Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    214
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on Август 20 2018

_pileto_ had the most liked content!

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3561 профилни разглеждания
  1. Бушона е общ с запалка или/и плафони... Непомня точно. Но когато ми блокира антената гореше въпросния бушон и се наложи да резна жичката към антената.
  2. _pileto_

    Липсващи кори

    Абе страшна тъпотия е, че се пести от нещо дето може да е полезно, и няма да отежни особенно крайната цена на возилото. От хонда ги бива в такива "икономии" . Аз съм с 8-ма и също ми липсват тези кори (дори незнаех че може да има и откъм шофьорската страна). Тази откъм пасажера въобще не се предлага за мойта модификация, не излиза по VIN кода, та превъртях през V6 версията за парт номера. Както братушката по горе е писал в руския линк, има един постоянен дразнещ шум от перката на парното (прилича на жужене на сух лагер), и с тази кора този паразитен шум се тушира в купето. Особенно осезателен сега зимата когато караме на затворени прозорци. п.с. И двата акорда които имам, фабрично са без тапицерия на капака на багажника (тук икономия, там икономия....), та да се чудиш къде да хванеш капака за да го затвориш. Да не коментираме ефекта от обезшумяването.
  3. 2.4 EX-L го дават 190 коня на коляновия вал, като реално на гумите е около 150 (автомат). След рефлаша се отпушват още около 15-20. Разход извънградско от 6.8 до към 8.5 , според пътя, режима на каране и скороста. Средно да речем 7.5/100км. Градското е относително, но гравитира около 12/100.
  4. Здравей колега. От две години карам EX-L 2008-ма, но с "малкия K24Z3" мотор, седан, и само позитиви мога да кажа за машината. Не е много по различна от купето, което е с по-твърдо окачване. Колата ми е била внесена още 2008-ма от щатите и е карана и поддържана само тук. Аз за сега само консумативи сменям по нея. Реално през бултрако по парт номер можеш да поръчаш всичко за нея, както поръчват и колегите с европейските и японските хонди. Няма нищо по различно за това че е американска версия. Пак е хонда. Почти сигурно, че в кварталиния магазин за авточасти няма да има нищо за нея, но затова има общи поръчки тук в форума на оригинални и качествени части за ходните ни. Освен това щом имаш приятел, дето търгува с щатите, той може да ти съдейства с части оттам, защото е по-евтино и лесно. Относно скоростите - автомата е благина, но предвид какво си карал и към какво си се насочил сега, по-добре изберете ръчка . За VCM системата нищо не мога да кажа, добре е да прочетеш повече в американските форуми за нея. Ако искаш да я тунинговаш откъм мотор и да я съживиш малко (макар че е доста вървежна), взимаш ктунер и слагаш спортен катализатор и докарваш още около 10-15 коня/ 5-10 Nm http://ktuner.com/0812accordv6/ . Това с "един хубав марков Air Intake кит" няма особен смисъл за перформънса на мотора, а единствено ще е за твое вътрешно удовлетворение, и за малко по-различен звуков ефект . На практика всмукателната система на хонда е достатъчно добре проектирана за да "храни мотора с достатъчно количество въздух" (турбиниран е друга песен вече). Ето цитат от RV6 performance - "The stock intake is fine. To he honest I have never seen a intake gain HP on my dyno. They all loose power and cause issues with how the ECU meters the air going into the engine. " Успех и късмет с избора
  5. Привет и от мен! https://www.ato24.de/en/amsoil-engine-and-transmission-flush-0-473-l.html AMSOIL Engine and Transmission Flush 0,473 L - 2 броя https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html AMSOIL P.i. Performance Improver 0,355 L - 1 брой Стойност на поръчката (11.96+12.95)*0.95*1.9675=46.56лв Плащане - лично в Боила Получаване - лично в Боила
  6. Доколкото зная, електронно сме ограничени до 208км/ч. Или поне при мен е така (американската версия на 8-ма ген.). След рефлаш на компа пада ограничението. Аз лично още не съм я пробвал.
  7. _pileto_

    P0420 - k24z3

    Формулата е PCD+HFC+reflash= + около 20 whp и несветеща лампа за кат. И пак си "еко" и "био"...модерните думи. Разбира се, и това решение струва пари. Иначе, само смяна на катализатора. Така че, притегли си приоритетите и действай. п.с. Катализатори можеш да разгледаш в поста на колегата Радослав (crown) за общите поръчки на тунинг части от Холандия. Оригинално, от хонда, първия катализатор с фланеца към главата, е безумна сума. Дори и тук, на наша почва, има катализатори и трябва да има решение с смяната. Успех.
  8. _pileto_

    P0420 - k24z3

    Да, тази грешка я пали втората сонда, поради някакъв проблемс с първия катализатор. Ако ще ремапваш, там се изключва следенето и, така че няма да ти я дава повече. Друг е въпроса в какво състояние е катализатора ти. На колко км е колата ти? Моите катализатори бяха в много добро състояние за 150 хил км като ги свалихме. А колата ми гори масло.
  9. _pileto_

    Хонда Акорд 2001 1.8 136к.с.

    Поне с двулитровия са с еднакви парт номера 17110-PDA-E00 .
  10. Термо ключа е с зелената буксата, отгоре стояща, на 10см от втек клапана.... Ако закъсиш буксата с кламер примерно, би трябвало да ти се пускат перките (при работещ мотор разбира се). п.п. Аз 100-102'C съм виждал на инфоборда ми само един път за 10години, на магистралата с 140, климатик, и външна Т' около 37' . Така че тествай задължително термоключа.
  11. Аз незная да имат степени. Термо ключа, който включва перките си провери, и смени ако трябва. При мен (F20B6), според инфоборда който имам, перките се включват при около 97-98'C, и се изключват при около 94-95'. Термоключа е един и същи при теб и мен. Успех.
  12. Защо държиш да се монтира в представителство на хонда? Нима там работят най-кадърно и съвестно?
  13. Здравей колега. Свалял съм и съм чистил клапана няколко пъти, като при първия път забелязах че въпросното вакумно маркуче е откачено. Карал съм така неопределено време без драми и проблеми с празния ход. Естествено след това го закачих. Не мога да дефинирам точно каква му е идеята и как дорегулира празния ход, но не от него ти идва пропадането на оборотите при натоварване (нормалните са 750, а не 1000!). По-скоро (твърдя го без да съм сигурен), може да се дължи на "омекване" на пружината на клапанчето и неспособноста му да отреагира своевременно на командите на компютъра. Отделно, ако на място при въртене на волана оборотите не мърдат, проблема ще да е по скоро в датчика който е на хидравличната система преди рейката или неговите връзки към компа.
  14. Това е вярно за европейските акорди. Американската 8-ма генерация е с флуид и помпа.
  15. Привет. За мен туба 5л Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40 - 26,70евра* 1.97=53лв. Плащам на ръка утре. https://www.ato24.de/en/liqui-moly-super-leichtlauf-10w-40.html Поздрави.
×