Jump to content

dragob

Фен
  • Content Count

    336
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Neutral

About dragob

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    хонда сивик d15z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    margoto.28

Recent Profile Visitors

1658 profile views
  1. Здравейте, реши ли се проблема напълно с антифриза.как разбра че вкарва газ в антифриза?
  2. Колега прочети я за грешки,когато не включва еконото.друго не знам какво да ти кажа.първо почни с това.
  3. Според мен ти е изгоряла крушката за индикация на грешка.как да провериш ?изключи някой датчик примерно на въздуха на гофрето-- най лесен е ,запали и виж дали на таблото ще излезе един символ двигател в жълто с перка ,най горе вляво.потърси в форума четене на грешки.има доста теми.не бързай с екуто щото е голям филм.еку, имобилизер.ключ.
  4. Грешка някаква дава ли колата на таблото?принципа на еконото е при определени обороти, минимум на 3 скорост и при загряла кола,тогава се включва еконото.на мен при бедна смес даваше грешка и не включваше еконото.замислисе защо при рестарт се оправя за малко и после пак.
  5. Проблема според мен не ти е в черното.а в загубата на антифриза.ако не от теч,то другото е гарнитура което е по гадното и скъпото.
  6. Прави го този теч при студено време .
  7. Пусни снимки и каква марка е уредбата,ако е позволено.какъв разход ти дава?
  8. Ако ще правиш ремонт,само при майстор който се занимава с хонди.щото в форума има доста след ремонт и пак гори масло или тече от гарнитурата на главата,или загрява.
  9. Темата е дъвкана постоянно.и на всеки хондажия е ясно ,че само с гумички няма да стане.сигменти.лагери.гумички.клапани.плюс другите работи.масла.ремъци.антифриз.водна помпа.гарнитури.и това ако цилиндрите са окей и валовете също
  10. Колега,ходих до Надин но нямаше чистачка отзад.да знаеш.освен ако не си я взел ти тези дни.
  11. В Надин в нови Искър има едно комби.отиваш и си сваляш.знаеш ли къде е моргата?
  12. При слабо вървене колко харчи?
  13. Снощи нарочно като се прибрах проверих нивото,над макс,защото докато се прибрах 22 км доста светофари леко мръдна температурата и се върна.беше жега.тази сутрин пак проверих беше пак над макса,не го беше върнала в радиатора.отворих радиатора и го прелях ръчно пак в радиатора.днес след връщане от работа пак погледнах и не беше мръднало от средата на казанчето.не беше преляло антифриз .защо един го прави ,а друг път не незнам.замислям се за капачката .може да отваря на по ниско налягане.
  14. Здравей колега и аз имам тези дни същия проблем.високо ниво на антифриза в разширителните съд.карам я вече 120 000 км,5 години.За това време 1 пъти е дигала температура,без да влиза в червеното.защо става това с антифриза и разширителя.аз как си го обяснявам .по принцип системата така работи ,но защо дига нивото и не връща в системата е друг въпрос .според мен системата не прави вакум за да върне антифриза обратно при изтиване .от това става въздушна възглавница и при работа загрява и още повече изкарва антифриза.моята тези дни променя температурата,мърда стрелката както никога до сега за 120 хил км.мисля да сложа една добавка за течове на холтц.макар че уж теч нямам.да отбележа че и моята водна помпа не е сменявана.
×
×
  • Create New...