще сложа старите да видя ще имали нагар и по тях.интересна защо има нагар само от едната страна на керамичния изолатор?
  14. нагар върху свещ

    Свещите са на около 10000 км от петър инзаги нгк zfr6f от поръчките.за сегменти съм сигурно.как мога да регулирам сместа?може би е богата сместа,защоти мерише на бензин малко повече от ауспуха.
×