Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    178
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3240 профилни разглеждания
  1. Чистил съм дросела, и след "обучението" за празния ход нямам проблем с оборотите. Нормализираха се, като преди чистенето. Незная защо трябва да има проблем?!
  2. Доколкото съм чел/чул, при студен мотор ламбдата не играе, т.е. компютъра не се съобразява с нейните показания за да смесообразува. Както и при яко ускорение. Отделно, мисля че не е добре да я натискаш рязко докато е студена.
  3. Гарнитура за V-tec клапана

    Поръчай си я от бултрако и не прави експерименти с други доставчици и производители. Не е толкова скъпа че да търсиш алтернативи от които после да береш ядове.
  4. Багажникът не се държи отворен

    Колега, ако намериш решение за отварянето на багажника ми пиши, защото аз преди години сложих спойлер и оттогава въобще не се отваря защото натежа още. През годините съм се чудил как да засиля капака, дори и с допълнителна пружина някъде или презацепване на торсионите, но така и нищо не родих като идея.
  5. 8-ма генерация Акорд

    Мойта е 2008-ма и има tpms.
  6. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Да, при нормално каране смесения разход на 2,4 е около 10л/100км (7-8л/100км извънградско, и 11-12л/100 градско), за автомат. И да-обича маслото, поне моята. Но има и колеги които казват че нямат проблем с разхода на масло. Явно е индивидуално, и опира до екземпляр. Чел съм по американските форуми, че и там много хора се оплакват от превишен разход на масло (около литър на 2000км).
  7. Виене на хидравликата

    Колега, дано си сложил качествен О-пръстен, с правилния размер, защото иначе е много вероятно.след 2-3 дни пак да почне да ""издиша" оттам. Имах такъв случай преди години с О-пръстени от квартален магазин от 40-50ст, ужким силиконови, ужким незнам какви... Смених няколко, и накрая си.поръчах от хонда за 6-7лв оригинален и всичко заспа и така до ден днешен без проблеми.
  8. 8-ма генерация Акорд

    Светят дори и на габарити. Всичко що е бутони в купето свети при пускане на фаровете и габаритите.
  9. На две места съм правил дино тестове, и на девете мериха само на 3-та предавка на автомата (D3), като има лекото неудобство че трябва да се изчака да развърти над обределена скорост за да се нареже до ламарината, защото иначе кикдаун-а връща една предавка надолу ако автомата прецени че може. Резултатите бяха 129 к.с и съответно 148к.с. на второто място.
  10. Веднага след дросела, отзад, откъм купето. Малко е заврян на тегаво място, но има начин, и се сваля за почистване сравнително лесно.
  11. Да, трябва обучение за празния ход в сервиз с компютър.
  12. Задно окачване

    Колега, защо не започнеш с тампоните на амортесьорите? Съмнявам се всичко това което е на снимката да е за смяна. Карам над десет години такъв акорд, но двулитровия, (над 400хил км е), и нищо от това не се е налагало да сменя. Само биалетки и тампоните на стаб щангата. По принцип това многоточковоокачване отзад се слави с здравината си.
  13. Отиди да ти престържат дисковете без сваляне от главините и всичко ще заспи.
  14. RAVENOL SFE Super Fuel Economy 5W-20 - 5литра =46.95евра=92.50лв-10%=83.14лв+1.5=85лв (плащам в брой). https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html
×