
Vancho
Фен-
Content Count
275 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Vancho last won the day on October 11 2019
Vancho had the most liked content!
Community Reputation
59 NeutralAbout Vancho
-
Rank
Потребител
- Birthday 08/12/1980
Profile Information
-
Кара
Shuttle'99 F23A7, Accord'99 D16B6
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
-
На автомата едва ли ще се стартира мотора ако си на различно от неутрална или паркинг а не е невъзможно да си угасил мотора без да местиш скоростния лост. Ръчната е задължителна винаги и въпрос на навик. Приоритет за изправността по важност е номер 2 след на останалата спирачната система Монтажа на печката едва ли е по-лесен и ефтин от монтажа на аларма с дистанционно палене. Едва ли имобилайзера ще спре някой профи крадец
-
Да ти вкарам и друга муха...Мислил ли по варианта за дистанционно стартиране на мотора?
-
Проблем с автоматична скоростна кутия
Vancho replied to Ников's topic in Accord 7ма ген. (2003-2007)
Възможно е. Боклуците от хидрото отиват в кутията. -
Педалът на спирачките пропада
Vancho replied to велизар's topic in Accord 5та ген. и предишни (1976-1997)
Спирачни маркучи,,? -
Моля за съвет относно симеринг-Сивик 8 1.4.100 коня
Vancho replied to stivenj's topic in Civic 8ма ген. (2006-2011)
Mobil 1 имаха масло за по-стари коли (high mileage мисля беше). Сигурно и други марки имат подобни масла с добавки за уплътненията. Може да пробваш с такова масло. Имал съм няколко случая след смяна на масло да текне тук там по мотора. Семеринга най-добре при смяната на ангренажа. -
Маркучи
-
ProTec
-
Проблема е в мотора. Най-вече запалването на горивото,свещи,инжектори..... Някой гледал ли е за записани грешки?
-
При смяна на ремъка само се проверява. Профилактично не се сменя.
-
На бензин различно ли е? Пробвай да запалиш с натиснат докрай педал на газта.
-
Мотора и 200 000 км. може да изкара така с по-големи хлабини без да се регулира... не е проблем. И един клапан да е много хлабав ще трака..имате 24. Необходимо е внимание. Монетата горе на капака няма нищо общо с тракането.
-
Много трака. За реглаж на клапани е
-
Автоматична скоростна кутия загуба на задна
Vancho replied to Dachev's topic in Accord 6та ген. (1998-2002)
Смяната на хидротрансформатора и цялата хидравлична течност е задължителна при такъв ремонт, както и промивката на радиатора заради боклуците от износените фрикциони. За радиатора още не е късно да го направиш..там се утаява по дъното. По така описаното най-добре да смениш цялата хидравлична течност през тръбите на радиатора. След това като вадиш да чистиш цедките продухай клапаните с въздух под налягане. И двата ти датчика за налягане са извън норми след две десетилетия..може да ги премериш на какво налягане включват и изключват. Не съм фен на honda atf dw1/z1 не само заради цената. За промивка може да ползваш и dexron III, а след това да налееш каквото искаш. -
Автоматична скоростна кутия загуба на задна
Vancho replied to Dachev's topic in Accord 6та ген. (1998-2002)
Тея боклуци са от хидротрасформатора, не само от филтъра. Дано да е само от това. Сменяхте ли хидрото или го чистихте? Препоръчвам ти да смениш хидравличната течност...точиш отдолу.. и доливаш отгоре, караш 3000км и пак така. Пак чистиш цедката. Провери си буксите на датчиците за налягане. Това също е причина за ритане. При приритване не караш...или караш само на D2...пак чистиш и сменяш течността. Какво масло наляхте в кутията? Изчисти ли магнита вътре при разглобяването? Клапаните вадихте ли ги от клапанното тяло? Мерихте ли общата дебелина на новите фрикционни пакети при монтажа? Скъсания О-пръстен е последствие от прегарянето на фрикционния пакет, а не причината. -
Може да е от окачването...тампони, шарнири, реглаж,амортисьори, но така описано си е от спирачките според мен. Може и да е от каретата на полуоските.