Jump to content

Vancho

Фен
  • Мнения

    142
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

34 Neutral

Относно Vancho

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.08.1980

Profile Information

  • Кара
    Shuttle'99 F23A7, Accord'99 D16B6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

2967 профилни разглеждания
  1. На неутрална или задна има ли вибрации или само на директна?
  2. Според мен да.На акорда съм слагал от шатъла на Митсуба.
  3. Вземай първата. Другото не го мисли ...субаруто не износва ли клапани?
  4. Това "специално" масло не изгаря ли в горивния процес, и ако не изгаря няма ли да повреди преждевременно катализатора...или сондите евентуално...?
  5. Не бързай да отписваш бобината. Допри си накрайниците на мултицета и виж какво съпротивление ще ти даде. Изкарай числото от общото и разликата сравнявай със стойностите от ръковоството. Това със сменянето на части го остави за накрая, че да не стане по-сложно.
  6. В момента съм така на акорда. Имам вакумен теч от маркучите на газовата - при мен са два един влиза в датчика на компютъра, а другия в изпарителя. Разкачих ги и се оправи...чакам газаджията да каже откъде изпуска. Не ти пречи да пробваш за 2 мин. работа..може да има още куп причини...
  7. Спри газовата, разкачи си вакумите към нея, като възстановиш заводските към колектора и покарай така на бензин.
  8. Измий го с обезмаслител. Разклати го и ако чуваш леко тракане е наред и го връщаш обратно иначе сменяш.
  9. Трябва да имаш вакуум в резервоара, а не налягане, че е опасно! Бензиновите пари са запалими!!! На този модел не знам къде е клапана, ама провери от кой маркуч влизат бензиновите пари в смукателния колектор и оттам нататък проследи системата.
  10. Дръж си нивото на бензина на 1/4 от скалата. Аз на един баир с резервата на можах да запаля имаше поне 5-6 литра в резервоара. Добре че зад мен нямаше никой та успях да се пусна назад до равно и да запаля. Освен че засмуква въздух и тиня помпата се охлажда от бензина в резервоара, та малко повече бензин определено е по-добре.
  11. Подвел съм те. Този модел май наистина няма челюсти. Пробва ли да натегнеш жилата на ръчната от централната конзола?
  12. Най-добре свали диска и огледай челюстите на ръчната , намират се зад барабана на диска. После регулирай с отвертка звездата през отвора на диска, така че да направи 3 оборота колелото преди да спре!
  13. Изпуска ти газовата дюза
  14. Газаджиите 'регулираха' ли ти свещите като ти слагаха газовата?
×