Jump to content

Vancho

Фен
  • Мнения

    107
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно Vancho

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.08.1980

Profile Information

  • Кара
    Shuttle'99 F23A7, Accord'99 D16B6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

2590 профилни разглеждания
  1. Хонда Лого менене на оборотите

    Разхода е идеален за София! Даже е нисък.
  2. Непротрити седалки.... може би 300 400х.км. на тази тапицерия, ако собственика е пазил колата може и повече. Километрите нямат особено значение за състоянието на мотора!
  3. На мен ми се е случвало да влезе парче ама мисля, че беше стружка, кото е минала през филтъра (беше отдавна не помня вече). Блокира едната дюза отворена съответно мотора тресеше на 3 цилиндъра. Та според мен важното е филтъра да е качествен и да филтрира, другото са рекламни трикове.
  4. нагар върху свещ

    Не съм специалист ама мисля че ти тече масло от уплътненията на свещите. Лек ремонт.Прилагам снимка от моите на 80 000 км на газ и 10 000 на бензин мотора гори 2л. Масло на 10 000 км. Ляво нови дясно старите.
  5. Провери си кабелите към бензиновата помпа. Преди това провери дали ти работи лампата за грешки на таблото!
  6. Accord 6 1.6 подсилване

    Около 1300кг е. Няма шанс да върви по-малко от Ситроена.
  7. Accord 6 1.6 подсилване

    Мотора е чук. Ускорението е добро. Макс. скорост си я държи на равно. Нямаш втора сонда, само една е. Имам личен опит от 3 такива. От време на време съм карал други марки коли с тази кубатура, че и по-леки даже и Хондата върви повече. На някои и по-големи мотори не им стигат та си е субективно усещането, но за мен лично си е много добре вървежа.Просто трябва да се държи в по-високи обороти мотора при ускорение.
  8. Това съм чувал по принцип (не само за модела) за тези датчици . Много са чувствителни и не трябва да се пръскат мият и т. н. Може би трябва да му се видят стойностите в движение. Слакер виждам , че имаш D3 режим . Пробвай на него особено в града. На "D" автомата ще разтоварва постоянно мотора и ще сменя предавки по-често.
  9. Има ли датчик на дросела...( MAP )sensor при тея коли?
  10. Това с празнината е друга бира...Ако увеличиш размера на колелото ще трябва да пипаш и окачването, иначе при по-големи джанти, слагаш гуми с по-нисък профил, така че да запазиш външния диаметър на колелото
  11. Това за "правоъгълната" джанта е шегичка , защото едва ли ще усетиш разлика независимо от размера! В случая (както се изразяват автоджамбазите) явно искаш джантата да "отвори" колата, така че си избери такива джанти, които ти харесват. А пък ако решиш да олекотяваш колелото гледай теглото на гумата. Обикновено енергоспестяващите гуми са по-леки. Според мен няма най-добър избор. И двата варианта си имат и предимства и недостатъци.
  12. То размера няма значение. Важното е теглото на колелата (гума+джанта). 3.0 мотор ще му умре динамиката ако му сложиш 'правоъгълни' джанти.
  13. Катализатор

    Изчакайте го Хари1 да покара известно време да види накъде вървят нещата.Ще светне ли няма ли да светне чека?
  14. 2.3 v5 на VW 8 клапана 150 коня е добър (бензин), но не се вписва в това да е редови и да е до 2л.. А защо мотор на Хонда издирваш и какво значи балансиран според теб?
×