Jump to content

Untouchable

Фен
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Untouchable

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд 8 Седан 2.2 i-dtec SX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Филтъра е един, може да го е отвил от долу целия от болтовете, което малко ме съмнява. Под седалките се намира помпата ето ти клип човека я сменява. https://www.youtube.com/watch?v=YU_9rEfqqcI&t=326s
  2. Така ето го резултата, отваряш капака и почваш, всичките стъпки както са показани във линка на първия ми пост. Филтъра излиза леко с движение към купето. На една от снимките се вижда ключа за отвиването му, не използвайте от ключовете с верига или с пластини които притягат капачката защото вижте моята капачка от големи майстори е със счупени зъби. Ключа е 90/15(90мм. 15 стенен) ето ви линк не е хиляди левове. https://toolspanda.com/чашка-за-маслен-филтър-90ммx-p15-honda-accord-mitsubishi-mopar-isuzu-zimber-tools-6014.html Виждате състоянието на моя филтър- пълна боза, това не е филтър на 10 000км със сигурност . Тея глупости че по каталог се сменя на 80 000 си важат за Япония където нафтата не е боклук с биодизел и други лайна вътре. Няколко пъти ми светна чека с грешка в горивната система и ето резултата, филтъра като въздушния който съм показал в другата тема за Акорд 8, боза. А дали чека свети заради филтъра с индикация PGM-FI ще си покаже скоро. Та смяната ако имате сръчни ръце става за 30мин. ако се полигавите с парцала и 1 час отива. Предпочитам сам да го направя отколкото после целия мотор да е олят с нафта. Все пак си пригответе един обезмаслител да пръснете тук там ако се налага. Нафта не съм доливал на снимките се вижда нивото във филтъра, сложих новия и след като сглобих всичко завъртях на контакт и изчаках помпата да подкачи гориво тя се чува след като спре палиш и това е. Аре успех със смяната дано да съм бил полезен с инфото.
  3. Здравейте! След четене тука и по форуми намерих следната тема - http://typeaccord.co.uk/forum/topic/9049-diy-8th-gen-idtec-diesel-fuel-filter-change/ за въпросния филтър. Но проблема идва че в линка снимките са на английски акорд и над филтъра при нашия нормален стандарт седи сервото. Та малко помощ за целия процес, имам всичко необходимо за да си го направя сам, ако някой е сменял сам този филтър може ли да ми каже лесно ли извадихте филтъра и дали тръбите на сервото пречат. Не вярвам японеца да го измислил толкова сложно че да се разглоби половината кола. Ония от линка по-горе обяснява че източил нафтата от филтъра и после чакал помпата да го напълни и трябва да го обезвъздушиш, това означава още леене на нафта по мотора, което на мен не ми се струва ОК , защото клиповете които съм гледал за CR-V с този мотор всички доливат нафта във филтъра и после поставят новия. Основния ми проблем е мястото между тръбите на сервото и капачката на филтъра, никъде не намерих клип за смяната на горивния филтър на Акорд 8 2.2 i-dtec. Благодаря предварително
  4. Untouchable

    код радио

    Благодарности за инфото. Който има този проблем вкарва точно както е описал колегата американския вин с пощенския код и телфона, после си вкарвате вашия сериен номер на радиото и e-mail, кода се получава веднага от сайта и на пощата. Така намерих моя и го прие веднага.
  5. Untouchable

    Предни тонколони

    Прав си ето ги. 8-9$ а тея бирници 35 лв. хахаха а на едно място ги намерих за 49лв. Тоя народ полудя ли ? https://pt.aliexpress.com/item/Falante-Espa-ador-para-Honda-Accord-Crosstour-Civic-CR-V-CR-Z-Insight-Odyssey-6-5/32850141413.html?spm=a2g03.search0204.8.11.6ec75d5b5mWjbS&transAbTest=ae803_3 виж има и адаптивна букса. https://pt.aliexpress.com/item/For-Honda-Civic-6-5-6-75-165mm-Stand-RingCar-Front-Door-Speaker-Adapter-Plates/32719965826.html?spm=a2g03.search0204.8.3.6ec75d5b5mWjbS&transAbTest=ae803_3
  6. Untouchable

    Предни тонколони

    Бе и на мен ми се виждат много 35 лв за адаптер, но не че съм вързан в ръцете ма принципа на закрепяне на дървените е като го завия за ламарината на врата или мажем със силикон?
  7. Untouchable

    Предни тонколони

    Аз открих това току що и ако го сложа ще намеря някакви говорители които да станат, добра марка ама не знам дали ще се промени звука. https://aval-bg.com/product/3516-adapteri-za-govoriteli-honda-acv-271130-04
  8. Untouchable

