Jump to content

Untouchable

Фен
  • Мнения

    50
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

23 Neutral

Относно Untouchable

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 8 Седан 2.2 i-dtec SX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Имах си същите ядове, ето ти темата да прочетеш. Там малко нещата стигнаха до дразги ма всеки си има мнение и е затворена темата.
  2. Да не съобразих за снимката не съм оградил с червено. Версаче, не нося и повече сам си правя колата, и се цапам порядъчно, снимките съм ги правил аз от долу вдигната на подемник. Прегледай ми постовете и виж че 90% от монтаж демонтажа на части ги правя сам. Не съм вързан в ръцете и горе долу имам техническа грамотност. Просто много грубо ме зачеса затова ти се обяснявам. Ето оградих го, това нещо при мен е метал тежък, не е дървено. И повече шума идва от тропането на болта с който е захванато към планката, този в средата който виждате в ограденото с червено. Даже човека който го свали отви болта и му сложи парче от гумен маркуч да не удря на метал по отвора в планката през който минава. Тропането остана и си мисля да го махна изцяло, ма не знам дали ще направя грешка. А като гледам схемата която Krasi-mir е качил....и цената му е 109 Евро ново, ма за какво служи пълна мистерия. Съжалявам мислих че ще се ориентирате по описанието което давам за въпросния балансьор или квото е там.
  3. Откакто купих колата има едно тропане от пред от дясно, окачването е прегледано професионално без забележка, качвам се тръгвам и същото тропане, и то се чува повече на легнал полицай все едно ти е скъсан болд, на метал удря. След поредната проверка и търсене на проблема попаднахме на това нещо, което е някаква планка, вътре на гумен тампон е закачено това желязо което си е бая тежко. Та като се заклати колата и то поради омекнал може би тампон за който е закачено с болт това желязо, се удря в гредата на колата и дрънчи на метал. И накрая открихме кое тропа. Ма това кое и аз не знам за какво служи, тежест на тампон с планка вързана към гредата? Предложиха да я махнат и да завият болтовете нали че от тея дупки да не почне някъде да се налива вода аз отказах и така си тръгнах и сега си карам с въпросния шум който ме дразни ама яко. Ако някой може да ми каже какво е това и за какво служи.
  4. Колега виж темата за Акорд 8, там ще намериш всичко за което питаш. https://forums.hondabg.com/topic/90322-8-ма-генерация-акорд/
  5. Колега, сравнявам го с много коли и такива след 2008г. Карал съм какво ли не, Мерцедес С 250 турбо дизел, Е -270,320, БМВ Е39, Е60, 525д,530д., Ауди А6 3.0 ТДИ, Тойота РаФ 2.0 Д4Д, Мицубиши 2.5 V6 Галант, още е в перфектно състояние и върви много с 163к.с., Пежо 407 2.0 ХДИ, 307 2.0ХДИ, И да не забравим най-великия автомобил който съм имал честа да притежавам и глупостта да продам, Хонда Прлюд 5 2.0i. Акорда ми пасна още като седнах в него и казах край с грешните коли. А Прелюда го имах като бях на 30 гореше в София 12, ма ми дремеше на ....., за съжаление стана тесен и гаджето стана жена, после дете и толко. Още ме е яд като гледам снимките му преди да го кача за продажба. Нарочно е с пернишка регистрация да не се обяснявам колко коня е като ме питат ахаха.
  6. Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам. Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението. А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА. Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите.
  7. Този човек май е доволен - https://www.youtube.com/watch?v=LJPPd8DEVro
  8. И като се разрових из Алиекспрес намерих това - https://www.aliexpress.com/item/4001272283364.html?spm=a2g0o.detail.0.0.18515466gKJDnU&gps-id=pcDetailFavMayLike&scm=1007.33682.208877.0&scm_id=1007.33682.208877.0&scm-url=1007.33682.208877.0&pvid=f5561143-04f0-432e-b9d1-3eb788250e71&_t=gps-id:pcDetailFavMayLike,scm-url:1007.33682.208877.0,pvid:f5561143-04f0-432e-b9d1-3eb788250e71,tpp_buckets:668%230%23131923%2394_668%23888%233325%2320_23682%230%23208877%232_23682%235100%2323426%239_668%232846%238111%231996_668%232717%237560%23206__668%235153%2323663%2343 Има към края ревюта на хора закупилия и са с добри отзиви
  9. Всичко е ок, ма я вижте захващането, всичко е на щипки, това ще е красота за крадците, отваря я само дърпа маха и буксите и си без навигация и с потрошена кола. Има вариант който се слага на самото място на радиото там се завива с болтове и за да я махнат трябва да се разфасова всичко което не става за 5 мин. Ето тука я има за 399лв. същата в България - http://hesperus.bg/oem-honda/2din-101h5110/ Ето това ще да е истината, нали да усложним максимално онези които обичат да барат по колите нощем. - https://www.youtube.com/watch?v=2lZk27TFoto Това е под видеото линка към китайците - https://es.aliexpress.com/item/4000805223732.html?aff_fsk=_AZjTRv&aff_platform=shareComponent-detail&sk=_AZjTRv&aff_trace_key=1f418d96cb1341d783d6b5b1161e9b51-1613405799382-04011-_AZjTRv&terminal_id=9090a4cde42647e0841f2fe5049bcec6&tmLog=new_Detail Това е подробно как се маха радиото от А до Я - https://www.youtube.com/watch?v=h2-CSVrzp5Y Ако някой намери тука в България да се продава варианта който замества радиото да драсне, аз съм по навид на него. Дано съм ви бил полезен.
  10. Така правят разбирачите по сервизите които нямат комплект ключове ползват тея боклуци с веригата. Ами отваряш някой сайт за продажба на коли даваш за части Хонда Акорд от 2008 и почваш да звъниш и питаш, все ще се намери капачка здрава от англичанки за части. Няма да е на цена като нова. то е важно да са и здрави зъбите. Аз така си намерих секретните болтове, един подкалник беше счупен, и доста други неща. По добре от някоя разглобена от колкото чисто нова правена на майната си.
  11. Задължително ти трябва ключ, ма не тея с веригите и с ламарините къде нали стягаш и арее трошиш. Виж ключа на едната снимка пише номера, и с удължителите на гидорето се отвива лесно. Моя както го виждаш беше със счупени зъби от разни разбирачи с онея ключове с веригите и стана, тоя ключ хваща плътно и няма проблем. Ако не става сваляш го целия. Сам съм го сменил.
  12. 3000лв. масла, ремък, скорости всичко с труда. Ма да намериш читав е проблем. Имаме една в семейството, това е съвсем друго измерение кола, мотора като работи не се чува и 275к.с. са яка работа. Просто красота.
  13. Цената варира от 15-20+ хиляди някъде за 2010г. , преди да купя моята ми изпадна бяла 2009г. ,S-Type на фулл екстри 2.2 дизел 180к.с. автомат за 23 000лв. с 2 комплекта джанти 17 и 18 цола с хубави гуми, но със 17ките едвам си пъхаш пръста между гумата и калника, за другите не ми се мисли и друсането на мен ми е проблем затова не я купих. Много беше ниска, но вътре беше като от магазина. 2.2 дизела си има проблеми с тоя скапан ДПФ, 230 000км живот, после чистиш, караш след 1000км. почват пак ядовете и отиваш на хвърляне или нов с цена около 3000лв. Караш с хубава нафта, нископепелно масло и добавки иначе с нашата нафта яко ядове. Бензина не съм запознат но виж тука -->
×
×
  • Създай нов...