Jump to content

obscureman

Фен
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About obscureman

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд Купе 1999 - 2.0 (147 к.с.)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Berlin, Germany

Recent Profile Visitors

1222 profile views
  1. За късмет се оказа, че съм взел правилния сензор за таблото, смених го лесно и отчита супер вече. Нормален ли е звукът от откъслечно съскане около дросела? Принципно той пуска въздух и вероятно е нормално, но досега не съм се заслушвал точно в това съскане...
  2. Хайде сега, че и два сензора... Не знам кой от двата съм купил, още не е пристигнал На сензор за температура ми излиза само един модел, не ми излиза друг. По спомен също моторът ми е B5, но трябва да погледна пак...
  3. Преди ремонта сълзеше малко масло на буксата му и затова и аз залагам на датчика. Преди малко поръчах оригинален датчик за 10 евро и мисля да зачистя буксата и да го сменя. Лесно ли се сменя? Ако не греша, като отворя капака е от лявата страна на блока, под капачката на бобината за свещите, близо до дебелия маркуч за радиатора или бъркам?
  4. Здравейте! След предишната моя тема се оказа, че охладителната система надува, след което напълно се реиновира цялата глава и смених сегменти. Автомобилът работи равномерно, гори и върви добре. 2 неща в момента правят впечатление и искам да се допитам до Вас: 1. Температурата на таблото се качва малко над долния маркер (макс 5 милиметра от него) и стои константно там. Преди стрелката стоеше бетонирана малко под средата, а сега е много по-ниско. Така минах 2000 км. Направих теста за термостата на място - запалих студена, изчаках леко загряване, входния маркуч към радиатора се стопли, а изходният маркуч от радиатора стоеше доста по-хладен т.е. би трябвало термостатът да работи нормално. Пак около това място на стрелката на таблото перките включват за 10-15 секунди и си изключват - оставих я така да работи 20-25 минути на място. Постепенно и двата маркуча към и от радиатора се стоплиха, но след 15-20 минути работа смятам е съвсем нормално. Предполагам датчика за температура, но разчитам на Вашето мнение. 2. Чувам откъслечно въздушно съскане някъде около дросела. Не знам дали е нормално или дърпа въздух някъде, нормално ли е? Просто досега не съм се заслушвал и нямам спомен да съм чувал това съскане. Предварително благодаря за мненията Ви и желая прекрасен и усмихнат ден
  5. Здравейте! Карам си купето в чужбина (2.0, 147 к.с.), но сега съм в България и започна да пали трудно, да работи в първите 2-3 минути като без един цилиндър и след това се оправя. В региона Пловдив-Асеновград съм и имам нуждата от препоръки на майстор в региона, на който мога да разчитам да си оправя колата. Препоръчайте изпробвани от Вас хора, с които да се свържа :) Хубава вечер на всички!
  6. Паля и работата е неравномерна. След това превключва на газ и първите няколко минути на място оборотите са нагоре-надолу, след това загрява на 90 и всичко е ок, но разходът е 2-3 литра нагоре... Сменям наред и все още не знам как да реша проблема, а това е някаква дреболия... Гледах и грешките на компютъра - няма грешки. Смених свещи, ламбда, кабели и т.н. Компресията на всички цилиндри е много добра, между 12 и 13 бара. Не знам половината кола ли трябва дя сменя, за да реша дребен проблем? Майстори няма, обяснявам им всичко досега и слушам само небивалици, които са логически неиздържани - всички скачат на основни ремонти, а логиката не сочи такова нещо - компресията е ок, сменени са много неща и това не е клапан, сегмент, бутало, компа не дава грешки... Мап сензора изглежда абсолютно чист, но не знам как да го диагнистицирам дали работи добре. Не знам също акумулаторът има ли отношение, ако е със слаб заряд, но и това няма как да е - запали ли, ще работи...
