Jump to content

_pileto_

Фен
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on August 20 2018

_pileto_ had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About _pileto_

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

3718 profile views
  1. Защото съм минал с такива свещи стотици хиляди км със същия мотор. Повечето на газ. Това е лична препоръка на база опит.
  2. GMB е заводска на стария ми акорд.
  3. Доколкото имам информация, BGA като марка са внос от Англия. И били читави. Къде са произведени реално...един господ знае. Правели се по цял свят , от Китай до Англия... Ти си прави изводите. А иначе, колкото хора, толкова мнения ще намериш за тази марка. Но най-добре "патило да каже". Ако има някой въобще с такава верига...
  4. Евала колега! Чудесна графика. Образцова. Малко подробности за карантията?
  5. А аз имам инфоборд, според който втек се задейства на около 2500 оборота.
  6. Колега, не се хаби, а си съсредоточи енергията и времето в нещо по-смислено по колата. F20B6 и 200 коня не вървят заедно, и е почти "мисията невъзможна" . Както обичат да казват колеги по форумите, цитирам - " продай тази и купи по мощна версия. Ще ти излезе по евтино". А сега сериозно, доколкото съм чел този мотор трудно подлежи на тунингясване.
  7. Не бих правил експеримент с не оригинална ламбда сонда за този мотор специално (F20B6).
  8. Е не мерси . Хич не жалея. Предпочитам си по-старичките коли. Колкото повече софтуер и усложнени възли, толкова по-рискови и ненадежни ще са. И капризни най-вече.
  9. Да колега, зле е тази свещ. А в този цилиндър предполагам става това, което и в другите три. Няма проблем с цилиндри и мотор въобще като цяло. Карам тази кола от 2007-ма и по километраж е на 356 хил. км (реални над 400хил). От които мои са 229 хил., навъртяни с два комплекта свещи дензо иридиум, японски, и с един комплект acdelco (дето ужким били за газ, незнам си какво...реакламни приказки). Та с две думи, мотора е без грешка (F20B6), а аз само акцентирах на дефектната бройка от френския комплект NGK.
  10. Имам лично мнение-френски не. И това са свещи на не повече от 5-10 хил км. Не помня точно че беше отдавна.
  11. Да, за обиколката ми беше мисълта. Това мери компа (респективно това са оборотите на гумата). Но да допълня нещо което може би е съществетно-патерицата ми беше много мека. Може би не е била помпана от години. Оттам, съответно обиколката на това колела пада още. Така, че това трябва да е било причина да светне VSA в този момент, нямам друго обеснение, при положение че никога не ми е светвала тази индикация, а само в момента докато се придвижвах до най-близката гумаджииница светна, след което, с залепената гума не светна повече.
  12. Тук не съм съгласен. По спомен, точно VSA и /!\ ми светна с патерицата. Това е аномалия за компа предвид различната обиколка на патерицата. След монтажа на залепена спукана гума, всичко се нормализира по таблото.
  13. Бушона е общ с запалка или/и плафони... Непомня точно. Но когато ми блокира антената гореше въпросния бушон и се наложи да резна жичката към антената.
×
×
  • Create New...