Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3339 профилни разглеждания
  1. Спирачки

    Ако става въпрос за предните, има само лагери без да трябва да се сменят главините. Отзад е друг случая.
  2. Спирачки

    И престъргване на дисковете с машина на място без сваляне от главините.
  3. От втек клапана текат всички ако не са сменяни уплатненията. Но така или иначе, няма как да влияе върху разхода разхода на гориво този теч. Единствено върху разхода на масло, при това несъществено.
  4. Виенето не е от периферията на мотора. Палил съм я с свален ремък и няма промяна. Много бързо изключих като фактори-хидравлична и водна помпи, алтернатор и обтяжна ролка. Нещо вътре от мотора е. А при мен доколкото знам всичко е оригинално и нищо още не е сменяно като вериги и тн. Колата е на около 150хил.км.
  5. Мислех да отварям отделна тема за подобно виене в ниските обороти, но като чета тук май няма смисъл....Колата я имам вече година и малко, акорд 8 бензин 2.4, американската версия, и от самото начало ми направи впечатление този паразитен дразнещ виещ звук в ниските обороти, най ясно доловим до около 1500 оборота. Изчетох американските форуми, и освен тривиалните версии за обтяжни ролки, хидравлични помпи, бил нормален звук и тн, нищо друго съществено няма като решение и обеснение на "whining noise", освен че някой беше споменал за маслената помпа... Мисля че и от Хонда имат бюлетин точно за това виене, което казва "смяна на маслена помпа". Но като гледам гаранции няма...
  6. Багажникът не се държи отворен

    Всъщност да уточня нещо-моя багажник се държи отворен като го отворя до край. Просто е по-тежък с спойлера и като го отключвам не се открехва отворен 10-20см, а седи затворен(и отключен) и трябва с ръка да се отвори догоре. Но тва са бели кахъри в крайна сметка
  7. Чистил съм дросела, и след "обучението" за празния ход нямам проблем с оборотите. Нормализираха се, като преди чистенето. Незная защо трябва да има проблем?!
  8. Доколкото съм чел/чул, при студен мотор ламбдата не играе, т.е. компютъра не се съобразява с нейните показания за да смесообразува. Както и при яко ускорение. Отделно, мисля че не е добре да я натискаш рязко докато е студена.
  9. Гарнитура за V-tec клапана

    Поръчай си я от бултрако и не прави експерименти с други доставчици и производители. Не е толкова скъпа че да търсиш алтернативи от които после да береш ядове.
  10. Багажникът не се държи отворен

    Колега, ако намериш решение за отварянето на багажника ми пиши, защото аз преди години сложих спойлер и оттогава въобще не се отваря защото натежа още. През годините съм се чудил как да засиля капака, дори и с допълнителна пружина някъде или презацепване на торсионите, но така и нищо не родих като идея.
  11. 8-ма генерация Акорд

    Мойта е 2008-ма и има tpms.
  12. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Да, при нормално каране смесения разход на 2,4 е около 10л/100км (7-8л/100км извънградско, и 11-12л/100 градско), за автомат. И да-обича маслото, поне моята. Но има и колеги които казват че нямат проблем с разхода на масло. Явно е индивидуално, и опира до екземпляр. Чел съм по американските форуми, че и там много хора се оплакват от превишен разход на масло (около литър на 2000км).
  13. Виене на хидравликата

    Колега, дано си сложил качествен О-пръстен, с правилния размер, защото иначе е много вероятно.след 2-3 дни пак да почне да ""издиша" оттам. Имах такъв случай преди години с О-пръстени от квартален магазин от 40-50ст, ужким силиконови, ужким незнам какви... Смених няколко, и накрая си.поръчах от хонда за 6-7лв оригинален и всичко заспа и така до ден днешен без проблеми.
  14. 8-ма генерация Акорд

    Светят дори и на габарити. Всичко що е бутони в купето свети при пускане на фаровете и габаритите.
×