  7. Здравейте отново! Смених и ламбдата с оригиналната на Денсо. Тя определено е била за смяна, защото след превключване на газ работеше зле няколко минути, а сега този проблем се оправи. Остава обаче леко неравномерната работа и по-силна вибрация. Колата се форсира добре и на обороти върви много добре, но на празен ход е тази неравномерна работа - познавам си добрата работа на колата и усещам като седна на седалката неравномерност и повече вибрация. Като махна кабела на първи цилиндър, промяната е много лека и на газ, и на бензин. До момента са сменени и изключваме свещи, кабели, ламбда. Компресията по цилиндрите е над 12 бара на всички. Възможно ли е да е инжектор/разпръсквач за неравномерния ход, ако на първи цилиндър не разпръсква добре? Това е някаква дреболия и много искам да я оправя. Досега сменям така или иначе консумативи, които са си за време на смяна. Дистрибуторната капачка дава ли такъв проблем? Има искра на всички кабели.
  8. Здравейте! Имам неразрешим досега проблем и искам да го споделя, за да дадете мнение или решение. Колата ми е Хонда Акорд Купе 1999 с 2.0 (147 к.с.) двигател, автоматик, с газова уредба. От известно време има неравномерна работа и завишен разход. Изброявам видяното и смененото: - Махам кабелите един по един и при първи цилиндър почти няма промяна в работата. - Компресията на всички цилиндри е между 12,5 и 12,9 бара (изключваме скъп двигателен проблем - клапани, бутала, цилиндри). - Свещите са нови, на DENSO, предписани от производителя. - Кабелите са нови на BOSCH - Утре мисля да сменя и ламбда сонда с оригиналната на DENSO (и сега е такава), но не мисля, че това е проблема. Някакви идеи? Имам усещането, че това е някаква дреболия, а вече известно време ми лази по нервите :)
  9. Аз имам малко специфичен проблем, но може и някой друг да го е имал. Акорда ми е с автоматична трансмисия, 2.0 V-Tec. Още откакто съм си купил колата преди повече от година се появява едно странно вибриране като резонанс, когато отнема газта. Усещам го точно като резонанс и леко бучене за кратко и изчезва, когато натисна газта. Някой има ли представа откъде може да се появява подобен звук и усещане? Сменил съм част от трансмисионното масло, при покупката още, с оригинално на Хонда, масло и филтри по двигател също. Двигателят звучи ок, трансмисията превключва бързо и плавно без забележки. Може би някакъв тампон?
  10. За този дизайн, доколкото знам, има допълнителни рамки (универсални или за конкретния модел) или другия вариант е да си купите подобно устройство, специално с размерите на отвора за CR-V. Аз поръчах уж универсална рамка, но трябваше леко да я преправям, за да се получи при мен на Акорд Купе 99.
  11. Заради големия интерес към новия ми плеър, в лични съобщения ще цитирам и тук последното пратено съобщение за всички: Трябва да ида до колата да направя 2-3 снимки. Мога да обясня къде съм намерил най-доброто място за антената и как точно съм закрепил, използвайки оригиналното захващане за CD-то. Освен това поръчах и ползвах адаптер от CD-то към ИСО букса, който тук е 4-5 евро. В момента мисля за рамка около дисплея, защото между отвора на конзолата и плеъра има няколко милиметра фуга. Мой приятел ми даде идея да ползвам уплътнение за алуминиева дограма и щяло да изглежда като оригинално на таблото. Ще намеря красиво решение - искам да е като оригинално на конзолата, а не да побългарявам. Бутоните за пръскалки и ниво на фарове ги оставих кабелите да висят зад таблото, с идеята да удължа кабелите и да бъдат долу - отляво на волана ; там ми е и нивомера на газовия инжекцион BRC. Така или иначе пръскалките искат нова помпа, която не знам откъде да намеря, а нивото на фаровете не го ползвам изобщо и не ми трябва. Питай каквото те интересува още. Иначе плеъра е наистина страхотен и много ми харесва как стои. Марковите и скъпи неща в момента имат да го догонват като параметри, а са 2-3 пъти по-скъпи. Ето снимки. На едната снимка още не съм сложил рамката - при добър монтаж така трябва да стои, с равномерни фуги. След това вече с рамката е завършен монтажа. Рамката беше с различен стандарт и се налагаше да я режа, лепя, търкам и т.н., но крайният резултат ми се струва много красив.
