Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    208
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on Август 20

_pileto_ had the most liked content!

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3482 профилни разглеждания
  1. Доколкото зная, електронно сме ограничени до 208км/ч. Или поне при мен е така (американската версия на 8-ма ген.). След рефлаш на компа пада ограничението. Аз лично още не съм я пробвал.
  2. _pileto_

    P0420 - k24z3

    Формулата е PCD+HFC+reflash= + около 20 whp и несветеща лампа за кат. И пак си "еко" и "био"...модерните думи. Разбира се, и това решение струва пари. Иначе, само смяна на катализатора. Така че, притегли си приоритетите и действай. п.с. Катализатори можеш да разгледаш в поста на колегата Радослав (crown) за общите поръчки на тунинг части от Холандия. Оригинално, от хонда, първия катализатор с фланеца към главата, е безумна сума. Дори и тук, на наша почва, има катализатори и трябва да има решение с смяната. Успех.
  3. _pileto_

    P0420 - k24z3

    Да, тази грешка я пали втората сонда, поради някакъв проблемс с първия катализатор. Ако ще ремапваш, там се изключва следенето и, така че няма да ти я дава повече. Друг е въпроса в какво състояние е катализатора ти. На колко км е колата ти? Моите катализатори бяха в много добро състояние за 150 хил км като ги свалихме. А колата ми гори масло.
  4. _pileto_

    Хонда Акорд 2001 1.8 136к.с.

    Поне с двулитровия са с еднакви парт номера 17110-PDA-E00 .
  5. Термо ключа е с зелената буксата, отгоре стояща, на 10см от втек клапана.... Ако закъсиш буксата с кламер примерно, би трябвало да ти се пускат перките (при работещ мотор разбира се). п.п. Аз 100-102'C съм виждал на инфоборда ми само един път за 10години, на магистралата с 140, климатик, и външна Т' около 37' . Така че тествай задължително термоключа.
  6. Аз незная да имат степени. Термо ключа, който включва перките си провери, и смени ако трябва. При мен (F20B6), според инфоборда който имам, перките се включват при около 97-98'C, и се изключват при около 94-95'. Термоключа е един и същи при теб и мен. Успех.
  7. Защо държиш да се монтира в представителство на хонда? Нима там работят най-кадърно и съвестно?
  8. Здравей колега. Свалял съм и съм чистил клапана няколко пъти, като при първия път забелязах че въпросното вакумно маркуче е откачено. Карал съм така неопределено време без драми и проблеми с празния ход. Естествено след това го закачих. Не мога да дефинирам точно каква му е идеята и как дорегулира празния ход, но не от него ти идва пропадането на оборотите при натоварване (нормалните са 750, а не 1000!). По-скоро (твърдя го без да съм сигурен), може да се дължи на "омекване" на пружината на клапанчето и неспособноста му да отреагира своевременно на командите на компютъра. Отделно, ако на място при въртене на волана оборотите не мърдат, проблема ще да е по скоро в датчика който е на хидравличната система преди рейката или неговите връзки към компа.
  9. Това е вярно за европейските акорди. Американската 8-ма генерация е с флуид и помпа.
  10. Привет. За мен туба 5л Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40 - 26,70евра* 1.97=53лв. Плащам на ръка утре. https://www.ato24.de/en/liqui-moly-super-leichtlauf-10w-40.html Поздрави.
  11. Имаш ЕГР. 12-та позиция http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=406&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD COUPE&xcardr=2&dmodyr=1998&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0IES&nplblk=E__0300
  12. Дали има егр... дай вин кода или направи снимка на мотора отгоре и ще ти кажа. F20B6 има егр, но има вариант америлчнския му брат да е без егр.
  13. ок. благодаря пак. когато имаш път към софия пиши да почерпя
  14. Еконт Младост-окръжна болница в София за моя сметка. Симеон Николов 0888217058. Благодаря.
  15. Здравей колега. С американската версия на 8-ма генерация съм. От софия. Благодаря предварително, бирата ще е от мен
×