    Предни тонколони

    Здравейте на всички!, същия проблем с преден ляв говорител, въпроса ми е има ли някой който предлага въпросния говорител и е читав да го закупя? Не искам да ми мегерят вратите и да слагам нещо което няма да стане. Системата е премиум и като усилиш над 10 не се чува но когато е слаобо е трагедия. Та ще съм благодарен ако някой има този говорител, другия вариант е по моргите.
  9. Браво бе хора, отворихте ми толкова очите, че ако погледна през прозореца ще видя Босфора както се казва. Благодарско за ценната информация.
  10. Значи Филип от Бричка си взима добри пари да рекламира тези ла.на ХАДО, не за 1-ви път чета подобни неща. Един човек му блокира мотора след като сложи великите малинки нали. Като му наливат пари на човека ще говори квото искат. Има редица доказали се с години марки които работят защото са тествани. Още един човек реве от Хадо, чукали му повдигачите на клапаните сложил бозата вътре, калпаните се оправили ама други неща се запушили и станало мазало вътре. Та си купи нов мотор. За 90лв за тоя боклук може да си намериш къде къде по качествени добавки за да оправиш нещата които ти пречат.
  11. Значи Пичове, на тоя Акорд като проследя тръбата свършва високо горе в пространството между левия калник и коша на колата, откъде от там дърпа въздух е.а ли му майката , ма там е тръбата завършва с отвор и толко. Демек някой трябва да е хвърлял вътре тея шишарки за да влезнат във филтъра Сменях подкалника с нов че стария го бяха строшили долу и видях какво има от долу. А си мисля че работата е следната, понеже е строшен подкалника, и е правена там, сваляли са броня и калник и докато го съберат се е напълнила тръбата с боклук който никой не е махнал или поне да я затапи нали ма бълграската работа отива към циганска. Иначе подкалник от S-type, ахаха свалиха го от една англичанка 70лв. яка работа.
  12. Мен тая ми сига, той опечен яко едвам си е взимала въздух. Аман от коли със сервизна история па и обслужвани си е.е майката. Никога не съм сменял подобен филтър на кола която съм имал а те са били повече от 20. ся като отворя и горивния и ако намеря вътре стружки ще я запаля ритуално.
  13. Даааа ето как чадъра в задника се отваря бавно но сигурно. Вие такъв филтър някога на кола сменяли ли сте ??? Като махнах капака и останах с отворена уста. Сега ще карам с 5w30 ако го бара ще си мисля нататък, ако не ще мина на 0w30 след като обере мизерийте вътре. И честно няма да се женя за колата аз жена и деца си иам е.ах ти аз и тенекиите, като не става си отива и после следващата.
  14. Значи преди време купихме кола на 250к км. по спецификация беше за 0w30 съответно слагам маслото и за 1 седмица и около 500 км отидоха 2 литра някъде си, после си караше с 5w40 и още си кара с него и мина към 150 000км и масло не пипа. Та не ме притеснява цената на малсото 0w30 ми е с 40 лв по-скъпо, голяма работа къде не отишли. Не се филмирам, от по-горе написаното хора тука във форума си карат с 5w30 и нямат проблем. Не виждам смисъл да се натискам на стара "каруца" да слагам нещо от което няма смисъл. Моята Хонда като я купих и сложих Мотул 10w40 и ???? след 5к км почна да го яде яко. После последните 4 години в които я карах слагах Репсол 10w40 и никога не е барнала масло до 10 000 км. Та къв беше смисъла от скъпото масло +20 лв. нищо повече. А маслата не са ментета обясних по-горе защо. Та нито се филмирам нито се стискам за 20-30лв повече. Не мисля да правя старото ново, просто да го закрепя и да не слиза бързо на-долу. Като си я купя от магазина знам какво да правя. Цената за мен на Мотул 0w30 mi e 156лв. а за 5w30 e 116лв. това за 6 литра 5+1л. Това с дебело и тънко масло си го имаме тука в България май, маслото си е с еднаква дебелина просто е за различни региони спрямо това каква е климатичната област по-студено или по- топло. Да оставим споровете настрана, благодарих Ви за изказаното мнение и взех моето решение.
  15. Значи ,РЕСПЕКТ за мненията, но двигател каран 7-8 години с масла 5w30 -5w40 и сега да му сложа 0w30 мислите ли че има ефект ? Този мотор до 400 000 проблеми не дава ако го гледаш, разбирате от Хонда, това са 223 000 км, хлабини след подобни малса мислите ли че няма?, защото аз друго си мисля, аз казах че съм бос относно новите предимно дизелови хонди, видяхте какво съм карал по-горе и масло не е харчила никога а е бензин и се кара ...ама като се кара, се кара, след 4000 оборота всеки знае за какво говоря като настъпи. И за 133 коня си вървеше яко. Та малслото е поръчано Мотул 5w30 нископепелно за ДПФ, филтри ,МАН, всички и горивния който е на майка си в п.ката ма аз ще си го сменям както и всичко останало. Другите масла и течности после. Доставчика е проверен от 20 години, продава и внася качество не ла.на нали. Вече тая кола след като е посещавала севиз Пежо във Франция мислите ли че не усетих чадъра в задника, само къде още не се е отворил и не го дърпат да излиза, тепърва ще ям дървото с тази кола което ми е предлно ясно. Кола с история.....е.ах ти аз и късмета. Та благодарско за помоща ако закъсам с друго което не знам ще питам ако не намеря подобна тема.
×