Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    174
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • ICQ
    28098181
  • Yahoo
    mail_mony@yahoo.com
  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3150 профилни разглеждания
  • Z-Ro

  1. 8-ма генерация Акорд

    Мойта е 2008-ма и има tpms.
  2. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Да, при нормално каране смесения разход на 2,4 е около 10л/100км (7-8л/100км извънградско, и 11-12л/100 градско), за автомат. И да-обича маслото, поне моята. Но има и колеги които казват че нямат проблем с разхода на масло. Явно е индивидуално, и опира до екземпляр. Чел съм по американските форуми, че и там много хора се оплакват от превишен разход на масло (около литър на 2000км).
  3. Виене на хидравликата

    Колега, дано си сложил качествен О-пръстен, с правилния размер, защото иначе е много вероятно.след 2-3 дни пак да почне да ""издиша" оттам. Имах такъв случай преди години с О-пръстени от квартален магазин от 40-50ст, ужким силиконови, ужким незнам какви... Смених няколко, и накрая си.поръчах от хонда за 6-7лв оригинален и всичко заспа и така до ден днешен без проблеми.
  4. 8-ма генерация Акорд

    Светят дори и на габарити. Всичко що е бутони в купето свети при пускане на фаровете и габаритите.
  5. На две места съм правил дино тестове, и на девете мериха само на 3-та предавка на автомата (D3), като има лекото неудобство че трябва да се изчака да развърти над обределена скорост за да се нареже до ламарината, защото иначе кикдаун-а връща една предавка надолу ако автомата прецени че може. Резултатите бяха 129 к.с и съответно 148к.с. на второто място.
  6. Веднага след дросела, отзад, откъм купето. Малко е заврян на тегаво място, но има начин, и се сваля за почистване сравнително лесно.
  7. Да, трябва обучение за празния ход в сервиз с компютър.
  8. Задно окачване

    Колега, защо не започнеш с тампоните на амортесьорите? Съмнявам се всичко това което е на снимката да е за смяна. Карам над десет години такъв акорд, но двулитровия, (над 400хил км е), и нищо от това не се е налагало да сменя. Само биалетки и тампоните на стаб щангата. По принцип това многоточковоокачване отзад се слави с здравината си.
  9. Отиди да ти престържат дисковете без сваляне от главините и всичко ще заспи.
  10. Всички коли са най-шумни на магистрала. Там шума в купето е пропорциончлен на скороста. Градско и москвича ни едно време беше тих :-)
  11. След тези 1000 лв искам да споделиш и да напишеш дали си доволен от резултата. Ако да, и аз ще ги дам .
  12. Имам акорд 6 и акорд 8 (щатската версия) и мога да кажа (субективно мнение на няколко човека, и обективно измерено с телефона), че при висока скорост 120-140км/ч осмака е с една идея по тих от стария акорд, може би заради по новите и добри уплатнения все още или дриго, незнам. Откъм мотор обаче 6-така е по-тих, принципно F20B6 е доста тих мотор. К24 е по шумен, и въпреки допълнителната шумоизолация от към купето в отсека с мотора (която при 6-та версия няма), в купето се чува осезаемо повече К24-ката. Приятно впечатление ми беше направило навремето като пуснаха 7-ма серия, че имат подкалници отзад. А 8-ма нямат?! При висока скорост, голяма част от фоновия шум в купето се генерира от съприкосновението на гумите с асфалта. И затова на някои колеги може да им се струва по тиха 7-ма серия. И не мога да разбера защо японците пак са махнали подкалниците?! А що е немска или френска кола, дори и по ниските класове, имат шумопоглъщащи подкалници и отзад и изцяло отпред.
  13. Здравейте колеги, предстои ми почистване на дроселовата клапа. Чел/чувал съм, че след такава процедура се налага "обучение" на компа за празния ход. Така ли е наистина, и как се прави това обучение. Мотора е K24Z3. Благодаря предварително.
  14. Така е колега! Спрях теча от втек клапана, и разхода на масло спадна драстично. Сега го засичам още, и не мога да говоря с цифри, но определено има разлика!
×