Jump to content

Untouchable

Фен
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Untouchable

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 8 Седан 2.2 i-dtec SX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Съжалявам че не снимах ма, такова желязо което само се мандахерца под колата няма как да го объркате със сигурност, друго там до меката, връзка няма. А освен троп троп друго не прави за сега.
  2. Здравейте на всички! Хонда Акорд 2.2 дизел 150 к. с. След 7 месеца нерви от дразнещ шум отпред долу в дясно реших проблема. Обикалях майстори и събирах нерви ама яко. Отговор от майстори, "няма проблем по окачването", да ама не. Та след поредното, вдигане на колата при един приятел, си я разглеждах сам и открих следното. Долу в дясно до меката връзка на изпускателните тръби има някаква противотежест, тя е продълговата и е разположена в планка свързана с тампон. Паланката се закрепя с два болта за гредата на мотора. С един болт е закрепена тази противотежест към паланката, този болт като се поразмекне тампона увеличава своето движение и се удря в леглото на паланката. Ето това чувате от пред, дрън дрън дрън, и при минаване на легнал полицай. Аз бях откачил от нерви. Та проблема как се реши, сваляте болтовете и махате паланката с тази противотежест. Отивате болта с който е свързана за паланката и в основата на болта сложете гумен пръстен отрязан от някакъв стар автомобилен маркуч с дебелината на болта, примерно. Монтирате всичко и тропането спира. Просто се намаля хода на тази тежест който е увеличен от размекналия се тампон а сложения гумен пръстен спира удрянето на метал в метал. Някой ще ви каже да го махнете това че няма предназначение, но аз не бих рискувал, щом е сложено значи има защо. Не направих снимка на това чудо, ако някой има представа да каже какво е и за какво служи. На мен ми е. а майката честно. Ако има грешки ще ги редактирам после че пиша от телефона. Дано написаното да ви е от полза.
  3. То тея там ако ги слушаш ще си наливаш пари за части като луд, за един код на радиото искат май 50лв. има си сайтове и си даваш вина и кода идва на пощата веднага. Така че на тея доячи аз не вярвам.
  4. Някъде бях чел че на 8 генерация веригата не се сменя ма това колко е вярно не знам, по принцип на CR-V същия мотор в Бултрако са му казали на 120к да я сменя на един приятел. Но ако не се чува, което може да прецени човек който разбира не я сменяш.
  5. Точно това щях да напиша, колата която гледаш е със залепена емблема type S, нищо по различно, всеки S е с мотор 180 коня, този 150 с ремап става 180 така че ако искаш S ска си приготви около 20 бона и се подготви за 18 джанти и повече друсане, защото и на 17 които са стандарт си вози твърдо. Кожата на Хонда е нежна бързо се износва аз много се двоумях като търсех моята и съм си доволен от обикновения салон тя е executive и пак е с подгрев което си е ОК поне за мен. Навито изглежда добре но аз си я избрах БЕЗ, имах кола с нави оригинално не съм доволен, като си сложиш магнитен държаш който е колкото стара сребърна монета от 5лв. си мяташ телефона и WAZE ти показва къде са куките и камерите така че оригиналното нави това не го прави и за мен е безполезно. Гледай като я палиш да не пуши някъде отстрани в дясно(като си пред мотора) между кутията с бушоните и мотора че има една скапана тръба която като се сцепи се разглобява доста докато я извадят и мирише в купето на газове.
  6. Филтъра е един, може да го е отвил от долу целия от болтовете, което малко ме съмнява. Под седалките се намира помпата ето ти клип човека я сменява. https://www.youtube.com/watch?v=YU_9rEfqqcI&t=326s
  7. Така ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото.
  8. Здравейте! След четене тука и по форуми намерих следната тема - http://typeaccord.co.uk/forum/topic/9049-diy-8th-gen-idtec-diesel-fuel-filter-change/ за въпросния филтър. Но проблема идва че в линка снимките са на английски акорд и над филтъра при нашия нормален стандарт седи сервото. Та малко помощ за целия процес, имам всичко необходимо за да си го направя сам, ако някой е сменял сам този филтър може ли да ми каже лесно ли извадихте филтъра и дали тръбите на сервото пречат. Не вярвам японеца да го измислил толкова сложно че да се разглоби половината кола. Ония от линка по-горе обяснява че източил нафтата от филтъра и после чакал помпата да го напълни и трябва да го обезвъздушиш, това означава още леене на нафта по мотора, което на мен не ми се струва ОК , защото клиповете които съм гледал за CR-V с този мотор всички доливат нафта във филтъра и после поставят новия. Основния ми проблем е мястото между тръбите на сервото и капачката на филтъра, никъде не намерих клип за смяната на горивния филтър на Акорд 8 2.2 i-dtec. Благодаря предварително
  9. Благодарности за инфото. Който има този проблем вкарва точно както е описал колегата американския вин с пощенския код и телфона, после си вкарвате вашия сериен номер на радиото и e-mail, кода се получава веднага от сайта и на пощата. Така намерих моя и го прие веднага.
  10. Прав си ето ги. 8-9$ а тея бирници 35 лв. хахаха а на едно място ги намерих за 49лв. Тоя народ полудя ли ? https://pt.aliexpress.com/item/Falante-Espa-ador-para-Honda-Accord-Crosstour-Civic-CR-V-CR-Z-Insight-Odyssey-6-5/32850141413.html?spm=a2g03.search0204.8.11.6ec75d5b5mWjbS&transAbTest=ae803_3 виж има и адаптивна букса. https://pt.aliexpress.com/item/For-Honda-Civic-6-5-6-75-165mm-Stand-RingCar-Front-Door-Speaker-Adapter-Plates/32719965826.html?spm=a2g03.search0204.8.3.6ec75d5b5mWjbS&transAbTest=ae803_3
  11. Бе и на мен ми се виждат много 35 лв за адаптер, но не че съм вързан в ръцете ма принципа на закрепяне на дървените е като го завия за ламарината на врата или мажем със силикон?
  12. Аз открих това току що и ако го сложа ще намеря някакви говорители които да станат, добра марка ама не знам дали ще се промени звука. https://aval-bg.com/product/3516-adapteri-za-govoriteli-honda-acv-271130-04
  13. Здравейте на всички!, същия проблем с преден ляв говорител, въпроса ми е има ли някой който предлага въпросния говорител и е читав да го закупя? Не искам да ми мегерят вратите и да слагам нещо което няма да стане. Системата е премиум и като усилиш над 10 не се чува но когато е слаобо е трагедия. Та ще съм благодарен ако някой има този говорител, другия вариант е по моргите.
  14. Браво бе хора, отворихте ми толкова очите, че ако погледна през прозореца ще видя Босфора както се казва. Благодарско за ценната информация.
  15. Значи Филип от Бричка си взима добри пари да рекламира тези ла.на ХАДО, не за 1-ви път чета подобни неща. Един човек му блокира мотора след като сложи великите малинки нали. Като му наливат пари на човека ще говори квото искат. Има редица доказали се с години марки които работят защото са тествани. Още един човек реве от Хадо, чукали му повдигачите на клапаните сложил бозата вътре, калпаните се оправили ама други неща се запушили и станало мазало вътре. Та си купи нов мотор. За 90лв за тоя боклук може да си намериш къде къде по качествени добавки за да оправиш нещата които ти пречат.
×
×
  • Create New...