Jump to content

_pileto_

Фен
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on August 20 2018

_pileto_ had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About _pileto_

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

3671 profile views
  1. Доколкото имам информация, BGA като марка са внос от Англия. И били читави. Къде са произведени реално...един господ знае. Правели се по цял свят , от Китай до Англия... Ти си прави изводите. А иначе, колкото хора, толкова мнения ще намериш за тази марка. Но най-добре "патило да каже". Ако има някой въобще с такава верига...
  2. Евала колега! Чудесна графика. Образцова. Малко подробности за карантията?
  3. _pileto_

    Как да разбера дали ми работи viteka

    А аз имам инфоборд, според който втек се задейства на около 2500 оборота.
  4. Колега, не се хаби, а си съсредоточи енергията и времето в нещо по-смислено по колата. F20B6 и 200 коня не вървят заедно, и е почти "мисията невъзможна" . Както обичат да казват колеги по форумите, цитирам - " продай тази и купи по мощна версия. Ще ти излезе по евтино". А сега сериозно, доколкото съм чел този мотор трудно подлежи на тунингясване.
  5. Не бих правил експеримент с не оригинална ламбда сонда за този мотор специално (F20B6).
  6. Е не мерси . Хич не жалея. Предпочитам си по-старичките коли. Колкото повече софтуер и усложнени възли, толкова по-рискови и ненадежни ще са. И капризни най-вече.
  7. _pileto_

    Свещи иридиум

    Да колега, зле е тази свещ. А в този цилиндър предполагам става това, което и в другите три. Няма проблем с цилиндри и мотор въобще като цяло. Карам тази кола от 2007-ма и по километраж е на 356 хил. км (реални над 400хил). От които мои са 229 хил., навъртяни с два комплекта свещи дензо иридиум, японски, и с един комплект acdelco (дето ужким били за газ, незнам си какво...реакламни приказки). Та с две думи, мотора е без грешка (F20B6), а аз само акцентирах на дефектната бройка от френския комплект NGK.
  8. _pileto_

    Свещи иридиум

    Имам лично мнение-френски не. И това са свещи на не повече от 5-10 хил км. Не помня точно че беше отдавна.
  9. Да, за обиколката ми беше мисълта. Това мери компа (респективно това са оборотите на гумата). Но да допълня нещо което може би е съществетно-патерицата ми беше много мека. Може би не е била помпана от години. Оттам, съответно обиколката на това колела пада още. Така, че това трябва да е било причина да светне VSA в този момент, нямам друго обеснение, при положение че никога не ми е светвала тази индикация, а само в момента докато се придвижвах до най-близката гумаджииница светна, след което, с залепената гума не светна повече.
  10. Тук не съм съгласен. По спомен, точно VSA и /!\ ми светна с патерицата. Това е аномалия за компа предвид различната обиколка на патерицата. След монтажа на залепена спукана гума, всичко се нормализира по таблото.
  11. Бушона е общ с запалка или/и плафони... Непомня точно. Но когато ми блокира антената гореше въпросния бушон и се наложи да резна жичката към антената.
  12. _pileto_

    Липсващи кори

    Абе страшна тъпотия е, че се пести от нещо дето може да е полезно, и няма да отежни особенно крайната цена на возилото. От хонда ги бива в такива "икономии" . Аз съм с 8-ма и също ми липсват тези кори (дори незнаех че може да има и откъм шофьорската страна). Тази откъм пасажера въобще не се предлага за мойта модификация, не излиза по VIN кода, та превъртях през V6 версията за парт номера. Както братушката по горе е писал в руския линк, има един постоянен дразнещ шум от перката на парното (прилича на жужене на сух лагер), и с тази кора този паразитен шум се тушира в купето. Особенно осезателен сега зимата когато караме на затворени прозорци. п.с. И двата акорда които имам, фабрично са без тапицерия на капака на багажника (тук икономия, там икономия....), та да се чудиш къде да хванеш капака за да го затвориш. Да не коментираме ефекта от обезшумяването.
  13. 2.4 EX-L го дават 190 коня на коляновия вал, като реално на гумите е около 150 (автомат). След рефлаша се отпушват още около 15-20. Разход извънградско от 6.8 до към 8.5 , според пътя, режима на каране и скороста. Средно да речем 7.5/100км. Градското е относително, но гравитира около 12/100.
  14. Здравей колега. От две години карам EX-L 2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор, седан, и само позитиви мога да кажа за машината. Не е много по различна от купето, което е с по-твърдо окачване. Колата ми е била внесена още 2008-ма от щатите и е карана и поддържана само тук. Аз за сега само консумативи сменям по нея. Реално през бултрако по парт номер можеш да поръчаш всичко за нея, както поръчват и колегите с европейските и японските хонди. Няма нищо по различно за това че е американска версия. Пак е хонда. Почти сигурно, че в кварталиния магазин за авточасти няма да има нищо за нея, но затова има общи поръчки тук в форума на оригинални и качествени части за ходните ни. Освен това щом имаш приятел, дето търгува с щатите, той може да ти съдейства с части оттам, защото е по-евтино и лесно. Относно скоростите - автомата е благина, но предвид какво си карал и към какво си се насочил сега, по-добре изберете ръчка . За VCM системата нищо не мога да кажа, добре е да прочетеш повече в американските форуми за нея. Ако искаш да я тунинговаш откъм мотор и да я съживиш малко (макар че е доста вървежна), взимаш ктунер и слагаш спортен катализатор и докарваш още около 10-15 коня/ 5-10 Nm http://ktuner.com/0812accordv6/ . Това с "един хубав марков Air Intake кит" няма особен смисъл за перформънса на мотора, а единствено ще е за твое вътрешно удовлетворение, и за малко по-различен звуков ефект . На практика всмукателната система на хонда е достатъчно добре проектирана за да "храни мотора с достатъчно количество въздух" (турбиниран е друга песен вече). Ето цитат от RV6 performance - "The stock intake is fine. To he honest I have never seen a intake gain HP on my dyno. They all loose power and cause issues with how the ECU meters the air going into the engine. " Успех и късмет с избора
  15. Привет и от мен! https://www.ato24.de/en/amsoil-engine-and-transmission-flush-0-473-l.html AMSOIL Engine and Transmission Flush 0,473 L - 2 броя https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html AMSOIL P.i. Performance Improver 0,355 L - 1 брой Стойност на поръчката (11.96+12.95)*0.95*1.9675=46.56лв Плащане - лично в Боила Получаване - лично в Боила
×