Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    202
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on Август 20

_pileto_ had the most liked content!

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3456 профилни разглеждания
  1. _pileto_

    Хонда Акорд 2001 1.8 136к.с.

    Поне с двулитровия са с еднакви парт номера 17110-PDA-E00 .
  2. Термо ключа е с зелената буксата, отгоре стояща, на 10см от втек клапана.... Ако закъсиш буксата с кламер примерно, би трябвало да ти се пускат перките (при работещ мотор разбира се). п.п. Аз 100-102'C съм виждал на инфоборда ми само един път за 10години, на магистралата с 140, климатик, и външна Т' около 37' . Така че тествай задължително термоключа.
  3. Аз незная да имат степени. Термо ключа, който включва перките си провери, и смени ако трябва. При мен (F20B6), според инфоборда който имам, перките се включват при около 97-98'C, и се изключват при около 94-95'. Термоключа е един и същи при теб и мен. Успех.
  4. Защо държиш да се монтира в представителство на хонда? Нима там работят най-кадърно и съвестно?
  5. Здравей колега. Свалял съм и съм чистил клапана няколко пъти, като при първия път забелязах че въпросното вакумно маркуче е откачено. Карал съм така неопределено време без драми и проблеми с празния ход. Естествено след това го закачих. Не мога да дефинирам точно каква му е идеята и как дорегулира празния ход, но не от него ти идва пропадането на оборотите при натоварване (нормалните са 750, а не 1000!). По-скоро (твърдя го без да съм сигурен), може да се дължи на "омекване" на пружината на клапанчето и неспособноста му да отреагира своевременно на командите на компютъра. Отделно, ако на място при въртене на волана оборотите не мърдат, проблема ще да е по скоро в датчика който е на хидравличната система преди рейката или неговите връзки към компа.
  6. Това е вярно за европейските акорди. Американската 8-ма генерация е с флуид и помпа.
  7. Привет. За мен туба 5л Liqui Moly Super Leichtlauf 10W-40 - 26,70евра* 1.97=53лв. Плащам на ръка утре. https://www.ato24.de/en/liqui-moly-super-leichtlauf-10w-40.html Поздрави.
  8. Имаш ЕГР. 12-та позиция http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=406&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD COUPE&xcardr=2&dmodyr=1998&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0IES&nplblk=E__0300
  9. Дали има егр... дай вин кода или направи снимка на мотора отгоре и ще ти кажа. F20B6 има егр, но има вариант америлчнския му брат да е без егр.
  10. ок. благодаря пак. когато имаш път към софия пиши да почерпя
  11. Еконт Младост-окръжна болница в София за моя сметка. Симеон Николов 0888217058. Благодаря.
  12. Здравей колега. С американската версия на 8-ма генерация съм. От софия. Благодаря предварително, бирата ще е от мен
  13. _pileto_

    Спирачки

    Ако става въпрос за предните, има само лагери без да трябва да се сменят главините. Отзад е друг случая.
  14. _pileto_

    Спирачки

    И престъргване на дисковете с машина на място без сваляне от главините.
  15. От втек клапана текат всички ако не са сменяни уплатненията. Но така или иначе, няма как да влияе върху разхода разхода на гориво този теч. Единствено върху разхода на масло, при това несъществено.
×