  12. Писах и другаде, но ще си позволя и тук да попитам, защото касае тази тема: Сложих си двоен дин мултимедия с навигация и поддържа OBD 2 през Bluetooth с приложението Torque в реално време. Има ли някаква възможност на моя Акорд Купе 99, 2.0 V-Tec, 147 коня, да се изведе OBD 2 букса с някакъв адаптер или нещо? Би било ценна екстра. Благодаря Ви предварително!
  13. Здравейте, колеги! Имам 2 въпроса, свързани с моят Акорд Купе 99, 2.0 V-Tec, 147 коня. Инсталирах му двоен дин мултимедия с навигация на Андроид и съм много доволен - звукът и навигацията са ок, изглежда много добре на конзолата и т.н. Устройството има много ценна опция за OBD 2 букса, чрез която с Bluetooth се четат всички грешки и се ползва приложението Torque в реално време. Доколкото забелязвам досега, нямам изведена дори и старата букса за диагностика - няколко майстори я търсят и не я намират и вероятно нямам. Има ли начин някак с адаптери или по друг начин да се изведе на този автомобил OBD 2 букса, която да вържа и да си гледам параметри и грешки на екрана? Би било ценно и полезно. Другият ми въпрос е мога ли да използвам друг волан с вградени бутони за управление на звука, за да го вържа за контрол към този плеър? В момента имам на волана изведено единствено управление на темпомата. Сигурно някой от вас знае къде и как се връзват тези неща. На плеъра имам извадени директни линии за контрол, но не знам ако намеря друг волан дали ще ми се получат нещата. Благодаря Ви предварително!
  14. Вече пристигна и монтирах последния модел на XTRONS двоен дин, с 2 GB RAM и 32 GB вградена памет. Инсталирах му iGO Primo с последните карти и екстри за цяла Европа (2 дни се поозорих, докато разуча как да конфигурирам всичко, но тръгна перфектно). Процесорът е осем ядрен на 1.5 гигахерца, всичко върви много гладко и изглежда доста надеждно. Извадих скрит USB извод под волана и вързах 32 GB флашка с видео и музика. Качеството на звука определено ме очарова много... Сега поръчах от Китай и една задна камера за 5 евро с транспорта и кабелите и т.н. Заявката направих от централния им склад в Англия и ми го доставиха за 3-4 дни у нас, с малка отстъпка и включен транспорт. За момента съм много доволен. Трябва единствено да запуша някак фугата от около половин сантиметър между екрана и конзолата, защото не мога да намеря точната рамка за инсталация в моята кола - всички се разминават с по няколко милиметра и явно отворът на конзолата ми бяга леко от стандарта.
  15. Здравейте! Аз съм с Акорд Купе 99 и се заглеждам за същите устройства. колебая се между нещо от рода на това: http://www.ebay.de/itm/292018137847?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT и този модел Clarion: http://www.ebay.de/itm/272602115005?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Клариона е марка, но китайчето май предлага доста повече неща... Подобен модел китайче ми харесва заради изчистената форма и липса на врътки, и DVD плеър - нямам нужда от DVD, от падащ панел или от всякаква механика. Също не съм убеден, че и камера ми трябва. Изискванията ми са да навигира добре, да има качествен звук и да поддържа цялостно музика, видео и снимки, без да забива и насича. Оригиналните колони на колата са страхотни, но само с CD и радио полудявам, както и ме дразни външната навигация на предното стъкло... Дайте насоки, според вас има ли голяма разлика в работата между процесорите Cortex A7 и A9 при тези китайчета и 1 GB, и съответно 2 GB RAM? С този дизайн има няколко разновидности на различни цени и не знам кое доколко си струва. Искам в следващите дни да поръчам и монтирам, а не знам доколко мога да се доверя на китайците, макар че и марковите неща са повечето правени там .
×
×
  • Create New...