Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    196
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3396 профилни разглеждания
  1. Това е вярно за европейските акорди. Американската 8-ма генерация е с флуид и помпа.
  2. Привет. За мен туба 5л Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40 - 26,70евра* 1.97=53лв. Плащам на ръка утре. https://www.ato24.de/en/liqui-moly-super-leichtlauf-10w-40.html Поздрави.
  3. Имаш ЕГР. 12-та позиция http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=406&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD COUPE&xcardr=2&dmodyr=1998&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0IES&nplblk=E__0300
  4. Дали има егр... дай вин кода или направи снимка на мотора отгоре и ще ти кажа. F20B6 има егр, но има вариант америлчнския му брат да е без егр.
  5. ок. благодаря пак. когато имаш път към софия пиши да почерпя
  6. Еконт Младост-окръжна болница в София за моя сметка. Симеон Николов 0888217058. Благодаря.
  7. Здравей колега. С американската версия на 8-ма генерация съм. От софия. Благодаря предварително, бирата ще е от мен
  8. _pileto_

    Спирачки

    Ако става въпрос за предните, има само лагери без да трябва да се сменят главините. Отзад е друг случая.
  9. _pileto_

    Спирачки

    И престъргване на дисковете с машина на място без сваляне от главините.
  10. От втек клапана текат всички ако не са сменяни уплатненията. Но така или иначе, няма как да влияе върху разхода разхода на гориво този теч. Единствено върху разхода на масло, при това несъществено.
  11. Виенето не е от периферията на мотора. Палил съм я с свален ремък и няма промяна. Много бързо изключих като фактори-хидравлична и водна помпи, алтернатор и обтяжна ролка. Нещо вътре от мотора е. А при мен доколкото знам всичко е оригинално и нищо още не е сменяно като вериги и тн. Колата е на около 150хил.км.
  12. Мислех да отварям отделна тема за подобно виене в ниските обороти, но като чета тук май няма смисъл....Колата я имам вече година и малко, акорд 8 бензин 2.4, американската версия, и от самото начало ми направи впечатление този паразитен дразнещ виещ звук в ниските обороти, най ясно доловим до около 1500 оборота. Изчетох американските форуми, и освен тривиалните версии за обтяжни ролки, хидравлични помпи, бил нормален звук и тн, нищо друго съществено няма като решение и обеснение на "whining noise", освен че някой беше споменал за маслената помпа... Мисля че и от Хонда имат бюлетин точно за това виене, което казва "смяна на маслена помпа". Но като гледам гаранции няма...
  13. _pileto_

    Багажникът не се държи отворен

    Всъщност да уточня нещо-моя багажник се държи отворен като го отворя до край. Просто е по-тежък с спойлера и като го отключвам не се открехва отворен 10-20см, а седи затворен(и отключен) и трябва с ръка да се отвори догоре. Но тва са бели кахъри в крайна сметка
  14. Чистил съм дросела, и след "обучението" за празния ход нямам проблем с оборотите. Нормализираха се, като преди чистенето. Незная защо трябва да има проблем?!
  15. Доколкото съм чел/чул, при студен мотор ламбдата не играе, т.е. компютъра не се съобразява с нейните показания за да смесообразува. Както и при яко ускорение. Отделно, мисля че не е добре да я натискаш рязко докато е студена.
×