Jump to content

Vancho

Фен
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Vancho last won the day on October 11 2019

Vancho had the most liked content!

Community Reputation

59 Neutral

About Vancho

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 08/12/1980

Profile Information

  • Кара
    Shuttle'99 F23A7, Accord'99 D16B6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

4184 profile views
  1. Mobil 1 имаха масло за по-стари коли (high mileage мисля беше). Сигурно и други марки имат подобни масла с добавки за уплътненията. Може да пробваш с такова масло. Имал съм няколко случая след смяна на масло да текне тук там по мотора. Семеринга най-добре при смяната на ангренажа.
  2. Проблема е в мотора. Най-вече запалването на горивото,свещи,инжектори..... Някой гледал ли е за записани грешки?
  3. При смяна на ремъка само се проверява. Профилактично не се сменя.
  4. На бензин различно ли е? Пробвай да запалиш с натиснат докрай педал на газта.
  5. Мотора и 200 000 км. може да изкара така с по-големи хлабини без да се регулира... не е проблем. И един клапан да е много хлабав ще трака..имате 24. Необходимо е внимание. Монетата горе на капака няма нищо общо с тракането.
  6. Много трака. За реглаж на клапани е
  7. Смяната на хидротрансформатора и цялата хидравлична течност е задължителна при такъв ремонт, както и промивката на радиатора заради боклуците от износените фрикциони. За радиатора още не е късно да го направиш..там се утаява по дъното. По така описаното най-добре да смениш цялата хидравлична течност през тръбите на радиатора. След това като вадиш да чистиш цедките продухай клапаните с въздух под налягане. И двата ти датчика за налягане са извън норми след две десетилетия..може да ги премериш на какво налягане включват и изключват. Не съм фен на honda atf dw1/z1 не само заради цената. За промивка може да ползваш и dexron III, а след това да налееш каквото искаш.
  8. Тея боклуци са от хидротрасформатора, не само от филтъра. Дано да е само от това. Сменяхте ли хидрото или го чистихте? Препоръчвам ти да смениш хидравличната течност...точиш отдолу.. и доливаш отгоре, караш 3000км и пак така. Пак чистиш цедката. Провери си буксите на датчиците за налягане. Това също е причина за ритане. При приритване не караш...или караш само на D2...пак чистиш и сменяш течността. Какво масло наляхте в кутията? Изчисти ли магнита вътре при разглобяването? Клапаните вадихте ли ги от клапанното тяло? Мерихте ли общата дебелина на новите фрикционни пакети при монтажа? Скъсания О-пръстен е последствие от прегарянето на фрикционния пакет, а не причината.
  9. Може да е от окачването...тампони, шарнири, реглаж,амортисьори, но така описано си е от спирачките според мен. Може и да е от каретата на полуоските.
  10. Може да се мине без смяна на нищо, ако не ти пречи да си я караш така. Цените няма да ти харесат предвид стойността на колата.
  11. Не пипай акумулатора за да прочетеш грешката в паметта. Окъсяваш 2пиновата диагностична букса с кламер, даваш на контакт и записваш миганията на D лампата. И аз залагам на разкачена букса на датчик за налягане на маслото
  12. В най-добрия случай чистене на цедките на клапаните ще реши проблема.Иначе може да ти е заминал съединителя вътре, който отговаря за задна и четвърта и ще трябва да се разглобява.
  13. Ламбда сонда или проблем със запалването може би
×
×
  • Create New...