Jump to content

Vancho

Фен
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Vancho last won the day on October 11 2019

Vancho had the most liked content!

Community Reputation

72 Neutral

About Vancho

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 08/12/1980

Profile Information

  • Кара
    Shuttle'99 F23A7, Accord'99 D16B6, Ford Kuga II 1.5T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

5738 profile views
  1. Първо бушона провери под волана вляво...после помпата
  2. Изчисти му радиатора отпред или го смени с нов. Изчисти и питата под арматуното табло. Смени филтъра в купето. Провери дали въртят двете перки при пуснат климатик
  3. Желязото е тежко и би трябвало да пада долу...на дъното на картера. Мисля, че магнит на пробката на картера ща работи по-добре.
  4. А гаранция , че разхода ще се оправи някой дава ли Миме?
  5. Как сега да оценим ситуацията? Колата е още по-стара в момента, трябва пари да даваш да се оттървеш от нея.
  6. Кое му е трудното. Майсторлък трябва. Колегата във втория пост ти отговори на въпроса. Освен купето 1.6 мотора и скоростите почти нямат нищо общо с 1.8, 2.0 и 2.3 моторите и дизела. Мотор, скоростна кутия, алернатор и не само са вгражждани от Civic моделите от тези и предходни години. Икономичен модел е. Със скорост 160-170км/ч има ли вибрации без тампона на полуоската?
  7. Аз бих сменил демпферната шайба превантивно.
  8. Пази си старата помпа. Към 2050-та година може да я върнеш обратно с ново уплътнение или само силиконче по него. ОЕМ-ските помпи не е задължително да се сменят с ремъка, ако антифриза е оригинал и няма течове или шум. И ОЕМ-ските ремъци може да са за смяна след многократно повече км от предписаното. Може да се проверят за напукване при реглажа на клапаните.
  9. Да губи си живота. Ако намереш начин да проверяваш и доливаш дестилирана водичка ще е вечен. За ОЕМския може да е късно вече
  10. Без разглабяне не става. Може да видиш някоя щампа по ремъка, ако имаш късмет
  11. За по-сигурно не палиш мотора. Предните колела във въздуха за да въртиш лесно кормилото
  12. Икономиите са осребрени от първия собственик. Не се чуди за газовото, щото може да го изключиш по всяко време при проблем и да караш на бензин.
  13. Провери кабели, свещи, делко, клемите на акумулатора и масите към купето
  14. Може да погледнеш клапанчето за картерната вентилация да не е заседнало.
×
×
  • Create New...